Nespěchám, říká i nadále o své budoucnosti Cannavaro

23.12.2008, 14:16
Aktuality
Fabio Cannavaro i nadále zvažuje, jak naloží se zbytkem své kariéry. Italskému obránci po letošní sezoně vyprší smlouva v Realu Madrid a čeká na první krok ze strany vedení španělského klubu. Vedle Bílého baletu je pak dalším aspirantem na jeho služby Neapol...

"Vím, že mi vyprší smlouva, ale nespěchám. Je to na Realu, pokud nebude stát o prodloužení, poté začnu zvažovat jiné možnosti. Ale to vše až po jednání s klubem, vztahy máme vynikající. Pokud se vrátím do Itálie, budu i tak spokojen. Zažil jsem zde spoustu krásného v báječném klubu. Ale Itálie je prostě mým domovem," prohlásil Cannavaro pro deník La Gazzetta dello Sport.

Zkušený obránce za sebou má hodně pestrý rok. Na konci sezony 2007/2008 slavil s Realem Madrid mistrovský titul, kvůli zranění ale pak přišel o start na evropském šampionátu.

"Ano, stali jsme se mistry Španělska, avšak stále mě mrzí vyřazení z Ligy mistrů od AS Řím. Zranění mě navíc stálo start na turnaji v Rakousku a Švýcarsku. Co si přeji pro rok 2009? Chci vyhrát Ligu mistrů, to je jediná trofej, která mi stále uniká a zároveň po ní dychtí fanoušci," řekl Cannavaro.

Autor: Tomáš Pavlík / goal.com

Komentáře (235)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Dělej a podepiš.

Reagovat
smazaný uživatel

ať ho ani nenapadne !

Reagovat
One-Real

Do Neapole za bratříčkem!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To bude boj o základ.

Reagovat
smazaný uživatel

podepiš,aspon bude mit barca lehčí práci

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Gazza.8

Reagovat
smazaný uživatel

Čemu se tak divíte, má pravdu.....

Reagovat
smazaný uživatel

Cannavaro je podle mě přeceňovaný

Reagovat
Fenix

to si myslim take ano byl kapitan tymu ktery vyhral MS a v te dobe byl kvlitni a spolehlivy obrance ale to uz je pryc

Reagovat
smazaný uživatel

Do neaople by se mi líbil, čekal jsem, že tam půjde už v létě a ono nic. Hráč jako on jim může max. pomoci...

Reagovat
One-Real

pomůže, ale že by nějak razantně to zase ne

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jsou 3 v tabulce a na jaře budou potřebovat něakou tu zkušnost, přeci jen jim to tam táhnou převážne mladí kluci a on má zkušeností na rozdávání

Reagovat
smazaný uživatel

Od té doby, co je v Realu, se z něj stal namachrovanej idiot.

Reagovat
Logan

Nojo, ale to podle tebe asi kazdy kdo kdy v Madridu byl ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to vůbec není pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

No...v podání fanoušků Barcelony z toho nezaujatý divák mít takový dojem může...

Reagovat
smazaný uživatel

ty ovšem nezaujatý fanda nejsi, takže bych se do těchto soudů, být tebou, nepouštěl

Reagovat
smazaný uživatel

Inteligenti pochopí tu narážku na nezaujatého...

Reagovat
smazaný uživatel

Dojem mít může, ale není tomu tak. Existuje pár hráčů Realu (Ronaldo, Makelele, Campo, R. Carlos,...), které jsem měl rád či je alespoň respektoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty nezaujatý divák nejsi, takže pá pá

Reagovat
smazaný uživatel

LM? Nenech se vysmát. Liverpool s váma vyběhne jak s horkým popelem

Reagovat
smazaný uživatel

sbal si tam už konečně kufry a mazej domů. pobyt v Madridu Ti v konečným účtování stejně spíš uškodil..., což mě osobně mrzí.

Reagovat
smazaný uživatel

Chovat se na hřišti i na tiskovkách jak hovado ho snad nikdo nenutil (no i kdžy v Madridu je všechno možné), to bych řekl, že si uškodil čistě sám.

Reagovat
smazaný uživatel

nemyslel jsem to tak, že mu uškodil Real a on za nic nemůže. prostě mu za ty necelý 3 roky ve Španělsku klesl kredit (jak herně, tak morálně).

Reagovat
Gazza.8

co?...kdy?na hristi mozna o tiskovkach nic nevim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

proč kroutíš očima ? v Itálii to prostě bylo o něčem jiným...

Reagovat
smazaný uživatel

v čom mu uškodil?

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť jsem to napsal o pár centimetrů výš. nehledej za tím nějakej útok na Real, to bych napsal "Real mu uškodil". Fabio hrál v Itálii lépe, choval se lépe..., toť vše.

Reagovat
smazaný uživatel

no dajme tomu

Reagovat
smazaný uživatel

no dajme tomu

Reagovat
Mr.Jindros

Já myslim, že v Itálii hráče klub víc krotí co má kvákat do médií, než ve Španělsku.

Reagovat
smazaný uživatel

Přeju příjemně prožité vánoční svátky všem (až na víjimky) přispěvatelům, redaktorům, PJovi a vůbec všem, kdo se o tenhle skvělý web starají, ať Vám Ježíšek přinese, co jste si přáli, hodně lásky a pohody v ten nejkrásnější čas v roce

Reagovat
smazaný uživatel

Jj. taky

Reagovat
smazaný uživatel

kurňa, udělat hrubku i v přání můžu jen já - výjimky

Reagovat
smazaný uživatel

dík, taky (pokud nejsem ta vyjímka)

Reagovat
smazaný uživatel

nejseš, neboj. Ta výjimka je Doktor

Reagovat
smazaný uživatel

Doktor..., jsem si to myslel

Reagovat
Kapřík

i tobě.

Reagovat
smazaný uživatel

Ešte rok by mohol zostať, pri Pepeho zdraví nikdy nevíš ...

Reagovat
smazaný uživatel

A tradiční hodnocení, tentokráte velmi "light"...

PJ

+ ideální příležitost, abych oznámil největší pecku letošních přestupových oken: příští rok chytá PJ za nás, nikoli za Mordor.

- podprůměrní moderátoři, co s tím uděláš?

Yarda

+ konečně zas začíná psát i o fotbale (respektive o Madridu, což v současnosti není totéž)

- to dělání ostudy na Samprasově exhibici si teda mohl odpustit.

R9

+ překvapil a nebyl takový posera, jak jsem čekal v období clásica

- co si budem nalhávat, on nikdy nebude úplně normální

Mr. Jindros

+ moc na PD nepíše

- víc už se Realu do prdele lézt nemůže, ale třeba nás ještě překvapí.

Jakub19

+ možná že Barca nakonec skutečně bude na LM mít (ale zatím si pořád myslím že ne)

- to nechám na rozehraném Henrym, ten k tomu má jistě co říct.

fcbéčko

+ pravý žolík pro naši hru

- naprosto bezpáteřní využívání kopyho podnikatelského antitalentu; dokonce zajdu tak daleko, že bych jeho čistě materialistický přístup a chození přes mrtvoly přirovnal k praktikám našich úhlavních soupeřů; A jžeremalé děti.

Kily

+ schopnost vyčkávat na hranici ofsajdu jako Pippo Inzaghi

- vyčkávání na úplně tom stejném místě často pokračovalo i během akce a po jejím skončení...

Kopy

+ pomohl mi prosadit dostihy

- ukázal, že je v nich naprostý lempl

- výjimečně si jako jediný zaslouží i druhé mínus a sice za nulový hudební vkus

RMCF

+ motorová myš, dokonce kvůli němu nešlo využít ani toho, že v obraně byl veterán yarda

- tam ty zákulisní tlaky na spanhela... navíc ten nick ukazuje na nějakou vnitřní poruchu.

Spanhel

+ technik na hřišti i v diskuzi

- zas bych to s těmi Rusy nepřeháněl, pamatuj na má slova

Vinc

+ už se dlouho nenasral, budu na něj muset zas hodit nějakou špínu jako tuším předpředloni

- trochu větší zapálení do práce i do hry by neškodilo

Návrat roku - antimadrista

Příjemné překvapení roku - i Madrid má normální fanoušky

Skokan roku - One-Real (v závěru předběhl madridcana, kterému lehce hráblo)

Srab roku - tak to asi všichni víme...

Hrůza roku - výkvět fanoušků Prima League

Nejlepší člověk na světě - PJ, myslím to upřímně.

Děkuji za pozornost, omlouvám se za stručnost a těm, které jsem opominul, nebylo zkrátka tolik času a chuti.

Reagovat
plechi

Reagovat
One-Real

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Leda hovno bude chytat za vás, vaše zákulisní nechutné praktiky nebudeme tolerovat. A ten "veterán" ti příště vykloubí i druhou půlku prdele...

Reagovat
smazaný uživatel

A ostuda na exhibici? Jaká?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vyřvávat Madrid, kdžy víšk, jak sporsté slovo to je...

Reagovat
smazaný uživatel

Jedinej kdo vyřvával si byl ty něco o pistolníkovi Petovi, ač jsme na rodeu nebyli. No a pak ti tvoji bratranci či co, kteří povzbuzovali Štěpánka...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Vtipné zhodnocení.

Reagovat
RMCF

Španhela sem musel vzít pod svá křídla, jinak vy jeho spoluhráči a spolufanoušci by ste ho u dostihů oškubali jak malýho kluka jinak dal bych ještě kategorii transfer roku: Prodej Giry

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
One-Real

Takže se nám tu sešel další rok a rychle se nám blíží nový, rok 2009. Ale těd se podíváme, co se nám vlastně v roce 2008 stalo a údálo. Každému se v roce 2008 líbilo něco jiného, at už to byla nadvláda Manchesteru United v Lize mistrů a Premier League, nebo otevření nového slávistického stadionu v Edenu, nebo český neúspěch na Euru 2008, každý si určitě vybere něco, co mu bude rok 2008 připomínat. Rok 2008 nebyl nezajímavý, ve Španělsku vládl "pevnou rukou" Real Madrid, v Itálii Inter Milán, v Anglii Manchester United, v některých ligách byly soutěže vyrovnané, v některých ligách zase vyčníval jeden klub o parník.

Tady na nejlepším fotbalovém portálu v České republice, se toho taky dost změnilo, některé věci šli k lepšímu, nýbrž některé šli zase k horšímu. Ke kvalitě webu určitě přispěli věci jako, nová sekce video, propracovanější statistiky hráčů, nebo vetší zaměření webu na nizozemskou největší soutěž. Bohužel zase o něco klesla úrověn diskuzí, někteří nejmenovaní(každý si úsudek udělá nejspíše sám) uživatelé, tu někde skvěle prezentují svou blbost,až se mi z toho na hlavě vlasy probouzejí. Ale je potřeba takovéhle věci brát s určitou dávkou "nadhledu", nicméně web určitě navštěvuje pořád více a více lidí, což svědčí o jeho skvělé kvalitě.

Na tento web jsem poprvé zavítal před necelými dvěma roky, ale aktivně přispívat jsem začal až kolem letošního Února, tady na EuroFotbalu je velké spektrum lidí, jsou tu chytří i hloupí, vtipní i trapní, je tady hodně různých typů lidí, s některími si tu rozumím docela dobře, naopak z některými bych si asi těžko popovídal. Ale konec úvodního povídání povídání.

Připravil jsem si přiblížení několik stálých uživatelů:

Dr.Kyslík: Tohle je velký fanoušek Barcelony, který má klamný "dojem", že Barcelona a všechny věci s ním související jsou čisté jako prádlo od Lennoru, naopak věci související s Realem Madrid považuje za černé a špatné. Dokáže se hádat celé hodiny, třeba jen o jedné jediné jednovětné větě. Málokdy ty hádky prohrává (teda aspon si to myslí).A má dva oblíbené hráče: Sergia Ramose a Luise Figa. Nenávist k Realu Madrid 11/10 .Ale o fotbale toho ví dost a dost, a na Eurofotbalu se řadí k inteligentnějším uživatelům.

jiri_fcb: Další fanoušek Barcelony, ale také fanda pražské Sparty (podle informací od jednoho nejmenovaného, taky na Eurofotbalu působícího uživatel, se dal na fandění pražské Slávie, což je doufám lež). Stejně jako před ním zmíněný Kyslík, vůbec nemá v lásce Real Madrid (nechápu proč) a Real pro něj známená něco, jako znamení zla, mordor či antikrista.Nicméně o fotbale má také velké znalosti a na EF patří k rozumnějším uživatelům.

spanhel: Další a doufám, že poslední fanoušek Barcelony, který dále fandí Baníku Ostrava a Zenitu Petrohrad (to je mi teda výběr ). Stejně jako dva výše zmínění opravdu nemá rád Real Madrid (což nedávno dokázal pro mě nepochopitelnou nepěknou hláškou ke Cannavarovi). Ale většinou má příspěvky logické, a určitě patří do té rozumnější a inteligentnější části uživatelů nacházejících se na EF.

Kopy: Fanoušek netopýrů z Valencie a Boleslavský "hooligans", což jsme mohli poznat v diskuzi, kdy jeho milovaná Mladá Boleslav venku prohrála s pražskou Spartou. Je to "charakter", což minule dokázal, když se yardu snažil dostat do role, nám velmi dobře známého uživatele Galacticose, který je na EF většinou hodně vidět a jeho příspěvky, jsou někdy k zasmání, nicméně KOPYto patří mezi rozumnější uživatele i když často "koketuje" s fanoušky Barcelony.

yarda: Velký fanoušek Realu Madrid (chválím chválím) a Bohemky (zrovna si nemůžu vzpomenout, jestli té střížkovské, nebo té pravé ). Hodně se špičkuje s fanoušky Barcelony, a především jeho výměny názorů s Dr.Kyslíkem jsou hodně úsměvné a tyto dva uživatelé, tak nabízejí osazenstvu na Eurofotbalu důvod k zasmání, jeho oblíbeným hráčem je Sergio Ramos. Ale yarda i když poslední dobou na EF už moc nepřispívá, patří do té rozumnější části uživatelů na EuroFotbalu.

merengues: Další z fanoušků Realu Madrid a Neapole (jsem na tom úplně stejně) a také znalec Serie A, takže se poslední dobou objevuje spíš v diskuzích o italské Serii A, než o španělské Primera Divison. Nenechá se strhnout, i když fanoušci pomalu ve 37. minutě třetího zápasu pomalu pasují Madrid na jistého vítěze španělské ligy, a nebojí se hráče pořádně zkritizovat. I kvůli tomuto je jedním z nejrozumějších na Eurofotbalu.

Božský John: Tohle je fanoušek Liberce, pardon Jablonce a Olympique Marseille, který nemá v lásce Liberec a Nice. Ale jinak co jsem měl možnost poznat ho přes icq, tak je to normální v pohodě kluk se kterým je sranda. Jen kdyby nevyhrožoval a nemyslel si, že mi to jeho vyhrožovování bude vadit, že jo?! Ale jinak jak jsem řikal, je v pohodě a na Eurofotbalu se vyjadřuje logicky a patří k té části rozumnějších na EF. Jeho životní fotbalový vzor, je hráč Realu Madrid, Royston Drenthe.

Tomanatura: Tomanatura je fanoušek Manchesteru United a pražské Slávie a Bredy?! Připoměn mi prosím, jak se Bredě daří, nemám čas jí sledovat .Jinak je to další z těch, které znám aspon přes icq, a tam si také někdy dobře pokecáme, pokud nepadne slovo na to jestli je lepší Alkmaar nebo Breda. Jinak pro něj jako pro všechny, které jsem tady napsal platí, že se na EF vyjadřuje logicky a rozumně.

Arne: Tohle je velký fanoušek Herthy Berlín, jen to tipování jeho oblíbené ligy mu moc nejde, že Arne? Už asi kolem tří až čtyř měsíců plánuje, že napíše nějaký delší článek, o jednom nejmenovaném Olympijském stadionu a taky o Pierrovi Littbarskim, mě by zajímalo kde to vázne? Myslím, že budeme rádi, když se toho dočkáme do konce roku 2009, nebo 2010? Ale je to taky jeden z nejrozumnějších na EF, a Bundesligu má v malíku.

Trewinn: Velký fanoušek Juventusu Turín, který je stejně jako mere zaměřený na italskou Serii A, kde kromě Juventusu přeje ještě Sieně a také, nemůžu si vzpomenout, ááá už to mám, ještě přeje Fiorentině. Jeho nejoblíbenejsi hráči jsou Koza a Makaron ... jinak pokud byste měli zájem o Trewinnovu fotku, tak vám jí rád poskytnu.Sorry Trewinne nemohl jsem takové břemeno nést (díky Pato.cz), tady je adresa na které Trewinna uvidíte: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Édouard-Henri_Avril_(28).jpg , jinak taky patří mezi rozumné uživatele a inteligentní uživatele.

robertocarlos: Tohle je fanoušek Interu Milán a vypadá to poslední dobou, že i Barcelony. Oficiálně ho vyhlašuji nejčastěji píšícím uživatelem v kategorii-video, ten snad nezapomene okomentovat žádné video , ale opravdu a zcela vážně, on se nezapomene vyjádřit snad k žádnému, at to má už být formou jen jedné věty,nebo souvětí. Jinak bych ho chtěl pochválit za jeho životopisy, které jsou moc pěkné. A na EF patří taky k inteligentnějším uživatelům, jen kdyby tolik nekoketoval s fanoušky Barcelony.

vandertom: Další fanoušek Realu Madrid, který mimo to fandí Manchesteru United a Olomouci, pokud se nemýlím. Má velmi v lásce Nizozemce (to musí mít těd pré, když jich je v Realu Madrid tolik). Co bych k němu dále dodal, no jen, že v diskuzích se vyjadřuje dobře, patří mezi nejrozumější a fotbalu hodně rozumí.Jeho nejoblíbenější hráč je Edwin van der Saar a Gonzálo Higuaín, tedy pokud se nemýlím.

PJ a Kily: Bez těhle by web prostě nefungoval, za tenhle web jim patří ode mě obrovské díky.

Nejlepší baviči: Vedoucí Realu Madrid aneb Ramon Calderon a Predrag Mijatovič

Nejlepší nicky: Fibreglass, Raul do Barcy :-*, Figo-nej hráč, Prdelka babi šušu

Ještě jsem si připravil sbírku povedených výroků za rok 2008(který se vám líbí nejvíce?):

suskyn 18.12.2008 15:44

da dve basy a ukaze jim jak seto hraje a koupiho arsenal jeto borec ...(Štajner)..

SPORTFAN 18.12.2008 10:18

VYPADÁ ŽE ASI NENÍ O "DRUHOTNÝ" POHÁR ZÁJEM A SOUSTŘEĎUJÍ SE NA PREMIER L. A TAK SNAD MANCHESTER CITY-ŠEJKOVO MUŽSTVO BUDOUCNOSTI-SE NA JAŘE UKÁŽE(ASPOŇ DO SEMIFINÁLE-S MARSEILLE A GALATASARAY) A "ZACHRÁNÍ" ČEST ANGLICKÝCH MUŽSTEV !!

Ramon_Calderon 07.12.2008 12:16

Můžu Vám s upřímnou radostí oznámit, že jsme koupili druhou posilu, představíme jí v El Clásicu. Jsem přesvědčen, že bude mít na trávníku klíčovou roli...

Predrag Mijatovič 08.12.2008 20:28

100. pro peníze !

Predrag Mijatovič 08.12.2008 20:28

Já střílím jiným způsobem, zatím bohužel s Ramonem přestřelujeme!

jiri - fcb 08.12.2008 20:34

Když jsem viděl tu fotku, tak si říkám, že konečně vidím Yardy v kvádru. A on je to podle popisku Calderon ...

