Deco si přeje hrát pod Mourinhem

29.12.2007 10:31 - Aktuality
 
Portugalský záložník Barcelony Deco znovu prohlásil, že by se v jednom týmu rád sešel s Josem Mourinhem. Ten je nyní bez angažmá a podle nejrůznějších spekulací by mohl právě v Barceloně nahradit Franka Rijkaarda.

Deco hrál pod Mourinhem v Portu. Portugalský klub tehdy vyhrál všechno, co se dalo, včetně triumfu v Lize mistrů i Poháru UEFA. Deco nyní působí v Barceloně, která neprožívá nejlepší období. Týmu se nedaří podle představ a mluví se o odvolání kouče Rijkaarda.

Mezi jeho možnými nástupci zaznívá také jméno Mourinha, což by nebylo proti mysli Decovi, který by rád pod ním znovu pracoval. "Je těžké o tom mluvit, protože respektuji našeho současného kouče," říká Deco. "Ale Mourinho je trenér, od kterého jsem se toho mnoho naučil. Během dvou sezón jsme dokázali vyhrát úplně všechno."

"Samozřejmě, pracovat s ním znovu jednoho dne by bylo fantastické. Nevím, jestli to bude příští sezónu, ale rád bych se toho dočkal," přiznává portugalský reprezentant. "Jsem si jistý, že by ho fanoušci přijali skvěle. Byli by šťastní, stejně jako já."
Autor: Radim Šantrůček / goal.com
Počet zobrazení: 1741
Komentáře (68 / 0 nových)
Jakub19
29.12.2007 10:35
#
Nevím, kde bere Deco tu jistotu, že fanoušci by Mourinha přijali skvěle. Já si myslím, že by ho ukamenovali.
A ať se klidně s Mourinhem setká v jednom mužstvu, ale až poté, co z Barci odejde, což by klidně mohlo být na konci sezony.
mysman
29.12.2007 10:40
#
podle me se murýňo do barcy nehodi,barca hraje ofenzivni fotbal a ma k tomu uspusobenej tým.A ted by prisel pan arogantni a chtel by hrat jeho oblibenej beton a k tomu by musel menit hrace.at Rijkaard zustane,a Deco by si mel dat na tyhle prohlaseni pozor pride mi ze to neni fer vuci Rijkaardovi...
Jakub19
29.12.2007 10:50
#
Souhlas. Mourinha nesnáším a doufám, že nikdy do Barci nepřijde. Ale nemyslím si, že by případně v Barce praktikoval beton. To by musel vyměnit půlku týmu a k tomu nejsou prostředky a vedení by to nepovolilo. Ale určitě by nehrál tak ofenzivně.
Já jen doufám, že Laporta není jako vedení Realu a tudíž když už výměna trenéra, tak za někoho, kdo upřednostňuje ofenzivní fotbal.
Stoffo
29.12.2007 14:45
#
Mozno mate pravdu,mozno mourinho nepatri k vyznavacom nejakeho ofenzivneho futbalu ale mam 3 dovody preco by bol mourinho pre barcu lepsi ako rijkaard po 1.Rijkaard je posraty trener,boji sa davat hviezdy na lavicku a ma uplen blbe striedania,kdez to jose bol prave v striedaniach super. po 2.ja som tiez dlhodoby fanda barcy ale to co v sucasnosti predvadza barca pod frankom nie je ofenzivny ale totalne nudny futbal ano drzanie lopty nad 60% a co z toho?vsetkemeu chyba pohyb a mourinho trenoval v anglicku taze ten pohyb by tam dal a po 3.mourinho ma autoritu a je znamy svojou disciplinou co barca strasne potrebuje.Mourinho come on!Visca El Barca!
Jakub19
29.12.2007 15:04
#
Já si nemyslím, že Frank se bojí posadit hvězdy na lavičku, ale je tlačen aby ty hvězdy hráli. A tomu tlaku podlehl i Mourinho v Chelsea!
Barca taky dřív pod Frankem předváděla rychlý fotbal a Frank má i autoritu! Takže ty tvoje důvody jsou mimo.
eder
29.12.2007 11:37
#
Kde ste přišli na termín "Mourinhův oblíbený beton". S Portem hrál pohledný útočný a kreativní fotbal. V Chelsea byl pod tlakem a nedostal prostor k tomu, aby plně realizoval svoje představy. I do sestavy mu shora zasahovali (viz Ševčenko) atd. Hráče si nemohl vybírat a zkuste hrát s hráči typu Terryho, Boulahrouze, Makeleleho, Essiena, Mikela atd. pohledný atraktivní fotbal á la Barca nebo Arsenal. Přitom hráči i fanoušci v CHFC jej milovali a dodnes se s jeho odchodem nevyrovnali. Je to skvělý trenér a jeho chvíle ještě přijde.
mysman
29.12.2007 13:01
#
tak se koukni jak hraje grantuv tým a jak hral murynuv.
Grantovci hrajou mnohem utocnejs,a zrovna Essien je univarzal kterej umi hrat i technicky...

A fans ho milovali protoze jim vyhral 2 ze 3 titulu v bohaé historii CSKA Chelsea...
spanhel
29.12.2007 11:53
#
Nepřeháněj, ankety mluví celkem jasně.
vandertom
29.12.2007 12:27
#
podle anket se nedá dělat fotbal
spanhel
29.12.2007 12:29
#
Dobrý postřeh. Ale já reagoval na něco úplně jiného.
vandertom
29.12.2007 12:31
#
na to že jakmile odejde rijkaard,tak ze podle anket pride Mourinho?
spanhel
29.12.2007 12:33
#
"Já si myslím, že by ho ukamenovali."

To vůbec není pravda a je to jen přání jakuba19.
-Kopy-
29.12.2007 12:40
#
Jakub19
29.12.2007 15:05
#
Ankety??? A kdo v nich hlasuje. Co si mám myslet o anketách kde vyhraje Mourinho (u něj dějme tomu) a druhý skončí Capello. Neveřím, že by si fanoušci přáli Capella! V těch anketách nehlasují jen fanoušci Barci.
spanhel
29.12.2007 15:07
#
Ale nějakou vypovídající hodnotu mají, ty si opravdu tak naivní a myslíš si, že by fanoušci poslali Mourinha do prdele?
Jakub19
29.12.2007 15:11
#
Myslím, že s takovou slávou by se to nesetkalo. Samo, že kdyby hned od úvodu měl výsledky a předvedená hra by byla jako dřív, tak by to utichlo. V opačném případě by to schytal.
Gio
29.12.2007 11:28
#
Co je moc to je moc , do novin kecá wo100sest ale když je pak na hřišti tak to stojí za jedno velký prd .. doufám že se s nim rozloučíme co nejdříve , ono nebude vůbec na škodu pročistit tam ty partičky v týmu ..
-Kopy-
29.12.2007 11:33
#
eder
29.12.2007 11:43
#
Jasně, zbavte se svých nejlepších hráčů - Deca, Ronaldinha a třeba Henryho. Není nad uznalé a vděčné fanoušky...
Gio
29.12.2007 11:49
#
nejlepších hráčů ? tak kde je Valdes , Puyol , Samuel , Iniesta a další ? že zrovna jmenuješ tydle tři to nepobírám :DD že by jenom podle jména ?
eder
29.12.2007 11:54
#
Ale ne, reaguji na ohlasy z poslední doby. Ti volají po odchodu Ronaldinha a Deca, kteří fanoušky v minulosti "namlsali" a po jedné ne zrovna povedené sezoně (u Deca navíc díky zraněním) je vše zapomenuto. Henryho v Barceloně dosud nepřijali.
spanhel
29.12.2007 11:54
#
Vyhodit Deca, kterému se nepovedl jeden zápas, je vážně výborný nápad.
ListerRD5692
29.12.2007 14:14
#
Sestava Barci je bez Deca na papíře dobrá, ale na hřišti naprosto marná. To, že Deco je jeden z klíčových hráčů nemůžeš popřít. To, že mezi ně patří i Puyol, Eto, nebo Iniesta nepopírám, ale Valdés? Ten ne...
Stojan Jakotič
29.12.2007 11:42
#
Mourinho by mi v Barce nevadil, to by byla záruka úspěchů. Akorát ten Deco by u toho nemusel bejt, toho vážně nemusim. Že by Barca hrála s Mourinhem defenzivní fotbal je samozřejmě nesmysl. To nejdůležitější, co teď Barca potřebuje, je taktika. Ta totiž Rijkaardovi nic neřiká. To neúčelný bago na půlce už moc často na soupeře nezabírá (hlavně na menších hřištích venku) a jeho neschopnost reagovat na vývoj zápasu je do očí bijící.
Jakub19
29.12.2007 15:02
#
Záruka úspěchů? Jak si na to přišel? Mourinho narozdíl od Franka LM během působení v Chelsea nevyhrál a titulů mají stejně.
spanhel
29.12.2007 15:04
#
Zato vyhrál Lm i UEFU s daleko slabším týmem Porta.
Jakub19
29.12.2007 15:14
#
V tu dobu hráli v Portu skvělý fotbalisté, kteří dnes válí ve velkoklubech. A stálo při nich všechno štěstí. Já netvrdím, že je špatný trenér, ale do Barci se nehodí. To by musel změnit hry a o tom pochybuju.
spanhel
29.12.2007 15:29
#
Mourinho rozhodně zárukou úspěchu je. Kde působil, tam ho vynášeli do nebes. V Portu dva tituly, UEFA, Liga mistrů, portugalský superpohár...Chelsea dva tituly, dva ligové poháry, FA Cup, Carling cup... A argumentovat štěštím? K úspěchu ho potřebuje každý klub.
spanhel
29.12.2007 15:31
#
Vloudila se chybka. Carling cup = ligový pohár.
Jakub19
29.12.2007 15:32
#
Tím štěstím jsem myslel vítězství Porta v LM. Ano měl úspěchy a Frank je neměl? Měl a může je opět mít.
A proč Mourinha? Proč zrovna jeho. Capello, Lippy, Houlier jsou taky volní a taky jsou zárukou úspěchu, ne? Jsou trenéři, který se stylem hry do Barci nehodí.
rominho
29.12.2007 15:36
#
Capello uz je anglican.
Jakub19
29.12.2007 15:38
#
Jo sorry, ale ještě donedávna nebyl a přesto jeho jméno nepadlo.
spanhel
29.12.2007 15:48
#
Může je opět mít? Když se podívám na stagnující výkony, tak to by se musel stát zázrak, abychom je opět měli. Je zajímavé, že Ronaldinha takto neobhajuješ (ten totiž taky úspěchy měl a nikde není psáno, že je mít nebude). U Franka je poslední dobou hodně špatných věcí, které by neměly být přehlíženy...
Ale kolik lidí, tolik chutí. Já jsem třeba typ člověka, který chce vidět silnou Barcu (to ti snad nemusím definovat, co všechno za tím stojí) a Mourinho by ji vrátit do starých dobrých kolejí dokázal.
rominho
29.12.2007 15:51
#
Mozno by Mourinho dokazal. Ja ho ale nechcem.
Ked Chelsea musela hrat do plnych, tak mali obrovske problemy. Ich jednotvarny utocny futbal zacinajuci a konciaci pri nakopavanych loptach na Drogbu mi po chuti naozaj nie su. Zaroven sa u nich objavoval problem, ze ked vypadol niekto z kostry Terry, Lampard, Drogba, tak vykony isli radikalne dole, ako keby mal Mourinho jednu futbalovu predstavu a nedokazal improvizovant.

Videl si Chelsea niekedy vykombinovat superovu obranu ? Ja ano, ale malokedy. Prave to by mala priorita v Barcelone, nato su tam typolicky stavani hraci...to treba z nich dostat...on nato podla mna nema.
Jakub19
29.12.2007 15:56
#
Já bych dal Rijkaardovi čas do konce sezony. A pak to řešil. Neśpěch by znamenal odchod a i si myslím, že on by odešel sám.
Ronaldinha takto neobhajuju, ale nelze srovnávat hráče a trenéra. Navíc si myslím, že Frank dělá co může, když to Ronaldinho na to sere.
A co se nástupce týče, já nevím koho, ale vím koho ne a první na seznamu koho ne je Mourinho! On by možná opět udělal z Barci silný tým, ale za jakou cenu? Toť otázka, ale dle jeho minulých působení by se na to nedalo koukat. Výsledky by možná byli, ale těžko říct, jestli lepší o tolik lepší.
rominho
29.12.2007 15:58
#
A k comu Rijkaard potrebuje cas ? Problemy boli uz v minulej sezone. Mal cele prestupove obdobie a celu letnu pripravu na ich vyriesenie a nevyriesil ich.
Jakub19
29.12.2007 16:02
#
On nepotřebuje čas. Prostě se uvidí na konci. Jsme druzí, v Lm postupujem a v poháru taky.
rominho
29.12.2007 16:04
#
A posledny rok a pol ti na uvidenie nestacilo ?

Ja by som ho menil hned, aby novy trener mal aspon pol rok na spoznania kadra(pristup hracov), pripadnu zmenu systemu, suhru, a i na zaklade toho kupu novych posil.
Jakub19
29.12.2007 17:48
#
Kdyby takto postupoval ManU, Arsenal či ACM tak by Ferguson, Wenger ani Ancelotti tam tak dlouho netrénovali. Skončili by po pár rocích.
rominho
29.12.2007 19:57
#
A co dokazal Wenger ? Jeho cestou sa rozhodne uberat nechcem. Ancelotti ? Mozno tak v Lige Majstrov. V domacej lige to je bieda...
Jakub19
30.12.2007 10:02
#
Jsi moc zmlsaný. Nemůžem vyhrávat pořád. Já netvrdím, že jsem s tou situací spokojen, ale neberu to jako krizi, která se musí nutně řešit odchodem trenéra.
rominho
30.12.2007 11:33
#
Ja nie som zmlsany, ja vidim potencial, ktory moze tim mat.
Zatial co u Arsenalu ide o to, aby mladici dospeli. U nas by sme mali bojovat o titul neustale.
Jakub19
30.12.2007 12:17
#
No dyť mi bojujem vždycky, ale né vždy to musí vyjít, ne?
rominho
30.12.2007 20:41
#
Nemusi, zalezi na dovodoch.
spanhel
29.12.2007 16:07
#
O to je smutnější, že dělá co může...
Jakub19
29.12.2007 17:51
#
Proč smutnější? Nikdo není bezchybný. Já myslím, že dvě druhá místa, dva tituly a vítězství v LM je za 4 roky skvělý. Tato sezona ještě neskončila. Já netvrdím, že vše co dělá je skvělý, a že s tím souhlasím, ale nikdo nevyhrává pořád. Teď procházíme menší krizí, ale není to nic vážného, co by se nedalo zvládnout. A jak už jsem psal výš, kdyby takto postupovali jiné týmy, tak by se trenéři měnili jak na běžícím páse.
sterda
29.12.2007 21:48
#
Souhlasím, taky bych to řešil až po sezoně.
DecoSouza
29.12.2007 12:05
#
Deco snad zůstane Mnohem lepším řešením by byl odchod Franka, minimálně by měl přijít jiný asistent trenéra.
eder
29.12.2007 12:16
#
Mourinho je lepší trenér než Rijkaard, o tom není pochyb. Rijkaard dosud těžil z hráčského potenciálu, který převzal, ale nemá schopnost tým posunout dál. Myslím, že naopak Mourinho umí individuálním přístupem vytěžit z hráče ještě více.
slavo
29.12.2007 12:24
#
Hráč takých kvalít ako je Deco by mal vystupovať viac profesionálnejšie-aj keď Barca nie je moj najobľúbenejší klub,ale priznávam, že momentálne patrí medzi mužstvá,ktoré hrajú najkrajší fotbal,preto si myslím, že Rijkaard je v Barce človek na správnom mieste
eder
29.12.2007 12:28
#
Už to není takové jako před dvěma lety, došlo k určité stagnaci. I výsledky jsou slabší. Situace volá po změně.
rominho
29.12.2007 12:38
#
Deco len nepriamo ziada o to, co chcem i ja. Zmenu trenera, i ked na mene sa nezhodneme.
vandertom
29.12.2007 12:40
#
koho si prejes ty?
rominho
29.12.2007 12:49
#
Valverade + Paco
spanhel
29.12.2007 12:53
#
Valverde.
rominho
29.12.2007 13:14
#
Ja to beriem tak, ze Paco je vysokokvalifikovany odbornik na fyzicku pripravu, ktory si potrpi na disciplinu a profesionalny pristup k futbalu. Valveradeho Espanyol hra takticky kvalitny futbal, ktoremu naviac nesmrdi kombinacia.
spanhel
29.12.2007 13:35
#
Já jen opravuju jeho příjmení. Nicméně, kdy ho chceš? Teď má v Espanyolu rozdělanou výbornou práci a pochybuju, že by se mu chtělo už v zimě. Ale v létě by to šlo.
rominho
29.12.2007 13:40
#
Chcem ho hned.
sterda
29.12.2007 13:05
#
Do takových věcí nemá co mluvit (stejně jako ty ).
R9
29.12.2007 13:11
#
Nemáte někdo prosím foto, ehm "nového" Puyola?
rominho
29.12.2007 13:18
#
fcbnews.com/skinhead-puyol/
R9
29.12.2007 13:28
#
dík, není to zas tak hrozný...
spanhel
29.12.2007 13:30
#
Puyol ale ostříhaný není.
Dr. Kyslík
29.12.2007 13:15
#
Na Sportu to bylo už včera, nevím jestli to tam je ještě ted.
Cenda
29.12.2007 13:19
#
Deco v posledni dobe moc mluvi a skutek utek.
ListerRD5692
29.12.2007 14:12
#
Chce to změnu....Rijkaard jen alibisticky mlží, že Ronaldinho se dostává do formy, jenže se do ní dostává už dva roky...Deco se dost snižuje tim, že vykládá do novin tyhle kecy, ale ono by to tu změnu chtělo...Nového asistenta i trenéra, klidně i Mourinha. Jestli si myslíte, že by Barca pod Mourinhem hrála defenzivní fotbal, tak jste podle mně na omylu, s tímhle týmem hrát defenzivně nemůže....
Jakub19
29.12.2007 15:29
#
A proč hrál s Chelsea nezáživný fotbal, když mohl mít na koho si ukázal a že ofenzivních hráčů v týmu spoustu měl? Hrál účelově, ale to není styl Barci!
Jirik1118
29.12.2007 16:40
#
To by byl úlet. Pro Barču by to byla další rána. Ten se tam nehodí. To by fanoušci nestrávili.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.