08.10.2010 16:00 CET
baráž - 1. zápasy

Česko   -   Řecko

3 : 0 (2:0)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.95 - 3.10 - 3.63
Související zápasy
odveta12.10.2010 17:00
Řecko - Česko
0:2

Jednadvacítka pojede k odvetě do Řecka s tříbrankovým náskokem

Tomáš Pekhart (© fkjablonec.cz)
 
Česká jednadvacítka si v barážovém utkání poradila s tou řeckou a do odvety v Tripolisu půjde s tříbrankovým náskokem. Branky vstřelilo jablonecké duo Vošahlík, Pekhart a v druhé půli forvard Lazia Libor Kozák.

Domácí byli při chuti a v deváté minutě mohlo být ještě veseleji. Centr zprava se dostal ke Kovaříkovi, který byl v ideální palebné pozici, ale střílel "neideální" nohou, takže se balon sotva dokutálel k bráně. Osm minut na to mohlo být ještě veseleji. Slávistický expres, Milan Černý, se dostal k balonu, prokousal se řeckou obranou a ocitl se zcela sám ve vápně, jenže si míč moc předkopl a gólman hostí tam byl rychleji.

Co se nepovedlo Černému, to se povedlo Pekhartovi. Další jablonecký útočník běžel vstříc brance, sekundoval mu Siovas, který přitom simuloval letadlo a jednu z jeho rozpřažených rukou zasáhl míč, což neuteklo pomeznímu, ke kterému se běžel dohodnout hlavní sudí a překvapivě nařídil penaltu, poněvadž Siovas zasáhl míč asi metr před pokutovým územím. Pekhart neměl s proměněním problém a prudkou střelou k pravé tyči zvýšil na 2:0.

Řekové se konečně ke střele dostali v 25. minutě, kdy napřáhl Kutsianikulis, bohužel pro hosty mimo. A to byl začátek řecké dominance. K první velké šanci se dostal Vassilakis, ale jeho střelu k tyči Vaclík vytěsnil mimo a z následné dorážky také nezapršelo. Sedm minut na to, tedy v 36. minutě bylo Vaclíkovi zase horko. Útočník Karelis se v pokutovém území dostal k balonu, pohotově se otočil a jeho velmi nebezpečnou střelu dokázal domácí brankář vyrazit na tyč, od které se odrazila pryč. O tři minuty později se před pokutovým územím dostal Koutsianikoulis a jeho bombu pod víko Vaclík zase vyrazil. A aby toho nebylo málo, tak Řekům pomáhali i domácí.

Papadopoulos v 41. minutě vyslal pokus na branku a Gecov jí efektně tečoval patičkou, což mělo za následek to, že Vaclík opět musel zasáhnout, tentokrát se na poslední chvíli přesunul a střelu zlikvidoval. V těchto chvílích nás držel pouze gólman a stoper Mazuch, který odvrátil spoustu míčů. Jelikož Gentzoglou v nastavení z přímého kopu pouze napálil zeď, tak se šlo do šaten za mimořádně příznivého stavu 2:0 pro svěřence Jakuba Dovalila, kterému za tento poločas musely vypadat i poslední zbytky vlasů, pokud nějaké ještě měl.

Za totálním vypadnutím z role viděl hrdina první půle Vaclík nedůraz ve středu hřiště: "Polevili jsme ve středu hřiště". Ještě připomněl, že Řeky musí rychleji dostupovat, aby se nemohli otočit s míčem a dále kombinovat.

Kouč Dovalil jistě svým svěřencům vyčinil, protože na začátku druhé půli byli hosté bezradní a často se museli uchylovat k nakopávaným míčům, které česká obrana v pohodě odvracela. A konečně se Češi dostali i do šancí. V 57. minutě Černý nacentroval zhruba do míst, kde se nachází penaltový puntík a shodou okolností tam byl také Kozák, který vystřelil, ale jeho střela byla zblokována. Následný lob Hořavy gólmana hostí nezaskočil. O dvě minuty později se Řekové konečně dostali k šanci. Kutsianikulis se doslova protlačil do pokutového území, ale jeho přízemní střela mířila jen těsně vedle branky. A to byla na dlouhou dobu poslední velká šance.

Další šance a rovnou i gól přišel v 77. minutě a trochu překvapivě, vzhledem k vývoji zápasu tahal balon ze sítě Giakoumis. Hořava ve vápně bezvadně nacentroval a Kozák se tentokrát nemýlil. Hlavou umístil míč k tyči. 3:0.

Posledním zajímavým momentem byla situace z 88. minuty, kdy se Kozák nepohodl s Papadopoulosem, který do něj strčil, což si Libor nenechal líbit a ohnal se po něm. Oba za to viděli žlutou kartu, Řek s příměsí červené, jelikož mu z nosu tekla krev. Více se toho již nestalo, a tak domácí tým dokráčel k velkému vítězství v poměru 3:0. To je velká výhoda do odvety, která se hraje příští týden. Zajímavostí je, že Češi vystřelili šestkrát, z toho šestkrát na branku, z čehož padly 3 branky. Výborná produktivita.
Autor: Jan Nápravník
Počet zobrazení: 4805
Komentáře (262 / 0 nových)
Tomtaf
07.10.2010 07:08
#
0:2
Mimalu
07.10.2010 16:56
#
Losinho
07.10.2010 14:35
#
1:0
Pipo123
07.10.2010 15:52
#
Kozak
mickey mouse
07.10.2010 16:09
#
as4xfy
07.10.2010 17:23
#
Trewinn
08.10.2010 10:29
#
vanj
07.10.2010 15:54
#
Víc, než na áčko, se těším na tento zápas a snad to borci zvládnou. Jinak děkuji za připomenutí toho, na co jsem takovou dobu zapomínal (gól Dellase na Euru 2004).
stas87
07.10.2010 16:00
#
skoda mitrogla vyborny hrac....v cz 1:1 v grecku akkolvek
j_mrazik
07.10.2010 16:36
#
Bude ta sestava opravdu takováhle?
marty9637
07.10.2010 16:36
#
Já hlavně doufám, že místo marnýho Kozáka dostane šanci v základu Chramosta..
j_mrazik
07.10.2010 16:37
#
Dulík? Jak je vůbec na tom? Dlouho jsem o něm neslyšel. Škoda, že nebude hrát Kadlec.
marty9637
07.10.2010 16:48
#
Já ho viděl naposled proti Spartě a byl výbornej.. Stejně tak jako teď, když hrála U21 proti Německu, tak střídal a předvedl toho daleko víc za poslední minuty, než Kozák za celej zápas..
Talkers
07.10.2010 19:20
#
To se střídajícím vede dost často...
marty9637
07.10.2010 19:28
#
Jenže Kozák, kterej hrál v základu nepředvedl fakt nic.. Absolutně nulovej.. Chramosta přišel a bylo vidět, že je lepší.. A to o dost.
Luksa
07.10.2010 20:16
#
no to bylo asi tim co si kozak nevybojoval to nemel.... nasi byly v zaloze totalne marni a tak se do utoku dostavalo minimum micu.... kozák ukazal velkou bojovnost ale co vic chces ukazat kdyz zaloha neni schopna poslat dopredu jediny dobry mic
partaS
07.10.2010 20:17
#
marty9637
07.10.2010 20:17
#
Chramosta věděl jak na to.. A Pekhart hrál taky o dost líp jak Kozák.
Luksa
07.10.2010 20:21
#
co pekhart udelal za cely zapas ???? ja bych rekl ze nic..... to mel radsi vystridat pekharta ten byl uplne neviditelny ten ani nebojoval
marty9637
07.10.2010 20:23
#
Pekhart se stahoval dozadu, aby aspoň nějaký balony měl.. Nehrál zase tak špatně. Kozák za to nepředvedl fakt zhola nic. byl stáhnutej úplně oprávněně.. Dovalil je dobrej trenér, viděl to..
Luksa
07.10.2010 20:30
#
podle mne hral ceca proste dobre.... nerikam ze hral nejak oslnive.... po zapse mi psal a zhodnotil to ze brankar super , obrana super , zaloha hruza a utok to same v bledemodrem..... v ramci moznosti zahral solidne.... ale umi zahrat i lip tak doufam ze to predvede proti olivám
marty9637
07.10.2010 20:33
#
Já ten zápas viděl.. Němci byli o dost lepší. Až pak jak přišel Chramosta, tak jsme začali hrát i v útoku slušně.. Podle mě by měl prostě hrát Chramosta.. Už jenom proto, že se těžko proti Řekům budem prosazovat vzduchem..
Luksa
07.10.2010 20:35
#
ja ten zapas taky videl.... nerikam ze chram byl psatny ale proti reknum se bude tezko prosazovat i po zemi..... hrajou dost durazne a tvrde.... ja bych ten utok opravdu videl na kozak a pekhart..... oba to jakš takš maji v noze a hlavne ty tvrde souboje o to vic ustoji nez chramosta tot muj nazor
marty9637
07.10.2010 20:37
#
Tak uvidíme.. Z mých zkušeností právě na tyhle velký stopery platí techničtí hráči..
Luksa
07.10.2010 20:38
#
uvidi se ;) kazdy mame jiny nazor a v podstate mame asi i oba pravdu ale jak to bude doopravdy to se uvidi zitra
Kiwi-21
08.10.2010 16:03
#
No zapas zacal a je skoda ze k Pekhartovi nesel Chramosta ktery je podle mne lepsi nez Kadlec a super 1:0 a hadam 4:1 pro nas
Luksa
09.10.2010 09:32
#
az na to ze kadlec tam nebyl vubec nominovany
Typek
07.10.2010 16:47
#
určitě ne. Marečk bude hrát ten Hošek se mi tam vůbec nelíbí.... radší Čelůstku na stopera a na levo třeba Fabianána
teomax
07.10.2010 16:52
#
Fabian by radeji mel hrat leve kridlo, stejne jako kdyz zacinal v MB anebo i v repre. na poslednim mistrovstvi 21 ukazal, ze dokaze skoro nahradit i Zemana, skoda ze ho porad cpou na leveho beka, v obrane obcas dela chyby, a celkove je vice ofenzivnejsi....
Typek
07.10.2010 16:47
#
taky tam chybí Milan Černý. Věřím že bude hrát.
Losinho
07.10.2010 17:34
#
Milan Černý bude určitě v základu.
Luksa
07.10.2010 18:37
#
skvěle !!! na ten zapas se moc tesim.... a kozak si myslim ze by mel byt zaslouzene v zakladu sice odehral za lazio letos jen 2 zápasy ale v obou hral skvele !!! myslim si ze svymy vykony si jasne rika o vice sanci v dresu lazia
status quo
07.10.2010 20:34
#
Vyborne, od 15:50 na CT1...
status quo
07.10.2010 20:34
#
* CT4
Typek
07.10.2010 21:39
#
Byla by to neskutečná tragédie, kdyby se tato mimořádná generace, která nemá obdoby nedostala na ME.
kubys
08.10.2010 12:00
#
Generace, která nemá obdoby.
soukup
08.10.2010 12:55
#
czech březáček
07.10.2010 22:57
#
Zítra fotbalový den Už se nemůžu dočkat až zasednu v 15:50 v poklidu k TV a budu moci držet palce reprezentantům naší země Doufám, že mě nezklamou. Především Áčko musí vyhrát.. kdyby ne, tak už si asi umotám mašli.. Ať už jsme v těch největších sr***ách, tak Nikdy nepřestávám věřit
rufus
07.10.2010 23:13
#
Taky to mohlo začít později než ve 4 hodiny..
Trewinn
08.10.2010 10:28
#
Moc si přeju, aby z Kozáka vyrostl nový bomber české rep., na Barošína a další se nedá dívat.
salami
08.10.2010 12:08
#
dávaj to někde?
pinkys
08.10.2010 14:22
#
Může mi někdo vysvětlit nebo říct jediný důvod proč se to hraje zase v tom pos*anem jablonci ?
IronMaiden91
08.10.2010 16:48
#
Protože Pelta. Kolik je tam lidí? Kdyby se to hrálo u nás na Sigmě nebo na Slovácku, tak se podle mě možná i vyprodá, minimálně 5 tisíc by bylo na 100%.
božský John
08.10.2010 17:54
#
Pelta sám minulou sezonu říkal,že se mu zdá,že ten fotbal dělá snad jenom pro sebe a pro svoje kamarády, že ty návštěvy jsou strašný a že si to snad ani nezasloužíme,aby se hrálo otitul ...takže p.Peltu z toho vynech. Neznáš ho. Nehodnoť.
IronMaiden91
08.10.2010 17:57
#
Ok, on byl první, kdo mě napadl. Fakt by mě zajímalo, kdo to pořád do toho Jablonce teda dává. Lidi to tam zjevně nezajímá, nebo spíš to tam je tak často, že už na to nikdo nechodí. Mohli by to dát někam, kde by si toho lidi vážili a přišli kluky podpořit. Čili kamkoliv na Moravu.
božský John
08.10.2010 18:44
#
Já jsem sice z Jablonce,ale taky bych byl radši,kdyby se to hrálo někde jinde, u nás není atmosféra...
IronMaiden91
08.10.2010 19:16
#
No tak ona není ani u nás v Olomouci, zvlášť když přijede repre, ale aspoň by ten stadion vypadal plnej, když už nic.
božský John
08.10.2010 15:44
#
Vaclík - Čelůstka, Hošek, Mazuch, Kovařík - Vácha, Gecov, Hořava, Černý - Pekhart, Vošahlík¨
s timhle na ně vyrukujem ....
justcall
08.10.2010 15:51
#
to je nic moc
božský John
08.10.2010 15:58
#
Jojo, levá strana evidentně útočná a pravá naopak
božský John
08.10.2010 16:05
#
GOOOOOL
Kiwi-21
08.10.2010 16:06
#
Vosahlik
Kiwi-21
08.10.2010 16:22
#
Uz 2:0 a ja hadal 4:1 uvidime
i kdyz penalta byt nemela
Shevchenko
08.10.2010 17:56
#
Luxus.
Pipo123
08.10.2010 17:56
#
Kožak
fantomas
08.10.2010 18:03
#
A kdože tu řikal, že to bude děěěěsně těžký?
Frankie_OL
08.10.2010 18:29
#
Priste uz tem mistnim mudrlantum nebudu verit. Jinak snad v Recku nedopadnem stejne.
fantomas
08.10.2010 18:30
#
Losinho
08.10.2010 18:07
#
Paráda. Kozák
trevor20
08.10.2010 18:10
#
Jablonec má pěknej stadion ale ta atmosfera tam byla otřesná
vanj
08.10.2010 18:11
#
Tam nikdy pořádná atmosféra nebude, ani kdyby tam hrál Real Madrid. O to víc se divím, že se tam hraje takhle často.
dEst
08.10.2010 18:11
#
Pelta...
božský John
08.10.2010 18:45
#
Neznáš. Nehodnoť ....
fox
08.10.2010 18:12
#
byly tam nějací řeci?
trevor20
08.10.2010 18:13
#
no, co sem viděl posledních dvacet minut, tak nic moc
Losinho
08.10.2010 18:16
#
Zezačátku tam bylo pár záběrů na skupinku Řeků čítající asi 8 osob.
Carrick
08.10.2010 18:10
#
Míňa Černý ukázal, že už mu jednadvactka začíná být malá. Opět nápaditá hra, parádní výkon.
Losinho
08.10.2010 18:11
#
willi
08.10.2010 18:10
#
z Morávka mám smíšené pocity
dEst
08.10.2010 18:11
#
slovaňáák
08.10.2010 18:22
#
Ty první minuty, co přišel na hřiště, tak byli otřesný. Pak už to bylo lepší, při tý tyčce měl zase smůlu.
Trewinn
08.10.2010 18:41
#
tady na eurofotbalu.cz z něj udělali mistra světa, takže jsem taky čekal víc...
Typek
08.10.2010 18:10
#
Vaclík je TOP golman
dEst
08.10.2010 18:11
#
mno dneska chytal fakt výborně.
sebyk
08.10.2010 18:13
#
SLOSY SEF
08.10.2010 18:13
#
Gratulace!!!!!!
odnevidim
08.10.2010 18:22
#
Jak je natom Mazuch s kartama zda se me ze nedavno jednu dostal bude v odvete hrat ?
racet
08.10.2010 18:22
#
Vaclik
willi
08.10.2010 18:32
#
ta akce s tyčkou se mi líbila, ale několikrát předal balon soupeři - pak ho zase jednou parádně získal zpět...
Typek
08.10.2010 18:35
#
willi
08.10.2010 18:42
#
co se ti nezdá?
Typek
08.10.2010 18:43
#
Vaclík není Morávek
willi
08.10.2010 18:46
#
aha, tak to se omlouvám musel jsem se překliknout...
shit happens
08.10.2010 18:23
#
paráda hoši
elbi.the.king
08.10.2010 18:29
#
21 by snad porazila i ty jalovce z acka :)
Luksa
09.10.2010 09:37
#
Frankie_OL
08.10.2010 18:29
#
Ve fitku jsem videl prvni polocas a parada..
Kiwi-21
08.10.2010 18:32
#
Super vysledek Hořava super přihravka Kozakovi na 3.gol lepsi ne Moravek v soucasne Forme
ale musim uznat ze jsme mnely stesti na rozhodciho
2.Gol z Penalty za ruku co ve vapne nebyla
3.Gol z ofsajdu ale i tak Gratuluju
Taky vas napadlo ze v A-Tymu je Kadlec ktery v 21 nehral a nedavno tam byl Moravek ktery sedi na střidačce v 21 ?
czech březáček
08.10.2010 19:24
#
Přesně tak, taky jsem se nad tím pozastavil.. Václav Kadlec za 21 nehraje, kdežto Pekhart je jejím nejlepším střelcem a i v lize má jestli dobře tuším víc nastřílených gólů, né-li stejně jako Kadlec.. Jsem na Kadlece zvědavý, protože ve Spartě nepředvádí nic oslnivého, patří spíše do průměru. V jeho prospěch však hraje roli mládí a perspektivita.. Podle mě by měl dostat v Áčku šanci právě ostřílenější Pekhart, ale třeba Kadlec překvapí...
Vosic
09.10.2010 13:53
#
Pekhart už šanci v A dostal, mám ho rád, ale na základ to není. 21 je pro něj lepší dokud ještě může hrát a pak by mohl klidně do A, dyť co si budem povídat, kromě Baroše nikdo nehraje a to nejsou v žádných top týmech (nepočítám Mageru)
Luksa
09.10.2010 09:38
#
no tak ta penalta byt fakt nemela ale ten 3. gol to bylo hranicni situace a na posouzeni pro rozhodci bez opakovanych zaberu dcl tezke
Bianconero
08.10.2010 18:33
#
Hezky Libor
patas92
08.10.2010 18:35
#
mam z toho smisene pocity, vysledky nasi "21" jsou sice skvele, ale ja je jeste nevidel jejich zapas, na ktery by se dalo koukat (krome zapasu v Nemecku)
Kiwi-21
08.10.2010 18:38
#
V tom je i ta velikost tymu a trenera ze i kdyz ne vzdy je to 100 % tak i tak dokazou zvitezit
Coz podle meho dokazuje ze Dovalil je dobry trener a ze by mnel byt u A-tymu vzdy z tech hochu totiz vytezi maximum i kdyz to herne neni ono
To je rozdil A je bez golu a 21 staci par strel a jsou temer 100% v koncovce
odnevidim
08.10.2010 18:39
#
Skotsko venku
rufus
08.10.2010 18:41
#
Super výsledek.
Rssa
08.10.2010 18:42
#
V základu ani jeden hráč z Baníku, něco není v pořádku
rufus
08.10.2010 18:43
#
Baník není v pořádku..
sebyk
08.10.2010 18:44
#
Rssa
08.10.2010 18:45
#
Ticho!
soukup
08.10.2010 18:47
#
božský John
08.10.2010 18:47
#
Shevchenko
08.10.2010 18:48
#
Není no.
slavik38
08.10.2010 19:24
#
Josifek
09.10.2010 10:25
#
Vosic
09.10.2010 13:55
#
Vosic
09.10.2010 13:56
#
Ten Vaclík je v Ostravě, toho poslali jen na hostování ne?
božský John
08.10.2010 18:46
#
Muž zápasu jednoznačně Vaclík
patas92
08.10.2010 18:53
#
je dobrej Preclík
Typek
08.10.2010 18:54
#
a taky sudí
the_jackl
08.10.2010 18:56
#
tak tak dneska moc dobrý utkání odehrál
poky-ACS
08.10.2010 18:51
#
Kozák to je budoucnost. Jeho styl je skvělí. Hodně se mi dnes líbil. Nedělá žádné zbytečné pohyby. Jeho hra je velmi účinná. Netušil jsem, že hraje až tak dobře. Skvělé

Teď ještě večer 3:0
Kiwi-21
08.10.2010 18:54
#
Kozak,Necid,Chramosta,Vydra,Kadlec atd. o budoucnost naseho utoku v narodaku se bat nemusi,jen ten Kadlec je v Ačku hodne predčasně
Bianconero
08.10.2010 18:55
#
To se o Kaloudovi, Střeštíkov, Petrovi a řadě dalších říkalo taky...
sebyk
08.10.2010 18:56
#

pujde o to, jak zvladnou prechod mezi seniory, jestli je nekdo dokaze zapracovat do narodaku apod.
Bianconero
08.10.2010 19:00
#
přesně tak
Kiwi-21
08.10.2010 18:59
#
Az takove mire ne,
Necid a Kozak uz cas od casu nastupuji venku Chramosta je podle mne lepsi nez Kadlec,
Kadlec a Vydra to maji podle myho v hlave srovnane a zalezi na zdravi a taky jestly Vydra se chytne v Udine
božský John
08.10.2010 19:02
#
A ten Pekhart snad nebude marnej,jako vloni ..teď už vypadá nadějně
Bianconero
08.10.2010 19:04
#
Peky jde koukám nahoru, to je dobře. Jeden z mých "sešívaných" oblíbenců
Bianconero
08.10.2010 19:03
#
Chramosta není lepší než Kadlec. Chramosta je oproti Kadlecovi tintítko. Kadlec má na svůj věk obstojnou postavu, na rozdíl od Chramosty. Navíc je Kadlec komplexnější.

Jinak v hlavě to může mít srovnaný každý, ale když člověku najednou rupne v kouli, s tím se moc nenadělá. Jak píše sebyk, je to o tom přechodu. A navíc, hraje 11 hráčů v poli a další řada na lavičce. Není o 3-4 hráčích.
Kiwi-21
08.10.2010 19:12
#
To je tvuj nazor ze Chramosta neni lepsi mne se zda ze je,i kdyz Kadlec mi prijde mnohem talentovanejsi ale to je vec nazory a ten ti brat nebudu
A jaky prechod mezi dospele vsal vsichni z nich uz hrajou ligu nebo v zahranici
Jedine to zapracovani do Ačka tam bych dal Dovalila,pokud tam nebude kvalitni trener tak se prosadi
A u Kadlece si myslim ze v 21 jsou lepsi utocnici nez je zatim on,kdyby tomu bylo jinak tak si tam zahraje(21)
Kiwi-21
08.10.2010 19:13
#
Bude kvalitni trener a ne nebude to jsem napsal chybne
Bianconero
08.10.2010 19:20
#
Dovalil ho měl Kadlece na seznamu a byl adeptem na nominaci. Ale povolal ho Bílek. Aspoň co jsem pochopil z médií.

Chramosta je kvalitní hráč, ale Kadlec je před ním. Ale okay, každý to vidíme jinak

Dovalil je dobrý trenér, vytrénoval si generaci, tak jako Brückner a měl by pokračovat k A týmu. Ale těžká otázka, zdali by to českému fotbalu opravdu pomohlo. Každý by od něho očekával hodně a kdyby se nedostavovali hned výsledky, tak by se na jeho hlavu snesla kupa kritiky. Český národní tým potřebuje projít aspoň 4letým procesem plné obměny. Fotbalově vyspělé země to zvládnou za jeden kvalifikační cyklus, ale malá země jako Česko na to potřebuje aspoň 2. A ti mladíci, dokud nebudou mít nasbíráno dostatek startů v konfrontaci s Evropou, tak těžko budou se zkušenostmi z pouhé GL mířit nahoru.

Zkrátka na Vydrovi a spol., takových těch "rychlokvaškách" zatím nic nevidím. Čas ukáže.
Kiwi-21
08.10.2010 19:29
#
No treba Vydra hral v Jihlave od 16.let i Kadlec v Hatricku jak ho dali na 1 misto mezi nasima talenty tak o nem rekl ze je lepsi a to byl jeste v Jihlave !
Ale udelal velkou chybu ze sel do Udine tak brzos tim souhlasim
A z tim budovanim mas naprostou pravdu tahle kvalifikace se mnela vypustit a Dovalil mnel nastoupit uz vloni a zapracovavat mlade hrace do A-Tymu,mnel se budovat tym ktery by mohl postoupit na MS a byt tam silny
A u Kadlece naposled myslim ze jsou lepsi ale Kadlec ma nejvetsi predpoklady do budoucna a myslim si ze on a Necid budou jednou hrat v Evropskych TOP klubech ze ti 2 z utiku maji nevetsi potencional a doufam ze ho podtvrdi
Typek
08.10.2010 19:38
#
vypustit kvalifikaci? vypustit obě kvalifikace? to si snad děláš srandu!
Kiwi-21
08.10.2010 19:43
#
Ja myslel tuhle a chystat tym co by hral nejen o postup ale i o uspech na MS za 4.roky ted nic nevypousti a stejne nepostoupime nejspis takhle jsme uz mely pripravovat tym na dalsi cyklus
BARBAROSSA
08.10.2010 18:51
#
SUPER VÝSLEDEK !
Pipo123
08.10.2010 19:08
#
kto má šancu sa presadiť aj v mužskom futbale a hrať na kvalitnej úrovni ? okrem Kožáka
Bianconero
08.10.2010 19:09
#
Mazuch
božský John
08.10.2010 19:10
#
Snad všichni, fakt dobrá generace....trošku slabší jsou Hořava a Kovařík podle mě, ale taky nejsou špatný
Kiwi-21
08.10.2010 19:15
#
Hořava byl vybornej a ta přihravka na 3gol,parada + narazecka Moravkovi kterou vystrelil tyc ted podle meho prevysuje i Moravka !!!
božský John
08.10.2010 19:17
#
Taky ztratil nejvíc balonů
Kiwi-21
08.10.2010 19:19
#
Vec nazoru mne se libi jak hraje i v Olomouci,Zklamal mne trochu Moravek ale u neho je to tim ze je jeste nerozehranej nejspsi,ale bylo to lepsi nez na MS 20 vloni
božský John
08.10.2010 19:21
#
Asi tak nějak, ale tak kdyby dal Morávek tu branku,tak ho máme za boha zase...
božský John
08.10.2010 19:18
#
I Jarda Hřebík to říkal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiwi-21
09.10.2010 00:15
#
No ja ne ja mu preju jen se potrbuje sehrat to ted neni o tom jestly dal gol nebo ne bude tahoun az se sehraje ale tedto jde na nem videt ze nehraje stabilne
Rssa
08.10.2010 19:19
#
Hořava je z té zálohy nejlepší
božský John
08.10.2010 19:20
#
Ztrácí strašnejch balonů, mě nějak extra nezaujal no ...
Rssa
08.10.2010 19:21
#
On je hodně komplexní, až se vyhraje, tak bude hodně platný
Jiirda
08.10.2010 19:16
#
kožáka
Pipo123
08.10.2010 19:20
#
čo je smišne ?
Rssa
08.10.2010 19:20
#
on je to Kozák
Pipo123
08.10.2010 19:20
#
pozri si občas futbal ked hraje Lazio, taliansky a anglický koment je KOžák, KOžak
Rssa
08.10.2010 19:22
#
oni to mrví i na livesportu, taky s Ž
Pipo123
08.10.2010 19:22
#
já mu od tedy inak nenapíšem jak Kožak
Jiirda
08.10.2010 19:30
#
aha tak to jo
Luksa
09.10.2010 14:54
#
ja tam vzdy ctu Kozac :D
Carrick
08.10.2010 19:29
#
Míňa
Losinho
09.10.2010 06:02
#
Mazuch, Milan Černý
marty9637
09.10.2010 09:36
#
Kozák těžko..
Luksa
09.10.2010 09:51
#
proc myslis že kozák těžko..... psal jsem si s nim a rikal ze trener je s jeho pristupem na trenincich nadmiru spokojen a ze mu bude davat stale vic a vic prostoru kdyz neprestane makat
marty9637
09.10.2010 11:15
#
Hlavně kvůli tomu, že se mi nezdá lepší, než třeba Pekhart, Chramosta, Kadlec, Vydra..
willi
09.10.2010 11:27
#
ale Kozák je tip Koller
willi
09.10.2010 11:28
#
*typ
marty9637
09.10.2010 11:29
#
To mi právě spíš připomíná Pekhart.. Ten vyhraje doslova všechny nákopy, který na něj letěj a navíc rozehraje konstruktivně.
willi
09.10.2010 12:09
#
právě, že tu rozehrávku si od Kollera už moc nepamatuji
Luksa
09.10.2010 11:50
#
kadlec a vydra jsou moc preceneni :) noviny z nich delaj velke superstar ale realita je bohuzel jina
marty9637
09.10.2010 11:53
#
Kdyby z nich ty superstar dělala média, tak nepředvádějí nic na trávníku.. Jenže oba dokázali, že si tu pozornost zaslouží
Losinho
09.10.2010 12:03
#
Kdy to Vydra dokázal?
marty9637
09.10.2010 12:06
#
Hned po přestupu do prvoligového klubu začal hrát jak z partesu.. Ten už dokázal, že má obrovskej talent
Luksa
09.10.2010 12:10
#
prosim te dal za 9 zapasu 4 goly a dal je ve dvou zapasech jinak predvedl velky kulovy to same kadlec jen v bledě modrém.... se podivej vydry a kadlece byly vzdy plné noviny a nikdy nic zasadniho nedokazaly.... nerikam ze kozka jo ale kdyz letos uz za to lazi hral tak vzdy predvedl ze ma obrovskou kvalitu , talent a halvne odhodlani
marty9637
09.10.2010 12:12
#
Jak nic nepředvedli? Vydra dal mimo těch branek dost asistencí, navíc byl v baníku nejnebezpečnější hráč.. Venca zase hraje základ ve Spartě v 18-ti letech.. A hraje výborně, dává branky, výborně kombinuje.. Jeho kvality ho dostaly do reprezentace..
Kiwi-21
09.10.2010 15:40
#
Kadlecovi Kvality do repre ?no promin ale Kadlec tam nema opravdu co delat pokud se nepletu letosdal pouhe 4.goly i s předkolem a Evro. ligou za sezonu a to jednou jako stridajici hrac pokud se nepletu,
Vynech talent ktery ma a 1 ho dostane do repre.kde bude hrat stabilne,ale tahle bilance je dost malo a ze pretlacil 2.hrace Palerma ve vapne ?To bylo poprve a zatim naposled v zivote,ja nemam nic proti nemu ale zatim tam proste nepatri a je nadhodnoceni jsem zvedav jestly by s te ho posilali do Repre kdyby hraval treba za Banik
Takze ani z argumentem ze je golovej na mne nechod a bude davat aspon 10-15 golu za sezonu v nasi (slabe) lize tak teprv mi to mluvte
willi
09.10.2010 15:45
#
4 góly jsou na křídelního záložníka pěkným výkonem
Kiwi-21
09.10.2010 15:48
#
jj a Kolař jich dal už 7. a pochybuju že by ho povolal kdyby nebyl zraněni a jako křidlo stabilně nehraje posledni dobou jako podhrotovi utočník a do zakončeni se dostava často na to kolikgolu dal
marty9637
09.10.2010 15:51
#
Hrát za Spartu a za Plzeň je úplně něco jinýho.
Kiwi-21
09.10.2010 15:54
#
Jo pravda v Plzni hraji fotbal a kdyby neschytaly Besiktas tak taky hraji stale v poharech
Zatimco ve Sparte se hraje destruktivně zezadu s tim ze nakop na Bonyho a neco tam spadne
marty9637
09.10.2010 15:58
#
Probůh.. Ve Spartě je úplně jinej tlak na hráče, daleko víc se proti Spartě brání, než proti Plzni.. Koukni na Rezka, Koláře, Limberskýho.. Ve Spartě nehráli skoro nic a v Plzni se rozjeli. Prostě je něco jinýho hrát za Spartu, než za Plzeň
willi
09.10.2010 16:07
#
ano, rozehráli se - ale to jim taky chvíli trvalo, než začala působit Vrbova "herní mentalita" a proti Plzni se vůbec nebrání a protože 29 gólů není důvodem k bránění
marty9637
09.10.2010 16:12
#
Brání se proti vám.. To samozřejmě, ale pořád to není ta samá příprava jako když má přijet Sparta Hrajete týmově, ale individuálně jsou na tom hráči Sparty prostě líp..
willi
09.10.2010 16:13
#
a fotbal je týmová hra, nikoli individuální
marty9637
09.10.2010 16:16
#
V tom případě dej do reprezentace celý tým Plzně.. Týmová hra to sice je, ale v reprezentaci by měli být především nejlepší individuality..
willi
09.10.2010 16:19
#
stačí, aby jako tým hrála i repre (jako včera) pak už je jedno, jestli tam je Polák nebo Holek (dokud tam neni Polák, Holek, Hybša i Rajnoch najednou )
Kiwi-21
09.10.2010 16:20
#
marty9637
09.10.2010 16:24
#
Jenže ten tým udělá trenér..
willi
09.10.2010 16:28
#
tím je Bílek (ikdyž z toho nadšenej nejsem)
Kiwi-21
09.10.2010 16:30
#
To je mi novinka
myslis ze to nevim hraval jsem dost dlouho abych to nevedel,to se proste musi sejit ta spravna parta a trener ma taky k tomu velky vliv na to samozrejmne
marty9637
09.10.2010 16:31
#
jenže ten tým by měl udělat z nejlepších individualit.. Pak ten tým je daleko silnější
Kiwi-21
09.10.2010 16:38
#
Souhlas
tak to umel treba Pavel Nedved Nas nej.hrac za poslednich x let ani Rosa mu nesaha po kolena
willi
09.10.2010 16:45
#
jistě, jenže, když povolá jednu silnější individualitu, tak ta ten tým může ničit...
Kiwi-21
09.10.2010 16:50
#
Hm ale vynechat ji muze udelat v tymu rozpaky
A znicit tim snad nemyslis ze tak bylo P.Nedveda ?
Kiwi-21
09.10.2010 16:16
#
Brani se proti vam Bacha na to ja z Plzně nejsem ani z Čech !!!
A když je tam kvalita at ji ukážou ja ji vidim kromne nej obrany u nas jen v Kuckovi,z casti Kadlecovi a hlavne ve Wilfridovi nikdo jiny kvalitu neprokazuje
Kiwi-21
09.10.2010 16:13
#
To je jasny že to chvíli trvá než se vybuduje tym a udela koncepce to neni ze dne na den to vedi VŠUDE NA SVĚTĚ jen nas v ČR to nevedi že koncepce je prace na delši dobu
A že 18.golu Sparty za branění stojí ? Nebo u Plzto nestoji za braneni tak jen pro to mají podle tebe 31 z 33 ?
marty9637
09.10.2010 16:15
#
Koukni na to takhle.. V EL, kde se soupeři Sparty tolik nebojí a chtějí s ní hrát fotbal, tak hraje Sparta ofenzivní fotbal.. Prostě hrají to, co jim soupeř dovolí.. A když se tým zatáhne k vlastní brance a jen odkopává balony, tak je pak jasný, že nepadne moc branek..
willi
09.10.2010 16:18
#
Žilina taky přijela hrát ofenzivní fotbal
Kiwi-21
09.10.2010 16:23
#
Presne Žilina prijela a stacilo aby chybel nekdo z tech hracu co jsem jmenoval a Sparta pusobila doma jako Sparingpartner
Což je skoda i kdyz Sparte nefandim je to skoda pro česky fotbal pro to preju uspechy komukoliv od nas v poharech
Kiwi-21
09.10.2010 16:19
#
Jo souhlasim jenze pokud je tam takova kvalita tak by se s ni mnely umet vyporadat,a Plzni i kdyz se stestim proti přibramy atd se to zatim daři a vubec neřikam ze ma byt s Plzne kazdy v narodaku to vubec !!!
Kiwi-21
09.10.2010 16:13
#
To je jasny že to chvíli trvá než se vybuduje tym a udela koncepce to neni ze dne na den to vedi VŠUDE NA SVĚTĚ jen nas v ČR to nevedi že koncepce je prace na delši dobu
A že 18.golu Sparty za branění stojí ? Nebo u Plzto nestoji za braneni tak jen pro to mají podle tebe 31 z 33 ?
marty9637
09.10.2010 15:47
#
Kde žiješ? Copak tady máme takové útočníky, kteří by dávali 15 branek každou sezonu? Kadlec hraje dobře, v lize není lepšího českého mladého útočníka a typově do reprezentace patří.. Hraje výborně a jeho výkony ho do té reprezentace poslaly naprosto právem..
Kiwi-21
09.10.2010 15:52
#
Kde žiju nemame utocnika na 15 ale na 10 ano a on ze tam nepatri tak jakto ze jeste nenastoupil ani v 21 ? Jednou bude patrit do ačka a mezi to lepší v Evrope podle meho ale ted na to proste nema a z mladej je prave vetsina z 21 lepsich nez on
Nebyt ve Sparte ale v Baniku nebo v Olomouci tak ho tam necpete
marty9637
09.10.2010 15:54
#
U21 má jiné hráče na kterých staví.. Prostě je tam parta, která spolu hraje od 15-ti.. Stejně jako Venca taky hraje od 15-ti v jiný kategorii. Kdo je lepší jak Kadlec.. To mi řekni. Chramosta je možná na jeho úrovni, ale není prověřenej žádnou těžkou soutěží... Pro Kadlece mluví, že hraje výborně i na evropský scéně.
Kiwi-21
09.10.2010 16:01
#
v tom souhlasim to je kadlecova vyhoda oproti Chramostovi
A myslis si ze by si zahral treba v Laziu uz v tehle sezone ? No ja myslim ze ne
tim ale nechci porovnavat jestly je Kozak lepsi nebo ne
takhle Kadlec je podle meho hned po Necidovi 2.nejtalentovanejsi utocnik u nas bude mu patrit budoucnost ale v soucasnost jeste neni podle myho takova aby hral za Ačko
marty9637
09.10.2010 16:02
#
Podle mýho je kvalitní dost.. Když za reprezentaci může hrát Magera, tak tam Kadlec může být dvakrát..
Kiwi-21
09.10.2010 16:06
#
Magera ale zahral dobrej zapas a co se tyce sily a rozehravky je na tom mnohem lepe nez Kadlec coz se vekem zmeni,taky pro Mageru mluví i to že hraje naročnejší soutěž nez je ta naše
Ale maš pravdu je dost smutne aby tam byl Magera nebo Kadlec podle mne by tam mnela byt mnohem vetsi kvalita ale ta nejspis schazi
marty9637
09.10.2010 16:09
#
Magera není fotbalista.. Včera zase zahrál pěkný prd, akorát se snažil.. Rozehrávka u Magery je směšná, stejně jako cokoliv dalšího kromě pohybu ve vápně.. Kadlec je aspoň fotbalista a nehraje těžší soutěž, za prvý v Rumunsku střídá a za druhý je to podobně kvalitní soutěž jako náš gambáč..
Kiwi-21
09.10.2010 15:56
#
Pro mne je Lepsi (zatim) Chramosta i Pekhart je golovejsi presto ze se tymu nedari
Losinho
09.10.2010 12:11
#
Podle mě neni ani zdaleka takovej talent jako třeba Kadlec.
marty9637
09.10.2010 12:13
#
Podle mě to nejde posoudit. Každopádně vypadají na hřišti líp jak Kozák.
Losinho
09.10.2010 12:16
#
Tak vypadají na hřišti i líp jak Necid a stejně se s nim Vydra nemůže srovnávat
marty9637
09.10.2010 12:17
#
To uvidíme za pár let.. Mně se Vydra líbí víc i než Necid.
Losinho
09.10.2010 12:20
#
Uvidíme...já myslím, že už o Vydrovi moc neuslyšíme.
Luksa
09.10.2010 12:13
#
kadlec hraje velky kulový...... se podivej 3 roky je ve spartě a nudělal nic.... ted uz za nej sparta nedostane poamlu žadne penize mely ho prodat hned po roce a pracu by mely jak neco..... ted kadlec je dost tragicky....
Losinho
09.10.2010 12:15
#
To byla ironie? Necid s Kadlecem, to je podle mě jasná budoucnost našeho útoku.
willi
09.10.2010 12:17
#
pokud Necid přestoupí do klubu, kde by hrál častěji
marty9637
09.10.2010 12:16
#
Ale no tak Kdyby byl tragický, tak nehraje základ a už vůbec se za ty výkony nedostane do reprezentace.
willi
09.10.2010 12:16
#
prosazuje se poměrně často - na to, že ho Chovanec cpe/cpal na křídlo... a prosimtě, je mu 18 let v 19 kopal Müller 3. ligu a během jednoho roku se toho tolik změnilo
willi
09.10.2010 12:16
#
prosazuje se poměrně často - na to, že ho Chovanec cpe/cpal na křídlo... a prosimtě, je mu 18 let v 19 kopal Müller 3. ligu a během jednoho roku se toho tolik změnilo
Luksa
09.10.2010 12:21
#
nemuzes srovnavat muleer - kadlec :) na to ze ho koupily jao svetoveho supertalneta tak bych rekl ze se moc nezlepsil rekl bych ze je horis nez kdyz prisel
willi
09.10.2010 12:27
#
za to ale může Chovanec, protože ho nenechá hrát na hrotu...
poky-ACS
08.10.2010 19:10
#
Já to musím napsat ještě jednou. Kozák výbornej
Pipo123
08.10.2010 19:24
#
prečo, hral tak dobre ? ved ho docela kritizovali že v repre nehrá nič moc
poky-ACS
08.10.2010 19:40
#
mě se líbil hodně dneska
Luksa
09.10.2010 09:53
#
kozak neni zadny typ jako pekhart nebo vošahlík...... neprojede cele hriste a neda gol..... al eje to buldok bojuje a neda nikomu mic bez vetsi snahy..... do hry dava vse....je to proste bojovnik a ne zadny technik a solero..... mne se jeho hra libila
mickey mouse
08.10.2010 19:15
#
Je na ceskatelevize.cz i druhý poločas nebo jen 1.?
Typek
08.10.2010 19:40
#
oba
Mr.Mike
08.10.2010 19:24
#
Dobře kluci.
Paddy
08.10.2010 19:32
#
Sakra tam melo sedet cela acko a divat se jak se hraje fotbal
Kiwi-21
08.10.2010 19:33
#
Kiwi-21
08.10.2010 19:35
#
Prave proto je tam SUCHÝ aby jim to popsal jak se to delat ma podle 21
Didier Drogba
08.10.2010 19:38
#
REPLIKATOR
08.10.2010 19:41
#
Paráda
Typek
08.10.2010 19:41
#
tohle je mega silná generace!
Frankie_OL
08.10.2010 23:46
#
Typek
09.10.2010 00:11
#
ty tomu nerozumíš.
Frankie_OL
09.10.2010 09:52
#
Hlavne ze mistni blb ano.
Jiirda
09.10.2010 10:54
#
ty si nějak věříš frajere
homeles8
09.10.2010 11:20
#
tady si všichni moc věří a každej si myslí, že právě on má pravdu.
willi
09.10.2010 11:26
#
$dolar$
09.10.2010 12:47
#
muzajs
08.10.2010 19:53
#
Díky, kluci, aspoň někdo mi dělá radost.
Arne
08.10.2010 20:18
#
Výsledek paráda, ale nadšení bych brzdil... Měli jsme dost štěstí a skvělého Vaclíka, jinak jsou Řekové individuálně někde jinde. Snad to ale nepustíme, to už by bylo na palici.
Luksa
09.10.2010 10:27
#
to snad ne ?! řekove ze jsou individualne nekde jine ??? to vubec..... dyt jsou uplne stejni jak jejcih acko hrozny kopyta zadna technika nic
petpos
09.10.2010 10:50
#
To dostal Papadopulos dvě žlutý a zapomněli mu dát redku nebo tam máte chybku? :)
petpos
09.10.2010 10:50
#
Ajo oni tam sou dva papadopulosové :D
petpos
09.10.2010 10:57
#
potřeba prvně vystřízlivět a pak něco psát...
Vosic
09.10.2010 14:01
#
Kdo byl ta sedmička? Ten se mi moc líbil...
willi
09.10.2010 15:15
#
myslím, že Hořava
marty9637
09.10.2010 14:46
#
OT: Sparta vs. Sokolov

Zeman na pravým křídle.. Nevíte někdo, kde bych se na to mohl koukat?
rufus
09.10.2010 14:48
#
Těžko to někde dávají..
marty9637
09.10.2010 14:50
#
Ani na tom internetovým kanále kde dávají ligu? Teď si zaboha nemůžu vzpomenout jak se jmenuje..
rufus
09.10.2010 14:55
#
tipovani.cz a žádnej přenos tam nevidím.. Nepředpokládám, že by z toho někdo vůbec přenos vyráběl, maximálně bude večer ve zprávách krátkej sestřih gólů.
marty9637
09.10.2010 14:58
#
Holt nám bude muset stačit textovka.. Škoda, právě Zemana na pravým křídle bych si pochvaloval, kdyby tam dokázal zahrát
rufus
09.10.2010 15:21
#
Taky bych to rád viděl, zrovna o Zemanovi bych si udělal obrázek nejradši. Zajímalo by mě, na jakým místě přesně hraje, z prava to podle mě není pro něj úplně ideální.. A taky mě zajímá jak hraje Matějovský, Kweuke a Podaný. A nevíš jestli dostal Sionko volno nebo je zraněnej, že není ani na lavičce..
marty9637
09.10.2010 15:50
#
Vypadá to na pěkný trápení.. Matějovský břevno a o Zemanovi se nic moc nepíše
rufus
09.10.2010 15:52
#
v 66. minutě přišel místo Zemana Jeslínek. Takže asi moc dobře nezahrál. A teď budou penalty..
rufus
09.10.2010 15:53
#
Předpokládám, že k tomu Sparta přistoupila podobně jako ve Voticích..
rufus
09.10.2010 15:54
#
Brabec..
marty9637
09.10.2010 15:55
#
Konec
rufus
09.10.2010 15:56
#
Ani Pamić.. to je zas tragédie..
rufus
09.10.2010 15:58
#
Vypadnout v Sokolově, to ani nepotřebuje další komentář..
marty9637
09.10.2010 15:59
#
To je fakt hrozný.. Už aby byl sestřih. Určitě to všechno posral Vachoušek a Brabec.. Už to vidím
Typek
09.10.2010 16:02
#
koho zajímá ondrášovka cup
Losinho
09.10.2010 16:03
#
Najednou
rufus
09.10.2010 16:04
#
marty9637
09.10.2010 16:03
#
Double by byl dobrej.. Navíc je to zkouška pro hráče, kteří toho moc nenahráli, nebo bojujou o základ.
rufus
09.10.2010 16:03
#
Z toho sestřihu se asi stejně moc nedozvíme. Sparta určitě chodila, v čele s vrchním chodcem Vachouškem a neprojevila žádnou větší snahu. To skoro ani nepotřebuju vidět. Ale prohrát v Sokolově, to je vážně umění. Navíc s tou sestavou co nastoupila
marty9637
09.10.2010 16:04
#
Prostě pěkně na hovno.. Tohle je ostuda...
rufus
09.10.2010 16:06
#
Jo a může za to Brabec, protože zahodil první penaltu.
Losinho
09.10.2010 16:08
#
Sešívané srdce
marty9637
09.10.2010 16:13
#
Skoro za všechny prohry může Brabec..
Vosic
09.10.2010 16:32
#
neee, někdy Pamič a Hoheneder, nemít tyhle 3 tak jste nejlepší na světě podle toho jak se vždycky všechno svede na ně a ostatní hrajou dokonale. Když mistr nedokáže za 90 minut porazit druholigovej tým, tak někde bude chyba a nesváděl bych to na 1 penaltu...
marty9637
09.10.2010 16:34
#
Ta chyba byla jistě v Brabcovi a Vachouškovi.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
12.10.2010 Česká "21" postupuje na EURO
Česká reprezentace do 21 let zvládla odvetné utkání s Řeckem a po dnešní výhře 2:0 a domácím vítězství 3:0 postoupila na EURO 2011. Výsledek: Řecko - Česko 0:2 (19. Pekhart, 79. Kozák).
12.10.2010 Poločas: Řecko "21" - Česko "21" 0:1
Poločasový výsledek odvetného barážového utkání o postup na ME 2011: Řecko "21" - Česko "21" 0:1 (19. Pekhart).
12.10.2010 Sestava ČR 21 na odvetu s Řeckem
Sestava ČR "21"na v odvetné utkání baráže o postup na mistrovství Evropy proti Řecku: Vaclík - Vácha, Hošek, Mazuch, Čelůstka - Gecov - Dočkal, Hořava, Morávek, Černý - Pekhart.
08.10.2010 Lvíčata porazila Řeky 3:0
Česká reprezentace do 21 let porazila v prvním barážovém duelu o postup na ME této věkové kategorie stejně staré Řeky 3:0. Ve druhé minutě otevřel skóre Vošahlík, v 19. minutě proměnil penaltu Pekhart a třináct minut před koncem pečetil českou výhru Kozák.
06.10.2010 Jednadvacítka asi bez Lenského
Svalové zranění obránce Jacoba Lenského je jedinou komplikací v přípravě české reprezentace do 21 let, kterou v pátek v Jablonci čeká první zápas baráže o postup na mistrovství Evropy s Řeckem. Obránce Utrechtu Lensky se už podrobil několika lékařským vyšetřením a jeho start v barážovém dvojutkání je ohrožen.
27.09.2010 Lístky na baráž jednadvacítky s Řeckem se prodávají přes Sazku
Vstupenky na barážové utkání českých fotbalistů do 21 let o mistrovství Evropy s Řeckem budou poprvé k dostání také prostřednictvím terminálů Sazky. Fanoušci si tak mohou místa na stadionu rezervovat prostřednictvím internetu na www.sazkaticket.cz a poté si je vyzvednout na jednom z 6500 terminálů umístěných po celé České republice. Cena lístků na zápas hraný 8. října v Jablonci je jednotná 50 Kč. Stejným způsobem lze získat také vstupenky na zápas seniorské reprezentace se Skotskem. Předprodej na duel hraný v Synot Tip Areně rovněž v pátek 8. října byl zahájen již ve čtvrtek 23. září. Naopak prodej na zápas jednadvacítky začne až v úterý 28. září v 8:00. Internetová distribuce lístků bude ukončena 6. října. Rezervované vstupenky je třeba na terminálu vyzvednout nejpozději do půlnoci následujícího kalendářního dne, poté rezervace propadá a je automaticky zrušena.
07.09.2010 Lvíčata stvrdila prvenství ve skupině
Z prvního místa postupuje česká reprezentace do 21 let do baráže o evropský šampionát, definitivní jistotu jí dala dnešní výhra nad Islandem. ČR 21 - Island 21 3:1 (20. Vácha, 65. Pekhart, 68. Kovařík - 80. Finnbogason).
05.09.2010 Irská jednadvacítka doplnila kádr
Trenér irské reprezentace do 21 let Wim Koevermans povolal na kvalifikaci proti Turecku tři nové hráče. Kvůli zranění či disciplinárním trestům několika stávajících fotbalistů posílí hráčský kádr duo z Galway United Seamus Conneely a Karl Sheppard a také Paddy Madden z týmu irských Bohemians.
03.09.2010 Jednadvacítka remizovala s Německem
Kvalifikace na mistrovství Evropy do 21 let: Česko - Německo 1:1 (38. Mareček - 72. Kirchhoff).
30.08.2010 Lvíčata bez Mazucha a Lenskyho
České reprezentaci do 21 let budou v kvalifikačních duelech s Německem a Islandem chybět zranění obránci Ondřej Mazuch (stehenní sval) z Anderlechtu a Jacob Lensky (achilovka) z Utrechtu. Trenér Jakub Dovalil místo nich povolal stopera Radka Dejmka z Liberce.
Další expres zprávy
Poslední zápasy
11.10.
Švédsko - Švýcarsko
1:1
11.10.
Skotsko - Island
1:2
12.10.
Rumunsko - Anglie
0:0
12.10.
Chorvatsko - Španělsko
0:3
12.10.
Bělorusko - Itálie
3:0e
12.10.
Řecko - Česko
0:2
12.10.
Ukrajina - Nizozemsko
0:2
Všechny zápasy
Následující zápasy
nenalezeny žádné zápasy