základní skupiny - skupina F, 4. kolo
01.11.2017 20:45 CET
2 : 4
(1:1)

Neapol doma chystá pro Citizens odplatu

Neapol má před sebou velkou výzvu, protože na její půdu zavítá anglický Manchester City. Právě ten se usadil na prvním místě skupiny a nechal za sebou Neapol nebo Šachtar Doněck. A pokud se chce Neapol odlepit od třetího místa, musí Citizens porazit.

V prvním duelu velikánů to totiž Italům moc nevyšlo a naplno poznali drajv a sílu Manchesteru. Celek manažera Pepa Guardioly během patnácti minut zasypal Neapol jednoduchými kombinacemi, jejichž rychlost a přesnost nestíhala zastavovat ani Neapol. Ta se často prezentuje velmi podobným stylem hry, ale tentokrát byla její taktika během prvních chvil vymazána.

Neapol se chytila až ve druhé půli a jedinou proměněnou penaltou Diawary ukázala, že ještě není mimo body. Na ně to nakonec nestačilo a Neapol si po porážce se Šachtarem Doněck hodně zkomplikovala svou cestu za postupem. Od ukrajinského mužstva ji v tabulce dělí tři body a Šachtar nyní hraje s posledním Feyenoordem. Neapol musí zabrat a jistý návod můžeme najít v její ligové formě.

Partenopei se přetahují o první místo s Juventusem Turín a Interem Milán, ale stále jim unikají. Náskok týmu trenéra Maurizia Sarriho činí dva body, takže není moc prostoru pro chyby, ale těch se Neapol stejně téměř nedopouští. Body si rozdělila pouze ve vyrovnaném duelu s Interem Milán, jinak válí. Tři góly nastřílela Janovu a stejný počet gólů od ní dostalo naposledy také Sassuolo. Důležitost utkání se Citizens si hráči dobře uvědomují.

A i kdyby ne, tak jim to rázně připomíná prezident Aurelio De Laurentiis, který v rozhovoru pro Corriere della Sera zmínil: "Dost možná je tohle nejdůležitější utkání naší skupinové fáze, protože pokud prohrajeme, bude to s postupem už hodně špatné. Svému týmu ale naprosto věřím, jsme profesionálové a do všeho jdeme naplno. Už v minulém utkání jsem si říkal, že nebýt té první nešťastné dvacetiminutovky, hráli jsme jinak velmi dobrý zápas."

Tohle bude teprve čtvrtý ostrý vzájemný duel těchto dvou soupeřů. Jednu výhru si připsal anglický celek, při poslední návštěvě San Paola naopak pod Vesuvem prohrál a úplně poprvé se body mezi nimi dělily. Hráči City ale nemají moc dobré vzpomínky na návštěvy Itálie, protože si zde připsali jednu výhru a hned tři porážky. Neapol naopak doma už pět duelů s anglickými týmy neprohrála.

Nejen od toho se bude chtít domácí mužstvo odrazit. Trenér Sarri má téměř kompletní kádr, který nezmiňuje pouze polského střelce Areka Milika, jenž je dlouhodobě zraněn. Jednu dlouhodobou absenci má také Manchester City, protože Guardiola musí hrát bez obránce Mendyho. A fit není ani stoper Kompany.

Manchester City pod Guardiolovým vedením nahání strach v ofenzivě i defenzivě. Za posledních deset duelů ve všech soutěžích dohromady se Angličané radovali z vítězství pokaždé. Očividně posíleni výhrou nad Neapolí později zlikvidovali Burnley, poradili si s Wolverhamptonem a naposledy tři branky nastříleli také W. B. A.

Jedním z hráčů, kteří byli s přesunem do Itálie často spojováni, je zkušený záložník Yaya Touré. Sám k utkání s Neapolí říká: "Neapol je velmi silný tým a už v prvním utkání nám dali hodně zabrat. Nakonec jsme vyhráli, ale mohlo to skončit klidně úplně jinak. Navíc je na San Paolu pověstná atmosféra a opravdu se tam nebude hrát snadno, takže musíme udělat maximum pro to, abychom se nenechali rozhodit," dodal Touré.

SSC Neapol - pravděpodobná sestava:
Reina - Hysaj, Albiol, Koulibaly, Ghoulam - Zieliński, Diawara, Hamšík - Callejon, Mertens, Insigne

Manchester City - pravděpodobná sestava:
Ederson - Walker, Stones, Otamendi, Delph - Fernandinho - Sterling, De Bruyne, Silva, Sané - Agüero

Autor: Ondřej Pražák / uefa.com, footbal-italia.net, goal.com

Vzájemné zápasy

17.10.2017
Man. City
2:1
SSC Neapol
Liga mistrů
Sk F
22.11.2011
SSC Neapol
2:1
Man. City
Liga mistrů
Sk A
14.09.2011
Man. City
1:1
SSC Neapol
Liga mistrů
Sk A
17.10.2017
Manchester City
2:1
SSC Neapol
Sk F
22.11.2011
SSC Neapol
2:1
Manchester City
Sk A
14.09.2011
Manchester City
1:1
SSC Neapol
Sk A

SSC Neapol - poslední zápasy

29.10.2017
SSC Neapol
3:1
US Sassuolo
Serie A
 11. kolo
25.10.2017
Janov CFC
2:3
SSC Neapol
Serie A
 10. kolo
21.10.2017
SSC Neapol
0:0
Inter Milán
Serie A
 9. kolo
17.10.2017
Man. City
2:1
SSC Neapol
Liga mistrů
Sk F
14.10.2017
AS Řím
0:1
SSC Neapol
Serie A
 8. kolo
01.10.2017
SSC Neapol
3:0
Cagliari
Serie A
 7. kolo
17.10.2017
Manchester City
2:1
SSC Neapol
Sk F
26.09.2017
SSC Neapol
3:1
Feyenoord
Sk F
13.09.2017
Šachtar Doněck
2:1
SSC Neapol
Sk F
22.08.2017
OGC Nice
0:2
SSC Neapol
4.př 2.z
16.08.2017
SSC Neapol
2:0
OGC Nice
4.př 1.z
07.03.2017
SSC Neapol
1:3
Real Madrid
OF 2.z

Manchester City - poslední zápasy

28.10.2017
W. B. A.
2:3
Man. City
Premier League
 10. kolo
24.10.2017
Man. City
1:0p
Wolverhampton
League Cup
4.k
21.10.2017
Man. City
3:0
Burnley FC
Premier League
 9. kolo
17.10.2017
Man. City
2:1
SSC Neapol
Liga mistrů
Sk F
14.10.2017
Man. City
7:2
Stoke City
Premier League
 8. kolo
30.09.2017
Chelsea FC
0:1
Man. City
Premier League
 7. kolo
17.10.2017
Manchester City
2:1
SSC Neapol
Sk F
26.09.2017
Manchester City
2:0
Šachtar Doněck
Sk F
13.09.2017
Feyenoord
0:4
Manchester City
Sk F
15.03.2017
AS Monaco
3:1
Manchester City
OF 2.z
21.02.2017
Manchester City
5:3
AS Monaco
OF 1.z
06.12.2016
Manchester City
1:1
Celtic FC
Sk C

Liga mistrů - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Manchester City (ENG)
3
3
0
0
8 : 1
9
2
Šachtar Doněck (UKR)
3
2
0
1
4 : 4
6
3
SSC Neapol (ITA)
3
1
0
2
5 : 5
3
4
Feyenoord Rotterdam (NED)
3
0
0
3
2 : 9
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Manchester City (ENG)
2
2
0
0
4 : 1
6
2
SSC Neapol (ITA)
1
1
0
0
3 : 1
3
3
Šachtar Doněck (UKR)
1
1
0
0
2 : 1
3
4
Feyenoord Rotterdam (NED)
2
0
0
2
1 : 6
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Manchester City (ENG)
1
1
0
0
4 : 0
3
2
Šachtar Doněck (UKR)
2
1
0
1
2 : 3
3
3
SSC Neapol (ITA)
2
0
0
2
2 : 4
0
4
Feyenoord Rotterdam (NED)
1
0
0
1
1 : 3
0

Komentáře (283)

Přidat komentář
diastan

Bral bych X ... 1:1

Reagovat
smazaný uživatel

2:1

Reagovat
KingMaster13

2:1

Reagovat
JakubOcko

Doufám že Neapol bude hrát na 100% a ne že se bude soustředit jenom na ligu.

Reagovat
smazaný uživatel

1:2

Reagovat
MCFC_8

1:1

Reagovat
smazaný uživatel

1:2

Reagovat
smazaný uživatel

1:0

Reagovat
Bastaron

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

Tak minimálně v atmosféře na stadionu prohráli MC 5:0 už před výkopem. Škoda té návštěvnosti.

Reagovat
t0mmy33MCFC

skoda ze se na to nehraje , co ? to by vyhrali LM Turci a nebo Legia

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám fanda MC a píchl jsem do vosího hnízdečka. Tak rozhodující je výkon fotbalistů, samozřejmě. Ale z pohledu trenéra, hráčů a zážitku fanoušků ze zápasu, je prostě BL i Serie A někde jinde než PL.

Reagovat
t0mmy33MCFC

ja myslel ze zazitek fanousku ze zapasu tvori hlavne vykon fotbalistu :) ano co se tyce kotlu tak to je v Nemecku, Italii atd o dost jinde... ale toe stejne jako mit na dovolene sousedy Anglicany a nebo jizany

Reagovat
smazaný uživatel

No je to vše se vším. Když hrají fotbalisti mizerně, chodit na zápasy nechceš. Když je mizerná atmosféra, mě by se ten tým trénovat nechtělo. A hráči musí posoudit sami, kde chtějí hrát. Je to subjektivní. Jeden můj bývalý kamarád právě říkal, že fotbal je o tom sezení, mávání vlaječek a když tak oslavě gólu, nic víc.

Reagovat
t0mmy33MCFC

jak rikas je to subjektivni, kazdy at si z toho veme to, co je pro nej dulezite a zajimave ja se dnes tesim na super fotbal a jestli by u toho Italove hrali v hledisti karty, tak by mi to asi bylo jedno

Reagovat
Generalní Gladiator

Respektuji tvůj názor, já kdybych měl možnost jít do PL, tak neváhám, než se plácat někde v itálii či německu..Je super, když se fandí jak o život, ale když jdu třeba na kometu, není pro mě přirozené zpívat, skákat, raději sedím, pozoruju střídačky, trenéry, spousta zajímavejch věcí, jsou lidi kteří celej západ jsou otočeni zády ke hřišti a burcují kotel..to není nic pro mě

Reagovat
t0mmy33MCFC

hej toe haluz :D presne tohle jsem chtel napsat, ale nechtel jsem sem plest Kometu, taky jsem byl v posledni dobe parkrat na Komete , a kotel samozrejme uzasnej, ale nejak z toho nejsem hotovej a ti borci co jsou celej zapas otoceni zadama , ty asi predvedena hra moc nezajima

Reagovat
smazaný uživatel

Je fakt, že Anglie má své kouzlo a vyhrát tam několik titulů za sebou, poháry, dosáhnout tripple apod, to je daleko větší dobrodružství, než pro Juventus, Barcelonu, PSG a Porto. A musím uznat, že konkurenceschopnost je taky silný faktor. A to PL pořád zůstává.

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
Teoretik

Reagovat
smazaný uživatel

PL a zbytok Európy sú rozdielne atmosféry. Diváci v PL reagujú viac na priebeh a vývoj zápasu a atmosféra sa odvíja podľa toho. Nepíska sa pri akciách súpera, čo sa mne osobne veľmi páči. Takisto originálne chants, upravené verzie skladieb, popevky na jednotlivých hráčov aj celý tím. Tento typ atmosféry sa mi páči viac ako poskakovanie fanúšikov, svetlice, a sústavne pískanie keď ma loptu protivník. Treba si uvedomiť aj to, že v PL nemáš vyhradené sektory pre fanklub.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu. Také nejsem příznivec pískání a bučení. Třeba světlice mi v hledišti vyloženě nevadí, pokud to dýmem nezahalí celý stadion, nehází se to na hřiště, na hráče apod. Jako hráč za nic nemůže. A to už mi přijde šílený. Ať se ti fanoušci třískají mezi sebou, ale na hráče by se sahat nemělo. Zase anglický zpěv při zápase je něco jedinečného, ale pořád mám dojem, že někteří fanoušci ten zápas umí prožívat víc a víc si užívat branky svých hráčů apod. Na druhou stranu. Co by některé kluby daly za vyprodané stadiony a většinovou podporu hlediště každý domací zápas.

Reagovat
Generalní Gladiator

mít na city podporu jako v neapoli, to by byl určitě sen, dýmovnice ve večerních hodinách dokáží krásně podbarvit atmošku, ale pro mě PL je PL a nevyměním ji jinou ligu..ale na to peklo večer se už kurewski těšim

Reagovat
smazaný uživatel

"Lo-ren-zo!"....na to se těším.

Reagovat
t0mmy33MCFC

jj tohle taky nesnasim... bezduvodne piskani a buceni

Reagovat
Teoretik

Reagovat
smazaný uživatel

"Z pohledu trenéra, hráču.." Preto sa väčšina hráčov tlačí do PL.

Reagovat
smazaný uživatel

A trénerska špička sa takisto stretla v PL.

Reagovat
smazaný uživatel

O řecké, turecké lize a pár výjimkách nemluvím. Tam chybí kvalita a peníze. A hledišti je spíš zvěř. Což v BL a Itálii třeba nebo PSG, Atletico má bouřlivé fanoušky a slušné po většinou.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry za ten emotikon.

Reagovat
smazaný uživatel

2:1

Reagovat
olis

pokial si chceme udrzat slusne sance na postup potrebujeme vyhrat, samozrejme vyhrat nad Sachtarom a Feyenoordom je povinnost pokial chceme postupit a o tom sa netreba ani viac bavit ale tri body proti City by boli velmi napomocne kedze hra City posledny zapas proti Sachtaru a kludne sa moze stat ze ho nevyhraju....

dufam ze konecne bude hrat Allan namiesto Zielinskeho, obrana musi drzat ovela lepsie ako posledne dva ligove zapasy, a nemozme byt totalne dosraty prvu pol hodinu ako tomu bolo v prvom zapase, potom tu sanca na uspech je

Forza Napoli!

Reagovat
smazaný uživatel

Neapol mal stastie ze neodisli z Anglicka s 5 golovou nádielkou. Prvu polhodinu nevedeli ci hraju futbal alebo su na kolotoci.

Dnes preto tipujem znova vyhru rozhodne kvalitnejsieho timu a teda City

Reagovat
smazaný uživatel

Strasne tezky zapas, Neapol musi vyhrat a City staci remiza. Vubec nevim co od tohoto zapasu cekat - tudiz na tiket ho nedavam

Reagovat
Generalní Gladiator

no, ona uplně remíza nám stačit nemusí, řekl bych, že pep by chtěl mít v kapse postup před zápasem na ukrajině, kdy hned po něm hrajeme s dáblama..

Reagovat
MCFC_8

Medzitym hrame este doma s Feyenoordom

Reagovat
El Cid z City

o to nejde, jde o první místo i v případě prohry s šachtorem

Reagovat
smazaný uživatel

dej. 2 a více golů

Reagovat
smazaný uživatel

vsazet na pocet golu, pocet rohu, karet atd je nejvic nejhorsi podelavka a ver mi, mluvm z vlastni zkusenosti :D

Reagovat
smazaný uživatel

Vsazet na goly rozhodne neni podelavka. Imho nejlepsi na co muzes vsazet, kdyz to alespon trochu sledujes.

Reagovat
smazaný uživatel

Podelavka to je, tomu ver.

Reagovat
t0mmy33MCFC

ja teda uz par let nesazim radsi, ale nemyslim si ze podelavka... napr u zapasu City je vysoka pravdepodobnost ze padne vice golu.. ale zase samozrejme tomu odpovidaji kurzy

Reagovat
smazaný uživatel

btw, kolik jsi mel vcera ze da Chelsea golu, 2,5+ ?

Reagovat
t0mmy33MCFC

tak pokud to mel na goly celkem , tak dobry ne

Reagovat
smazaný uživatel

precti si to jeste jednou ...

Reagovat
t0mmy33MCFC

vsak ja vim zes psal chelsea, ale ja psal kdyby dal na celkem tak to ma v kapse

Reagovat
smazaný uživatel

Ne. Proč?

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska asi zápas No.1

Reagovat
dextroza_m

Dnes bych si dal zrovna Slepice raděj, minulé kolo jsem zase měl City vs SSC za top 1.

Reagovat
smazaný uživatel

Chtelo by to pomoc od Fyenoordu, protoze v play-off radeji Napoli nez Sachtar. Nicmene trapny Feynoord asi nepomuze

Reagovat
Hardwell

Neapol bude chtít vyhrát za každou cenu, takže nakonec prohraje

1:3

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hardwell

?

Reagovat
FuckT

Guardiola zas najlepsi trener, City najlepsi tim... Zase nebude vadit, ked vymenime zrovna proti City 3,4 hracov zo zakladnej zostavy. Neverim ani jednemu z tychto 2 prehlaseni, ale okay, snad na to teraz nedoplatime, aj ked neviem, neviem.

Reagovat
formic81

nekdo kdo ma zkusenosti s kupovanim vstupenek na Serii A? da se koupit primo na stadionu, kdyz nejde o zadny velky zapas..

Reagovat
FuckT

Tak skusenosti s tym nemam, ale keby ti nechceli na stadione predat listok ked nie je zaplnena ani polovica kapacity, tak to by bol celkom fail. Ale zas failuje sa na svete dost casto, takze aj to je mozne.

Reagovat
Ondiis

To jsi mu poradil

Reagovat
FuckT

Lepsie to neviem.

Reagovat
andycek1

Na aký tím prípadne ani na aký zápas napr. na Neapol sa dajú kúpiť aj v okne na štadióne

Reagovat
formic81

Bologna nebo Fiorentina

Reagovat
andycek1

Letiš tam teraz do Bologne z Bratislavy keď začali tam lietať Áno vo Fiorentine buď kupíš na štadióne alebo v centre mesta majú sale pointy, najlacnejšie vstupenky za 20€ ale pohybujú sa zväčša medzi 30-70€. V Bologni keď chceš dopredu tak cez net keď nie tak buď na Piazza Maggiore alebo Via Cairoli 7C alebo v deň zápasu na štadióne a potrebuješ OP. Vstupenky od 18-90€ a 25-130€ keď príde Juventus alebo Milanske kluby

Reagovat
didosh

Jak to všechno víš?

Reagovat
andycek1

Poznám kamaráta čo tam chodí dosť často tak som to s ním debatoval na Violy som bol dávnejšie síce na Bologni som nebol ale bavil som sa tam s ním o tom a ako som videl tento príspevok tak mi to napísal.

Teraz ide do Dortmundu a vedla hrá v Schalke a takk mňa vytočili hajzlíci že vstupenky mi nešli kúpiť a keď som im volal tak som im pi*u rozumel po nemecky A to som chcel ist teraz na Schalke - Hamburg ale vidím to tak že budem rád za prehliadky štadiónov

Reagovat
didosh

Pěkný...Milujes fotbal...Tak to má být...by jsme pokecali...

Reagovat
olis

Napoli: Reina; Hysaj, Albiol, Koulibaly, Ghoulam; Allan, Jorginho, Hamsik; Callejon, Mertens, Insigne

Napoli bench: Sepe, Maggio, Chiriches, Rog, Diawara, Zielinski, Ounas

Manchester City: Ederson; Danilo, Stones, Otamendi, Delph; De Bruyne, Fernandinho, Gundogan; Sterling, Aguero, Sane

Manchester City bench: Bravo, Walker, Mangala, Bernardo Silva, David Silva, Gabriel Jesus, Yaya Toure

Forza Napoli!

Reagovat
zekq

Silva,Jesus,Bernardo hrajou

Sterling,Aguero,Gundogan sedi

Reagovat
diastan

Silva, Walker lavka

Reagovat
smazaný uživatel

Setreni na Arsik

Reagovat
El Cid z City

walker hraje prakticky všechno, je strašně klíčovej, je třeba jej nepřetěžit

Reagovat
diastan

Já bych ho teda pošetřil raději proti Arsenalu , tady čekám větší záhul. Každopádně jsem na Danila zvědavý, v prvním složitem zapase, co je u nas

Reagovat
El Cid z City

pro mě je PL priorita, chápu, že to máš třeba jinak

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak postup je jasny, tak radsi posetri na Arsenal

Reagovat
smazaný uživatel

Pep už možno myslí na Arsenal cez víkend.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Cobra

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

dnes dávam prednosť pred LFC tomuto zápasu, neskutočne sa naň teším.

Forza Napoli!!!

Reagovat
alcantara

Krajni beci Napoli vraj nemaju taku kvalitu ako beci City...

Karol, uz to nefetuj

Reagovat
Teoretik

to opravdu dnes někdo vypustil, když hrají Danilo a Delph?

Reagovat
alcantara

Jo.

Reagovat
smazaný uživatel

Očividne fandí City, neprešlo ani 20 minút a už som počul 4 krát akú ma City neskutočnú individuálnu kvalitu, Neapol je slabý a jediný Mertens by sa v City presadil :D trochu objektivity a nezaujatosti by nezaškodilo

Reagovat
alcantara

Sim cakal ze bude drzat Talianom trosku. A on uplne naopak

Reagovat
smazaný uživatel

skvelé nasadenie od oboch tímov, som zvedavý dokedy to vydrží

Reagovat
smazaný uživatel

ty rychlé kombinace Neapole jsou parádní

Reagovat
diastan

Dnes Neapol musí mnohem víc než my, čekám že budou bušit

Reagovat
smazaný uživatel

Marko má tých hráčov City za polobohov či čo?

Reagovat
smazaný uživatel

goooooool

Reagovat
mithro

JOOOO

Reagovat
diastan

Peknej no

Reagovat
mastakillah

Loooorenzoooo

Reagovat
smazaný uživatel

fantastický fotbal Neapole, na to se dívá fakt krásně

Reagovat
alcantara

Vzdy si spomeniem na nas... a ujde mi slza.

Reagovat
Teoretik

Danilo je úplně hrůzostrašný

Reagovat
diastan

Na obou krajích zas hráči, kteří by měli se štěstím maximálně střídat v týmu s ambicemi na výhru v LM Nechci se nějak dotknout Delpha, svoje si v lize konstantně odehravá, ale Mendy to není..hlavně dopředu

Reagovat
Teoretik

No Delph si svoje jako backup odehraje, dopředu nic moc, ale Pepkovi se hodí, že umí zahrát ze středu zálohy, tak se tam stahuje. Vzadu sice tak jednu botu za zápas vyrobí, ale jinak ok. Naopak Danilo je mimo jak v rozehrávce, tak v poziční hře, při tom gólu přece měl stát mnohem blíže stoperům, nechal tam hroznou díru a pak běží úplně jinam a ty jeho grimasy na hřišti... působí jak hyperaktivní autista

Reagovat
smazaný uživatel

Krásná akce

Reagovat
Largo

Moc hezky sehraná akce, paráda!

Reagovat
alcantara

Bruyne je dnes strasne vtipny, milion strat.

Reagovat
Furia Ceca

Potkanův gól

Guardiolova tvrďácka bunda Vypadá jak Číro z Gomorry

Reagovat
smazaný uživatel

De bruyne hra tusim na pol plynu

Reagovat
Alberto Aquilani

ale Marko s Merčiakom až hodne moc vykríkli pri tom góle

Reagovat
Horcmen

jsem si říkal, jestli nesleduju repre SVK ... a teď hrobové ticho

Reagovat
diastan

mel nechaaat

Reagovat
smazaný uživatel

ajaj

Reagovat
diastan

JOOOOOOOOOOOOOOOOO

Reagovat
mastakillah

To je v háji s tím Ghoulamem jestli se ten Sané nějak rozehraje, tak Maggio bude hořet, jak papír

Reagovat
Teoretik

Otamendi je letos mašina, jak dozadu, tak dopředu

Reagovat
diastan

jsem rád, že jsme zapli. gundogan je super

Reagovat
lucius6

Ale ta jeho přihrávka na Fernandinha u vlastní branky, to bylo na vystřídání.

Reagovat
Furia Ceca

Taková evropská klasika Neapole... Na jeden gól spálí 10 dobrých akcí a pak inkasují z hovna.

Reagovat
Teoretik

no nevím, na šance tak 1:2, sice ze začátku hráli pěkně a tlačili, ale z toho si vytvořili jen jednu gólovku

Reagovat
diastan

Reagovat
Furia Ceca

Proto jsem napsal akcí, ne šancí.

Reagovat
Teoretik

Reagovat
smazaný uživatel

z hovna... vzdyt ten gol visel ve vzduchu poslendi minuty..

Reagovat
Furia Ceca

Aha...

Reagovat
smazaný uživatel

jako chces rict, ze ne?

Reagovat
Furia Ceca

Sorry, ale stebou se bavit nebudu. Tvůj nick mi připomíná několik naprosto zbytečných diskuzí.

A ne, nevisel. Až na jedno přečíslení nemám pocit, že by City Neapol nějak výrazně ohrožovalo.

Reagovat
smazaný uživatel

u city je to jedno precisleni u neapole 10 dobrych akci

Reagovat
Furia Ceca

Hlavně si furt nepochopil, že jsem to myslel obecně, v dlouhodobým kontextu. Ale tvoje věc. Nazdar

Reagovat
smazaný uživatel

myslel jsi obecne neco, co se v tomto zapase v podstate nestalo...

Reagovat
diastan

WOooooooooooh

Reagovat
smazaný uživatel

prestávka padne strašne vhod

Reagovat
diastan

od golu Neapol velka slabota

Reagovat
Teoretik

Sterlingovo životní motto: když nemáš komu přihrát, tak spadni

Reagovat
Pipo123

Ten Marko je super, on komentuje zápas Nepaolu a do toho zajebe že keby postúpilo AS tak by to bola rana pre Neapol

Reagovat
Alberto Aquilani

si trochu pomýlil De Laurentisa a Ferrera, ale len trochu

Reagovat
diastan

Nakonec super poločas a Neapol může být ráda za X. Zajimalo by mě, kam to Delph na konci střílel/nahrával

Reagovat
FuckT

Myslim si, ze ked berieme do uvahy priebeh zapasu, tak remiza je zasluzena zatial, nas podla mna trochu sokovalo zranenie Ghoulama, teda aspon mi to tak pripada.

Reagovat
Alberto Aquilani

Naples skončili, ako sa im zranil Ghoulam. Pozdravujem Maria Ruia, kkta.

Reagovat
10

ty seš stejně pomstychtivej jak náš kkt prezident...co zase řekl chudák Rui?

Reagovat
Alberto Aquilani

že sa správal jak kkt? Hned sa zranil a po polroku ako začal behať až do prestupu nerobil jeho agent nič iné, len tlačil na Rím, dokonca v priebehu sezóny vydal prehlásenie, že ak zostane Spalletti, Rui uričte odíde, ale že ked sa zmení tréner, tak nad tým pouvažujú. Dokonca aj sám po prestupe povedal, že sa k Rímu správal zle. Po prestupe mal vyhlásenia, ako je konečne šťastný. Akoby mu v Ríme ubližovali, pritom to skoro celé premaródil. šancu aj tak dostal a dobre nehral, prestup si vydupal sám.

Reagovat
10

to máš furt něco tyvoe, na to ser

Reagovat
Alberto Aquilani

tiež by si si robil srandu, čo ja viem, z Ruganiho, keby si k nám vydupal prestup (no, ehm, dobre) a zahral 3 minúty za 15 zápasov.

Reagovat
10

tak to si dělám třeba z Bonucciho, ale není v tom zášť, u tebe mi to tak přijde

Reagovat
Alberto Aquilani

Som nasraný, že je u nás Kolarov a nie Rui, no

Reagovat
10

a že je u vás Juan místo Rudigera atd.

Reagovat
Alberto Aquilani

Chudák Ježiš hrá hoodne dobre teraz By som sa akože chcel pochváliť, že som tu jeden z mála (alebo skôr jediný), ktorý mu od začiatku veril a nepovažoval o za šupáka

Reagovat
10

jo? i na stoperovi?

Reagovat
Alberto Aquilani

nechápem poznámke... práve na stopérovi... zrážalo ho to, že musel hrať na kraji...

Reagovat
10

ok, mě přišlo, že v čtyřčlenný obraně hrál vždycky na stoperovi tragicky, že byl lepší na kraji, případně na stoperovi v 3-5-2

Reagovat
Alberto Aquilani

problém bol, že na začiatku minulej sezóny hrával na kraji v 4-člennej obrane, tam išla naňho tá najväčšia kritika. Na stopérovi, či už v 4ke, ale najmä na 3 vzadu u Spallettiho hral vždy solídne. Teraz hráva väčšinu zápasov hooodne dobre, včera si kukal? Až na nejakú jednu blbú rozohru (čo celá obrana pri tom robí pičoviny) hral výborne.

Reagovat
10

včera jsem koukal souběžně s Juve, viděl jsem vás s Atléticem, s Chelsea na SB, v lize taky pár zápasů teď (Neapol, Inter, Bologna)...hrál většinou dobře, nevšimnul jsem si jeho klasických blikanců, ty naopak předvádí dost pravidelně Fazio mi přijde

Reagovat
olis

do zranenia Ghoulama sme hrali dokonale, hraci sa z toho musia otriast

Marka tam uz pls nevolajte, a Merciak ten vie tiez trepnut niekedy

Reagovat
KnoxXx

niekedy?

Reagovat
10

Neapol je strašně labilní, ty jejich výpadky ve hře nejsou normální. Jinak Mertens je poslední zápasy docela náladovej, vypouští náběhy, vypouští pressing, pak je to znát.

Reagovat
Furia Ceca

To samý Hamšík. Ten dokud nepřekoná ten podělanej Maradonův rekord, tak se z těch sraček nevyhrabe. Od srpna je ve všech zápasech Neapole, co jsem viděl, svým vlastním stínem.

Každopádně pro Neapol je špatný, když dva hlavní tahouni jsou z formy nebo na to serou.

Reagovat
10

Reagovat
Pipo123

Príde mi že Neapol dopláca na tú svoju neschopnosť meniť tempo a priebeh hry, buď hrajú pár minút geniálne, alebo úplne upadnú do priemeru. Sarri by mohol tieto zápasy zvládať viac takticky, verím že Neapol na to má hráčov

Reagovat
olis

ja som zas toho nazoru ze vsetko je to hlavne o hlave

Reagovat
Pipo123

Skôr si myslím že to je o príprave, kto by to povedal že viac ma bude v LM tešiť hra AS ktoré aj včera ukázalo výbornú taktickú prípravu, Neapol mi príde že chce hrať hurá futbal a trošku opúšťa ten talianský pragmatizmus. Ako píše hore 10, občas vyzerá Neapol v tom prechode do útoku ako Pepova Barcelona, proste paráda, ale potom dokážu na 20 minút vypadnúť a nechať sa prejsť City, ku koncu polčasu pri vás stálo kopec šťastia.

Reagovat
olis

to je ale stale podla mna o hlave, v LM si hraci proste tak neveria, ked si veria tak dokazu hrat s hocikym, na tomto sa musi pracovat najviac podla mna, v lige tam uz podla mna vidiet oproti minulym rokom vyrazny posun vpred ale v LM je to zatial dost slabe, proste mozes si nakreslit hocijake takticke plany ale ak si hraci neveria tak nic nevymyslis

ten dnesny vypadok je podla mna dany hlavne zranenim Ghoulama

Reagovat
Pipo123

Ok tvoj argument je že si hráči neveria, ak by to bola pravda tak to je chyba Sarriho, on má zodpovednosť za to.

Reagovat
olis

ved to je jasne

Reagovat
10

to už jsem tady psal několikrát, on toho schopnej není, je v tomhle jak Zeman...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
lnterista

Iron Maiden jo

Reagovat
diastan

JOOOOOOOOOOOOOOOOO

Reagovat
olis

chodte dopice

Reagovat
Pipo123

City každý roh obrovská šanca

Reagovat
Teoretik

Letos Pepkova tajná zbraň

Reagovat
Alberto Aquilani

Ak sa rýchlo nespamätajú, neprekvapil by ma debakel (ak bude City chcieť)

Reagovat
Teoretik

Stones

Reagovat
mastakillah

To sakra neumí bránit centry

Reagovat
mayday

To, co urobil Insigne, to večinou robia laváci, ktori hraju napravo Marko perlí.

Reagovat
lucius6

Dobrá simulace.

Reagovat
smazaný uživatel

gooool paráda

Reagovat
diastan

smarja

Reagovat
mastakillah

Jorginho

Reagovat
alcantara

Nevadi Sane naivne, ale to by som nepiskal.

Reagovat
mayday

Jaktoze ne? Dyť jasná desítka.

Reagovat
lucius6

Jasná penalta pro City.

Reagovat
diastan

mnohem jasnejsi nez pro ne

Reagovat
Alberto Aquilani

Peter Falk je už 6 rokov mŕtvy, Merčiaku

Reagovat
smazaný uživatel

Strasne zadrel teraz

Reagovat
mastakillah

Hamšík

Reagovat
smazaný uživatel

Kuuuuuuuuuuun

Reagovat
smazaný uživatel

No vida, Dortmund už zase teče. Jsem zvědavý, kdy odvolají trenéra.

Reagovat
smazaný uživatel

pane bože :(

Reagovat
mastakillah

José

Reagovat
diastan

JOOOOOOOO zaslozene

Reagovat
Alberto Aquilani

Akurát som chcel napísať, že Naples to nakoniec pekne zvládajú

Reagovat
olis

neskutocne

Reagovat
Grahf

neapol hraje all in?

Reagovat
brenk

4 na 1?

Reagovat
mastakillah

Zase ten Hamšík

Reagovat
mayday

Neapol je v prdeli. A zdá se mi to, nebo Marko není zrovna fanoušek Hamsika?

Reagovat
10

Neapol ty rohy hraje parádně na obou stranách hřiště

Reagovat
smazaný uživatel

Hamžík dva krát po sebe hrozná minela

Reagovat
smazaný uživatel

Je blbost ho z toho golu vinit. Tam mal byt skor rychlejsi navrat do obrany.

Reagovat
mastakillah

rychlejší návrat do obrany? Takhle se nemůže ztratit míč a tlačit se tam do tří hráčů City. Naprosto najivně to udělal a pak se i vysral na to zamakat zpět. Tohle je jeho gól.... na druhou stranu Sané takhle nemůže projít. To chtelo taktickej faul

Reagovat
didosh

Přesně!

Reagovat
smazaný uživatel

Na hranici superovej sestnastky sa nemoze stratit lopta?

Reagovat
mastakillah

Takto naivně opravdu ne ...

Reagovat
smazaný uživatel

Je uplne jedno ako sa ta lopta stratila. Toto nie je stred pola ani priestor pred vlastnou sestnastkou. Netreba verit vsetko co povie Marko...

Reagovat
mastakillah

Já se nedívám na nějakýho Marka, ale na sopcast a mám oči, abych to viděl, kde to celý vzniklo ...

Reagovat
didosh

nemůžeš chtít po Slovakovi aby viděl chybu u Hamsika...

Reagovat
didosh

Právě že za to může...

Reagovat
El Cid z City

remízu neberu, tak snad nebude čtvrtá penalta

Reagovat
didosh

Ten Hamsik to je pica...Tak to zkurvit!

Reagovat
Alberto Aquilani

Hm, jak kukám na toho Bernarda, Pjanicov tatko mal asi rušnú mladosť

Reagovat
10

Pjanić je jeho tatko

Reagovat
JakubOcko

Piča Hamšík no ........... Neapol postup bez šance

Reagovat
olis

vyjebane kurvy rozhodcovske, toto nebol ofsajd, kokoti jebnuty

Reagovat
didosh

Reagovat
lucius6

Rozhodčí vás dnes rozhodně nijak nezařízli.

Reagovat
olis

drz picu

Reagovat
lucius6

Vklidu, chápu, že emoce pracují, ale byl to od vás dobrý výkon, jen mi přijde, že potřebujete tak 2-3 hráče a příští rok můžete být úplná špička. Ta šířka kádru bude ještě problém.

Reagovat
olis

aky klud, odpiskaju ofsajd co nebol po ktorom by sme dali na 90% gol a ty toto zatrepes, a ze klud....

Reagovat
diastan

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Drz picu

Reagovat
Baronne

Dostali byste napiču i bez toho ofsajdu

Reagovat
didosh

S tím ofsajdem máš pravdu...

Reagovat
Alberto Aquilani

Reagovat
10
Reagovat
diastan

Reagovat
mastakillah

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
alcantara

Klidek oli. Zasluzena prehra.

Reagovat
smazaný uživatel

lol, byl to ofsajd..

Reagovat
Euphael

Reagovat
smazaný uživatel

neapol konci v skupine,do EL dortmund,atletico,neapol

Reagovat
diastan

Parádička Letos je to podivana každý zápas, už se tesím na Arsenal

Reagovat
t0mmy33MCFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Silvička ve hře a ten střed pole a celá hra vypadá ještě o level líp.

Reagovat
El Cid z City

je to tak, gundogan je skvělej, rychlej atd..,ale silva umí podržet mít pod tlakem skoro jako messi nebo iniesta

Reagovat
smazaný uživatel

Právě, že Gündogan má s tou rychlostí podle mě největší problém. Myšlenku má často dobrou, techniku taky, ale šíleně dlouho mu trvá provedení.

Reagovat
El Cid z City

já myslel pohyb s míčem

Reagovat
alcantara

Skoda, Pep to zase prevalcoval. Nemalo sa preheat v Donecku. City je aktualne trosku inde.

Reagovat
10

jestli Neapol vypouští LM kvůli Scudettu, tak to v květnu bude o to sladší pocit

Reagovat
Pipo123

Jj pre Lazio

Reagovat
mastakillah

Aby jste tu Ligu mistrů nevypouštěli i vy

Reagovat
lucius6

Neapol má velmi silnou základní 11, ale naopak ta střídačka mi přijde slabá. Bude to chtít rozšířit kádr a pak může tenhle tým hrát klidně úplně na špičce i na evropské úrovni.

Reagovat
smazaný uživatel

To City jestli zvladne to obdobi Vanoc, tak budou mit letos double. Akorst tezko rict, co k lize

Reagovat
smazaný uživatel

Pekny vysledok smetiari, konecne dostali na picu. FuckT, presne o tomto som pisal

Reagovat
FuckT

O com? Podla mna dobry zapas, hrali sme s CIty vyrovnanu partiu, ale nanestastie nam ukazali nase slabiny a nevyuzili sme viacere sance. City skladam poklonu, hraju vyborne a hrat proti nim ako sme my hrali je podla mna celkom dobre. Mali sme dat tuto zostavu aj v Anglicku, na takyto tim treba viac ako 1 pokus v plnej zostave, vcera to City jasne ukazali.

Reagovat
olis

po zraneni Ghoulama nedostojny vykon, totalne hracom odislo sebavedomie, najsmutnejsia bola zaverecna 10 minutovka, takto skor ci neskor stratime aj prve miesto v lige, treba s tym nieco robit, a taktiez treba zapracovat na zakonceni pretoze aj cez ten zly vykon sme to dnes mohli vyhrat keby boli hraci v zakonceni preciznejsi, v obrane uplne trapne chyby, koncentraciu v takomto zapase si predstavujem uplne inde

Sarri hlavne musi posetrit Mertensa, idealne uz dalsie kolo, lebo inak z neho bude v decembri v lepsom pripade chodiaca mrtvola a v horsom sa zrani

Reagovat
JuventusFC1897

Neapol si uz snad postrazi postup do EL

Reagovat
mastakillah

Reagovat
mastakillah

Zasloužená výhra dnes lepšího týmu ... první dva góly jak přes kopírák (úplně stejně nás loni vyškolil Real v osmifinále). A ten třetí, škoda mluvit ... za stavu 2:2 udělat takovou chybu a následně nezastavit rychlý protiútok je jak v žácích

Reagovat
FuckT

Je to skoda, lebo si myslim, ze dovtedy bol Hamsik jednym z najlepsich hracov, aj Mertensa tam poslal do vybornej sance za obranu. Samozrejme ale takuto chybu urobit nemal, ale na druhej strane si myslim, ze stratu lopty v superovej sestnastke sme mali ubranit, jednoducho sme az moc chceli vyhrat a zabudli sme na obranu, a taky tim ako City to jednoducho potresta. Dalsia kruta lekcia pre nas, ale snad to bude na nieco dobre.

Kazdopadne, za skutocnu chybu by som povazoval tu Rogovu stratu lopty, v tom priestore to uz je ina vec.

Reagovat
olis

ani neviem co by bolo lepsie, pustit zvysne zapasy a nehrat ani EL alebo to skusit a spoliehat sa na City ze vyhraju proti Sachtaru, hrat EL bude ta najhorsia moznost...

Reagovat
mastakillah

EL fakt ne. Zbytečná ztráta sil, které budou potreba jinde

Reagovat
Alberto Aquilani

nechápem tento postoj od fanúšikov tímu ako je Neapol, ktorý má asi tak 5 trofejí vo vitríne za celú históriu. Vyhrať EL by bola stále veľká prestíž. Je to európska trofej. Vzápätí by bola možnosť vyhrať európsky superpohár. Rovnako som to nechápal od našich fanúšikov. Vyhrať EL by som chcel, a keby sa Rímu nepodarilo postúpiť (čo by bolo ale už za tejto situácie blbé, ale nie nemožné), tak by som ju vyhrať chcel a snáď by do toho šli na 100%

Reagovat
mastakillah

Letos je cíl myslím jasně danej a je potřeba si za ním jít... a když už teda, tak bych raději bojoval ještě o postup v CHL

Reagovat
olis

problem je ze ked o to budeme bojovat tak sa nevyhneme EL

Reagovat
Alberto Aquilani

samozrejme, lenže nikde nie je napísané, že Neapol po Novom Roku nemôže v lige "odpadnúť" a pak si spomeniete na tú EL :-) Aj tak by mal byť ale špičkový team to proste schopný uhrať (ak neschytá z fleku nejakého mega súpera) v EL nejaký postup aj s pár zmenami v kádri. Tomu sa už ani Sarri, najmä v útoku, nemôže vyhnúť.

Reagovat
olis

EL je z mojho pohladu zbytocna sutaz, ktora moze potesit ale radsej nech sa daju vsetky sily do ligy aj ked sa nakoniec prve miesto neuhra tak by som to nelutoval. ok mozes tam nasadit nahradnikov lenze stale musis cestovat, mas menej casu na pripravu ligoveho zapasu a podobne

Reagovat
Alberto Aquilani

Pozri, ako sa po víťazstve v EL naštartovalo Atletico. Získaš oveľa väčšiu prestíž, keď vyhráš EL, ako keď skončíš 2. v lige a v LM ani nepostúpiš zo skupiny, či vypadneš v osemfinále. Nie je náhoda, že ten Vrsaljko v tom Neapole neskončil, ale šiel do Atletica. A tiež nie je náhoda, že hráč trebars ako Vazquez, ktorého chceli aj iné tímy v lige, skončil v Seville.

Reagovat
Vtáky cez tepláky

Reagovat
Pipo123

EL je tento rok navyše hrozne trápna a slabá, pre Neapol by to nemal byť problém

Reagovat
Visca el barca

No ono potom co tam napadaj ještě Atleti a Dortmund

Reagovat
Counter

A to jsem doufal, že Arsenal konečně projednou nevyletí v osmifinále...

Reagovat
smazaný uživatel

smola

Reagovat
vladino10

No neviem, z atletica a dortmundu túto sezónu ide naozaj strach

Reagovat
Visca el barca

Tak přes zimu se může stát cokoliv a Costa s Vitolem jim zrovna pomůžou.

Reagovat
smazaný uživatel

EL je prestiž, ale neapol sotva může pomýšlet na triumf v lize i v el zároveň, liga má přednost

Reagovat
olis

pre mna teda EL moc prestiz nie je, za vacsi uspech povazujem napriklad aj postup do stvrfinale LM ako vyhru v EL

o ligu aj EL mozme hrat, samozrejme ak niekomu o mesiac zase neodide koleno alebo nieco podobne

Reagovat
El Cid z City

nechci tě zklamat,ale hned po šachtoru jdeme na united, defenzivu máme dost prořídlou, totálně těžkej prosinec (asi 10zápasů), poslední kolo musí pep vypustit

Reagovat
olis

viem o tom, prave preto s tym dost ratam ze Sachtar s vami nejake body moze uhrat

Reagovat
Setwo

City vyhrá vonku

Reagovat
snuff24

Tenhle zhrzenej jebnutej postoj fanoušků/hráčů fakt nechápu a velice mě sere. Evropská Liga není žádnej pohár Pepika Hnátka je to prestižní trofej, to jenom tohle dementní myšlení ji táhne dolů.A jako sorry zrovna Neapol se 3 trofejema za x letou historii nemůže ohrnovat nos nad EL..a taky šance v EL bude mnohem větší pro vás jelikož tam není Skrinarovo-Lucianův Inter.

Reagovat
olis

Reagovat
#33CCCC

Tak ide skor o to, ze nemaju dost siroky kader aby hrali aj o titul aj EL. A ked maju po rokoch sancu na titul tak by som povedal, ze to ma prednost.

Reagovat
snuff24

šance na titul tam je pořád stejná jako v předchozích ročnících, soudit po 11 kolech kdy 4 týmy maji skoro stejně bodů je trošku z cesty. A ta výmluva o šetření sil na ligu je fakt hloupá zvlášt v tak brzké fázi sezony.

Reagovat
Kenneth

Nakonec si to Juve zase vezme.

Reagovat
DelPiero137

Hlavne ked sa najvacsi konkurent nedostal ani standard svojej vykonnosti.

Reagovat
lnterista

Dokud je sance tak se bojuje nebo aspon tak by to melo byt

Reagovat
olis

to je tiez moj nazor, akurat ked si predstavim jak sa budu stracat sily v EL tak je mi zle... ale viem ze na 99,9% to nebude tak ze by sme sli prehrat oba zapasy takze bud dame s velkym stastim postup zo skupiny alebo to bude EL

Reagovat
lnterista

Tak date EL no ...kolik je max. tech zapas na jare?

Reagovat
olis

9 aj s finale

Reagovat
lnterista

To je dost no ale nejlepsi tymy si s tim musi poradit

Reagovat
olis

najlepsie timy maju hrat hlavne LM

Reagovat
lnterista

Vsak ji hrajete tak makejte a ne reci o vzdavani

Reagovat
smazaný uživatel

Aguero Stones City

Reagovat
JakubOcko

Myslíte si, že ten Postup je tak nerealný? Já si myslim, že šance tam je furt velká.

Neapol si lehce poradí doma se Šachtarem. Citizens musi venku zabrat a Porazit Šachtar a postup bude nasvěte. Akorát mam strach že Citizens nemá proč hrát.

Reagovat
El Cid z City

psal jsem to už jednou, koukni na program city , pep postaví béčko a to možno doslova, navíc hned zápas s united

Reagovat
JakubOcko

No nic takže můžeme poděkovat kapitanu Neapole že hrál takové hovno

Reagovat
didosh

Jako může se skazit...kor střední záložník těch balónu či střel skazi dost ale to že se na to vysere a nezabojuje zpět mě kurva nasralo!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele