základní skupiny - skupina E, 4. kolo
05.11.2014 20:45 CET
1 : 2
(1:2)

Všechno nebo nic - Manchester City hostí CSKA

Manchester City má před sebou rozhodující utkání v Lize mistrů. Přivítá v něm CSKA Moskva a zároveň bude doufat, že si Bayern jednoznačně poradí s římským AS. Skupina E a především boj o druhou příčku právě za bavorským týmem je vzácně vyrovnaný, takže pokud chtějí Citizens pomýšlet na postup, musí bodovat.

K tomu mají skvělou motivaci. Kromě faktu, že hostí poslední tým tabulky a svedou s ním duel před vlastními fanoušky, se City dokázalo poprat s ostře sledovaným městským derby skvělým způsobem. Tým manažera Manuela Pellegriniho se utkal s Rudými ďábly v pozici favorita a nakonec své pověsti dostál. Stálo ho to nervy a utkání hodně bolelo, ale Citizens se povedlo svého soka porazit. Domácí byli jednoznačně lepším týmem a United se ve hře drželi spíše díky chybám sudího Michaela Olivera, který mohl vyloučit dvakrát víc hráčů United a nařídit proti nim dvě penalty.

Do druhé půle ještě oba týmy vcházely za bezbrankového stavu, ale po hodině hry rozhodl o těsném vítězství City Sergio Agüero. Modří tedy využili přesilovku jednoho hráče v poli, když pět minut před přestávkou nedohrál vyloučený Chris Smalling. Citizens tak stáhli náskok vedoucí Chelsea na šest bodů a dál bojují o čelo tabulky Premier League. V Lize mistrů se jim ale nedaří. Platí to již dlouhou dobu - zdá se, že je tým Manchesteru City zakletý, co se Lig mistrů týče. V milionářské soutěži, o jejíž výhru movitý klub hodně stojí, se mu nedaří projít až do finále.

Ani v této sezoně to Manchester City nemá snadné. Narazil na italské AS Řím, které si z prvních dvou duelů odneslo tři body. Lídrem skupiny E je pak mnichovský Bayern, který je zatím stoprocentní. Zatím se zdá, že boj o druhou příčku svede právě Manchester City s římským týmem. Ve hře je ale ještě CSKA, které ukázalo, že by se také chtělo zapojit do boje o body a případný postup. Citizens odehráli solidní první polovinu utkání na stadionu Chimki, když se trefil Sergio Agüero a na něj navázal James Milner. Ale ani to nestačilo na tři body. Ještě pět minut před koncem sice Citizens vedli, jenže poté udeřil Bebars Natcho z penalty a rozhodl o dělbě bodů.

Další zaváhání si již tým trenéra Pellegriniho nesmí dovolit. To si uvědomuje i střelec Sergio Agüero, na kterého budou fanoušci hodně spoléhat. Autor jediné branky z utkání s Manchesterem v rozhovoru pro oficiální klubové stránky mluvil o výhře nad United, ale ještě větší důležitost přisuzuje právě utkání Ligy mistrů. Argentinský útočník jasně řekl: "Myslím, že utkání s Moskvou je naší prioritou. Je pro nás nejdůležitější, protože ho musíme vyhrát. Náš cíl je prostý - dobře hrát, vyhrát a získat tři body. A to samé udělat i v dalších dvou zápasech," nastínil Agüero.

Problémem by mohly být absence, které trenérovi Pellegrinimu nedají spát. Citizens uvítají rivala z Moskvy bez zraněného Davida Silvy. Španělský záložník si v týdnu poranil koleno a jeho absence se může protáhnout až na čtyři týdny. Není to ale jediná špatná zpráva, protože hrát nemůže ani Aleksandar Kolarov. Zkušený obránce Manchesteru City si během rozcvičky před derby s United poranil lýtko. Dobrou zprávou je zdravotní stav Franka Lamparda, který úspěšně doléčil zranění stehenního svalu a mohl by do hry zasáhnout.

Kompletní nebude ani CSKA. Armádní tým se musí obejít bez Rasmuse Elma, kterého trápí žaludeční potíže. Mimo hru je také Kirill Pančenko, který si musel protáhnout pobyt na marodce. Útočník CSKA Moskva si na konci září poranil koleno a mimo hru měl být šest týdnů, nakonec se ovšem nevyhnul operaci a na trávník se podívá až v prosinci. Dobrou zprávou je nasazení Vitinha, který dolečil zranění a mohl by nastoupit. V základní jedenáctce by mohl alternovat také uzdravený mladík Alan Dzagojev.

CSKA má za sebou také velmi náročné utkání, ale to se mu nepodařilo tak dobře, jak to o sobě mohou prohlásit hráči City. Utkání o čelo ruské nejvyšší soutěže CSKA nezvládlo a podlehlo hostujícímu Zenitu Petrohrad nejtěsnějším možným výsledkem, když se v sedmé minutě trefil Javi Garcia. CSKA bude spoléhat na schopnosti Bebeho Natcha, který je ve formě. Izraelský záložník skóroval ve dvanácti zápasech osmkrát a dvěma góly přispěl také k dělbě bodů v utkání s Ufou. Připíše si nějaký zásah také do sítě anglického soka?

Manchester City - pravděpodobná sestava:
Hart - Zabaleta, Demichelis, Kompany, Clichy - Milner, Touré, Fernando, Nasri - Jovetić, Agüero

CSKA Moskva - pravděpodobná sestava:
Akinfejev - Fernandes, A. Berezuckij, Ignaševič, V. Berezuckij, Ščennikov - Milanov, Wernbloom, Natcho, Musa - Doumbia

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Ondřej Pražák / goal.com, uefa.com, theguardian.com

Vzájemné zápasy

21.10.2014
CSKA Moskva
2:2
Man. City
Liga mistrů
Sk E
05.11.2013
Man. City
5:2
CSKA Moskva
Liga mistrů
Sk D
23.10.2013
CSKA Moskva
1:2
Man. City
Liga mistrů
Sk D
21.10.2014
CSKA Moskva
2:2
Manchester City
Sk E
05.11.2013
Manchester City
5:2
CSKA Moskva
Sk D
23.10.2013
CSKA Moskva
1:2
Manchester City
Sk D

Manchester City - poslední zápasy

02.11.2014
Man. City
1:0
Man. Utd
Premier League
 10. kolo
29.10.2014
Man. City
0:2
Newcastle
League Cup
4.k
25.10.2014
West Ham
2:1
Man. City
Premier League
 9. kolo
21.10.2014
CSKA Moskva
2:2
Man. City
Liga mistrů
Sk E
18.10.2014
Man. City
4:1
Tottenham
Premier League
 8. kolo
04.10.2014
Aston Villa
0:2
Man. City
Premier League
 7. kolo
21.10.2014
CSKA Moskva
2:2
Manchester City
Sk E
30.09.2014
Manchester City
1:1
AS Řím
Sk E
17.09.2014
Bayern Mnichov
1:0
Manchester City
Sk E
12.03.2014
FC Barcelona
2:1
Manchester City
OF 2.z
18.02.2014
Manchester City
0:2
FC Barcelona
OF 1.z
10.12.2013
Bayern Mnichov
2:3
Manchester City
Sk D

CSKA Moskva - poslední zápasy

01.11.2014
CSKA Moskva
0:1
Zenit
Premier Liga
 12. kolo
29.10.2014
CSKA Moskva
2:0
Torpedo Moskva
Kubok Rossiji
OF
26.10.2014
FK Ufa
3:3
CSKA Moskva
Premier Liga
 11. kolo
21.10.2014
CSKA Moskva
2:2
Man. City
Liga mistrů
Sk E
18.10.2014
CSKA Moskva
6:0
Kubaň
Premier Liga
 10. kolo
30.09.2014
CSKA Moskva
0:1
Bayern Mnichov
Liga mistrů
Sk E
21.10.2014
CSKA Moskva
2:2
Manchester City
Sk E
30.09.2014
CSKA Moskva
0:1
Bayern Mnichov
Sk E
17.09.2014
AS Řím
5:1
CSKA Moskva
Sk E
10.12.2013
Viktoria Plzeň
2:1
CSKA Moskva
Sk D
27.11.2013
CSKA Moskva
1:3
Bayern Mnichov
Sk D
05.11.2013
Manchester City
5:2
CSKA Moskva
Sk D

Liga mistrů - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Bayern Mnichov (GER)
3
3
0
0
9 : 1
9
2
AS Řím (ITA)
3
1
1
1
7 : 9
4
3
Manchester City (ENG)
3
0
2
1
3 : 4
2
4
CSKA Moskva (RUS)
3
0
1
2
3 : 8
1
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Bayern Mnichov (GER)
1
1
0
0
1 : 0
3
2
AS Řím (ITA)
2
1
0
1
6 : 8
3
3
Manchester City (ENG)
1
0
1
0
1 : 1
1
4
CSKA Moskva (RUS)
2
0
1
1
2 : 3
1
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Bayern Mnichov (GER)
2
2
0
0
8 : 1
6
2
AS Řím (ITA)
1
0
1
0
1 : 1
1
3
Manchester City (ENG)
2
0
1
1
2 : 3
1
4
CSKA Moskva (RUS)
1
0
0
1
1 : 5
0

Komentáře (143)

Přidat komentář
smazaný uživatel

tip 1...2:0

Reagovat
smazaný uživatel

2:0

Reagovat
smazaný uživatel

Něco mi říká že to bude pořádný výprask. Tip: 7:1

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem se teda hodně zmýlil, ale jsem rozhodně radší že vyhrála CSKA Moskva.

Reagovat
F.Torres

ale s tím výpraskem ses trefil

Reagovat
smazaný uživatel

3:0

Reagovat
diastan

Toto se musí bez problémů vyhrát a AS snad odjede z Bayernu o5 s výpraskem....Horší bude match s Bayernem, uvidíme, ale bylo by super se v posledním zápase utkat s AS o postup :)

Reagovat
MCFC_8

4:0

Reagovat
smazaný uživatel

tak nějak s tebou souhlasím, ale jak vidíš (třeba v derby) máme najednou probém jít do většího brankového rozdílu. dle mého vodíme až zbytečně balony do šestnáctky a pak nám chybí střely z poza velkého vápna. taky doufám, že se to zlomí a třeba s cska. každopádně uchovat naději na postup je bezpodmínečné vítězství! lístky na zápas určitě budou...

Reagovat
smazaný uživatel

sem omlouvám fans city zápas je na našem webu označen jako "sold out".

Reagovat
smazaný uživatel

kiwwi ti sem postne cerstvy obrazok s prazdnou castou tribuny

Reagovat
MCFC_8

Teraz dali akciu za cenu 1 dostanes 2 vstupenky aby ludia aj pocas tyzdna naplnili stadion...PL je vzdy vypredana

Reagovat
MCFC_8

No ved toto....po gole sme sa nepochopitelne stiahli.Najviac tam teraz chyba David,skoda,ze ho Pelle postavil do COC...tu by mali dostavat prilezitost skor mladi,pripadne hraci co menej hravaju.

Reagovat
Tomtaf

4:1

Reagovat
smazaný uživatel

3:1

Reagovat
Infernoqt

3:2

Reagovat
Milan.B

1:1

Reagovat
smazaný uživatel

City je poslední dobou nevyrovnané, ale tohle by si již neměli nechat ujít. Tip 2:0.

Reagovat
guzman

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

Když to nezvládnou , tak pááápáá ,ale když jo , tak ještě naděje bude ,ale spíš to vidím na EL .. dneska 3:1

Reagovat
smazaný uživatel

To dáme urcite

Reagovat
smazaný uživatel

City do toho

Reagovat
smazaný uživatel

TEAM NEWS @MCFC: Hart, Zabaleta, Clichy, Demichelis, Kompany (C), Fernando, Yaya Toure, Navas, Milner, Jovetic, Aguero

Reagovat
smazaný uživatel

SUBS @MCFC: Caballero, Sagna, Boyata, Mangala, Nasri, Dzeko, Fernandinho

Reagovat
smazaný uživatel

Sestava hodně odvážná Smrdí to buď debaklem, nebo překvapením. Nevím, jak jsou na tom Citizens, ale naše taktika je asi ucpat střed a spoléhat vepředu na atletické schopnosti dua Doumbia-Musa, s tím, že někdo z trojice Nacho-Jeremenko-Dzaga by jim průnikovku dát mohl, tohle by měla platit hlavně na Demichelise. Klíčové bude, jak zahraje Pontus, který bude mít lítačku a jak se bude City vepředu pohybovat. Pokud budou variabilní, tak nemáme moc šancí. Ale aspoň se budeme snažit hrát něco.

Reagovat
t0mmy33MCFC

Boze proc Navas strili, kdyz to vzdycky jde totalne nad nebo vedle? Jednou dal haluz proti Spurs a ted to porad zkousi

Reagovat
smazaný uživatel

Tragedie. A to kdyby CSKA nebyli v utocne fazi takovi smatlaci, tak vedou i vic.

Reagovat
t0mmy33MCFC

to je katastrofa, nechapu jak stejnej tym proti Utd muze tak litat a drit a ted na to tak totalne srat, jako by nechteli vubec hrat tu LM

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim, ale ta sestava je dneska pulka z prumeraku, takze se s tim hovnem na lavce ani nedivim. Cekal jsem to.

Reagovat
t0mmy33MCFC

ale vzdyt uplne stejna byla proti Utd ne? me prijde, jako by je ta LM nezajimala, jako podradna soutez...

Reagovat
diastan

To snad ne

Reagovat
Yanek

Pelleho mám rád, ale tohle angažmá prostě nezvládá. Nepřizpůsobuje taktiku, volí špatné hráče a to nemluvím o přestupech. City mají na trenéry smůlu, do třetice to chce někoho, kdo bude odpovídat síle toho kádru.

Reagovat
smazaný uživatel

Vsechno spatne.

Reagovat
t0mmy33MCFC

vzdyt loni byl strasne chvalenej, jak hraje libivej utocnej fotbal, 2 pohary v prvni sezone atd. tak jak je mozny, ze najednou je vse spatne??

Reagovat
Yanek

Osobně mi neseděl od začátku, ligu vyhrál, ale při rozpoložení soupeřů to s tím týmem bylo něco jako Mancini.

Reagovat
smazaný uživatel

Loni v PL nebyla konkurence (ManU a Chelsea v prestavbe), pripomina mi to Real pod Calderonem, kde ten tym 2x vyhral PD, ale v Evrope byl absolutne nechopnej.. spatni treneri, tym drzelo par hracu, prachy se vyhazovaly za hrace, kteri za to nestali atd.. Pelle prisel, navazal na Manciniho praci, ale ten tym vubec nikam neposunul, z hracu, co prisli, tomu tymu neco dal akorat Fernandinho, jinak katastrofa. V zakladu porad Clichy, Navas, Fernando, kterej poradne neumi nahrat.. Takticky je na tom ten tym silene spatne. Kazdopadne kdyz si ted clovek porovna praci Pelleho a Mourinha od doby, co prisli do tymu, kde to nebylo nic moc, tak ten rozdil je az neuveritelnej.

Reagovat
Mindas

Fernando je super do 4-5-1, kde má před sebou dva hráči silné na balonu a on se může spolehnout jen čistě na čištění prostoru. Ale takhle je nepoužitelnej. Dost mi to připomíná dobu, když hrál v City de Jong ve středové dvojici při hře na dva hroty. Stejné problémy s rozehrávkou. Fernandinho zase ve dvojici s Yayou je dlouhodobě sebevražda, když navíc Yaya je více a více línější. Ten střed zálohy je ohromná bolest.

Reagovat
smazaný uživatel

pricom mi Fernando pride este o nieco slabsi ako Nigel

Reagovat
smazaný uživatel

To je pekny, ale takovej hrac ti je v dnesnim fotbale na nic. Po Yayovi zas vzadu porad zustava dira. Nevim. Chce to poradnyho zaloznika, akorat ten vyber je uplne na hovno.

Reagovat
smazaný uživatel

je to mozne vobec, ze taky potencial muzstva sa za tolke roky proste zahodil

Reagovat
MCFC_8

Ja nechapem...nehrame az tak zle...akurat obrana je v prdeli...Clichyho by som prefackal,ale na Pelleho by som vinu nehadzal

Reagovat
smazaný uživatel

a na koho? na Manciniho? alebo koho?

Reagovat
t0mmy33MCFC

clichy co ted predvadi to proste neni mozny a jeste aleks na mesic out ... to je

Reagovat
Mindas

City hraje hrozně! Nepřesně, bojácně, líně.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

$hity

Reagovat
blaugrana

Pičo more ak mi dnes ďalší tiket skurvia angláni, tak mi snáď odejebe dekel.

Reagovat
Mindas

Clichy je prostě Clichy. Už když šel do toho odkopu, tak mi bylo jasný, že to vemeno vůbec neví, co chce udělat a že to i tak dopadne. Strašná bída. Bez pohybu, bez přesnosti.

Reagovat
t0mmy33MCFC

ani tomu sergiovi odskakuje snad kazdej mic metr od nohy... tak cotoje ??

Reagovat
salaminoo

juventus v bledě modréma to doslova ten se aspon včera po tom inkasovanem golu probral ale toto je humus

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

s tím postupem to nebude tak horké

Reagovat
smazaný uživatel

Nebude ani EL.

Reagovat
t0mmy33MCFC

v tehle dobe techniky dat kartu jinymu hraci nez mel dostat vylouceni to je fakt moc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak na AS bez zalohy.

Reagovat
Side

Reagovat
J0EL

Este sa tej cervenej cudoval jebo

Reagovat
smazaný uživatel

Co tam jako dělají? dvě redky no proč ne asi

Reagovat
t0mmy33MCFC

a to jeste melo dostat CSKA ale rozhodci si spletl hrace!

Reagovat
smazaný uživatel

Calderon vol. 2

Reagovat
smazaný uživatel

Zluta za simulaci, i kdyz to byl faul.. Kde toho rozhodciho vyhrabali?

Reagovat
t0mmy33MCFC

nechci se zastavat toho neustalyho valeni yaya,kun a tak, ale prijde mi jako by byl zakaz piskani penalt pro nas.. uz proti utd toho bylo a ted zas

Reagovat
DelPiero137

Zlta pre Kuna? Faul tam nebol, Sergio vedel presne kedy sa mu maju podlomit kolena a az potom prisiel minikontakt s ktorym Kun pocital skor.

Zlta mozno prisna ale 11-ka urcite nie.

Reagovat
smazaný uživatel

Bol to faul, se na to podivej jeste jednou, ale ne na penaltu.

Reagovat
DelPiero137

Videl som to niekolko krat, z roznych uhlov. Kun isiel do kolien ked sa proti hrac este len smykalk nemu. Bol tam minimalny dotyk ale to uz v dobe ked bol Aguero na kolenach, bez sance hrat loptu.

Reagovat
smazaný uživatel

Blbost. Znovu jsem si ten zapas stahl, podival se na to a proste padal az po kontaktu.

Reagovat
smazaný uživatel

Predtim byl jen rozhozenej, ale ustal by to. A ten borec z CSKA ho dorazil.

Reagovat
kiwwi

proste Kun, stary simulant

Reagovat
t0mmy33MCFC

pada dost a pak je z toho problem jako ma Balo, ze i kdyz penalta byt ma tak to nepisknou

Reagovat
kiwwi

Reagovat
CubONE

Ved Ignasevic vobec nesiel tou smykackou po Aguerovi, skor blokoval prihravku a dotkol sa ho, ked uz bol Aguero davno v pade.

Reagovat
Manik...

Yayu už za City přesto bavit hrát LM

Reagovat
smazaný uživatel

anglicke kluby v LM

Reagovat
smazaný uživatel

strašný, krize pokračuje a asi se i prohlubuje, nebudu to radši komentovat! a to nám bayern tak pomáhá !!! teď už nepomůže ani svěcená voda! dnešní zápas mi jen potvrdil domněnku, že v evropě hrát neumíme a to trvá už od manciniho. s takovýmto výkonem můžou chlapci jet do říma na památky! koloseum se jim bude líbit !

Reagovat
Mindas

Tak po sezóně už konečně ten Cholo a ne zase nějaké náplasti v podobě starých cuntů. Dnešek děs, takticky neskutečně prokaučované. Hlavně, že se pořád tam bude cpát to vymr***é 4-4-2! Obstarožní systém praktikovaný starým manažerem. Asi to jde k sobě. Rozhodčí bez komentáře, to bylo zase vemeno vyhrabané kdoví odkud, i když dávno mělo být rozhodnuto a byl by klid. Každopádně tohle opětovné vyhoření v Evropě už není náhoda a měly by přijít radikální změny. Po sezóně musí někteří hráči odejit a přijít opět někdo rozdílový. Od příchodu Kuna se tak nestalo a to už je přes tři roky.

Reagovat
smazaný uživatel

To 4-4-2 nakonec neni tak spatny, Real tak ted hraje a posledni zapasy to byl nejlepsi fotbal, jakej jsem kdy od toho tymu videt, takze asi tak. Navic Cholo tak tady hraje. Jde jen o hrace a taktiku. Nemuzes byt uspesnej, kdyz taktika neni zadna a jeste ti v zakladu hraji hraci jako Demichelis, Clichy, Navas apod.. S tim rozdilovym hracem mas taky pravdu, tri roky v prdeli, urcite i 200 mega v prdeli..

Reagovat
Mindas

Tak samozřejmě 4-4-2 v Pelleho gardu. Za Manciniho se také něco podobného hrálo, ale častěji to přecházelo až ve 4-2-2-2. Bohužel při konstantně klesající formě a zvyšující se nemohoucnosti Clichyho, při účasti vemenoida Navase a lenosti Yayi, to dopadá tak, jak dopadá.

Reagovat
lucius6

myslíš, že vedení odvolá v případě neúspěchu Pelleho a přijde Simeone, resp. máš k tomu nějaké ověřené informace, případně co bude považováno za neúspěch, žádná trofej nebo jen neúspěch LM.... ?

Reagovat
Counter

Trofej letos asi bude jedině skrze anglické poháry. Ale to samo o sobě nemusí být důvod k vyhazovu.

Reagovat
Mindas

Nemám žádné informace, je to jen zbožné přání, po kterém zde s Riberym voláme už asi dva roky. Nepostup v LM bude dost pádným argumentem, proč musíš Pelle odejít. Navíc po titulu přichází opětovný propad v PL.

Reagovat
smazaný uživatel

Bych k Fernandinhovi asi koupil zaloznika, i kdyz nevim koho, a Yayu dal natrvalo pod Kuna. A hlavne to fakt chce trenera, bez toho to nepujde.

Reagovat
Mindas

Jako když vidíš současný kádr City, tak se musí po této sezóně začít pomalu obměňovat. Yaya, Fernandinho jsou starý páky a nebál bych se je pustit klidně oba, dokud se dají ještě slušně zpeněžit. Ta léty chválená záloha City jde docela rychle do kopru. Hráči stárnou a potenciálu tam moc nevidím. Velkých úspěchů se tento kádr už moc nedočká. Bez ohledu na změně manažera. Už minulý ročník byl dost vyšroubovaný na hranici výkonnosti některých hráčů. U takového Yayi je to vidět až neuvěřitelně, jak šel dolů. Tolik peněz pryč za poslední roky a moc hráčů do budoucna tam není. Když nějaký je, tak se s ním nejlépe nepočítá, viz. Nasťa.

Reagovat
smazaný uživatel

To nevim. Koho misto nich? Lepsi hrace jenom tezko sezenes. Fernandinho by byl s poradnym partakem super a Yaya ma porad schopnost to vzit na sebe a rozhodnout. Ja bych si je urcite nechal, ale nasel jim vhodny misto v sestave a koupil nekoho poradnyho k nim.

Reagovat
Mindas

Priorita musí být předně ten Reus, kterého mělo City dotáhnout už tehdy z Gladbachu. Ale klasicky ten zájem byl takový jo a ne, bez žraločího efektu. To byl strašný fail, který musí nyní odčinit. Koho k nim do středu? No já dost věřím Zuculinimu, který se v přípravě jevil skvěle. A pokud něco hvězdnějšího, tak jednoho z Benderovců. Nebo ještě lépe, Gundogana. A dál stavět na Silvovi, u kterého je pořád hrozně moc vidět, jak moc rozdílový hráč to je a jak moc případně chybí. A v neposlední řadě kopnout do prdele Navase, Nasrim a rozhlídnout se i po kvalitním levém beku. Ten kádr City je v současné chvíli opravdu takový o ničem a budu pořád tvrdit, že ten kádr z první mistrovské sezóny, byl prostě nejlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim, jestli by sem Gundagan nebo Reus sli. A Benderovci zadny terno, ten trh je proste na nic v soucasne dobe, co se tyce stredu zalohy. A ten Zuculini nevim, na takovyho hrace se spolihat.. Suarez nebo Guidetti taky vypadali fajn. Jeste v lete byli na trhu hraci jako Moreno nebo Sanchez za slusny penize, ted je to zase vykoupeny. Ale Reus by bylo delo jak krava.

Reagovat
Mindas

Reus bude v létě za "pár" kaček. Po něm nejít by byl hrubý nerozum, zvlášť když o něho je dlouhodobý zájem. A se Suarezem pořád počítám. Jeho letošní hostování musí být poslední a příští rok už s áčkem. Rekik detto. Do srovnání s Guidettim bych nechodil. Přece jen jemu to zranění/virus dost uškodilo a i chováním se jeví docela jako takový debílek. Gundogan by byl skvělý, ale já bych tedy osobně jednoho z Benderů bral. Každopádně přestávám věřit, že by se něco takového radikální mělo stát a spíš "vyhlížím" prodloužení smlouvy Demimu, Navasovi nebo podobnou další zhovadilost. Hlavně u Milnera je to strašný problém, aby mu nabídli prodloužení.

Reagovat
smazaný uživatel

Suarez odesel natrvalo, myslim za mega do Barcy. Jinak taky nic takovyho necekam.

Reagovat
Mindas

Sorry, myslel jsem Lopese. A já že mi to nejde přes jazyk "Marcos Suarez". Jo, Suarez se nepovedl. Ten potenciál moc nenaplnil a později nebyl nejlepší už ani v juniorce.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale v Seville hraje super, v tom je ten problem. Hned se prosadil do zakladu a tomu tymu se celkove dari.

Reagovat
smazaný uživatel

má klauzuli na 24 mega? Nebo tak nějak.

Reagovat
DelPiero137

City ma (mal by mat) ambicie hrat trocha iny fotbal ako hra teraz Simeone. Otazka ci by to dokazal s vasim kadrom, a posilami ktore by si vybral.

Reagovat
vitasrp

Simeoneho fotbal je fantastickej, podle mě by City klidně mohlo hrát takhle, špatný na tom není víceméně nic..

Reagovat
DelPiero137

Musim si pozriet viac zapasov Altetov . Ta ich hra mi pride taka upracovana, defenzivnejsia spoliehajuca sa na brejky/standardky + taka prilizna nervozita, iskrenie. Je to ucinne ale na klub ako City by som cakal nieco ine. Taka snaha o suverinitu, utocnost (ako Arsene ale s vitaznou mentalitou).

Nieco ako PSG vol.2. Asi som narocny

Reagovat
Kenneth

Spis se do City jako trener vubec nehodi. Vyhrava s hraci kteri pro nej na hristi nechaji vsechno, co ma ale delat s 11 zoldaky?

Reagovat
smazaný uživatel

Rika vul, co asi nepamatuje Atletico pred Simeonem. Ti hraci totiz pod nim takovi byli vzdycky..

Reagovat
smazaný uživatel

* bez "pod nim"

Reagovat
Mindas

Eeh? Tak by holt takoví hráči tam asi být nemohli, no. Štěstí, že u City těch tvých "přirozených" žoldáků moc není a po takovém Nasrim nebo Yayovi pořád někdo šáhne.

Reagovat
Kenneth

Zoldak je tam pomalu kazdej, s vyjimkou Kompanyho a Harta. Zbytku je City u prdele, hlavne ze je slusny balik na konte.

Reagovat
Mindas

Jo, tak pomalu... Hlavně, že nevyjmenuješ největšího srdcaře ze City a největšího dříče. Hart, Kompany, Zabaleta, Milner, Silva... Slušná osa, která ti odjezdí zápas. Chtíč po pohybu nechybí ani Mangalovi, Kolarovovi nebo Kunovi. Hm, myslím, že Cholo by se neměl špatně.

Reagovat
smazaný uživatel

Kun patri k te petce!! A myslim, ze i Fernandinho, kdyby hral CM jako v Sachtaru, by pod jinym trenerem rozkvetl. Podle me hodne slusny.

Reagovat
Mindas

Nedělej ze sebe martyho.

Reagovat
smazaný uživatel

To nedelam, ale koukal bys, co by z nej Cholo dostal. Kdyby nehral s Yayou a taky obcas mohl jit dopredu..

Reagovat
Mindas

Nj, však říkám, že oba vedle sebe je dlouhodobě sebevražda.

Reagovat
Kenneth

To nemel. Nakoupili by se hraci za dalsi stovky mio a Cholo by do 3 let byl vyhazovan jako jeho predchudci.

Reagovat
Mindas

Za další stovky asi dost těžko. City je v současné době v úplně jiné situaci než bylo. Rozhazovačná období na nějaký ten pátek skončila. Už letos to bylo dost přiškrcené, že nakonec musel odejít i Negredo.

Reagovat
Kenneth

A pak jste udelali 2. nejdrazsiho stopera historie z Mangaly. Ale jo, skoncilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Byval lepsi a koukatelnejsi, kdyz tam byl Diego Ribas a Falcao. Neco takovyho bych si pral, jak vam tehdy dali ctyrku.

Reagovat
Kenneth

Božská úžasná Premier League 4 zápasy 2 remízy 2 prohry se skorem 5:7. Gratulace.

Reagovat
papos182

Vzdyt je to vzhledem na ta utkani (2 prohry) nejlepsi skore.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle byl evidentne podmazlej zapas, neskutecny

Reagovat
smazaný uživatel

majster zase padol ako je to mozne? sak vyhrali najtazsiu a najlepsiu sutaz na svete... nejak mi to hlava nebere :D

Reagovat
smazaný uživatel

no a? to si nejak odporuje alebo co tym chcel basnik povedat? ved to takmer ani nedokazali vypredat, fanusikom je LM uprdele a hraci sa tiez nepretrhli...

Reagovat
Counter

Ostuda Ani jeden z anglických klubů v tomhle kole nevyhrál, to se stalo naposledy přesně na den před šesti lety.

Reagovat
CubONE

*Parada.

Reagovat
Counter

Vzhledem k tvým oblíbeným klubům chápu no

Reagovat
CubONE

Reagovat
smazaný uživatel

Hovorim to uz dlhsie ze Pelegrini je slabucky trener, navyse si oproti minulej sezone sam vyrazne oslabil kader, stavia nespravnych hracov a vymysla priblble rozostavenia...ale je fakt ze dnes sa nikto z hracov nepretrhol

Reagovat
smazaný uživatel

No a v neposlednom rade maju City strasne uzky kader...

Reagovat
Nikikrew

Tak teda aspon City robi vacsiu hanbu spolu s Poolom ako my , hned sa bude lepsie spat.

Inac kazdopadne neviem cim to je preco su anglicke kluby tak slabe na medzinarodnej sutazi, katastrofa fakt. Ako hovoril moj dedo, anglicania nevedia hrat nikde inde okrem Anglicka, navyse uz nevedia hrat poriadne ani doma

Reagovat
Counter

Anglický fotbal je poslední roky slabší, ale to se zas časem obrátí.

Reagovat
Nikikrew

No neviem. Pomaly sa viac presadzuje nemecka liga a v Spanielku su 3 tymi, ktore si pomaly podmanuju Europu. Priznam sa, ze najviac som favorizoval City, ktore by mohlo to Anglicko potiahnut, naopak robia zo seba uplnych sasov a dufam, ze postupi Roma na ich ukor.

Reagovat
vitasrp

Obávám se, že letošní sezóna anglickejch celků bude v evropských pohárech celkem předvídatelná - u Liverpoolu bude dost velkej úspěch, pokud postoupí (přeju jim postup), pak jim ale vůbec nevěřím, u Arsenalu bude dost záviset na soupeři, přičemž tahounem by asi měl bejt Mourinho, ale zatím úplně přesvědčenej nejsem, jelikož Chelsea má v Champions League dost výrazný problém se střílením branek.

Reagovat
Nikikrew

Myslim si, ze keby chytime okrem Realu, Bayernu a Barci hocico ine, sanca tam rozhodne je. Urcite sa najvacsie sance davaju prave Vam, ale ako si spomenul, davate pramalo golov co moze byt v konecnom dosledku rozhodujuce. Real a Bayern naozaj valia, necudoval by som sa kebyze sa stretnu prave vo finale. PSG ma tiez slusny tim. Sere ma to fakt, lebo si pamatam ze raz v jednom roku bolo tusim az 3 anglicke muzstva v semifinale (sezona 2008/2009). Teraz to je uz davno v pase. Skoda no, dufam ze sa to casom zmeni

Reagovat
alcantara

So sucasnou Barcelonou moze hrat partiu s otvorenym koncom hocikto z druheho sledu, t.j. PSG, Chelsea, Arsenal, Juventus,... Ti dvaja su inde. Ale jar je este velmi daleko.

Reagovat
vitasrp

Ty tři anglický týmy v semifinále Champions League nebyly jen jednou, ale stalo se to hned 3x za sebou - 06/07 (Manchester United vs AC Milan, Liverpool vs Chelsea), 07/08 (Manchester United - Barcelona, Liverpool - Chelsea), 08/09 (Manchester United - Arsenal, Chelsea - Barcelona).

Když ono to tak celkově odpovídá změně ve vnímání fotbalu, 04 - 09 byla v podstatě éra, kdy CFC i Liverpool měli reaktivní trenéry, kteří si nezakládali na žádný konkrétní filozofii, nýbrž se vždycky přizpůsobovali a snažili konkrétní zápas jakkoliv vyhrát. Od tý doby se to dost změnilo, velký zápasy v PL končili 5:2, 6:1, 3:3 atd., začalo být strašně málo defenzivní zápasů, což ve výsledku vedlo k tomu, že poslední 3 roky je to od anglických celků slabota.

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo Španělé a Němci jsou už před Anglií . Třeba si to přiznat !!!! Sice to jakžtakž zachraňujeme zase MY,ale i kdybychom LM vyhráli tak to ne ty kluby zmiňovaných zemí stačit nebude ! City , AFC i LFC

Reagovat
papos182

Nemyslim si, ze prohra o gol venku proti skvelemu Realu je vetsi ostuda nez remiza doma s prumernym Anderlechtem.

Reagovat
Nikikrew

Berem to z celkoveho hladiska. Zo 4 zapasoch mate 3 body, to ako podla teba nie je ostuda ( a aj ta vyhra doma nad Bulharmi bola mega haluz)

Reagovat
papos182

Vzhledem k tomu, ze az na posledni zapas Arsenal nejakou ostudu v LM nedela, jsem predpokladal, ze jde o toto kolo. Z celkoveho pohledu souhlasim.

Reagovat
Nikikrew

samozrejme aj nase predstavenie v LM su bieda.

Reagovat
smazaný uživatel

pravda no. Udělali ste rozhodně menší ostudu než Tragédi. Největší jasně City ( i sem to čekal),ale pak 100% AFC no a CFC taky teda nic moc .

Reagovat
smazaný uživatel

Ale zase 1 zápas nic neznamená. Tragédi mají jistý postup ( skoro) zato LFC podle mě těžko postoupí. Takže celkově daleko větší ostuda zatím dělá LFC.

Reagovat
smazaný uživatel

Kolkoze ma City stabilnych anglicanov v zaklade? Tak aki anglicania ? Mozno je ta sutaz naozaj najnarocnejsia, plus musime pridat pohare. Podla mna Anglicke muzstva zlyhavaju kvoli nahustenemu programu, Spanieli na tom su sice lepsie, ale nie zas o tak vyrazny kus, okrem Barcy a Realu nemaju ani oni tak stabilnu vykonnost. Mimo poslednych asi 7-8 rokov. Real bol donedavna fackovaci panak v sutazi.

Reagovat
alcantara

Sutaze maju rovnaky pocet kol a pohar je sice len jeden, ale zase na odvety. Rozdiel tam bude minimalny.

Reagovat
Mindas

Minimální? V době, kdy celá Evropa odpočívá a užívá si sněhových vloček, tak v PL je nejvíce nahuštěný program. Neber to jako výmluvu, jen konstatuji. A ani bych to neměnil, protože zápasy na Boxing Day je jeden z vrcholů sezóny, který City každoročně nezvládají

Reagovat
alcantara

Nj, ale to je ich vec, pocet kol je rovnaky. Spicky v PD zase cez zimu drtia Copa del Rey a vacsina z nich sa dostava do zaverecnych kol rok co rok, takze pocet zapasov je proste zhruba totozny.

Reagovat
spider_8

Jenže v polovině zápasů špičky PD je rozhodnuto po poločase, druhý už se jen dohrává a nahání skóre. V PL obvykle musíš bojovat až do konce a to ubere hodně sil.

Reagovat
smazaný uživatel

bayern,sporting,psg-1,porto moskva-2 avklad 1libra vyhra 110libier takto vsadi moj priatel,a prvy krat a ze vraj mu svetky diabli nepomahaju.

Reagovat
smazaný uživatel

Budu musiet kupit volake posily zaisto yaya toureho by som predal prec beha jak zo zavazim na nohach!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Elliasson

Fantazie kluci!!!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele