Afellay jde na operaci s kolenem a bude půl roku mimo

22.09.2011, 22:47
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (238)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Jeden z mála sympaťákov v tej nadpozemskej oblasti Španielska

Reagovat
blaugrana

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Jerichoo

tak to je hnus zranenie, aj ked je z konkurencie, ale držím palce v skoré uzdravenie

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa koho (čoho) máš nick ? Chris Jericho ?

Reagovat
madridcan

Ja si myslim,ze podla Arnolda z filmu Koniec sveta(Koniec dni)

Reagovat
Jerichoo

podla toho mesta :)

Reagovat
smazaný uživatel

biblické město + seriál (dost špatnej )

Reagovat
Jerichoo

seriál som nepozeral

Reagovat
Mercury

Toho je mi fakt líto. Sympaťák, který ale dle mého na Barcu nemá. Jinde se určitě prosadí, v národáku hraje výborně. V létě očekávám odchod, tohle zranění přišlo v pro něj nejmíň vhodnou dobu...hlavně ať se dá do kupy

Reagovat
smazaný uživatel

Na Barçu má, právě teď by byl ideální čas na to, aby to dokázal ---> aklimatizaci už má za sebou + zranění, formy ostatních jeho konkurentů atd... Strašně mě to mrzí, fakt... obzvlášť u něj

Reagovat
Stiksxx

přeju brzké uzdravení a už žádná zranění...

Reagovat
smazaný uživatel

Problém.

Reagovat
JacoBee

no na porblém bych to mov neviděl...když byl zdravej seděl.

Reagovat
smazaný uživatel

je to tak, je to dobrej hrac a je to skoda ale pravda je ze i kdyz byl jeho zdravotni stav ok a konkurence bez formy ci zranena nehral... zni to blbe ale kdo nesleduje barcu ani si nevsimne toho ze je affelay dlouhodobe zranenej

Reagovat
smazaný uživatel

samozřejmě, že to problém je.

Reagovat
minoLFC

Mancini 2?

Reagovat
madridcan

Neporovnaval by som ich...

Reagovat
smazaný uživatel

Alexis ještě 4 - 6 týdnů, Andrés 2 týdny a Afe na dlouho. To je prostě pech. Pro ten úzkej kádr jsou to těžké rány.

Reagovat
Rssa

čas pro Kika nebo Gerarda, jako 4-5. útočník by mohli stačit...

Reagovat
smazaný uživatel

Teď by se neskutečně hodil Nolito bych řekl, škoda Ale nedivim se mu, že si vybral takovouhle cestu... Když už jsme u něj a u toho, jak teď září v Portugalsku... Máme i na něj klauzuli?

Reagovat
Rssa

Nejspíš ne, když tam šel po smlouvě.

Reagovat
smazaný uživatel

ajo kur*a

Reagovat
smazaný uživatel

Na Gerarda je ještě dost brzo, ale za zkoušku možná stojí.

Reagovat
Rssa

Však by nehrál základ, jen jako oživení nebo nutnost na lavičku, stejně tak třeba Rafinha, ten už na to nejspíš má, na pár minut do hry dobrá volba, do základu na šetření síly Kiko nebo někdo jiný.

Nejlepší volba by ale stejně byl Adriano, ten tam vždy zahrál hodně dobře až výborně.

Reagovat
soukup

přesně Kiko, už toho v lize odehrál dost a to že si ho Barca koupí do béčka ještě neznamená, že ten záskok nezvládne

Reagovat
herbage

sorry, ale kádr máte široký až až. Navíc vám vypadl hráč, který je pro vaší hru nejmenším přínosem

Reagovat
smazaný uživatel

vypiš mi teď ten široký kádr na všech 5 ofenzivních postů. Děkuji.

Reagovat
herbage

vzhledem k vašemu nízkému počtu zraněných v průběhu roku je široký až až, ale když chceš.

Valdés - Dani Alvés, Piqué, Puyol, Abidal - Sergio, Xavi, Iniesta - Pedro, Messi, Villa

Pinto - Adriano, Mascherano, Fontás, Maxwell -Cesc, Keita, Thiago - Afellay, Alexis, Gerard

Reagovat
smazaný uživatel

můžeš mi říct, co to má znamenat?

Já po tobě chtěl ten kádr v momentální situaci, kdy píšeš, že je dostatečně široký, s čímž já nesouhlasím.

Reagovat
herbage

chybí vám ze základu jen Piqué s Iniestou, Alexis přišel jako rozšíření kádru a stejně sedí jeden z dvojky Villa/Pedro, tak nevím jak by vám chyběl. Afellay je zcela nadbytečný hráč a nijak nebude postrádán. Stejně časem odejde, jako Hleb

Reagovat
soukup

kdyby byli všichni zdraví, tak je Afellay rád za 500 minut v sezóně

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jde o to "kdyby". Oni zdraví nejsou hned dva a Afe by si zahrál dost.

Reagovat
soukup

no však proto ho taky máte, proto máte třeba Kika ne? Aby když se vám zraní i náhradníci byl schopnej zahrát pár minut a nehnil jen v béčku ačkoli by v půlce týmů PD hrál pravidelně

Reagovat
smazaný uživatel

Kiko se kupoval do béčka. Proč by měl mít na to, aby byl spasitelem u áčka?

Nehledě na ekonomické následky jeho nasazení.

Reagovat
soukup

jakým zase spasitelem? už se vzpamatuj

Reagovat
Rssa

Proč zrovna spasitel? Na lavičku dobrý, na střídání na 30 minut taky dobrý, minimálně do uzdravení Legendy a Alexise.

Reagovat
soukup

konečně někdo

Reagovat
smazaný uživatel

na lavičku? Takže budou teď hrát pořád stejní lidi základ?

Reagovat
terry

A co vám asi zbejvá?

Reagovat
kiwwi

a o com asi tak od zaciatku hovori?

Reagovat
smazaný uživatel

a o to jde.

Reagovat
terry

Tak já teda nevim, co se tu řeší.

Prostě máte nějaký zranění, takže holt bude pár zápasů hrát třeba stejná jedenáctka. To se zkrátka stává.

Reagovat
smazaný uživatel

Řeší se to, že mě herbage (Bůh ví proč) přesvědčuje, že zranění jediného možného náhradníka přece není žádný problém ...

Reagovat
herbage

váš základ vypadá takto: Xavi, Sergio, Iniesta - Messi, Cesc, Pedro/Villa. to máš na lávce Villu, Alexise a Thiaga na tři posty

Reagovat
smazaný uživatel

jak se bude běhat Andrésovi a Alexisovi s těma nataženejma svalama?

Reagovat
herbage

sorry, já zapomněl, že hrajete příští týden proti Realu a hned další finále Ligy mistrů

Reagovat
smazaný uživatel

tys hlavně nepochopil, o co jde.

Reagovat
herbage

No to by mě tedy zajímalo, o co ti jde

Reagovat
Rssa

Máš tam Adriana a Thiaga, ti se můžou objevit v "útoku", variant je spousta, tragedii z toho dělat není potřeba, Afellay je nahraditelný a podle mě kdokoliv z béčka by byl prospěšnější...

Reagovat
Infi

Reagovat
Hristo Stoichkov

Zatím je tragický i v béčku. Když rezerva, tak S. Roberto, Rafinha, Tello či Cuenca, který se osvědčil v přípravě.

Reagovat
Rssa

Nebo tito...na béčko nemám vůbec teď čas, tak nejsem v obraze s momentální formou

Reagovat
Xavi

Reagovat
smazaný uživatel

sakra, napiš mi kádr momentálně dostupných hráčů do ofenzivy. Kecy okolo jako "kdyby" apod. mě nezajímají.

Reagovat
herbage

ok. Thiago, Cesc, Messi, Villa, Pedro, 5 hráčů na 3 posty

Reagovat
soukup

+ Kiko, pokud teda taky není marod

Reagovat
herbage

toho bych vážně nepočítal. Šanci nedostane, krom Copy

Reagovat
soukup

nedostane, ale klidně by odehrát 3x 10 minut než se někdo uzdraví zvládl, jiný kluby rozšiřujou kádr přesně takovýma hráčema jako je on

Reagovat
smazaný uživatel

3 posty? Nedělej hloupého a napiš všechny ofenzivní hráče na všechny ofenzivní posty, čili na 5 ofenzivních postů - 2 záložníci, 3 útočníci. Každýmu je jasné, že když postavíš Cesca nebo Thiaga do útoku, nepostavíš ho do zálohy a naopak, že jo ...

Reagovat
r.mrazik

ty delas,jak kdyby to byl klicovy hrac...to je asi podobne,jak kdyby u nas vypadl Park (MU)...jasne,ze v teto situaci by se Afellay hodil,ale jinak? delat z toho nejaky velky problem se mi zda prehnane...

Reagovat
kiwwi

nie, to je asi taky problem, ako keby sa zranil Young, Nani a az potom Park

Reagovat
r.mrazik

no...a loni hral Bebe a Obertan...a to bych rekl,ze ma Barca lepsi hrace nez byli u nas tihle dva...

Reagovat
kiwwi

ti si skoro nekopli...momentalne to mame osefovane skvele, pretoze SAF si vyskladal kader z univerzalov...mame 7 utocnikov, 4 kridelnikov pricom kridla dokazu zahrat aj dvojicky a Welbeck, 5 stredakov a obrana ani nehovorim...

neviem si predstavit co by sa muselo stat, aby mal SAF problem

Reagovat
soukup

tak on dělá problém z toho, že při zranění Afellaye, Iniesty a Alexise má málo variant do ofenzivy, což chápu, problém to je, já jen nechápu proč je furt nespokojenej se šířkou kádru, ta je na tyto pozice úplně normální

Reagovat
smazaný uživatel

konečně

normálně široký není, což jsem dokázal na číslech.

Reagovat
minoLFC

ale je, tí nahradníci su tam práve pre tieto situácie...a náhradnikom nahradnika môže byť potom nejaký talentovaný junior..tak to je bežne

Reagovat
smazaný uživatel

jsem asi fakt jediný uvažující zde.

Afeho zranění, pokud by byli všichni zdraví´= smůla, ale žádný problém.

Afeho zranění, pokud jsou zranění už dva před ním a jeho postu = problém.

Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

jo, sorry

Reagovat
r.mrazik

ale ja te prece chapu...

i to,co pises...souhlasim...

ale sakra...jste Barca ne? delat problem ze zraneni az nejakeho x-teho hrace i pri techto konstelacich se mi zda divne

Reagovat
soukup

Xavi + někdo (Sergio, Keita, Masch) střed zálohy, Villa Messi Pedro ofenziva, na lavičce Tiago, Cesc, Adriano, + třeba nějakej mlaďoch... ano není to tak hezký jak když je tam Alexis a Iniesta, ale tohle musí řešit stejně všechny týmy v této situaci

Reagovat
smazaný uživatel

Xavi + Cesc nebo Thiago (kteří ti tedy vypadnou tím pádem z lavičky) a vepředu MVP. Na lavce zústane do ofenzivy jediný hráč, kterým jde hra dopředu oživit. Ne, fakt nemáme problém ...

Reagovat
soukup

a proč jako musí hrát vedle Xaviho nutně Tiago a ne třeba Sergio nebo Keita? pak ti nevypadnou ti hráči z lavičky, 100% ideální sestava to nebude, ale prostě jde mít úplně v pohodě i tři náhradníky do ofenzivy, takže z toho nemusíš dělat jak kdybyste neměli jak to poskládat

Reagovat
smazaný uživatel

"neměli poskládat" z toho nedělám

ale

"nikým nahradit" jo

Reagovat
soukup

to z toho právě děláš, furt můžete mít 3 hodně kvalitní hráče na lavičku jako náhrady kurva kvalitních ze základu, když to šikovně poskládáte a ty tu z toho děláš tragédii

Reagovat
smazaný uživatel

Takže postavíš na ofenzivní post Mashe jen proto, abys nahnal body na lavce?

Reagovat
smazaný uživatel

sakra, Keitu. Už radši jdu spát.

Reagovat
soukup

na ofenzivní post? já bych ho dal do středu zálohy k Xavimu, nebo on snad Keita hrává jinde než ve středu zálohy? Když teda máte problém v ofenzivě, tak přece nemusím dávat vedle Xaviho Tiaga nebo Cesca, když ti umí hrát i vepředu, kde je hráčů málo

Reagovat
smazaný uživatel

no tak nejsem ještě ospalej a tys ho fakt napsal vedle Xaviho na ofenzivní post.

Reagovat
herbage

a Adriano. Navíc za dva týdny zpátky Iniesta a za další 2 Alexis

Reagovat
soukup

tak v momentální situaci když se zraní 3 hráči na defakto jeden post asi široký logicky není, ale co bys teda chtěl? mít na obě křídla 5 kvalitních variant, kdyby se 4 zranili? kdyby se CFC zranili Drogba, Torres a Sturridge naráz, tak by taky měli problém a málo hráčů, ale přitom úzký kádr nemají

Reagovat
herbage

Chelsea má úzký kádr, ale na jiných postech a ne do počtu hráčů. Ale za Matu s Lampardem nemají žádné náhrady

Reagovat
terry

Kde je ten kádr přesně úzký?

Reagovat
herbage

četl jsi tu druhou větu vůbec?

Reagovat
terry

Tak jestli mluvíš jen o těch dvou, tak za Matu je na levé křídlo Malouda. Za Lamparda je zase Mata, případně McEachran.

Reagovat
herbage

jo, nový Lampard, já zapomněl

Reagovat
terry

Ale vážně. Za Lamparda je teď Mata. Ten kádr není úzký.

Reagovat
soukup

tak jasně, však ona Barca má taky úzký kádr jinde

Reagovat
smazaný uživatel

co já bych chtěl? Co je to proboha za otázku?

Já píšu, že v momentální situaci je zranění Afeho problém a vy mě přesvědčujete o naprosto jiných věcech. Ujasněte si, o co v té diskusi jde a pak se můžeme dál bavit. Pokračovat ve smyslu "kdyby byli všichni zdraví" nebudu.

Reagovat
soukup

ty si tu totiž jedeš na tom, že prý máte úzkej kádr, což ale není pravda, máte kádr úplně normálně širokej, chybí vám maximálně tak stoper nebo další hrot, na kterýho stejně nehrajete, kádr máte širokej na tomto postu úplně normálně a je normální, že když se ti zraní 3 hráči podobnýho postu, tak máš na lavičce už třeba jen dvě náhrady do ofenzivy/defenzivy místo pěti

Reagovat
smazaný uživatel

21 lidí

MU 25

MC 26

Real 25

Chelsea 25

Opravdu máme stejně široký kádr jako ostatní velkokluby?

Reagovat
herbage

jo, hlavně ta kvalita a univerzálnost hráčů je "srovnatelná"

Reagovat
herbage

včetně Machedy, Gibsona či Dioufa

Reagovat
smazaný uživatel

Bez nich

Reagovat
smazaný uživatel

Španělsko David de Gea 07.11.1990 192 / 82 6 0

29 Polsko Tomasz Kuszczak 20.03.1982 191 / 84 0 0

Dánsko Anders Lindegaard 13.04.1984 193 / 80 1 0

Obránci

20 Brazílie Fábio da Silva 09.07.1990 172 / 65 3 0

21 Brazílie Rafael da Silva 09.07.1990 172 / 70 1 0

23 Severní Irsko Jonny Evans 03.01.1988 188 / 77 7 0

3 Francie Patrice Evra 15.05.1981 173 / 76 6 0

5 Anglie Rio Ferdinand 07.11.1978 188 / 76 3 0

Anglie Phil Jones 21.02.1992 178 / 72 7 0

12 Anglie Chris Smalling 22.11.1989 193 / 90 7 2

15 Srbsko Nemanja Vidić 21.10.1981 188 / 84 2 0

Záložníci

8 Brazílie Anderson 13.04.1988 171 / 69 6 1

16 Anglie Michael Carrick 28.07.1981 183 / 74 5 0

Anglie Tom Cleverley 12.08.1989 175 / 71 5 0

24 Skotsko Darren Fletcher 01.02.1984 183 / 71 2 0

11 Wales Ryan Giggs 29.11.1973 180 / 68 5 2

17 Portugalsko Nani 17.11.1986 175 / 65 7 4

13 Korejská republika Ji-Sung Park 25.02.1981 175 / 70 4 1

25 Ekvádor Luis Valencia 04.08.1985 178 / 78 3 0

Anglie Ashley Young 09.07.1985 180 / 65 6 2

Útočníci

9 Bulharsko Dimitar Berbatov 30.01.1981 188 / 79 4 0

14 Mexiko Javier Hernández 01.06.1988 173 / 62 5 2

7 Anglie Michael Owen 14.12.1979 173 / 70 1 2

10 Anglie Wayne Rooney 24.10.1985 178 / 78 7 9

Anglie Danny Welbeck 26.11.1990 185 / 80 5 2

Reagovat
herbage

23, když nepočítáš Kuszczaka s Owenem, kteří snad letos neodehráli ani minutu. Vy máte 21 hráčů A-týmu, to není takový rozdíl

Reagovat
smazaný uživatel

Owen hrál Cup a dal kus.

Za nás nastoupil Fontás taky na jeden mač a Jonathan s Maxem na pár minut a taky je počítáš ...

Reagovat
herbage

Jonathana vážně nepočítám, s ním 22

Reagovat
smazaný uživatel

Tak budeme počítat i ty Diufy a podobné?

Reagovat
smazaný uživatel

koukám, že v tom případě započítejme další 3 MU. To už je rozdíl 5ti lidí ...

Reagovat
soukup

tak MU má těch Owenstyl hráčů hodně, tam tu argumentaci vyhraješ

Reagovat
smazaný uživatel

tak já ji vyhrál ve všech bodech. Jen jsem teda nedal toho Moratu. U něj jsem čekal, že se s ním na pár stovek minut letos počítá ...

Reagovat
minoLFC

no 1/4 sú hráči ako vo vašom Bečku

Reagovat
kiwwi

a 3/4 o akych v LFC v Acku ani nesnivali

Reagovat
minoLFC

ježiš ty si mamľas, zas si myslíš že niekto tvojich hráčov zhadzuje vravím, že v tom kádri sú juniori, ktorých má aj Barcelona B

my tam máme na supiske tiež 17 ročne ucha ako Robinson, Flanaghan

Reagovat
kiwwi

kde tam v tej supiske vidis 17 rocne ucha

vsetko prevereni hraci, ktori uz maju cosi odkopane v PL

Reagovat
minoLFC

overení hráči čo už maju niečo odkopané v PL? nevravím, že niesú dobrý ale skusenosti moc nemajú. Cleverley, Welbeck. Jones síce minulý rok hrali v PL kluboch ale až tak stabilne miesto nemali. Henderson toho posledné dva roky za Sunderland odkopal viac ale tiež je to len junior.

Reagovat
smazaný uživatel

Technická, máme 23.

Reagovat
smazaný uživatel

přepočtl jsem se, ale počítám 24 s Moratou. Nebo ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže on je na soupisce "B" a i kdyby občas naskočil (s jeho formou k tomu má teď daleko), tak bych ho nepočítal. Nejblíž by k tomu měl třetí gólman, který i jezdí na zápasy, ale ti jsou dva a střídají se.

Reagovat
smazaný uživatel

aha, čekal jsem, že konečně přijde ta vzývaná šance La Fábrice. A to jsem počítal toho jednoho nejlepšího ...

Reagovat
soukup

když budeš počítat 3. brankáře jako všude, tak máte 22 hráčů a stejně širokej kádr opravdu nemáte, podle mě vám chybí 2 obránci, to rozhodně nepopírám a určitě bych tu nepsal že ste nenažraní kdybyste nějakýho koupili v zimě takže golman 22, dva obránci 24. MU určitě má širší kádr, to je fakt, když se budou brát hráči jako Owen nebo Diouf, MCFC tam se bavit nemusíme, ale myslím, že bys nechtěl jejich politiku šířky kádru aplikovat na Barcu, ale teda CFC mi nevychází, jedině s hráči jako Bertrand, McEachran, ale takový hráče má přece i Barca, ale nepočítáš je

Reagovat
smazaný uživatel

Tak MU má ty tři brankáře použitelné, stejně i Chelsea. Proto je počítám normálně do kádru. Jsem přesvědčený, že v sezoně nastoupí. Mino nejpíš ne.

Reagovat
soukup

no tak nastoupí v jednom z pohárů proti týmu ze třetí ligy, aby se neřeklo, prostě buď počítej u všech 3 nebo 2 golmany, počítat u ostatních 3 a u Barcy 2 aby ti ty čísla líp vycházela snad nemáš zapotřebí, o golmany přece vůbec nejde

Reagovat
smazaný uživatel

pravda. To by nebylo správné, ač prostě v kádru jsou.

Reagovat
soukup

v kádru jsou, ale v tomhle sporu je úplně irelevantní kdo má kolik golmanů, kdyby měli v CFC 10 golmanů, tak by měli třeba 35 hráčů na soupisce, ale kádr v poli by jim to nerozšířilo

Reagovat
smazaný uživatel

pokud by těch deset gólmanů nastupovalo, tak prostě v kádru jsou.

Ale jinak beru, že 3. gólman není argument, ač v kádru je.

Reagovat
herbage

a to Piqué s Iniestou jen krátkodobě, vrátí se oba do dvou týdnů. Co se zranění týče, tak jste největší luckeři z celé Evropy, i když vaši hráči se během sezóny moc neunaví

Reagovat
Hristo Stoichkov

To není žádný luck, už jsme se o tom kdysi bavili.

Reagovat
herbage

já vím, ale i tak je to nepřirozené

Reagovat
Hristo Stoichkov

Spíše to vypovídá o kvalitní práci realizačního týmu + samozřejmě to tempo a styl hry.

Reagovat
Xavi

Reagovat
kiwwi

no kedze hraju na 3 utocnikov a maju ich momentalne presne troch, tak to problem asi bude...problem je ale aj to, ze Barca nie je dost flexibilna co sa taktiky a rozostavenia tyka...nemaju utocnika ktory by si sam osefoval hrot a 4-4-2 si ich vobec neviem predstavit hrat...som zvedavy ako ti traja utocnici zvladnu nabity program

Reagovat
Rssa

2 bludy

1) momentálně hrajeme na 2 útočníky (či spíše 1, když Messiho vezmeme jako volného hráče)

2) hra Barcy je právěže flexibilní až až, stačí inteligentní hráč a je jedno jestli záložník nebo útočník a svoji roli si splní

Reagovat
soukup

úzkej kádr? žádnej úzkej kádr už nemáte, to že se zraní 3 hráči kteří můžou nastupovat na stejný pozici je zásah i do normálně širokýho kádru

Reagovat
smazaný uživatel

máme nejúžší kádr z velkoklubů.

S tím druhým asi souhlas.

Reagovat
Rssa

Nejužší a zároveň nejširší. Když za třeba AC může nastupovat Merkel nebo Strasser (nebo tak nějak), sice ne nějak pravidelně, ale přesto...tak za nás to Kiko, Gerard, Rafinha nebo Roberto zvládne taky

Reagovat
herbage

spíš jsi nenažraný

Reagovat
homeles8

Reagovat
minoLFC

Reagovat
smazaný uživatel

jak se to projevuje?

Reagovat
herbage

že píšeš, že máte úzký kádr, když máte jeden z nejširších na světě, nejuniverzálnější hráče a prakticky žádná vážná zranění. Afellay je teď druhé vážné za poslední 4 roky, splu s Militem a to nejsou hráči, na kterých by váš kádr stál

Reagovat
Hristo Stoichkov

Puyol + Iniesta

Reagovat
smazaný uživatel

že je ten kádr plný univerzálů, neznamená, že je širší, proboha.

Počet lidí v kádru píšu výš. Pokud ani jasná čísla netrknou, nepomůže nic.

Reagovat
soukup

já teda u vás vidím počtový nedostatek možná tak v obraně, ale určitě ne v ofenzivní části, máte tam Pedra, Iniestu, Tiaga, Messiho, Alexise, Villu, Messiho, Afellaye, prej hraje vepředu i Cesc a v rezervě je PD odzkoušený Kiko, kterej není nějakej dorostenec a nešlo s ním hrát

Reagovat
smazaný uživatel

jenže momentálně to je tak, že máme na 5 ofenzivních postů 6 hráčů. To je prostě málo. Tragicky málo.

Reagovat
terry

AC má teď do útoky taky jen Cassana s Pippem.

Reagovat
smazaný uživatel

jak to mění situaci u Barci?

Reagovat
terry

Ale nijak. Jen, že nejste jediní. Ale já uznávám, že teď máte jistý problém.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

jiri - fcb

22.09.2011 23:25

máme nejúžší kádr z velkoklubů.

Reagovat
soukup

ale to je snad normální, když se zraní 3 hráči jednoho postu, prostě v normální situaci máte všechno zdvojený a teď máte jednoho, dva náhradníky, takhle by to bylo ale snad všude, nemůžeš mít na 5 postů 13 kvalitních hráčů aby ti jich pořád 10 zbylo, i když se trochu zaplní marodka

Reagovat
minoLFC

tak to je všade, nahradniíi sú tam prave pre také situácie, keď sa niekto zraní a nie aby mali ešte nahradníci nahradníkov...to už smrdí City...a trener musí prispôsobiť tomu aj rozostavenie

Reagovat
soukup

přesně, Jiří by si ale asi představoval mít 35 hráčů na soupisce aby neměl úzký kádr ani při morové epidemii

Reagovat
smazaný uživatel

jste neskuteční.

Reagovat
soukup

ty jsi neskutečný, do ofenzivy prostě úzký kádr nemáte a nevím co tu předvádíš, kdyby sme se bavili o obraně, držel bych hubu nebo bych s tebou nedejbože i souhlasil, ale tady ste na tom jako skoro jakýkoli jiný tým

Reagovat
smazaný uživatel

nechám toho. Mít momentálně 6 hráčů na 5 postů je prostě obecně OK. Mě to přijde málo.

Reagovat
soukup

od začátku se přece my dva bavíme úplně o něčem jiným, už sem ti na tohle i napsal že to problém je a jde mi o něco jinýho, tak ze sebe nedělej debila, nebo takhle reaguj na nějakýho kokota, co neví která bije

Reagovat
smazaný uživatel

nenadávej.

Od začátku se ´my dva bavíme o tom, že ný Barca má užší kádr než ostatní velkokluby, což jsem dokázal.

Reagovat
smazaný uživatel

a primárně šlo o to, že prostě teď jsme hodně úzký a hrát budou muset furt ti stejní + se to nedá moc kvalitně oživit během mače. A to je problém, o kterém to vše začalo ...

Reagovat
Hristo Stoichkov

Teoreticky, prakticky jich může být až 9.

Reagovat
vocasisko

mít 2x Messiho by byl řádnej luxus

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

3 miliony eur za něj je hrozně málo! ..... to i WillFired ze Sparty byl dražší ne?

Reagovat
Filipow

Barcelona umí nakupovat.

Reagovat
soukup

Reagovat
Stiksxx

v létě mu končila smlouva a tak se kluby dohodly alespon na této směšné částce

Reagovat
smazaný uživatel

Ježišii, tak co si trošku zagooglovat před tim, než takovýhle blbosti vypustíte do diskuzí? Ono by i stačilo PŘEČÍST článek, co tu byl třeba po jeho přestupu k nám, ale to néééé, to tady radši budeš dělat strašnýho odborníka... Nenapadlo tě třeba, že mu mohla končit smlouva?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to já si radši informace vyslechnu radši od lidí než od počítače... kdybych to chtěl vygooglit tak to udělám .... napadlo mě to ale i přes to je to směšná částka .....

Reagovat
smazaný uživatel

tak to potom jo...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
burinka

3 mega???? levnější jak necid?

Reagovat
Stiksxx

to že přestoupil za 3 mega neznamená že nemá větší cenu.

Reagovat
burinka

nene... to by mě teda fakt nenapadlo! jenom mě fakt udivuje že je to takovej pakatel.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten je mimo furt

Reagovat
smazaný uživatel

tak je cas aby prevetral obrany superov gerard , dufam ze niake tie minutky dostane , urcite by si ich zasluzil .. samozrejme Ibimu prajem skore uzdravenie

Reagovat
Hristo Stoichkov

Letos to snad takový problém nebude, navíc na podzim můžeme odpočívat v LM. A když si to řekneme na rovinu, tak je nám bohužel prakticky k ničemu.

Reagovat
Rssa

Zrovna absenci Afellaye nepocítíme moc, protože on zatím předvedl přesně 2 Barceloně odpovídající výkony (vs. Real v LM, odveta semifinále CdR), ale nahradit ho na lavičku a střídáni musíme, proto sáhnout do Bčka.

BTW: Druhou půlku jsem viděl, to tvé "enjoy" lákalo na drtivou výhru nebo pozdní výhru, ale ono nic Ale díky moc!

Reagovat
herbage

jé, já zapomněl poslat spoiler

Reagovat
Rssa

tebe by to poslalo přímo do spamu

Reagovat
Hristo Stoichkov

No, nějak jsem tě musel nalákat

Reagovat
smazaný uživatel

Není možný, čekal jsem v nadpisu Plzeň.

Reagovat
terry

Podle mě ji Kily musel smazat, protože třeba u Pata se objevila.

Reagovat
herbage

"Afellay neohrozí Plzeň ani na Nou Campu, ani v Edenu"

Reagovat
Kily

asi zapomněli, přece jenom Afellay není tak známý

Reagovat
terry

Já to radši kontroloval a akorát jsem chtěl napsat, že možná ani nevědí, že nějakej Afellay by mohl proti Plzni hrát.

Reagovat
minoLFC

on by ju asi skutočne neohrozil

Reagovat
homeles8

díky za varování

Reagovat
Kily

já doufal, že se ještě přihlásíš na icq

Reagovat
homeles8

já formátoval HDD a ještě jsem si ho nestáh :-)

Reagovat
fantomas

Reagovat
Xavi

Reagovat
homeles8

100.pro uzdravení (všech :-) )

Reagovat
smazaný uživatel

new jesus has come

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

chudák tak sem si myslel,že si konečně víc zahraje

Reagovat
homeles8

myslet znamená hovno vědět

Reagovat
smazaný uživatel

teď jsem se o tom přesvědčil

Reagovat
Robbie

tvl co stím všichni mají furt jenom levý koleno jako já a k tomu jsem měl ještě utrženej meniskus

Reagovat
Jerichoo

ja tiež

Reagovat
Milhaus92

U něj to vidím na brzký odchod s Barcelony,v 25 už to není žádnej extra mládenec a s těmi zraněními v takové konkurenci se těžko je prosadí. Asi by mi nevadil v Liverpoolu,kdyby si udržel zdraví,tak by mohl na křídle trápit obránce

Reagovat
Infi

Dobrá zpráva to není, ale tragédie taky ne. Stále tam je x možností, jak tu ofenzívu vymakat. Jen si prostě Villa s Pedrem zahrají více, než asi očekávali.

Reagovat
smazaný uživatel

ved nehral aj ked bol zdravy..

Reagovat
kiwwi

ty si to cele rozluskol

Reagovat
smazaný uživatel

.. no mal s tym ratat ze v Barce sa zakope..

Reagovat
Pinturicchio

Jirko, Jirko, někdy mi přijde, že abys uznal, že máte široký kádr, tak by musel být každý post v Barce ztrojený hráčem Messiho kvalit.

Reagovat
smazaný uživatel

tak pokud máme na 5 postů momentálně použitelných 6 lidí (z toho ještě Villa vypadá, jak vypadá), tak to prostě široký kádr není. Nebo jo?

Reagovat
Pinturicchio

"ztrojený hráčem Messiho kvalit" - základ máte brutální, na delší dobu máte zraněného jen Afellaye, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Alexis 2-3 měsíce, Iniesta tuším snad měsíc...

Reagovat
Pinturicchio

Iniesta už má víc jak týden za sebou, Alexis není základ, stejně jako Afellay. Jako já chápu, o co Vám jde, ale základ je naprosto OK. Nebo to těm svým mladíkům nevěříte ani na těch pár minut v lize?

Reagovat
kiwwi

a co keby sa im to stalo pred poslednym rozhodujucim kolom v lige a pred finale LM? Co keby sa im zranil este Pedro, to by odohrali dva najdolezitejsie matche v sezone s nejakymi sopliakmi v zostave?

Reagovat
Pinturicchio

Mě nějaké "co keby" nezajímá, Pedro je zdravý a základ mají úplně v pohodě. Mají 6 lidí na 5 postů, takže jeden ten TOP zůstane tak jako tak ještě i na lavičce.

Reagovat
kiwwi

tak pri zostavovani kadra musis s 'keby' pocitat...raz sa dostanes do takej situacie a potom si budes hovorit ine 'keby'...keby som tak bol zohnal jedneho dvoch hracov navyse...a vtedy ti tiez kazdy povie ze ho keby nezaujima

Reagovat
Pinturicchio

Mají B-tým, o kterém tady dlouhodobě básní, nevidím problém. ( Takhle se mají řešit problémy, ne tím, že budu mít v kádru na každý post tři TOP hráče )

Reagovat
smazaný uživatel

béčko bylo extrémně silné loni. Přes léto se dost omladilo a zesláblo. Například z něj odešli Fontás a Thiago, které už plnohodnotně hrajeme v áčku. Navíc odešel Nolito (teď by se hodil), zranil se Soriano, odešel Romeu, Victor Vázquez ... To jsou hráči, kteří by se teď asi hodili.

Reagovat
smazaný uživatel

K Alexisovi - první zápas (šp. superpohár) od začátku, celých 90 minut, v odvetě nehrál. V evropském superpoháru proti Portu hrál posledních 30 minut. Proti Villarealu hrál celých 90 minut, proti Sockám střídal po půlhodině kvůli zranění. Netvrdím, že je to nějaký základní kámen, ale rozhodně hrál hodně, a je podle mně momentálně platnější, než Villa. Ale to je fuk - problém to prostě je, vem si, že na 5 postů (2 záložníci, 3 útočníci) máme do zálohy - Xavi, Thiago, Fabregas, Keita (ale toho poslední dobou cpe Pepek nesmyslně na DM) a do útoku Messi, Villa, Pedro + tam může hrát Fabregas, nebo Thiago. Přijde Ti to jako široký kádr? Mladíkům se samozřejmě věří, ale teď jsou v béčku mladíci spíš do obrany. Z útoku jich hodně odešlo.

Reagovat
smazaný uživatel

hoši, vy vůbec nechápete, kde je gró naší diskuse.

Já jsem psal, že zranění Afeho je v současné situaci problém, což herbage (čertvíco si chtěl dokázat) mě začal přesvědčovat, že není. Pak tady začal házet nějaké mimózní argumenty s hráčema, kteří jsou zranění apod. ...

Prostě jde o nynější situaci. Prostě tenhle úzký kádr ty tři hráče pocítí daleko víc, než širší kádry ostatních týmů. A problém zranění Afeho samozřejmě je. Kdyby nebyl zraněn Alexis a Andrés, tak samozřejmě není, ale teď je.

A to byl ten základ. Od toho se odpíchněte a neplácejte kraviny o ztrojení Messiho kvalitama opodobné ...

Reagovat
Pinturicchio

Já to chápu, nemáte náhradu, ale stejně nesouhlasím s tím, že máte úzký kádr. Iniesta je zpátky za 14 dní cca. Ted máte 6 na 5, což podle mě v kombinaci s mladíky problém není. Co měl loni říkat Juventus, když měl v jednu chvíli zraněných 14 hráčů A-týmu?

Reagovat
smazaný uživatel

Juventus měl tenkrát problémy. A takyže jste si na ty problémy stěžovali ... Nemám vůbec nic proti. Prostě to byly problémy.

Barca má teď taky problémy. Prostě není čím nahrazovat. A to už vůbec nechci přemýšlet, co by se stalo, kdyby se zranil ještě někdo ...

Reagovat
Pinturicchio

Jak není čím nahrazovat? Ti těm mladíkům z B-čka nevěříš? ( Kteří přitom na hřiště momentálně ani nemusí, za pár dnů se vrátí Iniesta )

To není o tom, že máš mlčet, můžeš to považovat za problém, jen říkám, že byly, jsou a budou týmy, které na tom byly hůř. Mně tohle z Tvé strany přijde takové "manciniovské", kdy máš v týmu Messiho a aby situace byla ideální, tak musíš mít na lavičce druhého Messiho jako náhradu, ... protože to, že nemáte koho postavit, nejspíš není pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, že jsou týmy, které na to byly a budou hůř, ale o tom snad debata není, ne? Jak píše nahoře kiwwi, kdyby se zranil ještě někdo, tak to znamená problém.

Reagovat
smazaný uživatel

argumentace ve smyslu "někdo byl na tom minulou sezonu hůř, tak mlčte" mi přijde mimozní ...

Reagovat
kiwwi

ale vsak ma pravdu

Barca ma na supiske 21 hracov

United ma na supiske 28 hracov - ok odratam dvoch brankarov pretoze ich mame styroch, odratam Pogbu, to je 25 hracov

City ma na supiske po odratani mladikov a dvoch brankarov 24 hracov

AC ma na supiske cca 25 pouzitelnych hracov

Chelsea 25 hracov

Real 23 hracov

ti 2-3 hraci im proste chybaju, pretoze sa potom dostavaju do takeho stavu, ze musi hrat ta ista zostava

Reagovat
Pinturicchio

Nechybajú, vytáhnou se z B, stejně si nezahrajou a budou jen jako jistota pro střídání na lavičce. Stejně jako u AC, kde na lavičce v lize ted bude De Sciglio a Valoti.

Reagovat
soukup

ale ti 2 hráči jim stejně chybí jinde než v ofenzivě, málo hráčů má Barca v obraně

Reagovat
kiwwi

jeden do utok, dvaja do defenzivy a maju kompletny a dostatocne siroky kader

Reagovat
kiwwi

*utoku

Reagovat
smazaný uživatel

obranu lepíme defenzivníma záložníkama. To Pep vyřešil relativně dobře. Ale momentálně nevidím hráče, kterejma by se dal ovlivnit nepříznivě se vyvíjející zápas do ofenzivy.

Reagovat
soukup

úplně stejně to přece jde i naopak, Alves, Maxwell by kraj zálohy zvládli v pohodě, tyhle trable musí řešit každý trenér, Stoke mělo v létě 3 zraněný útočníky a na dvě místa v sestavě mělo dva hráče a Pulis to vyřešil tak, že vybral toho nejrychlejšího obránce a dal ho do útoku ať tam běhá a presuje a ten borec měl za dva zápasy gól a asistenci, v normální konstelaci 2 místa v sestavě na 5 hráčů ten kádr přitom vůbec úzkej není

Reagovat
smazaný uživatel

ty chceš opravdu porovnávat Stoke a Barcelonu? Mám namysli cíle těch klubů. Stoke nemusí vyhrát každý zápas. Na Stoke nepůsobí takový tlak atd. ...

Dani ten kraj zálohy naposled ve Valencii vůbec nezvládl. Ale vůbec nezvládl ...

Maxwell je jistě jakýms takýms řešením. Byť bychom hráli o tak půlhráče oslabeni.

Reagovat
smazaný uživatel

a napsal jsi to v tom svém příspěvku krásně, když jsi současnou situaci popsal jako "trable". Ano, přesně tak to je. Trable, problémy ... to přesně přineslo zranění Afeho. A o to od začátku šlo. A vy jste mě 200 příspěvků přesvědčovali, že válec je krychle a bílá má nádech černé ...

Reagovat
soukup

já tě 200 příspěvků přesvědčuju, že v ofenzivě úzkej kádr nemáte, když koneckonců i se třema zraněníma furt ještě dáte dohromady 1-2 kvalitní náhradníky za furt hodně silnou základní sestavou, že ste v pohodě tě tu přesvědčovali jiní

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna obrana není problém - Abidal (Adriano), Puyol (Fontás), Piqué (Mascherano), Alvés (Montoya) a to tam ještě Pepek cpe na stopera Busquetse...

Reagovat
Milhaus92

ale jakmile přijde lepší hráč,tak je to samé "ten si nekopne...bude zahřívat lavičku",myslím,že jim stačí hráči z béčka,přece jen produkují výborné talenty

Reagovat
cristiano.K.

nevím,co se tu řeší Barca s MU mají nejnašlapanější 21 hráčů....to,že se ted Barce zranili tři hráči na podobné posty neznamená,že nemají široký kádr,kort když ty hráči do ofenzivy jsou dost variabilní....

Reagovat
smazaný uživatel

on tam ještě je?

Reagovat
Kily

tohle stejně nemá chybu, minimálně většina se shodla, že tomu druhému rozumí a stejně se ve stejném duchu pokračuje dál a dál

Reagovat
smazaný uživatel

na druhou stranu se diskutuje k tématu, o fotbalu a slušně. To ti zase nemůže vadit ...

Reagovat
Kily

mně to vůbec nevadí, naopak jsem rád, jenom jsem se marně bránil lehkému úsměvu, když jsem tu diskuzi proletěl

Reagovat
smazaný uživatel

Koho bys tam vlastně chtěl? Moc by nehrál, takže hvězdu asi těžko. Takže něco jako odolnější Jeffrén nebo Bojan?

Reagovat
smazaný uživatel

Stacil by Hazard, Getze a Sakho, pak bych byl spokojeny.

Reagovat
Rssa

rozumím ti, souhlasím s tebou, ale myslím si, že nemáš pravdu

Reagovat
Kily

Reagovat
smazaný uživatel

Ja nechapu o co tu stale jde , neustale omilani dokola toho ze je 6 hracu na 5 pozic. Tak snad to tech 6 hracu zvladne odehrat ne ?? tady si nekdo mysli ze je treba kazdej zapas menit pulku zakladni sestavy vzdyt je to nesmysl , klidne tech par tydnu muze odehrat stejna zakladni sestava s tim ze tam ten 6 vzdy naskoci z lavicky za nekoho nejvic unavaneho. Samozrejme dalsi zraneni uz by byl problem , ale momentalne to ti hraci musi zvladnout jsou to profici a dvakrat tydne zapas dat musi.

Reagovat
Robbie

může hrát Deloufeu na off pravým křídle

Reagovat
LAM

Fabregas byl zatim pro Barcu skvělý kup navíc za tak málo peněz v dnešní době.Mám ale pocit že sebou zatim přivedl i tu smůu na zranění z Arsenalu

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna on mě vůbec netrápí. Druhý Hleb, nepotřebný hráč, který když nastoupí tak nepředvede nic a hraje se strachem jako vemeno. Jediné co sem mu na angažmá v Barce povedlo, byla přihrávka v LM proti Realu, jinak bída. Jak říkám, Hleb číslo 2.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele