Do Evropy se nevrátím, liga v Saúdské Arábii je lepší než MLS, prohlásil Ronaldo

18.07.2023, 10:30
Aktuality
Cristiano Ronaldo (© AFP)

Cristiano Ronaldo vyloučil, že by se ve své kariéře ještě vrátil do evropských soutěži. Portugalský útočník saúdskoarabského Al Nassru to uvedl po porážce 0:5 v pondělním přípravném utkání proti Vigu. Ronaldo zároveň prohlásil, že liga v Saúdské Arábii je kvalitnější než severoamerická MLS, kam přestoupil jeho odvěký rival Argentinec Lionel Messi.

"Je mi 38 let, je to uzavřené kapitola. Jsem si stoprocentně jistý, že už se do žádného evropského klubu nevrátím," citovala Ronalda agentura Reuters s odkazem na televizní stanici ESPN.

Pětinásobný držitel Zlatého míče zamířil do Al Nassru v zimě z Manchesteru United a podepsal smlouvu do roku 2025. Ta by mu podle médií měla vynést astronomickou částku 200 milionů eur (přes 4,8 miliardy korun).

Ronalda následovalo do Saúdské Arábie během letního přestupového období několik dalších hvězd včetně jeho bývalého spoluhráče z Realu Madrid Karima Benzemy. Podle kapitána portugalské reprezentace bude tento trend pokračovat, ačkoliv jeho věčný rival a sedminásobný držitel Zlatého míče Lionel Messi zamířil do MLS do týmu Inter Miami.

"Liga v Saúdské Arábii je kvalitnější než MLS. Hodně špičkových fotbalistů sem teď chodí, za rok jich tu bude ještě víc," předpověděl Ronaldo, který považuje za nejlepší soutěž anglickou Premier League. "Některé evropské ligy částečně ztratily kvalitu. Kromě Premier League, ta je daleko přede všemi," doplnil.

Autor: ČTK

Komentáře (242)

Přidat komentář
ACSMan

jestli je Saudi lepší než MLS tak asi je Ronaldo ve finále lepší, když se rozhodl jít dohrát tam.

Reagovat
Greaber

Když si šejk vybíral kašpárka pro svojí propagandu, nemohl sáhnout po nikom lepším.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kowe

Reagovat
sound la

Reagovat
pedroLFC

Reagovat
Byleth

Reagovat
db18

Reagovat
krisa

Reagovat
Bakary3

fakt zoufalec

Reagovat
Neon

Reagovat
-R2D2-

Reagovat
patas92

Reagovat
Zlatko28

Reagovat
Messiáš

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
sergi

Reagovat
alegre

Bezmozek...

Reagovat
PP

Reagovat
Kejza

Reagovat
Dortmunder

Šejk si vybral dvoch gašparov. Jeden mu robí "dobré meno" cez futbal, druhý cez turizmus.

Reagovat
Bowie

Reagovat
0:1

Slavný, známý, relativně oblíbený a strašidelně hloupý.

Reagovat
xjert02

On asi Ronaldo neni moc chytry, coz?

Reagovat
Pithivier

Cristianovi se podaril dalsi kousek! Zruinoval dalsi klub, tentokrat v kebab lize

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
Dirtyfoxx420

Určitě měl ve smlouvě klauzuli, kvůli které musí promovat tuhle šaška ligu.

Ale nedivím se mu, já bych za ty prachy klidně podporoval ligu třeba v Severní Korei.

Reagovat
Salfovic

To on taky.

Reagovat
romeo351

stačil nasypat a pak nadiktovat - Roncek i tohle bere jako svoje poslání

Reagovat
romeo351

*stačí

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
O.Giroud

Aspoň to o najlepšej lige má zo svojej hlavy.

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
kilobyte

Po výprasku 5:0 docela silná vyjádření. Sice je to přátelák, ale bůr je bůr.

Reagovat
kilobyte

Saudi > MLS je nové Ronaldo > Messi.

Reagovat
misinho7

Vazne musi davat raketotjebnute vyjadrenia?

Borec je ultimatna legenda, jeden z dvoch-troch naj v historii ale niekedy mam pocit ze ten prechod do "dochodku" nedava a co je len škoda lebo škodí sam sebe.

Reagovat
Pithivier

Ego mu sezralo mozek

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Eichel

On bol a je skvelý hráč, ale to jeho ego je neuveriteľné. Mňa snáď neirituje žiaden futbalista tak, ako on posledné dva roky. Škoda. Ale tak, keď skončí tak sa na to zabudne a všetci si budú spomínať len na výkony na ihrisku a jeho genialitu.

Reagovat
Al Capone

Me hlavne zklamal jak se zachoval vuci United…

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Ronaldo.com

Reagovat
Neon

mu jen závidíš, že je bohatý, krásný a úspěšný, nebo jak to ten šašek kdysi řekl

Reagovat
nani92

tí čo to sledovali, tak na to nezabudnú, ale áno, dalšie generácie si ho vygooglia a budú tam len rekordy no

Reagovat
Eichel

tak ja si napríklad myslím, že u fans Realu je na tom stále dobre.. pre nich bude legenda aj keby potí tieto egomaniačiny ďalšie štyri roky

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
janinho

on je uz absolutne mimo realitu. dufam, ze po odchode zo SA este par rokov zavalci v Sev. Koreji a KCU mu da aspon 300 mega rocne. takeho gaspara zo seba fakt nepotreboval robit... co uz

Reagovat
zidane78

No co povedat,akurat nic

Reagovat
Lemond Laws

To je zase článek o ničem Akorát tu budou sračky

Slušná vokurková sezona asi...

Reagovat
db18

Reagovat
utatis

napřed řeknu, že chci v SA skončit, pak zjistím, že mě jinde nechtějí, tak udělám prohlášení výše.

Reagovat
PP

Reagovat
Al Capone

Neskutecne se na konci kariery shazuje. A taky je to zrovna pro nej uplne zbytecny.

Reagovat
sensei25

Boze ten je namysleny.Kto to pozeral tak vie aka tam je “kvalita”.Radsej USA futbal ako tu parodiu z Arabie.

Reagovat
Y.N.W.A

Je docela smutný, že okurkovou sezónu na eurofotbale vyplňují přestřelky mezi Saúdskou Arábií a USA. Žádný vlastní zajímavý články?

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
fenixLFC

samozrejme ze sa nevrati do europy ked onho nikto nemal zaujem ani pred tym ako sa zacal starat o tavy

Reagovat
ACSeRw!n

nechapu opet ten hate tady.. dyt ma pravdu.. keep it up Cristiano

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

Neřekl nic špatného. Sám ví že je starý a že už se nevrátí. Že PL aktuálně je nejlepší liga a ostatním začíná ujíždět je taky fakt. Saúdská liga nebyla špatná už předtím viz MS klubu, kde mají standardně kvalitní výsledky i v asijské části LM mají dobrý vysledky. Po současném prilivu takových hráču nyni ta kvalita určitě vzrostla. Takže i to s tou MLS je pravda už i před jeho příchodem.

Reagovat
O.Giroud

To by ma zaujímalo ako si na to prišiel na MS klubov chodil len Al Hilal čiže jeden tím, to je ako povedať, že Chorvátska liga je kvalitná lebo majú Din. Záhreb. Asijska LM? Veď tu vyhrali za posledné roky 2x a to je konkurencia v Japonskej, Kórejskej lige. V MLS behajú určite zaujímavejší domáci futbalisti než u Arabov. Takže fakt neviem ako si prišiel na to, že tá liga bola lepšia už pred jeho príchodom.

Reagovat
Bakary3

Řek plno nesmyslů v čele s tím, že jiny ligy krom PL jsou nerelevantni. Čistej žvást.

Že překoná ta liga hadrniky z Turecka, to asi nikoho nezajímá, ale ze překoná Holanďany ..

Jen si hladí svoje ego, jak zase byl fantastickej a bla bla, ikdyz šel jen pro prachy.

Jeho hláška, že je lepší než MLS je zase jen ukřivděna snaha ukázat, že vybral líp než Messi.

Reagovat
fenixLFC

Zrovna to prve co spominas je jedine pravdive vyjadrenie ktore povedal

Reagovat
Bakary3

Cože?

Jakože bundesliga nemá kvalitu? Serie A nic?

PL ani nemluvím.

Francie vychovává mraky talentu. To samý Holanďani, Portugalci.

To, že PL má nejvíc peněz a skupuje všechno, neznamená, že ostatní ligy stojí za hovno.

Reagovat
fenixLFC

tak on povedal "Některé evropské ligy částečně ztratily kvalitu. Kromě Premier League, ta je daleko přede všemi"

co je proste pravda,vsetky tie ligy stratili kvalitu u talianska sa o tom netreba ani bavit, spanieli na cele s barcelonou detto. ten upadok je proste ocividny. nemecko je jedna z mala vynimiek ktore nestratili uplne kvalitu, aj ked minulorocny bayern bol najslabsi za x rokov.

Reagovat
Bakary3

Jo, to jo, já to četl jinde, kde řekl, že jediná PL je relevantní.

Sice ztratily kvalitu, ale co ? Že tedy mají místo tehle lig všichni běžet do Arábie, že jim tam bude lip?

Jen si hledá berličky, aby si nějak obhájil, jak hraje vlastně super kvalitní soutěž, nic jinýho to není.

Reagovat
fenixLFC

to, ze to robi kvoli tomu aby sa sam citil lepsie a obhajil si ze na viac ako arabiu nema ale nijak nespochybnujem. len vravim ze zo vsetkych tych sraciek co spominal tak je len ta s PL pravda. a on je sice debil ale snad nie je taky debil aby si myslel ze ludia budu radsej pozerat arabov namiesto europskych sutazi, aj kde su vacisnovo na ustupe

Reagovat
Bakary3

Jo, jak říkám, smíchal jsem to s tím, co jsem četl jinde.

To asi ne, ale je takový debil, aby to všude cpal

Reagovat
Neutron

podla mna ta jeho mega zmluva obsahuje aj cast, aby robil tej lige PR cize robi iba to, co podpisal, ze robit bude. Zbytocne za tym hladate nieco ine.

Reagovat
Bakary3

Za prachy ze sebe dělá cvičenou opicku, no.

Jako by mu nestačilo, kolik mu nasypali jen za kopání do míče.

Kašpar, jako na hřišti.

Reagovat
Neutron

vsak to iste urobil napriklad Beckham, ked siel do Galaxy...a nepamatam sa, zeby vtedy sa na neho takto pluvalo.

Reagovat
Bakary3

Tak nejdřív si úplně nemyslím, že tímhle způsobem "Evropa stojí za hovno".

A pak taky záleží, komu tu reklamu děláš, no.

Reagovat
Neutron

Ale to uz pomerne dost skreslujes jeho vyjadrenie, nie? Povedal, ze okrem PL niektore europske ligy stratily kvalitu. A to bohuzial je fakt, Seria A ani La Liga proste uz nemaju tu prestiz ako kedysi. Ze tu reklamu robi arabasom okej za to na neho kludne hadzte hovna, ale mne teda to prve vyjadrenie nepride nejak kontroverzne.

Reagovat
Bakary3

Nemyslím si, že to nějak zkresluju, cílem jeho vyjádření bylo, že v Evropě kromě PL pomalu nemá význam nikam chodit, proto ti hráči snad budou chodit k saudum.

Prostě zapskly, hloupý, k smíchu.

Celý je to od něj hrozně průhledný, dělá ze sebe totálního pitomce - a tak přesvědčivě, že se nabízí otázka, jestli jim i není.

Má takovejch peněz a přesto se sníží k takovým hovadinam?

Reagovat
Neutron

Neviem, mne pride, ze si to ohybas ako ti to vyhovuje, ale okej, kazdy to vnimame inak.

Reagovat
Bakary3

Reagovat
romeo351

Zas to jití po Serii A . Přitom Itálie se celkem zvedla až na Juve, který je ve sračkách (kdyby ti najednou z PL vypadlo City, tak by to taky dalo vážně pocítit). Španěli si drží svůj standart: Barca se vzpamatovává po úpadku a Real mi příjde jak ticho před bouří. Naopak BL jde čím dál každým rokem více do hajzlu - letošní souboj kriplů v boji o titul tomu dal korunu, v Bayernu je cosi shnilého už od vítězství v LM (už předtím?), BVB zaprodal Watzke a hlavně mizí mladá generace Němců celkově. Podívej se kolik v BL hraje Francouzů a následně budou přibývat Holanďané

A co se týče ještě té PL, tak čistě kvalitou kádrů mi přišla doba od 05-09 ještě výše

Reagovat
fenixLFC

tak u talianska zalezi o akej hovoris, ked v porovnani so zaciatkom storocia tak to je neporovnatelne, ked s minulostou tak prave rola juventusu je klucova ked to bol jediny konkurencieschopny tim ktory sa radil medzi sirsi okruh favoritov aj v LM. ked ti vypadne ten jediny pouzitelny tim, tak sa neda prilis debatovat o tom ze ta sutaz nie je na ustupe. keby vypadlo city tak stale tam mas dalsich x kvalitnych timov. spanieli si standart nedrzia, drzi ho len real (a sevilla vo svojej sutazi ), ich covid postihol ako malokoho+ v pripade barcelony tragicke obdobie. ta liga je na ustupe, najma v kontexte dominancie pred cca 10 rokmi. BL je otazna, tie timy druheho sledu su prave kvalitnejsie (frankfurt, freiburg, wolfsburg, union atd). to ze im tam hraju frantici a nie nemci mi je jedno, kvalita sutaze nezavisi na narodnosti. a co sa tyka PL tak nesuhlasim s kvalitou kadru a nielen kvoli posunu futbalu a vyssej urovni hracov obecne. tato cast je subjektivna. co je ale objektivne je ze v PL dochadza k narastu kvality aj u ostatnych timov, ktore si mozu dovolit priviest kvalitu, za ktoru by zabijala vacsina europy. cize nielenze su kadre v PL kvalitensjie, ale tie kvalitnejsie kadre su pritomne v podstatne vacsom mnozstve timov nez v minulosti

Reagovat
fenixLFC

*v pripade barcelony tragicke prestupove obdobia

Reagovat
Raffaello

Ne, Itálie se opravdu nezvedla. Padl Juventus a nastavil se nový strop, nový standard, který klesl na úroveň toho, co předvádí Inter, AC a teď je předběhla v jednom roce Neapol. Kvalita šla ale skutečně dolů. Serie A v letech 2012-2017 byla kvalitnější než je nyní. Neapol a Řím z let 2013-2017 by si namazali kohokoliv z aktuální italské špičky na chleba. A to byly roky dominance Juventusu, přičemž Neapol i Řím měli silné týmy, zvlášť v roce 2016-17, to byly neuvěřitelné válce. V aktuálním rozpoložení by tehdejší Juve, Neapol i Řím dokázali v aktuální lize vyhrát s rozdílem o 20-30 bodů s prstem v nose.

Ronaldův příchod vytvořil iluzi boomu, ale veskrze šlo jen o mediální smršť, která se odehrála v určitém momentě a jakmile odešel, tak vše opadlo. To, že ti jednou za sezónu přijede na stadion ve Veroně nebo Sassuolu Ronaldo, ničemu koncepčně nepomůže. Úpadek je znát dlouhodobě. Kluby nemají peníze a když vystřelí hráč, prodají ho, dokud mohou, aby získali peníze na provoz klubu. Taková je realita. A tím, že své výrazné hráče pouští dál, ztrácí kvalitu. A v posledních pár letech se k tomu uchýlily i kluby ze špičky. Jediný, kdo měl páky se tomu vyhnout, byl Juventus. Ten si ale naběhl na vlastní vidle, usekl si obě ruce a nohy a spadl o dva levely níže.

Reagovat
romeo351

Jako napíšeš to zle. Ale já prostě budu nesouhlasit: AC jsou taky teda idioti zejména kvůli majitelům, ale třeba ten Řím nebyl dřív zas takový dělo. Neapol měla super sezony, ale tahle byla rovněž povedená (a ne jen díky úbytku kvality), Inter si od 2012 plete cca pořád to stejný. Ale příjde mi, že střed tabulky je nyní daleko výraznější viz perfektní Atalanta. Názor x názor. Fanoušek SA jsem nikdy nijak zvlášť nebyl krom jedny se zápasy Juve

Reagovat
Raffaello

Proč je střed výraznější? Protože TOP týmy padly. Neapol s Higuaínem nebo pak s trpasličím trojlístkem, to byly vynikající týmy. Řím 2016-17 s 87 body? Neapol s 86? Džeko s Mertensem v souboji o krále střelců? To trio trpaslíků dalo 2/3 gólů Neapole. Řím a Neapol dosahovaly na historické klubové rekordy. A přesto Juve vyhrálo o 4, resp. o 5 bodů. Neapol to pak o rok později zopakovala, pokořila 90 bodů a stejně skončila druhá.

To je můj pohled za sledování Serie A v poslední dekádě. Úroveň Serie A se za posledních 5 let propadla. Herně, hráčsky, výsledkově. A případný argument tří italských týmů ve třech evropských pohárech pro mě není dostačující.

Reagovat
St. Pauli

Reagovat
Benfica

Reagovat
Kejza

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
Messiáš

Ty jsi roztomilý, to je strašná křeč. Včera ti Saudi dostali 5:0 od de facto běčka Celty a Roncek mele, jak kdyby měl na výběr a existoval v top lize tým, který by ho chtěl. Všichni náhle ztratili kvalitu, ale když Mendes sháněl tým v Evropě, tak mu La Liga(Atletico), Bundesliga (Bayern), Serie A (Neapol) byly dobré. To s tou MLS vidím, že bude teď taková vaše (Ronaldo fanboys) berlička. Nové dno

Reagovat
Pony Slaystation

Factos!

Reagovat
Benfica

Tu SL by som povedal, ze je lepsia ako MLS na zaklade toho prilivu hracov toto leto..

Na druhej strane, ak by sa do toho investovania pustili aj v USA a Kanade tak aj ta liga by sla rychlo hore.. teraz nie je ani najlepsia v severnej amerike... ale tam sa do nejakeho vacsieho investovania nepustia, lebo futbal tam jednoducho nema take postavenie..

Reagovat
oli9

Kdybys radši držel hubu.... Ale má na to právo říct takovou picovinu. Stejně jako my máme právo na to, si o něm myslet že je prostě čím dál větší kokot

Reagovat
jsemdement

Slovy klasika, jenom mu závidíš!

Reagovat
lampas

Ronaldo už nemá v Evropě co dokazovat. Angažmá v Arábii mu může pomoc stát se skutečně globální legendou

Reagovat
smazaný uživatel

Těma vyjádřeníma má našlápnuto stát se opravdu globální, celosvětovou legendou nějakého posměvačného memu ...

Reagovat
janinho

on nou doteraz nebol? chybali mu este fandovia v pusti? dobre vediet

Reagovat
smazaný uživatel

Je to borec a mluví chytře.

Reagovat
Pony Slaystation

Má dobrí srce mrtki...

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
LyEX

No a máme to tu, články o Messim musel prekryť článok o vajcoškrabovi aby ho nejaký fanúšik v redakcii pripomenul, lebo dostať 5 od Viga a hlavne nedať gól bola slabá pripomienka.

Reagovat
Well

Ty americké týmy dostávají v posledních letech úplně stejné čočky od evropských týmů, ani jedna ta liga se ještě z daleka nechytá.

Reagovat
LyEX

S tým súhlasím

Reagovat
Salfovic

Klasika.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro ty, kteří neznají, jen tak takové drobné připomenutí Ronaldova posledního gólu z přímého kopu.

https://www.youtube.com/watch?v=d5xPnWNVr1c

Reagovat
kilobyte
Reagovat
Neon

Reagovat
romeo351

David Hasselhoff vibes

Reagovat
technecium

Reagovat
krisa

Reagovat
ACSeRw!n

nainstalovano

Reagovat
ratusek

ty pičo to né to tancování mi připomíná minihry z herní série Yakuza. Pěkná parodie Akorát je to teda skutečná reklama no

Reagovat
Lof

Reagovat
Coutinho10

No, co se týká posil, které v posledních týdnech, měsících do Saudský Arábie chodí oproti MLS, tak to spíš hraje pro Saudskou ligu

jsem zvědavej, jestli Premier Sport 1 koupí zase práva, která asi budou drażší a MLS jsem koukal, že asi nikdo teda momentálně nevysílá, tak možná to příchod Messiho změní

Reagovat
O.Giroud

Tak zas u MLS máš pre Európu nič moc časy. A nie je to NHL aby to ľudí prinútilo sa oberať o spánok

Reagovat
Coutinho10

to je fakt...nicméně dříve se vysílala na Novasportu

Reagovat
O.Giroud

Možno asi dajú keby tam nemajú čo dať alebo tie práva nebudú nejak drahé. Ale keby si mám vybrať Saudskú alebo MLS momentálne tak zas pre Saudskú hraje aj čas, keďže oni hrávajú tuším o 18:00 alebo 20:00.

Reagovat
Messiáš

Tak v MLS hrají i hráči, kteří do Evropy teprve půjdou/mají všechno před sebou. Thiago Almada, Riqui Puig, Talles Magno, Jesus Ferreira. U Saudu má tento potenciál teď příchozí Jota, ale jinak jsou to hráči na sklonku kariéry nebo s možností získat poslední lukrativní smlouvu (Milinkovic Savic). Souhlasím, že těch jmen tam hlavně tohle léto přišlo více a je otázka, jestli MLS upraví fungování platových stropů a budou se chtít poustět do nějakého soupeření. Ale je tam kotel mladých zajímavých Jihoameričánů a Amiků, kde ten peak teprve bude. Navíc si dovolím tvrdit, že kvalita bude rozprostřena do celé soutěže a né ve 4 týmech, které vlastní královská rodina

Reagovat
Coutinho10

jo, to jo, talenti jsou větší jednoznačně v MLS...jinak co se týká toho rozprostření, tak to nemám úplně přehled, do kterých týmů ti hráči chodí, ale myslel jsem, že jich bude víc

Reagovat
Messiáš

Ono se to možná zlepší. Gerrard a asi ten Henderson jdou mimo třeba. Ale dříve jsem četl, že PIF (ten královský fond, který vlastní i Newcastle) převzal 4 největší kluby : Al Nassr, Al Hilal, Al Ittihad a Al Ahli, takže ty přestupy jsou logicky zatím hlavně tam.

PR pro potenciální pořádání MS 2030 to ale není asi vůbec špatný...

Reagovat
Coutinho10

uvidíme m, jak to půjde dál

Reagovat
Maximm9

Je daleko lepsi rict, ze se uz do zadneho evropskeho klubu nevrati, nez kdyby rekl, ze ho uz nikdo v evropskem fotbale nechce

Ale s tim "Některé evropské ligy částečně ztratily kvalitu. Kromě Premier League, ta je daleko přede všemi" snad nemuze nikdo nesouhlasit.

Reagovat
Pony Slaystation

Reagovat
Dirtyfoxx420

Reagovat
Salfovic

Reagovat
ratusek

Reagovat
Kejza

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
10adam

Cristiano má pravdu, souhlasím

Reagovat
AjaxFans

Vždycky to byl pičus

Reagovat
Dirtyfoxx420

Musím se smát některým fanouškům Realu, kteří by i sežrali hovno, co by před ně vysral

Reagovat
Zemun

On ma zdravú stravu

Reagovat
Dirtyfoxx420

To má i kůň, pro větší jedlíky

Reagovat
romeo351

Zas na druhou stranu: na MLS se vážně nedá koukat

Reagovat
Marv

Vůbec nejde o to, jestli je nebo není..tohle je jeho práce a je za ní královsky zaplacený. Nechápu, že se tu nad tím někdo pozastavuje, teď je kromě fotbalisty především "obchodní zástupce" a ten taky nebude vychvalovat konkurenční výrobek

Reagovat
sound la

chudak, ten Messi mu neda spat

Reagovat
Pithivier

Reagovat
r.mrazik

ten se dopracoval na takoveho Vasika Klasů fotbalu

taky ty jeho sracky nebere nikdo vazne krome jeho zaprisahlych fanousku

Reagovat
Pithivier

Realne kolik tech zaprisahlych fanousku tady ma?

Reagovat
Neutron

dost akurat s novym EF odislo vela starych uzivatelov a pribudlo trollov ako ty.

Reagovat
Generalní Gladiator

Pro ně byl Messiho triumf něco jako pro naše proruské filcky napadení Ukrajiny. Zalezli a drželi hubu. Bohužel ti jedni to vydrželi jenom chvíli a začali zpochybňovat vše co jde, v tomhle směru spoustě Ronaldovejm fanouškům za pochopení reality, která nám ostatním byla roky jasná.

Reagovat
Pithivier

Reagovat
technecium

Reagovat
kilobyte

Klaus a nebo Ronaldo?

Reagovat
r.mrazik

princezna docela dost

kikina mene

Reagovat
Geordies

S tím se dá určitě souhlasit, liga je to kvalitnější než MLS. Ale změní to něco na celé věci? Souboj jedné éry Ronalda s Messim už před nějakou dobou skončil, čemuž dal Messi definitivní razítko loni v prosinci.

Reagovat
LyEX

Za mňa tento súboj je jednoznačný zo správania sa samotných aktérov, koľkokrát spomenul Ronaldo Messiho v nejakých rozhovoroch, zákulisných vtipoch na videách ako napríklad pri natáčaní toho jeho dokumentu a koľko krát to bolo naopak? Koľkokrát povedal o sebe, že je najlepší na svete a koľkokrát Messi? Tu je vidieť kto žije v koho hlave a kto má neustále pochybnosti o sebe a aj keď častokrát opakuje, že on je nejlepší, nedá mu to spať ani jednú noc si myslím.

Reagovat
jsemdement

Reagovat
sergi

Reagovat
Kejza

Reagovat
tunkic

Reagovat
Dirtyfoxx420

Reagovat
Salfovic

To teda rozhodně není.

Reagovat
Benfica

Reagovat
Raffaello

Že ho po tom všem ještě někdo bere vážně.

Reagovat
drevak2

Roncku že to máš za potřebí furt.. uznej že už na to nemáš a drž hubu chvilku

Reagovat
Akinfeev

Určitě by mluvil stejně, kdyby tam neměl takový prachy

Reagovat
Beči

Chápu, že to říkat musí, ale je to fakt hodně směšné Ti hráči co tam teď chodí rozhodně tu ligu zkvalitní, o tom není pochyb, ale co se týče kvality těch "basic hráčů" mimo těch pár hvězd, tak tam je MLS pořád úplně jinde.

Reagovat
Nihilister

Tenhle idiot, který se choval jako píča i když mu umřela malá dcera už lepší nikdy nebude a i kvůli tomhle bude vždy ve stínu Messiho. Škoda, měl jsem ho dříve rád.

Reagovat
10

V tom rozhovoru ještě mj. řekl - “When I joined Juventus, Serie A was dead and then after I signed… it was revived. Wherever Cristiano goes, he generates higher interest.”

Juventus z toho byl tak revived, že bude optimalizovat účetnictví ještě příštích 15 let

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Bakary3

To je blb

Reagovat
-R2D2-

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Zark

Bohužel, naše blbost

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
db18

Reagovat
patas92

Reagovat
ratusek

Reagovat
7-Real-17

Keď sa povie A, treba povedať aj B, jak sa hovorí

Áno, Ronaldo bol, samozrejme, nákladný, no treba tiež spomenúť, že Juventus vďaka jeho príchodu vytrieskal oveľa lepšiu zmluvu s Adidasom a výhodnejšiu aj s Jeepom. Nehovoriac o tom, že sa zdvihla návštenosť a zároveň aj cena vstupného.

Čo hlavne dodrbalo Juve bol covid a nesmyselné ťahy od leta 2019 - postupne príchody Rabiota a Ramseyho "zdarma", návrat Higuaína na úkor Mandžukića, možno aj drahý príchod De Ligta, prestup Kulusevskiho, vyhodenie Sarriho (čo tiež nebolo zadarmo) a dosadenie úplne zeleného Pirla, príchod McKennieho či výmena Pjanić-Arthur...

A to, že Serie A nabrala na atraktivite a šla hore, je proste pravda, len použil prisilné a moc sebestredné slová, čo ozaj nemusel

Reagovat
Bakary3

Serie A šla díky Ronaldovi hore, a Juve přitom dole? Zajímavá úvaha.

Jo, dostaly výhodnější kontrakty... Aby zaplatili jeho obří plat. Super.

Reagovat
7-Real-17

Juve šlo pomaly dolu už pred jeho príchodom, on sám to zastaviť nemohol, príchodom Ronalda sa len oddialila nevyhnutná prestavba. Záloha bola v žalostnom stave, preč boli časy Pirla, Pogbu, Vidala a Marchisia; v obrane starla a postupne odchádzala zostava BBBC. Ale jasné, ľahšie je to hodiť na jedného hráča, do ktorého sa vo všeobecnosti dobre kope...

Tak samozrejme, je to niečo za niečo, že áno?

Reagovat
Raffaello

Juventus měl v roce 2019 nastoupit na rychlou resuscitaci a měl poslední šanci restrukturalizovat hráčský kádr, který už dva roky hořel. Místo toho přivedl načančanou mediální hvězdu, pro kterou neměl adekvátní herní podporu. Příchod Ronalda je mezníkem pádu Juventusu z hoven do sraček a je to příčina toho, proč musel optimalizovat a skončil s odpočtem. Jak říká Brad Pitt v roli Billyho Beane v Moneyball: Jsou tu bohaté týmy, jsou chudé týmy, pak je tu 50 stop sraček a pak jsme my. Ne že by byl Juventus chudý tým, jde jen o analogii pádu.

Reagovat
7-Real-17

Myslíš asi rok 2018, či? Vtedy priviedli túto "načančanou mediální hvězdu" A.K.A. naj. strelca LM v posledných 5 ročníkoch a 4-násobného víťaza v tomto období (z tohto hľadiska logický nákup), pre ktorého ale áno, ako píšeš, rozhodne nemali adekvátnu podporu na ihrisku - to už to dávalo zmysel menej

Za mňa je tým medzníkom leto 2019, od kedy sa pozvoľna začali robiť fakt že chujoviny - či to boli zmeny v kádri, výmeny trénerov či Paraticiho až moc okaté capital gains; covid dielo dokonal...

Reagovat
Raffaello

Logický nákup to nebyl, když neměl adekvátní podporu na hřišti. Všichni vědí, že Ronaldo bez ideálních spoluhráčů je jen stínem a mění se ve vztekajícího se spratka. Když nemáš na banány, nekupuješ si opičku.

2018 - Ronaldo, Cancelo, Costa

2019 - De Ligt, Danilo, Ramsey, Rabiot

2020 - Arthur, Morata

Jedna pičovina vedle druhý.

Reagovat
7-Real-17

Ak by si to čítal celé, tak som aj písal, že z druhého uhla pohľadu to už zmysel dáva menej...

Všetci vedia, že futbal je tímový šport, preto KAŽDÝ bez podpory "ideálnych" spoluhráčov uhrá menej alebo aj nič. No zrovna pri Ronaldovi by som to tu až tak nespomínal. Stačí sa pozrieť, že dokázal Portugalsko doviesť k jeho jediným turnajovým víťazstvám v histórii a k účasti na každom jednom veľkom turnaji (pred ním sa POR prebojovalo na MS len 3 krát mimochodom) - a to bolo rozhodne bez tzv. ideálnych spoluhráčov. Tých mal v repre tak do roku 2006 a potom povedzme až na EURO 2021.

2018:

Ronaldo - za mňa šedá zóna, záleží na uhle pohľadu - marketingovo atraktívny, góly stieľal aj v Juve, no potrebnú podporu (na víťazstvo v LM) už nemal a plat bol pre Juve vysoký

Cancelo - bol vychádzajúca hviezda na beku, hoc predražená

Costa - áno, to bola pičovina

Reagovat
Dirtyfoxx420

Máš jeho plakát nad postelí a onanuješ pokaždé, když slyšíš "suiiiiiiii"?

Reagovat
Dirtyfoxx420

Sry , to mělo být k jinýmu komentáři

Reagovat
10

Budu reagovat jen na ten druhý odstavec - dost z těch věcí, které píšeš, nejsou pravda, nebo jsou zavádějící

Návštěvnost se nezvedla (první sezonu, pak byl Covid), Juventus nevyprodal v sezoně 2018/19 ani jeden domácí zápas, návštěvnost byla nejnižší do té doby, příjmy ze vstupného šly taky dolů...velkou roli samozřejmě sehrál covid, v tom měl Juventus obrovskou smůlu, že zrovna s Ronaldem byly zavřený rok a půl stadiony.

Ronaldův efekt na vylepšnou smlouvu s Adidasem a Jeepem bych úplně nepřeceňoval, protože ten nárůst nebyl takový.

Efekt Ronalda prostě z mnoha důvodů nebyl adekvátní ani na hřišti, ani mimo něj. Zvlášť s ohledem na to, co ještě následovalo a vlatně se doteď dojíždí...neříkám, že to byla primárně jeho chyba, ale celý to angažmá je jeden z největších tragikomických provarů v historii calcia.

Reagovat
Raffaello

Reagovat
7-Real-17

S tou návševnosťou potom neviem ako to je (bolo), tu sa hádať nejdem. A hej, maximálne sa dá súhlasiť s tým, že načasovanie jeho príchodu bolo nešťastné. Nie len, že tím upadal (hlavne záloha), ale udrel potom aj covid a ani finančne sa z toho nedalo toľko vyťažiť.

Opäť, tie kontrakty som nevidel, takže ruku do ohňa za to nedám, no z toho, čo som sa dočítal (z prstu som si to nevycucal), tak min. tá zmluva s Adidasom bola riadne vylepšená, čo aj logicky dáva zmysel, keďže sa predali haldy dresov.

Ako sa to vezme, bol to jednoducho risk zo strany vedenia, ktoré zúfalo chcelo ešte s týmto tímom vyhrať Ligu majstrov. Čo je neodškriepiteľné, je fakt, že išla hore atraktivita Juve i ligy. A hoci to nakoniec, presne ako píšeš - z viacerých dôvodov nevyšlo, tak stále za Juventus hral jeden z naj hráčov histórie a to sa tiež počíta, podľa mňa Viem, že tu na EF nemá u fans Juve veľkú obľubu, no v Turíne si ho vážili a vážia doteraz... "jeden z největších tragikomických provarů v historii calcia" je za mňa dosť prestrelené, ako sú trochu prehnané aj slová Ronalda v tom rozhovore, hoci s ním vo väčšine v princípe súhlasím.

Taktiež by som až tak nedramatizoval, čo do budúcnosti. Klub síce teraz trochu padol na hubu, no ono sa len oddialilo nevyhnutné, čo sa prestavby týka. O rok sú nazad v LM a kľudne už tú sezónu môžu opäť bojovať o Scudetto. Za Neapolou a Interom podľa mňa už teraz o toľko nezaostávajú.

Reagovat
romeo351

To s těmi hráči je celkem mimo: sice kolikrát to byly flopy (Ramsey, Higuain byla chyba jeho koupě ne návrat z hostování, Pjanic x Arthur to musela být čistá šmelina). Stojím si za tím, že Kulusevski i McKennie byly dobrý příchody, kdyby se s nima dobře pracovalo - jenže tam tehdy vládl Babylon. Ronaldo měl určitě vliv na sponzory - ale jeho plat prý musel celý zalepit Fiat (jak se na to dívá FFP?) a i tak: jeho plat si všechny tady ty hráče strčí do kapsy. Pirlo nebyl špatný trenér - ono pak jsem se díval na ten jejich dokument, tak je smutné koukat jak lídry týmu jsou Cuadrado, vytékající se Ronaldo (protože nehraje o nejvyšší posty v LM), nevýrazní A.Sandro s Szczesnym. Bonnuci nevěří vlastním očím (hledá Gigiho, Barzu a Chiella). Tehdy to byl tak strašně nesourodý mančaft - koukni na ty soupisky. To si jednou Juve hrálo na to, co nikdy nebylo a vzpamatovávat se z toho bude ještě dlouho

Aspoň tak mi to přišlo (Juventini opravte)

Reagovat
7-Real-17

Pri tých zmenách som sa na to pozeral hlavne z finančného hľadiska. Rabiota považujem inak za kvalitného hráča napríklad. Lenže ten plat bol nezmyselný, podobne ako u Ramseyho. Higuína mali radšej predať a nechať si Maria. Kulu aj McKennie nehovorím, že neboli/nie sú talenty, ale min. pri Kulusevskom bola tá cena dosť presrelená. Pirlo taktiež netvrdím, že z neho nebude dobrý tréner, ale z finančného hĺadiska, keď ti tečie do topánok, tak nevyhodíš trénera po jednom roku a nedosadíš niekoho, kto predtým nikdy netrénoval.

Inak ale súhlasím s tým, že ten tím jednoducho nebol dobre zložený a nebol to dozaista fit ani pre Ronalda. Pozerať sa na to dalo prvú sezónu a v častiach sez. 19/20, než udrel covid.

Reagovat
Nuno čomes

Což není jeho chyba, že jo. Klasika, když ti někdo sáhne na Juventusek

Reagovat
10

já si v tom příspěvku z toho Juventusu dělám sám prdel, což bys dokázal pochopit, kdybys nebyl úplně tupej idiot

Reagovat
Nuno čomes

Spíš z Ronalda, demente

Reagovat
10

jak říkám, no

Reagovat
Nuno čomes

No vždy co říkáš, stojí za hovno no. Nevadí, zvykli jsme si. Pokračuj. Už tady dlouho nebyla žádná obhajoba. Tak dělej.

Reagovat
10

líbí se mi, jak sebevědomě mluvíš za ostatní v množném čísle...to k dementovi bez špetky soudnosti sedí

Reagovat
Nuno čomes

však se zeptej ostatních. Abys nebyl překvapen

Co čekáš po tom co tady předvádíš? Že k tobě budu soudný? Ten byl dobrej. Maximálně přiběhne věrný pes a dá ti palec a pochvalu. Jak sis je naučil.

Reagovat
Nuno čomes

Ale zkusil jsi to zaobalit přes Ronalda, jakože si děláš srandu i z vás, chápu, nezkusíš nevíš. Zase nevyšlo no.

Reagovat
10

ne, ty právě nechápeš vůbec nic, tak už drž p*ču

Reagovat
Nuno čomes

To by se ti líbilo. Zmiz

Reagovat
Zark

Že na toho dementa ještě reaguješ vůbec, se divím, že ho nesmažou jako tehdy olise(který byl proti němu sympaťák)

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
nani92

a preto hrali talianske kluby finále europskych líg, až ked tam nebol

Reagovat
wyqinac

ja treba Serii A nikdy nesledoval, jen kdyz tam byl CR7 a od ty doby uz jsem si taky zadnej zapas nepustil. A verim tomu, ze jako ja to melo spoustu lidi. Takze tomuhle bych rozhodne veril

Reagovat
Well

Reagovat
Raffaello

Což je ve výsledku naprosto kontraproduktivní a pro ligu nemá z hlediska udržitelnosti a rozvoje absolutně žádný význam. Nic proti tobě, ale fanoušci jako ty jsou pro italský fotbal bezcenní. Ten "hype přestup" italskému fotbalu spíše uškodil. A za mě je to v první řadě chyba Juventusu, který zkoušel "projekt" na sílu. Lidé se nemají ztotožňovat s velkou hvězdou, která přijde zvenčí, protože tak jak rychle přijdou, stejně rychle odejdou. Na takových fanoušcích nemůže klub stavět, což Juventus dělal, když si myslel, že generaci Ronaldových obdivovatelů udrží i po jeho konci.

Reagovat
wyqinac

no ale to, ze prinesl higher interest a dost mozna ciselne pozvedl celou ligu podle proste pravda je. Staci se podivat na youtube kanal serie A - videa Juventusu, kdy tam hral Ronaldo (a samozrejme prevazne ty, kde daval goly) maji v rozmezi 3 - 15 milionu shlidnuti. Zadnej sestrih juventusu z tyhle sezony, ktery jsem nasel, nema ani 1m, spis tak okolo 500k. Z prvnich 36 videi podle zhlidnuti na Seria A ytb kanalu je 33 videi, kde daval Ronaldo gol nebo vic, jediny co se tam vetrelo je Ibrovo navrat na 15. misto a pak neco okolo 25. pozice.

I z pitomyho ytb jsou penize z reklam atd a na 100% verim tomu, ze timhle se zvedla sledovanost zapasu v televizi a tak dale.

Samozrejme rozhodne nerikam, ze by to melo znamenat, ze to cely Serii A nebo potazmo Juventusu melo nejak extra pomoct, ale na tom, co rika Ronaldo, je podle me hodne pravdy

Reagovat
Raffaello

Má pravdu jen částečně. Pozvedl sledovanost a zájem v danou chvíli. Fungovalo to krátce. Dlouhodobě zbytečné. A YouTube nemá tak velkou monetizaci, to je kapka v moři. Udržitelnost takřka nula. Klubu z hlediska 5+ let přinesl daleko více negativ než pozitiv. Ta investice se nevyplatila a aktuální situace je toho důkazem. Místo toho, aby klub přestárlý a neperspektivní tým začal přestavovat, přivedl starou hvězdu. Míra vlivu na 3-4 roky vůči tomu, co je výsledkem je prostě průšvih. Vedení Juventusu se nechalo opít pozlátkem. A zaslouženě sklízí průser.

Reagovat
wyqinac

jakto, ze ma pravdu jen castecne? Vsak on mluvi o zajmu kdekoliv, kde on sam je. To evidentne potvrzujes i ty, ze pozvedl sledovanost v tu chvili, kdy tam byl. On nerekl, ze ta liga ma diky nemu mit skvelou sledovanost i po tom co odejde, ba naopak.

Reagovat
Fairplay

Reagovat
Kejza

Reagovat
Busby babes

To je strasnej klaun.

Reagovat
vilp

By se měl přejmenovat na Kardashian.

Reagovat
Generalní Gladiator

Vždyť by mě vlastně zklamalo, kdyby přiznal, že svůj souboj prohrál, a do toho věčnýho poměřování ptáků tahat kvalitu ligy mezi SA a USA po MS je ta nejpitomější věc, která kdy koho napadla. Takhle se mi líbí mnohem víc. Mimochodem už se někde vyjádřil k Messiho triumfu?

Reagovat
Benfica

Máme Ronalda v Europe tak z toho vycucajme co najviac.. a zas sa mame o com hadat a novinam rastie navstevnost.. ESPN good work

Reagovat
Allianz_Arena

Hádat? Však tohle už je tak nízko, že to žádné hádky ani vyvolat nemůže, rozhodně ne u dospělých lidí.

Reagovat
Benfica

Tak dali tam nejake temy o ktorych sa bude hovorit, a nie len teraz..

- porovnavat saudsku ligu s ostatnymi (uplne jedno akou)

- upadok europskych lig, alebo miernejsie povedane vyvoj europskych lig

Su minimalne 2

Reagovat
Generalní Gladiator

To je tutovka, že to mají v plánu. Možnost hrát LM a brát obrovské prachy od Saudů, to by byl teprve úprk těch opravdu kvalitních hráčů. Co by to asi udělalo se sledovaností v těch mnohapočetných krajinách, kdyby měli svůj tým ve skupině LM... Jednou to bude, to je tutovka.

Reagovat
ACSMan

Mě by asi nevadilo podívat se na ty výprasky

Reagovat
Maximm9

Vcera je vypraskala Celta Vigo 5:0

Reagovat
romeo351

A to budou hrát ještě s PSG a Interem, který skončí o gól

Reagovat
romeo351

*zápasy

Reagovat
janinho

a to som kedysi nadaval na blattera s platinim akoze v porovnani s tym co stvaraju infantino a ceferin to boli tazki amateri. toto sa uz ani neda nijak slusne komentovat.

Reagovat
Raffaello

Takže brojili proti klubům a jejich Superlize a teď z LM stejnou Superligu udělají. Kašpaři.

Reagovat
r.mrazik

dulezite je,kdo to ma pod sebou a komu jdou z toho prachy

Reagovat
Zlatko28

Ronaldo byl do roku 2019 naprostý profesionál a jeden z nejlepších. Po tomto období se strašně shazuje, z každého jeho vyjádření je cítit sobeckost. Na hřišti, kde by to měl dokazovat, je od té doby jen slabá verze jeho sama.

Reagovat
St. Pauli

Reagovat
Eichel
Reagovat
Nuno čomes

0:5

Reagovat
Rudnevs

Ronalda som doteraz nejak moc neriešil, ale za toto je fakt kokot. Nech ide do riti aj s celými Arabmi.

Viem, nie veľmi edukatívny a hodnotný príspevok, ale nejak som to mal potrebu napísať.

Reagovat
Dortmunder

Práve naopak. Všetci, ktorí propagujú respektíve ignorujú fakty o Saudskej Arábii, by si mali veľmi rýchlo uvedomiť, že im pod nohami pribúdajú polená.

Reagovat
RenoS9

Stratil na kvalite ? :D trošku smiešne nie? Čím stratil ze už tam nehrá on ? Haaland dal koľko gólov? …;)

Európsky futbal ho ani nechce ..miesto toho aby bol trochu pokorný na staré kolena a aby ho ľudia obdivovali čo všetko dokázal, tak trepe somariny … Celta Vigo 5:0 Al Nassr neviem kto stratil na kvalite keď ich porazí 13 klub v LaLige.

To že tam ide pár hráčov na koniec kariéry alebo že si tam ide pár hráčov zarobiť to neznamená že tá liga je nejak úžasná a kvalitná ..

Reagovat
nani92

aj by som povedal, že toto je už dno, ale verím, že ho ešte prekoná

Reagovat
alegre

Ona ta Evropa o tebe ani nema zajem...

Reagovat
Rox

Čekal bych ještě prohlášení, že titul v týhle lize má větší váhu než titul mistra světa, ale to určitě ještě přijde. Tohle je fakt klaun.

Reagovat
Salfovic

Ten se snad bude chovat jako malej rozmazlenej parchant i na smrtelné posteli

Reagovat
oli9

Celá Vigo vám dá 5:0 ty klaune dementní čem si velblouda a drž hubu

Reagovat
Chazy

Pls, ať už skončí, ať je těchhle sraček méně. Ale jestli Pelé byl občas za klauna kvůli svým prohlášením v pozdějším věku, tak tohle teprve bude nedůstojný, až Ronaldo se bude muset smiřovat s tím, že lidi zajímají mladší a on už je jen legendární minulostí.

Reagovat
Chazy

Ale jinak stárnutí je složitý a spousta lidí má problém si tím projít, takže já to jako v principu nesoudím, jen je strašně otravný to číst, kor když je to násobený jeho egem a mindrákem z Messiho. Samozřejmě to můžu snadno ignorovat, ale to je ten typ článku, co si člověk prostě otevře, aby si potvrdil, že je ten kokot fakt kokot

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
romeo351

Je mu 38 proboha

Reagovat
Chazy

A?

Reagovat
Dortmunder

Celú kariéru zarábal v Európe a keď ho už nikto nechcel, tak sa odjebal do krajiny, kde si s ľudskými právami vytierajú zadky

Reagovat
Jordi Alba

Jako těžko říct, co je lepší, jestli ta skupinka, která by ho tu obhajovala i za vraždu jejich matky, nebo ta druhá, co má potřebu si kopnout i přesto, že jeho žvásty z nějaký Saudský ligy mají hodnotu asi jako Lenglet s Umtitim dohromady.

Reagovat
roman1978
Reagovat
roman1978

No nevím no. Něco mi tu nesedí. To je takový pablb. Ale on vlastně vždycky byl.

Jo a závidím mu, že je mladý krásný a bohatý.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele