29. kolo
21.03.2009 20:30 CET
1 : 4
(0:1)

Preview: AS Řím - Juventus FC

Jednoznačně největší tahák 29. kola italské Serie A se odehraje na Olympijské stadionu v Římě, kde domácí AS přivítá aktuálně druhý celek soutěže Juventus Turín. Oba celky potřebují nutně bodovat, Giallorosi kvůli špatnému postavení v tabulce, Bianconeri zase díky ztrátě, kterou mají na vedoucí Inter Milán.

AS Řím zažil v posledních týdnech několik zklamání, z nichž největší je rozhodně vyřazení z Ligy mistrů od londýnského Arsenalu. Jenomže to nebyl jediný neúspěch, který Římany postihl. Giallorosi následně jen remizovali v domácí soutěži na půdě Sampdorie Janov 2:2, i když nutno podotknout, že utkání mohlo z pohledu Říma dopadnout ještě hůře. Poslední ranou bylo opětovné zranění kapitána a ikony týmu Francesca Tottiho. Devět kol před koncem soutěže tak trvá stíhající jízda Římanů za vytouženým čtvrtým místem, které znamená boje o Ligu mistrů. Na čtvrté pozici se momentálně nachází Janov, který má před pátou Fiorentinou a šestým Římem náskok dvou bodů. Giallorosi však nečeká nic lehkého, další soupeřem na dotažení ztráty bude Juventus Turín, který v lize pokračuje ve skvělých výsledcích.

"Je pravda, že jsme bez několika hráčů, ale v této sezoně už jsme jednou v takovéto situaci byli a já jsem si jistý, že s Juventusem můžeme získat všechny tři body," řekl Matteo Brighi, který jako jeden z mála hráčů není na marodce Říma.

Stará dáma se snaží pronásledovat vedoucí Inter co to jde, jenomže milánský gigant si náskok udržuje. Juventus ztrácí na italského šampióna sedm bodů a stáhnout ztrátu se turínský klub pokusí na půdě římského AS. Podobně jako domácí celek se s Ligou mistrů rozloučil i Juventus, který vypadl také s londýnským celkem - Chelsea. Navzdory vyřazení z Ligy mistrů a ztrátě na vedoucí Inter může Juventus pomýšlet na jednu trofej, a to sice na Italský pohár. Bianconeri mají za sebou první zápas s Laziem Řím, který prohráli 1:2, ovšem do odvety jsou šance na postup relativně vysoké.

"Musíme jet do Říma s cílem vyhrát. Pokud máme šanci na zisk Scudetta, musíme všechny zbývající zápasy vyhrát. Jsem přesvědčen, že ještě můžeme cestu Interu zkomplikovat," nechal se slyšet mladíček Giovinco, který předvedl v posledním utkání proti Boloni skvělý výkon.

Oba celky zužuje početná marodka. AS Řím i Juventus budou postrádat hned několik hráčů základní sestavy. Na straně Vlků to jsou Cicinho, Cassetti, Juan, Taddei, Aquilani, Totti a Perrotta, přičemž De Rossi, Pizarro, Diamoutene a Motta si odpykávají karetní trest. Juventus je na tom obdobně, chybět budou Andrade, Zanetti, Camoranesi, Sissoko, Legrottaglie, Amauri, Ekdal, Manninger, De Ceglie a Marchisio.

AS Řím - pravděpodobná sestava:
Doni – Panucci, Mexes, Loria, Riise – Filipe, Brighi, Tonetto – Baptista, Menez – Vucinic

Juventus FC - pravděpodobná sestava:
Buffon – Grygera, Mellberg, Chiellini, Molinaro – Giovinco, Tiago, Poulsen, Nedved – Iaquinta, Del Piero

Autor: Ondřej Linhart / soccernet.com

Vzájemné zápasy

01.11.2008
Juventus FC
2:0
AS Řím
Serie A
 10. kolo
16.02.2008
Juventus FC
1:0
AS Řím
Serie A
 23. kolo
23.09.2007
AS Řím
2:2
Juventus FC
Serie A
 4. kolo
25.03.2006
Juventus FC
1:1
AS Řím
Serie A
 31. kolo
01.02.2006
AS Řím
0:1
Juventus FC
Coppa Italia
ČF 2.z
26.01.2006
Juventus FC
2:3
AS Řím
Coppa Italia
ČF 1.z
01.11.2008
Juventus FC
2:0
AS Řím
 10. kolo
16.02.2008
Juventus FC
1:0
AS Řím
 23. kolo
23.09.2007
AS Řím
2:2
Juventus FC
 4. kolo
25.03.2006
Juventus FC
1:1
AS Řím
 31. kolo
19.11.2005
AS Řím
1:4
Juventus FC
 12. kolo
05.03.2005
AS Řím
1:2
Juventus FC
 27. kolo

AS Řím - poslední zápasy

15.03.2009
UC Sampdoria
2:2
AS Řím
Serie A
 28. kolo
11.03.2009
AS Řím
1:1p
Arsenal FC
Liga mistrů
OF 2.z
07.03.2009
AS Řím
1:1
Udinese Calcio
Serie A
 27. kolo
01.03.2009
Inter Milán
3:3
AS Řím
Serie A
 26. kolo
24.02.2009
Arsenal FC
1:0
AS Řím
Liga mistrů
OF 1.z
21.02.2009
AS Řím
1:0
AC Siena
Serie A
 25. kolo
15.03.2009
UC Sampdoria
2:2
AS Řím
 28. kolo
07.03.2009
AS Řím
1:1
Udinese Calcio
 27. kolo
01.03.2009
Inter Milán
3:3
AS Řím
 26. kolo
21.02.2009
AS Řím
1:0
AC Siena
 25. kolo
15.02.2009
Atalanta Bergamo
3:0
AS Řím
 24. kolo
08.02.2009
AS Řím
3:0
Janov CFC
 23. kolo

Juventus FC - poslední zápasy

14.03.2009
Juventus FC
4:1
Bologna FC
Serie A
 28. kolo
10.03.2009
Juventus FC
2:2
Chelsea FC
Liga mistrů
OF 2.z
07.03.2009
Turín FC
0:1
Juventus FC
Serie A
 27. kolo
03.03.2009
SS Lazio
2:1
Juventus FC
Coppa Italia
SF 1.z
28.02.2009
Juventus FC
1:0
SSC Neapol
Serie A
 26. kolo
25.02.2009
Chelsea FC
1:0
Juventus FC
Liga mistrů
OF 1.z
14.03.2009
Juventus FC
4:1
Bologna FC
 28. kolo
07.03.2009
Turín FC
0:1
Juventus FC
 27. kolo
28.02.2009
Juventus FC
1:0
SSC Neapol
 26. kolo
21.02.2009
Città di Palermo
0:2
Juventus FC
 25. kolo
15.02.2009
Juventus FC
1:1
UC Sampdoria
 24. kolo
08.02.2009
Calcio Catania
1:2
Juventus FC
 23. kolo

Serie A - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Inter Milán
28
20
6
2
51 : 21
66
2
Juventus FC
28
18
5
5
47 : 22
59
3
AC Milán
28
16
6
6
51 : 28
54
4
Janov CFC
28
13
9
6
37 : 27
48
5
ACF Fiorentina
28
14
4
10
38 : 29
46
6
AS Řím
28
13
7
8
43 : 37
46
7
Città di Palermo
28
13
3
12
39 : 37
42
8
SS Lazio
29
12
5
12
39 : 41
41
9
Cagliari Calcio
28
11
6
11
33 : 29
39
10
Atalanta Bergamo
28
12
3
13
33 : 31
39
11
Calcio Catania
29
10
7
12
30 : 34
37
12
SSC Neapol
28
10
6
12
33 : 33
36
13
Udinese Calcio
28
9
9
10
38 : 39
36
14
UC Sampdoria
28
8
9
11
28 : 35
33
15
AC Siena
28
8
7
13
23 : 31
31
16
Chievo Verona
28
6
9
13
24 : 36
27
17
Bologna FC
28
6
8
14
31 : 46
26
18
Turín FC
28
5
9
14
25 : 42
24
19
US Lecce
28
4
11
13
24 : 46
23
20
Reggina Calcio
28
3
11
14
22 : 45
20
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
AC Milán
14
11
2
1
26 : 7
35
2
Inter Milán
14
10
4
0
23 : 11
34
3
Juventus FC
14
10
2
2
28 : 11
32
4
Atalanta Bergamo
15
10
1
4
24 : 11
31
5
AS Řím
13
9
3
1
22 : 11
30
6
Città di Palermo
14
10
0
4
28 : 21
30
7
ACF Fiorentina
13
9
2
2
20 : 10
29
8
Janov CFC
13
8
4
1
25 : 12
28
9
Calcio Catania
15
9
1
5
19 : 17
28
10
SSC Neapol
14
8
3
3
22 : 14
27
11
Cagliari Calcio
15
8
3
4
17 : 9
27
12
Udinese Calcio
14
7
5
2
22 : 13
26
13
UC Sampdoria
15
7
5
3
21 : 14
26
14
AC Siena
14
6
5
3
13 : 12
23
15
SS Lazio
15
6
4
5
17 : 18
22
16
Turín FC
14
5
3
6
14 : 17
18
17
Reggina Calcio
14
2
7
5
18 : 20
13
18
US Lecce
14
2
7
5
13 : 20
13
19
Bologna FC
13
3
3
7
18 : 22
12
20
Chievo Verona
14
2
6
6
11 : 18
12
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Inter Milán
14
10
2
2
28 : 10
32
2
Juventus FC
14
8
3
3
19 : 11
27
3
Janov CFC
15
5
5
5
12 : 15
20
4
AC Milán
14
5
4
5
25 : 21
19
5
SS Lazio
14
6
1
7
22 : 23
19
6
ACF Fiorentina
15
5
2
8
18 : 19
17
7
AS Řím
15
4
4
7
21 : 26
16
8
Chievo Verona
14
4
3
7
13 : 18
15
9
Bologna FC
15
3
5
7
13 : 24
14
10
Cagliari Calcio
13
3
3
7
16 : 20
12
11
Città di Palermo
14
3
3
8
11 : 16
12
12
Udinese Calcio
14
2
4
8
16 : 26
10
13
US Lecce
14
2
4
8
11 : 26
10
14
Calcio Catania
14
1
6
7
11 : 17
9
15
SSC Neapol
14
2
3
9
11 : 19
9
16
AC Siena
14
2
2
10
10 : 19
8
17
Atalanta Bergamo
13
2
2
9
9 : 20
8
18
UC Sampdoria
13
1
4
8
7 : 21
7
19
Reggina Calcio
14
1
4
9
4 : 25
7
20
Turín FC
14
0
6
8
11 : 25
6

Komentáře (105)

Přidat komentář
cerwi

pojde Juve.. tip. 1:2

Reagovat
cerwi

sakra pojdme Juve

Reagovat
Devil

Juve

tip.-1:2

Reagovat
Tomtaf

3:0

Reagovat
smazaný uživatel

1:0

Reagovat
smazaný uživatel

pro juve 1:0

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře Paja nedvěd je to frajer .......

Reagovat
jtbs

takto sa mi to paci. Giovinco v zaklade a Nedved ako striedajuci hrac

Reagovat
smazaný uživatel

Heh, za prvé byl po lehkém zraněníz CHL a za druhé to na hčišti Giovincovi pěkně výkonostně nandal a ještě dal gól

Reagovat
jtbs

ano a teraz sa vsetci poserieme ze nedved dal gol za stavu 1-3...giovinco tusim asistoval na prvy gol a ten bol urcite dolezitejsi

Reagovat
smazaný uživatel

Co blázníš?

Reagovat
jtbs

to je vsetko co vies napisat?

Reagovat
Kubin1989

Reagovat
jtbs

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak a co že Nedvěd dal gol,taky chci ať je už Gio v základu,je rychlejší,techničtější,dravější a dokáže hru více rozhýbat v utoku.Nedvěd dla gola jasně to vám hraj edo karet al etak to bylo jen o štěstí kdyby takhle střílell 50x tak už takhle branku nedá.Mám rád Nedvěda al etak ychcu ať už je střídající,s Giem se ěm ta hr alíbí víc.Od doby co nastoupil Gio poslední 3 zápasy tak Juve vždy hrálo pěknou hru v utoku.

Reagovat
jtbs

presne. Giovinco vie obist hraca, je rychli, casto faulovany, dobre zahrava rohy,atd... Nedved je pomaly a hra stale to iste s molinarom u lajny...

Reagovat
smazaný uživatel

naprostej souhlas tohle si mě vzal přímo z úst,u Gia nikdy nevíte co udělá,jednou jd epolajně,podruhe se stáhne do středu a vykombinuje to středem,není to stereotip,jak říkáš dokáže lehc eprojít přes jednoho hráče i dva,je n \něho dost faulů prost ěvšechno co říkáš.A je pravda taky se mě Nedvěd zdá pomalej,jako uhraje si to pozičně,ale když je v utočné fázy Gio j eto všechno takové živější.

Reagovat
jtbs

jedna vec sa vsak Pavlovi upriet neda. Ked je treba zyskat loptu tak beha a beha poriadne, v obrannej faze je Sebastian menej viditelny, co je vsak logicke. Preto je Nedved dobry striedajuci hrac.

Reagovat
smazaný uživatel

čobolák závidí, že nemáte taky takovyho hráča co...

Reagovat
smazaný uživatel

Yes, Pavel by měl ještě rok setrvat, má na to!

Reagovat
smazaný uživatel

má na to ale slavit po jedné střele a vyhlašovat že na to má tipuju že kdyby ten gol nedal tak nenapíšeš vůbec nic k jeho dnešnímu krátkemu výkonu.Já vím že na to má al ejde mě o princip,příště už by to takhel netrefil to s epoved ejednou za několik zápasů,prostě měl štěstí.Nevím no sleduju juve každej zápas a pro ěm je už lepší Gio a krytizujte si mě jak chcete.

Reagovat
jtbs

ako nahradu za giovinca ho berem, ako pravidelneho nahradnika. Ale ak by chcel hrat v zaklade tak to nech radsej skonci a myslim ze on sa nespokoji s lavickou

Reagovat
smazaný uživatel

KDyž je Nedvěd fit, tak je pořád o dost lepší než Giovinco. Určitě ne v rychlosti, schopnosti obejít hráče, ale rozhodně jako tahoun, střelec, hráč se zkušenostmi a přehledem o hře.

Reagovat
jtbs

to su hlupe argumenty. Nedved hra proste s Molinarom nekonecny tukec pozdlz lajny z ktoreho sa obcas dostane k centru. Giovinco hra nalavo a aj v strede, obchadza jeden na jedneho, dokonca aj Molinaro sa mi zda platnejsi do utocenia ked sa tam necpe s Nedvedom...tie argumenty-tahoun, strelec, prehlad v hre..ako by nieco z tohto Giovincovi chybalo a je jasne ze skusenosti nepridu samy, musi hrat.

Reagovat
Mr.Jindros

Konec konců dneska Nedvěd střídal středního záložníka Tiaga. Možná že by mohli oba v klidu fungovat vedle sebe, tak se nehádejte.

Reagovat
jtbs

jo s tym suhlasim, vedla seba by mohli fungovat ale ani tiago nehral zle...ale hadat sa budem rad ked tu niekto pise hovadiny

Reagovat
smazaný uživatel

tak je jasné, že musí hrát a poslední dobou hraje, s čímž jsem spokojený. Jenže když sleduješ hru, tak musíš vidět, že v práci s míčem je už možná Giovinco lepší, ale bez míče, ve vykrývání prostorů či nabíhání do nich je to pořád zjevnej rozdíl. A ten tukes podél lajny je často jediný řešení, když ostatní hráči stojí za obránci, nenabíhají si, neuvolnujou se. Například spolupráce Del Piera s Nedvědem v 80. minutě byla ukázková, stejně jako násedný Nedvědův centr, který zazdil Iaquinta, když mu míč odskočil. Navíc nelze spoléhat na to, že Giovincovi tahle forma vydrží celou sezonu. Ted se mu daří, za pár zápasů to může být všechno jinak. Třebas Proti Neapoli hrál Giovinco celkem špatně.

Reagovat
Mr.Jindros

Jj, to je jedinej otazník - jestli by Giovinco vydržel hrát takhle celou sezónu. Jinak v současné formě je fakt přínosnější než Pavel a hrát musí. To co vymyslí on nevymyslí nikdo na hřišti. Dva takové nemáme.

Reagovat
jtbs

jj ja nevravim ze giovinvo ma byt v zaklade za kazdu cenu, ale ak je vo forme tak na neho nedved proste nema

Reagovat
smazaný uživatel

přínosnější momentálně je. Nedvěd zase neustále má problémy se zraněním, což se na něm podepisuje. S ním je hra mín atraktivní, ale zase dost účelná.

Jinak nevím, proč by nemohl Giovinco nastupovat třebas na 30, 40 minut. On se rychle dostane do provozní teploty (na rozdíl od starších hráčů) a pro tým v tom není rozdíl.

Reagovat
jtbs

preco by mal nastupovat na 30,40 minut ked ma na to aby hral 90min

Reagovat
smazaný uživatel

no tak třebas včera byl od 50. minuty prakticky neviditelný.

Reagovat
jtbs

do tej 50. minuty toho dokazal dost

Reagovat
smazaný uživatel

tak ty seš dobrej dement. Celou dobu tady píšeš nesmysly, ale tohle je vážně třešnička na dortu.

Reagovat
jtbs

vravi niekto s IQ hojdacieho konika?

Reagovat
smazaný uživatel

To by mě tedy zajímalo, na základě čeho si troufáš odhadovat hodnotu mého IQ. To poznáš z jednoho komentáře? Borec. Víš, když oponuješ tomu, že by měl Gio střídat na posledních 30min a zároveň tvrdíš, že má na to hrát celých 90min, načež ti Aranea vrátí argument, že zrovna včera byl od 50min neviditelný, tak napsat mu na to potom, že za těch 50min ukazal dost -

Reagovat
jtbs

precitaj si vsetky moje prispevky k tomuto clanku a potom komentuj! A tvoje IQ hodnotim podla toho ako na mna reagujes, ak si na tom tak zle ze niekoho, koho vobec nepoznas musis nazvat dementom za uplne normalny komentar tak sa s tebou nemam o com bavit

Reagovat
smazaný uživatel

Na tom, že jsi napsal úplnou kravinu (a neříkej mi, že si to sám neuvědomuješ) nic nezmění žádný tvůj příspěvek v této, ani jakékoliv jiné diskuzi. A o tom IQ jsi mi pouze potvrdil mojí domněnku, že vůbec nevíš co to IQ je a oháníš se s ním tady. A mimochodem - někdo, kdo napíše "seru na vás, protože máte jiný názor než já" nemůže čekat nic jiného než potvrzení přísloví : Jak se do lesa volá...

Reagovat
jtbs

tak ako chces...ked na teba serem tak prosim nekomentuj moje prispevky

Reagovat
smazaný uživatel

Aby ses z toho Giovinca neudelal... Ja nerikam ze neni dobrej, ale je to uplne jinej hrac nez Nedved... Nedved byl vzdycky dric, mozna nejvetsi jakej kdy po hristich behal a proto je nenahraditelnej, proto chtej aby hral dalsi sezonu. A jestli jsi videl nedavno zapas LM Juventusu proti Chelsea tak Nedved tam byl jednoznacne nejlepsi na hristi z hracu Juve. To ze nekdo napise ze na to Nedved porad ma kdyz dal gol - no a proc by to napsat nemoh? Je to pravda a takovy komentare jsou pod kazdym clankem kde se pise o Nedvedovi, jestli ses proti nemu zaujatej tak to napisu hned a nehazu ho hned na lavicku kdyz je to evidentne hrac pro zakladni sestavu

Reagovat
jtbs

tak aby si vedel Nedved patri medzi mojich najoblubenejsich hracov ale uspechy Juventusu mi su prednejsie. Proste porovnavam 2 hracov, ktori bojuju o jedno miesto v zostave. Viem ze su obaja ini, ale to neznamena ze jeden z nich nie je momentalne lepsi.

Reagovat
Kubin1989

On je jenom vypatlanej Slovák, který má komplex, že takového hráče jako je Nedvěd nemají a nikdy mít nebudou

Reagovat
jtbs

jojo...hlavne a co tak si precitat moj prispevok hned nad tvojim...mimochodom slovak

Reagovat
smazaný uživatel

+ v obranné hře je Nedvěd mnohem lepší.

Reagovat
jtbs

to som uz vyssie napisal, ale to je asi vsetko v com je lepsi. Ale napriklad aj tu mozem povedat ze ked sa v obrannej hre zyska lopta tak prechod do utoku je dost pomaly, s giovincom to je rychlovka

Reagovat
smazaný uživatel

Nedvěd určitě není pomalý. Sice zdaleka ne tak rychlý jako Giovinco, ale to skoro nikdo.

Reagovat
jtbs

serem na vas...vsetci chcete Nedveda v zaklade len preto co dokazal, ak by nam Giovinco dopomohol k uspechu tak by mi ani nevadilo ze si Nedved nekopne

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to nevím, proč říkáš, že tu říkám hovadiny, když sám tady argumentuješ tím, že chceme Nedvěda jenom proto co dokázal. Jinak samozřejmě že takový hráč, který projevil neochvějnou věrnost i v nejtěžších časech si zaslouží úctu a to nejen tím, že mu budeme u každého článku dávat stovky palců nahoru.

Reagovat
jtbs

nevidim iny dovod preco by ste ho chceli v zaklade. Ten kto videl posledne zapasy Juve musi vidiet ze Giovinco je platnejsi.

Reagovat
smazaný uživatel

Já viděl víc zápasů, než jen ty poslední. A je taky rozdíl hrát proti slabé Bologni a tragickému AS a proti takovému Interu, nebo jinému takticky vyspělému týmu. Až uvidím Giovinca hrát výborně i proti takovým týmum, možná změním mínění. Slyšel jsem dobré zvěsti o jeho výkonu proti Chelsea, dyž nastoupil, ale bohužel jsem neměl možnost sledovat druhý poločas.

Reagovat
jtbs

tak AS uz nie je tak tragicka ako na zaciatku sezony a proti chelsea fakt uzasne ozivil hru

Reagovat
smazaný uživatel

včerejší sestava AS byla tragická, někde na úrovni té Bologne.

Reagovat
jtbs

aha jasne

Reagovat
Mr.Jindros

Já jsem momentálně taky pro Sebastiana, ale zazářit pár zápasu a táhnout Juventus celou sezónu je rozdíl a je otázka, zda by Sebastian to dokázal. Možná proto by měl Nedvěd prodloužit ještě jeden rok, aby se Giovincovy výkony posichrovaly a Juve nemuselo kupovat žádnou superhvězdnou náhradu.

Reagovat
smazaný uživatel

Yseb azáří prakticky furt,co nastoupil v Juve mě v žádném zápase nezklamal,když hrálk v Empoli zářil pořád,to samé za repre 21 prostě on je hráč který i když předvede špatnej výkon,tak ten výkon je pořád lepší než polovian hráčů v základní sestavě.O Gia nemám strach že tem by se stratil a upadl v zapomění,j eto největší talent a prokazuej to už druhým rokem v Serii A.

Reagovat
smazaný uživatel

ale to je přesně vono, co vyčítáš mě. Možná mám zkreslený pohled na Nedvěda za zásluhy, ale v tom případě máš ty zkreslený pohled na Giovinca, protože to je talent. Třebas proti Neapoli nehrál dobře, to bylo jasné

Reagovat
smazaný uživatel

Když vemu celkovou sezonu prostě výkony Fia s emě líbí víc než Pavla a hr ase mě líbí taky jednoznačně víc,pořád nadáváme fans Juve že hra naše není atraktivní a když máme hráče který do te hry tu atraktivnost dává tak ho chceme dát až jako střídajícího a nebo říkat ž eneumí bránit.On není hráč který by měl bránit já jako Juventín chci mít tak yv týmu špílmachra který umí něco s míčem a obejít protihráče oředvíst par technických kousků a ne upracovaný tým který získá body jen svojí pracovitostí a taktikou,chci vidět i něco víc a proto chci Gia už v základu.

Reagovat
Mr.Jindros

Reagovat
smazaný uživatel

I bez Giovinca umí hrát juventus pěkný fotbal-viz proti AC Milán, nebo Reggine. Prostě po pár zápasech se nedá jednoznačně říct, že Giovinco představuje oproti Nedvědovi přínos. Leckdy jo, leckdy taky ne.

Reagovat
Tsigi

V Juve to možná největší talent je celkově v lize těžko

Reagovat
jtbs

kto je vetsi?

Reagovat
jtbs

*vacsi

Reagovat
Tsigi

Pato

Reagovat
jtbs

moze byt...aj ked ho giovinco moze dobehnut..a predbehnut (dufam)

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle dobře znám, v Realu máme taky takovýho. Ale momentálně bych tam určitě dával oba dva, když je Mauro out. Dokonce i po jeho návratu bych to zvažoval, protože mi z těch tří letos přijde nejslabší.

Reagovat
Mr.Jindros

Takže ty ještě pořád fandíš Realu?

Reagovat
jtbs

tak Mauro si moc nekopol, teda skoro nic takze tazko povedat...a koho myslis z realu? nie som si isty

Reagovat
smazaný uživatel

Raúla, to je vděčné a věčné téma.

Reagovat
jtbs

tak raula by som svojim postavenim prirovnal skor k del pierovi

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže Alexovi zatím nikdo nevyčítá, že nestíhá...

Reagovat
jtbs

ibaze Alex stiha (teda aspon v porovnani s trezou a amaurim)

Reagovat
JuveIt

Nedvěd má na to, aby hrál v základu!!! Možná kdyby prodloužil, tak příští sezonu by toho moc nenahrál, ale teď by měl hrát v základu. Nedvěd je zkušený, má skvělý tah na branku, dělovou střelu a vynikající fyzičku. Je třeba pomalejší než Giovinco, ale teď by se Giovinco hodil spíše jako žolík. Podle mě to má být takhle: v této sezoně v základu Nedvěd, až Nedvěd skončí, tak se nemusí kupovat žádná hvězda a může tam hrát Giovinco.

Reagovat
jtbs

ale to su take blbosti az nedved skonci tak ma hrat giovinco atd atd...proste ma hrat ten kto je lepsi, ten kto ma vacsiu formu

Reagovat
smazaný uživatel

stímhle jednoznačně souhlasím s jtbs prost ěmá hrát kdo je momentálně lepší,argument že je Nedvěd zkušenější je slabej,co ej to ta zkušenost někdy mže mít hráč klidně 40 let a je horší než 20 letej kluk,prost ěkdo na to má tak hraje.Jasný vidlě sem i včera že Gio se hodně vytahuje a nechává za sebou prostor ale zase šlo vidět že Milonaro to skoro vůbec nevytahoval a zůstaval stát na svojí pozici,takže to není problém prostě se bude Molinaro vytahovat míň jak s Nedvědem a včera to zase klapalo.Tu střelu má výbornou i Gio jak říkáte že ju má Nedvěd lepší,to já bych neřekl taky,Gio už dal leto gol i z tresného kopu a to na to že je skoro vůbec nezahrává dobrý znamení,i když sem vidlě jeho pár přímáků z youtube buď z repre itálie nebo z Empoli tak tam je kopal taky výborně takže střelu má Gio určitě tak yvynikající.Jediné včem je horší je že prostě neběhá tak dozadu,ale dopředu gio presuje líp jak méďa.Pro mě je už teď ve všem lepší Seba krom jedné věci.

Reagovat
smazaný uživatel

za celý zápas nezískal jediný míč...tak nevím, o jakém presingu to tu mluvíš.

Reagovat
smazaný uživatel

už jen žě obtěžuješ hráče má vliv třeba na přesnost nahrávky soupeře,není to jen o tom jestli získáš míč,j eto i o to věco co sem řekl a třeb ao zbrždění hry soupeře.

Reagovat
smazaný uživatel

jasně, rozhodně je na něm vidět, že se v presingu snaží, ale není t furt ono. Dělal tam celkem dost faulů, často právě proto, že se snažil až nesmyslně napadat, i když nebyla šance. Ale tak to jsou věci které se s přibývajícím věkem zlepší.

Reagovat
jtbs

aj keby sa Giovinco branit nikdy nenaucil tak co. C.Ronaldo je na tom rovnako, v zadu je mozno este slabsi a nikto z toho vedu nerobi

Reagovat
smazaný uživatel

No to se ale taky musíš podívat, jaké spoluhráče má za sebou Ronaldo. Systém Juve je holt založený na tom, že bránit umí celý tým.

Reagovat
jtbs

casy sa menia...vsak aj zidane hraval za juve a slo to

Reagovat
smazaný uživatel

no šlo, nešlo. on osobně hrál dobře, ale celková hra Juventusu často trpěla tím, že jeho přílišné držení míče zpomalovalo hru a jeho poslední zhruba 2-3 sezony pod Alpami nebyly nijak slavné (jeho, jako obecně celého týmu..., Zidane si své vždy uhrál). když pak přišel Nedvěd a hrálo se znovu tradiční 4-4-2, bylo to jiný kafe...

Reagovat
jtbs

lenze giovinco vie zahrat nalavo, v strede, v utoku..zidane mal nalavo problemy

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť píšu, že to nebylo občas ono. navíc právě nehrál vlevo, ale na OZ. jeden z mála hráčů, kvůli kterýmu se v Juve měnil systém...

Reagovat
jtbs

jj zle som to napisal...zidane mal problemy ked na lavo nastupil, viem ze hraval OZ ale obcas aj nalavo

Reagovat
smazaný uživatel

ke Gattusovi bych doplnil, že za časů Zidana tam byla i jiná kvalita. Davids, Conte, v obraně Iuliano, Montero, Ferrara atd. Dneska v Juve tak dobří defensivní hráči (až na Chielliniho) nejsou. A jak bylo řečeno, poslední dvě sezony na tom byl Juve asi jako letos. Furt druhý, v pohárech prd.

Reagovat
jtbs

thx...a to ze je Giovinco slabsi dozadu tiez nie je az taky problem. Obrana a zvysok zalohy to v pohode stihali a Giovinca mozme pochvalit za rychly prechod do utoku, co by sme od Nedveda cakat nemohli

Reagovat
smazaný uživatel

Toto tu je a Spurs-Chelsea nie...

Reagovat
M11

a ?

Reagovat
smazaný uživatel

B

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

PL nikoho nezajímá

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co by tady dělaly?

Reagovat
Tsigi

No zápas 11 týmu proti Chelsea skutečně není tahák

Reagovat
smazaný uživatel

To je derby...

Reagovat
smazaný uživatel

v Anglii je derby furt, když je půlka týmů z Londýna

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
GEGE

Reagovat
Slejdy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tady se nekdo dival na Kmotra co...ted na CT1?

Reagovat
smazaný uživatel

ale divim se, že takovýto zápas tady je snad poprvé vůbec...

Reagovat
smazaný uživatel

Domácí práce- příležitost pro studenty

Nástup od: 23.3.2009

Místo práce: Celá ČR

Minimální věk brigádníka: 14 let

Počet volných míst: 70

Popis nabídky:

Tato práce je založena na rozesílání, skládání a balení letáků s informacemi do nadepsaných obálek, které obdržíte spolu s adresami.

Práci vykonáváte v klidu a pohodlí vašeho domova.

Věková hranice není nijak omezená.

Nebudete hradit známky, ani žádné potřebné věci k této práci.

Váš plat, Vám bude posílán poštou a bude záležet jen na vás, jak budete snaživí (0-4000 kč týdně).

Jako vstup se hradí 50 Kč (na pokrytí tiskového materiálu a zároveň strvzení, že můžeme s vámi počítat.) Věřte, že vám to bude několikanásobně vráceno. Po zaslání reg. kuponu, poplatku a prázdné obálky, Vám bude následně odeslán meteriál, se kterým budete pracovat.

V případě zájmu kontaktujte e-mail a budou vám zaslány informace o této práci.

Těšíme se na vaší spolupráci.

Kontakt:kotallukas@seznam.cz

Reagovat
Houfi

Škoda toho zápasu,kdyby nemusel nastoupit AS s téměř C týmem..

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele