Budu dřít a makat, slibuje Bednář

25.08.2008, 14:02
Aktuality
Roman Bednář se o víkendu poprvé zapsal mezi střelce anglické Premier League. Český útočník v závěru utkání s Evertonem proměnil penaltu, jeho zásah ovšem znamenal jenom korekci výsledku na konečných 1:2 z pohledu Baggies...

"Byl to překrásný pocit, ale nepřineslo nám to body. Určitě bych byl radši, kdybychom vyhráli, nebo kdyby můj gól alespoň zajistil bod. Když jsme podobně hráli ve druhé lize, tak jsme většinou dávali góly my, drželi míč a kombinovali. A zápas už jsme neprohráli. Teď proti Evertonu jsme sice hráli dobře, také drželi míč a nevypadalo, že by nám mohli ublížit. Jenže pak přišly dvě šance a my dostali dva góly," posteskl si po zápase Bednář.

West Bromwich Albion prohrál úvodní dva zápasy, když před Evertonem nestačil na Arsenal. Bednář je zatím autorem jediné branky týmu a dle jeho názoru by ke zlepšení situace mohlo pomoci nasazení druhého útočníka do základní sestavy. Manažer Tony Mowbray zatím od úvodních minut vsadil jenom na jednoho klasického útočníka, kterým byl Ishmael Miller.

"Jde o to, že trenér sází na hru s jedním útočníkem. Ale třeba bude chtít přijít na to, že s tím jedním jsme dva zápasy prohráli. Uvidíme, já budu pořád dělat všechno, co se dělat dá - dřít a makat a pokud možno se snažit přidat další góly," slibuje Bednář.

Autor: Tomáš Pavlík / deniksport.cz, teamtalk.com

Komentáře (276)

Přidat komentář
smazaný uživatel

jj makej

Reagovat
smazaný uživatel

tahle fotka se mi nelíbí

Reagovat
smazaný uživatel

lepší než ta kde se drží za naušnici a směje se ....tahle je dobrá

Reagovat
smazaný uživatel

to jo

Reagovat
smazaný uživatel

aspon že víš jakou myslim ..tu používají na sportu.cz

Reagovat
smazaný uživatel

bednar by mel jit tak akorat do...................... reprezentace.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
milan78

kde mám tu pozvánku do repre ?!

Reagovat
smazaný uživatel

teď na Wembley se měl vyzkoušet útok Svěrkoš-Bednář.. v kvalifikaci to nebude moc dobrý zkoušet byl by to risk

Reagovat
fantomas

Tak slabé soupeře tam snad máme ne? Proč to nevyzkoušet na nich?

Reagovat
smazaný uživatel

Proti Slovensku by mohol hrať aj Kuka, aj ten by vynikal proti Slovákom...

Reagovat
smazaný uživatel

kolikrát máme problémy i se slabšími mužstvy, ale hlavně ty je neprověří naplno.. Klidně se můžou snažit a dát oba hattrick, ale proti Slovensku, nebo Polsku si neškrtnou

Reagovat
smazaný uživatel

Proti Slovensku si skrtne pomaly aj San Marino,toho sa neboj

Reagovat
smazaný uživatel

nebuďte tak sebekritičtí máte dobrej mladej tým...

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, lenže tí hráči podávajú v repre. podpriemerné výkony.

Reagovat
smazaný uživatel

to se tetrve uvidí musej najít společnou řeč dostat pod kůži nějaký svoje návyky... Vy máte dost problém v tom, že moc nemíváte nějaký předturnajový kempy kde ti hráči spolu trénujou a sehrávaj se vy máte vždycky sraz tři dny před zápasem, a to moc není

Reagovat
smazaný uživatel

Tu ide o to, že tí hráči sa po ihrisku prechádzajú, nebojujú a flákajú sa.

Reagovat
smazaný uživatel

to je ono udělá to jeden a druhej si řekne proč bych se měl snažit když ten druhej ne... Chce to, aby byla nějaká předsezónní příprava

Reagovat
smazaný uživatel

tj to by byl mazec útok a ne jak Baroš,sice dal gola,ale jen s tečí....i když ho znám,tak se mi nelíbí

Reagovat
fantomas

Kdyby tolik furt nebulel, jak neni v repre, mlčel a poctivě dřel, možná tu pozvánku dostane. Takhle vypadá fakt spíš jak ubulínek a ani gol z pentle ho nezachrání.

Reagovat
Counter

vůbec nechápu, jak můžeš něco takového napsat - Bednář vůbec nefňuká, spíš naopak.

Citace z posledního rozhovoru pro sport.cz:

Podobný vzkaz byste asi měl poslat i do Čech, kde se o vaší nominaci do národního týmu hodně debatuje…

O reprezentaci si mohu říci jen tím, že se dostanu do základní sestavy ve svém klubu a začnu dávat v Premier League góly. První už jsem vstřelil a věřím, že i další přijdou. Jsem pozitivně naladěný člověk, takže nic nevzdávám a o nominaci budu bojovat dál. Dočetl jsem se, že už před přípravným zápasem v Anglii jsem se objevil v širším reprezentačním kádru, což pro mě představovalo velký impuls a výzvu. Takže teď budu doufat, že si mě nový trenér Petr Rada vybere, až začnu za West Bromwich pravidelně hrát.

Reagovat
fantomas

A jeho vyjádření před Eurem: "Nechápu, jak mě trenér muže takhle opomíjet" si neregistroval? Pak něco v tom smyslu prohlásil i před nedávnem.

Reagovat
Counter

tak jestli tohle řekl, tak máš pravdu, ale sám jsem tohle fakt nezaregistroval... Jediná vyjádření, kteá jsem od něj slyšel, byla přesný opak - např. jedno z minulé sezony: Neříkejte, že vás nemrzí, když týden co týden střílíte branky a trenér Brückner vám nedává šanci?

Český fotbal má hodně kvalitních útočníků, kteří hrají v nejvyšších soutěžích. Já jsem asi z jeho pohledu jen ve druhé lize. Tu souvislost, že mne už víc než rok nepovolal, vidím právě v tom, že hraji v nižší soutěži, i když za špičkový tým. O to větší mám motivaci, abych W. B. A. svými brankami pomohl k postupu do Premier League. Ale hádat se s tebou nebudu, na to jsi moc velký odborník

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
fantomas

Ne, nečetl jsem to v rozhovoru pro EF, ale na idnesu mám pocit.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím...Plno fotbalistů brečí, že tam nejsou. Jenže zapomínají, že je velká konkurence. Měl by makat a držet zobák. Takové kecy mu spíš uškodí.

Reagovat
smazaný uživatel

velká konkurence . Jediná konkurence je tam Svěrkoš.

Reagovat
smazaný uživatel

Baroš, Svěrkoš, Koller, Fenin...Na EURO mohl jet leda místo Svěrkoše. A otevři si oči. Svěrkoš rozhodně na základ repre nemá....A když by nejel Svěrkoš nebo někdo jiný, tak by brečel zas on....Ale momentálně ho Rada mohl zkusit proti Albionu. Bohužel se tak nestalo....Nicméně konkurence je. Jenže ty si asi před sloven konkurence představuješ rooneyho, Owena, Torrese apod.

Reagovat
smazaný uživatel

*slovem

Reagovat
smazaný uživatel

za prve koller uz v repre nehraje takze si otevri oci ty, a za druhe kdyz ne sverkos tak kdo uz?? mozna tak fenin s bednarem ale baros je proste pro repre v momentalni forme k nicemu !

Reagovat
smazaný uživatel

Otevři oči...

Koller slíbil,že když si trener řekne,tak přijde pomoct... Baroš je furt jeden z našich nejlepších útočníků - že nedává goly? Že v Lyonu nehraje? Asi dobře maká na treninku a trenér vidí,že je lepší než třeba Svěrkoš... V Lyonu má konkurenci větší než je v repre.. Proto nehraje.. A v Portsmouthu hrál dobře,goly nedával,ale co jsem ho viděl,makal a tvořil šance...

Reagovat
smazaný uživatel

uz vidim radu jak sleduje barosa na treninkach lyonu ! proste sverkos je momentalne lepsi jak baros hraje zapasy a hlavne dava goly. videls vcera jeho 2.gol?? baros by to narval do divaku!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Nenarval, za bránou byla síť.

Reagovat
smazaný uživatel

Páni,on dal 2 goly v GL,to se musí oslavit...

Já mám Svěrkoše rád,ale nemůžeš vyměnit celé mužstvo... Prostě teď tam máš osu týmu a kdybys vykopl i Baroše,tak ti nezůstane jediný útočník sehraný s týmem... Svěrkoš odehrál poločas proti Albionu( a i tam byl horší než Baroš),prostě časem se tým obmění,ale nemůžeš čekat,že vykope 10 hráčů a změní v základní sestavě 5 hráčů,tohle nejde... Než by se sehráli trvalo by to dva tři roky,prostě musí se do týmu zapracovat 2-3 noví hráči,třeba v další nominaci se objeví někdo nový v obraně atd... Změny v sestavě ano,ale neměnit X hráčů...

Reagovat
smazaný uživatel

a kde pisu ze se ma vymenit 10 hracu?? baros mozna sehrany je takze jeste vi jak treba u repre vypada prechod do utoku ale kdyz dostane balon tak je konec

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to,že Baroš hrál proti Anglii líp než Svěrky tu nezmiňuješ...

Reagovat
smazaný uživatel

to nevim protoze sem ten zapas nevidel!! je to asi pravda podle vyjadreni ostatnich, ale vem si ze sverky hraje aj za klub ne jak baros tam micha piti v kabine!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Aha,to má velkej význam.. Baroš nehraje v klubu a proto by neměl hrát za repre,kde podává lepší výkony než jeho soupeř...

Reagovat
smazaný uživatel

to sem nerekl !!! a kdy prosim te podal baros lepsi vykon krome posledniho zapasu ??

Reagovat
smazaný uživatel

Spolu nikdy snad nehrály, v jednom zapase.

Reagovat
smazaný uživatel

ne ale ja to srovnavam kdyz hrali sami

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to můžeš srovnat,když hráli pokaždé proti jiným soupeřům?

Reagovat
smazaný uživatel

a jak muzes srovnat podle 1 zapasu?

Reagovat
smazaný uživatel

A ukaž kde já sem srovnával?

Reagovat
smazaný uživatel

Viz níže.. Proti Portugalsku byl v prvním poločasem perfektní,pak docházely síly... Když nastoupí,svoje si většinou odvede.. Tak tu nebreč,že nehraje v klubu když ani nekoukáš na repre zápasy...

Reagovat
smazaný uživatel

no ale mel by sis uvedomit ze ostatni lidi aj neco delaji ne jak ty ze sedis cely den u nejake bedny a machrujes !!

Reagovat
smazaný uživatel

By mě zajmalo co ty ve 13 leetch děláš po večerech.

Reagovat
smazaný uživatel

ty mas doma matriku nebo co?? jediny kdo tu ma 13 roku si tak mozna ty !!

Reagovat
smazaný uživatel

No, tak 2x 13 + 10

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavý argument a proto je Svěrkoš lepší než Baroš? Nějak nechápu smysl tvého příspěvku...

Reagovat
smazaný uživatel

ne jesli to nechapes tak ti to reknu: sverkos je lepsi nez baros protoze umi hrat fotbal!!! pochopil?

Reagovat
smazaný uživatel

A Baroš neumí. A proto vyhrál zlatou kopačku ME 2004 v Portugalsku, nevím, jestli si sledoval fotbal v 9.

Reagovat
smazaný uživatel

aha takze tys nepochopil ze me neni 13!! a tvuj prispevek je teda taky perfektni!! jo to byl borec na euru04 ale bavi me se o kvalifikaci na ms2010 a to tam baros dojde s nejakym ocenenim a da 100 golu ted nema formu!

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud dobře vidím, tak se o kvaldě na MS 2010 nikdo nebaví.

Reagovat
smazaný uživatel

Co bylo bylo,Sverkos byl taky super talent chtel ho real madrid a inter milan ale bylo to kdysi ale bohuzel to smutne na tom je ze stare vykony porad zivy barose protoze ho chcou evropske kluby protoze jsi mysli ze zase chytne formu z EURA 2004 a jen diky toho ze "byl" se s toho nekdo neposere zalezi na tom co se deje ted co ted odvadi pro cesko a na to ze mu je 26 je to odpadlik a mel by se nad sebou zamyslel jako sverkos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Takže na otázku:

´´Proč trenéři staví neustále Baroše(a Kollera)?´´ je odpověď : ´´Protože doufají,že najdou formu´´?? Neříkej mi,že ti trenéři jsou naivnější než ty a Michal...

Reagovat
smazaný uživatel

To je jednoduche Barose stavi ze 2 duvodu:1.Kdyz uz v jeho klubu zjisti ze je k nicemu aby se prodal 2.Taky doufaji jako ty zoufale kluby co ho kupuji ze chyti formu a zacne strilet goly a ze dal jeden proti slabe hrajici anglii nic nevypovida.Kollera bych tu ani nezminoval ten styl vsechno na kollera byl okoukany a hrozny a v klubu zahrat nikdy neumel

Reagovat
smazaný uživatel

To jo,škoda,že jsou to naši nejlepší střelci v historii... To i s Michalem je rozumnější řeč...

Reagovat
smazaný uživatel

To je jednoduche Barose stavi ze 2 duvodu:1.Kdyz uz v jeho klubu zjisti ze je k nicemu aby se prodal 2.Taky doufaji jako ty zoufale kluby co ho kupuji ze chyti formu a zacne strilet goly a ze dal jeden proti slabe hrajici anglii nic nevypovida.Kollera bych tu ani nezminoval ten styl vsechno na kollera byl okoukany a hrozny a v klubu zahrat nikdy neumel

Reagovat
smazaný uživatel

Takže protože machruju a sedím celej den u bedny(!!!!!!!!!!!) tak je Svěrkoš lepší než Baroš,protože umi hrat fotbal(!!!!!!!!!!!!). Pořád nechápu,co to má společnýho... Jedině,že bych byl Baroš já..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a srovnavat tu nekeho po 1 zapase neni moc objektivni

Reagovat
smazaný uživatel

Srovnával bych podle více zápasů,ale on za repre odehrál jeden poločas... A GL je přece jen něco jiného než PL...

A jen pro zajímavost - viděl jsi Baroše proti Portugalsku? Jeden z nejlepších hráčů v prvním poločase... Nevím,jestli záleží na tom,jak hraje v klubu,když v repre hraje mnohem líp...

Reagovat
smazaný uživatel

jo borec tak mel lepsi den a proc nedal aspon gola kterej sverkos proti svycarum dal kdyz hral tak dobre??

Reagovat
smazaný uživatel

A ten zápas jsi viděl? Nebo alespon gol? Jen pro jistotu Odraženej míč,Galásek(?) hlavičkoval snad 2O metrů a Svěrkošovi sjel míč z nohy,což sám přiznal...

Reagovat
smazaný uživatel

no jo ale aspon dal gola !!! cos baros ne !!

Reagovat
smazaný uživatel

To bude tím, že proti Švýčarům nehrál možná

Reagovat
smazaný uživatel

a sverkos zase nehral proti portugalsku!!

Reagovat
smazaný uživatel

a víš co? Svěrkoš nehrál ani proti Turkům

Reagovat
smazaný uživatel

Aha a proč ho nedal ve středu když je nejlepší na světě...

Reagovat
smazaný uživatel

To je sranda, jaky ma dementni argumenty a stejne vas vsechny zabavi.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě to baví...

Reagovat
smazaný uživatel

ja uz na tebe kaslu. kazdy kdo nema klapky na ocach tak vidi ze je sverkos lepsi.

Reagovat
smazaný uživatel

To jo,tak si nasaď ty svoje Baníkovský brejle,běž se pomodlit k plakátu se Svěrkošem(který pravděpodobně překrývá starý plakát s Barošem) a bude vše OK...

Reagovat
smazaný uživatel

typicky trapny cechacsky kec !!

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vedeš ale trapny slezský kecy už nejmiň hodinu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vím,že to zavání Bruceovstvím,ale za to nemůžu... A bezpochyby to tak je - pokud sleduješ fotbal déle než 4 roky

Reagovat
smazaný uživatel

vis ze uz si trapny kdyz tu furt o nekem tvrdis ze ma 13 roku nebo co??? ale tobe to asi nikdy nedojde!!

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm.. Sakra,já někde napsal,že ti je 13 roků?? Fajn,najdi mi to a zkopči...

Reagovat
fantomas

Snadné počty...napsal si, že asi na EURU 2004 fotbal ještě nesledoval, když mu bylo devět let. A devět let + 4 roky do aktuálního letopočtu 2008 dávají 13 let.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrej trapas.

Reagovat
fantomas

Čí? No počítám snad správně, uplně si mě zmátl...

Reagovat
smazaný uživatel

Psal sem to já.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,tvůj plán má jedinou chybu... Tohle napsal Tom..

Reagovat
fantomas

Jo, tak...no nic, tak já zase pěkně rychle mizim, jako sem se tu objevil.

Reagovat
smazaný uživatel

je sorry mate s tym vandertomem stejne trapne kecy jako napr. jesli sledujes fotbal 4 roky tak sem si vas spletl!!

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslel, že ve 13 už umíte v Polsku číst,a rozeznávat nicky, promiň

Reagovat
smazaný uživatel

dalsi trapny clovek co tu pise neco jako polsti zidi a tak. ste trapni a nemate uctu k lidem jine narodnosti. ubozaci!! bych vas poslal rict to tym polakum do oci!!! byste byli posrani driv nez byste vyjeli z prahy!!

Reagovat
smazaný uživatel

Já neurážím Poláky

Reagovat
smazaný uživatel

vandertom 25.08.2008 16:02

Já myslel, že ve 13 už umíte v Polsku číst,a rozeznávat nicky, promiň.

Reagovat
smazaný uživatel

Kde je urážka Poláků?? neztrapňuj se prosím, radši už běž.

Reagovat
smazaný uživatel

aha takze jesli to neni urazka tak ty ses naucil cist az po 13? ale asi ne jak vidim

Reagovat
smazaný uživatel

Ne to není urážka, to je konstatování faktu.

Reagovat
smazaný uživatel

A kde vidíš urážku Poláků,Židů nebo jakékoliv jiné rasy,menšiny nebo čehokoliv jiného?

Reagovat
smazaný uživatel

sak ja sem nenapsal zes nekeho urazil. ja sem napsal ze tu pisete podobne kecy

Reagovat
smazaný uživatel

Jak podobný ? o víře se copak někdo baví?

Reagovat
fantomas

Vandertome, mám mu prozradit ono tajemství, odkud jsi?

Reagovat
smazaný uživatel

To je jedno, mě nadávka Pražák neurazí.

Reagovat
fantomas

Jen bys mu zatrh tipec trošku.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak chceš, pochybuju, že to pochopí

Reagovat
smazaný uživatel

ale to neni nadavka!! to je stejne jako ostravak!!

Reagovat
smazaný uživatel

Bože, ty jsi tak hloupý.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Styď se Míšo!! Tahat sem otázku víry a mít něco proti Židům... Co to sem taháš na fotbalovej server?? Nechápu,jak tě tohle napadlo...

Reagovat
smazaný uživatel

ja sem netaham otazku viry!!! ale slusneho a normalniho vyjadrovani!!

Reagovat
smazaný uživatel

michalfcb 25.08.2008 16:04

trapny,polsti zidi, trapní,ubozaci!!,posrani...

Nevím,kdo to sem tahá...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nerikam ze je nejlepsi na svete!! a proc nedal baros jindy gola kdyz je lepsi jak sverkos?

Reagovat
smazaný uživatel

dal, Němcům třeba.

Reagovat
smazaný uživatel

Pockej to jeste zil stalin

Reagovat
smazaný uživatel

me tady stve ze kdyz baros rok a pul neda gola tak rikate at jde z repre atd a sverkos zahral dobre prosti litve,skotsku,svicarsku i anglii jenze tam nedal gol a navic ten debil rada ho obvinil z toho ze za to muze on ze jsme prohrali zapas misto toho aby pokaral obranu a baros da Jeden a to zduraznuju jeden gol po roce a pul a vy ho tady zase vsichni obhajujete az to v kvalifikaci potvridi a da treba 5-6 fiku tak muzete rikat ze je lepsi nez sverkos ale momentalne

Reagovat
smazaný uživatel

Ale kde berete tu jistotu, že je Svěrkoš lepší než on? Svěrkoš možná září v prasečí lize, zatímco Baroš si v Lyonu moc nekopne, ale nepochybuju, že kdyby si navlékl baníkovský dres a vyběhl na plac třeba proti Zlínu po boku Svěrkoše, tak by ho minimálněvyrovnal, ne-li úplně zastínil. Nedávno proti Albionu jsme mohli porovnat Baroše dlouhodobě bez formy a Svěrkoše v životní repre formě. Navíc, kde si vemte v úvahu, kde se prosadil Baroš a kde Svěrkoš? CO má za sebou Svěrkoš kromě slušného angažmá v Gladbachu a již zmíněného zesměňování obran v naší superlize? Co dokázal Baroš snad opakovat nemusím a vzájemné porovnání repre zkušeností a úspěchů by taky asi bylo zbytečné opakovat....

Ale prostě Baníkovci si budou plácat svou, je to taková velmi legrační skupina lidí, jenž vidí všude ten svůj Baníček jako klub číslo jedna a ve skrytu duše sami dobře ví, že je to pouhý blud (což dokazuje třeba ta přirozená averze vůči pražákům atd.....)

Reagovat
smazaný uživatel

Ale porad se tam opakuje to tvoje slovo byl,dokazal,hral, to je minuli cas.Baros nehraje a sverkos ano i kdyz jak ty rikas v praseci lize ale jsem presvedcen o tom ze treba takovy zeher by barose poisadil na lavicku uplne v pohode videl jsi ho vcera a nebo proti bohemians a to vubec nemluvim jak hral kdyz byl vasek sverkos zraneni to byla fantazie to by si baros ani neskrtl.A ze baros v jednom zapase dal gol a sverkos ne to nic nedokazuje na euru to bylo opacne!!!!! a pokud vim euro je prestiznejsi nez nejaky pratelak a navic sverkos mel taky sance priste to preba promeni a vy ho tu zase budete oslavovat to je tak vzdycky.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli si vazne myslis, ze by Zeher posadil Barose na lavicku, tak ses vazne ztracenej pripad.

Reagovat
smazaný uživatel

vy berete tu nasu ligu jak kdyby to byl naky sranec!! podivej se jak je ceska liga pretaktizovana jak se hraje na nulu. dyt vsichni rikaju: kdyz nedostanem gola neprohrajem a tak i hraju. a zkus si za takove situace dat 15 golu. to by baros v soucasne forme nedal ani nahodu!!

Reagovat
smazaný uživatel

To máš samozřejmě pravdu, v naší přetaktizované lize je rozhodně těžší se trefit, než v nějaké Anglii či Francii, kde se všeobecně na obranu sere....

Reagovat
smazaný uživatel

To jsi asi nikdy nevidel zehera na zivo

Reagovat
smazaný uživatel

Bohuzel, jenom v televizi. Ty s nim urcite mas i fotku, vid?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Chtelo by to trosku smysluplnou reakci

Reagovat
smazaný uživatel

Copak se ti nelibi?

Reagovat
smazaný uživatel

videls jeho gol vcera? videls jeho gol ve 30. kole proti bohemce. co by udelal ten vas kulic nebo dosek-ten co tam v tych budkach zahazoval to byl hnus!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Ja si pamatuju jak baros vzdycky trefil z maleho vapna brevno nebo prestrelil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

No to jsem nevidel, ale zni to vazne paradne. 2 goly v tak "pretaktizovane lize" proti takovym souperum jako Bohemka nebo Zizkov, to proste musim videt, protoze to je presne ten duvod, ktery by Barose posadil na lavicku.

Reagovat
smazaný uživatel

kdyz stoji baros metr od prazdne brany tak by to mel dat aj kdyby byl slepy, coz sverky nebo zeher daju! tak tu prosim te neval neco o zizkovu!!

Reagovat
smazaný uživatel

A kdes prosimte prisel, ze by to Baros z metru do prazdny brany nedal? A kdyz uz jsme u ty prazdny brany, tak by sis nekde mel najit tu Sverkosovo "sanci" proti Anglii.

Reagovat
smazaný uživatel

ja sem na to neprisel ja sem to videl!! a co jako ze sverky nedal jednu sanci. kolik jich takovych nedal baros??

Reagovat
smazaný uživatel

Cos prosimte videl?

Reagovat
smazaný uživatel

no jak baros stal pred prazdnu branu a trefil brevno nebo to kopl na tribunu!

Reagovat
smazaný uživatel

V jakym reprezentacnim zapase? Rekni mi bez vokecavani s kym to bylo, ja si sezenu zaznam a mrknu se na to.

Reagovat
smazaný uživatel

ja ti to klidne reknu ale tolik si teho nepamatuju napr. pred ms 06 v pratelaku proti nakym rakuskym hnojarom, myslim v kvl. na euro08 proti kypru nebo co to. atd,atd

Reagovat
smazaný uživatel

Proti Kypru doma nebo venku?

Reagovat
smazaný uživatel

ja si to uz nepamatuju myslim doma!!

Reagovat
smazaný uživatel

V tom zapase Baros v situaci, o jake pises, v zadnym pripade nebyl.

Reagovat
smazaný uživatel

no jiste ! no tak byl v dalsich 100 zapasech tak!

Reagovat
smazaný uživatel

Cesky prosim.

Reagovat
smazaný uživatel

ja ti za to nemozu ze neumis cist! jak me chces dokazat ze v takove sanci tam nebyl?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

no tak to tam neprekopl ale v case 1:12 tam zazdil tutovku! nebo ty si snad pamatujes presne na kazdy moment v zapase starem 1,5 roku nebo co?

Reagovat
smazaný uživatel

Nepamatuju, ale taky neplacam takovy kraviny jako ty.

Reagovat
smazaný uživatel

a co za kraviny? kdyz je taky frajer tak to mel dat!

Reagovat
smazaný uživatel

Napsal jsi, ze netrefil z metru prazdnou branu a kopl to na tribunu, coz nepochybne neni pravda, takze jsi napsal dalsi ze svojich typickych blbosti. Dat to samozrejme mel.

Reagovat
smazaný uživatel

jejda mine ty si drak! tak to bylo v jinsim zapase s tema rakusakama jak si to mam jako pamatovat!!?? ty si fakt jeliman! uz radsi nic nepis

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybuju, ze jsi mel moznost ten zapas sledovat, ale i kdyby, tak se tam jednalo jenom o vyklusani a uvolneni hracu. Neivm, jak si to mas pamatovat, ale kdyz neco placnes, tak si to musis mit cim podlozit.

Reagovat
smazaný uživatel

tak videl sem sestrih. to moc dobre vim. a co tu valis o vyklusavani? copak kdyz hrajes zapas tak vaklusavas?

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyz hrajes zapas, ktery je hrany pro ucel odreagovani se, tak ano a neni divu, ze se plne nesoustredis.

Reagovat
smazaný uživatel

zdar

Reagovat
smazaný uživatel

Ahoj.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim kdo tu obhajuje barose po jednom vstrelem golu......to jsou potom hovna si srat do huby.Prvni rikat ten baros hraje spatne nevim co tu dela a pak da gol proti anglii ktera hraje na pul plynu a navic nebyla ani na EURU a uz ho obhajujete jste .............................................. Serete si do huby sami

Reagovat
smazaný uživatel

Podle tveho kultivovaneho vyjadrovani soudim, ze mame tu cest s opravdu inteligentnim a erudovanym clovekem.

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm...tady si nekdo hraje na chytreho

Reagovat
smazaný uživatel

Co se ti zase nelibi?

Reagovat
smazaný uživatel

Ale pravda je takova ze co mezitim si tady kazdy hraje na chytreho tak si ti chytri co driv urazeli barose ho dneska obhajuji a to jen kvuli jednomu nahodnemu golu a to je proc jsme napsal ze si serete do huby protoze rikate neco a pak otocite kdyz se zmeni vitr.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja ho neobhajuju, myslim si, ze se chova jako debil a kasle na svuj talent, ale snazim se vam vysvetlit, ze porad neni horsi hrac a v repre nepodava horsi vykony nez Sverkos.

Reagovat
smazaný uživatel

a ja se ti snazim dokazat opak a to asi nepujde takze to muzeme ukoncit

Reagovat
smazaný uživatel

Asi mas pravdu, protoze mluvite uplne z cesty a me uz to prestalo bavit, takze ahoj a zase nekdy.

Reagovat
smazaný uživatel

Byl v uhlu

Reagovat
smazaný uživatel

Ja vim ale ostrostrelec baros ktery rok a pul neda gola by se trefil

Reagovat
smazaný uživatel

Papadopulos to 2krat nedal v baniku a jednou nas to stalo pohar uefa

Reagovat
smazaný uživatel

To jo,bylo to vidět když šel svěrkoš na prázdnou branku a netrefil jí...

Reagovat
smazaný uživatel

asi by jses mel podivat na zaznam uz tam byl obrance jak strilel ale ty jsi zrejme chytry z nitry

Reagovat
smazaný uživatel

Aha,ale branku netrefil...

Reagovat
smazaný uživatel

No netrefil protoze byl v uhlu a byl tam obrance,ale takovy hrotak jako baros by to trefil.ten by to prestrelil aby se nereklo ze to neudelal po svojem

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, možná používám ty svoje slova, ale jsou to fakta, žel bohu už minulost, ale pravdivá...Kdežto ty používáš neustále podmiňovací způsob a jsou to pouze tvé doměnky na kterých není (resp. nemusí být) pranic pravdy...Kdyby ho byl takový Zeher schopen posadit na lavičku, proč dávno neválí v repre, respektive v dobré evropské lize? Baroš není zbabělec, chce dokázat, že na to má a i když se mu to nedaří, tak nebalí kufry a nevolí pohodlí české kaprí ligy..A pokud jde o ten Svěrkošův gól na Euru - prohlédl sis pořádně zpomalené záběry? Je tam docela jasně vydět, že Svěrky to chtěl kopnout nártem, ale stoper mu brknul o nohu a tak se ukopl a díkybohu to dopadlo nejlépe jak mohlo....

Ten přátelák proti Anglii byl velice ostrý test, nasazení bylo srovnatelné se soutěžním repre zápasem, tedíž bych to nijak nepodceňoval. Oba útočníci si zahráli naprosto stený čas a byli ve stejné pozici a Baroš z této konfrontace vyšel lépe, navzdory tomu, že jeho gól byl také náhodný...Svěrkoš měl své šance a i když oceňuji to, že se do nich dostal, tak tím nemilosrdným způsobem, jakým ty šance zazdil, mě moc nepřesvědčil....

Reagovat
smazaný uživatel

ne baros neni zbabelec ale zpohodlnel proc by se mel vracet do nase ligy kdyz ma penez jak nasr.... a ma misto v repre diky tem chytrakum co ho tam furt cpu jenopm pro to ze dal kdysi par golu!!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zaprve Ten haluzovy gol byl stejny jako od barose proti anglii az s tim rozdilem ze anglicani hrali na pul plynu,protoze se setrili na zasasy do klubu.A ta moje kalkulace kdyby vychazi z toho tvojeho byl,hral,dal,

Reagovat
smazaný uživatel

Reknu to asi takhle :ze baros da 5golu za kvalifikaci(nepocitam ty trpasliky) je stejne sci-fi jako ze leos mares byl teleportovan mimozemstany z klubu do bytu prostitutky

Reagovat
smazaný uživatel

Upřímě řečeno pokud jsou tvé kalkulace založené na něčem mém, tak jsi velmi duševně nevyrovnaný jedinec....Nemůžeš po mně chtít, abych nějaké tvé stupidní doměnky bral jako hotová fakta....Navíc ti řeknu tohle - pokud za nás odehraje tenhle kvalifikační cyklus jako útočník Baroš a nebude se mu dařit, tak je to samozřejmě zlé a mě je upřímě velice líto že nemáme žádného skvělého stálého útočníka, jako tomu bylo v minulosti, ale vím jistě, že jestli máme k dispozici útočníka, který by nás dokázal nějak výrazněji vytrhnout, tak to rozhodně není Svěrkoš....

Reagovat
smazaný uživatel

A co treba sverkos s Feninem to uz trosku jine kafe ale zase to muze byt baros s feninem.Ja bych nechtel aby narodak hral na jednoho utocnika Klidne muzou hrat spolu baros se sverkosem ale myslim si ze sverkos sam na hrotu neni moc dobry,ne ze by nedal goly treba svicarsko,zizkov vcera ale pripada mi ze hraje lip s partakem na hrotu nez sam.repre utok bych videl takhle:sverkos,fenin,baros a bednar myslim ze ten utok bude mit celkem kvalitu

Reagovat
smazaný uživatel

ty ses ted teda predvedl !!! to same mozu rict aj ja o tobe!! ja se nedivam kde sverkos hraje!! kdyby hral treba aj za brno a hral tak dobre tak bych ho chtel videt v repre. a nejde o to co ma kdo za sebou ale co umi ted!!

Reagovat
smazaný uživatel

...až Svěrkoš prokáže své momentální umění na nějaké sronatelné úrovni s Barošem a ukáže se být lepším, tak mi věř, že i já ho budu vehemntně prosazovat, protože já k těmto útočníkům nemám jakýkoli zaujatý vztah, jde mi pouze o dobro naší repre....ale do té doby vím své, mám to podepřené nějakými fakty a logikou a nevidím důvod, než prozatím tvoje vášnívé prosazování Svěrkoše považovat za něco jiného, než za klasické baníkovské pobláznění....

Reagovat
smazaný uživatel

a jak ho prokazuje baros??

Reagovat
smazaný uživatel

A ze baros momentalne neco ukazujemaximalne tak svojeho ptaka na ulici

Reagovat
smazaný uživatel

a proc tam furt cpes barosa? podivej se na spanelu ti vzali na euro nejakeho guizi kery predtym v repre odehral jen 2 zapasy ale mel formu a nechali doma raula a morientesa protoze nemeli formu a nebrali jich jenom proto ze odehrali kdysi v repre dobre zapasy takse vzpamatuj!!

Reagovat
smazaný uživatel

Jenomže mi nemáme rozhodně takový výběr, jako má Španělsko...a taky mě asi špatně chápeš - já jsem vůbec neměl v úmyslu naznačit, že bych tam chtěl mermomocí cpát Baroše (toho Bednáče s Feninem bych tam viděl mnohem radši), ale chtěl jsem říct, že radši Baroše, než Svěrkoše....a ten rozdíl se proti Anglii ukázal a jestli řekneš opak, tak jsi naprostý zaslepený blázen, nebo jsi to prostě neviděl....

Reagovat
smazaný uživatel

s tebu se proste neda bavit. bud mas vuci sverkymu nejaku averzi nebo si zaslepenec ty!! sverkos je proste lepsi jak baros a to se potvrzuje jak vykony v klubu tak vykony na euru kde byl proste sverkos lepsi a rozhodl zapas. tak tu prosim nemel kraviny.

Reagovat
smazaný uživatel

Já vůči těmto útočníkům nemám jakýkoli zaujatý vztah jak si můžeš přečíst výše...Já prostě porovnávám fakty, ne tím, kdo jak hrál za Baníček....Baroš dokázal prorazit v evropském velkoklubu - Svěrkoš nakoukl nejdále do podprůměrného bundesligového týmu a následně ho radši poslali zpátky do Baníku. Svěrkoš možná září v naší lize, zatímco Baroš pouze vysedává v Lyonu, ale mezi těmito kluby je tak markantní rozdíl, že je to prakticky neporovnatelné. Chceš mi snad vážně říct, že by Svěrkoš hrál v Lyonu základ, nebo že by Baroš v Baníku zahríval lavičku ?

A jestli tady chceš mít za bernou minci Svěrkošových 20 minut s ukopnutím slávy na Euru, tak jsi vážně korunovaný kašpar...Prostě Svěrkoš Barošovi kvality nemá, nikdy neprokázal že by je měl a z poslední konfrontace vyšel lépe Baroš, tak vážně nevím, o co se furt snažíš.....

stejně ale dobře víme, že ten základ by neměl hrát ani jeden z nich....

Reagovat
smazaný uživatel

ty si z marsu! to vim ze baros prorazil a sverkos hral v m´gladbachu. ale ide o to jak hraji ted. dyt kval. ms2010 se nebude odehravat v minulosti. momentalne je proste lepsi sverkos. smir se stym !

Reagovat
smazaný uživatel

No a co mel teda baros za sance kdyz uz jsme u toho no dal haluzacky gol pak tam mel strelu z ofsajdu kterou mu navic kryl james a jinak cely zapas padal a prohraval osobni souboje jak s terrym tak s ferdinandem,ale ty vidis jenom ten gol ty odborniku koukni se na ten zapas znovu a pak mluv baros jenom padal a pak jsi myslel ze rozhodci neco piskne ale ti uz ho znaji takze mu pisknou leda......

Reagovat
smazaný uživatel

jj. baros se nekdy chova trapne. vali se cely zapas po zemi a beci tam jak male decko. takovemu utocnikovi se vysmeje aj mongolska obrana. sverkos narozdil od barosa vi co rika snazi se cely zapas a nevymluva se na rozhodciho.

Reagovat
Tomanatura

Hej já nechápu tebe a Michala. Jak se tu můžete hádat o takových nesmyslech? Baroš je bezesporu kvalitnější hráč, Svěrkoš se mu zatím (řekl bych, jestli vůbec někdy) nemůže rovnat. S argumenty typu: ,,Václav dal 15 gólů v Gl´´ na mě nechoďte. Přece nemůžeš porovnávat GL a špičkové zahraniční soutěže! V tom případě je lepší i takový Švancara, neboť zvládl nastřílet víc branek, než Milan. Myslíš, že by Vašek mohl v minulé sezoně hrát za P´mount?(v minulé proto, že měl nejlepší formu).

Doufám, že ty kecy se Zeherem byly jenom výmysli fantazie, neboť s tím jste mě fakt dostali...

Reagovat
smazaný uživatel

No tak svacara je urcite lepsi nez baros,nevim jak ty ale ja fotbal hral ale na tribune to asi moc nejde co?? a porsmouthu no co k tomu rict to ma odmenu jak kdysy hral podotykam kdysy.Ty kluby si rikaji kdyz si ho takhle berou ze zase chyti tu starou formu z EURA2004 aby ne vzdyt mu je teprve 26 a je za zenitem a bude jak rivaldo ten taky hraje hovno a profituje z toho co drive hraval.GL je sice mene kvalitni soutez ale v posledni dobe se ukazuje ze hraci hrajici v GL nekdy v repre zahraji lip nez ty hvezdy z velkoklubu Tak prosimte uvazuj nad tim co bylo a co je a nepostej si videa z eura 04

Reagovat
Tomanatura

Švancara je především opilec Neznáš ho ...Fotbal jsem hrál, dokonce bych řekl, že daleko víš, než někdo z vás . Jinak, ikdyž nedal Baroš u Pompey gól, dokázal nastupovat v sestavě, dřel, a snažil se znovu chytit formu. Milan JE někde jinde, než Svěrkoš, neříkám, že Vašek není kvalitativní útočník, ale Baroš je lepší! V Anglii podržel balon(když to šlo), co ukázal Svěrkoš? Hrál stejnou dobu, dostal se do haluzové šance, nedal. A jestli ty si hrál fotbal, tak by jsi to měl poznat. Nevidíš přínos pro hru, vidíš pouze konce šancí, nevnímáš jejich začátek.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak ted uz vazne nevim jestli jsem se dival na ten pratelak AGLIE-CESKO ,protoze prave baros porad padal a nedokazal vybojovat zdaleka jeden mic narozdil od haluzove sance sverkose ktere navic byli 2,ale podle toho co pises ses dival tak na zpravy tv nova nebo jen tak zbezne

Reagovat
Tomanatura

No jistě, zběžně jsem koukl jak ten zápas vypadá . Mimochodem měl jsem na Baroše vsazeno 200 že dá gól . Jaj Bary šel po míči, rval se jak lev, párkát spadl to je pravda, jenže se nesmíš divit, když nastoupí sám proti Terrymu a Riovi. A co udělal Svěrkoš? V zápase jsem viděl akorád jeho únik z falešného offsidu, nic jiné jsem u něj nezaznamenal. Chápu, že tu píšeš nesmysly, jenže to bude díky tomu, co jsem zmínil v minulém příspěvku. A to jest to, že hodně fanoušků smysl pro zhlédnutí všech vjemů ve fotbale, prostě postrádá

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ty jsi tady prvni v rade kdo ho postrada,protoze tam byla jeste snace o niz vysel i clanek na EF ale ja nemam smysl pro zhlednuti vsech vjemu,vis co ty inteligente ty jsi ten zasap videl jenom tak zbezne a tady si myslis ze nekoho precuras ten zapas jsem videl nekolikrat a sverkos to takticky zahral lip nez baros i kdyz nedal gol se na to koukni nevim kde to je na internetu.Se koukni kolik micu sklepnul sverkos pro zalohu a kolik baros kolikrat sel sverkos pomoct do kombinace do zalohy to baros ani nahodou te jenon stal pred brankou a cekal.

Reagovat
Tomanatura

Baroš stál před brankou? Milan dřel, Svěrkoš podal horší výkon! Ten zápas jsem viděl celý, byla to jen metafora. Jaj Tim má pravdu... To fakt nemá cenu.... Jinak díky za toho inteligenta... A že to takticky zvládal daleko lépe? Tomu se můžu jenom vysmát...No jo, fanoušci baníku se poznají...

Nic Davide končím tu s tebou diskuzi, poctěn několika neotřesitelnými fakty, které jsem od tebe pochytil . Měj se a kdyžtak po zápase Česka se můžeme opět pobavit

Reagovat
smazaný uživatel

Me jenom stacilo ze jsi rekl ze sverkos mel jenom jednu sanci a bylo mi jasne ze jsi to nevidel cele jsi jako one-real ktery precetl clanek za 2 minuty a stihl ho okomentovat a rekl ze cte rychle.Ja jsem z ostravy,ale mel bys vedet ze baros taky takze to neni ovlivnene tim ze bych byl z ostravy.

Reagovat
smazaný uživatel

Uzij si je, uz i Svancara je lepsi nez Baros.

Reagovat
Tomanatura

Vím, že to nemá cenu, ale snažím se

Reagovat
smazaný uživatel

to byl vtip od svancary to bys mel taky chapat ale nic

Reagovat
smazaný uživatel

Opakovany vtip ale neni vtipem, coz bys mohl tusit i ty.

Reagovat
Tomanatura

To ste se s nima bavili 2 hodiny? Zajímavé čtení...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja se jim nejdriv smal, ze se od nich nechaji takhle deptat, ale pak odesli, tak jsem prevzal zezlo a zjistil jsem, ze je to pomerne dobra zabava.

Reagovat
Tomanatura

No jistě, pro lidi co se v pondělí v noci nudí a jsou zdecimovaní ze starostí, je to docela dobré odreagování

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Tomanatura

Jistě, tomu jsem přihlížel z povzdálí a tiše se smál... Někdy je zábavnější čekat, s čím přijde diskutér Jsou to pěkné perly

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyz s nekym diskutujes na takove urovni, tak uz muzes s jistotou rict, ze te tezko neco rozhodi...

Reagovat
Tomanatura

No jistě. Nejlepší když hrajeme (MUFC) s CFC a vyrojí se obrovská spoustá lidí typu Chelsea 4rever. To pak je teprve dopisování S normálníma fanouškama CFC se dá dobře pobavit, s nimi ne

Reagovat
smazaný uživatel

Ti ale narozdil od tvrdohlavych Ostravaku nekladou odpor.

Reagovat
Tomanatura

No musím se od tebe ještě naučit pár provokovacích fíglů

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

No tak se vsemi lidmi tohoto typu se tezko pise at jde o fanousku chelsea,realu,barci nebo interu

Reagovat
Tomanatura

Hlavně CFC...

Reagovat
smazaný uživatel

Musim uznat ze ty jsi fakt zkuseny rypalista

Reagovat
Tomanatura

Rýpalista? To si nemyslím. Pouze využívám situace, k nějakému tomu bonmotu

Reagovat
smazaný uživatel

sry ale to bylo na tima k jeho diskuzi v jednom clanku

Reagovat
Tomanatura

Tak to promiň ulítá mi očko

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak útočníci pro repre Svěrky,Fenin,Bednář a Svěrky je v momentální formě nejlepší volbou pro základ a Baroš sice dal gol Albionu ale zase s přispěním teče jako ten poslední s německem

Reagovat
smazaný uživatel

Baroš potřeboval takovjhle gól, třeba ho to nakopne, a začne se mu dařit. Aspoň v repre.

Reagovat
smazaný uživatel

Možný to je ale po tom něměcku se mu taky nezačalo dařit a přitom šancí dostal dost ale může se to stát(ale nejspíš nestane)

Reagovat
smazaný uživatel

Po Německu byl zraněnej.

Reagovat
smazaný uživatel

rok a pul? nebo kolik?

Reagovat
smazaný uživatel

14 měsíců

Reagovat
smazaný uživatel

to asi tezko

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale po tom se mu taky nedařilo a měl dost čau dostat se do formy celej půltrok v Portshmouthu.Nedal gol.V Lyonu šanci nedostane bude půlrou na lavičce až potom půjde na hostování

Reagovat
smazaný uživatel

Ukaž mi nějakýho hráče, který se dostal ihnd do formy po zranění, vyjma Eto´a a Messiho

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Etooemu ani Messimu to netrvalo tak dlouho

Reagovat
smazaný uživatel

A co asi říkám?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo přehlídl jsem vyjma ale třeba Slepička byl strašně dlouho zraněněj a 2.nej střelec ligy

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde srovnávat Lyon a Sparta (baník)

Reagovat
smazaný uživatel

lukes

Reagovat
smazaný uživatel

A příjmení?

Reagovat
smazaný uživatel

martin lukes ty experte!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi jouda...já na azčátku ale mluvil o EURU...A i tak, jak napsal talkers, Koller v repre možná ještě bude. A kapr liga je něco jiného než mezinárodní zápasy. Svěrkoš bohužel víc než na naší ligu asi nemá. Nebo to aspoň ještě nepotvrdil

Reagovat
smazaný uživatel

ale ma jenom neni tak ztresteny aby nekam utikal kdyz da 5 golu jak ostatni!!

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš bych řekl,že to má v hlavě srovnaný a chce někam,kde bude mít jistej základ... To je u něj plus,ale v lyonu by byl na tom stejně jako Baroš prostě

Reagovat
smazaný uživatel

sak jo mas pravdu ze by pri takove konkurenci sedel na lavicce!! je si jenom myslim ze je sverky lepsi jak baros ty si myslis opak tak se budem navzajem respektovat ne??

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně rozumná řeč :-) Já ti názor neberu,jen jsem se ti snažil vysvětlit,že Baroš je jedinej útočník repre,který je sehranej... Kdyby tam byl Svěrkoš nebo Bednář už 2 roky,tak řeknu,že Baroše nepotřebujem... To se říct nedá

Reagovat
smazaný uživatel

ale jak chces teda udelat aby byly sverkos s bednarem taky sehrani? kdyz tam misto nich bude baros tak se nesehraji!!

Reagovat
smazaný uživatel

A jak začínal Baroš? Na lavičce,sbíral minuty a trenoval s týmem... Postupně se sehrával a časem se dostal do základu... Pokud Baroš další rok prosedí na lavičce,protlačí se tam Svěrkoš,ale momentálně není důvod je měnit,když jsou na stejné úrovni...

Reagovat
smazaný uživatel

a co kdyz se baros zrani?? co potom??

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to logicky odehraje Svěrkoš nebo(v případě Rady) Koller... Prostě ti hráči se musí s týmem sžít,proti slabším budeme hrát třeba 4-4-2 apod... Chce to čas a pak se uvidí,jestli na základ v repre Svěrkoš má... Zatím to nedokázal

Reagovat
smazaný uživatel

jak nedokazal? dyt dava goly v lize a dal na euru

Reagovat
smazaný uživatel

V lize dává goly kde kdo... Pecka dával,Lafata,Vlček atd... Kdo z nich se probojoval hned do základu? Vlček naskakuje když chybí křídlo,Lafata hrál jeden zápas,Pecka se tam snad ani neukázal... Golovost v GL hodně naznačuje,ale nic ti jistě neřekne...

Reagovat
smazaný uživatel

ja vim ze to neni jak kdyby daval goly v PL ale koho insiho tam dal chces dyt tam nemoze byt jenom baros musi tam byt aj jini utocnici! a kdyz bude baros davat goly tak at klidne hraje v zakladu on ale on goly bohuzel nedava!

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ti vsichni ukazali lepsi formu a byli fuc do pul roku u pecky to bylo spatne angazma a taky fakt ze v te dobe z GL jeste moc cesta do repre nevedla

Reagovat
smazaný uživatel

To říká stále jen to,že to má hráč v hlavě srovnané a nehrne se někam pryč bezhlavě... To je plus,ale stále to neznamená,že by měl hrát základ v repre,ale že má potenciál díky dobrému přestupu hrát a být přínosem...

Reagovat
smazaný uživatel

proste dat 11golu v 14zapasech to uz znamena neco i v nasi lize vsimnul jsi toho i bruckner a vyzdvihnul tento vykon jeste spolu s vykonem sirla jako nadprumerny.Ale ty mas jiny nazor

Reagovat
smazaný uživatel

no nic koncim idu se divat na fotbal! sverkos by mel v repre proste byt protoze moc lepsich utocniku jak je on nemame !

Reagovat
smazaný uživatel

To si u něj moc vážím. Jeho kariéra tak může jít správným směrem. Uvidíme, jak se prosadí v repre. Já v něm ale nevidím něco extra. Zatím bohužel dostal málo šancí. Snad se to změní a přesvědčí mě o opaku.

Reagovat
smazaný uživatel

to přece nemůžeš myslet vážně Fenin je teď v repre na získávámí zkušeností do budoucna a myslíš, že by Baroš u Baggies dával tolik gólů co Bednář?? Michalfcb řekl, že jediná konkurence je Svěrkoš a ty mu napíšeš, že slovem konkurence myslí Torrese apod. No tak jestli přirovnáváš Svěrkyho k Torresovi

Reagovat
smazaný uživatel

Tady očividně nechápeš... Michal říká,že Baroš na to nemá - v anglii by se neprosadil,protože tam je Owen,Rooney a spol... Ale u nás prostě není taková konkurence a on i když nehraje,tak je lepší než různí Feninové nebo dokonce Necidové,které všichni povolávají do repre... Být podle názorů zdejší ankety,průměr Ačka by byl kolem 21let,protože je nutné zemětřesení a přece Necid s Feninem utvoří lepší duo než Koller s Barošem a záloha s nehrajícím Kaloudou bude mít větší výkonost než nějakej Polák a Matějovský...

Reagovat
smazaný uživatel

tady jde spíš o konkurenci v nároďáku a ne v lize přeci podle mě se třeba martins výborně prosadil i když nemá velký týmový úspěchy, Rooney se prosadil samozřejmě taky, člověk nemusí bejt taková star, aby se prosadil v premier league... Baroš se snaží, má talent, ale na Euru mu padalo i to co nechtěl dostával se přes hráče tak, že po odrazu obou hráčů měl Baroš míč na kopačce blíž k bráně to už se stát nemůže teď je na tom trochu podobně Svěrkoš, tak proč toho nevyužít.. a Bednář je zabják to prokazoval ve všech týmech co byl ne jako Baroš

Reagovat
smazaný uživatel

Sverkos ze nema na zaklad Tak kdo baros ktery zahriva vip mistecko v lyonu nebo papadopulos ktery 2 roky nehral v nemecku a z metru se netrefi do branky(zlin,heerenveen).Snad uz jedine Fenin,ktery se trefil v budes lize a hraje ten by mel delat sverkosovi partaka a do budoucna necid

Reagovat
smazaný uživatel

Svěrkoš může Bednářovi konkurovat jedině v souboji o pozvánku.

Reagovat
smazaný uživatel

Na tohoto hrace uz zacinam byt celkem alergicky

Reagovat
SqueeZy

OT: Official: Milan Sign Senderos

Reagovat
smazaný uživatel

fakt???

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
smazaný uživatel

To se řeší už u článku s Agüerem.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
GEGE

To snad ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Aby to nebyl podobný případ jako Kulič, který dostal pozvánku na San Marino, dal jim branku a pak tam smrděl rok a půl. Nechci Romana Bednáře odsoudit po dvou kolech, ale z lavičky WBA cesta do repre nevede.

Reagovat
cerwi

on to sám ví, že se musí nejdřív prosadit do sestavy potom dát neaky goly, a že potom pozvánka příde...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Svěrky je jasně lepší než Baroš sice mám Milana rád ale ted není ve formě tak smula Svěrky je lepší a Fenin taky

Reagovat
smazaný uživatel

vandertom 25.08.2008 16:02

Já myslel, že ve 13 už umíte v Polsku číst,a rozeznávat nicky, promiň.

Reagovat
smazaný uživatel

Michal dneska one-man show, vazne kvalitni diskuze.

Reagovat
smazaný uživatel

jn,možná by to chtělo promazat...

Reagovat
smazaný uživatel

Nechal bych to, Michal ma moje sympatie. Vzdycky vam to "po svym" uplne natre.

Reagovat
smazaný uživatel

No, ale myslí si to jen on, a směje se tak leda sám sobě.

Reagovat
smazaný uživatel

No nic,končím... Už se to dostává mimo fotbal,sem to nepatří a navíc je pravda,že v zábavnosti se Michalovi nevyrovnám... Tak zase příště Míšo,až budeš mít nějakou myšlenku tak napiš

Reagovat
smazaný uživatel

I kdyby to byla sebechytřejší myšlenka, tak radší nepiš.

Reagovat
smazaný uživatel

jj presne tak. hadat se tu s 13letym klukem je taky hodne myslenkovite. zdar

Reagovat
smazaný uživatel

Kvalitní diskuze

Michalfcb aneb Ať žije Baník!

Reagovat
smazaný uživatel

Banicek nejlepsi u nas!

Reagovat
smazaný uživatel

A zapomel jsi na Nedaleko od Ostravy, jede BANIK na spartany, slavne muzstvo ma ,manchsteru se podoba........

Reagovat
smazaný uživatel

Tak palmic gratuluji k prvnímu gólu v premier legue a ať ti to tam padá jako za moje záda

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele