
TuriGiuliano.

26.01.2012 16:04
Nemáte nekdo informace o Tavaresovi?

Don Dani Ocho

26.01.2012 16:32
No v Hamburku je to hráč na tribunu...nevím, jestli s ním Slavie jedná, on sám se vyjádřil, že by se rád vrátil. A se Senegalem na APN nejel.

Hlavicz

26.01.2012 18:08
Nouzáková mi psala, že ve Slavii tohle není aktuální téma "Přestup Tavarese" stejně tak jako "D.Jarolíma" což mi hlava nebere. I když je fakt, že ten střed zálohy je slušnej a je to asi post, kterej potřebuje nejmíň posílit. Nechtěj vyhazovat peníze pro nic za nic. Nezapomínejme na Frejlacha nebo Koreše.... první zmiňovanej je střední záložník a Koreš občas hrál taky SZ nebo OZ

TuriGiuliano.

26.01.2012 18:48
ale chtelo by to taky nakyho DM ted tam je jenom snad Dembele

Hlavicz

26.01.2012 18:56
To jo, ale Slavia asi není v takový situaci kdyby mohla platit luxusně 5 středních záložníků ... určitě teĎ dostane šanci právě Bassirou a po zranění Frejlach a i Milutinovič

Losinho

26.01.2012 19:54
Petrák a Lukáš Jarolím jsou oba DM a oba se mají prát o základ. Nechápu co vidíte na Dembelém, ve Slavii odehrál dobře jeden (!) zápas, nedávno jsem ho viděl v přáteláku a byla to hrůza. Snad vypadne úplně.

jv

26.01.2012 20:05
Potom všem by měl ještě dostat šanci, kterou dostane.

Losinho

26.01.2012 20:19
Co myslíš tím "po tom všem"?

jv

26.01.2012 22:10
Tak prožil si toho fakt hodně, loňská sezóna byla celkově hodně složitá, je mladej, šanci bych mu dal, navíc má ještě na rok a půl smlouvu.

Losinho

26.01.2012 22:21
Nevim no, je mladej a potenciál tam snad je, ale prostě ho zatím krom jednoho zápasu neukázal.

jv

26.01.2012 22:23
Taky v těch podmínkách, se mu ani není co divit, to by podlomilo kolena i silnějším povahám očividně.

Hlavicz

26.01.2012 20:14

Jsem šokován... viděl si zápas s Olomoucí ... vloni s Pardubicemi?

Losinho

26.01.2012 20:18
Jo, ten s Olomoucí, to je ten jeden. Jak tam dával ty nůžky. S Pardubicemi, to myslíš tu pohárovou upachtěnou výhru 1:0?

Hlavicz

26.01.2012 20:25
No jasně, ale hodnotíme Dembelého a ne výsledky u kterých byl. Mně se sakra líbí jeho rozehrávka! Musí dostat šanci a ukázat jak moc kvalitní fotbalista to je. Snad změníš názor

Losinho

26.01.2012 20:27
Tam mě teda taky moc nezaujal. Momentálně v něm ale vidím jenom cizince zabírajícího místo našim.

Losinho

26.01.2012 20:28
A zrovna jeho výkony se třeba s výkony Petráka vůbec nedají srovnávat.

Hlavicz

26.01.2012 21:20
Tak taky si vem, že Petrák je odchovanec a místní. On je cizinec co odehrál 4-5 zápasů ? To není objektivní ... po sezoně můžeme hodnotit

Losinho

26.01.2012 21:28
Není objektivní...Petrák prostě podával lepší výkony než on, chytil šanci za pačesy, narozdíl od Dembelého.

salami

26.01.2012 21:38
ale Dembele měl šancí se ukázat strašně málo, v Petrákovi něco vidm, ale že by v nějakym zápase exceloval se říct nedá, někdy je vidět víc někdy skoro vůbec, moc nekazí, ale taky málokdy překvapí, má ještě čas, kdybysme byli na tom líp, tak bych poslal rozehrát na hostování, ale kvalitativně jsou na tom podle podobně, možná že Dembele je trochu napřed

Losinho

26.01.2012 22:00
Podle mě hrál teda Petrák na podzim hodně dobře, z mladíků se mi líbil nejvíc spolu s Hurkou. Rozehrávku mají podobnou, ale Petrák mnohem míň fauluje.

salami

26.01.2012 22:10
no jo, ale kdo z ostatních mladíků, co nastupovali má talent? z mladíků nejlepší je, to uznávám, ale celkově tomu něco chybí, jak jsme ted s kvalitou dole, tak to neni uplně nejlepší situace, v A je najednou každej mladej, kterej zahrál jeden zápas dobře za B nebo dorost, Hurka a Petrák patřej mezi kluky, co by si zasloužili dostávat šance v A týmu, ale ne aby měli v podstatě neotřesitelnou pozici v základu, protože ta konkurence je minimální

Losinho

26.01.2012 22:16
No ale já ho nedávám do základu kvůli jeho věku, ale právě kvůli kvalitě. Ze středních záložníků si prostě základ zaslouží nejvíc, tak to je. Frejlach s Korešem jsou zranění, LJ už prostě lepší nebude, Milutinović se nedokáže dostat do aspoň trochu stabilnější formy a Dembelé mi z nich přijde nejhorší úplně. Pak je tam ještě Cicman, s tím se ale počítá nejspíš do obrany.

salami

26.01.2012 22:22
já ale neřikám, že si to ted nezaslouží, momentálně je z našich použitelnejch středních záložníků nejpoužitelnější, ale původní pointa byla, že bych se náhradě za něj nebránil, protože z hlediska celý ligy je to tak průměr, Dembele má ted nevýhodu kvuli výpadku, ale šanci si určitě zaslouží, je fotbalovej, o tom neni sporu, jeho problém byl v tom, že hraje dost na sebe, ale to se dá změnit

Losinho

26.01.2012 22:24
Necháme to bejt, uvidíme, jak se to s nim vyvine.

jv

26.01.2012 22:25
Přesně.

salami

26.01.2012 22:27
stejně to neni na nás, každej má svůj pohled, jenom myslim že na jaře může bejt Dembele docela dost platnej, protože já bych v případě vypadnutí jednoho stopera šoupnul na stopera Petráka, protože Cicmanovi absolutně nevěřim

Losinho

26.01.2012 22:28
Mně se Cicman líbil na DM, na stoperu si ho popravdě moc nevybavuju, krom zápasu s Bohemkou, kde se zranil.

salami

26.01.2012 22:35
já ho viděl ještě v dalších dvou derby, se Spartou a s Duklou a v obou nebylo na hřišti horšího hráče, rychlostně zoufalej, jeho rádoby technický nákopy na nikoho dopředu, to byla taky síla, snad jenom umí docela hlavičkovat

Losinho

26.01.2012 22:38
Je to takovej ostrovní typ, na DM by byl platnej určitě, ale potřeboval by k sobě někoho vhodnějšího, než je Jarolím.

salami

26.01.2012 22:41
typoivě na DM podobnej jako třeba Hubschman a tenhle typ DM nesnášim a nerad bych aby hrál ve Slavii, když už silovej typ na DM, tak musí bejt i docela rychlej a to on teda sakra neni, připomínám třeba derby, kde ač měl 10 metrů náskok, tak ho Kweuke trhnul ještě o 3 a to asi na 20 metrech

Losinho

26.01.2012 22:48
Hraje víc tvrdě než Hubschman, je pomalej, ale jinak myslim si dobrej. V obraně to ale může bejt úplně jiný, uvidíme.

jv

26.01.2012 22:28
To je ale ten samej případ, potřebuje ještě jednu šanci. Hned v prvním utkání se zranil a to se s ním potom táhlo celou dobu...

salami

26.01.2012 22:37
já ti nevim, někdy vidíš, že hráči zápas nevyšel nebo tak, ale zároveň vidíš věci jako pohyb, technika a podobně, třeba Koreše jsem si hned oblíbil i když ze začátku nicmoc, viděl jsem vedení míče zpracování, kdežto u Cicmana nevidim s vyjímkou hlaviček vůbec nic, ani ten důraz, kterej bych čekal tam moc nebyl

jv

26.01.2012 22:47
Tak osobně jsem si taky od něj sliboval mnohem víc, bohužel se zase ukázala kvalita Corgoň ligy, navíc to byl kapitán Košic, co hrál několik let stabilně základ...

Losinho

26.01.2012 22:49
Asi tak.

Losinho

26.01.2012 22:03
A většinou mi teda přišel Petrák ze zálohy nejlepší, Jarolíma zastiňoval hodně...

Hlavicz

26.01.2012 21:41
Petrák přišel do poměrně jiné Slavie než do té co Dembelé .... Myslíš že Petrák by se v 1.Egyptský lize cítil tak "dobře" jako Dembelé tady s coachem co neumí ani jeden cizí jazyk?

Losinho

26.01.2012 22:02
Zvláštní, že teď v béčku se s ním domlouval v pohodě. Děláte z něj hroznýho chudáčka...

salami

26.01.2012 22:13
já z něj chudáčka nedělám, spíš mi přišlo, že s nim docela zametl Jarolím, protože když dostal šanci, tak se jí chytil, podal svoje nejlepší výkony a Jarolím ho pak zase 3 zápasy nepostavil, což byl koneckonců Jarolímův největší problém, měl hráčů tři prdele, ale nedokázal jim vysvětlit jejich úlohu a prokázat důvěru

Losinho

26.01.2012 22:20
Tak to pozor, hrál výborně proti Olomouci, ale pak byl 2 zápasy (myslim se Slováckem a Plzní) jeden z nejhorších na hřišti. Navíc byl tehdy strašně široký kádr.

salami

26.01.2012 22:24
podle mě naskočil prvně do zápasu s Libercem a hru oživil, pak určitě s Olomoucí hrál výborně a proti Slovácku patřil k nejlepším, pak se mu jeden zápas nevyvedl(možná ta Plzen) a najednou zas několik zápasů nedostane šanci ani na minutu

Losinho

26.01.2012 22:07
A vůbec, za Slavii odehrál 8 zápasů + několik přáteláků a většinou to byl děs, popravdě ani nevidím důvod, proč mu ještě dávat šanci. Bylo několik hráčů, kteří si šance zasloužili víc a nedostávali je...

jv

26.01.2012 22:14
Tak, ale zase si vezmi, kolik oproti němu dostal šancí, žejo... Určitě musí ještě dostat důvěru, může se to jenom vyplatit, zatím třeba v béčku a časem i u áčka, určitě se vypracuje, předpoklady má, už je navíc naznačil, takže jenom proto, že je cizinec bych ho neodepisoval.

Losinho

26.01.2012 22:17
Naznačil je v prvním utkání, pak už nikdy. A celkově odehrál za áčko Slavie asi 12 zápasů, to není málo.

jv

26.01.2012 22:25
Já to sledoval, neboj. Vždyť s ním točili jako s hadrem na holi, navíc se podle všeho i svezl s týmem... Prostě ještě bych mu jednu šanci dal, ať ukáže, co v něm je.

Losinho

26.01.2012 22:27
Tak doufám, že to neukázal v přáteláku s Kladnem, to bych ho nedal ani do toho béčka.

jv

26.01.2012 22:29
To jsem neviděl.

Losinho

26.01.2012 22:30
Kéž bych mohl tvrdit to samé.

jv

26.01.2012 22:34
Hm.

Co Prošek? Ten by měl taky máknout.

Losinho

26.01.2012 22:36
Zatím bych ho nechal v béčku. Ten má ještě čas. Naopak bych dal šanci Vondráčkovi, ten hraje parádně.

jv

26.01.2012 22:48
No, je to zase příprava, tu měl Prošek v létě taky skvělou.

Losinho

26.01.2012 22:50
Tak jasně, ale šanci by dostat prostě měl, ostatní docela převyšoval, i když to nebylo tak těžký.

jv

26.01.2012 22:52
Jojo, to určitě, Prošek už ji na podzim dostal, tak teď ať se víc ukáže Vondráček.

salami

26.01.2012 22:33
já vloni v zimě byl na přáteláku s Jabloncem a co předváděl Milutinovič, to byla taky bomba, přitom zas tak strašnej neni

Losinho

26.01.2012 22:34
Mě Milutinovič docela zklamal, neumí odehrát slušně aspoň 2 zápasy za sebou, vždycky se mu jeden povede a ten další je na zabití...

salami

26.01.2012 19:35
je to ale velká škoda promrhat Jarolíma, dovedu si představit, že kdyby v létě skončil Straka, zlepšila se komunikace a přišel David Jarolím, tak by se mohly docela pěkně zvednout návštěvy, chápu, že ted hoří například pravá záloha na kterou nemaj jedinýho hráče, ale hráči jako Jarolím nejsou k mání každej půlrok, a když vezmu že Nitrianský stál údajně až 10 milionů, tak že by se nenašlo 10 na Jarolímův plat na dva roky

Losinho

26.01.2012 19:55
Našlo, samozřejmě.

Losinho

26.01.2012 19:52
Střed zálohy posílit potřebuje, ale ofenzivním hráčem, ne dalším DM.

Hlavicz

26.01.2012 20:14
Pochybuju, že Slavia bude hrát na OZ

Losinho

26.01.2012 20:19
No, nějakýho ofenzivnějšího hráče v záloze mít musí. Napravo je díra, střed hrajou skoro jenom DM, nalevo naštěstí kvalita je.

salami

26.01.2012 21:33
mně by se třeba zamlouvala varianta s oběma Jarolímama, David jako bourač, Lukáš typický CM a jako ofenzivní Koreš případně Frejlach, na krajích Hurka, napravo je potřeba posila tak jako tak a na jednoho hroťáka máme Škodu a Pospěcha, klidně bych to takhle hrál stejně jsme teĎ bez tváře, tak proč nezkusit novej styl, Petrák by mohl do zálohy zaskakovat za oba Jarolímy, stejně podle mě zatim na úplnej základ nemá

Losinho

26.01.2012 22:01
Já bych nejvíc bral dvojici Petrák - DJ, ale nevim, jak by si sedli.

salami

26.01.2012 22:06
já jsem chtěl bráchům dopřát at si spolu zahrajou a Petrák by chodil v průběhu zápasů, při absencích, v poháru, za ten rok by se něco od nich ještě přiučil a další sezonu už jako trochu vyzrálejší na základ, ted je to prostě jednooký mezi slepými králem, s tim že je tam u něj potenciál, ale v žádnym klubu z horní pulky tabulky by na základ zatim neměl

Losinho

26.01.2012 22:08
Vždyť mně je to jasný, stejně by Lukáše ze základu nikdo na lávku neposadil.

Krupy

26.01.2012 16:05
Prepáčte za OT, ale toto ma dostalo :
Slovenský futbalový reprezentant Kamil Kopúnek, ktorý ako odchovanec trnavského futbalu po návrate z talianskeho klubu AS Bari prestúpil do Slovana Bratislava, sklamal celú svoju rodinu.
Ivan Kopnúnek, otec bývalého trnavského futbalistu bol na svojho syna hrdý. Už dávno sníval o tom, že z jeho vlastnej krvi raz vyrastie talentovaný futbalista a Trnavčan ako sa patrí. Bol šťastím bez seba, keď jeho syn rozhodol zápas proti majstrom sveta na svetovom šampionáte v Juhoafrickej republike, tešil sa aj z jeho angažmánu v zahraničí, ale toto?
"Mám vysoký tlak a nie je mi do smiechu. Musím brať lieky. Nedokážem o tom ani len hovoriť. Potrebujem, aby uplynul nejaký čas, aby som sa z toho všetkého mohol dať do poriadku. Je to veľká rana," cituje slová otca Kamila Kopúnka denník Nový Čas.
Kamil svoje rozhodnutie pochopiteľne neberie tak tragicky. Keďže tréner bratislavského Slovana Vladimír Weiss st. je ešte stále aj reprezentačným kormidelníkom, Kopúnek vraj myslí aj na návrat do národného tímu. "Samozrejme, že je to zvláštna situácia. Verím však, že to všetci, teda aj fanúšikovia Trnavy, pochopia. Dnes je predsa bežné, že hráči prestupujú do konkurenčných klubov. Navyše, je tu možnosť vrátiť sa po niekoľkomesačnej prestávke do reprezentácie," povedal.

chlup

26.01.2012 16:15
Jestli je to aspoň z půlky pravda tak

pro tátu

Dede

26.01.2012 16:42
Nový čas takže to neber tak vážne

aurelio

26.01.2012 17:40
Kopúnek aj pre iné noviny povedal, že s otcom svoj prestup nerozoberal a ani nebude, lebo je dospelý a chce o sebe rozhodovať celkom sám. Pako

Dede

26.01.2012 18:30
Teraz si zažije peklo

trevor20

26.01.2012 18:42

Firkraag

26.01.2012 16:22
OT: stojí za to sledovat dnes Pobřeží slonoviny ? (aneb dá se na ten fotbal koukat?)

Filip12

26.01.2012 16:24
kvůli Drogbovi pro nejž je to zřejmě poslední chance jak něco vyhrat s repre

Firkraag

26.01.2012 16:30
tebe se fakt neptám

Austin 3:16

26.01.2012 16:30

80

26.01.2012 16:43

Dede

26.01.2012 16:43

Filip12

26.01.2012 16:52

Filip12

26.01.2012 16:52

Rarášek

26.01.2012 16:57
Děláš dobře

Wilkins

26.01.2012 17:22
No tak to jsi fakt dement, odpověděl ti dobře, navíc se ptáš vedle od článku k tomu určenému.

Firkraag

26.01.2012 17:39
1) nikoho neurážím, tak mě taky neurážej. 2) odpověď od Filipa12 pro mě nemá žádnou výpovědní hodnotu 3) Odpověď bez přísudku a prznění češtiny mě nezajímá 4) Ok, napsal jsem to jinam, tak se ti teda omlouvám, příště si najdu pro komentář vhodnější článek.

Wilkins

26.01.2012 17:41
Co ti sy za cokotha, to svjet nevyděl...

Firkraag

26.01.2012 17:56
Tvoje vyjadřování mluví za vše.

Willy Wonka

26.01.2012 17:38

Filip12

26.01.2012 16:23
Jarolím byl vždycky srdcař

šejkové

Justin Bieber

26.01.2012 16:29
to je trapák, až jeho děti nebudou mít co do huby tak toho bude litovat

šejkové

SanchoPancha

26.01.2012 16:34
Myslíš, že v Německu dostává málo peněz?

Me2t

26.01.2012 16:48

salami

26.01.2012 19:32
plus tam má i tu nabídku po skončení hráčský kariery, takže má celkem vystaráno

Josifek

26.01.2012 17:45

SunFells

26.01.2012 16:42
Samé supr titulky dneska

TyrionL

26.01.2012 16:45
Kam bys Davide chodil, celej svět příjde za tebou!

Filip12

26.01.2012 16:52

Filip12

26.01.2012 16:52

xx07se

26.01.2012 17:30
OT: Mám dotaz, rozmýšlím se kam na vysokou a nejraději bych byl, kdyby to mělo něco společného s fotbalem ať už žuranistiku, nebo management, nebo trenérství, nemá někdo zkušenosti s tímhle, nebo neví nějakou radu? děkuji

SanchoPancha

26.01.2012 17:45
Zkus žurnalistiku na UK, pak Vyšší odbornou školu publicistiky, případně Univerzitu Jana Amose Komenského, obor sociální a mediální komunikace (tady se ke sportu nedostaneš, ale je to něco jako žurnalstika). Nebo taky FTVS, ale tam jsou prý krutálně těžké přijímací zkoušky. Další možností by mohla být nějaká audiovizuální studia, tak na UJAKU, ale určitě i někde jinde. A v dnešní době bys možná našel i nějakou trenérskou školu, samozřejmě, že soukromou.

willi

26.01.2012 18:30
UK fakulta tělesné výchovy (nebo tak nějak)
mimo jiné tam je Management tělesné výchovy a sportu a pak je tam ještě obor s trenérskou licencí (jo, ale přihláška je myslim do konce února, tak si to projdi rychle

)

fabec1222

26.01.2012 17:51
až ho po sezoně vyhoděj z Hamburku, tak bude ještě tatíka prosit o práci

Hlavicz

26.01.2012 18:37
Ale, ale beruško ... ty se nějak vyznáš mrůů

fabec1222

26.01.2012 18:41
snažím se

Hlavicz

26.01.2012 18:57
Tak to s tou snahou nepřeháněj a příště zbytečně nepiš průjmíčky

Losinho

26.01.2012 19:45
To je dobře, snad ještě něco odehraje v Hamburku a v létě půjde pryč. K Tavaresovi - nedostává se ani na lavičku, je to sice sympaťák, musí být rozhodující kvalita a ta určitě nebude taková jako v první mistrovské sezoně.

Losinho

26.01.2012 19:46
*pryč = do Slavie

willi

26.01.2012 19:45
OT: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/425007_237397413005828_223877641024472_545003_526560030_n.jpg
dílo Stuttgartu

trevor20

26.01.2012 20:02
jsi si jistej, že to je Stuttgart? Ty barvy fanoušků mi nějak nesedí totiž. Ale jinak dobré dílo

willi

26.01.2012 20:07
tak nejdřív jsem si vygooglil Cannstater Kurve, abych se ujistil - no a teď jsem si i všiml loga VfB na té německé vlajce nalevo od transparentu

trevor20

26.01.2012 20:21
hm, zajímavý. Ale kdyby to byl Stuttgart, tak by měli červeno-bílé barvy, ne?

willi

26.01.2012 20:42
což (ty nahoře) mají

Arne

26.01.2012 20:18
Ty modrý barvy právě nemají patřit Stuttgartu, v tom to je. To jsou vidláci ze Hoffenheimu.

willi

26.01.2012 20:19
...aha, takžeš jsem nepochopil dotaz

trevor20

26.01.2012 20:24
tak teď už jsem úplně zmatenej. Jak tedy? Na FB tam něco píšou o Hoffenheimu

willi

26.01.2012 20:41
k Hoffenheimu patří ty dole, na které míří ty šipky, transparent je z dílny Cannstater Kurve...
je to jako toto triko: http://4.bp.blogspot.com/_Sg1h01pO1js/TMdi6PGe7VI/AAAAAAAABD8/S-IIisqJNWE/s1600/I'm-wirh-stupid-slogan-tee-768965.jpg

trevor20

26.01.2012 20:47
ahááá

Arne

26.01.2012 21:23

iZidoR

26.01.2012 19:58
Koneckonců ve Slávce máš otevřené dveře pořád

Kaze

26.01.2012 20:32
OT: Chci se zlepšit v Němčině a tak by se mi hodila nějaká stránka s německýma zprávama, kvůli RSS. Neznáte nějakou dobrou (tzn. ne bulvár)? Jestli tam budou i komentáře, názory, analýzy a rozbory, tím lépe.

Arne

26.01.2012 21:23
Spiegel, Focus, ARD, prostě tahle klasika... Neříkej, že ve vyhledavači nenajdeš nějakou, co by se ti zamlouvala.

Kaze

26.01.2012 21:33
Spíš nějaké doporučení jsem chtěl se zaměřením na věci, které jsem napsal nahoře, ale díky.

jv

26.01.2012 22:27
Tak, z těch výše zmíněných by to ve větší míře mělo být snad všude... Osobně bych zvolil třeba to ARD.

Tomanatura

26.01.2012 22:37
Tezko se zdokonalis ve sportovnich novinach. Precti si par clanku z derstandard.at, nebo diepresse.at a da ti to mnohonasobne vic. Osobne bych nejradsi uprednostnil knizku.

jv

26.01.2012 22:51
Tak knížka je nejlepší, o tom žádná.

Kaze

27.01.2012 12:50
Nechtěl jsem sportovní, na to mám už eurofotbal, spíš zpravodajská stránka. A na knihu ještě nemám, tam bych ztratil myšlenku po třetí větě

Tomanatura

27.01.2012 17:21
tak pro tebe plati ty odkazy v mem prispevku