Slavia chystá Strahov na poslední kolo, kapacita bude 12.300 míst

19.05.2017 16:48 - Aktuality
 
Slavia Praha připravuje stadion na Strahově na poslední 30. ligové kolo s Brnem, které za týden v sobotu kvůli koncertům nebude moci odehrát v Edenu. Na zastaralém stadionu Evžena Rošického probíhají úklidové práce tak, aby splňoval základní parametry. Z bezpečnostních důvodů budou horní patra hlediště na třech tribunách uzavřena a kapacita bude z devatenácti tisíc snížena na 12.300 míst.

"Momentálně probíhají zejména intenzivní uklízecí práce, aby naši fanoušci našli při zápase s Brnem na stadionu aspoň základní komfort, i když s Edenem to bude pravděpodobně neporovnatelné. Musíme řešit věci jako jsou stánky s občerstvením, toalety, ozvučení, LED obrazovku a další," řekl ČTK tiskový mluvčí Slavie Michal Býček.

Ligový fotbal se vrátí na Strahov poprvé od podzimu 2011, kdy tam hrála v době rekonstrukce Julisky Dukla. Nyní stadion využívají k tréninkům reprezentace, rozhodčí a atleti z Vysokoškolského sportovního centra.

Hlediště má kapacitu 19.032, tak vysoká návštěva ale při zápase s Brnem z bezpečnostních důvodů dorazit nemůže. "Budou uzavřeny horní sektory na tribunách kromě té hlavní - na severní, jižní a východní tribuně. Kapacita bude z bezpečnostních důvodu snížena na 12.300 diváků," podotkl Býček.

Pro současné permanentkáře je vyhrazeno 5500 lístků, dalších 3800 míst zaberou slávistická mládež, hráči A-týmu, legendy, partneři kluby či novináři a sektor hostů. Zbývající kapacita 3000 míst je určená přednostně pro majitele permanentek na další sezonu.

Slávisté se vrátí na Strahov po devíti letech, na stadionu Evžena Rošického hráli ligový zápas naposledy v dubnu 2008 proti Žižkovu (0:3), na poslední kolo s Jabloncem, po němž oslavili titul, se přesunuli do nově zrekonstruovaného Edenu.

Nyní mohou pro změnu získat mistrovský primát na Strahově. Dva zápasy před koncem probíhajícího ročníku mají Pražané v čele tabulky dvoubodový náskok před druhou Plzní, a pokud v sobotu nevyhrají v Mladé Boleslavi a zároveň Viktoria neztratí body v Brně, rozhodne se až v posledním kole.

"Já si myslím, že to boj o titul neovlivní. Je to domácí zápas, troufnu si tvrdit, že bude vyprodáno. Věřím, že se tam budeme cítit jako doma," řekl záložník Antonín Barák. "Je to realita. Nebudeme to vnímat, fanoušci stejně přijedou a poženou nás, ať to bude kdekoliv. Neovlivní nás to, abychom podali špatný výkon," dodal trenér Jaroslav Šilhavý.

Stav hrací plochy by měl být v pořádku. "Trávník je v perfektním stavu, ostatně na stadionu často trénuje i česká reprezentace. Před samotným zápasem bude mít A-tým na Strahově několik tréninků," řekl Býček.

"Budeme se tam stěhovat na začátku příštího týdne a budeme tam chvíli trénovat. Doufám, že to neovlivní vůbec nic. Ale stát se to může. Jsme zvyklí být tady v Edenu, je to jiný stadion. Uvidíme. Taky nevím, co od toho čekat," doplnil záložník Jaromír Zmrhal.

Stadion v Edenu v dubnu převzal majitel klubu čínská společnost CEFC. Předešlý vlastník vršovické arény ale na termíny v závěru sezony nasmlouval koncerty Depeche Mode a kapely Rammstein, a proto se Slavia musí stěhovat.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3636
Komentáře (208 / 0 nových)
PUERTA4ever
19.05.2017 16:50
#
db18
19.05.2017 16:50
#
Když má někdo teda permici na letošek a už i na příští sezonu, tak si může koupit dva lístky?
PUERTA4ever
19.05.2017 16:53
#
tak je kkt a neví co s prachama
zelda
19.05.2017 17:08
#
to, že ty nemáš co do huby, kromě taťky doma, neznamená, že ostatní mají stejnej problém
scarp
19.05.2017 18:23
#
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 19:00
#
El Campeon
19.05.2017 19:24
#
F.Torres
19.05.2017 21:42
#
Uwe háže buly
19.05.2017 21:45
#
Coubertin
19.05.2017 23:52
#
>vyřazen z kádru<
20.05.2017 08:23
#
Bayernista18
20.05.2017 08:25
#
Kubajs888
19.05.2017 16:51
#
Kdyby přitom dali dohromady i ten Strahovský "gigant" taková škoda už několik let jen chátrá...
20DollarsInMyPocket
19.05.2017 16:53
#
Jako že by se celý ligový kolo mohlo odehrát současně na jednom stadionu? To není špatnej nápad
KingMaster13
19.05.2017 16:56
#
djourou
19.05.2017 17:20
#
ondrasch77
19.05.2017 17:20
#
pawelFCB
19.05.2017 17:22
#
DeformFCB
19.05.2017 17:29
#
Na to není dost policajtů a nasazovat armádu je v našem případě jako plivnutí na kamna.
ratusek
19.05.2017 18:01
#
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 19:00
#
KingMaster13
19.05.2017 20:09
#
andrew96
19.05.2017 18:46
#
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 19:00
#
frank
19.05.2017 19:17
#
El Campeon
19.05.2017 19:25
#
sima.vok
19.05.2017 21:05
#
Bayernista18
20.05.2017 08:25
#
Kubajs888
20.05.2017 09:45
#
Kubajs888
20.05.2017 09:46
#
jistě, že to bylo myšlené hlavně jako národní stadión
db18
19.05.2017 17:00
#
Sparta by měla údržbu zadarmo...
Uwe háže buly
19.05.2017 21:46
#
Jaká škoda? k čemu by to asi tak bylo?
dinss
19.05.2017 21:51
#
Měli z toho udělat národní stadion (nejen pro fotbal) ale přece se nebudou vyhazovat prachy Mírovi do kapsy co?
Kubajs888
20.05.2017 09:45
#
Mr.Mike
19.05.2017 23:11
#
trevor
19.05.2017 16:53
#
Depeche Mode
Nebelung
19.05.2017 16:54
#
A fanoušci Zbrojovky se budou dívat jen v televizi?
Kang & Kodos
19.05.2017 16:56
#
Ty jim budou pomáhat. Díky Lužánkám ví, jak dostat tu strahovskou ruinu do provozu.
Nebelung
19.05.2017 17:49
#
Narážel jsem na ty počty v pátém odstavci.
Nebelung
19.05.2017 17:52
#
Buď jsem blbec a toho "sektor hostů" jsem si nevšiml, nebo to tam předtím nebylo. Nevylučuji ani jednu možnost.
fenixLFC
19.05.2017 20:09
#
KingMaster13
19.05.2017 20:11
#
Coubertin
19.05.2017 23:53
#
Bayernista18
20.05.2017 08:25
#
Kang & Kodos
19.05.2017 16:54
#
KingMaster13
19.05.2017 16:57
#
Proč proboha tak málo? To nemohou otevřít i to horní patro? Zájem o to utkání je poměrně velkej
johanisimo
19.05.2017 17:46
#
Protože Strahov je v tak dezolátním stavu, že můžou být vůbec rádi že tam hrají. Kdyby se to naplnilo tak to možná spadne.
KingMaster13
19.05.2017 17:55
#
Starej Eden pamatuju ještě v takovým stavu, že tam museli lidi sedět na lešení a problém v tom nebyl Ale jo zchátral asi
BRIT94
19.05.2017 16:59
#
budou oslavovat druhe misto
Nr.Nobody
19.05.2017 17:05
#
Tolik zklamanych lidi na jednom miste.
ondrasch77
19.05.2017 17:21
#
Coubertin
19.05.2017 17:32
#
db18
19.05.2017 17:35
#
Diskozvíře
19.05.2017 18:30
#
TheMally11
19.05.2017 19:32
#
Ono se nebude hrát na Lužánkách ale ...
fenixLFC
19.05.2017 20:10
#
Mr.Mike
19.05.2017 23:12
#
Bayernista18
20.05.2017 08:25
#
Puskas
20.05.2017 08:33
#
A když ze vzteku rozbijí sedačky, nebudou tak rozbíjet vlastní stadion.
Greny
19.05.2017 17:08
#
Stejne je ta liga ovlivnena misto Slavie s Uhrinem jsme ji chytli se Silhavym v top forme a poté misto do Edenu musime na Strahov
Nr.Nobody
19.05.2017 17:17
#
wtf?
DeformFCB
19.05.2017 17:28
#
OT: 17:12 Sparta musí zaplatit pokutu za fanoušky
Pražská Sparta musí kvůli nevhodnému chování fanoušků v ligových zápasech v Příbrami a s Libercem zaplatit 75 tisíc korun. Pokutu ve výši 50 tisíc korun dostal od disciplinární komise kvůli porušení povinností pořádajícího celku i středočeský klub. Fanoušci Sparty se podle disciplinárky před čtyřmi týdny v utkání 26. kola nejvyšší soutěže v Příbrami provinili skandováním "Jude, Slavie" a v následujícím domácím duelu s Libercem pokřikem "cikáne" na adresu bývalého reprezentačního útočníka Milana Baroše. Letenský celek byl kvůli příznivcům potrestán už poněkolikáté v sezoně. Mimo jiné musela Sparta po derby stejně jako Slavia zaplatit 120 tisíc a po zápasu s mistrovskou Plzní ocenila disciplinární komise urážlivé pokřiky fanoušků Sparty na 60 tisíc korun. (ČTK)

WTF?
Za chvíli se bude platit za každýho vola a čůráka.
Coubertin
19.05.2017 17:35
#
To s tim barosem je maximalne divny, protoze uz samotny oznaceni cikan neni svym zpusobem negativni ne? navic Baros se cikanem neciti byt ne? A pokud nahodou jo, tak by to bylo v poradku. Pokud by volali na krejciho belochu, na konateho cernochu a na cikanskyho hrace cikane, tak co je na tom rasistickyho?
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 19:04
#
"cikan" je pro cigana urazlivy stejne jako pro cernocha "nigger" nebo pro belocha "bila huba"...
Mou
19.05.2017 19:49
#
jasně. A proto se negři sami oslovujou "nigga"
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 20:19
#
paneboze co sem chodi za kokutky. si nejdriv vo tom neco precti.
Mou
19.05.2017 20:39
#
Tak jo. Jasný, ty čuráčku . Si je místo knih třeba někdy poslechni, ty knihomole :: facepalm::
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 20:52
#
curacka mas mezi svejma kurecima stehynkama chcipacku. to slovo se vzalo vod dob vozeni votroku ze zapadni afriky - niger a nigerie. to ze si tak rikaj mezi sebou je jejich pravo a kolorit. pro vostatni je to "n-word" kery se nerika.
Mou
19.05.2017 21:21
#
Žjova, tak teď jsi mě rozbrečel. Na to, abys mě urazil nemáš kapacitu, Pinďo, tak ji ani nemusíš plýtvat. Pro ostatní je to n-word, který se neříká, zejména protože předposranost a přehnaná politická korektnost dnešní doby. Neříká se to teda zejména do kamery, protože to zavání žalobama lidskoprávně hnutých jedinců a spolků, ale to je asi tak všechno. Mezi světem z televize a tim za oknem je totiž docela rozpor. To máš jak s Českou sodou - máš dojem, že by to bylo vysílatelný idneska?
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 21:27
#
proc bych se te mel snazit rozbrecet? ses zvyklej nebo? precti si jeste jednou co sem napsal na zacatku a jak smysluplne si na me zareagoval. pokud mas ty tu kapacitu tak by te to melo trknout. no a pokud ne tak sorry ale nepomuzu.
Mou
19.05.2017 21:38
#
Ne, je vidět, že se snažíš, tak jsem ti jen poradil, že nemá smysl abys plýtval už tak omezenou mozkovou kapacitou, protože nemáš nazbyt. Já zareagoval perfektně k tématu, že ty tomu nerozumíš, protože platí "chytrému napověz, hloupého kopni" je mi jasný a nic jinýho jsem od tebe ani nečekal. Jenže tebe bych evidentně musel ukopat a to mam fakt lepší věci na práci. Tak čusbus, Waldo.
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 21:45
#
hej to s tou kapacitou je dobry. dlouho na tom delam.
ale kdyz napisu ze cernochy urazi slovo nigger a ty vodpovis ze ne protoze si tak rikaj sami...
ja vo voze a ty vo koze no. tak dobrou mou.
didosh
20.05.2017 12:53
#
A není to třeba odvozené od španělského slova černý?
WinohradyGang-OG187
20.05.2017 13:23
#
prapuvod je v latine.
didosh
21.05.2017 12:05
#
Aha
Kang & Kodos
19.05.2017 21:38
#
Tomas Eybl
19.05.2017 21:24
#
Jo, takže "irský katolík" je u tebe n-word? http://tapnewswire.com/wp-content/uploads/2016/04/Irish-Slaves-1.jpg
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 21:32
#
a co to ma spolecnyho s tim ze slovo "negr" je urazka pro cernocha? pokud by se u tech iru vzilo nazyvat je "zrzavejma mrsinama" asi by dneska existovalo "i-word.
Tomas Eybl
19.05.2017 21:36
#
Jestli to nevíš, tak u románských jazyků (španělština, italština) se černá barva řekne negro. To bychom pak my nesměli říkat "černoši". Jsi útlocitka, stejně jako politicky korektní žurnalisté.
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 21:48
#
a podle ceho myslis ze anglicani a dalsi pojmenovali pobrezi zapadni afriky? ja nejsem korektni jenom nejsem rasista. mozna i proto ze nejsem bilej.
martin8
19.05.2017 22:11
#
Ty vole Říct černochovi negr není rasismus. Vždycky když si nějákej černoch na tohle stěžuje, že to je rasismus, tak bych mu nejradši ukázal opravdovej rasismus, aby držel pysk a neotravoval s takovejma blbostma.
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 22:44
#
treba protoze bili bicovany na lodich a v americe sikanovany a vrazdeny?
martin8
19.05.2017 22:49
#
Ano. Tenkrát to byl opravdu rasismus. Rasismus není, že někoho nějak nazýváš.
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 22:55
#
to ze nekoho nazyvas slovem kery v historii budilo strach slzy a utrpeni je proste rasismus.
martin8
20.05.2017 06:34
#
Žádný slovo nebudilo strach, slzy a utrpení. Strach, slzy a utrpení budili lidé, kteří utlačovali jinou rasu.
WinohradyGang-OG187
20.05.2017 12:16
#
budilo strach v tom smyslu ze vedeli co pride...
martin8
20.05.2017 13:22
#
Ale to neznamená, že jeho použití je rasismus. Je strašný kam se význam tohodle slova snaží posunout média se "sluníčkáři" a podobnými pomatenci. Strašná útlocitnost, aby se nám někdo nerozplakal, že mu někdo řekl negr. beeeee
WinohradyGang-OG187
20.05.2017 13:29
#
samozrejme ze to je rasismus. kdyz reknes cernochovi "hej ty cernej" tak je to jenom urazka ale "negr" je proste rasisticky kvuli ty historii vo kery se celou dobu bavim.
martin8
20.05.2017 17:56
#
Prostě není, no. Tečka.
WinohradyGang-OG187
20.05.2017 18:56
#
ve tvym svete. tri tecky.
martin8
20.05.2017 19:00
#
V mém světě a v normálním světě není. V tvym světě, ve světě médii a růžovejch pomatenců je. Nemáte šanci.
WinohradyGang-OG187
20.05.2017 20:54
#
hele jako ja se taky vobcas nasiram jakmedia masirujou a delaj z komara velblouda ale tady prece nejde vo to jak se k tomu stavej bily. de vo to jak to cejtej barevny. chapes?
nedavno tu byl clanek jak nakej bosnak z lazia v rozhovoru rek vo rudigerovi ze jeste nedavno prodaval pasky... samozrejme se vo tom zaclo psat jako vo rasismu. v tomhle rasismus nevidim a taky ze to vysumelo rudiger taky nic. ale to je furt neco jinyho nez kdyz reknes cernochovi ze je negr. schvalne nakyho chyt na vaclavaku a uvidis co se ti stane.
martin8
20.05.2017 21:44
#
Ale tady nejde o to jak to cejtěj barevný. Rasismus je termín, kterej má jasný význam a nikdo ho nemůže posouvat. To, že se to označení černochům nelíbí, neznamená, že je to rasismus, chápeš?
A myslím, že pokud by se něco černochovi na tom negrovi nelíbilo a dal by mi to nepatřičně najevo, tak by se stalo něco jemu.
hraju_nahej
19.05.2017 23:19
#
Zajímalo by mě, jakej by si na to měl názor, být černej :)
Mou
20.05.2017 00:43
#
Představ si, že i v roce 2017 jsou kraje světa, kde se z tvý bílý prdele neposerou. Ba, že neposerou, dokonce by ji tam nejradši vůbec neviděli! Já tam, představ si, byl a rasismus koštval tejden co tejden. Rasismus kurva je, že (čistě, jen a pouze!) na základě barvy kůže tvýho ksichtu ti odmítnou služby, s kterýma u místních problém neni. TO je rasismus. To, o čem je řeč tady jsou jen breky serženta Butthurta.
martin8
20.05.2017 06:30
#
WinohradyGang-OG187
20.05.2017 12:24
#
to vo cem tocis ty je diskriminacni rasismus v praxi. ja se bavim vo verbalnim rasismu. vo rasismu ve smyslu ponizovani pripominanim historie. jestli to podle tebe neexistuje nebo hur jestli se ti to zda normalni tak neni vo cem ty "neonacisticka postavicko"... super nalepka ne?
Mou
20.05.2017 20:13
#
Verbální rasismus?? Ou em dží . Ne. Nic jako verbální rasismus skutečně neexistuje, tohle jsou jen pojmenování zjevných biologických rozdílů. Ponižování připomínáním historie by vypadalo taky úplně jinak, tohle jsou jen pojmenování zjevných vnějších znaků.
Mou
20.05.2017 20:26
#
Respektive rasismus. Rasismus nemá kladnej ani zápornej význam, jen hovoří o rozdělení lidí na rasy na základě obecných znaků, to je všechno. Už jen to, v jakých významech to slovo používáš mi říká, že máš značnej bordel v terminologii a ani tomu pořádně nerozumíš, jinak bys v tom ten bordel neměl. A takový diskuse jsou teda dycky potěškoště.
WinohradyGang-OG187
20.05.2017 21:17
#
ty si vazne neuveritelnej. tim verbalnim rasismem sem myslel to kdyz nekoho napadas slovne. jenom slovne a nic vic. rasismus v praxi znamena ze dotycnyho napadas at uz fyzicky nebo se ho snazis vsema dostupnejma prostredkama segregovat jak tomu bylo v jar. toho druhyho se svet vicemene zbavil toho prvniho bohuzel ne. a nedivim se kdyz po svete chodej lidicky jako ty.
ted k tomu tvymu kladnymu a zapornymu rasismu. existuje vopravdu jenom zapornej. vzdyt rasista neni clovek kerej se zavobira rasama ale clovek kerej povazuje vostatni rasy za meneceny. veda kera mluvi vo rozdeleni ras podle znaku se menuje antropologie.
hele dik za pobaveni a zas nekdy cau.
El Campeon
19.05.2017 20:55
#
wau
dinss
20.05.2017 11:30
#
El Campeon
19.05.2017 19:33
#
Ahá,komise zase vydělává Příště u vstupů zalepit všem huby páskou a pro jistotu i ruce za zády Rodiny s dětma by se konečně na fotbale mohli uvolnit a necítit se v permanentnim nebezpečí.
Coubertin
19.05.2017 17:38
#
"...dalších 3800 míst zaberou slávistická mládež, hráči A-týmu, legendy, partneři kluby či novináři a sektor hostů..."
tohle je fotbal pro fanousky po cesku ty vole. 5% kapacity pro hosty je 625 tzn ze 3175 je pro mladez, hrace A-tymu, legendy, partnery a novinare
db18
19.05.2017 18:00
#
Šmicer by se urazil, kdyby tam chyběl...
Doni77
19.05.2017 17:50
#
Fotbalový stadion vlastněný klubem musí v posledním kole, ve kterém bude navíc útočit na titul po X letech, ustoupit s utkáním koncertu ...
Coubertin
19.05.2017 17:53
#
Ja myslim, ze Rammstein neplanuji ty koncerty tyden dopredu, ale mohu se mylit
Rarášek
19.05.2017 17:56
#
lístky už od listopadu, nebo kdy jsme to kupovali, polibte si slavisti
rufus
19.05.2017 18:01
#
To se máš teda čím chlubit..
Rarášek
19.05.2017 18:04
#
Že sem si místo toho nekoupil permanentku?
db18
19.05.2017 18:07
#
Do Edenu jen na derby?
Rarášek
19.05.2017 19:58
#
Jebat, na Rammsteiny půjdu klidně i na smětiště.
Uwe háže buly
19.05.2017 21:52
#
tam patřej
martin8
19.05.2017 22:16
#
rufus
20.05.2017 11:50
#
KingMaster13
20.05.2017 11:54
#
db18
20.05.2017 13:04
#
Mr.Mike
19.05.2017 23:13
#
Bobřík
20.05.2017 07:42
#
Tak sis zatleskal, jak si nám to nandal a zejtra se půjdeš kouknout na super výkon Kadlece s Holkem. Gratuluju
Rarášek
20.05.2017 09:52
#
Nepůjdu .
Kang & Kodos
19.05.2017 17:55
#
Rammstein > Slavia
ondrasch77
19.05.2017 18:11
#
rozhodně!!!
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 19:05
#
rammstein = kytarova sracka zpivana ve skopcactine.
KingMaster13
19.05.2017 20:10
#
db18
19.05.2017 20:45
#
To na celé věci nic nemění...
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 20:55
#
stejne jako ze lady gaga > bayern...
db18
19.05.2017 21:12
#
Bayern Hof možná...
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 21:21
#
taky sem se vzdycky divil tem masam lidi ale popiku se rovna akorat barca real a kluby z anglie.
db18
19.05.2017 21:35
#
A podle čeho to měříš?
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 21:39
#
bayern muze mit kolik? par desitek milionu fandu po svete? gaga perry atd. bych pocital ve stovkach milionu. schvalne to zkus za domaci ukol zistit.
db18
19.05.2017 21:45
#
Koukal jsem např. na FB na lajky, kde to kromě Man. United a Realu válcuje... na youtube teda taky, ale tam je Bayern akorát za Barcou a nechává za sebou ostatní kluby...
Nihilister
19.05.2017 22:00
#
To máš teda dost debilní vkus
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 22:52
#
kdybych napsal wu tang clan tak ho to neprebije.
TheMally11
19.05.2017 19:33
#
Co to je?
Kang & Kodos
19.05.2017 19:40
#
SK Slavia Praha je český fotbalový klub z Prahy. Byl založen 2. listopadu 1892, původně jako cyklistický odbor v Praze, vzešlý z pražského vlasteneckého studentského sdružení Literární a řečnický spolek Slavia se sídlem ve Vodičkově ulici.
Mr.Mike
19.05.2017 23:13
#
uzivatel
19.05.2017 18:12
#
Tak tohle bejt slávista, tak se stydím za klub. Hlavně, že se bude koncertovat. Snad ten titul za to ani nevyhrajou. Mistr co nemuže hrát na svým stadionu, kvuli kulturní akci. Příště nebude moc nastoupit Škoda, protože pujde pomáhat někam na tržnici prodávat? Nebo Sýkora, protože půjde dělat uvaděče na koncert? Slavie i kdyby byla nejbohatší klub v čr a vyhrávala tituly, tak pořád bude takovej socka klub. Ani nechci aby to byla naše vizitka do evropy. Zlatá plzen a sparta.
messinhovic
19.05.2017 18:26
#
taky nazor, na tady mas klicenku
Ivan Bogdanov
19.05.2017 18:38
#
a zlatyho bludistakaa
uzivatel
20.05.2017 17:47
#
Nemohla by to být zlatá klíčenka s bludištákem?
Hunt
19.05.2017 18:28
#
Díky za přínosný příspěvek.
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 19:07
#
koukam ze sem zas chodej psat u15.
uzivatel
20.05.2017 17:46
#
Jo, dospělý jedinec jako ty, je štastný za to, že největší sportovní uspěch jeho klubu za poslední dekádu je degradován ekonomickou hamižností majitelů. Jako fanoušek slávie bys měl být naštvaný víc než kdo jiný a nezačínat urážet lidi, který řeknou svůj názor.
WinohradyGang-OG187
20.05.2017 17:54
#
vis vubec ze stadion NIKDY nepatril slavii? si jako myslis ze vedeni sks minulej rok pronajalo stadion na kveten kvuli zisku z pronajmu? eden vlastnily samostatny subjekty az do letosniho kvetna.
uzivatel
21.05.2017 10:48
#
No nejsem fanoušek slávie, takže tohle jsem nevěděl. Jestli to bylo ve vlastníctví soukromých subjektů a vedení slávie to nemohlo ovlivnit, tak je to už víc pochopitelný. Stejně bych z toho nebyl uplně nadšený, ale předpokládám, že ted už to patří číňanům, takže to v budoucnu bude prioritně rozhodováno ku prospěchu fotbalu. Přeci jen je to fotbalový stadion a ne kulturní centrum eden.
WinohradyGang-OG187
21.05.2017 12:01
#
tak ted to vis. proto byl tvuj prvni komentar zbytecnej. souhlas?
Coutinho10
19.05.2017 18:45
#
ajo těšim se...bude změna v Edenu nam to posledni zapasy moc vysledkove neslo...pokud se podivame na domaci vyhry za naky posledni 2 mesice, tak jsme porazili v poharu jenom Karvinou a v lize Hradec, coz je bída...a mimo Eden to celkem jde, tak věřim tomu, že na to navážeme a bude se nám jak v Bolce, tak na Strahově hrát líp a hlavně bodově to úspěšně zvládnem
WinohradyGang-OG187
19.05.2017 19:14
#
slavia musi aspon jednou ovladnout ten zmrdskej strahov. uz kvuli vodkazu Rošickýho. a taky doufam ze pristavej dost 22...
KingMaster13
19.05.2017 20:10
#
GajzkaMendyjeta
19.05.2017 18:46
#
To je ostuda
andrew96
19.05.2017 18:50
#
Du bist hier in meinem Land, meine Welle und mein Strand!
El Campeon
19.05.2017 19:38
#
Spalovač šancí
19.05.2017 19:58
#
Každý ligový tým by měl odehrát jeden domácí zápas v sezoně na Strahově
fenixLFC
19.05.2017 20:13
#
znizit pocet ucastnikov v lige sa da aj inak ako tym, ze na nich zhodis stadion
KingMaster13
19.05.2017 20:14
#
El Campeon
19.05.2017 20:57
#
>vyřazen z kádru<
20.05.2017 08:37
#
..a oni se samy odhlasej, jak Myjava u vas
Hokaido
19.05.2017 20:55
#
https://youtu.be/0kmiXscfuXw?t=217

Rosa s jakým steskem to říká, to mě fakt pobavilo.
Kang & Kodos
19.05.2017 21:39
#
Oválná pracovna jak lusk
Mr.Mike
19.05.2017 23:17
#
mě pobavilo to jak řekl že Kara není zraněnej
Snatus
19.05.2017 21:44
#
OT: Prý se oběsil David Bystroň.
Spalovač šancí
19.05.2017 22:07
#
CHING
19.05.2017 22:13
#
Skoro to vypadá, jako kdyby Paclík se Šádkem začali likvidovat svědky.
chytrejkluk
19.05.2017 22:15
#
zdroj?
db18
19.05.2017 22:16
#
Ty vole nee....
pawelFCB
19.05.2017 22:26
#
naheCZ
19.05.2017 22:29
#
nani92
19.05.2017 22:34
#
zlatá generácia ten vývoj Plzne dosť neunáša..
clovek1
19.05.2017 22:59
#
Middlesbrough
Coutinho10
19.05.2017 23:04
#
zase ?
KingMaster13
19.05.2017 23:08
#
Plzeň potřebuje před zítřkem impuls Ba ne to si dělám srandu ale je to zvláštní
Coutinho10
19.05.2017 23:13
#
no jako docela se toho bojim , že tohle jsou přesně ty impulzy, co je nakopnou ...viz Rajtoral a heroickej vykon proti Dukle, ktera je klidne mohla taky obrat, kdyby se Plzeň do nich nepustila od začátku zápasu...no proste musíme hrát my sami za sebe a na sebe a ne koukat na ne
db18
19.05.2017 23:15
#
Do Jablonce jsme se pustili taky na začátku zápasu...
Coutinho10
19.05.2017 23:18
#
to je fakt...určitá podobnost tam je, ale co si pamatuju, tak do ty doby jste takovej pořádnej nástup na jaře neměli...každopádně samozrejme to je smutna zprava, ale uz mi to prijde trochu divny
KingMaster13
19.05.2017 23:59
#
Každopádně vždy jste odehráli naplno tak 30 minut. Buď od začátku nebo na konci jste zapli
KingMaster13
19.05.2017 23:16
#
No mě to taky děsí, že budou zase jezdit po prdeli, takhle věřím, že by zase 70 minut hráli hovno a pak to posledních 20 naháněli No co je to na nás, musíme to urvat prostě my ale bude to kurva těžký
Coutinho10
19.05.2017 23:21
#
j neni na co cekat...2 kola do konce...mozna vyhoda, jak uz jsem psal je, ze nebudeme hrat v tyhle sezone uz v Edenu, kde to vysledkove posledni dobou moc neklapalo, tak verim, ze nam to muze v Bolce a na Strahove lip sedet
Greny
19.05.2017 23:18
#
Do dneska sem Te bral ode dneska ses curak a doufam ze vas oberem o body
Coutinho10
19.05.2017 23:34
#
tady bych se KingMastera13 zastal, protoze to byl mozna trochu cernej humor a asi to spatne vyznelo, ale rozhodne tim neni myslenej nejakej utok, vysmech nebo neco podobnyho...je to dalsi pohroma pro náš fotbal a chtelo by se nad tim nejak zamyslet, protoze taky mi prijde, ze toho je uz nak moc behem chvilky...melo by se zacit neco delat, jinak se bojim, ze budou dalsi
KingMaster13
19.05.2017 23:45
#
Ani černej humor to nebyl, spíš myšleno jako lehká sranda A přesně jak říkáš nepřijde mi úplně normální, že přijdou o život 2 fotbalisté z 1 týmu, kteří spolu kdysi váleli během cca 14 dnů. Pohroma pro náš fotbal to pochopitelně je. Je to smutný když legendy odcházejí
Coutinho10
19.05.2017 23:47
#
KingMaster13
19.05.2017 23:35
#
To je na mě ta reakce?
db18
19.05.2017 23:39
#
...a divíš se? Fotbalista umře, a ty se staráš o to, že hráči Viktorky kvůli tomu budou jezdit po prdeli a vy si oslavíte titul s jednozápasovým zpožděním...
KingMaster13
19.05.2017 23:43
#
Zeptal jsem se, jelikož se mi fakt blbě hledá, jestli to byla fakt reakce na mě, není to úplně zřejmý. Za další právě proto tam píšu, že to je sranda, není myšleno doopravdy. Kdybych si na něj chtěl udělat smysl, tak napíšu fakt černej humor(což mi jde). Zase nebuďte úplně cíťové.
Coutinho10
19.05.2017 23:44
#
db18
19.05.2017 23:47
#
Pro to hledání reakce tu máš šipečku.
KingMaster13
19.05.2017 23:48
#
Jo? A kde nikdy jsem si jí nevšiml a celkem by mi to mohlo do budoucna pomoci, jelikož třeba reakce pod diskuzí v Premier league v tom aby se lucifer vyznal
Coutinho10
19.05.2017 23:52
#
vedle svyho profilu tady u komentáře, jak mas ikonku clovicka, tak nalevo je sipka nahoru, ale taky mi to neprijde uplne prehledny, takze je lepsi vyuzivat u prihlaseni, jak je Muj Eurofotbal a tam mas vsechny upozorneni na novy reakce
KingMaster13
19.05.2017 23:56
#
O tom vím ale když tam máš u toho článku reakcí třeba 10 na 10 různých nezávislých komentářů na sebe tak ti to ukáže jen 1, třeba ten první a já tady měl asi 3 reakce teď. A teď jsem viděl Grenyho a a furt jsem přemýšlel jestli to je na mě nebo na tebe, protože to bylo v úrovni, že jsem fakt nevěděl, tak jsem se raději zeptal no. Furt jsem přemýšlel jestli třeba jsem nenapsal něco blbě, což ano stává se mi to. Většinou píšu celkem smysuplně ale někdy prst na myši je rychlejší a odešle to než hlava, která to zkontroluje. Ano jo, lehce jsem to přehnal to uznávám ale jak jsem si to přemíjel v té hlavě tak se mi to fakt původně tak drsné nezdálo a netušil jsem, že to vzbudí takový ohlas.
Coutinho10
20.05.2017 00:02
#
jojo taky jsem si nejdriv nebyl jistej...me se to dobre jeste kontroluje na mobilu, kdyz mas po levy strane u okraje ten danej komentar a jenom popojedes nahoru a vidis, na koho jde ta reakce...ty sipky jsem si uplne neosvojil
KingMaster13
20.05.2017 00:05
#
Hlavně já si jí ani do teď nevšiml a to jsem na eurofotbalu asi 5 let. Ona je taková nevýrazná a nikdy mě nenapadlo se tam zaměřit. Jinak jak říkáš na mobilu se mi to projíždí taky lépe ale strašně se mi to vždy laguje To je jedinej důvod, proč to raději sjíždím přes notes
db18
19.05.2017 23:53
#
Kvůli takovým se to právě zavádělo... (hlavně pak v těch dlouhých vláknech, kde už vůbec nebylo poznat odsazení)
KingMaster13
19.05.2017 23:57
#
Ok ale díky fakt jsem o té funkci nevěděl
Greny
20.05.2017 00:36
#
Hele nic blbeho, ale jako pro me.za me az se klidne zachrani ta gkurvena Pribram.. a titul vygraje kdokoli, bude to za cely rok tvrds driny o tom zadna, ale klido bych kolo o dva dny odlozil, ocividne je neco spatne
KingMaster13
20.05.2017 00:38
#
Já bych ho klidně odložil i o týden ale je tam problém s tím EUREM 21 aby se na něj kluci stihli připravit
frankiefcb
19.05.2017 23:04
#
ty vole
HorajzmAmmann
19.05.2017 23:06
#
Ty vole, co se to děje?
Diskozvíře
19.05.2017 23:06
#
KingMaster13
19.05.2017 23:07
#
Já to fakt nechápu Nějak to kluci plzeňští nezvládají, tak upřímnou soustrast
Mr.Mike
19.05.2017 23:17
#
Plzeň chalange
DeformFCB
19.05.2017 23:19
#
Piko je svině.
Greny
19.05.2017 23:17
#
Uprimnou soustrast rodine
HorajzmAmmann
19.05.2017 23:42
#
Do prdele jaká je pravděpodobnost, že se dva spoluhráči z Baníku a Plzně oběsí měsíc po sobě? Dávejte pozor na Řezníka v tý Plzni...
Coubertin
20.05.2017 00:34
#
kontaktuj nick cetto
Luis Vostřel
20.05.2017 05:58
#
Jako fanoušek ACS jsem rád, že i já se zúčastním koncertu, který je vyžene do té zříceniny...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.