Lutych chce společnou ligu s Nizozemci, hrozí odchodem do Francie

26.12.2012 13:24 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3552
Komentáře (157 / 0 nových)
Nowis
26.12.2012 13:28
#
Stiksxx
26.12.2012 13:28
#
Barbosa
26.12.2012 13:30
#
mne sa javí belgická liga ako dobre obsadena,nechápem prečo by sa mali spájať do Beneligy...bruggy,lutych,genk,gent,anderlecht
Nr.Nobody
26.12.2012 13:50
#
A k tomu Ajax, PSV, Twente, AZ, Feyenoord. Myslim, ze je to lepsi.
biggpee
26.12.2012 20:54
#
Gent bych moc nejmenoval
biggpee
26.12.2012 20:55
#
to spis Lokeren ci objev letoska - Zulte
FC Porto FC
26.12.2012 13:31
#
Liga by to byla dobrá ale nevím jestli je správné je spojit. Jinak kam by se hnal zrovna Lutych? Nejlepší hráče dali i do Anderlechtu a peníze nemaj hned by z L1 sestoupili
extraprase
26.12.2012 14:26
#
resp. by šli nejdřív do L2, jestli francouzi nejsou paka
Kazisvět
26.12.2012 14:33
#
sou to paka
Stiksxx
26.12.2012 13:31
#
To mi příjde jako blbost teda.. spousta týmů by přišla o zasloužený start v evropských pohárech a jejich ekonomika by šla dolů. A uškodilo by to i mnohým talentům, které skvěle vychovávají i týmy ze spodu tabulky.
Jsem zásadě proti!
Stiksxx
26.12.2012 13:32
#
*zásadně
Wilshere the king
26.12.2012 13:31
#
o něčem podobným se přemejšlelo i tady (československá liga), ne? akorát to nějak Platini zatrhl že by byl zmatek v nasazování do Evrop. pohárů..
AjaxFans
26.12.2012 13:34
#
Zkvalitnilo by to soutěž, ale zase by přišla Ered o svou krásnou ofenzivnost
Stiksxx
26.12.2012 13:36
#
tak Jupiler je podobná ne?
AjaxFans
26.12.2012 13:43
#
To právě nevím.Nějak jejich ligu vůbec nesleduji.Vše má pro a proti.
Stiksxx
26.12.2012 13:49
#
Mě příjde že tam padá taky hodně gólů..se jen podívej na zápasy za prosinec..výsledky 3:4, 6:1, 1:7 apod mi silně připomínají výsledky Ajaxu, PSV a třeba remízu Heerenveenu 4:4. Ale prostě nejsem pro jakékoliv sjednocování lig.. Si vem, že by Anderlecht vyhrál "nizozemskou" ligu?
Arssenal
26.12.2012 13:52
#
práve že by vyhrál beneligu a to mi prijde upe v poho
AjaxFans
26.12.2012 13:57
#
Anderlecht by ji asi nevyhrál, myslím, že v nl jsou kvalitnější mužstva.Anderlecht má s námi spřátelené vztahy.Ským má vůbec psv?
Stiksxx
26.12.2012 19:19
#
myslíš jako v Belgii? to netuším..
Godwinson
26.12.2012 13:35
#
Doufám, že by je s tímhle Frantíci poslali do prdele.
MU+MU=MU
26.12.2012 14:24
#
to prave ze by daval smysl prstup do francouzske ligy, kdyz trictvrte belgie mluvi francouzsky a je to mala zeme
frankiefcb
26.12.2012 15:24
#
jsem si jistý tím číslem, že 75 % belgie mluví francouzsky, když vlámů je cca 60 % . spíše je logičtější, že je to táhne na sever.
cristiano.K.
26.12.2012 14:27
#
Ivan2356
26.12.2012 13:35
#
Je mi to fakt jedno, ale kdyby se mohli sloučit ligy v Belgii a Nizozemsku, nic by pak nebránilo sloučení české a slovenské ligy Takže radši at to zůstane po staru.
Typek
26.12.2012 13:37
#
belgický fotbal jde nahoru tak co mele.
SoudruhChytrýLFC
26.12.2012 13:46
#
Reprezentace je kvalitní to jo, ale co se týče samotné ligy tak žádný zázrak.
Stiksxx
26.12.2012 13:50
#
hodně kvalitních hráčů odchází příliš brzo..stejný problém je i v Ered..
SoudruhChytrýLFC
26.12.2012 13:51
#
Bohužel no
CHING
26.12.2012 13:57
#
Bohužel pro nás i v GL. Tady je akorát rozdíl v tom, že plno hráčů se pak nedokáže prosadit a talent je pryč.
Stiksxx
26.12.2012 13:58
#
ano.přesně..prostě peníze fotbal kazí
AjaxFans
27.12.2012 01:34
#
Nevím, jestli je u fans Psv na místě říkat, že prachy kazí fotbal, když zkupují v ered co chvíla !
CHONG
26.12.2012 13:39
#
Já teda nevím, ale já jsem zkrátka zastánce národních lig a nějaké spojování ať už je to Belgie a Nizozemsko nebo hlavně Česká republika a Slovensko je mi krajně proti srsti.
Filip12
26.12.2012 13:40
#
no nevím ale asi by vzniklo víc lukrativních duelů
Jakub93
26.12.2012 13:41
#
SchweiniToniKlose
26.12.2012 13:42
#
Nechápu, jak to chtějí udělat s týmy z Valónska.
domingo
26.12.2012 13:46
#
"Bez vytvoření 'Beneligy' belgický fotbal zahyne. Pokud se to nepodaří, Standard požádá o zařazení do francouzské Ligue 1," uvedl Duchatelet v belgickém tisku.

Tak pozadat si muzou treba o hodinky s vodotryskem, ze.
Nr.Nobody
26.12.2012 13:48
#

V tomhl je budoucnost fotbalu, spojovani lig a ty nejůepsi mancafty spojit v jednu superligu. Spojit Nizozemskou a Belgickou, Ceskou + Slovenskou + Polskou, Rakouskou + slabsi celky z Nemecka, vychodni liga - Ukrajinska + Ruska + Bate, a pak superliga - Real, Barca, Atletico, Valencia, MU, City, Chelsea, Spurs, Liverpool, AC, Juve, AS, Lazio, Inter, BVB, Bayern, Schalke, Bayer, Lyon, PSG, OM. Normalne by se tam sestupovalo do narodnich lig a naopak z narodnich by se postupovalo do superligy, takze Sevilla, HSV, Arsenal atd. by se tam klidne mohli dostat. Jo a ted se vyblijte.
SoudruhChytrýLFC
26.12.2012 13:51
#
muhammadali
26.12.2012 13:51
#
stas87
26.12.2012 13:52
#
je to hlupost,to chces v tej superlige mat tim ktory bude mat v kadru 20 hracov a z toho budu domaci len dvaja treba?okrem znamych vynimok(barca)by to tak bolo,kazdy hrac by potom chcel hrat v tej tvojej superlige ako by potom k tomu prisiel treba heerenveen ci groningen?to su prave kluby ktore tych hracov dokazu pripravit do ajaxu,psv ci twente,ak by ajax ci psv hrali tvoju superligu tak by uz potom tychto hracov nebrali kedze by si mohli vyberat z celeho sveta
Nr.Nobody
26.12.2012 14:02
#
Co to je za blbost? Vzdyt si muzou z celyho sveta vybirat i ted, porad by to pro ne bylo ekonomicky nejvyhodnejsi.
stas87
26.12.2012 14:32
#
myslene to bolo tak ze by heerenveen uz nikdy nepredal sulejmaniho za tych 15 milionov ci kolko,tie mensie kluby z toho ziju,tym ze by si psv ci ajax kupovali rovnaku kvalitu o 7 milionov lacnejsi by to groningen dost mozno zlikvidovalo
Nr.Nobody
26.12.2012 14:44
#
Vzdyt ale muzou kupovat i ted? Sulejmani je navic uplne dementni priklad, protoze to byl flop jako prase.
stas87
26.12.2012 14:47
#
to mozu ale prave tie dva kluby to zivi,v podstate predajom hracov si robi rozpoctov,ked tymto klubom nebudu chodit peniaze za predaj hracov v takom pocte tak aky zmysel to pre nich bude mat?preco flop?v case ked odchadzal do ajaxu bol najlepsi mlady hrac v eredevisie
Nr.Nobody
26.12.2012 14:48
#
A proc by nemel chodit? A flop to byl, protoze Sulejmani to nikdy nepotvrdil.
Arssenal
26.12.2012 13:54
#
Já měl vždy pdoobnou vizi a vždy jsem si to chtel udelat aspon ve hře .. neco jako Liga 1: Barca,Real,Bayern,Arsenal,Chelsea,Inter,Juve a atd .. Liga: ty hned za nima : Newcastle,Lazio a atd ... akorát práve není měřítko jak by se to rozdělilo :( a bral bych jen evropu bez ruska a bez izraele a kazachstanu a atd .. proste to sem nepatří ( a ted narazim na El, LM)
L4HV4CZ
26.12.2012 13:59
#
Rusko mi nevadí.. Ale izrael například..
Arssenal
26.12.2012 14:00
#
Izrael mi také nejvíce vadí
Stiksxx
26.12.2012 13:56
#
jako třeba v takovém španělsku bych souhlasil protože bojovat proti Barceloně a Realu nemá cenu..Ale jsem prostě proti
Navíc by stejně v takové superlize musely být týmy z belgie či holandska, ukrajiny a ruska apod aby tam měli šanci poustoupit všechny týmy..stejně jako do LM.
A když se padalo tak by spadli třeba belgické kluby takže by tam zas mohli postoupit jen z té části a takový arsenal který by vyhrával anglickou ligu by se tam nikdy nedostal protože by nikdy nespadli Chelsea, MU nebo City.. takže nic takového
Arssenal
26.12.2012 14:02
#
nepochopils.. byli by tam jen nejlepší takže čau belgie čau nizozemí a ahoj arsenale a atd
CHING
26.12.2012 14:02
#
Ve Španělsku by se to dalo vyřešit lepším rozdělením peněz za televizní práva. Když Barca s Realem dostávají 120 milionů euro ročně, Valencie sotva 40 a týmy jako Levante dokonce jenom 18, tak ať se pak nediví, že je mezi nimi takový propastný rozdíl.
L4HV4CZ
26.12.2012 14:02
#
Portugalsko + Španělsko + Francie. To by mohla být zajímavá soutěž.
Itálie + Řecko + Balkán
Německo + Švýcarsko + Rakousko? Tady začíná bejt problém. Kam s Beneluxem, Německo je tu hodně navrch..
A pak střední evropa, CZ + PL + SK.. Možná s rakouskem?
Ostrovy bych akorát spojil. A potom severská ještě severská liga.. Bylo by to minimálně zajímavé
Godwinson
26.12.2012 14:04
#
Portugalsko + Španělsko + Francie

To by byla naprosto ta nejhorší soutěž, co by mohla být ...
L4HV4CZ
26.12.2012 14:11
#
Proč?
PSG, Marseille, Lille, Lyon, Bordeaux, ASSE, Montpellier
Real, Valencia, Sevilla, Barca, Atletico, Malaga, Bilbao
Porto, Braga, Sporting, Benfika

Plno zajímavých týmů
Godwinson
26.12.2012 14:13
#
Kdyby měla Francie sdílet nejvyšší fotbalovou soutěž se Španělskem a Portugalskem, tak věřím, že by se fanoušci L1 raději dali na kuličky.
AjaxFans
26.12.2012 14:21
#
To asi jo, jejich patrionismus je až moc velký.
Arssenal
26.12.2012 14:05
#
tak já bych spojil SPA+ POR CZE+SK NIZozemí+BELgie Severské země Litva+Lotyško+Estonsko
Nejakej ten balkán pak by se meli sjednotit ostrovy a to by zatim stacilo
L4HV4CZ
26.12.2012 14:12
#
Ten balkán by byl problém.. By se tam povraždili
Arssenal
26.12.2012 14:15
#
proto tam mam nejakej ja vim že jsou tam problémy tak by se spojilo jen to co by se mohlo spojit
12janjde
26.12.2012 14:25
#
V košíkové se hraje Jadranská a Balkánská liga a v házené SEHA a v pohodě
Nr.Nobody
26.12.2012 14:06
#
V takovy superlize bych nechal max jedno misto pro tymy z Nizozemska, Belgie atp. A vitezove narodnich lig by se utkali v PO o postup do Superligy. 3 tymy by sestupovali a 3 tymy postupovali. Takze by se mohlo stat, ze z Nizozemska by tam nehral ani jeden tym, nebo casem celam liga. Ciste teoreticky.
cetto
06.01.2013 15:59
#
nemá cenu? Proto Valencia vyhrála před pár lety titul? Proto Villareal dokráčel mezi TOP4 v LM? Proto je pravděpodobné, že letos skočí Atlético před Realem?...
Divik
26.12.2012 14:02
#
Tak to je dobrá chujovina.
jester Radka Bejbla
26.12.2012 14:03
#
ale ztratí to každoroční kouzlo Ligy mistrů
Arssenal
26.12.2012 14:06
#
mám pocit že to kouzlo už je pryč nebo aspon častečne ...co já vím tak lidi ted hodne koukají na EL kte nemáš porád ty stejne souboje barca-AC se stejnym vysledkem jelikož tu se jen simuluje (nenarazim na barcu, proste tak celkovo)
CHING
26.12.2012 14:09
#
Tak mezi tu "elitu" teď začíná přibývat konkurence. City, PSG, Dortmund, Porto a já osobně vyhlížím návrat Monaca.
CHING
26.12.2012 14:10
#
Navíc loňská "jizda" Nikósie dokázala, že i menší a ne moc známe kluby mohou být pro velkokluby konkurencí.
Johny47
26.12.2012 15:38
#
hodne na EL...ale kde prosim ta...stale sa pozera LM..a aj sa bude pozerať....ludia si radšej pozru barcu s ac....ako bayer-rapid...
Arssenal
26.12.2012 16:02
#
že zrovna príklad bayer-rapid .. ikdyz ja na nej koukal a skvělý zápas. proste EL a souboje tech teamu v druhe vlne je pro mnohe lepší
Nr.Nobody
26.12.2012 14:06
#
To je jasny, pocitam s tim, ze by se LM v podstate nehrala. Ale zase bys mel podobny zapasy celej rok a vitez toho by se dal povazovat za opravdu nejlepsi tym sveta, protoze by to nebyl turnaj, ale cela liga.
Arssenal
26.12.2012 14:16
#
pravda preci jen v dlouhodobe lize se opravdu projevi kvalita nez v turnaji o jednom dvou zapasech
JozkokozleJ
26.12.2012 14:06
#
Su ligy, ktorym by zlucivanie s inymi neprinieslo ziaden uzitok.
Nr.Nobody
26.12.2012 14:28
#
Jak se to vezme, ja myslim, ze v podstate ani nejsou.Dej priklad. Nebo takhle, pokud myslis to, ze treba BVB by uz nehralo o titul, ale o 10. misto, tak jo, v tom mas pravdu, ale zase by tam byla ta obrovska motivace to do budoucna dokazat.
JozkokozleJ
26.12.2012 17:47
#
Nepohraval som sa so sci-fi myslienkou, ze by existovala celoeuropska liga od najvyssej po najnizsie (s tym, ze samozrejme platilo to, co plati i v momentalnych narodnych ligach, ze cim nizsia liga, tym viac rozclenena teritorialne). Toto je samozrejme (pre mna) ideal, ale (momentalne) nerealny.

Narazal som na ligy, ktorym by spojenie s inou ligou prospelo (väcsi trh, kvalita atd.). Takymi podla mna su prave CR-SR, BE-NE, skandinavske ligy, Balkan. Spojenie musi byt prospesne pre vsetky strany. Pre napr. CR a SR (az SR vyriesi infrastrukturu) by to nesporne prospesne bolo. Pre taku BL by nemalo absolutne ziaden zmysel spajat sa s holandskou, ci pre PL so skotskou...
Nr.Nobody
26.12.2012 17:55
#
Tak to souhlasim. Ja si zahraval s tou nerealnou predstavou.
Zaschrona
26.12.2012 14:12
#
Jasne, vsichni tady extremne nateseni cekame na start neceho takoveho jako je NBA nebo NFL, akorat ve fotbale..
Arssenal
26.12.2012 14:14
#
ale .. JO
Nr.Nobody
26.12.2012 14:16
#
Ja ale o vsech nepsal, psal jsem o svem prani. A navic jsem dodal, ze do budoucna je to nevyhnutelne, protoze by slo o obrovsky balik penez.
Zaschrona
26.12.2012 14:18
#
No na druhou stranu, svet nebo v tomhle pripade hlavne Evropa k tomu speje, nejen ve fotbale, asi to je bohuzel nevyhnutelne.. Tim balikem penez si ale tak uplne jisty nejsem - nejsem si jisty tim, jestli by nejake takovehle podobne projekty nalakali tolik sponzoru, jako mohou nalakat jednotlive ligy, tak jak je to dneska..
Nr.Nobody
26.12.2012 14:23
#
To si pis, vzdyt kazdy z tech tymu co jsem vypsal, si preje byt nejlepsi a o bohatstvi tech majitelu sam vis, takovy PSG, Real, Barca, Chelsea, United, City do toho narvou sileny penize, protoze si majitele budou pomerovat pindiky a ostatni na tom vydelaji
Zaschrona
26.12.2012 14:28
#
No dobre, ale proc by se meli hned zbavovat narodnich lig? Verim, ze Liga Mistru v aktualni podobe mnoha temhle tymum vyhovuje..
Nr.Nobody
26.12.2012 14:29
#
Jak rikam, nemuselo by se, tam by hral zbytek tymu a vitez narodni souteze (nebo treba prvni 3) by hrali dejme tomu nejaky Play off, at se to klidne jmenuje LM, ze ktery by pak vysli 3 vitezove postupujici do Superligy.
Zaschrona
26.12.2012 14:33
#
No dobre, plany to jsou hezke, ale co teda donuti kluby z Premier League aby do toho sli, protoze absolutne neocekavam, ze by tam dostali nejake lepsi financni podminky, nez dostavaj ted v PL.. A pokud nedostanou nabidku nejakych vyrazne lepsich financnich podminek, tak do toho absolutne nema smysl pro ne jit..
deJvo
26.12.2012 14:19
#
cetto
06.01.2013 15:58
#
NBA, NHL atd jsou o něčem jiném. jsou to severoamerické ligy, žádné nadnárodní, které mají historicky a kvalitativně dané dominantní postavení ve světě v rámci daného sportu. Vznik něčeho podobného ve fotbale je nereálný, a i kdyby, tak by to byl dlouhodobý proces vyplývající z dominance určité ligy. Spojení nejlepších klubů z deseti evropských zemí by bylo umělé, nemělo by to s NBA nic společnýho a byla by to kravina
exse
26.12.2012 14:41
#
Vytvořením ''superligy'' by zahynula LM a tím pádem evropské zápasy pro týmy z horších lig, jako je třeba naše. Navíc by se tím zhoršili ty nejlepší ligy, PL by byla bez top 5 týmů neskutečně klesla atd. Tohle prostě nemůže být řešení, pár týmů by si možná pomohla, ale oproti by si 90% týmů pohoršilo.
SmradlavySvab
26.12.2012 18:44
#
to možná jo, ale ty ostatní týmy a ligy nikoho nezajímaj, navíc je to bohužel jediná šance udržet top hráče v Evropě
MajitelPlanety
26.12.2012 14:44
#
Burko
26.12.2012 21:46
#
Neviem čo berieš, ale ber toho len polovičku.
cetto
06.01.2013 15:54
#
Když se oprostím od toho, že jsem zarytý euroskeptik, jsem proti globalizaci a myslím si, že určitá centralizace prakticky všeho, která je ted tak moderní, vede k postupnému zničení světa, tak musím bohužel uznat, že faktem je to, že i fotbal vede k něčemu, co jsi zde popsal. Na druhou stranu se ovšem musí říct, že tohle by nevzniklo ze dne na den, ale jednalo by se o tom roky. Taková "superliga" by nahradila LM a byla by pravděpodobně uzavřená (něco jako hokejová KHL). Sestupy a postupy jsou obtížně realizovatelné, takže jediná šance by bylo kupovat si od jiných klubů práva. Problémem je, že veškeré ostatní ligy by tím ztratily své kouzlo a MNOHO fanoušků. Nebylo by v nich o co hrát.
lennny
26.12.2012 13:59
#
stata
26.12.2012 13:59
#
hlavne, ze Standard Liege sa v belgickej lige trapil a po zmene trenera sa ako tak dostali do TOP 8 a uz by chceli hrat v lepsej lige ... najlepsie casy, ked hrali v utoku Mbokani a Jovanovic (momentalne obaja hraju za Anderlecht) su davno prec ... najprv nech sa dostanu na uroven co boli pred tym a potom mozu snivat o lepsej nadlige
JozkokozleJ
26.12.2012 14:03
#
Proti rozumnemu spajaniu lig nemam to najmensie.
Arssenal
26.12.2012 14:07
#
prospero
26.12.2012 14:08
#
V principu su proti tomu, aby v národních ligách hrály cizí týmy. Od Belgie spíš čekám rozpad, a pak by Lutych stejně skončil v Ligue 2 a Antwerpy a Bruggy v Eredivisie. Stačí jenom chvilku počkat a jejich problémy se vyřešíjou samy.
Zaschrona
26.12.2012 14:12
#
FUnk
26.12.2012 14:30
#
urbis
26.12.2012 14:33
#
A můžu se zeptat přoč vlastně?
prospero
26.12.2012 14:45
#
Protože se mi to zdá vypočítavé. Nevidím důvod proč by tým měl hrát v jiné lize, jenom protože je to pro něho výhodnější. Něco jiného je kdyby šlo o ten samý stát, jako Británie, nebo kdyby se domlouvalo spojení dvou lig. A nebo u trpasličích států typu Monako.
Nr.Nobody
26.12.2012 14:50
#
Sam preci uznas, ze pro takovej Cardiff nema absolutne smysl hrat Waleskou ligu, nebo Swansea..
prospero
26.12.2012 14:53
#
"Něco jiného je kdyby šlo o ten samý stát, jako Británie"
Nr.Nobody
26.12.2012 14:56
#
V cem je to jine? Vzdyt tam jde taky jenom o to, ze je to v zajmu Cardiffu, Swansea. V zajmu Walesu to neni.
prospero
26.12.2012 15:04
#
Páč Wales nemá profesionální fotbalovou ligu.
Nr.Nobody
26.12.2012 15:06
#
Ale to v podstate nema ani Skotska liga, kde zbytek tech tymu jsou na urvni naseho preboru.
prospero
26.12.2012 15:08
#
Tohle je úplná blbost.
tulen
26.12.2012 15:54
#
Mada
26.12.2012 16:09
#
Nr.Nobody
26.12.2012 17:11
#
Nadsazka dela plno lidem evidentne problemy.
Nr.Nobody
26.12.2012 14:52
#
PS: Ja bych to rozdeloval, ohledne narodniho citeni jsou tu repezentace a klubovej fotbal by mel byt jinej.
A to jsem velkej nacionalista.
Mada
26.12.2012 16:10
#
Ale hlavně si velký blbec
Pokahontas
26.12.2012 17:03
#
Z článku mám spíš pocit,že Standartu jde právě o spojení obou lig.Své eventuální přeřazení do Francie dost možná ani nemyslí vážně,ale chtějí tuto hrozbu použít jako (trochu provokativní) impuls k urychlení jednání.
12janjde
26.12.2012 14:28
#
A jak je to s těmi jazyky?Je nějaký rozdíl mezi valónštinou a francouzštinou a na 2.straně mezi vlámštinou a nizozemštinou?Nebo jsou tam nějaké drobné rozdíly?
FUnk
26.12.2012 14:38
#
ja bydlim v casti, kde se mluvi vlamsky a vlamstina mi prijde kratsi ve vyslovnosti i v psani oproti holandstine...
FUnk
26.12.2012 14:33
#
dva roky bydlim v belgii a uz v techto volbach vyhrala strana, ktera podporuje rozdeleni belgie, takze je jenom otazkou casu, kdy k tomu dojde(asi behem pristich 10 let), potom se valoni pridaji do L1 a vlamove do Eredivisie...
cristiano.K.
26.12.2012 14:36
#
zajímalo by mě, jak moc je v tomhle inspiroval hokej. Vůbec nevím,jak se k tomuhle stavit. Automaticky by se beneligy stala šestá nejlepší soutěž na světě, která by šlapala na paty L1.

Pokud by se to povolilo, tak by určitě se řešili další ligy,jak nejlépe spojit.
exse
26.12.2012 14:36
#
To by bylo zajímavý řešení. Belgickej fotbal je sice na vzestupu, ale Nizozemská liga podle mě upadá a tohle by jí mohlo pomoc. Geograficky by to nebyl žádný problém a mohl by to být plus pro obě ligy, narozdíl od sloučení GL a CL.
urbis
26.12.2012 14:39
#
Jako že GL a CL jsou dost silné? Pokud chceme, aby se u nás hrál fotbal na nějaké úrovni, je třeba sloučit ligu ještě s dalšími státy (Rakouskem, Maďarskem)
exse
26.12.2012 14:44
#
Ne, při sloučení GL a CL by si pomohli jen slováci, my bychom natom skoro nic nezískali, což je opak od Belgie a Nizozemska, kde můžou získat oba. Kdy už slučovat naši ligu, tak s Rakušákama, ti jsou zázemím před náma, ale fotbalově za náma, takže by obe strany získali, ovšem byl by tam zase jazykovej problém.
Nr.Nobody
26.12.2012 14:49
#
Neni pravda, ziskali bychom na tom taky, preci jen je Slovan, Zilina pripadne nejakej dalsi tym, lepsi, nez Pribram, Budejice atp.
exse
26.12.2012 15:23
#
Tak ať ty 2 týmy požádají o přestup jako Celtic a Ragners do PL, to by možná dávalo smysl, ale ztratit nezávislost kvůli dvoum kvalitním týmům a mírnému zkvalitnění ligy, to fakt ne.
urbis
26.12.2012 14:52
#
Tak získali bychom taky, jde tam hlavně o finance a atraktivnost. Ale bylo by to málo.
Gryphonheart
26.12.2012 15:03
#
Naprostey souhlas, tohle je věc kterou si přeju už hodně dlouho. Jsem sice rád že se jedná o spojení GL s CL, ale s Rakouskem by to mělo víc předpokladů uspět. Nebylo by imho ani potřeba řešit počty klubů, prostě jedem půl napůl, 18 týmů v lize, ideální. Věřím že i rakouská strana by měla zájem na posílení a zatraktivnění svojí ligy, GL sice není Bundesliga, ale při troše snahy by vznikla hodně silná liga, fanouškovsky nesmírně atraktivní, navíc se otvírají zajímavé možnosti pro rivalitu.. :)
Nakonec, fotbal tady vznikl už za Rakouska, takže 'návrat zpátky' by historicky dával smysl..
SmradlavySvab
26.12.2012 19:04
#
to možná jo, ale naše týmy by tam hrály druhý housle, s vyjímkou Sparty
G8
26.12.2012 14:47
#
jsem proti tomuhle spojovní, za chvíly bude jedna liga něco jako khl, že nabíraj jeden tým z každý země a tak, to se mi už nelíbí.. V ČR se má hrát českej fotbal, v Belgii belgickej
urbis
26.12.2012 14:53
#
Jenže ten českej fotbal se tu skoro nehraje. Nemáme finanční podmínky ho udržet.
Nr.Nobody
26.12.2012 14:57
#
Az prestaneme prodavat nejlepsi hrace do cizny, tak jo, to beru, ale takhle se musime hlavne zamerit na ceskej fotbal v repre.
REPLIKATOR
26.12.2012 15:17
#
Kdyby v Belgii aspoň dominovali, tak se to dá pochopit. Ale aby si vyskakoval tým, kterej se potácí okolo 5. místa
Pokahontas
26.12.2012 17:10
#
A není to spíš doklad toho,že to myslej upřímně?Když i nyní budou mít problém dostat se do pohárů,tak ve společné lize to bude ještě těžší.A přesto o to stojí,neb vědí,že z dlouhodobého hlediska je hrát silnější soutěž přínosem pro všechny zúčastněné.
Gryphonheart
26.12.2012 15:18
#
Jinak ty nářky Lutychu chápu, finančně budou asi dost na dně, že se snížili k takoveym výhružkám.. Ono holt není snadný finančně zabezpečit fotbalovej klub v malý lize, řada českých týmů o tom taky ví svoje.
HSV1887
26.12.2012 15:35
#
Kdyby každej rok vyhrávali titul s 15bodovým náskokem, tak bych je dokázal pochopit.. ale podle mě je konkurence Anderlechtu, Brugg, Gentu a dalších dostatečná.
vlcak24
26.12.2012 16:53
#
Ať vytvořej jinej název, Beneliga je u nás (požární sport) .
Pokahontas
26.12.2012 17:46
#
Je vidět,že úvahy o společné soutěži nejsou pouze česko-slovenským specifikem.
Nápad mi to přijde rozumný,v případě,že by šlo o společnou soutěž menších zemí,které jsou si jazykově a historicky blízké s podobnou či alespoň srovnatelnou ekonomickou silou.Tedy v zásadě 4 oblasti-kromě Beneluxu a Česko-Slovenska ještě Skandinávie a bývalá Jugoslávie-všude tam o něčem podobném též uvažují.Nevím jak v Pobaltí,které by se taky možná nabízelo(tam to už udělali s jim oblíbenějším basketem)
V ostatních případech by šlo myslím o umělou splácaninu se všemi problémy s tím spojenými,větší státy to navíc nemají zapotřebí vůbec-ani přibírat zřetelně menší,ani se spojovat s jinými velkými.
Jak Eredivisie,tak Jupiler jsou známé svou velkou nevyrovnaností mezi špičkou a spodkem,proto je snaha zmíněných špičkových klubů obou soutěží o více silnějších soupeřů a méně ,,povinných"zápasů pochopitelná a logická.
unoboss
26.12.2012 17:49
#
OT: Sjednocení Ukrajinské, Ruské a dalších býv.sovětských republik se zdá už být reálné, už se vytváří vedení této ligy, ředitelem se stal Valerij Gazzaev prezident Alanie Vladikavkaz, dále do vedení byly naznačeny hlavy předních Ruských i Ukrajinských klubů.

No tak asi nám přibude nová atraktivní liga...
Nr.Nobody
26.12.2012 17:54
#
Parada, skvela zprava.
SmradlavySvab
26.12.2012 19:11
#
budoucí nejlepší liga světa
12janjde
26.12.2012 18:57
#
Ale musí to schválit UEFA,píší na teletextu ČT,takže jinými slovy,to v příštích 50 letech nehrozí,že to schválí
SmradlavySvab
26.12.2012 19:08
#
ale schválí, budou chtět top hráče v Evropě a ne aby odcházeli do Arábie a Asie a MLS
unoboss
26.12.2012 19:14
#
Platini už řekl že se mu to zamlouvá.
stas87
26.12.2012 19:49
#
rata sa sa tam teda so sucasnou ruskou spickou,dneprom,metalistom,dynamom,sachtarom,bate a dalej?zimbru?vardar?dinamo tbilisi?vies ake timy by tam mali hrat alebo je to zatial len uvaha a timy este nie su oznamene?
SmradlavySvab
26.12.2012 20:02
#
nejspíš bude i 2. společná liga, jinak by to nesestavili..
unoboss
26.12.2012 20:06
#
Určitě tam budou hrát : Zenit, Shaktar, Anži, Spartak, CSKA, Dinamo, Dynamo, Metalist..atd prostě špičky tam budou určitě a potom týmy z Běloruska to bude asi Bate, Arménie a Kazachstánu.
SmradlavySvab
26.12.2012 20:27
#
+ tak teoreticky tam patří i Azerbajdzan, Gruzie a Moldávie a možná eště pobaltská trojka + Čečenci
unoboss
26.12.2012 20:39
#
Je tam napsáno že zájem mají špičky z Ruska a Ukrajiny a několik týmu z Běloruska, Arménie a Kazachstánu.
SmradlavySvab
26.12.2012 20:41
#
ok
Talker
27.12.2012 09:59
#
Chtěl bych vidět zápas Arménského týmu s Azerbajanským... Nejsem si jistý, že někde na světě je větší nenávist mezi dvěmi zeměmi..
Don Dani Ocho
26.12.2012 18:05
#
To je nechutný, tyhle myšlenky nadnárodních lig. Ale že mě překvapuje, že tyhle myšlenky napadly Belgičany, když to jsou eurofanatici jak prase.
urbis
26.12.2012 18:31
#
A proč by to mělo být nechutný? Když se tim fotbal zbaví pseudo-nacionalistů, kteří tento sport berou jen jako záminku, aby někomu robily hlavu, tak jen dobře!
Don Dani Ocho
27.12.2012 15:37
#
Pseudonacionalisti jsou všude, ty si záminky najdou kdekoli, proto bych rozhodně nebořil národní tradice a tak...Nadnárodní soutěže jsou píčovina, pokud to není mezinárodní, jako LM...Ale národní maj bejt samozřejmostí!
12janjde
27.12.2012 15:40
#
Jasně,mohli by udělat třeba lužickou nebo baskickou ligu
biggpee
26.12.2012 20:54
#
at jdou vsichni s timhle nechutnym slucovanim do riti
SmradlavySvab
26.12.2012 20:55
#
vývoj
Zajda
27.12.2012 03:05
#
N I K D Y N I K D Y
Romulus
27.12.2012 03:58
#
kazdy nech si hra vlastnu ligu
kristofyk
27.12.2012 18:31
#
Mají maximálně na Ligue 2, ale stejně bych je raději viděl v Nationalu.
Desperado
28.12.2012 03:45
#
Stiksxx
28.12.2012 16:36
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.