Ter Stegen: Nemůžu potvrdit setrvání v Barceloně

15.03.2016 18:48 - Aktuality
 
Marc-André ter Stegen i letos nastupuje za Barcelonu pouze v pohárových zápasech a na ligové scéně dostává přednost Claudio Bravo. Německý brankář je tak spojován s možným odchodem a sám nyní uvedl, že setrvání na Nou Campu nemůže potvrdit...

Třiadvacetiletý gólman přišel do Katalánska před necelými dvěma lety z Borussie Mönchengladbach, kde předtím tři roky vykonával funkci neochvějné jedničky a patřil k oporám.

Ve svém novém působišti však od počátku nastupuje pouze v Lize mistrů a Copa del Rey, během letošní sezóny pak ještě při absenci Claudia Brava odehrál čtyři ligové zápasy.

Takové herní vytížení logicky Ter Stegenovi nestačí a na konci letošní sezóny chce sám popřemýšlet nad možnou změnou dresu. "Nyní jsem nad budoucností nepřemýšlel, soustředím se pouze na nejbližší utkání s Arsenalem, které chci vyhrát," řekl Ter Stegen směrem k odvetnému osmifinálovému duelu Ligy mistrů. "Otázku své budoucnosti budu řešit na konci sezóny a zatím nevím, co se stane. Samozřejmě chci nastupovat pravidelně," doplnil.
Autor: Jiří Vojík / soccerway.com
Počet zobrazení: 6598
Komentáře (212 / 0 nových)
Dr. Admess
15.03.2016 18:49
#
Happylight
15.03.2016 18:49
#
Mal by ist na hostovanie do nejakej slabsej ligy. Navrhujem Liverpool.
fejfi24
15.03.2016 19:24
#
slabší ligy?
cavenaghi
19.03.2016 13:25
#
Jednoznačně o několik tříd slabší. Však týmy PL nic nevyhrávají, jsou naprosto neúspěšné,nevím jakým podvodem mají stejnou kvótu klubů do poháru jako ve Španělsku, vždyť od nich vždycky dostanou a výhra anglického klubu, to asi někdy v roce 90 když to mírně přeženu.
Jordi Alba
15.03.2016 19:32
#
Proč to děláš ? Nereaguji jen na tento komentář.
Podle mě je PD taky lepší liga, někdo má zas jiný názor .., ale příde mi, že každej tvůj 2. komentář je určenej na provokaci fandů PL.
DeformFCB
15.03.2016 21:36
#
Vítej na internetu.
extraprase
16.03.2016 07:33
#
Chandler_Bing
16.03.2016 09:07
#
a každej 1. na provokaci fandů Realu, prakticky nic jinýho nedělá
vladis271
16.03.2016 10:03
#
Predstava, že by sme si v ďalšej sezóne podali prihlášku do PD.
Diego2
16.03.2016 10:19
#
slabeee
Switchback
15.03.2016 18:49
#
papanegra
15.03.2016 18:50
#
Pojď k nám ! A vem prosím ještě nejmenovaného parťáka/y z německa
Melda
15.03.2016 20:29
#
O tom ani nebudu uvažovat.To by byla až moc krásná vidina
Pa2el
15.03.2016 20:44
#
má na víc
Largo
16.03.2016 08:27
#
Do Sparty?
Switchback
15.03.2016 18:51
#
Určitě odejde, snad ale jen hostování ... v tom Liverpoolu by to bylo super ale aby ho zase Klopp nějak neukecal ...
Mateo16
15.03.2016 18:53
#
1750 minut a este sa stazuje ze ma iba o 750 minut menej ako Bravo v Barcelone . Celkom zaujimave sa takto nikto v Reale na herne vytazenie nestazuje .
Rssa
15.03.2016 19:02
#
Kolik ma odchytano vas druhy brankar?
Billy McClane
15.03.2016 21:10
#
Casilla sa ale nestazuje
teenz
16.03.2016 08:47
#
famous.cfc
15.03.2016 18:54
#
Tyjo, ani nevim jestli by mi nějak vadila výměna za Courtoise...
Happylight
15.03.2016 18:55
#
Mne by vadila.
Didier Drogba
15.03.2016 19:10
#
ušoplesk by mně nechyběl
>vyřazen z kádru<
16.03.2016 09:53
#
livefan
15.03.2016 22:46
#
Tuhle sezonu je sice strašný, ale Courtois je určitě nad ter Stergenem.
Cipinho
16.03.2016 10:41
#
Podle zeměpisné šířky určitě.
oli9
15.03.2016 18:54
#
Určitě hostovačka někde. Kvalitní golman
oli9
15.03.2016 18:55
#
Manchester City má údajně zájem o Claudia Brava. Zkušený chilský brankář nastupuje za Barcelonu jenom ve španělské nejvyšší soutěži a v Lize mistrů dostává přednost Marc-André ter Stegen, což má být jeden z důvodů, proč 32letý gólman uvažuje o změně dresu.

Je to celkem komické ale
Switchback
15.03.2016 18:56
#
Ed_Hazard
15.03.2016 18:57
#
Lorcan
15.03.2016 19:03
#
nc, bude chytat Masip
misinho7
15.03.2016 19:05
#
ZB 07
15.03.2016 19:28
#
Ale tak co..Barca ve většině zápasů stejně nepotřebuje gólmana..
pawelFCB
15.03.2016 20:08
#
extraprase
15.03.2016 20:34
#
extraprase
15.03.2016 20:35
#
vždy hráli bez brankáře, najednou maj dva
Lucho génius, v tomhle tkví jeho úspěch
fenixLFC
15.03.2016 20:41
#
Ejzy
15.03.2016 22:27
#
teenz
16.03.2016 08:47
#
Manik...
16.03.2016 09:07
#
>vyřazen z kádru<
16.03.2016 09:54
#
vladis271
16.03.2016 10:04
#
Infi
16.03.2016 13:28
#
kattos
15.03.2016 18:56
#
Dle mého je to průměrný brankář se skvělou kopací technikou. Nic víc
Lorcan
15.03.2016 18:58
#
FC Porto FC
15.03.2016 18:56
#
Nevím proč ho drží, Bravo je dobrej
kattos
15.03.2016 18:57
#
Lorcan
15.03.2016 18:57
#
nedá se svítit, Bravo je lepší brankář
kattos
15.03.2016 18:58
#
monty25
15.03.2016 19:05
#
Switchback
15.03.2016 19:08
#
Klokanomet
15.03.2016 19:12
#
db18
15.03.2016 19:12
#
monty25
15.03.2016 19:14
#
jiri - fcb
15.03.2016 19:16
#
icka
16.03.2016 18:22
#
jiri - fcb
15.03.2016 19:16
#
o parník
db18
15.03.2016 19:17
#
jiri - fcb
15.03.2016 19:26
#
já je vidím v Barceloně zápas co zápas. Opravdu se to nedá vůbec srovnat. Bravo je naprostá jistota - s ním v bráně jsem hrozně klidnej. Nakonec - i obrana s ním za zádama působí o hodně klidněji.

Naopak MAtS je lufťák, kterej má sice ohromnej přínos ve svojí kopací technice (kterou má kvalitnější, než kdejakej hráč do pole ... ), ale tím svým stylem branu jen znervozňuje. Navíc nemá úplně zmáklé centrované balony a navíc má pořád ještě problémy s komunikací s ostatníma. To už bych po roce a půl v Barceloně nečekal.

Pokud bych je měl známkovat, tak Bravo čistá jednička a MAtS horší dvojka. Nedá se svítit, ale zatím na to nemá.

Navíc mu vůbec nepřidávají právě tyhle stížnosti do médií. Má se ukázat na hřišti a ne v novinách.
Switchback
15.03.2016 19:31
#
Však se ukazuje na hřišti a to víc než dobře, nebo snad ne? Navíc když chytá ,,jen,, poháry, tak se tak často jako Bravo ukazovat (samozřejmě) nemůže
jiri - fcb
15.03.2016 19:34
#
ukazuje se dobře. Tos napsal výstižně. Bravo se ukazuje fantasticky. Z toho vyplývá, že je prostě přibližně o ten parník lepší.
Uli_Hoeneß
15.03.2016 20:48
#
Trapnejsi zkratku jako MAtS jsem neslyšel..
Luchador®
15.03.2016 20:50
#
tak to si trapny ked si to este neslysel
Ejzy
15.03.2016 22:27
#
patas92
15.03.2016 19:17
#
To zas ne
jiri - fcb
15.03.2016 19:19
#
samozřejmě, že jo. Oni dva se nemůžou vůbec rovnat. MAtS se bude muset hodně snažit, aby Brava vystrnadil.
patas92
15.03.2016 19:23
#
Tak záleží, co si přestavujeme pod pojmem parník Marcovi dost ublížil začátek sezóny, který měl strašidelný, ale zase loňskou sezónu odchytal celou fantasticky a měl jsem je s Bravem na stejné úrovni.
Switchback
15.03.2016 19:26
#
Začátek mělo horší ale taky víc hráčů, Jirka očividně rychle zapomíná ... jinak Brava si nechat ještě tak na 2 roky a potom už MAtSe ale to se nestane ...
jiri - fcb
15.03.2016 19:27
#
Jirka právě nezapomíná.
patas92
15.03.2016 19:29
#
Tak když nezapomínáš, tak mi řekni nějakou hrubku, kterou loni, nebo letos na jaře udělal.
jiri - fcb
15.03.2016 19:33
#
tak jelikož letos na jaře jde o pár zápasů, tak ti samozřejmě neřeknu nic, ale gólmanská kvalita přece není o hrubkách, ale o celkovém působení na hru týmu. Bravo je prostě držák. Když stojí v kase, tak si prostě odškrtneš jednu položku a jdeš dál. To když chytá MAtS, tak prostě celej mač nevíš, kdy to na něj zase přijde.
patas92
15.03.2016 19:38
#
Jo, z Brava čiší klid a jistota, kterou jsem v životě viděl snad jen u Buffona, ale to je dáno tak nějak jejich brankářským stylem. Valdés byl v tomhle stejný jak MAtS a nedáš na něj dopustit. Stejným typem golmana je i Neuer a nikdo o jeho kvalitách nepochybuje.
Switchback
15.03.2016 19:39
#
Jiří má něco proti MAtSovi, to je vše
jiri - fcb
15.03.2016 19:43
#
nutno přiznat, že mi k srdci úplně nepřirostl, ale problém s ním nemám. Beru ho jako nejlepší dvojku za hrozně dlouhou dobu - nejspíš v tomhle tisíciletí.
Lorcan
15.03.2016 19:42
#
já teda barcelonu moc nesleduju (vidím tak jejich 3-5 zápasů v sezóně) ale z těch co sem viděl a chytal v nich Ter Stegen tak mě okamžitě napadl gól od Leverkusenu, kdy měl jít při rohu proti míči a místo toho zůstal stát na čáře
patas92
15.03.2016 19:45
#
Tak to je ten špatný začátek sezóny, o kterém mluvím.
Luchador®
15.03.2016 20:16
#
gol z polky ihriska proti Bilbau a dalsi od Florenziho...
jiri - fcb
15.03.2016 19:27
#
ani loni se Bravovi nepřibližoval.
patas92
15.03.2016 19:28
#
Ale notak
Switchback
15.03.2016 19:22
#
Rssa
15.03.2016 19:34
#
O parnik ne, ale v soucasnosti je Bravo jasna jednicka.
jiri - fcb
15.03.2016 19:36
#
pak je to asi otázka názvosloví, protože sám píšeš, že jasná jednička ...
Rssa
15.03.2016 19:41
#
Coz samozrejme neznamena, ze by byl o parnik lepsi. Jasna jednicka je proto, ze chyta vytecne. Nevis, jestli by vytecne chytal i MAtS, kdyby byl zvolen pro ligu on, protoze to co predvadi v LM je taky vyborne.

Bravo ma proste naskok v komunikaci, klidu a rozehravce. Urcite mu pomaha i zkusenost z ligy. Proto chyta on a zatim se nam to vyplaci.

Kazdopadne maloktery brankar z ciziny se u nas adaptoval podobne dobre, jako prave MAtS
Billy McClane
15.03.2016 21:15
#
nam a u nas
celeb
16.03.2016 01:11
#
Mats mal na pocet zapasov strasne vela kiksov, zaciatok tejto sezony bol doslova tragicky pre nho. To nebol len zapas v Rime, ale aj dalsie zapasy potom. Teraz uz nastastie vyzera byt zas stabilny, ale z Bravom sa jednoducho zrovnavat neda. Uz aj koli repre skusenostiam, ked vychytal Chile Copu, ale hlavne koli konstantne vysokym vykonom, kedy mu nevadi, ze je dlho bez zakrokov a napriek tomu je stale skoncentrovany. Takisto vyborne standardky, dirigovanie obrany, celkovy vplyv na hracov. Mats casto posobi ako vyhukany zajac. Je dobry, ale casto kiksuje a na majstra dozreje az za par rokov (ak vobec).
A ziadna skupina protestujucich bundesfanuschikov to nezmeni.
Rssa
16.03.2016 08:26
#
To nepopiram, proto pisu, ze Bravo je jasna jednicka. Jenze je rozdil chytat pravidelne ligu a nepravidelne LM a Copu, kdy ty pauzy jsou vetsi. Brankar potrebuje rozchytat, aby nabral jistotu a mohl ridit obranu.

Koukni na prvni zapasy Brava, zacal obrovskou chybou.

Verim, ze Ter Stegen by byl kazdym zapasem lepsi a lepsi, stejne tak, jak se jeho vykony zlepsovaly vloni v play off LM. Ma ale smulu, ze tam je Bravo, ktery chytl svoji vlnu a chyta vytecne.
Rarášek
15.03.2016 19:45
#
Luchador®
15.03.2016 20:14
#
nechapem tie prsty dole Bravo je jasne lepsi a istejsi golman ako Stegen. Ten ma vsak este kopu casu dospiet a zlepsit sa
Lorcan
15.03.2016 21:36
#
pawelFCB
15.03.2016 22:35
#
raduinho
16.03.2016 00:29
#
livefan
15.03.2016 22:46
#
Ed_Hazard
15.03.2016 18:57
#
monty25
15.03.2016 19:06
#
Rssa
15.03.2016 19:07
#
Dalo se to cekat. Nikdo netusil, ze se Bravo takhle chytne a stane se z nej jeden z nejlepsich brankaru soucasnosti. Ter Stegen je prislib do budoucna, protoze v Cope a LM chyta taktez skvele, bohuzel ve strukture je pod Bravem.

Nechtel bych to rozhodovat ja, protoze pro kazdeho hovori padne argumenty.
patas92
15.03.2016 19:08
#
Rssa
15.03.2016 19:09
#
V soucasnosti pro Brava, ale do budoucna pro Ter Stegena...
JFarfán17
15.03.2016 19:18
#
Ter Stegen má obrovský potenciál.To že občas spraví hrubku na tom nič nemení
Tharqa
15.03.2016 19:42
#
s tím Bravem to jsou kecy. porvali se o něj Real, Atleti a Barca a byl to jeden z nejlépe hodnocených gólmanů ligy.
Rssa
15.03.2016 20:01
#
Nervali se o nej Real, Atleti nejspise taky ne. Jeden z nej v lize ano, ale to porad neznamena ze se prosadi ve velkoklubu. A jak se prosadi.
Tharqa
16.03.2016 10:26
#
vážný zájem byl od všech tří.
A kdo jiný by se měl prosadit, než špičkový hráč ligy. S takovou pak můžeš tvrdit u skoro každého hráče, že je překvapivé, jak se prosadil.
Rssa
16.03.2016 11:01
#
Zajem ze strany Realu nebyl. A o Atleticu jsem taky neslysel.

Brankar v Barcelone je specificka pozice, na ktere vyhorel nejeden spickovy brankar. Proto to, jak se vyborny brankar stal u nas jeste lepsim a jak si dokazal porozumet s obranou, to proste standard neni.
mickey mouse
15.03.2016 19:48
#
Bravo že se nechytne? Však byl vynikající v Sociedadu i v nároďáku. Pro mě teda to že se v Barce uchytil tak rychle není moc překvapující.
Rssa
15.03.2016 20:02
#
Nekdo pise o tom, ze se nechytne nebo cekal, ze se nechytne?
Klokanomet
15.03.2016 19:11
#
Di, di, val, val a už sa nevracaj! Aspoň si Bravíčko zachytá LM
Switchback
15.03.2016 19:11
#
monty25
15.03.2016 19:15
#
Neopič se.
Klokanomet
15.03.2016 19:16
#
až teď jsem to rozklikl
monty25
15.03.2016 19:17
#
db18
15.03.2016 19:13
#
Takže Neuer k City a MAtS k nám?
Rssa
15.03.2016 19:17
#
MAtS Anglie a Neuer tam kde je.
jiri - fcb
15.03.2016 19:17
#
OK, takže výměna za Thiaga a předkupku na Alabu.
db18
15.03.2016 19:21
#
za hráče, který je o parník horší než vaše jednička?
jiri - fcb
15.03.2016 19:45
#
Za Brava by to byl Thago a předkupka na Mullera.
db18
15.03.2016 20:05
#
K čemu je předkupka na hráče, který nikdy neodejde?
BBystr
16.03.2016 08:43
#
naco by nam bol Muller ved by sedel na lavici
Divik
15.03.2016 19:38
#
Uwe háže buly
15.03.2016 20:31
#
Když přidáte Messiho, tak si placnem.
jiri - fcb
15.03.2016 19:18
#
Slovenští politici.
JFarfán17
15.03.2016 19:19
#
Fico>Kalousek
jiri - fcb
15.03.2016 19:21
#
v jakém vesmíru?
JFarfán17
15.03.2016 19:24
#
Po tom čo vám rozkradol štát sa ho ideš ešte zastávať?
jiri - fcb
15.03.2016 19:30
#
nezastávám se nikoho. Na rozkradení republiky se podílela spousta politiků a Bureš se na ní podílí dodnes.

Nejvějtší průser má na svědomí stejně Dluhoslav Sobotků a jeho OKD. Lidi zapomínají strašně rychle.
Uli_Hoeneß
15.03.2016 20:50
#
Dluhoslav. Inteligentní. Divim se, že nevolis Babise.
hraju_nahej
15.03.2016 20:17
#
Poprosím o pár důkazů a rovnou na něj můžeš poslat i žalobu když budeš v tom.
Jerichoo
15.03.2016 20:30
#
Livesport
15.03.2016 19:37
#
Přes Brava cesta nejde. Jen do LM, ale jako stálá jednička rozhodně ne.
Jordi Alba
15.03.2016 19:37
#
Ter-Stegen je určitě velmi kvalitní a do budoucna skvělý, ale Bravo je prostě lepší a odstavit ho jen, protože nebude chytat už tolik let, jako Marc, na to si kupte fifu.
Lorcan
15.03.2016 19:48
#
Spalovač šancí
15.03.2016 21:18
#
Fifu, anebo Chelsea
Hristo Stoichkov
15.03.2016 20:38
#
Jestli ho nekdo chce, tak jedine pres vykupku. Nemame duvod ho prodavat a hledat nekoho jinyho. Verim tomu, ze zustane Bravo i MAtS, ale ten princip nasazovani se do pristi sezony bude muset zmenit, zacina lehce houstnout atmosfera. Pokud MAtS bude chtit odejit, tak je to blazen, v Barce muze mit pred sebou uzasnou karieru v TOP tymu, akorat musi byt trpelivy, protoze Bravo je zatim o parnik pred nim.
Billy McClane
15.03.2016 21:18
#
A co ak bude Bravo na vrchole dalsich 5 rokov?
Luchador®
15.03.2016 21:20
#
tak v Barcelone budu stastni jak blchy
jiri - fcb
15.03.2016 21:44
#
Billy McClane
15.03.2016 22:13
#
A bude aj MAtS?
extraprase
15.03.2016 20:42
#
pořád má jen 23, ten ztracenej rozhodně neni. asi nečekat,až bravo zmizí a jít do třeba liverpoolu ( )
r.mrazik
15.03.2016 20:42
#
vzdycky mi prisel,ze tenhle typek tezil z Neuera a ze mu pomohlo,ze je nemec a je mu podobnej...
jinak i na U21 mi neprisel nic moc...stacilo na nej piskat a kopal to pak na tribuny
Hristo Stoichkov
15.03.2016 20:46
#
Na Euru byl hodne tragickej (stejne jako celi Nemci). Videl jsem ho nazivo proti nasim a ta nejistota z nej primo cisela. A tema pulhodinovyma rozehravkama tomu moc nepomohl no.
r.mrazik
16.03.2016 00:39
#
Jj,taky jsme tam byli...byl srandovni...takovej beckovej Neuer
Poseidon
15.03.2016 20:46
#
Ale houby, je dobrej. Stejně jako Trapp
Barca1
15.03.2016 22:53
#
Máme jednoznačně nejlepší brankářskou dvojici a přál bych si ,aby to tak zůstalo, Matsovo rozčarování chápu,ale on by měl chápat,že Bravo si tu pozici ligové jedničky zaslouží a být trpělivý. Snad se to Luchovi podaří ošéfovat a ta výkupka mi přijde taky hodně vysoká.
celeb
16.03.2016 01:13
#
Vyhrabat z Turecka ci kde Valdesa na post dvojky len pre Copu a par zapasov doma v Lige a LM - skupina + rozhodnute zapasy.
Zvysnych 75-80% Bravo. Bolo by krasne si udrzat tak kvalitnu dvojku (co by dal Liverpool za neho), ale jednoducho je to moc velky luxus (a Mats zjavne nie je spokojny).
jiri - fcb
16.03.2016 07:24
#
Vicky by ti nešel dělat dvojku. Jeho povaha by to neustála a začal by dělat bordel. On prý nebyl nijak v kolektivu oblíbený, ani když byl jednička.

Momentální brankářská dvojice je něco, co v Barce nepamatuju. MAtS sice nemusí být nijak šťastný, ale na druhou stranu je součástí vítěznýho týmu, nasává vítěznou atmosféru, sbírá trofeje, má dvě soutěže jen pro sebe a má ohromnou výhodu ve věku. Bravo se na momentální úrovni může udržet tak 3 roky, takže pak může MAtS nastoupit na místo jedničky v nejlepším fotbalovém věku. Nemyslím si, že je ve špatné pozici.
jiri - fcb
16.03.2016 07:26
#
ale každopádně - pokud by sám chtěl odejít, tak bych ho (jako ostatně nikoho) nedržel. Pokud za něj zinkasujeme 20 - 30 mega, tak si můžeme nějakou kvalitní náhradu sehnat.

Jen by si to prostě měl hodně dobře rozmyslet. Na Vickyho případě je vidět, že prostě je lepší držet se teplýho fleku, než lavírovat a vymýšlet, co by se dalo ještě všechno v životě zažít ...
teenz
16.03.2016 08:55
#
To bude šťastnej, že za 3 roky může nastoupit na post jedničky.
jiri - fcb
16.03.2016 09:40
#
Takže co? Máme vyhodit o hodně lepšího Brava a dát tam Němce jen pro jeho hezký voči?
Sergi Samper
16.03.2016 09:55
#
Dát mu pár zápasů i v lize, pokud by se mu ani to nelíbilo, bohužel.
-Carles-
16.03.2016 10:02
#
Súhlas. Na druhej strane potom dať pár zápasov LM Bravovi, nech je to fér.
jiri - fcb
16.03.2016 10:19
#
To je právě to - nevíš, co on vlastně chce. Pokud by mu 3 - 4 mače v lize stačily (Bravovi bych pak dal 1 - 2 v LM ve skupině), tak není problém. Otázka je, jestli mu nejde o jedničku jako takovou.

Já ho trochu chápu, když porovnám jeho situaci třeba s jeho konkurentem Trappem. Ten přišel do Paříže, kde do té doby výborně chytal Sirigu a hned ho vytlačil na lavku (skoro už i pryč z klubu). Jenže u něj je prostě problém v Bravovi, který hraje úplně úžasně a nedělá sebemenší chyby, takže se ani nemůže chytit nějakýho stébla, že by Brava na tu lavku v nejbližších letech vytlačil.

Je to na něm - jestli chce odejít, ať jde.
jiri - fcb
16.03.2016 10:22
#
A ještě jednu věc zopakuju - nemám rád, když hráči svoje nespokojenosti řeší přes média. Vypadá to, jak kdyby nadřazovali svoje zájmy nad zájmy týmu. Pokud je hráč nespokojený, má jít za lidma z klubu a ne za novinářem. A jestli se ho na to novinář zeptá, tak není problém tu otázku zahrát do autu nějakou neutrální odpovědí typu, že je rád, že se týmu daří ve všech soutěžích (čímž by vyjádřil loajalitu a ještě by vyzdvihl, že dvě z těch soutěží vychytává on).
teenz
16.03.2016 10:26
#
Jenom podotknul, že chce nastupovat pravidelněji, to snad každý brankař, ne ?
teenz
16.03.2016 10:21
#
Souhlasim s tím, že Bravo je lepší. Ale nelze se divit, že bude chtít Ter Stegen odejít, pokud bude stále takto nastupovat a že nebude spokojenej, že dostane pořádnou šanci za 3 roky.
jiri - fcb
16.03.2016 10:27
#
Pořádnou šanci? Jdi mi k šípku. Děláš, jak kdyby chytal 3 mače za sezonu proti nějakým amatérům ...

On chytá prestižní LM (zatím 7 mačů a na další minimálně 3 má náběh) a chytá celou Copu, kde letos zažil dvojzápas derby s Espanyolem, krásný mače s Athleticem a Valencií, čeká ho i finále (dohromady 9 zápasů), chytal 4 mače v lize a chytal oba Superpoháry (3 mače).

Dohromady mu to letos vypadá na 26 zápasů (pokud by Barca postoupila i dál v LM, tak i víc). Jestli tohle u tebe není pořádná šance, tak pak už nevím, jak pořádná šance vypadá.

Tolik mačů někde neodchytá ani jednička svého klubu ...
teenz
16.03.2016 10:30
#
Ok dobrá, špatná specifikace. Je to evidentně typ hráče, který chce být jednička a nestačí mu chytat vedlejší soutěže.
jiri - fcb
16.03.2016 10:36
#
Tak takhle se s tím už souhlasit dá.
Sergi Samper
16.03.2016 10:41
#
Tak to je zas tím, že jsme minulý rok vyhráli všechno a i teď postupujem dál a dál. Stěžovat na počet zápasů si určitě nemůže
jiri - fcb
16.03.2016 10:44
#
To je docela jedno, čím je to způsobené. Prostě letos hodně chytá, takže stížnost, že by chtěl chytat ještě víc, neberu.
jiri - fcb
16.03.2016 10:29
#
Ale jako chápu tuhle snahu najít nějakou skulinku v dobře namazaným stroji.
teenz
16.03.2016 10:30
#
Vůbec, to nepotřebuji. Na to tu jsou jiní.
celeb
16.03.2016 16:59
#
no 3 roky ... pri brankaroch nikdy nevies, ci si niektory nezmysli, ze bude spickovo chytat az do 40-tky. Teraz ma 32, 5 rokov kludne moze potiahnut a stale bude mladsi ako Buffon, ktory sa este skoncit nechysta a taky Saar je este daleko pred nim.
Ale pravda je, ze na pocet zapasov sa Mats stazovat nemoze, mozno by to chcelo na buduci rok (ak ostane) pustit ho aj do ligy a naopak.
teenz
16.03.2016 08:57
#
Alexis Sánchez patří k oporám Arsenalu, to už by ale nemuselo platit dlouho. Podle španělských médií se chce o reprezentanta Chile pokusit Real Madrid. (transfermarketweb.com)

No tak pojď.
jiri - fcb
16.03.2016 09:39
#
Nedivil bych se mu.
-Carles-
16.03.2016 10:04
#
Ja celkom hej, to nie je prestup s rukopisom Flora.
teenz
16.03.2016 10:19
#
To možná ne, ale pro tým by to byl ideální kup.
-Carles-
16.03.2016 10:32
#
No jo, ale tým sa predsa neriadite
teenz
16.03.2016 10:34
#
Jednou to přijít muselo.
jiri - fcb
16.03.2016 10:43
#
To já si zase myslím, že jo. Florentino by tím splnil atributy svých nákupů - vysoká cena, ohromné očekávání, ohromná osvěta, TOP hráč ve své lize. A u Alexise by byla bonusem i jeho barcelonská minulost, což by zase zahrálo na struhu těch nejmíň rozumově vybavených fanoušků, kteří by to brali jako ponížení rivala. Zatímco oni si to s Ozilem a DiMou dokázali ohlídat, tak Barca to u Alexise nedokázala. Z mýho pohledu má ten přestup pro Florentina všech 5 P.

Bylo by ale paradoxní, že se Alexis kupoval do Barci jako hráč, který by měl ulehčit Messimu a hráč, kterýmu se přezdívalo "Cristiano pro chudé", tak teď by to byl hráč, který by šel proti Messimu a nahradil by pravého Cristiana.


Zajímavé by byli reakce místní komunity, která mu nemohla přijít na jméno kvůli jeho chování, ale dokážu si představit, že by se začaly šířit mýty a pohádky o tom, jak strašně lidsky vyspěl, jaký posun udělal ve své hře a jak tyhle věci už omezil a vlastně je už ani nedělá ...
teenz
16.03.2016 10:46
#
Nevim jestli Arsenal sleduješ, ale jeho simulace a vše kolem vážně nechal v PD a je ukázkový dřív, přesně takový, který v Realu chybí.

A kde je dáno, že nahradí Crise a né Garetha ?
teenz
16.03.2016 10:50
#
dříč*
jiri - fcb
16.03.2016 10:50
#
sleduju občas - proto se taky těm řečem strašně divím - je úplně stejný - uslzený pohledy na sudího, rozhazování rukama, kecy, gesta, žádání si karty ...

Mám dvě teorie - jedna je ta, že je úplně stejně strašný jako v Barce. Anebo prostě v Barce až zase tak strašný nebyl, akorát se jeho chování strašně nafukovalo pomocí madridských pohádkářů.
teenz
16.03.2016 10:52
#
Jo, rozhazování rukama, kecy to ano. Já spíš směřoval na letecký dny - a ty v Barce měl.
jiri - fcb
16.03.2016 10:55
#
ne tolik, jak se tady traduje ...
jiri - fcb
16.03.2016 10:52
#
No být to na mě, tak bych vykopl asi oba dva a začal na křídlech budovat na zelené louce - Cristiano jde dolů a je z něj jen stín. Jeho odchodem se vám rozvážou ruce jak sportovně na place, tak i finančně, kde vám odpadne gigantický plat. Balea byste ještě hodně dobře zpeněžili a navíc by odpadl druhý gigantický plat.
teenz
16.03.2016 10:55
#
Tohle asi nikdy nezjistíme, protože oba si myslím, že neodejdou.

A Cris možná jde dolu, ale stále vede všechny střelce. Takže zas tak špatný neni.
jiri - fcb
16.03.2016 10:57
#
Souhlas - ale pořád si myslím, že vede ty statistiky na úkor týmu.
-Carles-
16.03.2016 10:58
#
teenz
16.03.2016 11:00
#
Tady někdo dával dřív hezkou statistiku, že před jeho příchodem dával Real vždy tak o cca 30 golu míň. Což neni úplně náhoda.
Barca1
16.03.2016 13:00
#
Ale získával tituly, je však možné ,že dnes vás zajímají jen finance a pichichi,pak je vše v nejlepším pořádku a culés jsme jen nechápaví přihlížející.
teenz
16.03.2016 13:05
#
jiri - fcb
16.03.2016 14:38
#
Ale taky jste sbírali čas od času nějaké ty tituly, ne? Ono to spolu úzce souvisí.

Pokud on řekne novinářům, ať drží hubu a nekritizují ho, protože má skvělé statistiky, tak je prostě v jeho hlavě něco nastaveno nesprávně.
teenz
16.03.2016 14:59
#
Jasně, ale taky jsme neměli největšího konkurenta, který by bořil všechny tituly, ta úroveň posledních několik let Barcy je naprosto neuvěřitelná - těžce porazitelná na delší trať. Tady prostě titul v PD jde těžce. A k tomu lze připočíst faktor Perez, který je super, ale má své nedostatky.

No a pak, ti novináři ho vážně serou každou sekundu, čím jiným se má ohnat ? Pokud do něj rejpají, že hraje hovno, co řiká na Barcu, co řiká na MSN. Nemůže se ohnat tituly, protože těch je vážně málo, ale může statistikama, nic jiného mu nezbývá.
Barca1
16.03.2016 16:07
#
S tím musí umět žít,nikoho jiného to tak nerozhazuje jako jeho ,protože to ego prostě neumí ukočírovat. Je to pro něj škoda, fotbalista skvělý, ale mnoho lidí jej za to nemá rádo.
jiri - fcb
16.03.2016 16:55
#
Jenže to je tak ono - je to jako bych se oháněl, že sice firma klesá, ale já tu tabulku měl správně ... Na to prostě v konečným důsledku sere pes.
teenz
16.03.2016 20:21
#
Je to tak no.
misinho7
16.03.2016 12:57
#
jiri - fcb
16.03.2016 10:54
#
Anebo to udělat ještě jinak a dát Cristiana na devítku, kde by užil svoji koncovku, výskok, zakončení.
teenz
16.03.2016 10:55
#
A nebo tak jak to je, místo Garetha na křídle Alexis. To je vyhovující si myslim.
jiri - fcb
16.03.2016 10:57
#
A za dva roky budete přestavovat zas.
teenz
16.03.2016 10:59
#
To neni přestavování, náhrada jednoho hráče. Všude jinde to máme věkově dobře.
Tomasu63
17.03.2016 14:30
#
-Carles-
16.03.2016 10:52
#
Pokiaľ by Arsenal dotiahol k titulu a bol najlepším hráčom ligy tak by to bol Florov rukopis Stále si myslím že pre neho je vhodnejší Hazard ktorý má podstatne hodnotnejšiu mediálnu nálepku.

Ale v každom prípade potom musí niekto z BBC odísť nie?
jiri - fcb
16.03.2016 10:56
#
Hazard je jen otázkou času. Každopádně by bylo rozumnější koupit ho teď, kdy by jeho cena asi nebyla vyhnaná tak vysoko, než v budoucnu, až se zase probere k TOP výkonům.

Ale to zase není Florentinův styl - kupovat hráče takhle v úpadku ...
Rssa
16.03.2016 11:03
#
Jerichoo
16.03.2016 11:15
#
fúha ja ten jeho uslzený ksicht fakt nemusím, ale bral by som ho určite radšej ako Hazarda
Barca1
16.03.2016 12:39
#
Počkej ,ty mu říkáš pojď nebo běž?
teenz
16.03.2016 12:46
#
Pokud umíš číst, tak to zjistíš.
Barca1
16.03.2016 12:50
#
Po tobě číst neumím, tak mi to vysvětli : fandíš dvěma hlavním týmům a z jednoho do druhého si přeješ aby odešel Alexis proč? Je tak dobrý pro Real? Potom chceš proč oslabit Arsenal?
teenz
16.03.2016 12:51
#
Pokud nemumíš přečíst můj příspěvek, jak se dozvíš další informace, na které se ptáš ?
Barca1
16.03.2016 12:53
#
Takže sám nevíš,co jsi chtěl říct. Pokud máš upřímnou starost o mé vzdělání, tak děkuji a poprosím tě,ať tu myšlenku (je-li tam jakási)) klidně napíšeš a někdo mi to přečte.
teenz
16.03.2016 13:05
#
Ok a už drž hubu.
Barca1
16.03.2016 13:08
#
Ok, nebyla. Aspoň vulgarita, když už ne myšlenka. Můžu tě uklidnit : tvůj zdravotní stav je celkem stabilizovaný.
patas92
16.03.2016 17:00
#
Arsenal by se jeho odchodem hodně oslabil a Real by se jeho příchodem nijak výrazně neposunul. Zajímavé od fanouška obou klubů
Barca1
16.03.2016 17:39
#
A když jsem se jej na to zeptal, tak vlastně nevěděl co řekl.
teenz
16.03.2016 20:21
#
Chápeš to, že se s dementem jako ty bavit nehodlám ?
Barca1
16.03.2016 21:38
#
Jistě pane prezidente.
teenz
16.03.2016 20:24
#
Neposunul ? Dostal by konečně křídlo, který potřebujem. Nemusíme nutně kupovat superstar, stačí nám mít jednu. Pokud ostatní hráči musejí hrát na 3 naše superstar, tak dostáváme naprdel.

A Arsenal je Arsenal no, miluju ho, ale jako klub mě neskutečně sere, tím co dělá. Navíc ti hráči se tam upřímně zakopávají (Mesut, Alexis) - mají navíc a myslím si, že minimálně Mesuta to začne hlodat. Přitom by stačilo vhodně dokoupit k těmto hráčům a dalším jako je Belle/Čech/Coq kteří to potáhnou.
Barca1
16.03.2016 21:38
#
jiri - fcb
17.03.2016 10:13
#
Alexis by Real posunul zhruba tam, kde byli před vyhozením DiMaríi.

Pro Arsenal by to ale znamenalo strašnou ránu. Já doufám, že Arséne ví, co v Alexisovi má, a udělá OPRAVDU všechno pro to, aby ho v Londýně udržel.
teenz
17.03.2016 11:11
#
Atlético de Madrid
17.03.2016 20:04
#
Bravo vs ter Stegen. Samozrejme, ze je Bravo spolehlivejsi brankar. Taky je asi o 10 let zkusenejsi. Znamena to ale, ze je lepsi? Ter Stegen ma naprosto neskutecnou kopaci techniku, coz je neco, co se od brankare taky pozaduje. Je to jen o tom, zda je pro nekoho dulezitejsi spolehlivost nebo prave ten proaktivni pristup k fotbalu. Nicmene skutecnost, ze Barca, PSG i Bayern - tedy dost mozna tri aktualne nejsilnejsi tymy v Evrope - maji v brane nemecky golmany vynikajici ve hre nohama s povesti obcasnyh kikssaru svedci o tom, ze tenhle pristup ma budoucnost. Ono to totiz neni dane tim, ze by Ter Stegen byl dira, ale v tom, jak hraje, co se po nem chce a co pro to musi obetovat.
Hristo Stoichkov
18.03.2016 18:12
#
Souhlasím, že MAtS má vynikající techniku, ale k čemu mu to je, když jí nedokáže adekvátně využít, resp. hraje na riziko v situacích, které si to vůbec nevyžadují. V tom je hodně podobný Neuerovi, včetně toho předvádění a "prodávání" zákroků. Samozřejmě je mladý a časem může dozrát, ale momentálně nemůže být pochyb o tom, že Bravo je o level napřed. Ani v tý rozehrávce není MAtS nějak zásadně lepší, jenom ji má o dost komplikovanější, což je spíš na škodu. A v podstatě ve všech dalších brankářských vlastnostech za Bravem zaostává - někde míň, někde víc. Prostoru má dost na to, jaké rozdíly v kvalitě mezi nima momentálně jsou. A nevidím důvod, aby chytal víceméně jenom kvůli tomu, že je to talent a v budoucnu může být TOP. Jestli se cítí nedoceněný, tak ať klidně odejde, ale musí to být za adekvátní odstupné, což pochybuju, že někdo bude ochoten zaplatit.
cavenaghi
19.03.2016 13:26
#
A co skopčák čekal, že bude chytat i ligu místo Brava? Raději bych viděl v bráně LM Claduia, toje takový pravý barcelonský brankář.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.