základní skupiny - skupina C, 1. kolo
18.09.2007 20:45 CET
2 : 1
(1:1)

Preview: Real Madrid - Werder Brémy

Real Madrid - Werder Brémy. To je pravděpodobně nejžhavější souboj úterní noci, která je zasvěcená osmi zápasům nejprestižnější klubové soutěže v Evropě, Champions League. Při pohledu na soupisku obou mužstev je již předem jasné, že za ideálních okolností budou přihlížející na stadionu Santiaga Bernabeau svědky úchvatné ofenzivní podívané

Real Madrid všechny přesvědčil již o víkendu o své útočné síle, když si hravě poradil s nováčkem Primera Division z Almerie 3:1. I když jeho hra nebyla příliš atraktivní, přeci jen je nutno vzít v potaz, že v létě kádr obohatilo plno nových tváří, které se ještě potřebují s usedlými borci pořádně sehrát.

To zítřejší sok Galacticos, německý mistr z roku 2004, mohl sice celý víkend odpočívat, ale také měli hráči jistě plnou hlavu zážitků ze zpackaného pátečního klání na Vestfálském stadionu s Borussií Dortmund, kde bylo o výsledku utkání rozhodnuto prakticky už po 32 minutách hry, kdy už byl stav 3:0.

I tak záložník "Bílého baletu" Julio Baptista rázně odmítá jakékoliv podcenění soupeře ze strany Realu: "Sice prohráli svůj poslední zápas, ale my víme, že jejich kádr je nabitý kvalitou a individualitami, což může v Champions League rozhodovat zápasy."

Real Madrid má problém se špatnou fyzickou kondicí většiny letních posil. Zvláště pak Robben s Heinzem, kteří přišli nejpozději, pravděpodobně kvůli zanedbané kondici nebudou moci do zápasu s Brémami zasáhnout. A do třetice všeho zlého. Obránce Pepeho, také nové akvizice Galacticos, trápí zraněné stehno a do tohoto střetnutí jen těžko zasáhne. Na druhou stranu madridský kouč Bernd Schuster už může naplno počítat s Van Nistelrooyem.

To Werder se zatím nepříliš zdárně potýká s odchodem forvarda Kloseho, se kterým odešly důležité góly, které v zápasech, jako byl třeba ten s Dortmundem, Brémám chybějí. A mohly by chybět i v Madridu. Zatím nemá Klose v nikom z momentálního kádru Werderu důstojného nástupce. Sanogo sice vstřelil ze 4 zápasů v Bundeslize 2 góly, ale žádnou jistotou v zakončení nepřekypuje. Navíc ho nikdo z jeho kolegů ani v nejmenším nepodporuje - Rosenberg ani Almeida nedali ještě ani gól.

Real je díky lepší momentální formě a výhodě domácího prostředí pasován do role favorita utkání, ale nevyzpytatelný Werder určitě může s trochou štěstí a bojovnosti vyválčit na Santiagu Bernabeau alespoň bod za plichtu.

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Tomáš Daníček

Vzájemné zápasy

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Real Madrid - poslední zápasy

15.09.2007
Real Madrid
3:1
UD Almería
Primera División
 3. kolo
02.09.2007
Villarreal CF
0:5
Real Madrid
Primera División
 2. kolo
25.08.2007
Real Madrid
2:1
Atl. Madrid
Primera División
 1. kolo
19.08.2007
Real Madrid
3:5
Sevilla FC
Supercopa
2.z
11.08.2007
Sevilla FC
1:0
Real Madrid
Supercopa
1.z
17.06.2007
Real Madrid
3:1
RCD Mallorca
Primera División
 38. kolo
07.03.2007
Bayern Mnichov
2:1
Real Madrid
OF 2.z
20.02.2007
Real Madrid
3:2
Bayern Mnichov
OF 1.z
06.12.2006
Dynamo Kyjev
2:2
Real Madrid
Sk E
21.11.2006
Real Madrid
2:2
Olympique Lyon
Sk E
01.11.2006
Real Madrid
1:0
Steaua Bukurešť
Sk E
17.10.2006
Steaua Bukurešť
1:4
Real Madrid
Sk E

Werder Brémy - poslední zápasy

14.09.2007
Dortmund
3:0
Werder Brémy
1. Bundesliga
 5. kolo
01.09.2007
Werder Brémy
2:1
E. Frankfurt
1. Bundesliga
 4. kolo
29.08.2007
D. Záhřeb
2:3
Werder Brémy
Liga mistrů
3.př 2.z
25.08.2007
Norimberk
0:1
Werder Brémy
1. Bundesliga
 3. kolo
18.08.2007
Werder Brémy
0:4
Bayern Mnichov
1. Bundesliga
 2. kolo
15.08.2007
Werder Brémy
2:1
D. Záhřeb
Liga mistrů
3.př 1.z
29.08.2007
Dinamo Záhřeb
2:3
Werder Brémy
3.př 2.z
15.08.2007
Werder Brémy
2:1
Dinamo Záhřeb
3.př 1.z
05.12.2006
FC Barcelona
2:0
Werder Brémy
Sk A
22.11.2006
Werder Brémy
1:0
Chelsea FC
Sk A
31.10.2006
Levski Sofia
0:3
Werder Brémy
Sk A
18.10.2006
Werder Brémy
2:0
Levski Sofia
Sk A

Liga mistrů - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Olympiakos Pireus (GRE)
0
0
0
0
0 : 0
0
Werder Brémy (GER)
0
0
0
0
0 : 0
0
Real Madrid (ESP)
0
0
0
0
0 : 0
0
SS Lazio (ITA)
0
0
0
0
0 : 0
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Olympiakos Pireus (GRE)
0
0
0
0
0 : 0
0
Werder Brémy (GER)
0
0
0
0
0 : 0
0
Real Madrid (ESP)
0
0
0
0
0 : 0
0
SS Lazio (ITA)
0
0
0
0
0 : 0
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Olympiakos Pireus (GRE)
0
0
0
0
0 : 0
0
Werder Brémy (GER)
0
0
0
0
0 : 0
0
Real Madrid (ESP)
0
0
0
0
0 : 0
0
SS Lazio (ITA)
0
0
0
0
0 : 0
0

Komentáře (56)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Hlavne se v LM nesmi usnout na vavrinech z vysledku z ligy. Do konce sezony zbyva jeste mnoho kol a Sneijder porad hrat skvele nebude, mozna se i zrani a vysledky se muzou klidne propadnout. Vysledek tipnu 4:2 (RvN,Robinho,Sneijder,Ramos-Diego,Sanogo)

Reagovat
smazaný uživatel

Ja to vidím tak na 3:0, resp. 3:1. Úvod sezóny nám vychádza vynikajúco a zatiaľ nevidím nič, čo by túto situáciu menilo. Súper predsa len nie je práve vo vrcholnej forme, takže mala by to byť ďalšia výhra.

Reagovat
smazaný uživatel

OK, první výhra, tukes ok, nicméně chyby byly. Hlavně Gago a celkem kazil i Guti. Taky by mě zajímalo, proč se Ruud mlel dost často na půlce a nebyl u vápna. Diego fakt dobrej, ale asi by se do současné sestavy nevešel. Bosák nemístné kecy na Robbena A Luhový konečně ve studiu...

Reagovat
smazaný uživatel

V kombinacii ste boli slabi, v braneni este slabsi, ale na druhej strane sa tlacite do koncovky, co je problem Barcelony.

Reagovat
smazaný uživatel

Hrali sme do plných, v bránení to tak vyznieva, pretože nebránime až tak natesno ( súvisí to s našim štýlo hry ) a problém Barcy neexistuje. Ver mne, že je to tak ako som ti to už pred sezónou vravel - hviezdy si to musia medzi sebou ujednotiť, kto má čo na ihrisku robiť, to je celé.

Ale inak čo povieš : dá sa hrať aj s 1 DM, že ?

Reagovat
smazaný uživatel

"dá sa hrať aj s 1 DM, že ?"...niekto snad chcel hrat na dvoch Dm alebo si zase vazquezi nieco nepochopil ?

Ja som hovoril 1 dm + niekto, kto mu bude vydatne vypomahat a momentalne u vas vypomaha Guti a Sneijder, takze som "rad", ze to Schuster spravil tak ako som myslel.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si to totiz myslel asi takto

--------Diarra--------

Robinho---------Robben

---------Kaka---------

A ja som navrhoval nieco taketo :

----------Diarra--------

Lucho-------------Lucho2

-----------Diego--------

No a ake je vase dnesne zlozenie ? To si tu argumentoval tym,ze Schuster rozumie tomu viac ako ja, pritom tam ma 1dm a 2ja, co vedia vypomahat.

Takze vazquezi, co hovoris nato, ze Schuster to spravil velmi podobne tomu, co som ja navrhoval ?

Reagovat
smazaný uživatel

Že se z tebe máme všichni posrat, jaký jsi génius? Ono to zase není tak těžké vybrat ze tří možností, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Pre vazqueza ano.

Reagovat
smazaný uživatel

Tys toho už nakecal rominho, takže pri tebe ma už nič neprekvapí, ani to, že vždy vieš čo si myslím, ani to ako si všetko prekrútiš. Dobre si sa to naučil od svojho katalánskeho EF učiteľa.

Reagovat
smazaný uživatel

"dá sa hrať aj s 1 DM, že ?"

Tym si sa predviedol a to mi staci. Hlupacku.

Reagovat
smazaný uživatel

No comment.

Reagovat
smazaný uživatel

Luhový byl ve studiu, protože se ČT chtěla pomstít Spartě .

Jinak pěknej výkon, kucí, hlavně Marcelo. HALA MADRID!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Pěknej výkon? Tolik zkažených jednoduchých přihrávek jsem dlouho neviděl.

Reagovat
smazaný uživatel

To ovšem nezní od pravidelného diváka české ligy moc věrohodně. HALA MADRID!!!

Reagovat
HOST*Devil

Vsechno co rekl o Sparte byla pravda a jen s tim souhlasim ! Muzou si za to sami hovada kdyz neumi prohravat . To se zase ukazali prasata .Fuj !

Reagovat
smazaný uživatel

Luhovej se OPĚT ukázal jako krysa a idiot, ale to je věc názor, že ...

Reagovat
HOST*

neumí skoro mluvit

Reagovat
Xavi

Luhový je jediný normální co chodí do studia. Kvůli němu jsem se po dlouhé době díval na studio. Jinak včera jste se mi líbili, je to fakt velká změna Real za Capella a teď za Schustera. Jinak včera jednoznačně Raúl nejlepší na hřišti.

Reagovat
smazaný uživatel

Luhový je debil.

Ale Real hraje o 200 % líp.

Musím říct, že maj přesně to, co teď nemá Barca a to je hlad, entuziasmus a zanícení pro hru. Připomíná mi to Barcu v roce 04-05, kdy hráči do všeho šli po hlavě, "jezdili", napadali ... Musím říct, že, ač nepřivedli tak zvučný posily, udělali v Madridu velkej kus práce a formu načasovali v pravej čas. Když si člověk vezme, že v přípravě prohráli snad 5 mačů za sebou, pak dva v superpoháru se Sevillou a teď, když začala sezona a o něco jde, tak jedou ... Fakt klobouk dolů

Reagovat
HOST*Devil

Luhovy je borec !

Reagovat
HOST*deco

souhlas, luhový tlachá bez znalosti věci.

Reagovat
smazaný uživatel

Ovšem, Luhový je debil, protože kritizuje Spartu, to už hraničí s paranoiou...

Reagovat
smazaný uživatel

Moje zkušenosti s Luhovým jsou (ač jsem o dost mladší než ty ) delší než jeden rozhovor. Luhovej je promadrista a svůj Madrid procpe naprosto všude. Všechno, co dělá Madrid, je dobrý a naopak o Barce. Jako by to bylo včera si pamatuju, jak v cca roce 2001 - 02 kopal ve studiu do Barci a chválil Real. Z toho rozhovoru mi bylo blbě ještě pěkně dlouho. Tenkrát hanil v. Gaala a do nebe vychvaloval Hiddinka. Bylo to na zvracení.

Dále si pamatuju, že bezdůvodně kritizoval Spartu kdykoliv, kdekoliv a za cokoliv. Např. jeho kritika, když hrála Sparta na jednoho vysokýho útočníka (tenkrát Lokvenc) a jednoho malýho (už nevím, možná ještě Sigi)- že takhle už nikdo nehraje a že hraje Sparta fotbal, co už nemůže fungovat a hrál se na začátku 90. let ... A co s toho Sparta vytěžila? 5 účastí v LM a jméno v Evropě ...

Jo a taky si pamatuju, že jsem od něj slyšel rozhovor, kde Spartu dokonce chválil - koukal jsem jako puk a zjistil jsem, že mu Sparta nabídla místo ve vedení. Jenže to krachlo a on si teď vylejvá zlost.

Uznávej ho jak chceš, ale je to blb

Reagovat
smazaný uživatel

jo a příště si zjisti detaily, když nevíš jak a co, a pak teprve blej

Reagovat
HOST*

Luhový nazývá věci pravými jmény a to tady v čechách mají očividně někteří problém skousnout, ona pravda někdy bolí. Luhový jednoznačně nejlepší spolukomentátor.

Reagovat
Xavi

Reagovat
smazaný uživatel

Luhový právě věci pravými jmény nenazývá a jen pro pořádek jsem nastínil pár příkladů. Ale to je jedno, nech to bejt

PS: např. Řepka taky nazval věci pravými jmény, když v roce 2003 řekl, že v repre pod tímhle vedením hrát nebude. Měl pravdu a jak si to tenkrát slíznul.

To jen tak pro pořádek

Reagovat
HOST*

Řepka měl jednoznačně pravdu, to bez debat. Ale Luhovský ji v drtivé většině má taky, ikdyž někdy přestřelí.

Reagovat
smazaný uživatel

V tomto s tebou souhlasím, je to antisparťan a madridista, takže to pro některé může být docela nepříjemný host. Navíc někdy fakt docela přehání.

P.S. Hiddink u nás byl v sezoně 98-99, 01-02 trénoval Del Bosque.

Reagovat
smazaný uživatel

ten rok už nevím, je to už hodně dávno, ale pamatuju si ho moc dobře

Reagovat
smazaný uživatel

2001-2002, nebyla to sezóna, co jsme vyhráli LM?

Reagovat
smazaný uživatel

Nebylo to místo spíš ve svazu?

Reagovat
smazaný uživatel

Veľmi dobrý postreh : ako dokáže obyčajná zmena systému hry a rozostavenia oživiť niektorých hráčov,že?

Reagovat
Xavi

jj.

Reagovat
smazaný uživatel

BOL TO RIADNE NUDNÝ ZÁPAS

Reagovat
smazaný uživatel

Jen mi připomeň, komu fandíš, ať tě můžu sjet příště?

Reagovat
smazaný uživatel

celkem dobré brémy mohly být rády že nedostaly víc REAL

Reagovat
HOST*soka

ten luhovy je dobry tipek rovno na rovinu povie vsetko aj na vlastnych cechov...

Reagovat
smazaný uživatel

Casillas 2 - Ramos 3 , Metzelder 2,5 , Cannavaro 2 , Marcelo 1 - Gago 3 - Higuaín 2 , Guti 2 , Sneijder 3 - Raul 1 , RvN 1,5.

Len malinký dojem : Sneijder včera sklamal a pripadalo mi to tak, že si tam tí traja zavadzali ( Sneijder, Gago, Guti ). Ale hrali sme do plných, preto možno opticky aj Diego bol veľmi kvalitný. Mal voľný priestor. Mimochodom to sa mi páčilo, že Schuster nehráva osobky.

Reagovat
smazaný uživatel

Casillas za 2? No nevím, ale kdyby ten gól pustil Valdés, už je toho plná diskuze.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemáš pravdu, dva som mu dal za pár neistých postojov, ale ten gól nemohol chytiť, lebo mu to tesne pred ním tečoval a bola to rýchla lopta. Keby to netečoval, tak s tebou súhlasím.

Reagovat
HOST*

Casillas 2 - Ramos 2,5, Metzelder 3, Cannavaro 2, Marcelo 2 - Gago 2 - Hiquaín 2, Guti 4, Sneijder 2 - Raul 1, RVN 1,5.

Reagovat
smazaný uživatel

Len mi vysvetli, prečo má Guti 4 a Sneijder 2 Guti nezahral nejak zvlášť dobre, ale bral na seba celú rozohrávku veľakrát i za neistého Gaga. Logicky aj viac skazil, lebo sa hralo do plných. Ale Sneijder? Veď ten ani hru netvoril, ani mu to nešlo, veľa skazil a do zápasu sa za celých 90 minút ani nevedel dostať ( je už druhá vec, prečo ).

Reagovat
HOST*

Sneijder se snažil, ukazoval se, bral na sebe koncovku, několikrát se pokusil vystřelit z dálky, dobře kombinoval. Guti za celý zápas dvě nahrávky a několik ztrát. A Gago, ztráty tam byly to ano, ale rozhodně toho zkazil méně než Guti a víc dřel.

Reagovat
smazaný uživatel

No, Gago bojoval hodne, to je fakt. Ale poďme teda k obrane. Je pravda, že Metzelder bol pri góle, ale potom už hral dobre. Podľa mňa Ramos bol včera veľmi slabučký. Aj pri tom centri na gól mohol byť bližšie pri hráčovi. Ty myslíš, že bol lepší ako Metze?

Reagovat
HOST*

Gol si rozděli v poměru 40% Ramos, 60% Metzelder. Metzelder navíc několikrát zavařil Cannavarovi, ve stoperské dvojici byl horší, připadal mi nervozní. Rozehrávka nic moc.

Reagovat
RMCF

Lepší jak Metzelder byl určitě, Metzelder tam měl ještě další podobný moment kdy se nechal ve vápně předskočit a vůbec byl celkově nejistý...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší: 1. Raúl, 2. Marcelo, 3. Gago, 4. Ruud

Nejhorší: 1. Metze, 2. Guti

Guti nemohl být lepší než Gago, když tam celej zápas chodil. Gago to měl dost těžký, v bránění mu nikdo moc nepomohl, ale práce tam odvedl strašně moc, možná i víc než Sneijder s Gutim dohromady.

Reagovat
smazaný uživatel

No neviem, moc sa mi to nezdalo... Opakujem, pre mňa bol najslabší hráč včera Sneijder. V prípade dvojky Gago, Guti je to možno na tom, ako na to pozrieš. Je pravda, že Gago bol možno bez pomoci, ale súper nejak moc neútočil a navyše tak teraz hráme, na to tam je. Na druhej strane Guti máš pravdu, že bol veľakrát bez pohybu, ale tentokrát im to spolu s Wesleyom nešlo, takže tiež bol v strede na vec sám. Šťastie, že Raul tak zabiehal. 9 Km nabehal , to som bol úplne šoknutý

Reagovat
HOST*

Souhlasím, Gago odehrál výborný zápas. Marcelo to bylo překvapení večera, na levém okraji se mi líbil zatím nejvíc.

Reagovat
smazaný uživatel

Až se Gago otrká a nabere zkušenosti, bude to ještě lepší, přeci jenom včera těch chyb v rozehrávce bylo hodně...

Reagovat
RMCF

Zase se docela shodnem, jenom ještě Marcelo by měl zapracovat na centrech aby nacházeli adresáta, Guti tam měl sice opět dvě genialní přihrávky, ale ta jeho laxnost je neuveřitelná...

Reagovat
HOST*

Tak to byl fantastický zápas a ti holandani tam skvěle zapadnou. Jenom se bojím o Drenteho aby nezapadl na věčnost na lavičku, protože zatim nepodává až takové výkony, jak jsem ho viděl hrát na MS 21 let.

Reagovat
smazaný uživatel

Na ME 21 měl mnohem lehčí soupeře...

Reagovat
HOST*bary72

Dobrý.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele