Brabec se definitivně dohodl na příchodu do Sparty

29.01.2010, 17:01
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (295)

Přidat komentář
smazaný uživatel

tak dostal šanci napravit chybu, kterou dříve spáchal - snad to napraví

Reagovat
smazaný uživatel

jakou chybu udělal?

Reagovat
smazaný uživatel

šel do slavie

Reagovat
Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

sparta Brabcem neskutečně posílila ale Pamičem zase dost oslabila, na titul to bohužel nejspíš stačit bude

Reagovat
smazaný uživatel

tak jelikož tam Pamič už byl (sice na hostování ale přece) tak se o oslabení nejdená...

Reagovat
smazaný uživatel

co jsem viděl zápasy, tak se mi Pamič absolutně nelíbil, takže ho beru jako slabinu, něco jako Ragued ve Slávce, málo muziky za hodně peněz...

Reagovat
smazaný uživatel

ze začátku byl tragickej,ale posledni zápasy už se na to dalo aji divat...

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc, pokud se nepletu Ragued došel zadarmo...

Reagovat
smazaný uživatel

myslel jsem to podle platů...

Reagovat
smazaný uživatel

nechapu jak todle muze nekdo napsat, kdyz pamic patril mezi nejlepsi hrace sparty na podzim a krom toho jinou alternativu na jeho pozici nemame

Reagovat
smazaný uživatel

nevim, kolik lidí s tebou bude souhlasit(že byl jeden z nejlepších) mě se prostě nezdál, jinak alternativy jsou třeba na beku vynikající Kladrubský, pak Kuncl, nebo mladík Polom...

Reagovat
smazaný uživatel

pamic ma urcite vetsi kvality nez kuncl ci polom, kladrubsky ma za sebou celkem dlouhou herni pauzu pokud se nepletu...

Reagovat
smazaný uživatel

když říkáš, já si prostě myslim, že Pamič je stejný dřevo jako ti zbylí

Reagovat
smazaný uživatel

mě se taky pořádně nezdál - ale je pravda, že šanci sledovat zápasy pořádně jsem měl jenom v srpnu - a to akorát zapadl mezi většinu hráčů...

Reagovat
soukup

jestli je Kuncl vynikající alternativa, tak se s tebou ani nemá smysl bavit

Reagovat
smazaný uživatel

Pamič byl na podzim určitě jedním z nejlepších hráčů Sparty a na svém postu patřil k tomu nejlepšímu v lize. Srovnávat ho s Kunclem? Ten odehrál pokud vím jen jeden zápas v poháru a nechal se vyloučit. Kladrubský je fakt super alternativa, když pominu fakt, že byl zraněnej a bude se ještě rozehrávat, tak užitečnější bude ve středu zálohy. A Polom přišel z béčka, takže zkušenosti nulové.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jak můžeš napsat takovou hovadinu??

Reagovat
goodbay

mně se pamič líbil, alespon na podzim ano. Na poměry GL je jeden zmála co umí vystřelit levačkou z dálky

Reagovat
smazaný uživatel

myslim,že je to dobrá posila pro Spartu,hlavně na český poměry,určitě maji lepší kádr než Slavie

Reagovat
shitcool

Reagovat
smazaný uživatel

no su zvědvaej, jak se mu bude dařit. V Turecku neodehrál téměř nic....

Reagovat
smazaný uživatel

"Zajimavej" přestup

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že dobrá posila

Uvidíme,já jsem na něj hodně zvědavý

Myslím že posilujeme dobře,na poměry GL.

Sionko,Brabec,Pamič a ten mladíček Lačný.

Ten mě hodně zajímá.Je tady nějaký Slovák co sleduje Corgoň ligu?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Lacny je bojovnik, technicky dobre vybaveny, ale na zaciatku sezony nemal miesto v zakl. zostave Ruzomberku, uz len preto som zvedavy ako sa mu bude darit u Vas.

Reagovat
smazaný uživatel

Díky .

Já tak nějak vím,kolik dal golů,viděl jsem ho 2x,studuju v Blave

Ale jinak jsem o něm pomalu nic nevím.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemas zac...mal raketovy vzostup ako Kucka, este nedavno hral za "B" tym Ruzomberka na poste laveho zaloznika, ale neskutocne sa vymakal, minulu sezonu v jarnej casti daval goly ako na beziacom pase, cez leto sa nejak zasekol, ale potom sa zasa rozbehol, ale verim mu uz len kvoli tomu, ze prestupil z Ruzomberka /viz. Kucka a Zofcak = borci/

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ale , nebude to nejhorší... Bude to dobrá dvojka s tím, že se Brabec bude střídat s Hojdou...

Reagovat
smazaný uživatel

Brabec není kvalitní stoper.. Je to hráč se zkušenostma.. Ty jsou v obraně sice strašně důležitý, ale kdo to bude za něj oběhávat? Řepka?

Reagovat
smazaný uživatel

na ligu nám to stačit bude a do příští sezóny se snad vyhraje mladej... Nevěřim tomu, že s touhle stoperskou dvojcí budou počítat i na poháry...

Reagovat
smazaný uživatel

Jarolím Brabec

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Juhů. Johohóó!

Reagovat
Paddy

mě to teda nasralo nehorázným způsobem

Reagovat
smazaný uživatel

Corgon Liga tak jak rikame ze se na tu ligu u nas neda divat tak muzeme byt radi za to protoze Corgon liga je vysmech

Reagovat
smazaný uživatel

Tak medzi Gambrinus a Corgon ligou uz nie je taky priepastny rozdiel ako kedysi, o tom sme sa mohli presvedcit v Tipsport lige, a Fortuna Cupe /aj ked ten sa hral v hale/

Reagovat
soukup

Tipsport liga není žádný měřítko, jestli to, že ji Žilina vyhraje má znamenat, že Slovenská liga není horší než Česká, tak bych ti rád připoměl, že minulej ročník bylo finále Kladno - Brno, to by pak znamenalo, že Kladno s Brnem jsou česká špička?

Reagovat
smazaný uživatel

Kde pisem, ze neni horsia ? Proste sme este daleko za vami /stadiony, navstevy..../, ste vyssie urcite, uz len kvoli tomu kolko ma vasa liga ucastnikov, ale iba som povedal, ze vasa liga upada, ked sledujem tie zapasy....ale myslim si, ze Zilina by sa vo vasej lige nestratila

Reagovat
soukup

tak Žilina by nejspíš hrála o poháry, je to dobrej tým, to že máme víc týmů v lize je spíš mínus, kdyby se snížil počet, tak by šla liga zase trochu nahoru i když zas tak radikálně jak tu někteří píšou, že na 10 týmů, to by bylo asi až moc drastický

Reagovat
centos

Počet účastníků tu kvalitu naopak rozmělňuje.

Reagovat
smazaný uživatel

No momentálně z všech měření sil vyšli vítězně Slováci.

Slovan Blava a Žilina,takže by jsem se nesmál.

Reagovat
smazaný uživatel

Jabulím ho vyštval,Erich vzal nejlepší nabídku co měl.Nechápu co je na tom..

Hodně štěstí u nás

Reagovat
smazaný uživatel

správnej názor

Reagovat
Sosi

Mě by jen už konečně zajímalo, za co z té Slavie vyletěl.

Reagovat
smazaný uživatel

za to samý co Jarolím a Pekhart... Taky by mě to zajímalo, ale furt říkaj, že ještě nepřišel čas o tom mluvit, je to něco s trenérem Jarolímem

Reagovat
Sosi

Právě, už je čas to říct, ať všichni Jarolíma úplně neodsuzujem. On není zas takovej vůl, aby je vyhazoval podle toho, jak se vyspí.

Reagovat
smazaný uživatel

co to plácáš ? Jarolím odešel, protože pro něj nebylo místo a navíc tahal do fotbalu osobní záležitostí a Pekhart neodešel, on spíš "nepřestoupil" protože Slavia za něj nebyla ochotna dát to samé, za kolik jim odešel jako mladý a nezkažený...

Reagovat
smazaný uživatel

Protože měl v kabině větší slovo než ten trouba který si říká trenér JAROLÍM

Reagovat
smazaný uživatel

...jako Spartan jsem zvědavý na komentáře...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslim ze je zbytecne starej cekal bych vedle repky nekoho mladsiho

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta mi přijde, že začíná mít opravdu tým, který je schopný v Evrpoě neudělat ostudu. BLbý akorát je, že tak za dva roky, tzn. až hráči jako Wilfried, Zeman, Kadlec, Pamič, Kucka, třeba i ten Lačný atd. budou na fakt dobrý úrovni (a nebo spíš budou prodaný, ale bude spousta peněz na posily), tak tam nebude Blažek, Řepka, Brabec. A Kozáčik se Švengerem nebo kdo to tam je podle mě nebudou stačit. A kdo bude hrát na stoperu (asi ten Hejda, ale ten bude pořád ještě na obránce mladej), to taky nevim...

Jo, je možný, že tam mám nějaký bludy, moc se o GL nezajímam, tak mě kdyžtak opravte

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě to chce jednoho útočníka místo Holendy.

Reagovat
smazaný uživatel

jen nadavejte slavisti, zbavili ste se kapitana a ted mu mate za zle, ze jde k hlavnimu rivalovi....mozna brabec prave proto sel do sparty, aby to slavii vratil (zas to neberte doslova)...ale proste "jak ty ke me, tak ja k tobe...."

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kdovi proc ho KJ vyhodil... kazdopadne si zaslouzi Erich

Reagovat
salami

já jakožto fanoušek Slavie jsem v podstatě celej Brabcův vyhazov zorganizoval, takže ted těžko mužu bejt rozčílenej, nemám na to právo když jsem ho defacto vyhodil.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud je mi dobře známo,sám ze Slávie neodešel.Vypoklonkovali ho.Teď prostě vzal nejlepší nabídku-boj o titul,o LM,EL,nejspíš stabilní místo v sestavě,na lávku ho nekupují a touha pomstít se Slávce v něm taky určitě aspoň trochu je.Já ho plně chápu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

fakt by mě zajímalo, co bylo za tím odchodem ze Slávie

Reagovat
smazaný uživatel

prodal zápas

Reagovat
smazaný uživatel

nebo: nechtel prodat...

Reagovat
smazaný uživatel

Bakary1122.01.2010 18:52

Noo, přímo pan stoper.. Sice by se současný Slavii hodil, ale podívej se na jeho výkony poslední půl rok ve Slavii Navíc ho Jarolím nepustil jen kvůli sportovní stránce, něco tam muselo bejt..

[reagovat]

Padre22.01.2010 19:04

Prý mu zajížděl do jeho milenky...

[reagovat]

Bakary1122.01.2010 19:09

Tak to slyšim poprvý, taky dobrý

[reagovat]

Padre22.01.2010 19:12

Počkej, ale já to myslím vážně

[reagovat]

Bakary1123.01.2010 11:31

No já vim, ale pobavilo mě to

Reagovat
Bakary3

No, sranda Ale jestli je to pravda.. tak to je konec

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu nějak ty "blijící" smajlíky od nasraných Seshitů.

Nedotknutelný borec Jabulím ho vyhodil,on sám neodešel a je jen na něm,

aby zvolil jak chce dál pokračovat ve své kariéře.

Reagovat
Staenly10

Reagovat
smazaný uživatel

Brabce vyhodili zato že si vsadil na zápas proti slívii v loňské sezoně přes prostředníka velké peníze v rozmezí až milionu korun a slavia prohrála.Nahrabal si na tom nehorázné peníze. A jak to vím? Známýho kámoš dělá v edenu na višší pozici, tak od něj to víme.

Reagovat
smazaný uživatel

jj znamyho kamos je MJ

Reagovat
smazaný uživatel

kolik se bere na pozici viššího?

Reagovat
smazaný uživatel

50%z vyhernich tiketu slavistickych hracu...

Reagovat
smazaný uživatel

by mohlo být slušně placené - pokud slávisté umějí sázet (na prohru sks už moc vysoké kurzy nejsou)

Reagovat
smazaný uživatel

Teď ne ale loňskou sezonu rozhodně jo

Reagovat
cubinho

Toto samé mi říkal taťka, protože jeho kámoš tam má taky známého

Reagovat
smazaný uživatel

Nevěřte pokud nechcete ale pravda to je A třeba to jednou někdo z nich přizná.

Reagovat
Chandy

Docela by mě zajímalo, kdyby vyhrál se Spartou titul, jestli by z toho mohl mít upřímnou radost, po tom co dovedl Slávku jako kapitán do LM a ke dvoum titulům... Ať si říká kdo chce co chce, tohle já prostě nepochopim. Jednou byl srdcař a kapitán ve Slávii a pak přestoupit do Sparty...

Reagovat
smazaný uživatel

a co měl jiného dělat když ho nikdo nechtěl?ukončit karieru?

Reagovat
salami

chtěly ho i jiný týmy v Gambrinus lize, on si vybral Spartu po 2 letech kapitánování ve Slavii, holt asi bude muset počítat s nějakou odezvou slavistickejch fandů, poplácávat po zádech ho asi nebudou.

Reagovat
smazaný uživatel

když ti žena zlomí srdce tak si najdeš takovou, která se té předchozí nepodobá (nebo ne?)

Reagovat
smazaný uživatel

Srdcař bych nevtvrdil : - ) .. že tam za dva roky 2x vyhrál titul a postoupil se seshitama do LM ještě neznamená že je srdcař : - )

Reagovat
smazaný uživatel

no jasně... bla bla... spíš si měl napsat že nechápeš jak se mohla Slávie po tom všem takhle zachovat k němu... naprosto ho chápu a on dokáže Slávii že to byla chyba ho vyštvat...

Reagovat
smazaný uživatel

Krystýna je prostě chudinka

Reagovat
smazaný uživatel

a ze ve spanelsku tech chudinek je...leona o tom vi sve...

Reagovat
smazaný uživatel

Proboha, ty jsi tak trapnej, že si nedokážeš ani najít vlastní cestu

Jo a mimochodem - Leona (sakra, nezní to špatně ... ) si nestěžuje, Leona pálí góly

Reagovat
smazaný uživatel

Takže neměl přestupovat do Sparty kvůli těm velkejm fandům, co mu po vyhazovu nadávali (výkonnost, sázení, děcky a kdovíco se o něm všechno popsalo a všechno od těch jak ty říkáš fanoušků, kterým teď plivl do tváře) a nepodrželi ho vůbec nijak? Hm, to jsou skvělí fandové

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni Slávisti si uvědomte, že naprosto NESMYSLNĚ se Brabce zbavil Jabulím,

kapitán,dovedl Slávii 2x k titulu a odměna?Vyhazov.

Zjevně aby měl Jabulím dost místa pro hráče té své "agentky".

Reagovat
Sosi

Nikdo, opakuji NIKDO, neví, za co vyletěl. Pochybuju, že jen proto, že se Jarolím špatně vyspal.

Reagovat
Staenly10

Seš už ubohej s tim komoloením...

Reagovat
smazaný uživatel

Nebreč,Sešívko

Reagovat
Staenly10

... Tak už mi řpijde trapný,když napíšeš 3 skoro stejný komentáře a v každym použiješ stejně trapný zkomolení...

Reagovat
smazaný uživatel

Protože mě udivuje,jak tu někteří brečíte jakej není Erich špatnej a ten "supercoach" jako tradičně nedotknutelný.Už v posledním přestup.termínu rozprodal co se dalo a směle v tom pokračuje.

Dobře pro nás,ale buďte trochu soudní.

Měli by jste Erichovi popřát hodně štěstí a nadávat maximálně na toho "supertrenéra".

Reagovat
Staenly10

Nebudu mu přát stěstí,ale ani něj nenadávám... Jarolím sice poslední rok to taky nevede bůh ví jak,ale jen tak pro nic za nic by ho nevyhodil,něco v tom bejt muselo. A nevím proč najednou odbočuješ k tomu,co dělá a nedělá Jarolím.

Brabec byl sice kapitán,ale ty výkony nebyly ideální. Zvláště ten poslední půl rok by to líp snad i Vlček zahrál na stoperovi líp...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
salami

kdyby byla chyba jenom na straně Slavie tak Brabec duvod řekne, jenomže on mlčí a je jasný že zas tak čistý ruce nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně. Kdyby v tom byl čistě,tak to řekne. Je jasný,že ho Jarolím nevyhodil za špatný výkony na hřišti. Jestli si vsadil, tak nic než vyhazov si nezaslouží. Tím ukázal,co je zač a že teď přestoupil do Sparty to jenom podtrhl.

Reagovat
smazaný uživatel

a kdyby Brabec promluvil, tak napíšeš, jaká je to krysa, že vynáší špinavé prádlo na veřejnost. Prostě je to začarovanej kruh

Reagovat
smazaný uživatel

To bych neřekl. Však by akorát objasnil příčinu toho vyhazovu. A jestli je to s tím sázením pravda, tak se aspoň přestane házet špína na Jarolíma. Dost lidí tady bez nějakých důkazů tvrdí, že za to může jenom jeho ego a že nechtěl v šatně nikoho, kdo měl silný slovo. To mě příjde jako kravina.

Reagovat
smazaný uživatel

naopak. Přijde mi to vcelku logické.

Reagovat
smazaný uživatel

Logické,že ho kvůli tomu vyhodil? Že má silný slovo? Jestli je to opravdu tak, tak je Jarolím magor. Ale já si prostě nemyslím,že to je důvod jeho vyhazovu.

Reagovat
salami

pokud je chyba na jedný straně tak proč to neříct?to neni vynášení špinavýho prádla, očividně se ale bojí, že bysme se mohli dozvědět naoplátku i něco na něj.

Reagovat
smazaný uživatel

Já si upřímně myslím, že to je fakt jeho chyba a ne Jarolíma.

Reagovat
smazaný uživatel

ano, a další hráči, které Jarolím odpálil, taky měli svoje chyby ...

Ono není špatné taky umět jedat s lidma a nechtít mít pod sebou jen nemyslící roboty, co budou jen kývat hlavičkama a říkat, jak je ouč skvělej a má vždy pravdu

Reagovat
salami

je jasný, že Jarolím jedná s hráčema hloupě, díky němu tam už zřejmě nebude hrát Belaid, s Pekhartem to taky mohl zvladnout líp, ale když někdo odchází tak jde za peníze, tak proč prosím neprodali i Brabce a pustili ho jentak?Já to vidim nějak tak, Slavia dlužila Brabcovi nějakej plat, přišlo se na to že sázel na zapasy, rozhodli se že s nim ukončej spolupráci a obě strany budou mlčet.

Reagovat
smazaný uživatel

anebo to bylo tak, že s ním Jarolím měl nějaký jiný problém a než ho odstavit mimo kádr nebo třeba do béčka, tak se domluvili, že se rozejdou a budou mlčet. Je to naprosto stejná logika, jako ta tvoje, ale z druhé strany.

A ještě zareaguju na ten tvůj argument, proč mlčí Brabec. Zeptám se tě, proč teda mlčí vedení Slávie nebo Jarolím. Mohli to vysvětlit a měli klid. Jenže oni mlčí a mohlo by to nahrávat, že mají nějaké máslo na hlavě, co myslíš?

Reagovat
salami

ted jsem to psal, oni zase jemu dlužili podle mé teorie, to se taky nerado pouští na veřejnost

Reagovat
smazaný uživatel

No já právě myslím,že tím že mlčí Slávie pomáhá Brabcovi, protože kdyby se vědělo, že si proti vlastnímu týmu vsadil, myslíš,že by dostal nabídku?Po 2 titulech se Slavia mohla zachovat ohleduplně vůči němu. Je to jenom názor. Může být pravda všechno co je tady napsaný, ale já si myslím, že je to tak jak říkám.

Reagovat
smazaný uživatel

No nevím, jestli to byla sranda s tím platem,ale asi jo, protože mu tím vyhazovem musela Slavia vyplatit daleko víc peněz než mesiční výplatu..nebo 2 či 3.

Reagovat
smazaný uživatel

Však protože odpálil M.Jarolíma se mluví o tom, že odpálil všechny bezdůvodně.Ale to silně pochybuju. To že nebude všechno tolerovat chtěl dokázat asi tím vyhazovem Marka.Podle mě chyba. To že by se mohl naučit jednat s lidma je sice pravda, ale trénuj namyšlený primadony. Myslíš,že s něma můžeš vycházet,když třeba nehrají? Prostě si vybral cestu pevné ruky. Dobrej příklad je Hřebík ve Spartě. Proč se jednou mohl dostat v LM tak daleko a podruhé byl s něma špatnej a nedokázal uhrát nic a gradovalo to až k vyhazovu? Vyznával stejnej styl práce. A najednou to nešlo? Někteří nechtějí tak makat a když mají milionový smlouvy,tak si věří, že vyhodí spíš trenéra jak je,když nebudou podávat dobrý výkony.Tak to v česku chodí.

Reagovat
salami

třeba Marka Jarolíma nelituju, nic moc nepředvedl, laxní přístup a na jeho pozici je dost nadějnějších i snaživějších hráčů

Reagovat
smazaný uživatel

To mě se zas celkem líbil. Podle mě lepší než Volešák a Belaid mohl mět kvalitní náhradu.Později se ukázalo,že možná by Jarolím zahrál líp jak Belaid teď na podzim.Ale težko říct.

Reagovat
salami

já tohle už an i nechci moc řešit, ale je jasný, že ze Slavie nebyl vyhozenej pro nic za nic a tudíž by neměl mít duvod dělat slavistům takovej "naschvál", když mu jde o prachy mohl zustat v Turecku, když mu jde o fotbal jak řiká mohl jít třeba do Boleslavi.

Reagovat
rufus

Brabec rozděloval v kabině prémie po zisku titulu, vynechal ale Jarolíma a tomu se to hodně nelíbilo.

Reagovat
salami

a to máš z jakýho zdroje?

Reagovat
rufus

Od jednoho ligovýho hráče.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas,supertrenér jarolím je zkáza Slavie.Nic nedokázal, akorát prodat hráče, spíše vyštvat.Koncepce, vždyť ten blb ani neví co toje.

Reagovat
smazaný uživatel

Dovedl Slavii ke dvěma titulům?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano,coby kapitán.

Reagovat
Tsigi

Erich ,,Tipsport,, Brabec zpět v lize, zajímá mě, jak to bude vypadat ve spolupráci s Řepkou

Reagovat
smazaný uživatel

vítej, Erichu.

A Slávisti, nenadávejte mu. Vyhodili jste ho, tak nevím, proč by vám to nemohl vrátit. Mám dojem,ž e jako vendetta by to nemusela být špatná

Reagovat
smazaný uživatel

Hattrick v derby

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
salami

vyhodilo ho vedení a tohle je plivnutí do tváře všem slavistickejm fandům, mohl si vybrat jakejkoliv jinej klub, jelikož mi nikdy nepřirostl k srdci tak si to ažtak neberu, ale v derby mu to dame pěkně sežrat a hodně štěstí do novýho anažmá mu taky nepopřeju.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže neměl přestupovat do Sparty kvůli těm velkejm fandům, co mu po vyhazovu nadávali (výkonnost, sázení, děcky a kdovíco se o něm všechno popsalo a všechno od těch jak ty říkáš fanoušků, kterým teď plivl do tváře) a nepodrželi ho vůbec nijak? Hm, to jsou skvělí fandové

Reagovat
salami

ne každej klub má fanoušky co házej jogurty na autobus a nadávaj nově příchozímu kouči, velká část fandů byla proti, jenom má trochu kultivovanější zpusoby než parta z Letný.

Reagovat
smazaný uživatel

tvoji kličku chápu, nicméně jsi mě přesvědčil, že mám pravdu já. Fandové ho kritizovali a kritizují dotěď, neberou na něj vůbec žádné ohledy a on na ně brát ohledy má? Trochu zvláštní logika

Reagovat
salami

je to tvuj nazor já myslim že to neni tak jednostranný jak to vidíš s těma fandama, ta kritika se objevila ale hlavně po jeho řečech že by se Spartě nebránil a že se těší na Tomáše, ale dobře at si jde do Sparty, ale mě mrzí že se nehledí na tokový věci jako je klubová oddanost, jednou to byl slavista navíc kapitán tak by se podle toho měl chovat, prostě se nediv že se to slavistům nelíbí.

Reagovat
smazaný uživatel

ale já nepíšu o řečech, když už mluvil o Spartě. V té době, je už jasné, že na něj budete plivat, ale mluvím o době, kdy jste ho vyrazili. To bylo v diskusích hodně názorů, co asi hrozného udělal a různé spekulace se nadhazovali skoro obden (přeháním ). A podpory se Brabec od fandů Slávie, kterým dal jako kapitán dva tituly nedočkal veškeré žádné. A o tom píšu - proč by měl brát ohledy na fandy, kteří ho odepsali a nepodpořili?

Reagovat
smazaný uživatel

OT:

Wilshere hostuje v Boltonu

Jack Wilshere se na podzim nedostával příliš často na hřiště, což by se ve zbytku sezony mělo změnit - talentovaný fotbalista odchází z Arsenalu na hostování do Boltonu.

Tak to nieje dobrá správa pre Weissa

Reagovat
smazaný uživatel

To tedy.

Já myslím že Wigan nebo Hull by mu vyhovoval více.

Reagovat
smazaný uživatel

On sa ale nechcel presťahovať z Manchestru...Bolton je cca 50 km od Manchestru. Snáď na to nedoplatí

Reagovat
smazaný uživatel

Má tam frajerku,četl jsem.

Snad ne.Je to talentovaný kluk,potřebuje hrát.

Hodlám zajet do Žilina na Slovensko-Norsko,tak jsem zvědavý..

Reagovat
smazaný uživatel

no snáď nebudeš ľutovať že si tam išiel náhodou nevieš či wilshere hrá na pravej alebo ľavej strane?

Reagovat
smazaný uživatel

Nn

Reagovat
smazaný uživatel

pravé, občas v útoku...

Reagovat
smazaný uživatel

on ako ľavák hrá z pravej strany? asi niečo na spôsob messiho

Reagovat
smazaný uživatel

sorry, asi jsem přestřelil, měl jsem pocit, že hraje zprava, ale je možný, že tomu tak není (jen vím, že jednou nebo dvakrát střídal a hrál napravo)

Reagovat
smazaný uživatel

no ja som na to podobne, tiež som ho videl raz hrať a hral na pravo tak preto som sa pýtal

Reagovat
smazaný uživatel

Oba hrajou na jiný pozici...

Reagovat
fantomas

V Boltonu si Wilshere podhrot nebo AM těžko zahraje.

Reagovat
Tsigi

spíš otázka, jestli to je dobrý zpráva pro Bolton o udržení se s mladýma hráčema hraje těžko

Reagovat
smazaný uživatel

to máš pravdu ale horšie ako to bolo doteraz to už (snáď) nebude

Reagovat
smazaný uživatel

3 tituly po sobě, to není špatný

Reagovat
smazaný uživatel

Já, jakožto Slávista, jsem rád... Hráč to není špatný, ale jeho síla je v tom, že umí šéfovat obranu, jinak není dost tvrdý, technický ani rychlý. Má přehled o hře, to ano a dokáže spoustu věcí vyřešit s určitou grácií, ale není ani zdaleka tak dobrý, jak nás média masírují...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

100 pro Bohemians 1905

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
RickNash

koenčně někdo stejnýho vyznání

doceal se bavim, jak tady na sebe rumni a sešívky plivou

Reagovat
RickNash

btw: znáš tohle? http://img196.imageshack.us/i/hajzly.png/

do týhle diskuse se to i docela hodí

Reagovat
smazaný uživatel

uŽIJTE SI HO.

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra. sry za Caps...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
rufus

Vidim to stejně.. Neni tak kvalitní, abysme ho museli ve 33 letech kupovat. Budou si překážet s Řepkou, protože to co jde Brabcovi nejlíp je dirigování obrany. Zabere místo pro Hejdu a Nikyho, kdy jindy mají dostat šanci mladší než po boku Řepky. A je to bývalý kapitán Slavie. Samý pozitiva..

Reagovat
smazaný uživatel

Až čas ukáže...

Reagovat
smazaný uživatel

Brabec- typický český kopálista!!! Je mi slávistů ( pravých fans) líto,že za ně kopal takový šmejd...

Reagovat
smazaný uživatel

Wow, ACS teď budou hrát s dvouma předstoperama? Bo jak už tady zaznělo, kdo z nich bude běhat? V SKS to byl Suchý, v ACS Hubník...Takže gratuluju Spartě, že našli novou, světovou taktiku, resp. rozložení sestavy na dva předstopery a potom krajní beky

Reagovat
smazaný uživatel

Oni jsou to právě 2 stopeři a mají dostatek zkušeností na to, aby se nemuseli jak blázni honit po hřišti, ale situaci přečetli

Reagovat
smazaný uživatel

ale rychlost jim chybí a počkej, až okolo nich budou běhat mladí zající A třeba Suchý s Hubníkem, ti uměli i zaútočit

Reagovat
smazaný uživatel

Rychlost jim chybí, ale to se v lize neprojeví, to se projeví v evropských pohárech, ale očividně je teď priorita liga.

Reagovat
smazaný uživatel

jo ahááá, oni teda nabídnou Brabcovina jeho věk nadstandartní podmínky, aby potom leštil lavici apod.? A nepiš, že je tam od toho, aby dával zkušenosti Hejdovi aspol. bo ti už pomalu sbíraj od magora Řepky

Reagovat
smazaný uživatel

*Brabcovi na...

Reagovat
smazaný uživatel

Kde píšu něco o leštění lavice?

Reagovat
smazaný uživatel

ne, tos nepsal ale napsal si, že pro ACS je prioritou liga teď, že? Ale co, až se dostanou do poháru (doufám, že ne), co potom s Brabcem, kterej to nebude stíhat a Magor taky už není nejmladší? To bude propadák ale vlastně, co já si stěžuju, já budu jenom rád...

Reagovat
smazaný uživatel

Takže asi tak: v lize se hraje 30 zápasů, v evropských pohárech Sparta odehraje srovnatelný počet zápasů asi jako v Ondráškovka cupu, řekněmě třeba 10, když beru i předkola. Tudíž Brabec bude dobře využitelný pro 40 zápasů v sezóně a jen pro těch 10 v Evropské lize ne. A s tímto kádrem na LM nebo delší účast v EL nepočítat nemůže, ani kdyby místo Brabce měli třeba Vidice. Tudí Brabec bude hrát a v drtivé většině zápasů se jeho pomalost neprojeví a v tom zbytku si s tím Sparta musí poradit, třeba tím, že bude hrát na 2 DM.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, fajn, koukám teda, že Sparta má asi nějakého tajného sponzora, když si dovolí platit takové peníze hráčovi, kterého využije jen kdesi na vesnici a v lize, to teda smekám....

Reagovat
smazaný uživatel

Naše liga je vesnice oproti LM nebo EL, to bohužel platí již delší čas. Stejně jako fakt, že na úroveň pro LM nebo play off EL má jen pár hráčů z celé ligy. A že k nim nejspíše nepatří Brabec, není tudíž nic překvapivého.

Reagovat
smazaný uživatel

mě de ale o to, že koupili hráče pouze pro Českou ligu a že za to bude brát nadstandartní peníze, LM, či PO EL sem netahej, tenhle nákup mi příjde zbytečnej, Sparta měla dát buď na Hejdu, aby se na jaře pořádně vyhrál a získal zkušenosti jako kdysi Hubschman či tam dát toho bláznivého Rakušáka bo ho určitě původně nekupovali na lavici..

Reagovat
salami

rozmysli si to, timhle krokem ukázali, že Brabec bude hrát i v pohárech, protože pokud by teda měli nebo přivedli někoho, kdo stačí na poháry proč by proboha neměl stačit i na ligu?

Reagovat
smazaný uživatel

Já netvrdím, že nebude hrát poháry. Já jen tvrdím, že pouze v pohárech bude mít problém s rychlostí a že tam bude muset Sparta improvizovat. Nikde nepíšu, že v pohárech bude sedět.

Reagovat
salami

ok, navíc u nás sehnat stopera co stačí na poháry je fakt fuška

Reagovat
smazaný uživatel

Kubo,Kubo ty meleš....

Reagovat
smazaný uživatel

vím, pravdu... ale těžko to vysvětlovat někomu, kdo napíše to, co ty o pár příspěvků výš

Reagovat
smazaný uživatel

Njn... spartan baby,že? To nemá smysl. Časem pochopíš...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a pro to píšu 100 pro Bohemians 1905

Reagovat
smazaný uživatel

Reaguju na to co si psal 19.50... nedělej ze sebe většího troubu než si.

Reagovat
smazaný uživatel

A já reaguji na to, co jsi napsal v 20:15 a tak můžeme pokračovat. Trouba jsi ty, když jsi napsal to, co jsi napsal, s tím už nic nenaděláš.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo takhle? ... tak to sorry za to "spartan baby"... mělo tam být "klokan baby". Dobrá výmluva za tu tvou komentář( 19.50)... asi ti to ve škole jde ...

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš jde o tvoje myšlenkové pochody než o to samotné "sparťan baby"...

A do školy už nějaký pátek nechodím, ale máš pravdu, šlo mi to tam vcelku dobře

Reagovat
smazaný uživatel

To je ale blbost..

Reagovat
smazaný uživatel

není, podívej se na zápasy obou eS..Řepka, Brabec byli vzadu a Hubník, Suchý chodili víc dopředu či byli víc konstruktivnější obránci, než tihle dva...

Reagovat
salami

u Suchýho to neni až taková pravda, Suchý hrál tak trochu stylem právě toho zkušenýho a dopředu se moc nepouštěl, to už bylo když se vydal na výlet.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo? A kdo byl víc techničtější? Brabec či Suchý?

Reagovat
salami

hele těžko říct, řekl bych že Brabec byl konstruktivnější, nemusíš se hned rozčilovat ale Suchý nebyl klasickej prototyp mladýho běhavýho a ještě ofenzivního stopera

Reagovat
smazaný uživatel

jo, oke, tady jsem to nejspíš zaměnil, já moc Pražská S nesleduju

Reagovat
salami

proto to doplnuju, mohlo se to tak zdát, ale sledoval jsem Suchýho opravdu pozorně, to ale nemění nic na tom, že ve Spartě ted jsou 2 starší pomalejší stopeři co se dopředu moc nehrnou, a já osobně doufam že jim to moc nepujde, výhoda je že všude čtu jak jim to bude spolu klapat a div že je nevyhlašujou nejlepší stoperskou dvojicí ligy, myslim že po prvních pár zapasech už budou trochu soudnější.

Reagovat
smazaný uživatel

já bych je vyhlásil nejstarší a nejdražší a přidávám se k tobě, taky doufám, že se jim moc spolu dařit nebude

Reagovat
smazaný uživatel

V to doufám,že jim to nepůjde

Reagovat
smazaný uživatel

já se jen musím pousmívat, jak mě tu má každej za ortodoxního slávistu...

Reagovat
smazaný uživatel

To nebylo na tebe..

Reagovat
smazaný uživatel

Co mám na to říct? Holt se bude muset upravit herní systém, ale Pepa s Hašanem si poraděj

Reagovat
smazaný uživatel

Nadstandardní peníze bude hrát, protože v lize by měl patřik k těm nejlepším. Že to nestačí je LM nebo PO EL je smutné, nejspíše pravdivé a především k zamyšelní u těch ostatních obránců. Z mého pohledu je to dobrá posila pro momentální řešení situace, kdy Sparta chce a i potřebuje vyhrát ligu. Z hlediska budoucnosti kádru by samozřejmě bylo lepší, kdyby udělali to, co píšeš ty.

Reagovat
smazaný uživatel

sry, to měla být reakce na trevora

Reagovat
smazaný uživatel

jo, pokud má Sparta peníze na tohodle obránce, kterej jim bude platnej a npůl sezony a na sestavu někde ve vesnici, až budou hrát Český pohár, tak bůh jim ho přej, ten rozpočtovej mega shodek je asi nechává klidným

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby to bylo o jeho plat méně, tak by to vliv stejně nemělo.

Reagovat
smazaný uživatel

ale o něčem to vypovídá, přece, když nemáš prachy, tak nebudeš kupovat obránce, co chce mega plat a bude ti dobrej jen na GL, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Že tě to sním baví . Škoda reakcí.

Reagovat
smazaný uživatel

já si zkracuju čas na Bundesligu

Reagovat
smazaný uživatel

?? Už se dávno hrae! Běží 17.min.

Reagovat
smazaný uživatel

sakra...Nj, koukám, nějak sem se zapomněl, díky

Reagovat
smazaný uživatel

To by ovšem nemohli koupit nikoho a co si budeme povídat, spolehnout se na Hohenedera nebo mladíky?! To by nedopaldo dobře. A koupit někoho pro EP? Kde ho vzít a nekrást?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, sám si psal, že je to de facto na tohle jaro, proč tam nedat toho Hejdu, když je to takovej talent? Šimůnek taky hrál a jak se mu vedlo.. A správně, kde vzít prachy a "nekrást" na Brabce?

Reagovat
smazaný uživatel

To už je ale otázka na jiné. Že je Hejda takový talent tvrdí kdo? Nebo lépe řečeno je takový talent, aby hrál hned v základu? O tom můžeme jen spekulovat. Brabec je jistota, lepší není k mání a je to lepší varianta než horší a levnější.

Reagovat
smazaný uživatel

A proč ho nezkusit vedle magora? To má furt hrát v béčku?

Reagovat
smazaný uživatel

Magora neznám....

Ale jinak při systému se čtyřmi stopery je dobré mít k dispozici 4: Řepka, Brabec, Hejda, Hoheneder ( )

Reagovat
smazaný uživatel

nedělej se zas

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš nechápu, proč máš tu potřebu.

Reagovat
smazaný uživatel

chceš říct, že sem jedinnej člověk v ČR, kterej pasuje Řepku do role magora? A to je ještě slušný výraz...

Reagovat
smazaný uživatel

Jedinej samozřejmě nejsi, ale přijde mi to jako trapná a obehraná písnička. Asi jako když někdo píše pořád Buznaldo atd. Nikdo je nenutí toho hráče milovat, ale toto...

Reagovat
smazaný uživatel

to není buznanonaldo či jak se to píše, pro mě je to buzerant jak vyšitej...

Reagovat
goodbay

myslím, že převzal plat Bergra, takže minimálně půl roku je to může nechat klidnýma

Reagovat
goodbay

myslím, že převzal plat Bergra, takže minimálně půl roku je to může nechat klidnýma

Reagovat
smazaný uživatel

Je to dobrá posila...snad to Slavii vrátí...nedivim se mu,že šel právě do Sparty...vyhodili ho a teď chtěli aby se tam vrátil Slavie Brabec

Reagovat
smazaný uživatel

Erich ..ACS MISTŘI !!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

a vítězové EL a vítězové Lm a vítězové Mistroství klubů!!!!.... a potom vypneš plejsta a půjdeš spát

Reagovat
smazaný uživatel

A jeste nez ho vypnu,tak Erich da gol Slavce

Reagovat
smazaný uživatel

klidně i ManU, mě je to jedno

Reagovat
smazaný uživatel

na tom ale nic nemeni,to co sem psal nahore

Reagovat
smazaný uživatel

Mě je to ale skutečně jedno ale Sparta titul doufejme nevyhraje

Reagovat
homeles8

Já jsem dal ve fifě hattrick s Pavlem Kučerou proti Interu ve finále LM

Reagovat
smazaný uživatel

ja ve skupine s Bohemkou proti Celtiku sem vyhral 4-1 a 2x se trefil Kincl

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jo!

Reagovat
smazaný uživatel

2 honza122: nespletl jsi se krapet o par let?

Reagovat
smazaný uživatel

Proč jako?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim presne, ale Sparta nema nejvic slovaku v lize na zaklad. A myslel jsem jsem majitele

Reagovat
smazaný uživatel

SLÁVIA FOREVER!Brabec je ZRÁDCE,DERBY BUDE PEKLO!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

celkem k smíchu....

Reagovat
centos

To jsem na to vaše peklo fakt zvědav

Reagovat
smazaný uživatel

honza122,je pravda že za Spartu hrálo vždycky dost Slováků a pořád hraje,

no a co?

Mně nikdy osobně žádnej Slovák ve Spartě nikdy nevadil-třeba Vlada Weisse jsem měl hrozně rád,skvělý hráč ale bohužel hodně náchylnej ke zraněním,

dokonce kvůli nim nešel do Ajaxu a i ve Spartičce většinu času promarodil-hlavně výrazně pomohli k tomu,

že ti Tvoji Seshiti se Sparťě v počtu úspěchů nemůžou absolutně rovnat.

Takže asi tak,chytráku

Reagovat
smazaný uživatel

závidí

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo,závist je sviňa

Reagovat
smazaný uživatel

A CO BYCH MĚL SRA.LTĚ ZÁVIDĚT?WEISSE SI TAKY PAMATUJU,PRAVEJ UBREČENEJ ČOBOL,ČLOVĚK KOLEM NĚJ PROŠEL A UŽ SE VÁLEL,VĚTŠÍ SIMULANT JE SNAD JENOM WILFRIED A TEN JEŠTĚ MLÁTÍ MALÉ DĚTI!

Reagovat
smazaný uživatel

tak tohle už je moc

Reagovat
smazaný uživatel

Vlado odehrál za Spartičku jenom 4 zápasy a jediný gol dal Slátancům,

Bony rozhodl posledni derby.

To musí hodně bolet

Reagovat
smazaný uživatel

hele s timhle to nemusíš ani řešit,prostě to neunesl a to je konec....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

za tohle bych dal Jarolímovi Nobelovku za blbost

Reagovat
smazaný uživatel

Slávista?Pak klobouk dolů..

Reagovat
smazaný uživatel

to snad ani ne,ale rozhodně spíš jak sparťan..........

Reagovat
smazaný uživatel

Jako jedine co me tesi na tom ze Derby bude mit fakt naboj,,,jinak jsem byl jasne proti kvalita neni takova,,mediema a odbornikama typu Bejbl,Suchoparek,Vizek atd... kteri tvrdili a tvrdi ze Erich je pan obrance a srovnavali ho s repou dokonce no radsi nekomentovat....Me nejde tak ani o vek protoze my potrebujem 4 stopery a proc nemit dva zkusene a dva mlade?Nevidim v tom problem navic kdyz na krajich jsou mladi hraci tak proc nemit stred zkuseny o to me nejde...Ale ta kvalita boze Brabce hraj od podlahy,doufam ze te to Tom nauci,,,,jinak si myslim ze bude mit nehoraznou motivaci takze by snad moh hrat aspon prumerne

Reagovat
smazaný uživatel

o jeho výkonost bych se nebál...

Reagovat
smazaný uživatel

Moc nadšenej z Vrabčáka nejsem, to začínáme stavět starobinec nebo co? Řepka, Berger, Sionko, Blažek, Brabec zachvíli budou potřebovat francouzský hole

Reagovat
smazaný uživatel

Blažek - na brankáře je v produktivním věku

Řepka - jeho kariéra se blíží ke konci, ale výkonostně patří k nejlepším v GL

Berger - nedá se hodnotit, stále zraněn

Sionko - donedávna reprezentant, platný při nejhorším jako žolík

Brabec - uvidíme co předvede...

Reagovat
fantomas

Berger už skončil, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Berger snad skončil, ne?

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Jediné slovo

Reagovat
smazaný uživatel

(i pro fantomase) myšleno jako, že toho nahrál celkem málo - vím že skončil, zmínil jsem ho pouze kvůli manutd...

Reagovat
smazaný uživatel

Patrik už skončil ty vědmo!!

Reagovat
božský John

Za rok stejně SuperTom přestane hrát a Hoheněco s Hejdou na to budou sami...

Reagovat
smazaný uživatel

přijde Ujfi

Reagovat
božský John

Samej kovanej sparťan...Sionko,Brabec,Řepka..Ujfi..

Reagovat
smazaný uživatel

Sionko: 99-04 Sparta

Řepka: 95-98 Sparta

Reagovat
smazaný uživatel

ale původ je z Moravy

Reagovat
vanGomm

Tak Sparta se rozhodla angažovat starší hráče.Možná na ligu a tím účast v pohárech to stačit bude.Ovšem chce-li hrát Sparta alespoň zákl.sk LM,nebo min.postup ze sk.EL,tak toto asi stačit nebude.A ta 70 ti letá stoperská dvojice se bude sotva ještě zlepšovat.Vždyď moc nechybělo a při určité konstalaci mohli letos v zákl sestavě Sparty hrát tito hráči (letošní narozeniny) Blažek (38,Řepka (36),Brabec (33),Sionko (33),Berger (37) Jarošík (33) a to jsem možná na někoho ještě zapomněl.Jak říkám na naši ligu to samozřejmně stačí.Ovšem na nějaký větší úspěch v pohárech Evropy už ne.

Reagovat
smazaný uživatel

A to mají angažovat mladší hráče jen kvůli tomu, že mají v občance pozdější datum narození? Řepka s Bergerem patřili a výhledově ještě minimálně do příští sezony budou patřit k nejlepším hráčům, Sionko s Brabcem jsou pravda trochu za zenitem, nicméně pořád budou podle mě v lize vyčnívat. Ono je hezký sázet na mládí, druhá věc je že u nás zase takový výběr není-bud mladí hráči prostě ty kvality nemají, nebo si je ostatní kluby cení na příliš vysoké částky. Btw. Sparta má v kádru 2 nejtalentovanější hráče posledních let, ale ti prostě tu výkonnost neměli a nemají, tudíž se logicky sází na starší hráče. Navíc pravidelně hrává Zeman, mladý Kadlec na svůj věk taky dost, čekám že se na jaře bude prosazovat Hejda, možná Folprecht atd. tudíž nelze říct, že by Sparta sázela primárně na seniory... Další možností je angažování cizinců, ale to je v současných podmínkách českých klubů stále docela nákladné riziko s nejistým výsledkem (čest vyjímkám jako Bony či Švento).

Reagovat
smazaný uživatel

Berger už asi těžko bude patřit v příští sezoně k nejlepším hráčům.A myslím ,že kdyby se Řepka dlouhodobě zranil ,tak do formy by se už nevrátil

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě Blažek...To jsou jen spekulace, to klidně může platit pro jakéhokoliv hráče, třeba i Zemana. Ta pravděpodobnost zranění je možná u starších hráčů větší, nicméně zrovna Řepka patří k odolnějším jedincům a zatím nikdy co si pamatuju nějak dlouhodobě nechyběl...

Reagovat
vanGomm

Tak jest-li je to s těma mladýma hráčema,tak jak píšeš, to jsme na tom tedy dost zle.Pokud hráči věkem 35-40let jsou stále lepší než hráči cca o 15 let mladší,tak to v blízké budoucnosti z naším fotbalem nedopadne dobře.Jak se ale mají mladí prosazovat na lavičce?Uvedu příklad Sionko bude v základu,ale tím posadí někoho na lavičku.A zrovna to bude třeba mladý Zeman.Je-li ale Sionko lepší ať hraje,to se nedá nic dělat a je to v pořádku.Ovšem pro ty mladé hráče Sparty je to pak velice špatné vysvědčení.

Reagovat
salami

Jestli Spartě něco chybí tak jsou to hráči v nejproduktivnějším věku, to jest 27-28, ale to se nedá nic dělat, ty nejssou nikde v lize, bud holt hrajou talentovaný mladíci nebo starší hráči, jakmile je někdo v tomhle "ideálním " fotbalovym věku výraznější tak ještě rychle vezme nohy na ramena.

Reagovat
soukup

no a při určité konstalaci tam mohli být samí hráči pod 25, tohle absolutně nemá cenu řešit...

Reagovat
smazaný uživatel

To je děs. Chovanec nekouká na charakter hráče a prostě bere všechno. Když vyjdou tři z deseti, tak si ještě gratuluje, že to byl jeho nápad. Ale Sparta už není taková parta a proto má doma tolik remíz místo ušmudlaných výher proti zoufalým outsiderům, co nepřelezou přes půlku.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

podte si zahrat futbal s ludmi z celeho sveta. kazdy hrac hra sam za seba. nepotrebujes nic stahovat len stlacit play a hrat.

pozri video:http://www.youtube.com/watch?v=BKgH4MZ1lB0

ceska aj slovenska komunita je velmi mala tak nam ju pomozte rozsirit

Reagovat
smazaný uživatel

zajímalo by mě jak dobrou smlouvu ten Brabec dostal

Reagovat
goodbay

na nově říkali prej 8 mega ročně

Reagovat
smazaný uživatel

Vazne se touhle diskuzi nehorazne bavim je videt ze cesi maji sakra malou pamet - kdyz jsme hrali naposledy s naprosto mladym tymem proti Kodani, nepamatujete si jak to dopadlo??byl to des a hruza a treba prave na ten zapas by se nam Erich hodil jak svina. Myslim ze tohle byl celkove dobry prichod plus bonusove body za to jak jsou ve Vrsovicich ted nasrani, a mam samozrejme namysli tu podradnejsi cast obyvatel teto mestske casti Sice kdyz si vzpomenu jak Brabec hral ten posledni pulrok le zase to bylo uz od doby co od nas dostal prvni nabidku, tak je jasne ze tu slavyji chtel urcite trosku shodit a pak supky dupky k nam

No ted zase vazne, puvodne jsem byl hodne skeptickej, ale nakonec ve me prevladly pozitiva a ja mu na stadione nadavat nebudu, teda pokud nebude hrat jako poleno. Snad ho to SuperTom nauci hrat jeste lip a pak muze jit do duchodu a to uz bude cas potom pro Hejdu ci Niklase Za posledni rok si nase vedeni zaslouzi tisice palcu nahoru opravdu uz mam zase krasny pocit, prestupy cely rok vyborne, iniciativa k fanouskum na vysoke urovni, takhle by to melo vypadat SPARTA FOREVER

Reagovat
smazaný uživatel

až vyvrcholíš, utři se kapesníčkama cype.... Nepřeháníš to už, viz. "podřadnější část obyvatel Vršovic".....Už jenom kvůli těmhle blbejm přirovnáním mám raději SKS než vás...

Reagovat
Bakary3

Taková ivoshkova klasika, stejně jako ta "slavyje", nevim, no, mně přijde trapný psát třeba "sralta", ale někdo to prostě plácne do každýho příspěvku..

Reagovat
smazaný uživatel

je vidět, že je to ještě nevybouřený puberťák, co si honí ego tady na netu, v reálu to bude nejspíš nějaký tichošlápek, co si ani neup*dne...

Reagovat
smazaný uživatel

Teď ovšem reaguješ na něco, co předvádíš taky, takže podle toho jsi také nevybouřený puberťák?!

Reagovat
smazaný uživatel

ukaž mi, kde sem psal ty šílený synonyma co on, jsem zvědav, co vytáhneš a nepiš magor Řepka bo to používá každej

Reagovat
smazaný uživatel

to neokecáš, je to úplně to samý a pokud vidím, tak toho magora např. v této diskuzi píšeš jedině ty.

Reagovat
smazaný uživatel

tak ho jako veřejného nepřítele no.1 nebudu vynášet do nebes, ne? A propo, on se tak chová, proč ho tak neoslovovat?

Reagovat
smazaný uživatel

Viz včerejší reakce: milovat ho nemusíš, ale pokud máš potřebu ho tak nazývat, tak jsi magor sám.

Reagovat
smazaný uživatel

schválně, porovnej moje příspěvky o Řepkovi a příspěvek od toho zamindrákovaného sparťana a porovnej, co je větší extrém

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde o to větší nebo menší, ale styl je srovnatelný.

Reagovat
smazaný uživatel

fajn, tak když to bereš takhle...

Reagovat
salami

Už se těšim až skončí tahle pauza a konečně se bude zase hodnotit podle výkonů a výsledků, a ne podle přestupů, sestav na papíře a keců rádoby odborníků ve Sportu. Líbí se mi ta vaše namyšlenost, jak už v podstatě slavíte titul, ale asi jste zapomněli na to co jste na podzim předváděli v lize, samá plichta, golu jak šafránu a to vám ještě odešel nejlepší pilíř obrany kterej zaroven střílel i goly a nahrazujete ho spíš kecalem a dirigentem, kterýho tam v podstatě nepotřebujete.Jenom neschopnost a obrovská vyrovnanost ostatních týmů vas drží na dostřel ale doufam že vas zase navrat do reality probere, protože už nemate Peltu abyste cinkli jaro a udělali 42 bodů.

Reagovat
smazaný uživatel

Brabec? Nemrzí mě. Poslední půl rok ve Slávii herně nestíhal a k čemu je kapitán ze kterýho si můžou mladí dělat srandu.. Co tam doopravdy bylo se jen těžko dozvíme.. Podle mě ale rozhodlo 600 000 jeho strejdy na výhru Kladna a čirou náhodou zrovna Brabec zavinil neskutečnej jedinej gól Kladna. Sparta dělá chybu..místo, aby vedle Řepky vyrůstal mladej stoper, pořídí k němu dalšího veterána, je to absolutně nekoncepční tah. Až Řepka skončí-Brabec ho nenahradí.. Ale rozhodně nebudu říkát, jakej je to **** a křičet na něj o zápasech... Svůj LVÍ podíl na 2 titulech měl a že hraje pro peníze? ....kdo ne Jen mě mrzí, jak velká většina pitomců a to na obou stranách se vyrojila. Ivoshek má vlastně radost z příchodu pomalého, slávisty, který bude zabírat místo mladším jenom proto, že to nasere určitou skupinu lidí z Vršovic a přesně tahle skupina mu dá o zápasech tak zahulit, že z toho bude hoch ještě špatnej. Kdybych se měl rozhodnout momentálně jestli Kopic nebo Brabec, tak říkám Kopic Kdo ho letos viděl v nějakém přáteláku, tak mi dá za pravdu. Neskutečnej ve vzduchu..

Reagovat
Bakary3

Já ho Spartě přeju, vim, že u něj všichni viděj toho šéfa, to on je, ale takovýho Sparta nepotřebuje a hlavně- on hrál hrozně a v nějakejch 32-ti letech nepředpokládám zlepšení, už ve Slavii byl těžkopádnej, pomalej.. ve spojení s Řepkou..

Reagovat
smazaný uživatel

až přijedou na Bazaly, tak je proženem a domů pojedou s brekem

Reagovat
smazaný uživatel

Čobolská Sralta i s tim ZRÁDCEM VRABCEM nebude v derby žádnej soupeř!!!!!

---SLAVIA---

Reagovat
božský John

SPARTA JE NA MARÁCH ! ! !

Starý nekopa a sázkař Brabec potopí Spartu,to je REALITA ! ! !

PS: SLÁVIA NAVŽDY = AŽ DO SMRTI ! ! !

SK SLÁVIA PRAHA - MISTR

2007/08 - Arsenal : SLÁVIA 7:0

2008/09 - SLÁVIA : Tiraspol 1:1

Reagovat
smazaný uživatel

nechce se mi hledat ale taky by se našlo pár super výsledků Jablonce v Evropě, počínaje jedním Švédským týmem (?) a konče třeba tím Kyperským

Reagovat
božský John

Sem napodoboval katána z idnesu..

To já zaplaťpámbu nepamatuju...jedinej pohárovej mač co pamatuju byl s Austrií nedávno,tam jsme ostudu neudělali

Reagovat
smazaný uživatel

no, já si pamatuju, jak Zdenda Jánoš chytal penalty proti Kypřanům ale to už je kurde dlouhá doba

Reagovat
goodbay

na nově říkali prej 8 mega ročně

Reagovat
goodbay

sorry to je jinam

Reagovat
smazaný uživatel

Erich Brabec, výborná posila. S Řepou budou nepropustní.Jen se musí spolu sehrát. A co se týče Maniho, tak to je nej levý bek v lize. Mladý kluk, který dal přednost Spartě před velkejma prachama o red bulu. Ač je to cizinec tak je to SPARŤAN.!!!!!sLÁVISTI UŽ NEVÍ CO BY ZÁVISTÍ PSALI, TAK HANOBÍ JMÉNO ERICHA.Největší potopou Slavie je Jarolím. Je to idiot, který neví co dělá. On tu sešitopu posranou slavii potopí úplně do zapomění. SPARTA MIST5II!!

Reagovat
smazaný uživatel

měl by si se jít léčit

Reagovat
smazaný uživatel

brabec je slaby, moc si nezahraje ikdyz je urco lepsi nez ten kreten repka

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele