Tvrdík kvůli Berbrovi hrozí, že Slavia neuvolní reprezentanty

12.10.2017 12:54, aktualizováno 12.10.2017 17:04 - Aktuality
Jaroslav Tvrdík (© slavia.cz)
 
Šéfa Slavie Jaroslava Tvrdíka naštvalo, jak místopředseda Fotbalové asociace ČR Roman Berbr kritizoval trenéra národního týmu Karla Jarolíma. Označil to za nedůstojné a pohrozil, že v takové atmosféře nebude Slavia pro potřeby reprezentace uvolňovat své hráče.

"Jestli FAČR nezajistí důstojnost reprezentace ČR, nebudeme tam hráče posílat. Tohle si ČR, Karel Jarolím ani hráči nezaslouží. Je toho dost," napsal Tvrdík na svém oficiálním twitteru.

Výkonný výbor FAČR na úterním zasedání ponechal Jarolíma ve funkci, Berbr ho však následně na tiskové konferenci tvrdě kritizoval. Navíc ho obvinil z toho, že je pod vlivem hráčských agentů a naznačil, že jediný důvod, proč Jarolím pokračuje, je smlouva, která se dá nyní obtížně vypovědět.

"Nestačí sportovní neúspěch, ostuda ještě musí pokračovat. Nechutné. Jestli má jít Jarolím, ať se vedení FAČR přidá. Škoda, že Roman Berbr takhle brutálně neudělá i celkovou analýzu problémů FAČR. Mělo by se všem včetně Karla Jarolíma měřit stejným metrem," reagoval Tvrdík.

Připomněl, že kromě neúspěchu národního týmu v kvalifikaci o mistrovství světa se nedaří ani mládežnickým výběrům. Jednadvacítka prohrála 1:5 v Chorvatsku, dvacítka 0:4 v Anglii. "Za to může kdo? Jarolím? Ostuda všude, kam se člověk podívá. Chce to celé nové kredibilní vedení. Chci slyšet, co uděláme s celým českým fotbalem. Diskuzi expertů. Vizi budoucnosti. Odmítám hru na závist k platu trenéra," dodal Tvrdík.

FAČR se distancoval od toho, že by zveřejnil výši Jarolímova platu. Ve středu server Seznam Zprávy ve své reportáži uvedl, že podle dokumentů, které má k dispozici, je trenérův plat 641.300 korun měsíčně.

"Fotbalovou asociaci celá situace značně znepokojuje. V tomto duchu tak chce jasně deklarovat, že z její strany rozhodně nedošlo k žádnému systémovému úniku citlivých údajů. Zveřejnění platů reprezentačních trenérů je čistě individuální novinářskou aktivitou, jejímž výsledkem jsou navíc nepřesné údaje o výši výplatních částek," uvedl FAČR v prohlášení.

"Co se týká postoje vedení Slavie k případné ne/účasti jejich hráčů v reprezentačním týmu, cítíme potřebu upozornit na to, že účast hráče na utkání reprezentace je na vůli klubu nezávislé. Respektovat účast hráče na reprezentačním srazu je povinností klubu, nikoli jeho právem. V opačném případě by se klub dopustil porušení řady ustanovení vnitrostátních, jakož i mezinárodních předpisů a vystavil se tak případným sankcím," dodala FAČR.

Pokud by Slavia neuvolnila hráče pro potřeby reprezentace, jednalo by se o porušení soutěžního řádu a hrozily by jí sankce. Hráči by navíc nesměli nastoupit ještě pět dní po konci reprezentační akce, na kterou byli povoláni. V řádu mimo jiné stojí, že "pokud členský klub odmítne uvolnit hráče, Komise FIFA pro status hráčů bude vyžadovat po FAČR, aby veškerá utkání, kterých se tento hráč účastnil v období, na které byl povolán, kontumovala ve prospěch soupeře".

Šéf Slavie už delší dobu bojuje proti Berbrovi, který se po květnové aféře a odchodu Miroslava Pelty z pozice předsedy stal hlavní postavou Fotbalové asociace. Už před červnovou valnou hromadou FAČR požadoval Tvrdík, aby Berbr zmizel z vedení asociace. Volby však skončily patem a nové se uskuteční v prosinci.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4533
Komentáře (193 / 0 nových)
Blasphemer
12.10.2017 12:56
#
Bez Zmrhala to reprezentace může rovnou zabalit.
SpartaOvenka
12.10.2017 12:58
#
Posledni Kovboj
12.10.2017 13:29
#
REPLIKATOR
12.10.2017 13:51
#
JacksLFC
12.10.2017 14:37
#
bravo7
12.10.2017 14:42
#
waynemarkrooney
12.10.2017 15:52
#
Aldeano
12.10.2017 16:11
#
montolivo
12.10.2017 16:21
#
Manik...
12.10.2017 21:36
#
Rarášek
13.10.2017 07:57
#
stavik
12.10.2017 12:57
#


a) Už vidím, jak neuvolní hráče vzhledem k těm možným sankcím.
b) Upřímně, ve Slavii momentálně není hráč, jehož nepřítomnost by byla problémem.
Cannonear
12.10.2017 12:58
#
a) v tom případě je to jen další gesto, které ale nemyslí vážně
b) to bylo první, co jsem si řekl

Josifek
12.10.2017 13:17
#
b) - To platí skoro ale o všech našich stávajících reprezentantech, kde takřka nikdo nevyčnívá dá se docela v klidu nahradit.
stavik
12.10.2017 13:19
#
Řekněmě, že by mi Darida chyběl daleko více než Hušbauer. :)
Josifek
12.10.2017 13:46
#
O tom žádná, právě na Daridu jsem myslel jako na asi jedinýho, jehož absence by byla zásadní bez šance na +/- adekvátní náhradu.
olle1
13.10.2017 16:44
#
Vsak hrac nemusi reprezentovat, ne?
Nihilister
12.10.2017 12:58
#
KingMaster13
12.10.2017 13:01
#
Bohužel zrovna repre na nás není závislá. Do budoucna můžeme dát možná tak Součka a dle formy možná Bořila a občas Hušbauer když se zraní Darida
Bakary3
12.10.2017 13:01
#
je jedno, kolik tam hráčů Slavia má a zda na to mají.

Jde o princip, aspoň kdyby vyburcoval někoho dalšího, jenže nikdo se k Tvrdíkovi pořád nechce přidat, což mi přijde hodně ubohý.

Už jen to, že po sportovní stránce hodnotí Jarolíma nějakej estébák, je dost výmluvnej obrázek našeho fotbalu. Kdyby tohle měl na starosti Poborský, Nedvěd..., nepípnu, ale tohle je k smíchu.
Blasphemer
12.10.2017 13:04
#
MichalKotukov
12.10.2017 13:08
#
"Jde o princip, aspoň kdyby vyburcoval někoho dalšího, jenže nikdo se k Tvrdíkovi pořád nechce přidat, což mi přijde hodně ubohý. "


Ubohý mi přijde tuhle sebranku dotovat a pak si hrát na ježíše.
Ale chápu, že populismus je zrovna v módě.
clinger
12.10.2017 13:49
#
.co čekat od sparťana.ještě začni obhajovat Berbra,když proti němu jdou slávisti viď
bartess
12.10.2017 23:39
#
opravdu dokazem po skládat tým ze zahraničních hráčů? vždyť už i někteří hrací ze zahraničí co minuly rok hráli v narodaku ztratili místo v základu. Netřep pi**viny a uznej ze je odpad co našemu fotbalu škodí ale není se co divit je to stejne jak s politikou čím větší ko*ot tím větší funkce jen spokojeni čecháčci s tím nemají problem
MichalKotukov
13.10.2017 05:35
#
Reakce - 4
Neri
13.10.2017 17:04
#

Hrozný, jak mu to žerou.
KingMaster13
12.10.2017 13:08
#
Ano kouče repre by neměl hodnotit estebák, Jarolím by se mu na to měl vysrat a odejít s důstojností ať si to ten chuj dělá sám. Co se týká Tvrdíka tak myslí to dobře, chválím, že se zastává Jarolíma. Nicméně bude to úplně k hovnu, protože se k němu nikdo nepřidá. Navíc nemáme tolik reprezentantů a s tímhle se mu ten hnojař leda vysměje Navíc tohle by bylo za trest spíš pro naše hráče, jelikož na repre akcích se mohou zviditelnit a tak. Takovej Souček dnes těží z toho eura nesmírně
Bakary3
12.10.2017 13:15
#
Je to tak a samozřejmě, že pro hráče SKS by to dobrý nebylo..
Ale za mě alespoň pokus něco změnit.. Jenže jak píšeš, pravděpodobně se nepřipojí nikdo, takže to efekt mít nebude..

Kdyby se připojila Sparta s Plzní, to už by bylo něco..
KingMaster13
12.10.2017 13:20
#
Ale furt jsou tam hráči na kterých repre nestojí. Doby kdy byl celý kádr složen ze Sparty a Plzně jsou pryč, už máme spoustu hráčů v zahraničí. Nicméně určitě by to mělo větší efekt, než když do toho půjde takhle sám Tvrdík. Proto si říkám, zastat se Jarolíma ano ale těmahle výhrůžkama spíš ubližuje nám.
martin8
12.10.2017 14:21
#
Nechápu proč se zastávat Jarolíma.
KingMaster13
12.10.2017 14:30
#
Protože sice jako trenér není nic moc ale aby ho tady pomlouvala ta největší svině to nemá zapotřebí Ono něco jiného kdyby ho kritizoval třeba Koller, Rosa nebo Nedvěd ale Berbr? Tohle podsvinče by nejdřív mělo něco udělat samo se sebou. A tebe nechápu. Díky tomuhle týpkovi jste přišli možná o 1-2 tituly ale budeš na jeho straně?
Spalovač šancí
12.10.2017 15:08
#
Protože to, co předvedlo vedení FAČR (Berbr osobně a ostatní se neohradili) překračuje významně jakékoliv meze profesionality a slušnosti.
martin8
12.10.2017 15:18
#
Jarolím si žádnou slušnost nezaslouží. Mě taky pěkně nasraly kecy Jarolíma o novým začátku a že tvořil nový tým. Snažil se zmírnit to, že naprosto tragicky posral kvalifikaci. S takovými hráči jaké měl a v takovéhle lehké skupině je ostuda, že je ještě Jarolím trenérem repre po tom co předvedli.
Spalovač šancí
12.10.2017 15:23
#
Kvalifikace se podělala hlavně na začátku zbytečnými dvěma domácími remízami. Pak byl ten tým celou dobu pod tlakem, z kterého se nedostal i kvůli chybějícím zkušenostem. A za rozhození zápasů nese odpovědnost předchozí realizační tým.
...
Jediný zápas, který podle Jarolím opravdu podělal a je pouze jeho zodpovědností, je venkovní zápas v Severním Irsku. Jenže je problém, že i kdyby se vyhrálo, tak by to na baráž nestačilo.
Sosi
13.10.2017 16:19
#
KingMaster13
15.10.2017 11:16
#
andrew96
12.10.2017 17:34
#
A proto si nezaslouží žádnou slušnost?
martin8
12.10.2017 14:20
#
A proč by se měl kdokoliv připojovat?
KingMaster13
12.10.2017 14:31
#
Třeba aby Berbr po nějakým větším nátlaku odtáhl?
Netvor
12.10.2017 15:13
#
Vždyť má pod palcem včechny kromě Luftjardy a Brašnáře....
KingMaster13
12.10.2017 16:37
#
To má ale kdyby se všichni zbouřili tak taky neudělá nic To je jedno, to je na delší debatu
Netvor
12.10.2017 22:05
#
Ale proč by se bouřili, ti co profitují?
vyzutfest
12.10.2017 13:49
#
Naopak, já být Jarolímem, tak nerezignuji a držím se tam zuby nehty, Berbrovi natruc, ať mě teda vyplatí, jestli mě tam nechce.. A ještě bych do novin dal nějaké pěkné prohlášení... Něco ve stylu: "Ať si radši Berbr hledí svých kšeftů a komise rozhodčích a neplete se do věcí, kterým nerozumí." Tím bych ho nas.al určitě nejvíc
Hristo Stoichkov
12.10.2017 14:41
#
Však Berbrovi nejde o nic jinýho než Jarolíma vybláznit k rezignaci a ušetřit tak peníze, to je z jeho přístupu naprosto zřejmý. To si ale vybral dost těžkýho soupeře, protože lakomec typu Jarolíma by se hledal jen horko těžko.
stavik
12.10.2017 13:16
#
A předložil Tvrdík nějaký plán, co s tím udělat? Vždy jak někde vidím diskuzi expertů, tak se směji. Jen ok se pak řeší lidi, kteří vlastně budou rozhodovat o tom, kdo je expertem, který by se měl diskuze účastnit. Tak samo platí, že pokud uměl někdo výborně kopat do míče, tak to z něj nedělá experta na celkové nastavení systému apod.
Bakary3
12.10.2017 13:22
#
Nepředložil, beru to jako gesto protestu a jak říkám, chtělo by to, aby se přidala Plzeň a Sparta.
Proč by měl ale předkládat řešení, který evidentně není jednoduchý? Jen poukazuje na to, že náš fotbal je ve špatným stavu a vedou ho nekompetentní lidi, v tom má pravdu a vidí to všichni.
A sice neznamená, že když byli výborný fotbalisti, budou i geniální analytici, manažeři..., ale jejich slovo by mělo aspoň trochu váhu, o tom, že Berbr je snad pro všechny v tomhle nekompetentní, snad taky není třeba psát. Na pozici někoho, kdo má tohle na starosti, by samozřejmě měl být někdo, kdo fotbal hrál a na tuhle pozici má, ne tenhle vocas.
Spalovač šancí
12.10.2017 15:12
#
Experti musí být prověření, že jsou schopni nejen kecat, ale i efektivně řídit. Z mého pohledu by mohli jít z fleku do hodnotící komise Grygera, Nezmar, Petržela. Dále bych se nebál tam přihodit Galáska a až skončí tak Rozehnala. A umím si tam představit i Ščasného.
Mata
12.10.2017 15:30
#
Proč zrovna Rozehnala?
WinohradyGang-OG187
12.10.2017 15:33
#
prvne menovany by rozjeli v ceskym fotbale renesanci. rozehnal zas baroko.
Mata
12.10.2017 15:41
#
20DollarsInMyPocket
12.10.2017 15:50
#
Bobřík
12.10.2017 17:15
#
Spalovač šancí
12.10.2017 18:24
#
Je to inteligentní fotbalista, navíc má zkušenosti z 6 zahraničních klubů
Bakary3
12.10.2017 15:43
#
Nezmar a grygera souhlas, pak bych rekl, nekteri do budoucna, cech, rosa, nedved, poborak - pro me ti, kteri maji hlavu na fotbal i trochu sirsi rozhled. Mozna David Jarolim.
tnt03
12.10.2017 15:30
#
RM1999
12.10.2017 13:02
#
Y.N.W.A
12.10.2017 13:05
#
v poslední době se za spasitele českýho fotbalu sebepovažují Berbr a Tvrdík, který to se vším myslí dobře... nakonec přijde hodnej strejda Babiš udělá pořádek
lichna
12.10.2017 13:06
#
Jako zmiňovat zrovna tu dvacítku a dělat z toho nějaký hrozný průser. Berbr je kretén, ale s Tvrdíkem startujou ze stejné čáry.
Blasphemer
12.10.2017 13:07
#
MichalKotukov
12.10.2017 13:09
#
hefy
12.10.2017 13:40
#
https://youtu.be/cCZs8HNgJLE?t=3m23s

To vůbec neni pravda, Berbr je na úplně jiný čáře.
Blasphemer
12.10.2017 13:41
#
KingMaster13
12.10.2017 13:46
#
Whitemedia
12.10.2017 13:57
#
DeformFCB
12.10.2017 14:08
#
lichna
12.10.2017 14:26
#
bravo7
12.10.2017 14:38
#
Hyrax
12.10.2017 14:53
#
LP4ever
12.10.2017 14:57
#
WinohradyGang-OG187
12.10.2017 15:00
#
extraprase
12.10.2017 15:27
#
waynemarkrooney
12.10.2017 15:55
#
C-M@ster
12.10.2017 16:14
#
Aldeano
12.10.2017 16:14
#
montolivo
12.10.2017 16:22
#
Nr.Nobody
12.10.2017 16:38
#
Mass
12.10.2017 17:06
#
Fantomasova sestra
12.10.2017 21:54
#
Sw!fty
13.10.2017 07:29
#
Rarášek
13.10.2017 07:58
#
pawelFCB
15.10.2017 11:31
#
clinger
12.10.2017 13:49
#
dinss
12.10.2017 15:36
#
Aldeano
12.10.2017 16:14
#
Norefugees
12.10.2017 13:09
#
ty jeho slova by meli zaramovat, je to to nejrozumnejsi, co kdy tenhle sizunk vypustil z te sve prolhane huby....
Josifek
12.10.2017 13:18
#
Tvrdík je trochu takový šášula, ale tady ho celkem chápu.Berbr je strašná špína, Jarolíma rozcupoval (což není moc logicky, když má pokračovat), ale že by aspoň z desetiny takhle kriticky hleděl i na sebe a ostatní bafuňáře, to už ne..
KingMaster13
12.10.2017 13:21
#
clinger
12.10.2017 13:49
#
clinger
12.10.2017 13:50
#
rozumnej názor na sparťana
Josifek
12.10.2017 14:08
#
DerekZoolander
12.10.2017 13:19
#
Epic rap battles of the history!
Lorcan
12.10.2017 13:19
#
ač sem Slávista, tohle je trapný klesnout na berbrovu úroveň
KingMaster13
12.10.2017 13:21
#
Ten Jarda se vždy nechá tak snadno nasrat Myšlenka na podporu jiná ale ty výhrůžky to nemělo bejt
20DollarsInMyPocket
12.10.2017 13:24
#
To je jedina rec, ktere stbak Berbr rozumi.
KingMaster13
12.10.2017 13:27
#
Tímhle dostal spíš pod tlak klub. Repre není na našich hráčích závislá a tak nad tím Berbr mávne rukou. Kdyby osa týmu byla od nás tak dobře, potom bychom nad ním měli velkou výhodu ale zrovna on je ten typ, že má u prdele i fanoušky a tak by mu i výbuch repre byl u zadku
PP
12.10.2017 13:23
#
V jeho případě to je druhá rozumná věc co kdy udělal. Tlak na Berbra je zcela v pořádku, byť se jedná o tohoto kašpara.
REPLIKATOR
12.10.2017 13:27
#
Je to rebel!!!
Thadone
12.10.2017 13:40
#
Jinými slovy finance za možné protěžování hračů Slávie do reprezentace šli mimo Bebra a dochází tedy k přerozdělování další korupce. Až se domluví, tak najednou bude všíchni spokojení, jak s trenérem, tak i s výsledky.
Teoretik
12.10.2017 13:44
#
Blasphemer
12.10.2017 13:41
#
Raul07
12.10.2017 13:47
#
Josifek
12.10.2017 13:48
#
hefy
12.10.2017 13:51
#
Vezmu lístky tátovi a mámě a hodim tam třikrát SPD TOMIA OKAMURY!!!!!"!"'"!'!!!!!!!!!
Azazelo RD
12.10.2017 14:12
#
To mámu s tátou fakt potěšíš.
20DollarsInMyPocket
12.10.2017 14:17
#
Pusku do ruky. Pro tatu.
Josifek
12.10.2017 14:18
#
Blasphemer
12.10.2017 14:19
#
Nr.Nobody
12.10.2017 16:39
#
Posledni Kovboj
12.10.2017 16:56
#
andrew96
12.10.2017 16:56
#
hefy
12.10.2017 18:06
#
Gedofrey
12.10.2017 17:47
#
Dej je všechny do jedné obálky
Gedofrey
12.10.2017 17:49
#
Pardon, prvně jsem si četl komentář a až pak rozklikl odkat
bobis21
12.10.2017 18:23
#
tak víc obálek by ani neměl mít
Thadone
12.10.2017 13:51
#
No ty krásooo
gulbis
12.10.2017 13:51
#
REPLIKATOR
12.10.2017 13:52
#
20DollarsInMyPocket
12.10.2017 13:58
#
Sdilet povinne.
20DollarsInMyPocket
12.10.2017 13:58
#
*
C-M@ster
12.10.2017 14:04
#
Popravdě jsem zrovna dneska přemýšlel o nějaké infiltrační akci, že by se člověk vmísil mezi ně, postupně si je přidal do přátel atd... a časem by začal pozvolna sdílet různý věci, kterejma by jim pomalu měnil názor.
Whitemedia
12.10.2017 14:14
#
To zní jako plán
Nealea
12.10.2017 14:32
#
To by spíš skončilo naopak. Už se stalo že jednotlivec změnil společnost kolem sebe. Asi ano, ale naopak to je neporovnatelně častější.
Zamorano
12.10.2017 16:36
#
To bude marný boj. Na fb je několik recesistických projektů, které vytvářejí "fake news" dovedené do absurdna... ale spoustu lidí to prostě netrkne a rozčilují se nad zjištěním, že cikáni mají máslo zdarma...
andrew96
12.10.2017 16:58
#
A mezitím se oni infiltrovali mezi nás.
Fantomasova sestra
12.10.2017 21:56
#
Fantomasova sestra
12.10.2017 21:57
#
je vidět, že seš v hlavě ještě oukej, 5. slovo Tě prozradilo
Posledni Kovboj
12.10.2017 14:10
#
Iacob
12.10.2017 14:22
#
vodka
12.10.2017 14:37
#
extraprase
12.10.2017 15:28
#
PP
12.10.2017 15:48
#
jojo, už to chvilku koluje mezi Pitomiovcema a podobnou verbeží..
grumpa
12.10.2017 16:05
#
Aldeano
12.10.2017 16:16
#
montolivo
12.10.2017 16:22
#
sima.vok
12.10.2017 17:44
#
Fantomasova sestra
12.10.2017 21:55
#
Manny
12.10.2017 23:36
#
Pony Slaystation
13.10.2017 09:58
#
dávat svobodné mezi tu svoloč
Chim
13.10.2017 11:07
#
exse
13.10.2017 16:06
#
Pony Slaystation
13.10.2017 10:01
#
zajímalo by mě, kolik lidí ví, co se skutečně stane
Sedu
13.10.2017 11:03
#
Nic zvláštního. ČR se bude dál posunovat směrem na východ. Přeje si to většina obyvatel. Migranti jsou marginální problém. Severní Korea se nevzdá jaderného programu, Rusko neustoupí Trumpovi. Trump Putinovi taky ne. Konflikt bude dál gradovat...
Pony Slaystation
13.10.2017 11:12
#
myšleno s těmi hlasy
Bayernista18
13.10.2017 11:12
#
Shevchenko
13.10.2017 15:11
#
gulbis
12.10.2017 13:45
#
Fernando_Torres
12.10.2017 14:09
#
Trapný a prázdný gesto, kterýmu se každej může jen vysmát... Už vidím jak hráčům zakazujou jet na repre... Tvrdíkovi by někdo měl už ty sociální sítě zakázat...
Greny
12.10.2017 14:18
#
No jsou asi dve moznosti jak by to mohli udelat
1) domluva s Jarolimem, ze hrace Slavie nebude povolavat
2) hráči nominovani do repre ukonci reprezentacni karieru

Jinak doufam, že když vylezlo na povrch kolik bere trener reprezentace, tak az Berbr bude jednat s novym trener, tak by si mel novy trener rict minimalne o stejnou castku + bonusy
bravo7
12.10.2017 14:42
#
V případě Zmrhala by konec reprezentační kariéry nebyl vůbec na škodu.
Spalovač šancí
12.10.2017 15:17
#
mohl by se alespoň plně soustředit na klub
montolivo
12.10.2017 16:22
#
Bobřík
12.10.2017 17:18
#
Tak zrovna ani to ukončení akriéry by nepomohlo, Ribery ukončil repre karieru, Deschamps ho stejně povolal a když Ribery odmítnul, tak jemu i Bayernu hrozil trest..
PROrock
12.10.2017 14:55
#
Aspoň někdo nemá strach z toho STBáka .. i když plácl nesmysly
cavenaghi
12.10.2017 14:57
#
A Ty jsi Tvrdíku také pěkný podvodník, který ČSA přivedl jako trafiku k úpadku. Berbra jinak fakt nemusím.
Spalovač šancí
12.10.2017 15:19
#
ČSA se Tvrdíkovi moc nepovedly, na druhou stranu na ministerstvu obrany to vyloženě propadák nebyl, spíše naopak. A kritizovat vojáka, když se mu dají na starosti aerolinky, že kupuje letadla, je docela jednoduché. Já bejt vojákem, tak nedělám nic jinýho
muzajs
14.10.2017 01:18
#
KingMaster13
15.10.2017 11:17
#
Kang & Kodos
12.10.2017 15:03
#

Fotbalová verze Babiše
andrew96
12.10.2017 16:57
#
Taky do Slavie nechtěl?
WinohradyGang-OG187
12.10.2017 15:08
#
populisticky? mozna. realny? nepochybne. konec berbra? ani omylem. na odstraneni berbrona je potreba plzenska kriminalka...
Neri
13.10.2017 17:11
#
Proč myslíš, že je to reálné?
WinohradyGang-OG187
13.10.2017 21:32
#
da se to udelat ruznejma zpusobama jako napriklad simulovanim svalovejch problemu horecek nebo jednoduse odmitnutim reprezentovat z rodinejch duvodu. vim ze se ptas jestli je realny jestli k tomu vubec dojde ale nic neni nemozny.
Neri
14.10.2017 10:03
#
Ne, ne, ptal jsem se přesně na způsob provedení, protože to, že k tomu dojde opravdu považuji za sci-fi.

Podle mě spíš reálnější je ta verze s tím, že se domluví s Jarolímem, aby jejich hráře nenominoval. A imho by se podobným lhaním alá rodinné důvody a simulováním zranění kleslo hluboko, ale imho k ničemu nedojde.Tvrdík je politik, má tyhle řečičky v malíku.
oli9
12.10.2017 15:13
#
Dokud tam bude to prase Berbr lepší to nikdy nebude
extraprase
12.10.2017 15:32
#

cirkus český fotbal strikes again. baví mě to
když pominu tu kokotinu s blokováním hráčů pro repre, tak nejlepší prdel na tom je, že největší dvě mrdky současnýho tuzemskýho fotbalu na sebe přes média a sociální sítě vrčej takovejma trapně ostrejma gestama a přitom paradoxně oba říkaj vesměs pravdivý fakta, ačkoliv hlavní devízou těhle mrdek jsou lži a podvody
PlackaSKS
12.10.2017 15:34
#
Je to sice nesmysl, ale na rozdíl od ostatních se alespoň snaží něco s tím stbakem dělat. Berbr se chová neskutečně a většina jen drží hubu a krok. Škoda, že s Tvrdíkem do toho jdou pomalu jen Teplice.
dinss
12.10.2017 15:37
#
Tvrdík je fakt strašnej bambula. Jasně, Berbr nemá o sebereflexi co povídat ale chci vidět jak sešívky nepošlou na sraz žádného hráče. Proč něčím vyhrožuje, když stejně ví, že se to nestane? Navíc Jarolím už měl být dávno kopnutej do prdele ale chápu, že za ty prachy bych taky čekal až mi vyhodí.
Greny
12.10.2017 15:43
#
hele at je Tvrdik jakej je .. tak mu v tomhle fandim, ono je videt komu tento stav vyhovuje (ozval se zase jen Tvrdik ) kdyby se k nemu pridali ostatni kluby prvni a druhe ligy a nepustili hrace na sraz tak ma fačr problem (myslim tim i mladeznicke repre)
dinss
12.10.2017 15:48
#
Jo, ok ale ani bych se nedivil, kdyby opravdu některé hráče povolával na základě agentů. Několik hráčů v lize ani nehrálo...
Greny
12.10.2017 16:03
#
a neni to jedno jestli je bude povolavat na zaklade agentu nebo na zaklade Berbra? podle Berbrove logiky tam nema delat hrac co da treba ve dvou zapasech dve branky ( to budeme mit docela problem postavit jedenactku )
dinss
12.10.2017 16:13
#
Berbr je čůrák. O tom se nebudeme bavit.
grumpa
12.10.2017 16:10
#
Konspirační teorie dobře rozleptávaj mozky
Bakary3
12.10.2017 16:17
#
To neni zas takova konspirace.. Ze slavie letel mimojine proto, ze pichal nejakou agentku a tahal tam jeji hrace (snad vasiljevic, ragued, trubila, romanovs...), ktery vyhoreli jeden jako druhej.. Naproti tomu poustel kvalitni odchovance vachu, dockala, kovarika, ale i jablonskyho, tehdy ne odchovance gebreho..
C-M@ster
12.10.2017 16:24
#
Jarolím letěl ze Slavie proto, že píchal agentku?
Bakary3
12.10.2017 16:31
#
... Mimojine
C-M@ster
12.10.2017 17:13
#
A fotku nemáš?
20DollarsInMyPocket
12.10.2017 17:51
#
Vypadá trošku jako ta cigoška právnička, která zbrojí proti migrantům.
Cukroušek
12.10.2017 18:06
#
tu neznam, ale tahle taky vypada trosku pricmoudle :-)
Fantomasova sestra
12.10.2017 21:59
#
samková
Posledni Kovboj
12.10.2017 17:32
#
Vitalij Trubica nezapomeneme
KingMaster13
12.10.2017 16:35
#
Coutinho10
12.10.2017 16:40
#
ostatni radsi jak ovce mlčej
ZB 07
12.10.2017 16:44
#
ratusek
12.10.2017 16:51
#
Tvrdík ví, že tohle udělat nemůže, tak vykřikuje do světa, aby byl on za toho dobrého.
Barcelonist
12.10.2017 16:49
#
At to nechá Tvrdík bejt takhle veřejnost a všichni začnou fandit Berbrovi....
dave30
12.10.2017 16:51
#
Berbr si pozve Jarolíma na kobereček. Ten přednese svůj elaborat s tím, že chce pokračovat. Berbr mu řekne, že to nebylo ok, ale že bude pokračovat (protože nemá peníze na jeho vyplacení). Po jeho odchodu pozve novináře a naplive na něho špínu. Jarolím se ozve a Berbr zveřejní jeho plat, protože lidská závist je věčná. A tak my tady žijeme.
Sedu
12.10.2017 17:50
#
Ještěže toho Tvrdíka máme
xhejl
12.10.2017 18:39
#
víte, kdy poznáte, že je českej fotbal v prdeli? když ze sporu s ním vychází Tvrdík jako good guy
noustres
12.10.2017 19:08
#
Jasný, ta rivalita a souboj skrz prachy, vykořisťovat, vydírat tak najdeme společný cíl prospěšný pro všechny, z něho logicky vzejdou skvělé a přátelské vztahy.
Liquid
12.10.2017 21:28
#
Tvrdíku zruš si twitter a nevyjadřuj se k věcem do kterých ti nic není.
hanzi111
13.10.2017 04:38
#
Tvrdík je kredibilita sama...
exse
13.10.2017 16:08
#
To že tam nebudou slávisti pomůže repre víc, než kdyby fakt Berb skončil.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.