Sparta zakládá profesionální esport tým pro hru FIFA

12.09.2018 17:31 - Aktuality
Nicolae Stanciu (© sparta.cz)
 
Pražská Sparta se rozhodla založit profesionální esport tým, který ji bude reprezentovat na domácích i světových turnajích ve videohře FIFA. Podobné zástupce už například mají Paris St. Germain, Manchester City, Ajax Amsterdam nebo AS Řím.

Letenský klub budou zastupovat hráči českého esport týmu eSuba a jeden hráč vzejde i z kvalifikačního turnaje, kterého se zúčastní běžní fanoušci. "Vstupujeme do neprobádaných vod, protože se ve Spartě pouštíme i do těch netradičních projektů," řekl generální ředitel klubu Adam Kotalík v narážce na nedávnou mohutnou internacionalizaci kádru Sparty.

Esporty jsou v posledních letech na vzestupu a do budoucna se uvažuje i o jejich zařazení do programu olympijských her. Na české scéně je Sparta sice prvním klubem, který se k zapojení do videoherního světa rozhodl, ve světě ale jde o běžnou záležitost.

Týmy ve FIFA mají například Paris St. Germain, AS Řím, Manchester City, Dynamo Kyjev, Legie Varšava, naopak Schalke založilo tým v jiné videohře League of Legends. Celosvětový trh esportů se odhaduje na 1,2 miliardy lidí a v USA se dokonce do tří let očekává, že sledovanost se vyrovná popularitě americkému fotbalu. V České republice sleduje esporty asi 400 tisíc.

Ve FIFA probíhá také mistrovství světa podporované Světovou fotbalovou federací FIFA, jehož finále se konalo v londýnské O2 Areně. Závěrečný turnaj pro 32 nejlepších, mezi které FIFA rozdala odměny ve výši 400 tisíc dolarů, sledovalo 29 milionů lidí. Kvalifikace se účastnilo dvacet milionů hráčů.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4869
Komentáře (193 / 0 nových)
pepinho2
12.09.2018 17:32
#
Snad se dostaneme do LM aspoň tam.
Kang & Kodos
12.09.2018 19:03
#
AjaxFans
12.09.2018 22:09
#
RM1999
12.09.2018 23:40
#
bravo7
13.09.2018 01:53
#
dave_23
14.09.2018 08:37
#
rudakvapil
12.09.2018 17:34
#
"Vstupujeme do neprobádaných vod, protože se ve Spartě pouštíme i do těch netradičních projektů"

Tohle Kotalíkovo vyjádření můžete prakticky dosadit na všechno co zatím ve Spartě udělal.
Pepe1911
12.09.2018 20:02
#
Zaschrona
12.09.2018 23:54
#
bravo7
13.09.2018 01:53
#
SIRBRANIKE
13.09.2018 06:29
#
TheTopFootbaler
13.09.2018 08:41
#
Kucka
13.09.2018 10:45
#
db18
14.09.2018 18:19
#
delfin
12.09.2018 17:34
#
Sen Spartanu se splnil: "konecne zacali neco hrat"!
Pride
12.09.2018 17:35
#
tak ten byl
Stannis Baratheon
12.09.2018 17:37
#
Pokáč je stejně nej ( )
Posledni Kovboj
12.09.2018 17:41
#
pokud se "esporty" dostanou na olympiadu, budu si muset najit jinou planetu, na ktery budu existovat
Baronne
12.09.2018 17:43
#
Nemůžeš, už takhle si poslední
Shevchenko
12.09.2018 17:44
#
20DollarsInMyPocket
12.09.2018 17:45
#
Shot2
12.09.2018 17:49
#
El-Pistolero-68
12.09.2018 17:51
#
Jirka3811
12.09.2018 17:52
#
Kdysi jsme hrávaly v jedný hospodě turnaje když jsem si komp napojili na plátno.Sešlo se 16 týpků a mastili jsme NHL anebo FIFu a byl to super zabitej víkend.Ale nedokážu si něco podobnýho představit na Olympiádě
smazaný uživatel
12.09.2018 17:53
#
hrávaly
Uwe háže buly
12.09.2018 18:00
#
Nikdy neříkej nikdy.
clovek1
12.09.2018 18:00
#
Jiřina
Jirka3811
12.09.2018 18:01
#
Ano hrávaly dva z protihráčů se uchlastaly takže se počítaj do neživotných.
Briggus
12.09.2018 18:08
#
Když je aspoň jeden životný a klidně dalších 15 neživotných, tak je stále "i"
PlackaSKS
12.09.2018 18:12
#
Uwe háže buly
12.09.2018 18:35
#
Ostatní se cítili jako ženy
demeter
13.09.2018 06:49
#
Puskas
12.09.2018 19:20
#
O, ne, může se to řídit podle první položky v podmětu, která je blíže přísudku.
Rišty
13.09.2018 07:39
#
ovšem ne vždy, záleží na tom, zda je první podmět či přísudek
Puskas
13.09.2018 08:44
#
jistě
Klicznik
12.09.2018 19:25
#
Hlavně i mrtví lidé jsou životní, dokonce i ti, kteří se uchlastali.
Shevchenko
12.09.2018 18:32
#
miguel bain
12.09.2018 20:08
#
Tak hlavní je si to zdůvodnit
Kucka
13.09.2018 10:46
#
GabrielBatistuta
12.09.2018 19:23
#
Jiřka a stádo kamarádek.
MichalKotukov
12.09.2018 17:57
#
smetos
12.09.2018 17:59
#
Maji si vytvorit e-olympiadu a neotravovat normalni lidi
imp
12.09.2018 18:12
#
"normalni lidi"
Manny
12.09.2018 18:26
#
ZB 07
12.09.2018 18:39
#
REPLIKATOR
12.09.2018 18:51
#
smazaný uživatel
12.09.2018 19:12
#
sima.vok
12.09.2018 19:21
#
esport není sport
TheTopFootbaler
13.09.2018 08:42
#
twelwer
13.09.2018 08:44
#
Kucka
13.09.2018 10:46
#
ondrasch77
13.09.2018 22:19
#
Stannis Baratheon
12.09.2018 18:00
#
fabec1222
12.09.2018 18:03
#
C-M@ster
12.09.2018 18:07
#
Jako samo o sobě to působí divně, ale nepochybuju o tom, že je časem do olympiády zahrnou, protože jim jde hlavně o love...

Nicméně kdybych se nad tím měl zamyslet, co je a co není sport, tak třeba sportovní střelba je v čem víc sport než eSport?
Nikdy jsem to nesledoval, takže si to představuju, že člověk drží flintu a střílí na terč. U lukostřelby nebo šipek je třeba trochu pohybové aktivity - natáhnout luk, nebo aspoň švihnout rukou... ale sportovní střelba, co je na olympiádě od roku 1896 (podle wiki) - člověk se musí soustředit, držet flintu a zmáčknout spoušť. V podstatě to samý ale ve značně komplikovanější podobě se děje u eSportu.

Ale kdo ví, třeba vznikne jen e-olympiáda.
ratusek
12.09.2018 18:35
#
E-olympiáda by vzniknout mohla, to by bylo dobrý. Ale míchat to d onormální olympiády
Navíc si to blbci představují, že se bude hrát fotbal normálně a vedle na komplech nebo konzolích?
FiX
13.09.2018 16:49
#
Viděl si někdy nějakej esport turnaj?
Spalovač šancí
12.09.2018 18:37
#
Držet ruku stabilně v jedné poloze je pěkně náročně. Si to zkus doma.
Azazelo RD
12.09.2018 23:58
#
Při honění to třeba vůbec nefunguje, říkal jeden kamarád.
Posledni Kovboj
13.09.2018 10:32
#
jany kozak
13.09.2018 17:33
#
Messier
13.09.2018 10:39
#
Být jeden z nejlepších na světě v Counter Striku GO taky není úplná hračka. Doporučuji vyzkoušet
C-M@ster
13.09.2018 12:24
#
ratusek
13.09.2018 21:18
#
Ty vole dyt to vůbec nesouvisí.s tím.co sem napsal napsal.sem.že.je.to prdel.a umí.to každej?
Lib.city
12.09.2018 18:56
#
Já osobně i jako hráč bych nic takovýho ani nechtěl. Proč? Protože máš šílený hafo kompetitivních her. Který by si vybral na Olympiádu nebo třeba i E-sports Olympics? Na základě jakých parametrů? Protože v momentě kdy vybereš jednu, která se účastní takovýhle soutěže, tak logicky zvyšuješ i její komerční hodnotu, protože to je pro ně šílená reklama.

Popravdě, současnej model, kdy ty úspěšnější hry mají vlastní turnaje, popřípadě ligy mi vyhovuje mnohem víc.
kilobyte
12.09.2018 19:12
#
Ale o to jim právě jde, že to bude šílená reklama. A společnost, která se tam protlačí, na tom neskutečně vydělá.
imp
12.09.2018 19:13
#
Dalsi problem je, ze hry maji relativne kratkou zivotnost co se tyce nejaky popularity. Co je popularni ted, nemusi byt popularni za 4 roky. Z tohohle hlediska by bylo taky dost tezky ty hry vubec vybrat.
imp
12.09.2018 19:16
#
Byt teda nektery stalice tu precejen existujou. FIFA se bude hrat furt, CSGO taky. LoL/Dota si myslim, ze taky vydrzej jeste dost dlouho.
Mimalu
12.09.2018 21:32
#
to je docela dobrý poznatek, sportovní hry mají životnost zhruba ten rok a i když ten posun není takový, tak občas mezi ročníky jsou výraznější rozdíly a finálový turnaj na Olympiádě může vypadat rozdílně od kvalifikace na loňské verzi hry.

U stříleček si zase říkám jak to převést na myšlenku Olympiády. Přeci jenom střílet a zabíjet protivníky není úplně to, co by člověk očekával na OH (byť je to pouze virtuálně ale přece), navíc u většiny stříleček je nějaké věkové doporučení a těžko něco takového vysílat před 22 hodinou.

Lol/Dota/Starcraft mi přijdou asi pro začátek nejschůdnější a esportem nejprověřenější
TheTopFootbaler
13.09.2018 08:44
#
FiX
13.09.2018 16:50
#
Ono ani ta asociace pro OH nechce hry jako CS právě proto, že tam "zabíjíš".
frankiefcb
12.09.2018 22:27
#
Aoe 2 je nesmrtelný.
SpartaOvenka
13.09.2018 12:38
#
ŠafarčíkjeBůh♥
13.09.2018 15:49
#
ratusek
13.09.2018 21:19
#
Remaster se prý nepovedl
SpartaOvenka
13.09.2018 12:40
#
Jak psal frankie, AoE II se také bude hrát stále a hraje se i nejdéle, ovšem jeho zafinancování není takové jako u tebou zmíněných her a tudíž ho nehraje také tolik lidí.
Acquanni
13.09.2018 01:30
#
Když už tak bych tam dal bulánky, to by bavilo celý svět a hned bych potrénoval s týmem ze zakládky
sima.vok
12.09.2018 19:23
#
Sport se hlavně nesmí zakládat na štěstí, takže hry přece jen sport být nemůžou. Místo střelby a lukostřelby bych spíš zmínil třeba Formuli 1 nebo Rally Dakar, kde se vážně o sport jednat nemůže.
imp
12.09.2018 19:35
#
V cem se hry zakladej na stesti a v cem je to jiny nez treba u takovyho fotbalu? Ano, stesti hraje nejakou roli, ale v prvni rade je dulezitej skill.
sima.vok
12.09.2018 20:46
#
Nejsem odborník, ale třeba ve střílečkách atd se damage, co způsobíš, určuje malou částí i random číslem.
Mimalu
12.09.2018 21:18
#
nevím zda-li je to pravda, ale kdyby jo, tak se to dá pořád pro potřeby esportu nastavit aby to tak nebylo. Stejně bych řekl že převládá jednoduché rozdělení na hitzóny a případně se dmg mění se vzdáleností podle jasně dané závislosti
Mimalu
12.09.2018 21:20
#
píšu jak blbec, pardon
TheTopFootbaler
13.09.2018 08:48
#
Tak jak kde, no. Zase třeba WoTko a jeho pověstné RNG.
SixSense
13.09.2018 11:37
#
U hier Rainbox Six by to malo byt tak ako pises.
imp
12.09.2018 22:25
#
To je blbost. Vsechno je naopak dany. Kdyz si vezmu CSGO (cili nejhranejsi FPS onlinovku), tak kazda zbran ma presnou danou damage a pripadne fall-off (cili po kolika metrech se ta damage zacina snizovat). Kazdej model hrace ma nejaky hitboxy a u tech je opet presne dany kolik % damage se pri trefeni toho hitboxu udeluje. Treba headshot je 400 % damage, pri trefeni do nohou se pocita jen 75 % damage atd.

Nehlede na to. ze treba takovy CSGO je vysoce kompetitivni uz ted. Ta scena kolem je obrovska a hraje se tam o velky prachy. Kdyby tam byl nejakej random number generator bullshit, tak by to prostredi ani zdaleka nebylo tam kde je ted.
Pato44
13.09.2018 07:03
#
Podle me jsou strilecky nestastny priklad. Ten nahodny dmg v rozmezi pr. 55-75 je v hodne hrach, ale myslim, ze zrovna klasicke strilecky (cod, cs) to prave jako jedny z mala vubec nemaj.
Lib.city
13.09.2018 08:13
#
Není to blbost, fakt to tak je, i v případě CS:GO, nicméně ve všech hrách se jedná o náhodnej rozptyl střel v případě zbraní typu brokovnice (samozřejmě v nějakém rozpětí), kde ty střely nejsou pokaždý stejný.
SixSense
13.09.2018 11:36
#
ZIadne stastie neexistuje. To si len hlupaci takto jednoducho ospravedlnuju zlozite javy ktore davaju nejaky celok. V skutocnosti vsetko co sa udialo je len dosledok zhod okolnosti.
sima.vok
13.09.2018 12:44
#
Nemyslím štěstí jako takové, ale generátor náhodných čísel
C-M@ster
13.09.2018 12:25
#
Spousta her se na štěstí nezakládá.
Zaschrona
13.09.2018 00:38
#
Myslim, ze by byla docela sranda, kdyby neco takoveho vzniklo. A nejen pocitacovy hry, ale uplatneni na nejake takove akci by meli najit i vsechny dalsi nesporty, kde se ale da ferove soutezit. Sachy, dama, backgammon, auta, motorky, letadla, dokazu si tam predstavit i treba poker. Klidne i treba scrabble, zpev, hrani na hudebni nastroje, atp. Dohromady by z toho mohla byt docela smysluplna a velka akce, kde by si kazdy neco nasel. Kdyz by se k tomu rozdelily letni hry, ktery neustale bobtnaji a bobtnaji, ze uz to vsechno je moc drahy poradat a neusledovatelny pro divaka v TV, na dve pulky, mohla by byt kazdy rok olympiada.
pepinho2
12.09.2018 18:07
#
oli9
12.09.2018 18:10
#
Nihilister
12.09.2018 18:28
#
ratusek
12.09.2018 18:34
#
ZB 07
12.09.2018 18:39
#
Kang & Kodos
12.09.2018 19:03
#
sima.vok
12.09.2018 19:21
#
Mates_Matesović
12.09.2018 19:37
#
Nr.Nobody
12.09.2018 19:53
#
Posledni Kovboj
12.09.2018 19:57
#
palcohonic dne
grumpa
12.09.2018 21:04
#
Neboj, já se jenom zasmál. Ale stejně
Kepy_FCB
13.09.2018 15:07
#
Lichna pukne závistí
AS Trenčín
12.09.2018 20:25
#
AjaxFans
12.09.2018 22:09
#
mickey mouse
13.09.2018 00:10
#
Bakary3
13.09.2018 08:36
#
Kucka
13.09.2018 10:45
#
ondrasch77
13.09.2018 22:21
#
Anacron
12.09.2018 17:57
#
Jo nejde to ve skutečnosti tak se přesunem do světa her .
KingMaster13
12.09.2018 18:01
#
andrew96
12.09.2018 18:24
#
Má vedle sebe Janečku. To vynikne snadno.
KingMaster13
12.09.2018 18:29
#
Hlavně odehrál tam tak 2 zápasy, ne? Aby hned byl takhle hajpovanej
ratusek
12.09.2018 18:34
#
navíc proti zoufalcům
Blasphemer
12.09.2018 18:43
#
ratusek
12.09.2018 18:47
#
Tak předvedli ste tam to co proti nim Opava a Slovácko
Figi
12.09.2018 18:54
#
Plzen mi jako zoufalci nepripadaji. Krmencika v zapase uplne vymazal. Hlavne ve vzduchu. Sice dal gola ale.to ho neuhlidal Wagner.
KingMaster13
12.09.2018 18:55
#
Jako rozhodně kvalitu má Jen mi to přijde vtipný, že tam hrál asi 3. zápas a už v článku rodí se novej českej super obránce
Figi
12.09.2018 19:15
#
Tak.jasne tri zapasy jsou malo ale potencial na.to ma. Zatim ve vsech trech zapasech hraje bez chyb a hlavne vsechny neskutecne uskace
KingMaster13
13.09.2018 00:12
#
Je dobrej
Greny
12.09.2018 18:42
#
Je to vas hrac nebo Karvine?
KingMaster13
12.09.2018 18:46
#
Upřímně mě by to taky zajímalo ale co tak vím, tak patří Karviné. Tenkrát se mluvilo, že jsme ho koupili ale asi z toho sešlo. Já měl taky vzato, že je náš právě
ratusek
12.09.2018 18:47
#
Chudák, být u vás, tak si připsal už repre start proti Rusku
KingMaster13
12.09.2018 18:48
#
Figi
12.09.2018 18:56
#
Porad.je.hracem Karvine. S tou.Slavii to byl zase nejaky Tvrdikuv vymysl. V dobe kdy mel.byt na.nejakych zdravotnich.prohlidkach tak normalne v karvine trenoval.
Figi
12.09.2018 18:59
#
Uz 3 ale je fakt.vybornej. ve vzduchu asi nejlepsi.hrac v lize. myslim ze v pauze.urcite odejde
KingMaster13
12.09.2018 19:07
#
Hlavně hráč, kterýho můžeš použít v obraně, záloze i útoku? Pojď mi
Figi
12.09.2018 19:13
#
To kazdopadne. Je.to.neskutecny univerzal. Kde ho postavi tam hraje vyborne. Ale stoper mu neskutecne sedl. Ze je skoda ho zase posunovat jinam
KingMaster13
13.09.2018 00:12
#
Banikovec7
12.09.2018 19:31
#
Mi se teda taky hodne libil, co jsem videl zapas se Slovackem, ale ve vzduchu nejlepsi v lize.
Figi
12.09.2018 22:51
#
Myslim.ze.v.minule.sezone byl ve statistikach ve vzduchu snad nejlespi.ze vsech. Tuto sezonu.nebude.o.moc.horsi v cislech.
Banikovec7
12.09.2018 23:49
#
No dívám se, že měl loni nejvíce vyhraných vzdušných soubojů, ale přijde mi to teda nějaké divné, že by mezi jím na prvním místě a druhým v pořadí byl rozdíl stejný jako mezi 2. a 22., ale procentuální úspěšnost měl jen 54% a tam nebyl mezi prvními ani v Karviné. A pokud chceš hráče silného v hlavičkových soubojích, tak nemůžu hodnotit ostatní týmy, které jsem moc neviděl, ale troufnu si tvrdit, že Stronati horší určitě nebude...proti němu má zase Panák rozehrávku o několik levelů jinde.
Figi
12.09.2018 22:53
#
Nenapada.me.jiny.hrac co by mel.vyskok a.hru hlavou jako on
kilobyte
12.09.2018 18:31
#
Ještě že to není cizinec, jinak už by byl přestup na spadnutí.
bravo7
13.09.2018 01:55
#
ratusek
12.09.2018 18:34
#
Skalda29
12.09.2018 21:18
#
Trochu Mourinho styl... Taky prohlašoval že udělá z Pogby nejlepšího stopera... A vlastně proč ne, když v české lize kolikrát neumí rozehrát ani tvůrce hry
off-olda
12.09.2018 18:34
#
Na začátku je "e", tak to bude dobrý.
pepinho2
12.09.2018 19:33
#
Aldeano
12.09.2018 23:17
#
bravo7
13.09.2018 01:56
#
To bylo i na začátku většiny Jarolímových odpovědí na otázky, případně i uprostřed věty, a stejně stály za h**no.
Blaza27
13.09.2018 08:03
#
jsemdement
12.09.2018 18:51
#
To se zase budou divit, az zjisti, ze s penezma v esportu je to trochu jinak, stejne jako alza .
REPLIKATOR
12.09.2018 18:53
#
Jediná možnost, kde si Sparta zahraje proti evropským velkoklubům.
Kang & Kodos
12.09.2018 19:08
#
Mně by teda úplně stačilo, kdyby jsme se drželi těch tradičních projektů. Třeba aby se nevedl klub jako skladiště pro kamarády od majitele, abysme nebyli výsledkama za čuráky, abysme co půlrok neměli jinou koncepci a jinýho trenéra, protože takhle úspěšný nebudeme už nikdy.
Ale tým nerdů hrajících fifu a Pokáč taky dobrý
pepinho2
12.09.2018 19:33
#
CR 7
12.09.2018 20:04
#
Tenhle pohled je fakt na facku. To se jako kvůli tomu, že se nám nedaří má marketingové oddělení na všechno vysrat?
Posledni Kovboj
12.09.2018 20:06
#
pls
CR 7
12.09.2018 20:12
#
Takže se mají na všechno vysrat, jo? Já naopak kvituji zlepšení v této oblasti.
Posledni Kovboj
12.09.2018 20:14
#
Ano, to presne clovek, na kteryho reagujes, napsal. Vyborne jsi proniknul primo k jadru jeho sdeleni. Gratulujeme ti.
CR 7
12.09.2018 20:16
#
Vážně si myslíš, že tohle řeší sportovní vedení a ruší je to tak od jejich práce?
Posledni Kovboj
12.09.2018 20:18
#
ja uz si radsi nemyslim nic
CR 7
12.09.2018 20:24
#
To vidím.
Kang & Kodos
12.09.2018 21:58
#
V článku je k tomu komentář sportovního ředitele, kterej se nad tím rozplýval Tak jsem reagoval na to, jak se daří v tom, co by měl mít on ve svojí kompetenci. Kdyby se k tomu vyjadřoval Kasík nebo Pečeně, tak to nenapíšu. Ale jo, trochu mě nasralo, že včera ohlásili nějakou pecku a dneska zjistím, že to je tohle.
CR 7
12.09.2018 22:08
#
Tak on tohle má na starosti Kamil Veselý. Kotalík šel na tiskovku, no.
irik
13.09.2018 15:15
#
Posledni Kovboj
12.09.2018 20:05
#
MichalKotukov
12.09.2018 20:16
#
A zlatý prase by si nechtěl? Proč by Sparta dělala logický kroky? To je úplně nelogický.
PlackaSKS
12.09.2018 23:51
#
pokáč byl vtipnej.. hlavně proto, že ten song zněl jako by ho skládal kdokoli jiný než spartan
SK1894
12.09.2018 19:13
#
ThePigFeathers
12.09.2018 19:31
#
Tak mě vemte zkušenosti od FIFA 98´
CHONG
12.09.2018 19:33
#
Profesionální escort tým by byl prospěšnější.
Nr.Nobody
12.09.2018 19:55
#
MichalKotukov
12.09.2018 19:55
#
Aldeano
12.09.2018 23:17
#
bravo7
13.09.2018 01:57
#
Kucka
13.09.2018 10:48
#
Infi
13.09.2018 15:26
#
20DollarsInMyPocket
12.09.2018 19:38
#
A trenéra už mají?
PROrock
12.09.2018 19:46
#
Ve Fife uz urcite ano
doshcz
12.09.2018 19:46
#
ve hře Dota 2 je každej rok turnaj s prize poolem přes 20 milionů dolarů.. prachy v tom sou více než slušný, jeden čínskej tým je dokonce sponzorovanej PSG - https://liquipedia.net/commons/images/thumb/4/4b/PSG.LGD_Dota2_2018.jpg/600px-PSG.LGD_Dota2_2018.jpg
El Fáňos
12.09.2018 20:00
#
jestli budou muset hrát za Spartu, tak je mi jich líto
HorajzmAmmann
12.09.2018 20:02
#
průser ale bude, až narazí na eSubotici ...
ratusek
12.09.2018 20:19
#
eSubotica ne ale eSuba jo
TheMally11
12.09.2018 20:24
#
Ta komedie snad nikdy neskončí
mr.Silver
12.09.2018 20:34
#
Kdyz uz je tu tema esportu, tak LCS EU (League of Legends) prechazi od pristi sezony na franchisingovy model. Udajne se chce zapojit hodne fotbalovych klubu, mimo jine Real Madrid, PSG, Arsenal, AS Rim, mozna i Barcelona. Schalke uz svuj LoL tym maji, letos 2. misto v EU, jedou dokonce na mistrovstvi sveta.

Ja se tem klubum vubec nedivim, prachy tam jsou obrovske a klub se dostane na asijske trhy, kde je popularita LoLka neuveritelna, treba v Cine mistrovstvi sveta sleduje klidne i 20 milionu lidi.
Chim
12.09.2018 20:45
#
Inamoto
12.09.2018 20:54
#
Konečně aspoň nějací profesionálové ve Spartě...
elbi.the.king
12.09.2018 21:09
#
Presne ty vole...
Blaza27
13.09.2018 07:58
#
OT: Nemáte tušení kde shlédnout nebo stáhnout tento dokument: Drnovické catenaccio aneb Cesta do pravěku ekonomické transformace?
ronaldik
13.09.2018 08:33
#
Jo, to bych taky rád! Kdysi dávno jsem ho viděl a byl to zajímavý studijní materiál.
Blaza27
14.09.2018 07:55
#
Díky moc!
ronaldik
13.09.2018 08:32
#
Četl jsem "eskort tým" a vlastně mi to ani nebylo divný.
mario23
13.09.2018 09:40
#
A kdy bude B tým Sparty už konečně?
Kepy_FCB
13.09.2018 15:11
#
Snad u této hovadiny zůstane jen Sparta...
SK1894
14.09.2018 07:53
#
Obávám se, aby kvůli národnosti neskončil ve Spartě.
Protože na tu hudlařinu by ho fakt byla škoda ...


https://www.sport.cz/fotbal/ostatni/clanek/1022154-vychutnal-si-soupere-synek-karpatskeho-maradony-hlasi-razny-nastup.html#hp-sez
Blaza27
14.09.2018 08:00
#
Můžeš bát v klidu. Hagi půjde ven minimálně za €10mio.
SK1894
14.09.2018 08:07
#
To zas není o tolik proti Krmenčíkovi
Blaza27
14.09.2018 12:40
#
Za Krmenčíka už těžko někdo takovou nabídku dá. A ta nabídka nebyla z ČR, Sparta, ač peníze má si Hagiho prostě nemůže dovolit
+ on nemá absolutně žádnou potřebu chodit do ČR, už je to dost profláknutej talent a budou se o něj přetahovat evropské velkokluby.
SK1894
14.09.2018 13:29
#
jj
h8_sfatto
14.09.2018 23:06
#
FIFA 18 Pro Clubs....hledáme hráče, kteří si chtějí zítra zahrát, jsme PC klub, kdo má zájem, ať si mě přidá na originu: hack008
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.