Národní svazy schválily pravidlo 6+5

30.05.2008, 09:14
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (203)

Přidat komentář
Radin

Tak Gambrinus liga s tím nebude mít problem :-))

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Výtečně

Reagovat
maros45

Tak to je dobra blbost

Reagovat
smazaný uživatel

Bye bye Arsenal .. nj na něco se ten neúspěch repre svést musí...

Reagovat
smazaný uživatel

anglické jsem myslel

Reagovat
smazaný uživatel

jsem taky pro, i když v ac to vyjde tak tak, ale to ještě není nic proti arsenalu který ty čtyři nebo pět dalších bude muset koupit... co vím tak jsou tam jen dva ne? hoyte a walcott

Reagovat
smazaný uživatel

A jeste k tomu ani nehrajou ...

Reagovat
smazaný uživatel

no sem na to zvědavý, škoda že to vejde v platnost až v roce 2012

Reagovat
smazaný uživatel

no spíš štěstí pro ty kluby, které to nesplnují... arsenal by šel do krachu kdyby to platilo hned

Reagovat
smazaný uživatel

Jako kdybychom to už jednou nezažili ... ESD jim to zase brzy zatrhne a FIFA se půjde klouzat .

Reagovat
smazaný uživatel

No tak to je konečně supr zpráva!Ale toho Arsenalu je mě fakt líto,ti můžou dopadnout velice špatně!Protože kde brát Anglické špičkové hráče když je má všechny Chelsea,MU,Liverpool!Samozřejmě najdou se al ebud eto pro Arsenal strašně těžký.No a prodat tolik hráčů tak myslím že v Londýně musejí pěkě zuři!

Reagovat
smazaný uživatel

Sem pro ale zároveň proti

Reagovat
smazaný uživatel

To nebude pro žádný tým problém.

Reagovat
smazaný uživatel

no, tak ono je trošku rozdíl sehnat hráče tý země a sehnat KVALITNÍ hráče tý země, aby byli schopní konkurovat. teď mám na mysli právě třeba Arsenal...

Reagovat
smazaný uživatel

Mají na to dostatek času a pro většinu to nebude znamentat nějaký výkonostní pokles.

Reagovat
smazaný uživatel

Konečne, Anglické kluby teraz budú dávať nenormálne sumy za tých pár lepších anglických hráčov čo sú k dispozícii .

Ale som spokojný, že hlavne moja Valencia a celkovo Španielske kluby s tým problém nebudú mať.

Reagovat
smazaný uživatel

jo, u nás problém nebude

Reagovat
smazaný uživatel

A JESTE KDYBY TO BYLA PRAVDSA COZ ASI JE TAK DO ROKU 2012 CASU DOST

Reagovat
smazaný uživatel

A ARSEN WENGER URCO SKONCI:d

Reagovat
smazaný uživatel

Wenger bude vzdycky po par minutach hned stridat 3 anglicke hrace za lepsi:D..nebo bude moznej jeste jeden figl ze si budou hraci pri vstupu do anglie menit obcanstvi na anglicke:D

Reagovat
smazaný uživatel

zalezi jak to budou brat,jestli jako obcanstvi a nebo opravdu jako moznost reprezentovat danou zem.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě to druhý, tohle pravidlo má pomoci fotbalu a ne z lidí, co to vymysleli, dělat blbce.

Reagovat
smazaný uživatel

podle mě absolutní kravina a nesouhlasim s tim,treba v Anglii neni 30-35 hracu ktery by byli tak kvalitni aby mohli nastoupit v zakladu prvni ctyrky,podobne je to ve Spanelsku,Italii.A rozdil mezi bohatyma a chudsima tymama se bude zvetsovat.Doufam ze to napadnou u soudu a vyhrajou

Reagovat
smazaný uživatel

Bude to predsa zavedené postupne. Do vtedy sa ešte môže objaviť pekná kopa kvalitných napr. anglických hráčov . . .

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo zná aspoň trošku legislativu EU, tak ví, že tohle je totální nesmysl, volný pracovní trh v rámci EU je jedním ze záladních principů, a Soudní dvůr si jistě nedovolí udělat tak kontroverzní precedentní rozhodnutí a schválit to - a jsem přesvědčenej, že kluby v pozici, jako je Arsenal, by to k němu bez váhání poslaly... Takže jako pokus a myšlenka přinejmenším zajímavý, nicméně ta realizace bude dosti trnitá. Leda by EU musela pro fotbal udělat nějakou speciální směrnici

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

wenger musi byt nasrany...buduje si klub pro par pristich let.....a ted z toho nema nic.... Arsenal ukazal, ze ma nejlepsi scouting na svete a ted mu bude k nicemu.......na druhou stranu se mozna dockame finale dvou anglickych tymu, a ne jako ted, kdyz tam bnylo par anglicanu...

Reagovat
PJ

Ted bylo ve finale LM v zakladu deset anglicanu, to od tech dvanacti, ktery by byli podle novyho pravidla, neni zas tak daleko...

Reagovat
smazaný uživatel

o nejlepším skautingu by se dalo polemizovat...

Reagovat
fantomas

Tak kdo ho má lepší? To by mě teda zajímalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Lyon, Porto, Manchester United, Brémy, PSV, Ajax

Reagovat
smazaný uživatel

Udinese

Reagovat
fantomas

Ti všichni ho maj lepší? ManU - to je for? O Udine nevim a Ajax a Porto, tam to neni o skautingu, ale o vlastní líhni...to si pleteš pojmy s dojmy.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, tak jo kdo objevil Andersona, Diega, Asuncaa,Lopeza, Fariase, Lucha, McCarthyho, Derleie, nebo Deca?? Ajax ale ma skauting v ramci Holandska. Někdo pro ten Ajax ty hráče musel objevit - Sneidjer,van der Vaart, Maduro, nevim jestli Babel, Huntelaar, Davids, Overmars.....ManU to má na stejné bázi jako Arsenal, jen Arsenal se tím všude chlubí, Ferguson má ten skauting moc dobře propracovaný, nemysli si.

Reagovat
fantomas

Myslim si, ManU sice kupuje talenty viz Anderson a Nani, ale jen ty, o kterých se ve světě všeobecně ví. Taky bych mohl tvrdit, že Arsenal objevil Walcotta, což samozřejmě neni pravda, přestože přišel asi jen v 17ti. S Portem se dá souhlasit, tam maj dobře pokrytou Brazílii, ale to, že Ajax najde nekde 10letýho kloučka neni až takový umění, to bys mohl tvrdit o komkoliv, že má propracovaný skauting, protože todle dělá uplne každý.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím na co si stěžujete Anglickej fotbal by měl zůstat Anglickým,španělský španělským a italský italským!!Je to nahodou dobrá věc,aspoň nebudou ve fotbale rozhodovat až tak prachy!Neříkejte mě fanoušci Arsenalu že se vám líbí to že za vás hraje jeden Angličan!To je podle mě uplná kravina.A neboj po dsmlouvou teda v roce 2012 moc hráčů nebude to je za 4 roky a nevím kolik hráčů má v Arsenalu smlouvu do roku 2012 jestli 3?Tohle bude uplná pohodička taky na to dali 4 roky aby se týmy mohli na tohl epřipravit.Mě se to prostě nelíbí že Arsenal hraje anglickou ligui a nemá vlastní hráče.To potom můžeme udělat společnou Evropu šak stjně sme v Unii s halvním městem Brusel.Tak můžeme i rovnou spolčit ligy.Berte to z nadsázkou!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a jinak muj Realek je asi taky trochu v pasti.....kdo tam bude v 2012? Casillas, Ramos, Torres, Soldado, (Villa) ?? tak to vidim na prichod Fabregase

Reagovat
smazaný uživatel

V pohodě kluby si stím hravě poradí,je to až v roce 2012

Reagovat
smazaný uživatel

to zajisté .. v Arsenalu bude jako cizinec nežádoucí ... a Argentinská kolonie Inter půjde taky do kelu (Balotelli - ups, nikdo jinej tam neni .. když nepočítám v tý době už nepoužitelnýho Tolda a reservního golmana Orlandoniho)

Reagovat
smazaný uživatel

Villa tam nebude

Reagovat
smazaný uživatel

Soldado

Reagovat
smazaný uživatel

Ješte třeba granero Dela Red. a Mezitim se objevi tucty novych hracu. Treba David Moreno by do v ty dobe mohl byt uz pouzitelny. Real bude v pohode

Reagovat
fantomas

Fabregas

Reagovat
stiba

Tak jak tady většina z vás píšete že to bude hlavně problém pro Arsenal, tak si nemyslete, že ostatní to dají v pohodě, jen tak pro ilustraci, v letos v PL nastupovalo pouze 34% anglických hráčů, takže toto pravidlo bude problém pro drtivou většinu týmů. Na druhou stranu je sice pěkný, že se národní fotbalové svazy dohodly, ale to nic neznamená, EU má mnohem větší "sílu" a více pravomocí, a už vidím jak nadšeně půjdou proti jedné z hlavních myšlenek EU - volný pracovní trh - což znamená že toto pravidlo možná vůbec nebude platit, nebo když se zavede tak bude plno stížností či trestních oznámení jak ze strany klubů tak ze strany samotných hráčů.

Reagovat
smazaný uživatel

je to proti pravidlům EU, moc bych se nebál, že to bude fungovat. Pro EU je to porušení svobody usazování a je nějaká FIFA naprosto nezajímá.

Reagovat
smazaný uživatel

no je sice hezké že se to odsouhlasilo....ale bude záležet jen na dobré vůli klubů......porušuje to jak zákládní listinu lidských práv a svobod...tak právní řád EU...Takže zádný bye bye guners ale bye bye Blatter......rakže se nic nezmění možná budou nějáký soudní procesy které fifa prohraje

Reagovat
smazaný uživatel

Bral bych radši 8+3, ale i tohle je lepší než nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

spis 3+8 by bylo lepsi

Reagovat
smazaný uživatel

Tak abych řekl pravdu, ta globalizace mě pěkně sere. Třeba takový Arsenal nebo Inter je pěkně k smíchu. Prospělo by to fotbalu, ale nevyjde to.

Reagovat
smazaný uživatel

A co pak ten Posleký tým, jak tam měl 11 brazilců :D

Reagovat
smazaný uživatel

jakej?

Reagovat
smazaný uživatel

myslim, ze je to dobre...nas sa to velmi nedotkne, ale v cudzine to bude zajimave, kor premier league...asi by byl problem v soucasnem arsenalu najit sest anglicanov

Reagovat
smazaný uživatel

konečně něaká dobrá věc pro fotbal. Začnou se prosazovat tuzemští hráči, ale opravdu by měl Arsenal natom začít pracovat... Ještě, že v AC máme Italů dost :)

Reagovat
smazaný uživatel

nebo to povede k tomu,že nejlepší mančafty světa si vytvoří svoji vlastní ligu..

Reagovat
smazaný uživatel

Ehm a kdo by ti do toho šel? Arsenal a Inter...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

či že většinahráčů budemít například v Gunners i anglické občanství..

Reagovat
smazaný uživatel

Tp je zase diskuze.. půlka bye bye gunners,půlka že to neschválí EU...

Principu odchovanců dává zelenou také EU prostřednictvím eurokomisaře Vladimíra Špidly, který má tuto oblast na starosti spolu se slovenským kolegou Jánem Figelem.

Neřekl bych,že EU bude nepřekonatelný problem.. Oni se nějak dohodnou

A na dobré vůli klubů to taky neztroskotá,protože klub,který by to porušoval by byl vyškrtnut z pohárů,lig atd..

A ohledně toho,že budou mít anglické týmy problemy s angličany?

MU má už teď 4 hráče,kteří jsou angličani a ještě v té době budou použitelní(>34),Chelsea taky a pokud Lpool neprodá Crouche a Pennanta,je na tom stejně..

Opravdu si někdo myslí,že za ty 4 roky si tyhle týmy nedokážou najít pár anglických hráčů?

Reagovat
afc

ano myslim.Vies,nie kazdy si moze dovolit kupovat anglicanov za 18mega ako Ferguson a mat priemernych anglicanov v zaklade je kravina a taky LFC ak predaju Pennanta a Croucha,tak budu na tom ako Arsenal

Reagovat
smazaný uživatel

No,oni maj do základu 2 hráče.. To je přesně o 2 hráče víc než Arsenal A Arsene má k dispozici taky prachy,jen je skrblík a radši si vychová 20 nadějí než by koupil hotového hráče...

Reagovat
afc

Thea uz berem ako hraca zakladnej zostavy a Carragher uz nie je najmladsi a tipujem,ze o 4roky uz mozno si ani nekopne cez Skrtela a Agerra.

Reagovat
stiba

tak ono nejde o pár angličanů, ale kdyby mělo nastupovat v základu 6 anglánů, tak to znamená že v každým týmu by jich muselo být minimálně 10 (spíše ale více) - protože těch 6 anglánů ti neodehraje celou sezonu v základu - takže mi prosim tě řekni když vezmeme jenom Big 4 - jestli je 40 anglických fotbalistů kteří mají na to hrát za jeden z týmů big 4 v základu - podle mě horko těžko ( a i kdyby se našli , tak ty ostatní týmy utřou a budou muset nabírat hráče z nižších lig )

Reagovat
smazaný uživatel

Já neříkám,že je seženou všechny týmy z big4.. Liverpool se přestěhuje do Španělska a má vystaráno a najednou tu je 40 hráčů mezi 3 týmy.. Kde vidíš problem?

Pokud přijde do Chelsea Hughes(a v to doufám po tomhle pravidle mnohem víc než předtím) tak přivede doufám Bentleyho,tudíž 5 hráčů v základu... A věřím,že Hughes odchovance zapracuje...

Reagovat
stiba

prostě podle mě je to nereálný - určitě se tím kvalita PL sníží - prostě ted hrálo neco kolem 170 anglických fotbalistů PL - což znamená že na tři týmy by se vůbec nedostalo(když beru 10 anglánů na tým - a to je ještě podle mě minimum) a k tomu z tech 170 část byla ještě jen na tribune případně na lavičce - takže kvalita půjde dolů - takže nevidím žádný pozitivum v tomhle pravidlu (jinak pokles anglické repre s tim nemá nic společnýho - když se podíváš na soupisku anglie tak má jednu z nejsilnějších repre na světě takže tam je to oněčem jinýmnež o hráčské základně)

Reagovat
smazaný uživatel

Týmy mají 4 roky.. A já budu jenom rád,když uvidím v týmech více hráčů jako Terry,Gerrard,Scholes Mnohem lepší než sezonní hvězdičky,které tu jsou jen pro peníze a za 2-3 sezony se zdejchnou

Reagovat
stiba

tak to já bych taky klidně viděl víc hráčů jako Terry, Gerrard, Scholes apod. - ale ne za cenu že se budou protěžovat jen kvůli tomu že sou angličani - kdyby na to měli kvality tak se prosadí i bez podobných pravidel - což dokazuje Bentley,Wallcot,Richards,Downing atd. - Ale přijde mi prostě stupidní, že se první bude hledět na to jaké je člověk národnosti a pak až na to jak umí hrát fotbal - to je podle mě obrovský krok zpátky ( ve světě kde začíná konečně být jedno kde se člověk narodil-je podle mě ubohý aby ti místo narození bralo nějaký práva)

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu k čemu je to dobrý. Leda to zamezí afričanům, pro které je fotbal jednou z mála možností pro lepší život, k cestě do Evropy.

Reagovat
smazaný uživatel

Afričani můžou dále přicházet,nic jim nebrání.. I doteď to měli omezené,mimo EU mohlo být na soupisce jen X hráčů(5?)... Takže pro Afričany se absolutně nic nemění,jen pro státy v EU...

Reagovat
smazaný uživatel

V většině zemí 3.

Reagovat
smazaný uživatel

Dokonce... Takže Afričani si dokonce výrazně pomohou...

Reagovat
smazaný uživatel

Nepomohou, předpokládám, že tohle pravidlo zůstane tak jak je.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak na tom budou stejně no.. Sakra,mi to tu kazíš..

Reagovat
papos182

no spis nepomohou kdyz ty africany vytlaci evropsti hraci

Reagovat
smazaný uživatel

Řek bych že Arsenal má problém

Reagovat
smazaný uživatel

Co to bude znamenat na fotbal? Myslim si ze diky tomuto pravidlu uz neuvidime spickovy fotbal, ktery predvadi muzstva, kde je plno ne cizincu ale proste lepsich hracu nez jsou domaci. Nechapu teda logiku tohoto pravidla proc stavet s prominutim "dřeva", když si každý klub může pořídit jakéhokoliv fotbalistu. Tím pravidlem by se omezili prestupy, vykony hracu a pochybuju, ze se zvedne reprezentacni uroven. Blatter konecne jdi do duchodu.

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal do budoucna: Walcot, Gibbs, Randal, Hoyte, Simpson, Gilbert - ti budou mít v roce 2012 od 22 do 24 (26 let Hoyte) + nějaké nákupy po Anglicku a je po problému

Reagovat
stiba

tak jako klidně to tak může být - myslím že tihle by se mohli prosadit, ale i tak naše kvalita poklese(stejně jako u ostatních týmů)

Reagovat
smazaný uživatel

Blatter je borec. Díky .

Reagovat
papos182

takto si moc evropanu nezahraje za evropske velkokluby

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně ne ti průměrní .

Reagovat
smazaný uživatel

Baroš se holt vrátí do Baníku a nebude strašit v lyonu...

Reagovat
smazaný uživatel

vim ze to zlehcuju ale to budou cely narodni tymy v prvnich trech nebo ctyrech top teamech v kazde lize a zbytek dostane jenom odpad co zbyde....tim se prohloubi rozdily v soutezich mezi horni a dolni polovinou tabulky...nepripada me to jako drobrej napad....

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád doufám, že tahle pseudověc neprojde...nemůže to prospět klubům, fotbalu, fanouškům a dle mého názoru ani hráčům. Jen zbytečný byrokratický odpad.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je největší blbost, co kdy FIFA vymyslela.Pro většinu evropských hráčů tím uzavře možnost odejít do zahraničí - každý zahraniční tým bude mít max 6-7 cizinců a zbytek bude doplněn hráči sice domácími, ale kvalitou naprosto neodpovídajícími. Poklesne úroven všech lig a nakonec i ligy mistrů. Úroven lig = úroven reprezentací, toho se tímto docílí. Třeba Arsenal to úplně odrovná, přitom hraje jeden z nejkrásnějších fotbalů na celém světě. At si říká kdo chce co che, ale hra Arsenalu se musí líbit každému.

A ještě jedna věc mě zařáží. Jak o takové věci může za EU rozhodovat člověk, co v životě neviděl fotbalový míč, natožpak jediný zápas? Vladimír Špidla je naprostý laik v oblasti fotbalu. By mě hodně zajímalo, podle jakých informací a kritérií rozhodoval v tomto případě??? Proč zrovna naše republika musí mít na pozici eurokomisaře takového .............................................???

Reagovat
smazaný uživatel

A proč by musel Špidla rozumnět fotbalu? On je evropským komisařem pro zaměstnanost, sociální věci a rovné příležitosti, tudíž zkoumá, jestli to neodporuje EU zákonům jednodušše řečeno a né jaký to bude mít vliv na Arsenal a fotbal celkově.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže Špidla schválil něco, co na tu zaměstnanost nebude mít žádný vliv- ono se nevytvoří žádné nové pracovní místo. A právě tímto postupem, budou pošlapány ty rovné příležitosti, za které on má bojovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Tady nejde o to,jestli se zajímá o fotbal.. Tady jde o právnické hledisko Takže špidlu bych vynechal,tomu budeme nadávat až pokud to odmítne..

Čeho se tím dosáhne?Zůstanou nám tu hráči jako Baroš,Galásek,Černý atd se budou vracet do Čech nebo nebudou vůbec odcházet... Ti nadprůměrní hráči nám zůstanou,ven půjde jenom špička - Čech,Rosický,Ujfa,Jankul atd... Takže minimálně pro GL je to přínos

A jaký to bude mít přínos pro PL? V týmu nebude jeden náctiletý angličan ale budou tam hráči,se kterými se lidi budou moci sžít... Mnohem radši uvidím v Chelsea Sinclaira než Kaloua nebo Maloudu,nejradši v MU mám Scholese a Giggse,v Liverpoolu Gerrarda.. Tím,že všechny anglické týmy budou hrát líbivej fotbal jako Arsenal tyto jména zmizí,bude tu jen změť jižanů..

Reagovat
smazaný uživatel

A nebylo by lepší nechat vedení klubu, ať samo posoudí, co je fanouškům po chuti? Nepřijde mi, že by fanoušci Arsenalu nebo Interu (!) měli problém se s klubem identifikovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak kteří... Třeba českému fanouškovi je fuk,jestli tam je francouz,čínan nebo šmoula... Hlavně když vyhrávaj.. Pak máš fanoušky,kteří klubem žijí... A těm to určitě jedno není...

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal hraje tak dobře jen díky cizincům. Žádnej anglickej klub by to s angličanama nedokázal. Představa, že v Anglii čeká 10 supernadějných mladíků v každém týmu je špatná. Kdyby tam byly hráči, co mají na Pl, tak asi hrajou. Úroven Pl dost klesne, stejně tak jako celé LM.

Reagovat
smazaný uživatel

Se mi líbí ta histerie. Je potřeba si uvědomit, že drtivé většiny evropských klubů by se i v dnešní době toto pravidlo nijak nedotklo. Toto pravidlo je jednoznačně správné kvůli zlodějům talentů, těch, kteří mají prachy,ale nedokáží si vychovat vlastní kvalitní hráče.

Reagovat
smazaný uživatel

Ted se budou krást talenty jen v rámci státu,je to zachráněno

Reagovat
smazaný uživatel

pochybuju, talenty si teď bude každý moc dobře hlídat....

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud se to odklepne tak si budou všichni hlídat kohokoliv,kdo má v sobě kapku anglické krve.. a to i kdyby jí dostal transfuzí..

Reagovat
smazaný uživatel

Nesmysl. Když se člověk podívá do jiné než anglické ligy, zjistí, že tyto praktiky se téměř nevyskytují.

Reagovat
smazaný uživatel

ale no to, vždyť stačí jen pohled do Gambrinus ligy na ty nejprovařenější krádeže - Berger, Čech atd....... ta tvá anglofobie je fakt trapná...

Reagovat
smazaný uživatel

Gambrinus ligu jsem do toho nepočítal, máš recht...

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodem toho Čecha jsem nějak nepobral a když tak o tom přemýšlím, slovo téměř je v mém předchozím příspěvku odpovídající. Ani u nás se tohle prakticky neděje(nejvyšší úroveň). Moc jmen mě teda nenapadá.

Reagovat
smazaný uživatel

a ještě to definitvně odklepnout a fotbal má reálnou šanci, že z něj bude zase sport.....

Reagovat
stiba

citace: ty jjsi chlapče fakt dobře pomatený......se ti to v té tvé hlavičce tak nějak dost divně všechno dohromady smíchalo.....zkus si s ní třeba pořádně zatřepat, třebas to pak bude lepší...

myslím že jsi to napsal dobře, na názor Canizara se to hodí, ale na ten tvůj taky

Reagovat
smazaný uživatel

ale copak , zdejší Wengerův papoušek má se mnou problém?

Reagovat
stiba

díky za velce vtipnou přezdívku nic jinýho se nedá od tebe čekat. Jinak problém s tebou nemám, jen některé tvé názory jsou podle mě úplně hloupé (ale máš i na tyto názory právo), já sem jen chtěl vyjádřit nesouhlas s tvým názorem (podle mě úplně lichým)

Reagovat
smazaný uživatel

1. Totalna blbost....toto nie je riesenie...a co to ma vlastne vyriesit? chranime mladez a futbal? to je na hlavu..futbal sa predsa vyvyja a tento vyvoj sa neda potlacit a ani takto ho umelo usmernovat nie je dobre...kvalita futbalu pojde dole a to uplne vsade...v kazdej krajine podla mna...teraz si cesi a slovaci poviete ze doma zostanu hraci ktory hravaju v zahranici...cize tu bude vacsia kvalita lenze ked ten hrac odchadzal prec ani zdaleka nebol takym futbalistom akym je teraz...talentovany hrac u nas doma proste po case stagnuje a potrebuje lepsie prostredie na vyvoj...to bude mat ale ovela tazke kedze budu na jeho mieste hravat domaci ale mozno slabsi futbalisti...africky futbal pojde rapidne dole...ani v anglicku to nic nevyriesi...co futbal posuva dopredu je zdrave konkurencne prostredie...co je na tom ze v nejakom time hraju 2 domaci? niekomu vadi ze sa fanuskovia potom s tym klubom nedokazu stotoznit lenze ked ma ten klub v anglicku a po celom svete kopec fanusikov tak to asi nie je pravda...

a taky arsenal to podla mna ani nejako vazne neovplyvni...v roku 2012 uz budu v time plne zabudovany hraci ako Paul Rodgers, Jay-Emmanuel Thoms, Jay Simpson, Jack Wilshere, Sanchez Watt, Craig Eastmond, Abu Ogogo, Rene Steer, Kieran Gibbs, Mark Randall, Gavin Hoyte...+ hraci ktory su uz teraz v time ako Wallcot, Justin Hoyte, Gibbs, Gilbert...

no a nakoniec ako tu uz bolo spomenute je to proti uplne elementarnym principom EU...takze to podla mna ani neprejde

Reagovat
smazaný uživatel

půjde dolů akorát u Interu,Arsenalu a některých anglických týmů... jinak zůstane nebo se zlepší

Jinak je pěkné,že jsi vyjmenoval talenty,ale složení juniorky si najdu na wikipedii taky Jde jen o to,kdo se z nich prosadí

Reagovat
smazaný uživatel

když ti aspoň relativně dobří hráči zůstanou ve svých ligách, tak ty ligy půjdou logicky výkonostně nahoru - budou zajímavější pro fans - a s tím souvísí i větší zájem sponzorů, lepší smlouvy, vysílací práva atd.....a liga pak bude schopna produkovat fakt špičkové hráče, kteří půjdou za lepším - ale už jen ti špičkoví.....o to jde, protože to současné drancování "slabíšch" lig je fakt šílené......nepředpokládám ale, že toto pochopí kterýkoli fanoušek Ars*nalu, zmagořený těmi Wengerovými mantrami

Reagovat
stiba

tak teď mi prosím tě řekni, proč by měli mít sponzoři větší zájem(snad si nemyslíš že v anglii sou sponzoři jenom z anglie, atd. - většina firem co jsou sponzory - ti opravdu velcí - jsou nadnárodní firmy), proč by měli být lepší vysílací práva?(cena vysílacích práv by šlaprávě dolů u těch top lig-nebyla by tam taková kvalita, kvůli které je cena vys.práv tam kde je)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
stiba

nějaký důvod k smíchu? něco se ti nezdá?

Reagovat
smazaný uživatel

sponzoři mají zájem jen o to co je populární, aby se tam mohli zvditelnit....takže logicky vyplývá, že půjdou do toho o co je všeobecný zájem......např. Gambrinus liga - pokud nebude tak nehorázně brakována získá mohem vyšší kvalitu - a s tím bude souviset větší zájem veřejnosti o ni....a s ten větši zájem veřejnosti o domácí fotbal se projeví ve všech těch markettingových výzkumech, podle kterých se firmy rozhodují kde utopí prachy......

Silné ligy dolů nepůjdou, špičkoví zahraniční hráči tam zůstanou, jen se zbaví průměrných zahraničních hráčů, které jim je v naprosté pohodě schopna vyprodukovat jejich domácí liga...

Reagovat
stiba

s tím souhlasím, že GL apod. by šli nahoru(ale určitě ne zas tak moc jak si představujete - ti nejlepší hráči by zůstali v Anglii, Španělsku a Itálii, ti o něco horší pak ve Francii,Německu, Rusku - další pak v Portugalsku,Turecku atd. takže do Česka by se zas tolik hráčů nevrátilo a stejně by odcházeli) - takže by sponzoři měli o něco málo větší zájem o slabší ligy a o to o co by se zvedl zájem v těchto ligách by v těch top ligách poklesl.

a neříkej že si opravdu myslíš, že ty silné ligy nepůjdou kvalitně dolů(samozřejmě to nebude tak že by se hned PL rovnala 2.anglické to je jasné), ale určitý pokles by tam byl(protože kdyby ti angličtí hráči byli stejně kvalitní jako ti "neangličani" tak by snad hráli už ted - takze mi z toho vyjde že prostě musí mít o něco málo nižší kvalitu)

Reagovat
smazaný uživatel

U těch špičkových lig by zůstali stejné - hvězdy by si týmy udrželi,odešli by hráči na lavičku.. Na lavičce by neseděl Park Ji-Sung ale mladý angličan. Vidičovi by nehlídal záda Pique,ale Richards..

Tým si svoje hvězdy nechá,jen bude muset mít stejný počet angličanů v týmu..

Reagovat
smazaný uživatel

si uplne mimo...vezmi si napriklad slovensku ligu...kvalita nic moc v poslenom case sa tam ani neobjavuje vela talentov...najvacsie talenty slovenskeho futbalu hamsik, skrtel, stoch,weiss,mentel...vsetci tito hraci su v zahranici prvy dvaja sa uz presadili dalsi hravaju za juniorky silnych anglickych timov...ale vsetci odisli relativne mlady do zahranicia...a potom tu mas este dalsich zopar hracov v zahranici ako vittek, mintal, cech, holosko, sapara...hraju vacsinou v priemernych europskych kluboch...keby vsetci tito hraci boli dlhsie v slovenskej lige zacali by stagnovat a nestali by sa z nich taky futbalisti ako su...ked bude zavedene toto pravidlo tak budu musiet zostat doma a z tychto vymenovanych to aspon na aku taku eurospku uroven dotiahnu mozno 4...ty to beries tak ze ako by vyzerala ceska liga keby tam zostali cech, rosicky, koller, jankulovsky a neviem kto ale v takom pripade by ty hraci nedosiahli ani zdaleka taku uroven aku maju...o to tam ide...treba zmenit pracu z mladezou u nas a napriklad aj v takom anglicku...o to tam ide...cize si nepovedal absolutne nic...a ta veta na konci to fakt doklepla...chlapik ako ty...fanusik sliepok (fakt netusim ako si sa k tomu dostal, asi po nejakom uraze hlavy) zmeties vsetko co povie fanusik arsenalu..."zmagoreny wengerovymi mantrami"...si si isty ze nemas na viac????

a talkers: nenasiel som si to z wikipedie sledujem aj u18 tim arsenalu...a ako som povedal hraci ako wallcott, gibbs, gilbert, wilshere, randal, gavin hoyte su uz v a-time alebo v nom budu v buducej sezone...

Reagovat
smazaný uživatel

Ano a prosadí se? Stejně tak si najdeš juniorku Chelsea,MU atd,kde budeš mít 20 hráčů...

Ohledně toho prvního: Ti nejlepší by odešli.. Rosický byl hvězda Bundesligy,Čech jedničkou v reprezentaci atd... Ti nejlepší hráči by se prosadili tak jako tak.

Jen ti průměrní by prostě zůstali tady... Neodešel by hráč s tím,že bude sedět na lavičce jako trotl.

Navíc si uvědom,že jedinej Arsenal nemá v základu angličana... Jinak 90% týmů splnuje tuto podmínku už dnes,jen pár velkoklubů je na tom špatně

Reagovat
smazaný uživatel

ide o to ze je otvoreny trh a otvorena konkurencia...a wenger sa nepozera do pasu ale na kvalitu hraca...ferguson kupi za 30 mil 18 rocneho rooneyho (skvely hrac...ale 30 mil? wtf??), alebo carricka za 18 ci kolko hargreavs tiez cez 20 bol myslim...a wenger kupi eduarda za 10, rvp za 6, fabregasa za par supov...vidis ten rozdiel?

ked hrac prerastie domacu ligu nema zmysel aby tam zostaval...naopak ked odide von bude sa viacej rozvyjat, pomoze narodaku a klub zanho dostane aj peniaze...problem je uplne inde a to v praci s mladezou... lebo ked sa vyprodukuje 5 talentov v celej krajine tak sa place ze 4 odisli von...to je hlupost...

Reagovat
smazaný uživatel

Fabregas utekl z barcelony,toho si nepřitáhl Wenger.. To je asi jako kdybys řekl,že Ancelloti objevil Flaminiho

Ano,když přeroste ligu,může odejít... Vždyt tomu stále nic nebrání... V týmu je místo pro 22 hráčů+golmani většinou,stále z nich může být 12 neangličanů.

Reagovat
smazaný uživatel

o tom to je - Wenger brakuje fancouzské kluby - natahá si od nich do své akademie 3 prdele talentů za babku - a doufá, že se pár z nich časem prosadí.....ti talenti by se zatím mohli rozvíjet ve svých původních klubech, kde by mohli hrát ligu, zatímco v Ars*nalu vyhnívají v akedmii než je Wenger vykopne protože si přitáhl další dodávku talentů z ekonomicky slabších lig......Wenger - hrobník fotbalu....

Reagovat
stiba

tak tohle už fakt ne, ty máš asi pořádný komplex z Arsenalu resp. AW - tobě už se můžu vyloženě jenom smát (prostě slepice se v tobě nezapře)

Reagovat
smazaný uživatel

"1918" se vám neustále vrací jako bumerang......a minimálně stokrát za to ještě budete platit ....

Reagovat
smazaný uživatel

ha ha ha...na to si este nezabudol???? aj tak by ste vtedy vypadli takze ani vy ste sa tam nemali dostat...ale ukazalo sa ze to bolo len dobre

Reagovat
smazaný uživatel

no, ale není nad to pak na náš úkor postoupit z 6 místa druhé ligy......prostě Norrisovy prachy, které rozdělli všude kolem na úplatcích, udělaly z woolwichckých šmejdů ligový tým...

Reagovat
smazaný uživatel

no lebo v buducnosti ste ukazali ze tobola najhorsia vec ktora kedy stretla anglicky futbal...

Reagovat
smazaný uživatel

jo, Woowich pod Norrisem - to byla taková tehdejší Čukotka pod Rusákem....nic horšího už ve fotbalové historii snad ani nebylo.......ne náhodou pak FA vyloučila Norrise ze všech anglických fotbalových struktur

Reagovat
fantomas

Mužeš mi vyjmenovat ty 3 prdele talentů?

Reagovat
smazaný uživatel

nemůžu znát všechny ty bezejmenné fotbalové nešťastníky, které Wenger odrovnal.....jsou to prostě 3 prdele Wengerového odpadu, ze kterého žabožrout vymačkal 1 hráče do A....

Reagovat
smazaný uživatel

ved ale tak je to vsade...keby sa malo kazdy rok do acka presadit 23 hracov z mladeznickych timov klub by mal 500 hracov...

Reagovat
fantomas

To neni pravda ale, o tom bych vedel, kdo všechno přichází jako dorostenec.

Reagovat
alias

Totální kravina. Nechápu jak o tomhle můžou hlasovat svazy jako Lucembursko, Kazachstán, Peru apod. kterých se asi problém počtu zahraničních hráčů v jejich soutěžích příliš netýká. Právě těchto zemí (stejně jako nás) se to dotkne ekonomicky nejvíce, protože pro jejich hráče už nebude v evropských klubech tolik místa. Takže si tímto rozhodnutím pod sebou sami řežou větev...

Reagovat
alias

Blatter se ohrazuje národní identitou, ale tímto krokem je zničí úplně. Proč? Protože bohaté kluby budou v africe drancovat nadané hráče již od ranného věku, nabídnou jim státní občanství té dané země aby jim v budoucnu nezabírali místa pro cizince. Výsledek - za Rusko bude hrát 11černochů a africké národni reprezentace budou na Mistrovství světa dostávat od evropských týmu 10,11 golů jak tomu bylo kdysi. To bude jediný výsledek této Blatterovy pí...ny.

Reagovat
smazaný uživatel

no mozno trocha pritiahnute za vlasy ale pravda tam je...ako som povedal aj ja...africky futbal pojde rapidne dole...vsetci hovoria blbosti ze v anglicku hraju francuzi, spanieli, portugalci, brazilcania, africania na ukor anglicanov...ale keby mali anglicania domacich futbalistov rovnako dobrych asi by tomu tak nebolo...cize potlacis kvalitu a das tam menej kvalitnych ale anglickych hracov...na hlavu

Reagovat
smazaný uživatel

ale prdlajz, vše je jen o penězích....je daleko levnější si koupit 10 afričanů a doufat, že se jeden z nich prosadí do A, než si slložitě piplat vlastního odchovance.......

Reagovat
smazaný uživatel

no pozri napriklad v tom arsenale je to tak ze akademi hlada talentovanych mladych hracov..hlada ich doma v londny a okoli hlada ich v anglicku a hlada ich aj po svete...zase sa neprihliada na narodnost ael na kvalitu...ty hraci pridu do arsenalu vacsinou vo velmi mladom veku cize su to vlastne odchovanci...lenze co maju spravit ked sa to podari spanielovi, francuzovi a mozno ziadnemu anglicanovi? v tej akademii maju vsetci rovnake podmienky...arsenal je jeden z mala timov ktory si fakt "pipla vlastnych odchovancov a dava im aj sancu vo velmi mladom veku..takze zase si mimo...v arsenale su momentalne v acku 4 africania v rezerve a v U18 si nemozem vybavit ani jedneho...

Reagovat
smazaný uživatel

jistě ale víš, že obyvatelé jižních států vyspívají fyzicky mnohem dříve než mladí seveřané......proto mají ti mladí jižani před mladými brity velkou výhodu, která se sice časem rychle srovná....ale britové už mají smůlu - na jejich postech už jsou jižani.....ale jo, ať žije akademie Ars*nlu...multikultruní tavící kotlík....

Reagovat
smazaný uživatel

tak to pocujem prvy krat...co ja viem...o biologiu ani o taketo veci sa moc nezaujmam...asi preto ze tam svieti viac slnka vsak? ale zase v anglicku viac prsi...tak to by malo byt asi na rovnako..nie? :-D ten kto ma talent presadi sa

Reagovat
smazaný uživatel

k čemu ti je talent, když ti chybí potřebná fyzička?......to je přece obecně známý biologický fakt - oni tam na jihu dříve vyspívají a zase dříve vyhasínají......můžeš to třeba doma prakticky pozorovat na vašich cigánech....

Reagovat
smazaný uživatel

ale no tak zase taky strasny rozdiel tam nie je...to je uplna blbost

Reagovat
smazaný uživatel

Afričani jsou fyzicky o x let výše než stejně staří z Evropy.

Reagovat
fantomas

Reagovat
herbage

Jeden dotaz, když dva 10letí Seneglci, bratři, vyrostou v mládežnické akademii Arsenalu a jeden se rozhodne reprezetovat Angli a druhý Senegal, tak "Angličan" bude jen ten co je schopnej reprezentovat Anglii?

Reagovat
smazaný uživatel

dalo by se to tak říct

Reagovat
smazaný uživatel

Ale vždyt tomu je tak už teď Belaid taky dostal možnost reprezentovat Francii nebo Tunisko a vybral si Tunis,protože tam se spíše prosadí.

Reagovat
fantomas

No to jo, ale on to bere vzhledem k tomu pravidlu. Jako jestli se ten, co dal přednost Senegalu, bude počítat do tech pěti nebo do těch šesti.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to blbost.Kdyz bych mel souhlasit tak 4+7.Uz tak je to zasah do legislativy EU.Z hlediska celkoveho pohledu na vec to bude vubec velice zajimave.Vsichni ti lide kolem z toho udelali Byznys s velky B a ted vlastne jdou tak trochu proti sobe.Tohle nemuze projit jinak z toho do budoucna muze byt precedent.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to blbost.Kdyz bych mel souhlasit tak 4+7.Uz tak je to zasah do legislativy EU.Z hlediska celkoveho pohledu na vec to bude vubec velice zajimave.Vsichni ti lide kolem z toho udelali Byznys s velky B a ted vlastne jdou tak trochu proti sobe.Tohle nemuze projit jinak z toho do budoucna muze byt precedent.

Reagovat
smazaný uživatel

a nenapadlo tě, že kdyby to opravdu nemohlo projít, tak se to nedělá?.....anebo si myslíš, že ten návrh vytvořili nějací nezdárkové, kteří o právnických záležitostech nic nevědí?.......

Reagovat
smazaný uživatel

no vies...predstavitelia EU sa uz teraz vyjadrili ze je to neakceptovatelne ale tak dobre

Reagovat
smazaný uživatel

Jen tak dál, jen tak dál...

Reagovat
smazaný uživatel

Rozdíl bude v tom, že zatímco Matějovský nyní odešel do Readingu, takhle půjde třeba do Pekingu Kvalita české ligy se nezvýší, i ti horší hráči stále najdou uplatnění ve větších klubech, pouze si trochu pohorší, čímž klesne jejich motivace něčeho dosáhnout už v ČR ( vědí, že na Arsenal to prostě nebude ).

Dalším efektem bude samozřejmě přetahování teenagerů v ještě nižším věku...

Reagovat
smazaný uživatel

Snížená motivace? Tomu sám nevěříš.

Jinak si celkem odporuješ, nejdříve řekneš, že Matějovský půjde do Pekingu a pak že stejně najdou uplatnění ve větších klubech.

Reagovat
smazaný uživatel

Arguemntovat tím, že "většina klubů limity splňuje" nebo "se nic nemění"..tak proč se to pravidlo zavádí?

Reagovat
smazaný uživatel

pan Blatter je největší hlupákve FIFA...můžeme mu akorát poděkovat že se zhorší anglická liga na úkor anglickýho národáku...super...a stejnak problém anglánů s repre to nevyřeší...to by se jejich hráči museli víc prosazovat v cizině aby šli zase na vrchol..

Reagovat
smazaný uživatel

Anglická liga není střed fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

ale oni robia veci akoby bola...

Reagovat
smazaný uživatel

Ani mi nepřijde.

Reagovat
smazaný uživatel

nie? a preco to vyslo vo vacsej miere na verejnost po skonceni kvalifikacie na euro? ani nevies ake tlaky tam v pozadi su...ale to nikoho problemy nevyriesi

Reagovat
smazaný uživatel

Nepleť si prosím anglický národní tým a anglickou ligu.

Reagovat
smazaný uživatel

neeeeeeeeeeeeeeee

Reagovat
smazaný uživatel

českýmu fotbalu to přenese jen to , že v něm bude míň peněz

Reagovat
smazaný uživatel

Bruci prirovnal bych to k nasemu problemu placeni u lekare.Taky to ti chytri a spravni lide dali k soudu a neuspeli.Nechame se prekvapit.Kdyz uz by to melo projit ve formatu 6+5 tak termin roku 2012 je opravdu drzy.

Reagovat
herbage

Povede to jen ke stupňování poroblému, zkrátka mladí talenti budou přijímat cizí občanství. Dne jsme svědky, že reprezentační týmy mohou vypadat i takto:

Německo: Fernandez - Castro, Boateng, Tasci, Fathi - Dejagah, Jones, Khedira, Trochowski - Asamoah, Gomez

Anglie: James - Hoyte, Cambell, King, A.Cole - SWP, Reo-Coker, Muamba, Young - Defoe, Bent

Francie - Mandana - Sagna, Thuram, Gallas, Abidal - Govou, Makelele, Viera, Malouda - Gomis, Cissé

jedna hezčí než druhá, radost pohledět. Zaměnujem příčinu a následek. Zvláští že takové španělsko či Itálie podobný problémy řešit nemusí, je to otitž tím, že to nejsou tam nežijí tak multikuturní etnika. Nemusí tam mít žádné regulace, tou největší jsou diváci, kteří chtějí vidět hráče své země dopněné o to nejlepší ze světa. V Anglii chtěj vidět zkrátka fanoušci radši pohlednej fotbal, společnost je tam tak multietnická, že tasm národnost vůbec neřeší a je jim to putna jestli hraje Senegalec, Ind, Číňan nebo Angličan, vždyť v publiku je značná část obecenstva jiného původu. Hlavní příčina současného stavu je jinde. Ve všech ligách to neřeší, jen v Anglii. A je to tím, že jsem za poslední léta přišlo spousta peněz. V dnešním globalizovaném světě, v době internetu sledují miliony fanoušků fotbal po celém světě, jsou miliony fandů ManU, Arsenalu atd. v Číně, Japonsku a ti zase chtěj vidět ten nejlepší fotbal, takže se kupují ti nejlepší hráči a na Angličany rozhodně nezbyde místo. Dokud byla PL všemu ukradená, tak problémy nebyly. Takhle budete mít v týmech bandu afričanů hrající si na dobré evropany, jenže až přijdou prnvní nepokoje, vezmou sirky a půjdou zapalovat auta jako v Paříži, jestli tohle chcete, tak aŤ je po vašem, ale podle mě by se ten prblém měl řešit komplexněji, ne takto prvoplánovaně.

Reagovat
fantomas

Jen nevim, co je na té anglické repre, sice jsou to všichni černoši, ale vesměs rodilí angličani.

Reagovat
herbage

že se narodíš v Anglii ze tebe nedělá automaticky Angličana, to je podle mě proces na několk generací, kdy ztratíš jakékoliv pouta k zemi svého původu a zcela se oddáš své vlasti, za kterou jseš ochoten i padnout. Není to otázka rasy i když rozdíl v genech hraje taky svou roli. U nás byl na návštěvě Angličan a to hned poznáš, odkud je, podle chování, gestikulace, vychování. I kdyby byl v masce od gorilliy, tak poznáš že je to angličan, pil dokonce čaj s mlékem, což moc teda nechápu. Já mam rád brity, jejich humor, kulturu, smysl pro sebekritiku a ironii, ten jejich typický suchý humor, ale cítím že se to pomalu ale jistě vytrácí.

Reagovat
fantomas

Jj, moje řeč.

Reagovat
smazaný uživatel

hm..tvoj pristup je uplne zly...netreba nam ziadne podobne rasisticke pravidla...ako si povedal mame tu globalizaciu..internet a vsetko mozne svet sa stava coraz mensim a mensim...multikulturna spolocnost je len logicky nasledkom...a nie je to zla vec...ale to uz nie sme vo futbale a je to na ovela dlhsiu diskusiu ako tato tu...takze byt tebou taketo veci by som tu naozaj nemiesal lebo to mozno znie ako dobry argument ale hovori to uplne o niecom inom a co je este dolezitejsie je to dvojsecna zbran

Reagovat
fantomas

Tak todle s fotbalem souvisí dost.

Reagovat
smazaný uživatel

ze v parizi niekto zapaluje auta??? naozaj...ako som si to mohol nevsimnut

Reagovat
fantomas

Tak třeba toto konkrétně ne, ale celkově ten jeho příspevek je k tématu.

Reagovat
herbage

jsem čekal takovoudle reakci, tak zaprvé, nejsem rasista, je mi upřímně jedno jakou má kdo barvu, ale nemam rád, když mávnutím proutku člověk změní občanství, ale dále si sebou nese svoje zvyky z původní země, to je pak zaděláno na problém. Nelíbí se mi, co se děje, nechci přiject do Francie, Anglie, USA, aby to všude vypadlo stejně, stejně uniformní lidé, kteří neví kam patří, neznají dějiny své země, svůj mateřský jazyk. Nechci multikulturní břečku všude po světě, protože pak jsou potom státy k hovnu a můžem zrušit hranice, dát si v Egyptě jako v Antarktidě Coca-Colu s hamburgerem a být "happy". Jestli se ti nelíbí příklad s Paříží(kvůli barvě pleti), tak ti dám na příklad Sudety. Dokud se dobře žilo, žádný problém nebyl, pak přijde jeden magor v sousedním státě a hend se řeší národnosti a třetina národa nás zradí a dá se k Hitlerovi, povyšuje se nad nás a má nás za podřadné tvory. Tohle samé se můýže stát i teď, první problémy a hned se musí najít viník na základě barvy pleti, národnosti či jinému poznávacímu znaku. Pokud si stát není schopen udržet svojí integritu, tak přestává být státem.

Reagovat
smazaný uživatel

tak taku ameriku musis potom nenavidiet USA totiz nie je nic ine ako sebranka vsetkych narodov a kultur...podla mna sa netreba bat multikulturnej spolocnosti...a to co si napisal dejiny, urcite kulturne tradicie a vsetko...to je naozaj potrebne a treba si to udrzat ale to je uz na ludoch...ja si myslim ze takto sa to vyvyja a tak ako v dejinach sa ludia zacali zgrupovat a robit mesta, neskor staty na ochranu a podobne tak aj tieto staty zacnu zanikat...je to logicky vyvoj...a neviem preco by to malo byt zle...je pravda ze na to nie je nikto pripraveny...ale to je uz fakt ina tema...no a konkretne k sudetam...ja som slovak takze to zase az tak nevnimam ale myslim ze to tiez bola zamienka niecoho ineho...aj vo francuzsku tam to neboli len imigrantia cierny pristahovalci...boli to socialne slaby ludia ktory sa takto nespravne snazili riesit problemy...par magorov ich strhlo a bolo zle...no a ich zase strhol jeden magor, sfanatizoval ich a vyuzil ich...to bola jeho taktika...ale postupne sa zabudne na rasove a narodnostne veci...ako som povedal je to evolucia, nehovorim vsak ze si pritom nemozes niest odkaz svojich predkov a originalnej kultury...naopak to by si mal...

Reagovat
herbage

máš pravdu USA skutečně nemám vůbec rád, většina jejich intelektuálů se za ni stydí. Jsou slití v jeden multikulturní dav, lehce manipulovastelný, TV jim vymívá mozky, noviny také, oklní svět neznají. Sami jsou rasistém, černosči volí Obamu jen kvůli barvě pleti, hispánci hromadně Clintonovou, protože nechtěj černocha prezidentem atd. Navíc ten jejich povýšený patriotizmus, jejich nadřazenost nad světem, ignorace mezinárodního práva, u soudu věří v Boha, zkurvili pojmy jako demokracie a svoboda, tato slova ztratila v jejich kontextu význam. Vedou útočné války kvůli ropě a maskují to dobrými úmysli, schodí si WTC a zabijou vlastní civilisty(bohužel dodens nedošetřeno a nejspíš nidky nebude). Ale líbí se mi jejich horizontální model demokracie na úrovni států a měst. Díky, že problémy v Paříži nezaměnuješ za rasové nepokoje, ale jako sociální vrstvy. Jako Slovák bys měl vědět jkdyž ne o sudetech tak o Maďarech, kteří vám chtěli udělat to samé. A ještě k tim USA, podívej se, jak dopadli po hurikánu Katrina, během 5dní tam vznikl větší chaous než v leckteré banánové republice, vyvážej "demokracii" do světa a nejsou ani schopní postarat se o vlastní lidi, podle mě spějí jen k zániku, já si jen přeju, aˇnestáhnou okolní svět sebou.

Reagovat
smazaný uživatel

A co ti na to řekl lékař?

Reagovat
herbage

první lékař jseš zatím ty, ale zdraví jiank dobrý, děkuji za optání. PS. Miluji tyto jednovětné komentáře, co se ti konkrétně nezdá? Války vedou, WTC se schodnem že se neschodnem, ale mam rád lidi co v tom mají hned jasno, takový jasnovidci a zároveň iženýři fyziky v jednom, že sám americký architekt, který navrhuje železobetonové stavby pořádá besedy, kde dokazuje že to byl podvod, kde shromažďuje petice předních vědců na dořešení, ty bys taky poslal k lékaři, viď? Poslední preziden USA, kterj to s pojmy demokracie a svoboda myslel upřímně byl Kennedy, ale toho sejmuli(znova nedošetřeno). Z úst Bushe jsou ta slova jen prázdné pojmy, ignorace mezinárodního práva viz války v Iráku, Afghnistánu, uznání Kosova, u soudu přísahat na bibly, no jestli se to tobě zdá přijatelný, tak budiž. Negramotnost je také celekm známá, ale není to zas tak hrozné, záleží na lokalitě. S Katrinou to byla taky pravda, tak co se ti nezdá, budeš koulet očima, znova napíšeš jednovětou reakci?

Reagovat
smazaný uživatel

Co se mi na tom nezdá? Je toho příliš mnoho, proto se mi to nechtělo psát celé.

Holt někteří jedinci žijí v domnění, jak je celý svět manipulován ale zrovna on a pár šťastlivců vše odhalili a je jim úplně jasné, jak to všechno ve skutečnosti bylo.

Veškeré informace přitom mají právě z médií (dokumenty, filmy, rozhovory...), ironie? Nejhorší jsou ty jednostranně zaměřené "filmy" jako 9/11 a Zeitgeist s tunou faktivkých chyb bez druhého pohledu...

USA zabije tisíce vlastních občanů a pak o tom vklidu nechají do médii mluvit architekta, no to je úžasné.

Reagovat
herbage

ne, architekt mluví o tom, že to byla řízená demolice, stejně tak jako experti na demolice, kdo jiný má o tom mluvit?

Reagovat
smazaný uživatel

No přece nikdo, si myslíš, že je to snad problém zatajit? Umlčet je? Když není problém nechat zničit jendu z nejvýznamnějších budov New Yorku?

Reagovat
herbage

proč umlčet, když dav jako ty je překřičí, s tim že je to banda naivních paranoiků? Neznáš novodou cenzuru, stokrát lepší a efektivnější než za komančů? Vybreptejte se jak chcete, stejně vás nikdo neposlouchá, hlavní média ovládáme my. Většina lidí čte mainstream, kouká na maistream, poslouchá ho, neuvažují na d tím, že jim lžou, navidí důvod proč, nemyslí, jen přijímají informace, které si už dále neověřují.

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdo neposlouchá? A co ty? A co ty desítky lidí, co zbožňují Zeitgest a spol? Opravdu nikdo neposlouchá?

Reagovat
smazaný uživatel

"desítky tisíc"

Reagovat
herbage

co ty desítky tisíc lidí udělalo nebo změnilo, Všichni je maj za bandu cvoků, včetně tebe, v Televizi to nidky neodvysílaj a když demostrujou, tak ej v médiích jako vždy ignorujou nebo pomluví, když už to nejde skrýt. Nebo kde si o Zeitgeistu z oficiálních míst slysšel, kde si o něm četl?

Reagovat
smazaný uživatel

Nikde to nevysílají? Proč si proboha vymýšlíš, Zeitgestu je plný net (co víc bys chtěl od tak nekvalitního filmu? Aby na to byly recenze na nově?), neustálých teorií se na mě valí ze všech stran, Discovery je toho plné... Tak si nevymýšlej.

Reagovat
herbage

rozlišuj svobodná média(Internet) a soukromá mainstreamová média, ani v jednom nepustili tebou jmenované filmy a ten architekt dělá přednášky či takové besedy, kde informuje veřejnost o tom co zjistil, on byl původně taky popíračem, ale fakta ho přesvědčila nebo myslíš že zčista jasna se zbláznil? Na tom je to založený, že banda užitečných idiotů s masmédii vymytými mozky bude kamenovat všechny kacíře, nejsme o nic dál než ve středověku. Normální přístup by měl být odpovědět na kokrétní dotazy, dělat hromadé debaty špičkovýc vědců, pořád nejsou základní otázky odpovězeny. Ten den se seběhla taková spousta náhod, že to náhoda zkrátka být nemohla. Petagon, údajně nejhlídanější budova světa a ani jedna kamera okolo? Ty 4 obrázky z pumpy, který ukazujou mlhu nepočítám, běžná kamera 30fps by při rychlosti letadla 720km/h zaznamenala 6,6m letu letadla každý obrázek, což na videu není. Navíc mnoho zkušených letců posoudilo záznam na radaru letu, rychlosti a provedeného obratu a s klidným svědomím řekli, že to nebylo možné. NORAD, jedna z nejlépe fungujících(řekl bych nelépe) vzdušních bezpečnostních sil, mají normy, dokdy má letadlo vychýlené z kurzu být v kontaktu se stíhačkou, jako máš normy, dokdy musí být sanitka nejpozději u pacienta a nechají 1,5hodinu lítat 4letadla po tom co se stalo? Nenech se vysmát, to že měli ten den cvičení byla náhoda? A jak to věděl údajně Usáma? I kdyby bylo cvičení, nemůžou ochromit celou bezpečnost státu, to je několikanásobně jištěný systém, to nejsou žádní amaetéři, teroristická hrozba únosu letadla a použití jako zbraNˇje dlouho známá(vlastbně už kamikazde za 2.SV) I WTC bylo na to konstruktováno, letadlo mohlo narazit i třeba do jaderné elektrárny a že jinch není v USA málo. ČEtl jsme názor dispečera ČSA a ten řekl, že mají tak přísné postupy a řády, že to není v podstatě možné a to dělal dispečera i před 11.září. Mysli si o tom co chceš, je to tak jednoduché odsoudit, rád bych veřil, že to bylo tak jak nám trvdí, přesvěč mě, byl bych ti neskonale zavázán.

Reagovat
smazaný uživatel

Internet? svobodné médium? A to žiejš v jakém světě?

Tam jakési čísla začneš házet... odkud je máš, můžu vědět? Fakt nseskutečné, tady tyto představy, že vláda, která údajně spáchá jeden z největších podrazů v dějinách lidstva pak v klidu nevchá mluvit architekty a vědce, nechá uvěřejnit film, který to vše prozrazuje... To jsi vážně tak naivní?

Reagovat
herbage

stačí dát do googlu a našel jsem článek od CBS:

http://www.cbsnews.com/stories/2001/09/11/national/main310721.shtml

460mil v hodině tj cca 720kmph(aby se dobře počítalo) to je 200m/s, souhlas? No a vyděl to 30snímkama za sekundu a máš těch 6,6metru za sekundu každý obrázek. No a co se týče dalších čísel, myslím tyy časy, dokdy má být stíhačka u letadla, tak ti neodpovím. Slyšel jsme to několikrát, ale zdroj ti ocitovat nemůžu. Můžu ti ale říct, co psal ten letový dispečer. Každé letadlo má svojí stanovenou dráhu letu a jakmile se odchýlí, hned mu to dá vědět a kontaktuje se s oním letadlem, proč se odchýlí, navíc piloti musí odesílta jakýsi kód, kterým potvrzuji že ovládají letadlo. Pokud je změna kurzu, vzlétá automaticky stíhačka, která tam musí být co nejrychlejš, což je pochopitelné, ta se snaží navázat spojení, kdyby jim selhalo rádio tak pomocí světlic a navede letadlo na správný kurz, poté ještě vystražnš vystřelí a pak nekompromisně letadlo sestřelí, škody mohou být veliké (přehrady, JE atd.) Na všechno jsou jasné a nesmlouvavé předpisy. Ty jsi mi zatím na nci neodpověděl, je že je to nad tvé chápání a že jsme naivní, o fakta se nezajímáš, odpovídat máš ty, ale zkrátka nevíš. Architekta odsuzuješ, ač je povolaný specialista, ani si ho nevyslechl. To je pak těžká diskuse. Přečti si ještě jednou mé příspěvky a odpověz mi na mé základní otázky.

Reagovat
smazaný uživatel

A na co ti mám odpovídat, proboha? Já o 9/11 vím hovno, respektive to, co se objevilo v médiích, tedy to, co víš ty. Nic víc nikdo z nás neví, jenže zatímco já beru všechny informace z médii s rezervou, ty jedny informace označuješ snad za propagandu a pak úplně stejný zdroj informací mi tady podstrkáváš jako argument.

To je právě ta největší ironie, že informace z médií se používají jako důkaz podvrhů jiných informací z médií. My všichni víme naprosté hovno, bohužel jsou však mezi námi naivní, kteří si myslí, že vše odhalili, přitom neví vůbec nic a jsou manipulováni ještě více než ostatní.

Reagovat
herbage

ne, ty všechno bereš jako fakt, díky žes napsal, že o tom nic nevíš, mohl si mi ušetřit čas, teď vím že mi na mé otázky neodpovíš, protože odpovědi neznáš. Ten zdroj jsem použil proto, abys mi věřil. Jinak čerpám z mimo maistreamových médií, tam se nic takové nedočteš. Já tě nechci přesvědčit, tebe ani nejde, ty nejseš ani ochotnej připustit, že by to mohlo být jinak. Rád bych bavil s někým, kdo o tom něco ví, byť by zastával opačné stanovisko, z tebe vypadne jen mezinárodní spiknutí, banda pomatenců atd., to si rovnou můžu přečíst Mladou Frontu a vyjde to nastejno.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Ach ty jsi ubohý.

Reagovat
smazaný uživatel

TYs mě očividně vůbec nepochopil, já o tom nic nevím, jenže ty o tom taky vůbec nic nevíš. Rozdíl je ten, že já si to připouštím a ty si myslíš, že něco víš na základě údajů z médií. USA i ostatníé země dělají věci a ví o věcech, o kterých my, obyčejní smrtelníci, nikdy nebudeme vědět a nebudem mít ani tušení. Někteří lidi to pochopí, druzí si budou myslet, že ti vše odhalili.

Reagovat
Dayman

Reagovat
smazaný uživatel

Právě jsem slyšel v rádiu o tom, že FIFA chce zavést pravidlo 6+5. Ale EU se prý proti tomu už vyslovila.

Reagovat
fantomas

Jj...http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7427487.stm

Pak když budeš hledat je tam o tom i článek.

Reagovat
smazaný uživatel

EU je jen banda byrokratů, s trochou štěstí tu za pár let nebude.

Reagovat
Arne

Reagovat
smazaný uživatel

EU a né podobné org. tu budú asi bohužial navždy. obmedziť cedzincov je blbosť, som presvedčený, že kvalita futbalu by išla dosť výrazne dole a to, že anglicko nepostúpilo na ME nie je určite z dovodu vela cudzincov v lige

Reagovat
smazaný uživatel

Navždy? Tak navždy určitě ne, to se spolehni. Ani starověký Řím zde nebyl věčně.

Reagovat
smazaný uživatel

myslím si, že smerovanie tohto sveta by mohla zmeniť len velká prírodná katastrofa. akékolvek uhnutie niektorej krajiny nachádzajúcej sa v civilizovanej oblasti z určenej normy a rozhodujúce velké štáta urobia účinné opatrenia, dalej vymielanie mozgov skreslovanie historie v TV a to je rozhodujúce masmédium, nie som paranoik iba sa dosť zaujímam o politiku a historiu a štve ma to, ale toto sú futbalové stránky a zodpovedný nech sa starajú ako na základe videa dodatočne potrestajú simulantov a nech nerozbíjajú súčastnú koncepciu futbalu

Reagovat
smazaný uživatel

No spíše jseš milovník knížek a la 1984.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebude to až tak drastické ani pre Arsenal ako sa to teraz zdá. Za 4 roky sa vypracujú tucty dobrých angličanov a sa objavia nové mladé talenty. Z dneškých hráčov Arsenalu dovtedy mnohí vyblednú a vystarnú, čiže nič drastické si myslím. Veď v doraste majú už teraz 4-5 mladých hráčov, ktorých predstavenie v A-tíme je len otázkou času. Mark Randall si už premiéru odbyl, sú tam ešte Kieran Gibbs, Henri Lansbury či Luke Freeman, ktorím sa predpovedá sľubná budúcnosť v profesionálnom futbale. V roku 2012 už budú mať všetci 20 - 23 rokov a dnešné opory ako Hleb Touré, či Rosický už budú po 30. Čiže nemusí to byť až taký šok ani pre Arsenal ako sa teraz zdá . . .

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele