
Bianconero

07.12.2009 19:41
Sakra chlape, klobouk dolů, ty jedeš

Musím si na to zase najít čas, ale už se těším, až si to přečtu

robertocarlos

07.12.2009 19:44
jasný

Ferrgis

07.12.2009 19:44
Predem se omlouvam vim ze to sem nepatri ale me se Juventus totalne zhnusil tema debilnima nadavkama na Balotelliho vim balotelli neni zadny zlaticko ale tohle uz fans pekne prehanej...

Bianconero

07.12.2009 19:51
Já našim tifosi za to zase fandím. Jedno jestli je bílej nebo černej, nejsem rasista, ale je to nevycválanej mladej fracek, kterej by zasloužil nakopat do zadku a pořádně usměrnit. Už druhou sezonu ukazuje, jakej je to šmejd a Mourinho mu to toleruje a rozhodčí mu jeho adolescentní výstupy žerou s naprostou grácií. YEBAT! Forza Bianconeri!

Ferrgis

07.12.2009 19:54
jj jasny je to jeste fracek a ja to jako fanda AC MILAN uznavam, ale taky je pitomost rvat.... kdyz budeme skakat ballotelli umre.....

Bianconero

07.12.2009 19:58
Myslím, že jde hlavně o princip. On je jen za "obětního beránka" a sešlo se to ruku v ruce s tím, že se chová jak se chová. Co si tak všímám, tak nikomu se snad v lize víc nestraní než jemu. Spadnout jen tak z hecu nebo něco nahrát někdo jiný, tak dostane ihned kartu. Ale Mr. Sunar? To ne! To co předvedl v sobotu v situaci s Melem byl vrchol všeho. Dokud mu nedá někdo za vyučenou, tak bude pořád takovej zmetek. Je určitě špatné, když řvou naši fans to co řvou, určitě bych bral schůdnější řešení třeba v "bučení" nebo vypískání.

Ferrgis

07.12.2009 20:00
jj piskani nebo buceni by bylo lepsi a mozna i dostat trochu pres drzku ale smrt to je moc...

Bianconero

07.12.2009 20:03
Jasan.

Trewinn

07.12.2009 20:10
Mr. Sunar

Tomanatura

08.12.2009 14:23
Mně spíš přijde divné, že mu nic neřekne třeba Zanetti nebo Drago. Když loni Zlatan dělal neplechu, tak ho kritizoval i maldičký Santon, tak proč teď nikdo neřekne nic Mariovi?

Bianconero

08.12.2009 15:12
Taky to nechápu. On se navíc chová ještě hůř než Zlatan. Navíc Zlatana do jisté míry omlouvaly jeho výkony, což se o Sunarovi říct nedá. Celý Inter je takový zvadlý. Morálka mi přijde taková různorodá. Ale nevidím do toho, jen mi to tak přijde.

Mr.Jindros

08.12.2009 15:21
Někteří tady píší, jak kdyby byl Inter totálně v prdeli válcován soupeři. Ale je to přesně naopak - Inter válcuje Serii A s vynikající bilancí. Wake up, Neo.

Bianconero

08.12.2009 15:30
U nich je výjimečné to, že i když mají hráče úplně na baterky, totální kokoty, tak hrají dobře no

To člověku prostě hlava nebere.

Mr.Jindros

08.12.2009 15:34
No já bych si počkal s kritikou Interu až vyhraje Scudetto někdo jinej nebo je alespoň o pár bodíků předběhnem (nebo AC). Zatím to vypadá na další start-cíl sezónu.

Bianconero

08.12.2009 15:38
Já vím že mají výsledky, ale říkám, že mít jen výsledky nestačí. Tato sezona je podle mě poslední, kdy se budou ohřívat na trůnu. Mají kupu zbytečných a řadu problémových hráčů. Výsledkově jsou nahoře, protože mají neskutečnou kliku. Těch haluz golů opět v závěrech utkání bylo z jejich strany opět nespočet. A jak každý ví, štěstí netrvá věčně.

Mr.Jindros

08.12.2009 16:05
Beru. Já jen krotím optimismus, kterého se tady po výhře Juve vyrojilo přehnaně mnoho. Naši šašci jsou schopný to zatlouct hned v následujícím kole.

Bianconero

08.12.2009 16:08
Vím, já jsem po letošní výkonech našich kluků velkým realistou. Ačkoliv máme potenciál, nedokážeme ho využít na 100%. Naše výkony se pohybují tak kolem 50-60% toho, co můžeme doopravdy zahrát. Ale každopádně Inter kritiku zaslouží. Nevyzvedávám náš tým, protože zatím nejsou hodni toho být oslavování, ale to ani Inter.

Jajinek

08.12.2009 15:39
Proč tak zobecňovat, hráče na bateky a totální kokoty??? Na většinu postů v základni jedáctce máme stejně nebo i kvalitnějšího fotbalistu než vy a nikdo těm vašim hráčům tady nenadává...

Bianconero

08.12.2009 15:46
Motta, Balotelli, Materazzi - problémoví hráči .... Motta, Vieira, Quaresma, Mancini, - hráči kteří hrají velký kulový (to že Quaresmovi vyšel jeden zápas - letos za Inter - z něho nedělá dobrého hráče) .... a pak tu jsou čím dál tím pomalejší Javier, Dejan a taky Vieira. Eto se kope za uši. Esteban už není co býval, je z něho čím dál tím větší průměr. Julio taky neskutečně polevil, loni se nejlepší brankář Serie A a podle mě v TOP 5 na světě, letos? nadprůměr. Muntari dříč, ale jenom to nestačí, bohužel už ani v Serii A. Santon letos nehraje tak suveréně jako loni. To co drží výsledky je osa Maicon - Lucio - Sneijder - Milito.

Jajinek

08.12.2009 15:52
proč je Motta problémový? A že se zatím nechytil, neznaméná, že hraje velký kulový, to bych mohl napsat i o Deigovi. Cuchu a Dejan jsou pořád na nejvyšší úrovni, co byste za ně dali. Ale nemá cenu to rezebírat. Co se týče kvality kádru, tak na tom tedy rozhodně nejste líp, možná je perspektivnější, v součastné obě rozhodně ne kvalitnější. A napsat, že za Inter hrají jen hráči na baterky a kokoti, promin, ale tím si měl celkem naštval.

Bianconero

08.12.2009 16:00
Neříkám, že nejsou na nejvyšší úrovni, jen že stárnou. Mottu jsem letos neviděl podat ani jednou výkon hodný takového klubu jakým je Inter. Co se týče Diega, on trpí na to, že Amauri je ohromnej truhlík, kterej si neumí pořádně naběhnout a pouze rozhazuje rukama. Kdyby hrál Vinc, tak jsme na tom podle mě zase o trošku líp. Kvalitativně nás převyšujete pouze v obraně, čímž jste o ten stupínek výše než my. Útok lepší nemáte, je to srovnatelné. Zálohu nemáte ani náhodou lepší jak my a o brankářovi snad nelze ani mluvit. Jak jsem řekl, obranu má to o úroveň výše, protože řada Maicon - Lucio - Samuel - Chivu patří k těm nejlepším vůbec. My s jedním vyzrálým, Chiellinim a "postaršími" Cannavarem, Legrottagliem, Grossem či Zebinou na Vás zkrátka nemáme. Neřkám, že nemáme v týmu hlupáky, najdu je v rodilých jihoameričanech - Amaurim, Melovi a Camoreanesim. Ale nikdy jsem nezažil, aby se chovali jako Mr. Sunar. Zkus se na to svůj Inter podívat s odstupem. Podívej se na ně jako na tým. Omlouvám se za ty kokoty, ale pro mě Motta s Balotellim nebudou. Omlouvám se jakkoliv to vyznělo kolektivně, myslel jsem tyto dva.

Bianconero

08.12.2009 16:01
*.. ale pro mě jiný nebudou ..

Jajinek

08.12.2009 16:07
Ty Mottu považuješ za problémového na základě zápasu s Juve? To bych mohl říct to samé i o Buffonovi. Já kádry nesrovnával, nikde jsem nepasal, že máme kdár lepší. Podle mě je to sravnatelné. A to ve všch řádách. Nebo mi řekni jeden post, ne který máte vyloženě kvalitnějšího hřáče, já vidím jen gólmana.
Co se týče Motty, zápas v Livornu nebo derby s AC sehrál na solidní úrovni a prokázal, že když ustálí výkony, tak na Inter má...

Bianconero

08.12.2009 16:15
Nekoukám na Mottu jako na problémového jen ze zápasu s Juve. Pokud bys ty tvrdil, na základě tohoto zápasu to samé o Buffoni, musel bych tě vysmát. Protože Gigiho jsem viděl poprvé v životě takto vylítnout. Byli mnohem důležitější okamžiky, jako třeba na MS 2002 s Koreu, kdy šla Itálie do 10 lidí a ještě ji rozhodčí zařezával a Gigi byl jeden z největších kliďasů. A takových příkladů mám řadu. Motta v mých očích není hráč pro špičkový tým - Juve, Inter, AC, AS - je to hráč pro týmy - Janov, Sampdoria, Lazio, Udine. Nic víc, nic míň. Jinak já jsem taky neřekl, že jsme lepší. Vím, že máme srovnatelné kádry a také vím, že jasně jste před námi v obraně.

Jajinek

08.12.2009 16:18
Já teda Mottu nesledoval moc v Barce, ale co je v Calciu, tak mi jako vyloženě problémový nepřijde. Nebo na základě čeho ještě tak soudíš? Je to rapl, ale to je Maicon taky. Jinak souhlas, v obraně lehce vedeme, záloha srovnatelná, útok taky ( to jen díky tomu, že hraje Eto´o jak hraje, jinak bychom měli asi my navrh , ale to bych řekl i u Diega a vaší zálohy) a perspektivita kádru na straně vaší.

GATTUSO

08.12.2009 16:20
a co my ? když už si tady měříme ptáky

Bianconero

08.12.2009 16:22

... Vy, jste Vy ... to žádný komentář snad ani nepotřebuje

Jajinek

08.12.2009 16:24
AC má nejlepšího stopera ligy, dle mého subjektivního názoru i nejlepšího útočníka. Obranu máme lepší, ale jen díky krajům, stopeři OK. I když se Marco rozehrál tak váš útok sráží druhý hroťák ,ale s námi momentálně směle srovnatelné. Vaše záloha se mi líbí, s příchodem Beckse a udržení formy Dinha ste na tom z top 3 nejlépe.
Co ty na to?

GATTUSO

08.12.2009 16:26
nádhera

Bianconero

08.12.2009 16:27
Kdo je ten nejlepší stoper ligy??? A jestli myslíš Alessandra, tak nevím nevím, už dlouho ne.

GATTUSO

08.12.2009 16:28
http://www.fantagazzetta.com/statistiche_difensori.asp?ord=fm

Bianconero

08.12.2009 16:31
OKay

Jajinek

08.12.2009 16:30
Já třeba hodnotil zatím letošní výkony, myslím že letos ční i nad Lúciem, Samuelem, Chiellinim, Cannavarem a Gambou.

Bianconero

08.12.2009 16:32
O Cannavarovi nemůže být řeč, ten letos hraje velký kulový. Pro mě patří na vrchol, na statistiky zase až tak nekoukám, Chiellini a Criscito. Chilli je podle mě nejlepší stoper, protože bez něho jsme ve středu tabulky. A na kraji Domenico, to jak lítá po lajně je srovnatelný snad jen s Maiconem.

robertocarlos

08.12.2009 17:01
letos je jednička Nesta, pak Samuel, pak Chiellini, Lúcio, Gamba atd.

Jajinek

08.12.2009 17:03
taky bych to tak viděl

Bianconero

08.12.2009 16:21
V Barce co vím, tak Motta byl neviditelný a neškrtl si. Po tom co se přesunul do Calcia jakoby se po něm zem slehla a jeho výkony šly nahoru s hrou lonšké Janovské jízdy. Ale mě irituje jeho postoj ke hře, jakým stylem ztrácí balony atp. Ten výstup proti Gigimu mě jen potvrdil, že jako hráč stojí za prd. Jinak perspektiva je na naší straně a rozhodně by byla ještě víc, kdybychom si nenechali hloupě utéct Criscita. Jeden hráč moc neudělá, ale te kluk bude za 5 let nejlepší levonohým hráčem na levém bekovi na světě.

Jajinek

08.12.2009 16:26
Já spíš myslel, jestli Mottu považuješ za problémového na základě něčeho jiného , než potyčky proti Juve...?

Bianconero

08.12.2009 16:29
Tím problémovým jsem asi hooodně přestřelil přiznávám, když vezmu jako problémové chování. Když vezmu jako problémové herní přizpůsobení, tak je na tom bídně. Barca a Inter, jedny největší klubů na světě. Ale jemu dělá problémy se v nich prosadit. Jak jsem řekl, pro mě hráč pro Janov, Sampdorii, Lazio nebo Udine, na víc nemá. Podobně to vidím s naším Melem, kterého jsme neměli kupovat, zatím toho moc nepředvedl. Ukáže čas, stejně tak jako u Vašeho Motty, ale ani jednomu moc nevěřím.

Jajinek

08.12.2009 16:32
Tak Melo má podle mě na víc než Motta, ale nad Mottou bych hůl rozhodně nelámal.

Bianconero

08.12.2009 16:34
Melo je pro mě taky problémový hráč, když to vezmu po té fotbalové stránce. Protože on kolik ztratí míčů, to je neskutečný. Na druhou stranu, kupu jich vybojuje, ale tluče se to právě s tím, kolik jich ztrácí a to by nemělo.

pe_pe

08.12.2009 16:09

pe_pe

08.12.2009 16:10
preklep

pe_pe

08.12.2009 16:10

pe_pe

08.12.2009 16:07
co bysme dali za cuchu a dejana? maximalne tak sadu treninkovejch balonu, nic vic, jen si je nechte! Tu kvalitu Vaseho kadru sem videl v sobotu, tim to pro me hasne. A jestli vyhraje inter scudetto tak jen diky tomu ze se jim zas v rozhodujicich zapasech na konci piskne penalta!! interista pezzo di merda

Jajinek

08.12.2009 16:09
Jedno ušmudlané vítězství po super akci Marchisia a co se hned děje...to s Cambiassem a Dejanem komentovat ani nebudu, stejně tak tu penaltu...všichni, kdo Clacio aspon tochu sledují vědí, jak to je...

pe_pe

08.12.2009 16:17
to je jedine dobre ze to vsichni vedi proc je inter ted nahore. Za me jen doufam ze se to brzo zmeni

Mr.Jindros

08.12.2009 16:12
Je fakt, že pokud někomu nevěřim dobrou přestupovou politiku (a obnovu kádru), tak je to vedení Interu. Jejich vedení je pateticky špatný, těch utopených peněz... Problém je, že za a) Juve nemá vedení o tolik lepší b) AC nemá prachy. Myslim, že si teď Inter nahraje nějaká Scudetta, ale pokud se něco nezmění, tak o něm nemusí být zase na 20 let slyšet.

Jajinek

08.12.2009 16:15
to souhlas, já také tvrdím, že kádr mátě rozhodně perpektivnější a myslím, že kdo si tady něco přečetl z mích přípěvků ví, že jaký mám názor na Maria. Mě jde jen o to, že po vaší výhře najednou začínají kolovat hlasy, jak máte ten kádr lepší než my a že za nás hrají samí dědci na baterky, což přeci rozhodně není pravda.

Bianconero

08.12.2009 16:17
Ale já třeba se neohlízím moc na ten zápas s Juve. I když Motta mě nadzvedl slušně. To, že říkám jak nemá zase až tak dobré hráče, je ze zápasů LM - Barca a Kazaň. Dále pak ze zápasů Serie A, kdy s těží dokopete balonu za brankovou čáru a mnohdy Vám pomůže přízeň rozhodčích.

Jajinek

08.12.2009 16:20
letos nás sudí spiše řežou a nepomáhají nám o nic víc, než třeba vám nebo AC, spíše naopak...ale sudí tady rozebírat nebudeme, s tím já nidky nechci začínat, to je laciné.

Jajinek

08.12.2009 16:22
Jinak v LM je to tragédie, ale v lize nás ještě letos ani jeden tým nepřehrál a skóre i počet bodů hovoří za vše, a že by nám fanoušci Juve mohli v lize něco říkat....co tedy nevím...

Bianconero

08.12.2009 16:26
Tak k tomuhle přistupuju v celosvětovém měřítku. V LM je dlouhodobě, ačkoliv trošku s podivem, z Calcia AC Milan. My jsme doplatili na neexistující calciopoli, o to se chci jen lehce otřít rozebírat nebudu, jinak bych už moc slušných slov k Interu, respektive k vedení, neřekl. Celé Calcio doplácí na jakousi taktickou zastaralost. Mourinho neumí přijít s ničím novým, u nás v Juve jakoby hráči byli "posraní" z úspěchu. A nahoru šla teď Fiorentina, uvidíme jak se jí povede dál. Každopádně mě úplně nejvíc dokáže, s prominutím, nasrat, když ty vyjebané anglické kluby přehrávají ty naše.

Jajinek

08.12.2009 16:28
Mou sice někdy zvrže co může, ale tu ligu jsme si zatím dávali v pohodě, sbíráme povinné body a prohráli jen 2x, a ani v jednom případě nás soupeř nepřehrál, vyhrál těsně a po strašné holomajzně z obou stran, z čehož mi vychází, že kdybychom hráli dobře, mohli jsme i ty dva zápasy vyhrát.

Bianconero

08.12.2009 16:30
Nám zase chybí trošku víc morálky, kázně a méně nervozity a stresu. Kvalita tam je, ale hráči jako by měli se vstupem na trávník strach. Nevím, takový z toho mám pocit.

robertocarlos

08.12.2009 16:32
neexistující Calciopoli?

fakt nemám chuť tady rozpoutat další story o Moggim a spol. ale to si asi děláš prdel, ne? Nech těch keců a bude klid, soustřeďme se na kádry a ne blbosti

Jajinek

08.12.2009 16:36
taky jsi to mohl přejít...

Bianconero

08.12.2009 16:36
Budu se sousředit na kádry, protože zvracet nad panem Morattim se mi tu opravdu nechce.

robertocarlos

08.12.2009 16:43
ještě k němu - nevím, proč narážíš na neschopnost našeho vedení, já bych řekl, že je daleko kvalitnější a fundovanější, než to vaše. Moratti je velký Interista, pro klub toho udělal neskutečnbě hodně, je to klíčová osobnost týmu, spolu s tátou pilíř naší historie. Je to skvělý manažer a výborný stratég, to že se nechytily některé jím vysněné posily není jeho vina.
Branca, coby šéf sportovního úseku patří k naprosté špici Calcia, také bývalý hráč klubu, Interista, zkrátka ideální muž na svou práci. Lele Oriali - taktéž bývalý Interista, mistr světa 82, persona veliká, znalec, kvalitní člověk, úspěšný manažer. Paolillo - výborný manažer, loajální Interista, perfektně vede organizaci i chod klubu. Beppe Baresi - asistent a osobnost klubových záležitostí - taky velký Interista, expert, slušný chlap... Nevím ,proč naše vedení shazovat

Bianconero

08.12.2009 16:46
Určitě, naše vedení je nezkušené, bohužel jsme museli začít od nuly. Neschazuji celé Vaše vedení. "Poskokové" jsou mi celkem volní. Ale pokud ty odsuzuješ Moggiho, tak stejnou úctu kterou chováš k těmu, mohu já chovat k Morattimu, tedy úctu ve smyslu zhnusenosti.

Jajinek

08.12.2009 16:47
Baresi a Branca, ty mám hodně rád

...ale s důvěrou v prezidneta si nejsem až tak jistej. On je sice velkej Interista, ale dělá voloviny a neuvážené věci, nekdy si nevidí do pusy. A z minulosti má spíše více toho zadrbaného, než toho, co se mu povedlo.

robertocarlos

08.12.2009 16:55
já je mám taky moc rád, tak samo i Orialiho. Je nepopíratelným faktem, že Moratti toho posral celkem dost, hlavně z hlediska přestupů, kdy si vytrucoval Recobu a další a dopadlo to, jak dopadlo, ale jeho přínos pro nás vidím ryze pozitivní. On je ten, který nás zase vyvedl z krize, on s námi žije od dob svého táty z 50 let, je to krev a duše Interu, už taky Il Presidentissimo jako táta, takže já ho budu mít navždy rád. A propos - třeba s tím Moggim se tohle vůbec nedá rovnat. Moggi je hovado, zloděj a podvodník. Moratti možná (možná ne) taky, ale aelspoň dělá práci pro svůj milovaný klub, ne pro svou peněženku jako Moggi s Giraudem. Dodnbes mě mrzí, jak se s nima zk-rvil Bettega - takovej attacante...! Massima bych když už srovnával s Berlusconim, to je podobný, Moggi je proti nim nula

. Právě proto já si i přes ty kecy a podrazy vážím Berlusconiho jako věrného tifosa rossoneri, aspoň sebou "něco nese", ne jako Moggi...

Jajinek

08.12.2009 16:57
Vše o tom, jak nás vyvedl z krize atd atd je pravda, ale poslední léta hodně zadrbával a bez dobrých sportovních ředitelů a poradců to mohl zadrbat úplně. Jeho úsudku v posledních letech prostě nevěřím.

Bianconero

08.12.2009 16:57

GATTUSO

08.12.2009 17:03
je to tak..., Moratti sice pro Inter dýchá, ale dá se říct, že když něco zařídil "na vlastní triko", dopadlo to v drtivý většině špatně. vydupal si hráče a ten zklamal, navíc byl často přeplácenej (Recoba, Adriano a hromada dalších). vyházel oknem stovky milionů, to zkrátka není dobrá vizitka. když to nechá na Brancovi a spol., dopadá to zpravidla lépe..., Moratti pro mě není dobrej činovník, co se týče fotbalovýho hlediska.

robertocarlos

08.12.2009 17:03
tak jsou to spojené nádoby, on tam ani není od toho, aby ten klub řídil po sportovní stránce, na to máme právě Brancu a spol., takže bych Massima nijak nevinil, ačkoli pár jeho kiksů je nezpochybnitelných...

robertocarlos

08.12.2009 16:28

proboha, člověk přijde unmavený domů a o se zase dočte za nesmyslů

. Nám, že pomáhají sudí? Viděl jsi v sobotu Derby? Sleduješ Calckio pravidelně? Pokud ano, tak bych na tvém místě jen pokorně držel ústa!
Kádr - brankáři - letos pro vás, Julio má slabé období, loni chytal lépe než Gigi. Obrana - jednoznačně my, není o čem. Záloha - stejná úroveň, možná o trochu my. Javier je stále extratřída, kecy o "pomalejším" Zanettim jsou k smíchu. Jen pro příklad - z hráčů Juve bys našel sotva někoho, kdo se mu ve stálosti a kvalitě výkonů vyrovný. Cuchu - nemáte srovnatelnou alternativu, Melo nic, Sissoko je jiný typ, Poulsen je slabší. Zbytek zálohy - řekněme vyrovnaný. Trequartista - Wes je furt zraněný, Diego ostateně taky, takže zatím brzo soudit, zatím říkám - stejná kvalita. Útok - nebýt Sammy v tragické formě, byli bycho mna tom o dost lépe, takto je to vyrovanané. Milito, Sammy, Mario - Alex, náladovej Amauri, Žakinta, občas Tréza. U nás k tomu ti šaškové jako Quaresma atd., takže klid. Kádr máte celkově slabší a nevyzrálejší, pakliže nebude Scudetto naše, bude to dílo naší vlastní blbosti.
Mario - je to děsnej fracek a vůl, ale má talent a já nad ním i přes desítky výhrad hůl nelámu.

Bianconero

08.12.2009 16:35
V tom srovnání hráčů se téměř nelíšíme. Ale jestli chceš stavět tvrzení o připískávání rozhodčích na tom, že Vám třeba uškodil v tom Derby, tak bys měl zavřít ústa ty. Pochybil na obou stranách.

robertocarlos

08.12.2009 16:39
já něco na něčem stavím?

No prosímtě, já jen podotkl, že na místě Juventina bych si nedovolil absolutně kohokoli jiného napadat z přízně sudích, už vůbec pak ne po minulém kole, a už vůbec pak ne když k tomu ani nemám pravdu...

Bianconero

08.12.2009 16:41
"Nám, že pomáhají sudí? Viděl jsi v sobotu Derby?" ... Z těchto slov jsem vycházel. Z nich jsem pochopil, že bys mohl mít výhrady třeba k tomu, že první gol ze standartky mohl být ofsajdu nebo že Vám neodpískal penaltu. Stejně tak to bylo i z druhé strany. Pokud jsem to špatně pochopil, tak se omlouvám.

robertocarlos

08.12.2009 16:45
sice jsi to pochopil špatně, já z toho nevycházel, leč pouze použil jako nejbližší příklad. Nicméně, ano, váš první gól padl z vymyšlené standartky a nám nebyla odpískána jasná penalta, kterou uznalo hned několik Juventinů i zde. Nechci to zase rozvádět, nám taky odpustil redku pro Žulu, jen pro úplnost...

Bianconero

08.12.2009 16:48
Vím, stejně taky jako u Vás byla sporná penalta, z našeho pohledu tam taky nebyly nejčistší zákroky z Vaší strany ve vápně. Takže podle mě, tenhle zápas, ačkoliv měl možná spoustu křivd na konečném výčtu, byly smazány právě proto, že váha byla u obou týmů stejná.

robertocarlos

08.12.2009 16:50
byť stále mám pár výhrad, tímto bych toto téma ukončil...

Bianconero

08.12.2009 16:52
souhlasím

robertocarlos

08.12.2009 16:48
Javier i Dejan mají opět excelentní sezonu, nevím ,co se ti na nich nelíbí. Všimnul jsem si, že jen proto, že třeba Javčovi už je 36 je čím dál populárnější plácnout takovou obligátní pseudopravdu, že ztrácí rychlost a není jako dřív, to samý třeba Dejan. Nezáleží na věku, ale výkonech a třeba právě u Juve nevidím letos záložníka srovnatelného s Javierem či Dejanem. Diego toho nahrál málo, Melo je tragéd (zatím), Momo je řezník, ne fotbalista, Poulsen jak kdy...

Bianconero

08.12.2009 16:52
Srovnatelného? Vím že teď budu hrát trošku na kdyby, na ktré se nehraje, ale jen to zmíním. Kdyby se Claudio nezranil, tak v těch všech zápase, v kterých pro zranění nehrál, tak by zářil jako proti Vám teď v sobotu. Jinak Javier je pomalý. Co jsem viděl ten zápas, tak z jeho strany tam moc zapojení do útoku nebylo a spíše se držel v zádu. Navíc se mi zdá polevuje. Jako kapitán, by si měl pohlídat, co jeho spoluhráči dělají. Zlatan si srovnali, ale proč nejsou schopní si už druhým rokem srovnat Balotelliho?.... Jinak s ostatním výčtem naší zálohy více méně souhlasím, je to zkrátka nevyvratitelná skutečnosti.

Jajinek

08.12.2009 16:54
javier není pomalý, to že se nezapojoval od útočení bylo dáno tím, že zbytečně držel pozici vzadu a nechtěl riskovat....

Bianconero

08.12.2009 16:55
Nevím, v poslední době jsem ho neviděl moc útočit. Ale OK, už ho nechám být

robertocarlos

08.12.2009 17:00
přesně tak. On ani v sezoně na záložníkovi nechodí tak dopředu, protože někdo to za toho střeleného Maicona musí držet, jinak by to byl jeden velký průvan a chaos. Javier svoým přehledem, kvalitou, klidem a zkušenostmi naprosto nepostradatelně drží celou zálohu s obranou po kupě. Neumím si to bez něj představit, což dokládá i ten úžasný fakt o více než 100 zápasech v lize bez přestávky a nějakých 3 (už si nejsem jistej) letech v kuse v základu bez jediné pauzy...

Jajinek

08.12.2009 16:53
chystám pod stromeček souhrný článek celého podzimu, a vzhledem k tomu, že jsem napsal článek o každém zápase Interu v této sezóně, můžu známky i zprůměrovat. A Dejan mi zatím číselně vychází jako třetí nej hráč podzimu, za Samuelem a Militem.

Bianconero

08.12.2009 16:54
Milito OK, klíčový hráč, bez jeho golů by jste byli těžko tam kde jste, ale Samuel? Tomu se trošku divím.

Jajinek

08.12.2009 16:56
Kromě slabšího Palerma zatím výborný, pevný, nebezpečný dopředu, nechybuje. Ale jak říkám, jedná se o průměrné známky.

Bianconero

08.12.2009 16:57
Bez tak to bude zajímavé srovnání

robertocarlos

08.12.2009 16:57

Jajinek

08.12.2009 16:59
No nic, musím se jít učit, zítra mám zápočet ze správy a zatím sedím akorát tady...

Bianconero

08.12.2009 15:52
Btw Vašim hráčům nenadávám. Jen říkám svůj subjektivní názor na pány Mr. Sunara a Mottu. Takové hlupáky si nezaslouží ani klub jakým je Inter. Navíc, jak říkáš že nikdo nenadává na naše hráče, nikdo nemá záminku jim nadávat. Protože jediné co jim lze vytknout je to, že nepodávají takové výsledky, na které mají. Možná jim chybí troška víc odhodlání, ale u žádného z nich nevidím tak nevhodné výstupy jako u těch prvně jmenovaných interistů.

Jajinek

08.12.2009 15:26
tak Zlatan co byl u nás, tak byl skoro bezproblémový. Jen proti Laziu doma na něj pískali fanoušci, kvůli jednomu vyjádření, a on je pak uzemnil gólem. Jinak byl klid. Maximálně si pamatuju ještě v první sezóně v Interu červenou právě na Laziu za řeči, nic jiného.

Tomanatura

08.12.2009 15:29
Hlavně kvůli těm jeho kecům o Barceloně ho zkritizoval SAnton, jinak s ním moc problémů nebylo. No, vlastně loni po oslavě titulu s ním byli problémy na hřišti, když chtěl vystřídat.

GATTUSO

07.12.2009 22:33
to přece nikdo nemůže brát vážně..., Balotelliho chování je přes čáru, tak proč by nemohly být přes čáru i reakce na něj ? vyletěl nahoru ve stejnou dobu jako Pato a když porovnáme jejich chování a koneckonců i výkony, je to jak nebe a dudy. ten fracek ještě nedokázal zhola nic, přitom těžce překonává Zlatana ve frajeřinkách. mimochodem Ibrovi jsem to promíjel, páč za jeho slovy stály činy.

Jajinek

08.12.2009 03:05

pe_pe

08.12.2009 08:47

homeles8

08.12.2009 10:00

DelPiero137

08.12.2009 12:57
Opat pekny clanok a podakovanie autorovi. Bude aj 4. pokracovanie z 90 rokov?
Nieco okolo Schillaciho, Baggia, Kohlera, Mollera, Vialliho, Condeho, Di Livia by som si tiez precital. Hlavne zaciatky 90 rokov ked vyhrali 2xUEFA :) aj ked vtedy dominovalo AC...

robertocarlos

08.12.2009 16:34
pokračování nebude, tímto tohle období skončilo. 90. léta jsou o něčem jiném, článek zatím nemám, uvidíme...

JuveIt

08.12.2009 14:53
Vynikající článek!!! U toho konce jsem se málem rozberečel

FORZA JUVE!!!!

Bianconero

08.12.2009 15:12

M11

08.12.2009 15:57
!!! FORZA JUVE !!!
krasny clanek.. opet diky

robertocarlos

08.12.2009 16:33
není zač

grow

08.12.2009 17:36
moc hezky

tenhle posledni byl ze vsech clanku nejlepsi... gratulace robertocarlos

patri ti muj respekt...

robertocarlos

08.12.2009 20:24
tante grazie

grow

08.12.2009 20:26
di niente

robertocarlos

08.12.2009 21:32
molto bello, amigo

Tsigi

08.12.2009 17:43
100 pro dnešní postup italských týmů

GEGE

08.12.2009 17:43

Trewinn

08.12.2009 17:46

grow

08.12.2009 17:49

Tsigi

08.12.2009 17:53
tak původně jsem tam měl 100 pro zítřejší vypadnutí Interu, ale řekl jsem si, že něco budu vymýšlet až postoupí AC

grow

08.12.2009 17:55

robertocarlos

08.12.2009 20:25

Bianconero

08.12.2009 17:49

GATTUSO

08.12.2009 17:51

Jajinek

08.12.2009 17:57

( i když to slovo dnešní mě rmoutí, bez něj by to bylo hezčí)

M11

08.12.2009 18:44

robertocarlos

08.12.2009 20:25

bruce

08.12.2009 22:06
popis bruselské tragédie je neskutečná sračka, ono to bylo zcela jinak, ale to by se do květnatého slohu zdejšího středoškoláka asi moc nehodilo

robertocarlos

09.12.2009 14:14

už jsem si říkal ,že můj ocásek tu dlouho nebyl vidět. Proč sem lezeš, když nemáš co říct? Zase mindráčky, dědo, viď