Známky lvíčat po Německu: Sáček se v hluboké vodě topil, Simič se pochlapil

18.06.2017 23:24 - Názory a komentáře
 
Stává se nepříjemným pravidlem, že reprezentačním výběrům úvodní zápasy na šampionátech výsledkově nevychází - a tuhle tradici bohužel nezměnila ani letošní jednadvacítka, která ve svém prvním duelu na Euru v Polsku podlehla favorizovanému Německu 2:0. Jak si každý z českých aktérů podle nás vedl?

Úvod utkání přitom patřil svěřencům Vítězslava Lavičky, kteří svého protivníka překvapili aktivním a vysunutým presinkem. Postupem času však favorit přece jenom přebral otěže a český výběr pak na kolena srazily dvě velké chyby, po kterých se Němci celkem lacino dostali do dvoubrankového vedení. A na případný comeback už zkrátka nezbývaly síly...

Lukáš Zima - 5 (z 10) - Euro jednadvacítek zatím provází rozporuplné výkony brankářů. Zatímco Angličany nebo Slováky muž mezi tyčemi zachránil, takové Srbsko strážce svatyně potopil. Lukáš Zima se bohužel zapsal do té druhé kategorie, když mu těsně před pauzou proklouzla nepříliš prudká rána Meyera. V druhé půli sice své kolegy několikrát podržel a blýskl se například lapenou penaltou, tím ale už své zaváhání při klíčovém momentu nenapravil.

Michal Sáček - 3,5 - Kandidát na smolaře zápasu. Svůj záskok na pozici pravého obránce totiž nezvládl. V úvodní fázi zápasu si přitom nepočínal vůbec špatně, nebojácně podporoval ofenzivu a byl přesný i v rozehrávce. Postupem času však měl čím dál větší problémy v defenzivě, které vyvrcholily hrozivou minelou, kterou Němcům doslova daroval druhý gól.

Michael Lüftner - 4 - Svému soupeři nestačil hlavně rychlostně. Prožil hororový vstup do utkání, kdy v úvodních 10 minutách vyrobil hned dvě hrubky - nejprve nezachytil kolmou přihrávku, po které se do šance dostal Gnabry, následně se vydal na ofenzivní výlet a o míč přišel, čímž soupeři nabídl rychlý protiútok. Po půlhodině se kolem něj do tutovky prohnal opět Gnabry. V druhém poločase se sice zlepšil, svůj výkon si však rozhodně za rámeček nedá.

Stefan Simič - 8 - Jednoznačně nejlepší z obranné čtyřky. K protihráčům přistupoval bez bázně a hany, útočník Německa Selke se přes něj nemohl prosadit. Jistý po zemi i při centrovaných míčích, krom toho předvedl i jeden parádní obranný skluz, kterým zamezil soupeři ve skórování. Svým výkonem rozhodně zaujal.

Milan Havel - 6 - Jestliže Sáček s Lüftnerem vyloženě zklamali, zatímco Simič zazářil, pak se o levém beku lvíčat dá říct, že si odvedl ucházející standard. Svým výkonem nikterak neohromil, zároveň ale ze hřiště může odcházet se vztyčenou hlavou. V defenzivě se vyvaroval výraznějších chyb, zatímco do ofenzivy se zapojoval spíše sporadicky.

Tomáš Souček - 6 - Z centrální trojice českého výběru byl zřejmě tím nejlepším mužem. Do ofenzivy se nikterak nehnal, však od toho na hřišti ani nebyl, ovšem své defenzivní povinnosti si plnil svědomitě, ačkoliv to v mnoha momentech neměl vůbec snadné - kolegové ze středu pole jej totiž před obranou někdy ponechávali dost osamoceného, a tak musel pokrýt skutečně velký prostor.

Michal Trávník - 4 - Ze středových hráčů českého týmu byl nejvýraznější, to je ovšem ne vždy hodnocením pozitivním. Do ofenzivních akcí zapojoval celkem často, nastalé situace však povětšinou nevyhodnocoval správně - občas místo přihrávky volil střelu, v jiném případě se zase místo zakončení pokusil o individuální průnik

Petr Ševčík - 4,5 - Neslaný, nemastný výkon. Nedá se říct, že by vysloveně vyhořel, na druhou stranu ani ničím nezaujal. V konfrontaci s německými záložníky bylo znát, že na hru v takovém tempu a pod takovým tlakem jednoduše není zvyklý.

Václav Černý - 4 - Největší zklamání. Od ofenzivního trojzubce se toho před zápasem hodně čekalo, jenže zatímco Schick i Jankto své možnosti jasně naznačili, křídelník Ajaxu zůstal hluboko za očekáváním. Na jednu stranu je pravda, že se s balónem potkával jen sporadicky, což nebyla tak úplně jeho vina, navzdory tomu pak v situacích, kdy se ke kulatému nesmyslu dostal, akci většinou zkazil. Navíc měl výrazné rezervy v defenzivní práci, jeho strana po celé utkání hořela.

Jakub Jankto - 6,5 - Předvedl velmi poctivý a bojovný výkon, který si zaslouží uznání. Do utkání vlétl jak uragán, hned v první minutě pálil na branku, Němcům pak po celý zápas zatápěl neúnavným presinkem, který po chybě brankáře Pollersbecka málem přinesl i tolik kýžený gól. Nezanedbával ani defenzivní povinnosti, jedinou kaňkou tak představuje fakt, že se po jeho ruce zahrávala penalta.

Patrik Schick - 7 - Potvrdil, že co se individuálních schopností, je na tom z celého reprezentačního výběru nejlépe. I proti početní převaze dokázal udržet nespočet míčů a udržet svůj celek na polovině soupeře. Mínusem zůstávají dvě neproměněné tutovky, ovšem i tak můžeme tvrdit, že útočník Sampdorie v žádném případě nezklamal.

Antonín Barák - 6 - Po svém příchodu se postavil na post ofenzivního záložníka a hru českého výběru okamžitě rozhýbal. Několikrát pěkně zakombinoval s Patrickem Schickem a měl velký podíl na nejlepší pasáži reprezentace, která ale bohužel branku nepřinesla.

Martin Hašek - 5,5 - Nastoupil na posledních dvacet minut, leč do hry se příliš nedostal - k balónu se dostával málo, a když už se tak stalo, nic převratného z toho nevzniklo.

Tomáš Chorý - nehodnocen - Nastoupil na posledních 10 minut a na hřišti byl cítit nejen díky svým loktům. Nejprve asistoval u velké šance Patricka Schicka, následně předvedl i pěkný individuální průnik, který německá obrana zastavila jen s velkými potížemi. Nehodnocen kvůli krátkému časovému úseku.
Autor: Víťa Srp
Počet zobrazení: 8986
Komentáře (113 / 0 nových)
kattos
18.06.2017 23:32
#
Nevím teda u Zimy, první velkou šanci pochytal, gól moc nevidel, ale asi se seto chytat dalo, ale měl tam další dobře zákroky a gól si opravil penaltou. 6,5
Havel očividně nestíhal, tam to vidím tak na 4
Jankto a Schick vyměnit body.
Černý tak 5,5 pár dobrých akci tam mel.
Zbytek souhlas.
fantomas
18.06.2017 23:36
#
Havel teda docela v pohodě stíhal nebo ty sis snad Weisera v nějaký nebezpečný pozici všim?
kattos
18.06.2017 23:40
#
Na to, že hráli hlavně přes druhou stranu, tak m přišlo ze hořel dost a nejake situace přes něj šli.
fantomas
18.06.2017 23:44
#
Nevybavuju si ani jednu, ale dobře.
Han střelil první
18.06.2017 23:56
#
Weiser i Toljan tam měli situace, kdy se dostali snadno k centru nebo až do šestnáctky. Každopádně takový průchoďák jako na druhé straně to nebyl.
db18
19.06.2017 13:36
#
Weiser měl jednu střelu nad bránu, kdy byl sám za obranou cca. v hřiště a pak z boku jednu akci - u něj si ale stojím za tím, že hraje lépe z obrany (podobně jak tomu bylo u Rajtyho v jeho nejlepší formě), jinak Toljan by toho měl víc, kdyby to nebyl blb, co všechno musí zasekávat...
Han střelil první
18.06.2017 23:46
#
On ten Zima působí hrozně nešikovně, ale je pravda, že dneska to nijak extrémně nezesral. Přesto bych tam raději viděl Vejmolu nebo klidně i Maceje, který má taky větší herní praxi.
Kepy_FCB
18.06.2017 23:34
#
Na sachtu s nima
MichalKotukov
18.06.2017 23:35
#
Návrat králů
Aldeano
18.06.2017 23:43
#
Cartmanova máma
19.06.2017 00:09
#
DeformFCB
20.06.2017 12:56
#
Nebelung
18.06.2017 23:36
#
Schick sice nedal tutovky, ale podle mě je lepší ukázat přehled a těsně přestřelit, než to alibisticky trefit přímo do brankáře.
Kepy_FCB
18.06.2017 23:39
#
Nebo alibisticky do brevna/tycky
Aldeano
18.06.2017 23:43
#
db18
19.06.2017 09:14
#
Kang & Kodos
18.06.2017 23:42
#
Ani hovno. Takhle kdyby to pár metrů od brány kopl Trávník, tak ho tady všichni ukřižujou. Ukázal, že je jinde než ostatní, hrál dobře, ale hlavně tou druhou šancí si to dost zkazil
Spalovač šancí
18.06.2017 23:44
#
Souhlas, je to dřevák. Holt v repre je jinčí tempo než v chodecké italské lize.
Old Trafford No.7
19.06.2017 07:21
#
Le Gunner
19.06.2017 09:20
#
Dvojí metr... Stále byl nejlepší z našich na hřišti, chtěl se porvat, ale, jak říkáš, zazdil si to...
lichna
19.06.2017 10:29
#
Trávník by si to ale takhle nikdy nepřipravil. Prostě jo, Schick udělal chybu, měl dát aspoň jeden, ale po dlouhé době máme v útoku fakt hráče, který si něco dovede připravit a nečeká jen na prázdnou bránu. (Zdravíme Michala do Plzně)
Old Trafford No.7
19.06.2017 10:38
#
Trávník se ale také dostal 2x do dobré situace, touhle logikou fakt ne... Schick si tu šanci nevypracoval individuální akcí
lichna
19.06.2017 10:39
#
U té druhé to udělal dost šikovně.. Prostě nechápu ten hate na Schicka, zvláště když jsme co se týče útočníků v období temna. Za včerejšek si kritiku zaslouží hlavně Černý, případně Luftner.
lichna
19.06.2017 10:46
#
Je pravda že ten druhý měl dát, když se na to dívám z opakovaného záběru. Ale pořád ve mě ten hráč vzbuzuje naději, že budeme mít zase pořádného útočníka..
Old Trafford No.7
19.06.2017 11:31
#
tady není moc hejt na Schick, píšu pořád, že je to šikovný hráč a hrot pro budoucnost, ale nemůže tam hrát sám, buď 4 4 2 nebo pořádná křídla k němu
Bayernista18
19.06.2017 13:07
#
>vyřazen z kádru<
19.06.2017 14:07
#
Neuminis
18.06.2017 23:59
#
Schick zvládnul oboje
advokat
19.06.2017 08:13
#
Tak Češi, toho Schicka vám treba závidieť, hotový top futbalista, čaká ho veľká kariéra. Tie dve šance nedal, ale vypracoval si ich sám kľučkou, pri tej druhej šanci mu lopta nadskočila. Ale pri oboch v zlomku sekundy a v nahustenom priestore vedel, kde stojí brankár a kde to chce dať. A to je už nadstavba top hráčov, tí priemerní by sa sústredili len na trafenie lopty a spoliehali na šťastie.
milan78
18.06.2017 23:39
#

NEMěli jsme Němce na lopatě, NEřekl pamětník Trávník
Pablos
18.06.2017 23:40
#
zklamali mě docela, až moc mi to připomínalo mnohdy hru áčka... takže především tragické přihrávky, skoro nulové jeden na jednoho a nestíhání v obraně
Pablos
18.06.2017 23:47
#
plus ty přihrávky to pořád nedokážu nějak pochopit, to je už takovejch let a úplně až standard na který se může český fanoušek spolehnout. Vždyť ti hráči to přece musí umět
martin8
19.06.2017 00:06
#
Spalovač šancí
18.06.2017 23:41
#
Simiče přivést do Slavie jako náhradu za Lüftnera
Horník
18.06.2017 23:48
#
Měl nabídku, ale odmítl ji. Není se co divit v tuhle dobu.
Spalovač šancí
18.06.2017 23:50
#
Tak se mu holt předloží nabídka, kterou nebude moct odmítnout.
Horník
19.06.2017 00:01
#
Ten určitě bude chtít zůstat na západě. Pochybuju, že by Slavia mohla konkurovat jeho smlouvě, kterou má v AC Milan a po tomto EURO určitě buďto prodlouží nebo půjde na přestup někam do solidního klubu v lepších ligách. Do české ho nic netáhne.
ratusek
19.06.2017 06:24
#
Ale Tvrdík říkal
martin8
19.06.2017 00:07
#
Neměl by jedinej důvod jít k vám.
Spalovač šancí
18.06.2017 23:42
#
Proč není v anketě uveden Lavička?
kilobyte
19.06.2017 00:04
#
Neodehrál dost minut na hodnocení.
Tivoli
19.06.2017 00:47
#
Hm, tak to je komplikace
Aldeano
18.06.2017 23:43
#
Havel a Trávník 5 a Jankto se k výkonu Schicka nepřiblížil, takže 5,5 nebo 6. Jinak souhlas
Klokanomet
18.06.2017 23:54
#
pokud nejlepší útočník spálí dvě šance jako Pavel Kuka, tak to zklamání je A Zima byl až na to zaváhání při gólu velice dobrý
Pablos
18.06.2017 23:59
#
a jakej byl ten druhej gol... to jediný jsem neviděl. Ale reakce online tady byly, že se mu všichni skoro vysmývali
hefy
19.06.2017 00:04
#
Ten smích šel na Sáčka.
Pablos
19.06.2017 00:05
#
akorát vidím sestřih... a je mi to jasný už
7pavlis
19.06.2017 00:00
#
Vejmola
Havel Stronati Simic Holzer
Souček
Černý Barák Havlík Jankto
Schick

Trávník totálně špatnej dneska, mně se líbil nejvíc Simič
Kepy_FCB
19.06.2017 00:05
#
Zima ⊙ - o
Fedisson
19.06.2017 00:06
#
S hodnocením souhlas. I jako slávista musím říct, že mi Sáčka bylo líto, od Lavičky to byl špatný tah a tím jak bohužel nestíhal se úplně vymazal Černý, který totálně zklamal, nedostali jsme ho vůbec do hry.

Jen ať hlavně už nehraje Ševčík. To už měl radši hrát Havlík nebo Hubínek (ten v kvalifikaci třeba proti Belgii hrál moc dobře). Snad Barák bude na Dánsko a Itálii ready.

A jinak... co zkusit Havla dát na druhou stranu a na jeho místo Holzera? Jo, já vím, Holzer je Holzer, ale trápit Sáčka na beku už prosím ne.
KingMaster13
19.06.2017 02:30
#
12janjde
19.06.2017 00:08
#
Tak a máme po turnaji,zbytek už nemá cenu hrát,když už jsme téměř bez šance na postup
owny
19.06.2017 00:09
#
1. každý, kdo napíše slovo "lvíčata", by si měl dát facku
2. je divný, když má jeden stoper hodnocení 4 a druhý 8, obrana musí fungovat jako celek, jinak je na nic
3. útočník nepromění 2 tutovky, ani další nepřidá a přesto v žádném případě nezklamal, zajímalo by mě, co by musel udělat, aby zklamal
kilobyte
19.06.2017 00:15
#
3. Vlastní gól
C-M@ster
19.06.2017 00:21
#
3. špatně řešit situace, prokázat nešikovnost/lenost/další věci.

Nesnáším, když je rozhodujícím faktorem u hráče, jestli mu to tam padlo nebo ne, když odehrál dobrej zápas.
kilobyte
19.06.2017 00:23
#
Tak Zimovi to tam spadlo dvakrát a stejně dostal jen 5.
Rezan
19.06.2017 13:31
#
>vyřazen z kádru<
20.06.2017 00:01
#
fantomas
19.06.2017 01:30
#
Na druhou stranu Schick pokaždý ani netrefil bránu. Už jen za to by si nižší známku vážně zasloužil
Old Trafford No.7
19.06.2017 07:24
#
Pa2el
19.06.2017 09:25
#
Nebelung
19.06.2017 01:33
#
Puskas
19.06.2017 09:29
#
Ona se ale neproměněná tutovka rovná kiksu stopera, který tak zaviní gól. Kdyby hrál Sáček celý zápas skvěle a 2x namazal soupeři na gól, taky nedostane 10.
dinss
19.06.2017 10:03
#
dinss
19.06.2017 10:04
#
Ještě doplním, že pokud někdo z obránců udělá chybu jako včera Sáček nahlíží se na něj a jeho hodnocení úplně jinak.
Tivoli
19.06.2017 00:51
#
lvíčata, malé euro, malé derby, vytáhlý útočník..za tohle bych věšel za koule do průvanu
12janjde
19.06.2017 01:11
#
Na Slovensku mají dvojitá křížata
Mariano13
19.06.2017 02:26
#
sokoli / sokolíci - nič zo znakom, ani s nejakým symbolom Slovenska (kamzíci neznie zle, ale nie je to nič hrozivé) ...je to kvôli národným buditeľom (Ľ. Štúr, J. Matuška, ...) tí používali sokola ako symbol "švárneho junáka" = mladého hrdinu
Posledni Kovboj
19.06.2017 00:54
#
1. takze i ty?
salami
20.06.2017 07:40
#
prostě prvá strana hořela a hasil to levej stoper, nepřijde mi na tom nic moc divnýho, poměrně běžná záležitost
Snatus
19.06.2017 00:27
#
Lavička udělal 3 chyby v sestavě. První bylo rozhodnutí o brankáři, pak samozřejmě o pravém bekovi. Poslední chyba byla nezapojení do sestavy Hubínka, který byl v kvalifikaci dobrou spojkou mezi obranou a zálohou. Pokud tam měl být Souček, tak vedle něj Hubínek a nad nima hrát Trávník.Ten střed by pak byl komplexnější. Jinak už se to tady psalo, ale je chyba na ten turnaj brát 4 stopery, ted při neformě Černého a kdoví jakém stavu Baráka, máme málo možností na ty ofenzivní pozice. Navíc Hašek a Nečas mi připadají jako vyloženě tlačenky agenta.
Wishmaster1
19.06.2017 13:28
#
Naprosto souhlasim, trener Lavicka podlehl tlaku medii i agentu. Nepostavit nekoho z hracu v cizine by bylo tezko pred povchnim tiskem pro nej obhajitelne.Ale urcite si svou chybu uvedomil Hubinka do sestavy proti Italum da, jeho duraz a prehled v zapase s Nemeckem schazel. Problem ale je, ze Soucek a Hubinek hraji na stejne pozici defenzivniho zaloznika. Jinak Hasek ma diky svemu vypecenemu tatinkovi protekci i v Bohemce, takze se nedivim, ze s podporou sveho otce to dotahl az na Euro. Bohemka se diky jeho pravidelnemu nasazovani v lize na miste Hubinka horko tezko zachranovala v lize.
salami
20.06.2017 07:42
#
koho ze zahraničních hráčů konkrétně neměl postavit?
nasri84
19.06.2017 00:45
#
Na zapase jsem byl a ceho jsme si vsiml bylo ze cerny je neskutecny flink a osobne bych mu dla znamku 3yˇ.. za me velmi slaby a podprumerny vykon kde nic nepredvedl.. a dalsi silne podprumerny vykon je luftner aby stoper byl v 75 mi ute fyzicky tak soatne aby v predklonu vydychaval to jsem v zivote nevidel.. je videt ze chalepecek ma propareno... takze za me opet 3 a u travnika bych. Evyl tak prehnane kriticky je to sikovny hrac , mel to tezke a snazil se takze za me 5,5
Tivoli
19.06.2017 00:53
#
To hodnocení Trávníka
Snatus
19.06.2017 01:13
#
Tak na stadionu je trošku jiný pohled na hráče než v TV. Třeba v hledišti vypadalo, že Trávník podal dobrý výkon.
Stannis Baratheon
19.06.2017 06:57
#
Jankto ---> Huddersfield 12 M€?
Old Trafford No.7
19.06.2017 07:31
#
Pokud jako hroťák dvakrát ve vápně netrefíš ani bránu, tak to je průser. 6
Jankto si s míčem nerozumí, ale odmaká to, Každopádně tam zazdil skoro tutovku. 6
Simič nejlepší, ale pokud jde o stopera a soupeř mohl s klidem vyhrát 5:0 tak to asi není na takovou známku. 7

radimone
19.06.2017 08:13
#
Bože ta anketa: Kdo z lvíčat vás nejvíce zklamal?. Tenhle náš novinářskej negativismus je otřesnej. Naházet na někoho chyby, aby nesoudnej českej fanoušek dostal co potřebuje... Jinak to hodnocení nezahrnuje sílu soupeře. Umím si docela představit, jak hraje pravý křídlo Sané ve své standardní formě. Kolik by dostal náš obránce? 2b?
Azazelo RD
20.06.2017 00:18
#
Mělo to být formulováno pozitivně: Kdo z lvíčat hrál nejméně nejlíp?
Bakary3
19.06.2017 08:56
#
Neslyšel jsem to zdůvodnění, že nehrál Barák mělo nějakej důvod ? V týdnu říkal, že se cítí na celý zápas a pokud byl schopnej, tak asi Lavička nebyl při smyslech, že ho nenasadil.
Dál taky nechápu Trávníka... On nemá nic, ale je nejstarší, tak má asi pásku nebo nevím, Hubínek je mnohem lepší hráč a pro mě by měl mít v sestavě přednost i před Sáčkem, v U21 ukázal, že má na základ. Sáček na beku škoda mluvit... Ale nedělám si iluze, že takhle by Gnabry na kusy roztrhal i Havla.

Když na to tak koukám, ty beky fakt nemáme... ale přesto bych Sáčka podržel a na druhý straně klidně fotbalovějšího Havlíka (vím, Havel se tu celkem chválí, odehrál si to, ale ničím jiným do zápasu nepřispěje, nemá na to fotbalovost, techniku a ani tu levačku na centr, když to hraje přes nohu...)
Měnit najednou Zimu i Luftnera mi přijde zbytečně moc změn najednou...

Zima - Sáček, Luftner, Simič, Havlík - Souček - Černý, Hubínek, Barák, Jankto - Schick ..... to by se mi docela líbilo...

Každopádně se ukazuje, že silná generace je to jen na naše poměry... Simič, Barák, Jankto, Schick, asi Černý... Luftner se Součkem jsou kolohnáti, u Sáčka se uvidí... líbí se mi Hubínek, tam ale záleží, jestli si ho někdo vytáhne.. jinak nikdo výraznej..

Jeňa
19.06.2017 09:25
#
Dvě změny v nefunkční obraně ti přijdou zbytečně moc, tak radši neudělat ani jednu jo? To ty další dva zápasy nemusíme ani hrát
Le Gunner
19.06.2017 09:35
#
U Součka věřím, že se ještě vyhraje... Už jsme ,,ztratili" Petráka a asi by nebylo fajn přijít o potenciálně dalšího defenzivního záložníka pro Áčko.

Jinak souhlas se Sáček, nezvládl to, ale byl prostě hozen do vody.
Bakary3
19.06.2017 09:44
#
jo, Souček se určitě zlepší, má určitý obří plusy jako sílu v soubojích, díky výšce hlavy, slušnou ránu... Ale tý jeho těžkopádnosti se nezbaví... snad to dokáže nahradit nějakou chytrostí.
fantomas
19.06.2017 10:38
#
Barák je uplnej nesmysl no. Lavička ho tam dával už v 55. minutě ve chvíli, kdy s náma Němci hráli bago a nabízelo se ho spíš pošetřit pro zbývající dva zápasy. Pokud byl schopnej nás vytrhnout na těch 35 minut za téměř rozhodnutýho stavu, at mi nikdo neřiká, že nebyl schopnej startovat...
Bakary3
19.06.2017 10:51
#
takže to fakt důvod nemělo, tak to to podělal solidně...
jestli si třeba říkal, že s nima budeme držet výsledek a pak to zkusíme strhnout, nebo nevím...
Ať tak, nebo tak, nechat sedět našeho nejlepšího střeďáka je na kriminál...
salami
20.06.2017 07:44
#
tak ten střed postavil jasně defenzivně
anarchochuligan
19.06.2017 09:23
#
Slováka vykopneš z republiky dveřmi vrátí se oknem, zavřeš okno, vleze komínem. Václave co si to sliboval po 1993, že se tu bude žít krásně a BEZ SLOVÁKŮ
Pipo123
19.06.2017 10:50
#
Čecha pozveš na výlet do tatier, on príde, zoberie pre istotu celú rodinu, bohužiaľ o pár hodín neskôr sa stratia a už ich nikto nikdy nenájde
dinss
19.06.2017 15:34
#
Slováka můžeš pozvat leda ve fabrice.
dinss
19.06.2017 10:01
#
Nechápu co bude Lüftner dělat v Kodani. Se Sáčkem nejhorší hráč zápasu.
basleg
19.06.2017 11:35
#
Bude tam dělat to, co ve Slavii - jejich liga není lepší než naše. Pravda je, že v pohárech jim asi bude k hovnu.
dinss
19.06.2017 15:40
#
No, včera byl naprosto tragickej....
dinss
19.06.2017 10:18
#
PS: Kdo by teoreticky mohl být donominován na pravého beka? Nemyslel jsem si, že to někdy napíšu ale Matějů nám hrozně chyběl.
Posledni Kovboj
19.06.2017 11:49
#
Holik?
dinss
19.06.2017 15:36
#
Ten hraje ještě za 19 ne? Ale taky mi napadlo zkusit někoho mladšího.... Furt lepší než frajer co tam nikdy nehrál.
Posledni Kovboj
19.06.2017 15:59
#
tak
salami
20.06.2017 07:46
#
v lize toho odehrál letos dost a jako jeden z mála by třeba aspon trochu rychlostně stíhal Gnabryho
Posledni Kovboj
19.06.2017 11:51
#
a Rys
dinss
19.06.2017 15:37
#
Ten za Jablonec vůbec nehrál ne?
Posledni Kovboj
19.06.2017 15:59
#
ne no, ale byl to Typkuv oblibenec
db18
19.06.2017 13:36
#
Rychnovský?
dinss
19.06.2017 15:34
#
Ten hraje kde?
db18
19.06.2017 15:35
#
lol?
dinss
19.06.2017 15:42
#
Toho jsem vůbec nezaregistroval. Spis je lepší aby hrál někde v klubu než aby jen nastupoval za junioru.
db18
19.06.2017 15:47
#
Tak ale když tam nikoho nemáme... jedině ten Holík no.
dinss
19.06.2017 15:59
#
Holík by asi byl nejlepší volba.
db18
19.06.2017 15:38
#
https://www.transfermarkt.com/martin-rychnovsky/profil/spieler/321203

Akorát teda nevím, na jakém postu hraje jak často... Ale v zimní přípravě se prý jevil dost dobře.
Greny
19.06.2017 16:38
#
Šural, ale nevim zda by to zvladl
J.Defoe
19.06.2017 11:34
#
nevěřil bych že budeme mít největší problém zrovna na krajním bekovi tam ať klidně nastoupí nějakej stoper, kterej vyloženě neběhá jak s drátem v prdeli a mělo by to klapat aspoň tak, aby tam nebyl úplnej průchoďák. Jinak si myslím, že tahle jednadvacítka má celkem potenciál a s trochou štěstí by nám Němci nedali ani jeden gól.

Další velkej problém je nezapojení křídel, což dávám za vinu hlavně formaci, protože opravdu nemáme 3 tak silné středáky aby se mohli věnovat ofenzívě i defenzívě. Záloha absolutně nefungovala...Očividně nás v tomhle směru měli Němci přečtený a došlo jim, že když nám scvaknou kraje tak jsme bezmocný.
dinss
19.06.2017 15:39
#
Máme v té nominaci (krom Havla) typického krajního obránce? Přišla mi hloupost nemít ty posty zdvojené.
db18
19.06.2017 15:48
#
Na 3 zápasy by to byl zbytečný luxus.
dinss
19.06.2017 15:58
#
V tom případe bych povolal pravého obránce a ne dalšího středního záložníka.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
Anketa
Kdo z lvíčat vás nejvíce zklamal?
Václav Černý (256 / 60%)
Michal Sáček (80 / 19%)
Jakub Jankto (18 / 4%)
Michal Trávník (36 / 8%)
někdo jiný (40 / 9%)
Anketa byla ukončena!