Canales je připraven o místo v sestavě Realu bojovat

26.05.2010 19:51 - Aktuality
 
Talentovaný útočník Sergio Canales bude od příští sezony hráčem Realu Madrid. Mladý střelec ví, že pro úspěšný boj v tvrdé konkurenci bude rozhodující předsezónní příprava a tvrdí, že udělá vše pro to, aby se mezi hvězdami v klubu nakonec prosadil.

"Jsem ze zdejšího prostředí opravdu nadšený. Chci v přípravě odvádět to nejlepší. Vím, že prosadit se v tomto klubu není jednoduché, ale věřím, že se mi to může podařit," prohlásil Canales.

Mladý Španěl také kvituje pravděpodobný příchod trenéra Mourinha. "Ukázal, jak dobrým trenérem je, když všechno vyhrál. Už mu zbývá jen španělská liga," připomněl triumfy portugalského trenéra.

Canales byl na začátku roku jedním z nejžádanějších talentů na Pyrenejském poloostrově a v únoru se Santander dohodl na přestupu s Realem Madrid. 19letý útočník podepsal v Královském klubu smlouvu na šest let, pokud by se ale do prvního týmu neprosadil, není vyloučeno jeho hostování v menším celku.
Vytvořte si účet na bet365 a získejte 100% bonus až 1.500 Kč.
Autor: Pavel Mašlaň / goal.com
Počet zobrazení: 3614
Komentáře (116)
homeles8
26.05.2010 19:54
To se čte Kanáles?
miguel bain
26.05.2010 20:03
Podle mě i podle Honzy Slepičky ze Sport1 je to Kanáles.
miguel bain
26.05.2010 20:04
Sanales je nepravděpodobný.
SanoMach39
26.05.2010 20:05
Ten Sliepočka je vôbec vôl ..Počúvať ho je "zážitok"..
miguel bain
26.05.2010 20:06
Je dobrý, akorát trochu dušný. Trochu
SanoMach39
26.05.2010 20:08
Naozaj iba "trochu"..
Majo77
26.05.2010 20:07
zazitok? a co je potom pocuvat Borbelyho?
SanoMach39
26.05.2010 20:08
Za tresť..
niedy
26.05.2010 21:40
Neexistuje niekde nejaky audiozaznam tohto ''majstra'' v komentovani? Musi byt zazitok a ja Sport 1 nemam
homeles8
26.05.2010 20:06
chudák..
vilik
26.05.2010 21:09
Sergio Canales [Serchio Kaňáles]
MalinaAFC
26.05.2010 21:45
aby se to cetlo tak jak pises tak bu muselo byt nad tim jeho n taková vlka (znamená to stejne co háček) ale je docela mozny, ze tady je to jeho jmeno poanglicteny a háček se ztratil. Jestli je to Canales tak se to čte Kanales prostě
miguel bain
26.05.2010 19:54
Tak to jsem zvědavý jestli ho Real utopí, utopí se sám, nebo půjde nahoru. Moc mu ale nevěřím.
Wile E. Coyote
26.05.2010 19:56
nema nahodou hrat jeste rok za racing?
Milánek
26.05.2010 20:01
Předsezónní přípravu strání s Realem Madrid, pak se uvídí co dál...
ehmmm
26.05.2010 19:57
treba makat a Jose mu tu sancu da
Majo77
26.05.2010 20:00
SanoMach39
26.05.2010 19:58
Bude to mať ťažké, neverím že sa presadí.Real nie je práve tím, ktorý dáva príležitosť mladým odchovancom.Nech ide na hosťovaní.Potrebuje hrať, na lavičke alebo tribúne sa nič nenaučí.
SanoMach39
26.05.2010 19:59
No, odchovancom.. Jednoducho mladíkom..
Rssa
26.05.2010 19:59
Jsem na Chosého zvědavý, jestli udělá z Realu defenzivní dokonalost jako z Interu nebo jestli se přizpůsobí požadavkům fans. A taky kolik Argentinců dotáhne....
P-forhill
26.05.2010 20:00
Pod Mouřenínem hrát nebudeš
Milánek
26.05.2010 20:01
Pokud mu nastavili stejnou výkupní klauzuli, jako Kaká a Cristianu, pak s ním asi počítají, nemyslíte?
Bianconero
26.05.2010 20:03
Ani si neškrtneš kámo. Ambice vysoké, ale neustojíš to ani kdyby ses rozkrájel.
ehmmm
26.05.2010 20:04
Bianconero
26.05.2010 20:08
Rok nebo dva má ještě čas, tak ty oči nech dole. Při současné konkurenci nemám nárok hrát základ. A pokud by měl sedět, je to zbytečné, on potřebuje hrát.
Rssa
26.05.2010 20:09
Ale pokud zapracuješ, myslím, že by ses mohl podívat do základu
fantomas
26.05.2010 20:14
Dobrá sebereflexe.
Bianconero
26.05.2010 20:15
Sakra jsem se trochu upsal
♥Cukroušek♥
26.05.2010 20:21
Talkers
26.05.2010 20:17
Copak? Myslíš, že dostane přednost před Higuainem, CR, Raulem a Benzemou?
ehmmm
26.05.2010 20:23
Raul je dost mozne ze skonci.. a tak ci tak hra na inom poste ako oni..
Rssa
26.05.2010 20:06
Ale no tak I Real sem tam někoho vybrousí v diamant...
Bianconero
26.05.2010 20:09
Ano, ale Canales bude jen další případ jako Cambiasso. Bude muset dřív nebo později odejít.
Rssa
26.05.2010 20:11
Jemu angažmá v Realu pomohlo, on se pak kousl a ukázal, že Real udělal chybu. Stejně tak s Robbenem a Sneijderem. Proto oceňuji roli Realu ve výchově superhvězd
Bianconero
26.05.2010 20:12
Výchově? K tomu se snad radši už vyjadřovat nebudu
Rssa
26.05.2010 20:18
To byla ironie!
Bianconero
26.05.2010 20:20
Tak to se omlouvám, ale nepochopil jsem ji
Rssa
26.05.2010 20:22
Tak Robben a Sneijder se prosadili až po odchodu, což je ta největší výhoda angažmá v Realu Ale příště budu muset ironii ještě více zdůraznit, kaji se!
Bianconero
26.05.2010 20:24
Tak Real jsou takové lázně. Pokud jsi vycházející talent, jedeš tam uhasit své ego a pak přestoupíš do dobré klubu, kde budeš oporou. Pokud jsi už velká hvězda, jedeš na bohatou dovolenku, kde si párkrát kopneš do balonu a zapózuješ pro reklamy a fans. Taky dobrý
Rssa
26.05.2010 20:26
Proto je přestup do Realu pro hráče vždy trefa do černého. U klubu už to tak jasné není
One-Real
26.05.2010 20:03
Text příspěvku odporoval pravidlům pro komentáře a byl redakcí vymazán.
ehmmm
26.05.2010 20:05
neboj, ked pride sezona budes hovorit inak
Majo77
26.05.2010 20:06
no tym si az tak isty niesom ale urcite tu nebudem popredu hrsit a nadavat ako niekto dve reakcie nadomnou
MigueliFCB
26.05.2010 20:31
To už sem někdy slyšel
Majo77
26.05.2010 20:05
to enmozes vediet, ukludni sa a pockaj si na prve zapasy
Rssa
26.05.2010 20:05
A Pelle byl právě odvolán...
SanoMach39
26.05.2010 20:06
Upokoj sa, mojko..Nejako bude..
Bianconero
26.05.2010 20:07
Touhle filosofií se pokud vím nikdy neřídil. Jediné krédo královského klubu a jeho fanoušků v poslední době je "jedno jaký fotbal hrajeme, chceme trofeje", jednoduše řečeno. A co vím, tak třeba na přelomu tisíciletí, jste měli velmi dobrou obranu a ještě famózní štít v defenzivě a obětovali jste to jen kvůli jménům velkých hvězd, tedy ne vy, ale váš pan Peréz. Nicméně po dlouhé době je angažování Mourinha jediným správným rozhodnutím, co zatím udělal. Můj osobní pohled na věc.
Majo77
26.05.2010 20:08
tak co na to povedat...
One-Real
26.05.2010 20:11
jde o fanoušky a "fanoušky" ..takže to krédo, je jedno jaký fotbal hrajeme, chceme trofeje bych přiřadil jen k nějakým "takyfanouškům" a P r zovi .. jenže na přelomu jsme možná měli vynikající defenzívu, ale pokud se nemýlím (sem fakt na*ranej, takže bych se nedivil) tak i skvělou ofenzívu..čili kádr byl super složenej a kvůli jak ty řikáš fantastickému štítovi to fungovalo jako celek
Bianconero
26.05.2010 20:15
Zkus být pokornější. Chceš toho moc najednou. Pokud chceš hezkou hru, musíš se spokojit s tím, že tituly nemusí přijít. Podívej se na Arsenal. Několik let hraje nejpohlednější fotbal na světě s mladými borci a stejně ničeho nedosáhli. Vždycky skončí pod vrcholem. Real je nyní tím, kdo hraje druhé housle a měl bys chtít, aby dal José dokupy vaši obranou stránku. Navíc, José nehraje tak defenzivně. Pokud si všimneš, umí si vybrat hráče, kteří hrají pohledný fotbal. Maicon, Snejider, Milito, Eto, Pandev.
One-Real
26.05.2010 20:28
Ale kde píšu, že chci oboje? Především chci koncepci a hezkou hru..trofeje přijdou časem, tomu věřím :)
Bianconero
26.05.2010 20:35
Nekoncepční byla loňská sezona. Výprodej Robbena a Snejidera, nákup Ronalda, Kaká a Benzemy. Kdyby byl Peréz trochu chytrý, postavil tým na Nizozemcích a měl vystaráno. Ale pro něho je Real značka, prachy a moc. To je holt smutný a nezávidím vám to.
One-Real
26.05.2010 20:08
hm - ty jako "fanoušek" nechápeš, že nejde jen o výsledky kor u Realu, mě prostě nestačej jen výsledky, myslim že většině fanoušků kor Realu jde a vždycky šlo o předváděnou hru! Mourinha mám rád kvůli jeho provokacím, ale k nám bych ho nechtěl ani za nic! Navíc za něj budeme platit jak mourovatý! Nechci nad jeho "ofenzívou" lámat hůl, ale tohle prostě není trenér pro Real! Navíc můžeme zapomenout např na J.Martinéze, on si půjde po hráčích z Benficy, co chce a na Javiho můžeme zapomenout!
Majo77: viz to, co jsem psal hmovi
Rssa: vím, v návaznosti na to píšu
DonJuan
26.05.2010 20:10
Getzo5
26.05.2010 20:11
Nehovor, ako keby sa to dalo zvrátiť, proste sa s jeho príchodom zmier.
Majo77
26.05.2010 20:12
v pohode, ja tiez nechcem vidiet na san bernabeu beton....pozri Jose chcel volnu ruku nad prestupmi - co aj bude mat inak by sa na nas vykaslal si myslim na oplatku by mohol Perez od neho pozadovat utocnejsiu hru aku hraval doteraz.........fifty - fifty a vsetci by boli spokojny len ci to tak bude aj v skutocnosti....urcite si nenecham ujst prve pripravne zapasy
One-Real
26.05.2010 20:17
tady jde o tu už dlouholetou nastolenou "nekoncepci"...ten tým trofeje získávat bude, ale potřebuje jistotu a né po každym roce jinýho trenéra..to to nikdo nevidí? Mourinho nám může přinést okamžitý úspěch, ale už ted můžeme hledat trenera pro přístí nebo přespřstí sezonu, on u nás at chceme nebo ne více než 1-2 roky nebude, to je trenér, kterej z hráčů sundá veškerej tlak, a úspěchy pak odnáší sám..vyhraje trofeje, odejde a koncepce zase žádná nebude!..přijde novej trenér, natahá si zase svoje hráče a tak dále!
Majo77
26.05.2010 20:19
tak ja zijem v utopii ze u nas predsa len zostane dlhsie
Josifek
26.05.2010 20:19
Je to dost bllbý no a hlavně smutný...to asi nebude můj vysněný Silva ale příjde Di Maria atp.
MigueliFCB
26.05.2010 20:31
Josifek
26.05.2010 20:16
Tak jsem nasranej jak cap, i když se to dalo s vysokou pravděpodobností čekat, pořád jsem doufal že Pelle zůstane. Ale Peréz je prostě nepoučitelnej vůl, prej "potřebujeme nový i impulz..." Blbec vylízanej, hlavně potřebujeme stabilitu a pokračovat postupně v koncepci, kterou Pelle jakž-takš začal a néé to znovu rozbourávat, když přijde Mourinho a dostane zas, jak u toho blba Peréze předpokládam, balík na přestupy ...
To by jeden blil, já snad Realu ani nemůžu už fandit, to je rok co rok v poslední době samý překopávání a hledání něčeho či někoho jiného, taková nekončící smutná smyčka
No nicméně věřím, že Mouřenín Perézovi (píšu hlavně jemu, protože fans z toho stylu nejspíš nadšeni nebudou) nějakou tu trofej vyhraje, snad se jí ten megalomanský idiot zadáví
Josifek
26.05.2010 20:17
Jinak ke Canalesovi - něvěřím, že by se mohl letos u nás prosadit, takže nejspíš zase hostovačka.
Bianconero
26.05.2010 20:19
Konečně trocha pragmatismu
Bianconero
26.05.2010 20:18
Slyším poprvé v životě, že fans chtějí raději aby hrál jejich tým krásný fotbal, než aby psal historii trofejemi. Pamatujte, historie se ptá pouze na vítěze, ne na poražené a po druhých ani pes neštěkne.
Josifek
26.05.2010 20:20
Tak třeba ve Španělsku to není, troufám si tvrdit, nic neobvyklého. Navíc Realu tato skutečnost na trofejích neubrala
Bianconero
26.05.2010 20:23
To je pro mě dost zajímavá novinka... Už vidím titulky v novinách: Fanoušci linčují vedení! Nechceme tituly, stačí nám na oko pohledný fotbal! ... Ale okay, jestli to tak opravdu, non problema, já mám jiné priority
fantomas
26.05.2010 20:24
Tak seš Ital taky...
Bianconero
26.05.2010 20:25
... navíc, já chci v současnosti hlavně zase ty výsledky a ne fotbalovost
fantomas
26.05.2010 20:27
Tak seš juventini taky...
Bianconero
26.05.2010 20:27
Jop jop.
herbage
26.05.2010 20:38
ehmmm
26.05.2010 20:28
asi tak.. hlavne je mat vysledky.. a s vysledkami potom prijde aj vecsie sebavedomie a lepsie hra
Bianconero
26.05.2010 20:31
přesně tak
Josifek
26.05.2010 20:28
Tak samozřejmě to není tak vyhroceno jak naznačuješ v titulcích, ale pamatuju, když třeba B. Schuster vyhrál titul, tak z toho nikdo "přiliš na větvi" nebyl, protože ta předváděna hra nebyla zkrátka příliš oslnivá.
Bianconero
26.05.2010 20:33
Mít za kormidelníka Němce, taky nejsem nadšený, ale to bych zase šel jiným směrem. Každopádně já být fanda Realu, jsem rád když tým porazí Barcu a je jedno jakým fotbalem nebo vyhrají titul či pohár nebo něco. A bude mi jedno jaký fotbal hráli, ale že dokázali zabojovat a vyhrát, to je podstata.
Josifek
26.05.2010 20:38
No jo, tak to se pak nedivím, že nefandíš Realu ale Juve
Bianconero
26.05.2010 20:39
Jsem Juventinem bezmála 14 let a nedokážu si představit, že bych fandil jinému klubu
ehmmm
26.05.2010 20:24
Tomanatura
26.05.2010 20:26
Víš, ono třeba u fanoušků ze zahraničí, kteří nechodí na každý zápas, je ta předvedená hra častokrát o něco důležitější, než výhra. Když hraje Mu pěkně, tak si rád na ten zápas zavzpomínám a jsem šťastný, že jsem byl světkem takových zápasů, i když třeba skončili prohrou nebo remízou (2x Barcelona 98, 2x Real Madrid 03).
fantomas
26.05.2010 20:27
Ale ale, ty svět(á)ku.
Tomanatura
26.05.2010 20:29
Copak? Když se hraje zápas, kde je nuda a rozhodne ho gól Rooneyho, tak si řeknu jo, paráda a druhý den si nevzpomenu, s kým se hrálo. Prostě je mi milejší ta hra, já nemůžu za to, že poslední roky má United tolik úspěchů a nejde to vidět. To bys mohl ty, jako fanoušek Arsenalu pochopit.
fantomas
26.05.2010 20:32
SvěTek!
Tomanatura
26.05.2010 20:34
Aha, už chápu. Nějak mi to nemyslí...
fantomas
26.05.2010 20:32
Jinak samozřejmě souhlasim.
Tomanatura
26.05.2010 20:30
*samozřejmě jsem to napsal špatně. Ne "pěkně", ale "podle mého gusta", jelikož se to ne vždy shoduje.
Bianconero
26.05.2010 20:30
Pokud jedeš na zápas, je ti jedno jestli tým vyhraje nebo prohraje či dokonce hraje pěkně nebo ne. Pro člověka, který se na stadionu ukáže třeba 3x za život, protože vícekrát mu to okolnosti nedovolí, je už svátkem být na stadionu, nehledě na výsledek nebo hru. Ale to je úplně o něčem jiném. Já nemluvil o tom, kdy se jdeš podívat na stadion. Já mám na mysli fanoušky širokého spektra, který klub podporují pořád, i když nejsou zrovna na stadionu. A pokud chtějí pěkný fotbal a ne trofeje, okay, jejich volba.
Tomanatura
26.05.2010 20:35
Ale já jsem mluvil o nás, zahraničním fanoušcích, kteří většinu zápasů jsme nuceni sledovat z televize nebo po netu a o těchto zápasech jsem mluvil.
Bianconero
26.05.2010 20:38
Jasně. Já když ale u toho netu trnu, že to Amauri zase netrefil, tak si říkám, hlavně ať dáme gól a vyhrajeme a neřeším jak hrajeme. To pro mě není podstatné. Pro mě je podstatná pevná obrana a klidně gól na 1:0. Já počítám vítězství a ne zápasy s pěknou podívanou.
ehmmm
26.05.2010 20:33
mna napr nasere viacej ked sme lepsi a aj tak prehrame.. .. ked si zasluzime prehrat tak to dokazem prijat.. ale ked sme mali vyhrat tak mam strasne nervy.. aj pre toto mam na 1. mieste vysledok, a ked je aj pekna hra tak o to lepsie
zemaak
27.05.2010 00:05
Ale aky vyber medzi krasov a titlumi? Takto ten vyber nestoji. Ide o koncepcnu pracu s ohladom na mlsny jazycek madridskeho publika, ktora by v strednodobom hladisku priniesla jednoznacne trofeje, ktore by sa mohli opakovat pravidelne a bezohladnym rozkopanim timu a celorocnej prace, ktora v kratkodobom hladisku mozno prinesie vysledky, ale v dlhodobejsom hladisku prinesie len nove rozkopavania a revolucie. Navyse bez ohladu na narocneho madridskeho fanusika.

A to ze sa historia na to nepyta. Historia mozno nie, ale ide o omecie o tu pritomnost ktora sa prave odohrava pred ocami fanusikov, aby o tom mohli neskor rozpravat svojim detom. Titulov mame dost a s rozumom ich pride ovela viac. Takto je to vo hviezdach..
zemaak
27.05.2010 00:06
*krasou
blaugrana
26.05.2010 20:37
OT:Kto sledoval včera záznam Montreal vs Philadelhia a počul to správne vyslovenie "Keneďens" od Slepičku.
fantomas
26.05.2010 20:37
Nu co...KanaĎani - KeneĎens.
blaugrana
26.05.2010 20:39
Už sa teším na tie skvosty, ktoré si dúfam už teraz chystá pre budúcu sezónu.
fantomas
26.05.2010 20:43
MS Galaxie vůbec nebude mít?
blaugrana
26.05.2010 20:45
To neviem, ale ak áno, tak dúfam, že pán Slepička nebude súčasťou komentátorského štábu.
Tomanatura
26.05.2010 20:42
Jinak, Realisti, na pár stránkách (i na real-madrid.cz) jsem četl, že Parejo už je zakoupen zpět. Je to pravda?
ehmmm
26.05.2010 20:45
nepocul som o tom.. na rm.cz som bol pred hodinou a este tam nic nebolo .. ja by som si nechal radsej Canalesa
Tomanatura
26.05.2010 20:47
Já jsem to četl asi týden dozadu, nevím teda jistě, jestli to bylo rm.cz, ale bylo to psané česky, no.
merengues
26.05.2010 22:08
Není.
plechi
26.05.2010 23:52
real-madrid.cz bych moc nevěřil, vřele doporučuji realmadridcf.cz
vandertom
27.05.2010 14:54
Tam ani nechod, na takove srackostranky.
herbage
26.05.2010 20:44
V Nizozemí slušně prší
Daniel
26.05.2010 21:14
Tomanatura
26.05.2010 20:45
100. pro Canalesa, doufejme, že budoucí hvězdu.
Daniel
26.05.2010 21:28
100 Pre Van Persieho
Lante
27.05.2010 12:57
persie ??? to neni fotbalista to je panenka ktera by bez mice pred prazdou branu nic sam neudelal
j_mrazik
27.05.2010 14:24
Lante?
*Shadow_RM*
26.05.2010 21:46
je to velkej talent, a potrebuje hrat, prave proto bych ho nechal jeste rok v Racingu , v realu toho moc nenahraje, aby neskoncil jak Drenthe
M0rb1D4S
26.05.2010 22:28
Tak to hodně štěstí.. prosazovat se přes útok, kde je Ronaldo, Higuaín, Benzema, Raúl to chce kuráž
ehmmm
26.05.2010 22:42
on neni utocnik..
vandertom
27.05.2010 14:54
Je a není.
Lante
27.05.2010 16:17
chlapec si prave zkazil karieru.Pomohlo by mu jedine kdyby ho real hned poslal na hostovani
Ortiz
27.05.2010 17:46
Ten je hloupej
VojtovaChelsea
27.05.2010 20:06
tak třeba se prosadí.... ,i když o tom pochybuju
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
TOPlist