Simeone chce změnu pravidla o pohárových venkovních gólech

06.05.2018 09:42 - Aktuality
Diego Simeone (© clubatleticodemadrid.com)
 
Trenér Atlética Madrid Diego Simeone vyzval evropskou fotbalovou asociaci UEFA ke změně pravidla o venkovních gólech ve vyřazovací fázi Ligy mistrů a Evropské ligy. Podle Argentince je současná pohárová matematika nespravedlivá a dává v odvetě v případě prodloužení velkou výhodu hostujícímu týmu.

"UEFA musí vidět, jak je nevýhodné hrát odvetu na domácím hřišti. Váš soupeř má v prodloužení třicet minut navíc na vstřelení branky, která se počítá dvakrát. Domácí takovou výhodu nemají," řekl Simeone na tiskové konferenci.

"Není žádný důvod k tomu, aby jedna ze stran měla v rámci dvojzápasu o půl hodiny víc času ke vstřelení hodnotnějšího gólu. Věřím, že kompetentní lidé si toho jsou vědomi a pravidlo se změní, protože je nespravedlivé," dodal.

Argentinskému kouči v pátek udělila disciplinární komise UEFA trest na čtyři zápasy za urážky rozhodčího v prvním semifinále Evropské ligy na hřišti Arsenalu. Odvetu jeho svěřenci zvládli a po výsledcích 1:1 a 1:0 postoupili do finále. V něm se utkají s Olympiquem Marseille, Simeone ale bude na lavičce chybět.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4509
Komentáře (139 / 0 nových)
lajka30
06.05.2018 09:49
#
Ale mas zase vyhodu domaciho prostredi.
pantondavo
06.05.2018 10:33
#
Jo, ale prostředí za tebe dva góly nedá a čtyři už vůbec ne
lajka30
06.05.2018 10:41
#
Ale je to pořád výhoda ne?
Alexis17
06.05.2018 10:52
#
ne
pantondavo
06.05.2018 14:08
#
ne
Al Capone
06.05.2018 12:50
#
Domácí prostředí se hodně přeceňuje.
krabatt
06.05.2018 17:08
#
Jak kde.
cihi
06.05.2018 19:51
#
ta vyhoda je mozna pro tymy jako Sparta nebo Plzen - TOP tymum... kterych se tato pravidla obvykle tykaji je jedno jestli se hraje doma nebo venku - Real by mohl povidat

ja bych zrusil ale to pravidlo uplne nejen v prodlouzeni - kdyby nebylo... tak by Real v odvete poslednich 20 minut nebetonoval a verim... ze by na jedne nebo druhe strane jeste jeden gol padnul
Žito 44
06.05.2018 09:53
#
Manik...
06.05.2018 10:00
#
Souhlasím, že v prodloužení je to nesmysl.
GAUČ()
06.05.2018 11:53
#
naheCZ
06.05.2018 12:41
#
mayday
06.05.2018 13:45
#
Mecikyknedliky
06.05.2018 14:49
#
Já ti nevím, láká mě taky věřit, že v prodloužení by to bylo lepší, tedy bez pravidla domácího prostředí vs. gól hostů za dva, ale na druhou stranu mě menší nespravedlivost oproti aktuálnímu stavu nenapadá.
Allianz_Arena
06.05.2018 10:00
#
V opačném případě ale zase budou mít k dispozici domácí 30 minut navíc na domácím hřišti. Úplně spravedlivé to nebude nikdy, nechal bych to takhle. I tak chce většina týmů hrát odvetu spíše doma.
!!!OCIP_KINAB
06.05.2018 11:47
#
Přesně, Diego tu matematiku navíc úplně pokřivil (ať dělá to čemu rozumí) a někteří zde taky! Tohle je nejvíc spravedlivý systém jaký lze vymyslet pokud se chces vyhnout blbostem jako prodloužení na neutrálním hřišti (v podstatě 3. zápas).
ynwa4
06.05.2018 14:18
#
A) Simeone nic nepokřivuje, o tomhle problému se ví a D.S. o tom ví asi trochu víc než ty +extrém 3.zápasu sem zatahuješ ty.. to je blbost.
B) Ty tady nikomu nerozkazuj a zapřemejšlej nad tim, co je diskuze.
exot12
06.05.2018 21:51
#
Ad A, Simeone pokryvuje. Oba týmy majú čas rozhodnúť 2x90 minút a ani jeden sa nemusí spoliehať na predĺženie, takže tvrdiť, že jeden alebo druhý tým je vo výhode / nevýhode je blbosť. Rozhodne to nie je chyba pravidiel, že s tým nerozhodol o postupe predtým.
masly008
06.05.2018 15:49
#
a co takhle prostě to zastaralé pravidlo o venkovních golech úplně zrušit aby to bylo opravdu spravedlivé?kdo dá víc golu postoupí.
cihi
06.05.2018 19:52
#
ynwa4
11.05.2018 14:30
#
Přesně. Taky bych to tak viděl
Minister
12.05.2018 11:42
#
cihi
06.05.2018 19:52
#
lepsi je hrat odvetu venku... prave diky tomuto pravidlu v prodlouzeni

pokud teda nejses Plzen nebo Sparta - tam chces hrat odvetu doma
Greny
06.05.2018 10:05
#
v tom pripade by se to prodlouzeni melo hrat na neutralnim hristi
Seydou Doumbia
06.05.2018 10:36
#
ted jsem to chtěl napsat budou hrát Rusové se Španěly a na prodloužení se setkají u nás
Cannonear
06.05.2018 11:46
#
Tak Rusové nemají tak kvalitní tým, aby u nich zima hrála takovou roli na top výsledky.
Nihilister
06.05.2018 10:08
#
Tak ať je zlatej gól nebo rovnou penalty. Ale teda nepřijde mi nespravedlivé něco o čem vědí oba týmy ještě před prvním utkáním. Jednoduše se přizpůsob pravidlům a nemel blbosti Diego ...
masly008
06.05.2018 15:49
#
RMCF
06.05.2018 10:08
#
Pokud by se ty branky vstřelené na hřišti soupeře zrušili úplně, proapěje to fotbalu. Nebude se hrát na to nedoatat doma gól, ale prostě doma co nejvíce vyhrát...
El Cid z City
06.05.2018 10:44
#
pamatuju dobu,kdy hostující tým vůbec nezajímalo vstřelit gól,přijelo jen bránit,nic víc..tehdy to pravidlo neplatilo..
valloire
06.05.2018 10:56
#
kolik ti je proboha?
El Cid z City
06.05.2018 11:26
#
mám vybledlé doklady,ale pamatuji se,že v Dukelském průsmyku mi bylo už minimálně 18
Juaness
06.05.2018 12:04
#
Mecikyknedliky
06.05.2018 14:53
#
Svatej
07.05.2018 08:20
#
>vyřazen z kádru<
09.05.2018 22:15
#
Kucka
11.05.2018 14:09
#
masly008
06.05.2018 15:51
#
jenže to byly doby kdy většina týmů měla doma jiné podmínky.kvalita hřiště,rozměry hřiště,skoro žádní hostující fans.dneska je to pravidlo prostě zastaralé jako islám.
cihi
06.05.2018 19:53
#
cihi
06.05.2018 19:53
#
TheMally11
06.05.2018 10:09
#
Žádám o přejmenování Ligy mistrů! Když to hraje i 4. tým z ligy tak to není liga mistrů!!!!!
Liga mistrů je MISTR -> 1. místo a nic víc!
#uefamafia
Obr Koloděj
06.05.2018 10:23
#
Na to se pak nikdo nebude koukat
Stannis Baratheon
06.05.2018 10:59
#
wtf? Nedalo by se na to dívat, kdyby se to jmenovalo jinak než Liga mistrů?
Obr Koloděj
06.05.2018 16:50
#
Jsem si to špatně přečetl, myslel jsem že to chceš celý přetvořit, ne jenom přejmenovat
Obr Koloděj
06.05.2018 10:24
#
Na co bys to chtěl přejmenovat
Thelvin
06.05.2018 10:31
#
Liga týmů
Fairplay
06.05.2018 13:55
#
valloire
06.05.2018 10:39
#
na klubové mistrovství Evropy
Kixi Syhimour
06.05.2018 11:06
#
Odporný název
valloire
06.05.2018 11:10
#
ale přesný
Cannonear
06.05.2018 11:44
#
GAUČ()
06.05.2018 11:55
#
C-EURO
Mariano13
06.05.2018 15:57
#
To znie ako Euro ale len medzi nejakymi Faerskymi ostrovmi, Gibraltarom, Maltou a pod.
GAUČ()
06.05.2018 18:28
#
kouknul bych na takový EURO
Obr Koloděj
06.05.2018 16:50
#
To je dobré
Kixi Syhimour
06.05.2018 11:13
#
Liga mistrů a i jiných
Juaness
06.05.2018 12:05
#
Liga mistrů a týmů, co se tam taky dostali. ve zkratce LMTCSTTD (''a'' jsem vynechal schválně, nejsme v žádným blázinci, abychom měli nesmyslný zkratky)
ynwa4
06.05.2018 14:02
#
Liga i mistrů.)
Kucka
11.05.2018 14:10
#
Inter Eterno Amore
06.05.2018 15:16
#
Liga vicemajstrov a tretích a štvrtvých teamov
atlee
06.05.2018 10:36
#
Presne tak, ja osobne nechcem na trávnikoch nikoho, ani víťazov jednotlivých lig. Na placi by behal iba osamotený Lumír Mistr
Kang & Kodos
06.05.2018 11:19
#
Kang & Kodos
06.05.2018 11:19
#
A trénoval by ho Nestor El Maestro
ratusek
06.05.2018 11:41
#
Posledni Kovboj
06.05.2018 13:26
#
>vyřazen z kádru<
09.05.2018 22:18
#
eden_h
06.05.2018 11:18
#
Liga mistrú a nemistrú
Cannonear
06.05.2018 11:45
#
masly008
06.05.2018 20:05
#
Luigi4
09.05.2018 16:32
#
Cannonear
06.05.2018 11:45
#
zkorumpovaná žumpa
LeonardoUžoa
06.05.2018 19:33
#
Euro City
cihi
06.05.2018 19:54
#
jenze champions se da prelozit i jako liga sampionu = nejlepsich

to... ze u nas se to preklada jako "Liga mistru" neni prece dulezity - dulezity jakej je evropskej kontext
valloire
06.05.2018 20:15
#
kontext je takovej, že hraje spousta různejch týmů a vždycky vyhrává Real Madrid
icemike
06.05.2018 21:01
#
Navíc jsou tam skupiny, tak jaká liga, že.
Artaxerxes
06.05.2018 10:21
#
pantondavo
06.05.2018 10:32
#
Tak spravedlivější by asi bylo hrát bez toho, ale odkdy je fotbal spravedlivej? Je to krutá veselka, bohové se nám vysmívají.
valloire
06.05.2018 10:42
#
Dokud vyhrává Real Madrid, fotbal je velmi spravedlivý. A když Madrid nevyhraje, tak to vždycky smrdí levárnou.
pantondavo
06.05.2018 14:08
#
Stannis Baratheon
06.05.2018 10:35
#
Konečně někdo. Ale jelikož s tím přišel Simeone, UEFA to asi zamete pod stůl.

Stejný argument, jako to, že jste dal více golů na hřišti soupeře se dá použít i obráceně --> méně jste jich na hřišti soupeře dostal. Ale hlavně to co popsal Diego je naprosto nevyvratitelný argument, proč by se toto pravidlo mělo zrušit.
Alexis17
06.05.2018 10:52
#
Cannonear
06.05.2018 11:43
#
Musí se ozvat, nebo mělo by se ozvat víc koučů a i hráčů no. Fanoušci nic nezmůžou. Leda silným a pravidelným bojkotem.
Counter
06.05.2018 10:49
#
Tučňák_
06.05.2018 10:52
#
Co třeba pravidlo nechat, ale pro prodloužení ho zrušit, tedy remíza v prodloužení = penalty?
Stannis Baratheon
06.05.2018 10:58
#
Zrušit úplně. Když dají 2 týmy ve dvojzápase stejně branek, je to prostě remíza, a je jedno kdo kde ty branky dal. Navíc to ubírá na atraktivitě, protože první zápasy jsou strašně svázaný taktikou. A jak jsem psal výše, když více branek na hřišti soupeře dáte, tak jich ale zase více na hřišti soupeře dostanete. Je to prostě zpátečnický, a pravidlo je postavený na hlavu. Sice už to tu nějakej pátek funguje, ale změna je život.
El Cid z City
06.05.2018 11:04
#
kurewski svázaný taktikou byly i předtím,právěže možná ještě víc, proto se pravidlo zavádělo..argument o stejném počtě vstřelených gólů je ovšem racionální
Stannis Baratheon
06.05.2018 11:09
#
Tak asi je to subjektivní, ale mně se to teda dřív tolik taktický nezdálo..
Stannis Baratheon
06.05.2018 11:12
#
i když jsem to tedy nezažil
Nihilister
06.05.2018 11:13
#

Hokaido
06.05.2018 11:15
#
El Cid z City
06.05.2018 11:16
#
cože?
Stannis Baratheon
06.05.2018 11:29
#
Stannis Baratheon
06.05.2018 11:30
#
to byla parodie na dvacetiletý politiky
SpartaOvenka
06.05.2018 11:36
#
Cannonear
06.05.2018 11:40
#
REPLIKATOR
06.05.2018 11:44
#
Bobřík
06.05.2018 12:15
#
fenixLFC
06.05.2018 13:33
#
Mecikyknedliky
06.05.2018 14:59
#
Leo Rekordman
07.05.2018 00:13
#
ttopi
08.05.2018 18:43
#
Kucka
11.05.2018 14:11
#
Cannonear
06.05.2018 11:42
#
Koukni dneska na LM. Atraktivní je poslední dobou EL, protože jde o LM v případě výhry a nejsou tam tolik zvučná jména, takže týmy si víc věří. A když nepřijde někdo jako letos LFC, Monaco apod., tak málo kdo hraje útočný, individuální fotbal. Taktika bude pořád. Ale když to zruší, bude to fér. A myslím si, že každý do penalt nechce, to je loterie.
El Cid z City
06.05.2018 11:47
#
fotbal vždycky bude i o taktice, ano,bylo by to víc fér,dyt to píšu, jenom v případě prodloužní je pak kurewská výhoda mít odvetu doma
Cannonear
06.05.2018 11:50
#
To určitě. Já nevím, jak to cítí Simeone, ale já jako nestraný fanoušek nemám pocit, když po výsledích 2:1 a 2:3 = 4:4 tým, který postoupí, je lepší. A můžeme se bavit o tom, jak by to dopadlo při penaltach nebo prodloužení, kterých by bylo víc. Ale zase spoustě týmů spadne hřebínek, protože najednou musí dát 2 branky nebo 3 a nemají šanci.
El Cid z City
06.05.2018 11:59
#
mě je to celkem fuk,pravidla jsou jasná,nikdy to nepůjde udělat uplně spravedlivě,kromě prodloužení na neutr.hřišti.což je nesmysl..jenom,že se tu objeví spousta brekotu,kvůli prodloužení na cizím hřišti..ale taktika pro první venkovní zápasy bude dost jasná,hlavně neinkasovat,ta snaha vstřelit tolik cenný venkovní gól možná ubude(nikoli u těch pár nejlepších)
pantondavo
06.05.2018 14:12
#
Jakoze Arsenal s Atletama byla nejaka podivama, jo? Dyt v LM ted padlo mozna nejvic golu ve vyrazovaci fazi v historii, tenhle rok ma LM naprosto idealni scenar, ted uz se jen ceka na neopakovatelny a neprekonatelny hattrick nejlepsiho tymu znameho vesmiru.
pantondavo
06.05.2018 14:14
#
S tim nesouhlasim, gol na pude soupere ma vyznam, pokud dvojzapas skonci remizou, mel by mit gol na pude soupere vahu, ale v prodlouzeni samozrejme ne, to by se ale hrat melo, jako takova nadstavba pro tymy, ktery jsou na tom lip fyzicky.
masly008
06.05.2018 15:45
#
REPLIKATOR
06.05.2018 10:53
#
BaggioR10
06.05.2018 11:18
#
To pravidlo je blbost od začátku. Každý gól ma stejnou hodnotu. A prodloužení nahrává zase domácím kvůli fanouškům, takže součet gólů z obou zápasů a v případě rovnosti hned penalty. A jedem. Jo a taky zrušit protěžování top 4lig, kdy se na jejich ukor nedostane na trictvrte Evropy, alespon tech 12 lig by tam melob mit mistra primo, idealne 14-16. A taky video ve vyrazovaci casti, obzvlast na zapasy Barcelony a Realu. Paneboze, co se to z te LM stalo za humus? Kolik zmen je potreba aby to opet byla zajimava, napinava, rozmanita a fair play soutez.
Dufan
06.05.2018 11:27
#
Třeba hodně gólů jako letos. Ano má to pachuť ohledně výkonů rozhodčích, ale letos je myslím dost napínavá až bláznivá.
Cannonear
06.05.2018 11:38
#
Závěr
Cannonear
06.05.2018 11:40
#
Koeficienty bych nechal, ale tlačenky jsou ke zblití. Ale ty budou pořád. Je to korupce a byznys a ta v tomto sportu bude. Ale je kravina, že Plzeň pak čeká na nějaký výsledek AS, MU apod. Přitom před námi jsou jiné země a jejich kluby vůbec neřešíme. To by mělo být jasně dané a ne takovéto čachry.
Mr.Mike
06.05.2018 12:33
#
fenixLFC
06.05.2018 13:34
#
preco by tam mali byt sracky ze tristvrte europy ked z takeho anglicka by tam mohlo byt kludne 6 klubov ktore su neporovnatelne lepsie
Inter Eterno Amore
06.05.2018 15:34
#
12
BaggioR10
08.05.2018 10:26
#
Tak pro kluby z Anglicka mas Premier league. Nejlepsi byl ten model jeste predtim nez rozdelili predkola na mistrovskou a nemistrovskou cast. Z top 3lig chodili tusim 3+1, pokud na to ten ctvrtej tym my tak vybojuje v predkole. Ale ted po posledni zmene je dano uz prilis mnoho mist primo tem top ligam. Treba italska liga, ale i nemecka sly hodne dolu a budou mit 4 jista mista, coz nikdy nemeli. Za co? Lazio nebo Inter vypadli se Spartou. Kdyz se tam objevi mistr z Bilharska, od nas, z Rakouska nebo treba Rumunska, Srbska ma to pro ty kluby hodnotu a kouzlo. Liga Mistru se vysila vsude a je fajn mit tsm svuj mancaft. Takhle to smeruje k lize pro nejbohatsi kluby se stale dokola stejnymi zapasy. Kdyz nechapes vyznam spojeni Liga Mistru, tsk radsi nereaguj.
GajzkaMendyjeta
06.05.2018 11:32
#
Zrušit a zpětně dopočítat a změnit výsledky
Cannonear
06.05.2018 11:37
#
Ale i s offsidy, penaltami, fauly, tresty pro hráče, v důchodu peněžní, i sudí a přepsat tabylky a zlaté míče
Cannonear
06.05.2018 11:36
#
Jo, Diego. Já to říkám pořád. Už roky. Ale správně. Dokud budou plakat fanoušci a chodit na stadiony, tak se nic nezmění. Musí se ozvat trenéři a hráči. A ideálně někoho takového dostat do vedení FIFA a UEFA místo těch křupanů, co jen mění pravidla mezinárodních turnajů, aby se hrálo ideálně po celém světě se všemi, místo toho, aby řešili reálné problémy, které jsou každý den na hřišti.
Cannonear
06.05.2018 11:47
#
Houfi
06.05.2018 12:13
#
Naprostý souhlas ale obávám se, že snaha marná...
Setwo
06.05.2018 13:32
#
presne, toto mali zaviesť už dávno.. pamatám si zápas Inter vs. Tottenham, kde oba tímy v predĺžení dali gól a ďalej postupovali hostia... toto pravidlo by som zruśil pre predĺženie.. proste vyhrá jedine ten tím, ktorý dá viac gólov.. inak penalty
Inter Eterno Amore
06.05.2018 15:37
#
to bol zápasík .. škoda toho
Bobřík
06.05.2018 12:15
#
Zrušit fotbal
Josifek
06.05.2018 13:26
#
Taky už jsem o tom kolikrát přemýšlel, že je nesmysl, aby se počítaly jako venkovní vstřelené goly i z prodloužení. Pravidlo samotné je OK, ale goly z prodloužení by se jako venkovní vstřelené již do pohárové matematiky počítat neměli, postoupil by ten, kdo vyhrál prodloužení či penaltový rozstřel..
ttopi
08.05.2018 18:46
#
Poměrně si protiřečíš. Pravidlo samotné je OK, čili uznáváš, že dá venku gól je složitější, než doma. Pak ale říkáš, že v prodloužení ne. Přitom je to furt stejný fotbal a ty důvody, proč je složitější dát venku gól za 90 minut jsou stejné i pro těch 30 minut v prodloužení.

Obávám se, že jinal to zkrátka nejde vymyslet. Leda snad hned penalty...
ynwa4
06.05.2018 13:39
#
Konečně!!! Sime dobře. Tohle si říkám už tak 10 let, co mi to došlo.) Je to vážná mezera v pravidlech.
Acquanni
06.05.2018 14:53
#
Souhlasím Minimálně v prodloužení by měl mít každý gól stejnou cenu. Ale já bych byl pro, aby to platilo vždy. Jako fanda Arsenalu jsem si to zažil dostatečně.. S Bayernem a Monacem prohra doma 1:3 a venku výhra 0:2. A postoupí B a M za venkovní góly, když na druhou stranu nedali ani gól doma. Nevím proč by měla být výhra 2:4 cennější než a 1:3 cennější než 0:2.. Marseille teď dala gól tak pozdě, že se Salzburg mohl zabalit a jít domů rovnou. Kdyby šlo o jeden, měli by furt aspoň malou šanci.. Hloupé pravidlo
Acquanni
06.05.2018 14:58
#
A jinak klidně místo prodloužení rovnou penalty a bude vyřešený
masly008
06.05.2018 15:47
#
nechápu proč to pravidlo o golech na hřišti soupeře pořád platí.vždyť už je to zbytečné.většina týmů hraje stejně jak doma tak venku,hřiště jsou už skoro stejné jak doma tak venku a kolikrát mají lepší podporu týmy venku než doma.prostě ať postoupí ted kdo dá celkově víc golů ne.
Mariano13
06.05.2018 17:27
#
A čo tak zaviesť pravidlo, že zapas nemôže skončiť remízou, tým pádom by bolo 15 minút predĺženie a penalty aj po prvom zapase aj po druhom ak by bola remíza.. My diváci by sme mali viac futbalu, ale asi by medzi hráčmi a trénermi prevládal názor Mourinha že je to fyzicky náročné
GabrielBatistuta
06.05.2018 21:17
#
A dál by bylo co?
Ortiz
07.05.2018 11:08
#
Co je na tom za výhodu, kdyz se hraje na 2 zapasy. Kazdy tym ma vyhodu domaciho hriste, tak proc delat gol venku za 2
ttopi
08.05.2018 18:39
#
To je furt dokola. Dát branku na hřišti soupeřevje objektivně těžší. Jeden tým je zvýhodněn tím, že začíná venku (drtivá většina týmu raději začne venku, jelikož doma se pak snáze hraje v odvetě). Ten druhý tím, že v případném prodloužení má tuto výhodu (branka za 2). Tím bych to uzavřel.
Kucka
11.05.2018 14:13
#
Abner
13.05.2018 10:06
#
To pravidlo sa asi prežilo. Pre veľkokluby s takmer neobmezenými možnosťami, s kádrom á la ,,výber sveta", pri slušákoch v hľadisku...je viacmenej jedno, či hrajú doma, či vonku.
Viď QF a SF tejto sezóny v LM.
vanGomm
17.05.2018 12:09
#
Pravidlo o vstřelení gólů venku je správné!! Ovšem platit by mělo pouze pro normální hrací dobu to znamená 2x 90 minut.Pokud se v odvetě prodlužuje už by platit nemělo.Zřejmě to bylo zavedeno proto,že pokud padne v tom prodloužení třeba i jeden gól rozhodne se při hře a na penaltovou loterii pak už nedojde.Což je na jednu stanu správné,ale na tu druhou se v tom prodloužení dostává hostující tým do poměrně velké výhody.Zde se totiž pravděpodobnost na vstřelení gólů přece jen o něco více zvětšuje.Samozřejmě na obou stranách,ale pak na každý gól hostů musí domací tým vstřeli dva a to je už problém.V tomto má Simeone pravdu!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.