Add to Google
Přidej na Seznam
Přidej na Netvibes

Blažek, Hušek a Žofčák prodloužili smlouvy se Spartou

21.12.2009 12:47 - Aktuality
Jaromír Blažek (© www.sportuj.com)
 
Vedení Sparty si pojistilo služby brankáře Jaromíra Blažka a záložníků Luboše Huška s Igorem Žofčákem, se kterými prodloužilo smlouvy. Blažek podepsal nový kontrakt do června roku 2011, Hušek s Žofčákem se dohodli na ještě o rok delší smlouvě. Všem třem ty staré měly vypršet po této sezoně. ČTK o tom dnes informoval personální ředitel klubu Jakub Otava.

Šestatřicetiletý Blažek tak svým krokem dal najevo, že na jaře ještě nehodlá ukončit aktivní činnost, přestože takovou možnost před časem úplně nevyloučil. Dlouholetá sparťanská jednička v klubu bude působit dál. "Je stále oporou, proto jsme s prodloužením smlouvy neváhali," řekl Otava. Blažek se navíc dohodl se šéfy klubu, že i po skončení kariéry bude ve Spartě pokračovat v blíže neurčené pozici.

Člen širšího kádru slovenské reprezentace Žofčák si nový kontrakt vysloužil výkony během podzimu, kdy se stal pevnou součástí základní sestavy. Hušek, který v únoru v přípravném utkání v Maroku nahlédl i do reprezentace, se Spartě hodí díky své univerzálnosti. Může totiž nastupovat ve středu zálohy i obrany, i když jej často sužují zdravotní problémy a během podzimu zasáhl jen do devíti ligových utkání z šestnácti.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 1768
Komentáře (150)
Bianconero
21.12.2009 12:48
Ty největší hvězdy
$trike.Lampard
21.12.2009 12:52
Blažek mezi ně bezesporu patří.
Raul07
21.12.2009 13:41
Bianconero
21.12.2009 13:42
Bohužel je to smutný, že zrovna on musí patřit v tomhle věku mezi největší hvězdy Sparty
Raul07
21.12.2009 13:55
to sice jo ale podivej se na lepsi tymy...taky tam chytaj brankari 36-39 let...jenze je pravda ze ve sparte by mel zacit chytat mladik...Svenger by nemusel byt uplne spatny jenze nejdriv by si mel nekde poradne zachytat v prvni lize treba Sigma na tom neni s brankarema tak dobre...nebo bych se nebal koupit treba Danka - v soucasnosti jeden z nejlepsich golmanu nasi ligy ted uz to ma snad v hlave i v poradku...v plzni ted chyta vyborne
$dolar$
21.12.2009 13:58
Na Danka zapomen a vubec jeho jmeno si vymaz z hlavy...
Raul07
21.12.2009 14:02
koupim ho do sparty no to si nekam zapis
Bianconero
21.12.2009 13:58
Blažek není Van Der Sar, Toldo, Zoff nebo Perruzi. Tady už měli být mladí brankáři. Ale pokud chce Česko jít ještě níž v bodovém žebříčku a úrovní, budiž jim to přáno, jde jim to stále lépe.
Raul07
21.12.2009 14:02
a GL neni PL...
Bianconero
21.12.2009 14:03
Ano, ale mluvil jsi o brankářích ve věku 36-39 let, proto jsem dal příklady. V Čechách je třeba umět poznat, kdy máš odejít, spousta lidí to nedokáže.
Talkers
21.12.2009 14:24
Ale že by měl skončit Blažek?

S finanční a herní situací Sparty je jen dobře, že s ním prodloužili. Jim hoří jiné posty, kde potřebují nakupovat a utrácet desítky milionů v tomto okamžiku za Daňka nebo někoho jiného nemá smysl, když je Blažek na podobné úrovni. Blažek spartu nijak nepotápí, mohli by mít i lepšího golmana, ale třeba v létě někoho koupí.
Bianconero
21.12.2009 14:26
Tak to určitě, mě se zdá, že Sparta hoří na každém postu jenom ne na tomhle. Ale jak jsem už mnohrát napsal, je to smutný kam se český fotbal dostal.
Raul07
21.12.2009 14:40
ano tam nas bota netlaci ale casem stejne bude muset prijit novy golman a Blazu nahradit...ale zatim to nechme jak to je stejne Blaza prodlouzil
soukup
21.12.2009 15:08
proč by mělo to, že chytá Blažek nějak snižovat českej fotbal? absolutně nechápu tvoji logiku
Bianconero
21.12.2009 15:11
To, že hráč jeho věku hraje v nejúspěšnějším týmu českého fotbalu je na pováženou. Dřív tu byl Petr Čech, který ho z té brány ve Spartě dostal. Teď tu není nikdo. Chápeš to už? Že úroveň české ligy je hodně špatná?
soukup
21.12.2009 15:22
Petr Čech se nerodí každý 3 roky. Pořád nechápu co je špatně na tom, že v předním českým klubu chytá 36ti letej golman. je snad ostudou ligy, že ve Stuttgartu chytá Lehmann, za Bayern Butt, za Hamburk Rost, za AC Dida, za Palermo donedávna Fontana a za Lazio Ballota, za Sevillu Palop, za Valencii Sánchéz, za MU Van der Sar, za Villu Friedel, za PSG Coupet ....... zkrátka je to naopak hodně běžný, že v kvalitních klubech chytají často starší Brankáři, protože ty kluby si nemůžou dovolit riskovat s maldým brankářem a ti většinou dostávají dřív šanci v menších klubech.
Raul07
21.12.2009 15:35
Raul07
21.12.2009 15:35
prave zkusenost je jednim z toho nejdulezitejsiho u golmanu
Bianconero
21.12.2009 15:45
Budiž.
AC.Milan
21.12.2009 12:50
Bláža
Hajefr TV
21.12.2009 12:51
TomčányLFC
21.12.2009 13:28
Jenom dobře pro Spartu
J.Zemánek F.Liška
21.12.2009 12:52
Hušek vždy tragický.ukáza mu dveře by chtělo
Raul07
21.12.2009 13:43
proti kodani zahral nejlip ze vsech hracu...kdyby hral stopera uz driv misto toho rakouskyho trageda mohlo to bejt mnohem lepsi...takhle ta komunikace silne vazla a oba to podelali...
Maaara
21.12.2009 12:52
jak může mít Hušek vůbec nějakou smlouvu
j_mrazik
21.12.2009 12:55
Vždyť je to reprezentant.
J.Zemánek F.Liška
21.12.2009 12:56
scihel
21.12.2009 13:07
to je smutný
PiTRiSekk
21.12.2009 13:15
reprezentant čeho?fotbalových trosek?
Hando88
21.12.2009 23:42
ale to se rovná naše repre
Kubko
21.12.2009 12:56
Blažek by měl přeustit místo mladším měl by už skončit nema na to aby chytal na njevyšší urovni
Hajefr TV
21.12.2009 12:57
Ale má
j_mrazik
21.12.2009 12:59
Má, ale je smutný, že ho ještě nikdo nevytlačil...
Filip Horký
21.12.2009 13:03
Já si myslím, že by ho i Kozáčik vytlačil...vždyť v počátku minulé sezóny Spartu táhnul. Pak ale s Chovancem přišla, podle mě, nelogická výměna. Nicméně letos Sparta vděčí Blažkovi za nejedno vítezství
j_mrazik
21.12.2009 13:07
Tak pokud mu trenér nedá šanci, tak golman prostě neudělá nic. V tréninku se může přetrhnout a stejně nic. Blažek chytá stále spolehlivě, takže na první pohled není důvod měnit. Navíc se asi spoléhá, že bude aspoň trochu pomáhat řídit obranu, když nebude Řepka nebo Hubník, kterej ale žádnej dirigent není.
Srbic
21.12.2009 13:18
nemá na to? viděl jsi ho někdy chytat?
Bianconero
21.12.2009 13:19
Asi takhle, na GL bude mít i ve 40. A to je na tom všem právě smutný.
SanchoPancha
21.12.2009 13:23
Co je na tom smutného? I v kvalitnějších soutěžích, než je ta česká, chytají starší brankáři.
Bianconero
21.12.2009 13:25
Co je na tom smutnýho??? Že lehce naprůměrný hráč ne-li průměrný může chytat v nejvěhlasnějším českém klubu. To je na tom smutné. Český fotbal se nikam nevyvíjí, jenom zakrňuje.
SanchoPancha
21.12.2009 13:29
No, je to sice věc názoru, ale Blažek mi nepřijde jako lehce nadprůměrný, či průměrný. Je to pořád výbornej brankář a již dlouho vykazuje kvalitu.
Bianconero
21.12.2009 13:33
V Anglii, Španělsku, Itálii, Francii nebo Rusku by šanci neměl. Monžá tak v tý bundeslize, když chytal za Norimberk, ale jak to s Norimberkem dopadlo. On má na to chytat v podprůměrném týmů bundesligy, dobrém týmu v Rakousku nebo Rumunsku. A pak je tu Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, kde by určitě chytal v top týmech, protože ty týmy jsou spodina.
SanchoPancha
21.12.2009 13:38
A myslíš to tak, že Blažek nikdy neměl na to chytat v Anglii, Itálii...atd., nebo že na to teď na sklonku kariéry nemá.
Bianconero
21.12.2009 13:41
Že na to teď nemá. On byl dobrý v letech 2001-2005, to byl opravdu dobrý brankář, který mohl z fleku (kdyby byl zájem) chytat za Fulham, Everton, Lille, St. Etiene, Leverkusen, Dortmund a další a další. Ale teď na to nemá a česká liga doplácí na to, že se tu shromažďují tihle hráči, typu Berger, Blažek a další. Ti chlapi musí mít soudnost. Mají přijít domů na sezonu nebo dvě a dohrát si svůj fotbalový účet. A ne že tu budou další 3-4 roky.
SanchoPancha
21.12.2009 13:45
Jo, teď už by asi za top klub v západní Evropě chytat nemohl (ale kdo ví). Ale pořád je to výbornej gólman, co má na to, abych chytal za Spartu a pomohl jí k titulu. S Bergrem s tebou souhlasím, to je naprosto zbytečnej hráč a ve Spartě (nechápu jak v ní může dělat kapitána) nemá co dělat.
Bianconero
21.12.2009 13:49
Patrika jsem měl vždycky rád, ale tím jak šel do Sparty u mě klesl a že ještě se chce stále vracet a vracet, i když se v dalším zápase zraní, to je fakt už ubohost. Blažka beru jako jednoho z nejlepších brankářů v lize, ale jak jsem řekl, je to smutný, když takový hráč musí stále chytat za top klub v české lize. Je smutný, že se na takového matadora musí pořád spoléhat, i když tu měl být už někdo lepší a perspektivnější, kdo by ho z tý brány "vykopal".
SanchoPancha
21.12.2009 13:53
No mohl by se tu objevit lepší a mladší brankář, nejsem proti - dokonce to bude nezbytně nutný za pár let. Ale neuráží mě, že momentálně za Spartu chytá "stařešina" Blažek. A na Bergerovi mi vadí, že člověk, který otevíral Eden a těšil se na sešívanej dres a ze Sparty odešel už jako mladej do Slavie, dělá kapitána. O jeho téměř nulovém přínosu pro tým nemluvím.
Bianconero
21.12.2009 13:57
On tímhle zklamal nejen Sparťany, ale i Slávisty. Nejdřív odejde ze Sparty, v 16 nebo kolik mu bylo, do Slavie. Pak si udělá kariéru. Nakonec se vrátí, otevře Eden, čeká se, že by podepsal Slavii, ale ejhle, podepíše Spartě. Pak se stane kapitánem a pořád je jenom zraněný. Zkrátka i takovýhle věci se holt dějí..... Pokud Sparta nebo Slavie nepřijdou konečně s nějakými dobrými mladými nadějnými hráči a také golmany, tak český fotbal půjde ještě níž. Teplice, Jablonec, Ostrava, Brno, Liberec, můžou produkovat dobré hráče, ale je to slabší. A když už Sparta nebo Slavie někoho vychová, tak ho pustí a přivede si průměrné cizince. Celý český fotbal je postavený na hlavu.
SanchoPancha
21.12.2009 14:02
Tak Sparta i Slavia produkují celkem dost talentů, ale jdou hned pryč. Chybí mi u hráčů klubismus a touha uspět s klubem, co hráče vychoval. Jinak Baník bych co se týče výchovy mládeže bral na úrovni Sparty a Slavie. Vždyť se stačí podívat do reprezentace za posledních pár let, kolik tam bylo a pořád je chacharů.
Bianconero
21.12.2009 14:07
Určitě, klubismus taky postrádám. S Ostravou máš pravdu, Sionko, Jankulovski, Řepka, Heinz, Bolf, Srníček, Galásek, a to jsem na spoustu dalších zapomněl .... K Slavii - Pekhart odešel brzy, Suchý pozdě, Necid se povedl, Dočkal, Vácha, Gebreselassie a další se rozprchli kvůli hostovačkám a následným opcím. Je to bída. Sparta - Jun to nezvládl a stal se z talentu průměrem, a jak tak přemýšlím, nějak mě zrovna ze Sparty další nenapadá. Sakriš. Každopádně české kluby neumí s mladými pracovat tak, jako na západě.
Bianconero
21.12.2009 14:08
Jasan, už vím. Kučera - taky pohořel. Pak tu byl Šimůnek - dobrý hráč, ale taky teď nic moc. Vaška a Michala Kadlecovi nepočítám - nejsou to hráči, kteří byli vychováváni Spartou. (V. Kadlec - Bohemians a Michal - Slovácko).
SanchoPancha
21.12.2009 14:14
Ze Sparty mě napadá Hubschman a samozřejmě Rosický, ale to už je dlouho.
Bianconero
21.12.2009 14:17
Jasný, taky mě napadli, ale nechtěl jsem je psát kvůli tomu, že už je to nějaký čas. V poslední době český fotbal moc dobrých a kvalitních mladíků nevyprodukoval. Snad Necid je výjimkou. Nyní (dokud tedy ruská liga neskončila) hraje pravidelně a velmi dobře. Dál pak Šimůnek, M. Kadlec jsou velmi dobří, Kadlec víc. Ale ostatní jsou jen hodně hodně hodně slabý odvar.
j_mrazik
21.12.2009 14:18
Já si hodně slibuju od Morávka.
Bianconero
21.12.2009 14:20
U mě už to nadšení opadlo. Pokud bude hrát pravidelněji, půjde nahoru, určitě. Jsem na něho zvědavý.
Talkers
21.12.2009 14:31
Průměr či podprůměr v porovnání s kým? V česku je to top golman, ale srovnávat ho s Čechem, Greenem a Givenem nemůžeš, což je naprosto logické. Stejně tak nemůžeš srovnávat žádného hráče Sparty s hráči v PL či jinde na západě. Proč? Protože Sparta není gigant, který může vyhodit stovky milionů ročně na posily.

Svoje kvality má a vyhazovat ho jen proto, že je starý je blbost. Sparta bude mít v následujícím roce dost výměn a kupovat novou jedničku? Budou rádi, když složí pořádnou sestavu v poli, natož kupovat golmana, který by měl na anglii
soukup
21.12.2009 15:11
a českej fotbal se snad srovnává s PL, Serii A a těmato ligama? Blažek by z fleku mohl ještě chytat v předních týmech lig, který jsou na tom s koeficientem podobně jako my a i nad náma, to že nemůže chytat za týmy v předních ligách je jasný, ale to degraduje českou ligu?
Bianconero
21.12.2009 15:16
Ano, to degraduje českou ligu. Ve srovnání česká liga dnes a před nějakými 7 lety ano.
j_mrazik
21.12.2009 15:20
Nepřijde ti, že je to taky vstupem do Evropský Unie?
Bianconero
21.12.2009 15:23
Určitě to bude mít svůj podíl. Tím se dostal český fotbal totálně do háje. Tím že může kdejakej talent jít volně kam se mu zachce, tím se to stížilo. Mladí kluci neumí počkat na svou šanci. Podívej se, že za Spartu hráali v roce 2001 třeba hráči jako Jarošík, Sionko, Čech, Grygera, Hübschman a další dobří hráči, kteří v těch 23-24 měli spoustu nahráno a podívej se kde jsou ti nynější mladí blbci teď. Opakuju to pořád a dokola, ale je to smutný.
soukup
21.12.2009 15:30
no a za dalších 7 let si budeme možná stěžovat, že za Spartu hráli Zeman, Wilfried, Vacek a teď nikdo a třeba tihle hráči budou ještě lepší než Sionko, Hübschmann nebo Grygera
Bianconero
21.12.2009 15:44
Ach tak haha
soukup
21.12.2009 15:58
copak Sionko s Hüschmannem jsou nějaký superhvězdy? navíc sezóna sparty 2001 byla naprosto vyjimečná.
zkrátka si nemyslím, že kvalita ligy šla od roku 2001 nějak výrazně dolů jak si to myslíš ty. Kvalita Sparty ano (ale Blažkem v bráně to není), ale Sparta není liga
Bianconero
21.12.2009 16:02
Sparta není liga?? Ale no tak, podívej se kolem sebe. Úroveň ligy se vždycky bude posuzovat podle Sparty. Tak to vidí média, tak to vidí většina fanoušků, tak to vidí trenéři i odborníci, teda aspoň mi to z těch jejich každoročních předsezonních a během sezonních komentářů a keců přijde.
soukup
21.12.2009 16:45
samozřejmě, že Sparta není liga, podobně to sice podávají média (ještě někdy ligu posuzují i podle Slavie a Ostravy a pokud vede ligu někdo jinej tak i podle něj, aby se ukázalo, jak je liga tragická a mohli mít pěkně šťavnatej kritizující článek), Sparťanští fanoušci a bývalí hráči Sparty, ale je tu ještě 15 dalších týmů i když to někoho možná překvapí
Bianconero
21.12.2009 16:48
To mi nevezme názor, že Česká liga je změť hnoje a nic jiného
muzajs
21.12.2009 16:49
Tak to jsi dost přestřelil...
Bianconero
21.12.2009 16:50
Když myslíš ....
Talkers
21.12.2009 18:42
Kvalita ligy se vždy bude posuzovat podle úspěšnosti v pohárech. Je jedno, jestli ligu vede Sparta nebo Liberec, jde o úspěch na Evropské scéně a podle toho se posuzuje liga. To, že největším a nejbohaším klubem samostatné české ligy je Sparta je bez debat, ale za posledních 5 let se to změnilo.

Už to není tak, že kdo chce ven, musí přes Spartu, do zahraničí přestupují i hráči z druhé ligy. Což sice není dobré, ale děje se to. Problém je, že kluby nedokáží udržet hráče do 23-25 let, prostě ve 20ti zazáří a jdou ven. Možná je chyba, že v ČR nejsou velkokluby, které by byly schopné konkurovat finančně Evropě, ale je to právě chyba Sparty a dalších větších klubů, že nedokáží udržet hráče a hrát pravidelně o poháry, že nedokáží získat silnější a vlivnější sponzory.
Kubko
21.12.2009 13:20
tak ne asi
papanegra
21.12.2009 12:59
Blážek - jeden z nejlepších golmanů v GL
Hušek - kvalitu má, ale je slabina jsou jeho přihrávky, asi stejně bude na střídačce až se uzdraví Kladrubský, jestli s nim Pepík nepočítá do obrany náhradou Hubníka.
Žofčák - nejlepší pravej žáložník co teď má Sparta
Kubko
21.12.2009 13:04
Žofčák by byl ve středu hřiště o 100% lepší
Doctorjack
21.12.2009 13:07
a na pravo bude hrat kdo? Kalouda?
Kubko
21.12.2009 13:09
Střeštík
Doctorjack
21.12.2009 13:10
to je levak...
j_mrazik
21.12.2009 13:11
Sakra levák.
Bianconero
21.12.2009 13:11
A od kdy nemůže hrát levák zprava?
nitram23
21.12.2009 13:12
Doctorjack
21.12.2009 13:14
To muze, ale u strestenyho Strestika o tom pochybuji Nema kvality na leve kridlo, natoz na prave
Bianconero
21.12.2009 13:15
On nemá kvality ani na to být ve Spartě. Je to jenom rozmazlenej spratek s nagelovanou palicí, co si myslí, jakej není mistr světa. Lituju Spartu, že musela klesnout tak hluboko a angažovat ho.
PiTRiSekk
21.12.2009 13:16
Bianconero
21.12.2009 13:17
Ale vždyť je to pravda Kdo na tom všem vydělal, je Brno, které se zbavilo takovýho vola.
PiTRiSekk
21.12.2009 13:20
zas tak bych to neřekl...dobře není v ideální formě ale pořád se o něm dá říct že je to dost dobrý hráč na poměry naší ligy..na tom ms hrál skvěle ale nvm co se s ním pak stalo...pořád je dobrý jen potřebuje hrát
Bianconero
21.12.2009 13:23
Kdo je aspoň trochu soudný, tak si umí spočítat co se stalo. 20 letý kluk + střibrná medaile + publicita + mediální dohady o přestupech do zahraničí = zkaženej fracek. Šmicer, Poborský, Nedvěd, Berger, Rosický si to v jeho letech nedovolili. Byli taky braní jako velké talenty, ale byli nohama na zemi a tvrdě makali a publicitě nepodlehli. To se hráčích Střeštík, Kalouda nebo Hušek říct nedá.
PiTRiSekk
21.12.2009 13:44
eh čtu tam dobře jméno hušek??
Bianconero
21.12.2009 13:46
Jop. Co se ti nezdá. Mluvím o něm o mladém nadějném hráči, který se z toho všeho taky podělal jako ti druzí dva. Kalouda šel za penězi, než aby počkal a dozrál. O Střeštíkovi jsem zde myslím napsal už dosta a Hušek? Jak píšu níž, vytrucoval si přestup z Jablonce. Je psychicky i fyzicky náchylnější. Má talent, ale opět, neumí s ním pracovat.
PiTRiSekk
21.12.2009 16:17
jenže o kaloudovi a střeštíkovi se dá mluvit jako o talentech a mezi ty hušek nepatří...
Bianconero
21.12.2009 16:19
Ne? Tak to potom vysvětli pánům váženým odborníkům ze slavné kapr ligy. Hušek byl brán jako velký talent, hvězda mládežnických výběrů, ještě když hrál v Jablonci. Pak si vytrucoval přestup do Sparty a dál už to všichni známe. On byl, je a vždycky bude považován za talent.
everbanega15bany
21.12.2009 13:16
Střeštík si to pojebal sám, po MS 2007 U-20 měl jít pryč z Brna.....
Bianconero
21.12.2009 13:18
Ne, on měl zůstat nohama pevně na zemi. Stříbro z U-20 z tebe nedělá nic. Můžeš mít i zlato, ale pořád to nic neznamená. Jeden hloupej turnaj, na kterej si za pár let nikdo nevzpomene. Je to hňup a primadona.
Doctorjack
21.12.2009 13:19
Kubko
21.12.2009 13:19
on odejít chtel ale vedeni Brna( ) ho nepustilo
Doctorjack
21.12.2009 13:21
Kam chtel odejit? Do Slavie? Kdyby prisel nejakej evropskej klub a da na stul 60 milionu, tak by jim ke strestikovi pribalili jeste polacha s doskem
Kubko
21.12.2009 13:23
chtěl ho Panathinaikos a nabizel za něj 40mega
Bianconero
21.12.2009 13:25
Řekni, myslíš si, že by ten kluk ve 20 letech uspěl v takovém atmosféře, jaká panuje v Řecku? On by se tam z toho posral. Kvality na to neměl (nemá).
Kubko
21.12.2009 13:28
jo myslim že by uspěl navic v řecku se hraje ofenzivní fotbal ktery by mu vyhovoval vic než česky beton
j_mrazik
21.12.2009 13:29
Ale tohle je o přístupu.
Bianconero
21.12.2009 13:33
j_mrazik
21.12.2009 13:35
V dnešní době, když nedřeš, tak jsi vyřízenej... A to můžeš mít talentu na rozdávání.
Bianconero
21.12.2009 13:37
Asi tak. A věděli to hráči jako Šmicer, Nedvěd nebo Poborský a dřeli. Měli talent, ale tam kam se dostali, se dostali jen díky své pracovitosti. To tahle mladá generace nezná. Myslí si, že přijdou k hotovému, ale ono ejhle, ani náhodou.
Bianconero
21.12.2009 13:30
Podle mě by to nezvládl. Stačí se podívat, jak dopadl v Brně, jak se psychicky složil. A to ho rozhodilo jen to, že tedy nepřestoupil a hrál si hvězdu. Zkrátka na to nemá a neměl. Viz. co píšu víše o starší generaci.
Raul07
21.12.2009 13:57
Biaconero souhlasim s tebou Strestik je mamlas a ve sparte vazne nema co delat....nehral v brne a myslel si ze ve sparte bude hrat v zakladu ne ? je to fracek...pokud si to v hlave hodne brzo nesrovna tak bude rad za druhou ligu
soukup
21.12.2009 15:26
nabízel za něj tehdy skoro 3M eur, ale už sme v té době prodali Kaloudu a Holka a vedení slíbilo, že nerozprodá celej kádr tak zůstal, a dál si to už posral sám
soukup
21.12.2009 15:24
a kdyby ho pustilo a on se zakopal někde v prdelákově tak za to zase může vedení brna, fakt nevím co má vedení klubu dělat, když hráče prodá je to špatně a když ho neprodá tak je to taky špatně
nitram23
21.12.2009 13:09
Vacek
Srbic
21.12.2009 13:19
ten ještě pořád nedozrál
j_mrazik
21.12.2009 13:22
No už by pomalu měl, chlapec.
goodbay
21.12.2009 16:01
VAcek?
PiTRiSekk
21.12.2009 13:00
žofčák
Hajefr TV
21.12.2009 13:01
Raul07
21.12.2009 13:52
Bosko
21.12.2009 13:23
Huškovi radši novou smlouvu dávat neměli
rondí
21.12.2009 13:32
tak ocekaval jsem ze Husek v zime spis odejde. podle me se sparte nevyplati. kvalitu ma, to nic proti ale furt je zranenej
Bianconero
21.12.2009 13:35
Kvalitu má tak na Liberec, Ostravu, Brno nebo Teplice. Se vší úctou k těmto klubům, ale Sparta je přeci něco víc ne? V tomhle klubu nemá co dělat. Ačkoliv Spartu nemám rád, tak zde nemá co dělat. A ono 95% hráčů co ve Spartě je, by tam nemělo dělat, ale taková je holt úroveň české ligy.
papanegra
21.12.2009 13:38
centos
21.12.2009 15:39
Hm, jménem možná..
Bianconero
21.12.2009 15:45
Výkony také. Sparta už není tou Spartou, kterou bývala.
centos
21.12.2009 16:05
Jménem je něco víc, to nikdo popřít nemůže.
Bianconero
21.12.2009 16:07
Za ně mluví historie, tudíž z jistého pohledu jméno, jak říkáš, to máš pravdu.
centos
21.12.2009 16:09
Však. V ničem jiném víc není, když pominu rozpočet, což se do "je něco víc" stejně nehodí..
Bianconero
21.12.2009 16:12
Ale tak se to tu zkrátka bere a vždycky brát bude. Sparta je Sparta a ve světě taky znají jen Spartu nebo Slavii.
soukup
21.12.2009 15:51
taky myslím, že i výkony a být na prodej tak si troufám říct, že všechny tyhle kluby by o něj měli zájem
centos
21.12.2009 16:06
O Huška? Hraje něco jiného než DM a stopera? Jestli ne, pak pochybuju, že by měly zájem všechny kluby. Baník má na tyto posty lepší hráče.
Kubko
21.12.2009 13:37
Hušek žadnou kvalitu nemá,je jenom bořič a to je na dnešní fotbal málo
Bianconero
21.12.2009 13:38
On má kvalitu. Ale zase chyba že brzo odešel z Jablonce. Nebo spíš takhle, on si ten přestup vytrucoval a vybrečel. Opět případ dalšího mladého labilního fotbalisty, který nezvládá to, že se o něho začnou zajímat média a chce toho strašně moc, i když na to zatím nemá.
Raul07
21.12.2009 14:01
jenom boric bych zase nerekl...ma vcelku dobre cteni hry a umi ciste skluzovat...ale ma tragickou rozehravku a zadny fotbalovy sebevedomi
Marv
21.12.2009 13:45
Blazek i Zofcak patrili na podzim k nejlepsimu ve Sparte Husek je v defenzivni casti vyborny ovsem jeho rozehravka je spise druholigova presto sem rad ze podepsal.. preci jenom Kladrubsky se po dlouhem zraneni nemusi dostat tak rychle do formy a navic muze zaskocit i ve stredu obrany
Vojta ACS-FCB
21.12.2009 14:04
Ve středu obrany ne !!! Proti FCK si musel vidět jak to vypadalo. Než Huškovi s Hohenederem bych dal šanci zahrát si vedle Řepky Hejdovi, něco mi říká že z tohodle kluka bude TOP hráč
r.mrazik
21.12.2009 14:29
Hejda bude super...vsak oni Ostravaci vi,proc dost nadavaji,ze jsme jim ho ukradli...
r.mrazik
21.12.2009 14:31
jinak podpisy jsou fajn...Husek jako universal a defensivni hrac dobry,vedle Repky by se mozna mohl neco i naucit...ale TOP to nebude asi nikdy...Zofcak napravo opravdu nejlepsi,co mame...Blaza fajn a pak vymeni Stejskala jako trener brankaru...to,ze Stejskal za ty roky nepripravil pro Spartu golmana je tristni !!!
božský John
21.12.2009 14:39
Huškovi by měli nabídnout pobyt v Kosmonosech..labil jeden
Bianconero
21.12.2009 14:40
j_mrazik
21.12.2009 15:05
Dalo se to čekat...
j_mrazik
21.12.2009 15:05
100. pro titul pro Slávii.
Radar
21.12.2009 15:13
Nadějě umírá poslední že ?
j_mrazik
21.12.2009 15:19
Asi tak. Jsem zvědavej na zimu, jestli zase bude rozhazovat. Snad už mu peníze nedají a bude muset ten kádr trochu zklidnit. Posily by to chtělo, ale Jarolím umí pracovat s mladejma a k tomu by se měl znovu vrátit. Žádný líný starší Jugoše. Radši mladýho Čecha, kterej bude jezdit po prdeli a bude rád za každou šanci.
r.mrazik
21.12.2009 15:22
mazej sešívko
Raul07
21.12.2009 15:36
104. za dobry vtip
Kapřík
21.12.2009 16:06
Výborně, to se hezky čte .
muzajs
21.12.2009 16:53
Nazdár, ty žiješ?
goodbay
21.12.2009 16:09
Po přestupu z norimberka do sparty sem si myslel, že Blažek už se nedostane do formy. Loni se mi až tak nelíbil. Bylo to možná zapříčiněno i tím zraněním a nepovedeným angažmá v německu. Ale koncem loňské sezony + celej podzim chytal skvěle a hlavně spolehlivě. Proto sem rád, že Jarda prodloužil a ještě nechce končit kariéru
M.S.R.Q.77
21.12.2009 17:41
hušek ????
stalingrad
21.12.2009 18:33
Opravdu me zustava rozum stat nad tim ze nekteri si mysli ze Blazek nema co delat ve Sparte,,,Blazek by z fleku mohl delat jednicku v kdekoliv ve statech ktere jsou na tom stejne ci hure,,Blazek je pan golman a od dob Cecha a Postulky Sparta nemela lepsiho.....Takze si to odpustte tyhle reci.........A ze liga jde kvalitou dolu tak nad tim se musim jeste vice smat,,,,Si myslite ze v roce 99 kdy Sparta hrala nej fotbal ci v roce 01 byla liga lepsi ???Nebyla akorat Sparta dokazovala v Evrope obrovske veci a podle toho laikove a denik Sport v cele s pivarem Vizkem hodnoti ligu a ze ted uz neni trend aby do Sparty sli nejvetsi hvezdy tak samozrejme neni takova sance pro Spartu ...Anebo si myslite kdyby Sparta nakoupila hrace jako Reznik,Matejovsky,Sverkos,Micola,Mahmutovice a dalsi tak by na tom nebyla jako drive ja rikam byla,,,,,,Ale rozhodne neplacu nad vydelkem ,,,Sparta se dala dobrou cestou v mladezi je absolutni spicka,juniorka hraje s mladyma kasparama druhou ligu,,a i A team nehraje spatne a ze tady zase bude hodnotit Spartu podle duelu s Kodani tak u me jeste vice klesne takove vybuchy se proste deji zvlaste kdyz nemohl hrat Repka ci Hubnik,,,,,Btw a kdo se smeje Huskovi ze to byl reprezentant tak si uvedomte ze pred zranenim to byl nej DM v lize hral s obrovskym prehledem durazem ze po zraneni vypadal jak v jirikove videni to videl kazdy ale uz se to lepsi je tak na 60% vykonosti takze nove smlouvy OK a to same Zofcak
stalingrad
21.12.2009 18:42
Jeste ke Svengerovi ktrereho tady neustale nekteri rikaji tak ten ma do Jardy hodne daleko navic ma stale nejake potize se zranenima takze ani v Becku nechytal neustale a panove Pavek a Mokrohajsky je pro ne taky Sparta velkym soustem
goodbay
21.12.2009 19:40
Já očekávám, že nástupcem Bláži bude Kozáčik
stalingrad
21.12.2009 19:41
Boze jen to ne
goodbay
21.12.2009 19:42
Pokud bude Sparta těžit z vlastních zdrojů, tak mi jiný golman nenapadá
M.S.R.Q.77
21.12.2009 20:15
kozáčik chytal jednu dobu ve slavii skvěle .. nevím jestli to byla jeho první sezona tam nebo druha .. myslím že pokud se dostane do pohody .. bude podávat kvalitní výkony .. ale blažek bude chytat aspoń 2 roky si myslím ..
goodbay
23.12.2009 15:05
Nu jasný, proto říkám, že je to dobrá náhrada za Blážu. Navíc se dostává do tich správných let až skončí Blažek - nejspíš v roce 2011. Tak mu bude 27,5 roku
Berkič
28.12.2009 12:51
Přivést Martina Kleina místo Hubníka(jenž odsimuloval poslední zápas s Kodaní,ptže si nechtěl zraněním zkomplikovat přestup,přitom nebýt Sparty sedí na lavici někde v Moskvě) jako špýlmachra Lukyho Zelenku ze Slovácka.....A do útoku možná na závěr sezony Máru Kincla ae max.tk na jedu sezonu.Nebo zkusit přivést Vošáhlíka či Chramostu.....
Berkič
28.12.2009 12:52
Přivést Martina Kleina místo Hubníka(jenž odsimuloval poslední zápas s Kodaní,ptže si nechtěl zraněním zkomplikovat přestup,přitom nebýt Sparty sedí na lavici někde v Moskvě) jako špýlmachra Lukyho Zelenku ze Slovácka.....A do útoku možná na závěr sezony Máru Kincla ae max.tk na jedu sezonu.Nebo zkusit přivést Vošáhlíka či Chramostu.....
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
Reklamní sdělení
Eurofotbal on Facebook