Mandžukič zdravil generály, německému svazu se to nelíbí

19.11.2012 21:06 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4537
Související články
Komentáře (249 / 0 nových)
Romulus
19.11.2012 21:10
#
co pletu politiku do futbalu
Kazisvět
19.11.2012 21:11
#
Kosovo je Srbsko !
Milan.B
19.11.2012 21:12
#
Han střelil první
19.11.2012 21:13
#
Jose La Perla Reyes
19.11.2012 21:20
#
Kosovo je Srbija !
Doni77
19.11.2012 21:23
#
Kosovo je Kosovo Stejně jsou na tom líp než třeba Bosna a taky nikdo nepíše, že Bosna je Srbsko ...
Jose La Perla Reyes
19.11.2012 21:26
#
protoze kosova je stát albánců na území srbska,to je jako kdyby si najednou slováci nebo poláci u nás narokovali slezsko..
Doni77
19.11.2012 21:28
#
Kosovských Albánců! Ti jsou (podle mých informací) o cosi úrovní výš, než samotní Albánci (proto se nepřipojili k Albánii). Proč by tedy nemohli žít ve svém státě? Nebo je snad rozumnější řídit se stylem 'Západní břeh Jordánu'? A zase tolik Poláků v celém Slezsku nežije, spíš bych se nedivil, kdyby si Maďaři vzali jih Slovenska a již zmíněné okolí Noveho Sadu ...
Milan.B
19.11.2012 21:30
#
madari sa mozu ist vysrat
Han střelil první
19.11.2012 21:38
#
ACSisBEST
19.11.2012 21:40
#
JIMMY-PO
19.11.2012 21:53
#
irik
19.11.2012 22:39
#
ad.albert
20.11.2012 06:37
#
alealeale len ma ser
Milan.B
20.11.2012 08:01
#
ty si madar co ? hmmm
ad.albert
20.11.2012 08:04
#
ty nevieš kde je Rožnava?
Milan.B
20.11.2012 08:08
#
ja som z Roznavy ale to neznamena ze som madar
ad.albert
20.11.2012 08:26
#
ty si z Juhu však?
Milan.B
20.11.2012 08:29
#
Vargove
ad.albert
20.11.2012 08:31
#
tam som býval hned vedla policajtov
Milan.B
20.11.2012 08:51
#
to je Jarná, ja byvam na Mierovej
Kazisvět
19.11.2012 21:41
#
slovensko at si vemou celý
Milan.B
19.11.2012 21:42
#
povedal kazisvet prví z bozi vule kral!
Kazisvět
19.11.2012 21:51
#
trim p*ču
Milan.B
19.11.2012 21:54
#
lebo co?
Kazisvět
19.11.2012 21:58
#
co myslíš
Milan.B
19.11.2012 21:59
#
JIMMY-PO
19.11.2012 21:53
#
inteligent
Senad
19.11.2012 21:50
#
jasne, protoze jsou v Kosovu podle tebe nejaci specialni Albanci, maji pravo na vlastni stat, Kosovo bylo a je tradicni soucasti Srbska, hraje velkou roli v srbskem pravoslavi a bitva na Kosove poli ma pro Srby obrovsky vyznam, neexistuje jediny rozumny argument, proc by Kosovo nemelo byt soucasti Srbska
JIMMY-PO
19.11.2012 21:53
#
Doni77
19.11.2012 21:53
#
Tak proč, když to pro ně má takový význam, tam nežije 95% Srbů, ale nechali si tam vecpat 'superAlbánce'? Má to význam, 'Kosovci' chtějí vlastní stát, tak jako ho kdysi chtěli Chorvati či Slovinci
JIMMY-PO
19.11.2012 21:56
#
čo je toto za logiku...a to akože to, že niekam prišli ich oprávňuje si privlastniť kus cudzej krajiny?
Doni77
19.11.2012 21:59
#
Přesné fakta neznám ... Ale pochybuju, že se tam Albánci hromadně nastěhovali před 3 lety a hned chtěli stát. A jde o věc na Balkánu, to asi ani my pochopit nemůžeme. Prostě si řekli 'Nelíbí se nám vaše pravidla, tak si založíme vlastní stát...'
Senad
19.11.2012 22:03
#
takze Madari na Slovensku, v Srbsku a Rumunsku si ted vzpomenou, ze se jim nelibi pravidla a vyhlasi tam taky vlastni stat?
Doni77
19.11.2012 22:04
#
Pokud by přemýšleli jak Balkánci ... Tak bych tomu věřil
Senad
19.11.2012 22:10
#
ta mira nacionalismu na Balkane a v Madarsku je dost podobna
Kazisvět
19.11.2012 22:07
#
turci na moravě, braniboři v čechách, madaři na slovensku
Doni77
19.11.2012 22:08
#
... Přerov by byl druhým Monacem ...
Senad
19.11.2012 22:01
#
ale ty uplne ignorujes historicky vyvoj, ktery byl v tech oblastech (Chorvatsko, Slovinsko, Kosovo) znacne rozdilny, navic Albanci maji hned vedle vlastni stat, takze pravem na sebeurceni se da vznik Kosova jenom tezko oduvodnit
Doni77
19.11.2012 22:06
#
ok Byl jsi v Kosovu? Rád bych věděl víc o nich, rád bych se tam příští rok podíval. Tam a Bosna
Senad
19.11.2012 22:14
#
ne, v Kosovu jsem nebyl, ale do budoucnu to planuju, zvlast pravoslavne klastery me lakaji
King.Suarez
19.11.2012 22:14
#
Za dávnejších čias, v bojoch medzi Srbskom a Albánskom si Albánci prisvojovali aj Kosovo a takzvanú Metochiu, V tých časoch mnohými bitkami dosiahli, že dokázali vytlačiť Srbov z Kosova za čo môžu ďakovať aj pomoci NATO a OSN, čo je ale vedľajšie. V súčasnosti je to štát v ktorom má najväčšie zastúpenie Albánska komunita a taktiež USA, ktoré sa snaží postaviť túto krajinu ako tak na nohy.
Ak by sa každý riadil podľa toho, že mu kedysi pred vojnami, bojmi v minulosti patrilo akési územie, tak ako to robia Srbi v prípade Kosova, tak sa ešte polka sveta bije o to, čo je koho a čo nie
RickNash
19.11.2012 22:42
#
protože nechtěj? vole?
db18
19.11.2012 22:55
#
Proto taky Slovensko neuznává Kosovo jako samostatný stát, ale bere je stále jako součást Srbska
gugga
20.11.2012 01:21
#
protoze to Kosovo proste neni jejich. Byli tam jako mensina ktera se postupne rozrustala, aby nakonec srbum Kosovo ukradli i s jejich majetky, povrazdili je nebo znasilnili jejich zeny, to vse za tiche asistence KFOR. A nakonec doslo i na "humanitarni" bombardovani Srbska...
SmradlavySvab
20.11.2012 01:40
#
k. Albánci byli v Kosovu většina
Rssa
19.11.2012 22:01
#
Bosnu nemůžeš srovnávat s Kosovem. Ti jsou legitimní stát jako je třeba Polsko nebo ČR.
Nr.Nobody
19.11.2012 21:30
#
einnor
19.11.2012 21:31
#
ACSisBEST
19.11.2012 21:39
#
jarouss
19.11.2012 21:41
#
Senad
19.11.2012 21:44
#
Kenneth
19.11.2012 21:51
#
FeriACS
19.11.2012 21:54
#
Pán
19.11.2012 21:59
#
lukas.st
19.11.2012 22:12
#
RickNash
19.11.2012 22:31
#
Právo na sebeurčení je (a má být) jedním z hlavních pravidel mezistátních (nebo spíše mezinárodních) vztahů - pro utvoření fungující společnosti (a tedy potažmo státu) je třeba, aby se občané tohoto státu cítili jako celek. Mají-li obyvatelé podstatné části území pocit, že ke zbytku nepatří (což byl, jak jistě víš, v případě Kosova v rámci Srbska dost opodstatněný pocit), mají mít právo na to vytvořit si svůj stát.
A btw. co je tohle kurva za logiku? Jseš občan země, která vznikla podle téhož principu jako Kosovo, tak nechápu, co se ti honí hlavou, když tohle píšeš. Podepsal by ses i pod "České země jsou součástí Rakouska-Uherska"?
Doni77
19.11.2012 22:34
#
Kazisvět
19.11.2012 22:41
#
Ano podepsal.
RickNash
19.11.2012 22:44
#
čili ty si nemyslíš, že by měli lidé samotní rozhodovat o tom, v jaké zemi chtějí žít?
Kazisvět
19.11.2012 22:48
#
Tak pokud by se to týkalo z.B monarchie, tak jakožto monarcha bych se s nikym o nákym odtrhování se vůbec nebavil
RickNash
19.11.2012 22:54
#
Ptal jsem se na tvůj názor, co ty chápeš jako správné.
Kazisvět
19.11.2012 22:59
#
No já sem ti to řekl z mýho pohledu, z čehož se dá ten názor lehce vyvodit. Pokud je někdo někomu podřízen, no tak má hold smůlu... Zlatý totalitní režimy, protože tohle svinstvo co je po celym světě se nedá za demokracii považovat do tý doby než to přestane řídit židovská lobby.
RickNash
19.11.2012 23:03
#
židovská lobby? to je zklamání, člověk začne s někym diskutovat, těší se na výměnu názorů, a nakonec se ukáže, že oponent je něčim děsně sjetej... (nebo jenom blbej jak tágo)
Kazisvět
19.11.2012 23:08
#
To samé bych mohl říct o tobě
RickNash
19.11.2012 23:09
#
Ale však si říkej co chceš, od člověka, co volá po totalitě a věří kecům o židovskym spiknutí ála Dan Brown, od takovýho člověka to bolet nebude.
Josifek
20.11.2012 11:42
#
Celý svět řídí tajné sionistické spiknutí, to je jasný!!! Ty p!čo, co já se tu nedozvím za sračky, to je neskutečné, židovské lobby, velkolepější výrok byl snad jen kolegy, který uvedl, že "že po celé dějiny spolu lidé spolupracovali"....
Pokahontas
21.11.2012 03:00
#
To je neuvěřitelně špatné srovnání...
Kosovo je srdce srbského státu,Albánci se tam přistěhovali.Velký zlom nastal po 2.světové válce,kdy Jugoslávie nejenže přijala spoustu upchlíků z Albánie,ale dokonce zakázala návrat spoustě odtamtud vyhnaných Srbů,což byl další zlom v demografickém vývoji.
A jelikož se narozdíl od Srbů Albánci množí jako králíci,tak se Srbové stali v srdci své země menšinou-což vůbec není důvod proto,aby to nebyla jejich zem.To je jako bys říkal,že Cikáni maj právo vyhlásit nezávislost Chánova na Česku nebo Turci z berlínského Kreuzbergu nezávislost na Německu.
Habsburská monarchie přeci ovládla do té doby existující český stát,to je něco jiného,než kdyby se Češi začli stěhovat do Rakouska a tam ho pak rozbíjeli.Daleko výstižnější je srovnání se Sudetama(-obojímu mimochodem poskytly záštitu stejné darebácké velmoce)
SmradlavySvab
19.11.2012 23:51
#
už neni
kiwwi
20.11.2012 09:47
#
Josifek
20.11.2012 11:37
#
Jdi s touhle sračkou do hajzlu, na web kazisvětů, kde ti horda zapálených, povětšinou přihlouplých nacionalistů bude hlasitě přitakávat..
Pokahontas
21.11.2012 03:08
#
Co je na pravdivém konstatování nacionalistického?
Silně nacionalistické,potažmo šovinistické jsou ta gesta Mandžukiče a Shaqiriho,to ti najednou nacionalismus nevadí?
Josifek
21.11.2012 13:59
#
Viz níže, to mi vadí také, tyhle prohlášení sem absolutně nepatří a vyvolávají nesmyslné diskuze (na fotbalovém webu).
Filip12
19.11.2012 21:11
#
to zdravil pravící nebo co ?
db18
19.11.2012 21:14
#
salutoval
Desperado
19.11.2012 21:27
#
i zdravil pravicou...
Milan.B
19.11.2012 21:12
#
pre mna osobne Srbi>>>>>>>>>> chorvati
einnor
19.11.2012 21:32
#
pro mě osobně Chorvati>>>>>>>>>> srbi
Milan.B
19.11.2012 21:33
#
tak to si asi nezazil jedných a druhyých osobne, asi by si zmenil nazor
einnor
19.11.2012 21:37
#
právě, že jo. srbové jsou hovada
Milan.B
19.11.2012 21:39
#
no to ja mozem povedat o chorvatoch.... otec v 90tych rokoch bol ako vojak UN v Juhoške a chorvati len pytali marky a dolare aj za pohar cistej vody..
King.Suarez
19.11.2012 22:16
#
Aha, a na základe toho si usúdil, že sú Chorváti horší, ako Srbi?
Srbsko patrí k tým krajinám, ktoré nemajú radi prakticky nikoho, niekoľkokrát som tú krajinu navštívil a ja za seba jednoznačne tvrdím, že Chorváti sú stokrát lepší, ako Srbi
RickNash
19.11.2012 22:33
#
bože, nejde o to, jestli je ten člověk Chorvat nebo Srb, ale o to, jestli je to hovado nebo ne. Národnost s tím nemá co do činění, ikdyž chápu, že je mnohem jednodušší škatulkovat.
Azazelo RD
20.11.2012 00:09
#
Já bych dokonce řekl, že není důležité, jestli má velbloud jeden nebo dva hrby, ale jaký je to člověk!
RickNash
20.11.2012 00:57
#
Teď si ani nejsem jistej, jestli to je myšlený vážně nebo jako jedůfka...
Azazelo RD
20.11.2012 13:21
#
To je citace z jedné hry Divadla Sklep. Mám pocit, že tohle zrovna říkal Hanák, ale nejsem si jist.
SmradlavySvab
19.11.2012 23:59
#
Slovinci>Chorvati/Bosňáci>Srbové
db18
19.11.2012 21:14
#
"Mandžukič se po vstřelení branky rozběhl směrem k fanouškům Bayernu, postavil se do pozoru a vztyčil paži." Přitom salutoval stejně jako Shaqiri
Filip12
19.11.2012 21:22
#
takhle zdraví jeden pán učitel
SanchoPancha
19.11.2012 21:25
#
Docela by mě zajímalo, co k tomu řeknou ultras Bayernu. Tu pravici tam potom zvednul, ne?
db18
19.11.2012 23:11
#
Řekl bych, že budou stát za Mariem a "půjdou" proti DFB
SanchoPancha
20.11.2012 08:31
#
Řekl bych, že je bude srát ta zvednutá pravice a možná obecně to politické gesto.
Doni77
19.11.2012 21:16
#
Srbové Kdysi vládl Bělehrad veliké Jugoslávii, dnes mají hovno a i to se jim nadále rozpadá. Stačí, aby se ještě trhli Maďaři na severu v okolí Noveho Sadu a Bělehradu zbydou jen lány kukuřice a obilí, nová dálnice u Bělehradu a samotný hnusný komunistcky vystavěný Bělehrad s Djokovicem na každém billboardu ...
Gorky
19.11.2012 21:19
#
Tomanatura
19.11.2012 21:27
#
Oni jsou ti Jugosi ale vsichni padli na hlavu. Misto mozku maji ohen, to se pak tezce vyjednava kompromis.
SanchoPancha
19.11.2012 21:28
#
Hezky řečeno "místo mozku mají oheň" .
Doni77
19.11.2012 21:32
#
Měl jsem tu čest letos navštívit Albánii s Makedonií a pochopitelně byly zastávky na území Srbska. Nepotkal jsem jediného sympatického člověka, samý zloděj, žebrák, nasraný borec, ... Všude bylo něco rozbitého, posprejovaného, nepořádek, nic k vidění - nechtěl bych se tam vracet. To Makedonie - pěkná a vyspělá země s plno přátelskými a (skutečně) krásnými ženami
Tomanatura
19.11.2012 21:36
#
To ne, lidi jsou v principu vsude stejni, u nich je problem, ze jim v mozku chybi centrum pro klid. Hajzlove nejsou, znam jich spoustu a bez vyjimky vsichni bezva charakter, ale vyjit s nimi a stat si pritom za svym nazorem - to nejde.
Desperado
19.11.2012 22:01
#
Tak to si v tomto prispevku dost protirecis.
Han střelil první
19.11.2012 21:37
#
Srbsko jsem neměl tu "čest" navštívit, ale v Makedonii jsem byl a nelze jinak než s Tebou souhlasit. Opravdu krásná země s příjemnými lidmi, i když tam je to spíše vlivem Řecka, které sice teď nemá příliš valnou pověst a jsou to nehorázní bordeláři, ale lidé jsou veselí, příjemní, bezstarostní a vždy ochotní pomoct.
Doni77
19.11.2012 21:39
#
Ale co jsem zjistil, nenávidí tam 2 národy - Rusko a Řecko. Tak nevím Každopádně je tam krásně, ale co do turismu je tam hodně nevyužitý potenciál. Albánie byla krásná krajina, ale chudí lidé a všude jen bordel ...
Slepičák
19.11.2012 22:06
#
No nesnášej hlavně albánce, pak řeky, pak bulhary . Člověk sem jim zas nemuže divit když maj kolem sebe póvl.
Senad
19.11.2012 21:41
#
Makedonie je vyspela a moderni zeme? to asi nemyslis vazne
Doni77
19.11.2012 21:43
#
Vyspělá v porovnání třeba se Srbskem, potažmo Bosnou a Kosovem. Pochopitelně, že za západní Evropou dost zaostává. Ale ono když pár dní strávíš v Makedonii a pak přejedeš do Albánie, tak ti Albánie přijde jako Tramtárie a Makedonie jako vrchol životní úrovně
Senad
19.11.2012 21:55
#
byl jsem v obou zemich, jedinym duvodem, proc je Makedonie na vyssi urovne nez Albanie, je to, ze byla soucasti Jugoslavie, zatimco Albanii si uzivala vlady E. Hodzi, a ze srovnani Srbska a Makedonie vyjde jasne lepe Srbsko
Doni77
19.11.2012 21:57
#
Tak potom je to o názoru ... Každopádně je fakt, že Hodža ji z toho udělal středověk, bude dlouho trvat, než dotáhnou Evropu, ale krásných památek je tam spousta ... A pak ty bunkry Na druhou stranu - mít písečnou pláž jen pro sebe není až tak zlé
irik
19.11.2012 22:41
#
A tak s Makedonci je to taky těžké, jsou fajn, ale trošku pruďasi, hlavně směrem k Řekům (ačkoliv Řekové jsou takov svině, že jim to přeju) ..., no a především Makedonci neexistují, protože to jsou Bulhaři .
Doni77
19.11.2012 22:44
#
To s Bulhary jsi vzal kde? Součást Jugoslávie a Bulhaři? Neříkej, že Alexandr byl spíš Bulhar jak Řek
irik
19.11.2012 22:49
#
No ten makedonský pseudonárod je prostě a jednodušše bulharského etnika, hovoří bulharštinou (respektive jejím nářečím) ..., Jugoslávie (Srbové) k tou území přišli v důsledku světových válek ..., a byl tuplem Řek, ale z jiný části Makedonie, z té, která teď náleží Řecku ..., mjí to tam na jihu pěkně zamotané. FYROM s Makedonií spojuje jen a pouze jméno.
Doni77
19.11.2012 22:55
#
Tak to potom OK
Tharqa
20.11.2012 15:16
#
tohle je dosti naivní tvzení. Radikální nacionalismus je ve všech národech na světě zakořeněn úplně stejně a záleží hlavně na okolnostech, jak moc na povrch se dostane a jak se projevuje.
einnor
19.11.2012 21:31
#
rufus
19.11.2012 21:21
#
Pokud Štimac opravdu mluvil o tom, že by Gotovina a Markać mohli mít čestný výkop před vzájemným zápasem, tak je totální magor. Následnou reakci Srbů bych nechtěl vidět..
Kazisvět
19.11.2012 21:25
#
by jim ten jejich zagreb srovnali se zemí
domingo.
19.11.2012 21:23
#
Mandžukič
domingo.
19.11.2012 21:23
#
bayern za todlecto palec nahoru
Pizzorno
19.11.2012 21:36
#
OT: Nechce někdo tým slušně rozjetý tým v nejlepším prohlížečovém managerovi světa? Mám jich víc, ale musím se jich zbavit, jinak mě zabanujou Tohle už je poslední, tak kdo máte zájem tak napište. Je to www.trophymanager.com
Kazisvět
19.11.2012 21:40
#
v jaký seš lize?
Pizzorno
19.11.2012 21:41
#
4.14, Česká republika
Kazisvět
19.11.2012 21:43
#
já sem ve třetí akorát potřebuju ted posílit jinak spadnu
Pizzorno
19.11.2012 21:47
#
No já měl celkově 3 týmy, tady ten v ČR, pak v Černé Hoře 2.2, ten jsem před chviličkou věnoval někomu jinému, juniorka 9, zrovna jsem tam prodal nějakého talenta za 216 mega, takže ten dotyčný má nějaké drobné do začátku. O ty 2 jsem se nějak nestaral, přihlásil jsem se na ně občas ve škole.
Teď mi konečně zbyl jen jeden tým, druhá nejvyšší lotyšská liga, o ten se denně pravidelně starám, ale téměř stoprocentně teď sestoupím. Nevím proč, kádr mám celkem slušný. Kdyžtak mi pošli odkaz na ten tvůj tým, přidal bych si tě a v nové sezoně bychom mohli do nějaké přátelské ligy třeba
Kazisvět
19.11.2012 21:50
#
Hele já tam v lezu tak 3x do měsíce a náký přáteláky ? v tom se nevyznam http://trophymanager.com/club/1282779/
Pizzorno
19.11.2012 21:53
#
Aha, tak to si oproti tobě připadám trochu jako maniak Kdyžtak tohle jsem já, pak bych ti tam po konci sezony přes PM dal vědět ohledně té přátelské ligy, třeba tě to nějak zase chytne http://trophymanager.com/club/2103979/
Kazisvět
19.11.2012 21:56
#
Ekonomika: Velmi chudý to mě pobavilo jo klidně si mě přidej, ale fakt tam lezu jednou za uherák
Pizzorno
19.11.2012 21:58
#
Ekonomicky se taky nějak nedaří no Hraje to bratránek a dva kamarádi, tak spolu zakládáme po sezoně tu přátelskou ligu, tak doufám, že se připojíš teda
Kazisvět
19.11.2012 22:01
#
Jo můžu no, ale neslibuju, že to bude s mojí laxností OK
Pizzorno
19.11.2012 22:02
#
Stačí jak přijmeš povzánku, však já tě tady někde na EF popoženu
Kazisvět
19.11.2012 22:02
#
Okej může být
Kazisvět
19.11.2012 22:06
#
A udělal sem si radost a koupil si teď hráče za 150 mega
Pizzorno
19.11.2012 22:25
#
Teď na to koukám, vypadá dost dobře, taky budu muset asi koupit ještě středního defenzivního záložníka V lize se už ale neudržíš jak vidím, ztrácíš nějakých 24 bodů na záchranu a 4 kola do konce
Kazisvět
19.11.2012 22:27
#
No ještě koupim obránce ta za 70 jo to je možný no, řikam vůbec to nějak extra nehrotim
Pizzorno
19.11.2012 22:30
#
Chápu Tak hodně štěstí, jdu se z toho shánění dědice vyspat
Kazisvět
19.11.2012 22:32
#
No už mam jednoho vyhlídnutýho čest
SchweiniToniKlose
19.11.2012 21:44
#
Hanba.
skteel
19.11.2012 21:53
#
Tak ten zápas Chorvatska a Srbska v březnu bude maso...
Kenneth
19.11.2012 21:58
#
Albánci - odpad Evropy
Kazisvět
19.11.2012 21:59
#
Já jsem s Bekimem spokojenej
SanchoPancha
19.11.2012 22:19
#
Přesně tak. Viva Albania!
domingo
19.11.2012 22:00
#
Maji spolecne s finstinou nejvic cool jazyk :)
lukas.st
19.11.2012 22:06
#
Slepičák
19.11.2012 22:17
#
je to tak
Doni77
19.11.2012 22:21
#
Podle čeho soudíš?
Pán
19.11.2012 21:59
#
Je to Pán
Desperado
19.11.2012 22:07
#
Je to idiot.
Senad
19.11.2012 22:09
#
Pokahontas
21.11.2012 02:38
#
Idiot neví co dělá,tenhle to ví,takže je to spíš zkurvysyn.
GjøvikFF
19.11.2012 22:10
#
Spíš pořádnej trotl. Kde jsou časy, kdy v Realu váleli svorně Pedja Mijatović s Davorem a byli nejlepší kámoši. Politika do sportu nepatří a už vůbec ne od usoplenýho Mandžukiče, kterýmu v době Bouře nebylo ani 10.
HSV1887
19.11.2012 22:09
#
Jdětě do prdele s mícháním politiky do fotbalu..
SanchoPancha
19.11.2012 22:17
#
JozkokozleJ
19.11.2012 22:20
#
Nomad008
19.11.2012 22:26
#
cristiano.K.
20.11.2012 07:51
#
lukas.st
19.11.2012 22:12
#
100 pre oslobodenie Karadžića a Mladića!!!
Kazisvět
19.11.2012 22:14
#
King.Suarez
19.11.2012 22:26
#
100. aby potom vystrieľal tvoju rodinu, keď si praješ oslobodiť vraha tisícky ľudí
Kazisvět
19.11.2012 22:42
#
ty seš kryplík...
Doni77
19.11.2012 22:26
#
šašku
Volksschutze
19.11.2012 22:30
#
Ty seš nějaký moc chytrý ne? Radši pomlč
Nr.Nobody
19.11.2012 22:37
#
ja nevim, moc se v tom nevyznam, neco vim, ale v globalu mi prijde zvlastni, soudit nekoho za neco, co se stalo behem valky, jako prostredek boje.
SanchoPancha
19.11.2012 22:39
#
Takže říkáš řídit se heslem "Ve válce je vše povoleno!"?
Kazisvět
19.11.2012 22:43
#
samozřejmě
Desperado
19.11.2012 22:54
#
Takze zabijat civilistov, zeny a deti je OK?
Kazisvět
19.11.2012 23:01
#
A ty si myslíš, že když je válka, že si zúčastněný strany předem řeknou kde se bude bojovat a kdo při tom zemře?
Desperado
19.11.2012 23:54
#
Ja som pisal o systematickom zabijani civilistov, popravy a koncentracne tabory, to do vojny nepatri, ale ak s tym suhlasis, tak ti tiez nebude vadit, ak ti pozabijaju rodinu len preto ze ta niekto na zaklade niecoho nenavidi?
Nr.Nobody
19.11.2012 22:44
#
Hm asi jo, pokud tu valku/bitvu primo nevyprovokujes, tak bych to tak nejspis bral.
SanchoPancha
19.11.2012 22:48
#
Zabíjení civilistů, budování koncentračních táborů, automatické popravování většiny zajatců, zbytek vědcům na výzkum, vypalování vesnic, měst, užívání chemických zbraní a podobnýho svinstva...ono se to takhle od počítače hezky kecá, ale ve výsledku by byl člověk rád, kdyby se aspoň nějaká pravidla dodržovala.
Nr.Nobody
19.11.2012 22:53
#
Ale jo, v tomhle s tebou souhlasim, nejaka pravidla by se dodrzovat mela.
RickNash
19.11.2012 22:41
#
stručně - nesoudí se vojáci, kteří rozkazy poslouchali. soudí se ti, co je vydávali - třeba tyhle dvě zrůdy. další problematická věc je, že není tribunál, který by měl důvěru všech států, kdokoli v srbsku ti řekne, že haagskej soud je zmanipulovanej a tendenční.
SanchoPancha
19.11.2012 22:43
#
No, to by byl fakt problém najít takový tribunál, který by vyhovoval všem. Možná nějaký eskýmácký soudce by nevyvolával podezření, že je zaujatý, nebo zmanipulovaný.
RickNash
19.11.2012 22:45
#
já to myslel stejně prostě tyhle věci nejdou odpoutat od geopolitiky a obrovskejch emocí, který sdílej celý národy.
Kazisvět
19.11.2012 22:49
#
v tom případě by nemohl soudit nikdo...
stas87
19.11.2012 22:45
#
on niekto vobec haagsky tribunal berie vazne?
RickNash
19.11.2012 22:47
#
tenhle výkřik asi nemá ambice být příspěvkem do diskuse, hm?
stas87
19.11.2012 22:51
#
ako moze nejaky haagsky tribunal sudit ludi z balkanu? ale ano,napisem preco-preco bol KFOR na balkane?aby udajne mal dohliadnut na klud a pokoj,nemusim snad znova rozpisovat co vsetko maju ehm tieto mirove jednotky na svedomiu,cely haagsky tribunal je fraska ktora nikdy v zivote nezisti a spravodlivo nerozsudi vsetko to co sa stalo...mala otazka-hovori ti nieco meno hashim thaci?poloz si otazku preco tento clovek nesedi v base...
Kazisvět
19.11.2012 22:53
#
Ten by si zasloužil provaz, dobytek jeden...
RickNash
19.11.2012 23:01
#
Může je soudit zcela normálně - podle těch nejzákladnějších lidských zákonů, které ctí všichni "slušní vojevůdci" (trošku to smrdí oxymóronem...) už bůhvíkolik let: o nezabíjení žen a dětí, například.
Ale jo, vypiš, co udělali KFOR tak strašnýho. Rád si to přečtu.
Haagský tribunál nechce soudit vše, co se stalo. To ani nejde. Soudí pouze ty stvůry, které jsou za to odpovědné. A nesoudí všechny stvůry, to víme oba. Neříkám, že je dokonalý, k tomu má neskutečně daleko. Ale odsoudí lidi, co si to zaslouží. A tyto lidi by nikdo jiný neodsoudil.
Thaci je mafián a člověk, který má sedět, ikdyž samozřejmě to jsou pouze mé (naše) dohady, nic dokázáno není. Ptáš se na to, proč ho nevyšetřuje haagský tribunál?
stas87
19.11.2012 23:10
#
ked sa zacalo valcit tak na uzemiu dnesneho kosova bolo asi 90% srbov a 10% albancov(len odhad),po konci vojny sa ty srbi ktory boli evakuovany chceli vratit spat do kosova a do svojich domov,pravda aj ked znicenych a museli by vsetko opravit a zacat od znova,co spravili albanci?do tych domov v ktorych v zivote nebyvali sa nastahovali,vsetko si privlastnili a ked sa srbi domahali svojho prava vratit sa tak jednotky KFOR zasiahli proti tym srbom a albancov tam nechali,cize k tomu asi tolko

pre mna haagsky tribunal nema ziadnu vypovedaciu hodnotu,dost generalov ci dostojnikov je stale na slobode,ci uz srbov alebo chorvatov,preco je tomu tak?pretoze najviac zmedializovany su prave mladic,gotovina ci karadzic a ten zvysok je ukradnuty

k thacimu-on bol velitelom UCK,to co je UCK si najdes hadam sam,len napisem ze prave tato polovojenska jednotka chodila po kosove a zajala mladych srbov,potom ich predavali na organy na zapad,kto myslis ze ich financoval?
RickNash
19.11.2012 23:21
#
jenom k první větě - ten tvůj odhad je k smíchu, přání otcem statistiky, řekl bych...
informuj se: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9d/Demographic-history-of-Kosovo-in-20th-century.png (ano, to červené jsou Albánci... )
stas87
19.11.2012 23:26
#
jj,ospravedlnujem sa,mam zle cisla,dneska je v kosove asi 8% srbov a 92 albancov,aj tak sa mi ale nezda ze by v kosove bolo 80% albancov pocas vojny je ale fakt ze kosovo,nie len dnes nemoze byt a ani nebude sobestacne,je to kus krajiny plne pamiatok
RickNash
19.11.2012 23:31
#
Nicméně je to tak, to území je etnicky majoritně albánské už přes 180 let. To, jestli může nebo nemůže být soběstačné, nesouvisí s tím, jestli může být samostatné, právo na sebeurčení mají i chudí. To, že tam jsou památky, taky není moc argument - navíc ty přece nikdo neboří a zajet si tam může kdokoli, Čech i Srb, tak v čem je problém?
stas87
19.11.2012 23:33
#
stas87
23.05.2012 10:38
len trosku upresnim bombardovanie jugoslavie(srbska)a co bolo pricinou bombardovania
vsetko udajne zacalo 15.1.1999 v malej dedinke v kosovu-racak.udajne,podla teroristickej organiazacie UCK-polovojensky oddiel albancov a americkeho diplomata wiliama walkera o tom ze srbsky policajti postrielali 45 albancov,mali byt udajne popraveni a ich tela zohavena
prva verzia ktoru zastavali albanci a NATO-16.1. sa v dedine racak naslo 45 mrtvych tel v civilnych satoch,vsetko mali byt mrtvy kosovsky albanci,podla miestnych svedkov tejto udalosti vsetko urobili srbsky policajti ktory prisli do tej dediny,vyhliali si 45 ludi a za dedinou ich v nejakej rokli popravili,mrtva tela nasledujuceho dna videli aj medzinarodny pozorovatelia a samozrejme walker ktory okamzite obvinil srbsko...
podla verzie srbov sa to udialo zhruba takto-15.1. prisli do tej dediny srbsky policajti s cielom zabavit strelne zbrane a municiu,celu dobu boli ostrelovany jednotkami UCK ktory na nich strielali z blizkych kopcov,po skoncenie akcie sa opat stiahli,podla srbov tie mrtve tela patrili bojovnikom UCK,ktory boli posmrtne prezleceni do civilnych satov a odneseni na jedno miesto aby to vyzeralo ako poprava.
tie svedectva nikdy verohodne nebudu,no casom sa prislo na to ze tu ameicania,konkretne walker klamali a spolu s nimi albanci...
po nalezu prisli na to miesto dva lekarske timy-srbsky a bielorusky,z tych 45 obeti prehliadli 37,na rukach im nastli strelny prach cize kratko pred smrtou strielali,co slova o poprave trosku nesedi...k vysetrovaniu bol pozvany aj finsky tim vedeny lekarkou ktora sa volala helena ranta,ta zistila ze tie mrtve tela neboli zastreleny zblizka co je bezne pri poprave ale z dialky,ich tela boly zohavene posmrtne a prezlecene do civilynch satov...
walker prehlasil medzi novinarmi ze ranta mu medzi 4 ocami potvrdila ze obetami boli civilisti,v jej sprave ale o tom ze to boli civilisti nie je ani riadka...ranta po case vydala autobiografiu v ktorej uvadza ze walker na nu robil tlak aby povedala to co sa hodi walkerovi a hlavne amerike,aby z toho masakru obvinila srbsko
potom co sa kosovo dostalo pod protektorat medzinarodnych sil,bol tento incident vysetrovan v pristine a potom aj v haagu,celkom bol obvineny jeden jediny clovek-srbsky policajt ktory zastrelil jedneho cloveka a dvoch postrelil...ten sud prebiehal pod velkym tlakom,zalobca sa vyhrazal ze lud to zoberie do vlastnych ruk a masakre pribudnu,amnesty international a osn oznacili rozsudok za nezakonny.
vsetko ale pred rackom zacalo torsku inak,v oktobri roku 1998 vycerpana UCK zastavila boje v kosovu,svojim ludom aby sa stiahli do hor,usa tvrde tlacila na srbsko aby pustila do krjainy medzinarodnych pozorovatelov,ak tak srbsko neurobi,amerika zacne s naletami na srbsko dalsou vecou ktorou usa pozadovala bolo aby srbsko vyraznile znizilo pocet stav jednotek v kosovi

srbska vlada na toto ultimatum pristupila a stiahla 90% svojich jednotek z kosova,po stiahnuti srbskej armady sa stiahla spat aj UCK a v decembri boje zacali nanovo,mrtvi boli na obi ddvoch stranach,v janurai nedaleko racaku boli zabity 3 dostojnici srbskej armady,ako odveta za zabitych 3 vojakov vraj srbi mali zabit 45(!) civilistov,walker tuto verziu okamzite prijal a obvinil z tohto masakru srbsko

zapadny tisk bol zdeseny a sokovany,americky prezident clinton prehlasil toto:Nevinní muži, ženy a děti byli odvedeni ze svých domů do jedné rokle, přinuceni pokleknout do bláta a zastřeleni.“
vo februari vo francuzsku bolo jednanie medzi srbskymi predstavitelmi a americanmi,amerika pozadovala obsadenie kosova jednotkami NATO,volny pristup jednotek NATO na cele uzemie srbska vratane aj vdusnych sil a medzinarodnych vod,srbsko odmietlo,albanci podpisali lebo sa im vyhrazali ze UCK zastavi vojensku a materialnu pomoc,albancom aj bolo neoficialne slubeno ze sa definitvne vyriesi kosovska otazka...no hadajme v koho prospech...
medzinarodny pozorovatelia opustili kosovo a 24.3.1999 zacalo bombardovanie srbska...walker urobil perfektnu robotu za to ho vraj v amerike pochvalili a nejaky ten milionik dostal

prve pochybnosti masakru v racaku vyslovili dvaja franczusky novinari z denikov le monde a le figaro ktory boli pritomny ako spravodajove,nezdalo sa im predovsetkym to ze na mieste kde sa tie tela nasly bolo minimum nabojov a minimum krvi,srbska policia bola neusale ostrelovana jednotkami UCK cize nemali cas zabyvat sa nejakou popravou 45 ludi...vo chvili ked sa mrtovli nasli bola dedina kontrlovana jednotkami UCK,boli to prave velitelia tejto organizacie ktory ukazovali mrtve tela walkerovi a pozorovatelom,srbska policia na svoju akciu pozyvala pozorovatelov,predom nahlasila kde a kedy to bude,bezprostredne po akcii sa srbska policia pochvalila za to ze akcia bola rychla,presna a cista,bez zbytocne vysokych poctov obeti
je viac nez jasne ze z medzinarodneho hladiska mohly tieto vrazdy srbom jedine uskodit,ten efekt pomsty ci zastrasovania nemohol vyvazit nebezpecenstvo ktore hrozilo z medializacie takej udalosti,predstavitel kosovskych albancov to povedal presne-cim viac mrtvych civilistov,tym je vacsia sanca na zahrancinu intervenciu a UCK to moc dobre vedela...


preco toto vsetko pisem?aby aj slepi videli ake svinstva sa urobili srbsku a za asistencie zapadu bolo srbsku zobrate kosovo,kosovo ktore vzdycky patrilo srbsku,kde sa rozvijala kultura a zivot srbska davno pred tym nez tam vobec vkrocila albanska stopa,havel to bombardovanie este podporoval...
zapad srbsko zradil,tu saskaren v haagu ani nema zmysel komentovat rozpustit a zrusit!!!!!

moze to posobit neobjektivne ale tak to citim a nieco som si o tom nasiel
stas87
19.11.2012 23:42
#
http://www.pravoslav.or.cz/prizren.html

tu mas fotky o tych pamiatkach...toto vsetko ta verbez znicila

k tomu demografickemu vyvoji,su to sice pekna cisla,ale len od roku 1900,v uplnych zaciatkoch kosova kosovo patrilo vyhradne len srbsku,tam zacala pravoslavna viera srbov a dodneska je to srbske kulturne dedictvo,aspon tak to tam vnimaju ludia dodneska
RickNash
19.11.2012 23:47
#
Ten odkaz nefunguje, 404 error či co.
To neni z tohohle grafu, tady u kompu mám knížku o balkánskym konfliktu, tam je právě graf delší a 180 let zpátky se to přehouplom že je víc albánců. Jinak ano, je to "historicky" srbské území, ale srbové tam v současnosti nežijí, argumentace "v minulosti tam žili" mě přijde za vlasy přitažená, asi jako že jsou dnešní Sudety německé, Gdaňsk že je německý nebo Athény turecké. To je prostě dávno pryč.
stas87
19.11.2012 23:50
#
tak o to ze to uz nie je vyhradne srbske az tak nejde,ide prave o tie pamiatky a ich nicenie albancami aby vyhladili srbsku kulturu z kosova,to mas ako keby nemci obsadili prahu a znicil chram sv.vita,ukradli korunovacne klenoty treba...pacilo by sa ti to?
stas87
19.11.2012 23:51
#
http://www.pravoslav.or.cz/prizren.htm

skus teraz,malo by to ist
RickNash
19.11.2012 23:59
#
jo, už na to koukám a dost čumim, znám z toho jenom dvě fotky, a to ještě ty nejvíc nevinný. Prasata to jsou. (Na druhou stranu, dej si to i do souvislostí, podívej se na to z jejich pohledu - symbol pachatelů genocidy, ti lidé, co tu válku prožili, nejsou mentálně zdraví, válka ti posune vnímání extrémních činů někam úplně jinam - Jenom pro jistotu: Neomlouvám! Vůbec! jenom se snažím dát i druhej pohled, znáš pravidlo historiků: abys mohl činy soudit, musíš nejprve pochopit dobu a lidi.)
stas87
20.11.2012 00:05
#
nemas niekde presne cisla ci percenta o tom ci dnesny obyvatelia kosova su ludia co zazili tie svinstva na vlastne oci alebo su to pristahovalci z albanie?docela by ma to zaujimalo je ale pravda,a za tym si stojim ze albanci sa nastahovali do barakov srbov ktory odisli pocas vojny a potom sa chceli vratit,to mi nepride uplne fer
RickNash
19.11.2012 23:28
#
Jistě víš, že i po válce docházelo k oboustranným masakrům, kvůli tomu tam byli KFOR a měl bys vědět, že KFOR nejsou na albánské straně sporu - jejich chování bylo médii poměrně dost podrobně sledované a dnes je dáváno za příklad mezinárodní pomoci (nyní mluvím o poválečných letech)
Haag samozřejmě nemůže potrestat všechny, to jsem už psal. A ano, i já jsem nasrán, že nesoudí i Bosňáky a Albánce, mnozí si to taky zaslouží. Jsem rád, že se aspoň část sviní potrestá. Lepší než nic.
UCK je banda teroristů (ty orgány slyším poprvé a zní to trošku jako přifouknutá historka, upřímně) a maj na rukou spoustu krve. Thaci by měl sedět hnedka vedle Mladiće.
stas87
19.11.2012 23:31
#
ano s tym suhlasim,ja mam zasa skusenosti od ludi z noveho sadu co mali pri kosove alebo v tom pasme rodinu a ty si KFOR nechvalili,ja v tomto nedokazem byt objektivny,pocul som od tych srbov o tom dost a vsetko tu vypisovat nebudem,mam proste srbsko velmi rad a nedokazem byt nad vecou a hned vystartujem
RickNash
19.11.2012 23:43
#
v tom článku nic neni, ale mezi souvisejícíma to bylo. nic určitýho, ale jde to ze dvou zdrojů, zaujalo mě to, něco si o tom najdu, dík!
stas87
19.11.2012 23:45
#
pochybujem ze by si to ten marty vymyslal ale to je fuk,thaciho nikdy neodsudi a ten vseobecny pohlad na srbov ako agresorov balkanskej vojny bude vzdycky..
RickNash
19.11.2012 23:50
#
uvidíme, na každýho čuráka se vaří voda
Tharqa
20.11.2012 15:25
#
statistiky národnosti obyvatelstva se dají snadno zfixlovat, obzvlášt v minulosti v takovém zaostalém regionu jako je Kosovo, protože na to, aby byly správně vyplněny vyžadují splnění několika podmínek:
1) gramotnost obyvatelstva
2) chápání pojmu národ
3) uvědomení si své příslušnosti k danému národu.
Když tam máš do druhé války třetinovej analfabetismus, k čemu ti ta statistika je?
Nr.Nobody
19.11.2012 22:46
#
Ja vim, jenze i to my v jistych pripadech prijde divny. Nerikam ze zrovna u tehle dvou, ale je to valka, tak kazdy dela to, co musi, aby vyhral. Prece nebudes vydavat rozkazy tak, ze vis, ze ti to uskodi, ale tak, abys vyhral, ne?
RickNash
19.11.2012 22:53
#
celá idea poválečných tribunálů vychází ze snahy dát něčemu tak nemorálnímu jako je válka morální pravidla, ve zkratce. prostě některé státy se snaží domluvit "pravidla války" (ženevské konvence pro nakládání se zajatci například), aby nebyla příliš krutá. války (obzvlášť ty národní) se ale často vedou kvůli nenávisti a s takovou nenávistí, že se mezi primární cíle války dostává touha co nejvíc uškodit např. nějakému etniku.
a tyhle tribunály mají působit 1) jako výkon spravedlnosti; ten generál, co dal rozkaz vystřílet Srebenicu, prostě je vrah a má za to pykat 2) jako připomenutí "tohle se nesmí"
Nr.Nobody
19.11.2012 23:00
#
Hm ale ja nesouhlasim s tim, aby pravo pusobilo retroaktivne. Pokud by bylo predem jasny, ze tohle se nesmi, tak ok, ale pokud se neco udela a az zpetne se to zakaze, tak ho za to proste trestat nemuzu.
RickNash
19.11.2012 23:07
#
Jasně, tenhle tribunál pracuje s tím, že existují lidské zákony (nebo možná srozumitelněji "zákony lidského chování"), které platí a musí platit vždy. Že nevystřílíš 8 370 lidí (nebo tak nějak je to číslo ze Srebrenice), kteří ti nic neudělali a naopak před válkou utíkají. Tohle je prostě zvrácené, zlé. To vidí každý. A ten soud chce tyhle evidentně zlé a zvrácené věci trestat.
Nr.Nobody
19.11.2012 23:08
#
Tak to by me zajimalo, co si myslis o Masinech? Ja si myslim, ze by meli sedet.
Kazisvět
19.11.2012 23:09
#
Spíš viset.
SanchoPancha
19.11.2012 23:11
#
Vcelku by mě zajímalo, co by si o nich myslel Pepek Mašín.
RickNash
19.11.2012 23:17
#
Já bych jim metál nedal. Ani omylem. Ale vztah k Mašínům je problematickej, já chápu i ty lidi, kteří je mají za hrdiny, je to všechno o tom, jak moc velkou úctu má člověk k životům ostatních. Já bych třeba nemohl vzít samopal a někoho zabít, fakt nevím, ve jménu čeho bych dokázal zabíjet. Oni to měli jinak (taky pochopitelné, vzhledem k výchově, rodině i tomu, co se dělo pro ně - mladý kluky - zrovna v tý době s jejich rodinnejma přátelema...) a to, že začali dělat odboj, taky těžko vyčítat, vždyť z každého rádia dennodenně řval nějakej soudruh, jak je válečnej stav a popravovalo se... Že to nakonec nevyšlo s odbojem a stihli se jenom za cenu dvou nevinnejch životů (ty vojáky v NDR nepočítám jako nevinné, ti po nich šli s tím zabít je...), je jiná kapitola.
Mě činy Mašínů děsí. Děsí mě, že dokázali takhle chladnokrevně uvažovat o zabíjení. Chápu to, nesouhlasím a nevyznamenával bych. Mašíni nemají být příklad správných občanů. To je spousta jiných.
SanchoPancha
19.11.2012 23:22
#
Třeba jejich táta a jeho dva kolegové ze Tří králů.
RickNash
19.11.2012 23:40
#
Právě na toho jsem narážel. Když desetiletýmu človíčkovi popravěj otce a ten mu pošle poslední moták s poselstvím "nikdy se nenechte, ať to stojí, co to stojí" (přesně jsem to věděl, zapomněl..), tak to ovlivní, šíleně ovlivní. Když rodinná kamarádka Horáková je najednou zrádkyně a je viset, to ovlivní. Když se kolem popravuje, vypadá to, že bude další válka... je potřeba si to všechno uvědomovat v souvislostech, aby mohl člověk Mašíny soudit, musí je nejdřív pochopit. Což ostatně platí u všech historických údálostech...
SanchoPancha
19.11.2012 23:41
#
lukas.st
19.11.2012 23:09
#
Ale nechce ich trestť. Chce trestať iba Srbov. Nemeraju rovnakym metrom...
stas87
19.11.2012 23:15
#
srbsko=agresor,chorvatsko=obet,uz od dob ustasovcov to bolo naopak ale to sa nehodilo a nehodi nikomu,tym samozrejme neobracam situaciu len na chorvatov,problem u srbov je ten ze sa stale povazuju za najvacsi a najdolzetiejsi stat na balkane,ta idea je stale v nich,aj srbsko robilo svinstva a pred tym sa nesmeju nikdy zatvorit oci
RickNash
19.11.2012 23:34
#
Souhlas. Mindrák Srbů umožnil celou válku, neschopnost akceptovat odštěpující se národy, surová mocenská řešení (určitě víš o potlačených demonstracích s Kosově před válkou, kde jugoslávská armáda zastřelila 83 lidí) a samozřejmě agresivní nacionalismus nově se rodících národů, to je výbušná směs. A krev mají na rukou všichni. A západ má opravdu nechutnou tendenci vinit pouze Srby.
stas87
19.11.2012 23:57
#
jj viem o tom a mrzi ma to,v celej historii srbska boli tie myslienky na ovladnutie balkanu caste a neustale pripomiane,dalsim problemom bola invazia turkov,zapojenie bulharov do problemov na balkane,bosna a islam,cohrvatsko,potom sa tam srali aj uhry...neustale hadky o dubrovnik medzi talianskom a chorvatskom,proste privela veci na tak maly kus europy,v tomto sa mi treba pacilo slovinsko ktore patrilo korutanom a tie konflikty tam neboli tak casto a dneska je slovinsko inde ako chorvatsko ci srbsko
RickNash
20.11.2012 00:02
#
a já dneska končím, přišel jsem ke kompu pracovat ve 22:15 a udělal jsem hovno tak holt probdělá noc přede mnou.. Měj se fajn, zas někdy u článku o politice, hm? A díky za nový fakta i teorie, mám co studovat, jestli přijdu na něco podstatnýho, dám ti vědět
stas87
20.11.2012 00:08
#
aj ty,ja moc politiku nemam rad ale do tejto temy sa zapojim vzdy a pekne si ma natrel hore s tym deomografickym vyvojom tie percenta co osm pisal som len tipoval a myslel som si ze to tak je mozme o tom este podebatovat,urcite o tom neviem vsetko a kazdy novy nazor ci postreh ma o tom zaujima tak ak by si aj ty nieco zistil tak daj vediet
Jason
19.11.2012 22:41
#
Josifek
20.11.2012 11:50
#
Souhlas. Nenapadá mě adekvátnější a zaslouženější způsobem, jak těmto dvěma veličinám poskytnout svobodu, než prostřednictvím pevně utažené struny z klavíru, na níž se hezkých pár minut povisí ve vzduchu a dočkají se zaslouženého "osvobození".
Pokahontas
21.11.2012 02:41
#
risk je zisk
19.11.2012 22:14
#
To je frajer
Bob Kelso
19.11.2012 22:44
#
Gotovina a Markač Správné rozhodnutí tribunálu
Jason
19.11.2012 22:51
#
chorvati boli vždy fašisti , nemci mali komplex v juhoslavie a chceli ju za každu cenu zničiť, nemci a hlavne usa možu za zničenie nadhernej krajiny ,ktorá nechcela privatizovať , nemecko bola jedna s prvých krajin čo uznala nezavislosť slovinska a chorvatska, no a ten zbytok turci , macedonci, albanci tým sa nedá čudovať že boli proti srbom ...utok na juhoslaviu bol najväčší teroristicky utok na svete , a nie tie trapne dvojičky....slovenský politici maju tiež na rukach krv srbov lebo umožnili prelet teroristov s nato cez naše uzemie...anilen nazov juhoslavia nesmel ostať zachovaný..postupne im poodtrhovali dalšie uzemia ako čiernu horu a kosovo, pričom kosovo je medzisklad drog cia pre europu...dnes zbytky srbou žiju v jednom velkom koncentračnom tabore....zlo.cz
Doni77
19.11.2012 22:54
#
Útok na dvojčata má s teroristickým útokem asi tolik společného, co Česká republika se vznikem samurajského meče ...
Jason
19.11.2012 23:03
#
stas87
19.11.2012 22:55
#
ale tak je pod odchrannou rukou nemenovanych krajin a politikov,ten aj keby vosiel do kina a postrielal 100 ludi tak z neho spravi obet objektivita usa nepozna hranic
stas87
19.11.2012 22:55
#
reakcia na kazisveta
SanchoPancha
19.11.2012 22:58
#
Ale tak to bylo vždycky, že si válečné zločiny odsrali jen někteří a jiní řezníci a úchyláci zůstali víceméně bez škraloupu.
stas87
19.11.2012 23:00
#
to je fakt a ja ani ty to nezmenime ale tento parchant mi pije krv,vsetcimaju plnu hubu mladica,karadzica,arkana ale toto stvorenie je nejakym premierom v prdeli ktoru svet daroval albancom aby znicili pravoslavne pamiatky a chramy
SanchoPancha
19.11.2012 23:03
#
Jako jestli je pravda, to co se o něm píše, tak by měl hnít v temné kobce. To jo. Nicméně...ty soudy s válečnými zločinci jsou kolikrát na hovno. Nácky soudili jak divý, ale spousta z nich, co dostala trest na doživotí nebo v řádech pár desítek let, byla pár let po procesu propuštěna. Na druhou stranu Japonce skoro nesoudili, přitom ty svině napáchali spousty zločinů (pokusy na lidech, mučení a vraždění zajatců, vedli rasovou válku atd.).
Kazisvět
19.11.2012 23:13
#
tak japonce nesoudili z jednoho prostýho důvodu (dle mě). a to jest rozvoj ekonomiky. německo bylo to totálně v řiti, kdežto v japonsku to vodsrala ''jenom'' hirošima a nagasaki... a když už sme u těch válečnejch zločinů, tak atomovky sou podle mě větší svinstvo než koncentrák...
SanchoPancha
19.11.2012 23:18
#
To bych si netroufnul tvrdit, že atomovky jsou větší zlo než koncentrační tábory.
Rssa
19.11.2012 23:29
#

Já bych si soudit troufl, je to samozřejmě kravina jak mraky. Neskutečná.
SanchoPancha
19.11.2012 23:31
#
Abych byl přesný...netroufnul jsem si soudit, jestli byly horší ty dvě atomovky, nebo to, co Japonci dělali spojencům v zajateckých táborech. Četl jsem o tom pěknou knížku a celou dobu jsem si říkal, jaké jsou to ti Japonci kurvy. A v závěru přišel barvitý popis důsledků těch dvou atomovek...to taky na člověka zapůsobí. Ale kdybych se musel rozhodnout, tak řeknu, že horší byly ty zajatecké tábory.
db18
19.11.2012 23:30
#
Podle toho, jak se na to koukáš, koncentrační tábor ovlivnil tak 3 generace, které žili ve stejnou dobu - ale atomovka postihne ještě x-následujících generací
Kazisvět
19.11.2012 23:42
#
Slepičák
20.11.2012 01:23
#
rači už nic nepiš, si fakt dement
db18
19.11.2012 23:15
#
u Japonska to nejspíš byla "omluva" za ty bomby
SanchoPancha
19.11.2012 23:20
#
Já si spíš myslím, že to bylo většině víceméně u prdele. Hlavní bylo vyřešit Evropu.
Kazisvět
19.11.2012 23:03
#
jn hlavně tý židovky albrightový, tu by měli pověsit vedle něj, kurvu...
lukas.st
19.11.2012 23:07
#
babayaga
20.11.2012 08:45
#
Nr.Nobody
19.11.2012 23:52
#
ad.albert
20.11.2012 06:34
#
škoda
Marinik
20.11.2012 09:01
#
Politika se do sportu tahá tak často, že sport a politika jsou dneska v podstatě totéž...jestli je to dobře nebo špatně, to je na posouzení každýho, ale takový projevy tu vždycky byly a budou...
Lamskej#RMCF
20.11.2012 10:44
#
Každopádně ten kvalifikační duel mezi Chorvatama a Srbama bude peklo....Nejspíš nebude povoleno vycestování hostujících fanoušků na oba zápasy :)
Antientam
20.11.2012 11:50
#
Neviem či si ešte pamätáte na rozhodujúci kvalifikačný duel na ME 2000 Chorvátsko - Srbsko. Vtedy boli obidve mužstvá nabité svetovými hviezdami. Najpr si podávali pred zápasom ruky, potom sa normálne surovo v zápase pobili. Myslím, že aj teraz sa to tak skončí.
Antientam
20.11.2012 11:54
#
Čo sa týka oslobodenia generálov, súhlasím s tým, ale prepustenie albánskych velitelov UCK bola fraška, ako priznali novinári, sám súd nariadil pred pojednávaním likvidáciu dôkazov, nevadilo ani zabíjanie svedkov, išlo o spojenectvo USA s Hasimom Thacim. V prípade, že má Kosovo nárok na vlastný štát, prečo ho potom nemala Srbská Krajina v Chorvátsku? Srbi prišli do Chorvátska zhruba v dobe ako Albánci do Kosova-počas tureckých vojen. Prečo sa bosnianski Srbi nesmú odtrhnúť od Bosny? A pritom ani nie sú narodnostnou menšinou ale jedným z troch štátotvorných národov.Mimochodom, než ich ustašovci cez druhú svetovú vojnu zmasakrovali, tvorili Srbi v Bosne najväčšie etnikum.Takisto v samotnom Chorvátsku tvorili skoro 30% menšinu, ale roku 1945 už len 12%.
JozkokozleJ
20.11.2012 12:28
#
Vobec si napamätam, ze by sa v tom dvojzapase nejak surovo pobili. Mas nejaky odkaz/dokaz?
Josifek
20.11.2012 11:53
#
Hnus flus, tyhle sračky do sportu nepatří, až skončí s kariérou, bude mít dostatek času, aby podporoval kdejakého gaunera..
mildis
20.11.2012 15:06
#
Ti hoši z jihu maj tu mentalitu trošku jinde než Bavoři
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.