Lincoln chce hrát za Turecko

31.12.2008 16:09 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3786
Komentáře (60 / 0 nových)
Tomanatura
31.12.2008 16:11
#
Brazilci dělají chybu...
Sergio Aguero 85
31.12.2008 18:27
#
ani ne ,tam je obrovska konkurence(Kaka,Josue,Diego,Ronaldinho.....)
Arne
31.12.2008 18:40
#
Josué?
Daniel
31.12.2008 16:12
#
Idealna prilezitost prehovorit ho,aby si radsej vybral Cesky narodak ;)
willi
31.12.2008 17:49
#
nechtěl kvůli košťálovi, brzo by mu mohl přijít dopis s tím, že už odstoupil, tak může hrát
Kapřík
01.01.2009 19:08
#
78vm
31.12.2008 16:15
#
No jo no, zjistil, že na repre nemá/trenér ho prostě nepovolá, tak zkouší jinde. Takový je dneska fotbal.
Ol!ver
31.12.2008 16:19
#
cermo7
31.12.2008 16:20
#
Skvělá zpráva Turecká repre bude zase o něco lepší!A Lincoln je ten pravý,který bude řídit Tureckou repre zálohu.Lepší zpráva ani na poslední den v roce nemohla být!!
mvv
31.12.2008 16:24
#
Ty jsi turek?! :-X
cermo7
31.12.2008 16:26
#
Ne nejsem turek,ale fandím Galatasaray a taky turecké repre!Je na tom něco?
mvv
31.12.2008 19:49
#
Mělo by na tom něco být?... Jen máš zvláštní žebříček hodnot, že by lepší zpráva na konci roku ani nemohla být... dle tvých slov :-)
minoLFC
31.12.2008 16:23
#
tot kšeftovanie s repre je hnus
cermo7
31.12.2008 16:25
#
Jako není to úplně suprové,ale co když odjede normální člověk do zahraničí taky po nějaké době požádá o občanství a žije jako občan např.Německa.Tak proč by nemohl požádat o Turecké občanství a když hraje výborně tak si zahrát za reprezentaci.Pokud vím Sladjan Ašanin taky ve své době uvažoval o českém občanství a chtěl hrát za reprezentaci.
Talkers
31.12.2008 16:37
#
Ano a tohle by se mělo vymítit... Přestupy at se dějou v klubovém fotbale,národní je o národu a Brazilec,kterej hraje pár let v turecku není Turkem...
cermo7
31.12.2008 16:40
#
No to máš pravdu je to na dlouhé spekulace.A beru to,že když má každého rodiče z jiné země ať si vybere,ale když už ať to uděljí tak že by musel žít dám příklad třeba 5 let v té zemi a v některých zemích to tak platí.Ale když FIFA s tím nic neudělá tak to bude pořád.....
Talkers
31.12.2008 16:43
#
Jednoduše - pokud chce hrát člověk za národní tým,vzdá se občanství všech zemí,kde ho měl a podepíše papír,kde prohlašuje,že se cítí být Turkem a ne Brazilcem...
cermo7
31.12.2008 16:47
#
No tak ale to musí zaročit úředníci FIFA a jak je vidět jim to moc nevadí no.Jinak by s tím už dávno něco udělali!
Bakary3
31.12.2008 16:24
#
Hlavně, ať už nikam nepřestupuje, už takhle chtěl reprezentovat i Němce, tak aby nešel třeba do Kuvajtu
georgeo
31.12.2008 16:32
#
to jo, v Německu taky nabízel své služby tamní reprezentaci....asi si říká, co kraj, to možnost....už neví kam by vlézl
michalfcb
31.12.2008 16:24
#
na jednu stranu mu to preju, na druhu me to s prominutim uz sere........
janoas
31.12.2008 16:26
#
Tragédko...
stalingrad
31.12.2008 16:32
#
Trapas tohle bych opravdu zakazal je dle me jine kdyz se narodi v te zemi anebo kolonii byvale a muze si vybrat ale toto,hnus matko predstavena
78vm
31.12.2008 16:33
#
Hoši, kdo aspoň trochu umíte hrát fotbal, pojďme si začutat za San Marino...
cermo7
31.12.2008 16:35
#
Všichni tady nadávate,ale kdyby řekl že by chtěl reprezentovat ČR byli by jste všichni v sedmém nebi!!Je to každého volba ne?A i kdyby chtěl reprezentovat Bangladéš!Je pravda,že to říkal i v Německu,ale to bylo spíš aby o sobě dal vědět brazilskému trenérovi.
Talkers
31.12.2008 16:41
#
I kdyby chtěl ČR reprezentovat Kaká,tak bych ho vykopl,at jde zpátky do brazílie...

Národní tým je o národu a národní hrdosti a ne o nějakých žoldácích,aneb kdo mě chce,toho budu reprezentovat. Člověk,který 5 let hraje fotbal někde mimo svojí zemi je možná občan té země,ale není to člen daného národa. Pokud tohle Lincoln udělá,tak u mě hodně klesne...
Kapřík
01.01.2009 19:09
#
spanhel
31.12.2008 16:41
#
Dneska tam mnozí hráči hrají jen z povinnosti a odevzdají národnímu týmu jen zlomek toho, co klubu, který je platí. U mnohých se mi zdá, že by nejradši hráli jen za klub. Pro příklad nemusíme chodit daleko, když máme v reprezentaci hráče jako Ujfaluši.
Alespoň se bude na co dívat, když reprezentace ztratily ne původním významu...
cermo7
31.12.2008 16:46
#
No souhlasím s tebou.....A u Talkerse tím pádem klesli všichni co šli reprezentovat jinou zemi.Jako je Klose (Německo),Roger (Polsko),Hamit a Halil Altintop (Turecko) a mohl bych jmenovat další.A tím pádem i Marek Střeštík ne??Klesl u tebe??Je to rodilý Slovák a hrál za ČR.....Ten taky klesl??
ikercc
31.12.2008 16:51
#
Strestik se narodil az po odtrzenim Ceska a Slovenska....
ikercc
31.12.2008 16:51
#
*jeste pred
georgeo
31.12.2008 16:54
#
před odtržením
Arne
31.12.2008 16:56
#
S jedním jménem, který jsi uvedl, nesouhlasím. Ačkoliv Kloseho nemám zrovna rád, tak se ho musim zastat, vyrůstal v Německu a cítí se být Němec, tak ať hraje za Německo a ne za Polsko, ke kterýmu nemá takový vztah jako k Německu.
cermo7
31.12.2008 16:58
#
No to jo,ale narodil se myslím v Polsku.A Marek Střeštík se narodil 1.2.1987 v Komárně takže je Slovák no a jsme u toho.Dá se prostě o tom spekulovat hodiny!
Arne
31.12.2008 16:59
#
Podle mě je v tomhle určující, ve které společnosti byl vychováván a kým se cítí být.
soukup
31.12.2008 20:21
#
v Komárně v Československu, do U-18 hrál za Slovensko a od U-19 za Česko, v jednom rozhovoru s ním říkal, že se pro Česko rozhodl, protože je naše reprezentace na vyšší úrovni, takže vlastně udělal pravej opak toho co Lincoln, kterej chce za slabší Turecko, protože v Brazílii nemá šanci
Talkers
31.12.2008 16:59
#
Nejde o to,kde se narodili,ale o to,kým se cítí. Pokud člověk žije od 5ti let v Německu,nevidím důvod,proč by neměl hrát za Německo. Stejně tak Turci,co žijí v Německu at reprezentujou Turecko jestli chtějí - jsou vychováváni v turecké komunitě.

Nejde o to,kde ses narodil nebo kdo jsou tvoji rodiče,ale ke komu máš nejblíž. Navíc když Lincoln nemá s Tureckem nic společného,tak to je naprosto jasné,tyhle žoldáky vykopat.
spanhel
31.12.2008 17:02
#
Tihle" žoldáci" bojují pro "cizí" kolikrát více než ostatní.

Viz Camoranesi, Deco.
78vm
31.12.2008 17:12
#
Camoranesi má italské prarodiče. Tohle mi nevadí, pokud má v té zemi geny (dejme tomu max. 3 generace zpátky), tak proč ne. Ale Lincoln, ten by tak mohl reprezentovat nějakou automobilku...
Kapřík
01.01.2009 19:14
#
To je sice hezký, ale smysl mezinárodních zápasů to staví úplně na hlavu.
ikercc
31.12.2008 16:50
#
Tak kdyz už vyměnil Bundesligu za to Turecko, tak at si reprezentuje, stejne tomu nikdo ted nezabrani. Hrac to je kvalitni, takze Turkum helfne, spokojenost bude na obou stranach. K tematu: "obchody s obcanstvim" - ja s tim nemam problem, pokud ten hrac nikdy dosud nereprezentoval a citi se byt obcanem te zeme, taky se mi libi varianta at si vybere koho reprezetovat uz v mladeznickych repre a pak uz to nemeni...
Sergio_ Ramos
31.12.2008 16:56
#
Lenze tu to praveze nie je o tom ze sa citi byt Turkom, ale nema na Braziliu tak berie druhu moznost kde sa presadi, ale na druhej strane chapem ze napr. v Brazilii sa do repre nedostanu hraci co by tahali repre ineho statu pretoze ta kvalita a kvantita tam je velka. Suhlasim ze stat ma reprezentovat narod a nie niekto kto si zmysli ze ide do repre...
ikercc
31.12.2008 17:05
#
Jenze ja jsem tam nic o nem nenapsal, korme toho ze mu nikdo nezabrani reprezentovat. Myslim ze , ale jinak vsichni vime proc do Turecka odchazel
cermo7
31.12.2008 16:52
#
A když už jsme u toho.....Klidně ať to FIFA zavede tak.Chceš reprezentovat Turecko vzdej se občanství Brazílie nebo nějak podobně a je to.Ale mě to osobně nevadí.Je to sice trošku divné,ale co ať si reprezentuje koho chce.Je to jeho volba.
spanhel
31.12.2008 16:54
#
Já s tím ale nesouhlasím, to ať už se rovnou reprezentace zruší, hrát za dva "kluby" je luxus. Ale myslím si, že teď už to došlo tak daleko, že už je to vlastně jedno, jestli Lincoln bude nebo nebude reprezentovat Turecko. Těch případů bude stejně přibývat...
Talkers
31.12.2008 17:01
#
Naštěstí od nás jde každý kvalitní fotbalista dál,takže nás se to týkat moc nebude
78vm
31.12.2008 17:13
#
Potom akorát budeme víc naštvaní, až nás vyklepe třeba Polsko s polovinou jihoameričanů v sestavě.
Arne
31.12.2008 16:57
#

A ať holomek neříká, že na to dřív ani nepomyslel. Když odcházel do Turecka, tak všem bylo jasný, kvůli čemu.
Ted Drake
31.12.2008 17:18
#
No to je hnus
irik
31.12.2008 17:28
#
ManRED
31.12.2008 17:42
#
TO už si každý reprezentuje koho chce. Ale když je to tak,tak by taky mohl někdo zavítat do Česka.
willi
31.12.2008 17:53
#
toto je hnus ... a pak ostatní kritizujou hráče jako třeba subotič...
melio
31.12.2008 19:04
#
-Kopy-
31.12.2008 23:46
#
to snad ne...
kancik
01.01.2009 13:22
#
No tak já budu hrát hokej za Řecko...
Srbic
01.01.2009 17:51
#
reprezentační rošády
fantomas
01.01.2009 18:07
#
No comment.
Wašek
01.01.2009 19:09
#
Ttrapné
Kapřík
01.01.2009 19:18
#
Já se divím, že s tímhle přístupem ty mezinárodní týmy ještě nezrušili. Vždyť už to nemá žádnej smysl.
fantomas
01.01.2009 19:21
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.