Add to Google
Přidej na Seznam
Přidej na Netvibes
EuroFotbal on Facebook

Španělsko povede místo Lopeteguiho na MS Hierro

13.06.2018 14:34, aktualizováno 13.06.2018 14:41 - Aktuality
Fernando Hierro (© flickr.com)
 
Reprezentaci Španělska povede na nadcházejícím mistrovství světa sportovní ředitel domácího svazu Fernando Hierro. Na lavičku byl dosazen vzápětí poté, co byl dnes od týmu odvolán dosavadní trenér Julen Lopetegui.

Vedení svazu ho dnes přímo v Krasnodaru odvolalo kvůli tomu, že se ještě před startem šampionátu dohodl na působení v Realu Madrid.

Padesátiletý bývalý reprezentant Hierro, jenž dosud sbíral zkušenosti jen u druholigového Ovieda, se zatím týmu ujme jen do skončení finálového turnaje. Premiéru si odbude v pátek v prestižním duelu s evropskými šampiony z Portugalska.

Lopetegui převzal španělský tým po Euru v roce 2016. Ve 20 zápasech s ním ani jednou neprohrál a před necelými třemi týdny prodloužil smlouvu až do roku 2020. Osudnou se mu však stala dohoda s Realem, kterého se ujme po šampionátu a podepsal s ním tříletý kontrakt. Jednapadesátiletého kouče nezachránilo ani to, že se za něj postavili hráči. Kapitán Sergio Ramos s Andrésem Iniestou se marně snažili přemluvit naštvaného předsedu svazu Luise Rubialese. "Je to bolestivá a nepříjemná situace, ale máme nastavené nějaké hodnoty, které nemůžeme jen tak shodit ze stolu," prohlásil.

"Byli jsme přinuceni trenéra odvolat a do další kariéry mu přejeme jen to nejlepší," přidal funkcionář, kterého rozzlobilo především načasování oznámení Lopeteguiho odchodu. "O jeho jednání s Realem jsme se dozvěděli pět minut před oficiálním oznámením," uvedl funkcionář.

"Celé se to odehrálo bez našeho vědomí. Necítím se zrazen, ale museli jsme takhle rozhodnout," zdůvodnil trenérovo odvolání. "Když chce někdo jednat s některým z našich zaměstnanců, musí nejdřív mluvit s námi. To je základní pravidlo," přidal Rubiales.

Po pátečním zápasu proti Portugalsku čekají španělské fotbalisty ve skupině ještě Írán a Maroko. Mistři světa z roku 2010 mají co napravovat, protože před čtyřmi lety v Brazílii skončili už ve skupině a předloni neuspěli ani na Euru, které předtím dvakrát za sebou vyhráli.

Odvolání trenéra těsně před začátkem šampionátu je výjimečnou událostí. Před 20 lety se něco podobného stalo kouči Íránu Tomislavu Ivičovi, jenž byl propuštěn po ostudné prohře 1:7 s rezervou AS Řím tři týdny před startem turnaje. Ještě v průběhu šampionátu ve Francii 1998 byli z laviček svých týmů odvoláni Carlos Alberto Parreira (Saúdská Arábie), Čcha Pom-kun (Korea) a Henrik Kasperczak (Tunisko).

Že však podobný krok nemusí znamenat neúspěch, dokazuje příklad Brazilců z roku 1970. Ti pár měsíců před začátkem MS v Mexiku nahradili kvůli sporům s hráči i funkcionáři trenéra Joaa Saldanhu Máriem Zagallem. "Kanárci" v čele s Pelém pak na turnaji zářili a nakonec s přehledem vybojovali třetí titul mistrů světa.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6297
Komentáře (198 / 0 nových)
Abner
13.06.2018 14:39
#
V danej situácii asi jediné riešenie...
DotohoInter
13.06.2018 14:39
#
Strama bol voľný
REPLIKATOR
13.06.2018 14:46
#
KingMaster13
13.06.2018 14:53
#
TurboPlastik
13.06.2018 15:16
#
Už to není vtipný trapáku
PBLead
13.06.2018 15:26
#
wyqinac
13.06.2018 14:47
#
nechapu, proc ho nenechali dotrenovat si to MS..
alcantara
13.06.2018 14:51
#
Uz odvolali aj Hierra?
Y.N.W.A
13.06.2018 14:54
#
Kucka
13.06.2018 14:55
#
VojtovaChelsea
13.06.2018 14:56
#
ClancyWiggum
13.06.2018 14:56
#
KingMaster13
13.06.2018 14:57
#
wyqinac
13.06.2018 14:58
#
Hierro snad trenoval ten tym v kvalifikaci ?
wyqinac
13.06.2018 15:02
#
tak dobry, ja si nevsiml, ze tu o tom jsou dva clanky..
Abner
13.06.2018 14:59
#
Shevchenko
13.06.2018 15:04
#
ŠafarčíkjeBůh♥
13.06.2018 15:11
#
Ligter
13.06.2018 15:17
#
Manik...
13.06.2018 15:18
#
db18
13.06.2018 15:20
#
Bobřík
13.06.2018 16:00
#
Le Gunner
13.06.2018 16:10
#
Kixi Syhimour
13.06.2018 16:23
#
fenixLFC
13.06.2018 16:50
#
prokop
13.06.2018 17:20
#
Shot2
13.06.2018 17:32
#
sima.vok
13.06.2018 18:14
#
OndraX
13.06.2018 18:49
#
technecium
13.06.2018 19:47
#
Leo Rekordman
13.06.2018 19:56
#
Aldeano
13.06.2018 20:35
#
Posledni Kovboj
13.06.2018 20:42
#
StandaVlček JeBůh
13.06.2018 21:22
#
Obr Koloděj
13.06.2018 18:46
#
kaaspis
13.06.2018 14:48
#
To je komedie
Xavi
13.06.2018 14:50
#
Hierro je velká osobnost, si pamatuju, jak se stavěl k trestňáku Beckham, Roberto Carlos a Figo. Přišel Hierro a všichni se svěšenými hlavami odešli.
kattos
13.06.2018 14:52
#
Ne
Xavi
13.06.2018 14:58
#
Pravda, Hierro se s Beckhamem nepotkal. Tak to byl místo Beckhama někdo jinej.
Inter Eterno Amore
13.06.2018 15:55
#
určite sa stretli
Nr.Nobody
13.06.2018 16:26
#
To nemuzes s urcitosti vedet.
kattos
13.06.2018 16:30
#
Přesně
Abner
13.06.2018 15:00
#
Hierro? Nechodil ten skôr do múru?
Xavi
13.06.2018 15:01
#
Ne, Hierro nastřílel spoustu branek.
Inter Eterno Amore
13.06.2018 15:55
#
jeden z najlepšie strieľajúcich obrancov
Aldeano
13.06.2018 20:38
#
Benfica
13.06.2018 14:51
#


Stavené..
BRIT94
13.06.2018 14:53
#
komedie ala spanelska telenovela no ,tohle by se v kolébce fotbalu a v nejlepší lize světa PL nikdy nestalo
alcantara
13.06.2018 14:56
#
Jj, Allardyce je kvalitny kouc cisty ako lalia, dobre mu to ide

oh wait...
valloire
13.06.2018 14:57
#
v kolébce možná, ale kužel liga nej není
BRIT94
13.06.2018 15:01
#
kužel liga ,ale co čekat od honiče ronalda a uefarealu,takový příspěvky tu nemaj váhu,jdi raději brečet do kouta ža realu nastaly doby temna
valloire
13.06.2018 15:06
#
Váhu mají. A to velkou. kdy naposled vyřadil anglický tým španělský? Celá kolébka se svejma prachama je v prdeli, když narazí na tým La Ligy.
BRIT94
13.06.2018 15:23
#
na podzim si tottenham dvakrát namazal real na chleba,skoda ze spolu hrali ve skupine,protože jinak v play off by jsme vás utraliti a znemožnili
Bastaron
13.06.2018 18:35
#
stas87
13.06.2018 15:28
#
Leicester Sevillu?
valloire
13.06.2018 15:45
#
výjimka
Nihilister
13.06.2018 15:56
#
valloire
13.06.2018 15:58
#
a ne?
technecium
13.06.2018 19:50
#
ke kanaka
13.06.2018 15:32
#
Leicester
TurboPlastik
13.06.2018 15:18
#
Ty seš dement
ghjghj
13.06.2018 14:56
#
asi se rad podepisuje. podelal si reputaci a prca by byla kdyby se z realu pakoval po pul roce.
valloire
13.06.2018 14:57
#
Fernando
VojtovaChelsea
13.06.2018 14:58
#
Když sem se chystal změnit zaměstnání tak sem taky jednal za zády současnýho zaměstnavatele a obráceně, dyt o nic nejde
misomy6
13.06.2018 15:26
#
Ma zaujíma ako myslíš to “obracene”
mayday
13.06.2018 16:04
#
Že ten budoucí zaměstnavatel taky nekontaktoval toho aktuálního, že mu hodlá nabídnout smlouvu
misomy6
13.06.2018 16:20
#
Aha dik... ja som to pochopil ze jeho zamestnávateľ jednal za jeho chrbtom ze prejde k inému zamestnávateľovi
mayday
13.06.2018 19:07
#
Takže jako že ho vyhodí
Achašveróš
13.06.2018 19:57
#
Tak firma taky ti vždycky neoznámí, že do týdne končíš
Ángel di María 22
13.06.2018 14:59
#
Španělsko komedie Ale aspoň, že to přebírá Hierro, to je osobnost. Nicméně na titul Španělům už nevěřim ani za hovno, krásně si to podělali.
Aldeano
13.06.2018 20:39
#
Nímrmajer
13.06.2018 15:00
#
OT: Lemar ofiko v Atléticu a tady žádnej článek?
Lifted
13.06.2018 15:16
#
13.06.2018 08:58 - Atlético za Lemara zaplatí 65 milionů
Astronomických 65 milionů eur dostane Monaco za Thomase Lemara. Ten má namířeno do Atlética Madrid, přičemž obě zainteresované strany potvrdily předběžnou dohodu.

stačila prý expreska
ŠafarčíkjeBůh♥
13.06.2018 15:11
#
Myslíte si, že to reálně může ovlivnit výkony hráčů? Myslím tím nějak výrazně.. Že by se na hřišti hádali, nepostoupili ze skupiny apod..
Generalní Gladiator
13.06.2018 15:23
#
Ten tlak na ně bude mnohem větší,Lop měl evidentně respekt u všech,jeho taktice každej věřil, vytvořili tým a nehráli za jméno na zádech...tu důvěru si hiero těžko za 2 dny vybuduje,on je typ,kterýmu bych tym svěřil,ale na začátku kvaldy...byli pro mě favority na finále,byli...
alcantara
13.06.2018 15:31
#
Ocakavam od Sergia sane na Iniestu.
Obr Koloděj
13.06.2018 18:49
#
Obr Koloděj
13.06.2018 18:49
#
Od Busquetse
Blasphemer
13.06.2018 15:50
#
Podle mě určitě. Asi po sobě nebudou řvát na hřišti, ale řekl bych, že týmové chemii to rozhodně neprospěje.
Jedi knight
13.06.2018 15:16
#
Lifted
13.06.2018 15:17
#
imp
13.06.2018 15:22
#
Tak to je moc.
Stepan95
13.06.2018 15:25
#
kvalitka
Ángel di María 22
13.06.2018 15:27
#
to jsou plačky
ŠafarčíkjeBůh♥
13.06.2018 15:28
#
ClancyWiggum
13.06.2018 15:29
#
oddy
13.06.2018 15:30
#
SixtoRodriguez
13.06.2018 15:30
#
ke kanaka
13.06.2018 15:34
#
valloire
13.06.2018 15:46
#
klauni
Nebelung
13.06.2018 15:48
#
Anacron
13.06.2018 15:48
#
Tak to ne
alcantara
13.06.2018 15:49
#
Ta fotka Lukasa
janinho
13.06.2018 16:40
#
valloire
13.06.2018 15:58
#
"Real Madrid si je plne vedomý toho, že sezóna 2018/2019 v podaní Zidana bola zlá. To, že Real vyhral Ligu Majstrov po tretíkrát v rade je viac zhoda náhod, šťastia a pomoci od rozhodcov, ako trénerský kumšt a dobrá hra Los Blancos. Skoré vypadnutie z Copa del Rey a zároveň historická strata na majstrovskú Barcelonu rezultovala v očakávaný koniec Francúza na lavičke. Nie prekvapivý."

slouží jim zase ku cti na tý komický stránce, že v diskuzi jsou i normální
jsemdement
13.06.2018 16:33
#
Vzdyt to byla shoda nahod .
valloire
13.06.2018 16:39
#
no ani náhodou
jsemdement
14.06.2018 17:02
#
Ani nahodou, aha .
valloire
14.06.2018 20:03
#
jsidement
smazaný uživatel
13.06.2018 17:19
#
ADM
13.06.2018 18:09
#
Jasná věc
Obr Koloděj
13.06.2018 18:51
#
Sezóna 2018/19 ještě nebyla ne?
valloire
13.06.2018 20:45
#
no to vysvětli tomu chytrákovi co to vypotil
dumb
14.06.2018 07:19
#
veď čistá pravda
CHONG
13.06.2018 15:59
#
No do piči, vyblít tohle v jednatřiceti, to je fakt na ústavní léčbu.
Aldeano
13.06.2018 20:44
#
Medico
13.06.2018 21:18
#
Tomu chces hradit ze sveho dane ? Ja tedy ne
mistr129
13.06.2018 16:12
#
pospec7
13.06.2018 16:38
#
kristepane
janinho
13.06.2018 16:39
#
nevedel som ze Jirko prispieva aj pod umeleckym menom Lukas toto co bolo?
Lamskej#RMCF
13.06.2018 16:41
#
ty vole..tenhle článek nemohl psát někdo s větším IQ než 50 že ?
David143
13.06.2018 16:59
#
to musel psát člověk s mentálním postižením jinak to nevidím
smazaný uživatel
13.06.2018 17:18
#
icka
13.06.2018 18:21
#
proste cules
Obr Koloděj
13.06.2018 18:49
#
misinho7
13.06.2018 18:52
#
pingla
13.06.2018 19:17
#
"Real Madrid si je plne vedomý toho, že sezóna 2018/2019 v podaní Zidana bola zlá."
RafteR
13.06.2018 19:52
#
No jo. Vidim ze na Force vsetko po starom Lukas a jeho Real madrid špeciály sú veľmi slávne
Josifek
13.06.2018 21:13
#
Někteří culés fakt jedou ...nejvíc vtipný na tom je, že si ten hrozitánský zářez uvědomili až po Rubialesově kroku.
valloire
13.06.2018 21:30
#
jj
X-bano-X
14.06.2018 10:11
#
Nebude to tym ze to co sa stalo vyslo na povrch az na Rubialesovej tlacovke? ty hlavo
Falcon773
13.06.2018 21:40
#
mickey mouse
14.06.2018 00:07
#
Raul=Real
14.06.2018 08:48
#
taws
13.06.2018 15:31
#
Tak teď by mohl Lopetegui oznámit Hierra jako svýho novýho asistenta v Realu
JarousFCB
13.06.2018 16:21
#
janinho
13.06.2018 16:40
#
kludne sportoveho riaditela nech je sranda...
Obr Koloděj
13.06.2018 18:51
#
stas87
13.06.2018 15:32
#
Nedalo sa to udrzat este aspon tyzden ci desat dni v tajnosti a oznamit dohodu pred druhym zapasom v skupine? Je to dost cudne, ze dva dny pred startom sa to objavi vonku.
Greny
13.06.2018 15:53
#
no od Pereze a Realu to bylo minimalne dost nestastne kdyz to uz vedeli nekolik dni
ginepri
13.06.2018 15:33
#
Adrian Monk?
LFC.till.i.die
13.06.2018 17:44
#
Monk by hral iba s 10 hracmi, symetricky usporiadanymi
Fernando_Torres
13.06.2018 16:28
#
to je klaun jestli se necítí zrazen, tak proč ho sakra odvolal?
pedro-pedro
13.06.2018 16:32
#
tohle určitě vnese klid a pohodu do mužstva
Ka.Hn
13.06.2018 16:32
#
Tak kdy oznami, ze Hierro bude asistentem Lopeteguiovi?
janinho
13.06.2018 17:14
#
tym, ze Lopeteguiho zvaz prepustil usetril Realu 2 mil. eur...

Perez, nebud lakomec a posli na zvaz aspon 2-3 flase dobreho vinka po 100 evry.
smazaný uživatel
13.06.2018 17:20
#
Ale nechápu, proč to Peréz oznámil 2 dny před začátkem MS? Vždyt to je totální kravina. On ho asi fakt chtěl co nejdřív do Realu, aby už řešili přestupy. Jen aby to Loupetegue nepoznamenalo, že přišel o šanci trénovat na MS.
janinho
13.06.2018 19:25
#
tak perez ma na starosti v prvom rade real a nie spanielsku repre...
ale ja proste nerozumiem preco sa z toho robi taka velka vec... je to nestastne nacasovanie, ale ved snad nato tam tie klauzuly v zmluvach su... keby teraz na MS skoncili v skupine posledni tak by ho ten prezident zvazu vyjebal po MS bez mihnutia oka a on by prisiel o moznost trenovat Real. to by bolo v com ine? ved dnes sa zo vsetkych tych zmluv vo futbale dodrzi max. 5% a to som mozno este prehnal.

ak chcel zvaz potrestat v prvom rade lopeteguiho tak sa im to nepodarilo, lebo na toto najviac doplati repre. ja neviem preco by mal byt taky problem ze by hraci vedeli ze po MS ide k Realu. ak by to bola Barcelona tak mi to ABSOLUTNE nevadi. jasne ze pokial by teraz postavil v zaklade nacha miesto piqueho tak by to bolo velmi podozrive, ale riskoval by svoju vlastnu povest.
mali ho normalne nechat odtrenovat MS, potom si rukou poutierat spotenu prdel a podat mu ju na znak zmierenia a good bye. tymto si zvaz strelil riadne komicky vlastny gol. ano, vo futbale je mozne vsetko aj to ze netrener Hierro vyhra MS, ale velke sance tomu nedavam.
smazaný uživatel
14.06.2018 09:25
#
Tak jasné máš pravdu. Ale takto Peréz pripravil Loupeteguia o MS, ktoré mohol klúdne vyhrat. Inak ja fandím hlavne Portugalsku, takže pre mna super zpráva, teraz Španieli budu rozhodeny a Portugalsko by zajtra mohlo vyhrat.
janinho
14.06.2018 10:18
#
pripravil, ale pochybujem ze to takto chcel aj Perez... ten prezident zvazu bude asi trosku precitliveny. co uz.
smazaný uživatel
14.06.2018 11:44
#
Ten prezident zvazu je kkt.
meezy5
13.06.2018 17:49
#
Proc nevzali napr marcose alonsa ?
Seydou Doumbia
14.06.2018 22:26
#
ono je celkově divné že trenér bude hrát na ms s týmem, který si vlastně nevybral...protože třeba Hierro by Alonsa vzal...kdoví
Liquid
13.06.2018 18:05
#
Odkud je tento rozklad řízen? Odvolat trenéra jen proto, že podepsal smlouvu s angažmá po MS můžou udělat jen úplní vypatlaní kreténi.
Abner
13.06.2018 18:17
#
No on najprv podpísal zmluvu, resp. jej predĺženie, do roku 2020 s RFEF 22.5.2018!
Ani oženiť sa nemôžeš druhýkrát, pokiaľ nie si rozvedený.
Liquid
13.06.2018 18:21
#
ok no a proto ho odlováme těsně před MS když měsíce či roky tu repre na to připravuje, musí se přeci sledovat vyšší zájem, takovýto zásah do týmu těsně před MS, když ještě navíc ten trenér od L spoustu z nich pak povede v Realu musí být pro hráče těžký či aspoň zmateční
Nr.Nobody
13.06.2018 20:25
#
janinho
14.06.2018 10:19
#
to je co za prirovnanie? to hrac ked prestupuje tak musi najprv dat vypoved a az potom moze podpisat novemu klubu? tie vystupne klauzuly su podla teba na co?
X-bano-X
14.06.2018 11:23
#
Pokial nezlozis vystupnu klauzulu nemozes rokovat s hracom. S trenerom je to ine?
janinho
14.06.2018 11:31
#
do nejakych detailov sa nevyznam ani ja ani ty, ale pochybujem ze je to tak striktne ze pokym neposles na ucet miliony tak sa s agentom hraca/trenera nemozes bavit. potom ak by si sa nedohodol s hracom tak ti to budu posielat naspat? podla mna, pokial je jasny zaujem aktivovat klauzulu tak s tym asi az taky problem nie je.

ale pokial sa mylim tak nech kludne real dostane pokutu a mendesovi zoberu licenciu. u toho portugalskeho maga ma uz neprekvapi fakt nic.
X-bano-X
14.06.2018 13:09
#
No prave tu bol tem problem ze o nejakom jasnom zaujme sa zvaz tj. Zamestnavatel dozvedel 5 minut pred tlacovkou kde to bolo oznamene. To mi pride problematicke. To ze ho chcel Real vykupit je legitomna vec, to ako to spravil a hlavne kedy to oznamil uz nie.
janinho
14.06.2018 13:16
#
to uz je o komunikacii... tam je chyba na strane vsetkych zucastnenych (real, lopetegui, jeho agent aj zvaz). ja som niekde cital (dokonca asi tu na EF), ze oni o tom zaujme vedeli a aj rokovali. presne info sa my aj tak nikdy nedozvieme.

ide len o to, ze za tej situacie ktora nastala ci prez.zvazu urobil to najlepsie pre spa.repre co mohol. podla mna urobil to najhorsie co mohol a teraz sa moze modlit za dobry vysledok inak si to odsere hlavne on. ak spanieli urobia medailu tak bude za frajera... uvidime.
X-bano-X
14.06.2018 13:28
#
JM tu postoval clanok kde boli vysvetlene dost jasne postoje prezidenta zvazu. A ak Rubiales takto jasne deklaruje svoje postoje, iba blbec resp. clovek ktoremu na nejakom vystupeni Spanielska na MS vobec nezalezi spravi to co spravil Perez s Lopeteguim. Tot moj nazor.
janinho
14.06.2018 13:41
#
prezident by mal v prvom rade mysliet na to co je najlepsie pre repre a za danej situacie to co spravil rozhodne najlepsie pre repre nebolo. tak jak ja asi nezmenim tvoj nazor (ani sa o to nesnazim), tak ty v tomto nezmenis moj. a ak na MS vyhoria, tak si rubiales moze svoje postoje zaramovat nad postel a potlakpkavat sa...

nerad sem pcham politiku, ale pripomina mi to Sulika pred X rokmi ked Ficovi (za vydatnej pomoci Dzurindu) odovzdal vladu ale on sa citil ako spravnak, lebo nehlasoval za euroval...
X-bano-X
14.06.2018 13:54
#
Podla mna su nejake hranice. Co by bolo tym dovodom kedy by ho mal odvolat? Zistenie ze berie drogy? Fotky z nejakej party so stetkami? Ziadna ucta voci svojmu zamestnavatelovi, kde aj nejaky 24 rocny fagan z Realu vie o buducnosti ich zamestnanca skor ano jeho priamy sef? Rubiales jasne povedal ze zvaz musi byt viac ako Barcelona ci Real. Ale zda sa ze niekomu tieto nove pomery este nedosli a stale si mysli ze zvaz je jeho predlzena ruka.......inak mne sa.tato zasadovost paci a pacila by sa mi aj v pripade ak by sa jednalo o Barcelonu. Proste nejake jasne pravidla musia byt stanovene. Inak Rubiales ak by sa chcel sprabat voci Realu ako urazene decko, ma nespocet moznosti ako to dost realne docielit.
janinho
14.06.2018 14:01
#
dovod? napr. to ze si neplni to co ma. pokial sa pocas sustredenia a pocas MS naplno venoval repre tak neviem preco by nemal dokoncit turnaj...

o vysedkoch jeho zasadovovsti si povieme po MS... ale velmi rad sa ti pripomeniem pri prvom skandale ktory by nahodou jedneho dna Rubialesovi prisili. zatial k tomu nemam co dodat.
X-bano-X
14.06.2018 14:12
#
Ok.
valloire
14.06.2018 20:07
#
Ve Španělsku ale byly kluby vždycky víc než svaz.
X-bano-X
14.06.2018 23:22
#
Nová doba.
valloire
15.06.2018 16:31
#
ani ne jak vidíš
X-bano-X
15.06.2018 16:57
#
No nevidím Sketa si musela pobaliť a hybaj k svojim
valloire
15.06.2018 17:21
#
Co to meleš? Real je víc než svaz.
X-bano-X
15.06.2018 17:23
#
To máš zažité od pôsobenia pána F. Nová doba, nová doba.
valloire
15.06.2018 17:47
#
ani ne jak vidíš
Abner
14.06.2018 12:55
#
Ja som písal o trénerovi, nie o hráčoch.
Lopetegui predlĺžil pred 3 týždňami, v čase keď nikto netušil, že Zidane skončí v Reale po víťaznom finále / ani ako dopadne finále nebolo isté/ so zväzom do roku 2020.
Vôbec netuším, či mal výstupnú klauzulu...veď Zidanov krok nikto nepredpokladal.
A koniec koncov, Calle Ramón y Cajal, 28232 Las Rozas, Madrid je podľa mňa skvelá adresa.
Je vecou názoru, či je Avenida de Concha Espina 1 adresa lepšia.
janinho
14.06.2018 13:05
#
tam by som nevidel velky rozdiel ci je to hrac alebo trener. a o tej klauzule sa pisalo viackrat, dokonca si robili z prezidenta zvazu srandu ze realu za trest usetril 2 mil. eur...

tak pre lopeteguiho to asi nebolo lahke rozhodovanie, ale v reale zacinal ako trener, aj tam tusim hraval a taka sanca sa mu uz naskytnut nemusela. aj ked nie je vylucene ze sa po pol roku bude pakovat, ale real je real.
Abner
14.06.2018 13:09
#
OK...takto to môžeme uzavrieť.
Len príde také, no...tie klauzuly, opcie...ja neviem. Už je to len biznis.
janinho
14.06.2018 13:13
#
jasne. ja chapem aj toho prezidenta zvazu ze bol najebany ale trosku sa nad to povznesiem ked uz. jasne by som povedal ze sa mi to nepaci ale urcite by som ho nechal dokoucovat MS a potom zobral od realu 2 mil. a dal ich na mladez alebo na charitu (ked uz sa chvalil ze maju v rezerve 20 mil. eur a nie su odkazani na 2 mil. od realu)...

takto mi to prislo ako ked sa decko urazi ze si ho niekto nevybral na ulici do timu. v takej pozicii musi byt clovek hlavne diplomat .
Abner
14.06.2018 13:22
#
Už som chcel končiť, ale...
Podľa mňa, je táto varianta, ako to je teraz, najlepšia.
Hierro je od fachu, legenda repre aj Realu.
A Lopetegui sa teda môže sústrediť na prácu v Reale, veď po MS by to bolo hektické a naozaj predpokladám, že by bol mysľou viac tam.
Sedenie na dvoch stoličkách nepovažujem za dobré.
janinho
14.06.2018 13:35
#
ja tebe ani nikomu nazor neberiem...
ale Hierro trenoval zatial iba rok v Oviede (aj to som sa dozvedel az dneska rano) , takze pokial ten tim na niecom pracoval 2 roky tak zmenit trenera 2 dni pred 1.zapasom, detto za niekoho kto nema takmer ziadne skusenosti je podla mna dost nestastne. tak ci tak budu musiet asi hrat taktiku ako pod lopeteguim, lebo aby teraz hierro prisiel s nejakym uplne novym rozostavenim, inym stylom hry, branenie standardiek a pod. tak to sa na tie zapasy vobec nemusia ani prezliekat.
Conte tiez mal podpisanu chelsea a trenoval talianov na ME a nemam pocit ze by sa tam nesustredil na to na co mal. hraci aj treneri su profesionali, myslim ze v tomto by sa na tejto urovni uz mali vediet kontrolovat.
Abner
14.06.2018 14:04
#
Tak Hierro niečo odohral, zažil atmosféru veľkých podujatí a zápasov, pozná šatne od Old Trafford po Lužniki...niečo hádam obkukal od Beenhakkera, del Bosqua, Capella, Hiddinka, Heynckesa...
Ale uvidíme...s úplne novým systémom určite nepríde...to sa nedá dva dni pred MS.
janinho
14.06.2018 14:09
#
Maradona tiez...

toto prosim brat s nadsazkou... neporovnavam mentalnu uroven Diega a Fernanda
Abner
14.06.2018 14:17
#
Iste, to že bol dobrý hráč,vôbec automaticky neznamená, že bude dobrý tréner...a opačne.
Dobrý tréner nemusel hrať na najvyššej úrovni.
Mourinho začal tak, že prekladal Bobby Robsonovi.
janinho
14.06.2018 14:24
#
no akoze nevsadil by som si na spanielov ani euro ale kader maju (az na ten utok) prvotriedny a futbal nie je matematika, takze mozne je vsetko.
ked zizou moze mat za 2 a pol roka trenovania na najvyssej urovni 3 ligy majstrov tak hierro ktory ma ledva urobenu trenersku licenciu a vacsinu casu po aktivnej cinnosti stravil ako funkcionar moze ziskat titul MS

a akurat minule som si na neho spomenul pri videu kde casillas si pamata skoro vsetky vysledky svojich zapasov a hierro si nepamata ani hovno
https://www.youtube.com/watch?v=CvUgnADzi_E

su videa ktore su vtipne aj po sty krat. ako napr. balotelli s rozlisovakom, coentrao na striedacke, jak dudek vyjebal so saviolom ohladom striedania...
Obr Koloděj
13.06.2018 18:52
#
Counter
13.06.2018 19:14
#
Jde spíš o to, že to všecko udělal za jejich zády, s takovou se pak nemůžeš těšit velké důvěře. Je to podle mého špatné rozhodnutí, ale odůvodnitelné.
Atlético de Madrid
14.06.2018 00:09
#


Souhlas, ja to naprosto chapu.
X-bano-X
14.06.2018 10:13
#
-Carles-
14.06.2018 13:12
#
Dody10
14.06.2018 14:24
#
LAM
13.06.2018 20:13
#
Tady je samozřejmě za debila Lopetegui.Vyjedná si za zády svazu smlouvu s Realem a oznámí to 3dny před turnajem S tim že svazu to řekne jen těsně před tim oznámení.

Tohle prostě naprosdá debilita a vůbec se svazu nedivim,že ho chtěli odvolat.Tohle se prostě mělo řešit až po šampionátu,kdy by to tým nijak nenarušilo.
Kokesh
14.06.2018 09:37
#
Jako co, myslis ze se nebude mezi sampionatem prestupovat? Podepisovat novy treneri nebo hraci? Ty vole jak jde do Real tak maji vsichni jasno.

Odvolani narusilo chod tymu, ne nejaky podepsani smlouvy Realu ty komiku.
r3
13.06.2018 21:13
#
Udajne je za tym Soros.
Liquid
14.06.2018 00:18
#
vůbec bych se nedivil, je to hrozná maďarská svině, i on stojí za Kosovem
r3
14.06.2018 12:07
#
Udajne uz pocas Bitky na Kosovom poli vsetko reziroval spoza opony
Obr Koloděj
13.06.2018 18:57
#
Doufám, že na MS vyhoří a nepostoupí ani ze skupiny Tohle se nedělá.
Assarhaddon
13.06.2018 20:00
#
Budem stručný:
v ťažkých a krvavých bojoch,
pokoria Rusko, Chorvátsko i Kolumbiu,
Bohovia im však Niké skryjú..
Posledni Kovboj
13.06.2018 20:45
#
Asshardon
Godbless
13.06.2018 20:07
#
OT: Není tu nějaká sekce sázení na Mistroství světa?
Greny
13.06.2018 20:31
#
Jinak ten Lopetegui mel smlouvu do kdy?nebo mel vykupku?
jiri - fcb
13.06.2018 20:55
#
Řeší se tady kde co, ale nikdo ještě nepoložil tu nejdůležitější otázku - co na to kapitán kapitánů?
Kokesh
13.06.2018 21:18
#
I ty, Jirko? To potesi.

Ale abych odpovedel na tvou otazku, pry se za nej postavil, aby zustal. Tak jako respektovany Iniesta a dalsi. Bohuzel si jeden mesic jmenovany vul chtel neco dokazat....
jiri - fcb
13.06.2018 21:40
#
Nedělej se - to nepotěší.
Kokesh
13.06.2018 21:14
#
Spanish Football Federation removed their 1st announcement about Lopetegui signing for Real Madrid from their official website:

It said: "The RFEF has been at all times in contact with Real Madrid and the negotiations of our coach with his future team,"

Added the "deleted announcement" - "The RFEF wishes best luck to Julen Lopetegui in his new stage and asks for utmost respect to maintain normality on the National team before their debut vs Portugal"

Then the official announcement was edited to "The RFEF decided to untying with Julen Lopetegui after the Spanish games ends in Russia, The RFEF will receive the clause of the current coach of Spanish NT to be able to sign with Real Madrid"
imp
14.06.2018 11:42
#
Nerikam, ze to tak bylo, ale Rubiales motivovanej cistou malichernosti kvuli tomu, ze Lopetegui prchnul nekolik tydnu po podepsani novyho kontraktu, by me vubec neprekvapil.
cristiano.K.
13.06.2018 22:25
#
Bylo několik možností, jak to vyřešit. Představitelé Realu mohl říct máme vybráno, ale oznámíme jméno po MS........jasně, že by se rozjelo šílené množství spekulací a možná by to i prasklo, ale vždyt nikdo nečekal, že se stane trenérem ani sázkovky.

Nebo to nemuseli říkat vůbec a oznámit po MS, nikoho by to nebolelo.
janinho
14.06.2018 11:36
#
mozes si byt isty ze by to prasklo (navyse ked je jeho agentom vazne Mendes) a na pokoji jeho praci pri repre by to isto nepridalo.

ja to napr. za taky problem nepovazujem a za seba hovorim ze ak by trener Spanieska po MS mal ist do Barcelony tak mi je to uplne jedno. nechapem co sa tu z toho urobil zase taky hon na carodejnice...
ale tak, vyzera to tak, ze keby to nebol real ale nejaky iny tim, tak by sa to tak neriesilo.

uz je mi to jedno. prezident zvazu realu usetril 2 mil. eur a trener bude pri kormidle skor. a popri tom vyrazne znizil sance svojho timu na MS, aj ked dnes uz je mozne vsetko, aj to ze Hierro pojde domov so zlatou medailou ale ak vypadnu v skupine, tak hlavny vinnik bude podla mna na zvaze, nie na stadione Santiaga Bernabeua.
valloire
14.06.2018 20:11
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.