Ramon_Calderon 08.12.2008 19:57

Neboj, mám plán jak s financemi vyjít a zároveň si neumazat ruce...

Andulka 06.12.2008 18:16

ikercc 06.12.2008 18:20

nemas slov?

Andulka 06.12.2008 18:23

nj, ta delka mi uplne vzala dech..

ikercc 06.12.2008 18:27

se nedivim

ikercc 06.12.2008 18:28

co teprve ta kvalita, ze?

Andulka 06.12.2008 18:39

nj, to ti reknu..

herbage 06.12.2008 20:04

Bavíte se pořád o fotbale?

Dr. Kyslík 30.11.2008 01:27

Přesně, ostatně vůbec bych se nedivil, kdyby se na nás domluvili s Merem. Ten to má ještě promakanější než yarda, jelikož pod nickem ehmmm píše slovensky

hrabla97 19.11.2008 16:55

mate tam trapnych obrancov ako Rozehnal, Ujfalusi, vo vzduchu nevedia nic a zavidite nam Skrtela.... Zavidite nam Hamsika lebo Rosicky ukonci karieru... Zavidite nam Jakubko, 2 metroveho obrana lebo vam odisiel Honza Koller, závidíte nám Seneckého lebo je trikrát lepší ako Váš Blažek, závidíte nám Mareka Čecha lebo mate stareho Jankulovskeho na kraji obrany, zavidite nam Martina Petrasa lebo tam nemate ziadneho obetaveho obrancu, Rozehnal je ako bábika a Ujfalusi vyzera ako tarzan a aj tak nevie hrať, takisto závidíte Zabavníka, lebo je tiez obetavy a pracovity defenzivny zaloznik, takeho vy nemate. zavidite nam saparu, lebo ma tvorive schopnosti (co nema ani jeden cech), závidíte nám expresy rýchle Šestáka, Šventa, Jendriška, závidíte pracovitého útočníka Vitteka lebo Baroš nevie sklepávať lopty...... chodte s tou závisťou do prdele! a Skrtel je najlepsi stoper v Premier League takze budte ticho....

zzak 12.11.2008 17:55

fabregas se plácal v barcelonském céčku...a i kdyby o tom talentu vědeli tak ho asi nepustí za pár liber...ale jinak proti barceloně nic nemam

One-Real 09.11.2008 17:08

Ten ještě v 82. minutě vytěsnil Lampardovu střelu ze standardky na břevno. Anelka mohl vsítit v závěru utkání hattrick, kouč Blackburnu jeho nájezd ovšem vychytal.

Co ti trenéři nestíhají...

Inter Milano 04.11.2008 15:28

tip eurofotbalu 0 18 gebicich se smajliku!

dufs 04.11.2008 16:28

Výborný článek.Sparta opět omylem nastoupila v sestavě:

Nechytal - Pomalý, Podrazil, Přerazil, Slabý, - Netrefil, Skopal,

Odchodil, Marný - Přestřelil, Zazdil

RONALDO3000&CFC4EVER 29.10.2008 23:43

TYJO DNESKA JIM TEN RONALDO NATRH PULKY A TA CHELSEA JE TAKY UPLNE DESTROYLA

Dr. Kyslík 29.10.2008 19:00

TAhle anketa má mnohem větší váhu než Zlatý míč, i když stejně jako jakákoli jiná individuální je víceméně o ničem.

Figo - nej hráč 29.10.2008 19:01

Ale jdi ty brebto!

Dr. Kyslík 29.10.2008 19:02

Tak tenhle nick mě bolí.

Figo - nej hráč 29.10.2008 19:04

Proč? Dyť to je obrovská legenda Barcy, díky němu jsem začal Barce fandit

Dr. Kyslík 29.10.2008 19:05

Au au.

robertocarlos 29.10.2008 19:10

ten tě provokuje, co? Říkám, taková sranda jako dnes tu snad ještě nebyla. To mu se říká recese. Prý Ral do Barcy, Figo - nej. hráč...

Dr. Kyslík 29.10.2008 19:11

No je to zápřah, ještě "Puyol do Realu" ale asi skočím.

Tondcek10 29.10.2008 19:09

tobe to nemysli messi je argentinec . . .a na Euru hrajou jenom tymy evropy

Figo - nej hráč 29.10.2008 19:10

Aha, a to jim jako nemohli udělit vyjímku, když jsou tak dobrý...Místo EURA bych zavedl Mistrovství světa jednou za dva roky

marek.hanacek 29.10.2008 15:28

mel by prestat zrat tolik zvykacek, asi se mu uz zalepuje mozek (Ferguson)

warrior100 31.08.2008 14:00

nejlepsi hraci:

1.) Messi

2.) Ronaldo

3.) Villa

4.) Ramos

5.) KAKA

6.) Ronaldinho

7.) Diego

8.) DECO

9.) Torres

10.) Ibrahimovic

warrior100 31.08.2008 14:04

tak dobre, nashri misto ramose

warrior100 31.08.2008 14:06

dobre, kazdopadne bych tam nedal lamparda a k nasrimu, uz ve 20 to byl tahoun marsseile

jiri - fcb 23.09.2008 12:53

já bych zavedl rubriku "Prozrazení diskuse" a vyhlásil bych Tebe, protožes prozradil, jak děsnej jsem idiot

Jencek22 17.09.2008 15:40

Aquirre je velký poklad a příslib pro budoucnost pro Atletiko, ale nemyslím si, že ho dlouho udrží...Maximálně 1-2 roky potom odejde do většího klubu...

r.v.p.-11 16.07.2008 18:00

nevím cemu se smnejes myslym to vazne mozna by seel na stridacce ale mnel by vetsi sance si zahrat tady nez v lyonu

yarda 02.09.2008 01:02

Tak to mě proveď soulož do orgánu sluchu! údiv Ale ať táhne, skunk... naštvání

Erik.sv 04.08.2008 00:41

Ty si mi ale pěknej kokot co asi nekoukáš na fotbal a porto moc neesleduješ co on je jeden z nej hráčů na světě aspon není takovej simulant a namyšlenec jako ronaldo vím sám co řikám sám sem měl možnost trénovat s R.Quaresmou a milionkrát lepší jak s Ronaldem to ronaldo je debílek jako ty no palec dolů 2x

Scolari 03.08.2008 19:08

Young, McGeady? Ti jsou přecenovaní

Scolari 03.08.2008 19:13

Jsou prostě ještě moc mladí

Scolari 03.08.2008 19:21

A já je nepotřebuju vidět

Scolari 03.08.2008 19:25

Mě stačí vidět jejich jména a už vím jak hrají!

Dr. Kyslík 15.09.2008 20:57

No tak podle mě je favorit Borisov, protože pokud nebdue mít smůlu an evypadne ve skupině, tak pak už bude stačit jen porazit Manchester, Chelsea, Inter a ve finále už to může doapdnout jakkoli.

Wašek 29.10.2008 15:43

Při pohledu na tabulku je vidět, že Tottenham je opravdu nejsilnější tým v Anglii. Unesou nad sebou všech 19 týmů

C.rony7 18.10.2008 14:07

Nelíbí se mi jeho hra, je už starý a nebyl nikdy nijak zvlášt technický 3x blijící smajlík

C.rony7 18.10.2008 14:05

Co to tu melete vy magoři- cris je nejtechničtější hráč světa a taky nejlepší- dokázal toho prakticky víc než zidane a to už ve 23 let- tomu se říká pan fotbalista a navíc získá zlatý míč za skvělou sezonu a 42 golu, tak mi mužete vyhonit zavistivci posraní- je vidět, že toho o fotbalu moc nevíte!!!! naštvání

herbage 22.12.2008 11:39

Ronaldo je přeceňovaný, řekl Mourinho a koupil Quaresmu

B01D 23.12.2008 10:13

Owen nebyl nikdy top fotbalista. Zahrál všehovšudy tak 3 dobré zápasy a to bylo vše, co ve své kariéře předvedl.

Jinak všem přeji bohatýho ježucha, štastné a veselé Vánoce, hodně štestí v novém roce 2009 a taky zdravíčko.

Reagovat
One-Real

ty smajlíky u těch přispěvků jsem tam byl líny vypisovat, tak snad se v tom vyznáte

Reagovat
plechi

Reagovat
božský John

ty šmejde..já ti dám za vzora kluka z youtubu

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

hej, tak tohle je bomba.

ALE: proč jsi tam musel dávat ten můj sebezesměšňující nechtěný příspěvek. Já už zapoměl a doufám, že taky zapomenete. Nemám rád, když se vytahují takhle hnusní kostlivci ze skříní

Reagovat
One-Real

Mně se to tak líbilo, že jsem neodolal .

Reagovat
smazaný uživatel

No tak to sis s tou Bohemkou dovolil hodně.

Reagovat
One-Real

Já sem si nebyl jistý , né to byla jen taková sranda, když jsou ty Vánoce.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kapřík

skvělý, tak taky přeju šťastný a veselý .

Reagovat
gonzalesl_is_back

Krása

Reagovat
One-Real

všem děkuju za chválu, vážím si jí

Reagovat
smazaný uživatel

třeba tam za rok budu i já no Šťastné a Veselé

Reagovat
smazaný uživatel

...paráda

Reagovat
plechi

http://www.plechi.cz/media/data/PF09.jpg taky všem hezké svátky a neproblitý nový rok

Reagovat
božský John

Dámy a pánové jsme s One Realem dohodnuti,že já udělám Top 11 uživatelů, tak se toho nejpozději zítra dočkáte..jinak Pájo,perfekt,jenom s tim klukem z youtube si mě nasral

Reagovat
smazaný uživatel

nj tak potom nezabudni

Reagovat
božský John

No jo..včera jsem se na to vybod:D a dneska dřel jak kuň

Reagovat
smazaný uživatel

Původně jsem sice hodnocení psát nechtěl (v hodnocení vysvětlím proč), ale několik místních fiškusů mě k tomu donutilo. Těšte se! Všichni!

Reagovat
božský John

Járo já to píšu taky..tak dáš icq kde bysme se mohli dohodnout koho?

Reagovat
smazaný uživatel

247232461, jestli si ho vezmou všichni, vím komu dát prvnímu přes hubu...

Reagovat
One-Real

můžu taky?

Reagovat
smazaný uživatel

jo, klidně

Reagovat
božský John

Určitě nějakýmu zavšivenýmu culé

Reagovat
One-Real

A kua!

Reagovat
božský John

ty seš realista(spíš naivka) ty buď v klidu ale na dr. Dre a spanheloj nenechá niť suchou

Reagovat
One-Real

ale Roystone

Reagovat
božský John

Di do háje,sám víš že bych ho dal na hostování na Sibiř s následnou opcí..a moc mě neštvi ty culé

Reagovat
One-Real

psycho fandící Liberci ..ano já vim

Reagovat
božský John

Kámo,timhle svym amaterskym psychonátlkem mě nenaštveš

Reagovat
One-Real

to ani nechci

Reagovat
božský John

to nechtěj, jinak don bude neoblomný

Reagovat
One-Real

Jj, na icq jsem se Tě chtěl zeptat taky, potřeboval bych se Tě na něco zeptat?

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud nepůjde do Neapole Fabio, tak bych si tam uměl představit (a Trewinn jistě bude souhlasit) Portanovu .

Reagovat
One-Real

takhle Trewinnovi vykupovat Sienu...Portanovovi je 31 už, nebo se mýlím?

Reagovat
smazaný uživatel

30. Ale to není problém, obrana je mladá dost, potřebuje spíš zkušenosti. A v Itálii může hrát kvalitní stoper v klidu do 35.

Reagovat
One-Real

Jj, ale kdyby přišel Fabio, tak by to postrádalo smysl, pokud ovšem nepřijde, tak bych byl pro.

Reagovat
smazaný uživatel

jistě

Reagovat
smazaný uživatel

No, myslím, že One-Real nastavil hodně vysokou laťku, ale když si vezmete, že to psal čtvrt roku a pomáhala mu přitom učitelka češtiny a slohu, tak musíte pochopit, že té úrovně už málokdo dosáhne ...

Začnu zrovna výše jmenovaným - je to pro mě JASNĚ nejpříjemnějším překvapením diskusí. Smekám klobouček.

Druhým novým je madridčan, který přiletěl do diskusí o Primeře mezi ty potitulové fandy Realu jako kometa a přesvědčil mě, že fanklub toho takyklubu z Madridu přecejen není úlný úplných idiotů. Teď po clásicu trochu zhrubnul, ale doufejme, že je to jen předvánoční stres ...

další, koho prostě nejde opomenout jsou další fandové Realu a to jsou všemi milovaní Ramon a Pedja Mijatovič. Diskuse svými glosami rozsvítili a za to jim patří dík

No, a teď k tvrdšímu jádru - bruce a svinpav - opravdu nepochybuju o jejich znalostech, ale jejich příspěvky jsou vzorem toho, když vám fandovství a na druhé straně nenávist zatemní mozek

Další odstavec věnuju hejnu děcek z PL, alias nejlepší ligy světa - no, jsou to fandové dobří, ale prostě jejich osobnosti nejsou ještě vyvinuté na to, aby mohli plodit něco smysluplnějšího. Z nich tak nějak vyčnívá jen fantomas, se kterým jsem jisté kontroverze měl, ale jinak si myslím, že to je dobrý kluk a jeho příspěvky jsou čím dál lepší.

Velké překvapení je pro mě náš spolubojovník Tavo, který ještě loni patřil do skupiny ehmmmů, muhamadaliů a podobných individuí, ale letos je to úplně někdo jiný. Jeho příspěvky jsou věcné, pravdivé, hodnotné ...

Jistý ústup ze slávy si u mě vysloužil rominho, který svoje velké fotbalové znalosti jen málo prezentuje, což je velká škoda.

Bez urážky, ale takový normální a neslaný-nemastný je přispěvatel "Xavi", který už přispívá dlouho, jeho příspěvky mají hlavu a patu, ale pro mě prostě ničím nevyčnívá, snad jen tím, že fandí taky Slávii, což je asi nějaká genetická porucha.

Podobný ústup ze slávy, jako rominho zaznamenal i Yarda, ale tam věřím, že je to čistě z časových důvodů. Tenhle člověk je divnej. Na jedné straně dobrý kámoš ale jeho duše má i stinné stránky a to jsou fandění Realu, Bohemce, zalíbení ve stylu hry S. Ramose ... To jsou znaky, že vývoj yardovy osobnosti se někde ubral špatným směrem a můžeme být rádi, že ho to jen "lízlo" a ta dobrota u něj převládá.

spanhel - no. Ještě před týdnem by moje hodnocení tohoto ostravského patriota bylo jen pozitivní, ovšem co vyplodil za poslední dobu, to je trochu k zamyšlení, ale je to jen jeho věc ... Jinak je to dobrý kluk, fotbalově asi nejlepší z naší party, jeho práce s balonem je neskutečná a jeho souhra s Doktorem byla pastvou pro oči

Jakub19 - Kuba je dobrej kluk, fandí stejným klubům jako já, takže jsme prostě v tomhle elita, ale s Jakubem se často nechodneme, a to i v triviálních otázkách jako je špatný výkon Keity v utkání ne El Madrigalu. no, on to ještě vypiluje

Vincent - no, hodnotit ho nelze, protože skoro nepřispívá. Nechtěl bych se mýlit, ale zdá se mi, že jeho příspěvek po utkání jeho Netopýrů na hřišti antikrista byl snad první od léta, což je slabota, Vinci, velká slabota . Jinak mě Vincent zaujal svojí zaujatostí pro hru na srazu. Bojovností mě připomínal Gennarra z ACM

Kily - no, tomuhle člověku jde snad jen poděkovat za jeho vedení tady. Jinak mě překvapil svojí fyzickou připraveností na srazu, jsem koukal, jak se dá odehrát zápas v předklonu opřený o kolena. Je to prostě formát

Kopy - líbí se mijeho náhled na svět a životní motto: "Real je největší zlo na světě". Líbí se mi taky jeho výborné takticky-obchodní vedení hry Sázky a dostihy. Je to prostě parťák do nepohody.

Mr. Jindroš - dobrej kluk, ale, pravdou je, že mi svojí uzavřeností a jistou předpojatostí na srazu moc nesedl, ale každej je nějakej a já jsem prostě extrovert, on naopak. Nesouhlasím s Doktorem, že by lezl madristům do perdele, protože to bylo, ale už bych řekl, že není. Dokonce jsem zaznamenal, že v clásicu přál Barce

PJ - no comment. Do prdele mu tady poleze asi kde kdo, takže já jen napíšu, že je hrozná škoda, že jednou nenechá vyhrát i nás ...

RMCF - dobrej kluk, ale špatnej fotbalista. Už dlouho jsem neviděl takhle nepohyblivé poleno. Měl by s tím opravdu něco udělat, protože jestli příští rok přijede ve stejné formě, tak ho snad na to hřiště ani nepustíme

R9 - no, je to takovej provokatér, ale hrozně se mi na něm líbí, že se nestyděl a přišel po clásicu a, co si tak mlhavě pamatuju, i reálně zhodnotil, že na to Real neměl

GATTUSSO, GEGE, ital, san siro, Shevchenko a tahle parta okolo Serie A má u mě velké za jejich vedení diskusí. Jejich nadšení pro "svou" ligu je příkladné. Já osobně se tohohle vedení diskusí nezúčastňuju, protože to není to pravé ořechové, ale je to takové odlehčení se tam podívat. Jen tak dál

Děcka z diskusí o PL mají u mě , někdy , ale většinou

Největší srab roku je známý, nemusím zmiňovat.

Jestli jsme na někoho ( ) zapoměl, tak záměrně, protože vím, že ho to nasere naprosto nejvíc, jak je jen možno

Reagovat
One-Real

psal jsem to asi hodinu a učitelka mi nepomáhala

Reagovat
One-Real

ale plus ty úvodní začátky, no spíš 2-3

Reagovat
smazaný uživatel

blbec, kdo tomu věří

Reagovat
One-Real

blbec, kdo tomu nevěří ... opravdu vám tady klidně odpřísáhnu: že mi s tím nikdo nepomáhal

Reagovat
One-Real

a navíc: s čím by mi pomáhala, když vezmeme, co jsem vlastně napsal

a) malé zhodnocení roku=tam mi nemá z čím pomáhat

b)web=pokud sem nechodí, nemůže mi pomoct

c)můj vztah (příchod)= v těch třech řádcích by mi fakt opravdu pomohla

d)přiblížení uživatelů: pokud sem nechodí, tak je nezná a neví co o nich napsat

e) povedené výroky, ty jsem pouze zaznamenával a ukládál a pak je sem vložil...

Reagovat
smazaný uživatel

ty, vole, vždyť si dělám srandu. Máš to moc dobré

Reagovat
One-Real

já jen, aby to někdo nebral vážně a nebyl bych za blba

Reagovat
smazaný uživatel

Poslední věta super, RMCF tě asi příště sjede, protože o tom polenu si evidentně psal podle sebe nebo Vince. A vývoj mé osoby si do huby neber, ok? Já nemám pokřivený sparťanský pohled na svět.

Reagovat
smazaný uživatel

RMCF je poleno, na tom jsme se shodli snad všichni

Reagovat
-Kopy-

žije ještě vůbec ?

Reagovat
smazaný uživatel

možná non-stop trénuje, aby neudělal ostudu jako letos

Reagovat
RMCF

já myslím že trenink není potřeba, o tom by měli přemýšlet jiní co zazanmenali tři prohry za jeden den

Reagovat
RMCF

já su nesmrtelnej jenom mám teĎ míň času

Reagovat
-Kopy-

Teď už je aspon 3 měsíce, dobře že ses ozval.

Reagovat
RMCF

to ne občas sem napíšu a na Foru furt vedu v příspěvkách když neberem adminy...

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, každý, koho obehrál, takže všichni...lépe řečeno všechna polena...

Reagovat
smazaný uživatel

ten nick jsi mi zkomolil taky záměrně, abys mě nasral naprosto nejvíc, jak je jen možno, co ? jinak ale dík za chválu..., snažíme se

Reagovat
smazaný uživatel

já tam dal záměrně dvě "ss", protože hra proti Gennarovi prostě "sssssss" bolí ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Xavi

Slávii fandím víceméně díky tátovi... Hezké vánoční svátky, nejen tobě ale i všem tady.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj už delší dobu pozoruju, že na pozápasových hodnocení některých hráčů se shodnem jen vyjímečně a přitom co se průběhu zápasů, šancí do nich atd. jsme obvykle zajedno.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem si říkal, že ožralý nemá lézt v hospodě na EuroFotbal....

Reagovat
smazaný uživatel

Mělo mi to, jaký jsi, dojít hned, přece jenom je to fanoušek Sparty... Leč poučil jsem se.

Reagovat
RMCF

asi budu muset potrenovat, aby to nebylo příští rok tak hrozný přecejenom polovina golu z našich vstřelených který semvám dal je málo Ale pozor v poslední době skoro nepiju, takže když si nedám těch 20 piv jak minule tak bude ještě větší větr

Reagovat
smazaný uživatel

Proč všude chybým, jsem si myslel, že jsem v dikuzích nepřehlednutelný

Reagovat
One-Real

na tebe jsem zapomněl ale napsat jsem Tě chtěl, jen protože se mi to jednou celé vymazalo, tak jsem si už pak nevzpomněl... sorry

Reagovat
smazaný uživatel

taková blbá výmluva

Reagovat
-Kopy-

Mezi vyvolené se jen těžko dostává...

Reagovat
smazaný uživatel

No možná radší tam nebýt, než mít takové hodnocení jako ty

Reagovat
-Kopy-

Já mam kladné když nepočítám kyslíka

Reagovat
smazaný uživatel

s Tebou bych si rád někdy zahrál Dostihy..., jako přivýdělek by to nemuselo fungovat zle

Reagovat
smazaný uživatel

hraje moc dobře, náhodou

Reagovat
RMCF

tjn obzvlášt když sme ti pomohl při nátlaku na prodej Giry

Reagovat
-Kopy-

Právě že ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ,ale jediný Kyslík je věrohodný

Reagovat
One-Real

Reagovat
smazaný uživatel

Prvni mi vezmes stovku, pak me nezminis a chtel bys sis stezovat,jo?

Reagovat
One-Real

jj , já Tě nezmínil omylem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
One-Real

100. pro Real Madrid a Vánoce

Reagovat
smazaný uživatel

100. ať si na mě aspoň někdo v hodnocení vzpomene

Reagovat
smazaný uživatel

Já Tě klidně zhodnotim...

Reagovat
smazaný uživatel

s tebou jsem se hadal ohledne gramatiky, to radsi ne

Reagovat
smazaný uživatel

spis jsem kritizoval tvou gramatiku, takhle je to presne

Reagovat
smazaný uživatel

Od tý doby se koukám na každý svůj koment radši dvakrát, abych zrovna Tebe neurazil. ( Nebo spíš z následnýho rozčílení nedostal BAN )

Reagovat
RMCF

já sem tě do hodnocení zahrnul

Reagovat
Mr.Jindros

Souhrny:

Reagovat
One-Real

ještě yarda a Božský John nás čekají! (možná ještě někdo)..

Reagovat
smazaný uživatel

se přidej, ne

Reagovat
One-Real

ještě taky spanhel by mohl

Reagovat
One-Real

Tůtů: další souhrn-tentokrát na Španělsko chce pořádat MS 2018

Reagovat
smazaný uživatel

Moje menší hodnocení:

Největší profesor: Dr.Kyslík

Největší hvězda: bruce a svinpav

Největší překvapení: Talkers

Největší trotl: těch bylo víc,např zahrada

Největší znalosti: herbage

Největší pesimista: fantomas a vitasrp

Nejjlepší provokace: chazychaz

Největší sympaťáci: GATTUSO a Treewin

Skokan roku: michalfcb

Se zbytkem jsem si zatím nějak moc nestihl pokecat nebo jsem nevěděl kam je zařadit.

Určitě by se ale měli příští rok na EF objevovat častěji pavelkrenek,Goergewon,cottager,pulper,milda a další z pl.cz

Reagovat
fantomas

Jakej pesimista, realista je lepší slovo. Zatim všecky zlé věci, co sem předpovídal, se vyplnili, tak kušuj.

Reagovat
fantomas

*eh, vyplnily

Reagovat
smazaný uživatel

Dejme tomu,že se z tebe stane největší realista příští rok Letos sem tě neviděl tě mít z něčeho radost

Reagovat
fantomas

Ale to víš že jsem měl...na začátku sezony.

Reagovat
fantomas

Jakž takž teda, v rámci možností...

Reagovat
smazaný uživatel

A pak už tě to přešlo co? Jako mě...

Reagovat
fantomas

Bodejt by ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tebe už jsem tu dlouho neviděl, fandíš ještě Bílé hvězdě?

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně,akorát už ztrácíme na suverenitě.

Občas bych měl zavítat do té vaši italské squadry,poslední rok a půl jsem serie začal nějak moc sledovat.

Reagovat
smazaný uživatel

To by bylo super.

Reagovat
smazaný uživatel

njn sympatie zůstavá u nás doma v Itálii, kde taky jinde Jinak s tim zahradou, ař ho řadíš do trotlů, tak vše co řekl (napsal) se bohužel stalo

Reagovat
Radin

Tak přidám si jen tak hodnocení tež.Jelikož nemám právo soudit lidi,protože je v normalu neznám tak bych to napsal takhle:

1.Nejlepší diskuze-Italská Liga

2.Nejlepší zlepšení serveru-životopisy a tipování

3.Největší překvapení-Ruská Liga,samozřejmě kladné

a tradičně nejhorší řeči Real Vs Barcelona.

Všem hlavně zdraví

Reagovat
smazaný uživatel

Mno, tak teda hodnocení za minulý rok. Nejdřív jsem ho psát vůbec nechtěl, ale okolnosti mě donutily. Nejdřív proč jsem ho psát nechtěl. Zdá se mi, že přes skvělou informační kvalitu serveru tu jaksi upadá diskuse a staré známé firmy trošku upadají s ní (zejména Velká barcelonská trojka (DK, JFCB, S pro nápovědu). O dalších rychlokvaškách, rozumprdech a příspěvkových průjmistech ani nemluvě. Zkrátka s většinou není rozumná řeč, tudíž i počet mých příspěvků klesá a není to jen větší vytížeností, hodně často za to může znechucenost nad mrháním času při čtení nekonečných sporů o hovně.

Takže přistoupím rovnou k věci a k hodnocení, tentokrát nebudu vyhlašovat nejhoršího fanouška, protože prvenství má jistý barcelonský pseudoakademický demagog trvale předplaceno od svého mrzkého zjevení na těchto stránkách. Takže sjedu nejznámější firmy rovnou (je mi líto, ale většina z vás si o to řekla).

Tábor rivalů:

Dr:Kyslík - ano, tady se jaksi pan Doktor mírně kurví, jeho ego stoupá do závratných výšek, stejně jako přesvědčení o vlastní neomylnosti a počet příspěvků o ničem. Přidejme k tomu absolutně černobílé vidění španělské PD, bizardní kulturní sklony (hudba, filmy, atd.), tendence poučovat starší a počínající bručounství předčasně dospělého a pochopíte moji snahu vyhýbat se sporům s ním, jelikož je to ztráta času. A doufám též, že místo moderátora mu nepřipadne, protože v tom případě chci místo druhého.

Jiří FCB - Jiřík je fajn týpek, bohužel Sparťan a Barceloňák, což jsou dvě podstatné vady. Taky si dost vymýšlí a trpí chronickou a chorobnou (a neopodstatněnou) nenávistí vůči Realu. Jeho štiplavé výpady vůči pravé Bohemce (Bohemians 1905) také na oblíbenosti coby diskusního sparringpartnera nepřidá. Ale docela se těším, jak mu to příští rok vysvětlím na jeho půdě 

Spanhel – no tady je ta změna k horšímu velice čitelná. Občas naprosto tupé a bezhlavé výpady vůči konkurenci za každou cenu viz poslední Clásico. Možná daň za nedávnou plnoletost, takže se v některých aspektech blíží samotnému Kyslíkovi, ač jeho ukecanosti zdaleka nedosahuje. Fotbalově proti němu nelze moc nic vytknout, nicméně na něj platí tvrdší hra do těla (a la Sergio) 

Jakub19 – s Kubou řeč je, celkem kliďas, ač bohužel taky Sparťan. Také četnost a nerozumnost jeho kritiky není zdaleka tak vysoká jako u výše jmenovaných.Nicméně při zmínce o Henrym se mu otevírá kudla v kapse, ale to ať si vyřídí mezi sebou.

Tavo – mno, tak s tímhle dřívějším schyzonickem jsem si nikdy moc nerozuměl, protože měl nějaké ošklivé nemístné kecy, nicméně v hnízdu zmijí nemá zas tak prudký jed a snaží se diskutovat povětšinou o fotbale.

Antimadrista – je s podivem, jak objevení tohoto individua vzbudilo v řadách cul.s takové pozdvižení, když hodnota jeho příspěvků se blíží úspěšně bodu mrazu.

Štěrda – se nám nějak vytratil, což je škoda...

Xavi – ano, s tímto uživatelem mají debaty hlavu a patu, ač občas přehlíží jasná fakta 

Wector – čest jeho památce, jeho stopy mizí v červenobílém kališti...

Tábor "neutrálů"

Vincent – v poslední době jeho lenivost dosahuje vrcholu. Nicméně společné sledování zápasů Realu, kdy fandí vždy soupeři a jeho kničivé výpady vůči hráčům Bílého baletu a mé maličkosti jsou zdrojem spíš zábavy než znechucení. Ale jinak je docela normální, tak nevím...

Kopy – jeden z nápaditých rivalů, často ve funkci barcelonského přisírky  Jedním svým nechutným činem si vysloužil přezdívku “Boleslavský chcáč”, za což mu hrozí nucené práce za znečišťování hlavního města. A jinak fajn kluk, ač je na štíru s proměňováním šancí, ale to se po pubertě spraví...

Kily – PJův pobočník a milovník pitiva kvašeného z chmelu, hroznů a jiných komodit. Ač má Real nerad, tak jsou s ním debaty konstruktivní. Letos na srazu tak nevyváděl jako loni.

PJ – “otec zakladatel EF” a jeden ze strůjců potupy Barceloňáků na posledním srazu, za obé mu patří nehynoucí dík.

Andy Conceicao – autor nejvtipnější sms tohoto roku a fanoušek Madridu (bohužel Atlética), též příležitostný básník

Tábor soukmenovců

RMCF – na posledním srazu nenašel přemožitele ve fotbale, počtu vypitých piv a schopnosti diskutovat, ač se zejména první bod snaží celý tábor rivalů popřít, protože chce zakrýt své špatné svědomí. Jen tak dál 

R9 – jeden z mála, který dovede dalekosáhle diskutovat s Barceloňáky, snad pro svoji zálibu ve vědách o lidské psýše. Srazu se vyhl, tak snad příště, pokec s ním je ok.

Merengues – člověk by měl vědět, kdy říct ne a netahat druhé za nos. Což Mere neumí a přes své fotbalové znalosti u mě celkem hodně klesl.

Radin – tak pro pár výlevů tohoto individua se celkem občas stydím, že fandíme stejnému klubu

Gonzales is back – viz výše, přičtěte přesvědčení o nezměrné vlastní inteligenci a “cool” hlášky a máme tady takřka Barceloňáka, nechceš změnit tábor?

Mamut – nesmiřitelný barcelonotepec, který má ovšem své teorie většinou podloženy hlubokými znalostmi

Vazquez – ano, optimistický vítr sem tam občas od Dunaje zavane, aby nabil všechny madridisty novou nadějí, ale fouká čím dál tím míň, čím to?

Plechi, Realista, Madridčan, One-Real, Vandertom, Milánek, Carbourator – fajn kluci, snad se někdy potkáme na nějakém srazu.

Rád bych na závěr zdůraznil, že většinou posuzuji zdejší přispivatele podle jejich diskusních schopností, ale většinou (ač na jednoho) jsou stejní i v reálu.

A nakonec samozřejmě všem krásné Vánoce a šťastný Nový rok. Hala Madrid!

Reagovat
smazaný uživatel

Já k tomu nemám co dodat, beru to s nadhledem mně vlastním, ale tady vánoční králíček by ti rád něco zkázal.

http://www.acapela.tv/Winter-1-bbb1db13e9a93

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pěkně

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Čímž si jen potvrdil výše napsané, k čemuž jsem zapomněl ještě připsat, že jsi chorobně žárlivý na pozornost, která se věnuje jinému, což si tím posraným králíkem jen potvrdil...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-Kopy-

Snaha se cení

Reagovat
smazaný uživatel

pěkně sepsané. Ale trochu k zamyšlení je, že v tomhle příspěvku jsi napsal více slov, než ve svých normálních příspěvcích za poslední půlrok ...

Reagovat
Xavi

Děkuju, každopádně po včerejšku přemýšlím, jestli už tady nebudu nudit. Hezké Vánoce a šťastný nový rok.

Reagovat
RMCF

Tak já sme to nikdy nepsal, ale když sem se v tolika hodnocení objevil tak něco malýho sesmolím...nebude to žádný pořadí jenom něco k pár uživatelům hlavně těch co sem poznal osobně...

Začnu Katalánci:

Spanhel - Skvělej fotbalista i skvělej kluk, dostli lidí ho tu nemá rádo že si stojí za svými názory, ale fotbalu fakt rozumí, nemele žádný nesmysly a vždycky to má hlavu a patu... Taky osobně to byl člověk se kterým sem si na srazu hodně rozumněl a těším se na něho na další léto

Dr. Kyslík - Dřiv sem ho vždycky považoval za arogantního člověka, kterej vždycky musí mít pravdu, ale v realu(to malé r je an místě) je to v pohodě borec a dívám se na některý jeho rejpance tady už víc s rezervou... Jeho zanlosti a řečnické schopnosti jsou nepopíratelne od jakživa. Ale na srazu mě překvapil že byl takovej docela tichej(když to beru v poměru k foru)

Jirka-FCB - pohodář, se kterým se dá vzájemně dobře rejpat... a hlavně už ví že na některý věci se historie neptá jo a jinak za tu urážku na cti o polenu má slíbený housle tam a zpátky na dalším srazu

Jakub19 - máme na hodně věcí značně odlišn názory viz Zidane. Ale tak co aspoň máme občas nějakou rozmanitou diskuzi

Sterda - toho tu nějak poslední dobou nevidím tak nehodnotím...

Rominho - na některé věci týkající se taktiky a rozestavení máme podobné názory, oba se v tom docela vyžíváme, dřív se snažil za každou cenu hádat ted mě přijde v pohodě.

Netopýři:

Kopy - na srazu sem s ním a Spanhelem a Yardem asi nejvíc pokecal... jinak někdy přehání a za každozu cenu se snaží rejpat a špinit Real...(hlavně na foru).

Kily - Náš střelec proti kataláncům, dokud mu zbývali síly... A taky dobrej pivař

Vinc - Pohodář kterej se nepředře... Ale u piva za to umí taky pěkně vzít

Ostatní:

Jindros: nějak tu poslední dobou není, ale s JAkubem mě zpřijemnili čekání na vlakáči v Praze a taky + za to že hrál za madridisty

PJ - fantastickej brankář a jeden z hlavních strůjců našeho vítězství... jinak na foru vždy nestraný a rozumný, prostě jak by správný webmaster měl být

dál nevím koho zařadit tady zas tak moc nediskutuju... snad jen bych zmínil GATTUSA jeho názory se mě občas dost pozdávají, a taky Trewinna jeho přehled o italskem fotbale je fantastický... Kluky z Anglicke ligy nehodnortím tam nechodím skoro vůbec... Jo a ještě bych zapoměl na Alegreho, sice věčně šije do Realu, ale jeho názory se mě většinou líbí a o článcích nemá cenu se zmiňovat, takže čím víc tu Alegre bude tím líp...

Tak a teď moje spolufanoušky... zaměřím se hlavně na ty co působí i na našem foru, protože o všech fakt nemám přehled a všechyn nicky tady si nepamatuju.

Yarda - nemůžu začít nikým jiným... udělal mě krásnej výlet po praze, jenom škoda že kvuli me nemoci nevyšlo teď to pivko v Brně... Vždycky s ním dobře podiskutuju i když máme občas jiný názory tak se oba respektujem a většinou se v našich diskuzích(hlavně na ICQ) k něčemu dopracujem. Jediná menší výtka, kterou myslím v dobrém, že se někdy moc lehce nechává od Barceloňáku vyprovokovat, měl by jejich rejpání brát s větším nadhledem. A další plus za člena skálopevne defensivy vedené fantastickým PJ na srazu.

merengues - máme hodně podobné názory, v hodně věcech si rozumíme oba sme Brňáci fandíme Kometě, jenom škoda, že nebyl na srazu snad se uvidíme příští rok a abych nezapoměl vyzdvihnout jeho velkej přehled o fotbalovým dění

One-Real - v poslední době náš snad nejhojněji přispívající člen an EF, někdy s ním souhlasím někdy mám uplně odlišný názory, žádnej vyhraněnej názor na něj nemám, ale su rád že nás tu někdo tak hojně zastupuje...

muhammadali - taky často přispívající, často s ehdoně shodnem, ale taky nemám nějakej vyhraněnej názor.

Milánek - s tím si skvěle rozumím máme často stejný názory, výborně se stará a web, jenom škoda že kvuli tomu doktorovi nemohl na sraz...

Vandertom - dobrej kluk a podle všeho i dobrej fotbalista, proto doufám že posílí v letě náš tým na postu střelce, abych měl komu nahrávat přes svůj relativně mladej věk má často konstruktivní a rozumný názory...

R9 - Další fotbalista, u ktereho doufám že tentokrát chybět nebude... Rozumnej přispivatel, se kterým nemám sebemenší problem.

Plechi - náš grafik, odvádí skvělou práci a patří mu za to dík... v poslední době nás na foru často zásobuje různými novinkami ohledně spekulací a přestupů...

Carburator - ten se nějak poseldní dobou odmlčel nebo sem si ho moc nevšiml...

Mamut7 - tak to je zaritej fanoušek Realu a Raúla, kterej to prožívá jak snad nikdo... taky jeden z Adminu na foru a svou práci dělá skvěle... jenom mě jeho názory(týkající se Raula nebo Realu) někdy příjdou až moc extremní...

Ikerc nebo jak to je - ten v poseldní době hodně přispívá moc sem s ním do komunikace nedostal, ale trošku mě připomíná rominha v jeho začátcích za každou cenu chce mít pravdu a moc neuznává svoje chyby.

k lidem jako Gonzales_is_back nebo jak to je a podobným se nebudu ani vyjadřovat to nemá cenu...

Omlouvám se těm koho sme nezmínil a za pravopisné chyby i překlepy se mě to nechce číst... A všem tady Krásný Vánoce a šťastnej novej rok

Reagovat
One-Real

pěkný, chtěl bych se Tě zeptat, máš icq?

Reagovat
RMCF

jj 320869361

Reagovat
One-Real

díky...

Reagovat
RMCF

Jo ještě bych zmínil do toho výčtu madridistů... osobu, která na Eurofotbale nediskutuje, ale na foru je docela aktivní a je mě z fora nejbližší, sice v letě jí vedení uštědřilo velkou ránu v podobě prodeje Robinha, ale i tak zůstala nadále aktivní a s námi to zvládal jak o jediná mezi chlapy... všem už je asi jasný, že řeč je o Vendulce... Akorát v tom hokeji jí ta Třebíč nějak nešlape

Reagovat
RMCF

a další dodatek co mě potěšilo v minulém roce ve třech zápasech po sobě porazit katalánce ve fotbálu...(počítám i ten noční) , to jenom pro ty nezasvěcené co by z těch jejich komentářů mohli snad myslet že proti nám měli šanci

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

já ti dám atakový housle, žes to nezažil, Brňáku ...

Reagovat
RMCF

už se těším

Reagovat
-Kopy-

Tak, abych nebyl labuť třeba jako Kyslík minulej rok, tak taky něco napíšu. Kde začít, třeba otázečkou na web, chtěl sem se zeptat jestli někdo nemá vyscreenovanou starou podobu webu ? protože si ho už jen matně vybavuji a taková památka se cení.

Další věcí je sraz, kterej byl letos opravdu vydařený (stejně jako ten minulej), oproti minulýmu roku však byla o něco větší účast a měl sem tu čest poprvé (a snad už naposledy) vidět bohéma místních diskuzí Kyslíka, který je v realu v pohodě zrovna tak jako spanhel. Fotbalek parádní, nutno řící velice na úrovni, jak technicky tak i bojovností. Jak už bylo řečeno jediný kdo zaostával v pohybu a agresivitě byl RMCF, kterého ale nahrazoval Kily, který byl doslova všude, jeho celoplošný pohyb po hřišti byl výborný.

Nejvíc sem se ale stejně zasmál u dostihů, které trvaly více než čtyři hodiny, byl to těžký boj, největší favorit na vítězství Kyslík vypadl jako první, když ho vyřadili společnými silami já a efcébéčko. Dalším odpadlíkem se stal spanhel, ve hře zůstali jen dva kati Kyslíka. Z vítězství se nakonec radoval fcbéčko, který slíbil Kopymu vítězství v příštím ročníku. Každopádně sranda nehorázná a už se těším na další sraz.

Blbec roku - Radin - on ví...Navíc ty jeho příspěvky v duchu, že prohra Realu mu nevadí, že to fandění už tolik neprožívá...to jsou kecy to by člověk blil

Skokan roku - One Real - viz hl. kategorie

Nejhorší hráč hry dostihy a sázky - Kyslík viz. hl kategorie

Nejrozumnější uživatel - leggos - viz hl. kategorie

Nejtalentovějsí redaktor - alegre - V Hondurasu poslední tři měsíce zase nejde proud ?

Propadák roku - merengues - Nechápu...dříve jsme si hodně rozuměli teď bych snad ani nevěděl jestli žije nebýt příspěvků do italské ligy...

Nejkvalitější diskuze - Italská liga - radost to číst panové, jen tak dál...

Nejkvalitnější liga - Španělská liga - není o čem

Nejzajímavější liga - Neměcká liga - už výsledky hovoří sami za sebe, pondělní sestřihy doslova hltám...

Nejhorší kopaná - Anglická liga - není o čem

Hlavní kategorie...

Oproti minulému roku se do výběru nevešel rominho, který píše do diskuzí čím dál tím méňě, ovšem jeho kritika PL je chválihodná! Dalším kdo vypadl je sterda, toho tu snad ani nikdo nezmiňoval, přitom před dvěma lety patřil k tomu nejlepšímu co EF nabízelo, ovšem každým rokem se více a více ztrácí, škoda. Elitní výběr opustil také merengues. Naopak nováčky jsou One Real, Jakub19 a leggos.

10. Shevchenko – Obhájil desáte místo z loňského ročníku, otázkou je, jestli vůbec stále má v oblibě ukrajinského kanonýra...každopádně věrný fanoušek ACM je stále...

9. Vincent – Mnoho z vás ani tohoto netopýra nezná, ono se není čemu divit, když skoro nepíše do diskuzí. Ovšem španělský redaktor, účastník srazů a věrný netopýr v elitní desítce chybět nemůže.

8. One Real – Vcelku aktivní v diskuzích, s vlastním názorem a kupodivu na to že fandí Realu tak je v pohodě, čest takovým to vyjímkám.

7. Jakub19 – Sterdu nahradil v elitním výběru Kuba kubikula, kterej se zůčastnil srazu a zanechal dobrý dojem. Fanoušek Barcelony a Sparty patří mezi ty inteligentější na EF...

6. Andy Concencaio – Sice už tolik nepíše do diskuzí ale ja ho mam rád (nejsem teplej). Zajímavý to človíček, škoda že nepřijel na sraz, i když měl (chlast je svině). Snad to vyjde letos.

5. Leggos – Hehe, nejrozumnější uživatel EF samozřejmě fandí Valencii, coby nejlepšímu klubu světa. S leggosem si opravdu rozumím snad ve všem...

4. Spanhel – Ruskošpanělský baníkovec, který začíná být v diskuzích čím dál tím ostřejší hlavně proti Spartě a Realu, což mi vůbec nevadí ba naopak, jen tak dál!

3. Yarda – Provokatér, chovatel papouška, posranej Madrista, dobrej Bohemák, marný lamač dívčích srdcí, dobrej redaktor, no a konec dobrej chlap...

2. Jiří FCB – Stavbař, kloubouček před tímto pánem, opravdu pohodý chlápek fandící Barceloně s kterým se dá v klídu povídat o všem, až na tu Spartu, až na tu Spartu...

1. Dr.Kyslík – Garfunkel, Paul Simon, Audrey Hepburn, Pete Sampras, Martin Brodeur a Romário jsou minulostí, Kyslík nyní jede na vlně Spice Girls! Ano ano, dnes mi to sám vyzradil a přiznal...A mně, posluchači Boba Marleyho bude něco vyčítat! Nehorázné, navíc tento Katalánec neumí hrát dostihy a sázky...Jinak je v pohodě teda nooo, v dosti věcech se schodneme a dostkrát spolu kujem pytle na icq, ale pš, hlavně aby si to nečetl galacticos teda yarda.

Nakonec stejně jako minulý rok velké díky sympaťákovi Pjovi a také píchačovi šipek Kilymu.

Reagovat
fantomas

Juhů, nejsem blbec roku.

Reagovat
-Kopy-

Jo to buď rád.

Reagovat
fantomas

Ještě že Kyslik takovou anketu nevyhlašoval.

Reagovat
fantomas

*disciplinu

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra a já to zapomněl vyhlásit...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak máš panák za Kyslíka a jednu přes hubu ode mě, ty valencijská filcko...

Reagovat
-Kopy-

No tak, yardo

Reagovat
smazaný uživatel

jejda. Musím se přiznat, že na Andyho Conceicaa jsem úplně zapoměl. Ale čest jeho památce

Reagovat
One-Real

Reagovat
smazaný uživatel

Minule druhý, teď čtvrtý. Kam ten svět spěje...

Veselé vánoce všem.

Reagovat
-Kopy-

Minule třetí

Reagovat
smazaný uživatel

No dokonce.

Reagovat
RMCF

Náš Gregor a čtvrtý? no kdyby třetí, no ale čtvrtý

Reagovat
smazaný uživatel

zaujímavé zhodnotenia

Reagovat
smazaný uživatel

Původně jsem plánoval, že budu jen v roli čtenáře, ale taky přispěji svou troškou. Každopádně velmi stručně.

Jirka FCB – Doteď si myslím, že kdyby na sraz přijel včas, El Clásico by bylo naše. Obranu Realu přiváděl doslova k šílenství a pevně věřím, že právě on bude příště dělat ten kýžený rozdíl na hřišti. Moravský Samuel Eto’o je mimo hřiště sympaťák, je pro každou srandu, od Jirky FCB v diskusi se takřka neliší. Ještě zapracujeme na léčbě choroby jménem Sparta a vše bude fajn.

Dr.Kyslík – Vsetínský Sergi Busquets (nemůžu si pomoct, ale hodně mi ho připomíná) dýchá pro Barcu každým pórem, o čemž jsme se přesvědčili v El Clásicu, kde jeho nasazení bylo příkladné. Vyniká i znalostmi o Barce, Realu (specializace na historii) a španělském fotbale. Jeho názory se vždycky rád přečtu.

Jakub19 - Příspěvků velkého fanouška Ronalda si vážím, někdy s nimi nesouhlasím, a když k tomu připočteme jeho schopnost stát si za svým názorem, vznikají nekonečná vlákna, ale od toho diskuse je. Když se v EL Clásicu objevil v útoku, hned ožil a ukázal záblesky Ronalda. Dobrá zpráva do dalšího vzájemného duelu.

Xavi – Nepřispívá tak často, jako tři výše zmínění Katalánci, ale umí píchnout do madridského hnízda a obohatit diskusi zajímavými postřehy.

Tavo – Pro mě velké překvapení, ze schizofrenie se nejspíš definitivně vyléčil a kolikrát s jeho příspěvky musím souhlasit.

Rominho – Už se tolik nehádá, což mi upřímně někdy chybí a počet jeho příspěvků na den už není takový, ale je to pořád velmi dobrý fotbalový teoretik a doufám, že příští rok bude na srazu alespoň v pozici trenéra.

Sterda – Z diskusí se bohužel celkem vytratil, a když se objeví, v drtivé většině řeší Slavii. Ale slyšel jsem, že fotbalista to je kvalitní, tak snad příští rok nám pomůže v El Clásicu.

Antimadrista – Legenda EuroFotbalu. Každý jeho příspěvek přinese do barcelonských řad vždycky velkou morální vzpruhu.

-Kopy-(to) – Zdá se mi, že oproti minulému roku ubral na aktivitě, nejspíš je to tím, že jakožto hooligan Mladé Boleslavi má hodně práce… Díky jeho upřímné nenávisti k Realu přeji Vale čtvrté místo. Na srazu v pohodě, ale nezapomenu mu, jak mě vší silou nastřelil míčem do hlavy.

Vincent – V Diskusi ho vidím jen výjimečně, měl by přidat na aktivitě. Diskusi PD by to pomohlo.

Kily – Věřil jsem, že když bude hrát v El Clásicu za Real, tak nám jako nastrčený špeh hodně pomůže, ale ošklivě jsem se zmýlil, na hřišti bojoval, jak by to snad byl Raúl. Děkuji mu, že má se mnou na icq trpělivost, já bych upřímně dotyčného přidal do ignore listu, kdyby mě pořád opruzoval s ruskou ligou.

Kerzak0v – Jsem rád, že se na Eurofotbalu objevil i někdo, kdo sleduje RPL stejně jako já. Navíc jsem nevěřil, že někdo v Čr bude tak oddaným fanouškem Zenitu. Jen doufám, že příští rok se mu bude chtít více do previews a souhrnů.

Frankie Yeah – Příjemné oživení na EF, moudré vystupování v diskusích, jen tak dál.

Božský John – Na to, kolik mu je let, tak klobouk dolů. A to neříkám proto, že bych snad chtěl, aby táta pro mě něco přivezl z Moskvy…

Mr.Jindros – Nemá rád Barceloňáky, ale já proti němu nic nemám. Zdá se mi celkem v pohodě, jak v diskusích, tak při osobním setkání.

Fantomas – Obdivovatel Premier League může s ledovým klidem každému říct, že má za poslední rok na EF propsané, co on prochcané. Jen někdy na úkor kvality. Ale věřím, že časem ho to přejde.

Shevchenko – Znalosti o fotbale má velké a nejen ohledně AC Milan a SERIE A. Dobře se s ním diskutuje především o Baníku, kterému stejně jako já fandí.

GATTUSO – Skokan roku 2008, chodící encyklopedie o italské lize. Vše korunoval sympatiemi k Barce. Doufám, že příští rok nepůjde výkonnostně dolů. Úpadek skokanů v minulých letech je snad dostatečným varováním.

Robertocarlos – Jeho životopisy oživily EF, jen Santiago Bernabeu mu pošramotil renomé.

Herbage – Doufám, že v roce 2009 nebude řešit politické a jiné pičoviny. Přeci jenom na Eurofotbalu jde především o fotbalové diskuse. Jinak ok.

Ale čtenáři už jistě nervózně přešlapují a čekají na vrchol večera. Nebudu vás dále napínat

Anketa „Černý Mordor“ netrpělivě čeká na svého vítěze.

11 místo: gonzales, ehmmm, muhammadali

10 místo Vandertom – Obdivovatel všeho nizozemského k smrti nesnáší Puyola a to se nepromíjí. Poslední měsíce se do diskusí zapojuje často, ale na lepší než desátou pozici to zatím není. Příští rok ho ale vidím na černého koně.

9 místo: Plechi – Škoda, že se v diskusích neobjevuje pravidelně.

8 místo: One – Real – Vyznavatel Joga Bonito musí kvůli hře svých svěřenců trpět. Tento rok přispíval pravidelně, ale je co zlepšovat.

7 místo: Ikercc – Mohutný finiš ho katapultoval na pěkné sedmé místo. Z Realu by nejradši viděl CSKA Moskva a bacha, jak se v diskusi zmíníte špatně o San Ikerovi. Bude prskat…

6 místo: Vazquez – Legendární optimista se v diskusích objevuje už jen sporadicky a to je mi líto, jeho názory bych si rád přečetl.

5 místo: Merengues – Poslední měsíce ho připravily o lepší příčku Láska k SERII A ho pohltila, jen mě zklamalo, že nenašel více odvahy přijít do diskuse El Clásica. Předminule ho tam byla celá diskuse. O něčem to svědčí…

4 místo: RMCF – Snad si na zdejší diskuse najde více času, nevyvolává konflikty, snaží se psát k věci a o svém milovaném (nechápu) mančaftu má skvělý přehled. Na srazu jsem si s ním hodně rozuměl, dostihy zopakujeme i příští rok Na čtvrtém místě je především zásluhou heroického výkonu v El Clásicu.

3 místo: Mamut7 – Sice se teď válí někde v kanálu, ale když se Realu vedlo, přispíval často a svými znalostmi obohatil diskusi. Nad jeho hádkami s doktorem jsem se dobře pobavil.

2 místo: R9 – Asi nejkonfliktnější z řad fanoušků Realu v diskusích, dokáže být opravdu nepříjemný, rád se ohání charakterem druhých, což mě upřímně sere. Ke cti mu dodat, že dokáže objektivně zhodnotit výkony Realu a hojně přispívá i v temných dobách.

1 místo: Yarda – Nekritický obdivovatel Sergia Ramose, už to je jeden z důvodu, proč to musel vyhrát. Jarda Ramos už příspívá méně, ale když se zda objeví, je to cítit. Byť v důchodovém věku, neztratil nic na svém dřívějším elánu.

Veselé vánoce!

Reagovat
RMCF

Tak s dostihama počítám, teď je s nabranejma zkušenostma převálcujem... ALe takys mě mohl protlačit na stupně vítězů

Reagovat
-Kopy-

...Jinak promiň za tu ránu do hlavy, ta fakt sedla.

Reagovat
RMCF

už sem mylsel že to byla taková rána že už si ji nepamatuju

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší bylo už jenom sejmutí Doktora přihrávkou spoluhráče...

Reagovat
smazaný uživatel

jejda, mane, robertocarlos ... Já na něj dočista zapoměl ...

No, ale má to za to, jak donebe vynášel santiaga Bernabeua a nebral si k srdci námitky diskutujících

Ale jinak jsou jeho články bez přehánění pastvou pro oči.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ti dám důchodový věk ty ch.......... k...vo! Máte vztek, že jste projeli třikrát za sebou, co?

Reagovat
One-Real

vyznavatel Joga Bonito vyznavatel Zidana

Reagovat
RMCF

to chválím

Reagovat
smazaný uživatel

Oblíbencem RMCF je zase Guti.

Reagovat
One-Real

neřikal jsi někde, že chceš být jako Luis Figo?

Reagovat
RMCF

tj ho a Beckhama doslova obdivuju Gutiho pohyb po hřišti ten mě uplně fascinuje... jak sem tu nedávno psal víc pohybu vyvine i má babička se dvěma bajpasy

Reagovat
fantomas

Reagovat
Xavi

Reagovat
smazaný uživatel

toho bych se nebál..., Rino si drží stabilní výkonost

Reagovat
smazaný uživatel

kurňa, to abych do příště potrénoval. Každopádně pokud jsme získali na příště gólmana, tak budou moct vyniknout mé kvality naplno, pač sám přiznávám, že spíš jsem připomínal Jorquerru než Valdese

Reagovat
smazaný uživatel

Tak když tě tam primadony z útoku nechávali a jiní nestíhali doběhnout (že FCB? )...

Reagovat
smazaný uživatel

No je fakt, že defenzíva nedokázala na smrtící protiútoky reagovat, ale to se zlepší.

Reagovat
RMCF

tak když sme měli rychlíka Kilyho na hrotu tak se není co divit, s tím by si neporadila žádná defensiva... Ani Puyol s Marchenou s EURO formou

Reagovat
RMCF

hmmm taková sebekritika se cení já abych pravdu řekl tak už sme ani nevěděl kdo se u vás v te brance vyskytoval

Reagovat
-Kopy-

200. Pro účastníky srazu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
One-Real

minulého nebo přístího?

Reagovat
-Kopy-

Minulého

Reagovat
One-Real

šmejde , přístího se možná také zůčastním, už jen kvůli tomuhle, Tě tam pěkně zkosím!

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
One-Real

taky bych se bál...

Reagovat
RMCF

ti příští nejsou ještě jistí

Reagovat
smazaný uživatel

WANTED:

hledá se nějaké spojení (email, ICQ) na přepěvatele a příležitostného redaktora jsménem "robertocarlos". Kdo poskytne nějakou stopu k jeho vystopování, dám mu řád zlatého blaugrany

Reagovat
RMCF

tak to ti žádnou stopu nepošlu, takovej řád dostat tak si du hodit mašli

Reagovat
Shevchenko

K všem souhrnům.

Reagovat
smazaný uživatel

230. pro Real, pro sraz a pro mě.

Reagovat
smazaný uživatel

zůstaňme radši jen u toho srazu

Reagovat
madridcan

WOW ja tu davam klobuk dole pred vsetkymi,ktorym sa to chcelo pisat a ma nespomenuli

Reagovat
smazaný uživatel

Spanhel: Díky Za toho Puyola se omlouvám, ale nemůžu ho ani cejtit. Ale potěšil jsi mě, čekal jsem od Tebe hroznou kritiku, asi sou ty vánoce

One-Real : Dovol, maličko bych to upravil. Místo van der Saara, to je RAFAEL van der VAART, ale nevadí

Naši : Letos na sraz přijedu, i kdyby chytal za FCB PJ, tak ať si veme pořádný batoh, aby si domu odvezl všecky goly, co mu tam dám.

Já to vysvědčení psát nebudu, mám víceméně rád všecky, skvěle se bavím. Nejlepší dvojka Muzajs - Herbage mě dovádí k záchvatu smíchu. Malé výtky bych měl akorát ke spanhelovi, ale to se řek bych, doufám, zlepší. Už jsem přišel na chuť i Kyslíkovi. A nejoblíbenější Barceloňák je Jakub19, Tavo.

Reagovat
smazaný uživatel

P.S. One- Real...Olomouc si odhadl dobře vicemeně, ALE : Ten Manchester už ani tak moc ne, jen z té velké čtyřky jim fandím nejvíc. V Anglii mám jiná víc oblíbená mužstva - Pompey a Everton, jen pro doplnění. Ale jinak jsi to sepsal mistrovsky

Reagovat
One-Real

Thanks..

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele