7. kolo
22.10.2006 21:00 CET
2 : 0
(1:0)

Reportáž

Real Madrid - FC Barcelona 2:0

Real napravil loňskou blamáž a po kvalitním výkonu přehrál největšího soupeře z Barcelony. Na pravý kraj obrany se postavil Sergio Ramos a hned odcentroval na vítězný gól. Do středu se místo něj dostal Helguera. Před Reyesem dostal příležitost v základní sestavě Robinho, který neúnavně táhl akce Bílého baletu a byl nejlepším hráčem na hřišti. Barca nastoupila s Thuramem vedle Puyola na stoperu, bez klasického defenzivního záložníka, který jí pak na hřišti hodně chyběl a s Gudjohnsenem na hrotu. V jejím dresu zase zaslouží pochvalu Messi. Real předčil soupeře v pohyblivosti, důrazu a chuti do hry.

Hodně mu pomohl rychlý gól, který padl už ve druhé minutě. Ramos centroval z křídla, Thuram nepohlídal Raúla a ten měl dost času umístit svou hlavičku do branky. Santiago Bernabeu vybuchl nadšením a Raúl i v dalším průběhu zápasu patřil k nejlepším. Do další šance domácích nahrával zleva Robinho a Raúl trefil z první jen břevno. Akce Barcy většinou táhl Messi. Jednou přihrál na střed Gudjohnsenovi, ten poslal míč dozadu na střelu, ale dva hráči Barcy si překáželi. Sám to pak zkusil Robinho, ale dobrý zákrok si připsal Valdés. Na druhé straně zase zmařil Messimu šanci Casillas. Robinho potáhl další z rychlých protiútoků Realu, vysunul Van Nistelrooye, ten přepadl přes Valdése, ale o penaltě se uvažovat nedalo. Velkou šanci zmařil střelou vedle po Messiho průniku Gudjohnsen. Po přihrávce Iniesty střílel Messi jen do horní sítě. K tyči pálil na druhé straně Van Nistelrooy, ale Valdés tam byl včas. Messi si pěkně narazil s Ronaldinhem, ve vápně ho fauloval R. Carlos, ale píšťalka sudího zůstala němá.

V druhou půli nejprve zkusil zaskočit Valdése střelou Van Nistelrooy, po přihrávce Messiho prováhal pravou chvíly ke střele Gudjohnsen. Další gól Realu padl po akci kterou založil Guti, z křídla centroval Robinho a Van Nistelrooy poslal podél Valdése míč do sítě. V tu chvíly se hra Barcy rozpadla, domácí kontrolovli hru. Další možnost měl Van Nistelrooy, ale lobem trefil jen břevno. Nad střílel z voleje Robinho. Barca se těžko dostávala do šancí, Sylvinho pálil z úhlu nad, Messi po přihrávce střídajícího Savioly do boční sítě. Brejkovou akcí Van Nistelrooy řešil jen střelou do dobře postaveného Valdése. Ronaldinho neměl den, po faulu Ramose na Iniestu zahrával trestný kop, ale míč šel nad branku. Na druhé straně hlavičkoval po trestném kopu Gutiho nad Ramos. Ronaldinhovi nebyl rekordní čtvrtý gól na Santiago Bernabeu přán, další trestňák mu skvělým zákrokem vyškrábl Casillas. Poslední šanci Barcy měl Saviola, ale gólman Realu zasahovat nemusel.

Autor: Radek Nosil

Komentáře (210)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas.

Reagovat
plechi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To budou zas nervy, ale tak musím být optimista:

1:3.

Reagovat
smazaný uživatel

Hovno nervy, tentokrát už ne... Po dlouhých letech je mi to jasné...

Reagovat
smazaný uživatel

Však my také nemáme nějakou extra formu a bez Sammyho to bude dost těžké...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jen nedělej...

Reagovat
smazaný uživatel

Pan "začnu alibisticky thread" mi tu nebude kázat....

Reagovat
smazaný uživatel

Alibista jseš tu právě ty a nikdo jiný...

Reagovat
smazaný uživatel

"To budou zas nervy"... Alibista já? Při současném stavu realista...

Reagovat
smazaný uživatel

Nervy jsou při každým clásicu, i loni o poločase jsem měl nervy...ale vítězství prostě tipnu. Ty jen srabácky pak řeknš bud čekal jsem to, nebo budeš oslavovat...alibismus.

Reagovat
smazaný uživatel

Povíme si a aby ses nedivil...

Reagovat
Pharrell

toppp match vsech evropskych ligg ..... snadd 2:1

Reagovat
HOST*PUYOL

Presne ako minuly rok

Reagovat
antimadrista

Já zůstanu při zemi, přece jenom je to El Clásico- 1:2

Reagovat
HOST*R.M.C.F.

Hlavně ne další debakl

Reagovat
smazaný uživatel

Beru jakoukoliv výhru. Dokonce ani plichta by mě nevadila. Když vezmu formu s posledního kola, tak by to mohlo bejt klidně 0:6, páč Real byl nejtrapnější od minulýho clássica a Barca podle různejch reakcí podrtila supersilnou Sevillu. Kdyby oba týmy podaly obdobnej výkon, tak by Iker zažil nevídanej výlov sítí ... , Capello by na lavce sežral Robinha a fandové by Mijatoviče a Calderóna vynesli ze S. B. v zubech

Reagovat
smazaný uživatel

Remízu taky klidně beru, byla by to ztráta pro Real, ne pro nás.

Reagovat
smazaný uživatel

V současném stavu by to byla ztráta spíš pro nás, než pro Real.

Reagovat
smazaný uživatel

Musíš brát v potaz, že je to clássico. Tam se prostě může stát cokoli. Plichta by byla venku dobrá

Reagovat
smazaný uživatel

Ale při derby se přece ohled na ostatní výsledky vůbec nebere....

Reagovat
smazaný uživatel

Derby to sice je, to nikomu neberu, ale když se podíváš na současný Real, tak případnou remízu nemůžeme považovat za úspěch...

Reagovat
smazaný uživatel

ALe při derby, znovu opakuju, nidko na předchozí výsledky ohled nebere. Derby je prostě někde jinde.

Reagovat
Pharrell

jj, naprosta pravda

Reagovat
smazaný uživatel

Hele, Emerson pokope Deca, Diarra Xaviho a naše hra jde do kytek.

Ale na co se těším budou souboje Mejía vs. Ronaldinho a zábavný by mohlo bejt i Messi vs. R. Carlos . Pokud bude mít Leo formu a bude ho to bavit, tak by mohl jít Carlos před pauzou pod sprchy

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, my nemusíme, my můžeme. A přecejenom, derby je derby. Může se stát cokoliv .

Ala jak už jsem psal: pokud oba týmy zopakují výkon z minulýho kola, tak to bude vraždění neviňátek

Reagovat
Marv

Real sice neni ve forme(viz.proohra v Getafe), ale ja verim, ze se vzchopi a s trochou stesti vyhraje .

Muj tip- V zapase bude lepsi Barca,ale vyhraje Real-3:2 (Raul, Ruud, Robinho- Ronaldinho 2)

Reagovat
Marv

4 R

Reagovat
smazaný uživatel

Marcelo será jugador del Real Madrid en enero

Ještě jsem se chtěl zeptat, který z našich "obránců" byl proti Getafe nejlepší?

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli ti do toho můžu vztoupit, tak podle mě asi Bravo. Ale ono je hrozně těžký tu vaši sobotní obranu popsat, ale pokusím se. Víš jak hoří papír?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, souhlasím, Mejía tragédie jako vždycky, Carlos tragédie jako poslední dva roky, Helguera po půlroční pauze, takže mezi slepými jednooký Bravo králem...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel jsem si to...

Reagovat
smazaný uživatel

A cože se ti nelíbí na Marcelovi? To co mě? Totiž že sebere místo cizince Gagovi? Tedy napadá mě ještě jedna možnost, jak mít oba, ale radši ji nahlas neřeknu...

Reagovat
smazaný uživatel

Další Brazilec. Capello je nemusí a jeho potenciální nástupce Del Bosque taky ne

Reagovat
HOST*Real

Kéž už by Capello zmizel.

Reagovat
HOST*

Helguera

Reagovat
antimadrista

Kde jsou ty časy, kdy jste si na nás věřili

Reagovat
smazaný uživatel

V prdeli?

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.marca.com/edicion/ marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/ desarrollo/699687.html

Ještě do útoku nějakého Papuánce, protože útočníků máme fakt málo....

To musel vymyslet vážně magor a pak ať táhne!

Reagovat
smazaný uživatel

Ale zase umí střílet z dálky:

http://www.youtube.com/watch?v=x3uOZ7cZTiM

Reagovat
smazaný uživatel

On je to nějakej rumunskej mazel, hafo fanynek a fanklubů

Reagovat
smazaný uživatel

Kapitán Steaui...

Reagovat
Mr.Jindros

Na góly 1:0 , na střely 1:20 , Barcafans hromadný infarkt.

Reagovat
Mr.Jindros

Fabio zavražděn.

Reagovat
smazaný uživatel

Kterej?

Reagovat
smazaný uživatel

Oba... První Puyolem ještě při zápase a druhý Rijkaardem po něm...

Reagovat
smazaný uživatel

ty vole, nestraš . To by mě asi fakt jeblo

Reagovat
smazaný uživatel

Všetkých vás síce letecky, ale predsa zdraví roduverný madridčan Vazquez. Napriek svojej momentálnej zaneprázdnenosti samozrejme sledujem, že sa blíži megašláger jesene, takže musím prispieť aspoň jedným príspevočkom.

Priznám sa, moc tomu nášmu Realu teraz nerozumiem. Tam fiasko v Getafe, potom kanonáda v Bukurešti... Táto posledná zostava nevyzerala až tak zle. Záloha Robinho, Guti, Raul môže byť fakt dobrá.

No uvidíme, samozrejme verím, že tú katalánsku zberbu odpraceme z Madridu s hanbou , ale skôr budem dúfať, aby som sa sem po tomto zápase mohol ešte prihlásiť - a to bez hanby

Hala Madrid.

P.S. ešte tip : 1:0.

Reagovat
plechi

iker

sergio-canna-iván-roberto

reyes-guti-diarra-robinho

RvN-Raúl

že by?

Reagovat
smazaný uživatel

Raul 2-1Messi

Reagovat
smazaný uživatel

Tady je video z posledního vítězného El Classica:

http://www.youtube.com/watch?v=rGDK-SMVk4w

Sestava taky nebyla žádná sláva a šlo to

Iker - Míchel Helguera Paco Carlos - Becks Gravesen Zizou - Raúl - Owen Ronie

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě ať to trošku oživím, tak tady napište, jaký nejlepší zápas jste kdy od Realu viděli.

Já Real - Deportivo 3:1 (2001-02)

Moro, Zizou, Raúl - Makaay

Reagovat
smazaný uživatel

Manchester - Real 2-3 (1999-2000) a Redondova genialita...

Reagovat
RMCF

A nebo dvojzápas s Manchestrem mám dojem že ve čtvrtfinále nevím v kterým roce a nechce se mě o hledat, první zápas na SB je pěkně povodil Raúl, ale vyhrali jsme jeho golem tuším jenom 1:0 pak ho chytl slepák Fergusen slavil a na Old Trafford je odrovnal Ronaldo hattrickem...

Reagovat
smazaný uživatel

První zápas 3-1, tam dal žralok tu nechtěnou parádu, ne?

Reagovat
RMCF

Asi máš pravdu z toho prvního sem viděl jenom ten zkrácený záznam protože ho nedávali(nebo sem možná nebyl doma) tak mě tak neutkvěl v paměti ale vím že tam s nima dělal Raúl co chtěl a fakt to bylo asi 3:1 pak by nám pak stačilo 2-4 na OT. Ještě k yardovu zapasu ten Redondo byl užasnej Berg si to musí pamatovat ještě dneska Teď nám nějakej Redondo moooc chybí

Reagovat
RMCF

teda 4-2, ale ronie dal stejně tři... a jak se dívám tak sem nebyl sám komu se líbil..... A ještě bych přidal jeden oblíbenej zápas Finále CHL 2000 Real-Valencia a Raúluv úžasnej brejk a vychcaný zakončení myslím že Carbonimu za patama to býval ještě rychlík....

Reagovat
smazaný uživatel

První dvojzápas před "La octava" 0-0 doma a 3-2 venku (1999-2000), pak 3-1 doma a 3-4 venku (2002-2003). Zápasy s ManU byly fakt to nejlepší... Tenkrát nám dával góla i Ruud...

Reagovat
smazaný uživatel

Djukič...

Reagovat
smazaný uživatel

Nebyl to Farinós?

Reagovat
smazaný uživatel

ee

Reagovat
smazaný uživatel

Gago je nový Redondo a nebyl to tenkrát Scholes? Ale možná se pletu...

Reagovat
smazaný uživatel

Byl to Berg.

Reagovat
RMCF

Však na Gaga sem tím narážel a Berg to byl stoprocentně...

Reagovat
HOST*Mandos.8

MÁŠ PRAVDU TEHNLE ZÁPAS JSEM TAKY VIDĚL A BYLI S TOU ODVETOU NA REALU FAKT BESTOVÝ.

Reagovat
HOST*Mandos.8

ZÁPASY S MANCHESTEREM UNITED JSOU PÁMÁTNÝ A TY NEJHEZČÍ OKAMŽIKY KDO SE KDY DÍVAL NA POŘÁDNEJ FOTBAL...

Reagovat
smazaný uživatel

Já volím suverénně Manchester United-Real Madrid=4:3 a to z pohledu nejkrásnějšího zápasu co jsem viděl vůbec...je to tuším Liga mistrů rok 2002/2003...i když jsme prohráli tak jsme postoupili skrz vyhraný zápas doma o dvě branky...pak jsme mám dojem vypadli s Juve...

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona - Real madrid 5:0...Romário Hattrick.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zkusil si to, dobrý, nikdo se nezasmál, ale proč se smát trollovi jako jsi ty, který nechápe zadání otázky.

Z mého hlediska je výsledkově nejoblíbenější Real - Barcelona 5-0 ze sezóny 1994-95 (hattrick Ivána "el Terrible" Zamorana+ L.Enrique a Amavisca)

Reagovat
smazaný uživatel

No tak ono furt lepší dostat 5:0 venku než 5:0 na vlastním stadionu. (tím nemylsím nahoře zmíněný zápas).

Btw., tomu se nikdo smát neměl, každý si ale přece může vybrat, jaký je nejleší zápas Real pro toho dotyčného.

Reagovat
HOST*

Jednoznačně série v LM Real-Manchester 3:1 a 3:4. To bylo to nejlepší co se v LM tak za posledních 15 let odehrálo a nutno podotknout že se o to zasloužily oba týmy.

Reagovat
smazaný uživatel

Sevilla - Real 4:0 nezapomenutelné

Reagovat
smazaný uživatel

Objekty našeho zájmu jsou Marcelo (LB, 6mega, Fluminense, záleží na R.Carlosovi!!! (Proč kurva?)), Belluschi (CM, RW, AM, 9mega, River Plate) a Gago (anchor, 25mega(!), Boca). Prý ale až na léto....

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám, že ta cena Gaga roste skoro geometrickou řadou . Hele, opravte mě, jestli se pletu, ale nestál náhodou minulý léto kolem 6 mio .

Ale tady je prostě vidět ta nekompetentnost madridskýho vedení, který takhle dělá všechny přestupy. Prvně vyhlásí, že toho a toho chce, tím pádem cena toho hráče zákonitě stoupne, protože vedení toho týmu, kde ten hráč hraje, ví, že ho Madrid koupit musí a to za jakoukoliv cenu, protože by pak byli madriďáci za blbce a lháře. Nehledě na to, že když se nějakej takovej zájem ohlásí, tak se najde i jinej tým, kterej má zrovna o toho hráče taky zájem, jen aby vyšrouboval cenu, co nejvýš . U Gaga tohle přesně udělala (kupodivu ) Barca . Ale zvláště v oblibě to má Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

O spojení Gago-Barcelona mi nemluv, protože to smrdí zaprvé lavičkou a zadruhé prasárnou...

Reagovat
smazaný uživatel

...volím třetí možnost - spojení snů.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže tip: 1-2.

Vzhledem k současný "formě" Realu je to dost řekněme střídmej výsledek, ale... Clásico je Clásico. Na to musí mít motivaci všichni, doufám, že u nás tu motivaci najde i znuděnej stín sama sebe Ronaldinho.

Jinak musim říct, že Barce moc nevěřim a v téhle sezoně zatim právem. Sice nehrajem tak hrozně jako Real, ale žádná sláva to taky neni. Proto zde sebevědomí stranou a 1-2 je snad reálných. Jinak být fanoušek Realu, tak bych z Barcy žádnej strach ani respekt neměl, spíš bych se bál o vlastní řady.

Jinak zhodnocení dosavadní sezony.

FCB - Sevilla (UEFA supercup) - tragédie

Vigo - Barca - bída

Barca - Vale - fakt nic moc

Barca - Sevilla - bomba zápas

Bilbao - Barca - zmrtvých stání, ale jinak bída

Santander - Barca - nic moc

FCB - Levski - jooo

Brémy - FCB - supertragédie

Chelsea - FCB - supertragédie

Co nám může pomoct:

1. Saviola do útoku místo Eidura

2. Víc prostoru pro Thurama a Iniestu

3. aktivní vytažený presing

4. větší nasazení a chuť do hry

5. větší rychlost, pohyb a důraz

6. probuzení spícího krále Ronaldinha

A doufam, že to všechno bude už na Clásicu! Chci zpět tu Rijkaardovu Barcu a ne něco co jsme předváděli kdysi pod Van Gaalem.

Naše současná hra mi silně připomíná Brazílii na MS06. Bohužel.

Ale naděje umírá poslední a stará láska nerezaví. Musíme věřit. Visca el Barca!

Držim vám palce kluci.

Reagovat
smazaný uživatel

No tohle je paráda, takhle to má bejt. Ne jen kritizovat, ale i navrhnout nápravu. A tohle přesně by se mi taky líbilo.

Ale u presingu je ten problém, že se nedá hrát ze dne na den. Mužstvo se ho musí učit dost dlouho, aby fakt fungoval. Ale Javier vepředu, Andrés ve středu a HLAVNĚ Thuram vzadu se dá praktikovat hned . Ještě bych teda za sebe doplnil Sylvinha, kterej je (a vždycky byl) pro mě lepší než Gio a ještě si perfektně rozumí s Ronniem, takže bych stavěl jeho. Frank, čert ví proč, sází na Gia, ale je to jeho boj. On je zodpovědnej za výsledky ...

Reagovat
smazaný uživatel

No ono ale opravdu není jen tak rozhodit sehranou stoperskou dvojici a začít sehrávat druhou...

Reagovat
smazaný uživatel

Taky pravda, ale já jsem viděl Thurama v zápase už ani nevím s kým a byl skoro nejlepší na place. Prostě by měli hrát hráči s formou a ne ti "staří", kteří jsou spolu sehraní . Pro ukázkovej případ nemusíme chodit daleko - neustálý nasazování Raúla a Beckhama místo daleko lepších a perspektivnějších Reyese a Robinha ...

Vem si Edmilsona. V minulý sezoně jsme měli perfektně sehranej ten obranej trojúhelník a dneska je to v troskách. Takže proč nezačít znovu s novým osazenstvem, tzn. Thuramem

Reagovat
smazaný uživatel

Edmilson je ale něco jiného, mně se Thruam opravdu velmi líbí a kvalitativně je momentálně lepší než MArquez, ale to není jen o tom. Základ úspěšného týmu vždy stojí na pevné a sehrané stoperské dvojici, takže pro tento post prostě neplatí, že má hjrát vždy ten zrovna lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Sylvinho samozřejmě taky. To je hráč, od kterýho jsem nic nečekal a kterej mě neustále pozitivně překvapuje.

Reagovat
HOST*

A je to tady největší světová událost na poli klubového fotbalu, žádné jiné derby na světě nemá takovou tradici, dramatičnost a náboj. Go Real Go

Reagovat
smazaný uživatel

Deco: "El Madrid ha tenido muchos problemas y nosotros no hemos hablado de ello y ahora me sabe muy mal que ellos lo hagan".

Tohle přesně sedí...

Reagovat
smazaný uživatel

To je sice zajímavý, ale co to znamená?

Reagovat
smazaný uživatel

Real mě za psolední dva roky spoustu problůmu a nikdy jsme o nich nemluvili a přijde mi moc špatné, že oni to ted dělají...

Reagovat
smazaný uživatel

Co to kurva je, to jsem psal já, tenhle nick ael můj není...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

"nosotros no hemos hablado de ello", tak zrovna tohle od Deca to sedí při těch jeho kecech z jednoho rozhovoru asi tak před rokem... Sí, seňor, habéis hablado de ello y tú de capitán!"

Reagovat
smazaný uživatel

Ano sedí, hráči i vedení Barcy vždy prokazovalo velký respekt a ne tohle oportunismus, který je orpavdu hodně srabácký od realu,,ale to je u něj typické.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, zametání pod koberec, Deca určitě bezmezně obdivuješ, ať už jeho férovost na hřišti či v tisku...

Reagovat
smazaný uživatel

Akorát chápu jeho slova, protože tenhlůe barcelonský tým si zaslouží mnohem větší úctu než to, co Real předvádí. Oportunisté..největší srabárna.

Reagovat
smazaný uživatel

Nakonec tu oportunidad využili, ač se zdál scénář být tentýž...

Reagovat
smazaný uživatel

doufám v tuto sestavu:

Valdés - Sylvinho, Thuram, Puyol (Márquez), Zambrotta - Xavi, Iniesta, Deco - Ronaldinho (Giuly), Saviola, Messi

ty závorky nejsou střídání... pokud se Puyol neuzdraví, tak Márqueze, ale jinak Rafa mezi náhradníky, pokud Ronaldinho bude dál pokračovat ve "výkonech" i v týdnu na tréninzích, tak místo něj Giuly. A samozřejmě Andrése do zálohy. Možná je to moc ofenzivní a odvážné, ale pořád lepší než zmatený Edmílson a nepoužitelný Motta...

Reagovat
antimadrista

Výhra v Clásicu by nám moc pomohla, ale to i Realu..

Reagovat
smazaný uživatel

Miguel insists he's happy at Valencia. The Portugal international fullback has been linked with Real Madrid this week, but says: "I want to spend many years here. "The interest of a great club (like Real Madrid) is always flattering, but I have a contract with Valencia. "My agent speaks every month with Valencia and this was the same when the Real Madrid interest popped up. But it's wrong to suggest I want an improved contract, this is a lie.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Vincente. . . Ty vies, ze Miguel sa uz nemoze dockat. . . Dockat Barcelony a jej krasneho dresu, ktory mu prinesie uspechy v kariere.

Reagovat
smazaný uživatel

Mně ten Miguel připadá lepší než Dani, hlavně teda tolik neprasí...

Reagovat
smazaný uživatel

Obaja maju nieco "svoje", v com su lepsi v porovnani s tym druhym. Tiez si myslim, ze celkovo ma Miguel o malo lepsi. . . no ale obaja su bomba. Az nato, ze Vincent Miguela nepusti a Daniel Sevilla .

Reagovat
smazaný uživatel

*je

Reagovat
smazaný uživatel

Alves má prodloužit do 2011... Ale Miguela bych bral hned. Dáme Valencii Beckhama a bude (doplatíme 15 mega)...

Reagovat
smazaný uživatel

musím se přiznat že se mi Miguel až tolik zatím nelíbí, dělá chyby

Reagovat
smazaný uživatel

Takze nam ho pustis ? Jooooooo.

Reagovat
smazaný uživatel

Namísto Zambrotty někoho ,kdo dělá chyby, no to je teda geniální.

Reagovat
Pharrell

Vim velmi dobre ,ze Barca je mirnym favoritem tohoto prestizniho derby,ale nutno take zduraznit ,ze jestli hraci Realu budou velmi dobre napadat rozehravku a pressing tak jako Chelsea, mohli by v tomto utkani uspet...Ale to jsou jen predpoklady ze??

Reagovat
HOST*

4 : 0 pro REAL vy blbci blbá Barcelona nemuze vyhrat

Reagovat
HOST*pantondavo

2:1...Barca ať se de poškrábat třeba v uchu...

Reagovat
smazaný uživatel

Na jednom webe, ktory navstevujem, je moznost ignorovat prispevky uzivatela, ktoreho si zvolim v nastaveni. Kedze je velice tazke sa tuna zbavit jedneho hlupeho a komplexy si riesaceho individua, ktory si svoje prispevky ani nepremysli a preto napise taku kravinu aku napisal, tak by som tuto moznost privital. To jeho vtieranie je viac ako komicke.

Pj, neplanujes nejaky taky "zlepsovak" ? dik.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebuď takový suchar.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky bych to udělal + psát by mohli jen registrovaní.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten rominhův "návrh" možný v tomhle systému diskuzí není, psát registrování, s tím zcela souhlasím...

Reagovat
smazaný uživatel

Pod to se podepíšu, Host, to není to pravé ořechové...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak, ale on už to PJ měl v plánu, nebo ne?

Reagovat
smazaný uživatel

nene, on to právě odmítá.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, tak jsem to asi slyšel už dříve od někoho jinýho.

Reagovat
smazaný uživatel

S tim taky souhlasim. Když už sem někdo chce hodit svuj názor, ať je registrovaný... A s tim filtrem - hned bych ho použil na xx, il principa a maxima. To by byla bomba!

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, ale to je naprosto neproveditelné, jestli by to tu někdo navrhoval, tak je opravdu naivní.

Reagovat
HOST*

jaky web please

Reagovat
smazaný uživatel

hry.sme.sk alebo futbal.sme.sk

Reagovat
HOST*

ok dik

Reagovat
HOST*

Visca el Barca! Visca Catalunya! Dneska jim to ukážeme!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Je to nekde v televizi ?? Nechce se mi dneska koukat na čínu

Reagovat
smazaný uživatel

sport 1

Reagovat
smazaný uživatel

určite ? protože tam je na 21-00 italská

Reagovat
smazaný uživatel

No ty jejich programy, např. v 19 se žádná LL nehraje

Bych to viděl dneska takhle:

15: Udine - Inter

17: Valencia - Osasuna

19: F1

21: Real - Barca

23: Milan - Palermo (záznam)

Reagovat
smazaný uživatel

tak uz to reklamovali priamo v tv asi trikrat

Reagovat
HOST*Real

100% to dávaj.

Reagovat
smazaný uživatel

Budu se dívat na netu, sport1 bohužel nemám...

Reagovat
HOST*

na jakou televizi na netu se budes divat?

Reagovat
HOST*R.M.C.F.

bude nejspíš stejná jako proti Steaue:

Casillas,

Ramos, Cannavaro, Helguera, Carlos,

Raul, Emerson, Guti, Diarra, Robinho

van Nistelrooy

výsledek radši tipovat nebudu, remíza by byla pro Real dobrá

Reagovat
smazaný uživatel

Remíza by měla být pro Real minimum, hraje doma (na Nou Campu většinou prohrává), takže musí stahovat, protože ztrácí pět bodů...

Reagovat
smazaný uživatel

A opět ten sladký alibistický podmiňovací způsob...

Reagovat
smazaný uživatel

Uz se nemůžu dočkat, vidím to tak padesát na padesát. Real tragicky vyhořel minulé kolo, jenže každý zápas je jiný, v této sezoně nám ukázali, že fotbal hrát umí.

Každopádně byl bych momentálně rád i za bod, vím, psal jsem to i minulou sezonu a stejně jsme v pohodě vyhráli. Jde spíš o to, jak se naši borci vzpamatujou z utkání proti Chelsea. To nebylo ideální, každopádně Real je trochu jiný soupeř, při vší úctě k němu je určitě slabší protivník, co se týče defenzivní činnosti. Snad se konečně zvedne Ronaldinho, ale i jiný.

Momentálně před Realem náskok pěti bodů, musí výhrat, aby si udrželi na dosah přední příčky. To nám může hrát do karet. A obranou, jako u se prezentovali minulé kolo, to budou mít zatraceně těžké!

Moje idealní sestava: Valdes - Zambrotta, Thuram, Puyol, Silvinho - Edmilson, Xavi, Deco - Ronaldinho, Messi - Saviola

Visca El Barca, Visca Catalunya!

Reagovat
smazaný uživatel

Taky hodím tu svoji: Experimentální a tedy proti většině tomu, co jsem dosud říkal...

Valdés - Oleguer, Puyol, Thuram, Zambrotta - MArquez, Xavi, Deco - Messi, Gudjohsen (proti těm dvou prasatům u nich ve středu bude potřeba) Ronaldinho.

Reagovat
smazaný uživatel

Valdés - Zambrotta, Thuram, Puyol, Sylvinho - Márquez, Xavi, Deco - Messi, Gudjohnsen, Ronaldinho

Reagovat
smazaný uživatel

Co takhle Giuly na hrot, podporován Ronaldinhem a Messim?

Reagovat
smazaný uživatel

To spíše na hrot ROnaldinha, Messiho doleva a guilyho napravo...

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych raději ani jedno z těchto dvou řešení, na jejich stoperskou dvojici potřebujeme klasického hroťáka.

Reagovat
smazaný uživatel

NA druhou stranu je pravda, že Frank občas na silné stoeprské dvojice (tady je to spíše jeden silný ve stoperské dvojici) stavěl doprostřed právě Ronaldinha a účinkem se to rozhodně nemíjelo...

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně, aby to nedopadlo jak na Chelsea, kde po vystřídání Guddyho na hrotu nebyl prakticky nikdo.

Reagovat
HOST*

hoj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Máte někdo zkušenosti s pplive. Ted jsem si ho právě nainstaloval, protože jsem přeinstaloval windows a ppsteam se mi moc nelíbil.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestl ise ti nelíbil PP stream, tak nevím nevím. PP live je asi přehldnější, ale kvalita a jistota nesekaného přenosu je na straně stream...

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, asi si nainstaluji i ten PP stream.

Reagovat
HOST*Fuck

NO COMMENT!!!

Reagovat
smazaný uživatel

FORCA BARCA!

VISCAL EL BARCA Y VISCA CATALUNYA!!!!!!!!

Reagovat
HOST*

HALA MADRID

Reagovat
plechi

Reagovat
HOST*Jirka

Prosím, nevíte někdo kde se na to na netu on-line kouknout??????????? Dik

Reagovat
Shevchenko

Tak Ronnie nevyhraje tento rok zlatý míč, asi podle mě Drogba, pak asi Cannavaro nebo Zidane

Reagovat
smazaný uživatel

čumím se nato sotva pět minut, protože mi nic nejede, mam připojení 521 kb to je tak málo? Pak kdyz se ten přehrávač nakonec rozjede, chvíli mi tu funguje normálně a pak se to začně skurveně sekat. Viděl jsem plynulé dvě minuty, faul Robinha na Messiho, přímák Ronaldinha a povalujicího se Emersona. Víc nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Neviděls ani to, to totiž žádný faul nebyl

Reagovat
smazaný uživatel

hmm. kde to sleduješ? Je mi na blití, ani nemuzu sledovat el clasico, protože VŠECHNO se mi seká, NIC mi nefunguje...

Reagovat
HOST*cracker

Emrdon se už měl davno sprchovat

Reagovat
plechi

tak todle clasico je asi naše :)

Reagovat
plechi
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*R.M.C.F.

Reagovat
Marv

jeste robinho a dinho 2 a vyjde mi ten tip

Reagovat
Marv

tohle uz nepustime

Reagovat
smazaný uživatel

Tak alespon plynule jsem viděl utkání od 60 minuty. No ted nevím, jestli by nebylo lepší, kdybych šel do postele, protože to byl zase fotbal, trápení v našem podání Real s přehledem kontroloval hru, dobře řešil brejkové situace a těch branek nám mohl dát ještě víc. Zatímco my jsme bušili do zatažené obrany. Pořád jsme to cpali zahuštěným středem bez nějakého efektu, několik dobrých příležitostí jsme si vytvořili, bohužel Messiho střela do boční sítě ani Ronaldinhův přímý kop nerozvlnily sít.

Alespon za ten necelý druhý poločas, co jsem viděl musím poblahopřát soupeři k zasloužené výhře. Ale jak si tak myslím, Real se za svůj výkon nemusí stydět od první mnuty, nebo se mýlím?

Reagovat
smazaný uživatel

No tak hned ze začátku řeknu, že s výkonem Barcy jsem spokojen...chce se mi říct velmi spokojen...

Obrana sice hořela, pravda, ale to je dáno tím, co jsem tady říkap předtím a sice že bez sehrané stoeprské dvojicese hraje těžko. Možná někteří budete opět kritizovat Zambrottu, ale rád bych podotknul, že z jeho strany nepadl OPĚT jediný gól. No nic.

Záloha zutrácela hrozně zbytečně míče, ale jinak zálohu Realu přehrávala. Bohužel mnohorktá naši technici radši uskočili ze souboje, což se jim nejde co divit, protože Emerson a Diarra, z toho se chce člověku místy zvracet. Zvláště pak když měl být EMerson už od prvního poločasu venku (situace, kterou záchranil pětiminutovým válením se na zemi ).

Útok byl výborný, až na jednu vyjímku. Bohužel Gudjohsen není sehraný, nemá formu a šance, co měl, prostě proměnovat musí.

Každopdáěn Messi je bůh, oěpt ukázal, že on ješ tím největším talentem a stává se z něho hotový hráč. Ronaldinho nebyl jako tradičně žádný zázrak, ale šlo vdět, že se snaží, běhal, rozehrával, nabíhal si. Trošku škoda pro fotbal, že rozhodčí tyhle hráče nechrání a když ho tam Emerson drží za ruku tahá k Zemi, tak ani nedostane kartu. S průběhem tohoto záapsu by to možná nci neudělalo, ale do budoucnsoti by se s tím mělo něco dělat, to myslím uzná každý.

Nebdue trvat dlouho a Saviola bude hrát základ. Každopdáěn se potvrzuej to, co jsem říkal, a sice že Etoo byl náš klíčový hráč.

Valdésovi se asi bude vyčítat ten druhý gól, no já tvrdím, že mu parkticvky nic jiného nezbývalo. Po to mcentru musel jít, protože jinak by to měl ruud snad ještě lehčí. A byl u něho pozdě, protože holt musel čekat, než Robinho skutečně míč pustí...Prostě další hruvbka nesehrané stoperské dvojice, nikoli brankáře.

Hra Realu byla účelná, což jsme koneckonců před začátkem sezóny tvrdili všichni. Tvrdá, prasácká, nicméně proti útočným celkům účelná.

Tento výsledek si myslím Barcu nastartuje a titul by nám utéct nemusel. Rozhodně ne pokud budou oba týmy pokračovat ve výkonech, jaké předvedly dneska. Ač se to na výsledku nemusí zdát.

Reagovat
smazaný uživatel

Na tom rozhodčím se teda shodnem, byl opět tragický. Jsem plný dojmů, ale diplomku raději tradičně přenechám Jiříkovi. Nejlepší hráči: Cannavaro, Raúl, Messi.

Reagovat
smazaný uživatel

"diplomku raději tradičně přenechám Jiříkovi"

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě jsem zapomněl dodat, že mu ju pak zkritizuju...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Docela se mi líbil Robinho.

Reagovat
RMCF

K těm nejlepším bych rozhodně přidal Robinha a doufám že si konečně vybojoval základ

Reagovat
HOST*PUYOL

Neviem,kolko to este tak moze vydrzat.Ronaldinha by som 2 tyzdne nepostavil-na jeho miesto Messi a napravo Giuly.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě bych se zmínil o zfanatizovaném publiku na SB. Ti, kteří to schytávali nejvíce- Ronadlinho a Valdés.

Ronaldinho se nejspíše "provinil" tím, že mu SB tleskal. A VAldés tím, že před třemi roky pro změnu on rozhodl celé clasico.

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl jsem podelanejch třicet minut s nějaký šikmookým uřvaným komentátorem. A já se těšil dva týdny dopředu Bože zaco mě trestáš?

Reagovat
smazaný uživatel

Po finele ligy majstrov, kedy som prezival neskutocne uzasne chvile, mnozstvo ludi na forach(profutbal) kritizovalo barcelonu a chvalili arsenal za sance, ktore mali. Vyhrali sme, bol to krasny pocit, ale tie jejich kecy mi vadili. Nezachovam sa dnes tak, nebudem ako oni, ale Realu gratulujem, maju tri relativne dolezite body a isty pocit sebauspokojenia, pochopitelne.

K nasemu vykonu tolko. Nie som v ziadnom pripade sklamany, bol to krasny zapas a nasi sa snazili a hrali dobre, mali sance, mali i tlak. Naozaj nie som sklamany, ten zapas som si uzil ako dlho nie.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu, jak si můžeš nechat zkazit radsot z vítězství z Lm řečmi prohraných.

Reagovat
smazaný uživatel

Madristom doporucim, aby to nechali tuna na ef dnes tak a sli oslavovat. Nekazte si radost.

My sme stale prvi a pred sebou uz relativne menej narocny program. Verim, ze sa z toho dostaneme.

Barca Barca Baaaarca

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba bych se vám i vysmál, ale to bych musel mít jistotu, že se nám brzy nepodaří zase nějakej průser. A ten může přijít už proti Násticu

Jinak zápas opravdu krásnej, až na úsek mezi 25. a 45. minutou

Reagovat
smazaný uživatel

Tak možná někoho překvapím a vlastně ani nevím, jak moc se proviním proti ménu culéství, ale dneska nejsem vůbec zklamanej (možná tak z 10ti % ), protože jsme viděli zápas, jaký se fakt nevidí, a to tak že PARÁÁÁÁÁÁÁÁDNÍ. Krásný akce, přecházení jeden na jednoho, kličky, patičky, narážečky, kombinace, střely. Prostě se ukázalo, že tenhle zápas má v celosvětovým měřítku konkurenci snad jen v superřezbě Boca proti Riveru . Tenhle zápas, by měli promítat malejm žáčkům každej den před a po tréninku a ubylo by různejch Gattůsů, Emersonů anebo Huntů a přibylo by Ronaldinhů, Kakáů a Robinhů . Dneska musím hráčům Realu složit hodně hlubokou poklonu. Když si vezmeme, z jak velkýho bahna se dostali od minulýho tejdne, kde hráli v Getafe asi o 500 % hůř, tak je to fakt obdivuhodný. Barca tahala sice za kratší konec provazu, ale dovolím si tvrdit, že ostudu určo neudělala. I ona dodala tomuhle zápasu svou fotbalovost, lehkost a v podobě Messiho i genialitu hodnou v přenosu zmíněného božského Diega .

Tohle utkání také ukázalo, že clásico je úplně jinej zápas a všechny předchozí zápasy se nepočítají, prostě má tohle klání svoje specifika ... Prostě clásico by bylo clásicem, ikdyby bylo jedno z mužstev v prostřed tabulky, dalo by se říct, ikdyby trakače padaly ...

Ještě zmíním, že pan sudí měl někdy velmi zvláštní hodnocení zákroků - Ronaldinha na začátku nepískal nic, ikdyž ho Emerson bránil tak, že si ho držel oběma rukama za rukáv, tělem se na něj zavěsil a ještě mu ztihl okopávat kopníky , pak nepísk pentli na RvN, která se sice může, ale nemusí pískat a pak nepískl podle mě jasnou pentli na Messiho, když ho zezadu sundal Carlos

Dále nechápu absenci karet ve většině zákroků hráče Emersona (záměrně jsem nenapsal fotbalisty Emersona, páč ten má z fotbalem jen málo společného), kterej je schopnej za těch 90 minut nazbírat 4, klidně i 5 žlutejch karet

Když to vezmu obligátně:

Začnu u domácích:

Casillas - měl dost štěstí - například při té Guddyho střele jenom čuměl, to stejné se mu stalo v případě Messiho střely. Jinak za celej zápas perfektně bez zaváhání sbíral naše centry, jednou pěkně vykryl Messiho střelu z úhlu a fantasticky vyrazil Ronnieho přímák, pro mě byl včera za 7

Ramos - při hlídání Ronnieho taky dost přitvrzoval, ale hrál dobře dozadu a z jeho lahůdkovýho centru zavěsil Raúl, pro mě včera za 8

Cannavaro, Helguera - včera měli hodně práce, protože Barca chodila, jak je jí vlastní hlavně středem, ale obstáli dobře, někdy měli vyloženě štěstí, že se k nim vyloženě haluzově odrážely balony, oba včera 7

Carlos - já mu pořád tak nějak nemůžu přijít na chuť - hraje z velkou dávkou nasazení, ale častokrát jde protihráčům o nohy. O Messiho sem se fakt bál . Včera jeden z nejslabších v bílým na place - 4

Diarra, Emerson - včera určitě dvojice nejslabších hráčů, co na hřišti běhali a madridská slabina, o Emersonovi jsem už psal a musím jen dodat, že to není u něj otázka jenom tohohle jednoho zápasu, ale je to jeho hra celej podzim . Jemu dávám 1, Diarra je trochu slušnější k protihráčům, ale zaprasit umí taky velmi dobře a je na tom taky o trochu líp fotbalově, ale jeho neschopnost přihrát přesně balon na jakoukoliv vzdálenost je k zamyšlení, on si ode mě dnes vysloužil 4

Guti - z vašich střeďáků úplně jasně nejfotbalovější, úmí něco s balonem, umí poslat centr, přihrávku, umí obejít soupeře, ale včera mě taky přišel nějakej divnej, připadalo mě, že i on dostal hodně defenzivních úkolů . Včera byl tak na 6

Včerejší madridská míza byla soustředěna ve dvou křídlech:

Raúl - fantastickej výkon, prostě fantastickej, on by fakt pro Madrid umřel, on dře, tvoří, boří, běhá, bojuje, včera dal krásnej gól. Ale od něj jsem tenhle výkon čekal a to z jednoho prostého důvodu a to, že je to (s Casillasem) jedinej madridskej srdcař a on jedinej u vás může fakt vědět, o čem je clásico. No a když k tomu přičtu, že i on byl u tý minuloroční ostudy, tak se chtěl určitě revanžovat ... U vyšlo mu to. U mě má za včerejšek 9

Robinho - včera ukázal, jakým je fotbalistou. Byl fantastický a nemít proti sobě skvělého Zambrottu, tak si myslím, že by to zkončilo o dost hůř . Nemá cenu, jeho hru popisovat, každej to viděl, prostě 9 (hraničící s čistou desítkou)

Ruud - no nevím, byl ve stínu těch dvou, ale svoje si uhrál, dal gól, dal břevno, takže nemůžu dát míň než 6, jeho hra pro tým je ale žalostná, on není dlouhý minuty vůbec vidět, to jeho známku hodně sráží

A poražení (výsledkově ne herně poražení) hosté?

Valdés - včera to má zase jako na houpačce, jeden gól zavinil - vyběhnutí proti tomu centru na Ruuda bylo hodně amatérský , hodně to Ruudlovi ulehčil ...

Přidal ještě jeden superkiks, když blbě vyběhl a Ramos pak minul prázdnou kasu.

No k dobru mu slouží to vychytání Ruudlovi šance, když ho pěkně vykryl, ale jinak byl dost na infarkt - 4

Zambrotta - včera hrál na fantasticky hrajícího Robinha, ale nemůžu si pomoct - nevyhořel, naopak Robinhovi častokrát přistříhnul křídla, vůbec si nedokážu představit, že by na Robinha v jeho včerejší životní formě hrál Belletti

Z. byl u mě za 6

Thuram, Puyol - no katastrofa, sice nastoupili ve složení, který sem dávno proklamoval, ale prokázali, že ani takhle to nubude "to pravý vořechový". Stejně, jako Realu shořel střed zálohy, tak nám vyhořel střed obrany, včera oba za 3

Sylvinho - další "můj" muž a dá se říct, že další zklamání, dozadu to byla hodně velká slabota a z jeho strany padly oba góly, tohle prostě nevynahradí ani jeho dobrá hra dopředu, včera 3

Záloha dle mě fungovala dobře, je vidět, že tři supertechničtí hráči se tam můžou poskládat a nepřekážet si . Dopředu to jde dobře, z bráněním je to znatelně horší.

Xavi - hrál asi nejdefenzivnějc z našejch střeďáků, takže asi na jeho vrub spadá nízká podpora obrany, ale i tak si myslím, že včera zahrál parádně. Lehkost, se kterou dokáže přejít přes protihráče, je omračující. Jemu asi nejvíc chybí vepředu Samuel, páč prostě nemůže použít své průnikové přihrávky, páč je nemá prostě komu dát .... Včera má na vysvědčení 6

Iniesta - on se mi líbí zápas od zápasu líp. Když opomenu zápas v Londýně, tak je to asi náš nejlepší středovej hráč, i včera prostě ukázal, že dokáže z míčem fantastický věci a přes protihráče procházel jak nůž skrz máslo. Další, na kom byl asi díl defenzivně nezvládnuté defenzivní práce, což jeho známku sráží - komplexně je za 7

Deco - včera byl dost slabej, je na něm vidět, že trpí absencí pořádnýho útočníka, což řeší tak, že se hodně vysouvá, což není jeho místo, měl by hrát víc vzadu, další, kdo neví, kam má dát balon, páč vpředu hraje kašparoidní Guddy . Včera tak za 5

Ronnie - včera prostě ukázal, že by to s jeho formou nemuselo být až tak špatné, sice to ještě pořád není ono, ale už to jde, včera s ním měl Ramos dost práce. Mínusem jsou jeho stále šíleně špatný standartky . Včera byl na 6ku

Leo - fantastickej výkon, sice po půlce utrpěla jeho hra celkovým úpadkem hry Barci, ale i tak si myslím, že včera nejlepší na place v našem dresu. Dobrá byla ta klička, kdy vymáchal Carlose v blátě a běžel z boku sám na kasu . Měl i další vydařené průniky - např. mezi Carlosem a Cannavarem sám na kasu, středem hřiště sám na kasu, když ho pak sundal Caros, krásná střela z vápna, kdy chyběly jen milimetry (Slovák by řekl: "Len sa trela" ). Včera byl všude, tvořil v záloze, zakončoval v útoku, dělal z obránců blbce na křídlech ... Jeho výkonu chyběl jen gól. U mě byl včera za 9

Guddy - , jeho nákup se pro mě stává noční můrou a začínám si na něj pěstovat hustou alerigii. Je totálně v řiti. Tenhle hráč je na hřišti prostě navíc. Pálí šance, není do kombinace, kazí příhry, nedokáže narazit, obejde maximálně jednoho soupeře, nemá koncovku. A včera to všechno vyšperkoval ještě tím, že byl věčně v ofsajdu . Jeho jediným pozitivem je, že se do těch šancí dokáže dostat.

Aby ale nevznikla mýlka. Já ho mám rád a je mi ho šíleně líto, když vidím, jak ho sere, že se trápí, ale prostě je momentálně na lavku

Saviola - utrpěl tím, že přišel na plac do druhýho, tzn. slabšího barcelonského poločasu, ale i tak ukázal, že je platnější než Guddy a měl by nastupovat on. Jednu akci si vytvořil sám (sice ji pak zahodil, ale koncovka se s vyšším počtem zápasu bude zlepšivat), jednu vytvořil pro Lea. Včera bych ho ohodnotil na 6

Giuly - on hrál? Včera slabota, fakt si ho ani neumím vybavit, takže ho vlastně ani nemám za co hodnotit

Rijkaard - postavil to tak, jak jsem mu už dávno radil, střídání provedl taky tak nějak pochopitelně, prohru odvrátit nemohl, protože madristi byli na ten zápas skvěle namotivovaní a prostě jim to sedlo.

Závěrem: znovu musím napsat, že takovejhle zápas se jen tak nevidí, fotbal z obou stran a zasloužený vítězství Realu, kterej za tím vítězstvím šel jak hladovej pes

Jen se přiznám, že už ani nevím, kdy naposled se mi stalo, že by můj mančaft prohrál a já byl přesto spokojenej

Reagovat
smazaný uživatel

U Guddyho jsem nenapsal známku, takže za 1

Reagovat
RMCF

Opět perfektní rozbor...Jenom ke kritice Emersona, včera to podle mě byl první zápas který se mu v dresu Realu povedl v boření akcí Barcelony byl výborný i když občas použil faúl, ale účel to splnilo a v rozehrávce byl jistý neztrácel balony naopak diarra včera podle mě jediný komu to nešlo sice taky vybojoval hromadu míčů ale většinou je odevzdal špatnou přihrávkou nebo najivní kličkou Barceloně, Carlos na to co předvádí v poslední době tak dobrý výkon a s tou penaltou bych to neviděl tak jasně naopak ta na Ruuda byla mnohem jasnější. Souhlasím že jasně nejlepší byl Robinho a Raúl a zdatně jim sekundoval Segio. Z barcelony byl výborný Messi, ale ty jeho některé herecké výkony byli na oskara

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě bych zmínil vynikajícího Cannavara, jinak mi tradičně mluvíš z duše

Reagovat
Xavi

Souhlasím až na:

Robinho - vědšího herce neznám!

Thuram tak 2, ale PUyol určitě né, ten tak 5-6

Sylvinho se mi líbil 5-6

Rijkaard už mě sere s Guddym a s přehlížením Savioly

Reagovat
RMCF

Já většího herce znám Messiho

Reagovat
smazaný uživatel

No výborně, hned jdu číst

Reagovat
smazaný uživatel

Moje známečky:

Iker 7, Sergio 7, Cannavaro 8, Helguera 6, Carlos 6, Diarra 5, Emerson 6, Robinho 7, Raúl 8, Guti 6, Ruud 6.

Vicky 5, Zambrotta 5, Thuram 3, Puyol 5, Sylvinho 6, Xavi 6, Deco 4, Iniesta 4, Messi 8, Gudjohnsen 2, Dinho 4, Giuly 3, Saviola 5.

Reagovat
smazaný uživatel

Emerson za 6 ? Za co? Vždyť skoro každej jeho pokus obrat soupeře o balon zkončil faulem. Někdy i dost brutálním faulem. Já jsem napočítal celkem asi 4 zákroky, za který měla bejt karta. Nezlob se na mě, ale 6 -

Reagovat
smazaný uživatel

Hrál proti velice silné trojici a jak už napsal RMCF, tak bořil slušně (i když i nečistě). Ve druhé půlce jste se k nám dlouho pořádně nemohli dostat, což bylo hlavně jeho zásluhou. Tu první žk bych mu v žádném případě nedal, o těch dalších možných by se dalo diskutovat. Jsem s ním spokojen, stejně tak s Carlosem.

Reagovat
Xavi

Emersonovi zákroky byly na červeny, to se na mě nezlobte. A nebo jestli chcete upřednostňovat takovy prasata před technickýma fotbalistama, jak je libo...

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda, že tu červenou v první půli si "vyválel", nicméně být tam místo něj Guti, tak by asi výsledek vypadal jinak. A Diarrovi se to Clásico právě nepovedlo...

Reagovat
Xavi

Máš pravdu, že být tam Guti, tak je to něco jiného. Ale nemám rád takové to - vyhrát za každou cenu. Pokud to bude fotbalově tak ano. Vůbec se techničtí hráči nechrání a nemyslím teď jen Barcu, myslím to globálně.

Reagovat
RMCF

Emerson hrál dobře a účelně i když sem tam dost tvrdě

Reagovat
smazaný uživatel

V naprosté většině souhlasím.

Reagovat
antimadrista

Já si myslim,že to bylo vyrovnaný, ten druhej gol Realu byl hodně šťastnej, 5 min se nehli od sví branky a pak jeden protiútok, kterej rozhodl utkání.

Reagovat
smazaný uživatel

Šťastnej? Tak se má Źvejkačka naučit vybíhat...

Reagovat
HOST*Honzao

Já toho Gudjohnsena tam nesnesu prostě...to je jako na MS Ronaldinho a Ronaldo, von je pomalej hrozně, sme zvyklí tam mít rychlýho strikera, Samuel je naprosto nepostradatelnej, v tuhle chvíli mnohem víc než Ronnie. Místa Eidura musí hrát Saviols jinak pudem od prohry k prohře, a možná sundat na pár zápasů Ronnieho...

Reagovat
RMCF

No jo, ale v tomto systemu je idealní pokud uprostřed je trochu robustnější útočník který je i dobrý hlavičkář a Saviolovi by to víc sedělo na křídle(4-3-2-1 nebo 4-3-3 nebo jak se to nazve), ale tam je v Barce velkej přetlak. Zápasy Barcelony co nehraje Samuel sem viděl snad tři a Gudy se mě nikdy nelíbil, teď by se hodil Larsson...

Reagovat
smazaný uživatel

Barca na hlavičky stejně nehraje...

Reagovat
RMCF

Tak Eto' nějaký góly hlavou dával a hlavně je to útočník do vápna jako např Ruud nebo Larsson Saviolovi to ideálně sedí když je vedle něho právě takový typ útočníka třeba s Crespem v repre... Ale tím netvrdím že by nezahrál líp než Eidur kterýmu to vůbec nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Emerson, to je hnus, to snad musí ukznat každý, že takovýhle hráč ničí hezký fotbal a rozhodčí tím netrestáním ještě více...

Reagovat
smazaný uživatel

Emerson je o něco lepší Gravesen.

Reagovat
HOST*R.M.C.F.

vo tom žádná!

Reagovat
smazaný uživatel

Ani bych neřekl!

Reagovat
HOST*Real

Teda vážně nevim, co furt dělá v základní sestavě. Kromě toho, jak to pořád kurvil, tak tam nebyl vůbec vidět. Jestli tam měl 2 maximálně 3 trošku lepší akce, tak je to moc. Podle mě nejhorší hráč Realu v tomhle zápase. Fakt nechápu co na něm vidíte. To je teda konstruktivní hráč jak poleno. Doufám, že příště už v základní sestavě nebude! Místo něho tam musí být Reyes. Já ho prostě nemůžu ani vidět ... z té jeho hry mě bolí oči.

Reagovat
smazaný uživatel

Z Realu je to jeden z mála, co jsou schopní něco vytvořit...

Reagovat
HOST*R.M.C.F.

seš zaujatej

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to tak poslední dobou čtu, tak u tebe se jedná spíš o osobní averzi. Gutiérrez to tak má celý život, půlka fanoušků na Bernabéu ho zbožňuje, ta druhá zase nenávidí

Reagovat
HOST*Real

No tak osobní averzí to rozhodně není. Já proti Gutimu nic nemám ... namám důvod proti němu něco mít. Ale fotbalově je to prostě tragéd.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*spartak

real je nejlepsi tym na svete barcelona je totalne na hovno

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele