Glasgowští Rangers směřují pod nucenou správu

13.02.2012 19:58 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4492
Komentáře (188 / 0 nových)
mesyas
13.02.2012 19:58
#
Romana kupuj! kupuj"
stiflerovamama
13.02.2012 19:59
#
Godwinson
13.02.2012 19:59
#
hrubas
13.02.2012 20:00
#
Filip12
13.02.2012 20:00
#
Skotská Slávia myslel sem že sou zajištěný dobře
Didier Drogba
13.02.2012 20:37
#
fuj, neurážej Rangers
frankiefcb
13.02.2012 23:22
#
*Slávii
raduinho
14.02.2012 19:56
#
Rangers
Gerrard-8
13.02.2012 20:00
#
i když fandím spíš Celticu tak Rangers nucenou správu nepřeju
jaymz
13.02.2012 20:05
#
To jo no.
domingo
13.02.2012 20:01
#
To by bylo celkem legracni, bez Rangers by byla skotska liga tak na urovni lotysske - jeden zoufale prumerny tym a 10 zoufale podprumernych..
ManUntd4ever
13.02.2012 20:02
#
prospero
13.02.2012 20:01
#
V tak malé lize prostě nejde provozovat velkokluby. A to ani s podporou takových fanatiků jako jsou fanoušci klubů Old Firm. Už teďka je přeplácí podprůměrné kluby PL a bude jenom hůř.
ManUntd4ever
13.02.2012 20:03
#
Ale ještě pár let zpátky to šlo, za Rangers a Celtic hráli hodně dobří hráči a hráli pravidelně LM.
prospero
13.02.2012 20:14
#
Fakt že jsou oba zoufale neúspěšní v LM s tím dost souvisí.
fantomas
13.02.2012 20:04
#
Arssenal
13.02.2012 20:05
#
50 mega .. ach jo, v klídku se to dá za jednoho hráče kterej se stejnak nepředvádí na to kolik stál a aby se to dalo za záchranu tak super klubu to nééé
Wilkins
13.02.2012 20:06
#
Bohužel, takhle v příštích letech skončí nejeden klub (hlavně na jihu)...
Erdovec
13.02.2012 20:13
#
těch 54 titulů je brutálních
ally
13.02.2012 21:31
#
ved to aj je svetovy rekord
Alex Rodriguez
13.02.2012 21:58
#
Spíš to ukazuje nekvalitu skotské premier league.
ally
13.02.2012 22:27
#
aj tohtorocna suverenita Realu Madrid ukazuje nekvalitu Primera Division?
hrubas
13.02.2012 22:54
#
Vsak PD je o nicem
Bayern +
15.02.2012 08:46
#
United till I die!
13.02.2012 20:15
#
blbý
Rybka
13.02.2012 20:15
#
_Chelsea_
13.02.2012 20:17
#
rossoneri89
13.02.2012 20:20
#
tak to je v prdeli
HonzíkKája
13.02.2012 20:23
#
Královna?
insane
13.02.2012 20:23
#
trochu ot: nepřemejšlelo se někdy, že by rangers nebo celtic hráli anglickou premier league? skoti by byli asi nafučení, ale zase by je ta konfrontace s anglickýma mužstvama třeba táhla, víc peněz, hráli by proti mnohem kvalitnějším týmům... ale asi dost sci-fi.
Jacko
13.02.2012 20:25
#
to uz tady kdysi bylo
HonzíkKája
13.02.2012 20:25
#
Celtic určitě ne, ti ikdyby měli krachovat tak v Anglii hrát nebudou. Rangers by teoreticky mohli ale taky by to nepřekousli podle mě.
prospero
13.02.2012 20:32
#
Právě že s tím první přišel Cetic. Těžko říct, původně se uvažovalo že by to mohlo být někdy kolem roku 2014, ale přípravy nikam nepokročily. Za sebe bych to docela uvítal, Welšské kluby taky hrajou PL, aji když to je hlavně tím že Wales nemá dost týmů na profesionální ligu. Ale na druhou stranu, Skoti přemýšlíjou o nezávislosti a tohle je krok opačným směrem. Realisticky vzato jim ale nezbude nic jiného než časem jít do PL, a nebo se smířit s tím že oba kluby půjdou kvalitativně dost dolů a s nima ještě víc celá liga.
HonzíkKája
13.02.2012 20:36
#
No, to by bylo takovejch keců, EPL by mohly hrát jenom Celtic, Rangers a možná Srdíčka a zbytek? Do Champu? Ani tam ne.
insane
13.02.2012 20:37
#
já si myslim, že v tom případě by se zachovala skotská liga, akorát by prostě celtic a rangers hráli anglickou soutěž.
domingo
13.02.2012 20:41
#
Pak se ale nabizi otazka, jak to udelat s nasazovanim do Evropy. Pochybuju ze by nekdo byl ochotny trpet kopace typu Motherwell nebo Hearts v LM tak dlouho, dokud jim nezmizi ty koeficienty nahrane Old Firms. Na druhou stranu je nemuzes ani jednoduse odecist, protoze by to bylo nefer vuci zbytku tabulky, ktery se ani nemel do Evropy jak dostat..
prospero
13.02.2012 20:44
#
To by problém nebyl. Skotsko už je tuším za hranou přímého postupu do LM, nebo těsně na hraně. Stačí rok a každý skotský tým by musel jít do předkol. A pak je to na nich jestli si to uhrajou a nebo ne.
domingo
13.02.2012 20:47
#
Oni uz nejdou primo? Aha, tak beru zpet
fantomas
13.02.2012 20:49
#
Letos přece ve skupině neni ani jeden.
domingo
13.02.2012 20:51
#
LM nesleduju, je nudna od te doby, co tam neni Auxerre
Yido from the WHL
13.02.2012 20:54
#
fantomas
13.02.2012 20:54
#
Já jen kvůli fantě no.
prospero
13.02.2012 20:42
#
Takový byl nápad. Anglické kluby to tuším dva tři roky zpátky zamítly, respektive nepodpořily dost. Pak se objevil nový projekt ale ten se nikam neposunul. Možná se to teďka urychlí.
Sonny Anderson
13.02.2012 20:45
#
Postupem času by se dostali na úroveň Wrexhamu a Newportu
prospero
13.02.2012 20:53
#
Týmy s padesátitisícovou návštěvností a přitahující automatickou podporu skotských firem takhle nespadnou. První rok by se rvaly o záchranu asi. Ale pak by dokázaly přilákat hráče které by dneska ani omylem neudržely a šly by výš.
Duff
13.02.2012 21:24
#
o zachranu? to snad nemyslis vazne, Celtic i Rangers by s prehledem bojovali s big four o LM.
prospero
13.02.2012 21:46
#
Pochybuju. Stačí když jsem viděl zápasy Rangers a Man United v LM. A kvalita jejich kádru není bůh ví jaká. Teďka měl jeden z nich problémy udržet hráče o kterého stálo WBA. A ti hrajou sotva horší střed.
domingo
13.02.2012 21:48
#
domingo
13.02.2012 21:49
#
Jako ti Rangers, kteri v LM naposledy doma na prdel od Urziceni, a Celtic, ktery vypadl se Sionem, by hrali v Anglii o LM jo?
insane
13.02.2012 21:49
#
horko těžko, myslim, že by skutečně ze začátku hráli okolo 12.-14. místa.
frank-8-lampard
14.02.2012 02:21
#
vodka
14.02.2012 15:08
#
šak ti hráči co z těch klubů odchazí jako hvězdy mají leckdy problém se prosadit i v champu...
Jacko
13.02.2012 20:24
#
Paul Anka
13.02.2012 20:26
#
Skotská liga bez Rangers by byla jako chlap s jedním varletem
djourou
13.02.2012 20:27
#
hraci su spermie?
SmradlavySvab
14.02.2012 01:08
#
nejrychlejší
YungGooner
13.02.2012 20:27
#
459 - If Glasgow Rangers fold then Celtic will win the SPL for the next 459 years. Administration.
Jason
13.02.2012 20:31
#
ááááno
SuperFrankie
13.02.2012 20:31
#
rufus
13.02.2012 20:32
#
Battler
13.02.2012 20:34
#
Skoda , Abramovic mohl misto koupe Torrese prispet Rangers k zachrane protoze oni meli vzdy s Chelsea urcite vazby.
Pripadne ty penize mohl rozdat lidem , ostatne i kdyby je venoval treba cesky vlade tak to budou lepe investovany penize nez do Torrese.
Yido from the WHL
13.02.2012 20:37
#
Věnovat český vládě.
Didier Drogba
13.02.2012 20:38
#
exse
13.02.2012 20:41
#
Co máte s tím Torresem? Caroll byl dááááááááleko větší provar.
Yido from the WHL
13.02.2012 20:47
#
Sonny Anderson
13.02.2012 20:48
#
Spíš jako když ti umře pes po dlouhý nemoci, za prachy z fondu chovatelů si koupíš novýho, zdravýho, ale jen s třema nohama. A ještě ti zbyde na pár granulí a na vodku.
Sonny Anderson
13.02.2012 20:50
#
A Chelsea je peklo kde toho mrtvýho chudáka mučí
JIMMY-PO
13.02.2012 20:52
#
Agnar
14.02.2012 09:39
#
To by bylo skvělý... Chelsea - Rangers a ještě koupit Linsfield :-).. Modrá družba skrze britské ostrovy
exse
13.02.2012 20:37
#
Astronomická výše? Když tak polovina té částky se ve Slavii rozkradla za jednu sezonu.

Jinak je mi špatně, když vidím jak lidi nedokáží hospodařit s tak velkými kluby, které mají tak velkou fanouškouvskou základnu, což je základ. Když si vezmu Slovan, tak za poslední léta máme v pohárech skoro stejné úspěchy a to s desetinovým, asi aji nižším, rozpočtem, který je navíc vyvážený.
kkkkubicekkkk
14.02.2012 12:04
#
Exse - nedělej nám chlapcům z Liberce neustále ostudu
gombik
13.02.2012 20:38
#
JOOOOOOOOOOOOOOOO! Celtic go
gombik
13.02.2012 20:48
#
napsal sem to hodne pruhledne, priste se polepsim
sejber
13.02.2012 20:39
#
Finanční trable Portsmouthu neustávají a poradce klubu Peter Kubik prozradil, že anglický klub zřejmě půjde do administrace. V tom případě by následoval odpočet deseti bodů, čímž by se Pompey v League Championship propadli až na sestupovou pozici.

Toto by bolo skvele, jeden nesympaticky klub dole a zvysenie sance na zachranu pre Millwall a Forest
Bayern +
13.02.2012 20:40
#
Ale radšej, ako Pompey.
sejber
13.02.2012 20:41
#
Celkom smutne ze teketo tradicne kluby maju tieto problemi pricom pakluby ako Chelsea si tych 50 mega dovolia dat za jedneho hraca
JIMMY-PO
13.02.2012 20:49
#
toto je názor, nie ako to s Pompey
sejber
13.02.2012 21:01
#
preco Pompey som nemal rad ani v PL ani teraz v Championship, za svoje trable si mozu sami a narozdiel od tych dvoch spominanych muzstiev mi tam vobec chybat nebudu
ally
13.02.2012 20:49
#
Tak a je to tu.
Najblizsie dni budu urcite tie najtazsie v 140-rocnej historii klubu. Smerovalo k tomu uz od zaciatku sezony ked sa prevalila afera s neplatenim dani. Pritom v lete predal dlhorocny majitel Sir David Murray klub za jednu libru novemu majitelovi. Jeho podmienka vtedy bola aby viedol klub k financnej a sportovej stabilite. Nestalo sa, Craig Whyte je na peniaze maximalny skupan a jeho vlastnictvo bolo najvacsou chybou v historii. Sluboval 20 milionov libier na posily a vyrovnanie dlhov, nic z toho nesplnil a ani uz nesplni.

Co bude nasledovat?
Rangers prejde pod nutenu spravu administratora ktory ho bude riadit v zaujme bank ktorym klub dlzi. Jeho moznosti su jasne dane: od predaja hracov az po predaj stadiona Ibrox a treningoveho centra Murray Park. Klub v den prebratia do ruk administratora pride automaticky o 10 bodov, take su regule SPL a Rangers nebude prvym klubom ktoreho to postihne.

Vychodisko.
Novy majitel ktory ho vykupi a oddlzi, to vsak je malo pravdepodobne, len blazon by platil dlhy ktore sposobili ini. K tomuto klubu sa vsak hlasi niekolko fanusikov - miliardarov, takze nejake to percento na pripadny zazrak si predsa len ponecham.

Hrozi zanik klubu?
Teoreticky je to mozne, vzhladom k tomu ze ide o najvacsi skotsky klub s neskutocnou historiou a fanusikovskym zazemim to nepredpokladam. Jedine ak v zmysle ze vznikne na jeho platforme klub novy ktory sa ale uz nesmie volat Rangers FC.

Moj osobny pohlad.
Pravdupovediac nikdy som si ani nepomyslel ze raz budem ako jeho snad najvacsi fanusik v strednej Europe celit niecomu takemu ako je zanik svojho milovaneho klubu. Stale si to nepripustam a dufam ze k niecomu takemu ani nepride pretoze tento klub jednoducho musi zit dalej nech uz je to aj v 4.lige. Neviem co viac by som dodal, citim sa hrozne a nemam slov.
♥ RANGERS FOREVER ♥
Ol!ver
13.02.2012 20:53
#
Nikdy som nemal rád Rangers, toto im neprajem a allyno, tvoj zápal ma fascinuje. Len tak ďalej.
RandyMarsh
13.02.2012 20:55
#
RandyMarsh
13.02.2012 20:54
#
Yido from the WHL
13.02.2012 20:55
#
rossoneri89
13.02.2012 20:56
#
fantomas
13.02.2012 20:57
#
Teda, takle se z fleku pasovat na největšího fanouška svýho (slavnýho) klubu ve střední Evropě... ale je to zlý no.
herbage
13.02.2012 21:00
#
herbage
13.02.2012 21:00
#
třeba tou střední Evropou myslel Slovensko
fantomas
13.02.2012 21:01
#
Jj, třeba má vypočítaný, že bydlí fakt v absolutnim středu Evropy...
djourou
13.02.2012 21:10
#
herbage
13.02.2012 21:11
#
jj, 3km ve stanu v lese za nějakou místní dědinou
prospero
13.02.2012 21:17
#
ally
13.02.2012 21:18
#
ale ja naozaj byvam len par km od geografickeho stredu celej Europy. ten je totiz prave na strednom Slovensku.
fantomas
13.02.2012 21:30
#
Bayern +
13.02.2012 22:23
#
Kde konkrétne?
Talkers
13.02.2012 22:43
#
Víš, že těch geografických středů je více?
SuperFrankie
13.02.2012 21:01
#
ally
13.02.2012 21:16
#
fandim Rangers 20 rokov, videl som kazdy jeho zapas (pokial to bolo mozne), par zapasov aj nazivo, mam doma rucne pisanu kroniku s historickymi aj sucasnymi obrazkami, mam velku zbierku zapasovych programov, vstupeniek, karticiek, mam statisticky archiv vsetkych zapasov ktore Rangers za svoju existenciu odohrali, stretol som sa s hracmi ako Laudrup, De Boer, Caniggia...a k tomu ci som najvacsi fanusik...vies, ako sa toto meria? ani ja. viem len ze mu fandim kazdy zapas ako najviac viem.
viete ako som vobec k tomuto klubu "prisiel"? Pisal sa rok 1992 a ako fanusik britskeho futbalu som sa vzdy tesil ked bola moznost vidiet v telke zapas z ostrovov pretoze tie mali pre mna neskutocne caro a najkrajsiu atmosferu aku som kedy videl. STV vtedy zaradila do programu zapas Ligy majstrov Rangers-Marseille na co som bol samozrejme zvedavy kedze som zapas z Glasgowa nikdy predtym nevidel. tesil som sa na to ako maly chlapec ked 10 minut pred vykopom vypadla na nasej ulici elektrika. sedel som potme v kute a cakal kedy ju zapnu. ked ju konecne zapli hrala sa 80.minuta... aj tych 10 zostavajucich minutok mi stacili k tomu aby som si nasiel lasku svojho zivota - RANGERS F.C. prostredie, farba dresov, uzasna atmosfera, to vsetko si ma v momente podmanilo a uz to vo mne zostalo.
domingo
13.02.2012 21:26
#
Ten rok to Marseille cely vyhralo
ally
13.02.2012 21:30
#
ale podvodom, jeho majitel Bernard Tapie bol usvedceny z podplacania a skoncil vo vazeni a OM bolo preradene do 2.ligy.
JozkokozleJ
13.02.2012 21:28
#
Kym sa nepobijes na poli, nikdy nebudes pravy fanusik
Ligter
13.02.2012 21:28
#
To zní úplně romanticky. V tom nejlepším slova smyslu.
fantomas
13.02.2012 21:32
#
Nevim, jak se to měří, a i právě proto bych to o sobě nikdy neřekl.
JozkokozleJ
13.02.2012 21:36
#
No tak uznaj, ze aspon ma dost dobry dovod si to o sebe mysliet.
Nikdy nemozno vylucit, ze sa najde v nasich krajinach este väcsi zanietenec Rangers, ale s tym ako s nimi dycha, si myslim, ze nie je nic zle, ked si to dovoli povedat.
herbage
13.02.2012 21:38
#
tak taky Arsenalu fandí trošku více lidí a jen v ČR jsou desítky větších nadšenců
fantomas
13.02.2012 22:04
#
No i jako fanoušek Boltonu třeba bych to o sobě neřekl prostě. Ať bych moh mít sebelepší předpoklady, tak zkrátka nikdy nevíš...
FC Porto FC
13.02.2012 21:54
#
Proč? Kolik myslíš že májí Rangers v ČR a SVK skutečných fans? A podle toho co čtu nemá konkurenci
ally
13.02.2012 22:24
#
inak dnes sme ziskali aj novu posilu. do konca sezony prichadza Daniel Cousin.
35-rocny Gabonsky reprezentant uz na Ibrox posobil ale po roku odisiel do Hull City.
Mimochodom strelil zan gol do siete Arsenalu, Man Utd aj Man City.
jeho tyzdenna gaza bude 7500 libier.
ucinkoval aj na prave skoncenom APN ked strelil jeden gol (Maroku).
hrubas
13.02.2012 22:53
#
Ten uz je uplne vyrizenej, je to smutny, ze Rangers musi brat takovy plebs
domingo
13.02.2012 22:58
#
Jak moc se skotske obrany lisi od te nigerske? S tou si totiz delal co chtel :)
fantomas
13.02.2012 22:59
#
Řek bych, že nijak extra... :))
hrubas
13.02.2012 23:05
#
Doufam, ze tak hluboko jeste SPL neklesla
Darth Vader
13.02.2012 23:18
#
ally
13.02.2012 23:15
#
tak ked je okno uz zavrete, vela moznosti uz asi nie je
Naismith a Lafferty su zraneni, Jelavic siel prec a jediny utocnik je David Healy.
v sobotu hral vpredu Lee McCulloch ktory je inak zaloznik ale kedysi zacinal v Motherwelli ako utocnik. Cousin nic nestoji a verim ze nam golmi pomoze, prostredie pozna vie do coho ide.
hrubas
13.02.2012 23:18
#
Ja ty duvody chapu, jen mi bylo lito, ze Rangers klesli tak nizko, ze musi brat vyhaslou "hvezdu". Ale muze se stat zazrak, koneckoncu jde do ligy, kde je Skacel nebo Stokes hvezda Ja mu ale neverim ani trochu.
Kokesh
13.02.2012 21:58
#
Takových fanoušků není nikdy dost.
Poklopowski
14.02.2012 08:06
#
borec
JozkokozleJ
13.02.2012 20:57
#
Ligter
13.02.2012 21:00
#

Nedávám palec kvůli tomu, že bych fandil Rangers (jakože nefandím, byť jsou mi sympatičtější než Celtic, což je čistě povrchní), ale předně kvůli tvému entuziasmu a, jak říká Ol!ver nahoře, zápalu fandovství.
SuperFrankie
13.02.2012 21:01
#
prospero
13.02.2012 21:00
#
.13
13.02.2012 21:14
#
to by bola hrozna skoda, uz len z pohladu historie futbalu
HonzíkKája
13.02.2012 21:14
#
billl
13.02.2012 21:18
#
Sajk
13.02.2012 21:34
#
Není nad takové kvalitní komentáře.. poslední dobou jich tu jen ubývá
Ligter
13.02.2012 21:44
#
Chce to víc klubových šovinistů.
jiri - fcb
14.02.2012 07:24
#
vyjadřuju podporu s přáním, že to dobře dopadne. Tohle musí bejt řádně hnusnej pocit.
DelPiero137
14.02.2012 13:03
#
Keby nemali dlhy, dokazu si na seba zarobit a udrzat sa cca rovnakej urovni? T.j. boj LM, kazdu 2 sezonu si zahrat LM?
ally
14.02.2012 14:32
#
uspech a zisk su spojene nadoby.
Rangers v minulosti vela utracal, viac ako si mohol v skutocnosti (vzhladom na jeho prijmy) dovolit. Tore Andre Flo 12 mil., Kanchelskis 5, Amato 4, Numan 5...to boli bezne ciastky ktore za tychto hracov zaplatil napriek tomu ze si ich nemohol dovolit. Skotska liga a peniaze z TV prav sa s anglickou nemoze ani porovnavat. Vypadajuci z PL dostane viac ako majster SPL.
Zarobit sa da na LM ale tam treba aj nieco ukazat co je dlhodobo pre klub ako Rangers (aj Celtic) problem. Mensie uspechy (postup do skupiny) striedali prepadaky (vyradenie v kvalifikaciach).
Prave minulost sa najviac podpisala pod sucasnu situaciu. Cast fanusikov (opravnene) vini predosleho majitela Murraya ktory klub vlastnil vyse 20 rokov. Sucasny vlastnik Whyte ale o dlhoch vedel a laicky povedane ak na to nemal, ani ho nemal kupovat. Murray sa ma dnes vyjadrit oficialne k celej situacii ale pokial viem tak ma v zmluve klauzulu ze klub moze odkupit naspat. Otazne je co by sa tym vyriesilo. On patri k najbohatsim Skotom (vlastni obrovske zeleziarne) a tak peniaze na zachranu urcite ma. Fanusikovia sa buria a to ho nemoze nechat pokojne spavat pretoze za tento stav je zodpovedny hlavne on.
Som zvedavy s cim dnes pride...
Realny stav je takyto: Rangers poziadali o nutenu spravu ale stale maju 10 dni na rozmyslenie ci klub zveria do ruk administratora. Ak k tomu pride, bude sa skrtat, predavat hraci. Trh je otvoreny napr. este pre Rusko takze hraci mozu v pripade zaujmu odist aj teraz.
Ak nie, posunie sa exodus na leto. -10 bodov je jasnych (ak to preberie administrator), do konca marca nesmie stratit licenciu lebo nebude moct hrat v buducej sezone ani LM.
Vypredajom hracom by sa sice ako-tak zachranila situacia ale po sportovej stranke sa potom moze rozlucit s vyhliadkami na LM ci EL co je dalsia financna strata. Zacarovany kruh.
Ak klub pojde do likvidacie, zanikne (cize aj s dlhmi) a vznikne novy ktory zacne odznova.
Avsak uz v najnizsej sutazi cize 4.lige aj to vsak len po dlhom procese lebo inak by mal zacat v najnizsej amaterskej lige. Takto skoncila pred 4 rokmi Gretna ktora finacne neustala postup zo 4.ligy az do SPL a zbankrotovala. Dnes neexistuje ale nastupcom sa stal klub Gretna 2008 ktory hra na amaterskej baze v 7.lige.
Toto je ale ten najhorsi scenar aky moze nastat.
A k otazke, uz posledne 3-4 roky fungujeme v provizoriu, tzn. ziadne velke nakupy (Jelavic bol jediny) len Bosmani. Napriek tomu 3 tituly v rade co je obdivuhodne, uspech v Europe (finale Pohara UEFA 2008). Takze vsetko sa da. Ale teraz je situacia vazna a pokial nepride niekto kto tieto dlhy zaplati a odvrati hrozbu zaniku, caka Rangers boj o skutocne prezitie.
Tomanatura
14.02.2012 14:51
#
Pokud tomu cloveku (Murray) na klubu zalezi, tak pro nej snad nemuze byt problem zaplatit ty nejnutnejsi dluhy, ne? Zvlast kdyz rikas, ze je jeden z nejbohatsich.
ally
14.02.2012 15:11
#
nevidim az tak dovnutra ale ked to v lete predaval povedal ze uz nechce dalej do klubu investovat svoje peniaze ktore zarobil inde. 22 rokov stacilo...
on mal popri tom vsetkom tazky zivot, zomrela mu zena, pri autonehode prisiel o nohu...
tie dlhy rastli za jeho ery takze dorovnat ich mohol kedykolvek predtym.
skor mam dojem ze sa toho chcel zbavit a hladal kupca ktory to vsetko zatiahne.
Whyte patri takisto k najbohatsim ludom v Skotsku a unho videl zaruku ze by to mohlo ist s nim dalej. ten vsak cudzie dlhy platit nemieni, takze zacarovany kruh.
som si isty ze v pripade najhorsej hrozby sa v Murrayovi pohne svedomie a klub zachrani pretoze inak zneguje vsetko co v klube dosiahol a fanusikovia ho znesu zo sveta.
mike.84
13.02.2012 21:26
#
5zdenek5
13.02.2012 21:43
#
jaj, takova historie Pokud se tak stane, bude to strasne velka skoda...holt meli driv hospodarit s tim, na co meli...to neplati jen pro Glasgow, ale i jine kluby, ktere se dal a dal zadluzuji, coz je snad 85 % klubu v Evrope...budou padat dalsi a dalsi...................
Woods
13.02.2012 21:46
#
Rangers to musia zvladnut!!!! aj keby hned prisli o 10bodov nejde o titul, v ich sucasnej situacii je najdolezitejsia zachrana klubu a neverim, ze sa moze stat aby taky klub padol !!! to sa nesmie stat a to si nemoze zelat ani fanusik Celticu.... potom by uz ta liga stala za uplne h......o
FC Porto FC
13.02.2012 21:55
#
ale fans Celticu se radují...
Woods
13.02.2012 22:01
#
chapem, ze ich tesi, ze velky rival ma problemy.... ale toto je uz moc, mozu prist o rivalitu a Old Firm derby kt. tak miluju....

Kokesh
13.02.2012 22:07
#
Nevěřím. Ona i rivalita je totiž zdravá. Takový konec jim nepřeje snad nikdo...
HonzíkKája
13.02.2012 22:15
#
To asi ne. Určitě né všichni alepodle mě jich hodně drží palce největšímu rivalovi, Old Firm má kouzlo.
ally
13.02.2012 22:06
#
skotska liga vobec nie je slaba, to je uz take klise ktore tu radi vypisuju individua bez toho aby videli co len jediny zapas.
treba si uvedomit ze Skotsko ma 5 milionov obyvatelov a patri tak k najmensim krajinam vo vyspelom futbalovom svete. uz to ze ma 2 svetove kluby na ktore chodi zapas co zapas 50 000 ludi je velka vec. futbal ako taky bol vymysleny v Skotsku a nie v Anglicku ako sa traduje.
to ma sice najstarsi futbalovy klub na svete ale futbal ako hra vznikla podla dobovych zapisov naozaj v Skotsku.
sucasny skotsky futbal trpi nedostatkom financii a to sa odraza aj na kvalite hracov posobiacich v SPL. ani jeden klub nema bohateho sejka ako tie anglicke ale ziju skromnym zivotom v ramci svojich moznosti (ale stale na vysokej profesionalnej urovni).
v takychto podmienkach predsa nemoze nikto od nich chciet aby konkurovali Bayernu, Milanu ci Madridu. napriek tomu sa tam vzdy hral poctivy futbal v ziclivej atmosfere a v krasnom prostredi peknych stadionov. viacere (a bohate) krajiny vyspeleho futbaloveho sveta nemaju ani toto.
jarax
13.02.2012 22:29
#
Darren Fletcher
13.02.2012 22:34
#
ja som videl zapas rangers ak sa nemylim proti st.johnstone cca pred 3 tyzdnami a bola to jedna hroza. lopta vo vzduchu v kazdej moznej chvili a iba co najvyssie a najdalekejsie odkopy. bolo mi to az luto

anyway, skotsko mam velmi rad ako krajinu, bol som tam dvakrat a chcem viackrat a fandim im, nech sa daju dokopy, teda rangers... aj ked - najkrajsie mesto na svete je edinbra :)
ally
13.02.2012 22:38
#
pridu dvaja fanusikovia Arsenalu na Old Trafford a hladaju miesto na parkovisku.
- tam nie - krici jeden
- tam centruje Fletcher
hrubas
13.02.2012 22:55
#
Tak to je nejmin trefny fotbalovy vtip v dejinach.
fantomas
13.02.2012 23:11
#
Jj, s Krajčíkem by to bylo hnedka lepší...
hrubas
13.02.2012 23:13
#
Ja to slysel tusim s Kalivodou
fantomas
13.02.2012 23:16
#
No Kalivoda těch centrů taky moc neposlal teda.. Hub, Krajčík, Došek - s nima by to bylo vtipný rozhodně..
prospero
13.02.2012 23:26
#
Snad Obertan, ne?
MartanCJ
13.02.2012 22:51
#
ale to je Anglický, popř. Skotský fotbal! To co se hraje teď v PL není Anglie, klasický Anglický fotbal byl nakopnutí na hráče dopředu, sklepnutí a hned do vápna. Vždyť Brian Clough tehdy byl hrozný zjevení, když po hráčích chtěl ať nelámou nohy a hrají fotbal po zemi a kombinačně, na to tehdy i v Leedsu (tehdy nejlepším týmu evropy) dojel...
George Best
13.02.2012 22:48
#
Tak ty napises ze neni slaba a pak temer zbytek komentare sam pises o tom jak uroven sla dolu nebo o tom kde vznikl fotbal coz je absolutne nesouvisejici a navic jeste neprokazatelny, protoze se vyvíjel postupne a nerovnomerne. Jinak se s tebou nechci hadat o tom ze skotská liga má svoje kouzlo, protoze to má i pro mě, ale uznej že ta kvalita je opravdu poměrně slabá v porovnání s dlouhodobým renomé těch týmů jako Celtic a Rangers. Samozřejmě když to porovnám třeba s českou ligou, tak sou pořád někde jinde
George Best
13.02.2012 22:51
#
neprukazny, sorry
ally
13.02.2012 23:09
#
1.uroven hry je v SPL dlhe roky priblizne rovnaka, nikdy som o nejakom enormnom upadku nepisal lebo ziadny ani nebol. financna kriza je sucasna realita ale prilisny skok to nie je pretoze skotske kluby ani v minulosti peniaze nerozhadzovali.

2.mas pravdu ze to kde vznikol futbal s vecou nesuvisi ale o niecom (minimalne z hladiska historie) to napoveda. mimochodom ziadne dohady o tom odkial futbal pochadza nie su, staci nahliadnut do literatury kde sa o tom pise.

3.kvalita je nemeratelna vec, teda ak nebudeme porovnavat cez uspechy v europskych poharoch (istym meritkom by to ale mohlo byt). pre mna (ako nestranneho divaka) kvalita znamena aj to, ze ked si k zapasu sadnem bavi ma na to pozerat a tym je ucel splneny. uvedomujem si ze kolko ludi tolko chuti ved niekto ma rad calcio a niekto zase bundesligu. vsetkych respektujem lebo futbal ma svoje caro od Faerskych ostrovov az po Braziliu, ide len o to co ta bavi.
hrubas
13.02.2012 23:14
#
Skotska liga je nad tou ceskou leda tak v navstevnosti
sejber
14.02.2012 01:02
#
ale notak
hrubas
14.02.2012 10:10
#
Ok, tak jeste v nasazeni. Ale fotbalovymi kvalitami nad ni urcite neni
ally
14.02.2012 10:53
#
pojem futbalova kvalita je velmi relativny.
futbal bol vymysleny na ostrovoch a "mal" by sa teda hrat tak ako bol vymysleny.
doba ide dalej vo vsetkych smeroch a futbal nie je vynimkou. ostrovania su ale konzervativni a len neradi sa prisposobuju inym. vo svete si styl futbalu zmenili podla svojho zatial co ostrovny futbal sa meni pomalsie. pravy ostrovny futbal sa hra este v Irsku, Severnom Irsku, Walese, v Skotsku a nizsich anglickych sutaziach. PL vybocila z tohto smeru a prival zahranicnych hracov tuto ligu vyrazne zmenil. profituju z toho vsetci: hraci, kluby, fanusikovia.
otazne je kam sa dostanu kluby ked ich bohati mecenasi opustia. Man City investoval za posledne roky do hracov 500 milionov libier. nebyt toho sejka, nema nic a mozno sa krci niekde v Championship. ale ten sejk tam nebude vecne a potom bude priam nemozne udrzat klub na vrchole. dnes sice jasaju ale zajtra mozu plakat.
hrubas
14.02.2012 10:54
#
Thank you, captain obvious
fantomas
14.02.2012 13:23
#
domingo
13.02.2012 23:16
#
A to, ze jsou nekde jinde, vis jak? Podle zapasu Olomouce s Aberdeenem, nebo podle toho, ze Gambrinus mela naposledy mistra v LM?
Trewinn
14.02.2012 13:24
#
Skotská liga - slabá liga.
MartanCJ
13.02.2012 22:37
#
http://i.imgur.com/PbMYI.jpg :D:D

Go home you huns!
ally
13.02.2012 22:39
#
po co si sem prisiel?
MartanCJ
13.02.2012 22:49
#
po pár skleničkách, otevřu BBC a co nevidím :) Trošku mě překvapila tady diskuze, o Skotskou ligu je normálně zájem nula nula prd!
Celticboy
14.02.2012 08:15
#
tak to snad ani nechod na nase fora,taky jsem tam cosi zahledl
MartanCJ
14.02.2012 09:21
#
No co jsem koukal i na fóra o Skotském fotbale, tak tam vypuká párty a oslava Motherwell, Dunferline, Hibs, Hearts, Dundee, United, Raith, všichni tam slaví
MartanCJ
13.02.2012 22:39
#
Co sleduju fóra Aberdeenu, tak tam to vypadá na druhé vánoce, Stand Free!
12janjde
14.02.2012 04:26
#
Jo,umíš gaelsky?
Maestro_LFC
13.02.2012 22:54
#
aj keď fandím Celticu ale toto sa stať nemôže!
ally
13.02.2012 23:23
#
idem spat, zajtra sa snad dockam lepsich sprav
uz sa objavila info ze by klub mohol naspat kupit David Murray.
dobru noc vsetkym komu nie je osud RFC lahostajny.

Follow Follow.
Ronaldo.com
13.02.2012 23:27
#
rad se na tento klub divam i když nejsem vyloženě jejich fanoušek přeju jim at tento velice duležitej zapas vyhraji.Jinak celtic a rangers kdyby teda někdy došlo k tomu že se přihlasi pod anglickej svaz měli začinat ve druhe lize tedy championship
jiri - fcb
14.02.2012 07:25
#
To je opravdu hnusný.

Nicméně si myslím, že je jen otázka času, než bude takových případů daleko víc.
Krupy
14.02.2012 10:22
#
Liga bez Rangers bude ako porno v rádiu....
DelPiero137
14.02.2012 13:05
#
UEFA a cela spolocnost je vytesena ze miliardari skupuju dalsie kluby, sak dalsie peniaze do mega kolotoca. Ale aby sa niekto snazil zachranit futbal, to nie, radsej sa na nom prizivovat.
Je to smutne kam to speje, radsej keby futbal stagnoval ale nediali by sa taketo veci.
ally
14.02.2012 16:07
#
16:00 OFFICIAL:
ADMINISTRATORI PREBRALI KLUB, RANGERS PRISIEL O 10 BODOV.
Tomanatura
14.02.2012 16:37
#
ally
14.02.2012 17:31
#
neda sa nic robit je to tak, najhorsie je ze tu nepomoze ani to co zvykne na ihrisku - bojovat.
nas osud je v rukach inych ale vsetko smeruje k tomu ze Rangers v lete naozaj ZANIKNE.
a zacne sa odznova, ako v roku 1873.
akurat ze jeho "nastupca" sa uz nesmie volat Rangers F.C.
bude to pre mna nevyslovitelna tragedia
Tolar
14.02.2012 17:31
#
jelly and ice-cream ;)
hrubas
14.02.2012 17:34
#
Vtipny je, ze se desetibodovy odecet znamena presun z 2. mista na 2. misto
fantomas
14.02.2012 17:41
#
fantomas
14.02.2012 17:41
#
Kde furt budou mít nejhůř 6bodovej náskok na třetího..
ally
14.02.2012 17:50
#
ale tu uz vobec nejde o nejake zasrane body ale o holu existenciu klubu !
Tolar
14.02.2012 18:07
#
ally, začnete se teď modlit a věřit v boha?
hrubas
14.02.2012 18:41
#
Ally se da ke katolikum
hrubas
14.02.2012 18:40
#
A to nam zakazuje si z toho delat legraci
rosa7
14.02.2012 16:27
#
Pokud bude SPL bez Rangers, at jde Celtic do Champ nebo PL a skotskou ligu udelaji amaterskou...
MartanCJ
14.02.2012 19:36
#
Jasně!!! Zrušit to rovnou, to by bylo nejlepší!!! Já bych všechny ty fotbaly zakázala
Tolar
14.02.2012 17:40
#
Jsem fanda Celticu. Rangers přeju sportovní neúspěchy, ale tohle je vážně trošku moc. Samozřejmě, že bude probíhát takové provokování a vysmívání, ale myslím si, že právě Old Firm by bez sebe nemohli existovat. Proto se docela bojím, aby to nezasáhlo nějak negativně taky nás. Uvidíme.
Maverick 65
14.02.2012 19:07
#
Shunsuke Nakamura
25.02.2012 18:08
#
škoda aspoň teď celtic vyhraje ligu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.