Bayern trenéra Guardiolu nikdy nevyhodí, slíbil Rummenigge

27.07.2014, 15:11
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (188)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Pepek

Reagovat
Filip12

takže poletí hezky rychle

Reagovat
smazaný uživatel

myslím, že ne.....ikdyž jsou to klasická slova před vyhazovem nebo odchodem.....něco jako jsem tady spokojen a nemám v plánu odejít a hned na druhý den podepsán jinde

Reagovat
smazaný uživatel

Nevyhodí, jen mu to řeknou slušně ať jde

Reagovat
salaminoo

do měsíce končí..

Reagovat
madridcan

Guardiola vedenie klubu inspiroval...prihravaju si, ze kto mu povie definitivu o vyhadzove.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
Kovi81

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

Ani bych se nedivil, kdyby měl ve smlouvě nějakou klauzuli o tom, že v případě dlouhodobého nenaplňování cílů vedení odstoupí po dohodě sám. Už jenom protože to je vzhledem k jménu obou výhodnější pro obě strany.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
technecium

jen blb by vyhazoval nejlepšího trenéra a manažera na světě

Reagovat
Werkrider

Že je najlepší uznám, až keď vyhrá titul s Leverkusenom a udrží Kolín s Herthou v prvej lige dlhšie ako tri roky.

Reagovat
vocasisko

tady ty random požadavky jsou vždycky nejlepší

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Říkám si, proč si každý dává za cíl hrát nebo trénovat nejlepší klub. Vždyť v dnešním světě je ukazatelem kvality udržení se v lize a ne trénování těch nejlepších hráčů a zisk trofejí s nimi.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to kral.

Reagovat
smazaný uživatel

no to by glazerovci ukázali teda extrémní debilitu, vždyť nezačala ani sezona pořádně.

Reagovat
technecium

Reagovat
janinho

ani som nepostrehol kedy prebehlo hlasovanie

Reagovat
TheAdy

Mourinho, Anceloti, Wenger, Lavička, Low, SAF, LVG

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinho

Reagovat
smazaný uživatel

Jako Mourek me neskutecne namichnul, ale ze je to proste nejvyssi spicka musi uznat i zaslepenec.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nuž, podle mne o tom od odchodu z Interu zrovna nepřesvědčuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
bayern987

Reagovat
Jardin

on napíše Lavičku a ty se směješ Mourinhovi? Like a boss

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavý, zapomenout na Kloppa.

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinho?

Reagovat
bayern987

Reagovat
smazaný uživatel

LVG

Reagovat
smazaný uživatel

Klopp? Simeone? Koubek?

Reagovat
smazaný uživatel

To je Mourinho, ty blbe.

Reagovat
technecium

Kdo? Ten zachránce utrápeného klubu, se kterým nic nevyhrál, i když rok předtím ten klub vyhrál Evropskou Ligu? Ne vole

Reagovat
smazaný uživatel

Sranduješ?

Reagovat
bayern987

Reagovat
smazaný uživatel

nejlepší není ani náhodou

Reagovat
smazaný uživatel

Za toho Alabu v strede pola by som ho veru vyhodil

Reagovat
smazaný uživatel

To ale není jeho nápad, v repre tohle Alaba snad hraje už dlouho, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo dělá v týmu sestavu?

Reagovat
smazaný uživatel

sestavátor?

Reagovat
smazaný uživatel

asi jo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TheAdy

Reagovat
smazaný uživatel

Byl Nedvěd hráč do středu zálohy, nebo na kraj?

Reagovat
smazaný uživatel

protože tam je o 10 levelů lepší než zbytek týmu

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, podle mne má potenciál hrát střed zálohy na vysoký úrovni. Kromě toho o to třeba sám stojí.

Reagovat
smazaný uživatel

samozrejme že stojí...on nikdy nehraval laveho beka to ho tam Heynckes zapracoval a usadil sa tam ale primarne je jeho pozícia v strede pola a v repre tam hrava stále

Reagovat
smazaný uživatel

no zapracoval ho tam myslím van Gaal a udělal dobře, protože je na tom postu Alaba jeden z nejlepších na světě

Reagovat
smazaný uživatel

Za Van Gaala bol na hostovaní v Hoffenhaime

Reagovat
smazaný uživatel

Coach Louis van Gaal declined to play him in central midfield, where the young Alaba preferred, saying, "He is a left-back, even he doesn't know it himself yet."

http://www.bundesliga.com/en/liga/news/2012/0000257085.php

Reagovat
smazaný uživatel

declined

Reagovat
smazaný uživatel

nechcem sa hadat ale za Gaala hraval na lavej strane obrany Badstuber alebo Lahm...Alaba išiel na hostovanie do Hoffe a ked sa vratil tak pod Heynckesom začal hravat na lavo a v Hoffe hraval tiež v strede zalohy

Reagovat
smazaný uživatel

taky se nechci hádat, já si to nějak extra nevybavuju, každopádně je to ofic. stránka BL a je tam citace

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, Van Gaal se vyzná, proto po zápase se Španělskem připravil Nizozemce o jejich největší sílu, totiž Blindovy pasy, tím, že ho zasunul na stopera.

Reagovat
smazaný uživatel

tím chceš říct, že se van Gaal nevyzná?

Reagovat
smazaný uživatel

ehm, počkat, Blinda na stopera? ten hrál DM nebo LWB

Reagovat
smazaný uživatel

Nj, asi spíš DM.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, spíš že se nevezu na momentální "viva LVG" vlně. Je to myslím problematický trenér - ne špatný, ale tvrdohlavý, svojský - přestože se zřejmě dokáže výborně přizpůsobit aktuálním trendům a prostředí. Takový... indie trenér. (Proto se na něj anglická média tak těší, budou mít o čem psát, doslova se baví představou, co budou vyvádět spolu s Mourkem.) Spousta angažmá mu vyšla výtečně - jeho Ajax jako vítěz LM je jeden z mých prvních fotbalových zážitků. A spoustu angažmá tak nějak úplně nezvládl - Bayern například. Ne, že by nějak extra propadl, to ne.

Jeho Holandsko na MS ho vystihuje dokonale. Ze skoro outsidera udělal skoro favorita, na kterého se ale nedalo koukat (přestože byl dříve považován za skoro totalitního vyznavače 4-4-3 a totální ofenzivy) a který nakonec vlastně selhal.

Je určitě sympatický, ale pořád ještě nevím, jestli je opravdu dobrý nebo jestli je "jen" excentrický.

Reagovat
smazaný uživatel

4-4-3 ?

Reagovat
smazaný uživatel

Byl Rijkaard ve finále 1995 stoper, nebo DM?

Reagovat
smazaný uživatel

Odkdy se hraje ve hracich?

Reagovat
smazaný uživatel

Tomuhle trochu nerozumím.

Reagovat
smazaný uživatel

*ve 12

Reagovat
smazaný uživatel

aha, jasně, mělo to být samozřejmě 4-3-3

Reagovat
smazaný uživatel

Já se na ní taky nevezu, jenže za něj prostě mluví výsledky. I když je problémový.

Na 3-4-1-2 přepl na poslední chvíli, protože se mu zranil Strootman, na kterým byla ta záloha dost závislá.

Podle mě se na Nizozemsko dalo dívat, a tahle formace na MS určitě přivede kluby k vyzkoušení něčeho jiného, než jen pumpování 4-3-3 od nejmladší kategorie.

A k tomu Blindovi - určitě hrál DM a u něho to vzhledem k menší rychlosti a právě těm dlouhým pasům skvěle sedí.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže jejich jasně nejlepší zápas byl ten první (mimochodem i tak dost šťastný) a pak už to bylo snad jen horší a horší.

Jo, ta tříčlenná obrana mu vyšla. Ale zase - to je ta módní vlna, spojovat ji s LVG. Jako by neexistovali přinejmenším Conte a Sampaoli.

Řekl bych ale, že jestli zvládne MU, tak ukáže, že je opravdu pan trenér, protože to je momentálně jasně nejtěžší elitní trenérskej job.

Reagovat
smazaný uživatel

Však to DM hrál Blind jen jeden zápas, když jim vypadl Blind. Celý turnaj odehrál na LWB.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak na to tak koukám, máš pravdu. Přitom mi přišlo, že si pamatuju, jak furt zmatkoval na kraji vápna, to byl asi ten jeden zápas teda.

Reagovat
smazaný uživatel

*když jim vypadl De Jong

Reagovat
smazaný uživatel

443 toho bych byl taky vyznavačem

Reagovat
smazaný uživatel

Co Alaba, ale ten Lahm

Reagovat
smazaný uživatel

Nuže, v BL to docela fungovalo, ne? A že Bayern chytl extrémně motivovanej Real zrovna v tak nešťastným období neznamená, že Lahm ve středu zálohy byla nutně chyba. Ačkoliv kraj obrany mu bezesporu sedí víc, o tom žádná.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak fungovalo to jenom proto, ze ma Bayern na kazdym postu nejlepsiho hrace v lize a to i na lavicce. V LM se ukazala opravdova sila.

Reagovat
smazaný uživatel

a aka opravdová síla? v Bayern vyhorel len ten domaci zapas s Realom a to hral Lahm na kraji obrany.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

To si nemyslím. V LM na sebe v pozdější fázi narazí nutně nejlepší kluby v Evropě, obvykle kluby na podobné úrovni a o výsledku rozhoduje ve velké míře náhoda, momentální forma, styl hry a jeho efektivita proti zrovna tomu a tomu soupeři. Troufnu si tvrdit, že kdyby se BVB vyhnula nešťastná zranění a kdyby měli trochu štěstí, Real by opět dali. Vždyť oni ho i takto málem dali, v prvním zápase měli fůru smůly a v druhým jasně dominovali. A přesto v BL na Bayern ztratili kopec bodů. Bayern měl dvojí smůlu - jednak umí málokdo na Guardiolu zahrát tak, jako Real - protože málokdo měl tolik šancí naučit se s ním hrát a Real má navíc tým postavenej doslova na to, aby Guardiolu rozbil z brejků - a zadruhé byl Bayern po rekordně brzkém titulu zrovna totálně vykolejený.

Německu to paradoxně asi pomohlo na MS, kde byli hráči Bayernu hladoví ukázat, že nejsou tak špatní.

Reagovat
smazaný uživatel

Objektivni fakt je, ze ma Bayern na kazdym postu nejlepsiho hrace v lize. A podle me to bylo hlavni duvodem, proc vyhrali ligu. Plus ten tym byl perfektne pripravenej od Heynckese.

Reagovat
smazaný uživatel

To není pravda, minimálně stopera a levý křídlo má Dortmund lepší a pokud se Gundogan uzdraví a vrátí do formy, tak i CM.

Reagovat
db18

Stopera má BVB jednoho lepšího... křídla jsou na stejné úrovni, jen teda Reus měl lepší jaro (a sezonu... oproti Franckovi, pak je tam ale ještě Götze, i když to neni křídlo, tak hraje z kraje)

Reagovat
smazaný uživatel

Reus je lepsi nez Ribery? No nevim.

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím, že je to nejlepší fotbalista v BL, ale samozřejmě se můžu plést.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako ja ho mam rad a mozna mas pravdu, ale nejde rict, ze urcite.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

gündogan ne, ti dva asi jo

Reagovat
smazaný uživatel

PS: krom toho to bylo videt i ted na repre Nemecka.. Dokud hral uprostred zalohy, tak to byla tragedie, ale pak sel na kraj a vyhrali titul.

Reagovat
smazaný uživatel

ano hral v strede pretože Basti s Khedirom neboli od začiatku fit a hral tam aj ked rozprašili Portugalčanov napríklad a chces mi povedat ze hrali zle? Tiež by som ho dal na kraj obrany ale kedže už dvaja treneri ho využívaju často v strede pola asi na tom niečo predsa len bude

Reagovat
smazaný uživatel

hrát Lahma jako posouvače je blbost, souhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

Je, protože on nejvíc těží z uvolněných prostorů na křídle, protože dobře čte hru. Ale na druhou stranu má na krajního obránce úžasnej přehled a proto se jeho využití na DM docela nabízí. Problém bude v tom, že je zde Lahm příliš svázaný zodpovědností a navíc samozřejmě nemá tolik prostoru. Ale rozhodně není uprostřed zálohy špatný, řekl bych, že je zde třeba rozhodně lepší, než momentální vydání Schweiniho.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, problém je ten, že z té své pozice má na hru týmu mnohem menší vliv než jako RB. Absolutně se tím zabíjí téměř všechny jeho předpoklady.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže to je právě na Lahmovi to paradoxní. Však říkám, že na RB je nejužitečnější, ale doslova se nabízí zkusit ho v prostorech, kde se "obvykle" zápasy rozhodují.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, proti Portugalsku to třeba byla tragédie.

Reagovat
smazaný uživatel

ja nechapu, ze nekdo bere zapas s Portugalskem jako bernou minci (a to nemluve o tom, ze Lahm tam nic nehral), vzdyt Portugalsko zcela objektivne na MS vyhorelo, nedokazalo prehrat ani USA ani Ghanu, natoz Nemecko v 10 lidech..

Reagovat
smazaný uživatel

Ghanu právě kupodivu docela přehrálo. A s Německem mělo samozřejmě i smůlu. Proti USA to byl naopak neskutečně kvalitní zápas, kde se USA opravdu hecli a vydali ze všeho. Jak nemám USA rád, tam jsem z nich byl unešenej. A podle tvé logiky se dají brát třeba zápasy s Itálií, Anglií a Brazílií jako berná mince, nebo nedají?

Reagovat
smazaný uživatel

Ci zapasy jako? Dej mi tym a uvidime.

Reagovat
smazaný uživatel

To je jedno, čí. Třeba kostarický, respektive německý.

Reagovat
smazaný uživatel

To samozrejme neni vubec jedno. Pro Kostariku to berna mince byla, protoze jejich tym je kvalitativne na kazdy pozici horsi, nez Italie, nebo lehce horsi nez Anglie. Takze pak z toho muzes neco vyvozovat, ale kdyz melo Nemecko jeden z nejlepsich tymu na MS, hralo proti slabsimu Portugalsku, hrajicimu v 10 lidech, tak to o nicem nevypovida.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže tvrdíš, že je Anglie na každý pozici horší, než Itálie? Podle mne je blbost přistupovat k fotbalu tímhle způsobem. Vem si českou reprezentaci okolo roku 2004, pravděpodobně tehdy nejsilnější reprezentační tým na světě. Měla na každém postu, nebo na mnoha postech lepší hráče, než soupeři? Neměla. Byla lepší, než soupeři? Byla.

A přitom měla jen dva hráče světové úrovně, Nedvěda a Rosického a několik hráčů řekněme druhé úrovně, Poborského, Jankulovskiho, Galáska, Baroše, Kollera. Což jsou hráči, kteří na velkokluby tehdy neměli, s výjimkou Jankula, který hrál v Miláně, ale to spíš ukazuje na počínající problémy Milána, než na jeho kvalitu. (Detto Grygera a Juve.)

A nechci vědět, jak by tehdy podle tvé logiky dopadli Řekové. (Nebo letos Atlético v La Lize.)

Reagovat
Olen, Tomi Hohuluk

ta dolarovo reakce by me v teto fazi taky celkem zajimala...

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Manchester United have no interest in signing Stefan de Vrij. [@JanDirkStouten]

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Proti tomu nic nemám.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě ho budou hnát vidlema...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak neobhájil LM, no..komu se to taky povedlo, že? Ač se mi jejich styl absolutně nepozdává, výsledky furt mají..

Reagovat
smazaný uživatel

výsledky hlavně s Realem

Reagovat
Kokesh

Demolice.

Reagovat
smazaný uživatel

dokedy budete nad jedným zapasom onanovať? Na Bernabeu bol Real 90 minut zalezený na vlastnej polovici a to že v odvete sa im podarilo dať z dvoch štandardiek dva goly tak to by položilo každeho

Reagovat
smazaný uživatel

Real byl zalezlý, protože očekával Bayern a né šaškárnu od Guardioly.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

To je argument ...

Reagovat
bayern987

Reagovat
smazaný uživatel

Zase ta zasraná česká vlastnost..ze 60 zápasů si vytáhnu 2 a s tím budu pracovat..

Reagovat
smazaný uživatel

Telekom Cup je na Sat 1 pro ty, co nemaj kabelovku

Reagovat
db18

Reagovat
db18

...i když, Kroos měl zůstat, Gomez měl zůstat, Mandžukić měl zůstat, takže zatím se Kalle trefil jen se Shaqirim, tak to vlastně neni tak hrozný prohlášení

Reagovat
smazaný uživatel

Kecy, kecy, kecy- nebudou výsledky, vyhazov Podle mého největší blbost v historii fotbalu, vyhodit nejúspěšnějšího trenéra na světě. To spíš Heynckesovi měli slíbit že ho nevyhodí.

Reagovat
Miguel19

Oni ho ale nevyhodili..

Reagovat
smazaný uživatel

De iure možná ne

Reagovat
smazaný uživatel

Ešte stale si nezachytil informaciu ze Heynckes končíl s karierou? on dopredu povedal pri podpise zmluvy ze po dvoch rokoch končííí

Reagovat
Bayernista18

Podle mě kdyby jsme letos nevyhráli žádnou trofej, tak by ho i tak vyhodili, ale to je s kádrem Bayernu skoro nemožný.

Reagovat
smazaný uživatel

Je ten kádr opravdu silnější, než při dvojnásobném titulu BVB?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Kádr je nejsilnější za poslední roky, ale fakt si nemyslim, že bysme letos něco nevyhráli a když něco vyhrajem, vedení to bude považovat jako úspěch a Pepka nevyhodí. Nejhorší na našem stylu je to, že tu poslední sezónu za Juppa jsme si fotbal užívali a i když jsme třeba vedli o gól nebo dva, i tak jsme se snažili přidat další, celou minulou sezónu to bylo jen o tom, že když vedem o gól, tak jen kontrolujem hru a nesnažíme se přidat 1 pojišťovací a pak se divíme, že třeba soupeř srovná, viz. včera Gladbach.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná za předpokladu, že se chytne Lewandowski, Badstuber a Götze nebo Thiago nebo Shaquiri, jinak dost pochybuju, že je ten kádr lepší, než za Heynckesse nebo LVG.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jinými slovy, nevěřím, že se Lewa chytne, myslím, že k Boatengovi Bayern potřebuje dobrého stopera a myslím, že nějak potřebuje nahradit svého nejlepšího záložníka Kroose.

Reagovat
smazaný uživatel

Lewa zatial v príprave 4 góly za posledné 3 zápasy

Reagovat
smazaný uživatel

Možná mě jen Lewa nemá rád.

Reagovat
smazaný uživatel

za LVG bol ovela slabší kader ako je teraz už len tie jeho prestupy Pranjič, Braafhaid stali za všetko vtedy Bayern ked poskladal zakl. zostavu tak na lavičke neboli adekvatne nahrady ako teraz

Reagovat
Bayernista18

Tak tak, aktuální Bayern je zhruba stejnej jako Bayern pod Juppem, ale pod van Gaalem byli slabší, sice hráli pěknej fotbal, ale nebyla to taková mašina jak teď, i když právě van Gaal tuhle éru Bayernu podle mě nastartoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Nj. Abych vysvětlil, jak jsem to myslel, někteří klíčoví hráči, jako Schweini a Lahm pomalu stárnou a Bayern má sice na papíře slušnej kádr, ale třeba pozice stoperů a střed zálohy nemusejí být obsazeny zrovna světovou špičkou, nebo mohou, ale to momentálně nevíme. (Mají na to Gotze, Thiago, Shaquiri, Badstuber, Boateng, Martinez?) A nikde není psáno, že Lewa do toho herního systému bude pasovat. Kolik útočníků už jeden transfer zničil.

Takže jistotou jsou imho Neuer a Muller, Lahm a Alaba, Robben a Ribery. U toho ostatního se dá předpokládat, že je to kvalitní a perspektivní zbytek týmu, ale to už je jen předpoklad.

Reagovat
Bayernista18

Pomalu stárnou ... klidně ještě minimálně 5 let můžou hrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten rozdíl mezi ostatníma klubama a Bayernem se zase bude zužovat, tuhle sezónu to bude mít hlavně v BL, ale i v LM těžší. Tak to bude dál a dál, až třeba BVB vyhraje o dva body titul, nebo Bayern někdo vyřadí v osmifinále LM. Pak na Guardiolu padne kritika, jak zkurvil skvělou vítěznou mašinu a on po sezóně odejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Že by se Arsenal tentokrát hecnul?

Reagovat
Bayernista18

To si nemyslim.

Reagovat
smazaný uživatel

To Bayern čekají krušné časy

Reagovat
smazaný uživatel

Jak tohle můžou slíbit?

Reagovat
popltak

Je pravda, že v házené se tak často trenéři nemění, jak ve fotbale. Snad zůstane.

Reagovat
smazaný uživatel

Pep je výbornej trenér a určitě i super člověk, ale v tom Bayernu mi ten jeho styl nesedí, chybí mi tam ten tah na branku a víc přímočarosti. Ono po odchodu z Barcy asi potřeboval další velkou výzvu, s Barcou vyhrál, co mohl a něco i dvakrát. Na druhou stranu, kam jinam by měl jít. Zpátky do Barcelony? Nevím.

Reagovat
smazaný uživatel

R.I.P. Bayern

Reagovat
bayern987

Reagovat
smazaný uživatel

Ty kráso, takže je jistý, že do 2016 budu fandit německé Barceloně Achjo, jak ty to hnusíš, Pepane

Reagovat
smazaný uživatel

Uz aby bol spat v Barcelone

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy? Za 100 let ale bude už asi pěkně vysušenej.

Reagovat
SunFells

"Nyní budeme dál překonávat rekordy a bude se nám dařit lépe než v minulosti po světových šampionátech"

Když je skálopevně přesvědčen, že se jim bude dařit, tak jaký by taky měl důvod. Ona je otázka, co udělaj, když se jim dařit nebude, i když nic nenaznačuje, že by k tomu mělo dojít.

Reagovat
smazaný uživatel

Jen si ho nechte stejně ho nikdo nechce!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

My ho nechceme! Jděte pryč! Vemte si ho, můžete si toho otravu nechat.

Reagovat
bayern987

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
smazaný uživatel

Guardiola mor fotbalu

Reagovat
bayern987

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
blade115

Jejich mínus. Ale slibovat něco takového je nesmysl, už za pár měsíců může být situace úplně jiná...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak za rok koupit Reuse a za dva Kloppa

Reagovat
bayern987

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Lewandowski

Reagovat
smazaný uživatel

další

Reagovat
smazaný uživatel

OT, tohle je podle televize sestava Athleticu proti Werderu http://i.gyazo.com/4bb8c9844939823eccc88a3a5ff3ec75.png

Reagovat
stas87

pozeral si? som prekvapeny ze nakoniec remiza,ak moc ten konecny vysledok ovyplyvnila cervena karta? a my sme hrali spatne ale produktivita dobra? vdaka

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Switchback

nejlepší ! jeho zápas 29.11.2010, když trénoval barcu, to bylo něco

Reagovat
Filipow

to byla fantasie..

Reagovat
smazaný uživatel

guardiola najvacsi saso

Reagovat
Bayernista18

Telekom Cup je náš, finále jsme zvládli s přehledem, ale dostat se do něj bylo o štěstí, Lewa za 3 zápasy 4 góly, začínám ho obdivovat čim dál víc.

Reagovat
smazaný uživatel

prestizna trofej

Reagovat
Bayernista18

Neni no, taky to beru jen jako vítězství na přípravnym turnaji, i když je to trefej.

Reagovat
smazaný uživatel

Najednou je to trofej... ale že se takové Arsenalu nikdy nepočítaly

Reagovat
Feind

takova trofej, to sis ted urcite vymyslel :D

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Silné slová, vraví sa, že nekrič hop, kým nepreskočíš.

Reagovat
Didier Drogba

no to je štěstí

Reagovat
db18
Reagovat
Arne

No tak tady je docela na místě ta omluva...

Reagovat
db18

No, to asi jo, ale je to pomalu omluva za omluvou...

Reagovat
Arne

Reagovat
smazaný uživatel

Basti za pravdu se nemusíš omlouvat.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele