PSG dostane od Kataru 200 milionů eur ročně

21.12.2012, 13:57
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (300)

Přidat komentář
Mihal

hmm...to sa potom ľahko nakupuje....

Reagovat
smazaný uživatel

Ako som uz pisal, je to vysmech a naplutie do Platiniho xsichtu. Mal by s tym nieco robit.

Reagovat
SIRBRANIKE

Tak to sa dalo čakať, ale v minulosti pri počiatočnom návrhu FFP a jeho predstavení pred novinármi, zaznel z tábora skeptikov na FFP dotaz: ako majú ,,súdruhovia" ošetrené obchádzanie tohoto pravidla zo strany štedro dotovaných klubov. A odpoveď bola v tom zmysle, že nie je možné aby nejaký sponzor ponúkol klubu zmluvu ktorá nerešpektuje zavedené pravidlá v príslušnom regióne. Pri podozrivom sponzorskom dare, túto transakciu preveria odborníci na ekonómiu a reklamu a ak vyhodnotia, že je suma oveľa vyššia než je normálne, tak bude sponzorký dar považovaný za obchádzanie FFP...

Tak som zvedavý či je tomu naozaj tak. Myslím, že by nemalo byť problémom pri preskúmaní tejto zmluvy skonštatovať, že nerešpektuje a niekoľko násobným sposobom prekračuje čiastky poskytované sponzormi vo FRA fotbale...

Reagovat
smazaný uživatel

pravidla jsou od toho, aby se obcházela

Reagovat
REPLIKATOR

Není to málo?

Reagovat
Filip12

PSG

Reagovat
smazaný uživatel

Co se ti na tom hnusu líbí???

Reagovat
smazaný uživatel

Krásný stadion, krásné dresy, donedávna fantastická atmosféra díky skvělým ultras, hráči jako Pauleta, Guily...taky v tom může být vzdor, protože teď na ně každej bleje.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Neuro

takže Sancho je vlastně Filip 12

Reagovat
smazaný uživatel

Teď jsi na to kápnul.

Reagovat
smazaný uživatel

ani bych se nedivil

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ty jsi blbej. Nedivím se, že by ses nedivil. Heh, ale klidně se zeptej PJ, Kilyho nebo jiného správce webu, jestli má Filip12 stejnou IP adresu jako já.

Reagovat
Talker

Máš dynamickou IP adresu... Jak myslíš, že si vydržuju nick "exse"?

Reagovat
smazaný uživatel

Upřímně, na takovýhle věci jsem úplně dutej. Dynamická IP adresa, nebo ten fígl jak si někteří na novinkách naklikávají ty hlasy ke svým komentářům.

Reagovat
Talker

Taky nemám šajna, co to je, jen jsem to slyšel v rámci počítačových her nebo stahování, nejsem si jistej

Reagovat
smazaný uživatel

Já o tom slyšel poprvé tady ve spojitosti s Typkem.

Reagovat
smazaný uživatel

Giuly

Reagovat
smazaný uživatel

Vida, prohodil jsem písmenka. Tak díky za opravu.

Reagovat
Filip12

Vikash Dhorasoo ♥

Reagovat
smazaný uživatel

Toho si pamatuju spíš jako náhradníka z AC Milán. Z PSG ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nebo třeba Jerome Rothen,Claude Makelele nebo Gregory Coupet....to byli hráči

Reagovat
Kongo

Kalou.

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
Filip12

BONAVENTURE ALE

Reagovat
Kongo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a čo taký Ronaldinho?

Reagovat
Pinturicchio

A šejci to všechno poserou.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, PSG sem měl donedávna taky rád... Nenapadlo mě, že by to Filip myslel jako vzdor... Jestli ano, tak se omlouvám za svou nechápavost ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, Filip to nemyslí jako vzdor. Ten takhle miluje hodně klubů. Já jsem reagoval spíš za sebe, protože mě překvapilo, že by někdo, i třeba ten, kdo nemá PSG rád, nenašel jediný důvod, proč si ten klub oblíbit.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo jo miluje Důvodů je spousta... Ale tým jako celek se mi nelíbí kvůli šejkům prostě... A to, že stát si může dovolovat podporovat takhle jiný klub je špatné a jen to obchází chystaná pravidla... Sem zvědav, co si vymyslí další týmy. To šejkové budou pumpovat peníze do sponzorů a přes ně posílat do klubu více peněz? Pokud se tohle ale nepovede, tak týmy jako City nebo PSG nemají šanci si na sebe vydělat a půjdou ke dnu. Mají spoustu hráčů a často přeplacených a hlavně vše se do takového stavu dostalo během několika málo let.

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldinho

Reagovat
.13

Reagovat
smazaný uživatel

Já je třeba mám rád pořád. I když se mi to teď nemusí dvakrát líbit..

Reagovat
Lamskej#RMCF

Filip ty taky fandíš a přeješ tomu, o kom se zrovna mluví co ?....nedivím se, že na tebe tady každý fakuje

Reagovat
smazaný uživatel

a je to hnus, ze mini krajinka typu katar ma ropu, takze maju neobmedzene penazi aj na taketo srandy.

Nerastne bohatstvo by malo byt vsetkych ludi na zemi, nielen par ludi kde sa vyclenili hranice

Reagovat
smazaný uživatel

myslim že by to tam bolo dobre obsadit , načo mame tie tanky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Na to máme Američany.

Reagovat
cepinzcegamy

tak vy zas máte borovičku, no

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
danko10

Jasne, sudruh.

Reagovat
smazaný uživatel

a čo by s nim ľudia robili?

Reagovat
smazaný uživatel

no jo, krásna myšlienka komunizmu. Ako je to podľa teba možné previesť do reálu?

Reagovat
Neuro

co není proamerické a z čeho se netřískají prachy je hned komunismus?

Reagovat
smazaný uživatel

spoločný majetok a vlastníctvo všetkých bola jedna z hlavných ideí komunizmu, ktorý je sám o sebe skvelý, ale v podstate nepremietnuteľný do praxe. Čo tu trepeš o Amerike?

Reagovat
smazaný uživatel

tak americani berou africe nerostne bohatstvi, serou se vsude kde je opravdova hodnota :) je papirky jako penize nezajimaj

Reagovat
smazaný uživatel

Stále neviem, čo to má s mojim pôvodným príspevkom. To asi bude musieť Neuro vysvetliť.

Reagovat
smazaný uživatel

tak je tady zaběhlej trend ze studený války, jinak to nevidim

Reagovat
risk je zisk

A co si myslíš jak se obyčejní lidé v Kataru asi mají?

Reagovat
smazaný uživatel

Achjo, zase jednou "RAINBOW LAND"

Reagovat
cetto

Ale to takhle nemůžeš brát. Právě ty nejmenší státy jako třeba Lucembursko nebo Monaco patří mezi nejbohatší a mají velkou životní úroven. Jednak lákají invertory na svou fiskální politiky, kterou si velké státy netroufnou dovolit a mají relativně malé výdaje na infrastrukturu atd, takže je pro ně jednodušší "našetřit". On Qatar není až tak malý stát, ale má holt zásoby ropy, což je dnes nejžádanější surovina. Problém bude, až jim ropa dojde. O čemž jsem už taky četl pár článků, proto se snaží už v dnešní době zaměřovat i na další odvětví jako třeba nanotechnologie nebo cestovní ruch, ale pochybuju, že jim to někdy může vynahradit příjmy z ropy...

Reagovat
Talker

Tak mají menší náklady na infrastrukturu, ale zase mají menší výměr daní atd.

Spíš bych řekl, že je všechno jednodušší kontrolovat, když máš 100 000 obyvatel a všechno plánovat, než když se staráš o 10 milionů, nebo ještě hůře, o 300 milionů.

Reagovat
Langi

takže koukám s příchodem FFP se stejně nic nezměni...akorát ty prachy z Kataru zamaskujou jako sponzoring

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Behramiho oloupili o hodinky

Švýcar Valon Behrami se stal ve svém působišti Neapoli terčem loupežného přepadení. Podle agentury SID k sedmadvacetiletému záložníkovi v italském městě přijeli dva muži na skútru, přiložili mu pistoli k hlavě a sebrali hodinky za 5000 eur (126.000 korun).

Reagovat
Aldeano

Nic ojedinělého v Neapoli... Hamšík může vyprávět...

Reagovat
smazaný uživatel

kmotr sa s nikim srat nebude

Reagovat
smazaný uživatel

Někdejšímu kapitánovi Neapole (tuším, že to byl Franco Baldini) sebrali na křižovatce prstýnek tak, že mu na hulváta uřízli prst.

Reagovat
Swarley

no co si budeme povídat, tohle se dalo čekat a City s Chelsea se zařídí podobně

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

ak sa to bude dať obísť takto ľahko, tak to pravidlo ako aj celá UEFA bude na smiech.

Reagovat
Swarley

vůbec netuším, jak doslovně ta pravidla zní a jak přesně to má a nebo nemá fungovat...ale dost by mě překvapilo, kdyby tam nebyla možnost to nějakým takovýmto způsobem obejít...takhle logikou normálního člověka je to poděl a jasné obcházení těchto pravidel, ale bohužel většinou "právničina" na prostou logiku sere

Reagovat
soukup

tak mě by to nepřekvapilo, UEFA se podle mě nebude zuby nehty bránit přísunu stovek milonů eur do fotbalu z jiných odvětví. Čím víc peněz fotbalem proteče, tím budou UEFA a FIFA šťastnější

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea těžko... City možná.

Reagovat
Swarley

proč těžko? tak to nebude katarská společnost, ale bude to někdo jiný

Reagovat
smazaný uživatel

prostě šejkové můžou v jednu chvíli ovládnout svýma prachama celou planetu a my ani nemlkneme

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo? Abramovič není zas až takovej cvok... ke všemu Ropaři z perskýho zálivu, mají těch peněz mnohem víc. Nevím jestli by do toho sám vrazil tolik.

Reagovat
smazaný uživatel

vrazil už do Chelsea asi 2miliardy dolarů a sám má majetek asi 15....takže vrazil celkem dost

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím ale ty ropaři mají mnohem, mnohem větší moc než Abra. Resp. mnohem víc peněz...

Reagovat
smazaný uživatel

to jo

Reagovat
smazaný uživatel

Já se bojím, že tyhle týmy časem začnou vykupovat i Barcu s Realem. zatím vybírají Itálii, Arsenal apod. a všechny možný talenty kde se dá. PSG už má záluskl na Cristiana a Mourka a mám pocit, kteří mají extrémní cenu a nikdo by se je nemohl dovolit. Ale oni? Pro ně to bude prd v kapse.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš Lucase Mouru....Ten už přijde 1.1.2013

Reagovat
smazaný uživatel

Mourihna...

