čtvrtfinále - odvety
28.01.2015 21:00 CET
2 : 3
(2:3)

Vzájemné zápasy

21.01.2015
FC Barcelona
1:0
Atl. Madrid
Copa del Rey
ČF 1.z
11.01.2015
FC Barcelona
3:1
Atl. Madrid
Primera División
 18. kolo
17.05.2014
FC Barcelona
1:1
Atl. Madrid
Primera División
 38. kolo
09.04.2014
Atl. Madrid
1:0
FC Barcelona
Liga mistrů
ČF 2.z
01.04.2014
FC Barcelona
1:1
Atl. Madrid
Liga mistrů
ČF 1.z
11.01.2014
Atl. Madrid
0:0
FC Barcelona
Primera División
 19. kolo
21.01.2015
FC Barcelona
1:0
Atlético Madrid
ČF 1.z
14.01.2009
FC Barcelona
2:1
Atlético Madrid
OF 2.z
06.01.2009
Atlético Madrid
1:3
FC Barcelona
OF 1.z
24.04.2000
FC Barcelona
0:3k
Atlético Madrid
SF 2.z
12.04.2000
Atlético Madrid
3:0
FC Barcelona
SF 1.z
12.03.1997
FC Barcelona
5:4
Atlético Madrid
ČF 2.z

Atlético Madrid - poslední zápasy

24.01.2015
Atl. Madrid
3:1
Rayo Vallecano
Primera División
 20. kolo
21.01.2015
FC Barcelona
1:0
Atl. Madrid
Copa del Rey
ČF 1.z
18.01.2015
Atl. Madrid
2:0
Granada CF
Primera División
 19. kolo
15.01.2015
Real Madrid
2:2
Atl. Madrid
Copa del Rey
OF 2.z
11.01.2015
FC Barcelona
3:1
Atl. Madrid
Primera División
 18. kolo
07.01.2015
Atl. Madrid
2:0
Real Madrid
Copa del Rey
OF 1.z
21.01.2015
FC Barcelona
1:0
Atlético Madrid
ČF 1.z
15.01.2015
Real Madrid
2:2
Atlético Madrid
OF 2.z
07.01.2015
Atlético Madrid
2:0
Real Madrid
OF 1.z
18.12.2014
Atlético Madrid
2:2
CE L'Hospitalet
4.k 2.z
03.12.2014
CE L'Hospitalet
0:3
Atlético Madrid
4.k 1.z
11.02.2014
Atlético Madrid
0:2
Real Madrid
SF 2.z

FC Barcelona - poslední zápasy

24.01.2015
Elche CF
0:6
FC Barcelona
Primera División
 20. kolo
21.01.2015
FC Barcelona
1:0
Atl. Madrid
Copa del Rey
ČF 1.z
18.01.2015
La Coruña
0:4
FC Barcelona
Primera División
 19. kolo
15.01.2015
Elche CF
0:4
FC Barcelona
Copa del Rey
OF 2.z
11.01.2015
FC Barcelona
3:1
Atl. Madrid
Primera División
 18. kolo
08.01.2015
FC Barcelona
5:0
Elche CF
Copa del Rey
OF 1.z
21.01.2015
FC Barcelona
1:0
Atlético Madrid
ČF 1.z
15.01.2015
Elche CF
0:4
FC Barcelona
OF 2.z
08.01.2015
FC Barcelona
5:0
Elche CF
OF 1.z
16.12.2014
FC Barcelona
8:1
SD Huesca
4.k 2.z
03.12.2014
SD Huesca
0:4
FC Barcelona
4.k 1.z
16.04.2014
FC Barcelona
1:2
Real Madrid
F

Komentáře (47)

Přidat komentář
Tomtaf

2:0

Reagovat
smazaný uživatel

14 zápasů v řadě nevstřelilo Atetico ve vzájemném zápase Barceloně více než jeden gól. Navíc s ofenzivní formou Barcelony nevěřím, že by nedokázali v Madridu skórovat.

1:2, 0:2 tipuji, maximálně dokáže Atletico zremizovat. I když realita může být samozřejmě jiná

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

1:1

Reagovat
smazaný uživatel

V nominaci Atlética prý chybí Koke i Tiago navíc nebudou hrát kvůli kartám Godín a Mandžukič, to je už docela citelné oslabení pro Atlety.

Reagovat
smazaný uživatel

1:1 ale mozna nekdo prekvapi

Reagovat
hradec

Atlético Madrid 1:1 FC Barcelona

Reagovat
valloire

1-0, 25-24 pen., 6 red card, 10 yellow.

Reagovat
roman1978

nevyšlo

Reagovat
smazaný uživatel

On se živí tipováním. Bohužel ne moc dobře,tak občas mluví z hladu.

Reagovat
smazaný uživatel

je to čistý čaláďo

Reagovat
smazaný uživatel

2:2

Reagovat
smazaný uživatel

torres

Reagovat
Mikesh

Torres zase v prní minutě

Reagovat
roman1978

neymaaaar a messi borec

Reagovat
smazaný uživatel

tak Atleti další penalta proti Barce, která neměla být..

Reagovat
smazaný uživatel

minuly zapas barca pred penaltou....

Reagovat
smazaný uživatel

Opět si to chtěl Cholo s Barcelonou rozdat a snad ji rozdrtit. Po první brance to měl být náš klasicky aktivní beton, ne presink na šestnáctce Barcelony. Hráči Atlética to vydrželi 30 minut a byl to ten nejlepší fotbal v sezóně, reklama všech reklam na PD. Ale po poločase nám zbyla jen frustrace. Nic víc. Radši beton než tohle. A tak nevadí, zkusilo se. Slavný postup přes Real zahřeje, Barcelona je bohužel tou trojicí v útoku někde jinde. Co naplat, Suarez může hrát neviditelně, ale stejně má geniální okamžiky. Útok ve složení génius - malý génius a střední génius bude ještě pořádně větrat celou Evropu.

Od 1-10

Oblak - 6

Juanfran - 5

Miranda - 3

Gimenez - 7

Siqueira - 6

Mario Suarez - 5

Gabi - 4

Raul Garcia - 6

Arda - 7

Griezmann - 8

Torres - 8

Saul - 6

Cani - 7

Jesus Gamez - nehodnocen

Cholo - 3

Rozhodčí - 5

Diváci na EVC - 10

Reagovat
smazaný uživatel

Hrát takovým brutálním způsobem je podúroveň. Kromě Mirandy a Oblaka měli všichni krvavé oči. Bohužel jste mi dnes včele se Simeonem připomínali primitivní germánské kmeny ve filmu Gladiátor.

Brzy hrajete s Realem, kterému jsem nikdy nefandil a nebudu ani teď,ale poprvé nebudu fandit ani jeho soupeři.

Reagovat
smazaný uživatel

presne, tak ako som Atletom fandil minulý rok, tak u mňa klesli.. takýto prasácky štýl sa len tak nevidí.. pardon, teda už som niečo také zvykol vídavať v podaní Realu..

Reagovat
smazaný uživatel

Krvavé oči měli až po vlastní brance Mirandy. Do té doby to byl agresivní styl, kdy jsme měli i větší držení míče, takže na zákeřnosti ještě nebylo místo. Pak se to zvrhlo. Ale je to pochopitelné. Atlético si to chtělo s Barcelonou rozdat na férovku a klasicky to takhle nevyšlo. Už před poločasem tam byla frustrace. Druhý poločas byl hanebný. Akorát nechápu třeba Messiho, proč se nenechá vystřídat, když mu jdou očividně po kotnících. Bylo to hanebné. Bohužel, utkání po 40. minutě si za rámeček nedáme. Do 40. minuty to byl úžasný výkon na samotné hranici a možná až za hranicí našich možností.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano,ten fotbal byl dobrý ,řekl bych ,že to byla asi nejlepší výkon Atletů za celé období pod Cholem(tedy co jsem viděl,což může být tak šedesát procent), protože fotbalově se podle mě nemohli ani v loňské úspěšné sezoně měřit s Barcou a už vůbec ne s Realem, který ,v ní byl fotbalově nejlepší.

Ale bohužel se v Atléticu děje to , co jsem očekával a čeho jsem se v zápasech s Barcou bál. Mužstvo už nechce být jen tím bezhlavě bojujícím a slepě plnícím taktiku trenéra,je přece mistr a nejlepší tým v PD! Ale chyba lávky , fotbalově si to ani s jedním velikánem ve skutečnosti rozdat nemůže,protože na nejvyšší úrovni tam jsou dnes jen Koke a Arda a tak dochází k frustraci a takovým ubohostem jako včera. A to ještě rozhodčí pouštěl co mohl, Mário měl být pod sprchami už v první půlce a o pohodlné sprchování neměl být připraven ani Raul Garcia a jen za postoj k zápasu i J.Gámez(jeho křestní jméno mi k němu ani nejde napsat). Malý dodatek : Cani byl můj oblíbený hráč,excesy jsem jej nkdy neviěl provozovat,s tím je asi nástupem k vám konec,že?

Teď dotaz : Proč by měl Messi odejít ze hřiště kvůli tomu,že jej kopou? To by museli odejít asi tři nebo čtyři hráči a to není možné.

A druhý : Co provedl Neymar ,že jej okopávali víc než ostatní , dokonce o něco víc než Messiho?

Reagovat
smazaný uživatel

sa ťa chcem spýtať, že prečo bol Neymar po vystriedaní tak frustrovaný? pozeral som stream a nejako som nezachytil, či sa tam tesne pred tým niečo stalo, alebo to bolo práve preto, že išiel dole. díky

Reagovat
smazaný uživatel

To nevím ,konkrétního jsem nic neviděl,ale myslím ,že tentokrát byl víc frustrovaný z těch řezníků než z vystřídání. Dnes je to na Slovaksport ,tak to zkouknu ještě jednou,ale myslím,že tam nic vidět nebylo.

Reagovat
smazaný uživatel

diky moc

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas snad ve všem. Ale Cani je úplně v pohodě. Zatím je to příjemné oživení, co se týká řešení některých situací, on je génius, jiný než Koke nebo Arda. Není to gladiátor jako například Raul Garcia. Démonizuješ zbytečně.

Tak seznávám, že v realizačním týmu by mělo být dostatek inteligence na to, aby viděli, že hráči Atlética to neunášejí a mohlo by to skončit třeba zraněním. A zase přeháníš. Druhý poločas byl hon na Messiho, přirovnal bych to k Hertlovi. Dělal z nich šašky v individuálních soubojích. Co čekal? Očekávám trošku uváženost. Tak tak to zkrátka je, že jsou na hřišti emoce. Atlético věřilo ve vítězství, možná až slepě ve své schopnosti. Barcelona jich vyučila. Co čekáš? Že spolu půjdou po zápase na kafe. Zase nemůžeš všechno vidět tak sluníčkově.

Nevím, co provedl Neymar. Spíše bych řekl, že se provinil hlavně tím, že byl až moc dobrý. Zkrátka si myslím, že to byla od hráčů Atlética především frustrace. Bylo to hanebné, dál bych to neřešil.

Barcelona postoupila zaslouženě, hráči Atlética začínají být na hrušce.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím v čem přeháním, Caniho jsem prostě nemile překvapený,jak splynul s davem. Proti Barceloně hrál mnohokrát a nikdy ani náznakem nehrál takhle. A s Messim přeháním co?

Raúl Garcia pro mě není gladiátor , jen vyčůraný hrubián,ty jeho simulace a to jak se dokáže obořit i na hráče , kterého právě zákeřně zfauloval je opravdu unikátní.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak jako takhle? Co Cani provedl? Přeháníš.

Však uznávám, že ten hon na Messiho byl hanebný. Měl se nechat vystřídat a byl by klid. Nechápu proč má jedna ze dvou největších hvězd světového fotbalu nutkání dohrávat dávno rozhodnutý zápas. A pak po každém zákroku kroutí hlavou? Jako já nechápu co čekáš, vždyť se tady celou dobu o frustraci bavíme. Pro mě je to prostě nepochopitelné. Rizikové utkání, týmy, které se potkávají milionkrát ročně, vyhecovaná atmosféra, frustrovaný soupeř a Messi si dál kličkuje o sto šest. Sorry, to se pak ale nemůžete divit, že si frustraci vybíjejí na něm, když je zesměšňuje tím jak je dobrý ve chvílích, kdy už o nic nejde. Ať dohraje, ať ukazuje svou velikost každou sekundu. Já mu fandím, ale stěžovat si pak na fauly je přinejmenším divné. Není to hra někde za barákem na plácku, ale nesmírně vypjatý nejvrcholovější souboj. Emoce jsou emoce.

Reagovat
smazaný uživatel

My můžeme fauly odsoudit, to já i dělám. Ale ty emoce chápu. Jsou to obyčejní lidé, nejspíše i inteligencí. Mají v sobě zakódovaný tříletý vývoj, kdy hlavní pravidlo je - nenechat soupeře projít. Já je neobhajuji, já jen píšu, že se to dá pochopit. A jestli jsi ty lepší než já nebo oni, tak chválím. A zároveň si tě vážím. Ale zkus být empatický a přihlédni k tomu, že to nebudou asi žádní umírnění myslitelé.

Reagovat
10FKK

Vyndal Neye, kterýho by asi zabili a to bylo třetí střídání...

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, měl jsem za to, že druhé. I tak se to prostě při stylu těch dvou dalo očekávat, že hráči Atlética po nich půjdou. Tomu se ta střídání mohla přizpůsobit.

Reagovat
10FKK

Střídal Masche se žlutou, Ivana, který už sotva motal nohama a potom správně Neye... Leo se o sebe většinou umí postarat, někdy nechápu čemu se dokáže vyhnout...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, taky mám Messiho za téměř nezničitelného. On toho vydrží hrozně moc, ale včera to byl extrém, tam už i o zdraví možná šlo.

Reagovat
10FKK

Byla to škoda, protože první půle byla luxusní zábava, takovej fotbal se nevidí každej den a tu frustraci nechápu, kdyby je řezal rozhodčí, nebo soupeř hrál zákeřně, ale nic z toho nebylo.

Jinak kluci se k tomu postavili se ctí http://www.fcbarcelona.cz/index.php?page=clanek&id=20927

Reagovat
smazaný uživatel

Ale frustrace je právě úplně pochopitelná. Atlético chtělo přehrát Barcelonu fotbalově. Hráči měli vysoká očekávání. Tvrdě dopadli na zem.

Reagovat
10FKK

Asi jo, ale přijde mi to divný po tom, co to zkusili v lize a dostali za uši, navíc bez Godína a Kokeho. Jak dali první gól, čekal jsem klasické AM s ježatým betonem a brejky.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, bylo to divné. A takticky úplně na hovno.

Reagovat
smazaný uživatel

Messiho nakopl zezadu velmi pěkně ,chápu ,že v té záplavě záludných faulů jsi to buď neviděl nebo přehlédl. Ale dobře - Cani určitě není problém.

Pořád ale nerozumím tomu , proč by i Messi měl být vystřídán? Jenom kv§li tomu,že je soupeř frustrovaný je povinností nejlepších hráčů soupeře se nechat vystřídat? A Messiho kličkování je zesměšňování? Nebylo vlastním zesměšňováním to, jak to domácí neunášeli?

Stěžováním na fauly jsi také myslel Messiho? To jsem tam neviděl , naopak to velmi v poklidu přijímal, neviděl jsem tam žádného hráče hostí si stěžovat,viz Iniesta vs. Mirandovo držení, kdyby to byl Torres nebo Garcia,tak už se válejí a rozhazují rukama, chtějíc vyloučení soupeře. Iniesta v té znemožněné pozici zakončil a ani nehlesl.

Jako diktovat soupeři ,že by měl za rozhodnutého stavu vystřídat své nejlepší hráče , zakazovat jim kličkovat a svou frustraci na to bezostyšně svádět je padlé nahlavu.

Je to můj poslední příspěvek do tohoto vlákna. Měj se a fandi.....ty víš komu ,ale já nevím čemu .

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu samozřejmě, ale ty nejsi vůbec empatický. Kdyby sis zkusil výše zmíněné připustit, tak možná uznáš, že střídání Messiho by vše vyřešilo.

A nechápu, proč se mě nepřímo snažíš odradit od toho, komu fandím. Já mám rád defenzivní hru, přiznávám, že je v podání Atlética někdy za hranicí slušnosti. To mám jako začít fandit třeba Barceloně jen proto, že hrají krásný fotbal? A co když nesnáším simulace, kterými se sice hráči brání, ale nepatří do fotbalu stejně jako až zákeřná hra Atlética? Radši toho nechme. Já chyby uznal, ale omlouvat se ti za Atlético nebudu.

Reagovat
roman1978

"Messi alone is more dangerous than Real Madrid's attacking trio Ronaldo, Benzema and Bale." Diego Simeone

Reagovat
smazaný uživatel

tebe to posepkal do uska

Reagovat
smazaný uživatel

ty krávo ale ten Arda Turan jak jebnuj tu kopacku...chudak rozhodci

Reagovat
smazaný uživatel

Kokot Arda.

Reagovat
10FKK

Hlavně měl kliku, že ho netrefil, jinak si už asi tuhle sezónu nekopnul...

Reagovat
jsemdement

Mascherano měl asi uhnout z toho souboje

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele