Brückner svůj návrat k reprezentaci nechce zveličovat

08.01.2014, 10:54
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (133)

Přidat komentář
JacoBee

Tak kromě naivních lidí(kteří myslí jak díky němu vyhrajem euro) to nezveličuje nikdo.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky potreba pripomenout ze mel k dispozici o dost jinou kvalitu hracu

Reagovat
smazaný uživatel

Ne zveličovat, ale je dobré vidět, že po těch letech pod de Bílkem se daly věci konečně do pohybu. Vrba to hned od začátku začíná budovat po svém což se mi líbí, ale jestli to pomůže k lepším výsledkům se ještě ukáže

Reagovat
smazaný uživatel

A jak si tu všichni kkti přáli Vrbu, že se Česko někam posune. To určitě když vzal toho dědka, kterej svým fotbalm zaostával už před 6 lety.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty ses fakt hovado, to snad neni mozny uz

Reagovat
Joe.Cole

Tak třeba co se týče nácviku stardartek, tak v brucknerovi vidím oproti Bílkovi velký posun.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty svým myšlením, názory a komentáři zaostáváš o světelné roky a pořád tu jsi. Nemáš nikomu co vyčítat.

Reagovat
didosh

Reagovat
Diego2

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
BARBAROSSA

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Penny, světelný rok je jednotka vzdálenosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Nech ho blbouna, sám se ztrapňuje a hloupé ovce mu budou přikyvovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty bys o ztrapňování mohl vyučovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Abych dopadl jak ty? Díky nechci.

Reagovat
smazaný uživatel

Úsměvné, že to říkáš zrovna ty.

Reagovat
smazaný uživatel

Nápodobně.

Reagovat
smazaný uživatel

Proboha, kolik ti je let?

Reagovat
smazaný uživatel

Víc než tobě.

Reagovat
didosh

Ale máš reakce podobné žáka tak druhé-třetí třídy...

Reagovat
smazaný uživatel

Chlapečku, ty mi ale zvedáš Merle!!!

Reagovat
smazaný uživatel

No sranda je, že to na tom příspěvku nic nemění, ty seš od toho fakt daleko.

Reagovat
smazaný uživatel

Od tebe to sedí, hloupým lidem nevěřím, sorry.

Reagovat
smazaný uživatel

To má asi dost špatný sebevědomí, i když to tak nevypadá.

Reagovat
smazaný uživatel

Haha, čekal sem kterej jednoduchej člověk se chytne. Jestli ty vlastně nejsi ten, kterej fandil Itálii proti ČR, to by si pak ani člověk nebyl.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale, i ty sofistikovaný vtipálku. Samozřejmě, že ano.

Reagovat
didosh

Opravdu?! Já též miluji Itálii ale sem patriot...

Reagovat
smazaný uživatel

No vidíš to děkuju

Reagovat
smazaný uživatel

Tady to nevadí, Merle je stejně minimálně z Marsu.

Reagovat
smazaný uživatel

Fanoušek Baníku a Plzně, jaká náhoda. Ty musím mít strašnej komplex vůči Spartě.

Reagovat
smazaný uživatel

hm tak to sedí řekni my prosím tě co udělala sparta pro klubovej fotbal za poslední roky a podívej se na plzen.. to se absolutně nedá srovnávat blbečku

Reagovat
smazaný uživatel

jo a nezapomeň vytáhnout že sparta vede o 5 bodů ligu

Reagovat
smazaný uživatel

Tím, že trpíš rozdvojenou osobností ještě není důvod, aby si psal MY. Takže, když Sparta začne vyhrávat proti evropským týmům, tak ji začneš fandit? To je fakt důvod jak prase.

Reagovat
smazaný uživatel

překvapí tě to ale minulej rok když hráli (nebo aspon snažili se hrát) el tak jsem jim fandil.. na evropské scéně fandím jakémukoliv českému týmu ale to ty asi nepochopíš když si zakomplexovaný a vidíš jen spartu

Reagovat
smazaný uživatel

A to jsi poznal jak, že ostatním týmům v Evropě nefandím? S těmi svými předsudky můžeš jít někam.

Reagovat
smazaný uživatel

z to my.. no jo no stane se nejsem dokonalej jako ty

Reagovat
smazaný uživatel

To nikdo.

Reagovat
sosna

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rygi

Nereaguji skoro vůbec, většinou jen čtu... ale ty si fakt hodně zakomplexovaný člověk...

Reagovat
smazaný uživatel

Vždycky mám pravdu, tak nemel.

Reagovat
Rygi

Nejsi ty ženská? Meleš hovadiny, stojíš si za nima a i když ti řekne 50 lidí, že seš kretén, tak máš stále pravdu :-)

Reagovat
smazaný uživatel

A? To že mi pár hloupých lidí řekne hovadinu, tak mám tomu věřit? Ty jsi vtipálek. Mně stačí, že se vždycky moje slova potvrdila.

Reagovat
Rygi

a kdy se potvrdila? Jen plácáš okolo sebe, abys nevypada jak debil a dodáš tam chlamací smajlík ať vypadáš, že si ostatní sestřelil a ty si nahoře... až něco dokážeš hochu a budeš se chovat jako plnohodnotný člověk, tak tu reaguj...

Reagovat
smazaný uživatel

Vždycky, si najdi někde něco co jsem tvrdil a potvrdilo se tu. A co si dokázal ty?

Reagovat
Rygi

Já nedokázal nic, ale nenavážím se do ostatních jako ty ;-)... a to mám jak hledat já? Neříkal si že vždycky? tak bez problémů najdeš příklad...

a série se smajlíky abys vypadal jako frajer pokračuje :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Jo kvůli tobě budu něco hledat, ty mi nevěříš, tak si to najdi, já se tady obhajovat nemusím.

Reagovat
Rygi

musíš, pokud ty tvrdíš, že máš pravdu... já řeknu, že jsem nepostřehl, že máš někdy pravdu = nemusím nic hledat... ty tvrdíš, že pravdu máš = měl bys najít něco na to, že pravdu máš "pořád"... pokud to hledat nechceš, nehledej to a drž hubu...

Reagovat
Rygi

a netvrď, že jí máš...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi na tom hodně špatně, já nic dokazovat nemusím, ty mi chceš něco vyvrátit, tak by si to měl dokázat ty. Retarde.

Reagovat
Rygi

Synku, dej si sprchu a jdi mezi lidi, protože nejen, že máš asi víc zubů, než bodů IQ, ale ještě si pěkně drzý a jednou (vícekrát) na to doplatíš a dostaneš hodně po tlamě...

tohle je co?

Merle

08.01.2014 12:29

Vždycky mám pravdu, tak nemel.

zapoj aspoň trochu ty tvoje mozkové závity a zapřemýšlej nad tím.. ty mi něco chceš tvrdit a vnucuješ tu svůj názor, protože máš vždy pravdu, ale na dotaz kdy máš pravdu, řekneš jen "vždycky" fakt bys měl se sebou dělat, púrotože to budeš mít v životě těžké...

Reagovat
smazaný uživatel

To je konec s tebou.

Reagovat
smazaný uživatel

ježiš ty si ale frajer

Reagovat
Rygi

ano ano, chlamací smajlík a jsem frajer že??? škoda, že s tebou nemůžu pokecat o tom u piva... promiň u tebe asi u kofoly :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Tím, že na mě budeš reagovat dvěma účty si nic nepomůžeš, ale jen pokračuj...

Reagovat
smazaný uživatel

Benjamin Franklin měl pravdu, vy nejste tak klidný jako on.

Reagovat
Rygi

Dvema účty? Ty to máš v hlavě hodně zmatené synku. zkus si zjistit fakta a pak mel a nedokazuj pořád jaký jsi ubozacek... a ty smajliky ti furt dodávají pocit, že si frajer? :-) a který si teda ročník ty velký machře...

Reagovat
smazaný uživatel

2000

Reagovat
Rygi

tomu i věřím...

Reagovat
smazaný uživatel

Právě, věříte všem a každé blbosti a kdo pak se s vámi má bavit, když nezakládáte na normálních argumentech.

Reagovat
Rygi

já celou dobu ano, ale ty odpovídáš smajlíkama, synku, až budeš mít aspoň špetku rozumu komentuj... a zakončím jako ty jako správný frajer

Reagovat
smazaný uživatel

Ty tady něco mluv o rozumu.

Reagovat
Rygi

Ano ano více než ty ty nedochudce :-)

Reagovat
didosh

Kámo ty si normálně dilino...

Reagovat
Biozdenda

Tys podle všeho před šesti lety měl tak maximálně devět let, tak ti moc nevěřím, že jsi to dokázal posoudit.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je zase pravda, že ten tvůj otřepanej trapnej argument je možná starší než já, v tom by si pravdu potom měl.

Reagovat
Lof

Ty seš tak hloupej. Propleskni se, zamysli se, proč tam jde, a když to nepomůže, tak se propleskni ještě jednou.

Reagovat
smazaný uživatel

Nic vlastního nevymyslíš a musíš opakovat mě, navíc ještě proti mně? Ty jsi génius.

Reagovat
Lof

Já vím, zato ty nejsi. Promiň.

Reagovat
smazaný uživatel

Ironie chlapče, vždyť tomu ani sám nevěříš, že nejsi hloupej.

Reagovat
Lof

Reagovat
Lof

Reagovat
Lof

Reagovat
Lof

Mimochodem takový hovna co dokážeš vyplodit, to se jen tak nevidí. A speciálně pro tebe: "Jak se do lesa volá,.." doplň si sám, jistě to zvládneš.

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

Tvá argumentace je zcela špatná, a nemáš tudíž pravdu, protože:

1) Myši mají obočí a obočí nemá myši.

2) Citrusy v citrusových plantážích nenosí kokosy, nosí citronovku.

3) Jeden si nevyleští brýle černým krémem.

4) Nebuďte labutě, obejměte raději spiklence.

5) Papír je na psaní. Kočka na myši, sýr je na drápání.

6) Člověk chodí po nohou, ale ohřívá se elektřinou nebo uhlím.

7) Lepší pták na poli než ponožka na trakaři.

8) Automobil jezdí velmi rychle, ale kuchařka zas lépe připravuje

pokrmy.

9) Je možné sednout si na židli, když nemá okna.

10) Je snazší přebrat kávu než ukrást krávu.

Už víš proč?

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, tak to potom na věci všechno mění, konečně argument, který vše vyvrátil. Sorry.

Reagovat
smazaný uživatel

Rád pomůžu.

Reagovat
smazaný uživatel

A nemusíš se trápit. Má argumentace má stejnou váhu jako ta tvá.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dobrej zase nejsi.

Reagovat
smazaný uživatel

Pravdu díš. Pokorně musím prohlásit, že k dokonalosti mi kousek chybí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sám jsi zaostalý a na jiné to házíš. Běž si zase hrát s kamením.

Reagovat
smazaný uživatel

To měla být samozřejmě reakce na neandrtálce na Merleho. Smaž si prosím tu Chelsea, ať si všichni nemyslí, že mají jenom idioty mezi fanoušky.

Reagovat
Lof

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Král Karel I.

Reagovat
smazaný uživatel

Vtipny, jak ho tu kazy vynasi do nebes, kdyz si vzpomenu na to, jak ho naprosto kazdej vyhazoval z repre, protoze do ni povolaval porad ty stejny "kone"

Reagovat
Puskas

naprosto každý ho nevyhazoval a už vůbec ne proto,že povolával zdánlivě furt ty samé

Reagovat
rufus

Reagovat
Liquid

Brückner stojí na počátku té velké krize repre, nese velký podíl na tom, jak repre dopadla s Radou

Reagovat
smazaný uživatel

A v čem teda spočíval počátek té velké krize?

Reagovat
Liquid

že i na přáteláky druhé kategorie povolával svých vyvolených na místo nějakých mladíků

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tohle si taky pamatuju..:) Nikdy jsem nepochopil, proč to lidem vadilo, když tam byla vždycky kvalita..

Reagovat
Liquid

Merle má pravdu, nevidím žádnou užitečnou věc, kterou by měl Brückner pro nynější repre přinést

Reagovat
Puskas

důležité je, že ji vidí Vba

Reagovat
smazaný uživatel

Tak hodně lidi jsou proti mně, že mě nemají rádi (což mi nevadí), tak dělají všechno proto, aby mě i přes pravdu, nějak pošpinili. Co od nich čekat, když jsou hloupí, hlavně že tu ani jeden nenapsal argument, kterej by to vyvrátil.

Reagovat
Rygi

Otázka co bereš jako argument, že to byl vynikající trenér a byl vylášen 15. nejlepším trenérem 21. století v rozmezí 2001-12, že nás dotáhl na EURO do semifinále krásným fotbalem? Že i když už neměl ten materiál a byla na něj kritika, tak jsme porazili v pohodě Němce?

Můžeš mi prosím říct, kolik ti je roků, ať mi je vše jasné? :-)

Reagovat
smazaný uživatel

A co jako, to není argument, co bylo bylo... psal sem ve zkratce že v posledních letech svýho trénování už nestíhal a zaostával oproti jiným zemím, což je důležitý. To že vyhrával zápasy, které měl, protože na to měl hráče z něho kdovíjak dobrýho trenéra nedělá, myslím si, že i Bílek by měl s tou "starou" repre větší úspěchy než on. Až nastala ta doba kdy měl prokázat svou trenérskou schopnost a začali mu odcházet hvězdy, tak hořel jak papír.

Reagovat
Rygi

Sestava, jak jsme porazili Německo:

Čech - Pospěch, Kováč, Rozehnal, Ujfaluši - Sionko, Matějovský, Galásek, Plašil, Pudil – Koller

Dá se říci, že většinu mohl použít i Bílek (nic proti Bílkovi), dokonce některé posty měl teďka možnost vylepšit...

Reagovat
smazaný uživatel

Takže když Bílek remízoval s Itálii s těmi kopáči, co tam měl (většina nehraje ani v průměrných klubech co jsou v zahraničí) tak by to měl být daleko větší úspěch než výhra s Německou s tou sestavou, co jsi napsal. Zajímavý, že Bílka předtím nikdo tak nevyzdvihoval.

Reagovat
Rygi

Proč se tu bavíš o Bílkovi? Chápu, že brucknera ty nepamatuješ, tak vytahuješ někoho, koho znáš, ale tady nejde o válku mezi Bílkem a Brucknerem...

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápeš, třeba časem budeš.

Reagovat
smazaný uživatel

Je nám líto, že odcházíte.

Reagovat
smazaný uživatel

Datum registrace: 12.12.2012

Tady panuje vyšší moc, tak to jdu opravdu o dům dál.

Reagovat
Joe.Cole

A jak chceš vyvracet "ti, co si přáli Vrbu jsou kokoti" a "Bruckner je starý a neschopný dědek".

Pleteš si argumenty s urážkami.

Reagovat
Rygi

on to jen trochu nechápe, že uráží někoho, kdo toho udělal tolik a rozzářil spousty lidí fotbalem... odepíše ti "Já mám vždycky pravdu (a vychlamaný smajlík)" :-)

Reagovat
Joe.Cole

Ono ani nejde o to, co Bruckner udělal.Nevidím důvod proč takhle urážet kohokoliv.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže nemám pravdu v tom, že je to dědek = hodně starej muž, a že v posledních letech trénování zaostával a hrál pořád ten svůj fotbal, kterej už byl zastaralej? Navážíš se tu do věku, jak retard, přitom tobě je asi 12, když si nepamatuješ, jak to bylo.

Reagovat
Rygi

já se nenavážím, já se jen ptám? Píšu někde, že si 13-ti letej parchant tak máš být zticha? Nezlob se na mě, ale ty si hodně zaostalej že?

PS: jsem ročník 87...

Reagovat
smazaný uživatel

S tou sestavou jakou Měl Bruckner by měl takový úspěchy kdejakej trenér, takovej Bílek si myslím, že by měl ještě větší (ale přesto se na něj plivalo jen protože má měl v sestavě nekopy), tím končím tuto debatu. není co řešit.

Reagovat
Rygi

jj raději mlč, protže už sis i sám uvědomil, že meleš hovadiny.. a proč do toho pleteš Bílka???? řekl jsme proti němu něco? jde o to tvoje zhazování Brucknera... tak se nesnaž otáčet témata a psát hovadiny, abys byl důležitý...

Reagovat
smazaný uživatel

viz 08.01.2014 15:09

ale dobře tak trochu ti napovím, "přirovnávání", třeba ti to dojde...

Reagovat
smazaný uživatel

Přirovnání je, když řeknu: "Jsi vymaštěný jak papír od sekané."

Metafora je, když řeknu: "Jsi papír od sekané."

Pravda je, když řeknu: "Jsi vymaštěný."

Reagovat
smazaný uživatel

Nech mě být, nic jsem neudělal!!! A tvá argumentace nesouhlasí!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Joe.Cole

Pamatuju si jak to bylo, je mi 27 let.A o posledních letech Brucknera u repre jsem nenapsal ani slovo.Po 2006 to opravdu začalo jít z kopce.

Ty jsi psal že repre nikam neposune, což v tuhle chvíli nikdo z nás neví.Každopádně po takticky zmateném Bílkovi je to změna , která může naší hru vylepšit.

Tady nikdo neoslavuje Brucknera jako zachránce, ale ty tady hned sebevědomě píšeš, že vyhoří, protože je to dědek.

A já pochybuju, že vidíš do budoucnosti, nebo že znáš aspoň jednoho člena repre týmu abys mohl něco odhadovat.Ani můj věk jsi neodhadl správně, spratku. (spratek=velmi mladý muž).

Reagovat
smazaný uživatel

Akorát sem nereagoval na tebe. Škoda, normálně bych s tebou diskutoval, ale když mi bezdůvodně nadáváš, tak ti to argumentovat nebudu.

Reagovat
Joe.Cole

Jenom jsem chtěl poukázat na to, že říkat cizímu člověku dědku není úplně v pořádku.

Každopádně ty tvoje příspěvky jsou jako Jekyll a Hyde.Jednou napíšeš něco rozumného a pak to shodíš nějakou totální sračkou.

Reagovat
smazaný uživatel

Já sem nenapsal, že když je to dědek, tak vyhoří, napsal jsem že je to dědek, který už hořel ve svých posledních letech trénování, nevymyslel nic novýho, pořád opakoval tu svoji taktiku, kterou už měli všichni přečtenou a ještě ti co byli po něm, to měli o to těžší, protože nezapracovával do týmu mladý hráče, pořád vsázel jen na ty "svoje" a když se měnila generace, tak to bylo znát, nevidím důvod si myslel, že náš tým někam posune, když to nikdy neudělal, tak pochybuji, že to změní, to by se musel změnit on a že by se mi změnil se mi nechce věřit, když už se mu nechtělo nic měnit v době trénování. Pokud si myslíte, že má čím přispět, myslete si to, já nemám důvod a na moje slova dojde, klidně si to ulož.

Reagovat
Joe.Cole

Asi mi nerozumíš, tak to zkusím upřesnit :

Netvrdím, že teď, když je tam Bruckner tak všechno půjde jako po másle a repre se o 100% zlepší.

Ale změna realizačního týmu kolikrát ten tým nakopne.Nehodlám posuzovat kdo je lepší, i když si myslím, že Bílek byl dost tragický ve zvládání tlaku, vztahu k veřejnosti, rozhodnosti.

Co ale vím určitě je, že nikdo z nás tady neví jak to dopadne a prohlašovat takové "do roka a do dne" nemá smysl a je to svým způsobem směšné.

Reagovat
Rygi

Hlavně jestli je fakt ročník 2000 (čemuž věřím) tak si to ani nemůže pamatovat...

ale hlavně jde o úctu a říkat o někom, že nic nedokázal, když nikde nebyl tak je taky pěkná blbost...

PS: nikdo ani neví co bude dělat, on bude třeba pomocný max tak, že doporučí Vrbovi nějakou tatkiku, nebo standartku, takže mluvit o jeho vyhoření mluvit nemůžeme...

Reagovat
Joe.Cole

No jo, ani on ještě neví co přesně od něj bude Vrba chtít.Ale diskuze o tom, kolik je komu let bych radši vynechal, nebo na ně udělal speciální odpadové vlákno

Reagovat
Rygi

taky to nemám rád, ale takové odpovědi mě protstě s... :-) jsem krapet cholerik se přiznám :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Neslyšel si, jdi si udělat odpadové vlákno, tady na tvoje hloupé argumenty není nikdo zvědavej. A nezapomeň zase napsat, že je mi 10 let.

Reagovat
Rygi

Opet se na nic více nemůžeš než chlamaci smajliky? Většina ti tu vysvětluje jak jsi hloupý a ty si furt Hraj na frajera... měl bys otevřít oči chlapce :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Je to moje prognóza a jsem si jistej, že se vyplní, je pravda, že se asi moc nepozná, do jaké míry bude mít "zásluhy" Bruckner, ale špatné výsledky mu do karet moc nepůjdou.

Reagovat
Kiwi-21

Je sranda jak tu čtu že nezapracovával hráče atd

Ano stavěl většinou ty samé ale bylo to způsobené kvalitou týmu např Grygera v Juve lepší než Pospěch,Jankulovski než Kadlec,Galásek než Hubschmann,Koler a Baroš lepší než ostatní útočníci atd atd

Vyčítat trenérovi že stavěl to nejlepší co měl k dispozici mi přijde hloupé,Španělsko ten svůj výběr taky moc nemění a to přitom mají obrovský výběr

A taky že měl silnou generaci a ty výsledky by uhrál každý je směšný úplně

Ano měly jsme skvělou generaci ale z porovnáním ze Španělskem,Německem,Itálii,Nizozemskem a dalšímy Top to je normální generace (která až na Nedvěda coby držitele zlatého míče) by v těchto zemích za výjimečnou nebyla ale jen konkurence schopnou

Takže výsledky Brucknera a hlavně předvedená hra si zaslouží obdiv

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, jenze on tim, ze nenechal hrat mladiky, tak pak prenechal repre v totalne dezolatnim stavu. Stara generace skoncila a nova cumela jak puk.

Reagovat
Kiwi-21

Moc šancí jim nedával to souhlasím ale to není asi ten největší problém

Ten problém je spíše v tom jak se ti mladíci prosazovaly Vachoušek,Skácel,Šimák atd šance i dostaly ale z různých důvodů nenaplnily svůj potenciál

Je mu co vyčíst to Ano ale raději vzpomínám na 2 úžasné roky bez pohry,jedinečné Euro 04,výhra v Německu a postup na MS (už bez těch nej hvězd) a taky i smolné ME 08

Je to jediný trenér co postoupil z každé kvalifikace co hrál a tím pádem jediný co nás dostal na MS

Taky jsem měl ke konci k němu nějaké výhrady ale jak si právě tak vzpomenu,tak si spíše vzpomenu na to dobré tu sérii bez poher a postupy na velké akce

Ale ještě jednou k tomu zkoušení hráčů mám pocit že jich vyzkoušel více než Španělsko které má mnohem více možností na výběr

Reagovat
smazaný uživatel

Mithrandir se vrátil!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele