Sportovní ředitel Nezmar končí v Liberci, připustil zájem Slavie

14.11.2017 12:37 - Aktuality
Jan Nezmar (© fcslovanliberec.cz)
 
Jan Nezmar po podzimu skončí ve funkci sportovního ředitele Liberce, kde pět let úspěšně působil. Potvrdil, že má namířeno do pražské Slavie, zároveň však připustil, že stále zvažuje možnost, že by mohl odejít mimo fotbalové prostředí.

"Minulý týden jsme se s majitelem domluvili na ukončení mé práce ve Slovanu s koncem podzimu," řekl Nezmar v rozhovoru pro facebook libereckého klubu. "Situaci jsme řešili v podstatě od léta. V průběhu podzimu jsem se definitivně rozhodl, že po pěti letech je čas na změnu," dodal.

Jeho prvotním zájmem bylo odejít mimo fotbalové prostředí, jenže obdržel nabídku ze Slavie, která ho láká. "Řešil jsem, co dál, a mohu prozradit, že jsem se dohodl na práci mimo fotbal. Chtěl jsem opustit fotbalové prostředí. Ale pak se objevila nabídka ze Slavie, která mě velmi oslovila, přestože mi situaci zkomplikovala, protože jsem byl rozhodnutý své kroky směrovat jinam," popsal Nezmar.

Nyní vše směřuje k tomu, že od jara bude členem vedení Slavie, definitivní to však podle jeho slov stále není. "Teď je situace taková, že po podzimu ve Slovanu skončím. V následujících dnech by mělo být jasno, kam mé kroky povedou. Moje budoucnost by měla být spojena se Slavií, ale definitivu to v tomto okamžiku ještě nemá," dodal Nezmar.

Bývalý ligový kanonýr ukončil kariéru v prosinci 2012 a následně se ujal role sportovního ředitele v Liberci. Měl velký podíl na tom, že klub za pět let skončil dvakrát třetí, jednou čtvrtý a nyní mu také patří čtvrté místo. Navíc několikrát úspěšně zvládl velkou přestavbu kádru. Nyní by mohl ve Slavii spolupracovat s trenérem Jaroslavem Šilhavým, který ho vedl v Liberci v závěru jeho hráčské kariéry.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3871
Související články
Komentáře (222 / 0 nových)
Pablos
14.11.2017 12:40
#
škoda, kdyby odešel mimo fotbal
tayfun
14.11.2017 12:41
#
souhlas
AjaxFans
14.11.2017 12:53
#
přesně
extraprase
14.11.2017 14:42
#
možná jen škoda pro fotbal
SK1894
14.11.2017 12:43
#
Přestup roku
DavidF
14.11.2017 12:43
#
Škoda pro Liberec, ale asi se neni čemu divit. Jednou za čas totálně překopat tým může být fajn, ale absolvovat to každý rok, to je asi o nervy...
skat
14.11.2017 13:46
#
spíš, každý půlrok
Pa2el
14.11.2017 21:56
#
risk je zisk
14.11.2017 23:02
#
Tohle mi připomíná film a příběh o Moneyballu, kde ten sportovní manažer musel dělat všechno proto, aby jeho tým byl vždy vítězný. Nepíší nic o tom nápadu s hraci a čísly xD.
Jen to, ze každou sezónu museli překopat kádr a znovu a znovu.

Dobře pro Nezmara, ze ho chce Slavie, je to opravdu skvělý sportovní ředitel a jsem si jisty, ze ve Slavii bude mít úspěchy. Přeci jen je to Praha, větší klub i zázemí a ze sportovního hlediska i větší výzva pro jiné a zajímavé hráče.

Jsem zvědavý, jak se mu povede :). Každopádně odvedl sakra dobrou práci pro Slovan.
Kang & Kodos
14.11.2017 12:50
#
Jaroslav Tvrdik‏ @JaroslavTvrdik
1 hpřed 1 hodinou
Jiz se blizi cas, kdy Sport prestaneme zvat na nase akce. Je to nadbytecne, stejne vytvari svoji realitu. To jiz neni ani bulvar, to jsou profesionalni lzi.

ratusek
14.11.2017 12:54
#
Ježiš to je debil
božský John
14.11.2017 13:25
#
A v cem nema pravdu?
tayfun
14.11.2017 13:30
#
I kdyby pravdu měl tak je to debil.
Chim
14.11.2017 15:15
#
skvělá argumentace
ondrasch77
14.11.2017 15:31
#
cetto
14.11.2017 15:53
#
Kixi Syhimour
14.11.2017 16:44
#
REPLIKATOR
14.11.2017 19:46
#
DeformFCB
14.11.2017 20:33
#
Coutinho10
15.11.2017 21:23
#
lichna
14.11.2017 13:46
#
Jestli máš Twitter, tak si pročti ty komentáře k tomu. Tvrdík zase jen prská..
db18
14.11.2017 19:16
#
...jestli ho Tvrdík ještě nebloknul.
Rarášek
14.11.2017 19:35
#
ratusek
14.11.2017 17:35
#
prosímtě ty jeho výlevy snad nikdo nemůže brát vážně. je to funkcionář, vysoce postavený a chová se na twitteru jako ubrečená puberťačka
raduinho
14.11.2017 19:10
#
Sport je žumpa.
lichna
14.11.2017 12:54
#
hefy
14.11.2017 12:59
#
Ted nereaguju na Tvrdíka, ale ten Sport je fakt odpad.. nikdy jsem to nekupoval, ale co sleduju Ondru Novotnýho na insta, tak nestačim zírat.
7pavlis
14.11.2017 13:11
#
Dr. Admess
14.11.2017 13:18
#
božský John
14.11.2017 13:23
#

Sport je totalni zumpa.
Tam fakt muze delat kdejakej blbec, co se umi podepsat. Zadni odbornici
C-M@ster
14.11.2017 13:28
#
Btw jak u Sportu souvisí ti "blogeři", ty tam taky platí Sport, nebo jak to funguje?

Fans Komety udělali akci proti náhubkovýmu nařízení vedení od svazu (chceme na stadionu rodiny s dětmi a ne chuligány, co nadávají) a Punčochář tam napsal x článků, jak jsou komeťáci debilové...
Nepochopil hlavní pointu protestu (což je ale i chyba ultras Brna), což bylo, že není jasné co se tresta a jak vysokým trestem, proč někdy za "smrt někoho" je 2000, jindy 5000 a jindy nic... a co se ještě smí řvát a co už ne... Tu pointu ani pochopit nechtěl, v kotli nikdy nebyl, na stadionu nikdy nefandil, jen sedí v nějaké 20+ řadě a píše svoje rozumy na blog.isport.blesk
20DollarsInMyPocket
14.11.2017 13:37
#
Si přečti na isportu blogy od Koštuříka, to je vždycky dávka moravského nacionalismu
C-M@ster
14.11.2017 14:18
#

Jak to souvisí s tím, na co se ptám?
Lib.city
14.11.2017 17:20
#
Taky hrál za výběr Moravy?
taws
14.11.2017 15:17
#
no ono spíš jediní, kdo v tom choreu spatřoval nějakej smysl a aspon trochu vtipu byli sami fans komety
C-M@ster
14.11.2017 15:28
#
Vzhledem k reakcím na facebooku a iSportu si dovoluji tvrdit opak. Dokonce i fans Sparty, na které to bylo částečně mířeno se jich zastávali.

V podstatě fans Komety tlumočili to, na co se ptají fans tábory všech týmu v ELH bez výjimky.

To mi ale vůbec neodpovídá na to, jak lze získat mandát k psaní na iSportu jako bloger, jestli ti lidi jsou teda zaměstnaní Sportem, nebo jak to funguje...
C-M@ster
14.11.2017 15:34
#
Ale abych dokázal, že lžeš, tak ti tady klidně mrsknu odkaz na konkrétní diskuze:
https://www.facebook.com/Hokejavsekolemnej/photos/a.1403144436408476.1073741981.343379125718351/1580580835331501/?type=3&theater

Zjevně většina lidí neměla problém pochopit, jak to bylo myšleno, projeď si profily a zjistíš, že spousta souhlasících s názorem Komety jsou fans Sparty, vsetína, hradce a dalších
REPLIKATOR
14.11.2017 13:28
#
Kang & Kodos
14.11.2017 13:37
#
Jako jo, ale nikdo jinej nemá potřebu řešit články v bulvárních novinách. Do Sparty se tam trefujou od začátku sezony. A kdyby se Kotalík, Požár nebo kdokoli z našich géniů vyjádřil v podobným duchu, tak bych se styděl
PlackaSKS
14.11.2017 14:28
#
když si lidi dělaj prdel z itala, tak řikáš jak je to ohraný a pořád dokola. když za každej tvrdíkův tweet hodíš brečícího smajlíka, tak je to dobrej vtip...
Kang & Kodos
14.11.2017 15:02
#
Jak pod každej?
PlackaSKS
14.11.2017 15:05
#
pod každej, kterej sem zkopíruješ. nicméně překvapivě nešlo o brečícího smajla. děláš to samý jako ty lidi co se smějou italovi za každý jeho vyjádření... tvrdík se vyjadřuje občas jako kokot, ital to samý, to chápu. ale kritizovat, že jednomu se všichni smějí pořád za to samé a přitom to sám dělat u druhého je na úrovni dolara
Kang & Kodos
14.11.2017 15:47
#
Já se mu ale směju za každý vyjádření, který mi přijde z jeho pozice debilní, ubrečený a nedůstojný. A ne za každý jenom proto, že to je Tvrdík. To je docela podstatnej rozdíl.
PlackaSKS
14.11.2017 16:13
#
ok, jak myslíš. vzhledem k tomu, že má takov vyjádření pořád, tak já v tom rozdíl nevidim
PlackaSKS
14.11.2017 16:20
#
navíc teda jde o to, že se mu směješ pořád za to samé, stejně jako ostatní italovi. nicméně to je jedno, tvoje věc.
Netvor
14.11.2017 23:37
#
Děláš jako by ses Stramaccionimu netlemil po každym zápase, jen protože mele hovna.

Jestli se kvůli tomhle s Kangem pouštíš do debaty a srovnáváš ho s Dolarem, tak jsi možná ještě větší pokrytec než oba zmínění dohromady.

Jen tak dál
>vyřazen z kádru<
14.11.2017 20:22
#
andrew96
14.11.2017 16:00
#
Nevím, proč to nikdo jiný neřeší, ale je fajn, že na to Tvrdík poukazuje, já na tom nevidím nic špatného. I když pochybuji, že by něčeho dosáhl.
lichna
14.11.2017 13:48
#
Já Sport čtu každodenně. Co si budeme nalhávat, pořád je to jediný pořádný sportovní deník v ČR. A já jsem zastánce novin, takže si to přečtu raději než na internetu.

Ale to kam to směřuje poslední 2 roky přibližně, je fakt tragické. Články neustále o Spartě, Slavii, Plzni. Samý bulvár. Dokonce už ani ne skrytý..
GjøvikFF
14.11.2017 13:55
#
To už je o hodně déle než 2 roky, já to přestal kupovat v momentě, kdy titulní stranu zdobil nápis "Pudilova šílená jízda městem"...a to už je možná 10 let. Když si člověk vzpomene, jak ty noviny vypadaly ještě v 90. letech, je to k pláči. To ale nic nemění na tom, že v tomhle jsou nevinně a Tvrdík opět jen zmateně prská.
trevor
14.11.2017 13:57
#
lichna
14.11.2017 13:57
#
Jo je to možné. Ale ty poslední dva roky se to začalo zhoršovat mnohem rychleji a právě ty speciální bulvární stránky už tam dávají pravidelně..

Banikovec7
14.11.2017 14:15
#
Tak pro ně je důležité aby to kupovalo co nejvíc lidí a to, že nejčtenějším deníkem v ČR je Blesk, vypovídá o tom co lidi chtějí číst.
lichna
14.11.2017 14:25
#
To je jasné no..
andrew96
14.11.2017 16:02
#
Bulvár dominoval vždy.
Netvor
14.11.2017 23:40
#
.. a všude. Lidi nezajímá, co se děje, ale zabíjejí čas. Knor to výborně popsal, když si dělal prdel z TN. Prostě aby se kontinuelně dokázala koukat dostatečná masa lidí do jedněch novin a sledovala stejné zprávy, tak se nic podstatného nemůžou dovědět.
MichalKotukov
14.11.2017 18:21
#
REPLIKATOR
14.11.2017 19:47
#
TurboPlastik
14.11.2017 14:32
#
A o čem mají jako psát? O Karviné, nebo snad Baníku?
krabatt
14.11.2017 14:44
#
Hlavně o sportu ne o tom jakou barvu mělo Stramacioniho hovno....
extraprase
14.11.2017 14:44
#
a ne snad?
lichna
14.11.2017 15:20
#
Píšu někde něco takového? Ale mít každý den na titulce pořád to samé a jako hlavní článek taky, je dost otravné. K tomu ty bulvární články a výsledkem je poloBlesk.
hefy
14.11.2017 16:39
#
O SPORTU. To neni deník FOTBAL, ale Sport. Dyt ta výplň už zavání obsesí, protože půlka novin je o tom, jak je Sparta v prdeli a Stramaccioni by měl táhnout a druhá je o tom, kolikrát byl bůh Jarda srát a zda je jeho hovínko už zdravý a bude moct hrát. Jak řikam, nekupuju to, ale Ondra Novotný vždycky na insta projede všechny stránky a nepamatuju, že bych viděl něco z Motorsportu, baseballu, americkýho fotbalu, atletiky nebo menších zimních sportů..

Ale dobře, jsem schopnej přijmout fakt, že fotbal je nesledovanější sport a tudíž asi bude lákat nejvíc, ale proč je tam furt jen Sparta a otázky zda a kdy Šilhavý poletí. Já bych si třeba radši přečet, co stojí za úspěchem Olomouce, protože takhle dobrej druholigovej tým je neobvyklej. Nebo se přecde můžem posunout ven z ČR. Co stojí za krachem Itálie? Co to, že se najednou tak daří Tottenhamu? Nedavno zemřel Roy Halladay a pochybuju, že tam byl třeba vzpomínkovej článek na tohodle velikána (plus se to dalo pojmout jako propagace stále ne moc známýho sportu u nás). A spoustu jiných témat, který ted z hlavy nedam. Nebo třeba víc rozhovorů, ale ideálně opět s někym jinym než Kadlecem.

Tenisu je tam taky zatraceně málo.
lichna
14.11.2017 16:43
#
Naprosto souhlas. Já osobně nejraději čtu o fotbale, takže mi to složení tolik nevadí, ale taky bych chtěl zajímavější články. A souhlas, přečíst si více o lyžování, florbale apod. by mě taky bavilo.
raduinho
14.11.2017 19:12
#
Absolutně do puntíku. Podpis
DerekZoolander
15.11.2017 10:38
#
jawor
16.11.2017 13:04
#
no nevím, 2 měsíce zpátky jsem si ho po dlouhé době koupil, články o ničem, a potom, co jsem viděl sestavu kola a tam 3 hráče ze Sigmy a u nich znak Slovanu, tak jsem si uvědomil, že by tam mohla dělat i moje 8 letá sestřenka...
frankiefcb
14.11.2017 14:11
#
Fantomasova sestra
14.11.2017 14:46
#
KingMaster13
14.11.2017 14:55
#
vodka
14.11.2017 15:34
#
LegaliseRape
14.11.2017 15:48
#
Kupuju jen, kdyz me zajima tema v patecnim Magazinu, nebo treba ted ta priloha Coach neni uplne spatna, rozhovor s Lavickou me bavil.
Drumassacre
14.11.2017 17:08
#
tak on nechce aby se opakovala situace s kozlem, na isportu si myslí kdoví asi že ho tím rozhodí co píšou ... jo cesta na druhé místo je trnitá tak zkusíme všechny způsoby ACS
raduinho
14.11.2017 19:13
#
DerekZoolander
15.11.2017 10:36
#
tayfun
14.11.2017 13:00
#
PlackaSKS
14.11.2017 13:01
#
v tomhle má konečně i pravdu
Pablos
14.11.2017 13:02
#
jen do nich do těch novinářskejch lůz
r.mrazik
14.11.2017 13:31
#
na jednu stranu ok,na druhou je to hroznej samolibej debil
Aker22
14.11.2017 13:35
#
Stěžovat si na to, že jim nikdo nedal možnost se vyjádřit, když on sám už přes rok se Sportem vůbec nekomunikuje a navíc se ptali Kroba, který se samozřejmě taky odmítl jakkoliv vyjádřit a pak je celé vedení Slavie dotčené, že si něco vymyslí, místo, aby to aspoň dementovali
Ta konverzace na Twitteru mezi ním, novináři ze sportu a MF Dnes a Pečeněm je taky ukázka úrovně
Bobřík
14.11.2017 13:39
#
Vždyť má pravdu
lichna
14.11.2017 13:49
#
Obecně jo, v tomhle kontextu ale je ten debil on..
Wanker_OUT
14.11.2017 13:45
#
Sport+bulvár
HanzBP
14.11.2017 13:47
#
Strašná plačka. Ať sem ty komoušský praktiky ani netahá.
martin8
14.11.2017 16:10
#
Já bych mu přál aby si zkusil šéfovat nějákému klubu z první ligy např. ve Španělsku či Itálii. To by se z těch novinářů očividně posral. A rád by se vrátil do Čech kde jen Sport a to je vše.
TekIber
14.11.2017 12:51
#
A Trpisovsky s největší pravděpodobností po sezone
Lord Jiráček
14.11.2017 13:04
#
Sparta?
TekIber
14.11.2017 13:06
#
Slavia
harry.fcvp
14.11.2017 13:15
#
Po sezóně by to nedávalo smysl. Letošní sezónu ztratili, tak bych chápal, kdyby od zimy vzali nového trenéra, který by měl půl roku na to si připravit kádr a pak by se nemohl na podzim na nic vymlouvat.
Pablos
14.11.2017 13:22
#
no jo ale co, když se Šilhavý umě vyhnul LM s tajným plánem vyhrát EL a zajistit tak přímo skupinu LM příští rok ?
TekIber
14.11.2017 13:27
#
To je jedna moznost. Druha je ta, ze Karl proste Trpisovskeho pusti az po sezone. On bude mit hlavni slovo. A s tim nachystanim kadru... Akorat, ze Trpisovsly by prisel do prostredi, ve kterem by stejne nemel prostor na nachystani kadru. Slavie neni Liberec, tady proste musis kazdy zapas vyhrat. Klid by nemel. Az behem pripravneho obdobi po sezone.
TekIber
14.11.2017 13:43
#
A z casti muzou ten kadr zacit chystat na dalku s Nezmarem, i kdyz on bude ve Slavii a Trpisovsky dodela sezonu v Liberci. Tohle se nevylucuje. A tim padem ho muze minout frustrace a pachut z teto sezony a zacit pak s cistym stitem.
krupa1919
14.11.2017 13:02
#
Ostatně jsem docela zvědavý na tu jeho spolupráci ve Slavii, asi s ním vedení tamního klubu počítá i do jiných sfér, protože nejsem si úplně jist ,zda Nezmar (člověk,který perfektně umí vybírat mladé nadějné hráče a pracovat s nimi na úrovni A týmu) je pro Slavii (která se v letošním transfer window v mých očích představila jako klubem ,který chce posilovat na úrovni hotových ,kvalitních hráčů) je pro ně ta správná volba.

GL
pajka-juve
15.11.2017 12:23
#
Nejspíš Slavia chce přesně to co Nezmar umí. Radši koupit mladé a někoho k nim kdo je ví jak nejlíp na ně, než ty starší a riskovat znovu, že to nebude ono. Mladého hráče jde prodat dobře, i kdyby nenaplnil očekávání co po něm budou chtít.
RM1999
14.11.2017 13:12
#
Radši jdi mimo fotbal, než se zaplést s komunisty.
Kang & Kodos
14.11.2017 13:38
#
To už se zapletl v Liberci
ondrasch77
14.11.2017 15:40
#
Posledni Kovboj
14.11.2017 15:52
#
DeformFCB
14.11.2017 20:34
#
eL
14.11.2017 14:45
#
S komunisty
Pa2el
14.11.2017 22:00
#
však nejde do sparty
16Dave
14.11.2017 13:26
#
Když nad tím tak přemýšlím, tak si říkám že by v budoucnu Nezmar mohl kandidovat na šéfa fotbalu...To by se mi docela líbilo.
8lampard8
14.11.2017 13:43
#
Emqick
14.11.2017 13:50
#
Už kandidoval ze Zemanovce v Liberci, ale neklaplo mu to.
lichna
14.11.2017 13:51
#
Já bych tam chtěl vidět Nedvěda. Ten už má i kontakty a velké zkušenosti na funkcionářské dráze..
Duff
14.11.2017 18:24
#
pro Nedvěda by to byl krok zpátky, navíc v Česku byl vždy nedoceněnej a těžko by to dělal z nějakého sentimentu. Má na víc než uklízet nějaká hovna po tom tlustém praseti.
krabatt
14.11.2017 19:21
#
lichna
14.11.2017 20:34
#
Těžko říct. Mohl by být za naprostého hrdinu a obdivovaného člověka. To co se mu v ČR nikdy nedostalo. To je dost velké lákadlo.
DeformFCB
14.11.2017 20:34
#
extraprase
14.11.2017 21:43
#
REPLIKATOR
14.11.2017 13:28
#
Čína
Bobřík
14.11.2017 13:41
#
Do politiky
Posledni Kovboj
14.11.2017 13:51
#
to uz jednou zkousel
Bobřík
14.11.2017 14:01
#
No já vím
FCSL
14.11.2017 13:46
#
Konec Slovanu.. Měl vliv úplně na všechno, tohle nerozchodíme. Ještě odejde JT a s naší politikou je sestup otázka času. JN to o pár let prodloužil, díky
Bobřík
14.11.2017 14:02
#
Jak to myslíš, s vaší politikou? Však na to minimum peněz, který máte, je vaše politika nadstandardní.
PISTOLERO
14.11.2017 14:10
#
ale díky Nezmarovi
FCSL
14.11.2017 14:32
#
Že Ludva hned všechno rozprodá a za ty možnosti co tu máme se přivede jenom plevel a půjdem dolů a dolů. JN to právě držel, že přes ty možnosti vždy dokázal poskládat slušnej kádr
ondrasch77
14.11.2017 15:43
#
ondrasch77
14.11.2017 15:41
#
martin8
14.11.2017 16:17
#
My bychom vám mohli pustit na přestup Kotalíka s Požárem. Když můžeme tak rádi pomůžeme.
Pa2el
14.11.2017 22:09
#
zas tak zoufalý snad nejsme
REPLIKATOR
14.11.2017 19:49
#
Pa2el
14.11.2017 22:09
#
lichna
14.11.2017 13:49
#
Nechce Liberec místo Nezmara třeba Vrťa?
trevor
14.11.2017 13:59
#
Ostatní manažeři (zvláště Dušanko) by si měl vzít příklad z Nezmara, jak se buduje tým. Na tomhle postu Slavie posílíla možná ještě lépe než co se týče hráčů.
lichna
14.11.2017 14:05
#
Už se "těším", koho zase přivedeme v zimě..
trevor
14.11.2017 14:08
#
Snad se dočkáme Jankula ve funkci, až se dostatečně otrká.
Protože když vidím práci již dotyčného Nezmara, či Grygery ve Zlíně.. To je přesně návod pro Baník, jak stabilizovat hráčský kádr a aby mužstvo šlapalo.
frankiefcb
14.11.2017 14:12
#
Přesně tak
lichna
14.11.2017 14:26
#
Jojo, to by bylo super.
KingMaster13
14.11.2017 14:59
#
Obr Koloděj
15.11.2017 18:19
#
Jsem si nejdřív říkal, kdo to je, a pak mi to došlo
krabatt
14.11.2017 14:52
#
Pablos
14.11.2017 15:02
#
lichna
14.11.2017 15:20
#
Wow, tolik super posil. A levně.
Posledni Kovboj
14.11.2017 15:53
#
Cukroušek
14.11.2017 23:15
#
( )
Realita
14.11.2017 13:51
#
. Nyní by mohl ve Slavii spolupracovat s trenérem Jaroslavem Šilhavým, který ho vedl v Liberci v závěru jeho hráčské kariéry.


To by fakt nemohl, protože ti dva se nesnášej :) Takže to vidím tak, že se najde časem záminka k odvolání Šilhavého a příchodu Trpišáka.
lichna
14.11.2017 13:52
#
Prohra Slavie s Baníkem v domácím zápase je ideální příležitost..
icka
14.11.2017 14:20
#
PlackaSKS
14.11.2017 14:31
#
Obr Koloděj
15.11.2017 18:18
#
nestraš
Pablos
14.11.2017 13:55
#
a nějáký příklad toho, že se nesnáší ?
Realita
14.11.2017 14:06
#
vím to od jednoho tiskového mluvčího prvoligového klubu a mě osobně napadá, že je to kvůli tomu, jak hrál na stoperu...Ale třeba profesionalita zvítězí nad osobními vztahy :)
extraprase
14.11.2017 14:47
#
záminka už je snad dávno nalezená
twerp
14.11.2017 14:14
#
a my tam budeme mít pořád Požára...
Kepy_FCB
14.11.2017 14:22
#
20DollarsInMyPocket
14.11.2017 14:29
#
PROSÍM SDÍLEJTE!!!!
Posledni Kovboj
14.11.2017 14:30
#
Pablos
14.11.2017 14:32
#
Fantomasova sestra
14.11.2017 14:48
#
extraprase
14.11.2017 14:48
#
PlackaSKS
14.11.2017 14:48
#
Blasphemer
14.11.2017 15:08
#
Han střelil první
14.11.2017 15:11
#
lichna
14.11.2017 15:20
#
Stramaccioni
14.11.2017 16:01
#
frankiefcb
14.11.2017 16:12
#
db18
14.11.2017 17:10
#
DavidSilva
14.11.2017 17:39
#
REPLIKATOR
14.11.2017 19:55
#
twelwer
15.11.2017 08:57
#
Kang & Kodos
14.11.2017 15:49
#
Pořád se jim nadává do kozomrdů, a když si vyberou něco jinýho, je to zase špatně. Tady se nezavděčíš.
popltak
14.11.2017 14:26
#
Rozpustit ten paklub z Liberce.
REPLIKATOR
14.11.2017 19:55
#
Pa2el
14.11.2017 22:11
#
radší ten z Manchestru
extraprase
14.11.2017 22:18
#
city
Gedofrey
15.11.2017 10:47
#
Oba
PROrock
14.11.2017 15:04
#
OT: Kauza Lafata ve Spartě: Odstavený Lafata

O tom, jestli mu mohlo uškodit vystoupení ve Všechnopárty...
"To nevím, jestli právě tohle odstartovalo moji stávající situaci. Neřekl jsem tam nic špatného, za tím si stojím. Nebylo v tom ani nic urážlivého, nebo takového, za co bych se měl stydět. Zavolal si mě pan Kotalík, a řekl mi, že bych si měl dávat pozor, co říkám. Vzal jsem to na vědomí a považoval záležitost za vyřízenou."
C-M@ster
14.11.2017 15:22
#
Já to nechápu, Křetinský to možná dotuje, ale tu Spartu prostě takovým způsobem ničí a devastuje.
Sparta mi přijde jako jedinej tým, kterýmu fandí takoví ti fanatici, co mají doma oltáře Sparta a podobně... ale ta značka je během posledních x let tak pošlapaná... to je až neskutečný.

V zimě přijde Lafatovi na Whats App zpráva, „hele, klidně si, Davide, můžeš hledat nové angažmá, na jaře jsme se rozhodli dát prostor jiným hráčům”
ondrasch77
14.11.2017 15:47
#
Ta poslední věta by byla fajn , návrat ztraceného syna
Bobřík
14.11.2017 16:38
#
No nevím, má víc jak na druhou ligu.
ondrasch77
14.11.2017 21:08
#
Tak já myslel do Jablonce , kterej ho připravil na angažmá ve Spartě... Za Jablonec nastřílel nejvíc ligových gólů a hlavně se je naučil dávat pravidelně.... Navíc z Budějovic neodcházel zrovna v dobrém...
Obr Koloděj
15.11.2017 18:17
#
Navíc, nemůžeš vědět jestli budou Budějovice hrát za rok ještě druhou ligu
PROrock
14.11.2017 15:48
#
přesně tak..souhlas...
Přitom Lafata několik let Spartu táhnul, jak v evropě, tak lize...chápu, že věk nezastavíš, ale on je ještě stále gólový hráč. Určitě nestojí o to, aby hrál každé utkání, ale s takovými hráči, kteří pro klub udělali mnoho, by se s nimi mělo zacházet jinak..už tak musí být fanoušci Sparty nasrrrrr, jaká tam je situace a ještě se to těmito kroky prohlubuje
C-M@ster
14.11.2017 16:16
#
Nejhorší je, že oni nemají žádnou sebereflexi.
Ať to budou dělat jak špatně to půjde, Dan bude mít pořád bezedný měšec.
PROrock
14.11.2017 16:18
#
KingMaster13
14.11.2017 19:30
#
r.mrazik
14.11.2017 16:38
#
ona je otazka,jak to lafata taky snasi,ze by nehral kazdy zapas...jestli nedela bordel v kabine a tak...
PROrock
14.11.2017 16:42
#
máš nějaké takové info ?
r.mrazik
14.11.2017 16:47
#
rikam,ze je to otazka...fakt nevim
vim,ze v lete prskal prvni tyden pripravy Frydek...
ze treba ve slavii se pod silhavym kejve zidle uz delsi dobu a ze by chteli nekoho,kdo to "posune" vys...

dalsi info pak nemam...spis jen tak nahlas premyslim,protoze z vyjadreni lafaty se pokazdy dalo neco vycist a treba ze byl proti holoubkovi je taky hodne propirany...

navic uz tenkrat ty jeho hlasky,kdyz trenoval holoubek a pozar....proste mam pocit,ze to lafatovi trochu prerostlo pres hlavu
PROrock
14.11.2017 16:58
#
no jsou to všechno jen domněnky, jaká je skutečnost, vědí pouze oni...
Také si ale vzpomínám, že jsem četl "o sporu" Lafata vs Holoubek..nicméně je to kapitán a taky má ke spartě co říct, ale určitě ne přes média...
Na druhou stranu, mě celkem zaskočil výrok Hušbauera, co si dovolil pustit do médii...jsem zvědavý, zda to bude mít nějaké následky
r.mrazik
14.11.2017 17:11
#
prave...a ted si vem,ze lafata ma pozici ve sparte mnohem silnejsi nez husba u sesivek
martin8
14.11.2017 16:26
#
Lafata už na to nemá bohužel. Škoda, že neskončil po minulé sezoně.
C-M@ster
14.11.2017 17:55
#
Tak zaprvé ten sparťanskej útok není bez něj o moc lepší...
A hlavně na ty slabší týmy kdyby chodil třeba v 70. minutě, tak je schopnej ty zápasy nějak rozhodnout.
martin8
14.11.2017 20:21
#
Lafata už táhl Spartu dolů. Góly je pořád schopen dávat ale v mezihře neexistuje. A říct, že bez něho Sparťanskej útok není o moc lepší poté co se rozehrál a roztřílel Šural je směšné. A Janko je taky lepší než Lafata.
Blasphemer
15.11.2017 13:54
#
PROrock
16.11.2017 07:05
#
Jankoooo to je vtip..to je jen věž bez pohybu, buď ho to trefí nebo nic
martin8
16.11.2017 09:04
#
Nesouhlasím. Ano, začátek se mu nepovedl to ale neznamená, že je špatný fotbalista. Uvidíme jak bude hrát pokud dostane šanci. Teď poslední dobou už to nebylo tak špatné.
Blasphemer
15.11.2017 13:54
#
Co tam řekl?
Blasphemer
15.11.2017 15:30
#
Bohužel si video v dohledných několika hodinách nemohu pustit.
extraprase
15.11.2017 23:34
#
však tam nic neřek..jestli tenhle drb je pravda, tak Kotalík a spol posouvají svoje hranice retardovanosti
PROrock
14.11.2017 16:17
#
db18
14.11.2017 17:10
#
https://twitter.com/tolsimir_/status/930455890435723264

Tvrdík proti všem! ehm, teda... "spolu jsme silnější"
db18
14.11.2017 17:10
#
https://twitter.com/tolsimir_/status/930455890435723264

Tvrdík proti všem! ehm, teda... "spolu jsme silnější"
Alan_Shearer
14.11.2017 17:23
#
Nezmarovi to nejde neprat, kdokoliv z nasich fans na nej plive, tak je blbec. Kdyby mel aspon relativne slusny moznosti jak vest Slovan, nepochybne by tu zustal. Spekulace o jeho odchodu koluji uz dlouhodobe, vsak i on sam leccos naznacoval. Honza je ferovej srdcar s neskutecnejma schopnostma, bez kteryho muzeme jit klidne do prdele - jako nahradu bych uvital Jinocha, ale nejsem si jistej, jestli ho nahradi aspon z poloviny. Karl je nemocnej, i kdyz se leci a neni to zastak vazny, na druhou stranu leta se stejne nezastavi a uz ho to nebavi tolik jako driv, coz muze do budoucna znamenat nas rychlej konec - a odchod Nezmara muze byt prvni a dost zavaznej krok.
Chlupatá máma
14.11.2017 18:11
#
Vypasenýho Jinocha, kterej nám přivede super posily typu Robina Dejmka, Jalese nebo Krátkýho... To bych to líp zvádnul i já.
Alan_Shearer
14.11.2017 18:55
#
Zacni si zase zvykat
ondrasch77
14.11.2017 21:11
#
Shreplinho
14.11.2017 20:25
#
Nezmar je Neymar na anglický klávesnici
TekIber
14.11.2017 21:17
#
Uz to bylo receno
Shreplinho
14.11.2017 22:33
#
Sakra.
SK1894
15.11.2017 10:12
#
db18
15.11.2017 11:37
#
Rarášek
15.11.2017 11:51
#
Však on brzo dorazí, a Ďuriš taky ..
SK1894
15.11.2017 12:22
#
Ďury by mi tak nevadil ...
Blasphemer
15.11.2017 13:07
#
V létě nás měl odmítnout, ale to si asi ještě myslel, že bude hrát jako loni. Takže těžko říct, jestli za ním půjdou i podruhý.
Blasphemer
15.11.2017 13:09
#
Ale stejně chce raději zůstat v Turecku.
Obr Koloděj
15.11.2017 18:15
#
Hokaido
15.11.2017 17:33
#
Obr Koloděj
15.11.2017 18:15
#
Kang & Kodos
15.11.2017 18:40
#
krabatt
15.11.2017 18:46
#
Křéťa plánuje nějakou další fúzi??
ondrasch77
15.11.2017 21:04
#
extraprase
15.11.2017 23:15
#
martin8
16.11.2017 09:05
#
Rarášek
16.11.2017 13:19
#
To je trochu na žalobu, ne?
KingMaster13
16.11.2017 13:34
#
Křéťa zjistil, že lehčí bude vyhrávat ligu v Moldavsku a už tam nenápadně vše přesouvá
db18
17.11.2017 08:17
#
db18
15.11.2017 18:32
#
Už je to ofiko
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.