Reagovat
smazaný uživatel

*Mourinha

Reagovat
smazaný uživatel

já vím, překlep jenom

Reagovat
Rssa

Abramovič není zas takový cvok

Reagovat
minoLFC

jojo on iba kupi dalsieho 50+ mil. utocnika

Reagovat
smazaný uživatel

chelsea a city sú umele kluby , takym fandia len deti

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
smazaný uživatel

alebo dementi

Reagovat
risk je zisk

Ukazuješ se vtýhle oblasti pěkně

Reagovat
smazaný uživatel

v tyhle oblasti

Reagovat
risk je zisk

Pořád si pro smích

Reagovat
risk je zisk

Chelsea vůbec. Abramovič jí jen pomohl od sestupu do 4. ligy tím že jí zaplatil dluhy. Navíc s Katarem nemá nic společného a teď nemyslím ropu.

Reagovat
smazaný uživatel

áno, zaplatil dlhy, no. Mimochodom.

Reagovat
smazaný uživatel

No jo no, chudáčci Angláčci se musí podřídit bohatým Rusům. Holt časy se mění.

Reagovat
smazaný uživatel

sranda že bohatych rusov je 0,2 % a chudobnych 89 %

Reagovat
smazaný uživatel

a zbytek se pohřešuje

Reagovat
smazaný uživatel

nepochopil si

Reagovat
risk je zisk

Takový je ale život. Víš co jsi bojovat za lidská práva do Afriky, Jižní Ameriky a Asie. Běž jim tam dávat vodu a jídlo .

Reagovat
smazaný uživatel

tie čísla som si vymyslel

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

slepéééééj

Reagovat
Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

A co že si za svoje peníze kupoval hráče které chtěl to je snad jeho věc ne?

Reagovat
minoLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Arabové škodí Francii, ale Francouzi se jich bojí, tak musí poslouchat. Němci mají Araby taky ve své zemi a Arabové se tam už dávno roztáhli a diktujou si svoje zájmy.

Reagovat
-Kopy-

To bude v LM souboj dobra proti zlu

Reagovat
sejber

To po uši zadlžená Valencia predstavuje to dobro?

Reagovat
-Kopy-

Samozřejmě a už nejsme po uši, už je to jen po krk

Reagovat
sejber

Pekná ukážka toho že FFP je iba zdrapom papiera ktorým si umelé veľkokuby iba s úsmevom budú vytierať rite.

Reagovat
smazaný uživatel

200 miliónov v eurách.... 10 ročný rozpočet pre celý svk futbal :)

Reagovat
herbage

před Vánoci a v Platiniho Francii, jak symbolické

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli tohle projde tak si muzou cely FFP strcit vy vite kam, jsem velice zvedavej jestli UEFA bude pro smich nebo ukaze ze ma taky nejakou moc.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

A teď UEFA není pro smích?

Reagovat
PetersCZ

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
smazaný uživatel

Šejci. Ať si táhnou zpátky a nechají Evropu být.

Reagovat
domingo

Zmrdi zasrani.

Reagovat
herbage

je to výsměch Platinimu a celé UEFA přímo do ksichtu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tolstobik

Reagovat
smazaný uživatel

Nerad dávám palec pod vulgarity, ale tentokrát to skousnu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Al Capone

Je to hnus, City, Chelsea a teď i PSG...Ještě, že ve Španelsku je Real s Barcelonou a ty nemá Malaga nejmenší šanci ohrozit jinak by jsme se dočkali něco podobného jako v Anglii

Reagovat
smazaný uživatel

RM - Fly Emirates, FCB - Qatar foundation...Podpora ze strany šejků tam je.

Reagovat
REPLIKATOR

Barcelonu taky sponzoruje Katar...

Reagovat
raduinho

To snad nemyslíš vážně to co si napsal že ne ? Ještěže má Real miliardové půjčky od bank, jinak bysme bez toho "královského" klubu nepřežili.

Reagovat
One-Real

Je rozdíl mezi dluhem a dluhem. Pokud je tým schopný to splatit fungováním (příjmy z TV práv, prodej dresů a podobně) a nemusí být v týhle současný situace závislej na dotacích od šejků a podobných věcech, tak mi to nepřijde tak špatné.

Reagovat
risk je zisk

Dejme tomu že Real to poctivě splácí protože kdyby ne tak už nehraje LM atd. Jenže stím opravdu začal Real a éra Galacticos. Kde myslíš že vzali na Benzemu, Kaká a Ronalda během 2 let? Možná i proto že je španělsko ve sračkách a obyčejní lidé nemají práci. Možná se pletu ale nějakou vinu na tom tyhle kluby mají.

Reagovat
One-Real

Tak jasně, na ty hráče se půjčilo, ale jsme schopní to splácet. Tím nechci obhajovat ty šílené pálky ve fotbale, ale opravdu je rozdíl mezi Realem a PSG, Chelsea a MCity. Jinak určitě víš, proč se jedno léto tak nakupovalo a přivedli se do Realu posily rovnou za částku vysoko přes 200 mil éček a nekoupilo se to třeba o půl roku nebo rok později.

Reagovat
Talker

To, že je fotbal nechutná žumpa plná peněz není vina Abry nebo šejků, s tím začal Real a Taliáni

Reagovat
raduinho

Jistě pokud dokáže subjekt dluhy splácet, pak není na jeho půjčkách nic špatného. Tato sponzorská smlouva samozřejmě smrdí, ale je legální, takže se nám může maximálně tak nelíbit.

Reagovat
Al Capone

Ono je rozdíl mezi Realem, který je dlouhodobě uspěšný a mezi těmi výše napsanými. Ti jsou uspěšní prakticky z ničeho nic.

Reagovat
raduinho

A Real je uspěšný už od roku 688 nebo co? Taky se musel vypracovat, v jeho případě, to byla hlavně 60.léta minulého století, až tehdy se stal nejslavnějším klubem světa do té doby bylo spousta slavnějších klubů. Nevidím tedy nic špatného na tom, že tyto kluby i když dotované z ropných peněz budují svou slávu nyní.

Reagovat
Al Capone

Přesně tak vypracovat. To co předvádí PSG, City nebo Chelsea nemá s vypracováním co dělat.

Reagovat
risk je zisk

Ale Chelsea je založena 1905

Reagovat
Al Capone

A úspěchy získává od příchodu Abramoviče... to je ale náhoda, že

Reagovat
risk je zisk

Úspěchy měla i před Abramovičem.

Reagovat
Al Capone

Jo, jeden titul v lize

Reagovat
smazaný uživatel

PVP z roku 1998.

Reagovat
Al Capone

No toho je opravdu hodně

Reagovat
raduinho

Titul 1955

FA Cup 1970, 1997 a 2000

PVP 1971 a 1998

League Cup 1965 a 1998

Superpohár 1998

To si myslím není málo na klub jakým byla Chelsea před Abramovichem.

Reagovat
Al Capone

To je hodně málo na to, že se teď bere jako jeden z Top týmů Evropy. A vem si, že po příchodu Abramoviče získala 12 pohárů, to je více než za celou její předchozí historii.

Reagovat
Talker

Takže pokud CFC bude dlouhodobě úspěšná, vyhraje třeba 20x ligu a dostane se tím do top3, tak už je to jedno?

MU získalo prakticky všechny tituly pod dvěmi trenéry - Busby a Fergie. CFC má jedno období pod Romanem, druhé v 50. letech. Kde vidíš rozdíl?

Reagovat
SIRBRANIKE

Možno tam bude ,,malý" rozdiel vo financovaní klubu za éry Busbyho a SAR...

Reagovat
Talker

Tak si vezmeme Italské kluby, do kterých vráželi hromady peněz majitelé po celé desetiletí.

Reagovat
smazaný uživatel

real to cely zacal

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
smazaný uživatel

"od Kataru"

Reagovat
smazaný uživatel

UEFAPSGLONA

Reagovat
smazaný uživatel

UEFAPSGLONSEA.

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra, v Africe hladověj děti.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Další krok islamizace Evropy.

Reagovat
risk je zisk

A hlavně že to samé dělali Evropani v 11 století, když dělali rošády s Křižáckými výpravami.

Reagovat
OVi.77

A to to jako omlouvá nebo co?

Reagovat
risk je zisk

To neměla být nějaká omluva. Jen že jste pokrytci když hodíš palec nahoru a nebo stím souhlasíš protože tohle jme my evropané dělali jim a taky vtom hráli roli peníze teda v tý době především zlato a drahé kamení.

Reagovat
OVi.77

Bohužel, i tohle je naše historie a ani s ní nesouhlasím, takže jako pokrytec se vážně necítím hold středověk jiná doba, ale jestli někdo chce praktikovat středověké zákony v dnešní době tak si myslím že je to špatně, ať si to klidně dělají u nich ne u nás? Navíc naše společnost je vybudována na židovských a křesťanských základech, tradicích apod. Tak proč by nějaký muslim měl tady zavádět zákony odjinud, vážně nechci dopadnou jako v Saudské Arábii, kde jeden z hlavních Imámů kdysi řekl že země je placatá a kdo si myslí opak je špatný a kecy prdy atd. To už jsme tu měli.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže kristianizace je dobro .Z civilizovávali jsme musulmánské barbary a přiváděli je k pravé víře. Stejně jako v latinské Americe atc

Reagovat
smazaný uživatel

*etc

Reagovat
risk je zisk

Největší továrna na peníze je křesťanství . Potom jsou ty známější firmy, Apple, Microsoft a od toho C. Slima Hellú ta jeho "firmička"

Reagovat
Rssa

Upalování, stahování z kůže, střílení, bičování původních obyvatel JA ve jménu víry. Tak to má být

Reagovat
SIRBRANIKE

na pravú vieru,,

Reagovat
Mada

Reagovat
OVi.77

Reagovat
smazaný uživatel

Still better than Abra..

Reagovat
Rssa

Ne

Reagovat
smazaný uživatel

twe proc si nedaj nakej chalenge a nepumpujou prachy do nakyho tymu u nás

Reagovat
Desmond Glazebrook

Peníze nesmrdí

Reagovat
Pettirosso

To je prostě výsměch celé UEFĚ přímo do očí.

Reagovat
Rssa

Hrozná ojebávka - snad si to Platini pořeší a pohlídá, jinak to bude fiasko

Reagovat
Talker

Neříkejte, že jste pokus o takovej ojeb nečekali Spíš je otázka, jak to UEFA vyřeší.

Jinak celkem mě dostalo, že ty prachy jdou přímo od Katarské vlády Já čekal, že to bude od nějaké společnosti, ale že jim pošle ministerstvo turismu na účet 200 mega euro ročně, to mě fakt dostalo

Reagovat
Talker

Ještě mě napadlo, že my nejsme ochotní si zaplatit ani národní stadion a Katar financuje Francouzský klub

Reagovat
spider_8

Reagovat
minoLFC

ved to je len dobre, ze CR a SR nebudu platit za narodny stadion

Reagovat
smazaný uživatel

ani ne

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole . Prošustrujou vládní peníze.

Reagovat
risk je zisk

Katar je ta ropná firma

Reagovat
r.mrazik

Jsem zvedav jak vam ty prachy posle Roman...ministerstvo prumyslu ?

Reagovat
smazaný uživatel

Vor v zakoně.

Reagovat
Talker

Já vůbec nemám šajna, jestli to splnujeme podmínky nebo ne. Ale co jsem četl, tak na tom extra špatně nejsme, právě díky tomu systému, že se náklady na nákup hráče rozpočítávají na počet let smlouvy.

Tj Hazard stál 32 mega liber, ale má smlouvu na 5 let, tudíž náklady, které budou v účetnictví letos jsou 6 mega + plat. Pokud bychom se zbavili Torrese a přivedli Falcaa, tak vlastně odečteme 20 mega za Torrese a přičteme 20 mega za Falcaa, takže opět beze změny.

Reagovat
r.mrazik

Tezko rict... A podle tohoto prikladu je to vlastne uplne jedno

Je to vysmech

Reagovat
Talker

Jo, celkem je... Ono za přestupové částky Oscara, Lukakua, Hazarda, Matu,Marina,Mosese a Azpiho dáváme do účetnictví cca 33 milionů ročně, k tomu Torres, Luiz, Ramires cca dalších 18, dohromady cca 40 mega ročně na přestupy.

A podle mého nějakých 10 milionů ročně zase vyděláme hostováními našich hráčů (Essien, Bruma,Kakuta, KdB, Courtois, Aanholt, Benayoun etc.), takže ve výsledku jsou náklady na přestupy cca 20 mega ročně v záznamech.

Takže ve výsledku máme náklady na přestupy cca 30 mega ročně.

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, jenže každou sezonu musíš toho hráče ''přecenit'' a v tom se počítá forma, věk, zranění a spousta dalších faktorů... takze to neni tak snadny ze tu cenu za kterou přišel vydělíš počtem let smlouvy

Reagovat
.13

Snad nam nepremenuju aj Park Princov, to by ma uz fakt nasralo

Reagovat
Al Capone

Park Katarských Princů

Reagovat
smazaný uživatel

To zní strašně .

Reagovat
.13

Reagovat
Swarley

Reagovat
.13

hnus

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rssa

Reagovat
smazaný uživatel

Park šejkov.

Reagovat
Langi

to víš že přejmenujou...dyt se o tom psalo už před pár měsícema

Reagovat
.13

vsak ale to boli len spekulacie, ze ked prestavaju Park Princov tak ho aj premenuju

Reagovat
j_mrazik

Já to říkal. Půjde to přes klasický sponzoring. A pravidla můžou Arabům vylízat polevu.

Reagovat
r.mrazik

Je to srandovni a vlastne dost tezce hlidatelny...spis nemozne

Ale dve ste rocne je slusna palka....zadny srani

Reagovat
j_mrazik

A mají kladný výsledek hospodaření, jen to fikne.

Reagovat
Talker

OT:

Chris Cohen ‏@Chris_Cohen

To survive the end of the World I hid in the safest place I could think of, no one goes there & it’s very roomy. #arsenaltrophycabinet

Reagovat
smazaný uživatel

za toľko trofejí sa skryje veľa ľudí.

Reagovat
.13

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hej to je fakt lůza, takhle si kupovat výsledky. Ještě si pamatuju, jak sem za ně ve FIFA 2002 hrál kvůli Ronaldinhovi a spol.

Reagovat
smazaný uživatel

Co k tomu dodat jak je lehke ojebat UEFU

Reagovat
10

Snad tohle aspoň pomůže to naprosto naivní pravidlo rychle upravit do takový podoby, kterou nedokáže ochcat desetiletý dítě. Jinou cestou, než omezením počtu cizinců a zpřísněním nutnosti mít v sestavě určitý počet odchovanců to nejspíš nepůjde, protože i mnohem morálně vyspělejší národy nějaký limity a finanční stropy obchází naprosto bez váhání.

Reagovat
Rssa

6 + 5

Platové stropy

Utratit jen to, co si vyděláš

Toto by mělo začít platit co nejrychleji

Reagovat
Talker

Jenže oni oficiálně podepsali smlouvu o sponzoringu na 200milionů eur ročně. Takže si to prakticky "vydělali".

Reagovat
smazaný uživatel

Všetko tri dôvody sú mimo.

Reagovat
Rssa

Tak to by měl zasáhnout antimonopolní úřad ve Francii, který by toto zatrhl z důvodu ohrožení konkurence ve francouzské lize.

Pokud to Platini myslí vážně (a myslím, že podporu vlády by získat mohl), tak by se měl vrhnout do boje všemi prostředky, hlava nehlava. Nějaké páky tam jsou a zakázat by to určitě také šlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Teba by znova dobre dokázali obísť.

Reagovat
10

"Utratit jen to, co si vyděláš" - tohle je právě to FFP, vydělali si to sponzorskou smlouvou kdyby se to mělo vztahovat na prodaný hráče, tak to obejdou tím, že si do Kataru koupí nějakýho no-name z PSG za 300 mega a taky jim nikdo atd.

Reagovat
10

platový stropy vidíme v NHL, to je právě to, o čem píšu v poslední větě nahoře...

Reagovat
Rssa

Tak jasně, nejsem naivní a toto vše je legální. Jenže to naprosto degraduje význam fotbalu, tak snad by nebylo od věci, aby svazy, UEFA a třeba i státy začali pracovat na užší bázi a zkusit to nějak zastavit. Je to nekontrolované a nedivil bych se, že v některých státech i dobrá pračka peněz a krácení daní.

Reagovat
Talker

Jak chceš nastavit platové stropy v 50 různých ligách s různou ekonomickou situací. Mě napadá jenom možnost omezit to na 50% z příjmů, jenže to se dá obejít navýšením pomocí sponozora z Kataru, který ti dá 200 mega,takže máš najednou 100 mega buffer.

Reagovat
Rssa

Říkám (i pro mráze dole) užší spoluprácí a upravenou legislativou. To co jsem napsal nebyl návod, ale přání.

Reagovat
Talker

A jak chceš upravit legislativu na sponzorské smlouvy? OK, dá se to chápat v rámci jednoho státu, ale vykašle se ti na to jedna země a najednou je tvoje práce v pytli.

Reagovat
Rssa

Antimonopolní úřad, procento z výdělku atd...

Reagovat
j_mrazik

Oni si to vydělali sponzoringem, čus.

Reagovat
smazaný uživatel

6 + 5 v rámci EÚ nemôže platiť, resp. môže sa to uplatniť len voči štátom mimo EÚ.

Reagovat
j_mrazik

Přesně tak.

Reagovat
Talker

A 6+5 v rámci Evropa x zbytek nepomůže, protože to všechny kluby bez problému splní...

Reagovat
Rssa

Může.

6 odchovanců + 5 cizích. Na to EU nemá žádný vliv.

Reagovat
Kenneth

To by se hodilo Barceloně leda tak do krámu.

Reagovat
Rssa

V konečném důsledku by na tom vydělali všichni, ty joudo.

Reagovat
Kenneth

Kde vezme Real 6 odchovanců?

Reagovat
Rssa

Že by v mládežnickém systému?

Reagovat
Kenneth

Jak sem řekl, to by se Barceloně hodilo do krámu.

Reagovat
Rssa

Vám taky. Ušetřili byste prachy, dali byste projednou šanci vlastním, měli byste oddané hráče a ne žoldáky...Win-win situace

Reagovat
Kenneth

Ano, Španělskou ligu byste si dávali několik let o 20 bodů protože Real nemá tak skvělou mládež. Opravdu win-win situace.

Reagovat
smazaný uživatel

To je zase utópia.

Reagovat
smazaný uživatel

Lenže tým by si rozbil EU futbal, keďže by tu nehrali top hráči potom To by bolo menej peňazí pre každého. Toto sú z tvojich úst komunistické reči. Podobne to fungovalo za socializmu, ale nakoniec ten systém spadol.

Reagovat
smazaný uživatel

Těch 6 hráčů nemusí být z tvé líhně, ale jen ze země, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Keďže je fans Barcelony, tak by to boli odchovanci

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, u Barcy by to odchovanci byli, no.

Reagovat
smazaný uživatel

Skôr som to myslel smerom k tomu pravidlu. Že keby ho tvoril, resp. navrhol práve on (alebo aj on), tak by ho presadzoval s odchovancami.

Reagovat
Rssa

Byli by to hráči, kteří by prošli mládežnickým systémem toho klubu. A samozřejmě, že by to nebylo hned, ale mohlo by se to pomalu zavádět postupnými kroky. A je jedno jestli by to byl občan té dané země (to by EU nedovolila), ale odchovanec.

Reagovat
smazaný uživatel

Si členom komunistickej strany? Pretože všetky tvoje návrhy o tom svedčia.

Reagovat
smazaný uživatel

Musel by si začať s nižším počtom, toto by bolo príliš nárazové. A stále by tu bol odpor veľkoklubov, reálne ťažko presaditeľné.

Reagovat
Rssa

Však píšu postupně. Třeba do dvou let minimálně 2 odchovanci. Do 5 let 3-4 apod....Tak, jak by na tom fotbal nejvíce vydělal.

Reagovat
smazaný uživatel

Však píšem vyššie, že tie dôvody sú mimo. A zároveň dodávam, že by to bolo šité pre vybrané týmy.

Reagovat
smazaný uživatel

Však píšem vyššie, že tie dôvody sú mimo. A zároveň dodávam, že by to bolo šité pre vybrané týmy.

Reagovat
Dominator

6 home-grown

a Real by na tom bol fajn...

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Musím znova konštatovať (teraz žiaľ smutne), že opäť a znova som mal pravdu, keď som tu niekoľkrát opakovanie tvrdil, že toto pravidlo nebude mať voči takým klubom (Chelsea, City, PSG a pod.) žiaden účinok.

Reagovat
.13

a co si si myslel, ze tam pravnici tych bohatych klubov nebudu hladat nejaku skulinku ako to osrat? To by bolo naivne, mna len netesi, ze sa to tyka zrovna nas

Reagovat
smazaný uživatel

Sa pozri, koľko veľa ľudí sa tu tešilo z toho pravidla. Ale ako hovorím, ja som na to poukazoval, že to tešenie je predčasné.

Reagovat
Talker

Fakt bude prdel, jestli Platini řekne, že je to v pořádku. Jenže co na to říct, že ano?

Reagovat
smazaný uživatel

Klaiscká soulož - PSG vyjebalo s UEFA a UEFA za pár týdnů/měsíců vyjebá s PSG

Reagovat
smazaný uživatel

Teraz len počkať, čo na to UEFA.

Reagovat
Kenneth

Arabové zasran..

Reagovat
smazaný uživatel

uefa už reagovala.

Malaga and five other European clubs have been banned from UEFA competitions for as many as three seasons from 2013/14 in the first repercussions of Financial Fair Play.

FFP je joke. Dovoluju si len na malé kluby

Reagovat
raduinho

wtf ? to už je jako oficiální ?

Reagovat
smazaný uživatel

Zdroj???

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

máš vyššie...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, já to hledat ještě než to tady bylo...

Reagovat
stas87

je mozne ze sa od psg odvrati ich vlastny fanusikovia po tomto podvode?

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš jich přibude ne?

Reagovat
stas87

nemyslim nejakych turistov ale fans z francuzska,ja byt ich fanusikom tak ich prestanem asi podporovat

Reagovat
smazaný uživatel

To si řekneš, přestávám podporovat, ale když už k tomu týmu máš nějaký vztah, tak tě neodradí jak toto, tak ani pád do třetí ligy... Ale samozřejmě, je to individuální...

Reagovat
smazaný uživatel

V dobrém i zlém.

Reagovat
smazaný uživatel

V mém případě: Blue Till I Die

Reagovat
smazaný uživatel

Modrá...to může být i více klubů. Ale asi Chelsea, že? Tak to v únoru budeš fandit v dobách zlých a já v dobrých .

Reagovat
smazaný uživatel

To je možné, ale v dubnu to bude 10 let co fandím Chelsea a jedna sezona mě nemá šanci rozhodit...

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ultras PSG jsou v podstatě rozprášení díky represím, zákonům ze strany vlády, ale také díky dementním krokům vedení. Ale řekl bych, že hrdí Parisiens zůstanou s PSG v dobrém i zlém. A dokud se nebude měnit název klubu, dokud budou hrát v klubu aspoň nějací Francouzi, či odchovanci, dokud budou barvy pořád takové jako dosud a stadion stále ponese svůj název, tak s klubem zůstanou.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč podvodu? Roman takhle reinkarnoval Modráky. City si za katarský peníze koupilo titul ...PSG nedělá nic, co už by nedělali jiní ...

A abych odpověděl - jsem si jist, že PSG bude teď docela fanouškovský hit.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle pravidlo je hovadina, je neefektivní a nespravedlivé, s tímto pravidlem jsou zase zvýhodňovány kluby jako Barcelona, Arsenal...atd které mají obrovské příjmy z prodeje dresů..atd a co kluby který nemají takovou základnu fanoušků, nemají obrovské stadiony aby měli příjmy z prodeje lístků, takže tyhle kluby si nesmějí dovolit koupit dražšího hráče i když na to jejich majitel má peníze?

Reagovat
SIRBRANIKE

Prepáč, ale asi si to celkom dobre nepochopil, klub sa má vypracovať prirodzenou cestou a nie ako hračka bohatého majiteľa...

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím kdo může být tak naivní, že si myslí že se kluby vypracovávají přirozenou cestou, kdyby tomu tak bylo tak je můžeme spočítat na prstech jendé ruky, "přirozené" vypracování trvá X let a ne každý klub na to má to pravé "prostředí", a měli by jsme Evropské poháry zase jen o 3-4 klubech.

Reagovat
smazaný uživatel

S tímhle souhlasím - přirozená cesta nikoho z těch mecenášů neláká. Je zdlouhavá a hrozně nejistá.

Jednou to tady dobře vystihnul (myslím) ital - od určitý míry talentu v mužstvu už nezáleží na jiných okolnostech - úspěch ti to chtě nechtě přinese.

Reagovat
SIRBRANIKE

Tak potom v tom prípade nenadávajme na Chelsea, City, PSG, Zenit, Anži... a buďme radi, že LM a EL nie je /nebude/ o 3-4 týmoch. Veď je vlastne všetko v poriadku

Reagovat
smazaný uživatel

ale on přece nepíše, že je nebo není něco v pořádku. On jen nazývá věci pravými jmény - rychle nahoru se dostaneš víceméně jen za cenu obrovských investic. Tak to prostě je.

Reagovat
SIRBRANIKE

On píše, že je to neefektívne a nespravodlivé a hovadina. Predstav si čiste teoreticky, že by PSG nekúpilo Ibru a Silvu, ale Lea a Piqueho... Ja viem, že je to utópia, ale predstaviť si to možeš a potom sa na to začneš pozerať možno inak...

Reagovat
smazaný uživatel

Já se na to divám úplně stejně negativně jako ty, ale taky říkám, že pokud bych byl arabský pískoropomil a chtěl bych se zviditelnit, tak bych taky koupil nějaký klub a pumpoval do něj svoje petrodolary. Pokud by mi to pravidla dovolovala, tak bych nedělal zhola nic špatnýho.

Koukni na Romana. Do tý doby ho znalo pár lidí v Rusku. Co koupil Chelsea, tak z něj je jeden z nejznámějších lidí planety. No, neber to ...

Reagovat
The Krupy

Platini, urob niečo

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle byl naprosto neočekávaný výsledek té dlouho vzývané instituce, kterou FFP mělo být. Bravo, UEFO. Tohle je parádní šaráda.

Jo a příště se zase můžete zahojit na Mallorce nebo Málaze, kreténi.

Reagovat
Kenneth

Reagovat
Talker

Ale no tak jiříku, UEFA k tomu ještě neřekla poslední slovo. Počkejme si na vyjádření Platiniho. Oni se k tomu ještě nemohli vyjádřit.

Reagovat
onze

ALLEZ PSG ! ! ! To je super, len nech idú peniažky do PSG ! Budeme silný !

Reagovat
smazaný uživatel

FFP je socialistickej nesmysl, kterýmu se naštěstí PSG a další kluby vysmívají a ještě pořádně vysmějí...zajímalo by mě, co komunista Platini vymyslí příště, pravděpodobně pro nasazování týmů do evropských pohárů otočí pořadí koeficientů, ať si chudáci z Albánie a San Marina taky zakopou...

Reagovat
smazaný uživatel

FFP není v žádným případě socialistickej nesmysl. Ta myšlenka dobrá je. Chce nutit vedení vést kluby nějakou zodpovědnější cestou. Chce omezit příliv externích peněz, které zase druhou stranou vytečou do kapes fotbalistů a agentů.

Ale ten projekt je tak naivní a nedomyšlený, že to zas postihne jen ty menší.

Reagovat
smazaný uživatel

To jsi mi teda neukázal moc argumentů proti tomu že to je sociailistickej nesmysl...takže znova opakuji: socialistickej nesmysl to je...kam vytečou externí peníze, to UEFU vůbec zajímat nemusí, stejně tak UEFA nemá co zasahovat klubům do účetnictví...takhle nefunguje žádný podnikání a nemá tak fungovat ani fotbal...a největší sranda je, že se tímto pravidlem má svým způsobem omezit vliv bohatých týmů, ale UEFA se bez těchto týmů neobejde, zatímco tyto týmy bez UEFY ano...

Reagovat
smazaný uživatel

a v čem spočívá socialusmusnost (hrozný slovo) tohohle systému? UEFa nijak nechce zrovnoprávnět kluby. Nechce, aby všichni vydělávali stejně. Jen chce, aby kluby lépe řídili velikost svých výdajů. Čili - kdo si vydělá 100 mega, tak si může utratit sto mega. Kdo si vydělá mega jen jedno, tak může utratit jen jedno. Mě to přijde logický ...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde o zrovnoprávnění, o tom tu nemluvím...např. kluby jako PSG nebo City nebudou moct tolik utrácet...a co je UEFĚ do toho? UEFA nemá komu co diktovat, kolik má utrácet a kolik vydělávat...to je základ...UEFA nemá co chtít a někoho do něčeho nutit...a že můžeš utratit jen tolik, co vyděláš? tak tím v podstatě popíráš několikasetletý zásady podnikání...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to si pak pleteš pojmy. Tohle není socialismu, ale prostě a jednoduše regulace. Pokud jseš takhle čistě a neochvějně pravicově smýšlející, tak tě chápu. Taky jsem byl ... Ale už nejsem. I regulace je důležité. Některé druhy podnikání jsou regulovány doteď. Neviditelná ruka trhu ti nevyřeší úplně všechno.

A navíc - fotbalový trh má trochu jiné atributy a cíle, než má trh normální. A tím nemůžou pro účastníky na tomhle fotbalovém trhu platit stejná pravidla, jako na tom trhu normálním.

Reagovat
smazaný uživatel

Jiří já už jsem dost starý na to, abych ty pojmy odlišil...a o těch pojmech to vůbec není...ano, to je zásadní věc, jestli fotbalový trh má jiné atributy než trh normální, a podle mýho názoru nemá...hráči jsou zboží a fotbal je obchod, to už prostě není jako dřív...regulace být můžou, ale já nevidím žádnou oprávněnost této regulace, což jsem popsal výš...a jen mimochodem nechápu, proč regulovat něco, co už léta funguje a zvyšuje zisky...

Reagovat
smazaný uživatel

pokud ty pojmy jsi schpen rozlišit, tak jsi je rozlišit měl už od začátku a nelpět na svém.

Pokud se týká porovnání trhu fotbalového s trhy normálními, tak cílem účastníka na trhu fotbalovém by nemělo být vymýtit konkurenci ať už formou úplné likvidace, nebo jen restrukturalizace subjektů ve formě fúze. A to je ten největší rozdíl. Real nebo Barca by neměli usilovat o to, aby to ve Valencii nebo Málaze zabalili. Kdežto na trzích normálních o tohle jde skoro především - míň konkurence vždy potěší.

Reagovat
SIRBRANIKE

Podľa teba potom profesionálne športy v USA fungujú na komunistických princípoch NHL, NBA, NFL...

Reagovat
smazaný uživatel

Porsím muže mi sem někdo napsat kdo tady fandí PSG? Jen tak pro přehled.

Reagovat
smazaný uživatel

sory ale musim:

Reagovat
Godwinson

Kdyby alespoň půlku nechali ve Francii klubům, které s těmi penězi umí pracovat lépe než oni.

Reagovat
Manik...

Já vím říkal, že to pravidlo půjde obejít

Reagovat
fantomas
Reagovat
smazaný uživatel

Nevím proč se všichni smějete, že se s UEFA vyjebalo...?

V momentě, kdy se FFP zavádělo, tak se mluvilo o tom, že smlouvy (nákup hráčů, sponzorské) bude UEFA kontrolovat a snažit se dohledat, jestli nejdou proti FFP. Nevim přesně do jaké míry je to pravda. Ale zapamatoval jsem si z toho něco jako píše uplně nahoře SIRBRANIKE.

To znamená, že tímto tento případ nekončí. UEFA to bude řešit a teprve se vyjadřovat. Tak věřme, že v rukách něco ti chlapci mít budou.

Reagovat
kiwwi

presne tak, priamo vo FFP je zakotvene, ze podozrive zmluvy sa budu presetrovat - zakazane su prepojenia na majitelov a pod.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Maresma

Šmejdi. Chce se mi blejt.

Reagovat
smazaný uživatel

Zejtra just nenatankuju!

Reagovat
smetos

Radši pravidlo o domácích hráčích jako to mají v rusku než nějaké finanční limity. to máte jedno. třeba se rozhodne majitel city, že musí vyrovnat ty nesrovnalosti. rozhodne se, že pře svoji společnost etihad airlines dá sponzorský dar na rozvoj reklamy a narve jim miliardy. A nikdo z uefy nemůže žádné soukromé firmě kecat do toho, kolik dá na propagaci. Změní se leda tak kulový.

Reagovat
kiwwi

si totalne mimo

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele