WHU znovu vymění manažera, Moyes nový kontrakt nedostane

16.05.2018 13:46 - Aktuality
David Moyes (© whufc.com)
 
Třetího manažera v průběhu více než půl roku bude mít West Ham United. Londýnský celek letos zklamal, bojoval o záchranu v Premier League a už v listopadu sáhl k propuštění Slavena Biliće. Jeho nástupce David Moyes sice tým v nejvyšší soutěži zachránil, prodloužení smlouvy mu to ovšem nevyneslo...

"Když k nám David přicházel, bylo přáním obou stran koncentrovat se výhradně na zbytek sezony s tím, že až v té době učiníme rozhodnutí ohledně další budoucnosti. Cítíme, že správné bude vydat se jiným směrem," sdělil jeden ze šéfů West Hamu David Sullivan.

55letý Moyes vedl Kladiváře v 31 zápasech a devětkrát slavil výhru, v deseti případech se zrodila remíza a dvanáctkrát West Ham prohrál. Celkově to stačilo na posun na třináctou příčku tabulky Premier League.

Tisk už několik dní spekuluje o možném nástupci a favoritem je Paulo Fonseca, tomu končí kontrakt v Šachtaru Doněck, na novém se zatím nedohodl a West Ham s ním údajně už zahájil jednání.

Moyes není jediným koučem, který s okamžitou platností končí v londýnském klubu, bez práce jsou i jeho asistenti Alan Irvine, Stuart Pearce a Billy McKinlay.
Autor: Tomáš Pavlík / bbc.com
Počet zobrazení: 3186
Komentáře (132 / 0 nových)
LeonardoUžoa
16.05.2018 13:50
#
Alardyce nebo Pardew
GAUČ()
16.05.2018 22:33
#
kolouch
16.05.2018 13:55
#
Vytahl klub ze sracek, srovnal hrace, v poslednich zapasech jsme hrali fakt pekny fotbal a pak mu neprodlouzi smlouvu Jestli neprijde, Fonseca, Emery nebo jina cerstva krev, tak to bude spis na vymenu vedeni nez manazera..
Hammer25
16.05.2018 15:11
#
Trochu jsem to cekal,ale je to skoda.Novej kouc zase pojede od nuly.S Moyesem by jsme urcite pristi sezonu dopadli lip nez letos.Snad to vezme nekdo cerstvej,jak pises,jinak at si vedeni dojde k psychyatrovi.COYI
Iacob
16.05.2018 13:55
#
A kolotoč se nám opět roztáčí S Big Samem vezmou West Brom a Stoke, to je daný.

https://pbs.twimg.com/media/DZtqauEXkAAWYLL.jpg
Tommy the Gunner
16.05.2018 14:01
#
Zaschrona
16.05.2018 16:20
#
Gotta Catch 'Em All
ondrvo
16.05.2018 16:37
#
havrys99
16.05.2018 16:49
#
RKO
16.05.2018 18:35
#
REPLIKATOR
16.05.2018 18:41
#
FUnk
17.05.2018 07:59
#
Sonny Anderson
16.05.2018 13:59
#
Jasný swap za big Sama
Sidand
16.05.2018 14:17
#
Ach Boze, byt fanusikom West Hamu chce vela trpezlivosti a silny zaludok.
bravo7
16.05.2018 14:52
#
Presne tak...
OnlyWHU
16.05.2018 15:08
#
Hammer25
16.05.2018 15:13
#
To mas naprostou pravdu.Vedeni dela jednu hovadinu za druhou
ElPistolero91
16.05.2018 14:29
#
To už je horší jak v Chelsea tohleto. Akorát bez trofejí, pochopitelně Carroll příští rok ukáže Kanovi, jak se vyhrává zlatá kopačka
SCELO
16.05.2018 14:44
#
no carroll moze vyhrat tak akurat zlatu barlu.... a ano viem, ze si to nemyslel vazne
ElPistolero91
16.05.2018 15:15
#
Tuž jasné, ale stejně si vem, že ještě před nedávnem odcházel od Strak za megaranec do Liverpoolu jako náhrada za Torrese to je prostě nářez že se dokázal tak dlouho udržet v relativně slušném klubu. U něj bych už rok dva čekal druhou ligu nebo spodek tabulky minimálně....
SCELO
16.05.2018 15:57
#
Bandita_Harry
16.05.2018 23:48
#
strasny hrac, videl som ten zapas s Totacom tu chvilku co hral a stacilo mi....
bravo7
16.05.2018 14:54
#
Carroll kdo? Bude mit tak 3-4 dobre zapasy, diky zranenim bude pul sezony mimo. Na hrotu bude pravdepodobne Arnautovic. Pochybuju, ze vedeni privede na hrot kvalitni posilu.
OnlyWHU
16.05.2018 15:14
#
Pro mě těžko k pochopení. S Moyesovou výkonností bychom hráli v daných podmínkách optimální střed tabulky. Teď budeme měnit vyzkoušenýho kouče za příslib lepších zítřků :-). Asi budu opakovat již řečené - já bych vyměnil především nejvyšší vedení klubu. Již nikdy takovou sezonu, jako letos. X víkendů v prdeli, doma mě už právem nenáviděli. COYI!!!
Greny
16.05.2018 15:16
#
OT : Pliskova to bude flastr jak nikdy v tenise a jeste mela pravdu
Mimalu
16.05.2018 16:01
#
takové těžké nezvládání
Mimalu
16.05.2018 17:33
#
ale korunu tomu stejně nasadil ten buran na lavičce
https://youtu.be/3tH6lMGha58?t=2m4s
havrys99
16.05.2018 16:58
#
to je kráva, hrozně vtipnej sport ženský tenis (až na letošní Kvitovou)
Whitemedia
16.05.2018 18:44
#
alespoň už ji všichni přestanou říkat robot..
REPLIKATOR
16.05.2018 18:49
#
Busby babes
16.05.2018 15:28
#
https://twitter.com/RobHarris/status/996738095184797696

Anglicka nominace. Smalling tam neni, Wilshere taky ne. Ani jako nahradnici.
David4
16.05.2018 15:38
#
a co Milner ? to si dělá srandu že tam neni milner . Rose loftus cheek ty tam nemají co dělat

Busby babes
16.05.2018 15:42
#
Milner skoncil v repre, ne?
Maresma
16.05.2018 15:46
#
werwolf
16.05.2018 20:20
#
expert
adam95
16.05.2018 15:41
#
kapitán bude kdo? dal bych to Youngovi
Momodou#
16.05.2018 15:48
#
Kane alebo Henderson.
Busby babes
16.05.2018 15:56
#
Cahill?
Mimalu
16.05.2018 15:57
#
asi hrát nebude
Momodou#
16.05.2018 16:02
#
Walker by mal byť pravý stopér, takže Cahill lavička a skôr hráč do kolektívu.
Busby babes
16.05.2018 16:09
#
tak kapitanem by byt mohl. jak Carrick letos u nas. Na hristi to pak posledni dobou mival Harry, ne?
Momodou#
16.05.2018 16:14
#
Harry, ale aj Hendo a Dier. Inak mal podľa mňa Carrick omnoho lepšie predpoklady a vlastnosti na pásku ako Cahill.
Cobra
17.05.2018 12:04
#
Kane snad ne. To bych tu pásku dal radši Dierovi.
EXoRcIsT
16.05.2018 15:50
#
wtf co tam robi Welbeck
Busby babes
16.05.2018 15:56
#
nikoho lepsiho nemaj no.
Busby babes
16.05.2018 17:14
#
https://twitter.com/England/status/996737073418784770

btw. ten klip, kterej udelali, je naprosto bozi!!
xfox88
16.05.2018 22:08
#
GAUČ()
16.05.2018 22:41
#
Jestli tohle je realná Anglie, tak už nikdy nechci slyšet jediný špatný slovo na náš národ
Busby babes
16.05.2018 22:45
#
proc? vsak jsou tam normalni decka/pubertaci... Je to naopak hezky vzit deti z oblasti, kde sami hraci vyrustali.
GAUČ()
16.05.2018 23:00
#
A právě proto to říkám... Anglie je Anglie a když je tam každej druhej původem ind, arab nebo afričan a ten zbytek původního etnika je buď tlustej, retardovanej, nebo agresivní tak to je fakt smutný.
Busby babes
17.05.2018 09:48
#
kupodivu kolonialni velmoc ma hodne pristehovalcu z byvalych kolonii. A ano, jsou to vsechno anglicani. Doufam, ze stejne se posmivas treba Gebremu.

Fakt nepochopim, jak Cesi tohle porad resi, kdo je a kdo neni prislusnikem jinych narodu. Takovej trochu arijskej pristup nemyslis? Cista rasa!!!!
GAUČ()
17.05.2018 10:04
#
Co to vykřikuje š za nesmysly? .... úplně stejně mluvím o tom, že je smutný jak vypadá rozložení etnika v Americe nebo Austrálii.
Překvapivě o tom můžu mluvit a nebýt rasista. Lidi jako ty, kteří vystartují na kohokoliv kdo řekne Afričan nebo Arab se slovy ty arijskej rasisto jsou k smíchu

Takže co nechápeš na tom co jsem napsal? Je smutný kolik přistěhovaleckýho etnika tam je a že jsou kvalitnější než původní etnikum, který zkomírá.

A teď trochu reality. Ind se Angličanem nestane jen proto, že se tam přistěhuje nebo narodí. Stejně tak jako se já nestanu Japoncem když se tam přestěhuju se svou ženou. A naše děti taky Japonci nebudou. Možná tak třetí, čtvrtá generace která se už asimiluje s domácím etnikem.

.... hlupáčku
Busby babes
17.05.2018 10:20
#
no a uplne stejne je to nesmyslne u te Ameriky nebo australie.

hmm, del tvoji logiky teda treba Rashford neni Anglican? Welbeck neni anglican? Rio Ferdinand? Mo Salah? Jedinej hlupak ses tu ty.
GAUČ()
17.05.2018 10:25
#
Salah je Angličan? no doprdele Allahu s kým si to píšu?

Amerika nebo Australie jsou v pořádku? Fakt?
Koukám, že si jeden z těch bezmozkovejch kafemlejnků co schvalují masový geocidy celých ras na celách kontinentech, ale potom píší o arijským rasismu, když někdo napíše Arab nebo Afričan.
Busby babes
17.05.2018 10:27
#
Mo Farah. sorry.
Busby babes
17.05.2018 10:27
#
Ano, Amerika a Australie jsou v poradku. Nevim, co by na nich v tom smeru, ze tam ziji ruzna etnika melo byt v neporadku...
GAUČ()
17.05.2018 10:32
#
Tobě teda příjde v pořádku a SCHVALUJEŠ, že se tam spáchali GENOCIDY původního etnika aby tam mohli žít tyhle všechny etnika na jednom plácku jako je to v dnešní době?
A mě říkáš čistá rasa?
Busby babes
17.05.2018 10:45
#
fajn, pojdme do tehle nesmyslnych argumentu... takze ty teda schvalujes genocidu Keltu, pozdeji Germanu Slovany? Chapu to dobre?

Ano rikam, vzhledem k tomu, ze se u videa z anglie posmivas tomu, ze tam jsou deti ruznych etnik... Coz je v anglii naprosto normalni. Ze to tobe pripada divny je jen a jen tvuj problem.

GAUČ()
17.05.2018 10:53
#
Jseš retardovanej? Řešil jsem snad jen, že tam jsou různý etnika? Smál jsem se nad faktem, že polovina Anglie je dnes ruznýho etnika a že když jsou děcka původního etnika tak mají nějakou poruchu.

Keltove, Germani, Slovani jsou všechno jen různý "kmeny" stejnýho etnika. Takže se pořád masakrovali bílí mužové navzájem na jednom plácku.
Já odsuzuju, že si bílej kripl zvedl svojí prdel, odplul si na jinej kontinent, tam zmasakroval skoro celou jednu rasu a dnes se povyšuje nad každýho kdo řekne, že do Evropy jiný etnika nepatřej.
Hraješ si tady na moralistu, kterej všechny definuje jako arijský rasisty jen proto, že řeknou že Ind nebo Afričan není Angličan, ale nemá problém s tím říct, že genocida rasy je v pořádku.
Busby babes
17.05.2018 11:04
#
no a ja nechapu, ze resis, ze v anglii jsou ruzna etnika nebo ze tam dali decko s downem. Prijde mi to nepochopitelny, ze to nekdo resi a vysmiva se tomu. A ptal jsem se pak, co by pro tebe bylo jako dobry, vsichni bily, modry oci, blondaci?

Ja jsem nikde nerekl, ze genocida je v poradku.

Btw. jsou taci, kteri to povazuji za evoluci: Nesouhlasím s tím, že pes u koryta má na ono koryto konečné právo, jakkoliv dlouho tam ležel. Neuznávám toto právo. Neuznávám například, že byla spáchána velká křivda na amerických Indiánech nebo na australských černoších. Neuznávám, že byla na těchto lidech spáchána křivda faktem, že silnější rasa, vyvinutější rasa, moudřejší rasa, chceme-li to tak říci, přišla a zaujala jejich místo.

Busby babes
17.05.2018 11:05
#
jo a tu ameriku a Australii si sem pritahl ty. Je to takovej argument: vy zas bijete cernochy... rika se tomu argumentacni faul, whataboutismus a tak. Nastuduj si to.
GAUČ()
17.05.2018 11:16
#
Busby babes
17.05.2018 10:27
Ano, Amerika a Australie jsou v poradku. Nevim, co by na nich v tom smeru, ze tam ziji ruzna etnika melo byt v neporadku...
Toť k tvýmu, že si nikde neřekl, že je genocida v pořádku.

a po svojí řeci o nadřazenější rase, která si bere, protože je v právu mě ještě neustále chceš nazývat arisjkým rasistou?

Běloši, ať už Slovani, Germáni nebo bílý Peršani (Íranci), jsou nejsilnější rasou. Ale narozdíl od tebe to pro mě znamená, že mají ostatní ochraňovat. Ať už ostatní rasy, nebo i jiný živočichy. Ne si brát, protože na to mám z pozice síly právo.

Nechápu kde idioti jako ty berou tu drzost při svých myšlenkách o nadřazenosti nazývat lidi kolem sebe tak jak je nazáváš ty.
Busby babes
17.05.2018 11:26
#
ne, nerekl jsem, ze je genocida v poradku a to co si sem zkopiroval nerika opak.

Btw. to je citat. Rekl ho Churchill.

Ne, tys sem prisel a zacal se vysmivat tomu, ze v Anglii ziji i jina etnika. Tecka. Ted uz sem cpes nejaky picoviny o genocidach indianu... coz s puvodnim postem nema nic spolecneho.

Takze znova: Rashford, Lingard nebo Sterling podle tebe nejsou anglicane? protoze pravi a spravni anglicane jsou kdo? Belosi se zrzavyma vlasama a pihama?
GAUČ()
17.05.2018 12:01
#
Pokud napíšeš, že Amerika a Australie jsou v pořádku a že nevíš co tam je v nepořádku - potom genocidu schvaluješ. Neznalost neomlouvá.

Upřímně vím, že by si tohle nevypotil ani za 10 let, ale i citace je taky řeč/proslov. A je mi jedno původ autora. Je to řeč o nadřazenosti, řeč o tom, že si mohu brát co chci, protože jsem v právu. A ani sebelepší řeč neospravedlní genocidy.

To že jsi zaujatej omezenec a chápeš co píšu, svým výkladem je tvůj problém.
>>> Moje myšlenka: " Anglie je Anglie a když je tam každej druhej původem ind, arab nebo afričan a ten zbytek původního etnika je buď tlustej, retardovanej, nebo agresivní tak to je fakt smutný."
>>> Tvá dedukce: "Ne, tys sem prisel a zacal se vysmivat tomu, ze v Anglii ziji i jina etnika."
Překrucovat, převracet a podsouvat všem zkreslenou realitu a definovat to tečkou dělají jen uskoční, slizští hadi ala Gríma Červivec.

Kdyby si pozorně četl, co jsem psal sám o sobě a Japonsku. Tak by si moji odpověď nepotřeboval.
Sterling narozený na Jamajce pravděpodobně Jamajským rodíčů, Angličan není.
Rashford narozený v Anglii přistěhovalcům Angličan není.
Lingard pokud pokud pochází ze smíšenýho partnerství, tak Angličanem na půl je.
Stejně jako Slovák narozený Slovenským rodičům v ČR není Čech.
Stejně tak jako Tomio Okamura je na půl Japonec a na půl Čech.
Neznám potřebu googlovat původ výše 3 zmíněných fotbalistů, takže mě klidně pouč
imp
17.05.2018 11:43
#
Jak o sobe muzes tvrdit, ze nejsi rasista, kdyz tu ted doslova a do pismene pises o nadrazenosti jedny rasy. Hm, kdo jinej v cca pulce 20. stoleti tohle taky hlasal? ::thinking::
Busby babes
17.05.2018 13:06
#
to byla spis trochu provokace.

ale kdyz se k tomu Churchillovu citatu vratim, tak je imho trochu debilni a trochu na tom neco je. Ne ten konec, ten je debilni, ten zacatek, to je proste neco nad cim se da imho diskutovat. Indianum se stala velka krivda. ale jak to resit v dobe 20. stoleti a dal? vysidlit veschny a dat to zpatky indianskym kmenum? Ve svy podstate to proste byl projev pokroku a delo se to tak vsude v dejinach.
imp
17.05.2018 13:15
#
Jen at je jasno, ja reagoval na toho druhyho.
Busby babes
17.05.2018 13:18
#
ok, ale celkem to sedi i na ten Churchilluv vyrok. Ten v zasade rasistickej je.
GAUČ()
17.05.2018 14:13
#
Provokace? "Busby babes 17.05.2018 09:48 # : .....Takovej trochu arijskej pristup nemyslis? Cista rasa!!!!".
Mě to moc nepříjde jako nevinná provokace... vytvořit konflikt a pak někumu cpát do huby co nikdy neřkl? Nepřipadá mi to v pořádku. I kdyby to byla jen provokace. Není v pořádku vyvolávat takhle silný konflikty.

Říkej si tomu křivda, ale byla to genocida... kolonisti si brali co se jím zlíbilo protože mohli.
Busby babes
17.05.2018 14:59
#
to uz tak kolonisti delavaj. Stejne tak to udelali Keltove, Rimani, Germani, Slovane....

Takze jak rikam, vadi ti i tohle? Meli bychom navratit historii do roku 700? Nebo jeste pred antiku? Nemel by Egypt dostat zpatky pulku Afriky? Nebo Makedonie celej stredni vychod?

Znova, nechapu, proc sem porat ty indiany tahas... s puvodnim postem to nema nic spolecneho.
GAUČ()
17.05.2018 14:07
#
Je snad urážlivý říct, že je jeden jedinec silnější než druhej a proto by se měl o toho slabšího postarat a né ho využívat, zneužívat a podobně?
Proč je rasistický definovat, že je jedna rasa všobecně, ne mezi jednotlivci nejsilnější a proto by se měla postarat o ty ostatní?
GAUČ()
17.05.2018 14:14
#
Už nestačí vláknování takže ten druhý komentář byla reakce na impa.
imp
17.05.2018 14:45
#
Rict, ze je jedna rasa nejsilnejsi je nejen nepresny (protoze zadna rasa neni nejsilnejsi), ale prave i doslovna definice rasismu lol. Cely gro rasismu je nadrazenost jedny rasy nad ostatnima.
GAUČ()
17.05.2018 15:02
#
Zhodnotit se dá úplně všechno....i lidský rasy. Všeobecně a souhrně, ne ve všech vlastnostech, ne všichni jedinci. Jsou běloši nejsilnější rasou a proto se mají o ostatní postarat, pomáhat jim. Ne je vykořisťovat, otročit, řídit a ovládat a povyšovat se nad ně.
To o čem mluvím není rasimus. Ale stejný uvědomění jako, že si nepořídím místo Huskeyho na tahání saní Francouzskýho Buldočka.
imp
17.05.2018 15:37
#
Tak jinak.. furt tu rikas, ze bila rasa je nejsilnejsi. Mas to necim podlozeny? Nebo to je jen tvuj pocit? Odpoved vim - nemas to podlozeny nicim, protoze "rasa" je socialni/kulturni konstrukt a ne vedeckej.

Za druhy-- ten priklad se psama je absolutne mimo. Psi plemena nejsou to samy co lidska rasa. Jednotlivy plemena jsou dusledkem staleti umelyho krizeni clovekem za ucelem vydzvihnuti urcitych vlastnosti. Proto si na tahani sani vyberes Huskeyho a ne Buldocka. Protoze Huskeye si lidi za stovky let vykrizili tak, ze maj treba silny nohy a hodne srsti a proto jsou vhodny. Mezi lidma zadny takovyhle "umely" krizeni neexistuje.
Busby babes
17.05.2018 10:28
#
no ono jde o to, ze ti v tom videu nejsou Arabove ani Africane. Jsou to Anglicane.
GAUČ()
17.05.2018 10:33
#
Běloch taky nikdy Afričanem nebude
GeneralGoat
17.05.2018 10:42
#
https://cs.wikipedia.org/wiki/Afrik%C3%A1nci

A teď jim řekni, že to nejsou Afričani.
GAUČ()
17.05.2018 10:45
#
No řeknu jim to, protože i oni sami si říkají Afrikánci a ne Afričani .... a pokud si to nezaregistroval - největší populace byla/je v JARu. A pokud nevíš co se děje bílejm lidem v JARu tak jsi hlupák... podle mě to je definice slova rasismus - ale to slovo se používá přece jen u bílejch. Černej nikdy rasista není. No ne?
Busby babes
17.05.2018 10:47
#
no a porad jsou ti belosi v JAR nebo Zimbabwe a na dalsich mistech Africani.
GAUČ()
17.05.2018 10:58
#
Ale pořád to jsou jen samozvaní AFRIKÁNCI, potomci evropských kolonizátorů a ne AFRIČANI.
Pořád ti nedochází ten rozdíl?
Busby babes
17.05.2018 11:08
#
no, jsou to africani. Ze to nechapes, je tvuj problem a tvoje demence. Ono obyvatele afriky nemusi byt vsichni cernosi, vis?

Az zjistis ze do europoidni rasy patri i obyvatele v severni africe, tedy africani, to bude pro tebe velkej sok...
GAUČ()
17.05.2018 11:18
#
A co třeba zjištění že Irán znamená v překladu země bílých. Nebudeš na ně potom chtít shodit atomovku? A co třeba zjštění, že Evropa v podstatě není ani Kontinent.
Busby babes
17.05.2018 11:28
#
Evropa neni kontinent? co s tim ma spolecneho Iran a co znamena v prekladu, to uz pak vis asi jen ty. Ses jak pejsek s kocickou co varili dort. Michas milion veci dohromady abys zakryl to, zes na zacatku napsal totalni picovinu.
GAUČ()
17.05.2018 12:20
#
Jestli si nepochopil ironii tak je to tvůj problém.
Zkusím to ještě jednou Afrikánec nerovná se Afričan.
Obyvatel kontinentu Afriky nerovná se Afričan.
Mícháš různý termíny jak se ti to zrovna hodí.

Evropa je oficiálně kontinent, ale realně? Podívej se na mapu světa. A to že jde o jediný kontinent nezačínající na A je taky jen náhoda.
Irán, neboli Arján = země Arjů.To je poukázání i na tvojí omezenou představu co znamená arijec. Kdyby nebylo Hitlera tak to slovo nikomu nevadí.
imp
17.05.2018 12:49
#
Muzu se zeptat jak se teda rika obyvateli kontinentu Afrika, kdyz ne African?
GAUČ()
17.05.2018 14:04
#
Obyvatel Afriky nerovná se automaticky Afričan... tak jsem to myslel
Busby babes
17.05.2018 15:01
#
obyvatel afriky, ktery je obcanem africkeho statu, samozrejme je african. stejne jako treba my jsme Evropane...
Busby babes
17.05.2018 13:08
#
wooooooooooooooow. Evropa nezacina na A a tak neni kontinent. To uz je uzasna dedukce.

Kdyby... jenze on ten Hitler existoval no... smula.
GAUČ()
17.05.2018 14:04
#
Abner
17.05.2018 20:53
#
No tak Amerika by sa po správnosti mala asi volať Kolumbia. Vespucci prišiel k tej pocte trochu neprávom...hoci ak vezmeme do úvahy, že Krištof do smrti nevedel, čo objavil a Amerigo si bol vedomí o čo tu ide, tak budiž.
GeneralGoat
17.05.2018 11:01
#
Tyvole Egypťani si taky říkají Egypťani a jsou to Afričani... A ta druhá část nemá žádnou souvislost, věřím, že se v JAR můžou dít špatný věci, ale pointa je, že v tom případě to pořád dělají Afričani Afričanům.
GAUČ()
17.05.2018 11:07
#
Dobře, tak řekněme, že realita v JARu je taková, že bělocha zastřelej nebo podříznou na ulici jen proto, že je bílej. To samí udělaj míšencům. Tohle není definice rasismu?
A jen tak mimochodem... nepíšu to snad celou dobu? Běloch i když si říká Afrikánec není Afričan.

Všeobecně jih Afriky je brán více jako Arabové.... vždyť tam i Arabsky mluví.
Busby babes
17.05.2018 11:29
#
jih Afriky je bran jako Arabove?
GAUČ()
17.05.2018 20:30
#
Sever
GeneralGoat
17.05.2018 11:49
#
Tak kdybychom řekli, že to je takhle, tak je to rasismus, ano. A zároveň to pořád nemá vůbec co dělat s tím, o čem ta diskuze byla a nijak to nepodporuje tu tezi, že běloch nemůže být Afričan a černoch Angličan. A Arabové na jihu Afriky... To je sever no.
Busby babes
17.05.2018 10:46
#
Mastný Chobot
17.05.2018 13:26
#
"je smutný jak vypadá rozložení etnika v Americe nebo Austrálii."

x

"o tom můžu mluvit a nebýt rasista"

tak to jo no
GAUČ()
17.05.2018 20:42
#
Já fakt nerozumím tomu proč si každej myslí, že to vidím z pohledu toho, že by tam měli být běloši. má tam být původní etnikum.
Mastný Chobot
17.05.2018 20:56
#
nie, má tam byť to, čo tam je. Kto si ty, aby si určoval, kto má kde žiť a čo je "smutné"?
FUnk
17.05.2018 08:11
#
Iacob
17.05.2018 09:06
#
John Obi Mikel
16.05.2018 15:29
#
Arsene Wenger!
dantetomas
16.05.2018 15:46
#
Big Sam do WHU a David ku karamelkam
Zaschrona
16.05.2018 16:22
#
Jaka nahoda, ze Moyese k nam nejvic cpou zrovna fanousci LFC...
Busby babes
16.05.2018 16:48
#
ja myslel, ze ja?
Zaschrona
16.05.2018 17:46
#
Tebe brzo vytresta Mourinhova treti sezona a to pak bude neco... Big Sam v MU.
Busby babes
16.05.2018 18:13
#
Carrick.
Zaschrona
16.05.2018 18:19
#
Jako Samueluv asistent, proc ne. A novy Giggs bude zrozen.
Busby babes
16.05.2018 19:50
#
hele ale kdo jinej by z vas mel udelat velkoklub nez trener, kterej uz velkoklub trenoval, ma zkusenosti ze zahranici...
Zaschrona
16.05.2018 20:35
#
Tak to Silva splnuje taky, Sporting je ok, jen zatim byl v divnych klubech. Ronaldo mezi trenery.

Moyes za tu dobu u nas nic extra, lepsi uz by to nebylo.
Zaschrona
16.05.2018 16:30
#
PSV confirm Marcel Brands will replace Steve Walsh as Everton Director of Football.

Typicky Everton. Jak kdyz byl Stones prvni oznameny na LM soupisce City. Ale super videt, ze to letos vypada mnohem min amatersky. Uz jen novy trener a oznameni, ze Moshiri se stal majoritnim vlastnikem a muzeme jit do prestupaku.
Busby babes
16.05.2018 16:47
#
presne, uz jen Moyes a jedeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!!!!!!!!!!
prokop
16.05.2018 17:40
#
vylez, vtipe
Busby babes
16.05.2018 18:14
#
tohle jsme rikali taky... tak ve treti tride...
prokop
16.05.2018 18:49
#
okeeeeeeeeeeeeey, ty třetí třído
Zaschrona
16.05.2018 16:35
#
Ve věku 83 let náš svět opustil Ray Wilson, anglický mistr světa z roku 1966. Někdejší levý krajní obránce strávil většinu své kariéry v Huddersfieldu a oblékal rovněž dres Evertonu. (bbc.com)
havrys99
16.05.2018 16:50
#
vyměnit se s Big Samem ne?
Swarley
16.05.2018 16:55
#
a to jsem si myslel, že on nechtěl dát pohračovat...tak to jsem teda zvědavej, koho má WHU v rukávu...
PROrock
16.05.2018 16:58
#
Moyes, ten slaví úspěch za úspěchem...jsem zvědavý, kdo ho zase uloví
Swarley
16.05.2018 17:01
#
já myslím, že ve WHU svou kvaitu opět částečně ukázal...někdo z PL ho přes léto určitě vezme..
Busby babes
16.05.2018 17:24
#
Moyes:

Arrived with WHUFC 18th
Finished 13th
Got Arnautovic playing
Found Masuaku's position
Had Reid, Obiang, Carroll, Lanzini, Antonio injured
Cleaned up culture/discipline
Restored work ethic
As owners hid, dealt with their crises
Nae cash

Good luck to the next guy...
Johnny Bravo
17.05.2018 16:45
#
At je Moyes jakej je, tak poslední dobou to měl ceklem těžký a to poslední angažmá mi teda nepřišlo tak špatný na to, aby se nezasloužil víc prostoru.
Irek
17.05.2018 09:17
#
Ten nemá ani na to, aby dělal Hapalovi asistenta !!!
kolouch
17.05.2018 09:50
#
Důvod?
Irek
17.05.2018 10:58
#
Krom Evertonu, kde byl asi 8 let (nebo kolik) ho vyrazili odkudkoliv, kam přišel...a šmahem...výsledky? 0...hra? 0...nějaký progres? 0...
kolouch
17.05.2018 13:02
#
Byl tam 11 let. Myslím, že z West Hamu může odejít se vstyčenou hlavou. Na to, v jakém stavu tým převzal, z něj vytěžil maximum
Ondiis
17.05.2018 14:20
#
Mata
17.05.2018 16:16
#
Johnny Bravo
17.05.2018 16:45
#
Abner
18.05.2018 16:42
#
Že prej Pellegrini...
Bayern +
19.05.2018 07:27
#
Výborne. Díky za záchranu, ale dinosaurov už nepotrebujeme.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.