14. kolo
03.12.2005 20:00 CET
1 : 0
(1:0)

Reportáž

Real Madrid - Getafe CF 1:0

Ronaldo v tomto utkání opět ukázal své kvality a zajistil Realu Madrid potřebné tři body. Vanderlei Luxemburgo postavil do útoku Ronalda a Robinha. Na místo potrestaného Sergia Ramose poslal Francisca Pavona. Getafe, celek z předměstí Madridu, nastoupil na stadión Santiaga Bernabeua s jasným cílem, a to pokořit velkoklub Real Madrid, odvézt si plný počet bodů a dovršit tak bezmocnost brazilského trenéra.

O to se snažilo hlavně útočné trio hráčů ve složení Paunovič, Riky a Güiza. Právě tito svěřenci Benda Schustera dokázali domácí obraně připravit horké chvilky, zejména pak Riki, který se během zápasu dostal k několika příležitostem skórovat. Hned první šanci měl na kopačce již v druhé minutě, kdy se po přihrávce Guizy snažil hlavičkou míč dopravit za záda Casillase, jeho střela však přesná nebyla. O minutu později mohl poslat z přímého kopu David Beckham Bílý balet do vedení, i jeho pokus však mířil mimo. V 11. minutě se v obrovské šanci ocitl opět Riki, ale jeho ránu levačkou zastavilo břevno. Real Madrid se dostal pod tlak hostů a čekal na spásu. Ta přišla v 18. minutě z kopačky Ronalda, který svou pravačkou poslal "pusinky" do vedení. O šest minut později mohl po individuální akci vyrovnat Pernica, ale svou šanci nevyužil. Po první půli tak šli hosté do kabin s jednogólovým mankem, ale s vědomím, že na hřišti jsou páni oni.

Do druhé půle Getafe naběhlo s chutí změnit dosavadní výsledek. V 58. minutě se tak mohlo stát po střele Perníi, jeho pokus však brilantně zachránil Casillas. O čtyři minuty později dostal David Beckham červenou kartu za zbytečný faul zezadu a jeho celek zůstal jen o deseti, čímž zvýšil šance hostů na vyrovnání. V 76. minutě mohl skórovat opět Pernía, který obelstil domácí obranu, ale jeho střela mířila nad. Ve druhé minutě nastavení mohl alespoň jeden bod zachránit Riki, ale i jeho levačka byla nepřesná. A tak si i přes veškeré úsilí hostů Bílý balet po nepřesvědčivém výkonu odnesl tři body. Tohle utkání obzvlášť kvalitní podívanou nepřineslo, ani jeden z celků nepředvedl nic, co by diváky zvedlo ze sedadel.

Autor: Věra Bednarčíková

Komentáře (282)

Přidat komentář
smazaný uživatel

2:3

Reagovat
HOST*yarda

Už pod novým trenérem

Reagovat
Mr.Jindros

Však jsem psal Luxa ven...

Reagovat
smazaný uživatel

4:0 Ronaldo 2 Robinho vlastní

Reagovat
antimadrista

2:2.

Reagovat
HOST*yarda

Tak se zase bude odvolávat Z fotky bylo poznat prd, potřeboval bych to naživo... Prý trefil míč dřív než nohu (?). Chtělo by to názor někoho nestranného, takže, Kyslíku, jsi z obliga, jak se vytáhne Ramos máš rudo před očima

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je výsměch, ten mu málem zlomí nohu a on ise budou odvolávat...

Jste trapní.

Reagovat
smazaný uživatel

btw, yardo, tobě to přidje normální? Jak by asi ten fotbal vypadal, kdyby se za každý třeba jen sporný faul hned odvolávalo? Ještě tohle a pak můžem začít odvolávat zápasy...to bude fajn sport...

Reagovat
HOST*yarda

A byl sporný nebo nebyl, já to předestřel hned na začátku, že nevím... Odvolávat by se to nemělo, spíš promluvit Ramosovi do duše... On bude dobrý, já to cítím Stoprocentní rozhodčí asi není...

Reagovat
smazaný uživatel

Byl to prostě likvidační zákrok...

Reagovat
smazaný uživatel

Likvidační ne, ale na žk byly oba zcela určitě

Reagovat
HOST*yarda

Jakmile jsou Ramose, Kyslík okamžitě přičítá 50 %. Normálka

Reagovat
smazaný uživatel

No tak ty pro změnu odečítáš a navrch mažeš v průměru dva zaviněné goly na zápas

Reagovat
HOST*yarda

Tak ten průměr je jen tvůj slovní průjem

Reagovat
smazaný uživatel

Přečti si co dole píše vazquez...

Reagovat
HOST*yarda

A ty si zase přečti, co píšu nahoře já

Reagovat
smazaný uživatel

Prečo ma do kelu používaš ako argument proti vlastným?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože třeba yarda proti tomu nemá co říct, jeho argumenty jsou většinou "jsi z barcy" "zaujatý" no a to proti tobě moc nejde...

Reagovat
HOST*yarda

V klidu, Vazquezi, on je línej se podívat výš...

Reagovat
smazaný uživatel

Podívám se nahoru a slyším tam, že trefil první míč, to je důležité hlavně pro protihráče, nejdřív trefil Ramos míč a až pak mu zlomil nohu...

Reagovat
HOST*yarda

Ano, ty se koukneš nahoru, ale jenom na něco. Třeba slovo "Prý" a otazník zcela vynecháš. Ale co bych se zrovna u tebe divil

Reagovat
smazaný uživatel

a co znamená "prý"? Že to někdo jiný říkal, ne? Tak proč bych o tom nemohl mluvit?

Reagovat
HOST*yarda

"Prý" v tomto významu znamenalo, že to není jisté, to vás ve škole neučili?

Reagovat
smazaný uživatel

"prý", že to někdo jiný říkal, tak jaks to říkal ty je blbost. Tohle bys vědět měl.

Reagovat
HOST*yarda

Reagovat
HOST*yarda

Tak opět polopatě: Chtěl jsem říct, že to nebylo jisté na 100 % a svým otazníkem jsem chtěl někoho důvěryhodného vyprovokovat k upřesnění. Vazquez se toho naštěstí ujal. Ramos hrát nebud, co víc si culos mohou přát?

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba dodatečný trest pro beckahma za úmylsný poksu o zranění protihráče, když se mu karty odebírají, tak proč mu i nějakou nepřidat...

Reagovat
Xavi

V tom případě by měl Beckham dostat dodatečně červenou místo té žluté.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som nestranný Ramos do toho išiel jak blázon, aj keď najprv trafil loptu, faul to bol, lebo útočník tam mohol strčiť nohu - v tom prípade by ju mu museli ale amputovať

Reagovat
smazaný uživatel

Takže karta zůstala, všichni culos se opět mohou zklidnit

Reagovat
smazaný uživatel

Jenom dobře

Reagovat
smazaný uživatel

Jeste aby mu to odpustili - uz toho letos bylo dost Ale Ramos bude jednou skvelej, s tim souhlasim ( A taky skonci v Barce )

Reagovat
HOST*yarda

Hm, zajímavé, možná by mohl sehrát stejnou roli jako Davids v Barceloně, po sezóně by mohl jít. Je zadarmo, ale určitě by chtěl na výplatní pásce pěknej sasarec

Reagovat
smazaný uživatel

Jde vidět, že myslíte perspektivně, Ricardinho, Keane...nebo to jsou ti hráči v nejlepším věku, jak říkal merengues?

Reagovat
HOST*yarda

Význam by to mělo, jak jsem uvedl jen kvůli půlce sezóny a pak ho vypakovat, ale spíš bych byl pro Ricardinha, u toho to riziko karet není tak velké. A navíc už jednoho specialistu máme

Reagovat
HOST*já

Tak navim jestli zrovna Terry je prodejnej...

Reagovat
HOST*

sakra to sem se preklep melo to bejt pod re:koupit obrance

Reagovat
HOST*yarda

Já taky jenom říkal, koho bych chtěl

Reagovat
smazaný uživatel

No, kúpiť Keana, no... je to skvelý vodca, ale...samý problém, ešte by tam našich starousadlíkov staval do pozoru včetne Pereza s Butragueňom. Ten Ricardinho asi skôr, aj keď... Počkajme radšej na nové mená, určite to tu je do dvoch týždňoch.

Reagovat
HOST*yarda

Je zadara, problémem by byl plat a povaha, ale tu měl Davids taky...

Reagovat
HOST*Zidane

3:1 pro real Ronaldo,Guti a Zidane (z penalty) daj goly. real už ted musí jen vyhrávat

Reagovat
HOST*Zidane

ja bych koupil radši nejakeho obrance př.: Nesta,Ferdinand nebo Thuram. dit tak skoro nikdo nehraje dozadu.

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni se přímo pohrnou...

Reagovat
HOST*yarda

Uzdraví se Woodgate a zlepší Pavón a Ramos, nikoho z těch tří nepotřebujeme nebo lépe řečeno k nám nepůjde: Thuram za zenitem, Nesta neprodejný a Ferdinand nevyrovnaný... To už radši Terryho nebo Carvalha

Reagovat
antimadrista

A co třeba si takhle nějakýho vychovat? To nejde co, to je nad vaše síly

Reagovat
HOST*yarda

Hovno! Pavón bude za chvíli OK

Reagovat
smazaný uživatel

Pavon bude za chvíli ok Vždyť už teď "sedívá" a to je Woodgate mimo hru...co bude dělat pak?

Reagovat
HOST*yarda

Pak půjde pryč Helguera a Pavón bude točit s Woodgatem a Ramosem

Reagovat
smazaný uživatel

Helguera do měsíce odchází?

Reagovat
HOST*yarda

Říkal kdo? Pokud neprodlouží smlouvu, může jednat s jinými kluby...

Reagovat
smazaný uživatel

Woodgate bude do měsíce zdraví (i dřív), tys řekl, ež pak doejd Helguera...

Reagovat
smazaný uživatel

..pak odejde...

Reagovat
HOST*yarda

Hm, já to myslel, vzhledem k jeho věku, v delším časovém horizontu, ale možné to je. Z hlediska perspektivy to ale vidím takhle...

Reagovat
smazaný uživatel

No, Helguera vcera prodlouzil smlouvu do 2008, takze asi neodejde A jak sem se smal tvy poznamce, ze se Woodgate za mesic uzdravi, tak mi zaskocila vecere a malem sem se udusil ( Kyslik by mel radost )

Reagovat
HOST*yarda

Tak to příště tak neodflákni

Reagovat
smazaný uživatel

Načo Naposledy hrali Pavon, Helguera perfektne / pokým ich zase Luxa nerozdelil / príde Woodgate, je tam Ramos. Načo?

Reagovat
smazaný uživatel

yardo, dal som to aj na minulú stránku, ale prosím ťa, v dnešnom vydaní As je veľký rozhovor s Perezom. Moja španielčina je zatiaľ úbohá , prosím ťa môžeš tam mrknúť čo hovorí o tréneroch? Hlavne ma zaujíma pasáž o Del Bosquem. Dík

Reagovat
HOST*yarda

Takže, Vazquezi tady to máš v bodech (něco nepodstatné jsem vynechal):

1) Prodloužení smlouvy Casillas, Helguera

V jednání, možná už tento týden!

2) Náhradník za Raúla (?)

Ještě ne, záleží jak dlouho bude mimo (bude známo na přelomu roku)

3) Hlavní odpovědnost za výsledky (!)

Chápe, žádá o větší podporu na stadionu a věří, že jsou z nejhoršího venku (zranění)

4) Eto´o - prý divný vztah k Realu, prý chtěl zůstat na Mallorce. Takže se koupil Ronaldo (jo, ta tehdejší politika kupovat hotové hráče...no Ronaldo byl po MS, nedivím se)

5) DEL BOSQUE (jeho návrat)

Velmi si ho váží, s návratem nevidí problém!!! (Ale Del Bosque asi jo...)

6) Žádné úspěchy od r.2003

Ehm, no...takže nej sestava od začátku jeho působení, vyvážená. Madrid musí vyhrávat a bavit zároveň, jinak to nejde (Hmmm, a kdy už začnou?)

7) Ronaldo (současnost)

Gólovou šňůru přetrhlo zranění (nepotrestané) a proti Barceloně neměl hrát (souhlas)

8) Zidane - jen okecávačky

9) Kritiky (zda je chápe)

Ano, nechápe kritiky Robinha (nebýt toho humbuku ze strany obou stran byly by určitě menší), musí mu všichni z týmu pomáhat (hm, ale to zjevně nedělají)

10) Clásico (zda je nasranej) - klasika - jede se dál, lepší zapomenout (souhlas, ještě bych dodal a poučit se)

11) Aplaus soupeři - udělalo mu to radost, dobré vychování má k Realu patřit

12) Lyon, Sebastián - je třeba fandit, i když se nedaří

13) Odchod z Realu - ne je třeba bojovat proti bohatým vlastníkům klubů jako je Chelsea. Stran ekonomiky na to jdeme dobře.

14) Luxemburgo (dál) - Ano, není žádný důvod měnit trenéra. Přes noviny se nabízelo hodně trenéru, mně nevolal nikdo

15) Mourinho nebo Capello? Oba stejně dobří, jako i Wenger.

16) !! Mourinho v Realu? !! - Do Realu míří ti nejlepší hráči a trenéři (KURVA! NO TO BYCH FAKT CHTĚL VIDĚT!!)

17) Ronaldinho - ZM si zaslouží, ale já na něj nešáhnu...

18) pokr. Litujete, zda Tenkrát jsme měli Zidana coby nej hráč světa a ještě Ronalda. Mohli jsme mít Kaká (ach jo), přestože jsme už měli Raúla (hmmm).

19) pokr. Závidíte mu? Ne, někdo z našich hráčů to určitě bude v budoucnu taky

20) Cicinho (uzavřen přestup?) - Momentálně ne(!) Ač máme předkupní právo

Ufff, jak jsi jistě pochopil závorky jsou můj názor nebo dovysvětlení bodu...

Reagovat
smazaný uživatel

Fíha, tak tentokrát si sa prekonal pre zmenu ty Hm, prečítal som to a povedz mi: prečo mám pocit akokeby bolo všetko v najlepšom poriadku? Chcel by som mať Perezov kľud. Tušil som, že to zázračné vyrovnanie tesne pred koncom bude brať ako znamenie, že sa to otáča. Ja tomu moc neverím. Takže nič sa nemení a sezóna je v prdeli.

Potešil ma bod 1, 5 a 16 / ja by som Mourinha bral, ale to je utópia /, sklamal ma bod 14 a k bodu 12 mám dovetok : kedy že sa nám to naposledy darilo? Lebo už si nespomínam...

Reagovat
HOST*yarda

On si prostě nemůže dovolit nějaké ostré kecy, a jelikož je president, tak musí říkat, že je to OK, protože je to jeho klub a jinak by ze sebe dělal blbce. Otázkou je, zda ho ze sebe nedělá stejně...

Reagovat
smazaný uživatel

...však to

Reagovat
Xavi

Nějak mi nesedí bod 6., že Reál musí vyhrávat a zároveň bavit, který se neoddiskutovatelně překrývá s bodem 16. Pod Murinhem hrát atraktivní hru??? Zbláznili jste se??? No a Capello je skoro to samý, akorát že v bledě modrým!!! Ale jestli chcete hrát podobně jako Chelsea nebo Juve, tak prosím...

Reagovat
smazaný uživatel

Xavi, klídek, Mourinho stejně nepřijde, po Chelsea půjde do repre Portugalska, takže se body 6 a 16 krýt stejně nebudou. Problémem spíš je, že momentálně neplatí bod 6

Reagovat
smazaný uživatel

A proč hodnotíš Capella podle Juventusu, který v posledních letech nehrál atraktivně ani pod jinými tenéry? Vzpomeň na AS Řím

Reagovat
Xavi

Musel jsem vás trochu zkusit Ale jinak pokud si vzpomínám, tak Capello už jednou v Realu byl! No a sice výsledky měl, ale nakonec se pakoval právě kvůli neatraktivní hře... A pak že dvakrát nevstoupíš do jedné řeky.

Reagovat
HOST*yarda

Nepakoval se taky trochu proto, že na něj písknul Berlusconi? Nepletu se?

Reagovat
Xavi

S Berlusconim máš asi pravdu, ale to nemění nic na situaci, že u fanoušků moc v oblibě nebyl... Neříkej mi, že kdyby tam byl spokojený, že by odešel...

Reagovat
antimadrista

Spojenim Mourinha s Realem by vzniklo to největší bahno.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*Mára

Reagovat
HOST*yarda

Ale ale, snad nemáš bobky To si dovedu pak představit ty diskuze

Reagovat
smazaný uživatel

Tvoja poznámka je len úbohým prejavom strachu z tejto kombinácie. Pri Mourinhovi je istá vždy jedna vec : a to, že jeho mančaft vyhráva.

Reagovat
smazaný uživatel

My bychom byli naopak rádi, aspoň by byla všechan špína na jednom msítě a nebyla by rozvrstvena po celé evropě.

Reagovat
smazaný uživatel

Len si poslúž však vám tie krídelká opadnú..

Reagovat
antimadrista

Reagovat
HOST*yarda

Nojo fašouna si z vedení vymetli, tak teď machrujou

Reagovat
smazaný uživatel

No nevím o tom, že by ste nějak machrovali, navíc i přesto, že je franco pryč, tak jistý zákulisní vlvi tu pořád je....nehledě na bučení an černochy nebo časté pokusy o zranění protihráče...

Reagovat
HOST*yarda

Zákulisní vlivy souvisí s fašismem? To je dobrá hláška? O tom bučení jsme se už jednou bavili, žejo? Zajímavé, že Ronaldinho taky není zrovna árijský prototyp a jemu tleskají? Čím to?

Reagovat
smazaný uživatel

a kolik jich tleskalo? to ež jich pár vstane a zatleksá nic neuzkazuje, spší si vzpomeň, které klubyz kterého mětsa mají s tímhle největší problémy: Real, Atletico a Getafe, náhoda? Náhoda, že zrovna lidé z madridu jsou rasisti...

Reagovat
antimadrista

No jeden známej bráchy žil pár let ve Španělsku a řikal, že Madrid je spíš pravicovej a Barcelona levicová..

Reagovat
antimadrista

Jako myslím tím města..

Reagovat
HOST*yarda

Jedni komouši, druzí fašouni, hmm, ono to není moc divné, když v hl.městě byla fašistická vláda. Nicméně nelze to brát samozřejmě absolutně, fašouni byli a jsou i v Barceloně...

Reagovat
smazaný uživatel

Zvláštní, že napříkald na stadionech se předvádí jen v madridu...

Reagovat
HOST*yarda

A s tím fašounem to pochopitelně bylo na Barcelonu, tak nebuď tupý... Laporta nejdřív skrz to dělal mrtvého brouka a pak když se to provalilo, tak ho teprve vykopnul (svého švagra)...

Reagovat
smazaný uživatel

On ho nevykopnul, on odešel sám, oěpt další ukázak toho, jak se pleteš do něčeho, čemu nerozumíš a nemáš dostatečné množství inforamcí na to, abys o tom mohl mluvit.

Reagovat
HOST*yarda

A odkud máš ty více informací, smím-li se ptát? Samozřejmě to bylo prezentováno "že odešel". Ale fašista ve vedení andělsky čisté Barcelony třicet let po pádu fašismu ve Španělsku, to je teda síla

Reagovat
smazaný uživatel

A v čem ej to síla? Ublížil v době svého účinkování někomu? Ne? Tak drž hubu a přečti si dějiny Realu MAdrid nebo dějiny franca, ono je to vlastně jendo, dlouho část historie je stejná...

Reagovat
HOST*yarda

"Ublížil v době svého účinkování někomu?" takže ho odsuzovat nelze, hmmm. Tak si tutéž větu aplikuj na české komunisty, představ si, že to řekl někdo jiný než ty a posereš se.

Síla je na tom to, že pliveš horem dolem na Real, jaký to byli frankomilové, ale že máte v současnosti jednoho ve vedení, to je víceméně v pořádku, on nikomu neublížil, žejo.

Třeba ti taky uniklo, že sám Bernabéu s Francem na obědy zrovna moc nechodil...

Reagovat
smazaný uživatel

Co to kecáš? Koho máem ve vedení momentálně? Nikho? Proč? Protože jak se na to přišlo, tak odešel. Než odešel ublížil někomu? Ne.

Pokdu komunsité odejdou z politiyk tak je taky nechám být...srovnání ti trošku nevychází...

Reagovat
HOST*yarda

Neodešel, vyrazili ho, ale až po upozornění, pěknej bordel tam máte... Nemusíš nikomu škodit, stačí sympatizovat, nebo být členem té jaké strany, či nadace, což znamená, že ty myšlenky podporuješ. Fakt nic moc...

Reagovat
smazaný uživatel

On odešel, své teorie si nech, jseš s nimi trapný a ty to víš.

nebo možná nevíš, ale barca není real, v realu byho možná vykopli v barce odešel sám...

Reagovat
HOST*yarda

A to víš odkud? Z oficiálního webu? Ale fašouna jste tam měli, tak nedělej z Barcelony absolutní neviňátka

Reagovat
smazaný uživatel

Měli a on taky poslušně odešel...

A já to vím, ví to i všichni ostatní, dokocne i ty, ale je těžké se teĎ přizant a dát mi az pravdu.

Reagovat
HOST*yarda

Cože?

Reagovat
smazaný uživatel

No s tím, že odešel sám, ale ty to nepřiznáš, na to nemáš.

Reagovat
smazaný uživatel

NE

Reagovat
smazaný uživatel

A ten bod 20 jako znamená co???

Reagovat
HOST*yarda

Na oficiálním webu bylo zatím skutečně jen to předkupní právo Nicméně doufám, že cena, výkonnost a upotřebení přesvědčí zodpovědné osoby, aby dotyčného koupili

Reagovat
smazaný uživatel

Možno si nechali otvorené dvere, keby prišiel nový tréner a povedal by, že ho nechce.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nám po ňom pasie Fiorentina

Reagovat
HOST*yarda

Reagovat
smazaný uživatel

Jak vam? Tahle "afera" mi pripada jako kdyz pubertak chodi 4 roky okolo jedny holky, smeje se na ni, ale ani ji neoslovi, natoz rande a sex

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, ano, ano! Po dlouhém dohadování Casillas prodloužil smlouvu!! Do roku 2011 A všichni, kdo ho chtěli, mají odteď po prdeli San Iker je náš nej hráč za tenhle rok a tohle ta nejlepší zpráva za tenhle rok, co se Realu týče Je to na oficiálním webu Můžu dál fandit Realu

Helguera má podepsat prodloužení ještě dnes

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je to správne, konečne nejaký rozumný krok

Reagovat
smazaný uživatel

Musím říct, že v té bídě je momentálně mým nejoblíbenějším hráčem

Reagovat
smazaný uživatel

ROBINHO, brazilský útočník ve službách Realu Madrid, musí čelit tvrdé kritice fanoušků. Španělskému klubu se nedaří a příznivci to vyčítají drobnému mladíkovi. Robinho včera fanoušky požádal o trpělivost.

To je ohromný Asi má vzít míč u vlastního vápna, narazit si ho o soupeřovu nohu, na levém křídle vymotat dva protihráče, ve vápně dalšího a v klidu zavěsit. A to nejlépe alespoň 2x za zápas, protože čistého konta většinou nejsme schopni dosáhnout. To by mě fakt zajímalo, co říkají páni kritici na výkony ubohé zálohy.

Reagovat
HOST*yarda

Robinho se potřebuje motat u vápna, dokázal, ač jen jednou, vymotat i obranu Barcelony. Ale k tomu potřebuje silnou "devítku" čili hrotového útočníka, což rozhodně není třeba Raúl, nýbrž hubenější Ronaldo nebo opomíjený Soldado Nesmí se z něj stát další Denilson

Reagovat
smazaný uživatel

jedno use mu horko těžko pdoařilo odcentrovat a yarda salví předčasné vánoce

Reagovat
HOST*yarda

A jak to, že tomu slavná obrana Barcelony v čele s geniálním Puyolem nedokázala zabránit?

Reagovat
HOST*yarda

A horkotěžko mi to zrovna nepřipadlo, ti obránci tam byli dva...

Reagovat
smazaný uživatel

A to jako si myslíš, že je zápas, dky neprojde ani jeden centr nebo co? Kolik si jich takových viděl? Odcentroval míč a tys si slavil předčasné vánoce, přestože z této robinhovy "superakce" nci nebylo, jako ostatně z každé akce této třicetimilionoé posily...

Reagovat
HOST*yarda

Kdyby neodcentroval ani ten, nebo by se k tomu centru ani nedostal, pak bych si řekl, že jsme vyhodili prachy (rozhodně ne ale 30 mega) oknem. Takhle si to nemyslím...

Reagovat
smazaný uživatel

30 milionů za jeden centr za zápas, tomu se říká kup.

Reagovat
HOST*yarda

No on to samozřejmě nebyl jen ten jeden centr, tři body z Cádizu máme kvůli němu, stejně jako tři body proti Zaragoze

Reagovat
smazaný uživatel

Takto je investice! to už vám víc bodů pomalu zařídil Raul Bravo

Reagovat
HOST*yarda

No jodas Oxígeno!

Reagovat
smazaný uživatel

To bych trochu opravil. Krom Cádizu a Zaragozy nám vyhrál i Betis a Rosenborg (venku) + velmi výrazně pomohl proti Bilbau, hodně oživil hru v Alavésu a na Atléticu a též byl naším nejlepším hráčem v prohraných zápasech s Vigem a Barcou (což je nám sice prd platné, ale pro fanouška dobré plus). Takže toho za ty tři měsíce zase není tak málo, jak si někteří naši neobjektivní fanoušci myslí.

Reagovat
smazaný uživatel

prostě skvělý kup...to je samé vítězství díky robinhovi a ono je to nějaké šesté místo...

Reagovat
smazaný uživatel

Šesté místo kvůli Robinhovi?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, ale když to tak čtu, tak to je pořád samé vítězství a samé body díky Robinhovi, člověk by řek, že jste někde výš...

Ale yardovi stačí jedne centr za zápas, tak co...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale debata byla o Robinhovi, ne o našem šestém místě. A nic jsem si nevymyslel, do svědomí si musí sáhnout jiní rádobytahouni

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jestlui je Real an šestém místě, tak je na něm i Robinho...

Reagovat
HOST*yarda

Dvě vítězství nerovná se samé vítězství, tak zklidni hormon.... Děláš z housenky ještě větší housenku...

Reagovat
smazaný uživatel

Od toho tu Robinho je, aby těch vítězství bylo víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdybych byl alibista, tak řeknu "přišel ve špatnou chvíli", ale neřeknu a budu doufat, že půjde s výkony nahoru Co jiného taky zbývá. Ať si dělá finty, ale ať je nedělá na hrotu

Reagovat
smazaný uživatel

Vanoce se pisou s "V"¨na zacatku

Reagovat
antimadrista

Nadávaj asi pro to, že jsou naštvaný, že Messi podává lepší výkony a tudíš,že máme po všech stránkách lepší tým než vy

Reagovat
HOST*yarda

Oni jsou spíš naštvaný, že Robinho hrál v Santosu líp (a zviditelnil se dříve než Messi, to jen na okraj) a teď se ještě nedokáže prodat. Vinu má částečně i humbuk tisku a pořizovací cena hráče. O herním systému nemluvě

Reagovat
smazaný uživatel

On se zviditelni ldřív asi proto, že Robinho je o tři roky starší a nevím o tom, že by robinho byl před třemi lety známý tak jak dnes Messi...

Reagovat
HOST*yarda

Opravdu? A to jsi sledoval tak pozorně brazilskou ligu?

Reagovat
smazaný uživatel

No to je celekm irelevantní, Messiho zná CELÝ fotbalový svět, to že robinho nebyl před třžemi lety známý, to jen ukazuje, kdo se ve skutečnosti zviditelnil dřív...tobě totiž furt nějak uniká, že Messi má na robinha tři roky...

Reagovat
HOST*yarda

Irelevantní nebo to házíš do autu. Navíc je všeobecně známo, že kdo hraje v Evropě je více na očích...

Reagovat
smazaný uživatel

No a co? však o to jde? Nemluvíme o důvodech topho, kdo byl víc na očích ale bavíme se o tom, KDO byl víc na očích, důvody sem nepleť...te´D si mi daroval arguemnt...

Reagovat
HOST*yarda

A Messi je známý takhle ve světě jak dlouho, bez toho, kolik je mu let? Tipoval bych od loňska...

Reagovat
smazaný uživatel

No ten věk je ale základ.

Reagovat
antimadrista

Tak uznej,že Kyslík má pravdu.

Reagovat
smazaný uživatel

no to by nevím co se muselo stát...

Reagovat
smazaný uživatel

To načo porovnávaš teraz Messiho s Robinhom? Však aj blbý vie, že keby hral teraz Messi za Real , hraje tiež veľké prd. A opačne, Robinho v Barce by hral oveľa lepšie.. Je to vec systému a klímy v mužstve. U nás by teraz zapadol asi každý, tak nekecaj o tom, kto z týchto dvoch je lepší alebo horší hráč...

Reagovat
smazaný uživatel

vazquezi, promiň, ale já už jsem tady něco o... v souvislosti s tebou psal dřív, že? Protože jinak nechápu ,proč se ptáš mě, když já sjem až reagoval na yardovu naivní a ve skutečnsoti milnou informaci... se zbrchej.

Reagovat
HOST*yarda

30.11.2005 18:33:46, tohle je ta mYlná informace? V čem?

Reagovat
smazaný uživatel

V tom smyslu, v jakém si ho psal, se dřív prosalvil Messi.

Reagovat
HOST*yarda

Fajn, takže se dohodneme: Robinho se proslavil dřív (myšleno kalendářně), jsem myslel já. Messi se proslavil dřív (věkově), si myslel ty. OK?

Reagovat
smazaný uživatel

ok.

Reagovat
smazaný uživatel

však v pohode, ale z tvojich slov je zrejmé, že Messi je podľa teba lepší hráč ako Robinho a na to som zasa reagoval ja. Proste som len nadväzoval. Mám pravdu, keď si myslím, že Messiho považuješ za lepšieho hráča ako Robinha?

Reagovat
smazaný uživatel

No on lepším hráčem je, to žádná, nemluvím o tom co bude nebo proč to tak je, ale moemntálěn rozhodně.

Reagovat
smazaný uživatel

No, už ti teraz rozumiem, čo si chcel povedať. Ja som to pochopil tak, že myslíš, že je lepší trvalo, nie momentálne. Teraz platí to čo pri Eto´ovi, Messi hraje za vás a vaši teraz hrajú vynikajúco, takže o to to má ľahšie. Tak ma napadá, že by bolo zaujímavé vedieť, ako by v terajšej situácii hrali, keby si kluby vymenili s Robinhom...

Reagovat
smazaný uživatel

No to nevím, MOMENTÁLNÍ barca nemá zaptořebí kupovat robinhaz a třicet milionů a real zase není schopný si někoho jako messi vychovat.

Reagovat
HOST*yarda

Od žáčků od vás taky nebyl...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to náš odchvoanec, je jasné, že od narození u nsá nebyl, ale to nebyl nikde nikdo.

Reagovat
smazaný uživatel

Ako keby sme my nemali odchovancov, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Na barcu v tomhle smyslu nemáte.

Reagovat
smazaný uživatel

No to je jasné, my myslíme za každých okolností na Barcu Zarazilo mě jen to, že strašně slabě střílí. Umí víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš Messiho? Jestli jo, tak ten umí stříelt velmi dobře, ale jen levačkou, pravou má celkově slabší...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel jsem Robinha

Reagovat
HOST*yarda

Teď je vidět, kdo je jak vztahovačný, ale Robinho fakt nestřílí silně. Holt to musí umisťovat. Messi docela ránu má (jako nohou).

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsme se zeptal, tak se uklidni...

Reagovat
HOST*paja

Barca ted opravdu jede a je výborná....ale.....čas Realu ještě přijde a už vidím jak se na konci sezony ,,antimadrista,, Kyslík,, a další zaujatí drží za hlavu a omlouvají svou naivitu..

Reagovat
smazaný uživatel

No zatím se drží za hlavu merengues a spol, rozdí lje ten, že oni svou naivitu zatím neuznali...

Reagovat
smazaný uživatel

Percentuálne to vidím takto :

možnosť a...Luxa ostane a mužstvo bude hrať tak ako doteraz ešte dlho, až pokým nezistíme, že je naozaj po sezóne......90%

možnosť b...prehráme s Getafe a odvoláme trénera.......5%

možnosť c...nejakým zázrakom sa to otočí a už od tohto kola začneme hrať tak sa na Real patrí .....4%

možnosť d...fanúšikovia sa nas.rú a po tom, čo rozbijú klubový autobus a podpália Perezovi dom, vykopú trénera, prezidenta aj polku mužstva z Madridu až niekam do Bangladéša.............................1%

Tak teraz neviem, čo bude najlepšie ?

Reagovat
smazaný uživatel

..ešte dodávam, že keď to bude možnosť d, pôjdem si kopnúť aj ja

No a 100. príspevok - už som si zvykol

Reagovat
smazaný uživatel

Hlasuju pro možnost e. Pérez bude zcela nahý zpívat před zaplněným Bernabéuem HALA MADRID!

Reagovat
HOST*yarda

A kolem .... bude mít barcelonskou šálu

Reagovat
smazaný uživatel

Pán Mourinho chce Torresa - ponuka 37,5 mil.EUR. Odolá?

Reagovat
Xavi

hlavně zase vidím, že najednou budou uznávat Torrese i ti u kterých je teď přeceňovaným hráčem, jen proto že bude hrát za Chelsea (tedy pokud tomu tak bude)

Reagovat
smazaný uživatel

to bych musel fakt začít fest fandit Chelsea

Reagovat
HOST*Real

Lidi nevíte co je s Gravesenem? Ten Garcia tam prostě nemůže hrát.

Reagovat
smazaný uživatel

To by mě taky zajímalo. Jestli má někdo informace o tom, kdy bude moci nastoupit, tak ať se podělí. To samé o Woodym.

Reagovat
HOST*yarda

Já myslím, že je OK, jenže je zrovna v kurzu García. Woody ještě ne

Reagovat
smazaný uživatel

Takže bude v sobotu na střídačce?

Reagovat
HOST*yarda

Snad... Zato Zidane bude možná pro změnu mimo...

Reagovat
smazaný uživatel

No tak Zidane bol mimo, aj keď behal po ihrisku

Reagovat
HOST*Real

Garcia na to evidentně NEMÁ. I kdyby měl Gravesen špatnou formu ... byl by lepší ... podle mě se hádá s trenérem jinak si to totiž neumim vysvětlit.

Reagovat
antimadrista

Tuším tuším plichtičku

Reagovat
HOST*paja

tuším,tuším výhřičku......

Reagovat
antimadrista

Reagovat
smazaný uživatel

Gravesenovo koleno už se konečně umoudřilo , takže je Luxovi plně k dispozici. Ronalda už prý kotník taky nebolí , ještě by to chtělo trochu natrénovat běh a snad by mohl i nastoupit

Kromě dlouhodobých marodů Raúla a Woodyho je bohužel ohrožen i start Zidana s Pavónem, ale prognózy jsou spíš optimistické. A hrát samozřejmě nemůže ani hříšník Ramos

Takže bych to zítra viděl asi takto:

IKER - MÍCHEL HELGUERA PAVÓN CARLOS - BECKHAM GRAVESEN GUTI - BAPTISTA - ROBINHO RONALDO.

Nedělám si iluze, asi to tak nebude. Luxa neriskne Gravesena po zranění, takže se opět těšme na tragéda Garcíu

Konečně by se mohl chytit útok, Ronaldo musí Robinhovi trochu pomoct. Baptista už snad na celý zápas má, stejně se asi se Zidanem prostřídá, jde jen o to, kdo bude v základu.

Reagovat
smazaný uživatel

Marca tipuje do základu Garcíu a Zidana Přičemž Zizou má hrát nalevo a Guti spojku. To by byla ta největší kravina, tak to nikdy nefungovalo

Reagovat
smazaný uživatel

Len nech nehrajú tí, ktorí sú nenatrénovaní alebo bez formy, lebo to je k ničomu : viď Guti, Ronaldo, Carlos...to sú len príťaže pre ostatných. Tréner nebude moc riskovať, lebo keď prehrá, tak ho nezachráni ani ten tam hore.

Reagovat
HOST*paja

Ronaldo se chytá a dává nejméně jeden gol....spíš dva

Reagovat
antimadrista

Já se na to snad i kouknu

Reagovat
smazaný uživatel

Proč?

Reagovat
antimadrista

Kouknout se na tu tragédii

Reagovat
HOST*paja

to jseš pěkně škodolibej,když chceš vidět tragickou prohru Getafe

Reagovat
smazaný uživatel

koukam fanouskum Realu nechybi ( prehnanej ) optimismus

Reagovat
smazaný uživatel

Kenyon popřel zájem, takže jsme jediní vážní zájemci. Nejlepší by bylo, kdyby přišel hned a Baptista by se v klidu mohl věnovat útoku, Guti lavičce a Zizou rodině

Reagovat
smazaný uživatel

A copak Inter? Nechci nic rikat, ale pri vasi "primocarosti" v prestupech by vam ho vyfoukli i Blsany...

Reagovat
smazaný uživatel

chyba - vyfoukly ( ty Blsany, ze )

Reagovat
HOST*azulgrano

tak to vypadá že Gravesen bude mít parťáka, zachvilku bude v Madridu samý boxer

Ferguson tvrdí, že po sezóně Keane podepíše Madridu

Reagovat
HOST*azulgrano

tak sorry, moje english is not gůd, je to tak že Madrid nabídl kontrakt do konce sezóny

Reagovat
HOST*azulgrano

According to Sir Alex Ferguson, ex-Manchester United midfielder Roy Keane has agreed a contract with Real Madrid until the end of the season. Once there, he could well be joining up with Michael Ballack who has reportedly signed a €8.5m-a-year contract to become the latest Real 'galactico'.

Reagovat
smazaný uživatel

solidní plat...SKORO jak Casillas, který ej tam celou karieru...

Reagovat
smazaný uživatel

Kolik bere Iker?

Ballackovi to asi musíme dát. Je zadarmo, tak bude mít velký požadavky

Reagovat
smazaný uživatel

No já slyšel že 11.

Reagovat
smazaný uživatel

11 ( slovy jedenact ) milionu eur??? Si se zblaznil ne? V Anglii berou nejvic a je to tam max kolem 8 mega...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi teda řekni kolik, když jsi tak chytrý, na marce psali jedenáct.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak kdybych to vedel, tak to napisu, ale 11 je proste na 1. pohled prehnany...

Reagovat
smazaný uživatel

Já si to nevymyslel.

Reagovat
smazaný uživatel

No to netvrdim, jenom se mi to zda prehnany, tak vysoko ty platy nebude sroubovat nikdo, ani Real, ani Chelsea

Reagovat
HOST*yarda

Iker bere devět... 11 má možná tak Beckham....

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě bych reagoval na tu poněkud štíplavou připomínku. Kolik bere Valdés a kolik jste dali v první sezoně Eto´ovi?

Reagovat
smazaný uživatel

No v první sezoně toho mco nebylo, nevím kolik, ale podle toho, že než se začly dávat mega smlouvy, tak se většinou dával nízký základní palt a velké premie.

Reagovat
smazaný uživatel

mam poit, ze to byly 2 melouny ( max 2,5 )

Reagovat
HOST*

kyslíku ty úchyle víš hovno

Reagovat
smazaný uživatel

Vím hovno a ještě mnoho dalšího...ty nevíš ani to hovno, ani se neumíš podepsat

Reagovat
smazaný uživatel

Další rudá ..... Nějak se to v Realu začíná rozmáhat jako velká móda. Becks hraje dobře, ale psychicky je to fakt bída....

Reagovat
HOST*yarda

Kyslík si to konečně vydupal, Beckham má červenou...

Reagovat
smazaný uživatel

Sice ještě stále vedeme, ale opět hrajeme jak ponocní. Teď se navíc nechal Becks vyloučit. To má ovšem jednu velkou výhodu v tom, že aspoň příště nikoho nezraní Luxa už to evidentně nezvládá, tolik karet jde hlavně na jeho vrub. Kdy už se začnou rozdávat mastné pokuty?

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm, vydřené vítězství taky vítězství...a taky dobrý pocit pro Barcu

Navíc te ngol PRÝ neměl platit, už se těším, až to zmrknu...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak sme utpěli další výhru.....

No o tom gólu psali, že bylo vidět v opakovačce že si Ronaldo pomoh rukou

Reagovat
smazaný uživatel

No ono by to snad ani jinak vyhrát nešlo, co?

Reagovat
smazaný uživatel

no když to bylo 1:0 tak asi ne..... a Guti je taky dobrej vocas když nedá takovou tutovku co měl

Reagovat
smazaný uživatel

šance 5:17

střely na branku 1:4

držení míče 37:63

Díky těmto číslům mohu říct jen to, že jsem zápas NAŠTĚSTÍ neviděl. Máme trenéra, který už nezvládá absolutně nic. Ani své hráče. DĚKUJEME (za jaro), VYPADNI!

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas..... nevim jak může Perez říct, že Real svou hrou má za úkol hlavně bavit diváky..... teď baví tak leda fanoušky Barcy

Reagovat
HOST*azulgrano

to se mi líbí

Reagovat
smazaný uživatel

suhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Takže 8. čk v sezoně Tímhle tempem má každý hráč zaděláno průměrně na dvě v sezoně.

Btw: jsem hodně nasranej na Garcíu, protože jsem se s jedním zlomyslným kámošem vsadil, že dokud neodehraje zápas bez karty, tak se neoholím. Luxo, ať jede na Olympiakos!!

Reagovat
HOST*azulgrano

jak vystihující

"GalacticAss" to zase od novin pěkně schytá...

Reagovat
smazaný uživatel

tak a trener motivator moze odist, teda pre mna by bolo lepsie, aby zostal. ludia videl som len tridsat minut, ale nato proste nemam slov. tragedia. kam ten real upadol.smutne. to nema ani techniku, ani system, ani chut a ani agresivitu na spravnom mieste. luxa von. ono to potrebuje zmenu i ked vam nefandim, tak to co som videl bolo tragicke. uz sa opakujem, ale naozaj tragicke.

Reagovat
HOST*paja

no....hlavně že výhra....ale řekněte mi někdo kde na to koukáte?...

Reagovat
smazaný uživatel

ppstream

Reagovat
HOST*Vincent

mě to třeba nefunguje

Reagovat
smazaný uživatel

zkus mi prosím tě popsat tvůj způsob... já naladím jen srby

Reagovat
smazaný uživatel

no ppstream je pc program na pozeranie online tv. ak mate pripojenie 512 kbs tak vam to pojde ako po masle.

stiahni te si to na tejto stranke a fotbal chodi vacsinou na cctv5. ale aj ina inych . treba skusat.

http://www.programas-gratis.net/php/descarga.php?id_programa=4309&descargar=PPStream%201.0.0.98

Reagovat
HOST*Real

Nevíš náhodou jestli tenhle program je na UPC? Předem díky za odpověď.

Reagovat
antimadrista

Na UPC bys měl mít Real Madrid TV ne? Tam pokuď vim, tak taky občas vysílal přímý přenosy, záznamy minimálně.

Reagovat
smazaný uživatel

Přímé přenosy nedává Dává jen záznamy celých zápasů, tak od sezony 2000-2001. A to jen těch, které jsme vyhráli Z letošní sezony jsou jen sestřihy, ale ty kolikrát ani nenapíšou do programu. Prostě stanice na hovno

Reagovat
smazaný uživatel

aka zhoda s kvalitou klubu

Reagovat
smazaný uživatel

mám přippojení 512, ale vidim vždycky kousek a pak se to zasekne...

Reagovat
antimadrista

Hezky to ty kluci vedou

Reagovat
smazaný uživatel

Luxembourgo končí!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Však ono to pod tím chlapíkem z béčka asi nebude o moc lepší Ale příští sezonu to doufám rozjedeme, z těch tří jsem určitě pro Capella

Reagovat
smazaný uživatel

já vám to tak strašně závidím................ , se máte, můžete jen odznova (FLORES VEN!!!!)

Reagovat
HOST*valencie

FLORES na hrad

Reagovat
HOST*Mára

nejlepší na této diskusi je 4.příspěvek

Reagovat
smazaný uživatel

co je tohle za hovado, které se i stydí za vlastní jméno? nevěřím že je to vcf fan, ještě že tam myslím žádnej hrad není

Reagovat
smazaný uživatel

Taky se dockas synku, nesmis prestat verit

Reagovat
smazaný uživatel

do p...i

Reagovat
smazaný uživatel

Měl bys dát novému trenerovi trochu času, po ani ne půlce sezony už se ho snažit vyhodit, to je na nic. To už je jak ve spartě...

Trene potřebuje čas, třeba jako Rijkaard na začátku působení v barce...

Reagovat
smazaný uživatel

jo, ale trenér u kterýho je konstantně zoufalá hra, hráči se mu na tréninku perou a kritizujou kouče v médiích nemá žádnou šanci uspět!!!!

Reagovat
antimadrista

Já bych se toho nebál,maj zabitou sezonu,teď než se to tam všechno uspořádá,fakt zabitá sezona.

Reagovat
HOST*yarda

Co blbnete???

Reagovat
smazaný uživatel

co???

Reagovat
smazaný uživatel

Brečíte nad Luxemburgem? Jediné vysvětlení, co mě napadá, že je vám líto, že se hra Realu může změnit k lepšímu

Reagovat
smazaný uživatel

Chápem tvoje slzy, pokým trénoval on, mohli ste byť v kľude.

Reagovat
HOST*Nitry

Presne tak Dr.Kyslík,uplne to same jako ve Sparte atd.Treba v Anglii vydrzi trener nejmin 2 sezony a ma tam od vedeni nejakou tu poradnou podporu,ale tady na webu mi pripada,ze nekteri tomu fotbalu vubec nerozumi!!!Kdyz prisel Rijkaard do Barci,tak byli 17,po pul sezone byli 15!!!!!!!!!A na konci sezony skoncili druhy!!!!!!!!!!!!!!!!!A to Real byl prvni,kdyz Barca byla 15!!!Tak nevim,o cem se tu bavite,Real je zatim 4 a vy delate jak kdyby to byla narodni tragedie,Man Nutd byli taky minuly a predminuli rok 4 a taky meli k Fergusonovi plnou podporu!!!A Man.Utd neni o moc horsi tym,nez Real Madrid!!!!Vsechno schazujete jen na trenera jako kdyby mohl za vse!!!Ale tak se podivejte na to,jakou treba maji chut k tomu fotbalu a jak se na hristi pohybuje,vzdyt to je hruza,a to na ne muze Luxemburgo rvat,jak chce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Já mluvil o Quiquem, Luxembourgo už to sere dlouho

Reagovat
smazaný uživatel

rád bych teď něco připsal ale už jsem něco slíbil

Reagovat
smazaný uživatel

Anketa na Marce:

del Bosque 26%

Capello 19%

Benítez 12%

Mourinho 9%

Fernández 7%

Van Basten 6%

Irureta 5%

Aguirre 5%

Wenger 4%

Schuster 3%

Scolari 2%

Eriksson 1%

Reagovat
smazaný uživatel

Když pominu nereálnost některých jmen, tak bych nebyl proti prvním čtyřem...

Reagovat
smazaný uživatel

tak je to trochu nereálný, no. Zdaleka nemůžeme mít každého a kdyby ano, tak chci Rijkaarda

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se opovažuješ.

Reagovat
smazaný uživatel

1. hmmm...

2. myslím si ,že se mu z Juventusu chtít nebude.

3. Tak to snad ne, to by byl benitez dobrá mrcha, buduje v Lvierpoolu nějaký projekt, natáahá si tam své hráče, co by proboha Live dělal, kdyby odešel???

4. Mourinho...ee.

5. Víctor Fernández o tom toho až tak nevím, trenuje pořád Porto?

6. van Basten, Jen pokud neuspěje na MS.

7. Irureta, porque no?

8. Aguirre, kdyby přišel už teď tak super, protože Osasuna se furt frží...

9. Wenger, to by bylo zajímavé, určitě byste neprohloupili.

10. Schuster, to by se chvilku dařilo a pak by to šlo zas dolů, podle toho, co zatím v šp předvádí

11. Scolari, to by hráli jen ti, se kterým by si v soukromí rozumněl.

12. tak to fakt nevím, co by krom super vysokého platu bylo...

Reagovat
smazaný uživatel

1.hmmmmmmmmmmm...............

2.o tom se mluví hodně nahlas a kdyby to bylo nemožné, tak to ani nevyslovíme, chuť by doufám měl

3.toho nechci

4.tak to by bylo pozdvižení jak hrom, záruka úspěchů a ještě větší nenávisti od Barcy, když vyhraje s Chelsea ligu (100%) i Lm, tak je možné vše

5.mám strach, že by takovou situaci nezvládl (viz.Camacho)

6.velké riziko, absolutně nezná prostředí

7.těžko říct, je dobrej, ale má na takový klub?

8.Jihoameričana už raději ne

9.nereálné

10.nejhorší možnost, to raději záškodníka rominha

11.totéž co 8., Forca Brasil

12.on ještě žije?

Reagovat
smazaný uživatel

ja ti dam zaskodnika rominha.

mimochodom. doporucujem vam trenera mladsej genracie. Starych bolo dost, chce to novu modernu krv , uspesneho a perspektivneho trenera co sa vie s nimi porozpravat.

Paul Le Guen

Reagovat
HOST*

Del Bosque by byl supr, ale asi se to nestane

Reagovat
smazaný uživatel

Chtěl bych tam vidět Mourinha, i když je to nerealne....zajimalo by mě, jak by se situace změnila pod takovým coachem...

Reagovat
antimadrista

Takovýho krypla jo?

Reagovat
HOST*yarda

2-1, 2-4 a pořád nasraný jak žumpa Mourinho ale nepřijde...

Reagovat
smazaný uživatel

Jseš s tím trapný, 3:0 0:3, copak ti to říká? A pořád nasraný na fanouška barcelony

To, že plno lidí nemá rád Mourinha nemá s vyřazením barcy nci psolečného, ani ty ho nemáš rád, tak se zbrchej a nedělej zbytečně dusno.

Reagovat
smazaný uživatel

Mně zase říká 4-2, což je nějaký váš oblíbený výsledek. A nebuď na mě sprostý, buhví, co znamená to "zbrchat"

Reagovat
smazaný uživatel

no, 3:0 a dvakrát je přecejenom významnější než jednou 2:4, což ještě k tomu vůbec nic neznamenalo...

Jinak si asi moc nepochopil, co jsme tím chtěl říct, ale co se dalo čekat, že? Kdyby ses to pokusil pochopit, tak bys nakonec i musel uznat, že te tvůj předchozí příspvek byl zbytečný ale to ty bys nedokázal...

Reagovat
antimadrista

Bejt nim, tak ani neodpovídám..

Reagovat
HOST*yarda

Předposlední!

Reagovat
antimadrista

Vy si nedáte pokoj s těmě brazilcema

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ty jseš fakt soudný, to svět neviděl.

Reagovat
smazaný uživatel

Já můžu tipovat koho chci, je to mé svaté právo! Tak mě KURVA přestaň okřikovat! Že se ti Scolari nelíbí, když poslal do prdele Romária, je mi u téhož!

Reagovat
smazaný uživatel

Ale pak čekje, že já ti tvou soudnost připomenu, dalšího brazilce, to je nápad!

Reagovat
HOST*yarda

Scolari vede už delší dobu Portugalsko a dle mého názoru velmi dobře, tudíž je na evropskou mentalitu a styl fotbalu zvyklý rozhodně lépe než Luxemburgo. Toť můj argument.

Reagovat
smazaný uživatel

O Luxembourgovi se taky říkalo, že všechno všude mu vyšlo...

A repre a klub je něco jiného, do repre si nemůže natahat polovinu brazilců (jako třeba Deca )...

Reagovat
smazaný uživatel

Pre mna jednoznacne Del Bosque Ale velmi tomu neverim...

Reagovat
smazaný uživatel

Kurna a Jarda Hrebik a Pepik Csaplar sou kde? Tipuju, ze u vas dokoucuje sezonu Irureta nebo ten manik, co ho tam mate ted. A na Mourinha zapomente, tomu se proste musim jenom smat

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinho je špica, Bosque je madridská špica, Benitez je tuším tiež madridčan, Schustera mám rád.

Určite nie : Wenger , Eriksson , Capello

Reagovat
smazaný uživatel

Capello ne? Tak to je mozna nej trener na svete ( Frank je hned druhej, jeste toho nedokazal tolik, ale ma nakroceno dobrym smerem ), Wenger je beh na dlouhou trat a Eriksson - to je ten mobil? Jo, mimochodem, Benitez rekl, ze k vam nepude, takze ho muzete skrtnout. Ted spis potrebujete dalsiho motivatora, za pul roku toho nikdo moc neudela...

Reagovat
smazaný uživatel

A prečo by konieckoncov nemohol trénovať ten , čo to teraz zobral? Aj Del Bosque začal bez mena. Tento to pozná, vyzná sa v tom, Madrid má jak na dlani, tak čo. Keď sa chytí Real pod jeho vedením, ani by som ho nemenil.

Reagovat
smazaný uživatel

zajímavý by byl Wenger, jeho láska k Rosickému snad ještě nevyprchala a tak by sme se snad konečně dočkali

Reagovat
smazaný uživatel

Než by vyhnal Brazilce a natahal k nám Francouze, tak by byl zase rok v ..... Ale Rosa by se mi líbil

Reagovat
antimadrista

Tak to seš jedinej.

Reagovat
HOST*

Reagovat
smazaný uživatel

Kdepak, já bych ho bral taky. Dneska jsem to psal do AS, ale asi to nebylo aktuální téma, tak mi neodpověděli, ale budu to zkoušet dál

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si prebehl na stranu Realu?

Reagovat
smazaný uživatel

United vypadnou z LM Sir Alex dostane padaka a prijde k nam.... všem roztrha obočí a do Vanoc je doma...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele