Add to Google
Přidej na Seznam
Přidej na Netvibes

Necid se dělí o post nejlepšího nahrávače Ligy mistrů

10.12.2009 12:53 - Aktuality
Tomáš Necid (© pfc-cska.com)
 
Českému útočníkovi Tomáši Necidovi patří primát nejlepšího nahrávače základních skupin Ligy mistrů, o který se dvacetiletý hráč CSKA Moskva dělí s Luisem Fabianem ze Sevilly, Juanem Vargasem z Fiorentiny a Wendelem z Bordeaux. Tento kvartet připravil svým spoluhráčům po čtyřech brankách.

Další český reprezentant Tomáš Sivok je zase v čele žebříčku "hříšníků" s nejvíce žlutými kartami. Stoper Besiktase Istanbul byl napomínán čtyřikrát, stejně jako Leandro Almeida z Dynama Kyjev.

Po šesti odehraných zápasech v základních skupinách se titulem nejlepšího střelce pyšní nejdražší hráč světa Cristiano Ronaldo. Ten se v dresu Realu Madrid trefil šestkrát, přestože nastoupil jen do čtyř utkání. "Bílý balet" celkově skóroval patnáctkrát, což z něj činí útočně nejúspěšnější tým soutěže, a kopal také nejvíce rohů - 53.

Michael Owen z Manchesteru, jemuž pomohl úterní hattrick ve Wolfsburgu, Miloš Krasič z CSKA a exteplický Edin Džeko ve službách Wolfsburgu shodně zaznamenali čtyři přesné zásahy.

Nejčastěji na branku střílel Diego Forlán z Atlétika Madrid. Spoluhráč Tomáše Ujfalušiho šestnáctkrát zacílil na branku, patnáctkrát prostor mezi tyčemi netrefil, přesto se z gólu neradoval. V ofsajdu nejčastěji stál milánský kanonýr Filippo Inzaghi, kterého zdvižený praporek zastavil čtrnáctkrát.

Barcelona ovládla statistiky týkající se držení míče. Obhájci vítězství v průměru měli míč na kopačkách v 69 procentech čistého času všech odehraných zápasů, což odpovídá 50 minutám na jedno utkání. Druhý Liverpool následuje s 59 procenty.

V základních skupinách padlo 238 branek, nejvíce (51) v úseku mezi 76. a 90. minutou. Hráči nejlépe střílejícího týmu Realu Madrid zároveň dostali 17 žlutých karet, v čemž také nemají konkurenci. Nejčastěji faulovali fotbalisté Maccabi Haifa, kterým rozhodčí odpískali 115 nedovolených zákroků.

Nejslušněji si naopak počínal tým Wolfsburgu, který si vystačil jen s 60 fauly, což je téměř o polovinu méně než v případě Haify. Němečtí šampioni viděli také jen tři žluté karty, stejnou bilanci má už jenom Liverpool. Ani jeden z těchto týmů však nepostoupil do vyřazovací fáze.

Vybrané statistiky základních skupin fotbalové Ligy mistrů:
Individuální:
střelci:
1. Cristiano Ronaldo (Real Madrid) 6, 2. Owen (Manchester United), Džeko (Wolfsburg) a Krasič (CSKA Moskva) 4
nahrávači: 1. Necid (CSKA), Luis Fabiano (Sevilla), Vargas (Fiorentina) a Wendel (Bordeaux) 4
střely na branku: 1. Forlán (Atlético) 16, 2. Ibrahimovic (Barcelona) 14, 3. Ronaldo 12
střely mimo branku: 1. Forlán 15, 2. Gerrard (Liverpool) 14, 3. Hulk (Porto) 12
žluté karty: 1. Sivok (Besiktas) a Leandro Almeida (Dynamo Kyjev) 4, 3. Balotelli (Inter Milán), Stahel (FC Curych) a Culma (Haifa) 3
červené karty: 14 hráčů bylo jednou vyloučeno
nejvíce faulů: 1. Diarra (Real) a Brandao (Marseille) 21, 3. Song (Arsenal) 19
nejčastěji faulováni: 1. Diego (Juventus) 29, 2. Dudu (Olympiakos) a Pato (AC Milán) 23
nejčastěji v ofsajdu: 1. Inzaghi (AC Milán) 14, 2. Coulibaly (Debrecín) 11, 3. Gilardino (Fiorentina) 10

Týmové:
vstřelené branky:
1. Real 15, 2. Fiorentina 14, 3. Arsenal a Lyon 12
inkasované branky: 1. Debrecín 19, 2. FC Curych 14, 3. Rangers 13
žluté karty: 1. Real 17, 2. Inter 16, 3. Dynamo Kyjev a Urziceni 15
červené karty: 1. Bayern, Porto, Marseille a Haifa 2
střely na branky: 1. Arsenal 51, 2. Manchester, Porto a Real 50
střely mimo branku: 1. Porto a Chelsea 55, 3. Real 48
držení míče (čas): 1. Barcelona 302 minut celkově/50 minut na zápas, 2. Arsenal 219/36, 3. Manchester 217/36
nejčastěji faulováni: 1. Milán 126, 2. Lyon 108, 3. Juventus 107
nejčastěji faulující: 1. Haifa 115, 2. Curych 113, 3. Juventus 111.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2412
Komentáře (140)
kedlub
10.12.2009 12:57
zajimavy pooholidnuti za podzimni casti LM
FCHK
10.12.2009 12:58
Držení míče je masakr
Arbiter
11.12.2009 10:08
nicneříkající statistika...
kecaldovseho
10.12.2009 13:01
No jo Inzaghi .Starýho psa .......
j_mrazik
10.12.2009 13:02
On už není tak rychlej, tak potřebuje bejt k bráně co nejblíž, no... Je pravda,že i zamlada byl takhle línej.
kecaldovseho
10.12.2009 13:12
To o tom starým čoklovi,platí i pro Sivoka.
Duff
10.12.2009 16:05
takový český Paolo Montero
j_mrazik
10.12.2009 13:01
Kdo nestíhá, fauluje. Juventus
_Cesc_
10.12.2009 13:02
Owen,Dzeko,Krasic
Necid
Sivok
Inzaghi klasika
Barca v drzeni mice.Ucty hodne cislo
merengues
10.12.2009 13:04
Už jen ubrat ty fauly Lassovi chybí do Makeleleho, jinak už je před ním. Jinak díky hoši za ofenzivní hru .
Getzo5
10.12.2009 13:05
MU efektivita, častá streľba, málo faulov, žiadne karty, ideálne držanie lopty, dobrá obrana... Ale tak toto sú štatistiky zväčša tak na....
Lapíz
10.12.2009 13:08
Barca průměr

Mě by třeba zajímalo, kdy se naposledy stalo, že v základních skupinách vstřelili v jednom kole gól 2 různí brankáři...
kecaldovseho
10.12.2009 13:10
Nikdy.
Lapíz
10.12.2009 13:14
Já si to myslím taky, ale chtěl bych najít důkazy ... jsem ale línej, takže tomu budu věřit!
kecaldovseho
10.12.2009 13:15
Já si to taky jenom myslím,tak moc nevěř ,ale zkusím to najit.
Lapíz
10.12.2009 13:17
Já už taky hledám ...
kecaldovseho
10.12.2009 13:24
Tak asi ne.Škoda ,že Chilavert nehrál CHL.
Lapíz
10.12.2009 13:29
Chilavert byl vždycky víc uznávanej v JA, než v Evropě. A evropský kluby se ho bály právě kvůli brankám (zase nepodloženo vědeckým bádáním)
Lapíz
10.12.2009 13:24
Tak jsem zabrousil na wiki a nemohu si utrousit jednu poznámku... vždycky jsme měli skvělé brankáře a jsem jenom rád, že Franta Plánička patří do nejlepší dvacítky brankářů, to je prostě nádhera... ) ...

Zlámal, Grigar, Daněk a nespočet dalších... nepřipadají mi jako nástupci Petra Čecha, potažmo Jardy Blažka či Jardy Drobného ...

Proč mám ale pocit, že se práce s brankáři všude jinde zlepšuje a u nás padá do průměru... (je to jenom pocit, není podložen důkazy. Cítím to ale jinak jako brankář... ) Přitom máme tak ohromnou tradici, kterou Čechíňo, Drobňák a Bláža z posledních sil drží...
kecaldovseho
10.12.2009 13:27
Někdy v roce 2000 ho IFFHS zařadila dokonce někam do top 10(Myslím Pláničku)
kecaldovseho
10.12.2009 13:27
Vyhrál asi Jašin.
Lapíz
10.12.2009 13:30
Byl devátý, ale zasloužil si víc už jenom proto, že Zamora byl 5.
kecaldovseho
10.12.2009 13:34
9?Ale někde jsem ho viděl snad i v 5.V nějaké anketě FIFA
Lapíz
10.12.2009 13:42
To možná byla Evropa... nevím ...
kecaldovseho
10.12.2009 13:43
No teď, když to říkáš,tak si vzpomínám,že to byla jen Evropa.
Czech Lion
10.12.2009 13:28
To bych ani neřekl, v Chelsea je kromě Čecha brankář Šebek a v Celticu je taky jeden náš mladý brankář, jen si nemůžu vzpomenout na jméno.
Švenger ve Spartě nahradí Blážu a Vaclík ve Vítkovicích taky dlouho nepobude. Ani nevím, jak dopadly ty jeho testy v Alkmaaru.
Lapíz
10.12.2009 13:31
Ještě mi vypadl Zítka...

Tak mě napadá, že přestávám mít o českých brankářích přehled, protože si žádného v Celticu Glasgow nepamatuju ... Šebek, jo, ale i ne... za Čechem si nezachytá, ale zase ho Čechíňo může naučit novým kouskům...
kecaldovseho
10.12.2009 13:45
V Celticu Glasgow,jsem žádnýho českýho brankáře taky "nevygúglil"
Talkers
10.12.2009 13:48
Doporučuju TV nova nebo novinky a blesk... Tam určitě nějakého českého golmana ve službách celticu najdeš
kecaldovseho
10.12.2009 13:49
Dík.
kecaldovseho
10.12.2009 13:33
Twardzik?
Czech Lion
10.12.2009 13:35
jj, to je on :)
kecaldovseho
10.12.2009 13:36
On je tam snad i s bratrem.
Bakary11
10.12.2009 13:36
Neni, Twardzik neni golman.. Ale jsou dva, jeden stoper a druhej snad útočník..
Czech Lion
10.12.2009 13:39
Tak to se omlouvám, jsem je smíchal s jejich otcem:-D
Bakary11
10.12.2009 13:40
V pohodě, já zase nevěděl, že jejich táta byl čapák
Talkers
10.12.2009 13:32
Nemůžeš mít extratřídu neustále, prostě máš období, kdy jsi nahoře a kdy dole. Za Čecha vyrůstá možný nástupce třeba v Chelsea a WHU a najde se jich více. Uvidíme za pár let jak to bude vypadat.
Czech Lion
10.12.2009 13:35
jj, vlastně ještě Štěch ve WHU, takže tak špatně na tom asi nejsme:)
Lapíz
10.12.2009 13:51
Jenže u nás je taková tradice, že mi tu extratřídu mít musíme... Extratřídu u nás představuje jenom Petr Čech ... bohužel ... Drobný, Zítka, Blažek
kecaldovseho
10.12.2009 13:56
Laštůvka je výbornej gólman,škoda ,že nechytá.Já si myslel ,že bude jednou v repre...........
Lapíz
10.12.2009 14:06
Je mi jen líto, že se nechytnul v WHU. Jenže tam je Green no ... Ale právě ve WHU bychom mohli mít tým, který si český brankáře bude hledat, však tam keepry trénuje Mikloško! Takže ... to je pro mě naděje, že se naši brankáři budou dostávat do soutěží jako PL či PD (kde mi tedy vysloveně chyběj)
FenriAFC
10.12.2009 13:11
jj, tohle kolo brankáři vládli všem střelcům
jinak chudák Forlán, ani jednou mu to tam nespadlo Inzaghi je prostě génius
ronaldinho_10
10.12.2009 13:20
Podle mě někdy v dávné historii by se někdo najít mohl...

A jinak je zajímavá taky statistiky držení míče u soupeřů Barcelony - hráči soupeře drží míč v průměru 18,86 minuty na zápas! To si opravdu moc nezahrají...
Lapíz
10.12.2009 13:32
Vidíš, Kazaňi to to stačilo na vítězství
Talkers
10.12.2009 13:10
Chelsea jediná statistika - nejvíce střel mimo bránu...
FenriAFC
10.12.2009 13:11
ostrostřelci
Getzo5
10.12.2009 13:24
Tiež som si všimol.
homeles8
10.12.2009 13:10
Aspoň v něčem je Chelsea první.
homeles8
10.12.2009 13:13
No, Barca sice má nejvíc míč, ale furt je to takovej ten nudnej fotbal veprostřed hřiště, akorát ho hraje jen jeden tým.
Bakary11
10.12.2009 13:15
Podle tebe, mně, nejen, se jejich fotbal líbí a souhlasim s tim, co řikal včera Fitzel, že by se jejich fotbal měl kopírovat a brát ho jako "ten nejlepší"
homeles8
10.12.2009 13:17
Hm, mě se víc líbí fotbal Interu, Chelsea, nebo třeba Řecka.
Lapíz
10.12.2009 13:33
Zvrhlíku
Bakary11
10.12.2009 13:35
homeles8
10.12.2009 13:44
Talkers
10.12.2009 13:21
Blbost, styl Barcelony se nebude kopírovat a ten, kdo se o to bude pokoušet, tak dopadne špatně. Jednoduchý důvod - nikdo na to nemá hráče.

Navíc i kdyby ho někdo kopíroval, tak se najde někdo, kdo proti němu použije beton jako Chelsea a MU v semifinále LM a ten systém se rozpadne jako domeček z karet při tornádu.
Bakary11
10.12.2009 13:24
Nesmysl, jde o to ty hráče do takovýhle systému vychovávat, o tom to je. A že se rozpadne jako domeček z karet ? Barca postoupila a hotovo, LM vyhrála naprosto zaslouženě, nikoho lepšího jsem fakt neviděl.
homeles8
10.12.2009 13:26
o to nejde, že vyhrála zaslouženě, ale jde o to, že proti tak dobrým týmům jako je Chelsea a MU je to nahouby.
Bakary11
10.12.2009 13:27
Jo ? Ve finále MU Barca smázla, v semifinále s Chelsea to bylo vyrovnaný, tak jaký na houby ? 6:2 na San Bernabeu ?
homeles8
10.12.2009 13:29
Real Madrid neumí betonovat. A ve finále MU nehráli, jako předloni v semifinále a mimochodem-při tom finále jsem usnul, takže asi takhle mě baví hra Barcelony.
Talkers
10.12.2009 13:29
viz dole, finále vůbec neřeším.
Czech Lion
10.12.2009 13:29
Vyrovnaný a rozdhodčím silně ovlivněný :)
homeles8
10.12.2009 13:31
Neřeš to.
Bakary11
10.12.2009 13:32
To je mi úplně jedno, ale prostě Barca si drží dlouhý roky svůj styl a udělala s nim nespočet úspěchů, dokážou vyhrávat a při tom bavěj svoje fanoušky, to je pro mě něco nádhernýho
Talkers
10.12.2009 13:44
Já se bavím o semifinále letos a loni. A tam se rozpadla hra Barcelony minimálně ve třech zápasech ze čtyř, kdy se z ofenzivní smrště stala neuspořádaná nakopávaná a kličkovaná ve středu hřiště.
homeles8
10.12.2009 13:27
mimochodem předminulou LM vyřadil Barc právě MU, díky síle obrany a minule to Barca tak měla nahnutý.
Talkers
10.12.2009 13:28
Já se bavím o semifinále letos a loni. A tam se rozpadla hra Barcelony minimálně ve třech zápasech ze čtyř, kdy se z ofenzivní smrště stala neuspořádaná nakopávaná a kličkovaná ve středu hřiště.
Getzo5
10.12.2009 13:25
Ten najlepší byť môže, ale ten najkrajší byť nemusí a hemeles nič iné nekonštatuje.
ronaldinho_10
10.12.2009 13:17
Jak pro koho... Zase v jiných zápasech se průměrně nehraje o deset minut dýl než v zápasech Barcelony!!! A to je dost velký číslo - mě se zase nelíbí, když se v jiných zápasech o deset minut víc prozdržuje přerušením hry nebo míšem v zámezí... To je lepší se koukat na to, jak hráči kombinují, ne?
_Cesc_
10.12.2009 13:17
Nerekl bych,ze jejich fotbal je nudny.Vzdyt je vloni to byl jeden z nejvice ofentzivnich tymu,hlavne v PD.
homeles8
10.12.2009 13:18
Jo, ale pro mě je nudnej, prože se mi líbí defenzivní, no.
_Cesc_
10.12.2009 13:26
To je ironie?
Getzo5
10.12.2009 13:27
Prečo by mala byť? Ja to nie som, ale niekomu sa defenzíva, ak je skvele prevedená páči. Na tom nevidím nič zlé.
homeles8
10.12.2009 13:30
jako proč?
_Cesc_
10.12.2009 13:32
Nene,jenom se ptam.Neberu ti to za zle,jenom neznam nikoho,komu by se to libilo.Nemyslim to zle.
homeles8
10.12.2009 13:35
ok. Já prostě víc žeru obětavý obranný zákroky, a pak rychlý protiútoky, než 50 přihrávek a pak gól do prázdný. Každej má svůj názor a nemusí bejt stejný. btw jeden kamarád mi řek, že jsem ''divnej'' protože se mi to líbí.
Getzo5
10.12.2009 13:37
Divný je ten, kto sa ti snaží čosi podobné nanútiť.
homeles8
10.12.2009 13:38
_Cesc_
10.12.2009 13:41
"Kazdej ma svuj nazor".Presne tak
Bakary11
10.12.2009 13:32
Neřeš ho..
Getzo5
10.12.2009 13:26
Počet gólov - objektívne zhodnotenie zábavnosti? Nudný je štýl hry - medzifáza - nie zakončenie. To je práve naopak niekedy veľmi zábavné a nápadité. ľudia vy si tu pletiete pojmy s dojmami.
_Cesc_
10.12.2009 13:34
I tak si myslim,ze Barca ma utocny styl hry.Vzdyt i krajni obranci litaji po lajne jak na perku.Vytvareji si nespocet sanci,ktere zustaji nepromeneny
Getzo5
10.12.2009 13:35
Ale veď má, to nikto nespochybňuje
homeles8
10.12.2009 13:36
Jo maj útočnej sty. Ale mě se líbí obrannej styl. Proto mě Barca neba.
ronaldinho_10
10.12.2009 13:36
Ale jak jsem psal výše, většina ostatních tůmů má tu mezifázi někde na tribuně! Stačí se podívat na včerejší zápas - Barcelona udržela míč ve hře 59'55'', Dynamo 17' 54''. V šesti dalších zápasech nedokázali vyrovnat čas Barcelony (59'55'') ani oba týmy dohromady, mnohdy se tomu času ani zdaleka neblížili. Pouze Olympiakos s Arsenalem byli těsně přes šedesát minut...

Celkem se tedy v zápase Dynama s Barcelonou hrálo 77'49'', ve většině jiných zápasů něco mezi 50 až 55 minutami. Já osobně se radši podívám na kombinaci Xaviho a spol. než abych v každém zápase dvacet minut navíc čekal až podavač podá hráčům druhý balón...
homeles8
10.12.2009 13:37
už to píšu potřetí : Názor je jako zadek, každý má ten svůj.
ronaldinho_10
10.12.2009 13:42
Však já ti tvůj názor neberu.... Jen jsem napsal, že mně osobně se mezihra v podobě odkopu na tribunu nelíbí a neuznávám ji.
To ale neznamená, že bych tě nechápal - znám i jiné lidi, kteří preferují taktiku "dostat míň gólů" před taktikou "vstřelit víc gólů". Bohužel (tedy pro mě) je mnohdy ta obranná taktika účinná.
homeles8
10.12.2009 13:43
jasný
Getzo5
10.12.2009 13:38
Opakujem to neustále, zopakujem to aj tebe. Všetkého veľa škodí aj preto je mezi ľudstvom ubľúbená tzv. zlatá stredná cesta.
homeles8
10.12.2009 13:38
to je jako mě se líbí Blodnýny a někomu zase Brunety.
Talkers
10.12.2009 13:39
Já teda radši mrknu na osobní souboje, kdy nakonec dojde k faulu nebo nákopu dopředu než na kombinace uprostřed hřiště, kdy soupeř stojí v šestnáctce a nemá se kam hýbat.

Ale každému se líbí něco jiného.
Chazy
10.12.2009 13:40
a hra musi mit spad, z toho vychazejici ztraty micu, okamzity utoky na druhou stranu.. zadna uzemni prevaha jednoho tymu.
Talkers
10.12.2009 13:43
Pokud soupeř napadá a ty si v klidu přitukáváš v kruhu a sem tam to hodíš stoperovi, tak to nemá moc význam. Soupeř se naběhá, zaleze před šestnáctku a vypadá to podobně, jen stopeři se posunou do kruhu a kombinace na půlku soupeře. Nevím, tohle mě většinou neláká, když se takhle hraje kdekoliv, tak vypínám a je mi fuk, jestli je to Barca, Chelsea nebo Portsmouth...
Getzo5
10.12.2009 13:44
Presne. Ako môže byť jednostranný futbal zaujímavý, to nepochopím. Nikoho a nikdy.
ronaldinho_10
10.12.2009 13:50
Když se podíváš výše, tak si malinko protiřečíš, ne?
Getzo5
10.12.2009 14:11
Ak vieš čítať písaný text, tak nie. Áno, to, čo vypísal Chazy považujem (ja osobne) za atraktívne, preto som to podporil, ale uznávam, že je potrebná aj tzv. ukľudňujúca fáza hry. Avšak to, čo napísal Chazy nie je extrém, ale bežný aspekt hry, zatiaľ čo to, čo častokrát predvádza Barca vybičované až do krajných polôh je.
ronaldinho_10
10.12.2009 14:18
Já ale mluvil o příspěvku:

"Divný je ten, kto sa ti snaží čosi podobné nanútiť",

který jsi napsal v reakci na to, že někdo homelesovi8 řekl, že je divný, když se mu líbí defenzivní hra. Tahle tvoje reakce trošku zavíní tím samým...
ronaldinho_10
10.12.2009 14:19
* zavání
Getzo5
10.12.2009 14:22
Ako? Veď sa snažím len vysvetliť, že je niečo čierno-biele, ten jeho že je ničo čierne a to jeho biele je divné... To je fakt o voze a o koze.
ronaldinho_10
10.12.2009 14:44
Ako?
Když někdo někomu napíše:
A) Jsi divný, když se ti líbí tohle!
nebo
B) Nikdy tě nepochopím, když se ti může líbit tohle!

Výrok A jsi odsoudil a toho, kdo ho pronesl označil za divného. Výrok B jsi napsal sám ty. Ano, máš pravdu, stejná písmenka tam nejsou... Ale rozumně uvažující člověk pochopí, že autoři těch výroků vlastně říkají to samé.
Getzo5
10.12.2009 14:55
Je tam rozdiel, ale vysvetľovať sa mi to nechce.
ronaldinho_10
10.12.2009 13:48
To máš pravdu... Já byl vždycky spíš takový technický typ. Taky mě spíš bavily logické hry než nějaký střílečky atd. Proto se mi asi víc líbí kombinační hra, kde je nutné vymýšlet, jakou kulišárnou obranu překonat...
Kdyby hrál každý ofenzivně, tak by to byla nuda. Takže i z mého pohledu je dobře, že tu defenzivnější mančafty jsou... Ono hrát třeba pořád proti Realu, když by se pokoušel o totální fotbal, a valit mu tam šest fíků by každého omrzelo...
Getzo5
10.12.2009 14:12
Ani futbal ako ho prezentoal Chazy nie je netechnický, to pozor.
Chazy
10.12.2009 13:39
Vzdyt si delej co chces a divej na co chces. Tahle diskuze je zcestna, nikdy nikomu nedokazes, ze tvuj nazor je ten spravnejsi, nez jeho.. specialne kdyz je to vazne jen o vkusu.
Getzo5
10.12.2009 13:43
Presne toto vždy tvrdím, no zas na druhú stranu, nemôže predsa nikto tvrdiť, že tá medzifáza je zábavná, to hádam nie. Je precízna, taká aby súpera deptala, aby sa nedala brániť, ale pohľad dookola na miliardu prihrávok na 3 metre ako na tréningu, to prirodzene skôr uspáva než zabáva. Jasné, poviem si aké je úžasné, že si ich robia ako malé deti, ale proste čo je veľa, to je moc...
_Cesc_
10.12.2009 13:43
Presne vkus nikomu nevyvratis a nezmenis.To proste nejde.
homeles8
10.12.2009 13:46
Já jsem před pár lety násilím donutil menšího bratrance, aby fandil Chelsea, takže ze začátku z donucení a jestli nekecá, tak dneska už jim fandí opravdu.
homeles8
10.12.2009 13:48
ale nebojte, nic jsem mu neudělal a brali jsem to spíš ze srandy.(Ale bez toho by prostě dneska Chelsea nefandil )
Cukroušek
10.12.2009 13:20
Fiorentina
kecaldovseho
10.12.2009 14:04
S Maďarama to ani jinak nejde
kecaldovseho
10.12.2009 14:04
100 pro nejlepšího nahrávače světa
Lapíz
10.12.2009 14:07
Xavi
kecaldovseho
10.12.2009 14:12
Ne!Tabulka mluví jasně plus trocha patriotismu a je jasné koho myslím.Sakra mám tam dvakrát slovo"jasně"omluvte to.
ronaldinho_10
10.12.2009 14:14
Řepka
Lapíz
10.12.2009 14:17
Mě o patriotismu nemusíš nic povídat, já jím jsem... ještě ale nemám před barákem Gran Torino a vyvěšenou vlajku (což je mimochodem myslím zakázaný, což tedy nechápu - a omlouvám se za 2x což ) ...

Já si jenom myslím, že nejlepší nahravač a člověk, který ti uvaří i vody svíčkovou je Xavi
kecaldovseho
10.12.2009 14:20
A nejlepší nahrávač v historii ME je Poborák.To jen tak mimochodem,aby klávesnice nestála.
Lapíz
10.12.2009 14:22
...kdes to zjistil? Chci důkaz! ... anebo mi něco uniklo... ?
kecaldovseho
10.12.2009 14:26
Někde v TV to bylo.Platilo to do posledního EURO,ale asi ho tam nikdo nepředběhl.takže to platí stále.
Allez les Gones9637
10.12.2009 14:29
Nevěři, že bude Poborák výš než třeba Prosinečki..
kecaldovseho
10.12.2009 14:41
Co se dá dělat.Nemůžu to nikde vyšťourat,černé na bílém.
Lapíz
10.12.2009 14:43
Nechci obhajovat jeho názor, protože nevím, jestli je to pravda. Důkaz jsem za tu dobu hledání nenašel, takže to nemůžu potvrdit, ale jsem přesvědčen, že občas prostě člověka ty statistiky překvapí, že se někdo dostane tak vysoko...

Třeba Poborský odehrál na ME 14 zápasů a patří mezi šestici, která toho odehrála na EURU nejvíc...
MigueliFCB
10.12.2009 18:06
Tomanatura
10.12.2009 14:08
Ronaldinho + Riquelme
ronaldinho_10
10.12.2009 14:09
To byly časy...
Tomanatura
10.12.2009 14:37
Proč byly?
MigueliFCB
10.12.2009 18:07
Taky , taky
Getzo5
10.12.2009 14:13
Giggs
@@
10.12.2009 14:18
Z posledního odstavce jasně vyplývá, že slušnost se nevyplácí
kecaldovseho
10.12.2009 14:21
kubys
10.12.2009 14:48
Inzaghi je prostě klasik.
C0br
10.12.2009 15:05
Ronaldo
homeles8
10.12.2009 15:36
muhammadali
10.12.2009 17:38
messi1010
10.12.2009 16:20
kdyby bylo aj hráč nejčastěji faulovany aj s neodpiskanymi fauly, stačilo by messimu včerejši utkání
Sosi
10.12.2009 16:36
Já to pořád říkám, že Inzaghi šilhá, proto on tu ofsajdovou lajnu nevidí přesně
F.F
10.12.2009 18:05
Necid muze byt velmi dobry hrac pro Arsenal, ma velke kvality
stalingrad
10.12.2009 20:07
Jen tam ne,,,,,doufam ze se bude jeste zlepsovat a pak treba prijde do Liverpoolu
Shevchenko
11.12.2009 00:28
CR7 5.2.1985
10.12.2009 18:14
Dobře
Sergio_Ramos_04
10.12.2009 19:22
za 3 a pul zapasu 6golu a co kdyby hral vsechny zapasy Ronaldo Necid
stalingrad
10.12.2009 20:05
Tak nic
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
Související stránky
Reklamní sdělení
Eurofotbal on Facebook