Koubek se zastal Vaclíka: Díky němu jsme měli v Irsku ještě šanci

03.10.2017 10:05 - Aktuality
Tomáš Koubek (© staderennais.com)
 
Brankář Tomáš Koubek se zastal kolegy z reprezentace Tomáše Vaclíka, kterému se příliš nepovedlo klíčové utkání kvalifikace mistrovství světa v Severním Irsku. Podle pětadvacetiletého gólmana Rennes byly právě Vaclíkovy výkony hlavním důvodem, proč český tým mohl před zápasem v Belfastu živit naději na postup.

Vaclík se v Severním Irsku podepsal pod oba inkasované góly a trenér Karel Jarolím připustil, že ve zbývajících zápasech kvalifikace by mohli dostat šanci Jiří Pavlenka z Brém, nebo právě Koubek. "Nikdo zatím nic neříkal, asi se to dozvíme během týdne," uvedl na pražském srazu před duely v Ázerbájdžánu a doma se San Marinem.

"Řekl bych, že Tomáš podával v celé kvalifikaci skvělé výkony a díky němu jsme měli do poslední chvíle šanci a mohli jsme v Irsku hrát o postup," řekl Koubek. "Tomáš má z Basileje spoustu zkušeností z Ligy mistrů, což je nejlepší soutěž. A my v ní moc hráčů nemáme. My s Jirkou teprve získáváme zkušenosti," dodal.

Koubek se zatím stále zabydluje v Rennes, za které ve francouzské lize zatím odchytal čtyři zápasy a jednou se dostal i do sestavy kola. K pohodě mu pomohl i příjezd partnerky s dcerou. "Jsem spokojenější, že tam můžu být s rodinou. Pomohlo mi to, nejsem rád zavřený na hotelu," uvedl.

Ve Francii bydlí ve vesnici 15 minut od tréninkového centra, kam mu se stěhováním pomohla rodina. "Paní letěla s malou a mojí mamkou letadlem, zatímco s dodávkou a mým autem jeli taťka, děda a bratránek, aby se mohli střídat," líčil. "Zaměstnal jsem celou rodinu, pomohli mi a já věřím, že jsem jim to oplatil, když jsem splnil jejich sny a zážitky," dodal bývalý gólman Sparty.

V Rennes si Koubek kromě boje o záchranu musí také zvykat na jiný herní styl, než byl zvyklý. "Trenér mě nabádá, abych hrál vysoko za obranou a mnohdy jsem na můj vkus až moc vysoko," prozradil. "Ale je to světový trend a trenér to tak požaduje, abych byl jako libero. Je to dané i vysokým tempem ligy, aby byly obrany vysunuté," řekl.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 1846
Komentáře (68 / 0 nových)
miky10
03.10.2017 10:14
#
Můžete si to odteď při každým repre zápase vyříkávat na lavičce kuci.
shitcool
03.10.2017 10:21
#
Jeden bude na tribuně, ne?
Stara.dama
03.10.2017 10:40
#
Blbi fanousci no, brankari jsou to jedine co pritom nase repre ma kvalitni
Achašveróš
03.10.2017 11:58
#
miky10
03.10.2017 13:03
#
Však jo, jako dvojka a trojka za Pavlenkou sou fajn.
Stara.dama
03.10.2017 15:55
#
V tuhle chvili by meli na jednicku vsichni 3, i kdyz Jirka zacal vycnivat. Nedivil bych se kdyby v zime skoncil v Bayernu
Perlasberger
03.10.2017 16:26
#
Blbí brankáři, fanoušci jsou to jediný co máme kvalitní.
Pony Slaystation
03.10.2017 10:16
#
Ať se ve Francii daří, taky nechápu ten hate na Vaclíka
Feind
03.10.2017 10:22
#
Predtim byl po kazdem druhem golu hate na cecha. Treba to uplne nebude golmanama, ale fanousky
verv
03.10.2017 10:23
#
Puskas
03.10.2017 10:24
#
kiciN
03.10.2017 10:26
#
Tonynko92
03.10.2017 10:27
#
Mimalu
03.10.2017 10:28
#
nebo dlouhodobě špatnou atmosférou v týmu, špatnou přípravou pro gólmany nebo neustále se měnící a slabou obranou. Zase netřeba zavírat oči nad tím, že už delší dobu gólmani nepodávají takové výkony jako v klubech
verv
03.10.2017 10:33
#
Však od Vaclíka to byly v Irsku snad první chyby co udělal v repre ne? A že by Čech za repre chyboval nějak víc než v klubu mě taky nepřijde.
Mimalu
03.10.2017 10:38
#
jenom u Petra si vzpomenu na daleko víc chyb v repre, než za celé angažmá v Chelsea, na to jak poměrově má za repre odchytáno "pár" zápasů oproti klubu, tak těch chyb a fakt že dost velkých je až moc, zvlášť pokud Petr spadá (a jako že jo) do kolonky světová extratřída...
dontcallmeandre
03.10.2017 10:56
#
Ono dost chyb vyplyne z horší obrany. V Chelsea měl před sebou jednu dobu možná nejlepší obranu světa, to se to hned chytá líp. Každopádně kdoví, jestli někdy budeme mít tak kvalitního golmana. Ale Koubek s Pavlenkou snad budou chytat top soutěž, tak by možná mohli být pro reprezentaci oporou. Problém v repre je stejně víc na jiných postech
Azazelo RD
03.10.2017 11:14
#
Ono dost těch chyb bylo takového charakteru, že v tom obrana žádnou roli nehrála.
bobis21
03.10.2017 10:35
#
nikdy jsem si nevšiml toho, že by Čech nebo Vaclík podávali nějak horší výkony v repre u nás se prostě bezdůvodně nadává na všechny úspěšné - viz nesmyslné pískání na Baroše
Mimalu
03.10.2017 10:43
#
jako člověk co viděl prakticky všechny jeho zápasy (až na pár výjimek z posledních let v Arsenalu) si troufnu tvrdit, že od takového roku 2008 byly jeho klubové výkony výrazně lepší ty reprezentační
bobis21
03.10.2017 10:52
#
vždyť v reprezentaci byl ve většině zápasů nejlepší hráč týmu, co víc bys chtěl
Mimalu
03.10.2017 11:02
#
výrazně méně minel, větší jistota která z něj v klubu vyzařovala. To že byl ve většině zápasů nejlepší, už je jenom tvůj výmysl
bobis21
03.10.2017 11:08
#
jaký výmysl, podívej se prosím na ty zápasy znova. Téměř v každém vychytal nějaké tutovky
Mimalu
03.10.2017 11:17
#
ve většině zápasů jsme hráli proti slabším týmům kde si soupeř sotva vypracoval pár šancí
bobis21
03.10.2017 11:23
#
a v ostatních nás zachraňoval od debaklu
Mimalu
03.10.2017 11:31
#
v kterých například? V kvalifikačních skupinách jsme obvykle měli jeden lepší tým než náš, 2 (+-) obdobně silné a zbytek byly povinné výhry. Jako můžu ti jsem napsat třeba 5-10 velkých repre chyb a naopak od tebe očekávat 20-40 velkých klubových když teda tvrdíš že i v klubech se dopouštěl tolika výrazných chyb, já bych s těma klubovýma měl prostě problém je vyjmenovat...
bobis21
03.10.2017 11:38
#
EURO 2016: se Španělskem držel nulu až skoro do konce, i když tam byly tutovky, proti Chorvatům sice 2 dostal, ale opět další zachránil. V kvalifikaci na EURO si snad nevybavuji jedinou velkou chybu. To samé kvalifikace ne MS předtím.
Čech hrál v repre nějakých 14 let (možná ještě víc), takže pokud za tu dobu udělal 5-10 chyb jak říkáš, tak by to bylo opravdu skvělé, takže vlastně nevím co je tady tvůj argument.
Mimalu
03.10.2017 11:52
#
tak zrovna zápas proti Chorvatům, v první půli podběhnutý centr který se štěstím Mandžukic neproměnil, ve druhém góle měl prsty kdy dostal Hubníka pod tlak který následně ztratil míč. V kvalifikaci na Euro třeba gól doma proti Islandu. V kvalifikaci na MS hned několik chyb venku proti Italii. (a chyb bych našel určitě víc)

Já jsem už od začátku psal že cca od roku 2008 se začaly chyby kupit a ne, netvrdím že těch chyb bylo jenom 5-10, jenom jsem zvolil takové číslo abys mi k němu našel adekvátní počet (cca 4 násobek) chyb klubových, myslím si, že i kdyby bych ti dal celou jeho klubovou kariéru, tak 40 velkých chyb budeš velmi těžko hledat
bobis21
03.10.2017 12:30
#
tak pokud považuješ přihrávku spoluhráči pod tlakem za velkou chybu, tak bys jich našel 40 během sezony, protože to se stává úplně běžně proti napadajícímu soupeři, protože jsou všichni obránci pod tlakem
Mimalu
03.10.2017 12:50
#
"ve druhém góle měl prsty" != velká chyba, jenom to celé bylo zbytečné když má obránce ve své blízkosti hráče a ty mu přesto pošleš na kříž přes celé vápno přihrávku, tak stejně to byl zahozený míč. Vždyť je to i určitém odhadu kvalit spoluhráčů, něco jiného je nahrávat Hubníkovi a něco jiného Koscielnemu (například)
bobis21
03.10.2017 13:04
#
tam zrovna moc rozdíl není
tak já tě teda nechápu, mluvíš o velkých chybách, pak nějaké zmíníš a pak sám řekneš že to nejsou velké chyby. Asi jsem přepracovaný, ale fakt nezvládám tvůj myšlenkový pochod
Mimalu
03.10.2017 13:12
#
mluvím o velkých chybách, ty se mě snažíš přesvědčit o opaku argumentuješ mi zápasem, kde udělal dvě podstatné chyby kdy jedna z nich měla i dopad na výsledek. Když se na to podívám znovu, tak to možná i považuju za docela velkou chybu, minimálně tak jako většina lidí bych za ní víc vinil Čecha než Hubníka.

Ale upřímně, spíš nechápu tebe proč jsi zrovna vytáhnul tento zápas, kdybych chtěl ukázat na kvalitní zápas Petra, tak určitě zvolím něco jiného než zrovna toto
bobis21
03.10.2017 13:30
#
já taky nikdy neřekl že to byl kvalitní zápas, jen že tam prostě neudělal žádnou chybu a určitě nepatřil k těm horším z našeho týmu. A proti aktivnímu soupeři je prostě pod tlakem každý hráč na hřišti
Mimalu
03.10.2017 13:37
#
a já jsem ti to vyvrátil, že v tom zápase udělal 2 podstatné chyby a tedy to z jeho strany nebyl nijak zvlášť povedený zápas. Jestli v tom zápase opravdu nevidíš ani jednu chybu od Petra, tak potom se nemáme o čem bavit. Když se na ten gól podívám, tak to prostě byla uspěchaná rozehrávka na obsazeného stopera
dontcallmeandre
03.10.2017 13:22
#
Na MS 2006 proti Ghaně chytil snad 5 tutovek. To že jsme prohráli jen 2:0 bylo hlavně jeho zásluhou
Mimalu
03.10.2017 13:31
#
ach jo, vždyť jsem dokonce napsal rok (2008) od kterého jsem začal vnímat nárust počtu chyb. Ještě možná jednou, na začátku jsem napsal nějaké faktory které na něco takového mohly (aspoň dle mého) mít vliv. Ale opravdu nikde nechci zpochybňovat kvality Petra, naopak na klubové úrovni ho považuju za úplnou špičku, jenom cítím určitý pokles výkonnosti v repre a nemyslím si, že jde chyba pouze na jeho osobu
dontcallmeandre
03.10.2017 13:36
#
ok, to jsem nějak v tom flamu přehlédl. Ona totiž šla po roce 2008 do hajzlu celá repre. Za rady to stálo za hovno, pak bílek a defenzivní fotbal, což je pro brankáře hodně příležitostí to posrat
Barcafan10
03.10.2017 10:53
#
A nemůžeme to náhodou souviset s tím že když má před sebou Terryho v životní formě, Ferreiru, Alexe i Bosingwu svého času a mnoho dalších, tak to měl o dost jednoduší než s těmi stopery v reprezentaci, kteří vyloženě spoléhají na to, tě když to poserou, tak to gólman zachrání
Mimalu
03.10.2017 11:03
#
a tvrdím něco jiného?
Barcafan10
03.10.2017 11:44
#
Jen jsem to myslel, tak, že ono je to logicky tak trochu. Terry byl toho času dlouho jeden z 3 nejlepších stoperu na světě, je úplně logicky, že v reprezentaci tp má těžší. Navíc ten komentář nahoře je napsaný dobře, pokud udělal 10 chyb za 14 let, tak je jeden z nejlepších reprezentačních gólmana vůbec v Evropě.
Mimalu
03.10.2017 11:57
#
Já souhlasím že to je logické, v úplně prvním příspěvku to taky píšu jako jeden z faktorů, jenom odmítám tvrzení že v klubu chyboval stejně jako v reprezentaci. Pokud by udělal 10 chyb za 14 let tak možná fajn, ale ono to bude víc jako 10 chyb, a není to ani období 14 let, ale kratší. (to jsem jenom plácnul číslo...)
Barcafan10
03.10.2017 12:40
#
Tak já špatný výkop neberu jako chybu no
Mimalu
03.10.2017 12:51
#
Manik...
03.10.2017 10:32
#
only1nekka
03.10.2017 10:43
#
Já osobně jsem na Čecha nikdy nenadával, snad kromě toho gólu s Turkama na Euru 2008 a to bylo v emocích. Jinak jsem ho vždycky chválil. Ale Češi si zvykli na to, že máme gólmana světové extratřídy, což Vaclík nikdy nebyl, není a nebude. A nejspíš takového gólmana už nikdy mít nebudeme. Vaclík to má těžké, ale je třeba si přiznat, že teď nechytal moc dobře. Na tom, že chytá jen švýcarskou ligu, asi něco bude..
ZB 07
03.10.2017 10:49
#
Achašveróš
03.10.2017 11:58
#
Le Gunner
03.10.2017 13:23
#
bravo7
03.10.2017 14:04
#
andrew96
03.10.2017 16:40
#
Posledni Kovboj
03.10.2017 22:46
#
pawelFCB
07.10.2017 16:52
#
Puskas
03.10.2017 10:24
#
stas87
03.10.2017 10:52
#
Puskas
03.10.2017 10:57
#
dík, to jsem zapomněl
cetto
03.10.2017 11:43
#
Řekl bych, že Vaclík teď byl větší oporou než Čech v posledních 3 cyklech. Nicméně to nic nemění na tom, že nejlíp je na tom aktuálně asi Pavlenka...
dextroza_m
03.10.2017 13:17
#
Peťa je o tři vesmíry jinde, než nějaký Basilejský ocas... Na takového branaře budeme ještě dlouho vzpomínat. Proč by také pan Vaclík jinak hrál jen v průměrném týmu a Čech v řekněme top...?
Thomas Blomkal
03.10.2017 15:52
#
Nesrovnávej klubovou a repre formu, O tři vesmíry je jinde Petr na klubový, v repre byl sice obrovský jmeno, ale chyb udělal opravdu hodně. Vaclík udělal ted první a všichn ise mužou posrat. Vaclík je v repre jistota. Deal with it...
Barcafan10
03.10.2017 16:03
#
Ale nejdou všechny jeho chyby jeho vína jen a hlavně dost podržel. Ty jsi myslíš, že kdyby měla Jihlava De Geu tak nedostává vůbec góly?
TheTopFootbaler
03.10.2017 17:10
#
Proč si všichni berou Jihlavu do huby...
Barcafan10
03.10.2017 19:54
#
Ono se to nabízí ale upřímně by mi vůbec nevadilo, kdyby stě zůstali, letos tam furt ještě jsou jiný adepti
TheTopFootbaler
04.10.2017 20:57
#
Jako chápu, hrajeme fakt humus. Ale myslím, že takové Příbram a Olomouc by asi moc lidem nescházely...
Achašveróš
03.10.2017 12:01
#
Hele, ale to není jen Vaclík a Čech co hrajou líp v klubech, to je aspoň půlka týmu ne?
Pa2el
03.10.2017 13:12
#
Však kromě zápasu v Norsku nechytil v kvalifikaci nic navíc. Bohužel dokud naše reprezentace bude spoléhat na hráče ze Švýcarska nebo naší ligy tak si o MS můžeme nechat zdát
Obr Koloděj
03.10.2017 16:26
#
Nesouhlasím , Basilej je kvalitní
Barcafan10
03.10.2017 17:09
#
Basilej ano, polovina švýcarský ligy ne
james10
03.10.2017 19:04
#
Jako v česku no...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.