Čech si musí obranu zorganizovat, soptil Scolari

28.12.2008 21:31 - Aktuality
 
Špatné bránění standardních situací. To je podle manažera Chelsea Luize Felipe Scolariho hlavní důvod neúspěchu Chelsea na půdě Fulhamu. Miliardářský klub si z londýnského derby odnesl po remíze 2:2 pouze bod.

"Udělali jsme dvě chyby a dvakrát za to zaplatili gólem. Naopak na naše dva góly jsme potřebovali snad deset jasných příležitostí," hořekoval Scolari už poněkolikáté v této sezóně.

Nejvíc ale Scolariho rozlítilo bránění standardní situace, z níž Fulham vyrovnal. Americký záložník Clint Dempsey, který se v utkání postaral o oba zásahy domácích, dostal př i rohovém kopu až neuvěřitelně mnoho prostoru. A tak Brazilec po zápase jen zklamaně konstatoval: "Ztratili jsme tady dva body." Hřiště opouštěl v doprovodu českého brankáře Petra Čecha. A skoro určitě si povídali o tom, jak Ricardo Carvalho i Didier Drogba v 89. minutě jen sledovali hlavičkujícího Dempseyho.

"Ptal jsem se ho, jak je možné, že jsme měli naprosto neobsazeného hráče uprostřed pokutového území. On je "kapitánem" tohoto prostoru. Při standardních situacích si musí obranu zorganizovat," prohlásil brazilský trenér.

Podle názoru novinářů na tiskové konferenci stačilo, aby měl Čech jednoho obránce u zadní tyče. Scolari se však razantně ohradil: "Tyče nedávají góly, ty střílejí hráči!"
Autor: Jiří Fišara / skysports.com
Počet zobrazení: 5996
Související články
Komentáře (185 / 0 nových)
Paddy
28.12.2008 21:38
#
Chybel tam Terry ...
smazaný uživatel
28.12.2008 21:43
#
jj to je přesně ten důvod, čech na to není zvyklej bez terryho a dneskaj sme na to dojeli...
Paddy
28.12.2008 21:45
#
jj Terry to tam vždy vede, dneska tam nebyl v obraně lídr... , jinak Liverpool dneska , doufam ze to bude dobrej fotbal az s vama budeme hrat
smazaný uživatel
28.12.2008 23:10
#
mas pravdu chybel tam Terry
smazaný uživatel
29.12.2008 13:27
#
Chelsea je bez Terryho v obrane polovicni,
smazaný uživatel
28.12.2008 21:39
#
golman si muze tu obrano postavit pred standartkou, ale jestli pak nekdo necha hrace soupere nabehnout samotneho, to s tim golman moc neudela...
smazaný uživatel
28.12.2008 21:40
#
Jasny Cech neumi zorganizovat obranu vetsi hloupost neumi rict bo co...!?
smazaný uživatel
28.12.2008 21:44
#
Ako neni to vobec blbost ten zapas som videl do stavu 1:2 a prvy gol bol jasne Cechov take lopty sa chytaju, druhy neviem posudit nakolko som ho nevidel, aj Vy tam v cesku sa uvedomte ze Cech neni boh aj on robi chyby a teraz je kritika na jeho hlavu opravnena
smazaný uživatel
28.12.2008 21:45
#
Přesně, každý správný Slovák už si uvědomil, že bozi sou jenom Škrťel s Hamšíkem....
Paddy
28.12.2008 21:46
#
, kazdy dela chyby a s tim nikdo nic nenadela...
smazaný uživatel
28.12.2008 21:47
#
To som nikdy nepovedal, ja som nestrany fanusik a nikdy nikomu nefandim, slovenska repre aliga resp slovensky hraci ma tak zaujimaju ako kto vyhra volby v Guatemale
smazaný uživatel
28.12.2008 22:11
#
To je ale chyba, Guatemala je pěkná slunečná země a má hodně stromů... Což ostatně Chelsea taky v brace...
smazaný uživatel
28.12.2008 22:19
#
Já jsem chtěl jenom podotknout, že tady z něj Boha nikdo nedělá - u nás je teďka módní pravý opak, jak sis tady mohl už jistě několikrát všimnout - a i přesto ti říkám, že ta kritika zrovna teďka oprávněná není....Scolari zas něco plácá, aby si udělal alibi, přece jenom on si šel do Chelsea jenom vydělat a už jenom tímto prohášením dokázal, že slovo charakter mu nic neříká a ty zprávy o atmosféře v kabině to jenom potvrzují....
smazaný uživatel
28.12.2008 22:08
#
RGiggs
28.12.2008 22:31
#
Viděl jsem celé utkání, a za tu první branku mohl Mikel, stál tam jak pumpa. Tak nevím, co tady kecáš za zmatky. A druhou branku taky nemohl mít, když jsou tam obránci na výletě, pak už tu hlavičku nemohl chytnout. A co tady utočíš na ČECHY. Tam se rači starej o tý dva Hamšíka a Škrtěla, protože žádní jiní fotbalisti na Slovensku asi nejsou. Obhajuju Čecha a to fandím Man Utd. A když už tak na tom má Čech úplně minimální vinu. A co se týče Chelsea, je blbost hrát na jednoho útočníka, tým který chce vyhrát všechny trofeje, hrát na jednoho útočníka to blbost. Scolari to je dobrá volby pro CHELSEA
smazaný uživatel
28.12.2008 21:42
#
Scolari by měl hlavně trošku změnit organizaci hry - pokud si nevšiml,tak stejnej styl Arsenal vytahuje z big4...
smazaný uživatel
28.12.2008 21:47
#
Ty ses vazne dement!
božský John
28.12.2008 21:48
#
Řekl moudrý Gazza
N.Novo
28.12.2008 21:48
#
ondra1
28.12.2008 21:43
#
jj máte oba dva pravdu jsme zvědavej jak to bude proti man united doufám že chelsea získá minimálně bod
dneskaj sme se na ten zápas díval na oba dva goly čech neměl a to bránění nebylo od obránců taky moc suprový chelsea ztratila body proti fulhamu takže zbytečně ty by se mohli hodit na konci sezony jelkož bude chelsea další zápas hrát proti man u a pak liverpoolu
smazaný uživatel
28.12.2008 21:44
#
nějak to oddělujte, kluci, nejde to po vás číst
smazaný uživatel
28.12.2008 21:44
#
Hlavně to byla chyba toho, kdo tam těsně před ním cuknul (tuším že to byl Mikel) a kvůli němu nakonec propadl míč až na Dempseyho. Když si vezmu z Čechovi pozice, tak bych očekával, že oránce ten míč prostě odehraje, bohužel minul a pak už s tím těžko mohl něco dělat.....
risk je zisk
28.12.2008 21:45
#
"Tyče nedávají góly, ty střílejí hráči!" Ja si myslim ze tyce davaji goly ne?Snad (nekteri)vite jak to myslim ne?
božský John
28.12.2008 21:46
#
Zajímal by mě názor Péti,jaktože tu ještě není?!
smazaný uživatel
28.12.2008 21:50
#
To je poprvé co na Nově Čecha nepochválili (samozřejmě nebylo za co) dokonce řekli že pří druhém golu zaspal ... zázrak
smazaný uživatel
28.12.2008 21:51
#
ale stejně tam byla o čelzí reportáž, což je pořád už aby se uzdravil rosa, to pak budou news i z arsenalu
smazaný uživatel
28.12.2008 21:53
#
To mi taky vadí, Chelsea je tam fakt furt a to že se hralo třeba El Clásico to je jim jedno a dali to až za 3 dny
božský John
28.12.2008 21:55
#
hrál tam Péťa? Nehrál...dali to tam jenom protože v El Clásicu hrál Youtube boy...
N.Novo
28.12.2008 21:56
#
Drenthe?
božský John
28.12.2008 22:01
#
Jj
smazaný uživatel
28.12.2008 22:00
#
Nebo proto že Real trénuje Ramos, který trénoval Totenham velky rival Čechovi Chelsea
božský John
28.12.2008 22:01
#
Ta spojitos tam je...bystrý redaktor TV Nova Vašek Tittelbach to vypátral...
smazaný uživatel
28.12.2008 22:04
#
museli narychlo sehnat reportáž, neboď real s schustrem proti barceloně je přece naprosto nezajímavý
božský John
28.12.2008 22:06
#
Asi tak,jenom se pozastavuju nad tím,že v tý reportáži nebyl telefonickej hovor do Londýna k Čechům. Péťa by řek co si myslí o Casillasovi a nadával na psa Ramose...
božský John
28.12.2008 21:52
#
počkej...ČTK použije svou horkou linku mezi Prahou a Londýnem a Péťa nám všcko objasní...
smazaný uživatel
28.12.2008 21:56
#
Se divím že tu ještě není jeho názor ...ČTK zřejmě hledá spravný nadpis
božský John
28.12.2008 21:58
#
Asi ano...už aby si založili Rubriku: "Jak to vidím já...." . Péťa by nám sděloval názory na světovou krizi,na rozlosování podzimní části Gambrinus ligy...
smazaný uživatel
28.12.2008 22:02
#
Ta rubrika se plánuje na rok 2009...máme se na co těšit
božský John
28.12.2008 22:02
#
Ve Sportu by taky moh mít svoje okénko...
smazaný uživatel
28.12.2008 22:04
#
jo i se Scolarim dohromady, kde by mohli hořekovat nad tím jak je to nefér, že Chelsea pustím ze 3 šancí 2 góly ale aby ona dala dva góly tak jich potřebuje aspoň10
božský John
28.12.2008 22:08
#
To jo,právě vymejšlim jméno..napadli mě Dementi(jak byl ten pořad na primě) ale to si Čech nezaslouží...
smazaný uživatel
28.12.2008 22:05
#
Prej se plánuje jen něco na jejich webu tn.cz a ten by měl změnit svoji adresu na tn.čech
božský John
28.12.2008 22:07
#
smazaný uživatel
28.12.2008 22:11
#
božský John
28.12.2008 22:12
#
a aby prima nezůstala pozadu,udělá si vlastni verzi mikolanda.tv
smazaný uživatel
28.12.2008 22:14
#
A ČT zařadí nový pořad: Posezení u Táborského...
božský John
28.12.2008 22:14
#
...a hlavní bookmaker fortuny Ladislav Vízek doporučuje tyto tipy..
smazaný uživatel
28.12.2008 22:15
#
A Horváth natočí novou reklamu na zubní pastu...
božský John
28.12.2008 22:16
#
Colgate Herbal...hele musim jít:)
smazaný uživatel
28.12.2008 22:16
#
"Hele" čau...
Tomanatura
28.12.2008 22:57
#
Vy ste blázni
smazaný uživatel
29.12.2008 11:00
#
smazaný uživatel
28.12.2008 22:58
#
A já myslel že už v jedný hraje ..ten bobr na Colgate to není on ?
smazaný uživatel
28.12.2008 22:57
#
Prej tam bude cosi jako : Nic než Čech ale nevím co je na tom pravdy
smazaný uživatel
28.12.2008 22:58
#
smazaný uživatel
28.12.2008 23:01
#
spíš se přihlouplý seriál velmi křehké vztahy přetransformuje na intimní zpravodajství z kabiny chelsea, komentovánovo scolárim a péťou
smazaný uživatel
28.12.2008 23:03
#
Jste zhruba tak vtipní jako střevní chřipka.....
smazaný uživatel
28.12.2008 23:05
#
S tou je někdy pořádná legrace
smazaný uživatel
28.12.2008 23:05
#
VKV => CFC
smazaný uživatel
28.12.2008 23:06
#
smazaný uživatel
29.12.2008 08:29
#
Baníkovec a sleduje fekálně komerční zpravodajství na nově?
Tomanatura
29.12.2008 12:06
#
Spíš Katalánec...
smazaný uživatel
29.12.2008 12:12
#
Obojí
smazaný uživatel
28.12.2008 21:54
#
Na Čecha šly 3 střely střely a dostal z toho 2 goly... to i sparťanské kopyto Blažek by z toho vyšel lépe...
smazaný uživatel
28.12.2008 21:56
#
No uřímně řečeno, Čech už dávno není to co býval (viz např. ten 1 gól), ale s názory toho potrhlýho Brazilce co jim dělá manažera se taky rozhodně neztotožňuju... no jo zlaté časy kdy Chelsea vedl Grant ...
N.Novo
28.12.2008 21:58
#
Fanoušek Chelsea?
Originální nick máš
smazaný uživatel
28.12.2008 22:00
#
ne nejsem fanoušek Chelsea, fandím Manchesteru, ale zajímá mě celá Pl, takže si všímám i ostatních týnů ... no a nejde si nevšimnout rozdílu mezi loňskou a letošní Chelsea...
N.Novo
28.12.2008 22:03
#
Ty zlaté časy si myslel jak?
smazaný uživatel
28.12.2008 22:07
#
Hezčí styl hry, neztráceli nahodile body s týmy ze spodní části tabulky, lepší organizace jejich hry ... a taky co je pro mě dost důležité, tak když ztratily nějaké body, tak se neoběvovali pokaždé články jako teď o tom, že jejich trenér soptil a taky neháze vinu ze stráty bodů na koho ho zrovna napadne ..
smazaný uživatel
29.12.2008 12:31
#
Ono to bylo hlavne tim,ze Grant nebyl tak znamy trener.Do dnesni doby ale nepochopim,proc ho vyhazovali,spolu s holandakem by to mohli dotahnout daleko.
božský John
28.12.2008 21:59
#
Když jsme u Granta,nemůžu opomenout jeho slavnej rozhovor: http://www.eurofotbal.cz/clanky/grant-na-tiskove-konferenci-ano-ne-nevim-na-shledanou-51831/
N.Novo
28.12.2008 22:03
#
skvělej možná ho mam ještě v kompu, ´jako text. dokument
božský John
28.12.2008 22:04
#
Sosi
28.12.2008 23:57
#
Ať byl Mourinho jakejkoliv, tak tu Chelsea zvládal nejlíp. Tým pro něj jako stvořenej.
Sosi
28.12.2008 23:58
#
Takže Grant i Scolari se můžou zahrabat.
smazaný uživatel
29.12.2008 11:26
#
Neřekl bych. Mourinho, když přišel k chelsea tak se dá říci, že přišel k hotovému. Ranieri to dal dopořádku, ač to neneslo také představi jake si Roman představoval. Pak přišel José a čerpal z toho co tam jeho předchůdce vyrobil.. Vlastně stejně jako teď v Interu..
smazaný uživatel
28.12.2008 22:00
#
No myslím,že kritika je naprosto oprávněná! Jasně chyběl tam Terry na kterýho je Čech zvyklej a nechává dirigování na něm,ale......Fotbalista tohoto formátu se musím přizpůsobit a když tam Terry není,tak to musí vzít pod taktovku jasně on! Kritika oprávněná!
smazaný uživatel
28.12.2008 22:00
#
Na nově říkali že čech zaspal no u 2.golu..coz sem nepobral..
smazaný uživatel
28.12.2008 22:03
#
taky to moc nechápu. teoreticky při lepším postavení by se to dalo chytit, ale když uvážím, jak zpackal ten 1. ...
r.mrazik
28.12.2008 22:29
#
sice mi posledni dobou Petr "hypoteka" Čech leze krkem,ale musim se ho zastat...ten druhy gol sel k tyci a hlavicka ta byla prudka...navic vybehnutim by to nemel,bylo tam moc hracu...ten prvni kdo vi...vybehl vykryt uhel a utocnik ho prostrelil....nemyslim,ze to byla nejaka hrubka...o organizaci hry ma mozna Scolari pravdu,ale kdyz to zvladl Terry,tak je to nejspis prace stopera ne?? scolari hlavne kouka na chyby ostatnich a ne na svoje...tam by mel mozna zacit hledat
smazaný uživatel
28.12.2008 22:34
#
Já zase říkám, že jestli měl v tom zápase nějaký gólman máslo na hlavě, tak to byl Schwarzer. U Čecha je ta vina tak maximálně diskutabilní, kdežto na Schvarzerův účet jde jeden a půl gólu (u toho prvního to mají s tím stoperem tak na půl)....
smazaný uživatel
29.12.2008 14:30
#
velmi správně
Aaron
28.12.2008 22:35
#
Tohle se má řešit v kabině a ne že něco začne plácat do televize. Ale to by prostě nebyla Chelski :)
smazaný uživatel
28.12.2008 22:47
#
Tady jde spíše o charakter. Takový Scolari by si mohl dát zkoušku charakteru tak maximálně s Robinhem a ani pak bych si nevsadil, že ji vyhraje.
Aaron
28.12.2008 22:55
#
Tak to prostě chudák psychicky nezvládl :)
JuveIt
28.12.2008 23:31
#
Čech je blbec, kterej neumí chytat. Stoprocentně tam chyběl Terry, protože ten zablokuje snad každou střelu. A tak když hraje Terry, Čech se dotkne balonu tak dvakrát za zápas a to když má odkop. Když hraje Terry, Chelsea může hrát bez golmana.
Shevchenko
28.12.2008 23:36
#
Tomanatura
28.12.2008 23:40
#
neky
28.12.2008 23:49
#
ikercc
28.12.2008 23:52
#
tento prsipevek je bud vytvorem naprosteho ***** nebo unavy...
neky
28.12.2008 23:54
#
Ani únava nevládne takovou silou...
smazaný uživatel
28.12.2008 23:54
#
toto muze napsat jenom ten nejvetsi ubozak na svete ktery sam nic neumi a tak pise takove blbosti.
r.mrazik
29.12.2008 00:41
#
jsi asi dojedl ze tady tak zvracis
smazaný uživatel
29.12.2008 12:33
#
...
smazaný uživatel
29.12.2008 00:06
#
Jestli chce Chelsea vyhrát LM anebo titul v lize, měla by mít kvalitní kádr a ne se vymlouvat na to, že chybí jeden obránce ..... výmluvy jim nikdy nic nevyhrají
smazaný uživatel
29.12.2008 00:10
#
smazaný uživatel
29.12.2008 01:16
#
smazaný uživatel
29.12.2008 00:14
#
Mj., všimli jste si, že EF vstupuje do osmého roku existence? Nebo se mi to zdá?
smazaný uživatel
29.12.2008 01:17
#
Ale jeho skutecna velikost je videt az od letoska... tedy od roku, kdy sem zacal prispivat jeden nesmirne inteligentni clovek.. tedy ja:-)))
smazaný uživatel
29.12.2008 01:19
#
Nebude to chvíli trvat a něco se stane...
smazaný uživatel
29.12.2008 01:30
#
ano,dám chazymu dělo...
smazaný uživatel
29.12.2008 01:32
#
Tak to jsem nemyslel... Ale pokud jste u toho, mohli byste mi to natočit, ať vím, jakou používáte techniku?
smazaný uživatel
29.12.2008 01:36
#
To si rikal i Chuck a porad tu jsem a pisu
smazaný uživatel
29.12.2008 08:46
#
Spíš ti dal takový dělo,že si to nepamatuješ... Vždyt ani nevíš,pročs byl v nemocnici ten týden...
neky
29.12.2008 01:30
#
Sakra, něco tady smrdí...
smazaný uživatel
29.12.2008 07:15
#
Cech me na tom Euru nasral tak,ze to jeste ted nevyprchalo.Pripravil me o dalsi skveli fotbalovy zazitek.Pak si ho jeste davaj v reklamach obspot od mobilu az po Ceskou Sporitelnu.Spis mel byt v reklame na Globus.Pekne bych ho posadil na toho osla,ktery prijel az do Cech.Bufon to nerikal ze srandy mic je zradny a je lepsi ho boxovat nez chytat.
smazaný uživatel
29.12.2008 09:03
#
Ač jsem fanda Red Devils , tak se Čecha musím zastat-když hráče seřve, aby pokryli několik hlavičkářů a oni se na to prostě vyserou, tak je pak těžké něco ve vápně "organizovat". Ten první gól byl prostě smolný-ve skrumáži se míč dostal tam kam neměl. Ten druhý - popravdě nechápu , jak tu můžou naši slovenští "bratři" kecat něco o chybách...když to nehlídanej chlap trefí z 9 metrů k tyčce , tak se toho moc udělat nedá
Liquid
29.12.2008 13:45
#
dalo se aspoň skočit ale hned, Čech má dobré reflexy a je vysoký, byla by šance to i chytit, ale zaváhal
smazaný uživatel
29.12.2008 09:19
#
Víte, proč je Petr Čech tváří České spořitelny ? -> Protože pořád jenom inkasuje
smazaný uživatel
29.12.2008 09:21
#
Juventus
29.12.2008 09:26
#
Aaron
29.12.2008 09:56
#
smazaný uživatel
29.12.2008 10:22
#
Slejdy
29.12.2008 10:35
#
smazaný uživatel
29.12.2008 10:50
#
smazaný uživatel
29.12.2008 11:01
#
ty vole
smazaný uživatel
29.12.2008 11:27
#
Tomanatura
29.12.2008 12:05
#
smazaný uživatel
29.12.2008 13:05
#
dobry komentar
neky
29.12.2008 12:14
#
Dobře ty
vandertom
29.12.2008 12:45
#
rufus
29.12.2008 12:45
#
smazaný uživatel
29.12.2008 13:28
#
božský John
29.12.2008 12:48
#
smazaný uživatel
29.12.2008 12:52
#
A tady ten vtip řikali na Nově po Euru...kdo by to byl od nich čekal....
smazaný uživatel
29.12.2008 14:14
#
Pěkné
smazaný uživatel
29.12.2008 14:34
#
smazaný uživatel
29.12.2008 16:33
#
vass
29.12.2008 20:02
#
smazaný uživatel
29.12.2008 09:36
#
Scolari a jeho vymakané standardky, to je věčný příběh. Už na EURO to byla sranda .
smazaný uživatel
29.12.2008 09:41
#
terry chybel!!!
Usty
29.12.2008 11:34
#
Scolari je hňup.. neumí si sjednat respekt u obrany a hází to na Čecha..
willi
29.12.2008 12:59
#
Čech už není to co býval... jsem akorát zvědaví, kdy to pochopí Rada a přestane ho stavět... (ikdyž, ten si to neuvědomí, ani kdyby mu to čechíno sám řekl )
smazaný uživatel
29.12.2008 13:13
#
Ty vole, a koho by měl podle tebe stavět????? To jsem teda zvědaví
božský John
29.12.2008 13:19
#
ty se moc nesměj,co se týče gramatiky...
smazaný uživatel
29.12.2008 13:24
#
Myslíš to moje slovo "zvědaví" - tak to jsem napsal schválně tak, jak willi, aby si uvědomil chybu, ale jaksi ti to nedošlo, no...
božský John
29.12.2008 13:34
#
došlo,jenže zrovna ty bys co se týče gramatiky(vzpomeň si na svoje začátky) neměl upozorňovat. Navíc kdybych si nevšim tvýho upozorňování na chybu williho tak to nenapíšu...
smazaný uživatel
29.12.2008 13:41
#
Jaké "začátky" máš na mysli???
božský John
29.12.2008 13:48
#
Když se sem začínal přispívat
smazaný uživatel
29.12.2008 13:52
#
"Když se sem začínal přispívat" - no co to je? Měl by ses stydět, takto kazit češtinu...
božský John
29.12.2008 13:55
#
Do háje...sorry
božský John
29.12.2008 13:56
#
To ale nic nemění na faktu a nebudu se s Tebou o tom dohadovat...
smazaný uživatel
29.12.2008 15:28
#
vi ste ale jelymani, newym co tu furt resyte.....
božský John
30.12.2008 11:28
#
smazaný uživatel
29.12.2008 13:30
#
presne to tam ma davat Zitku????se pos.....??jediny kvalitni brankar ktery by mu mel kryt zada je Kinsky
smazaný uživatel
29.12.2008 13:43
#
krýt záda by mu měl Drobný
willi
29.12.2008 20:58
#
konečně to někdo objasnil dřív, než jsem to musel udělat já...
smazaný uživatel
29.12.2008 13:27
#
furt mluvíte Terry že chybí chelsea snad nemájí žádného jiného hráče či co asi ne ale jeden hráč nedělá tým
smazaný uživatel
29.12.2008 13:28
#
Jeden hráč nedělá tým, ale může třeba "dělat obranu" jako v případě Chelsea. Navíc, řekni mi, kdo je lepší obránce, než Terry...
smazaný uživatel
29.12.2008 16:33
#
Carvalho.
vitasrp
29.12.2008 17:36
#
Tak třeba takový Carvalho se poslední dvě sezony solidně dostal výkony i před Johna.. Kdo viděl zápas s Fulhamem a věděl, že ten borec s 6 na zádech je po zranění, tak asi nevěřil vlastním očím... Ta jeho předvídavost, přesnost skluzů, rozehrávka, poziční postavení, zajišťování atp. to všechno má na velmi vysoké úrovni.. Nehledě na to, že včera u něj končila snad jakákoli nebezpečnější akce Fulhamu, byl vždy tam, kam přilétl míč, tam, kam směřovala ta danná nahrávka atd.. Jediná věc, kde nepatří mezi špičku je vzduch.. Přeci jen je menší a není to žádný hromotluk, ovšem svým skvělým postavením dokáže tento nedostatek povětšinou skvěle eliminovat.. Jinak právě proto s Terrym je jedna z nejlepších stoperských dvojic na světě.. Terry má důraz, hlavy, celej vzduch plus řízení obrany a Carvalho je právě ten mozek..

Pro CFC je škoda, že poslední dobou Carvalha dost trápí zranění, ovšem u něj fakt stačí jeden zápas a člověk hned ví, na čem je..
vandertom
29.12.2008 20:03
#
Vidič, Agger.
smazaný uživatel
29.12.2008 20:40
#
Tomanatura
29.12.2008 20:59
#
Agger ne, ale Puyol, Vidič, Škrtel určitě.
smazaný uživatel
29.12.2008 21:12
#
Tak Škrtela s ním radši nesrovnávej, nebo tě uškrtím
Tomanatura
29.12.2008 21:27
#
Vtipné... Škrtel je lepší, Terry je až na úrovni Ferdinanda, Cordoby a tak dále...
smazaný uživatel
29.12.2008 13:30
#
a scolari není ten pravý pro chelsea
smazaný uživatel
29.12.2008 13:34
#
no není snad jediny v chelsea obránce každý se dá nahradit.Ale je nejlepší proti tomu nic neříkám mají dost široký kádr snad ne
Liquid
29.12.2008 13:35
#
Koukám, že je tu sposuta slabomyslných, chyběl Terry, Scolari je špatný, že to hází na Čecha, to může říct jen naprostý neznalec fotbalu. Při obou gólech byl Čech špatně postavený, při prvním zbytečně u tyčky a odkryl celou pravou stranu, je sice pravda, že chyboval i Mikel, že míč netrefil, ale gólman světových kvalit takový góly nedostává. a druhá situace, opět tam chyběl obránce, ale je poměrně jedno, že to Dempsey trefil dobře, ale Čech jen kouká a stojí jak letí míč, kdyžby po něm aspoň skočil, rovněž by byla šance, že by to tak vysoký gólman chytil nebo vyrazil, ale stát a čumět ve prostřed branky, to je zoufalý.
vandertom
29.12.2008 13:37
#
smazaný uživatel
29.12.2008 13:44
#
čechova klasika, která hold čas od času nevyjde, jelikož žádný z obránců nezakopne míč ven...
smazaný uživatel
29.12.2008 14:16
#
netvrdím že Scolari je špatny nebo dobrý ale pro Anglii není ten pravý
Liquid
29.12.2008 14:20
#
taky sem nemyslel tebe, třeba "usty" co napsal sem myslel, jinak názor ti nevyvracím, já sem zatím půl na půl, venku má lepší bilanci než Mourinho a Grant, ale s výsledky na domácím hřišti nejsem spokojen, já říkám dejme mu čas, když nevyhraje žádnou trofej, nechť dostane šanci Guus Hiddink
smazaný uživatel
29.12.2008 17:35
#
Tak teď jsi mě tedy fakt dostal. Ty připustíš, že tam Mikel propadl, ale následně opáčíš frází, že světový golman takové góly nedostává. A světový gólman má snad mít věšteckou kouli a vědět, že tam takhle nesmyslně propadne? A u toho druhýho? To má jako správný alibista aspoň skočit, ačkoli by to zcela jasně bylo naprosto zbytečné? Jenom aby si vytvořil alibi pro internetové hlupáky?
Já ti jako golman říkám, že ty góly jeho nebyly. Jestli v tom zápase hledáš chyby golmana, najdeš je tak maximálně u Schwarzera....
smazaný uživatel
30.12.2008 10:27
#
fanatismus
vitasrp
29.12.2008 18:34
#
Neskutečné.. Zkrátka kdo chce psa bít, hůl si vždy najde... A Čech po 15.6.2008 už pro většinu fanoušků určitého věku nic než pes není... Nemáš tam jedinej pochopitelnej argument, všechno jsou tak prťavý věci, u kterých by ses u Buffona či snad Cassilase vůbec nezastavil, vůbec by tě nezajímaly...

Takže k věci.. Pokud při standartce propadne míč přes celé vápno až na zadní tyč, navíc tři hráči nejsou schopni ten míč odkopnout pryč, tak Čech je ten poslední, kdo za to nese odpovědnost.. Btw. už dlouho jsem neviděl takhle špatně odbráněnou standartku od CFC.. Čech pak musel jít po míči, neměl ho, Dempsey dal gol, ovšem svádět vinu na Čecha a tvrdit, že je to prostě jeho chyba, tak to je známka zaujatosti.. Ovšem to je dnes většina fans..

Proboha, pokud by u toho druhého golu skočil a stejně dostal gol, jaký by byl rozdíl oproti tomu, co udělal?? Tohle přesahuje mé chápaní, naprostá většina frajerů v bráně by udělal to samé a jen u Čecha je to chyba??? Pokud věděl, že nemá nárok(a ta hlavička zapadla přesně k tyčce, takže asi fakt neměl), tak jaký efekt by měl jeho let vzduchem?? Nakonec by to bylo jedno, akorát vy byste se mu smáli jak tam plachtil vzduchem jako traper. Nějakej argument, že se na to vysral a nesnažil, to je prostě přitažené za vlasy.. Pro mě naprostej nesmysl..

Čech má na tom všem možná tak jedinou vinu. On má jako golman za úkol, aby si každý hráč vzal svého borce anebo se postavil do prostoru, který má střežit.. Individuální chyby hráčů, které poté nastanou, již Čechovou chybou nejsou.. Samozřejmě, dá se tvrdit, že na každém golu ze standartky má podíl golman, stejně tak stoper, který by to měl mít společně s golmanem na starosti.. Ale psát tu, jak Čech CFC zařízl a vzal jí výhru, to je prostě směšné..
smazaný uživatel
29.12.2008 22:05
#
Nic proti, ale brankař je v týmu od toho, aby se pokoušel pochytat to, co projde obranou... když by měl pouze organizovat obranu, tak na to nemusí mít rukavice a klidně může stát za čárou a kříčet rady z tama. No a když je obrana jako v Chelsea a projdou jí za zápas 3 střely a ten brankař z těch tří dvě pustí, tak moc velká opora týmu podle mě není. Jasně ten druhý gól by nechytil ani mist Joda, ale neříkej mě, žes tím první nešlo vůbec nic dělat.
vitasrp
29.12.2008 23:42
#
Jak říkám, absolutně nelze argumentovat počty střel, může se stát, že budou dvě pentle za zápas, obě je pustí a je to chyba Čecha?? Jak říkám, u toho prvního golu se u Čecha dá hledat chyba, nějací Čechovi odpůrci se u ní rádi zastaví, rádi mu jí přičtou, ale ta jeho minichyba byla až tou poslední,která přispěla ke golu.. Přeci jen, pokud standartka prolétne přes celé vápno a minou ji tři hráči, golman s tím nic moc nenadělá... Ano, Čech CFC v derby nepodržel, jenže k tomu ani neměl příležitost a to, prosím, opravdu není jeho chyba..
smazaný uživatel
30.12.2008 12:29
#
Říkáš chyba, že to prolétlo přes tři hráče, no jo, ale jak jsem už v předchozím komentáři napsal, branař je tam od toho aby chytal to, co prochází obranou. No a když tak teda uvážím Čechovo vystoupení v tomto zápase, tak bych tam klidně mohl stát já nebo ty a nic by se nezměnilo. Pro mě skvělý brankař je takový jako je např. Casillas, sice má mnohem horší průměr gólů na zápas než Čech, ale když se podívám, co vše v chytí, tak to je pro mě opravdu brankař číslo 1!!!
smazaný uživatel
30.12.2008 10:30
#
fanatismus
smazaný uživatel
29.12.2008 13:42
#
jen se potvrzuje realita, čech je zkrátká průměrný golman a v brance Chelsea již nemá několik let co pohledávat.. Scolari teď i na více postech dojíždí na špatné nakupy a strategii Mourinha..bohužel, pravda je to čemu věříte
Liquid
29.12.2008 13:42
#
Viděl jsem hodně zápasů Chelsea, a Čech opravdu podržel snad jen ve 2, proti Evertonu např. Ale nemůžete oponovat, tím ať se kouknu kolik má letos nul. Jsem přesvědčen, že plno z vás by vychytalo za Chelsea nulu taky. Ve valné většině jde na branku Chelsea za zápas 1, 2 nebo 3 střely, který jdou kolikrát i doprostřed, je fakt, že občas má těžký zákrok, ale prostě není co býval.
smazaný uživatel
29.12.2008 14:12
#
S tímhle souhlasím, ale to je kolikrát pro gólmana nesmírně těžké, když na něj dou za zápas 3-4 střely a on se ani pořádně nezahřeje, tak to se potom špatně chytá , ale j pravda, že Čech šel relativně s formou dolů, ale já mu věřím, že se zase zvedne
Liquid
29.12.2008 14:17
#
budu jedině rád když se zvedne, ale sem větší zkeptista než ty
smazaný uživatel
29.12.2008 14:18
#
Dejte Čechovi šanci ještě ukáže co vněm dříme
božský John
29.12.2008 14:24
#
A kdo by mu tu šanci měl dávat? TV Nova? Spořka? On chytá pravidelně jak v CFC tak v nároďáku. Jinak, dobrý kačer
paolo26
29.12.2008 14:43
#
Nemůžu si pomoct, ale čím více se čech ohrazuje proti kritikům, tím více chyb dělá. Dříve ho to nechávalo v klidu. Prostě pokud se považuje za jednoho z nejlepších brankářů na světě, tak občas musí mančaft podržet. Nejenom, že chytne to, co musí, ale chytne i něco navíc. Čech ale stále častěji nechytne, ani tu nutnost. Být Scolarim, poslal bych na hřiště někoho z náhradníků. Chelsea si nemůže dovolit nevyhrávat zápasy a Čech si musí uvědomit, že v Chelsea není neohrozitelný.
willi
29.12.2008 21:01
#
souhlasím s tím, že by si čech měl na chvilku sednout na lavičku... měl by dostat chvilku klidu na to, aby si to nechal projít hlavou...
smazaný uživatel
29.12.2008 21:16
#
No a k čemu to pro něho bude dobrý?? Nejlepší naopak bude, když se teď, jak se často říkává, bude soustředit jenom sám na sebe a zase se do toho dostat. A to se nestane, když ho necháš přemýšlet nad všemi chybami, co udělal, na lavičce, ale musí si stoupnout do branky a všem opět ukázat, že starý dobrý Petr Čech je zpátky...
willi
29.12.2008 21:30
#
nějak mu to ukazování ale nejde...
smazaný uživatel
30.12.2008 00:53
#
Cech je jakysi uplne marny!! Scolari by mel prives Zitku! hmm
smazaný uživatel
30.12.2008 10:17
#
skoda ze sme remizovali videl som goly na nete to nie je mozne
smazaný uživatel
30.12.2008 10:18
#
dostat gol v 89.min
smazaný uživatel
30.12.2008 10:19
#
kebyze tam nie je deco tak je vsetko ok sak zapas predtym deco sedel na lavicke a cely zapas vyzeral uplne inac
smazaný uživatel
30.12.2008 13:04
#
Jasně! Může za to Deco
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.