Wenger o Fabregasově střídání: Udělal bych to znovu

28.12.2009 10:52 - Aktuality
 
Arsenal včera nemohl dlouho vyzrát na obranu Aston Vily, až nakonec přišel Cesc Fabregas a rozhodl o výhře Kanonýrů. Jenže zápas nedohrál, když si v závěru obnovil zranění. Manažer Arsene Wenger však věří, že svým riskantním tahem udělal správnou věc.

Mladý kapitán Arsenalu v poslední době laboroval s menším zdravotním problémem a duel s Aston Villou tak raději začal mezi náhradníky. Z vyhřáté lavičky tak mohl sledovat bezbrankovou první půli a také začátek té druhé, jenže poté už to Wenger nevydržel a svůj španělský klenot poslal na hřiště.

A nutno říci, že určitě neudělal špatně, když se mu Fabregas odvděčil dvěma góly a rozhodl o výhře nad Villans v poměru 3:0. Jenže zároveň za toto vítězství může Arsenal krutě zaplatit. Fabregas totiž na hřišti pobyl pouhých 27 minut a musel být stažen, když si obnovil zranění. Nyní na Emirates Stadium netrpělivě očekávají výsledky testů, které ukáží, zda bude Fabregas mimo na několik dalších týdnů.

Wenger však své rozhodnutí obhajuje: "Myslím si, že jsem udělal správné rozhodnutí a udělal bych ho znovu. Pokud bychom vedli 1:0, nikdy bych ke střídání nesáhl, ale chtěl jsem ten zápas vyhrát.

"Aston Villa je tým, se kterým si nikdy nemůžete být ničím jisti, i když zápasu celou dobu dominujete. Nakonec stejně můžete prohrát,"
odůvodňoval svůj krok Wenger. "Můžete si myslel, že jsme dominovali a pouze toho nedokázali využít a byli byste trpěliví, ale já zkusil zariskovat a vyšlo to."
Autor: Ondřej Holzman / sports.yahoo.com
Počet zobrazení: 4815
Komentáře (242 / 0 nových)
krleš
28.12.2009 10:55
#
no a je to tady... sklenění hráči Arsenalu... Ale výhra zasloužená .... tleskám...
Counter
28.12.2009 10:57
#
wow, pochvala od krleše...
A Cesc snad zraněný dlouho nebude, buď 3 dny nebo 3 týdny podle rozsahu zranění.
Getzo5
28.12.2009 10:57
#
krleš
28.12.2009 10:58
#
No i tak,Fabre je důležitý.... a zrovna ted kdy se hrae moc zápasů.... no neví,nevím...
Aaron
28.12.2009 10:58
#
Tak to je kec roku
Counter
28.12.2009 11:04
#
Schevchenko
28.12.2009 12:10
#
vPersie
28.12.2009 11:26
#
Bianconero
28.12.2009 10:55
#
e07
28.12.2009 10:55
#
Getzo5
28.12.2009 10:56
#
( ) Taký prístup sa mi páči Arséne.
jiri - fcb
28.12.2009 13:21
#
jaký přístup se ti líbí? Že zbytečně riskoval zdraví hráče v zápase, který by s největší pravděpodobností stejně vyhráli?
Getzo5
28.12.2009 15:58
#
Irónia pojem to na juhu neznámy, vidomosť smajlov taktiež?
Stefinko
28.12.2009 11:00
#
zápas jsem neviděl (bohužel)..nicméně Fabregasovo veni, vidi, vici mluví za vše
bruce
28.12.2009 11:00
#
aspoň si teď ten kluk pořádně odpočine a pro Barcelonu bude příští rok zdravotně v pořádku...
Bianconero
28.12.2009 11:02
#
chladic
28.12.2009 11:13
#
Podle mě spíš pro Real
vass
28.12.2009 11:31
#
podle mě si můžou oba nechat zajít chuť tak dobrýho hráče si nezasloužej
ListerRD5692
28.12.2009 14:47
#
To je fakt, máme lepší.
pingi
28.12.2009 11:06
#
Bez něj by to skončilo 0:0
vPersie
28.12.2009 11:26
#
Arshavin23
28.12.2009 12:05
#
ne 1:0 diaby dal gol
vPersie
28.12.2009 12:06
#
a to dost kvalitní gol_:D
pingi
28.12.2009 12:19
#
podle mně by ho nedal,přeci jen ten zápas by vypadal jinak,nebýt těch fabregasových golů
BohumilPrdko
28.12.2009 11:16
#
tak a tedka je na řadě aby se uzdravil Tomáš a můžou se střídat, vždycky jeden bude hrát a druhej bude marodit
poky-ACS
28.12.2009 11:20
#
...úsměvné, ale smutné...
BohumilPrdko
28.12.2009 11:25
#
taky z toho nemám radost, ale někdy je potřeba brát věci s nadhledem
vPersie
28.12.2009 11:25
#
lepší než aby byli zraněni oba ...ale nesmíš porovnávat rosu a fabreho jinak diaby je poslední zápasy jak vyměnenej_:))) snad mu to zůstane
BohumilPrdko
28.12.2009 11:28
#
to sice nemůžu, ale v plné formě ho dokáže důstojně zastoupit
vPersie
28.12.2009 11:34
#
podle mě sám by ho nezastoupil...musí vydržet forma i diabymu a bude to více než dobré....co sem viděl poslední zápas rosy tak z traorem hodně kvalitně kombinovali a oni dva si vodili celou obranu
BohumilPrdko
28.12.2009 11:39
#
Traore mě letos mile překvapil...
vPersie
28.12.2009 11:43
#
mě se líbil vždycky...ale přez clichyho se nikdy neprobil
BohumilPrdko
28.12.2009 11:45
#
no podle mě byla náhrada za Clichyho Gibbs, ne??
vass
28.12.2009 11:47
#
tady už se nedá mluvit o náhradách podle mě maj všichni 3 stejnou kvalitu, jen zkušenosti mluvěj do pořadí a to bylo před sezonou clichy, gibbs, traore jinak teď by to bylo možná uplně jinak
vPersie
28.12.2009 11:48
#
gibbs je sice náhrada ale mě se moc nelíbí je nejistý a neví co dělat_ traore to sice občas zkazí ale neni to nic vážnýho. u mě je na prvnim místě traore když nepočítám clichyho
vass
28.12.2009 11:50
#
Gibbs je dobrej akorát nepodporoval tolik útok jako Traoré kterej měl rok praxe jako záložník u 'Pompey
vass
28.12.2009 11:45
#
jj o tom už sem taky jednou mluvil, Rosa s Traorém hráli spolu vlevo fakt super, hodně dobrá kombinace technickýho fotbalisty a neuvěřitelně rychlýho
vPersie
28.12.2009 11:49
#
nebál bych se z traoreho udělat i levého záložníka_:))) rychlí...a ty centry mu tam většinou lítaj dobře
vass
28.12.2009 11:51
#
Traoré je původně záložník
vPersie
28.12.2009 11:53
#
tak to jsem nevěděl... rozhodně to šlo vidět že tam někdy běhal_:)))
vass
28.12.2009 11:55
#
v CC hrával tušim i levý křídlo takže je dost ofenzivní, ale podle mě se jeho rychlost dá nejlípo využít když bude hrát v obraně, navíc včera v úplným sprintu obešel 2 hráče Villy to sem prostě čuměl jak tele na nový vrata:D
vPersie
28.12.2009 11:57
#
také se mi zamlouvá dravost a rychlost diabyho jeho první tři kroky sou jako od bolta
elbi.the.king
28.12.2009 11:20
#
Skoda ze podobne neuvazoval i Chovanec a Hubnik pred zapasem s Kodani ...
Wenger a Fabregas
Getzo5
28.12.2009 11:22
#
Trewinn
28.12.2009 11:21
#
Pyrhovo vítězství.
SmOOl
28.12.2009 11:22
#
bruce jak říkáš aspoň si odpočine, ale přístí rok bude k dispozici plně Arsenalu
willi
28.12.2009 11:22
#
jestli Fabregas uvažuje stejně tak
vPersie
28.12.2009 11:23
#
nebojim se říct..v tuto chvílí to je nejlepší záložník v PL_:))) lamps nic moc proti minulejm sezonam dává jenom penalty a proti bigminghamu nebyl vidět skorro vůbec...gerrard taky neoslnil a byl dlouho zraněn...
spellforce
28.12.2009 11:25
#
spellforce
28.12.2009 11:27
#
Ale neboj sa o to ,ze ta tu zacnu presviedcat,ze niejaky Barry a jemu podobny su lepsi ako Fabre,predsa Fabre neni Brit a to tu rozhoduje...
vPersie
28.12.2009 11:32
#
letos jsem barryho neviděl ale jeho statistika taky nic moc_:)))sice sem ho letos neviděl hrát...letos to podle mě neni tahoun týmu ale dříč co maká pro tým (asistence,bránění) fabregas to letos bere hodně na sebe a to se mi líbí , nikdy nedal 10golu v PL ted to vstřelil za půl sezony...kapitán se vším všudy_:))
j_mrazik
28.12.2009 11:35
#
Mně se sakra líbí Ireland... výbornej hráč. Strčí Barryho do kapsy.
vPersie
28.12.2009 11:37
#
taky se mi líbí_ sledoval sem ho minulou sezonu.. hraje výborně...
spellforce
28.12.2009 14:30
#
Hej,hej Ireland je moj oblubenec...lubi sa mi ako futbalista.
vass
28.12.2009 11:35
#
no jak myslíš, podle mě národnost nehraje žádnou roli, kdyby měli hrát v PL samí Britpvé svojí typickou hru která je podobná spíše ragby tak by anglická liga nebyla nejlepší na světě, diváka přitahuje to že anglická je ta nejvíc promíchaná a může nabídnout od každého něco, třeba se pletu ale tak to vidím já
Bianconero
28.12.2009 11:39
#
No, ale do toho nemůžeš brát Anglickou reprezentaci pod Capellem. To není typická Anglie.
vass
28.12.2009 11:41
#
já jsem nemluvil o reprezentaci, ale třeba takový Stoke každej říká že je to typickej anglickej klub a mě svou hrou teda vubec neoslňuje
Bianconero
28.12.2009 11:42
#
Okay, já myslel že o bereš celkově, jako Anglii. Jinak určtiě Stoke a další týmy hrají velmi nudný fotbal.
Schevchenko
28.12.2009 12:15
#
Nechapem ako moze fanusik Juve alebo Serie A hovorit nieco o nudnom futbale
Kazdy ma rad nieco ine, pre mna je najzaujimavejsi anglicky futbal a preto si ovela radsej pozrem tymi ako Stoke, Wolves a samozrejme Tottenham ako tymi zo Shit 4 ktore su uz presrane kadejakou africkou a juzanskou havedou
Bianconero
28.12.2009 12:30
#
Tak z Anglie se mi líbí právě Arsenal. Jinak týmy které jmenuješ rád opravdu nemám, jejich hra se mi nelíbí, ale každý rád něco jiného. Serie A není tak nudná jak si myslíš, ale opět dodávám, subjektivní názor, mysli si co chceš
vass
28.12.2009 12:53
#
zkus si někdy zapnout čt4 sport občas tam dává ragby to je podobný tak se ti to třeba bude zamlouvat
Chazy
28.12.2009 12:34
#
by me zajimalo kolikrat si je videl hrat
Bianconero
28.12.2009 13:09
#
3-4x ? Možná jsem v tomhle velmi arogantní, ale opravdu tu jejich hru nemusím. Ale neberu to nikomu, jestli se to někomu líbí, každý podle svého vkusu
Chazy
28.12.2009 13:17
#
Arogantni ne, spis hloupy
Bakary3
28.12.2009 13:47
#
Ani bych neřek, taky jsem Stoke viděl asi čtyřikrát a byla to opravdu tragédie, no náhoda, asi jsme trefili stejný zápasy A jinak někomu napsat po tom, co napíše "Je to můj názor, nikomu to nenutim..", že je hloupej, a ne arogantní, to musíš bejt asi trochu arogantní spíš ty..
Chazy
28.12.2009 14:10
#
Bakary3
28.12.2009 14:11
#
Ne, sorry, nemyslel jsem to zle, ale podívej se, jak to vypadá..
Chazy
28.12.2009 14:19
#
Za nic se neomlouvej, ale spojeni me a arogance je fakt usmevny
hrubas
28.12.2009 14:19
#
Já bych teda nehodnotil hru nějakýho týmu, když o tom vim uplny hovno
herbage
28.12.2009 14:50
#
No, já zrovna rovněž narazil na podobné zápasy, ale zde není chyba na tvém přijímači. Zjistil jsem, že co je pro jednoho nakopávaná je pro druhého konstruktivní rozehrávka. Jejich herní styl je jednoduchý, ale účinný a jsou vždy těžkým soupeřem, na kterém si lehce vyláme každý zuby. Já je respektuji, ale jejich fotbal nevyhledávám. S tím by se asi měli spokojit obě strany
Bakary3
28.12.2009 14:52
#
No asi jo, ale to by bylo to samý, jako s tim skluzem na Walcotta, joo, když se jim líbí něco jinýho..
vass
28.12.2009 15:15
#
no už sem se tu setkal s někym kdo mi tvrdil že pro něj je takový skluz jako byl na Walcotta stejný fotbalový zážitek jako gól takže si můžeš udělat obrázek o tom čemu všemu se tu říká fotbal
Bakary3
28.12.2009 15:20
#
No to je ono, ještě to obhajovali, že to bylo v pořádku. A co je horší, nebyl to jeden exot, co si pamatuju, "proti všem" jsem byl já, snad 10 a herbage, ostatní se smáli, jaký jsme uplakánci..
Bakary3
28.12.2009 15:21
#
Nebo 11 ? Já nevim, ale byl to fanda Serie A..
vitasrp
03.01.2010 01:14
#
Však jasně, on ten souboj byl nefér, na kriminál, bylo to něco tak nechutného, že to ani nebyl faul.. Moc dobře tě chápu..
Bakary3
28.12.2009 14:57
#
A ještě něco, když jsem na to tak koukal a uvědomil jsem si, že s bodama jsou na tom celkem v pohodě.. Řikal jsem si, že ta hra ani zdaleka nedosahuje úrovňě třeba Freiburgu, Mohuče (která je na tom sice líp, jak Stoke v Anglii, jejich reálná síla je ale tak kolem toho desátýho místa..) a podobnejch týmů v Německu.. O Anglii se pořád mele, že se tam hraje nej fotbal, ale ne, jen jsou nejlepší taktici, dokážou to ubránit, když je třeba, hrát takovej ten ne moc vyčerpávající fotbal, ale vyhrát.
Bakary3
28.12.2009 14:57
#
*úrovně
vitasrp
03.01.2010 01:13
#
Máš pravdu, zrovna tohle přesně sedí na Stoke, ti se na hřišti skutečně nepředřou a berou za to bodíky.. Bože, kam vy na tyhle kraviny chodíte, radši ať mi to nadále zůstává tajemstvím.. Děkujeme za další hodnocení "experta" na PL..
soukup
28.12.2009 14:15
#
a který zápasy si viděl? ty kde hrají venku proti týmům z Big4 nebo proti City a Spurs? tam ani zábavnej fotbal hrát nemůžou
Bianconero
28.12.2009 14:19
#
Mě osobně se nelíbí zápasy anglických týmů z 11. potažmo 15. místa. Anglický fotbal se mi prostě nelíbí.
RickNash
28.12.2009 11:30
#
minimálně nejlepší záložník svého druhu v PL
merengues
28.12.2009 11:36
#
vPersie
28.12.2009 11:38
#
moc dorej hráč na to aby střídal
j_mrazik
28.12.2009 11:39
#
To je minimálně velice zajímavá myšlenka.
Bianconero
28.12.2009 11:40
#
YEBAT, Chilli nikam nepůjde. Nejlepší italský stoper do Anglie? Ani za nic.
GEGE
28.12.2009 11:43
#
Nejlepší Italský stoper to není.
Bianconero
28.12.2009 11:45
#
V této sezoně je ve statistikách 2. za Nestou. Jinak je to bez pochyb nejlepší italský stoper. Fabio už není ta slavná "berlínská zeď", Gamberini je Fiore spolehlivý, ale není to TOP hráč. Jinak jediný kdo ho letos převyšuje je Nesta.
vPersie
28.12.2009 11:46
#
zcela souhlasim
Bianconero
28.12.2009 11:48
#
Juve - Chiellini not for sale ... Není nic krásnějšího na čtení
Getzo5
28.12.2009 12:11
#
Nepoznám ohranejšiu a väčšie ho*no hovoriacu vetu...
Bianconero
28.12.2009 11:49
#
PS: 12 mega je dost trapná částka
Getzo5
28.12.2009 12:10
#
krásna predstava, čo ti poviem, vieš aký máme nn spoločný názor..
hrubas
28.12.2009 14:21
#
Na co by nám byl?
Getzo5
28.12.2009 16:02
#
Si robíš prdel. Momentálne na 100 vecí, potom aspoň na tri. Ak sa Rio vráti tak ako už niekoľkokrát, tak to ďakujem pekne, ale s Brownom odohrať ďalšiu sezónu nemienim. A čo sa týka Chielliniho v dvojke s Vidičom by nemali konkurenciu. Absolútna dokonalosť, dôraz neuveriteľný, prehľad, nahrávka. To je presne stopér ako má byť. Rozhodne by to bola skvelá posila. Ja sa uspokojím aj bez neho, veď ma poznáš, že nenásytný nie som, ale pokiaľ by sa to uskutočnilo, nič by mi neprivodilo krajšie sny. To by sa tá obrana pokojne mohla rovnať s Chelsea a Interom.
Bakary3
28.12.2009 16:23
#
Přesně, kdybych byl trenér a měl bych si vybrat dva stopery, chtěl bych právě Vidiče s Chiellinim, to by byl můj sen
Getzo5
28.12.2009 16:40
#
Aspoň v čomsi...
Bakary3
28.12.2009 17:45
#
Že jo
hrubas
28.12.2009 20:24
#
Nerobím si prdel. Pokud odejde Brown tak prosím, ale pátýho stopera mít, to už je trošku moc. Navíc by na to strašně doplatil Evans. Já budu radši, když se do základní sestavy bude prosazovat právě Jonny, než aby on seděl na tribuně a měli bychom s Giorgiem nejlepší obranu v lize.
Getzo5
28.12.2009 20:46
#
Veď píšem, že ťa (to) chápem. Ale obrana by to bola fakt skvelá. Tí dvaja stelesňujú presne to, ćo by mala správna stopérska dvojica PL mať. Do bodky. To je všetko
hrubas
28.12.2009 20:55
#
To nepopírám, to je fakt. Ale v momentální situaci by mě jeho příchod docela překvapil
Getzo5
28.12.2009 21:02
#
*príjemne
hrubas
28.12.2009 21:17
#
PesNepes
28.12.2009 11:38
#
V čem teda ten risk vyšel, když si obnovil zranění? Tohle spíš risknul, ale nevyšlo to.
BohumilPrdko
28.12.2009 11:39
#
zařídil důležitou výhru se soupeřem, kterej jim šlapal na paty
PesNepes
28.12.2009 11:41
#
V čem spočíval ten risk, když ho tam posílal?
vPersie
28.12.2009 11:42
#
bylo to 0:0 a chtěli vyhrát
PesNepes
28.12.2009 11:46
#
Jasný, takže vubec neriskoval obnovení jeho zranění. Risk vyšel
vPersie
28.12.2009 11:50
#
to zranění nebylo tak vážně aby chyběl třeba jako persie nebo clichy_:)))
PesNepes
28.12.2009 11:51
#
Vždyt ho nakonec vůbec nepotřebujete.
vPersie
28.12.2009 11:53
#
na zápasy portsmouthu a boltonu..bych řek že ho opravdu nepotřebujem-:)))
PesNepes
28.12.2009 11:54
#
Už se moc těšim až bude po nich.
vass
28.12.2009 11:42
#
správná otázka, asi máš pravdu
vass
28.12.2009 11:42
#
takže ten risk vyšel půl na půl
vPersie
28.12.2009 11:41
#
ted budeme mít relativně slabší soupeře...takže to naše děcka z Arsenalu zvládnou krom toho se vrací rosa...tendle zápas jsme potřebovali vyhrát aby jsme se dotáhli na CHelsea.. takže dle mého risk vyšel ..
Lovec
28.12.2009 11:45
#
Tak AFC nic moc nehráli (do Fábregasova příchodu), zda-li by padl gól je velice diskutabilní. Tlak tam byl, ale jen takový bezzubý. Rozhodl zápas a dle mého to byl zdařilý risk. Snad ot nebude nic vážného...
vass
28.12.2009 11:49
#
já bych řek že gól by padl tak jako tak, AV byla v koncích...rozhodlo jen to že Fabregas je o několik stupínků výš než byli ostatní hráči na hřišti
vPersie
28.12.2009 11:52
#
fabre tam lítal celejch 30 minut_:))) šlo vidět že hraje s chutí a chce se ukázat
Amos
28.12.2009 14:07
#
Hlavně Fabre řekl,že chce na 100% hrát .. Takže to nezáleželo jen na AW ale Fabre chtěl taky.. A jeho oslava golu,jeho oddanost pro tým dává jasně na jevo,že v roce 2010 může jít Barca s přestupem do pr*ele.
Amos
28.12.2009 14:07
#
Hlavně Fabre řekl,že chce na 100% hrát .. Takže to nezáleželo jen na AW ale Fabre chtěl taky.. A jeho oslava golu,jeho oddanost pro tým dává jasně na jevo,že v roce 2010 může jít Barca s přestupem do pr*ele.
El Bunda :)
28.12.2009 11:56
#
Já sem na to koukal, taky si myslim že by Aston Villa nevydžela ten tlak, 2x jim tam lítal míč po brankový čáře a tak tak to stihli odkopnout, Arsenal je nepustil za celej zápas do jedný kloudný situace.
El Bunda :)
28.12.2009 11:57
#
Ale Fabre ten přímák suprově proměnil
vanGomm
28.12.2009 11:58
#
Fabregas dal nádherný gól z tresného kopu.Je ale otázka jak by to z toho místa kopl,kdyby tam nestála ta zeď.Asi by mu ji museli postavit vlastní hráči.To by ale pak zase mohli chybět pro případné bránění.Vzpomíná si,jak se v Rakousku Panenkovi zdi nestavěli a byl to pak problém.Kdo má dobrou kopací techniku je pro něho ta zeď vlastně výhoda.
MirecSVK
28.12.2009 12:20
#
ked som ja hraval futbal, tak sme raz urobili taku vec,ze pri priamom kope sme nepostavili mur ...to si mal vidiet to "zdesenie" toho kopajuceho hraca,nevedel co ma robit ... myslim si,ze nieco podobne by nebolo zle vidiet realne ...kedze kopajuci hrac sa riadi prave podla muru ..ak by ho tam nemal neviem co by si pocal
MirecSVK
28.12.2009 12:22
#
vidiet realne som myslel na urovni premier leauge napr
vanGomm
28.12.2009 12:30
#
Z těch cca 22-30 metrů by to bez zdi takto technicky kopnout nemohl.Musela by příjít prostě jen pumelenice.Což je pak náhoda,když to ideálně trefí.Také věřím,že to bez té zdi někdo použije.Mohlo by to být i zajímavé.
MirecSVK
28.12.2009 12:39
#
tak su to len nase dohady ...ale bez muru si myslim by toho brankar aj viac videl ...ako teraz, ked len casto vidime ako brankar pokukuje cez ten mur,nic nevidi ...
vanGomm
28.12.2009 13:02
#
No,ale v každém případě by to pak bylo pro toho střelce bez té zdi překvapení.Protože to všichni mají natrénováno jen přes tu zeď.A museli by potom zase něco na tuto variantu vymyslet.S technickýma střelama by si brankáři ze vzdáleností kolem 25 metrů totiž nejspíše poradili.
Hodak
28.12.2009 13:07
#
Podle mě Wenger neudělal dobře
Bianconero
28.12.2009 13:09
#
Šlo o 3 body s přímým konkurentem v boji o poháry, udělal dobře
Hodak
28.12.2009 13:14
#
Bianconero : Podle mě moc velký risk, co kdyby Cesc žádný gol nedal a zranil se? a když teď dal ty 2 goly, tak jestli to zranění bude horší, tak se jim to stejně vrátí
Bianconero
28.12.2009 13:19
#
Je to všechno o jedno velkém risku. Ale Wenger udělal dobře. Ve fotbale to asi až tak docela neplatí, ale není radno nevyzkoušet všechny možnosti, když nevíš co může přijít v dalším zápase. Byla to správná volba.
jiri - fcb
28.12.2009 13:20
#
jiri - fcb o Wengerovi a jeho vystřídání: Označil jsem tě za troubu a udělal bych to kdykolikv znovu
jiri - fcb
28.12.2009 13:27
#
Arséne se dle mě přetvařuje. Vnitřně cítí, že udělal velkou blbost, a teď se jen snaží sám sebe a okolí přesvědčit, jakýže to byl výborný krok. Arsénova reakce ihned po druhém gólu Fabregase mluví za vše - žádná radost, jen starostlivý pohled. TOHLE byl jeho názor, ne to, o pak říká do médií, aby svoji blbost obhájil
fantomas
28.12.2009 13:42
#
To by nebyl on. Všecko si obhájí, vždycky. I z největší chyby udělá svůj majstrštyk.
Bakary3
28.12.2009 13:51
#
A když se ho na to ptali, co měl říct ?
fantomas
28.12.2009 14:05
#
Jestli se ho na to opravdu ptali, což je ale opravdu dost možné, tak to nemusel komentovat anebo aspoň říct, že ho to mrzí nebo tak něco.
Bakary3
28.12.2009 13:50
#
Ten jeho ustaranej pohled, to je klasika. A prostě chtěl porazit tým, kterej byl těsně za nima a odtrhnout se jim, přijde mi to logický. A teď hlavně porážet slabší týmy..
miezto
28.12.2009 14:04
#
Řekni mi, kdo by se nestrachoval, kdyby viděl svého hráče kulhat?
miezto
28.12.2009 14:04
#
sry, bylo to na jirika
jiri - fcb
28.12.2009 14:15
#
strachovat? On měl počítat, že se bude muset strachovat, když ho tam poslal nedoléčeného
fantomas
28.12.2009 14:19
#
herbage
28.12.2009 14:54
#
Kua Jirko, co měl říct? Iniesta byl před finále LM v ještě horším stavu a přesto hrál celý zápas a chyběl pak celou přípravu a na Guardiolu jsi neřekl křivého slovíčka. Jistě budeš oponovat, že nejde srovnávat důležitost zápasu, ale nejde ani srovnávat rozsah zranění, které tehdy riskoval Guardiola a nyní Wenger. Navíc Cesc sám chtěl do utkání nastoupit a pomoct svému týmu. Byl to zápas o 6 bodů a psychicky nesmírně důležitý pro hráče Arsenalu, aby se AV v tabulce vzdálili. Na Wengerovo místě bych udělal to samé
j_mrazik
28.12.2009 14:55
#
teď očekávám:

jiri - fcb o herbagem a "jeho" vystřídání: Označil jsem tě za troubu a udělal bych to kdykolikv znovu

jiri - fcb
28.12.2009 17:09
#
Getzo5
28.12.2009 16:04
#
Vedel som, že riskujem a mrzí ma, že si obnovil zranenie. Na ihrisku sme ho však potrebovali a budem rád a urobíme preto čo najviac, aby sa opäť postavil do stretnutia čo najskôr....

Aké je to jednoduché, že?
fantomas
28.12.2009 16:20
#
herbage
28.12.2009 16:28
#
A? Co je špatného na tom, co řekl nyní?
fantomas
28.12.2009 16:39
#
Třeba to, že zase jednou mluví jen o sobě? Že sobecky hodnotí jen své závěry (ještě k tomu vlastně akorát kladně!)?
herbage
28.12.2009 16:52
#
A proč by neměl mluvit o sobě? To je snad pozápasová tisková konference po zápase, ne? Když se ho zeptají, proč ho nechal hrát, tak otázku zodpoví, to je snad slušnost. Jestliže se ho zeptali. "Myslíte si, že bylo správné rozhodnutí poslat do druhé půle Fabregase, který nebyl v zcela ideálním zdravotním stavu?" Jeho odpověď je pak logická a zní takto: "Myslím si, že jsem udělal správné rozhodnutí a udělal bych ho znovu. Pokud bychom vedli 1:0, nikdy bych ke střídání nesáhl, ale chtěl jsem ten zápas vyhrát. Aston Villa je tým, se kterým si nikdy nemůžete být ničím jisti, i když zápasu celou dobu dominujete. Nakonec stejně můžete prohrát," odůvodňoval svůj krok Wenger. "Můžete si myslel, že jsme dominovali a pouze toho nedokázali využít a byli byste trpěliví, ale já zkusil zariskovat a vyšlo to."

Dostal dotaz, na který musel odpovědět a neměl čas filozoficky hloubat co by bylo moudré a co nikoliv, narozdíl od tebe. Jistě ho to zraněné mrzí, což bylo patrné. Já sám dělál s trenérem Klatov po každém zápase rozhovor, který pak zedituji a on mi pak třeba ještě večer zavolá, že něco chtěl říci jinak a abych tam tohle nepsal apodobně. Je to proto, že má mnoho jiných poviností a nemá zrovna čas přemýšlet, co by bylo nejlepší řici a co ne, protože řešil v ten moment něoc jiného. Ty zase očividně jsi jen využil příležitosti, jak si do něj rýpout. U Getza a podobných mě to nepřekvapí, ale u tebe jako fandy Arsenalu ano
fantomas
28.12.2009 16:56
#
Je to sobec, starej sobec. Neřekne, že ho to mrzí, neřekne, že tímhle zariskoval a ten risk mu úplně nevyšel. Prostě to udělal dobře, však samozřejmě, vyhráli sme. Co na tom, že léčba obnoveného zranění může zabrat klidně dvojnásobek času než léčba původního zranění. Ty to zkrátka hodnotíš z perspektivy jednoho rozhovoru, my s Getzem na to koukáme trošku obecněji. Tedy tak, že se stalo zase to, co se poslední dobou u Wengera stává den co den - že si na všem najde nějaké pozitivum, to vypíchne a negativní důsledky zmačká a vyhodí do koše. To se mi na něm nelíbí. Že ty ho chápeš, mě zase vůbec nepřekvapuje. Vždyť se při argumentaci chováš často stejně alibisticky jako Wenger.
herbage
28.12.2009 17:09
#
Uvědom si, že já, ty a Wenger jsme každý v jiné pozici. On jako trenér musí tisku i lhát, samozřejmě ušlechtile. On nemluví za Wengera, on mluví za Arsenal, je jeho hlásnou troubou. On byl po zápase rád, že jeho mužstvo vyhrálo. On ani nic jiného říci nemohl. On přemýšlel určitě déle než ty, jestli ho do zápasu nasadí nebo ne a za jakých podmínek. Znal velmi dobře jeho zdravotní stav, názor lékařů i ten Cescův, takže měl dle čeho se rozhodovat. V zápase už se jednou rozhodl, ukázalo se to jako dobré rozhodnutí z hlediska výhry, špatné z hlediska zranění, ale s tím už nejde nic dělat. Mysím že z toho děláš zbytečnou vědu
Getzo5
28.12.2009 17:18
#
...ani náznak ľútosti...Samé ja ja ja, kôpka hnoja... To je všetko, omáčky vynechaj, tie nikomu nevadia. Rozhodnutie sme kritizoali včera, dnes kritizujeme holé vyjadrenie. Aj ak by to bola len odpoveď na otázku, mohol ju slovami doplniť. To nie je robenie vedy. Zdá sa, že to nie je len pocit, že ak ti niekto stúpi na akékoľvek kurie oko, všetci sú zlí, zveličujú, ubižujú, neprajú, vysmievajú sa, tak musíš prśkať ako naježená mačka a krvopotne brániť to, čo ti je milé, dolsova akokoľvek.
jiri - fcb
28.12.2009 17:20
#
zdá se mi, že si protiřečíš. Na jedné straně píšeš, že Wenger udělal dobře a že ty bys udělal na jeho místě to samé a na straně druhé píšeš, že musí médiím lhát. Moc to nechápu. Proč jim teda musí LHÁT, když všechno udělal dle svého nejlepšího vědomí a svědomí a udělal by to vždy zase znovu?
fantomas
28.12.2009 17:23
#
Ale ne, on přece nelže. On řiká pravdu - jen tu milosrdnou ale, ne tu bolestivější. Aby se náhodou neukázalo, že není bezchybný.
herbage
28.12.2009 17:25
#
Tak v tomto případě jim nelhal, ale v jednom rozhovoru říkal, že musí občas zalhat. Třeba když se nějakému hráči nepovede zápas, tak ho na veřejnosti brání apod. Takže žádné protiřečení v tom nevidím
jiri - fcb
28.12.2009 17:30
#
já v tom protiřečení vidím, ale nechám toho.

Až na minimální výjimky žádný trenér nemůže hráče na veřejnosti zkritizovat (co já si pamatuju, tak Hřebík takhle jednou vyprášil kožich Slončíkovi za výkon tuším v Barceloně). Nakonec výkonnost hráče je svým způsobem i vysvědčení pro trenéra. Takže tohle bych sem vůbec netahal.
fantomas
28.12.2009 17:31
#
Jen jestli je nebrání a nevyhýbá se jejich kritice i v kabině a na trénincích. Nevim, jak si mám potom vysvětlit třeba to, že vícero hráčů dělá pořád ty samé chyby a na většině nedostatků jako by ani nepracovalo.
herbage
28.12.2009 17:37
#
Toho bych se nebál. Někteří ale už vážně nemají prostor na zlepšování, jestli narážíš na Denilsona apod.
fantomas
28.12.2009 17:41
#
Nemají prostor. To je blbost. Denilson by asi jen těžko kapitánoval brazilský "21", kdyby neměl talent. Wenger ho spíš jen utopil, když mu od začátku svěřuje post tvůrce hry, na kterej Denilson očividně nemá patřičné proporce.
fantomas
28.12.2009 17:22
#
...ani náznak ľútosti...Samé ja ja ja, kôpka hnoja...
herbage
28.12.2009 17:33
#
Klube se z tebe gramofon
fantomas
28.12.2009 17:40
#
Proč bych vymejšlel něco svýho. Napsal sem toho už tolik a ty furt omíláš něco, co mě vůbec nezajímá.
Getzo5
28.12.2009 17:03
#
Ja si do Wengera nerýpem. To, čo ty nazývaš časom na premyslenie najvhodnejšej odpovede, to mám nula milisekúnd. Ani sekundu som nerozmýšľal nad tým, čo ti na to napíšem. Prečo by to nemal dokázať ultrainteligentný vetrom ošľahaný manažér AW? Odpoveď nepoznám...
herbage
28.12.2009 17:17
#
Jenže ty jsi ty a Wenger je Wenger. Těžko po něm můžeš chtít, aby byl dokonalý, to není nikdo. Řekl to co řekl a nic divného mi na tom nepřijde. Byl rád za výhru, ale to zranění mu dělá velké starosti. Nemyslím si, že k Cescovi má stejný vztah mnoho lidí jako Wenger, jsou trošku jako syn a otec. Cesca by do zápasu určitě nepustil, kdyby on sám nechtěl hrát
Getzo5
28.12.2009 17:22
#
Zo Cescovho výrazu by som to nepovedal. Ja po ňom nechcem dokonalosť, ale ak ho všetci chvália, aký je to intelektuál, tak by mal premýšľať rozhodne súcitnejšie a citlivejšie, nielen sa radovať a sebčiť. to je na tom vyjadrení zlé. Ak niečo, tak nekompletnosť, sebeckosť a macchiavelizmus sa tomu vyčítať dá.
herbage
28.12.2009 17:32
#
To je tvůj náhled na věc a já ti ho neberu. Mě jde o to, že ty tu něco píšeš na základě pár přeložených vět vytržených z kontextu na jejichž zopovězení měl Wenger pár sekund a děláš z toho dalekosáhlé psycholigické závěry. Až se s Wengerem sejdeš a popovídáš si s ním očí do očí, tak něco suď. Mně v této záležitosti zajímá jen Cescův názor a Wengerův, jestliže oba nemají žádný problém, tak žádný není. Jestliže Wenger vsadil a prohrál, tak holt přijme prohru a nemusí vykládat všude, jak ho to mrzí aby se všem veřejně omlouval. Vnitřně ho to jistě trápí a nic na tom nemění tvůj názor ani fantomasův
Getzo5
28.12.2009 17:40
#
A to súdiš na základe vyjadrení, že mu je to úprimne ľúto, alebo si už dokázal to, čo (nezmyselne) odporúčaš mne? A ako vylučuje to, čo prehlásili fakt, že ako sám priznávaš, môžu klamať, či zjemňovať, pretože si logicky nemôžu pustiť hubu na špacír? Sám si zas otáčaš svoje proti sebe.
herbage
28.12.2009 17:46
#
Ty mluvíš sám za sebe, Wenger za Arsenal, takže proč bys měl klamat?
Getzo5
28.12.2009 17:49
#
? Povedal si, že Cesc i Wenger sa nesťažujú, tak to neriešiš a pár minút predtým, že vyjadrenia môžu pre "vyššie ciele" takticky klamať. Čo to má so mnou?
herbage
28.12.2009 17:53
#
S tebou? Nic Jen jsme špatně přečetl tvůj poslední komentář, to je celé. Ale i tak, nevím co se ti pořád nezdá
Getzo5
28.12.2009 17:57
#
Ak nevieš ani po tom všetkom, tak beznádej...
Getzo5
28.12.2009 17:00
#
Máš vyjadrenie menej vhodné a najvhodnejšie možné. Žabomyšie vojny viesť nebudem. Ak máš rozum, tak to chápeš.
jiri - fcb
28.12.2009 17:05
#
ano, jde o důležitost toho zápasu. Další okecávky neberu. Zraněný hráč na plac nepatří, kor v zápase, když jde jen o ten gól, kterej by tak jako tak přišel.
herbage
28.12.2009 17:14
#
Ten gól přijít mohl, ale nemusel. Jestli si viděl ten rozdíl na place s Cescem a bez, tak nemůžeš něco i gólu který by tak jako tak přišel hovořit. Navíc Denilson se podle všeho v zápase taky zranil a Cesc šel místo něj
jiri - fcb
28.12.2009 17:18
#
ten gól přijít mohl a nemusel, to máš pravdu, ale oba víme, že by nejspíš (na 90 %) přišel. Ten míč už tam poskakoval několikrát. Navíc AV hrála totální govno. Prostě Wenger vsadil víc, než mohl vyhrát a nakonec se to ukázalo ...

PS: prosím, nepředhazuj mi Iniestu, kterej naskočil do finále LM, což je o několik tříd vyšší důležitost. To beru spíše jako stéblo, za které se dá chytnout
herbage
28.12.2009 17:22
#
Nechyběl snad celé léto? Jak se to v principu liší? Wenger neriskoval zranění na půl roku, nejvýš pár týdnů navíc. Důležitost utkání ty nemůžeš pornávat, jako fanda Barcelony
jiri - fcb
28.12.2009 17:26
#
počkej, jak nemůžu "jako fanda Barcelony" posuzovat důležitost mače Arsenal - Aston Villa, který jsem viděl a o poměrech v PL mám jisté (myslím že ne zrovna malé) mínění? To mi kua vysvětli.
Getzo5
28.12.2009 17:34
#
Ale, len zase pŕskol, ani nevie ako...Samozrejme, že ty môžeš. To mohol napísať tak ehmmovi...
herbage
28.12.2009 17:35
#
Zápas o 6 bodů, jeden z klíčových zápasů sezóny vzhledem k vzájenému postavení v tabulce, ambicím obou klubů a výranzé přiblížení k špičcce tabulky. Tato výhra vrací hyoteticky Arsenal do boje o titul a to hlavně tím, že ukázal svojí herní převahu nad týmem ze špičky tabulky. Ty zápasy Arsenalu asi moc často nesleduješ, když nevíš jak se posldní odbou na výhru nadře. Jen už ta Cescovo přitomost na hřišti pozvedla hru na všší level a dodala spoluhríčům sebědůvěru
jiri - fcb
28.12.2009 17:38
#
já tohle všechno ale chápu, takže si dej pohov. Nechci dál opakovat do umdlení, co už jsem tady milonkrát psal ...
Chazy
28.12.2009 21:26
#
Jojo, na spanelaka az prekvapivej prehled
Getzo5
28.12.2009 21:43
#
Chazy
28.12.2009 22:44
#
Coje?
Getzo5
28.12.2009 23:53
#
Prečo by nemal mať prehľad. Nie každý je tak jednostranne založený na svoj rajón ako ty. Proste to automaticky brať nemôžeš.
Chazy
29.12.2009 00:24
#
Kurva vzdyt ja nepsal ze nema.
Getzo5
29.12.2009 11:01
#
Nie nepísal. Ale napísal si "prekvapivo". Len preto, že s tým nemáš pozitívne skúsenosti. Ty to musíš brať z pohľadu, že prehľad majú a ak ťa z omylu vyvedú, potom to rieš. Nie naopak.
Chazy
29.12.2009 12:50
#
V zadnym pripade nemusim. Ale asi nikdy nepochopim, proc ty se musis srat uplne do vseho.
hrubas
29.12.2009 00:35
#
Amos
28.12.2009 14:13
#
Jestli to byla chyba nebo ne se dozvíme až , když budeme vědět délku léčení .. Podle mě se to vyplatilo a když bude Cesc na Portsmouth a Bolton zraněnej,dokáže se nahradit .. Zápas ON SÁM CHTĚL hrát ,takže nevidím problém ... Jinak to co o něm řekl Arshavin , smekám .. Cituji : "Ale, tento vývoj změnil Cesc. Víte, chtěl bych být a hrát jako on. Vyběhnout na trávník na dvacet či třicet minut, dát dva góly a odejít (směje se).

Teď vážně, je to prostě borec."
Tsigi
28.12.2009 14:55
#
Taky proč by se Wenger snažil, aby se hráči vyhýbali zraněním u něj stejně nikdo kariéru končit nebude
herbage
28.12.2009 14:58
#
Proto se současným kádrem prodloužuje smlouvy na 5-6 dopředu, viď chytrolíne
Tsigi
28.12.2009 14:58
#
herbage
28.12.2009 15:02
#
A dál? Kdyby je chtěl prodávat, tak asi neriskuje jejich zranění
Tsigi
28.12.2009 15:42
#
i když s 22 letým Fabregasem podepíše na 5 let, tak těžko to znamená do konce kariéry, říkám, že tyhle problémy se mu sečtou ke konci fotbalovýho života a to už dávno nebude v Arsenalu

a s tím že u něj nebudou končit kariéru, to je docela jistý, kolik starších hráčů za posledních pár let skutečně v Arsenalu skončilo .
Getzo5
28.12.2009 16:06
#
Nikto, naposledy Bergkamp.
herbage
28.12.2009 16:16
#
Henry ji tam mohl ukončit, kdyby chtěl, Vieira to samé, ale sami chtěli odejít, nebyli vyhozeni. To samé Hleb, Flamini. Škoda odchodu Tourého, ale to bylo buď on nebo Gallas, tak šel on, no. Pirés nechtěl smlouvu na jeden rok, i když mu byla nabídnuta a opět odešel ze své vůle. Těžko můžeš chtít, aby v Arsenalu hráli hráči takto těžkou soutěž do 35-36 let, zvlášť když herní styl Arsenalu ja založen na dobré fyzické kondici a kombinačních schopnostech. Nikdo ty hráče nevyhrazuje a odcházejí sami, když cítí, že nemají sami co týmu dále dát nebo chtějí zkusit něco nového. Těžko čekat, že budou ti hráči hrát jako v AC za zásluhy do 40, PL je natolik rozdílná liga od SerieA či PD, že tam to zkrátka nejde, alespoŇ ne v klubu jako Arsenal, to musíš chápat i ty
fantomas
28.12.2009 16:42
#
Jak kombinační schopnosti zkracují hráčovu "životnost"? Jaký z anglických celků nezakládá svou hru na dobré fyzické přípravě? "Těžko můžeš chtít, aby v Arsenalu hráli hráči takto těžkou soutěž do 35-36 let" - Arsenal asi hraje svou vlastní soutěž, že jo? Nebo proč v ostatních klubech, hrajících rovněž stejně náročnou ligu, hráči klidně tu kariéru ukončí a necítí potřebu odcházet?

Jinak vesměs souhlas.
Tsigi
28.12.2009 16:45
#
říkám v Manchesteru hráči dohrávají a i tak si Arsenal dávají s prstem v prdeli, v Chelsea Lampard s Terrym taky dohrají, v Poolu to Gerrard s Carragherem taky dokopou
základ je, že nesmíš mít tým žoldáků a pak v týmu zůstávaji, třeba Walcott by vám mohl vydržet
fantomas
28.12.2009 16:48
#
Ten zrovna nemusí ale. Toho snad jednou dobře zpeněžíme.
Tsigi
28.12.2009 16:50
#
herbage
28.12.2009 16:59
#
Jenže Chelsea, Liverpool i MU maj postavený týma na zcela odlišných základech. Mají kvalitní obrany a vepředu spoléhají na výrazné individuality, že něco ukuchtí. Na kvalitní hráče jak do obrany, tak do ofenzivy potřebuješ hodně peněz. Arsenal jde místo toho cestou levných nákupu, zapravovávání hráčů do vlastního systému hry založeném na kontrole míče. Proto taky má slabší obranu, které ale pomáha fakt, že spoluhráči ze zálohy a útoku kontrolují balón a tedy soupeř útočí jen v pár lidech. Pokud se Arsenal dostane pod tlak, tak zase brání v 11 lidech, je to hodně variabilní. Musí hlavně všichni hodně běhat a být technicky na výši. Arsenal má za sebou generační obměnu, která právě končí. Wenger již zcela obměnil tým, kteýr vyhrál v roce 2004 titul a postavil nový, mladý, připravený na nové výzvy. Proto nikoho nového nekupuje, proto se všemi hráči podepisuje nové kontrakty a o své hráče pečuje. Ty nemáš rád filizofii Arsenalu a já ti to neberu, ale když jí nechápeš, tak ji nekritizuj
Getzo5
28.12.2009 17:06
#
Arsenal mal také isté základy ako na prelome rokov 2003 2004 každý zo spomínaných tímov. Pre jeden poondiaty štadión a dlhy, ktoré má každý klub o CFC a MU nehovoriac a Wengerovej politike šetrenia sa dostal do situácie v akej je, pritom to v pohode mohlo vyzerať inak.
herbage
28.12.2009 17:13
#
Co když je to co nyní má jeho sen? Dle jeho vyjádření, že Arsenal zažívá momentálně nejlepší období tomu vše i nasvědčuje. Ano, Arsenal tehdy vyhrával PL, která se ale s tou dnešní nedá srovnávat. Myslím, že nejlépe ilistrují posun Arsenal kupředu výsledky v LM. Dříve vždy hned vypadl a hrál velmi stereotypně, nyní celkem pravidelně čtvrfinále a poslední dva roky semifinále, pár let zpátky finále
Getzo5
28.12.2009 17:24
#
Hrá, ale nič z toho. Ak by si zachoval tvár a šiel cestou, akou sme šli my (a nemal by Rafu ) tak by trofeje mal. Na veľa percentu určite. A že je to asi jeho sen, o tom nepochybujem, to ale nie je to, na čo si ty predtým, ani ja teraz poukazoval.
herbage
28.12.2009 17:38
#
To je jen tvá hypotéza, ale on si chce k úspěchu dojít dle svojí cestou, bez peněz a s hráči, kteér on sám našel a kterým dal důvěru
Getzo5
28.12.2009 17:42
#
Rovnaká ako tvoja, že touto cestou tie ciele zreálni. Zatiaľ čo moja je podložená, tvoja je zatiaľ výplodom Wengerovej a tvojej fantázie. Keď sa mu to podarí, budem ten prvý, čo mu zagratuluje
herbage
28.12.2009 17:51
#
Jenže pro tebe je úspěch jen ligový titul nebo výhra v CL, přitom to se Chelsea s miliony dolarů nepovedlo a ani titul poslední 3 roky neměla. Arsenal se přitom se zlomky nákladů drží stále na špičce, což je úspěch. Pro tebe sice ne, ale pro mě jo. Fanoušci Arsenalu fandí Arsenalu kvůli hře, ne kvůli trofejím. Jistě, vytáhneš na mě frázi, kdo si pamatuje pěknou hru a kdežto titul se nezapomíná, ale já si vážně ve vzpomínkác na sezónu 2007/2008 vybavím tu nejhezčí hru, kterou kdo tu sezónu předváděl a to mi stačí ke štěstí. MU ať si má tituly, mě jsou ale víš kde
Bakary3
28.12.2009 17:53
#
Getzo5
28.12.2009 17:56
#
Takýchto fanúšikov mám rád. Nechceš tituly, uspokojíš sa s bandou nedovivinutých decák a Gallasom, vyhovuje ti Wengerov alibizmus, žiješ z najkrajšej hry spred dvoch sezón (z tvojho pohľadu najkrajšej)...proste nádhera

A to, že sa drží špičky aj bez peňazí X-moviča/nova/auího, zato je samozrejme Wenger chválený, to nikto nespochybňuje.
Counter
28.12.2009 18:00
#
Wenger za to chválený není. A ani nemůže být, pokud před sezonou vyhlásí útok na trofeje...
fantomas
28.12.2009 18:02
#
Getzo5
28.12.2009 18:03
#
Z mojej strany, vynímajúc tie bludné prehlásenia, prirodzene áno.
fantomas
28.12.2009 18:05
#
Ale tak jak vidno, většině (českých) fandů Arsenalu taková situace vyhovuje. Mně to ale spíš přijde, jako kdyby se 50letej nezanedbanej panic utěšoval, že byl tolikrát souloži už táák blízko.
Getzo5
28.12.2009 18:09
#
herbage
28.12.2009 18:12
#
Pokud je romantik, proč ne?
fantomas
28.12.2009 18:16
#
Pěkněs to zaobalil, aby ti to i tak sedlo.
Getzo5
28.12.2009 18:20
#
Už si počul o romanticky založenom pedofilovi? Ja veru nie
fantomas
28.12.2009 18:22
#
herbage
28.12.2009 18:10
#
Tak důležité je býti nohama při zemi. Útok na tituly je krásný, celkem i reálný, takže uvidíme, ale pokud to ani letos nevyjde, tak není třeba smutnit. Důležité je, že je zde pokrok. Já zatím vidím úpadek MU, stagnaci Chelsea, úpadek Liverpool a velký potenciál Arsenalu. Trpělivost růže přináší. Škoda zranění RvP, protože před ním jsem v titul ještě věřil, nyní záleží, jeslti v zimě někdo přijde nebo Eduardo se dostane do formy
Getzo5
28.12.2009 18:19
#
Ja som skončil...
herbage
28.12.2009 18:34
#
A co mam říkat? Titul nebo wengerova hlava?
Getzo5
28.12.2009 18:36
#
Toto je tá posledná vec z ktorej by som sa smial, hneď po kríze Liverpoolu....
herbage
28.12.2009 18:05
#
Ty buď rád, že Arsenal je slabý, nevím co sa stále "čuduješ"
Getzo5
28.12.2009 18:09
#
Mne je to ľúto, keď si spomeniem na časy minulé. Nič viac, nič menej.
fantomas
28.12.2009 18:10
#
Bakary3
28.12.2009 18:06
#
A koho to má zajímat, jestli tam jsou děcka, nebo dědkové ? Důležitá je snad hra, ne ? A neni tohle mnohem sympatičtější, než ty vaši "gloryhunteři" ? Já jsem na tom stejně, tak co, ty třeba fandíš MU, někdo Chelsea, ale mně taky nejde o trofeje, já se prostě rád podívám na fotbal Arsenalu, je mi sympatická jejich filozofie, samozřejmě Wenger, mnohem víc než Fergie, Ancelotti, nebo dokonce Benitez, Mancini. Mně to prostě nikdo nevyvrátí, já to trofejema neměřim.
Getzo5
28.12.2009 18:08
#
Ani ja a ako píšem, som za vás len a len rád
Bakary3
28.12.2009 18:12
#
Jen se neboj, třeba mně to tak nějak stačí, ale Wengerovi určitě ne, snažej se to zlepšit a já se zlobit nebudu
Bakary3
28.12.2009 18:06
#
Dodatek- kdybych byl na trofeje, nefandim Slavii A kolik má Slavia fanoušků
$trike.Lampard
28.12.2009 19:28
#
Tak každej Spartě fandit nemůže
Getzo5
28.12.2009 19:32
#
jiri - fcb
29.12.2009 06:36
#
trefa, potopena
Keno
28.12.2009 17:58
#
Doufám, že se jednou do Barcy vrátí
Keno
28.12.2009 17:58
#
ne sorry tam má byý ne
fantomas
28.12.2009 18:02
#
200. pro starý dobrý Arsenal.
Getzo5
28.12.2009 18:03
#
robertocarlos
28.12.2009 21:42
#
Wašek
02.01.2010 00:05
#
robertocarlos
28.12.2009 21:44
#
Wengera mám/měl jsem hodně rád, v posledních letech mi ale přijde, že jede hodně na sebe a tu gloriolu "Tvůrce" si až moc užívá. Trochu egocentrik...
Getzo5
28.12.2009 21:56
#
Nie si sám.
fantomas
29.12.2009 00:35
#
Svatá pravda.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.