Pokud do pondělí nepřestoupím, zůstanu, rozhodl Chamakh

19.08.2009, 13:24
Aktuality
Marouane Chamakh se smířil s tím, že i další sezonu odehraje v dresu Bordeaux a dnes stanovil den, kdy ukončí veškeré přestupové spekulace a oznámí setrvání v kádru obhájce titulu. Definitivní slovo padne v pondělí.

Sága ohledně přestupu marockého reprezentanta je tím nejdéle se táhnoucím příběhem tohoto léta. Chamakh dal již před časem jasně najevo, že chce francouzský celek opustit a odejít do Premier League. Zájem o 25letého forvarda projevili Arsenal, Sunderland, nebo West Ham United, ale Bordeaux buď s prodejem hráče nesouhlasilo, anebo odmítlo nabídnutou částku.

Chamakh se tedy pomalu smířil s tím, že příští ročník opět odehraje na západě Francie, avšak varoval, že mu na konci sezony vyprší smlouva a může odejít zadarmo. "Šance na můj odchod se každým dnem snižují," postěžoval si deníku L'Equipe. "Už tomu nevěřím. Soustředím se na jiné věci, protože dveře se zavřely. Počkám do pondělí a pokud se nic nestane, oznámím, že zůstávám."

Bordeaux na Chamakhovo přání reagovalo nabídnutím nové smlouvy, avšak to hráč odmítl a na otázku, zda smlouvu ještě prodlouží odpověděl: "Je ještě brzy se rozhodnout. Momentálně tu nechci pokračovat. Chtěl jsem odejít a příští sezonu odehrát jinde. Bojím se, že pokud podepíšu, uvíznu tu. Nyní mám všechny trumfy a to se mi líbí."

Autor: Ondřej Holzman / goal.com

Komentáře (163)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Mel by ratsi jeste minimalne rok zustat

Reagovat
miky10

Reagovat
smazaný uživatel

nezlobte se, ale jeho vyjadřování je k blití, rozhodně bych ho nechal celý rok shnít v rezervě nebo na tribuně hrozný spratek

Reagovat
honziss

Reagovat
smazaný uživatel

co ti na tom přijde překvapivého a směšného?

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

jako říct "bojím se, že tu uvíznu" jako kdyby hrál 5. ligu ve Francii a při tom je v mistrovském Bordaeux, tak to ať táhne...

Reagovat
smazaný uživatel

Má na víc a on to ví

Reagovat
Swarley

to vůbec nic nemění na tom, co tvrdí davidis...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Amos

Je to akorát hroznej egoista,kterej si chce vydupat přestup do velkýho klubu a jelikož ho "chtěl" jen Arsenal , ale dal málo penez (vetší cenu jak 10mega nemá) , tak ho nepustěj.. Já bych ho nakopal do řitě,poslal do rezervy a pak by si možná Bordeaux začal vážit , spratek.

Reagovat
honziss

Zolo, tak se čiň.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

do tak sympatického týmu takového hnídopicha??

Reagovat
honziss

Do tak sympatického týmu výborného útočníka.

Reagovat
smazaný uživatel

přeceňovaný a navíc velice nesympatický

Reagovat
honziss

Tenhle obrázek sis o něm udělal po přečtení tohoto článku, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Musím s ním souhlasit, dit do minulé sezóny byl neviditelný a jedna sezóna z něj nedělá extra utočníka... Tím nechci říct že by zatím v přípravě a v prvních kolech hrál špatně..

Reagovat
honziss

No jo, teď se na něm bude hledat to špatné, vlastně si každý řekne, že to není moc dobrý útočník, že se mu ani tak nedařilo, povedla se mu jen jedna sezóna atd. atd. Klasika.

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě, nato aby mohl dělat takové výroky jako dělá, tak nato opravdu ještě nemá...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to hrot adekvátních kvalit klubu jako Bordeaux.. To se na mě nezlob, ale na světě běhá plno lepších útočníků

Reagovat
smazaný uživatel

POkud nepřestoupí, tak si to během sezony od fanoušků zřejmě pěkně "vyžere"

Reagovat
smazaný uživatel

no tak nic jiného si ani nezaslouží !

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je hajzl. To se jen tak nevidí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nestává se často, ale v tomto případě s tebou souhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

Okamžitě bych ho prodal, pokud se tak nepovede, do rezervy... Každý hráč by měl ke klubu dodržovat určitou Loajalitu...

Reagovat
honziss

Ano, já bych ho taky prodal. Ale to mělo vedení Bordeaux udělat už dávno.

Reagovat
smazaný uživatel

schválně bych ho nasral a prodal třeba do Amkar Permu ať mu ta jeho prořízlá držka přimrzne

Reagovat
honziss

Ty jsi hodně naivní.

Reagovat
smazaný uživatel

nevím sice co tě vede k tvé slepé důvěře v tohoto arogantního matlocha ale rozhodně může být rád, že je tam kde je, na víc nemá ani omylem

Reagovat
honziss

Tak teď jsi to zabil.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jen proto, že on chtěl být prodán? Kde to jsme? Uzavřel tam smlouvu? Tak ať drží hubu a krok, ichtyl

Reagovat
honziss

Tebe to koukám hodně vzalo. Doufám, že se jeho odchod vyřeší do toho pondělka, čekám jej na Boleyn Ground.

Reagovat
smazaný uživatel

vzalo, protože tohle naprosto a úplně nenávidím

Reagovat
Amos

jsme dva .. to je ještě větší spratek , než Kristýnka..

Reagovat
j_mrazik

On trumfy nemá. Podle mně o něj zájem moc není. Jsem rád, že dal od něj Arsene ruce pryč. Ale sebevědomí má skoro jako Mourinho a Zlatan dohromady.

Reagovat
terry

Trumfy má. Určitě by na něm teď Bordeaux vydělalo víc než příští rok. A zadarmo o něj zájem bude ještě větší.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak naté fotce ho hodit do Švédského či modročerného dresu a Ibra jak vyšitej

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, co tu na něj nadáváte Naprosto normální, co řekl. Chce jít pryč a klub ho nechce pustit

Reagovat
smazaný uživatel

a proč by ho měl klub pouštět někam kam ho pustit nechce? je vázán smlouvou? Je. a šmitec...

Reagovat
honziss

Tak. A ze Chamakha je zvrácená bestie, podrazák, sviňák, průměrný útočník, hovado, přeplácený ničema a pouliční baraba co nemá ani na druhou lichtenštejnskou ligu. To se povedlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Zas nepřeháněj Útočník je to výbornej, ale chování vůči klubu (resp. i vůči fanouškům), který ho zviditelnil, je prostě hnus

Reagovat
honziss

Ono tak ale pomalu vypadá. Najednou je z něj veřejný nepřítel číslo jedna. Já se spíš divím vedení Bordeaux, které ačkoliv ví, že mu za rok končí smlouva, tak tvrdošíjně odmítá veškeré nabídky.

Reagovat
smazaný uživatel

co je na tom tak divnýho? Chce prostě jinam. Fotbalisti mají smůlu, že nemohou dát výpověd (respektive mohou, ale zřejmě za dost drastických podmínek), čili holt to občas musí řešit jinak.

Reagovat
smazaný uživatel

Já chci spoustu věcí...

Reagovat
smazaný uživatel

třeba?

Reagovat
smazaný uživatel

To bych tu nerozvíjel ,nicméně tvrdit, že když Chamakh chce odejít, tak by mu to mělo být dovoleno, je prostě stupidita.. Musí chtít hlavně klub, ten ho vlastní..

Reagovat
smazaný uživatel

kdo říká že by mu to mělo být dovoleno? Prostě hráč akorát může použít všechny povolené prostředky, aby na klub zatlačil, na to má právo.

Reagovat
smazaný uživatel

Právo na to má jistě, to nepopírám, já jen tvrdím, že po tom, co pro něj Bordeaux udělalo, je to hnus..

Reagovat
smazaný uživatel

co pro něj jako udělalo? Aha, vychovalo ho a zviditelnilo. A Chamakh zase na oplátku pomohl k titulu, do LM a ted možná přinese klubu další miliony za svůj prodej. Řekl bych, že to je oboustraně vyhodná spolupráce. Odkazovat na vděk je nesmysl, fotbalovej klub neni psí útulek ale součást zábavního průmyslu (bohužel)

Reagovat
Counter

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě mně takové chování se*e, tebe ne, tudíž nemá smysl to dál rozebírat...

Reagovat
smazaný uživatel

ale mě to taky může srát, například kdyby se podobně vyjadřoval Messi protože pro něj Barcelona skutečně udělala něco navíc, u Bordeaux o ničem mimořádném nevím. Až budou za Bordeaux hrát spousty nekopů, které klub pozbíral v ghettu, dal jim najíst, vykoupal je a odvšivil, tak od nich taky budu očekávat vděk

Reagovat
smazaný uživatel

ok, tak ty je jenom chceš a on se snaží, aby je měl.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud se takhle o něco snaží, tak to díky za radu, jednou budu v práci požadovat lepší pozici, lepší peníze, přechod na jiné místo tím, že začnu plivat na firmu..

Reagovat
smazaný uživatel

pokud ti připadá, že ti firma nedává co si zasloužíš, tak proč ne? Prostě tohle je kapitalismus. Přehnaná loajalita vůči firmě nakonec vede k tomu, že tě každej ojebe.

Nakonec Kdo ví, jakej má Chamakh plat, nebo jak vychází s lidma z klubu...těch důvodů, proč chce pryč může bejt milion. A klidně za jeho důvody může byt zodpovědny klub. V podstatě o tom nikdo z nás nic neví

Reagovat
honziss

Reagovat
kubys

Takže ty ještě před (nejistým) odchodem ke konkurenci bys plival na svého zaměstnavatele, který by tě po tomto mohl vyhodit na dlažbu a navíc bys neměl nikde jistotu, že dostaneš, tolik kolik si měl původně? Zajímavá logika

Reagovat
Counter

uz jsem to psal ve svem prispevku - Chamakh se jasne s vedenim Bordeaux domluvil, ze ho pusti. A oni zamitli jak nabidku Arsenalu, tak Sunderlandu (WHU taky?). A i pres tuto kritiku dal hraje v zakladni sestave, strili a pripravuje goly...

Reagovat
kubys

Ano, pustí, ale za nějakých podmínek, které jsme my, Arsenal ani Sunderland nesplnili...

Reagovat
smazaný uživatel

já bych potřebu neměl, protože mohu dát případně kdykoliv výpověd...čili vůbec nic nemusím ventilovat do medií (nehledě k tomu, že by o to asi žádné medium nemělo zájem )

Každopádně bych mohl zajít za vedením a říct mu, že se cítím podhodnocený, takže bud s tím něco udělá, nebo jdu pryč. Pokud si vedení bude myslet, že bych víc dostat neměl, je to jeho věc, stejně jako je moje věc, pokud půjdu pryč.

Reagovat
smazaný uživatel

mimochodem, kdo ví přes kolik bulvárů jsou filtrovaná ta vyjádření a jak kvalitní je přelad. Soudě podle posledního článku o Wengerovi a jeho vyjádřeních bych tipoval že je poněkud zaostalej-ve skutečnosti šlo o špatnej překlad.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně si měl před startem přestupového období sednout s vedení Bordeaux a domluvit se zda ho prodají, nebo odehraje sezonu a bude volnej.

Reagovat
smazaný uživatel

máš pravdu, to se Maruanovi povedlo sám svým vyjádřením ze sebe udělat takového prašivce

Reagovat
smazaný uživatel

jen bych změnil jednotné na množné číslo - to vyjádření nebylo jedno

Reagovat
smazaný uživatel

máš pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

kde přesně tohle všechno vyčetls? Já jsem četl jen to, že mu vyšla jedna sezona a teď nemá formu. Zbytek jsi si přimyslel ...

Můj názor na něj je ten, že tohle si prostě fotbalista nemůže ke klubu dovolit a pokud to opravdu řekne, něco to o něj prozradí, to zaprvé a zadruhé - být klubem, tak už neřeším vůbec nic a nechám ho schnít v juniorce a jen trénovat nebo ho prostě vyřadím z kádru úplně a ať se připravuje na to svoje nové vysněné angažmá celý rok sám na svých strojích, se svými trenéry ...

Reagovat
smazaný uživatel

ta juniorka by mu slušela, ty jeho prohlášení jsou přesně jak od nějakého 17-letého fracka, takže by i určitě zapadl

Reagovat
honziss

To je reakce na názory, které se tady objevily. Z tolik opěvovaného útočníka je najednou průměr a k tomu by si snad podle některých zasloužil kriminál.

Reagovat
smazaný uživatel

můžeš mi tu ukázat jeden jediný koment který by ho snad poslílal do kriminálu? takže bla bla bla kecy v kleci

Reagovat
honziss

To tu samozřejmě není, s nadsázkou mu to tu ale polovina přeje. Nemyšleno doslova.

Reagovat
smazaný uživatel

ale honzissi, nikdo mu to nepřeje, ani není pochyb o tom, že určité své fotbalové kvality má, ale nemůže zkrátka takhle mluvit o klubu, ve kterém dostal velkou šanci se ukázat a ketrý ho s velkou pravděpodobností připravuje na přestup za lepším, říct přímo že se bojí že v Bordeaux uvízne mi přijde jakoby si myslel, že teď hraje 3. ligu nebo co? Vždyť má velkou možnost zahrát si LM a zopakovat loňské umístění v Ligue 1! Chápu, že chce odejít, ale on by měl zase pochopit, že je vázán smlovou a že když to nejde tak to prostě nejde. Navíc si sám přidělává problémy, protože takhle ten rok pro něj bude asi hodně zvláštní, hlavně co se týče spoluhráčů, fanoušků, trenéra, vedení atd. Chápeš?

Reagovat
honziss

Myslíš že to "uvízne" doslova řekl? Já bych na to nevsázel, on to mohl říct úplně jinak a v českém překladu to vyznělo takhle. Jeho chování rozumím. Bordeaux ví, že mu končí smlouva a za rok by za něj nic nedostalo, přesto ale tvrdohlavě všechny nabídky smetává ze stolu, k tomu ty nabídky jsou od týmů jako Arsenal, Sunderland a West Ham, tedy od týmů z lepší ligy, chce novou výzvu... Taky by jsi začal myslet na přestup a už bys s ním počítal, pak ale vedení řekne NE, neprodáme tě a budeš taky naštvaný. Tak prostě budeš hajzl a uděláš takové prohlášení. Já mu rozumím.

Reagovat
smazaný uživatel

Já mu taky rozumím, ale jako rozumný člověk a jako opravdový profesionál by si tohle rozhodně neměl dovolit říct při rozhovoru nějakému deníku. Chápu, že si to může myslet, ale takhle se vyjádřit mi přijde hrozně ubohé. Končí mi šichta jdu domů. Honzissi pěkný den, díky za diskuzi a tobě i Maruanovi přeji do budoucna jen to nej

Reagovat
smazaný uživatel

jj, ty překlady jsou fakt ošidný...ve francouzštině to klidně mohlo být normální "zůstane"

Reagovat
honziss

Přesně tak.

Reagovat
smazaný uživatel

no já nevím, ale nikde nečtu o nějakém průměrném útočníkovi. Nejhorší, co jsem četl je, že na víc než na Bordeaux nemá, což z něj nedělá žádnýho průměrnýho útočníka, či dokonce kriminálníka. Přeháníš

Reagovat
smazaný uživatel

Ja jsem napriklad ze Chamakha nikdy odvareny nebyl, Cavenaghi ma mnohem vetsi kvality..:)

Reagovat
honziss

Tak ale to neznamená že je to průměrný útočník, který nemá na víc než na Bordeaux.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To se spravi..

Reagovat
smazaný uživatel

Co je to baraba?

Reagovat
smazaný uživatel

Chamakh..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
honziss

Grázl, něco na ten způsob.

Reagovat
smazaný uživatel

Dík.

Reagovat
Shevchenko

Lichtenštejnci nemají ligu.

Reagovat
terry

13:43 Salgado přestoupil do Blackburnu

Blackburn dotáhl příchod veterána Michela Salgada. Zkušený španělský bek byl bez angažmá poté, co se dohodl na ukončení smlouvy v Realu Madrid a hledal si nový klub. Nakonec si ho vyhlédl manažer Rovers Sam Allardyce, který dnes také jeho příchod oznámil.

Reagovat
smazaný uživatel

no tak tohle vypadá na hrozný průser. Michel hazarduje se svou pověstí

Reagovat
smazaný uživatel

To je slovo chlapa!

Reagovat
smazaný uživatel

to znamená, že se za rok pěkně napakuje

Reagovat
r.mrazik

neni nad domaci hrace...protoze kdyz ma clovek v tymu takovouhle krysu...mno nic

Reagovat
smazaný uživatel

Jen at zustane, alespon pekne rozkmotri atmosferu v kabine. :)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přivedl Lyon nějakého toho obráce??

Reagovat
Counter

Chamakh kdybychom nemeli RvP, Eduarda, Bendtnera, Savu, Sancheze Watta, Sunua, Murpyho a Freemana, tak bych ho chtel...

Vsichni (honziss=cestna vyjimka) ho tu kritizujete, ale v kolika zapasech jste ho videli, kolik jste o nem cetli clanku, kolik jste s nim videli rozhovoru?

Je to vyborny utocnik, ktery pracuje pro tym a necha na hristi vsechno. S vedenim Bordeaux se jasne domluvil, ze ho v tomto prestupnim terminu pusti. Kdyz mu vsechny prestupy zamitli, nedivim se, ze je rozhorceny. A i prese vsechno dale odvadi skvele vykony, vstrelil uz tri goly a minimalne na dvou dalsich se podilel.

Reagovat
kubys

Nevšiml jsem si, že by tu někdo kritizoval jeho výkony Navíc si musel být vědom, že GB ho pustí jen za určitých podmínek, které však zřejmě žádná nabídka nesplnila, tak moc nemudruj, v bussinesu není moc místa pro gentlemanské dohody.

Reagovat
Counter

1)

davidis19.08.2009 13:39

přeceňovaný a navíc velice nesympatický

2)

xyonek19.08.2009 13:41

Musím s ním souhlasit, dit do minulé sezóny byl neviditelný a jedna sezóna z něj nedělá extra utočníka...

Smlouva mu konci za rok, kolik za nej asi tak muze Bordeaux vymacknout? Jestli se nepletu, tak se nabidkam vysmali s tim, ze za nej chcou snad vic nez 10 mil euro, coz je silene.

Reagovat
Counter

edit:

Swarley19.08.2009 14:33

už i průměrní, možná i podprůměrní hráči budou machrovat a stěžovat si, že někde uvízli...

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě nikde nevidím, tedy alespoň v mém příspěvku kritiku výkonů, ba naopak jsem jeho výkony v poslední sezoně + příprave vyzdvyhl...

jen taková otázka, viděl jsi ho vůbec někdy hrát?

Reagovat
kubys

To je normální zmrd Tak teď už ho ani za mák nechci, navíc je zde reálná hrozba, že bychom kvůli jeho koupi prodali Upsona

Reagovat
honziss

Jééé, i ty? Jaká reálná hrozba že bychom prodali Upsona prosímtě?

Reagovat
kubys

Na Šamaka nemáme v současné době finance a kdybychom ho opravdu jooó chtěli, tak někdo odejde a bojím se, že Upson je první volba, takoví ManC by se za něj nebáli vypláznout balík, který by navíc trošku ozdravil naši pokladnu.

Reagovat
honziss

Utopie. Nikdo z důležitých hráčů neodejde. Kor Upson, když je na odchodu Collins. Tak hloupý zas Zola není. A o tom, že na něj nemáme peníze bych taky nebyl tolik přesvědčený. CBéčko oficiálně prohlásilo, že žádné finanční problémy nejsou a peníze na posily jsou.

Reagovat
kubys

Před létem jsme měli na přestupy vyhrazeno nějakých 18mega£. Navíc je tu více možnych scénářů, co se může stát za 1. Prosadí se, začne o WHU vykládat totéž, co o GB, týmy nepřistoupí na naše požadavky -> Chamakh odchází zadarmo. 2. Prosadí se, avšak výhodně jej prodáme. 3. Po návratu Ashtona uvidí Zola budoucnost ve dvojici Ashton-cole -> Chamakh na lavičce -> odchod se ztrátou. 4. Naprosto propadne. 5. bude z něj lepší průměr ligy, stejně by po čase odešel.

Velice pravděpodobné se mi jeví varianty 3 a 5, kvalitu má, ale v PL by ji musel teprve prokázat, navíc by neměl podporu Gourcuffa...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
honziss

Takové scénáře jsou ale možné u jakékoliv posily. Kdybysis nepřečetl tenhle článek, některé z scénářů by tě ani nenapadly.

Reagovat
kubys

Nenapadlo by mě číslo 1, to je asi tak všechno, navíc my nepotřebujem "top" útočníka, ale spolehlivého náhradníka.

Reagovat
honziss

Který ale bude stejně hrát pravidelně.

Reagovat
kubys

Což znamená, že nákup Chamakha nám bude k hovnu...

Reagovat
honziss

?

Reagovat
kubys

Protože on se těžko bude chtít točit...

Reagovat
smazaný uživatel

sice je to pro nas velmi platny utocnik a lepsiho bychom ted stezi hledali, ale uz se nemuzu dockat chvile, az tenhle nevdecnej spratek vypadne pryc. stejne si myslim, ze bordeaux je jeho vykonnostni strop a na lepsi klub nema, takze po nejakym tom svym rocnim experimentu kdo vi kde nakonec jeste prileze s prosikama zpatky...

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro Marseille

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

za tohle naliskat, nakopnout do pr*ele a vyhodit na dlažbu haj*la jednoho...tohle chování některých fotbalistů, jako je i třeba tenhle idiot je neuvěřitelný...už i průměrní, možná i podprůměrní hráči budou machrovat a stěžovat si, že někde uvízli...kdyby se tomuhle šaškovi nedařilo, tak bude pěkně držet jazyk za zuby a bude rád, že mu Bordeaux dává na chleba...ale pánovi se povede jedna sezóna a hned je to frajírek, kterej může remcat...hnus

Reagovat
smazaný uživatel

V Bordeaux hraje už dlouho, a střílel goly i předtým, jenže loni přišl yposily, a začlo mu to tam padat. Žádná jednosezonová hvězda to není. I když způsoby vybrané nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

minulou sezonu hlavne prisel gourcuff, z jehoz prace chamakh hodne tezi. bez nej bude ztracenej...

Reagovat
smazaný uživatel

Na to jsem narážel, jen chci říct, že to není jen jednosezonová star.

Reagovat
kubys

Fuck, proč na tom mobilu trvá psaní tak dlouho S tím Gourcuffem mám naprosto stejný názor.

Reagovat
Swarley

vím, že tam hrával i dříve, ale nebylo to zase až tak nic moc extra...nějaké branky dával, ale nic světoborného to nebylo...jenže záře reflektorů a zájem velkých klubů z některých fotbalistů dělají totální de*ily...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zrovna Sunland, WHu žádné topkluby nejsou.

Reagovat
smazaný uživatel

arsenal?

Reagovat
smazaný uživatel

Budiž.

Reagovat
Swarley

jak píše sebyk, narážel jsem na Arsenal...ale to co si napsal je pravda a o to víc je to zarážející...už to nemusí být ani topkluby a stávájí se z nich blbci...

Reagovat
Counter

i presto, ze mas rad HIMYM...

Reagovat
Swarley

tihle hráči, co jsou i v klubech jako je Bordeaux jsou neuvěřitelným způsobem přepláceni...mají peněz, o kterých se drtivé většině z nás ani nezdá...a takhle se chovají k zaměstnavateli??být jeho šéf, tak by si pěkně vyslechl a letěl by na dlažbu...

Reagovat
Swarley

bohužel, to ve fotbalové sféře až tak nejde...

Reagovat
smazaný uživatel

my s nim ale dvere jen tak vyrazit nemuzeme, je preci jen dulezity a ted narychlo shanet utocnika a zabudovavat ho do tymu bohuzel moc nejde

Reagovat
Swarley

to je pravda a to je na tom právě to nejhorší...Bordeaux ho chtě nechtě potřebuje...

Reagovat
Counter

Chamakh byl jasne domluveny s vedenim, ze ho v tomto prestupnim obdobi pusti, za rok mu konci smlouva a je jasne, ze novou nepodepise... Prisly tri nabidky a Bordeaux vsechny z ruznych duvodu odmitlo. Tohle proste musi byt frustrujici a Chamakhovym prohlasenim se nedivim. Navic to nejspis chape i samotne vedeni, protoze zadne prerazeni do B tymu se nekonalo. Prave naopak - Chamakh nastupuje v zakladu, stihl uz dat tri goly, pripravil i golove sance spoluhracum...

Reagovat
smazaný uživatel

pletes se. bordeaux mu slibilo, ze ho pusti jen v pripade, ze za nej nabidne slusny penize nejakej velkej klub, takze pri vsi ucte, west ham ani sunderland se nepocitaji. co se tyce arsenalu, vis kolik za nej wenger nabidl? to byl od nej hodne trapnej vtip, za to by dostal tak maximalne polovinu chamakha

Reagovat
Counter

za rok mu konci smlouva, kolik by sis za nej predstavoval?

Reagovat
smazaný uživatel

bordeaux jasne reklo, kolik si za nej predstavuje. wenger nenabidl snad ani polovinu

at si ho wenger podepise za rok...

Reagovat
Counter

Triaud prohlasil, ze ho nepresvedci ani 10 mil. euro. Za hrace, ktery bude o rok pozdeji zadarmo... Arsenal (pry) nabidl 5 mil liber, coz mi prijde adekvatni.

Reagovat
Swarley

a to že mu to vedení přislíbilo tvrdí kdo??Bordeaux nebo Chamahk??je jasné, že rok před vypršením smlouvy se hráči prodávají, ale zatím má platnou smlouvu kde??v Bordeaux, tak ať se podle toho ke svému zaměstnavateli chová...tu smlouvu, která ho teď "drží" v Bordeaux podepsal on sám a nikdo jiný a ať se mu to líbí nebo ne, musí ji dodržet...bylo to jen a jen jeho rozhodnutí a teď se vztekat na všechny kolem sebe??sám se do toho uvázal, tak ať se zlobí jen a jen na sebe...nelíbí se mi, když se z těchle remcalů ještě nakonec dělají chudáčci...na tohle měl myslet při podpisu smlouvy a ne až v dobu, kdy se mu to hodí...

Reagovat
smazaný uživatel

Vedení to pěkně zbabralo.. Chamakh chtěl odejít už před sezonou v klubu je nějakých 6 let, vyhrál titul, byl nejlepším střelcem.. Chce prostě zkusit něco víc. Je to sice pablb, protože se mu nikde takových ovací jako v Bordeaux nedostane, ale byl vůči klubu fér, dal Blancovi čas najít si náhradu..

Frankie: Těžko rozkmotří kabinu, on si ho Alou, nebo Planus hezky zkrotí.. a navíc v úvodních zápasech to spíš vypadá, že se snaží ještě mnohem víc

Reagovat
domingo

Jestli Šamách odejde, bude mít Bordeaux docela problém v útoku. Bellion ani Saivet jeho kvalit rozhodně nedosahují a Gouffran je potřeba k tomu, aby držel Plašila na lávce.

Reagovat
smazaný uživatel

-------Diarra---------Fernando--------

Gouffram---Gourcuff---Wendel-----

------------Cavenaghi------------------

Reagovat
domingo

Ale tak tohle je mi vcelku jasný, jenže Cavenaghi není žádnej iron man...

Reagovat
smazaný uživatel

No jo.. Nenašli za něj náhradu.. Proto vidím jeho odchod nejreálnější až v zimě. To by totiž mohl mezitím dojít Camara.

Reagovat
domingo

Mluvilo se o někom, teda kromě toho Camary? Mně přišlo, že oni ani po nikom nešli...

Reagovat
smazaný uživatel

Moc ne Asi čekali až za kolik Chamakha střelí..Podle mě chce Blanc dávat šance taky Saivetovi.

Reagovat
domingo

To určitě, ale Saivet ještě nemá na to, bejt druhej útočník. Přitom těch kvalitních jmen je v L1 dost - Svěrkoš, Briand, Jeleń, Ilan, Rémy, Luyindula, Bangoura, Gervinho...

Reagovat
smazaný uživatel

Chce to útočníka stylu Chamakha, bijce do vápna, který umí využít chybu soupeře a má skvělý výskok i hlavičku. A to z těch tebou vyjmenovaných není ani jeden Cavenaghi takovej je, Camara by taky takovej být měl, Bellion zase dává Blancovi variabilitu v sestavě. Saivet je taky malej... Chamakh prostě ještě zůstane, protože je potřeba a vedení za něj nenašlo náhradu, on to myslím chápe. Po konci sezony může jít jako nejlepší střelec l1 zadarmo třeba do United, nebo Manchesteru. To pro něj třeba budou hezký vyhlídky

Reagovat
domingo

Já jsem měl na mysli spíš alternace za Cavenaghiho do toho systému s jedním hrotem, ne náhradu za Chamakha do současnýho rozestavení.

Reagovat
smazaný uživatel

No bez Chamakha a eventuálně zraněnýho Cavenaghiho by to mohlo vypadat takhle:

-----------------Alou-----------------

--------Fernando---Sertic----------

-------------Gourcuff---------------

-----Gouffran---------Bellion------

A to by byl asi průser, když by Bordeaux hrálo bez křídel Takže jelikož alternace za Chamakha nepřišla, nemohl odejít.. S Chamakhem i Cavenaghim jsme ohromně silní.

Reagovat
domingo

To mi připomíná Chelsea :) že s těma dvěma jste silní vím, však Cavenaghi, Chamakh a náhrada Bellion, Saivet, event.Gouffran úplně stačí... jenže bez Chamakha byste pravděpodobně hráli na 1 hrot a pak by imho bylo daleko smysluplnější hledat náhradu za Cavenaghiho než za Chamakha... prostě spolehlivýho hrota na lávku, ne druhýho do základu

Reagovat
smazaný uživatel

Proto chtěli Camaru.. ten by, myslím, byl vhodnej.. Musím uznat, že Triaud a Blanc si s týmem vedou velmi dobře

Reagovat
Counter

Sky sports rating zatim hovori jasne v muj prospech uz si pomalu chystej registraci...

Reagovat
smazaný uživatel

Dej nějakej odkaz prosím..

Reagovat
soukup

jestli Chamakh odejde, tak i narychlo ještě někoho určitě stihnou koupit

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nezvolil uplně nejlepší slova, ale fotbalisti obecně nejsou řečníci ani myslitelé, že jo... naopak já obdivuju tu otevřenost - prostě v Bordeaux hrát už nechce, tak se tim netají. Nedostatek respektu ke klubu to sice je, ale bůhví, co se tam mezi ním a vedením děje.

Btw., moje prognóza je, že pokud půjde do Anglie, tak shoří. Něco jako případ Cissé, s tim rozdílem, že Chamakh nikdy neměl takovej potenciál a nikdy ani nedosáhl přibližné úrovně.

Reagovat
mastakillah

Chamakh snad zůstane a příští rok půjde do nějakého top týmu, na který určitě má...

Reagovat
smazaný uživatel

Do milána za Borriela!!!

Reagovat
mastakillah

když přišel Hunter tak už asi ne...škoda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Counter

[reagovat]

Reagovat
smazaný uživatel

Jaká myslíte, že by mohla být opce na Tala Ben Haima a Mensaha v Sunderlandu???

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele