Add to Google
Přidej na Seznam
Přidej na Netvibes
19.02.2008 20:45 CET
osmifinále - 1. zápasy

Liverpool FC (ENG)   -   Inter Milán (ITA)

2 : 0 (0:0)
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.55 - 2.95 - 2.70
85. Dirk Kuyt
90. Steven Gerrard
-
-4. Cristian Chivu
12. Marco Materazzi
-30. Marco Materazzi
14střely celkem12
4střely na branku3
6rohy2
17fauly14
1ofsajdy3
68%držení míče32%
Liverpool FC: Jose Reina, Jamie Carragher, Sami Hyypia, Steve Finnan, Fabio Aurelio, Steven Gerrard, Ryan Babel (72. Jermaine Pennant), Javier Mascherano, Lucas (64. Peter Crouch), Fernando Torres, Dirk Kuyt
Inter Milán: Julio César, Marco Materazzi, Cristian Chivu, Ivan Cordoba (76. Nicolas Burdisso), Maicon, Maxwell, Javier Zanetti, Dejan Stankovič, Esteban Cambiasso, Zlatan Ibrahimovic, Julio Cruz (55. Patrick Vieira)
Rozhodčí: Frank De Bleeckere (BEL) - Alex Verstraeten (BEL), Peter Hermans (BEL)
Diváci: 41.999

Liverpool zúročil přesilovku a porazil Inter Milán

Liverpool měl nad Interem navrch, jako v tomto souboji Torres nad Maxwellem (© sports.yahoo.com)
 
Fotbalová Evropa vstoupila do vyřazovací části Ligy mistrů a Liverpool opět potvrdil, že je týmem, kterému tato soutěž svědčí. O tom se mohl přesvědčit na vlastní kůži Inter Milán, který je po prohře 0:2 na Anfield Road blízko vyřazení. Ráz utkání ovlivnilo vyloučení hostujícího obránce Marka Materazziho.

Začátek utkání byl hlavně boj. Diváci mohli vidět tvrdé souboje, které se staly osudné pro stopera Interu Materazziho. Ten byl ve 30. minutě vyloučen po druhé žluté kartě. Od té doby Liverpool přehrával svého soupeře, a to hlavně v záložní řadě. Více než územní převahu a pár šancí však nevytěžil. Ve 39. minutě se šikovně uvolnil Babel, ale tvrdá střela šla hodně mimo branku. Inter se zaměřil na precizní obranu, která zdobí nejeden italský tým, ale zároveň nevynechal jedinou možnost k rychlému protiútoku. Do kabin se tak odcházelo za nerozhodného stavu.

Hned na začátku druhého poločasu došlo k nedorozumění mezi brankařem domácích Reinou a obráncem Hyypiem. Toho využil Cambiasso, ale jeho střela šla mimo. V 54. minutě došlo k prvnímu střídání, když Cruze vystřídal Vieira. Ten hned o několik minut později nastřelil nešťastně Kuyta, od kterého se odrazil balón k volnému Torresovi. Útočník domácích běžel sám na branku, ale brankář hostí Julio César vyrazil na roh. V 61. minutě nastřelil Gerrard v pokutovém území ruku Vieiry, ale píšťalka rozhodčího zůstala němá.

V té době sílil tlak domácích, který se ještě zvýšil příchodem střídajících hráčů Pennanta a Crouche. Druhý jmenovaný měl hned šanci v 74. minutě, když se k němu dostal míč po nepřesné hlavičce Córdoby. Ten se po dopadu zranil a musel být vystřídán Burdissem. Střela Crouche šla však vedle. Když už se zdálo, že Inter dosáhne svého, přišla 86. minuta. Přetažený centr doběhl Finnan, přihrál Pennantovi a ten odcentroval do pokutového území, kde stál nepokrytý Kuyt. Ten otřel svou střelu o obránce hostí Maicona a vsítil první gól utkání.

To však nebylo vše. Šok pro Inter přišel v 90. minutě, když Gerrard vystřelil napříč pokutovým územím a jeho střela, po odrazu od tyče, skončila za zády brankáře Césara. Hosté se již na nic nezmohli a jsou jen kousek od vyřazení z Ligy mistrů. Inter odehraje odvetu na San Siru o týden později, než ostatní celky, protože by došlo ke kolizi s AC Milán, který hraje doma ve stejnou dobu s Arsenalem.
Autor: Aleš Cahlík / uefa.com
Počet zobrazení: 2866
Komentáře (112)
Devil
15.02.2008 11:43
Tezko tipovat postupujiciho sance jsou 50 na 50 . Fandit budu Reds a myslim ze doma zapas zvladnou , horsi to bude v Milane ! tip .-2:1
MUFC
17.02.2008 03:44
Live.bysme to prali jakozto fandove MUFC a cele anglicke kopane,ale mame obavy ze na Italy stacit nebudou.
Letosni projev "reds"=hodne za prumerem.
Postup: Inter Milan CF.
Mickee
17.02.2008 16:50
Pro me je tento zapas jasny. Vyhra interu. Liverpool se v poslednich zapasech moc nepredvadi. tip: 1:2
Kiri
17.02.2008 20:03
Liverpool je v herním útlumu a nedaří se jim. Inter naopak v laufu. Dvojzápas se z tohoto hlediska zdá jednoznačný. Myslím si, že toto utkání ale skončí velkým překvapením. Liverpool zvítězí 1:0. Doma pak bude na Interu Milán, aby nás všechny přesvědčil o obdivuhodné formě a dokázal postoupit - já jim VĚŘÍM.
sesty
17.02.2008 20:51
doma liv´pool zvitezi, reds se dokážou hecnout když je potřeba. tip 2:0
Pharrell
18.02.2008 16:43
vyhra Reds ale myslim si ze to na postup stacit nebude
Host
18.02.2008 21:09
2:2
Liquid
19.02.2008 07:10
Tip 0-0, odveta 3-1 pro Inter
bary72
19.02.2008 08:47
Domácím se vůbec nedaří, na co šáhnou, to zkazí. Ale obzvláště v LM si už nemohou dovolit zaváhání. Budou dřít do úmoru a chtějí si vytvořit před odvetou alespoň minimální náskok. Inter Milán je na to celkově daleko lépe, ale přijíždějí na Anfield Road hlavně neinkasovat. Nakonec mi tedy vychízí remíza. Tip 0:0.
rekso_O_nek
19.02.2008 08:52
Nee 0:0 to nebude...
maccalfc
19.02.2008 09:17
Z tých vašich tipov sa naozaj musím smiať:-) Žiadny prehľad o futbale...ako niekto môže posudzovať zápas podľa toho,ako sa tomu či tomu klubu v lige darí alebo nedarí.INTER AJ V MINULEJ SEZONE MAL DOBRU FORMU A VEĽKÉ OČI A V LIGE MAJSTROV NEBOLO Z TOHO NIČ! Ak Rafa postaví tú správnu "jedenástku",tak Inter nemá žiadnu šancu. Atmosféra na Anfielde je celkom iná v pohároch ako v Premiership.
frostiee
19.02.2008 09:31
No way!!!
Liquid
19.02.2008 10:20
S tím že ostatní nemají žádný přehled o fotbale si dost přestřelil, sice máš pravdu že Liverpool za poslední roky dochází vůbec z anglický ligy nejdál v LM,ale teď je tam strašná nemohouctnost, viděl sem zápas proti Barnsley a žádná rezerva tam nehrála.Problém dle mého je,to že Rafa to právě střídá až moc a ještě sou všichni pod velkým tlakem,který nezvládají, ale přesto abych obhájil tipy si myslím, že nebudou daleko od postupu, jak sem psal doma 0-0, na San Siru vyrovnají na 1-1 což by jim stačilo, ale Zlatan v závěru rozhodne. Ale je to jen tip, realita může být jistě jiná. Pro mě je Inter letos vůbec největší favorit na celkový vítězství a 2.ACM , třeba přes Lyon byste přešli, ale v této dvojici stejně jako většina věřím Interu, ale jemi to celkem jedno kdo půjde dál. Fandím Chelsea, Seville a Celtiku, kterej ale Barcu nedá.
vandertom
19.02.2008 16:28
s části souhlas..ale jen s casti
maccalfc
19.02.2008 09:23
Na poháre chodí na AR celkom iná sorta fans,ktorá je ďaleko hlučnejšia ako "permanetkové kravaty" na Premieship! INTER niečo podobné zažije ako v roku 1965,keď sa nestačili diviť a vtedy najlepšie mužstvo sveta prehralo na Anfield road 3:1 aj s tým svojim slavnym catenaciom! Odveta na San Siro bola jedna veľká fraška s podplatenym rozhodcom,ale dnes to už tak zaujímave nieje,však pán Moratti!
rekso_O_nek
19.02.2008 09:29
A ty velký odborník fotbalu můžeš odhadovat výsledek podle minulé sezony????
SIDI
19.02.2008 09:29
No, opravdu tezko tipovat. Nejjistejsi mi prijde -2,5 golu
frostiee
19.02.2008 09:31
Dnes nebude v Lpoole vyhrávat beatles, ale Pavarotti!!! Bude to krásná bitva, ale ruku na srdce. Lpool nato nemá..Inter nastoupí skoro v najsilnejší zestavě: prví zápav: 1:2, odveta 3:1. At žije tok 1965 a cesta za titulem s Giacentem facchettim!! FORZA INTER
Snomula
19.02.2008 10:36
bihužel liverpool je velmi z formy a na silný inter nemá šanci benítez za chvíli pude
bruce
19.02.2008 10:49
zase až tak jednoznačně bych to také neviděl, LFC je sice v totálních sračkách, Rafa je totální kokot, který se nikdy nepoučí z chyb a nikdy nepochopí zákonitosti anglické ligy a nikdy se nenaučí pořádně nakupovat......ale v jedné věci je opravdový machr -dokonale pripravit tým na JEDEN konkrétní zápas......a když hráči dodrží taktiku a mají i potřebné štěstí, tak jim to vychází......otázka je, jak se mu toto podaří nyní, natahal si totiž do LFC absolutní hráčský odpad bez vůně a zápachu a zbavil se bojovníků typu Didi Hamanna, obrana ´krutě stárne, no uvidíme......vidím to 50:50....
FAN LIVERPOOL FC
19.02.2008 11:28
myslim že inter i liverpool maji stejne šance ,ted' nezaleži na tom jak se jim daři v lize liga mistru je upe něco jineho , bude to určitě zajimavi vyrovnany zapas muj tip 3:2
M11
19.02.2008 13:30
1-0
Juventus
19.02.2008 13:57
1:3
7CrIsTiAnO.RoNaLdO
19.02.2008 14:15
V tomto zápase to bude boj Torres vs Ibrahimovic, ale já věřím Liverpoolu. Jsem Fans United, ale přál bych postup Liverpoolu, jelikož Steve Gerrard má můj velký obdiv. Věřím, že na San Siru moc neuhrjaí, ale dnes na Anfiled Road to bude tvrdý boj, který nakonec vyhraje Liverpool, hlavně díky Torresovi a Gerrardovi. Celkově si myslím, že Liverpool postoupí.
BloodFist
19.02.2008 14:40
mno co sledujem posledne zapasy L´poolu tak Gerrard to tam dost kazi, skoro kazdu prihravku, podla mna ked bude mat svoj den D Carragher tak inter nema sancu , cez neho nic neprejde
Ol!ver
19.02.2008 15:34
Liverpool musi vyhrat
amor
19.02.2008 14:25
Moj tip dnes 1:3,postupi Inter,doma vyhra 2:0...
vandertom
19.02.2008 16:22
Liverpool - Inter 4-2.... bude hodně golu,a vyhraje liverpool...nemuzete srovnavat anglickou ligu s LM! Inter to v LM taky moc neumi,za posl 5 let nebyl dal jak v ctvrfinale,letos taky ne vypadne hned ted! Budu drzet liverpoolu,i kdyz se jim nedari! Za Lpool hraji lepsi hraci jak v interu...na tech klicovich Reina lepsi jak Cesar,Torres lepsi jak zlatan,Gerrard lepsi jak Stankovic,Carragher lepsi jak Materrazzi,na stejne urovni se samuelem...Xabi Alonso stejna uroven jako Vieira...ne-li lepsi o trochu!!
rominho
19.02.2008 16:40
Jajinek
19.02.2008 16:48
Jeste, ze jsi nedodal Finnan lepsi jak Maicon... Takto to posuzovat je opravdu trefné
vandertom
19.02.2008 16:50
tak zalezi na uhlu pohledu,ja to vzal takhle,prtz predtym tu uz bylo receno secko
rominho
19.02.2008 17:02
Ty si si evidentne vybral hracov, ktori sa ti hodia.

Maicon lepsi ako Finna, Chivu lepsi ako Riise/Aurelio, ani s tym Ibrahimovicom, ci celkovo zalohou nesuhlasim.
vandertom
19.02.2008 17:08
podle mě je Torres lepsi...i Gerrard...mozna ten xabi alonso neni lepsi no,ale,nezaostava o moc
Inter
19.02.2008 17:40
vandertom: Mluvíš(tedy píšeš) hodně odvážně.4:2?Neřekl bych.4 góly určitě nedostanem.K tomu hodnocení se radši vyjadřovat nebudu,rominho to prakticky napsal ze mě. Jen k těm brankářům.Viděl jsi letos vůbec chytat Julia Cesara?Udělal jedinou(velkou) chybu a to při zápase s Parmou,kdy pustil gól z přímého kopu,který mohl chytit.Letos je naší velkou oporou a věřím, že to ukáže i na Anfieldu.
vandertom
19.02.2008 20:10
kdo ví...myslím ze padne hodne golu....a nevim proc by nemohlo ted...interu se v Anglii moc nedari,a Lpool umi hrat LM ,dava dost golu..je to jen tip..a Cesar je podle me o neco horší nez reina
Cenda
19.02.2008 17:23
Staci ohlidat Gerarda,dat trosku do tela Toresovi a Liverpool je v pasti.Nechci aby do vyznelo jednoduse,ale rozhodne na to Inter silu ma.Navic ma v tymu vyborne zakoncovatele, ktery si se stestim primo tykaji.Muj tip 0:1.
maccalfc
19.02.2008 22:43
Ako hral ten Váš skvelý Inter na Anfield road?? ))) Liverpool nie je žiadna zasratá seria A, kde nerrazurri nevie nik poraziť!!! Arivederci Inter ala Champions league!!!!
Inter
19.02.2008 22:47
Nepodali jsme dobrý výkon, hrát o 10ti proti ostrovnímu celku je těžké.Nicméně, ještě není nic rozhodnuto.
Devil
19.02.2008 22:48
Tak myslim ze zapas hodne ovlivnilo vylouceni Materrazziho , ale to nemeni nic na faktu ze Liverpool si pekne zadelal na postup ! joooooo !!!!!!!!
mes
19.02.2008 23:25
Veru pravda
Shevchenko
19.02.2008 22:53
Jo! Super, tak se mi dneska bude skvěle spát, díky LFC! Doufám že si to už uhlídají, a vy Nerazzurri nechte kralování evropy jinému týmu z Milána.
FranCesc & Zlatan
20.02.2008 12:06
Doufám, že Ac dostane bůra
vandertom
20.02.2008 16:25
taky se na to těším go gunners
R22
19.02.2008 23:15
mno tak jsme opět ukázali, že jsme týmem stvořený pro LM :)
Inter měl velký problémy se dostat za půlku, natož pak do našeho vápna :)
postup už si pohlídáme
mes
19.02.2008 23:21
Pre LM ssssssste naozaj stvoreny ale Preniership to neni take vyrazne
mes
19.02.2008 23:21
Strelili vôbec na branu?
mes
19.02.2008 23:22
Postup je isty aj podla mna
FranCesc & Zlatan
20.02.2008 12:07
V 10ti lidech to jsou velký problémy
R22
20.02.2008 13:22
měli problém se tam dostat i v čase kdy hráli v 11 :)
a vymlouvat se na to, že hráli v 10 je blbost, pokud někdo poruší pravidla tak nazdar...nehledě na to, že jsme ještě měli kopat penaltu za tu ruku ve vápně, tu viděl každý jen rozhodčí ne...
Riman8
19.02.2008 23:28
Tak dneska se opet ukazalo co to vlastne ten inter je zac. Absolutne osklivej fotbal, derava obrana, udejchana zaloha a nevyditelnej ( buh ) Ibra. S tou italksou ligou neni neco v poradku. Posledni serie zapasu interu vyhrana jen s pomoci rozhodcich, ale diky bohu v Evrope je Moratti kratkej. A to vubec memluvim o tom, ze to mohlo bejt minimalne 5:0 nebejt dobryho Julia C. Uz do ty LM radsi nelezte, at si si z ty ostudy nepostavite novej stadion.
mes
19.02.2008 23:31
to je dobre
Jajinek
20.02.2008 02:08
Inter
20.02.2008 06:10
A kdepak byly nějaké řeči po hokejovém zápase s Manchesterem?
FranCesc & Zlatan
20.02.2008 12:08
oni hrajou i hokej?
mes
19.02.2008 23:32
J:Cesar ich podrzal ?CO?
Riman8
19.02.2008 23:35
Ale jinak to byl krasnej zapas, avsak skoda ze se hral jen na jedny pulce.
mes
19.02.2008 23:36
To nevadi forza LIVERPOOL
Zajda
19.02.2008 23:40
Na dvou...1.poločas na levé....2.poločas na pravé
YNWA..VIVA LIVERPOOL
Riman8
19.02.2008 23:37
no rekl bych, ze vychztal dve tutovky. A za prvni gol nemohl, protoze mu stinil obrance.
mes
19.02.2008 23:39
zevraj to bol ako vlastenec?
Cenda
19.02.2008 23:39
Cely zapas podelal sudi.Kontakt tam byl v obou pripadech,ovsem to co z toho vzeslo je hodne diskutabilni.
mes
19.02.2008 23:41
To je nieco s tou CERVENOU kartou?
mes
19.02.2008 23:40
Idem off .Dobru noc!
andrejko6
19.02.2008 23:43
akoze tie zlte karty pre matterazziho..no dost divne..ale aj tak fandim lvpoolu a viem ze postupi:)
mes
19.02.2008 23:44
JA mu tiez verim .
1860
20.02.2008 00:02
cervena byla opravnena, za drzeni protihrace je zluta karta, to ze nekteri rozhodci berou na "zlute" hrace ohled a vylucujou je az za brutalni zakrok je vec jina.. vsadil bych se, ze v italii by dostal ztezi jednu zlutou..
mes
20.02.2008 00:04
Tak som rad . A diky
ital
20.02.2008 08:12
viděls ty zákroky?
1860
20.02.2008 13:33
jasne ze sem je videl, rukou si ho dvakrat pridrzel, a pridrzeni je zluta karta.. nevim co bych mel dodat..
Riman8
20.02.2008 00:04
blaznis!!!! v italii by dostal zlutou torres, za simulovani a hlavne teda za prachy
mes
20.02.2008 00:06
Ale mas pravdu tam piskaju zakerne
Riman8
20.02.2008 00:08
mes
20.02.2008 00:10
nesmej sa je to pravda Taliansku liu kazia rozhodcovia
Riman8
20.02.2008 00:11
ja se smeju protoze, je to pravda a naprosto s tebou souhlasim.
mes
20.02.2008 00:12
Dakujem
Cenda
20.02.2008 01:05
Tak ten prvni faul co ho Tores predbehl to byl od rozhodciho nejapny zert.Stejne tak jak Materazzi mohl faulovat Tores mohl prifilmovat.A ten druhy jsem vydel z blizka ruka na rameni ovsem Tores jeste zabojoval a jak vydel ze je to v trapu tak se na efekt skacel.Rozhodci asi driv piskal basket ci co?
Snomula
20.02.2008 07:45
liverpool vyhrál díkyy panu rozhodčím stěží jeden faul materazziho byl na žlutou a ten vůl to teda pískal překvapil mě gerrard který hrál na hovno a pak štastný gól
7CrIsTiAnO.RoNaLdO
20.02.2008 07:57
Toto utkání hodně rozhodla červená karta, ale i tka měl Liverpool převahu a připadal mi mnohem chytřejší us míčem, než hráči Interu, kteří byli bezradní. Gerrard opět ukázal proč je takovým vůdcem a mě jen mrzí, že nepřestoupil v mládí do Manchesteru United, protože to bylo možné. Ten slavný Ibrahimovic neudělal nic, ovše tím bych nechtěl vyzdvihovat Torrese, který pouze vykartoval Materazziho a spálil jednu tutovku. V odvetě to vidím na postup Liverpoolu, protože zápas skončí remízou.
Vrato
20.02.2008 08:13
Vcera som pozeral zaznam - statistika striel bola 23:3 pre domacich, z toho na branku 7:0. Neviem, ale bud na tejto stranke alebo v TV si niekto statistiky vymysla? Podobne sa to odlisuje aj pri zapase AS Rim - Real, dalsie clanky (aspon statistiky) radsej nebudem citat.
ital
20.02.2008 08:24
Je mi Interu líto. Sice konečně poznal, jak se asi obvykle cítí jeho soupeř, ale nemuselo to být zrovna v tomhle zápase...
DelPiero137
20.02.2008 08:43
Opat sa ukazala kvalita Interu a nic by na tom nezmenil ani fakt, keby Materazzi nebol vyluceny... Na Seriu A staci hra ktoru Inter predvazda : branit a s utocnikmi ako Ibrahimovic daju vzdy nejaky ten gol, niekedy aj s pomocou rozhodcou... Ale na Ligu majstrov to zdaleka nestaci a kazdy rok sa to len dokazuje. Valencia, Liverpool, postup oz zakladnej skupiny neisty. Inter ma a vzdy mal len velke reci ale vykon ziadny. Akurat ze teraz sa im v lige dari. Inter na to nema ani hracov aby nieco vymyslel proti silnemu superovi. Najofenzivnejsi hrac s technikou je tam Figo a ten ma uz 35... Takze dalsie sklamanie, alebo skor kruta realiata kvality tohoto muzstva...
Martin.Z
20.02.2008 08:52
interu se proste v LM nedari v tech par poslednich minutách je liverpool zničil
Juventus
20.02.2008 08:52
Vedení Interu v Serii A je mě záhadou,jak už tady bylo řečeno oni nemají vůbec tým na to aby někoho přetkačili,jejich hra je defenzivní a troufám si říct že mají daleko horší hráče než AS Řím nebo AC.Ať se na mě Interisti nezlobí ale podle mě máte v Itálii hodně suilné páky a rozhodčí máte podmazané,jinak si nedovedu ten náskok vysvětlit,hrajete nejtragičtějí fotbal v LM,vaši hráči sou strašní,žádnej špílmachr,hrůza děs.LM není Serie tam tak silné páky nemáte.
Inter
20.02.2008 09:38
Á,juventino. :) Naše hra je defenzivní?Ale máme nejlepší útok v lize, ale to už se nebere že?(samozřejmě do toho nezapomeňte připočítat penalty..) Problém je v tom,že máme hodně defensivně laděných záložníků: Cambiasso,Vieira,Dacourt,celkem i Stankovic a nově příchozí Maniche taky není nějaký špílmachr.Naše útočná hra vychází spíš přes krajní obránce a někdy Zanettiho.Maicon hodně podporuje útočnou fázy hry a z leva je to buď Chivu nebo Maxwell.Ono by to chtělo v létě obměnit zálohu.Já bych prodal Césara(záložník),asi i Solariho(toho jsem si nikdy neoblíbil a jeho výkony se mi nelíbí),Figo pravděpodobně skončí a možná bych prodal i Dacourta(máme mladíčka Pelého,který se jeví celkem slušně).To by tam zbyl Jimenez(kde bych jeho hostování proměnil na trvalý přestup),Vieira,Stankovic,Cambiasso,J.Zanetti,Chivu/Maxwell.Chtělo by to přivést playmakera a křídlo(byl bych neuvěřutelně šťastný, kdyby to byl Quaresma).Teď k tomu že máme horší hráče než AS nebo AC.Jak na kterém postu..Je známo, že naše záloha nepatří mezi nejlepší,v tom je na tom AC i AS mnohem lépe.Brankáře,obranu i útok máme kvalitní..K tomu že podplácíme rozhodčí-zdržim se komentáře..Nejtragičtější fotbal v LM?Nepovede se nám zápas s Liverpoolem a už jsme tragédi..Super dedukce,bravo!Celkově mi tvůj názor připadá hodně zaujatý..
alias
20.02.2008 09:05
Oboustraně mizerný výkon. Liverpool měl štěstí, že hrál dvě třetiny proti desíti a v závěru ho spasily dva šťastné goly. Inter nepředvedl vůbec nic. Pokud někdo neusnul z předváděného fotbalu tak zaručeně z uspávajícího projevu komentátora, který zapadl do rámce celého utkání.
Juventus
20.02.2008 09:50
Interisto:Já nejsem zaujatýera sem vám fandil,ale zklamali ste mě,fandím italskému fotbalu a musím říct že vy děláte v evropě jen ostudu,to nesoudím jen podle jednoho zápasu,vy tak hrajete každý rok upachtěný fotbal,to není dobrá reklama pro italský fotbal.Někdo se podívá na italský fotbal jednou za rok a hned si tam zapne Inter a řekne si,ten italskej fotbal je hnusnej a příště už se dívat nebude.Štve mě to z toho hlediska že zase pár tupců bude říkat že itaslkej fotbal stojí zahovno,i když my všichni co fandíme italskýmu týmu víme že to tak není,protože to sledujem a víme jakou předvádí hru.Prostě mě to mrzí že ste předvedli zase holomajznu a pak se bude říkat jo ten fotbal hrají strašně a přitom nikoho nebudou zajímat perfektní výkony AS a spousty dobrých zápasů co dehrálo AC např proti MU nebo Juve proti Realu a spousty dalších případů.Štve mě že ste předvedli takovou bídu a opět.
Inter
20.02.2008 09:58
V tom s tebou souhlasím. Je pravda, že LM prostě neumíme, štve mě to..Flintu do žita ještě letos neházím, ale stejně ta odveta bude hodně těžká.Snad předvedeme o mnoho lepší výkon, protože včera to bylo na Sice jsme hrálo o 10ti, ale i tu půlhodinu, co jsme hráli v plném počtu jsme VŮBEC nic nevymysleli..A jestli to Cordobovo zranění bude vážné, tak jsme vlastně bez stoperů..To by obrana vypadal asi takto:(z prava) Maicon-Burdisso-Chivu-Maxwell.To by se podle mého Julio docela zapotil..Snad to dneska zvládne AC.
Juventus
20.02.2008 10:13
Já pořád Interu věřím že postoupí,sice vidím malou šanci ale je,myslím že pokud dáte první gol do poločasu,tak to může vyjít,ale nesmíte to moc otvírat.Bude to těžké,ale ještě Interu věřím!Určitě budete hrát líp jako v Anglii to bezdepat,budete doma,takže to bude vypadat jinak.Dneska doufám AC uhraje přijatelný výsledek,nevěřím že vyhrají,ale přijatelný výsledek třeba 2:1 si odvést můžou!
Garrard
20.02.2008 10:40
protoze inter neni zvykly prohravat jakmile dostane prvni branku on tak uz to neotoci ( vetsinou ) v lize neprohrava vubec a tak neni na to zvykly ! odveta 2:2 nebo 2:1 pro inter
Juventus
20.02.2008 11:07
no já myslím že Inter už v téhle sezoně dostkrát prohrával viz.s AC milán,zrovna se mě nechcou hledat statistiky kolikrát prohrával ale určitě dostkrát třeba s Parmou doma ještě si vzpomínám.To není o tom že neumí hrát když prohrávají,prostě jim to nesedlo.
Ol!ver
20.02.2008 11:32
M11
20.02.2008 13:14
Materazzi.. vzdy me tak potesi videt ho odchazet predcasne ze hriste... sance Lpoolu do odvety nemohly byt vetsi... 80 - 20 pro anglany
Jajinek
20.02.2008 13:23
http://www.fcintermilano.com/clanek-1220-jak-inter-o-ligu-mistru-pravdepodobne-prisel
FERRYMACHINE
20.02.2008 15:36
no prvně bych chtěl říct ze Materazzi byl z fernadnda úpně hotový a řekl bych že červou by dostal i později kdyby mu ji nedal ve 30 minutě. 100% zasloužený výsledek literpool hrál luxusní fyzicky nýročný match a bil ty italy od začátku do konce. Pravda je že kdyby je neposlal do deseti asi by se hra i vyrovnala, ale jako fanda arsenalu co preferuje anglický styl hry to bylo super takhle likvidovat italy. Nicméně rozhodnuto není!
vandertom
20.02.2008 16:35
nádherný výsledek...Inter si ani neškrtl,dnes vyhoří AC a su spokojen
Leite
20.02.2008 16:44
Tento zápas ovlivnil skandální výkon hlavního rozhodčího. První žlutá karta neměla vůbec být. (Torres krom toho simuloval celý zápas, tak doufám, že sem zase nějaký "chytrák" bude psát, že týmu z PL nesimulují). Hned v úvodu dal ještě neoprávně žlutou kartu Chivovi a tím "požlutil" obranu Interu, což má velký vliv na hru obránců po celý zápas. Hráči Liverpoolu nedostali za celý zápas za ostřejší zákroky ani jednu žlutou. Navíc když se Inter dostal prostřednictvím Ibrahimovice (což byl jediný útočník po odchodu Cruze) do útoku, tak mu rozhodčí písknul snad každej dotek s míčem jako faul - takže zkrátka Inter nemohl útočit.
wector
20.02.2008 17:34
Sice Torres vždy spadl nasimulovaně až po zákroku, ale každý zákrok byl na kartu. Podle pravidel ani nemusel padat, držení dresu se má trestat žlutou, takže Materazzi zaslouženě ven, Torres měl za ta divadélka minimálně jednu žlutou dostat taky.
Io sono Interista
20.02.2008 17:19
tak se mi zdá že sou tu jen samý děti, takový věci co tu píšete a to všude, jeden napíše vyhraje ten a ostaní se mu smějou a melou "tak co lamy a podobně"

tak kdo to viděl musí uznat chybu rozhodčího ,ta první žlutá se dávat určitě neměla, rozhodčí nakopat do prdele, to je hrůza tohle si dovolit v Lize mistrů!!!

uplně to skazilo zápas ,nedalo se koukat , nebejt týhle chyby tak Inter neprohrál , ale i tak vyřim že postoupí Inter ,bude hrát útočně a síla Liverpoolský obrany je mizerná , Inter má na to aby šel dál
Leite
20.02.2008 19:20
A nejen tehle zápas, ale i celý dvouzápas. A když Inter kvůli jeho chybám nepostoupí, tak i celou Ligu mistrů.
R22
20.02.2008 20:16
a ta ruka hráče interu milán ve vápně byla v poho, že ?
Leite
20.02.2008 21:14
No tak zaprvé by měl upřesnit, o jakou ruku z těch třech se jednalo. Zadruhé všechny tři byly v souladu s pravidly (2 nastřelené od protihráče a u třetí si Vieira chránil obličej). A navíc toto lze pak brát jako kompenzaci za předchozí špatné vyloučení, které tomu předcházelo Tudíž faktem zůstává, že rozhodčí poškodil Inter.
Leite
20.02.2008 21:49
* bys
R22
22.02.2008 17:13
nemyslim nastřelený a prej chránil obličej tak ty si vtipnej
M11
20.02.2008 17:35
M11
20.02.2008 17:35
100
Inter
20.02.2008 20:50
mixaldca
20.02.2008 18:55
Tak si to zoberte: Inter prehrá za rok tri stretnutia na vrcholnom fóre, z toho dve v LM . Nemá horšie mužstvo ako L´pool, jednoducho a proste mu zápas vo všetkých smeroch včera nevyšiel. Ak dokáže doma obhájiť svoju skutočnú hru tak ako to doma predviedol L´pool, bude to ešte veeľmi zaujímavé. Oba tímy mám rád, postup prajem Interu .
Io sono Interista
20.02.2008 19:35
A kdo si pamatuji lonskej zápas s Valencii venku jak Albiol rukou na čáře chytl míč,to byla jasná ruka a díky tomu sme nepostoupili, takže jestli letos nepostoupí díky rozhodčímu
Riman8
21.02.2008 03:10
je opravdu velmi zabavne cist zaryte fans interu, jak brani svuj klub, ale misto toho, aby napsali: ano hrali jsem napicu, tak za to muze rozhodci. Jestli ti pride, za vylouceni Marca, trikrat neodpiskana ruka, jasna jako Brno, jako nedostatecna kompenzace, tak si interni idiot, pravda je proste takova, ze inter neni velkoklub, protoze nedokaze bojovat jinde, nez v taliansku ( jak tam bojuje, to uz je jina vec ze??? ) Naproti tomu Roma dokaze porazit Real, a inter hraje tak, ze by zadnou LM vubec obtezovat nemusel.
Leite
21.02.2008 12:01
Tak zaprvné se snad všichni na tomto webu shodneme, že kompenzace v pískání je věc nesprávná a plyne z přechodzí chyby rozhodčího. To, že Inter hrál špatně snad každý viděl, nicméně lépe v dané situaci hrát nemohl, takže nevím, proč mám tu "novinku" oznamuješ. Ty 3 tebou zmiňované ruce byly všechny v souladu s pravidly, takže také nechápu, proč s tím argumentuješ. Pak tvrzení, že Inter není velkoklub nechám raději bez komentáře, stejně tak jako slovní spojení "interní idiot".
Inter
21.02.2008 17:14
No, penalty v souladu s pravidly.. Zahrát takhle rukou,( jako Vieira), a udělal by to náš soupeř v Serii A, tak pravděpodobně kopeme penaltu a posloucháme zde milion řečí..Já uznám, že minimáně ta ruka Vieiry měla být posouzena jako penalta.
bary72
21.02.2008 20:51
Liverpoolští se probrali ve správnou dobu. Zatím je to ale poloviční úspěch. Nakročeno mají ale dobře, nutno podotknout, že jim to bohužel Inter Milán hodně mizerným výkonem sám usnadnil. Rovněž ČK pro Materaziho byla velice přísná. Odveta bude tuze zajímavá a sám jsem zvědav s jakou taktikou se Liverpool představí, někdy mi přijde, že mu opravdu více svědčí venkovní utkání více oproti domácímu. Momentální šance na postup jsou jemně vychýleny pro Liverpool.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
28.07. Liga mistrů - výsledky
Výsledky středečních prvních zápasů třetího předkola Ligy mistrů: Aktobe - Hapoel Tel-Aviv 1:0 (67. Smakov z penalty), BATE Borisov - FC Kodaň 0:0, Šeriff Tiraspol - Dinamo Záhřeb 1:1 (35. Erokhin - 3. Sammir), Debrecen - FC Basilej 0:2 (34. Stocker, 90. Xhaka), Young Boys Bern - Fenerbahce 2:2 (18. Dudar, 89. Costanzo z penalty - 5. Emre Belözoglu, 42. Stoch), Ajax - PAOK Soluň 1:1 (13. Suarez - 72. Ivič), AIK Solna - Rosenborg 0:1 (33. Henriksen), Partizan - HJK Helsinki 3:0 (8. Iliev, 42. Ilič, 90. Cleo), Braga - Celtic 3:0 (26. Alan z penalty, 76. Elderson, 88. Matheus).
27.07. Předkolo Ligy mistrů - výsledky
Úterní výsledky prvních zápasů třetího předkola Ligy mistrů: Omonia - Salcburk 1:1 (90. z penalty Lua Lua - 8. Zarate), Litex Loveč - Žilina 1:1 (79. Tom - 65. Majtan), Dynamo Kyjev - Gent 3:0 (19. Jarmolenko, 80. Ševčenko, 90. Zozulja), Unirea - Zenit 0:0, Sparta - Poznaň 1:0 (76. Brabec), TNS - Anderlecht 1:3 (52. Jones - 7. Kljestan, 18. Legear, 73. Suarez).
27.07. Sparta první zápas vyhrála
Sparta Praha zvládla vstup do třetího předkola Ligy mistrů, když doma porazila Lech Poznaň. Sparta Praha - Lech Poznaň 1:0 (76. Brabec).
27.07. Poláci dorazili bez výtržností
Více než dvě tisícovky polských fanoušků, kteří dnes přijeli do Prahy na jedno z nejrizikovějších fotbalových utkání roku mezi Spartou a Lechem Poznaň, dorazili ke stadionu na Letné bez výtržností. Před začátkem zápasu třetího předkola Ligy mistrů znemožnila policie asi 50 příslušníkům tvrdého jádra příznivců Sparty, aby se dostali s Poláky do kontaktu.
27.07. Poláci vyrazili na Letnou
Dvě tisícovky polských fanoušků, kteří dnes přijeli do Prahy na jedno z nejrizikovějších utkání roku mezi Spartou a Lechem Poznaň, vyrazily po 18:00 ze Staroměstského náměstí ke stadionu na Letné. Fanoušci tleskají a křičí hesla, podle policie zatím nezpůsobili žádné problémy. Zápas třetího předkola Ligy mistrů se hraje od 20:30, očekává se účast 3000 polských příznivců, kromě Lechu Poznaň mají přijet i fanoušci dalších tří klubů.
27.07. O'Dea hrát nebude
Darren O'Dea bude Celtiku chybět v utkání předkola Ligy mistrů proti Braze. Mladý obránce má zraněné koleno.
27.07. Polský tisk favorizuje Spartu
Ačkoliv mnozí experti tvrdí, že šance Sparty Praha a Lechu Poznaň jsou před dnešním úvodním zápasem 3. předkola Ligy mistrů vyrovnané, podle dnešního polského tisku je na tom tým z Letné lépe. Noviny mimo jiné připomínají velké zkušenosti Sparty z Ligy mistrů, které soupeři chybějí.   
26.07. Bookmakeři i sázkaři věří Spartě
Fotbalisté pražské Sparty jsou před úterním úvodním utkáním třetího předkola Ligy mistrů s polským šampionem Lechem Poznaň favoritem a měli by postoupit. Myslí si to bookmakeři sázkových kanceláří i většina tipujících. "Sázkaři jsou zatím přesvědčeni, že si Sparta s protivníkem poradí. Přes devadesát procent z nich vsadilo na vítězství Sparty," řekl Michal Peterka z Tipsportu. Bookmakeři vypsali na vítězství českého mistra v prvním zápase na Letné kurzy v rozmezí od 1,6:1 u Sazky do 1,72:1 u Synot-Tipu. Ještě větším favoritem je Sparta u internetové společnosti Bwin, u které lze na "jedničku" aktuálně tipovat v poměru 1,55:1. Stejná sázková kancelář nabízí nejnižší kurz na postup Sparty do závěrečného čtvrtého předkola (1,4:1). Z českých společností věří Letenským nejvíce Synot-Tip (1,5:1), naopak nejvyrovnanější průběh dvojzápasu předpokládá Fortuna (1,57:1 - 2,11:1).
26.07. Úterní start Kucky stále s otazníkem
Juraj Kucka nenastoupil v sobotním ligovém utkání proti Slovácku a možná Spartě nepomůže ani v úterý proti Lechu Poznaň. Slovenský záložník sï v odvetě předkola Ligy mistrů proti klubu Liepajas Metalurgs poranil třísla, přesto uvedl, že jeho stav se zlepšuje.
22.07. Lačný si poranil kotník
Sparta Praha se na čas bude muset obejít bez služeb Miloše Lačného. Slovenský útočník si ve středečním odvetném utkání 2. předkola Ligy mistrů s Metalurgem Liepaja poranil kotník, následná lékařská prohlídka potvrdila podezření na poškození vazů. Dobu léčby klub zatím nedokázal odhadnout. "Potvrdilo se, že má poškozené vazy v kotníku. Nyní nemůžeme říct, jak dlouho se bude léčit. U tohoto typu zranění je to individuální a nelze to přesně určit," řekl ČTK mluvčí Sparty Ondřej Kasík.
Další expres zprávy
Poslední zápasy
27.07.
Omonia Nikósie - Salzburg
1:1
27.07.
Dynamo Kyjev - KAA Gent
3:0
27.07.
Litex Loveč - Žilina
1:1
27.07.
Unirea Urziceni - Zenit
0:0
27.07.
Sparta Praha - L. Poznań
1:0
27.07.
TNS - RSC Anderlecht
1:3
28.07.
BATE Borisov - FC Kodaň
0:0
28.07.
FK Aktobe - Hap T-Aviv
1:0
28.07.
Sheriff - Dinamo Záhřeb
1:1
28.07.
Debreceni VSC - FC Basilej
0:2
28.07.
Young Boys - Fenerbahçe
2:2
28.07.
AFC Ajax - PAOK Soluň
1:1
28.07.
FK Partizan - HJK Helsinky
3:0
28.07.
AIK Solna - Rosenborg BK
0:1
28.07.
SC Braga - Celtic FC
3:0
Všechny zápasy
Následující zápasy
03.08.20:00
Hap T-Aviv - Aktobe
info
03.08.20:30
RSC Anderlecht - TNS
info
04.08.18:00
HJK Helsi. - Partizan
info
04.08.18:30
Zenit - Unirea Ur.
info
04.08.19:10
FC Kodaň - BATE
info
04.08.19:30
Žilina - Litex Lov.
info
04.08.19:45
FC Basilej - Debrecen
info
04.08.20:00
L. Poznań - Sparta
info
04.08.20:00
D. Záhřeb - Sheriff
info
04.08.20:15
Fenerbahçe - Young Boys
info
04.08.20:30
Salzburg - Omonia N.
info
04.08.20:30
Gent - Dyn. Kyjev
info
04.08.20:45
Celtic FC - SC Braga
info
04.08.20:45
PAOK Soluň - Ajax
info
04.08.20:45
Rosenborg - AIK Solna
info
Všechny zápasy
Anketa
Které finále Ligy mistrů z posledních let považujete za nejatraktivnější?
Hlasovat
Reklamní sdělení
Eurofotbal on Facebook