Paulinho po roce opustil Barcelonu a vrátil se do Guangzhou

08.07.2018 19:45 - Aktuality
Paulinho (© tottenhamhotspur.com)
 
Guangzhou FC může znovu počítat se službami Paulinha. Devětadvacetiletý záložník se do čínského velkoklubu vrací po ročním působení v Barceloně, obě strany se dohodly na hostování s následnou opcí...

Brazilský reprezentant na sebe poprvé výrazněji upozornil v Corinthians, odkud si ho následně do Evropy vytáhl Tottenham, tam ale Paulinho postupem času vypadl ze sestavy.

Po dvou letech proto zkušený středopolař poprvé zamířil do čínského Guangzhou, kde vydržel až do minulého léta, ve kterém se trochu překvapivě stěhoval do Barcelony.

Ve španělském celku poté nezanechal Paulinho vůbec špatný dojem, když si ve 34 ligových vystoupeních zapsal devět přesných zásahů. Další už však za FCB nepřidá - Paulinho se po pouhém roce vrací do Guangzhou - smlouva o ročním hostování obsahuje opční doložku ve výši 50 milionů evropské měny.
Autor: Jiří Vojík / lequipe.fr
Počet zobrazení: 11455
Komentáře (231 / 0 nových)
mrkev111
08.07.2018 19:46
#
Na té fotce vypadá tak na 52
Spalovač šancí
08.07.2018 19:46
#
Majk91
08.07.2018 19:48
#
Prisiel, videl, zvital ... odisiel
Jordi Alba
08.07.2018 19:48
#
Užitečnej byl. Jestli se prodá ještě se ziskem a opce bude povinná, tak paráda.
X-bano-X
08.07.2018 21:19
#
shitcool
09.07.2018 09:09
#
Godbless
08.07.2018 19:48
#
Abner
08.07.2018 19:52
#
Guangzhou má Brazílčana čo hral za Barcelonu a bol na MS.Dobré, nie?
Trénuje tam Cannavaro...nech sa darí.
Fill
08.07.2018 19:55
#
Cannavaro nás kurví, Scolari byl nejlepší, pod tím jsme měli největší úspěchy.
GAUČ()
08.07.2018 20:52
#
"NÁS"... tyvole, já tohle chápu když někdo fandí zahraničnímu klubu od útlýho dětství, byl se na něj v realitě podívat, má šály, dresy, zná historii a díky klubu se i do jistý míry naučí jazyk kde onen klub působí. Potom chápu slovo nás... ale asi to má každý jinak
AS Trenčín
08.07.2018 21:04
#
asi tak v spojení s čínskym klubom to znie prinajlepšom vtipne
mayday
08.07.2018 21:11
#
Mně to zní vtipně v každém případě. Vyloženě děs je to v případě zahraničních reprezentací.
Abner
08.07.2018 21:55
#
Ako, je to možné, že ťa v časoch, keď si začal sledovať vážne futbal, upútala niektorá reprezentácia. Výnimočná generácia tej krajiny... a už si si ich obľúbil.
Mne napr. imponovali Holanďania s Cruijffom na MS 1974, potom si to zopakovali o 4 roky. Po výpadku, nie dlhom, prišla ďalšia skvelá generácia s van Bastenom a Gullitom a tie sympatie pretrvali.
mayday
08.07.2018 22:26
#
Já jsem myslel, když například Čech mluví o Španělech jako ,,my". Já samozřejmě taky přeju pár jiným repre, ale nemůžu o nich přece mluvit jako ,,o nás". To mi přijde vyloženě trapné.
Abner
08.07.2018 22:30
#
Tak to súhlasím.
Rudnevs
08.07.2018 22:54
#
Pokusím sa priniesť pohľad z opačnej strany a aspoň čiastočne vysvetliť...

Ja som Slovák a mám ako hlavnú reprezentáciu Nemecko. Je to pre mňa veľmi sympatická krajina, raz by som tam chcel žiť, viem nemecky a ešte stále sa učím, páči sa mi všetko nemecké a najmä nemecký futbal ako celok, vrátane reprezentácie... Každý deň čítam nemecké médiá, pozerám každé kolo 1. i 2. Bundesligy a určitý prehľad mám i v nižších ligách, od budúcej sezóny budem venovať väčšiu pozornosť tej tretej, kam zostúpil môj obľúbený Kaiserslautern a do ktorej naopak postúpil TSV 1860 München. Veľmi sa mi páči, ako ten futbal tamojší ľudia berú a ako k tomu pristupujú. Zaujímam sa i o fanúšikovskú kultúru, históriu, proste sa o nemecký futbal fakt zaujímam a je to časť môjho života.

Oproti tomu je ten slovenský futbal, ktorý ma moc nezaujíma... Poriadne by som ani nevedel dať dokopy všetky tímy, čo v tej Fortuna Lige hrávajú. Raz som si povedal, že tomu dám šancu a šiel som na zápas Slovan BA - AS Trenčín, nič moc som od toho neočakával a dopadlo to nakoniec ešte horšie, ako som čakal. Fanúšikovská podpora žiadna (pritom sa jednalo o šláger ligy), štadión hnusný (obzvlášť záchody) a futbal neskutočná nuda. Jediné, čo na tom bolo ako tak zábavné, bol náhradný brankár, ktorý sedel vedľa na tribúne, a jeho každé druhé slovo bola nejaka nadávka... Cez polčas som sa zdvihol a šiel som radšej domov pozerať Bundesligu.

Asi si hovoríte, že hodnotím skôr ligu ako reprezentáciu, ale ja to proste beriem ako celok a slovenský futbal ma ako celok nikdy nezaujal... Zápasy reprezentácie si vždy rád pozriem a za výhru som rád, nie som žiaden provokatér, ktorý by napísal, že Slovensko je hnus, len preto, aby bol zaujímavý.

Je mi jasné, že väčšine sa to tu páčiť nebude, ale ja to proste takto beriem a za svoju hlavnú obľúbenú reprezentáciu pokladám Nemecko. Ale samozrejme, že tu nebudem provokovať s tým, že napíšem “my” alebo “nás”, pretože je to proste divné a akurát by to vyvolalo nepríjemné reakcie, čo ostatne asi vyvolá i tento príspevok, ale len som sa snažil proste ponúknuť pohľad z opačnej strany...
Pride
08.07.2018 23:15
#
Proč ne Navíc u tebe jde vidět, že o tom Německu máš fakt přehled, navíc je to zábavná a kvalitní soutěž. Je jasné, že tě přitahuje daleko víc než nekvalitní Slovenská nebo česká
mayday
08.07.2018 23:31
#
Já ten pohled chápu. Nevidím nic divného na tom, že jako Slovák fandíš Německu, to je v pohodě. Já jsem jen poukázal na to, že psát my nebo nás, pokud jde o zahraniční repre, to je prostě divný no, s čímž souhlasíš i ty, jak vidím
GAUČ()
09.07.2018 09:11
#
Mě tohle třeba ani trochu nedráždí a je to ten případ kdy slovo "nás" ve spojení se zahraničním klubem chápu. U cízí repre to přeci jen pořád nějak nedokážu zkousnout, ale chápu.

Ale přesně o tom jsem psal.... u Filla pochybuju, že je takhle moc zaujatý do svého 3. oblíbeného klubu a do čínskýho fotbalu jako celku a proto u něj "nás" moc neuznávám. Ale rád se od něj nechám přesvědčit o opaku.
Jordi Alba
09.07.2018 10:33
#
JacksLFC
09.07.2018 12:34
#
Nevim no, ja zil 10let v Lpoolu vystudoval jsem tam college i univerzitu, vzal si anglickou holku a narodil se mi tam i syn a mam i britske obcanstvi, fandim i albionu, ale pod pojmem “my” vzdycky budu brat jen nas ceskej narodak, protoze jsem cech a narodil se tu
El-Pistolero-68
03.08.2018 01:32
#
pedrofcb
09.07.2018 07:37
#
Taky mi to přijde směšné, ale já sám fandím Argentině 32 let a tak určitě taky řeknu, že jsme vyhráli při prohře, že Argentina prohrála a poslední roky, že Messi je čurák
Rudnevs
08.07.2018 21:29
#
A odkiaľ viete, že tomu čínskemu klubu naozaj nefandí?
GAUČ()
08.07.2018 21:44
#
Ale jo, vždyť ať mu fandí, ale to "nás" je do očí bijící a nevěřím, že se o čínský fotbal někdo reálně před 5 lety zajímal.
To bych věřil snad i víc, že se zajímal někdo o Japonský fotbal.
Rudnevs
08.07.2018 22:13
#
Pokiaľ tým Číňanom fandí naozaj, tak nie je dôvod, aby to “nás” nepoužil... Uznávam, že nie je zrovna bežné fandiť čínskemu klubu, ale keď už mu fandí, tak má na slová typu “nás” a “my” podľa mňa rovnaké právo ako ľudia, ktorí fandia trebárs Liverpoolu, United alebo Realu.

Japonský futbal je mimochodom prima, zrovna ja sa o neho celkom zaujímam...
GAUČ()
09.07.2018 09:02
#
Jo, však proto jsem psal ten Japonský fotbal, protože u něj tomu i věřím.
Ferguson6
08.07.2018 22:26
#
Odkiaľ vieš, že nežije v Číne?
GAUČ()
09.07.2018 09:04
#
Nevím, jen si to myslím, na základě toho, že Čech žijící v Číně by vyhazoval jiné prvky vyjadřování a zájmu.

Proč ty myslíš, že tam žije?
Ferguson6
09.07.2018 10:14
#
Čech žijúci v Číne nemôže mať rád futbal? Wtf? Ja si nemyslím, že tam žije, respektíve mi je to úplne jedno. Len mi príde táto vaša križiacka výprava proti nemu hlúpa.
GAUČ()
09.07.2018 10:38
#
Řekl sem snad, že nemůže mít rád fotbal? Tvoje dedukce jsou asi z jinýho vesmíru
Nikdo tu křížáckou výpravu nevede... ty budeš mít asi jinej svět
Uwe háže buly
08.07.2018 23:24
#
Já teda nevidím rozdíl, psát to o týmu z Anglie, Německa, Itálie nebo Číny. Navic tenhle klub tu má pár lidí v oblíbených skutečně dlouho.
Didi
09.07.2018 15:21
#
Koukám další blb, co před měsícem objevil čínskou ligu a hned je v ultras..
Fill
10.07.2018 23:09
#
Pánové... Abych uvedl věci na pravou míru a vysvětlil vám, proč fandím právě Guangzhou Evergrande Taobao. Není to kvůli tomu, že bych nějak neměl rád evropský fotbal a odsuzoval ostatní ligy, to je, ale čínská liga je pro ně atraktivnější než tzv. Top 5. A hlavně ji sleduji a také tomuto klubu fandím, protože tu působí už pěkných pár let můj oblíbený, řekl bych dokonce nejoblíbenější fotbalista Ricardo Goulart, kterého jsem dříve sledoval i v Cruzeiru, takže to není žádný měsíc... Jak tady píšete, někdo to nepochopí prostě, ale já používám slovo nám, protože tento klub sleduji už pěkných pár let a po streamech se dívám na každé utkání, samozřejmě když to vyjde, jelikož čínská liga se hraje brzy ráno našeho času. Myslím si, že mezi fanouškem Liverpoolu, Barcelony či právě Guangzhou není rozdíl, každý máme svého oblíbence a toho podporujeme, tak proč bych nemohl sympatizovat s tímto vítězem asijské ligy mistrů, když jsem Čech? Tak tolik na vysvětlenou...
Abner
08.07.2018 19:52
#
Guangzhou má Brazílčana čo hral za Barcelonu a bol na MS.Dobré, nie?
Trénuje tam Cannavaro...nech sa darí.
Xaviercreus
08.07.2018 19:52
#
Co to sakra?
2miguel1
08.07.2018 19:53
#
Za 50mil€ opcia...pouzit plus tych 100mil€ co malo ist na Griezmanna a kupit nejake delo v podobe Hazarda, De Bruyneho alebo Eriksena
Majk91
08.07.2018 19:56
#
povinnu opciu mal aj Inter na Rafinhu a vsetci dobre vieme, ako to dopadlo Takze tie opcie by som bral s rezervou.
Visca el barca
08.07.2018 19:57
#
Tak Inter jsou socky
Hristo Stoichkov
08.07.2018 20:32
#
Inter žádnou povinnou opci neměl, byly to pouze spekulace médií.
VojtovaChelsea
08.07.2018 19:59
#
popřípadě na Ronalda
pedrofcb
08.07.2018 20:20
#
Tohle mě teda nikdy nenapadlo, ale bylo by to zajímavé vidět ty dva spolu
technecium
08.07.2018 20:58
#
Jordi Alba
08.07.2018 20:08
#
Strašně potřebujeme hráče typu Hazard.
technecium
08.07.2018 20:52
#
Strašně potřebujeme hráče typu Thiago nebo Pogba nebo Pjanič
Jordi Alba
08.07.2018 20:55
#
Pogba pochybuju. Thiaga bych bral a Pjaniče asi i taky.
Uwe háže buly
08.07.2018 23:25
#
Coutinho?
Jordi Alba
09.07.2018 10:29
#
Coutinho je super. Věta byla myšlená tak, že žádnej Hazard není potřeba.
Godbless
08.07.2018 20:11
#
Všechno zkupte
Pilsnersfaust
08.07.2018 20:45
#
Pico fanda realu se ozval
Godbless
08.07.2018 20:49
#
Po nákupech typu Couts, Dembele ještě Hazarda? Trochu přetlak v útočných řadách..
Majk91
08.07.2018 20:52
#
a pritom by stacilo dat 70M za Thiaga a bolo by vsetko vybavene. Thiago, Lenglet, Arthur ... to by podla mna stacilo pred novou sezonou.
Hristo Stoichkov
08.07.2018 20:57
#
Pokud příští rok dotáhnout Thiaga, tak tu Thiagovu absenci dokážu vstřebat. Nelze mít všechno, resp. pro všechny dostatek prostoru.
Majk91
08.07.2018 21:29
#
Thiago by mal prist uz terat. Neda sa cakat, ze Arthur bude hned prvu sezonu hrat dostatocne kvalitne na to, aby si vydobil zaklad. Thiago - Bus - Rakitic... to je podla mna uplny ideal.
Kokosa
08.07.2018 21:35
#
Coutinho. Rakitice právě potřebujeme nahradit.
Majk91
08.07.2018 21:36
#
Tak s Coutinhom pocitam, ze bude skor na lavom kridle hrat.
Kokosa
08.07.2018 21:38
#
Ten nahrazuje Iniestu.
ADM
08.07.2018 21:37
#
Ty aj sleduješ jeho progres v sezone a na MS alebo sa ti len zasekla platňa? Zbavovať sa ho teraz by bol nezmysel, keď nemáme na ruke adekvátnu náhradu a opäť by sa len varilo z vody
Kokosa
08.07.2018 21:55
#
Neříkám zbavit se ho. Na lavičce může zůstat, dokud se neprosadí náhrada. Jeho momentální progres už by ho neměl zachránit, když od odchodu Xaviho je naše záloha slabá. Už zapomínáte, jak jste ji do teď kritizovali. Nikam nepovede jít ve stejném složení do další sezóny. Raketa není hráč pro nás.
ADM
08.07.2018 21:59
#
Ak Valverde zostane pri 4-4-2 (snáď nie), Raketa je kľúčový v prípade že nepríde top CM
Hristo Stoichkov
09.07.2018 07:40
#
Místo prvního Thiaga má být Frenkie.
Fesak
08.07.2018 20:55
#
Hendersona
Dablo
09.07.2018 10:40
#
Willian přijde
packie34
09.07.2018 12:16
#
de Bruyne by bol Sen keby prestupil do Barcy.ale myslim si ze Guardiola ne je az taky retard aby pustil svojho TOP Zaloznika navyse este do Barcelony.Ale keby bola moznost predat Thiaga Alcantaru do City za Kevina to by bola bomba vobec by ma nemrzel ten Thiago...Alternativa za Paulinha by mohol byt este Christian Eriksen...Hazard je nerealny ten pojde skor do Realu miesto Ronalda
messinhovic
08.07.2018 19:54
#
prisel, videl, zvitezil
RadekVonCZE
08.07.2018 20:32
#
Odešel
Visca el barca
08.07.2018 19:55
#
No tak teď ještě Gomés a Vidal s Pacem.
Sony10
08.07.2018 20:02
#
souhlas, jen bych ještě poslal na hostovačku Minu a za dobrou nabídku možná i toho Denise a odchody by byly vyřešený..
Jordi Alba
08.07.2018 20:09
#
Denise nechat. André, Douglas, Vidal a nejspíš i Paco - prodat.
Sony10
08.07.2018 20:15
#
Denis je sympaťák, sem tam má světlý momenty ale jinak mi přijde, ze za tu dobu co je v Barce se nikam neposunul, když by někdo dal 20+ tak bych ho prodal...Douglas ke blbej vtip
Jordi Alba
08.07.2018 20:15
#
Blbej, ale stále neprodanej vtip.
Hristo Stoichkov
08.07.2018 20:44
#
Prý ho chtějí Pericos, dvě mouchy jednou ranou
Jordi Alba
08.07.2018 20:53
#
Fuj, všude jinde i zadarmo, tyhle ať daj aspoň 1 mega.
Majk91
08.07.2018 20:10
#
Pise sa, ze o Paca ma zaujem Everton, ze maju ponuknut 30M. Tiez by som predal aj Minu, na ktoreho uz prisla aj oficialna ponuka, tiez 30M. Ked pride Lenglet, tak to by sme mali Pique, Umtiti, Lenglet, Verma a to je solidna kvalita na stopera
messinhovic
08.07.2018 20:14
#
Mina ma po MS hodnotu aspon 40 M
TurboPlastik
08.07.2018 20:23
#
150 M ne?
X-bano-X
08.07.2018 22:17
#
Tak obránca, ktorý na MS skóroval v každom zápase v ktorom hral
Godbless
08.07.2018 20:23
#
Mina hrál na MS skvěle.. divil bych se, kdyby se ho chtěli zbavit.
Majk91
08.07.2018 20:27
#
ako ja sa nebudem hnevat aj kebyze si ho nechaju. Pri standartkach to moze byt slusny zabijak ....
Godbless
08.07.2018 20:34
#
Mě se zamlouvá daleko víc než Piqué..
Jordi Alba
08.07.2018 20:35
#
Stepan95
08.07.2018 20:37
#
Majk91
08.07.2018 20:39
#
po troch zapasoch solidne prehlasenie Na jar zase vyzeral, ako keby nevedel co ma robit na tom ihrisku
Godbless
08.07.2018 20:43
#
Mě stačilo pozorovat Piquého letošní sezonu a jeho výkony vyvrcholily na MS, to by se mi zamlouval více i Jugas..
Kokosa
08.07.2018 20:43
#
Spíš Vermu pryč. Na jeho zdraví není spoleh.
Fesak
08.07.2018 20:56
#
preco chcu Minu predat? bol zly ci sa kupil len aby sa mohol po roku predat?
Kokosa
08.07.2018 20:57
#
Nechcou. Jen přišla nabídka.
Gazdo
08.07.2018 21:11
#
Fill
08.07.2018 19:56
#
Welcome home Pauli. <3
RadekVonCZE
08.07.2018 20:32
#
Myslíš v Plzni?
TipekCZ
08.07.2018 20:06
#
proč?
To pro Barcelonu bude takovej výdělek?
Kokosa
08.07.2018 20:45
#
Paulinho by si už nejspíš nekopl. Nabusena záloha a jestli neplánují poslat Minu pryč, tak potřebujeme místo navíc pro hráče mimo EU.
Azazelo RD
08.07.2018 20:09
#
Evropská měna je jako EURO?
PlackaSKS
08.07.2018 20:20
#
euro je společná měna evropské unie, takže ano
Azazelo RD
08.07.2018 20:21
#
Já bych teda za evropskou měnu považoval jakoukoliv měnu, kterou se platí na území evropského státu.
Azazelo RD
08.07.2018 20:22
#
Teda měnu jakéhokoliv evropského státu.
exot12
08.07.2018 20:42
#
Každý európsky štát sa zaviazal pri vstupe, že prejde na €, takže každá iná mena je vlastne dočasná.
Kokosa
08.07.2018 20:47
#
Dočasná na neurčito.
Azazelo RD
08.07.2018 20:47
#
Norsko, Švýcarsko, Island taky?
sokar
08.07.2018 20:53
#
Nórsko, Švajčiarsko a Island nie su v Európskej Únii... Na povinny prechod k Euru mala výnimku iba Veľká Británia, a to sa ich už vlastne netýka vôbec
Azazelo RD
08.07.2018 20:57
#
Já vím. Tím jsem narážel na to, že ne "každý evropský stát."
sokar
08.07.2018 21:02
#
... sa zaviaze pri vstupe... Cize to len nestastne formuloval, ale skor naraza ze v zmluve o vstup statu do EU je aj polozka o prijati Eura za svoju menu. Cize skor to asi malo byt: kazdy stat vstupujuci do EU...
Lamskej#RMCF
08.07.2018 21:23
#
Euro si strčte do prdele
Uwe háže buly
08.07.2018 23:32
#
Island není Evropa
technecium
09.07.2018 00:03
#
Prosim?
Uwe háže buly
09.07.2018 00:11
#
Tak na pevninskou Evropu to mají asi 1000 km, na britský ostrovy snad 750..
technecium
09.07.2018 00:36
#
Ale to nehraje roli, tady hraje roli na které litosférické desce leží. A Island, ač je na rozhraní Evropské a částečně Severoamerické desky, se řadí do Evropy.
bobis21
08.07.2018 20:49
#
každý ne - Dánsko a UK mají výjimku
Azazelo RD
08.07.2018 20:49
#
A hromada dalších států, které nejsou v EU.
bobis21
08.07.2018 20:57
#
i státy mimo EU euro používají. Všechny státy EU + Island, Lichtenštejnsko, Norsko, Švýcarsko, Andorra, Monako a San Marino jsou navíc členy SEPA. Pořád to sice není celá evropa, ale naprostá většina ...
ke kanaka
08.07.2018 20:51
#
Ještě se uvidí jaká měna bude dočasná.
PlackaSKS
08.07.2018 20:23
#
to by byla měna toho státu
Majk91
08.07.2018 20:25
#
ale tak europska mena je aj ceska koruna, forint atd. nie? skor mali napisat "meny europskej unie" aj ked aj to je docela diskutabilne, kedze nie vsetky staty EU maju za menu Euro...
PlackaSKS
08.07.2018 20:28
#
euro je jednotná měna evropské unie. když se napíše evropská měna, každý přece chápe, že jde právě o euro... vše ostatní je slovíčkaření
Azazelo RD
08.07.2018 20:33
#
Evropská unie není Evropa. Navíc, jak podotýká nahoře, v i v rámci samotné EU se používá více měn.
PlackaSKS
08.07.2018 20:39
#
evropská unie je značná část evropy, dokonce se dá říct, že tak trochu většina. měna, která se tam používá je pak brána jako evropská měna. a navíc to pořád napsali správně, pokud se to nakonec nebude platit v dolarech nebo juanech a všichni ví jak to mysleli.. ne snad?
Azazelo RD
08.07.2018 20:41
#
Ty vole, když řekne Karoch v přenosu Ali Dali, tak taky vím, koho myslí, ale správně to neřekl.
PlackaSKS
08.07.2018 20:43
#
předpokládejme, že budou platit v eurech... podle tebe to neni evropská měna když to má být špatně?
Azazelo RD
08.07.2018 20:46
#
Ne, jenom si myslím, že evropská měna není synonymum pro EURO.
PlackaSKS
08.07.2018 20:49
#
nemyslim si, že to musí být synonymum, aby to dávalo smysl a každý to chápal
Majk91
08.07.2018 20:34
#
je mi jasne, ze kazdy automaticky vie, ze sa jedna o Euro, ale nie cela Europa patri do EU.
PlackaSKS
08.07.2018 20:40
#
takže každý ví, že je to euro a napsali to správně, protože euro se v evropě používá... nevidim problém
Majk91
08.07.2018 20:44
#
tak v tomto pripade je to jasne, ale nemalo by sa to tak pouzivat podla mna.
PlackaSKS
08.07.2018 20:45
#
proč ne? je to pravda, všichni to chápou... maximálně se to může někomu nelíbit a to je otázka vkusu
Zdechlina
08.07.2018 20:11
#
Typek. Ma 50 roku. Zahral si na MS, za barcu a este zarobi. Frajer.
Switchback
08.07.2018 20:12
#
Godbless
08.07.2018 20:25
#
další kachna
Konspiracni teoretik
08.07.2018 22:41
#
Samej průměrak..
Klokanomet
08.07.2018 20:24
#
to je vůl
GalaktickyPrezident
08.07.2018 20:28
#
Tak to bych chtěl vidět, kdo bude hrát na středu.
Tuxedo
08.07.2018 20:37
#
Gomes
GalaktickyPrezident
08.07.2018 20:43
#
Na druhou stranu odchod Iniesty je posílením, ale u Paulinha jsem čekal, že ještě nějakou tu sezónu vydrží, rozhodně byl jeden z nejlepších záložníků Barcy.
RadekVonCZE
08.07.2018 20:31
#
MySch017
08.07.2018 20:31
#
Kvôli čomu? Mal som dojem, že v Barcelone sa presadil, bol platný a hral dobre. Málo peňazí? Tie čínske asi voňajú lepšie.
pantondavo
08.07.2018 20:33
#
Oficialne asi nejevidentnejsi a nejtrapnejsi korupcni transfer v historii fotbalu. Bravo do Katalanska, kdy se dockame odebrani titulu a presunu do druhe ligy?
Hristo Stoichkov
08.07.2018 20:42
#
Tak oficiální to ještě není, Barca podle Romera preferuje rovnou přestup, což je logický, zatímco Číňané už ten obchod oficiálně vyhlásili.

Každopádně ať mi nikdo netvrdí, že v tom není nějaký postranní úmysl. Koupíme Paulinha za 40, který na svoje poměry odehraje velmi dobrou sezónu a po roce ho pustíme. Jaký je smysl takovýho byznysu? Paulinha osobně neviním z ničeho, jako člověk mi celkem přirostl k srdci, ačkoliv fotbalově nemám takový typy hráčů v oblibě. Pokud opravdu půjdeme po Wilianovi za nesmyslnou cenu, kterou za něj Chelsea chce, bude to stoprocentně nějaký šméčko, tak jako se to u našich zejména brazilských dealů stává pravidlem... Shodou okolností mají stejnýho agenta.

Paulinhovi gratuluju, za to roční “hostování” v Barce dokázal, že na světovou úroveň stoprocentně má a ještě si zajistil u Číňanů dvojnásobný plat oproti minulýmu angažmá.
Kokosa
08.07.2018 20:53
#
Možná chce vedení ještě někoho přivést do zálohy a jestli teď přivedli Arthuta, Alenu tak si myslí, že už si možná ani nekopne. A buď by to bylo on nebo Mina pryč, tak raději si nechat Minu. Potřebujeme kreativní záložníky a to Paulinho není.
Xavi8
08.07.2018 20:55
#
Keby neprišiel Arthur, tak som tajne dúfal v Lobotku.
Kokosa
08.07.2018 20:58
#
Na Barcu zatím nemá.
Manik...
08.07.2018 20:47
#
By mě zajímalo, proč do té Barcelony vlastně šel
Kokosa
08.07.2018 20:51
#
Protože Barcelona.
Manik...
08.07.2018 20:53
#
A po roce chce zase pryč? Každý v té době chápal, že chce zkusit takovou štaci, ale proč jde zase zpět??
Kokosa
08.07.2018 20:54
#
Přetlak v záloze. Lestil by lavičku.
pantondavo
08.07.2018 22:19
#
Ježiš ten transfer byl domluvenej kvůli obchodům majitele Barcy, však se to tu řešilo už při tom nesmyslu, že hráč, kterej se nikde nikdy pořádně neprosadil, šel do Barcy.

Čínsko-katalánská mafie, nic jinýho.
X-bano-X
08.07.2018 23:05
#
Majitel Barcy - ty ideš
pantondavo
09.07.2018 04:43
#
Jezis tak reditel, sef, to je uplne jedno prece, na pointe to nic nemeni
Uwe háže buly
08.07.2018 23:46
#
Tak třeba mu řekli, že potřebují místo pro hráče mimo eu a že mu nebudou bránit v odchodu, agent obvolali staré známé, vyjednal vyšší plat a bylo..
Stepan95
08.07.2018 20:52
#
Třeba chtěl být víc na očích před Mundialem
technecium
08.07.2018 20:59
#
Whitemedia
08.07.2018 21:15
#
Vyhrál španělskou ligu, kopl si na MS a do Číny se vrací jako král, co dostane daleko víc peněz
Desmond
08.07.2018 20:50
#
Absolutně nechápu. Podle mě odehrál výbornou sezonu, plno lidí překvapil a teď tohle? Co se to sakra děje
werwolf
08.07.2018 23:26
#
technecium
08.07.2018 20:58
#
Paulinho ukázal svoji kvalitu, mimojiné tím, že někdy do půlky ledna měl v lize víc gólů než Ronaldo s Benzemou dohromady a byla fakt sranda se do toho strefovat.

Jestli jsme na něm vydělali, ok, ale nevěřím, že tam nejsou nějaké postranní nelegální úmysly typu že jeden z celků si potřeboval něco nenaúčtovat do daní.

Jestli vedení přivede Williana a uzme tak herní čas Dembelemu, který by v této sezoně stoprocentně dostal, tak ať táhnou do prdele. Snad to Valverde stopne. Priority máme jinde - v záloze. Teď zpětně mě navíc, ve světle Griezmannových výkonů na MS, mrzí, že jsme za něj tu raketu peněz nedali. Messiho by zvládnul v horizontu několika let alespoň částečně na jeho pozici nahradit. Nikdo vhodnější na světě neběhá.

Tak snad přijde někdo z trojice Thiago, Pjanič, (Pogba), s nimi by se to Valverdovo 4-4-2 posunulo o level výš, přece jen jsou tito hráči lepší v rozehrávce než Rakitič.
Jordi Alba
08.07.2018 21:02
#
Tak ty peníze za Griezmanna se možná i poslali, ne?
sokar
08.07.2018 21:09
#
Ja by som siel do Pogbu, v jeho prospech hraje hlavne vek. V juve ukazal ze je to top zaloznik, v united nedosiahol na ten vrchol aky mu predpovedali, ale zmena ligy a herneho stylu by ho mohli katapultovat hore. Thiago sa na Barcu vykaslal tak nech hlada stastie inde, navyse je skleneny. A Pjanic je super zaloznik, ale mne nepasuje do dvojice s Rakiticom a tiez uz ma 28 a vykonovo uz nejak extra neexploduje
technecium
08.07.2018 21:12
#
Ne do dvojice s Rakitičem, ale do dvojice s Busquetsem. Ne, že bych neměl Rakitiče rád, ale mnohokrát ukázal, že v rozehrávce a technice má celkem mezery.

Dembele, Posila, Busquets, Coutinho - Messi, Suaréz

A nebo bez posily a bude dostávat hodně šancí Arthur a Aleňa, snad

Kokosa
08.07.2018 21:15
#
Ještě úplně nejlepší by bylo poslat pryč Suareze a za něj někoho nalevo. Messi hrot.
technecium
08.07.2018 21:30
#
Toho bych se nerad dožil. Suaréz je úžasný útočník.
Jordi Alba
08.07.2018 21:33
#
Kokosa
08.07.2018 21:34
#
Ne pro nás. K nám nepasuje a dělá ostudu.
technecium
08.07.2018 21:42
#
K nám velice pasuje a lepšího útočníka nenajdem. Ostudu dělá. Ale to jsem ochotný podstoupit.
Kokosa
08.07.2018 21:56
#
Já bych raději někoho jako Sane zleva, Messi hrot a Ous zprava.
pantondavo
08.07.2018 22:21
#
Jsou tam jenom postranní úmysly, ten hráč nebyl do hry Barcy vůbec potřeba, to je snad jasný, ne?
avicii
08.07.2018 20:58
#
coze?
REPLIKATOR
08.07.2018 21:01
#
wtf
technecium
08.07.2018 21:04
#
Co ten Lenglet?
Mecikyknedliky
09.07.2018 14:21
#
Jestli ho poslali expresne tak by tu udajne mel byt jiz zitra! To same plati i o Arthurovi..
blaugrana
08.07.2018 21:08
#
Gerard Romero na Twitterze poinformował, że Barça nie zgadza się na wypożyczenie Paulinho i chce transferu definitywnego. Dla FC Barcelony operacja wciąż nie jest zamknięta, mimo że Chińczycy mocno naciskali i już podali informację na swojej stronie internetowej.

Różne informacje na temat Paulinho podają katalońskie media. Zdaniem Sportu Brazylijczyk zostanie wypożyczony na rok z obowiązkiem wykupu za około 50 milionów euro, które zostanie przelane na konto Barçy w ratach w ciągu najbliższych miesięcy. Mundo Deportivo pisze z kolei, że Paulinho podpisze kontrakt z Guangzhou na cztery sezony, a Blaugrana otrzyma od Chińczyków 50 milionów euro. Wciąż czekamy jednak na oficjalny komunikat FC Barcelony.
Nr.Nobody
08.07.2018 21:12
#
Já to nechápu, dyt hrál základ, ne?
Kokosa
08.07.2018 21:15
#
Nehrál.
ADM
08.07.2018 21:17
#
Ani nie.
celeb
09.07.2018 01:09
#
zalezalo, ako sa hralo. Ak 4-4-2, tak vacinou bol v zaklade. Kvalitny zaloznik, s mimoriadnym golovym cuchom, ktoreho vsak treba vediet vyuzit. Do 4-3-3 sa moc nehodi.
Skoda, sympatak.
100% to znaci dalsiu posilu do zalohy po Arthurovi. Tipujem Thiaga.
Williana urcite nechcem.
Gazdo
08.07.2018 21:15
#
Tak prvy out super zatial je to prijemne
ADM
08.07.2018 21:18
#
Blesk z čistého neba. Nie že by mi jeho odchod vadil, peniaze sú to dobré, no nečakal som to a je to sympaťák.

Fakt by sme teraz mohli doviesť jedného z dvojice Pjanič / Thiago A nie ďalšieho útočníka / krídelníka, tobôž Williana
ADM
08.07.2018 21:20
#
Inak ešte by sme mohli srtreliť Minu za 30-40 (nejaký blázni z PL by to mohli vysoliť) a Gomesa aspon za 25.
Reggie
09.07.2018 13:11
#
Co mate sakra vsichni proti Minovi? Na MS hral podle me vyborne a od Piqueho by se toho mohl dost naucit.
Noustress
08.07.2018 21:25
#
najskôr som nepochopil jeho príchod a potom čo podla mňa daleko predčil očakávania momentálne absolutne nechápem jeho predaj
Nr.Nobody
08.07.2018 21:29
#
Presne
Godbless
08.07.2018 21:31
#
patas92
08.07.2018 21:36
#
Je to poměrně snadno nahraditelný 30 letý lavičkář, za kterého nabízejí 50 milionů. Co je na tom k nepochopení
ADM
08.07.2018 21:46
#
"hlavičkár"
KingMaster13
08.07.2018 22:07
#
Chujeba
08.07.2018 22:16
#
REPLIKATOR
08.07.2018 22:18
#
Potřeboval se rozehrát před MS
Infi
08.07.2018 22:22
#
Josifek
08.07.2018 22:26
#
Je to prostě klasický šméčko.
Cechino
09.07.2018 10:41
#
T7s
09.07.2018 13:04
#
uznali, ze se v nem spletli
Kucka
09.07.2018 22:25
#
hyper01
10.07.2018 13:42
#
Hokaido
08.07.2018 21:50
#
FC Internazionale*
08.07.2018 22:22
#
Uff, ale čínske kluby musia platiť 100 percentnú daň z týchto prestupov, takže v podstate ak by Barcelona mala dostať 50 mil.€, tak čínsky majiteľ by musel z vrecka vytiahnuť až 100 mil.€. Alebo je tam nejaká výnimka? Pretože kupovať 30-ročného Brazílčana (áno, tento mesiac bude mať 30 rokov) za 100 mil.€ mi nepríde ako najlepšia investícia Inak z Tottenhamu ho kupovali len za 14 mil. eur.
pantondavo
08.07.2018 22:22
#
Ježiš, to je tak roztomilý ta naivita tady
Jedi knight
08.07.2018 23:18
#
Kšefty Bartomeua v Čine
Xavi
09.07.2018 05:40
#
Mně to teda smysl dává. Přišel, když jsme potřebovali někoho nutně do zálohy. První půlrok skvělej, druhej už nic moc a hlavně bylo čím dál vic vidět, jak se tam nehodi. Napravil si reputaci, zahrál na MS, cena něco málo stoupla a prodal se s menším ziskem. Já bych to taky prodal, ideální příležitost.
Free_player
09.07.2018 08:14
#
V Barce zahrál skoro životní sezonu a ještě na něm vyděláme
jiri - fcb
09.07.2018 09:35
#
Výborný krok. Jak jsem loni kroutil hlavou, tak letos jsem hodně spokojený. Čekal jsem, že ho prodáme, ale čekal jsem nějakou almužnu typu 15 mega nebo tak něco.

Ale díky za perfektní podzim, Paulinho. Když Barce nejvíc teklo do bot, tak jsi nás zachránil.
Godbless
09.07.2018 10:07
#
A koho teď za něj.. Williana?
Visca el barca
09.07.2018 10:09
#
PSG chce Coutse? Oni prostě nepřestanou nikdy otravovat. Na druhou stranu, Couts není Neymar. Tady jsem klidný
teenz
09.07.2018 10:20
#
Jasně, že neni jako Ney. Takových hráčů vážně moc neni, asi tak 3 dohromady.
Visca el barca
09.07.2018 10:24
#
Myslim i povahově. Neumim si představit, jak se po půl roce Couts vykupuje za 400 mio Ještě, když sám přispíval na svůj přestup do FCB No na ms jsme viděli, že máme toho správného Brazilce
teenz
09.07.2018 10:37
#
jop
Inter Eterno Amore
10.07.2018 07:49
#
Takú hodnotu Pippo nemá.. povedal by som, že momentálne nikto takú hodnotu nemá
torcida
10.07.2018 18:33
#
čo za 3 roky nemusí byť pravda.
torcida
10.07.2018 18:34
#
pokiaľ si dobre pamätám tak aj neymar prispel na svoj prestup do fcb, ale môžem sa mýliť. každopádne toto je od nášho vedenia už otrepaná fráza ktorá sa nezakladá na pravde
Majk91
09.07.2018 14:22
#
270M ponuka sejk A to na krku ma FFP...
Kokosa
09.07.2018 22:07
#
Jestli prodá Neymara.
Messiáš
09.07.2018 10:26
#
Hlavně se vykašlat na Williana. Jak dobře 30letého borce prodáme, tak snad nekoupíme dalšího ještě dráž
Visca el barca
09.07.2018 10:28
#
Switchback
09.07.2018 10:59
#
ono mu fakt už bude 30 to ať si ho nechaj
blaugrana
09.07.2018 11:05
#
Tu každý píše o skvelom obchode, ale tá opcia nie je povinná, takže minimálne rok to ešte bude otáznik.
Visca el barca
09.07.2018 11:48
#
Všude se píše, že je povinná.
blaugrana
09.07.2018 12:24
#
https://www.fcbarcelona.com/football/first-team/news/2018-2019/transfer-agreement-paulinho-bezerra-fc-barcelona-guangzhou-evergrande

FC Barcelona and Guangzhou Evergrande have reached an agreement for the loan transfer of Paulinho Bezerra for one season, with a subsequent purchase option for the Chinese club.

Kde konkrétne?
Hristo Stoichkov
09.07.2018 14:18
#
Zrovna tady bych se moc nebál, tak hloupý není ani naše současný vedení. Podle mě je to jenom kvůli čínskýmu svazu, kterýmu nechtějí platit těch 50 mega. Takový obchody se hodně rozmohly i v Evropě kvůli FFP. Nejznámějším příkladem je Mbappé, kde ta opce oficiálně taky nebyla povinná, ale všichni se shodovali od začátku na tom, že PSG ho vykoupit musí, což se nakonec potvrdilo a nasvědčovalo tomu i to, že měl od začátku dlouhodobou smlouvu.
blaugrana
09.07.2018 14:35
#
Tak ale Mbappe je 18 ročná superstar, nie 30 ročný Paulinho, ale snáď ho po sezóne nepošlú späť, to by už Barto neustal.
Messiáš
09.07.2018 15:15
#
To už je na můj vkus přespřílíš nedůvěry v naše vedení, byť je jasný, že v leckterých věcech posouvají limity, tak tady se nebojím. Paulinha jsme se zbavovat nemuseli, neboť u nás neměl špatnou sezónu a věřím, že Valverde by jej pořád dokázal využít. Marketingově je to pro ně dobrej přestup, protože berou hráče, který byl před tím proklamován za nejlepšího hráče jejich ligy a teď je to podpořené prosazením se v Barceloně a základem Brazílie na MS.
blaugrana
09.07.2018 15:28
#
Tak za tu nedôveru si to vedenie môze samo. Aj to angazovanie Abiho mi pride cisto len kvôli sympatiam a dalsim volbam, nez ako nieco premyslene a racionalne. Ja len dufam, ze Barca nedopadne ako AC.
blaugrana
09.07.2018 12:32
#
200. aby to klaplo
packie34
09.07.2018 12:43
#
Teraz ostava len priviest bud Thiaga alebo Eriksena ;) jeden z nich musi na 100% prist inak bude Barcelona za retardov ked nekupia nejaku poriadnu nahradu...Absolutne nechapem ten Paulinhov odchod,sak za Barcu hral dobre minulu sezonu vratane El Clasica ;) Pozeral som skoro vsetky dolezite zapasy Barcy
Jordi Alba
09.07.2018 13:30
#
Fuj, fakt ty registrace zakázat na nějakou dobu.
X-bano-X
09.07.2018 15:50
#
ADM
09.07.2018 20:04
#
dextroza_m
09.07.2018 16:42
#
Co nechápeš, chtěl být na očích před MS, aby tam hrál, je po MS pro kanárky, tak jde zase vydělávat money.
Kixi Syhimour
13.07.2018 09:24
#
Mateo16
09.07.2018 21:33
#
Kokosa
09.07.2018 22:08
#
Tak je to oficiální. Arthur za 40mil.
technecium
09.07.2018 22:29
#
Jsem na něj zvědavý, podle videí se jeví dobře, ale vůči hráčům z Brazílie jsem velice skeptický, zatím jsem se spíš vždy spálili než trefili.
Kokosa
09.07.2018 23:13
#
Vypadá hodně zajímavě. Já mu věřím.
ADM
10.07.2018 19:21
#
Čisto Brazílskym hráčom sa u nás ale väčšinou darí a v podstate sme spolu s Realom klub, kde im to dlhodobo najviac ide. Tak snáď to nebude žiadny Douglas
solar
11.07.2018 14:38
#
nedavno tu bol clanok ako je rad v barce a teraz odchadza . aj tak to bol nepodareny prestup od zaciatku
T7s
11.07.2018 14:40
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.