Anelka slavil gól kontroverzním gestem

29.12.2013 10:00 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 7034
Komentáře (277 / 0 nových)
Arbiter
29.12.2013 10:05
#
Je až s podivem, jak jsou někteří lidé až nadmíru přecitlivělí na některá gesta...
db18
29.12.2013 10:36
#
Žito 44
29.12.2013 11:24
#
biggpee
29.12.2013 12:07
#
ty ani nedutej ty hovado se svym nickem
Žito 44
29.12.2013 15:55
#
Jdi do <->
Barcak
29.12.2013 11:32
#
The Krupy
29.12.2013 11:52
#
Kovi81
29.12.2013 12:06
#
Bayern +
29.12.2013 12:43
#
kristofyk
29.12.2013 13:11
#
Andy Conceicao
29.12.2013 14:34
#
Je s podivem, jak jsou někteří fotbalisté nadutí a myslí si, že si můžou dovolit všechno, je s podivem, že nejspíše potomek některého z otroků hlásá heslo, které je antisemitské a je s podivem, jak jste se tu sešli a tu nespravedlnost proti Anelkovi opalcovali. On totiž člověk, který se zabývá o náboženství a vlastně konvertoval k Islámu (převážně antisemité), tudíž možná bude i lehce sečtělý, vůbec nemohl vědět, co to gesto z historického hlediska znamená. Bylo to takové mírné gestíčko pro skvělého kamarádička. To určitě!
Liquid
29.12.2013 18:55
#
bublyfuck
29.12.2013 10:14
#
Za teroristu minutu ticha a ty popritom chces len pozdravit par priatelov na tribune a pred TV a je z toho "obrácený nacistický pozdrav". ...
bobis21
29.12.2013 12:49
#
Mandela byl ze seznamu teroristů vyřazen, takže je tento příspěvek úplně mimo ...
bublyfuck
29.12.2013 15:40
#
bol vyradeny v roku 2008, cize keby som nieco podobne napisal predtym, tak prispevok nie je mimo ?
bobis21
29.12.2013 16:04
#
jenže on nikdy žádný teroristický akt neučinil, byl považován za nepřítele státu, když bojoval proti tehdejším praktikám, proto byl zapsán na seznam teroristů. Jsem terorista, když nesouhlasím se současnou vládou?
skteel
29.12.2013 20:32
#
Nejsi.
Hajefr TV
29.12.2013 10:17
#
hraju_nahej
29.12.2013 10:18
#
Minule jsem to chápal, ale teď už se všichni humanisté a multikulti jděte do prdele :D
www.viceboj.com
29.12.2013 10:19
#
Suareze bych distancoval kazdy zapas kdyz strili po lidech.. A Borini to stejny, kouse si do ruky a podporuje kanibalismus, jak nechutny
SchweiniToniKlose
29.12.2013 10:19
#
"Obrácený nacistický pozdrav"
Barcak
29.12.2013 11:34
#
uz nevedia co vymysliet, kokoti
Posledni Kovboj
29.12.2013 10:22
#
nez se rozjede diskuse, rovnou to shrnu

-vubec to takhle nemyslel, nikdo mu nevidite do hlavy (krome me)
-ten pozdrav pouzivala jeho babicka a jeji folklorni soubor davno pred nim, vubec to nema spojitost s tim typkem
-cenzura, totalita (nemame demokracii)
-multikulti, slunicka etc., rasismus naruby
-FIFA, UEFA
-Messi je lepsi nez CR, ale krati dane


zapomnel sem neco?
Rasypo
29.12.2013 10:37
#
A teď si připadáš chytřejší než Fourneyronová a všichni rádoby zastánci humanismu dohromady díky svému inteligentnímu projevu co?
Posledni Kovboj
29.12.2013 10:38
#
Ne, jen chytrejsi nez ty. Ale to neni zase takovej achievement.
Rasypo
29.12.2013 10:42
#
Tebe bych chtěl potkat v podchodu někde v noci, abychom si popovídali o dovolené nebo jak Ti dupou králíci, chytráčku.
Posledni Kovboj
29.12.2013 10:48
#
Ja tebe taky, na dovolenou letos jedu do Keni, kam Ty?
Rasypo
29.12.2013 10:52
#
Do Praii, jestli víš, kde to je. Předpokládám, že formát tvého kalibru ani nezapochybuje.
Posledni Kovboj
29.12.2013 10:56
#
Nemam ani trochu tuseni, ale nasel jsem si to. Tak jsme si hezky popovidali, ale kdybychom se nahodou potkali v podchode, budu se te moc moc bat. Nastesti na Moravu moc nejezdim, ale kdyby nahodou.
Rasypo
29.12.2013 10:59
#
Jseš moc šikovný, že umíš hledat. Kdo hledá, najde.
Swarley
29.12.2013 10:53
#
vyplnit si oblíbený kluby přece !
Posledni Kovboj
29.12.2013 10:56
#
kdyz ja mam jen neoblibeny
Swarley
29.12.2013 11:18
#
to dá rozum
mancini.je.podobojí
29.12.2013 10:57
#
Proč? Aby měli někteří blbci víc munice do diskuze? Neviděl jsem zatím jiný využití té funkce, než: "hihi, dobrý výběr oblíbených klubů," a "to sedí od fanouška xy."
halinek23
29.12.2013 11:14
#
Swarley
29.12.2013 11:18
#
že já se vůbec snažím
Kenneth
29.12.2013 11:28
#
má pravdu...
Swarley
29.12.2013 11:33
#
však já to nikomu neberu, ale myslíš, že ta moje reakce měla směřovat opravdu k téhle diskuzi? vtípek, srandička, napsal kupu nějakých kravin, tak jsem mu doporučil první věc, co mě napadla
a když už jsme u toho k čemu to slouží a k čemu ne...když to nějaký vůl využije k tomu, aby se někomu vysmíval a honil si triko, to už nám všem může být úplně jedno...já to shledávám jako super přínos, usnadní mi to orientaci v diskuzi, kdo komu fandí...
přece nebudeme rušit klávesnice, protože s ní jeden chlápek zabil svou ženu...
Darren Fletcher
29.12.2013 11:22
#
Evertonian
29.12.2013 11:33
#
Já jsem říkal, že tohle je nejzbytečnější funkce
Uli_Hoeneß
29.12.2013 11:20
#
-jsem idiot, neberte mě vážně
Posledni Kovboj
29.12.2013 12:19
#
ok, nebudu.
C-M@ster
29.12.2013 13:19
#
delfin
29.12.2013 10:24
#
heh trapnost...
Sonny Anderson
29.12.2013 10:27
#
To sem zvedavy co na to FA, jestli mu daji osmizapasovej trest
k0udy
29.12.2013 10:36
#
Co si to dovoluje? Na 10 let do vězení
Filip12
29.12.2013 10:41
#
blb
Hajefr TV
29.12.2013 10:44
#
jsi
db18
29.12.2013 10:49
#

... na druhou stranu, když Mark dostal trest i za toto http://www.youtube.com/watch?v=-QdDXZ82_Zw
iamek
29.12.2013 10:55
#
Idioti. Nemel by dostat zadny trest . To same jako ten Chorvat
prospero
29.12.2013 11:01
#
Kritiku FA chápu, ale taky je třeba říct, že gesta nejsou jenom tak náhodné uspořádání ruk a prstů, ale majou svůj význam. Kdyby ukázal rozhodčímu fakáča, tak se to bude řešit taky. A právem. Plus politika do fotbalu nepatří. Nadáváte na multi-kulti? Nadávejte aji na lidi co si pletou fotbalové hřiště s politickou arénou. Ať už jsou to multikulturalisti, nebo latentní nácci.
juao10
29.12.2013 11:16
#
Swarley
29.12.2013 11:25
#
těch gest už je tolik, aby se člověk bál škrábat se na rameni a ukazovat na zem, že tam je desetikoruna...
já na tom nechápu jedinou věc...chce tím někoho podpořit, někoho, kdo je kritizován za to, že taková gesta používá a ještě k tomu prezentuje tyhle názory, které prostě nemají ve světě místo...no a Anelka si zvesela přiběhne na trávník, oslaví to stejným gestem a pak je naprosto a nepředstavitelným způsobem šokován, že to někdo viděl a že to někdo řeší...co jako čekal? krevety?
dwarf253
29.12.2013 12:05
#
Jenže tohle je stejná blbost, jako kdyby se nesmělo mávat, protože mával i Hitler... To gesto nic neznamená.
prospero
29.12.2013 12:08
#
To že ho neznáš, tak to neznamená že se v nějakém kontextu nepoužívá.
Arbiter
29.12.2013 12:20
#
použil ho právě jen ten komik a ten tvrdí, že to není žádné antisemitské gesto...
Mada
29.12.2013 13:23
#
Trand
29.12.2013 13:44
#
He openly supported Mahmoud Ahmadinejad's views on Israel and the Jewish people. He has made "heil" like signs on television as part of a sketch that made controversy, and has described Holocaust remembrance as "memorial pornography".
Swarley
29.12.2013 13:14
#
však to první je jen myšleno jako vtípek, že těch gest je mraky a čert aby se v tom vyznal...

Anelka ví koho tím podporuje a ví, co to gesto znamená nebo koho podporuje...teď už je pozdě na to, aby se něčemu divil a byl překvapen tím, co za poprask to u některých lidí vyvolá...
Arbiter
29.12.2013 11:56
#
to není žádné vulgární gesto... Že to někteří začali považovat za antisemitské gesto, je hloupost. Ale ono se celkově ví, že církevní organizace jsou do značné míry přecitlivělé...
Andy Conceicao
29.12.2013 15:07
#
Výborný komentář.
tr0t3l
29.12.2013 18:54
#
Cize ja ked nie som multikulturalista, tak som automaticky nacek, bravo a este nieco ti poviem, som proti sobasom teplych, mali by ma zavriet do ustavu
Posledni Kovboj
29.12.2013 19:16
#
porozumeni textu : 0/10
tr0t3l
29.12.2013 20:39
#
Gryphonheart
29.12.2013 11:05
#
"komik Dieudonné M'bala M'bala, jenž je znám svými antisemitskými názory" smutný, že takovey člověk si může říkat komik, a ještě má vlastní publikum (Anelka) který mu to žere..
carlos.tevez
29.12.2013 11:06
#
Hrac tmave pleti.nacisticky pozdrav.....nerozumim
Desperado
29.12.2013 11:07
#
Cemu nerozumis, i Hitler bol svojim sposobom tmavy
prospero
29.12.2013 11:10
#
Nácci se běžně kamarádíjou s arabákama, proti židům. Další důkaz jejich pitomosti. Pořád žijou nenávistí z 19. století, aji když svět a realita mezitím vypadá úplně jinak.
OVi.77
29.12.2013 11:53
#
Vždyť přece v SS měli vlastní divizi dokonce.
Andy Conceicao
29.12.2013 14:47
#
Spíš vtipnější je, že Anelka má nejspíše kořeny v některé z francouzských kolonií, tyto kolonie pak po světových válkách bojovaly za samostatnost, což je vlastně podobné historii židů, kteří taktéž bojují za svá území už od 8. st. př. n. l.
Hawkcz
29.12.2013 15:14
#
Kravina, moc nescházelo a Lechi mohla spolupracovat s Němcema. Navíc v Palestině respektive Izraeli bylo a pořád je činných několik xenofobních pravicových ŽIDOVSKÝCH organizacích. Ono to totiž neni tak horký, jako že ten kdo konvertoval na islám je špatný a kdo je obřezanej je neviňátko.
Andy Conceicao
29.12.2013 16:19
#
Tak jak pravíš. Sternova snaha o spolupráci s Nacisty je zradou proti Židům. Pouze díky nevědomosti je po válce vyznamenali. Absurdní jak prase.
Andy Conceicao
29.12.2013 16:22
#
Myslím si, že Němci byli Židy znechuceni a Sternovu malou skupinu měli za blázny. Ovšem bylo by zajímavé zjistit, jestli by nad tím aspoň na chvíli nepřemýšleli, kdyby neměli dohodu s al-Husajním.
Andy Conceicao
29.12.2013 16:25
#
Přeci jenom jako teroristi dokázali Sternovi lidé nadělat Britům solidní neplechu. A ano není to tak horké.
Yung
29.12.2013 11:10
#
obrátený nacistický pozdrav...
salaminoo
29.12.2013 12:08
#
SanchoPancha
29.12.2013 11:19
#
Co by ne...v New Yorku prý černoši čmárali po městě hákový kříže, když se zrovna řezali s nějakým židovským gangem.
Bep Kororoti
29.12.2013 11:33
#
aspon videt, kolik toho maji v palicich...
Posledni Kovboj
29.12.2013 12:33
#
oni existujou zidovsky gangy?
Kepy_FCB
29.12.2013 12:35
#
Cracovia - Jude gang
Posledni Kovboj
29.12.2013 12:40
#
tak ja mel na mysli skutecnej organizovanej zlocin, ne bandu agro-hooligans s kulichama od maminky
Kepy_FCB
29.12.2013 12:41
#
Tak zrovna v Polsku je to napojený
Posledni Kovboj
29.12.2013 12:42
#
jo, ty na ty fotce zrovna vybrali banku.
RickNash
29.12.2013 15:23
#
maminčinu, předpokládám
SanchoPancha
29.12.2013 12:42
#
No zrovna v Krakově to jsou prý regulérní kriminálníci, pokud vím. Obchod s fetem (jak vlastenecké, že?), zbraněmi a bílým masem není pro krakovské gangy ničím vyjímečným.
Posledni Kovboj
29.12.2013 12:43
#
no tomu verim, jen mi do toho nejak nesedi to zidovstvi. Ale jinej kraj, jinej mrav.
SanchoPancha
29.12.2013 12:44
#
No oni to židi nejsou, ale říká se jim tak a oni si tak taky říkají. Někde jsem o tom četl článek...možná i tady nebo na spartaforever.cz.
Bola
29.12.2013 12:43
#
Hmmm, vypadá nebezpečně. Takový gang nezaženeš jen tak, chce to mezi ně hodit dva pytlíky bonbónů, ať se zničí sami.
SanchoPancha
29.12.2013 12:39
#
Vážně tě to překvapuje|? Vzpomeň si na film Tenkrát v Americe. Tam je v hlavní roli židovský gang.
Posledni Kovboj
29.12.2013 12:41
#
No, vidis to, asi bych se na ten film mel podivat znova.
El-Pistolero-68
29.12.2013 15:38
#
Zrovna včera jsem koukal. Super film.
db18
29.12.2013 11:40
#
nacistický pozdrav ukázal Gervinho a neřešilo se to
kiciN
29.12.2013 11:55
#
čti, pak mluv, nebo si zkus znova základku
Darren Fletcher
29.12.2013 11:23
#
OT: Anderson Silva tvl
Zupillo
29.12.2013 11:45
#
Co s ním
Lolkac
29.12.2013 11:50
#
zmlomil si nohu. A zrejme prišiel o karieru. Ale má už 40 rokov pomaly takže zrejme by končil tak či tak. Ale je to aj tak smutné
iamek
29.12.2013 11:53
#
Darren Fletcher
29.12.2013 11:59
#
no uz asi koniec legendy... a amik nikdy poriadne nedokaze, ze je lepsi, aj ked ma titul
iamek
29.12.2013 11:51
#
http://www.youtube.com/watch?v=UPuAPiQy_Yc

ASi bolelo. Ale tihle blazni maji prah bolesti uplne nekde jinde. Kamos byl v tomhle sportu mistr republiky v dorostu a jeden zapas dobojoval se zlomenym zebrem. Jsou to fakt blaaazni.
Merle
29.12.2013 11:26
#
To už je až trapný, jak se fotbal snaží někoho ovlivňovat a vychovávat co má jak dělat. Od toho tu nejsou, to by měl mít na starost úplně někdo jiný. Hlavně ať nezapomenou dát někomu trest za rasismus.
Bep Kororoti
29.12.2013 11:37
#
no jo, Anelka, u neho je uz od pohledu videt, ze je prostsi...takovy gesta by si meli cutalisti odpustit, at si tu podporu dela mimo hriste
Yung
29.12.2013 11:42
#
Nejako mu zasa stúplo ego, chlapcovi. Dostane od Vieiru pipíkom po ksichte a zasa zalezie.
Kepy_FCB
29.12.2013 11:45
#
Anelka je blbý už od pohledu, něco jak ten jinej negr co byl navštívit KimČongUna
OVi.77
29.12.2013 11:51
#
Dennis Rodman že? U něho jde vidět od pohledu, že nebude úplně nějak v pořádku ..jinak Anelka je konvertita k islámu, ale to přece nemůže s tím mít nic společného
Andy Conceicao
29.12.2013 14:56
#
Přesně. To bylo jen nevinné gestíčko.
Barcelonist
29.12.2013 11:50
#
Anelka je nácek, no jistě.... aby se s těch nepodělali, nechápu proč řeší takový kraviny idioti...
Toxteth Terror
29.12.2013 11:56
#
Nové příchozí 'Evropané' tmavšího ražení si prostě ještě neosvojili progresivní hierarchii chráněných skupin a neví, že všechno jejich utrpení, kolonizace a diskriminace nepřebije jednu natrženou jarmulku
SchweiniToniKlose
29.12.2013 12:12
#
Bola
29.12.2013 13:21
#
Oblíbený klub, !SS! Lazio a k tomu dva německé kluby. Ty jsi jasný, snad dostaneš BAN
SanchoPancha
29.12.2013 13:27
#
To vyrovnává tím Celticem.
SchweiniToniKlose
29.12.2013 13:41
#
To je kamufláž.
SanchoPancha
29.12.2013 14:29
#
A Bayern taky, co?
SchweiniToniKlose
29.12.2013 14:32
#
Inu bez Schickerie a Landauera je to nakonec celkem obstojnej klub...Effenberg a Kahn mě k němu přivedli
db18
29.12.2013 14:36
#
+Jancker
SchweiniToniKlose
29.12.2013 14:37
#
Taky jsem zvažoval, že ho do toho výčtu zahrnu.
Bola
29.12.2013 12:25
#
Ollie Williams
29.12.2013 11:57
#
Včera v opilosti jsem expresku nepochopil. Teď v střízlivosti o tom čtu článek a nechápu to znovu. To vážně frantíci chtějí říct, že Anelka je nácek?
iamek
29.12.2013 11:58
#
Jeste kdyz je tmavej
OVi.77
29.12.2013 12:00
#
A proč by musel být hnedka nácek? Arabáči celkově nemají židy rádi, ale to hned z nich nedělá nacisty.
Ollie Williams
29.12.2013 12:19
#
Hážu všechny do jednoho pytle. Jsem omezený jedinec. Tak prosím odborníky na extremismus, ať si své poučování schovají pro děti před školkou
db18
29.12.2013 12:36
#
rasismus je i mezi černýma navzájem
SanchoPancha
29.12.2013 12:38
#
Tak tak. A třeba na Jamajce černoši dávají sodu mulatům. Bob Marley si užil svý, když byl mladej.
C-M@ster
29.12.2013 13:23
#
u nas za to dostal trest cikan horvath, takze stejnej bordel
Whitemedia
29.12.2013 11:58
#
Já bych ho zavřel hlavně za to, že je černeeej!

Palike
29.12.2013 12:13
#
Yung
29.12.2013 12:14
#
ja bych ho zavrel až zčerná
napsty
29.12.2013 12:01
#
zákaz činnosti na 2roky a Vydra na plac tohle gesto v období vánoc nemá obdoby připomíná mi to jak Sysel hajloval ještě ve Sraltě
salaminoo
29.12.2013 12:11
#
proč neřešili Bartona v době kdy vypadal jak "vůdce" za to jak vypadal? když mají pořád potřebu hledat gesta a p*****.....
Palike
29.12.2013 12:12
#
a co gesto, ktorym Anelka oslavoval goly v Boltone? teraz po rokoch mi doslo, ze to tiez nebude ok
Whitemedia
29.12.2013 12:15
#
http://www.youtube.com/watch?v=k9hcLTzwoxo tohle? jiné si od něj ani nepamatuji, používal ho pořád..
Palike
29.12.2013 12:17
#
fuj, nacek odporny, to je jasne
Maestro_LFC
29.12.2013 12:15
#
som antisemitista keď si myslím, že to čo robí Izrael Palestínčanom je rasizmus, fašizmus ktorý sa môže rovnať Hitlerovím skutkom? Som antisemitista keď spochybňujem holocaust? Je to len obyčajný bullshit
Yung
29.12.2013 12:16
#
ako spochybňuješ holokaust?
prospero
29.12.2013 12:18
#
Jestli zpochybňuješ holocaust, tak si hlavně blbec který si dokáže nalhávat cokoliv.
SanchoPancha
29.12.2013 12:21
#
Whitemedia
29.12.2013 12:21
#
Bola
29.12.2013 12:25
#
Posledni Kovboj
29.12.2013 12:28
#
Erdovec
29.12.2013 12:57
#
akorát blbec je hodně slabé
Vosic
29.12.2013 13:02
#
Honza Matoušek
29.12.2013 13:09
#
niflheim
29.12.2013 13:12
#
Mada
29.12.2013 13:27
#
minoLFC
29.12.2013 13:43
#
Kenneth
29.12.2013 14:01
#
On to vůbec někdo může zpochybnovat?
Posledni Kovboj
29.12.2013 14:10
#
by ses divil
tr0t3l
29.12.2013 18:59
#
Holokaust bol, ale tych 6 milionov je nerealnych a nicim nepodlozenych
Posledni Kovboj
29.12.2013 19:15
#
ok
vodka
29.12.2013 14:05
#
REPLIKATOR
29.12.2013 14:27
#
Liquid
29.12.2013 18:55
#
Whitemedia
29.12.2013 12:21
#
neboj, seš naprosto normální, vždyť na zpochybnění holocaustu není nic nenormálního a špatného ...
Toxteth Terror
29.12.2013 12:23
#
V ČR jsi hlavně trestně stíhán, pokud někomu stojíš za udáníčko Zajímavé, že slovenština opravdu užívá 'antisemitista', od pohledu je to patvar...
fenixLFC
29.12.2013 12:53
#
nepouziva, spravne je to antisemita
Toxteth Terror
29.12.2013 13:09
#
Aha, tak pak je Maestro dost možná jen trouba, který si vybral tuhle oblast (jako nejpevnější současné dogma) v očekávání odmítavých reakcí, bez jakéhokoli zájmu či znalostí. Troll - ale to je pro většinu zdejších jistě snadněji stravitelné než popírač šoa.
fenixLFC
29.12.2013 13:29
#
tak zas tuto gramaticku chybu by som mu nevycital, to sa stane, ale ten holokaust je blbost
Vosic
29.12.2013 13:03
#
přece bys nechtěl od někoho, kdo zpochybňuje holocaust, aby ukázal inteligenci
SanchoPancha
29.12.2013 13:04
#
r.mrazik
29.12.2013 12:38
#
kde vas berou?
Whitemedia
29.12.2013 12:44
#
Mě také před lety pomotali hlavu na stránce, kterou mám do teď v nicku.. já se naštěstí vyléčil přibývajícími roky snad se to povede i Maestrovi.
SanchoPancha
29.12.2013 12:49
#
Co tě vyléčilo ? Práce, rodina, zasraně velká televize...? Čarokrásné černé oči cikánské princezny? Chmelová brigáda?
db18
29.12.2013 13:00
#
Chmelová brigáda?
SanchoPancha
29.12.2013 13:01
#
No prý se tam nadřeš jak Django při sběru bavlny. To tě třeba napraví .
db18
29.12.2013 13:02
#
Já už se lekl, že to vztahuješ na to, v jakém tam jsi kolektivu
Whitemedia
29.12.2013 13:23
#
co já vím.. asi se prostě dostavil rozum s přibývajícími roky jinak bych už teď běhal s vyholenou hlavou a hákáčem vytetovaným na bicáku
vladis271
29.12.2013 13:15
#
to ja som stál na opačnej strane barigády. Dokonca som si v mysli pohrával s myšlienkami o antife. Viac menej som ale od nich nikoho nepoznal. Jedného pankáča hej, ale nvm, či bol priamym členom antify alebo len sympatizent, čo sa rád chnápal s náckami.
vladis271
29.12.2013 13:15
#
*barikády
Yung
29.12.2013 13:16
#
Yung
29.12.2013 13:16
#
barigáda
vladis271
29.12.2013 13:12
#
achjo, my tu budeme nadosmrti braní za konšpirátorov.
kristofyk
29.12.2013 13:17
#
holocaust je židozednářský fake.
fenixLFC
29.12.2013 13:25
#
preco do toho tahas slobodomurarov?
kristofyk
29.12.2013 13:53
#
Bo za všechno můžou oni.
fenixLFC
29.12.2013 13:57
#
slobodmurari neboli zli, je to cosi ine ako iluminati (aj ked ti sa k slobod. infoltrovali)
Ol!ver
29.12.2013 13:58
#
Beneš bol slobodomurár a bol zlý, mnohol dalších...
Ol!ver
29.12.2013 13:59
#
*mnoho
Posledni Kovboj
29.12.2013 14:10
#
a muze teda za holocaust nebo ne?
Ol!ver
29.12.2013 13:24
#
s prvou castou suhlasim
Mada
29.12.2013 13:27
#
ne, jsi pouze idiot
Andy Conceicao
29.12.2013 18:04
#
Ale tohle už se dávno ví. Věřím mu skoro vše. A uznávám ho.
Josifek
29.12.2013 14:31
#
Chování Izraele vůči Palestině je dost rozporuplné, i když vzhledem neuvěřitelných peripetií tohoto národa je trochu pochopitelné. Ale pokud popíráš holocaust, tak asi automaticky nejsi nácek, ale ignoranstký tupec či v lepším případě nezdařilý troll.
vodka
29.12.2013 14:32
#
Andy Conceicao
29.12.2013 15:01
#
Bohužel je to pochopitelné.
Ol!ver
29.12.2013 15:05
#
prečo?
SanchoPancha
29.12.2013 15:10
#
Přijde ti, že židi trpěli v průběhu celých dějin málo?
Ol!ver
29.12.2013 15:13
#
v tom prípade majú trpieť aj palestínci? skvelá logika, len tak ďalej...
SanchoPancha
29.12.2013 15:16
#
Já neříkám, že mají kvůli tomu trpět. Jen jsem se ti podal jedno z vysvětlení, proč je to chování Izraele vůči Palestině pochopitelné, ne omluvitelné.
Ol!ver
29.12.2013 15:24
#
v tom prípade bol aj holocaust ako celoeurópska záležitosť pochopiteľný...
Andy Conceicao
29.12.2013 16:38
#
Ano, byl. Ale zdravý člověk s tímhle nikdy nemůže souhlasit, tak jako s komunistickým znárodňováním, kterému v Rusku a Číně padlo za oběť až 40 milionů lidí. Každý má právo na život, protože žijeme ve skupinách, naše samotné žití spadá pod různorodá práva, ne vždy správná. Války byly, jsou a budou. Další světový konflikt by znamenal konec života na zemi, díky současným technologiím. Buď tedy rád, v jakém období žiješ a odhoď tu uraženost, kterou s tebe ani nevím proč, cítím. My jen nadhodili, že židovská otázka se dá za určitých okolností pochopit, ale ty se bráníš jako kočka před psem. Nadhazuješ tady holocaust, jako by to byl nutný zásah do dějin lidstva.
Josifek
29.12.2013 17:07
#
JJ, celkově Izraelská zahraniční politika je extrémně suverénní a sebevědomá, tak tvrdě jako Izrael své zájmy a zájmy jednotlivců svého státu (výměna jednoho izraelského vojáka za stovky palestinských vezňů z nedávné doby budiž důkazem) asi žádná jiná země nehájí. Ale chápu je v tomhle směru, jakékoliv zpochybnění svých domnělých práv atp. Židé vnímají velmi citlivě a horlivě se brání, to je jasné poselství histrorie, kterou si myslím Židovské rodiny poměrně chrání a předávají více než je třeba zvykem u nás. Těžko se divit, holocaust zasáhl každou židovskou rodinu, tohle příkoří a hoře nebude ani po sto letech z Židů smyto, holocaust, pogromy a věčné perzekuce budou do židovské mentality ještě na několik staletí silně vryta a oni se budou ostře vymezovat proti jakýmkoli zásahům vůči nim, jejich elitní a dlouhodobě budovaná silná moderní ozbrojená složka nenechá nikoho na pochybách..
Andy Conceicao
29.12.2013 17:26
#
A to je ono, co mnozí z nás, zde na západě, nechápou. Ta silně vrytá kultura, předávána z rodiny na rodinu, to historické ublíženectví se zkrátka chápat dá. Jak pak by ne, když byli Židé poté co se vymezili a založili v Palestině vlastní stát neustále rozvracováni, ať už Asyřany, Novobabylonci či helenizací nebo Římany, což vyústilo v rozsetí celé Židovské kultury po tehdy známém světě. Dovolím si tvrdit, že už u těchto křivd začíná Židovská otázka, samozřejmě podníceno silným náboženským vyznáním. Konče holocaustem. Židé už budou mít navždy nálepku národu, který se musí bránit, třeba i politickou agresí. Tak to zkrátka je. I když s tím nemusíme souhlasit.
SanchoPancha
29.12.2013 16:43
#
Ne.
db18
29.12.2013 15:37
#
Hitler měl taky pocit, že trpí kvůli židům
Andy Conceicao
29.12.2013 15:44
#
Musíš pochopit, že v této otázce hraje zásadní roli historický a náboženský podnět. I v dnešním civilizovaném světě je zde hlavním sporem náboženství. To židovské je daleko starší než Islám. Plus si přičti peripetie Židovského národa, které trvaly 3 tisíciletí, se založením vlastního státu, dále jen obnovením po zásadním útoku Asyřanů, který určil jejich pohnutý osud. Jakékoliv násilí je odsouděnihodné, ale zkrátka musíš pochopit, že oni žijí ještě Antikou. Do toho sporu bych se nemíchal, je daleko obsáhlejší a náročnější než-li jakékoliv jiné spory.
Ol!ver
29.12.2013 16:18
#
Ja velmi dobre chapem, zlocin na zidovi > ako zlocin na nezidovi..
Andy Conceicao
29.12.2013 16:44
#
Nechápeš to správně. Každý zločin na lidskosti je špatný. Z faktografického a historického hlediska se to prostě pochopit zčásti dá. Je to smutné, ale je to tak. Proto nestojím na žádné z těch stran. A vůbec je zbytečné dávat obě strany na misku vah. Kór pro nás, Slovany.
Toxteth Terror
29.12.2013 17:33
#
Blábolíš o historii, ale nevíš o ní nic nebo jen málo a Oliver se ti posmívá naprosto oprávněně...
Andy Conceicao
29.12.2013 17:45
#
Zkus mě poučit. Rád se vzdělám, myslím to v dobrém. Vím, že Židé můžou za spoustu špatných věcí, protože se po Kristu rozseli do celého tehdejšího světa a jejich potomci se často vyžívali v nepravostech. Vyhrávali soudní spory, aniž prosazovali pravdu, byli lstiví a vypočítaví. A dále?
Toxteth Terror
29.12.2013 19:12
#
Není jasné, v čem je jejich osud tak unikátní, že by jim měl dávat mandát nebo dokonce něco na způsob politického bianco šeku. Pokud tedy nepřistoupíme na náhled 'židovskou optikou' a narativ o vyvoleném kmeni, předurčenému ke konečné vládě nad celým stvořením.

Pokud jde o ty 'hříchy historie'-šlo by to úspěšně provést s jakýmkoliv národem, ať už k jeho slávě nebo haně, ale asi málokdo by rozporoval, že Židé zejm. v posledních dvou stoletích získali podíl na dění velmi hrubě neodpovídají jejich počtu. Co je jim jejich oponenty(antisemity?) vyčítáno asi nejběžněji: perzekuce raných křesťanů v Římské říši jakožto odpadlé židovské sekty(Neronova milenka Poppaea), rituální vražda/pověra a obecná nechuť ke křesťanům až do bodu palčivé nenávisti, s modernou a jejich postupnou emancipací - a tím i cestou z ghett a štetlů toto roste: klíčový podíl na (zejména) transatlantickém obchodě s otroky, kdy fungovali nejen jako majitelé lodí, ale také jako majitelé Afričanů v Novém Světě ve výrazně vyšším % než Evropané. Až notoricky proslulý je jejich vztah ke zlatu/pěnezům a s tím spojené zastoupení/dominance ve vznikajícím bankovním sektoru. Příběh o tom, jak Rothschild rozšířil falešné zprávy o Napoleonově vítězství u la Belle Alliance(Waterloo) aby následně skoupil za hubičku londýnskou burzu, je známý běžně a i když je to 'jen' anekdotický 'důkaz', jistě vypovídá o existujícím trendu.

Když se posouváme do živější minulosti, tedy 20. století, roste kontroverze a klesá míra konsenzu. Možná nejvýznamnější událostí s klíčovým ž. vlivem je VŘSR a následný teror. Jména jako Trockij(Bronštajn), Kameněv, Zinovjev, Urický, Kaganovič nebo Jagoda nejsou jen pečlivě vybraná jména ze záplavy možných. Obtížně si lze představit vítězství bolševismu bez židovského podílu na hnutí. Doporučuju A. Solženicyna. Samozřejmě, někdo to označí jako 'židobolševismus-antisemitskou spikleneckou teorii'. Stejné nálepky - a společenskému rozsudku smrti - se dostane i tomu, kdo by vytahoval výraznou roli, kterou Ž. hráli v komunistických hnutích v jiných zemích: ČSSR, Maďarsku, UK nebo USA.
'Genocida' ukrajinských kulaků, která si vyžádala řádově tolik obětí, kolik mělo zahynout během Holocaustu, je v širším povědomí prakticky neznámá nebo téměř dokonale upozaděná. Jistě k tématu nevzniká x holywoodských filmů ročně. Za architekta této zrůdnosti je považován Lazar Kaganovič.

Nevím, jestli pokračovat např. velice vlivnými vědci/intelektuály(šarlatány?) jejichž motivací nebyla možná jen pravda a poznání jako byli Freud, Boas nebo Marcuse, trendy, které převládly v moderním 'umění' nebo třeba 'vlastnickou strukturou' asi nejvlivnějšího průmyslového odvětví: Hollywoodu a západních velkých médií obecně.

Zrozením a životem státu Izrael bych mohl nudit asi další podobně krátký koment, ale mám pocit, že jsem už pro ban udělal dost

Jistě jen hlupák by se díval na dějiny jako na běh nějakého talmudského spiknutí proti lidstvu; ovšem ptal ses 'z čeho dál jsou Židé obviňováni‘, a tyhle hlasy jednoduše existují: na Západě v koutku, např. v muslimském světě řekl bych výrazně prominentněji. Jestli to potvrzuje nebo naopak vyvrací výše naznačené, ponechám na těch pár zvídavých myslích, které mé nesouvislé věty dočetly až sem .
Andy Conceicao
29.12.2013 20:43
#
Předně, díky. Prvně bych tě chtěl vyvést z omylu, nejsem žádný židovský zastánce a polovina skutečností, které jsi vypsal, je mi známa. Jsem řádně pokřtěn katolickou církví, což by mělo předurčovat k židovské nesnášenlivosti. Ale snažím se pochopit svět obšírněji, na Židy nenahlížím pouze s odporem, ale chci pochopit jejich zájmy a vliv. Mám rád konspirační teorie a spoustě z nich věřím. Ba dokonce si myslím, že jedinou možností jak vidět reálný svět skrze médii nabízený obrázek je naslouchat osobnostem, které se vymezují a nesouhlasí se současným rozpoložením světa.

Židovské otázce se nevěnuji dlouho, nebudu pošetilý a přiznám se, že mým hlavním předmětem studia je hlavně Antika, ke které jsem si vytvořil určitý vztah, což jsi ale určitě poznal, když jsem zmiňoval pouze 1. tisíciletí Židovského národa. Z této doby mi utkvěly osobnosti jako Saul, David, Šalamoun, Bar Kochba, Mattatiáš či Juda. Lehce jsem tedy studoval i Židovskou otázku, která byla postavena před předválečné Německo a podnícena Hitlerem. Dále jsem lehce přičichl ke spisovateli A. B. Jehošuovi. Děkuji ti tedy, že jsi mi rozšířil obzory a to hlavně středověkými a současnými informacemi. Zaráží mě, že Židé měli větší procentuální podíl na koloniálním obchodě s otroky, myslel jsem si, že hlavní podíl musela mít Evropa se silným Španělskem v čele, tak jak je to barvitě popsáno třeba ve Steinbeckově románu Pohár Zlata. Předpokládám tedy, že patřili do škatule těch vlivných, avšak lstivých, chladných a zbabělých obchodníků. Docela mi do té sféry i pasují. Předpokládám tedy, že v Novém světě disponovali i velkými plantážemi.

Ohledně VŘSR, mám za to, že to byli právě Němci, kteří poslali Lenina z jeho švýcarského exilu domů. Samozřejmě tím sledovali oslabení svého ruského konkurenta, jelikož s Bolševiky udržovali vztahy už před válkou. Je tedy ironií osudu, že Německo si pro druhou světovou válku připravilo silnější Rusko. Všechno je to politika a vřelé vztahy mezi Ruskem a Německem po I. svět. válce výrazně napomohly té druhé. Obě velmoci si navzájem připravovaly půdu. Trochu mi vyvstává rozpor v židovské otázce. Pokud měli velký vliv v Rusku Židové, proč se navzájem pomáhali s Německem? Nebo Židovská otázka měla teprve vyvstat? Podle mě už musela být na pranýři už ta dvě století, která jsi zmiňoval.

Freud je můj oblíbený psychoanalytik.

V Jeruzalémě se událo velké množství převratů a zločinů. Měly na tom podíl jak britské zájmy, tak ruské nebo americké. Vznik Izraele byl po odhalení celé šíře holocaustu prakticky nevyhnutelný. Bylo to snad dokonce jejich právo, které si sami vybojovali proti spolku, který se zformoval v arabském světě proti jejich státu (Egypt atd.), Samozřejmě tvým tezím přispívá angažovanost USA v této válce, kdy když bylo pro špatně vyzbrojené Izraelce nejhůře, tak OSN dojednala příměří. USA Izrael samozřejmě zásobily a nechaly je stabilizovat a zmodernizovat. Je jasné, že v USA mají potomci Židů velký vliv.

Poslední odstavec je krásně napsaný. Děkuji ti za nové informace a nahlédnutí do tématu.
Andy Conceicao
29.12.2013 20:54
#
Shrnul bych to tak, že moc je vždy doprovázena násilím a nespravedlnostmi. Oba proti tomu nic nezmůžeme. Jsme pouze loutky. Můžeme si jen domýšlet. Cogito ergo sum.
Ol!ver
29.12.2013 21:02
#
zajtra sa vyjadrím k tomu holocaustu, dnes už nemám čas, pozeral som futbal a musím sa učiť...
Andy Conceicao
29.12.2013 21:09
#
Přečtu si to.
Ol!ver
30.12.2013 15:20
#
keď tu to tu čítam, vidím, že tu niečo podobné zaznelo... tak doplním svoj pohľad...

Holocaust. Slovo ako strela, výčitka, stále medzi nami žije toľko rodín, ktoré zažili túto hrôzu. Ale má táto hrôza šíriť ako univerzálna obhajoba dalšej hrôzy? Má slúžiť k pohopenie toho, čo dnes robí sekulárna(!!) vláda štátu Izrael?

Znamená všal vyslovdenie slova holocaust, že už nebudeme schopní nikdy pochopiť, že existuje len jedno utrpenie a to bolo úplne isté ako pre zbožných Chasidov (napr. v Poľsku, kde postupne všetci zahynuli - 600. tisíc, ešte za Ruska). Tu ide o rovnaké utrepenie Palestínocv, či obyvateľov Iraku. Je snáď mil=on mŕtvych Iračanov (aj našou vinou) v rozvrátenom a dodnes nestabilnom Iraku málo?

Alebo si tu snáď niekto myslí, že na rade akutálne nie je strašná vojna s Iránom a "čistenie" bezprostredného okolia Izraela, čo pre jeho armádu nebude žiadny problém?
Andy Conceicao
30.12.2013 16:13
#
Dnes jsem se tomuto tématu věnoval více. Shlédl jsem několik zajímavých dokumentů a vyvstává mi spoustu rozporů. Od přiklánění se na jednu či druhou stranu se distancuji. Každopádně dle mého názoru je jasné, že v Židech se za ta 3 tisíciletí utvořila a z generace na generaci dělila ukřivděnost, která páchala, páchá a nejspíše bude páchat spoustu nepravosti, viz. zásadní Židovská účast na zločinech po roce 1905, kterou mi osvětlil kolega nad tebou. Je také jisté, že měli zásadní vliv na Kominternu, která měla za cíl podporu všech komunistických hnutích po celém světě, což mělo zapříčinit světovou revoluci, která by měla stejný dopad jako vítězství nacismu. Je to jedna a ta samá pakáž. Všechno je o vlivu moci, tak to bylo už v Antice a tak to i bude. A až se jednou vzedme boj proti současnému rozpoložení světa možná bude 3. světová válka, která umlčí život na Zemi. Možná. Díky i tobě Olivere, že jsi mi naskytl konfrontaci, která mi pomáhá utvářet světový názor.

Na ulehčení jsem tu chtěl dát podobiznu mladého Stalina, který má ve tváři rysy jako Sergio Ramos. Ale poslední dokument, který jsem dnes shlédl byl o ukrajinském hladomoru a najednou mi přišlo, že to není zrovna dvakrát vtipné.
Ol!ver
30.12.2013 16:17
#
Andy Conceicao
29.12.2013 15:02
#
Chtěl jsem ti napsat, že jsi hlavně debil, ale vidím, že už ti to všichni napsali.
Bola
29.12.2013 12:33
#
Já bych si posvítil i na Ronaldovo ,,generála''. Kdo ví, jestli to nebyl Aladeen, Rommel, Eichmenn nebo třeba Himmler

Pak bych si posvítil na Neuera, který je kovaný nácek už od pohledu, postoje a v jeho sklepě se to určitě hemží vlajkami a předměty s nacistickou tématikou
Whitemedia
29.12.2013 12:37
#
tak Neuer je úplně jasný, na něm by si toho všiml i slepý
db18
29.12.2013 12:39
#
Já bych nechal prověřit 18% fotbalistů kvůli nepovedeným účesům Wehrmachtu
Darth Vader
29.12.2013 12:56
#
db18
29.12.2013 13:01
#
(ještě chybí Hefy...)
kristofyk
29.12.2013 13:15
#
hefy
29.12.2013 15:17
#
88%
Darth Vader
29.12.2013 15:21
#
db18
29.12.2013 15:38
#
...tolik jich zatim neni
Kenneth
29.12.2013 15:26
#
Klokanomet
29.12.2013 12:47
#
SanchoPancha
29.12.2013 12:50
#
Nejnáckovitějším hráčem byl ale Carsten Ramelow.
Josifek
29.12.2013 16:58
#
JJ, Hitlerovi by určitě ukápla slzička radosti, kdyby viděl Neuera.
LFC & STEVEN 8
29.12.2013 18:39
#
Aladeen
Yung
29.12.2013 12:37
#
100. pre Chelsea FC
prospero
29.12.2013 12:43
#
Bazinga !!!
Sonny Anderson
29.12.2013 12:44
#
přesně
Klokanomet
29.12.2013 12:47
#
bobis21
29.12.2013 12:55
#
opravdu nechápu, jak může nic někoho urážet a jestli se to židům nelíbí, tak ať nejdřív přestanou s tou genocidou na Palestincích a pak teprve můžou něco vytýkat ostatním ...
Kepy_FCB
29.12.2013 12:56
#
db18
29.12.2013 13:04
#
to je ta sebevražedkyně?
Posledni Kovboj
29.12.2013 14:06
#
ne, to bude ten turnaj v sachach
Darren Fletcher
29.12.2013 14:33
#
kristofyk
29.12.2013 13:11
#
Já bych zavedl unifikovaný pozdrav. Zvednout ruce nad hlavu, decentně zamávat publiku a usmát se na 5 vteřin, tím bychom předešli všem takovým kontroverznostem a svět by byl sluníčkovějším místem.
Klokanomet
29.12.2013 13:13
#
hen, mává jak na prvního mája...
Bola
29.12.2013 13:13
#
Nebo oslavy pouze podle možností ve Fifě. Vždy byl můj sen vidět slavit Xaviho výstavním saltem nebo vidět Messiho dělat robota
imp
29.12.2013 13:45
#
teenz
30.12.2013 03:12
#
Yung
29.12.2013 13:15
#
No jo, ale taký Ribéry alebo Tévez by ten úsmev mohli aj vypustiť v rámci toho sluníčkovejšieho sveta.
kristofyk
29.12.2013 13:20
#
Nene...unifikovanost je nutná podmínka, přece chceme zamezit tomu, že kdyby se neusmáli, byli by považováni za nacistické komunisty.
vladis271
29.12.2013 13:18
#
nj, Torres by prepadol depkám, ak by sa mohol usmievať len po góloch.
fenixLFC
29.12.2013 13:27
#
to iste robilo mnoho diktatorov....zasluzis si BAN
123_456
29.12.2013 13:16
#
Tak snad ještě otrestat všechny hráče, kteřá nosí čísla 18 nebo 88 ne...
db18
29.12.2013 13:19
#
a 14... naopak zavést číslo 161
fenixLFC
29.12.2013 13:27
#
ty nacek, pozri si svovj nick
BTW preco 14?
fenixLFC
29.12.2013 13:31
#
to som ani netusil
kristofyk
29.12.2013 13:52
#
Tím pádem zakázat i číslo 9. Ein volk...
kristofyk
29.12.2013 13:53
#
omg, číslo šest
SanchoPancha
29.12.2013 13:29
#
Buffon s tím už měl v minulosti problémy, když nosil číslo 88.
minoLFC
29.12.2013 13:43
#
nech si futbalisty nechajú podobné kraviny mimo ihriska
Posledni Kovboj
29.12.2013 14:14
#
wow, ten byl #burn
Ol!ver
29.12.2013 14:33
#
môj obrázok nie je fotošop, podvádzaš!
madridcan
29.12.2013 14:16
#
A co ma slavit mimo ihriska? Ze stihne autobus?
minoLFC
29.12.2013 14:26
#
to nebolo slávenie
vodka
29.12.2013 14:30
#
nebo ze se mu podari si oholit vlasy, ale vousy nechat, presne trefit to rozhrani...
REPLIKATOR
29.12.2013 14:25
#
trest na pět zápasů a Vydra na plac
madridcan
29.12.2013 14:29
#
200
Robochelsea
29.12.2013 16:12
#
Určite to gesto použil náhodou, je málo prirodzenejších pohybov ako tento. A kto by len povedal že Moslim bude mať antisemitistické názory...
Yung
29.12.2013 16:31
#
každý, kto sa do toho vyzná aspoň trochu.
Posledni Kovboj
29.12.2013 17:34
#
To je ironie nebo ne? Ja to nepoznam.
Josifek
29.12.2013 18:20
#

Tak ten příspevek, na který reaguješ, je jasně ironický. Akorát nevím, jestli tvůj také náhodou
Robochelsea
29.12.2013 19:06
#
Je to irónia
Posledni Kovboj
29.12.2013 19:15
#
Andy Conceicao
29.12.2013 16:49
#
Tak jak pravil Prospero a paní Fourneyron, sport je pro každého, bez rozdílu vyznání a politika do něho nepatří.
Liquid
29.12.2013 18:54
#
v tom případě, ale zároveň trest pro svazy, UEFU, FIFU za minuty ticha za jakýkoliv politický úmrtí
Andy Conceicao
29.12.2013 18:56
#
Nejsem proti.
Posledni Kovboj
29.12.2013 19:17
#
tak FIFA a UEFA se asi sama nepotresta, ale jinak jo, souhlas, at si to nechaj pro sebe.
Murtago
29.12.2013 18:18
#
Obrácený nacistický pozdrav by právě měl propagovat semity a semitismus a být tak oporou antiantisemitistických názorů.
tr0t3l
29.12.2013 19:04
#
Lubi sa mi vyraz antisemita, obzvlast ked samotni Izraelci su povacsinou Chazari a Semitov tam sami utlacaju...
h8_
29.12.2013 22:07
#
EU už má normu i na obrácené pozdravy ?
dead memories
30.12.2013 04:32
#
Vyživná diskuze Nutno dodat,že po dlouhý době
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.