Robben po prohře v Paříži nepodpořil trenéra Ancelottiho

28.09.2017 10:03 - Aktuality
Arjen Robben (© fcbayern.de)
 
Že není mezi fotbalisty Bayernu Mnichov a trenérem Carlem Ancelottim vše v pořádku, se spekulovalo už před středečním zápasem Ligy mistrů na hřišti Paris St. Germain. A vysoká prohra 0:3 to ještě umocnila. Jeden z nejzkušenějších hráčů v německém týmu Arjen Robben nevyužil možnost po zápase trenéra podpořit.

Na otázku novináře, zda tým stojí za trenérem, nizozemský záložník prohlásil, že na to nechce odpovídat. Stejně tak nechtěl dávat najevo svou nespokojenost s tím, že chyběl v základní sestavě. "Sestava je věcí trenéra. Nebudu k tomu nic říkat. Každé slovo v tomto případě by bylo zbytečné. My teď potřebujeme zůstat jednotní jako tým. Každý, kdo bude dávat svou nespokojenost najevo, týmu nepomůže," řekl Robben.

Pro Bayern šlo o důležité utkání v boji o první místo ve skupině Ligy mistrů a vůbec ho nezvládl. Inkasoval už ve druhé minutě a pak se mu nedařilo zastavovat brejky soupeře.

"Když inkasujete tak brzy, tak je to ten nejhorší možný scénář. PSG to nahrálo do karet. Mají vepředu tři útočníky světové úrovně a jejich brejky je těžké zastavovat, když se snažíte o vyrovnání," hodnotil Robben. "Je to bolestivá porážka. Nikdo nechce tak důležité utkání prohrát. Navíc takhle. Jsem tu už devátou sezonu a na podobné výsledky nejsem zvyklý. Musíme se z toho dostat, protože náš tým má kvalitu," dodal třiatřicetiletý nizozemský reprezentant.

Ancelotti nasadil sestavu bez klasického křídelního hráče, protože chtěl získat převahu ve středu hřiště. "Plánovali jsme kontrolovat hru a držet míč. Proto jsem chtěl mít více hráčů ve středu hřiště a využívat na křídlech naše beky. Jenže po rychle obdrženém gólu jsme byli nuceni více útočit a neměli jsme to dobře vyvážené," připustil Ancelotti.

Prohra velmi zklamala i vedení Bayernu, které bude po trenérovi požadovat analýzu. "Byla to hořká porážka, která potřebuje důsledně zanalyzovat. A musí mít následky, protože to, co jsme viděli, nebyl Bayern Mnichov," řekl předseda klubu Karl-Heinz Rummenigge. "Je důležité se rychle vrátit na správnou cestu a ukázat, že jsme stále obávaný tým," dodal.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5606
Komentáře (132 / 0 nových)
eder
28.09.2017 10:08
#
"Jsem tu už devátou sezonu a na podobné výsledky nejsem zvyklý."
No tak to si koukej rychle zvyknout.
REPLIKATOR
28.09.2017 10:19
#
Sidand
28.09.2017 10:15
#
Uplne seriozna otazka. Je sucasna situacia v Bayerne pozostatkom Pepovej ery u kormidla?
Uwe háže buly
28.09.2017 10:20
#
Ne..
NewtonHeath
28.09.2017 10:20
#
áno
Tivoli
28.09.2017 10:33
#
Pozustatkem je fakt, ze bayern prisel o gloriolu tradicniho bavorskeho klubu, kdyz tam natahal spanelsky plevel a zacal si hrat svuj fotbal bez vetsiho uspechu na evropske scene...k tomu se pridala nutna hracska obmena a individualni zoufalost nekterych hracu
mayday
28.09.2017 20:05
#
Za ten spanelskej plevel
Fantomasova sestra
28.09.2017 10:33
#
Částečně. Kostra týmu nebyla nahrazena. Ribéry, Robben, Lahm, Schweinsteiger... 2 jsou za zenitem svých schopností a zdravotní kondice, dva už nejsou v Bayernu, Lahm dokonce už ukončil kariéru. Podle mě měl Bayern jít cestou německých koučů, jejich dominance v BL je podle mě poněkud stojí úspěchy v LM. Německá cesta by sedla i Müllerovi. Rovněž tu byly nepovedené nákupy. Guardiola nedokázal dostat Bayern do finále LM. Ale byl to pořád silný Bayern.
NewtonHeath
28.09.2017 10:37
#
presne tak a ešte treba dodať že spravil z Martinéza, DM- obrancu!!! To isté ako s mascheranom v barcelone, proste úplny nonsens.

Martinéz nemá čo robiť na stopérovi, je pravda že aj vinou zranení šiel dole ale pepek nesie vinu na tom že hrá ako obranca a nie tam kde má byť.

illnoir
28.09.2017 10:47
#
Javi hrál ale stoperu už v Athleticu pod Bielsou a hrál tam moc dobře. Bielsův nebo Guardiolův systém vyžaduje stopery silný na míči se skvělou rozehrávkou, což on jako původně DM/CM dokázal nabídnout. Popravdě nesleduju Bayern až tolik, ale v Athleticu byl na stoperu opravdu dobrej
Aldeano
28.09.2017 14:59
#
Manny
28.09.2017 11:34
#
uplne normalni vec ty nonsensi...
Uwe háže buly
28.09.2017 11:47
#
Javi hrál z těch stoperu chvilema nejlíp.
vitasrp
28.09.2017 14:32
#
Ale vždyť to vůbec není nonsens, ach jo
db18
28.09.2017 10:41
#
Fantomasova sestra
28.09.2017 10:46
#
:*
Aldeano
28.09.2017 14:59
#
Bayern +
28.09.2017 21:21
#
db18
28.09.2017 10:44
#
Částečně... ale může za to i absence Uliho, který se snažil, aby se kladl i větší důraz na mládež, za Pepa se tak do áčka nepropracoval nikdo a naopak ještě odchovanci hromadně odcházeli...
irik
28.09.2017 14:14
#
Manny
28.09.2017 11:34
#
ne
vladino10
28.09.2017 12:21
#
Čiastočne.. Tá prestavba kádru mala začať už zaňho..
KnoxXx
28.09.2017 12:29
#
viac-menej ano
Chip je boh
28.09.2017 13:24
#
Áno
raduinho
28.09.2017 14:00
#
Ne.
cihi
28.09.2017 15:55
#
ano... Ancelotti si vyzral to... co Guardiola posr*l
bravo7
28.09.2017 17:56
#
Z části ano. Na druhou stranu měl Ancelotti dost času na to, aby tým předělal ke svému obrazu.
Medico
28.09.2017 18:40
#
Nemci jsou skrti v utraceni penez za hvezdy.
Bavoraci kupuji hrace od BvB a ostatni nemecke kluby
Pepka za 3 roky jenom ligovy tituly a mel nejlepsi hraci od Juppa.
Bavoraci museli citit jako kkti,co museli poslouchat spanelske tikitakajejichmamatakerada
Uwe háže buly
28.09.2017 10:17
#
Už by se mělo vedení probrat a toho ropušáka vymést a prodat i Robberyho..
eder
28.09.2017 12:22
#
To už nikdo nekoupí...
Uwe háže buly
28.09.2017 14:06
#
Gala, Fener, Čína, Anglie..
Baltazar
28.09.2017 10:27
#
Jsi tupý
NewtonHeath
28.09.2017 10:29
#
Bayern je v štádiu kedy treba prestavať káder, aby mohli dominovať, keď to prebral pepek tak sa len zviezol na Heynckesovom tíme, ale káder neposunul vpred, naopak pustil Kroosa, Gotze sa ukázal ako sklamanie a Costa s Comanom nie sú na takej úrovni ako Robben alebo Ribéry.

Lewandowski je jediná kvalita v útoku keď nehrá "robbery" ale on je zakončovateľ, včera sa musel často sťahovať na krídlo.. celé zle. Navyše Muller je úplne stratený pod Carlom..

PS: PSG je umelina, nech kupia koho chcú.
Tivoli
28.09.2017 10:35
#
Umelina ve fotbale neexistuje...kazdy klub prochazi sinusoidou a nality kapital od sejku neni o nic spinavejsi nez kapital z automobiloveho,chemickeho nebo internetoveho prumyslu
NewtonHeath
28.09.2017 10:43
#
Dobre tak inak.. nie sú umelina, ale nemajú rešpekt. Tradičné kluby každý poznáme, lebo minimálne od 70 rokov. je o nich počuť a kontinuálne majú fanúšikovskú základňu, trofeje atď.
Z toho si tieto kluby vybudovali prestíž a tá je garanciou ich zázemia.

PSG bolo založené len v 70 rokoch a že nejaký šejk teraz kupuje kvalitných hráčov za premrštené sumy, je obyčajný hnoj. Rešpekt nikdy mať nebudú.
Momodou#
28.09.2017 11:32
#
U teba nie, XY ľudí ich však už rešpektuje.
LesParisiens
28.09.2017 11:35
#
och ta prehra tak bolí, že musíš tak kopať a prskať okolo seba ? Paríž bol v 70 rokoch premenovaný nie založený, predtým fungoval pod menom Stade Saint-Germain (zal. 1904), ktorý sa v 70. rokoch zlúčil s Paris FC a "vznikol" PSG, Paris FC však z dohody dá sa povedať hneď odstúpilo a išlo opäť na samostatnú cestu - dnes hrá 2. ligu, keď hovoríš o tej histórii :) pozri si 90. roky vtedy si asi ešte futbal nepozeral ale pozri si napr. UEFA rankingy klubov ... a PSG nemá fanúšikovskú základňu, sa pozri koľko ludí je na domácich zápasoch aj výjazoch. aj keď nehrali LM od konca 90. rokov do 2012, stále to bol vo francúzsku jeden z najväčších klubov (popri Lyone, Marseille, St. Etienne, zápasy s Marseille boli sledované aj keď hral Paríž stred tabulky - Le Classique)
masly008
28.09.2017 12:13
#
WinohradyGang-OG187
28.09.2017 15:20
#
Neutron
28.09.2017 17:27
#
Witty
28.09.2017 11:58
#
sice to neni tradicni klub, ale pro me to je jednoznacne fotbalovy gigant
WinohradyGang-OG187
28.09.2017 15:18
#
"minimalne od 70 rokov..."
"psg bolo zalozene len v 70 rokov..."
"kontinualne maju fanusikovsku zakladnu trofeje atd..."


co si asi tak rikali anglicani kdyz se vetsina klubu na kontinentu zakladala o nekolik desitek let pozdejc. vis co rikali? bravo. cim vic klubu tim vetsi rozmanitost a konkurence. bohuzel po svete chodej lidi tvyho typu ktery diky zoufalosti ze svejch koni a strachu ze zmen kydaj hnuj a nezvladaj doslova detinskym zpusobem. mimochodem mi ze zajimavosti povez kolik ze united utratili od fergusonova konce.
Baronne
28.09.2017 20:14
#
mayday
28.09.2017 20:10
#
Všechny ty Arsenaly a Intery a Realy (uvádím jen příklady) se ve své době staly špičkovými kluby ve svých zemích a to bylo čím? Ze měly prachy a výhodu nad ostatníma. Klubu, který se staly špičkovými jen nějakou výchovou svých kluků asi moc nebude. Teď ty prachy prostě mají zase určitý kluby a využívají jich, aby šly nahoru. Sympatické to určitě moc není, ale rozhodně bych to nenazýval umelinou a klubama bez historie atd.
Fantomasova sestra
28.09.2017 10:47
#
Opravdu není kapitál od šejků z Kataru špinavější?
Medico
28.09.2017 18:44
#
Neexistuje spinave penize, Vaclav Klause
lucius6
28.09.2017 13:11
#
ZoidyMe
28.09.2017 13:00
#
Guardiola nepustil Kroosa, šport. riaditeľ mu nechcel dať plat ktorý požadoval, trošku čítaj predtým ako začneš prskať. Coman má 21, stále má čas.
ZoidyMe
28.09.2017 13:04
#
"Rummenigge told Toni: 'We won't pay you more than €10million a year because you're not a world-class player.' If you know Toni, it's not about money. He needs the confidence of other people. He knew he was a very good player, a world-class player. That was the breaking point.

"Guardiola tried everything. He went crazy that Bayern didn't sign him for longer, but it was not possible because of the stance of Rummenigge. It was a no-go.”
Manny
28.09.2017 13:24
#
Hydro
28.09.2017 13:32
#
Požadoval viac ako 10 mil a to mu nechceli...hento ze jeho kamarat teraz po tolkych rokoch pustil do eteru hovadinu ze mu Karl povedal ze neni top tak to je hlupost
raduinho
28.09.2017 14:03
#
Rummenigge je kokotko a za to, že odešel Kroos do Realu může jedině on.
cr7sux
28.09.2017 10:38
#
Vyjadreni klubu
db18
28.09.2017 10:46
#
Ancelotti nasadil sestavu bez klasického křídelního hráče, protože chtěl získat převahu ve středu hřiště.

Proto se ty dva "bonusoví" CAM topili v křídelních prostorech a uprostřed hřiště nebyl vůbec nikdo - jen občas Vidal.
Dufan
28.09.2017 17:38
#
a kridelni obránci běhám na křídlech. A kdo pak měl zastavovat Neymara s MBappem? Jako Martinez?
only1nekka
28.09.2017 11:04
#
Lafata 2
ALEC
28.09.2017 11:26
#
je mi smutno a jsem zdrcen rozkolem v Bayernu musíme jít dál a dokázat,že jsme nejlepší klub planety!!! Ancelotti táhni Žádám managment Bayernu o okamžitý odvolání Italskýho krypla!!!
LesParisiens
28.09.2017 11:35
#
manažment mi volal, že berú tvoju požiadavku na vedomie a zajtra nastupuješ na pozíciu trénera
ALEC
28.09.2017 12:12
#
Vzal bych to hned MUSÍME SE ZVEDNOUT !!!
WinohradyGang-OG187
28.09.2017 15:24
#
dobry spojeni...
pantondavo
28.09.2017 11:36
#
Chvíli píšeš o Bayernu, pak o Realu, nějak se v tom ztrácíš.
janinho
28.09.2017 13:23
#
ty si sa pozeram este nerozhodol komu v spanielsku fandis, co? ci podla toho, kto je v tabulke vyssie?
Chip je boh
28.09.2017 13:25
#
pantondavo
28.09.2017 14:06
#
Ja tam mam barcu jen kvuli pozici VEDLEJSI kluby.
JM
28.09.2017 11:58
#
Nejlepší klub planety
REPLIKATOR
28.09.2017 12:15
#
nezvládáš
Mrvinho
28.09.2017 12:51
#
PlackaSKS
28.09.2017 12:56
#
doplnit jiný jména, tak je to jak na stránkách ultras sparty...
TheTopFootbaler
28.09.2017 15:00
#
,,Žádám management Sparty o okamžitý odvolání italskýho krypla!"
Posledni Kovboj
28.09.2017 13:26
#
cristiano.K.
28.09.2017 14:10
#
žádost přijata v neděli 17:30.
irik
28.09.2017 14:25
#
ALEC
28.09.2017 11:29
#
PSG není BAYERN
Mrvinho
28.09.2017 12:51
#
El Campeon
28.09.2017 14:22
#
opak je pravdou
>vyřazen z kádru<
28.09.2017 14:51
#
koukam, ze jdes s kuzi na trh, hodne odvazny tvrzeni
elbi.the.king
28.09.2017 11:33
#
Jeden nepovedenej zapas a hned takovy reakce Je logicky ze Bayern nemuze furt dominovat, to nedokaze zadnej tym nejak dlouhodobe, ale tady je vedeni namlsany... Jinak Robben klasickej kokot namyslenej..
pantondavo
28.09.2017 11:37
#
Tak krom ligy nikde moc nedominujou, takže ta namlsanost má docela hořkou příchuť.
Hydro
28.09.2017 14:12
#
od r. 2012 hrali pravidelne do posledných kol LM akurat vlani rozhodcovia pretlačili Real
pantondavo
28.09.2017 15:07
#
Nojo, ale dostat se do posledních kol je málo na výraz dominace.
ALEC
28.09.2017 12:15
#
naopak! Bayern musí a bude dominovat prohráli jsme bitvu,valku nikoliv
SpecialOne
28.09.2017 11:37
#
Co je vůbec za úpadkem Mullera? Vloni děsná čísla, letos na to zdá se navazuje.
Kily
28.09.2017 11:43
#
je svázaný taktickými pokyny
Chip je boh
28.09.2017 13:25
#
Nedá sa byť večne na vrchole...
raduinho
28.09.2017 14:05
#
Nikdy neměl extra kvalitu, poslední 2 roky se to projevuje naplno. Viděl jsem ho naživo a zpracování má na úrovni HET ligy.
Hydro
28.09.2017 14:10
#
nikdy nemal extra kvalitu si pozri jeho čísla synko a potom vypusti z ust takuto somarinu
WinohradyGang-OG187
28.09.2017 15:27
#
hrat za bayern ja tak mam minimalne polovicni cisla.
Fantomasova sestra
28.09.2017 14:25
#
To těžko.
[ACS]eRw!n
28.09.2017 14:18
#
furt je to stejny drevo, jenom predtim mel stesti
Nr.Nobody
28.09.2017 14:21
#
Neumi ho vyzit.
Bayern +
28.09.2017 21:23
#
20fredy20
28.09.2017 11:50
#
Arjen a vyhodit stareho taliana pokym nie je neskoro
Werkrider
28.09.2017 11:59
#
To musia mať ľudia v Mníchove hodne veľké ego ak sa naserú po prehre s PSG.
ALEC
28.09.2017 12:13
#
Máme víc než velký ego,protože jsme BAYERN
Fantomasova sestra
28.09.2017 14:26
#
Spíše jsou velmi zklamaní a cítí, že ztrácí dech s Realem a spol.
Slonky Terik
28.09.2017 12:01
#
Vědět před zápasem, že Bayern bude tak odevzdanej, tak na frantíky vsadim všechno
REPLIKATOR
28.09.2017 12:16
#
Heresy
28.09.2017 12:21
#
ALEC nedelej ostudu ... bayern na ne vcera nemel nevidim problem v hracich ale spis v trenerovi ktery neumi vubec nic nechapu jak mohl kdysi byt tak dobry trener a ted takovy podprumer , heynckless vsechno zacal vycepoval a vytribil , prisel gvardiola zacal jeho dilo kazit svym naprosto debilnim stylem a ted anceloti ktery vubec nevi ktera bije zadna taktika zadny napad jen se snazil tezit ztoho co tam gvardac naordinoval a ted se to stym neschopou veze doufam ze potahne .. nevadi mi kdyz bayern prohraje ale at aspon hraje na urovni kterou je schopny hrat ... snad vedeni bayernu dostane rozum a vykopne tu zadarmo drahou sracku ..
delfin
28.09.2017 12:25
#
se divim, ze jeste neexistuje nejakej facepalm s Robbenem...
Reggie
28.09.2017 12:33
#
Ale kluci z Mardidu rikali, ze je Carlo nejlepsi trener na svete...
Juan Román Riquelme
28.09.2017 13:58
#
Zkuseny diskuter z EF vi, kdy byt v tichosti a nepsat picoviny
X-bano-X
28.09.2017 14:08
#
Tak ty si asi skusenosti moc nepobral
Juan Román Riquelme
28.09.2017 14:34
#
Bano, radsej si priprav obligatne OT o Odegaardovi.
X-bano-X
28.09.2017 15:05
#
A zas
>vyřazen z kádru<
28.09.2017 15:13
#
cekal jsi snad od nej vic? ten je zaseklej jak CHONG s Paulinhem...
Juan Román Riquelme
28.09.2017 15:41
#
Paulo Dybala + Coutinho = Paulinho
>vyřazen z kádru<
28.09.2017 15:43
#
zdobi te originalnost, drz se toho kamo
Juan Román Riquelme
28.09.2017 15:45
#
Diky!
Fantomasova sestra
28.09.2017 15:06
#
r.mrazik
28.09.2017 12:37
#
jeste ze po tragickym Pepkovi prisel Carlo,ktery navrati Bayernu ten pravy nemecky styl...proste neco jako za Uliho...
Reggie
28.09.2017 12:50
#
Taky to nechapu, vzdyt dojit s Bayernem do finale LM bych dokazal i ja
Kixi Syhimour
29.09.2017 16:55
#
Rudnevs
28.09.2017 12:51
#
Podľa Bildu sa má dnes uskutočniť krízové sedenie a bude sa diskutovať o pozícii Ancelottiho.
stas87
28.09.2017 13:11
#
Kludne nech ide, ako docasna nahrada moze byt aj ten Jonker. Nebolo by to ovela horsie ako v sucasnosti. Ancelotti nema Bayernu uz co ponuknut, bohuzial. V BL budu stale hrat o titul do posledneho kola a aj tak ho zrejme vyhraju. A v CL zacinaju byt ten stvrty ci piaty tim vzadu, daleko od Realu, Barcelony ci PSG. Aj taka Chelsea, Atletico ci Juventus by boli schopne sucasny Bayern vyradit a dost mozno by to nebolo len o jeden gol.
raduinho
28.09.2017 14:07
#
City, United, Neapol...
vladino10
28.09.2017 14:25
#
Čo ale znamená "dočasná nahrada"?
Je september..pustil by nam niekto v zime trénera?
Lebo ak by tá dočasná nahrada mala byť do leta, veď to je celá jedna sezóna..Ono aj v leverkusene si určite hovorili, že horšie ako so schmidtom to už nebude..a potom prišiel korkut
Je pravda, že jonker pomery v klube pozná, ale to je asi tak všetko
A rezignovať na sezónu už teraz by bola hlúposť, aj ked zrejme na kluby o ktorých píšeš nemáme, ale ten káder aspoň na papieri nie je až taký slabý aby nás psg zadupalo ako včera..
stas87
28.09.2017 14:52
#
No prepustit bludneho taliana uz teraz, podpisat nejaky docasny kontrakt s trenerom, co bude chapat svoju situaciu a zamerit sa uz teraz na to, koho priviest ako nahradu. V Sparte to zobral Rada do konca sezony a sam vedel, ze v lete bude zasa volny.

Ved to je prave to, ten kader nie je tak zly aby vyfasoval trojku od PSG. A s neuspechmi na ihrisku mi pride, ze Ancelotti nema kabinu pod kontrolou a straca respekt u niektorych hracov. Tym nemyslim to, ze by ho skusili obetovat sami hraci ale je evidentne, ze je tam nieco zle a Ancelotti posobi dost bezradne. A to v klube typu Bayernu neakceptovatelne, ked trener timu netusi co ma robit.
db18
28.09.2017 15:48
#
Vezme to Sagnol a pak se bude pracovat na Tuchelovi/Nagelsmannovi... hlavně ať to není Luis Enrique...
vladino10
28.09.2017 14:53
#
..spomína sa aj tuchel, naňho som úplne zabudol
BarteruACM
28.09.2017 13:22
#
Takže ideální scénář. Ancelotti odejde, pokud se nerozhodne si dat pauzu, mělo by po něm sáhnout AC, protoze Montella do konce sezony určitě nevydrží. Otázka je, kdo by sel do Bayernu, Nagelsmanna asi hned Hoffe nepustí, docela by mi tam pasoval Blanc
000
28.09.2017 13:40
#
Uwe háže buly
28.09.2017 14:10
#
janinho
28.09.2017 13:24
#
#Je suis Carlo#
Chip je boh
28.09.2017 13:26
#
Carlo out!
Sosi
28.09.2017 13:30
#
Carlo už zřejmě podepsal smlouvu v Číně...
Zenthuras
28.09.2017 14:36
#
Chybí jim každoroční zápas s Arsenalem. Proti ostatním týmům nemají takovou motivaci.
Fantomasova sestra
28.09.2017 15:05
#
>vyřazen z kádru<
28.09.2017 15:11
#
jj, tim to bude ajnstajne
Noustress
28.09.2017 15:26
#
tak to vidím na carla v AC po tomto víkende
VojtovaChelsea
28.09.2017 15:26
#
jestli carlo pujde, vzal bych všema deseti Nagelsmanna
Nuno čomes
28.09.2017 15:31
#
Konečně sympatický bayern. V čele s dřevákem mullerem. A tím nesympatickým polákem. Co padá hned když se jej někdo dotkne
WinohradyGang-OG187
28.09.2017 15:35
#
docela se divim ze v clanku neni zminka o petru cechovi protoze je robbenuv kamarad a jezdi na spolecny dovoleny.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.