Prezident Bayernu kvůli trestu pro Ribéryho zkritizoval UEFA

07.05.2010, 13:58
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (281)

Přidat komentář
smazaný uživatel

uplně blbej

Reagovat
pavel.fotbal

Naopak má svatou pravdu !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodčí byl Ital? Uli zamysli se nad tím jakou ptákovinu vypouštíš z huby

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Ano, rozhodčí byl Ital, znalče

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš ty by ses měl zamyslet, když ani nevíš kdo to pískal :-D

Reagovat
smazaný uživatel

v Allianz aréně pískal Ital Rosseti který udělil Ribérymu červenou... nad čím se mám zamýšlet ?

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry to nebylo na tebe,ale na toho chytráka nad tebou

Reagovat
smazaný uživatel

sorry chlapi, zrovna v podobné době jsem četl jiný článek a tam psali o nějakém jiném rozhodčím ´, který není ital a omylem jsem si to spojil dohromady

Reagovat
smazaný uživatel

bůůů bůůů,Uli kup si kapesníček

Reagovat
smazaný uživatel

Na kým krútiť očami viac, nad Hoenessom, či ČTK?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Arne

Reagovat
Arne

Asi nevíš, na co Getzo reagoval (jestli jsi to četl až někdy po 14:40, tak ani nemůžeš)... V jednom odstavci vyjádření Hoeneße včetně "pískal to Ital" a druhej začínal "Ribéryho vyloučil švýcarský rozhodčí..." Teď je to samozřejmě opraveno.

Reagovat
Tomanatura

Aha, dík.

Reagovat
Arne

Nz

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ribery taky není žádný němec, tak proč by se ho němci měli zastávat?

Reagovat
smazaný uživatel

protoze asi hraje za novozelandskej klub ne???

Reagovat
smazaný uživatel

Dobre vam tak ,,,

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Palec mel byt na reakci Getzo5...

Reagovat
smazaný uživatel

V textu je chyba - Riberyho nevyloucil Busacca, ale Rosetti...Busacca piskal az druhe semifinale v Lyonu...

Reagovat
smazaný uživatel

díky za tuto informaci, na ni jsem reagoval v jednom z příspěvků na začátku, kdy jsem psal proč nadává na italského rozhodčího když ital nepískal

Reagovat
smazaný uživatel

nz...

Reagovat
Kily

trochu to na mě působí dojmem, že Hoeness onen zákrok viděl jenom z čestné lóže

Reagovat
smazaný uživatel

Má pravdu za to co udelal jasná červená, ale nemůžou mu za to dát trest na 3 zápasy a ještě když je teď finále. Jen at' bojujou když jsou v právu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Al Capone

a co s tím más společného finále?

Reagovat
exot12

Asi to ze hrac maka celu sezonu prave koli takemuto zapasu a potom dostane podla mna nezmyselny trest na 3 zapasy. Faul to bol, myslim ze cervena, no povedzme OK, ale ti zapasy?

Reagovat
smazaný uživatel

přísný trest!

Reagovat
j_mrazik

Je to klasika. Červená bez předchozí žluté je standartní trest - 3 zápasy.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a co by z toho mohl mit rosetti ,když ještě nevěděl že postoupi inter

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba to že Bayern je o dost lepší než L'OL?

Reagovat
smazaný uživatel

By me zajimalo co by rikal, kdyby Ribery Lisandrovi tu nohu prerazil, taky by se odvolavali a fnukali vsude mozne?? Proste to byl prasackej zakrok a plne si ten trest zaslouzi.

Reagovat
smazaný uživatel

dobře Uli Der Bayern!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Der brutale Faul, das fast zerbrochene Bein, der Bayern.

Reagovat
smazaný uživatel

Das Foul war nicht beabsichtigt und nicht von hinten!

Reagovat
j_mrazik

Egal, brutal, wiedersehen.

Reagovat
smazaný uživatel

Vielleicht hast du auf der Toilette gewesen, als es passierte

Reagovat
smazaný uživatel

es ist ein Unterschied zwichen einem harten Foul und einer Tätlichkeit...Ribéry hast sicherlich keine Tätlichkeit begangen also ist die Strafe zu hart und Bayern hat recht. Zu dem noch ist Ribéry kein spieler der oft eine rote Karte bekommt.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Al Capone

Reagovat
smazaný uživatel

Červená zasloužená, jako fanda Bayernu to přiznám ale dostat tři zápasy? Zvlášť když Lisandrovi vůbec nic nebylo, dle mě to i trochu přihrál, hned po tom co Ribéry odešel ze hřiště se zvednul a dělal jako by nic ..

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas!!! 3 zápasy je moc

Reagovat
smazaný uživatel

...taky mu to fans dali-jak se patří-sežrat...červená ale zasloužená, 3 zápasy jsou naprosto neslýchaný trest, navrch v této (finálové) situaci..Uli je legenda jen do nich

Reagovat
smazaný uživatel

No každopádně budu doufat do poslední chvíle že mu ten trest zruší !!

Reagovat
smazaný uživatel

to každej správnej fanda DerFCB

Reagovat
smazaný uživatel

to už ale nemůžou ne?

Reagovat
smazaný uživatel

můžou u toho sportovního soudu

Reagovat
smazaný uživatel

...ale já už ani nevěřím, spíš se těším, pokud Evropě ukážeme, že je porazíme i bez něho.

Reagovat
smazaný uživatel

taky se těším :)

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný no, on Hamit v Lyonu taky nehrál špatně. Ale uvidíš že Motta bude moct hrát

Reagovat
smazaný uživatel

to se aspoň potvrdí že UEFA je zkorumpovaná

Reagovat
smazaný uživatel

lisandro sa zvednu a delal akoby nic? to si kukal asi iny zapas...odniesli ho na nositkach...a k tym 3 zapasom...je to mozno vela ale za cervenu bez zltej sa davaju tusim dva nie?tak by finale aj tak nestihol..

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, bez žlutý je to na 1 zápas. Jo, dělal jako by nic!!!! Možná ho odnesli na nosítkách ale hned za postranní čarou se zvedl a bylo vidět že mu nic neni!!

Reagovat
smazaný uživatel

Že neviem akým šťastím z toho vyviazol bez vážnejšieho zranenia je zázrak a ako ospravedlnenie Ribéryho zákroku nulový argument, tak sa láskavo nestrápňuj.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím kdo se tady ztrapňuje ale já to nejsem

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si na omyle, môj milý.

Reagovat
smazaný uživatel

akorad tam vubec nejde o to jestli mu neco bylo nebo ne tam jde o to jakym zpusobem ho ten hrac zfauloval..jak uz tu nekdo psal ten hrac mel jen stesti ze se mu nic nestalo

Reagovat
smazaný uživatel

podle me je to na miste ze dostal stop na dalsi zapasy..byl tam jasnej umysl takze to ze pak dostane nejakej trest tak se nejni cemu divit

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Al Capone

souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no tri zapasy je asi dost ale i kdyby to byl jen jeden tak by stejne to finale hrat nemohl

Reagovat
smazaný uživatel

mohl... ten si odpykal v odvetě proti Lyonu

Reagovat
smazaný uživatel

tohle je ULET, riberymu bych dal zapasu osm, lisandro ma jenom se stestim nezlomeny vsechny kosti v noze. meli by se omluvit vsem eduardum, ramseymum atp

Reagovat
smazaný uživatel

Debil

Reagovat
smazaný uživatel

neco podobnyho udelal zidane na ms 1998 slapl na soupere a normalne mu daly stop na dva zapasy

Reagovat
Sosi

Ať se nehádáte, 3 je moc, snižme mu to na 2

Reagovat
smazaný uživatel

jo a vyjde to na stejno

Reagovat
Al Capone

3 jsou ještě málo, apoň tak 5

Reagovat
r.mrazik

prskejte si jak chcete,Ribery neni prvni a ani posledni,ktery o finale prijde...ze jeste nekoho bavi takhle brecet...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

je to bordel, kdyby se to stalo interu, tak by si to Murinho vydupal,to je uplně jasnééé

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kily

s postupem času stále méně chápu zaujaté fanoušky Bayernu. Sice beru, že se jim nelíbí trest pro jejich hráče, ale určitě by neškodilo se na to podívat objektivně, pak by i oni museli uznat, že červená byla na místě a stop na tři zápasy taky. Spousta lidí si stěžuje, že velkým se nadržuje, teď to UEFA vyřešila odpovídajícím trestem pro megastar světového fotbalu a zase si mnozí stěžují, že to je neodpovídající. Takové zákroky na hřišti nemají co dělat a všichni, co sem píšeme, to víme. Trest na jeden zápas za přímou červenou kartu se dává ve chvíli, kdy poslední obránce přidrží unikajícího útočníka, nebo někdo ve vápně zastaví rukou míč mířící do brány. Přece někdo nemůže chtít někomu namluvit, že zákrok Ribéryho byl ze stejné kategorie?

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak proste to nepriznaj ze jejich hrac ikdyz je to skvelej hrac coz musim uznat se v ty chviily zachoval jak prase

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby něco podobného udělal Eto'o, Sneijder, nebo prostě jakýkoliv fotbalista Interu tak by se mu to na ten jeden zápas snížilo ;)

Reagovat
Kily

jaké pro tenhle názor máš odůvodnění vedle toho, že jsi fanoušek Bayernu a cítíš, že tvůj klub byl poškozen?

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinho by jsi to vydupal ale hlavně jak řiká Uli, v UEFĚ je to samej Ital a žádnej Němec!!!

Reagovat
r.mrazik

a co jako? Uli ma taky slusne vymasteno,kdyz takhle breci...

Reagovat
smazaný uživatel

ty máš víc!!

Reagovat
r.mrazik

a ty nejvic...jak ve skolce

Reagovat
Al Capone

to jsem jenom kecy...

Reagovat
Al Capone

*jsou

Reagovat
smazaný uživatel

Bullsiht.

Reagovat
smazaný uživatel

FO

Reagovat
smazaný uživatel

Ten zákrok se stal nešťastně.. neviděl jsem tam úmysl Lopéze zranit. vím, že tohle do fotbalu nepatří, ale štrejchnout o balon noha se zvedne o trošku nahoru a pak to prostě nejde se vyhnout.. kdyby to bylo zezadu uznám, že se jednalo o prasárnu.. 3 zápasy je moc. Pokud trest unikne Interskému hráči, je v tom docela nespravedlnost. Jde přece o koeficient žé? Tak proč by se Italové nějak snažili být férový

Reagovat
smazaný uživatel

1. Ribéry mal už predtým náznaky, že raz to buchne. Reveliere a Cris doň chodili naschvál tvrdo a nechal sa provokovať. 2. O úmysle sa baviť nebudeme, niekto ho tam vidí, niekto nie, každopádne premotivovaný bol až až a faul spravil aký spravil. Okolnosti hovoria v jeho neprospech. 3. 3 zápasy moc nie sú, Lisandro mal z pekla štastie, ale za takéto fauly by sa práve podobné dištance mali dávať vždy, toto do futbalu nepatrí. 4. Hoeness fňuká nielen zbytočne, ale aj tendenčne a to je z jeho strany hlúposť. Vyhovárať sa na to, že tam nesedí Nemec je kardinálna zhovadilosť autora výroku. Prečo? UEFA sa snaží rozhodovať jednotne. Rovnako tak je veľmi zriedkavé aby menila pôvodné rozhodnutia. A rovnako tak je zrejmá (a správna) snaha držať svojich rozhodcov a funkcionárov za rozhodnutia nad vodou. 5. Aj pokiaľ Mottovi trest zrušia, o žiaden dvojitý meter nepôjde, nakoľko sa jedná o dve diametrálne odlišné situácie v závažnosti neporovnateľné, i v okolnostiach s tým spojených odlišné. 6. Žiaden koeficient, aj keby to vyhrali o miestenku Calcio prichádza.

Reagovat
smazaný uživatel

zajímavé, že takhle nebrečeli po záapase s Florentinou, vždyť oni v tom finále nemají ani co dělat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nebuď směšný

Reagovat
Kily

co konkrétně se ti na tom nelíbí? v osmifinále rozhodčí dělali špatně svojí práci a díky tomu Bayern postoupil do čtvrtfinále, když pak v semifinále dělal rozhodčí svou práci dobře a vyloučil Riberyho, tak se ti to najednou nelíbí, to je klasický pohled fanouška, který se na nic nedokáže podívat objektivně a za každou cenu se snaží hájit svůj klub

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
smazaný uživatel

Ok,v zápáse s Fiorentinou bayernu rozhodčí pomohl,to je jasné,ale v dalších 2 zápasech byl postup zasloužený

Reagovat
smazaný uživatel

A tá kritika smeruje k tým ďalším dvom dvojzápasom?

Reagovat
smazaný uživatel

...kritika pravděpodobně směřuje k tvrzení, že Bayern nemá ve finále co dělat...to je jako říct, že nemá co dělat Barcelona v semifinále, protože nedokáže porazit Kazaň. Bayern si finále zasloužil-vyřadil Manchester a zostudil Lyon...nemá tudíž cenu řešit, že jim v PRVNÍM duelu s Fiorentinou byl uznán gól z ofsajdu. To je ubohost

Reagovat
smazaný uživatel

Takže ani ty si to nepochopil, paráda...čím ďalej, tým lepšie. Ten výrok smeruje k jedinému zápasu, to je všetko. To s tou Kazaňou , no tvl, tomu hovorím trefa.

Ubohost...ubohost môj milý je, žiadať pre ten zákrok miernejší trest.

Reagovat
smazaný uživatel

Vlastne...to je v podstate len vypočítavé. Úbohé je to zvaľovať na Talianov.

Reagovat
smazaný uživatel

Je videt ze jsi to nepochopil.

Reagovat
r.mrazik

je zajimavy,ze tihle lidi tady predtim nebyli

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern postoupil díky chybám rozhodčích ? Ty seš mi ale hovado když tohle říkáš proč tedy i po vyloučení Ribéryho dokázali vyhrát ? Já ti řeknu proč, protože na to Lyon neměl. O Lyonu by jsi měl mluvit jako o luckerovi u nich Bayern jasně dominoval a to i přes značnou neučastí řady opor

Reagovat
r.mrazik

on mluvi o zapase s Fiore troubo

Reagovat
j_mrazik

Na pěst!

Reagovat
j_mrazik

Nebavíme se o Lyonu, ale o zaříznutí Fiorentiny.

Reagovat
smazaný uživatel

I tak... Florentina mohla postoupit, ale prostě Bayern dokázal otočit zápas..Bayern je ve finále zaslouženě... Nemůžu za to že tam není váš oblibený Manchester nebo Real či Barcelona

Reagovat
j_mrazik

Mně Bayern už zase tak nevadí jako dřív s Effenbergem, ale i tak. Snažím se na to koukat fair play pohledem a vychází mi, že Ribery hrát finále nemá. Hotovo. Kdyby dostal žlutý karty v předchozích zápasech (viz Nedvěd), tak bych uvažoval o zrušení trestu. Ale červenou bez žlutý, za prasárnu, v žádném případě. Zasloužený 3 zápasy.

Reagovat
Tomanatura
Reagovat
Kily

evidentně sis nevšiml, že o chybách rozhodčích ve prospěch Bayernu se zmiňuji v souvislosti s osmifinále s Fiorentinou, o zápasech s Lyonem jsem nenapsal ani čárku

Reagovat
smazaný uživatel

Hej vákuum, dočkáme sa už konečne toho, aby nejaký z prítomných fanúšikov Bayernu pochopil písaný text? A/N.

Reagovat
r.mrazik

dneska to je bez sance...minimalne pokud tady bude ten rizek mlejt jednu vec dokola

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš sebe ?

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš, že myslí, keď jedno dookola neomieľa?

Reagovat
j_mrazik

Bravo.

Reagovat
smazaný uživatel

zajímavé, že každý vidí jen to co chce každý z Bayernu přiznal, že ten gól nebyl regulérní - ale že už se s tím nedá nic dělat... (narozdíl od červené karty, jejíž rozsah se určuje až následně) .. dále pak tuším dělal "reklamu" gólové kameře

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodca bol talian vy trtkovia cesky

Reagovat
smazaný uživatel

to je tvuj rocnik narozeni? to ses teda frajer ,,,

Reagovat
smazaný uživatel

100. pre Rosettiho nebojácnosť.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
r.mrazik

prase...vubec nechtel hrat mic

Reagovat
Tomanatura

Nepochopitelné, co zas dělají. Za likvidačním faulu mluví jako o faulu na žlutou, po dokázání vinny hovoří o tom, že se vlastně nikomu nic nestalo, čili by se neměl dávat trest a teď, když to objektivní lidé posoudili tak, jak to posoudili, tak obviňují Italy.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě nejméně sympatické vedení klubu v Evropě. Fotbal dělají parádně, ale ty výroky... Němci .

Reagovat
j_mrazik

Sebestřednost, arogance, často přehnané sebevědomí. Proto dřív bývali takovej válec, psychicky hodně silní.

Reagovat
Arne

Přesně.

Reagovat
smazaný uživatel

Jop.

Reagovat
herbage

Bavoři

Reagovat
Tomanatura

Těch rozdílů mezi nimi(krom řeči) opravdu není...

Reagovat
smazaný uživatel

ve vztahu Němci x Bavoři už ale ano

Reagovat
j_mrazik

To už jo.

Reagovat
smazaný uživatel

potom mi ale těžce uniká kdo to vlastně je ten "němec"..........

Reagovat
smazaný uživatel

v tomto příspěvku jsem myslel někoho z dalších 15 "spolků"

Reagovat
Bakary3

A tohle řekne fanda Realu.. U kterýho jsou mnohý výroky k pousmání a ani ten fotbal nedělaj Bůh ví jak..

Reagovat
smazaný uživatel

A?

Reagovat
Bakary3

A to, že napsal, že vedení Bayernu je pro něj nejnesympatičtější ?

Reagovat
smazaný uživatel

A vyjadroval sa k Realu? Vieš ako na ich prehlásenia reaguje bežne? Si si vedomý toho, že u Realu tak hovoria hráči, nie súčasní funkcionári?

Rečnícke.

Reagovat
Bakary3

Tak teď zas já.. Ten Real jsem napsal celkem logicky, protože psal, že vedení Bayernu je pro něj nejnesympatičtější a přitom je fanda RM, jejichž vedení je asi nejnesympatičtější pro spoustu, možná většinu, jinejch lidí. Myslim, že pochopitelný..

Jejich vyjádření, jako že chtěj vyhrát já nevim, co všechno, mi přijdou až až sebevědomý na to, že to nemaj podložený výkonama na hřišti.

Další věc, na kterou jsem reagoval- maj odpovídající výsledky za vynaložený prostředky ? To je to, že "nedělaj fotbal dobře".

Reagovat
smazaný uživatel

A prečo o tom vôbec točíš?

"Teraz ja..."

Vedenie Realu má rovnaké ambície ako trebárs Barcelona, nemyslím, že by sa v odpovediach príliš rozchádzali. Ciele vychádzajú z postavenia klubu a možností a sú adekvátne. Že im to nevychádza je vec druhá. Ale nechápem, prečo to riešiš, kedže ide o vyjadrenia, nie o nákupy či správu klubu, bla bla. Na to si odpoveď dostal a korektnú. Tvoja poznámka bola zbytočne útočná a v podstate ani nevystihovala realitu, preto som reagoval ako som reagoval. A čo s tým majú tie posledné dve vety, to fakt neviem...

Reagovat
Bakary3

Tak třeba ty poslední dvě věty maj společnýho dost s tou mou první reakcí, když se vrátíš trochu nahoru, že jo.. Jinak samozřejmě, že tvoje poznámka byla korektní a to, co jsem psal, nevystihovalo realitu podle tebe..

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ty si ešte stále (podľa toho čo píšeš), že merengues to vzťahoval len na výroky a chovanie a tie u Bayernu proste "nadštandardné" sú. Tvoje vypŕsknutie naň, že to hovorí práve ten a ten mi príde ako bežný pubertálny výkrik do tmy akých tu vídame mnoho. Neviem síce, čo si sa snažil tým dokázať, ale nemám pocit, že by niečo z toho vyšlo, takže to bola absolútne zbytočná diskusia.

Reagovat
Bakary3

Nechtěl jsem tim dokázat vůbec nic, jen mi to přišlo hloupý asi tak, jako bych já, slávista, a že jsou slávisti proslulí "ubrečeností", někomu řikal, že jsou ubrečený. Asi tak mi to přišlo hloupý, protože vedení Realu je podle mě taky celkově dost neoblíbený, ať už kvůli vyjádřenim a taky kvůli rozhazování, který v důsledku k ničemu moc nevede.. Prostě mi to zrovna od něj jako od fandy Realu přišlo paradoxní, nevim, kde jsi v tom našel nějakej pubertální výkřik.

Reagovat
smazaný uživatel

Nie je obľúbené pre mnoho vecí, ale toto nerobí, preto ma tvoja reakcia zarazila. Mere ti v podstate tak aj odpovedal.

Reagovat
Bakary3

OK, to byl můj pohled, možná to je jinak.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím si, že ja, ktorý Real nijak v láske nemám, alebo mere, ktorý je v podstate rovnako výsostne objektívny fanúšik, aj keď Realu by sme mali potrebu brániť niečo, čo sa brániť nezvykne len tak z rozmaru...

Reagovat
smazaný uživatel

Nemám pocit, že u Péreze s Valdanem je v tomto směru něco špatně.

Reagovat
smazaný uživatel

sice Bayern nemusim, ale v tomto ma pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DelPiero137

Je to blbost, az tak surovy ten zakrok nebol si myslim. Na 3 zapasu urcite nie, na cervenu hej.

Myslim ze by bolo dobre zaviest pravidlo ze do Finale LM moze ist kazdy (ak nespravi nejaky brutal umyselny faul pod).

To finale si hrac zahraje raz za cas, kaslat na 2 zlte alebo aj cervene.

Myslim ze Bayern si ma najmenej co stazovat na rozhodcov, nebyt Overbeho tak neprejdu cez 1/8finale. Ale je to zvlastne ze Ribery dostal 3 zapasovy distanc za ten zakrok...

Reagovat
r.mrazik

zakrok byl umyslny,nechtel vubec hrac mic...chapu,ze ho okopavali,ale pak mu prdlo a dupl mu na kotnik...jasna cervena a trest je odpovidajici...resime tady kravinu

Reagovat
smazaný uživatel

Presne takto to je! Akurát to niektorí obmedzenci nie sú schopní pochopiť..

Reagovat
smazaný uživatel

vůbec nechtěl hrát míč? já bych řekl, že Ribéry si takto pro míče chodí často... "přešlápně" balon, stáhne si ho stranou a pak buď centruje nebo přihrává

Reagovat
smazaný uživatel

Takže to takto nebezpečne robí stále? No paráda

Reagovat
smazaný uživatel

vzhledem k tomu, že je o třídu lepš než několik hráčů BL, tak o takové nebezpečí ani tolik nejde, jelikož málokdo zareaguje tak jako Lisandro

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt ospravedlňujúce, len čo je pravda, nemyslíš?

Reagovat
smazaný uživatel

snažím se tu obhájit fakt, že nešlo o úmysl... to že se jednalo o faul nepopírám

Reagovat
smazaný uživatel

V tom prípade to ako argument beriem. Ale úmysel neriešim, stopku by som dal aj bez neho. Ak tak hrá bežne tak to môže len pomôcť.

Reagovat
r.mrazik

to je mozny,ale tady se mu ta klicka nepovedla...mic si dal daleko a proste uz nemel sanci ho hrat

Reagovat
smazaný uživatel

docela ti přeju, abys na sobě někdy pocítil takový běžný faulík

http://www.youtube.com/watch?v=unqslak2QXc

Reagovat
smazaný uživatel

Po shlédnutí videa si čím dál více zahrávám s myšlenkou: Co, když si chtěl Ribéry dát pouze nohu před míč, aby ho následně zahrál vnějším nártem a Lisandro se k němu nedostal? Co, když se z manévru, jehož cílem je pokrytí balonu před soupeřem stává nešťastnou náhodou faul na červenou (mimochodem zaslouženou) kartu, protože byl Lisandro pouze rychlejší a Ribéry tam byl pozdě? Pak by byl i stop na dva zápasy neslýchaným trestem. Pokud nechci po zapřísáhlých antifanoušcích Bayernu příliš, zkuste si výše uvedené video dobře prohlédnout a zamyslet se

Reagovat
smazaný uživatel

Akí anitfanti prepána...Veľa nechceš, ale poviem ti to slušne. To ešte fakt máš potrebu vymýšľať si takéto koniny a teórie?

Reagovat
smazaný uživatel

koniny? Ribéry takhle prostě hraje

Reagovat
smazaný uživatel

Už píšem medzičasom hore...že ( )

Reagovat
smazaný uživatel

ty bys dokázal prohlásit i Hitlera za svatého......

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

...máte pravdu, radši se nad tím nezamýšlejte a rychle se mnou na hořící hranici. Na hranici s tím kacířem, to je rouhání, zamýšlet se nad vinou, či nevinou

Reagovat
smazaný uživatel

1882 nie je počet ľudí, ktorí takto na teba reagujú...

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť on to ten Hitlre uričtě tak špatně nemyslel, jen se mu to trošku vymklo z rukou a kdoví jak to vlastně s těmi ŽIdy bylo, Osvětim byl takový docela příjemný rekreační tábor, stačí se nad tím jen správně zamyslet a máme tady nového svatého.....

Reagovat
smazaný uživatel

jistě, kde je nějaký německý klub, tam se najde i chytrá česká hlava označující každého za Hitlerovce...mírni se prosím a nepleť pořád do fotbalu politiku

Reagovat
smazaný uživatel

nějaký háklivý ne? Jen se ti snažím na jiném pozadí ukázat jakým způsobem tady přemýšlíš, jen proto abys obhájil neobhajitelné....

Reagovat
smazaný uživatel

kromě pozadí si vyměnil ještě vše ostatní, takže to tvé porovnání ztrácí význam...

Reagovat
smazaný uživatel

prinicip zůstavá stejný - a o ten tady jde především, ale chápu, že to pro natvrdlé fans Bayernu je porměrně dost obtížné na pochopení, vždy po něajkém zápase Bayernu se fakt upřímně divím jaké totální koniny tady dokážete vypotit, jste taková dost zvláštní skupina lidí....

Reagovat
smazaný uživatel

opět se prosím mírni...podruhé

Reagovat
smazaný uživatel

alespoň jsme skupina, kdežto ty si tady sám, kdo tady zveličuje faul Ribéryho na Lisandra a považuje jej za pokus Bayernu vyhladit z mapy všechny Argentince/Lyon

Reagovat
smazaný uživatel

Bože...

Reagovat
smazaný uživatel

spíše to je tak, že nikdo tady nechápe co ta zvláštní skupina lidí (čti fans B ayernu) na té prasárně furt chce obhajovat a nedokáže se smířit se spravedlivým trestem - o to tady jde, o nic více

Reagovat
smazaný uživatel

nepochopit závažnost trestu a vysvěcení zblázněného diktátora, který neměl dostat občanku...

...už to tam vidím, děkuji

Reagovat
smazaný uživatel

Ty nevieš pracovať s obraznými pomenovaniami, že... Prirovnával by to len debil. Že ty to tak chápeš a čo si o ňom myslíš, to je už chyba v programe.

Reagovat
smazaný uživatel

pokud je na jednom obraze hruška a na druhém rohlík tak s těma pojmenováními opravdu neumím pracovat

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to na obrazotvornosti popracuj, všetko sa dá pochopiť, keď sa chce.

Reagovat
smazaný uživatel

chápeš vůbec co znaemná slovo "princip"? Přečti si ten konspirační pamflet, na který jsem reagoval, a dohledej si ve slovníku co znamená slvoo "prinicip"

Reagovat
smazaný uživatel

slovo princip chápu... ale tvé "přirovnání" na tom principu založené není

Reagovat
smazaný uživatel

...já už ale dávno nevěřím ve zmírnění trestu pro Ribéryho, jen shrnuji fakta a hlouběji se v tom rýpu, abychom předešli přehnaným reakcím, označujícím Francka za PRASE atd.

Reagovat
Tomanatura

Jsem si jistý, že udělat toto Ribery někomu jinému, tak to dopadne takto:

http://www.youtube.com/watch?v=VzzLw3j_20U

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak.

Reagovat
smazaný uživatel

toto je ovšem v úplně jiné rychlosti (obou hráčů), navíc Ribéry do Lisandra neskočil (a je zde vidět, že hráč viděl pouze žlutou)

Reagovat
Tomanatura

Což je ovšem brutální chyba rozhodčího, jak taky veřejnost míní. Ten rozhodčí navíc dostal trest za neuděleníé červené, ale nejsem si jistý...

Tady přece ale nejde o tu rychlost, tady jde o fakt, že KDYBY stál místo Lisandra třeba právě Eddie, tak má po noze. Lisandro je chlap jak hora, dodnes nechápu, že se mu nic nestalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Nie si sám, ja som neveril svojim očiam...

Reagovat
smazaný uživatel

záaddní problém je spíše v tom, že jedině totálně zaslepení fanoušci Bayernu dokážou obhajovat takový prasácký zákrok, jsem si jistý, že fans ostatních klubů by trest přijali s naprostým klidem, protoeže by věděli, že je naprosto zasloužený.....asi proto, že jim chybí ta typická bavorská zabedněná arogance

Reagovat
smazaný uživatel

viz výše... ze strany Ribéryho nešlo o úmysl

Reagovat
smazaný uživatel

pokud tedy připustíme, že to nebyl úmysl, tak to byla absolutní debilita - a za tu se také platí

Reagovat
Boban

a? to jako mel mit Lisandro nohu na 2 kusy, aby tenhle trest byl adekvatni?

Reagovat
smazaný uživatel

by ti tady začali potit, že noha na 2 kusy je ještě docela pohoda, a možná by připustili nějaký díl viny jen v přípatě, že by byla na 4 kusy.....

Reagovat
smazaný uživatel

možná by sis měl otevřít okno, zdá se mi, že se do tvého mozku nedostává dostatek kyslíku a kvůli tomu tady píšeš nesmysly

Reagovat
smazaný uživatel

Forma možno košer nie je, ale pointou to ani zďaleka nie je on, kto naznačuje, alebo ešte lepšie, píše kraviny.

Reagovat
smazaný uživatel

Ulli má pravdu,ale teď začínám mít obavu o nezaujatosti sudích.V UEFě se teď ukázalo,kdo tam vládne.No nic,o to větší bude radost z vítězství. BAYERN!!!

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby to bylo tak jak si bláhově myslíš, tak Bayern nepřešel přes osmifinále....

Reagovat
smazaný uživatel

opět se tu vytahuje gól z ofsajdu, proto si dovolím pouze zkopírovat můj text, který jsem tu uvedl výše: Bayern nemá ve finále co dělat?To je jako říct, že nemá co dělat Barcelona v semifinále, protože nedokáže porazit Kazaň. Bayern si finále zasloužil-vyřadil Manchester a zostudil Lyon...nemá tudíž cenu řešit, že jim v PRVNÍM duelu s Fiorentinou byl uznán gól z ofsajdu. To je ubohost

Reagovat
smazaný uživatel

A zase si nepochopil súvislosť, to snáď nie je pravda...

Reagovat
asskicker

to potom Bayern nemal ani postupit zo skupiny ked nedokazal porazit Bordeaux

a preco by sa nemal vytahovat gol z offsajdu ked bol vlastne postupovy

Reagovat
smazaný uživatel

Veru, krásne si to kafrú niektorí aj sami, "fanúšikovia".

Reagovat
smazaný uživatel

a Inter pres semifinale...

Reagovat
smazaný uživatel

mela to byt reakce vyse...

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
smazaný uživatel

a Inter pres semifinale...

Reagovat
smazaný uživatel

až do teď mě při pročítání komentů nejvíc bavili fanoušci realu, barcy a chelsea. ale to co tady dneska předvádí bayerňáci ... tupost, ubohost, omezenost!!!

Reagovat
Arne

200. pro UEFA (za toto rozhodnutí)

Reagovat
smazaný uživatel

Môže byť.

Reagovat
Arne

Reagovat
smazaný uživatel

200. pre Bayern unter Inter...

Reagovat
smazaný uživatel

v tom případě bych si dovoli přidat 200. potřetí pro treble Bayernu

Reagovat
smazaný uživatel

Platí len Arneho, stihol to skôr.

Reagovat
smazaný uživatel

...alebo lepšie - Inter über alles

Reagovat
Tsigi

zas to nehroť

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v LM by som to takto bral radšej

Reagovat
Tsigi

mně to je docela i jedno, jak ta LM dopadne, ale budu přát fotbalu a ten nejspíš bude prezentovat Bayern

Reagovat
smazaný uživatel

Na to som zvedavý...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Krivé zrkadlá nevoňajú, ja viem.

Reagovat
Kokesh

Kdo v jeho zákroku nevidí alespoň částečný úmysl, asi nikdy nehrál fotbal...ten balón nemohl mít a šel do toho jako prase, trest adekvátní. The end.

Reagovat
Kokesh

Motta dostal dva špíly dá se říct za nic a Ribéry 3 za prasárnu.

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem čo tu furt riešite kraviny.

ja si osobne myslím, že falu to BOL ! na červenú to BOLO ! na 3 zápasy (ešte k tomu finále) už NIE ! Ako už bolo spomenuté, je to súčastou Ribéryho hry (samozrejme nie zákrok na Lisandra), ale podobná sťahovačka, ktorá mu nevyšla, lebo lopta išla o 20 cm dalej, ako Franck chcel. Je to smutné, že Ribéry za zákrok dostane 3 zápasy (vrátane finále), ked faulovať ani nechcel, pretože šlapák na Lisandra bol v jednom okamihu s nárazom tela do Lisandra, čiže už len z toho sa dá zdôvodniť, že úmyselné to nebolo. Ďalej nechápem, prečo Klose nedostal 3 zápasy za faul na Felipeho, prečo Muller stál iba 1 zápas po Bordeaux, ked oveľa oveľa škaredšie fauloval súpera, ako Ribery. Proste faul to bol, na FRANCKOVU SMOLU !!! vypadal, tak ako vypadal, no každopádne 3 zápasy

Reagovat
smazaný uživatel

ešte som zabudol, že keby Ribéry zažije duchaprítomnost, zvalí sa na zem, začne vrieskať od bolesti, šašek Rosetti by odpískal priamy kop pre nás

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Arne

Tobě asi někdo zabudol povedať, že bys se měl raději dvakrát rozmyslet, než napíšeš hovadinu tohoto rázu.

Reagovat
smazaný uživatel

hovadina by to bola, keby to napíšem pri zákroku Kloseho proti Viole, alebo Mullera na Bordeaux, kde obaja boli už 2 metre pred hráčom na zemi a išli do šmýkačky. Ribéry sa s Lisandrom zrazil !, ale mal obrovskú smolu že sa načahoval po lopte, a nepokrčil nohu ako Klose

No a Arne, snáď v nedelu u vás zopakujeme výsledok z AA zo dňa 19.12.2009

Reagovat
Arne

To ne

Reagovat
Al Capone

měl dostat tak 5 zápasů

Reagovat
smazaný uživatel

18:11 Thiago Motta přijde o DVA zápasy LM

Záložník Interu Milán Thiago Motta dostal za vyloučení v odvetě semifinále Ligy mistrů s Barcelonou trest na dva zápasy. Brazilský fotbalista tak přijde nejen o finále proti Bayernu Mnichov, ale také úvodní zápas v příštím ročníku prestižní soutěže.

TAK A TERAZ FŇUKAJTE...

Reagovat
Arne

"jaktože nedostal tři zápasy jako Ribéry"

Reagovat
smazaný uživatel

To vieš, Taloši...

Reagovat
Arne

Přesně, spiknutí proti gigantu...

Reagovat
Bakary3

A co to má společnýho s Bayernem ? Nahoře jsi mi psal cosi o pubertálních výkřicích..

Reagovat
smazaný uživatel

Teraz neviem aký smajl na teba použiť, taký sa tu nenachádza...ale že som dobrý - fanúšikovia Bayernu tu celý čas fňukali, ako zaručene je to preto, čo hovorí Uli a UEFA dokonca trest za kartu zruší, lebo je to Mourinho a nie Nemci a bla bla bla. Takže aký výkrik?

Nečítal si diskusiu a trepeš, lebo tam hore som sa do teba pustil. Ak nebola pubescentná reakcia to hore, tak toto už ani inak pomenovať nejde.

Reagovat
Bakary3

Cooo ? Já narážel na mereho, i když ten jeho příspěvek s Realem moc společnýho neměl, beru, mohl jsem si to ušetřit.., ale ty sem natahneš Inter a stejně tak jako já narazíš na něco jinýho- na fandy Bayernu- teď fňukejte.. Oni snad spojovali fandové Bayernu trest pro Ribéryho s Mottou ?

Dobře, tak ať klidně napíše kdo chce co chce po přečtení obouch vláken, jestli je to něco jinýho..

Reagovat
smazaný uživatel

No samozrejme, ty v ich slovách nevidíš súvislosti? Narážali na dvojitý meter (aj to len domnienkou), preto sa čudujem, prečo tak na mňa reaguješ a iné vysvetlenie mi nevychádza

Stačia mi ale aj dve slová: "ok" a "dobře" aby som vedel, že aj ty vieš, že si si mohol "ušetriť"

Reagovat
Bakary3

Co jsem viděl, akorát se podivovali vysokýmu trestu pro Ribéryho, o dvojim metru nic, nevim, kde jsi tohle vyštrachal.. nemam sílu..

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný no, on Hamit v Lyonu taky nehrál špatně. Ale uvidíš že Motta bude moct hrát

[reagovat]

LukasFCB

07.05.2010 15:05

to se aspoň potvrdí že UEFA je zkorumpovaná

Tých narážok je samozrejme viac, ale niečo už bolo aj zmazané pre ich nevyberavý slovník, ďalšie hľadať nebudem. Akurát sa opäť čudujem, tentokrát nad tým, prečo mi jednoducho neveríš, keď ti hovorím, že to bola protireakcia. Ja netáram do vetra a neklamem, nemám dôvod.

Reagovat
Bakary3

Aha, no dobře, nečet jsem všechno, ale nemam pocit, že by tu toho bylo nějak moc.. No dobře, tady ti dlužim omluvu

Reagovat
smazaný uživatel

Jako fanda Bayernu říkám, že pravidla platí pro všechny

Reagovat
Liquid

Reagovat
Arne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

oprávněný trest pro Riberyho, může si za to sám, a Bayern se bude cítít stále ukřivděnej

Reagovat
smazaný uživatel

Se divím že mu rovnou nedali doživotní zákaz hraní zápasů v lize mistrů

Reagovat
smazaný uživatel

to by museli Carricka alebo Fletchera za niektoré zákroky v PL (alebo Shawcrossa) zavrieť do basy

Reagovat
smazaný uživatel

Carricka (vlasnte za všetkých, však ty ani nevieš, kto sú v PL skutočné prasce)/ Ty si fakt neskutočný šašo. Arne má pravdu, ty meraj radšej x-krát, kým zatneš.

Reagovat
smazaný uživatel

nemyslím prasce celkovo, ale iba jeden zákrok za 5 rokov, ciže nemyslým hráčov podobných ako Van Bommel, ale Shawcrossa si môžem dovoliť spomenúť za ten zákrok (tuším že na Ramseyho), pretože ako tak pozerám, veľmi málo Interistov (sympatizantov Serie A) tu nadáva na Riberyho, vaäčšinou ste to vy - vševedi z PL, takže aj ja na teba môžem povedať že už X-komentárov si z Ribéryho urobil prasa a to nechápem

Reagovat
smazaný uživatel

Ja ani v jedinom komentári na Ribéryho nenadávam, zadruhé, Interisti sa k tomu už vyjadrovali a to, že tu nie sú neznamená, že stoja mimo. Za tretie, blbé poznámky ako "vševedi" si láskavo odpusť.

Reagovat
smazaný uživatel

...diskusi by spíše prospělo, kdyby sis ty odpustil výrazy jako: kraviny, koniny, obmedzenci nebo šašo

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodne smeruj výhrady k odpusteniu si mnohého svojim súkmeňovcom, konkrétnych príkladov je viac než dosť. Toto rozhodne žiadnej diskusii neuškodilo. Sú veci, ktoré sa inak už ani pomenovať nedajú.

Reagovat
smazaný uživatel

...zkrátka to zbytečně přiostřuješ...vulgární reakce na sebe mnohdy nenechávají dlouho čekat a to je přeci škoda

Reagovat
smazaný uživatel

Toto je asi také priostrovanie ako chybná paprika oproti chilli...Diskusia plynula aj napriek tomu pokojne (bohužiaľ v podstate jednostranne) a hlavným zdrojom nejakého rozruchu ani zďaleka neboli tieto výrazy, mimochodom nevulgárne.

Reagovat
smazaný uživatel

Nepovedal som, že nadávaš ! Ale pripadá mi, že počtom komentárov, ako aj postoj ku Riberymu mi pripadá, ako by si s neho robil Van Bommela. Proste ja som už povedal, bol to faul, bola to červená, ale 3 zápasy (ešte k tomu finále) sú dosť. Vzhľadom na to (nemusím zachádzať ďaleko) že Klose a Muller v "pohodovej" časti LM dostali jednozápasové tresty resp. žiadny, za oveľa škaredšie fauly. (viem, že keby dostanú aj 3 zápasy, nikto by sa v tej fáze LM nesťažoval, že je to veľa, ale práve preto, rovnaký meter na Mullera, rovnaký na Riberyho, rovnaký na Kloseho

Reagovat
smazaný uživatel

Počtom komentárov? Nevedel som, že keď človek správne ćosi obhajuje dookola, zvyšuje tým silu a vulgarizuje svoje budúce komentáre...

Na Kloseho si nespomínam, asi som to nevidel, ale Muller na plašila ani náhodou nebol faul na dištanc, tak to už dookola neopakuj, lebo fakt začnem nadávať...!

Reagovat
smazaný uživatel

Dobre, myslel som počtom ako takým, že "schvaľuješ udelenie trestu pre Riberyho" si napísal dosť.

Nechápem ako "vulgarizuje" ? Už som ti povedal, že na Riberyho nenadávaš, iba píšeš "protibayernovsky", nič iné. Tak Kloseho zákrok si pozri, myslím že bol tvrdší ako Riberyho, ale proste Ribery mal pokrčiť nohu, lebo zastať sa nedalo, tak preto považujem 3 zápasy (finále) za prísny trest.

Reagovat
smazaný uživatel

to sem nepochopil

Reagovat
smazaný uživatel

Ribery spraví 1 škaredý faul za celú kariéru a už by mal dostat doživotný zákaz ?

to by už fakt niektorí likvidátori išli do basy

Reagovat
smazaný uživatel

Do basy či na ročný oddych od futbalu ho nik neposiela (tam sa pošle možno aj sám...), na zveličovanie nepovedaného ste teda tiež odborníci? Ďalšie skvelé zistenie...

Reagovat
smazaný uživatel

ja nehovorím, že ho posiela, iba som reagoval na Cukrouška "Se divím že mu rovnou nedali doživotní zákaz hraní zápasů v lize mistrů" , takže nič nezveličujem, a samozrejme, myslel som to skôr žartovne, že predsa z Ribéryho nebudeme robiť Van Bommela, a to sa snažím povedať aj tebe

Reagovat
smazaný uživatel

ti fanoušci Bayernu jsou prostě taková hodně zvláštní skupna lidí............docela rozumím zbytku Německa, že je tam nikdo nemá rád.....

Reagovat
Tomanatura

Jak kde, no. Když si třeba zapneš televizu, tak to spíš vypadá, že Bayern je jediný fotbalový tým na světě...

Reagovat
smazaný uživatel

ne na svete, v Nemecku

Reagovat
smazaný uživatel

samozrejme, myslím to ironicky, že v Európe (hlavne LM) okrem nás sa nepresadzuje nikto

Reagovat
Tomanatura

Tak nikdo se s němi nemůže rovnat ve financích, zázemí, počtu fanoušků, úspěších, kádrem a co já vím čím eště. To je potom dá se říct jasné, že se ostatní týmy neprosazují.

Reagovat
Tomanatura

To neprosazují bych dal do uvozovek, ony se totiž podle možností v LM relativně dobře prosazují.

Reagovat
smazaný uživatel

to byla ironie smajlíci na konci jsou na UEFu ne na Riberyho

Reagovat
smazaný uživatel

v pohode

Reagovat
smazaný uživatel

V tom vedení Bayernu sedí taková parta legend fotbalu, klub vedou ekonomicky i sportovně skvěle, ale ty řeči do médií... no jsem z toho opakovanmě znechucený, asi si fakt myslí, že jsou prdel světa. Tohle snad Uli nemyslí vážně. Ten trest je jasnej, ještě mohl být vyšší...

Reagovat
smazaný uživatel

jasný , třeba před soud s ním za pokus o vraždu ne ...

Reagovat
smazaný uživatel

My to aj tak vyhráme.. FC Bayern !!!

Reagovat
pavel.fotbal

Kéž by Bayern srovnal ten Inter v čele s nafoukaným Mourinhem. Aspoň by mu spadl hřebínek. Já budu v každým případě fandit Bayernu, i pro ten způsob jakým Inter odehrál odvetu s Barcelonou. Prešov ve svý slavný době byl pouhým máslem proti tomu co předvedl Inter. Totální destrukce.Vzhůru Bayern. Zítra německý ligový titul a ve středu triumf v LM!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Fandímm Bayernu a přeju mu hodně štěstí ,zasložíme si to vyhrát

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele