14. kolo
05.12.2004 19:00 CET
0 : 0
(0:0)

Reportáž

Villarreal CF - Real Madrid 0:0

Real nastoupil v kombinované sestavě ve Villarrealu a mohl být nakonec rád za zisk jednoho bodu. V tabulce druzí Merengues tak ztrácejí na Barcu už 9 bodů. García Remon, kouč bílého baletu, nechal sedět Roberto Carlose s Raúlem, po zranění se do základu nedostal ani Zidane. Figo s Gutim byli v disciplinárním trestu. Za domácí nastoupil poprvé Luciano Figueroa (Lucho). Lépe začal Villarreal, v šesté minutě se dostal k míči Javi Venta, ale nasměroval svou střelu vedle. Stejně se vedlo i na druhé straně Ronaldovi, který takto spálil dvě šance během jedné minuty. Owen si užíval základní sestavy, obešel dva obránce, předložil Ronaldovi, ale ten o míč přišel. Do šance se už už dostával po Javi Ventově pasu Sorín, ale Pavón před ním včas míč odhlavičkoval. Velkou šanci nabídl soupeři svou chybou Casillas, ale Guayre nedokázal dopravit odražený balon do poloopuštěné branky. Největší šanci Realu nevyužil Solari, jeho střelecký pokus zblokoval jeden z obránců na roh.

Ani v druhé půli se diváci branky nedočkali, do šancí se však dostával jen Villarreal. Arruabarrena netrefil zblízka branku, nepřesně střílel i Figueroa. Stejný hráč v další šanci jen těsně minul Riquelmeho centr. Real dvakrát výrazně podržel Casillas. Nejprve zneškodnil fantastický volej Cazorly, poradil si i s nebezpečným trestným kopem Riquelmeho, který vyrazil nad břevno. A když už se konečně trefil dvanáct minut před koncem hlavičkou debutant Figueroa, sudí branku pro sporný ofsajd neuznal.

Autor: Radek Nosil

Komentáře (97)

Přidat komentář
antimadrista

2:1,

Reagovat
HOST*Mára

tady to vidim na plichtičku 1:1 nebo 2:2

Reagovat
smazaný uživatel

Asi to bude remíza, ale doufám v 1:0.

Reagovat
HOST*

Vubec, Real je sejme a poveze si tri body. 0:2

Reagovat
smazaný uživatel

Taky myslim že to bude remiza ale doufál v 0:4

Reagovat
smazaný uživatel

Kyslíku někdo ti přivrěl kylík že nepíšeš napsal jsem 0:4 tak co ty na to hm?

Reagovat
smazaný uživatel

Vilarreal tet neni to co byli minulí rok.Mužeme i vyhrát(asi)

Reagovat
smazaný uživatel

Já na to, že si můžeš myslet co chceš

Reagovat
smazaný uživatel

Lépe řečeno můžeš doufat v co chceš.

Reagovat
exmafie

Souhlas s R.Carlosem,Villareal teď docela tápe,tak máme šanci se u nich chytit,hlavně nedělat chyby a nepoužívat Beckhama jako defenzívního hráče...Kyslíku,co pro tebe znamená víc:nenávidět Real nebo milovat Barcelonu????

Reagovat
smazaný uživatel

Já proti Realu nic nemám A co jsem zas řekl tak hrozného, že mi tohle píšeš? jen že doufám v to že prohrajete což by bylo pro Barcu dobré.

Reagovat
exmafie

No,tak nějak jsem to myslel na vás všechny barceloňáky,ale byls první kdo se mi připletl do klávesnice...

Reagovat
smazaný uživatel

Asi je pravda, že m,i nenávidíme Real víc než vy Barcu, podle příspěvků tady.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to neni vubec pravda!Neni žádni klub na svete kterou bych tak nenávidel,nesnášel jak je BARCA. Na druhím míste je Bayern München

Reagovat
exmafie

Popravdě řečeno,to jak hraje Barca je mi celkem jedno (pokud nehraje proti nám),jinak v prvé řadě sleduju výsledky Realu,když hrajeme špatně my tak je to prostě špatný...Ale tak dva roky zpátky jsem nesnášel Barcelonu nejvíc ze všech klubů,možná že doteď jak jste hráli druhé housle jste mi byli jedno a teď se ta nenávist zase dostaví,uvidíme A Bayern mi ani nějak moc nevadí,docela mu fandím,nejvíc nesnáším AC Milán,ikdyž musím samozřejmě uznat,že mají dobrej tým a nejlepšího útočníka:INZAGHIHO..........to byl vtip,myslel jsem Shevchenka..

Reagovat
smazaný uživatel

No jde to vidět, zatímco R.CARLOS když nadává, převážně na Barce, ty nadáváš na fanoušky Barci.

Reagovat
smazaný uživatel

Čvyrikali ptáci,že Perez chce Van Bommela a Robinho je už na 95% náš. Jo a Luisao taky je v pláne

Reagovat
smazaný uživatel

TO jsem teda zvědav...

Reagovat
exmafie

No,ti ptáci letěli i okolo mého okna a taky jsem to zaslechl,tak uvidíme....

Reagovat
antimadrista

I kdyby, tak co?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo! My totiž budeme mít Batistutu

Reagovat
smazaný uživatel

Ahhh...Batogol je už starej.Neveřim tomu.

Reagovat
antimadrista

Je ale osvedcenej a nemuze zklamat.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ho chci a moc! Mnohem víc než Tomassona, věk v případě půlročního hostování moc roli nehraje, navíc v Kataru doslova září ( já vím že je to rozdíl než v Evropě, ale ani v Kataru to není jen tak dát 25 golu v 17 záapsech ) . Musí přijít.

Reagovat
HOST*yarda

A Luisao místo koho, proboha??? S Batistutou bych se nechlubil, konečně se vám budeme moct smát, že máte v klubu důchodce

Reagovat
smazaný uživatel

To jo no, to by ale ukazovalo, že mocv fotbalu nerozumíte. Znova opakuju, že v případě půlročního hostování nehraje věk velkou roli, tak se klidně smějte hlupáci, Batistuta je jeden z nejlepších útočníků devadesátých let a taky začátku tisíciletí.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlupák jsi ty. To jsi neviděl jeho poslední dva roky v Římě? Smutný pohled

Reagovat
smazaný uživatel

Zas to nebylo tak špatný, tak se mu chvíli nedařio no, stále je skvělý a pevně doufám, že přijde. A jestli přijde...no tak se máte na co těšit.

Reagovat
antimadrista

Jen ale na půl roku

Reagovat
HOST*yarda

Hm, vypadá zajímavě: Casillas-R.Bravo-Samuel-Helguera (Pavón)-Salgado (Aberloa)-Solari-Celades-Javi Garcia-Beckham-Owen-Ronaldo. Chudák Moro, už o něj asi příjdem Jinak jsem zvědav, navíc možná budeme mít ulehčenou situaci, protože není zdravotně zcela v pořádku Riquelme ale určitě se bude snažit nenechat si utkání s Madridem ujít

Reagovat
exmafie

No,jen aby hrál ten Helguera,ta záloha vypadá hodně zajímavě,popravdě řečeno se mi tam líbí Celades a Solari a David vpravo...

Reagovat
antimadrista

Náš Riquelme vám zatopí

Reagovat
HOST*

Jo aha Raul hraz nebude???To je snad vtip ne???Trosku to mu nerozumis,pockej az skonci Figo,Zidane,Beckham!!!To bude tym snu!!!Casillas-Salgado-Samuel,Woodgate,R.Carlos-Robinho,Celades,Guti,Solari-Raul-Owen(Ronaldo)

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, ale můj "tým snů" tohle teda 100%ně není

Reagovat
HOST*yarda

Hm, tak ti to trochu opravím: Casillas - Salgado - Samuel - Woodgate - Robinho (?)- Van Bommel - Mascherano - Joaquín - Owen (Raúl) - Ronaldo (Morientes). Trochu utopie, ale snít je krásné

Reagovat
antimadrista

Sestava, která vládně Evropě: Valdes-Gio,Oleguer,Puyol,Belletti-Xavi,Marquez,Deco-Ronaldinho,Eto'o,Giuly

Reagovat
smazaný uživatel

Zatím vypadá,že opravdu vy máte ten Dream Team ale ješte si musíme počkat jestli toho bude i nejakí LM. Když ste už purazili celou Evropu ta no comment

Reagovat
HOST*Sonny

Dobrej vtip antimadristo, snidals vtipnou kasi?

Reagovat
antimadrista

A ne snad? Španělská liga je nejkonkurentnější ligou v Evropě a tam sme první o 10 bodů! A v LM bez potíží postupujem.

Reagovat
smazaný uživatel

Teď jsto teda moc netrefil Antimadrista má pravdu.

Reagovat
HOST*Sonny

Nemyslim.Vyrovnanejsi liga je v Italii. a Chelsea nebo Juve sou na tom lip

Reagovat
smazaný uživatel

Kolik má Juve náskok? 4body? A Chelsea? 5? My devět. A všichni už maj zajištěnej postup v Lm, tak kde jsou na tom líp?

Reagovat
HOST*Sonny

No, tak se to pokusim nejak oduvodnit Nemuze brat o kolik ten tym vede bodu, kazda liga je jina, hraje se jinym stylem atd... . To bych tady mohl napsat, ze FC Bruggy vedou o 7b. a sou kvuli tomu lepsi nez Chelsea,myslim ze ne?Kdyztak se radsi podivej na statistiku

Juve 14 11 2 1 27:7 35b.

Chelsea 16 12 3 1 31:6 39b.

Barca 14 11 2 1 30:8 35b.

Moc velkej rozdil tam neni, ne?

Tak dal beru to i podle zazemi a hloubky tymu, vyrovnanosti lavicky atd... z toho me vychazi 1.Chelsea,2.Juve,3.Barca

Reagovat
antimadrista

Když se tak vyžíváš v číslech, tak bys do toho měl započítat i to, že nám chybí 5 hráčů a i přesto vedem ligu o 9 bodů! Nemyslim si, že kdyby Chelsea a Juventusu chybělo 5 hráčů, tat jsou tam kde sjou.

Reagovat
HOST*Sonny

Tak to uz sou moc velky spekulace.Kdyby na strome rostly hriby, tak se pro ne nemusime zhybat Tak si nemate kupovat hrace nachylny na zraneni

Reagovat
smazaný uživatel

Si děláš srandu, ne? Pro jednoduchost jsem italskou, anglickou i španělskou ligu hodnotil stejně. Nevím proč tam plácáš vyrovnanost lavičky, to jsou spekulace, to si nech. Fakta jsou jasná. Postupujem dál v LM, vedeme ligu o 9 bodů, tak kde jsou na tom líp??????

Reagovat
HOST*Sonny

No vidim,ze to s tebou neni lehky.Sledujes nejakej jinej tym nez Barcu? Ja fotbal sleduju hodne a hodne na nej sazim a dost to sype, tak mam prehled o sile tymu. Takze tim si chtel rict ze tym kterej vede ligu o 9 bodu je lepsi nez tym kterej vede ligu o 4 body a statistiku maji uplne stejnou? Tomu ani sam neveris Btw tym nejsou jen hraci, to si uvedom

Reagovat
smazaný uživatel

no to je možná hezký, že na něj vsáziíš, ale ty mícháš jablka s hruškami. Spojení "jsou na tom líp" je úplně něco jiného než spojení "jsou lepší," víš? Když řekneš "jsou na tom líp" tak by se měli počítat jen fakta. Nemůžeš říct, že Barca je na tom líp než Chelsea nebo naopak, když oba týmy vedou suveréně ligu a mají zhruba stejné výsledky. v čem má Chelsea lepší pozici? A Juve? síle náhradníků? Ale to už je zas otázka "kdo je lepší" a ne "kdo je na tom lípů," to je totiž sakra rozdíl.

Teď nevím, jestli jsi pochopil, co jsem napsal, pač jsem to napsal trochu složitě

Abych to shrnul: Juve ani Chelsea nemají v čm být na tom líp, říkat, že jsou na tom líp kvůli lepšímu skore, ty ses zbláznil.

joa ještě něco: Nikde jsem nenapsal, že jsmen na tom líp než Chelsea nebo Juve, to nevím, kdes vyčet

Reagovat
HOST*Sonny

K tomu slovickareni sem se uz vyjadroval Taky sem nikde nepsal, zes to rikal ( tu tvoji posl. vetu) "Jsou lepsi" sem uvedl v souvislosti s uplne necim jinym Takze secteno podrtzeno si me k tomu nic nerekl

Reagovat
smazaný uživatel

tak to asi neumíš číst "to bych taky mohl říct, že Bruggy jsou na tom líp než Chelsea...""

Tys mi totiž nenapsal rozumný důvod, proč by měli Chelsea s Juve být na tom líp než my. Promiň, ale zázemí s tím nemá nic společného. Juve nemá na tom být v čeml íp. Vedem tabulku, postupujem dál, tak v čem? Nebo chceš říct, že anglická a itaslká liga jsou lepší než španělská??? Já fakt nevím, kde si vyhrabal takovou blbost.

Kdyby teoreticky Everton vedl liu, tak bys taky napsal, že Chelsea je na tom líp, protože má vyrovnanější lavičku a lepší zázemí???

Reagovat
smazaný uživatel

"Takze tim si chtel rict ze tym kterej vede ligu o 9 bodu je lepsi nez tym kterej vede ligu o 4 body a statistiku maji uplne stejnou? Tomu ani sam neveris"..tohle jsem zkopiroval, až budeš říkat, že si nioc podobného nenapsal.

Reagovat
HOST*Sonny

1.No vidim ze to s tebou nema cenu Duvodu sem ti napsal dost,tvoje reakce byla takova, ze si k tomu prd napsal,udelals kolem toho jen omacku, tak uz se o tom bavit nebudu

2. To o cem pises celou dobu, myslim tim ty body, tomu se rika aktual.forma

3.Jeste si nenapsal jestli se zajimas jen o Barcu nebo ne

4. Prispevek Dr. Kyslík, 06.12.2004 20:57:44

napsal sem to skutecne ja, ale uplne k necemu jinymu

to byl priklad

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi to teda zopakuj, když jsem tak blbý, že jsem si ničeho nevšiml. Ta tvá logika je stejně zajímavá. Prosím, napiš mi, jakm, když BArca vede ligu o devět bodů a postupuje v LM, jak na to může být někdo líp???? TY ses zbláznil. Nebo že by na tom byl Juve líp, kvůli tomu, že má lepší zázemí? Tos vtípkoval, ne?

PS: Prostě si napsal, že tvrdím, že Barca je na tom líp, z toho neutíkej, to je jasně čitelný. Takže možná místo toho, aby si v každé druhé větě zdůrazňoval, jak já tomu nerozumím a ty že o fotbale něco víš, protože chodíš sázet a "dost to sype" tak bys mohl napat něco smysluplnýho.

Reagovat
HOST*Sonny

Nemam zapotrebi lhat, kdyz uz narazis na to my sazeni

Ano Barca vede ligu o 9 bodu,podle tebe Juve jen o 4 a Chelsea jen o 5. Takze podle tebe na tom nikdo lip bejt nemuze? Psal sem, ze tym neni jen o tech hracich, kteri hraji, nebo sou na stridacce. Tym jsou hraci+vedeni+treneri+trener a dalsi lidi co jsou v nem zamestnani.

Dle me Chelsea a Juve maji lepsi zazemi nez Barca. UZ TO CHAPES TO JE VSE OC TU BEZI

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v tom případě jsi nebyl schopen říct, co chceš, pač si mluvil o něčem jiném.

Reagovat
HOST*Sonny

Tak se podivej na prispevek ode mne HOST*Sonny, 06.12.2004 09:36:55

Posl.odstavec

Reagovat
smazaný uživatel

"Duvodu sem ti napsal dost,tvoje reakce byla takova, ze si k tomu prd napsal,udelals kolem toho jen omacku, tak uz se o tom bavit nebudu"...spíš už nemáš co říct

Reagovat
smazaný uživatel

Jsou na tom líp díky zazémí...tak to už je fakt síla.

Reagovat
antimadrista

Španělskej průměrnej klub by klidně dokázal porazit nejlepší italskej tým.

Reagovat
HOST*yarda

Kecy v kleci

Reagovat
antimadrista

Uvidíme ve středu

Reagovat
exmafie

Jo,to nám předvedla Barca v Miláně...

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo na na Nou Campu...a v obou zápasech jsme byli jasně lepší.

Reagovat
HOST*yarda

Ale to by vám, holenkové, bylo platné jak farářovi příro, v součtu by šel dál Milán, a vy byste si výsledný dojem mohli strčit tam, kam slunce nesvítí (jako třeba loni s Celtikem). Skupiny LM jsou ještě sranda, K.O.systém něco jiného

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže ono se vyřazovacím způsobem nehrálo, takže je celkem jedno k čemu by nám to bylo bývalo bylo. Takhle to byl akorát trapas pro AC, který rozhodně nepřipomínal hru velkoklubu.

Reagovat
HOST*Sonny

Tak to uz je na me moc Tak proc Barca prohrala na AC, Villareal(prumer) remizoval na Laziu(prumer) ?

Reagovat
smazaný uživatel

PRottože měla smůlu a byla jasně lepší, což dokázala o 14 dní později

Reagovat
antimadrista

Lazio je spíš nadprůměrnej italskej klub.

Reagovat
exmafie

Tos nemyslel vážně,že ne....

Reagovat
antimadrista

Myslel, proč bych nemoh?

Reagovat
HOST*Sonny

Lazio uz davno neni to co driv Tak zkusim jeste Valencia-Inter

Reagovat
antimadrista

No a co? Co tim chceš říct? Valencia je velkoklub.

Reagovat
HOST*Sonny

Je to reakce na tento prispevek

antimadrista, 06.12.2004 09:34:31

Španělskej průměrnej klub by klidně dokázal porazit nejlepší italskej tým.

Reagovat
antimadrista

No...to je pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

0:0...9 bodů...co víc říct? Snad jen že vás od Espanyolu dělí jen skore.

Reagovat
smazaný uživatel

Pánové, Real jen remizoval, takže máme náskok už 9 bodů. Pokud na nás nesedne nějaká velká krize, tak už bychom to mohli udržet

Barca forever

Reagovat
smazaný uživatel

Počkej mi se ještě rozjedem

Reagovat
smazaný uživatel

Do druhé ligy

Reagovat
smazaný uživatel

vtipný jak drát v prdeli

Reagovat
smazaný uživatel

trochu se mi zdá, že máš dost malou slovní zásobu, pač tohle opakuješ celkem často.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle sem tu ještě neřek

Reagovat
smazaný uživatel

Tak že by to byl bakero? No někdo tobě podobný to byl, každopádně to není moc originální.

Reagovat
HOST*yarda

Hm, bylo naprosto jasné, kde jsou hráči myšlenkami Chápu to u těch, kteří budou v Římě hrát, ale u náhradníků? Žeby pokyny z lavičky na udržení nuly vzadu? Přece nejsme AC, kur.a Absolutorium a kapitánskou pásku zaslouží jedině "San Iker", vytáhl za obranu zase dost kaštanů z ohně Nejmenovaný katalánský klub stáhnul 18 bodů náskoku, proto nechápu, proč fanoušci stejného klubu chč.... blahem, když mají na svého konkurenta bodů teprve devět.

Reagovat
smazaný uživatel

A furt jeden a ten stejný argument My nejsme vy, abychom začli hrát jak real loni. Navíc máte víc odehraných zápasů doma než my, takže ještě náskok zvýšíme...doufám.

taky si trošku zapřemýšlím: by mě zajímalo, kde byste v tabulce byli, kdyby vám chybělo 5-6 hráčů ze základu, jako nám.

Reagovat
HOST*yarda

Hm, ale s těmi 5-6 hráči základní sestavy pláčeš na špatném hrobě, to se obrať na toho, kdo má na starosti fyzickou přípravu Barcy My postrádáme Woodgatea už celý podzim a taky kvůli tomu nebrečíme, i když ho potřebujeme jako sůl

Reagovat
smazaný uživatel

Jono, my bychom asi taky nebrečeli, kdybychom postrádali jen jednoho hráče, ono je to trochu rozdíl jesti jeden nebo pět A je to jen smůla, není to ničí chyba

Reagovat
exmafie

Ale ale,od tebe bych "kdyby" nečekal...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže já to říkám v rozumné míře a ne v každé druhé větě

Reagovat
antimadrista

Já ti řeknu kde by byli, byli by tak okolo 10.místa

Reagovat
exmafie

Okresní přebor by jsme hráli,ne????Už se trochu uklidni....

Reagovat
smazaný uživatel

On tak zas moc nepřehání...na 10. místo ztrácíte 6 bodů. Bez Salgada, Figa, Owena, Carlose, Helguery...to bych byl zvědav, ale je pravda, že asi nemá cenu takhle spekulovat, to je blbost.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim. Zopakuju jenom to, co sem tady psal už několikrát. Spekulovat nemá cenu vůbec a už vůbec ne po 14ti kolech z 38! Nejdůležitější je konečná tabulka!!! Do konce je půl roku a za tu dobu se může stát všechno. Věřim, že to zlomíme a že to bude co nejdřív!

Reagovat
antimadrista

Já jsem zcela vyrovnanej člověk.

Reagovat
HOST*yarda

Tak já v tom připadě zase královna ze Sáby

Reagovat
antimadrista

Tak to se klanim...

Reagovat
exmafie

Tak to bys měl,páč yarda nekecá...

Reagovat
antimadrista

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele