Měli jsme víc věřit, řekl trenér AS Řím po vyřazení s Liverpoolem

03.05.2018 12:57 - Aktuality
 
Hráči AS Řím ve středeční odvetě semifinále Ligy mistrů s Liverpoolem nebyli daleko od toho, aby zopakovali senzační obrat ze čtvrtfinále s Barcelonou. Nakonec jim však domácí výhra 4:2 vzhledem k úvodní ztrátě 2:5 nestačila. Trenéra Eusebia Di Francesca hodně mrzelo, že italský tým ještě víc nevěřil v postup a ztrácel čas.

"Tahle zkušenost nás posílí, ale jsem zklamaný, protože tým měl víc věřit ve své šance. Mohli jsme vstřelit víc gólů a Liverpool ještě víc zatlačit," řekl Di Francesco novinářům po středečním utkání.

Římský tým s Patrikem Schickem v útoku sice úvodní poločas prohrál 1:2, ale po změně stran předvedl velký obrat a sahal po prodloužení. Jednou se trefil Edin Džeko a dvakrát v závěru Radja Nainggolan. Těsně po jeho proměněné penaltě ze čtvrté minuty nastavení však rozhodčí dramatický zápas ukončil.

"V první řadě jsem zklamaný z vyřazení, ale hráče jsem pochválil. Druhý poločas byl z jejich strany téměř dokonalý, skvělé zareagovali na nepříznivý stav a dostali Liverpool pod tlak," uvedl Di Francesco.

Odmítl kritizovat sudího Damira Skominu, který po hodině hry pro domácí neodpískal penaltu za ruku obránce Trenta Alexadera-Arnolda. Asistent také špatně odmával ofsajd Džekovi, kterého v šestnáctce fauloval brankář Loris Karius.

"Nekomentuju UEFA, to je záležitost klubu. Zajímají mě hráči, kteří musí věřit a tlačit se dopředu za góly, dokud není konec. Štve mě, že jsme plýtvali časem a dohadovali se s rozhodčím, který stejně svůj verdikt nezmění. To jen hrálo do karet Liverpoolu," upozornil osmačtyřicetiletý kouč.

Prezident římského klubu James Pallotta volal po zavedení videorozhodčího v LM. "Vím, že je to pro sudí těžké, ale vypadnout tímto způsobem je ostuda. Samozřejmě gratuluju Liverpoolu, protože je to skvělý tým. Pokud však nebudeme mít v Lize mistrů videorozhodčího, je takový zápas absolutní vtip," prohlásil Pallotta.

"Pokud by v Lize mistrů byl videorozhodčí, nevím, jestli by bylo finále Real Madrid - Liverpool. Jsme zklamaní a naštvaní. Mohli jsme dosáhnout něčeho výjimečného. Myslím, že na nás celá Itálie byla pyšná," doplnil krajní obránce Alessandro Florenzi.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3979
Komentáře (193 / 0 nových)
Frantszek
03.05.2018 13:02
#
Wow, že by Jupp odstartoval novou eru?
Era v níž si trenéři nestěžují na rozhodčí?
Largo
03.05.2018 13:04
#
Skončili, ale s ovacema. To zas jednou byly fóry těch vtipálků (nejen) z Liverpoolu, jak nám to v odvetě natřou...

Forza ROMA!
fenixLFC
03.05.2018 13:42
#
Emmett Brown
03.05.2018 13:53
#
Neviem čo sa smeješ, polovica miestnych fanúšikov LFC tu písala, ako nás sfuknete aj doma
Bandita_Harry
03.05.2018 14:17
#
vsak a nesfukli ? nevyhrali sice ale kolko minut ste mali nejaku nadej na postup ? do prveho golu potom chvilku medzi vyrovnanim a druhym a potom zas od penalty k hvizdu ?
CHONG
03.05.2018 14:27
#
Sfoukli jste je 2:4
Bandita_Harry
03.05.2018 15:09
#
zadupali
Cartmanova máma
03.05.2018 14:44
#
Bandita_Harry
03.05.2018 15:09
#
vladino10
04.05.2018 01:01
#
zničili ste ich
Bandita_Harry
04.05.2018 09:42
#
Ako real bayern
vladino10
04.05.2018 11:24
#
fenixLFC
03.05.2018 14:18
#
ked to pisali traja tak vela vacsina pisala ze u vas gol dva dame v com pravdu mali. to skor zvysok fans si myslel ze ked AS raz zahaluzil s barcou tak takto bude haluzit kazde kolo
Doni77
03.05.2018 15:57
#
"Raz zahaluzil s Barcou" ... A co vyhraná skupina před Chelsea a Atleticem?
fenixLFC
03.05.2018 17:06
#
co s tym ma chelsea a atletico? DOkazali s barcelonou otocit trojoglovu prehru z rpveho zapasu tak si mysleli ze rovnaka haluz sa im podari pravidelne
BaggioR10
03.05.2018 17:45
#
A ze k tomu byli tak daleko.. Od stavu 5:0 v prvnim zapase se dostali az na rozdil jednoho golu a penalta byt mela, cervena taky, nastavuje se obvykle vic... Uzivej a nerejpej. Dotahovali huste.
fenixLFC
03.05.2018 21:27
#
rozdil jedneho golu? vsade sa pise ze siahali po predlzeni. ved v poslednej minute dali gol, po ktorom im este dalsi gol chybal iba na predlzenie...
BaggioR10
04.05.2018 06:16
#
Tak bezne dneska rozhodci nastavujou 5+ a kdyz v nastaveni padne gol, strida se atd., tak to jeste protahnou. Kdyby se jeste dve minutky nastavili tak jste meli v gatich.
fenixLFC
04.05.2018 08:42
#
Lenze ta penalta bola z poslednej akcie zapasu tak co mal viac nastavovat
Johny1993
04.05.2018 14:40
#
Jseš normální tvl ? Co tady zkoušíš prosimtě? Jediná haluz seš tady ty s těma tvejma kecama. Vyřazení Barcelony nebyla žádná haluz ale možná nečekaný překvapení. Barca hrála ho**o a AS vyhráli zaslouženě 3:0. A s Liverpoolem jsme byli podle tebe daleko od prodloužení ? Kdyby nepísknuli ofsajd Džekovi, kterej vůbec nebyl a šel sám na branku, tak jste hráli od 50 minuty v 10 za stavu 2:2 a to si piš že by to byl jinej zápas. 2 penalty nám rozhodčí sebral a celkově ten zápas byl spíš jak pískání někde v Praze na hlávním nádraží. Já aspoň dokážu uznat jako fanoušek AS, že postup si vzali tím, jak dopadl první zápas, ale jsem hrdej na to co předvedli letos v lize mistrů, preotože takovejm jako seš ty, co tu psali že tam nemají co dělat, zavřeli hubu a ukázali, že tam byly právem. Forza Roma !!
Giwdul
04.05.2018 17:02
#
Jenže při samotné hře ty situace rozhodčí posoudil jinak, takže prakticky jste byli zcela pochopitelně daleko od postupu. v 86 minutě jste vedli 3:2 a potřebovali dát dva góly alespoň na prodloužení, to ti nepřijde jako daleko od postupu? Chápu, že se cítíte ublížení, rozhodčí neodvedl dobrou práci a na váš úkor bylo těch špatných rozhodnutí určitě víc, ale Liverpool hrál úplně v klídečku, protože jste ani nějak výrazně netlačili na vyrovnání. Mezi 50 a 80 minutou jste působili už úplně odevzdaně. Kdyby došlo k nějakému tomu vyloučení (nevím, penalta ano, ale vyloučení?), tak si buď jistý, že i Liverpool by hrál úplně jinak. Takhle tam ti hráči v podstatě jen chodili, protože šli do druhého poločasu s vědomím, že od postupu vás dělí pět gólů. To se hraje úplně jinak, než kdyby jim na začátku poločasu vyloučili hráče, potažmo kdybyste dávali gól na 4:2 už třeba v 70té minutě. Prostě jste ve dvou zápasech dostali sedm gólů. To můžeš na rozhodčí nadávat, jak chceš, ale tuhle tvrdou realitu neobejdeš.
fenixLFC
04.05.2018 22:22
#
BaggioR10
04.05.2018 17:44
#
fenixLFC
04.05.2018 22:41
#
ci uz to nazves necakane prekvapenie alebo haluz, vysledok je rovnaky. na zakalde jedneho vysledku nemozes ocakavat, ze sa to bude darit pravidelne. ved sam pises ze to bolo necakane. a to tu riesim. pokial si pamatam, nikde som netvrdil ze mame jasny postup, na to liverpool poznam az prilis dobre a odvety som sa dost bal ako dopadne. Ano, boli ste daleko od predlzenia. Keby keby keby. cervenu za hentaku ruku by ste davali iba vy. nikde nemas istotu ze panalta by bola premenena, nevies ako by hral liverpool, nevies co by sa dalej stalo. postup sme si proste zasluzili, boli ste od neho dost daleko a to je cele
Divik
03.05.2018 15:51
#
A kde prosimte?
Vosic
03.05.2018 14:51
#
A teď jim to Džeko a spol ve finále u televize dají pěkně sežrat!
ttopi
03.05.2018 13:05
#
Těžko v něco věřit, když po hřišti běhá osoba, která to může totálně zazdít.
Bayernista18
03.05.2018 13:08
#
biggpee
03.05.2018 14:38
#
Tak se nám semifinále rozdělilo na finalisty a uplakanky
smazaný uživatel
03.05.2018 14:43
#
PISTOLERO
03.05.2018 18:36
#
popltak
03.05.2018 18:37
#
Vosic
03.05.2018 14:52
#
dvě měly být a tu, která neměla být, zase pískl
REPLIKATOR
03.05.2018 19:17
#
Nainggolan?
C-M@ster
03.05.2018 13:08
#
„Zajímají mě hráči, kteří musí věřit a tlačit se dopředu za góly, dokud není konec.”

Taky jsem to tam bohužel viděl, nepůsobili nahecovaně, ale spíš tak odevzdaně... Liverpool je labilní a dalo se to využít... až člověka překpvapí, že s takovým přístupem zvládli dát aspoň na 4:2.

Jinak samozřejmě ta ruka, to je až směšné... Marcelo nebo další věci - to bylo vše sporné, ale ta včerejší ruka byla daleko od těla, obličej nekryla a chytila míč, co vypadal, že by šel přímo do brány...
C-M@ster
03.05.2018 13:11
#
Pokud někdo nááááhodou neviděl
Obrázek: https://i.imgur.com/UBbkTn9.png
Video: https://www.clippituser.tv/c/rydmvl

Pentle, redka, pravděpodobně 3:2 a 11 vs 10 víc jak 25 minut... nicméně Liverpool by to zatáhl a těžko říct, jestli by AS zvládli obléhání dvougólově zúročit...
Amerika
03.05.2018 13:16
#
Zatáhl upřímně, kdykoliv se snaží Klopp hrát na pět obránců (jako včera), tak čuchám průser jako vrata, protože obrana LFC prostě bránit neumí... To, že třeba s City udržela první zápas čistý konto byl skoro zázrak... Takže pokud bychom šli do deseti, pak bychom to podle mýho názoru projeli a ne do prodloužení, ale celkově...
bobis21
03.05.2018 13:23
#
já bych tohle teda taky nepískal ... podle mě tam úmysl hrát rukou nebyl a vlastně se hráč ani nedíval kam ten míč letí ...
ttopi
03.05.2018 13:30
#
Tohle bys nepískal? Tak to je slušnej level trolení
bobis21
03.05.2018 13:31
#
žádné trolení. Každá ruka se nepíská a když si řekneš jaké kritéria ta ruka má splňovat aby to byla ruka tak tohle je podle mě nesplňuje.
Frantszek
03.05.2018 13:34
#
wow, zvyšuješ level ještě víc.
Střela šla do brány. Trefil ruku od těla.
Zabránění golu. Redka , penalta.

Musíš mít fakt silný matroš, kááámo
bobis21
03.05.2018 13:37
#
ruka je v úlpně normální pozici, střelu hráč neviděl (evidentně se díval na druhou stranu), takže tomu nijak zabránit nemohl. Nemůžeš pískat každou ruku když útočník střelí hráče který se nedívá do ruky. Kdyby šel proti míči a roztáhl ruce tak není co řešit, ale to není tato situace. Skočil do střely a chtěl blokovat tělem - to snad vidí každý
Frantszek
03.05.2018 13:38
#
Ou shit. Kdys viděl fotbal před tímhle zápasem naposled?30 let zpátky?
C-M@ster
03.05.2018 13:39
#
Tak hráč je zkrátka zodpovědný za svoje ruce... i proto třeba spousta obránců při bránění se chytne rukama za zádama, aby jim to tu ruku netrefilo...
ttopi
03.05.2018 13:41
#
Uvidíme, zda to pochopí. Podle mě ne...
bobis21
03.05.2018 13:42
#
no a když dá ruku za záda a přesto ho to trefí, pískal bys to?
Frantszek
03.05.2018 13:43
#
ne. Ale jak tu píšeš, že tohle je normální pozice...ty při fotbale běžně běháš s rukama vedle hlavy?
Frantszek
03.05.2018 13:44
#
Musí tvůj běh vypadat hodně srandovně
bobis21
03.05.2018 13:45
#
zkus sprintovat, při tom vyskočit a u toho se otoč tak, aby tě míč trefil do zad ... pak mi řekni, v jaké pozici jsi měl ruku
Frantszek
03.05.2018 13:50
#
ano, on u té brány vyloženě sprintoval
bobis21
03.05.2018 13:53
#
ano, běžel. Nebyl to sprint v maximální rychlosti, ale rozhodně se nepohyboval pomalu podívej se na to video znovu
Frantszek
03.05.2018 13:56
#
tak konec. S tebou není o čem. Ty se mrkni na to video, co C-Master vložil. Tam je jasně vidět, jak naskakuje proti té střele a už v tom skoku má ruce doširoka od hlavy a zvětšuje tím objem svého těla při bránění.
bobis21
03.05.2018 13:57
#
tak tohle teda rozhodně nedělá, mnohem bližší je to tomu co říkám já. Podívej se na to znova až vyndáš hlavu z pr...
Frantszek
03.05.2018 13:58
#
Nedělá?? Pouštíme si to samé video?? A ty už jsi slyšel ten zvuk "plop"?
bobis21
03.05.2018 14:00
#
kdyby dělal to co říkáš tak bych taky říkal že penalta je jasná. Ale na tom videu jasně vidíš že před střelou tu ruku která byla směrem k balonu schoval k tělu ... druhou měl schovanou za tělem, ale trefilo ji to do té části která schovaná nebyla, prostě smůla. Penalta by podle mě byla přísná. A pokud nevidíš že levou ruku dal před střelou k tělu, tak asi fakt sleduješ jiné video ...
Frantszek
03.05.2018 14:01
#
takže jsi ten zvuk neslyšel. Ok. RIP
bobis21
03.05.2018 14:04
#
ježiš já si až teď všiml že jsi fanoušek AS to jsem se nemusel snažit, tam je šance na objektivitu nulová
Frantszek
03.05.2018 14:09
#
Aha...a nevšiml sis, že tam mám i Liverpool? A nevšiml sis, co ti píšou ostatní?

Čili jestli tady na tom videu ruka je za tělem, chápu dobře, že máš pero na prdeli? a možná máš i prdel pod břichem ze předu?
bobis21
03.05.2018 14:13
#
debil, opravdu debil. Mezi míčem a většinou ruky bylo tělo pokud nejsi tohle schopen pochopit tak opravdu nemá diskuze smysl. Jednu ruku dal k tělu, druhé měl vějtišnu schovanou za tělem. Vždyť přesně to je zachycené i přimo v tom screenu na který jsem reagoval
Frantszek
03.05.2018 14:16
#
Ano, debila tu většinou ze sebe dělám. Ale tím, že nechápeš, že tady ruka od těla byla a zabránila vstřelení golu, což je vždycky červená a penalta, tak mi tu zdatně konkuruješ, pusinko.
bobis21
03.05.2018 14:18
#
tak vždycky evidentně ne, jinak bys tady nebrečel
Frantszek
03.05.2018 14:18
#
A navíc, na tu penaltu jsem se vymlouvat nechtěl. Tys začal psát, že to pencle nebyla, načež jsem ti chtěl objasnit, že to pentle byla. Na druhé straně bych to viděl uplně stejně. Nejsem zaslepenej. Píše ti to tu více lidí, že to penalta byla, ale jedinej já mám na tebe ty nervy. Proboha nechápu proč. AS každopádně šance mělo na to, aby skorovalo další gol i bez této situace. Stejně tak jako že Live mohlo doma vyhrát o více golu a nebylo by co řešit.
valloire
03.05.2018 14:09
#
ale to je základní věc v diskuzi hombre
kubys
03.05.2018 14:25
#
Ani jednu ruku neměl za tělem, to je jedna věc, byl vytočený tak, že obě byly před tělem...druhá je, že šel s rukou nahoru ještě dřív, než El Sha vůbec střílel.
ttopi
03.05.2018 13:46
#
Tak nic, nepochopil to
bobis21
03.05.2018 13:53
#
vždyť on uznal že ne každá ruka se píská
Andis
03.05.2018 14:52
#
Bobis21 můžu se zeptat čeho ty bys třeba chtěl v životě dosáhnou? Máš nějaký cíl ?
ttopi
03.05.2018 14:53
#
Já bych mu doporučil, aby si trochu nastudoval pravidla fotbalu. Protože jestli tohle pro něj není penalta, tak už nevím.
Frantszek
03.05.2018 14:57
#

Pod takovýhle příspěvek ti musím dát palec vždycky
bobis21
03.05.2018 15:57
#
já jsem docela spokojený se svým životem. Myslím že už jsem teď dokázal více než ty
mayday
03.05.2018 15:11
#
Přesně tak. Tady borec skáče do střely s rukama nahoře, který zamykají další prostor kolem těla a který nakonec zabránily gólu. Jasná penalta.
BaggioR10
03.05.2018 16:03
#
Hoši vy se jako opravdu tady seriózně snažíte vysvětlit bobisovi, že to byla jasná ruka? To snad ne! Styďte se, je to buď troll nebo idiot
kubys
03.05.2018 13:41
#
repkajebuh
03.05.2018 14:27
#
Oba máte pravdu, spíš než tohle, to ale zazdil pomezni, při 100% penaltě na Džeka
Johny1993
04.05.2018 14:44
#
To je asi jako bych při sražení člověka autem řekl, hele za tohle mě nemůžete zavřít já jsem měl zavřený oči a nedíval jsem se
bobis21
04.05.2018 14:54
#
ne, to není ani podobné je vidět že mám pravdu, když se nezmůžete na nic jiného než si vymýšlet
fenixLFC
03.05.2018 13:49
#
imp
03.05.2018 13:50
#
https://i.imgur.com/dDNtdQM.png

Pravidla o ruce. Nejdulezitejsi hned ten zacatek - "deliberate act" cili umysl. Ten tam evidentne je. Ne v tom smyslu, ze TAA chce vylozene rukou zahrat (aby zblokoval tu strelu), ale v tom, jak rika ten komentator "he's making himself bigger". On tou rukou umyslne zvetsuje prostor, ktery vykryva a to by nemel. Pak tam jsou ty faktory.. pohyb ruky smerem k mici uplne evidentni, vzdalenost je fuk, protoze to nebyl necekanej mic. Sharaawy se do ty strely pokladal dve hodiny, TAA vedel ze bude strilet.
biggpee
03.05.2018 14:43
#
Obhájit se to dá vždycky. Ale obhájci té ruky by si taky měli uvědomit že ta závěrečná penalta za ruku Klavana která byla v přirozené poloze a bez pohybu k míči, byl dárek a asi omluva pana rozhodčího, kdyby ten gól něco měnil tak věřím že by ji žádný rozhodčí nepiskl
Frantszek
03.05.2018 14:44
#
to zas jo. Ta závěrečná byla dost trapná.
ttopi
03.05.2018 14:48
#
OK. V tom případě udělal 2 chyby - o to víc volá video.
C-M@ster
03.05.2018 15:21
#
Tá zavěrečná byla shit... ale rozhodčí ji pískl v čase 92:30 a v podstatě hned po rozehrávce po penaltě ukončil zápas... takže kompenzace pro ty, co by řekli "penaltu neodpískl, pak další jo, takže šul-nul" - byť tam je samozřejmě kardinální rozdíl.
biggpee
03.05.2018 15:32
#
je i není, na druhou stranu je potřeba si uvědomit že Liverpool nemůže za chyby rozhodčího a tím že se hájí tou co piskl na konci poškodil i nás protože teď všichni mluví o štěstí a jak to bylo těsné přitom tahle penalta a ty neodpiskane to totálně zkresluji nicméně postup zasloužený jednoznačně za tím si stojím.
C-M@ster
03.05.2018 16:13
#
Však já neříkám, že nebyl zasloužený...
Ale přál jsem víc AS, to nepopírám...
Ve finále víc přeju Liverpoolu, ale nevěřím moc, že to dá.
mayday
03.05.2018 15:10
#
Jak nepískal... Vždyť je to zabránění jasnýho gólu rukou, to musí být penalta, úmysl neumýsl.
Vosic
03.05.2018 14:54
#
Za tohle je redka? A kdyby Liverpool vypadl, tak by Manchester začal hrát koukatelný fotbal a holky tě přestaly odmítat a dostal bys nabídku lepší práce a nebyl tak zahořklý? Jestli jo, tak bych to finále snad i obětoval
C-M@ster
03.05.2018 15:18
#
Boha já jsem zahořklý?
Mně je u prdele, jestli to byl Liverpool, ale abych ti odpověděl, tak ano, za toto se běžně dává (a má dávat) redka. Taky jsem pro to, aby to pravidlo změnili a netrestali redka + pentle, ale zatím to tak je.
Barcafan10
03.05.2018 13:13
#
Tp si děláš srandu?? Marcelova ruka byla sporná?! Vždyť ji měl hodně daleko od těla, vy fanoušci United a Realu si navzájem honite??
ttopi
03.05.2018 13:15
#
Vykašli se na to. Samozřejmě, že ruka Marcela byla na penaltu, ale už je to jedno...
Barcafan10
03.05.2018 13:20
#
Promiň, ale občas mi přijde, že fanoušci United a Realu jsou domluvený na tom, že si tu budou navzájem obhajovat svy průsery.
ttopi
03.05.2018 13:28
#
Já vím. Pak je ještě klasický, že když už se jedná o objektivní pravdu, jako v případě ruky Marcela, tak napíšou, že v zápase X měla Barcelona vymyšlenou penaltu, nebo že proti nim taky někdo někdy něco nepískl.

Nech to fakt být
C-M@ster
03.05.2018 13:36
#
Já bych ji pískal, ale dokážu si představit, že by se nepískala...
Nicméně to včerejší řadím ještě vejš...
Amerika
03.05.2018 13:17
#
a jestli teda Marcelova ruka sporná... nebudu tu obhajovat TAA, ruka včera jasná, penalta taky, ale říct o Marcelově ruce, že byla sporná...
valloire
03.05.2018 13:35
#
No ona hlavně nemusela být ve vápně. Troufl by sis říct, že ano? No a ta včera byla teda jasnější.
Frantszek
03.05.2018 13:37
#
Přistihl jsem se, že s tebou souhlasím.... Marcelo byl při výskoku ve vápně, ale pohyb měl směrem ven z vápna a ta ruka byla někde v polovině toho skoku, kdy už možná byl mimo vápno.
valloire
03.05.2018 13:48
#
Ono i to video by s tímhle moc neudělalo. Podívej se, jak se tady hádají. Vždycky to bude na sudím.
Vosic
03.05.2018 14:55
#
rozhovor fandy AS s fandou Realu, že penalta pro AS byla jasnější než proti Realu
Frantszek
03.05.2018 15:55
#
Kde vidíš to, že se bavíme o penaltě pro AS?
C-M@ster
03.05.2018 13:37
#
Tak možná jsem špatně použil slovo sporná... prostě takových jsem už viděl hodně neodpískaných, kdežto ta včerejší byla jiná... tu by si nikdo neobhájil.
JessePinkman
03.05.2018 14:12
#
No ty jsi debil
C-M@ster
03.05.2018 15:16
#
Dík... a proč?
JessePinkman
03.05.2018 17:54
#
Jak můžeš napsat, že Marceova ruka byla sporná? Stejně jako od TAA byla úplně jasná.
C-M@ster
03.05.2018 18:04
#
Se podívej o pár řádků výš... prostě neodpískání té včerejší je podle mě horší prohřešek.
Houfi
03.05.2018 13:10
#
Jsem hrdý na to co AS letos předvedlo byla to nádherná jízda! Ke včerejšku co se týče rozhodčích raději nemluvit - to video je prostě neoddiskutovatelná nutnost, herně - první poločas tam chyběla kompaktnost, bylo tam dost individuálních chyb, naprosto zbytečný obě branky druhý poločas paráda, trošku štěstí a mohlo být finále...na druhou stranu postup se prohrál na Anfieldu, kde prostě 60 minut AS tahalo za kratší konec, takže gratulace do Liverpoolu a snad to nebylo na dlouhý roky naposledy kdy jsem byl pyšný na to, že fandím AS Řím!!!
Largo
03.05.2018 13:25
#
Teď jen udělat dobrý mercato....a myslím, že každoročně můžem bejt v Evropě dál, než jen jako cíl "postoupit ze skupiny".
Frantszek
03.05.2018 13:39
#
Houfi
03.05.2018 15:10
#
Přesně tak, Monchi nezklame hlavně nějakou kreativitu do zálohy a pořádný pravý křídlo
Largo
04.05.2018 09:31
#
Věřil jsem v něj vždycky a ještě mě nezklamal. Schick se rozehrává, Ünder paráda, Kolarov to samý, Gonalons se v posledních zápasech taky zlepšuje. Nepoved se mu jen Moreno a Defrel, ale toho chtěl vyloženě DiFra. Karsdorp bude příští rok perfektní.
Largo
04.05.2018 09:33
#
Četl jsem, že jsme domluvili Taliscu a Coriće. Sice to jhsou ofenzivní záložníci spíš pro 4-2-3-1, ale v systému 4-3-3 můžou hrát tu roli vysunutějšího levýho záložníka, co teď hraje Nainggolan. Ten do alternace k Pellegrinimu, Strootman na defenzivního záložníka a Gonalons prodat.
Frantszek
03.05.2018 13:39
#
ryzskej
03.05.2018 14:07
#
Já bych se vůbec nebál podobného scénáře jako v tenise s jestřábím okem - na určité situace. Tři "žolíky" na pokutové území (penalty), kdy každý tým má k dispozici. Prostě v podobném světle, ale přeneseno na fotbalové prostředí.
biggpee
03.05.2018 14:45
#
Johny1993
04.05.2018 14:50
#
Barcafan10
03.05.2018 13:11
#
Sorry jako AS mi je také sympatický, ale kdyby si Liverpool více věřil v prvním zápase tak nevyhraje 5:2,ale 9:1.
biggpee
03.05.2018 14:45
#
kylo ren
03.05.2018 14:46
#
Kdyby
biggpee
03.05.2018 15:33
#
Vždyť slovo kdyby je teď pozdrav fandů AS
Luc-Luc
03.05.2018 13:17
#
nemyslim, ze AS melo sanci na postup, jen diky stesti se jim to podarilo zdramatizovat - 2 nahodne goly v prvnim zapase, kde LFC prehraval Rimany rozdilem nekolika trid, vcera nahodny Milneruv vlastenec, jenom zbytecna pasivita LFC smerem dopredu druhy polocas dala AS Roma iluzorni nadeji na postup...
Largo
03.05.2018 13:25
#
To jsou zas bláboly
Emmett Brown
03.05.2018 13:55
#
Klokanomet
03.05.2018 14:36
#
jj, všechny góly co dostane Liverpool jsou náhodné
biggpee
03.05.2018 14:45
#
Souhlasím
misinho7
03.05.2018 14:53
#
Shevchenko
03.05.2018 15:03
#
A hlavně že ty dva góly LFC v druhém zápase nebyly náhodné.
REPLIKATOR
03.05.2018 19:17
#
Bender
03.05.2018 13:32
#
Těch chyb a sporných verdiktů rozhodčích je v posledních zápasech až podezřele moc. Ale stále víc nechápu přítomnost brankových sudích...
papanegra
03.05.2018 13:39
#
Nemyslím si, že by AS bylo poškozeno tak jak Bayern. Ruka to byla, ale byla tak nejak u hlavy a nikdo ani z hracu to nepostrehl. To napriklad u Marcela byla jasna..
Mohu rict ze v tom pripade byl poskozen LFC kvuli pisknuti ruce Klavana...
A co treba manicka el Sharawy ten tam padal jak ronaldo

Kazdopadne to video to chce, fotbal se zrychluje a oci nestihaj nebo v nejakem pripade nechtej stihat.

Hlavne se snad LFC pouci ze zaveru zapasu. Jinak postup zaslouzeny, AS nemelo sanci postoupit.
Kenneth
03.05.2018 13:42
#
"Nemyslím si, že by AS bylo poškozeno tak jak Bayern. Ruka to byla, ale byla tak nejak u hlavy a nikdo ani z hracu to nepostrehl. To napriklad u Marcela byla jasna.. "

Hrac mel jit za tu ruku ven plus penalta protoze zabranil golovy sanci a ja se tu jeste doctu ze nebyla jasna.
papanegra
03.05.2018 13:48
#
Umysl ty ruky tam nebyl, ruka sla evidentne k hlave aby si ji ochranil, navic ve skluzu... to se o marcelovi neda rict ze by si chranil, jedine ze by mel metrovy pero..

A redka ? Tak to je snad uz jen vysmech a ukazka tve hlouposti ne ? Ta se tak dava kdyz chytne hrac zcela umyslne na brankovy care.. tady vubec
Kenneth
03.05.2018 13:51
#
Hrac rukou zabranil golu, jasne cervena karta. Hlupak ses tu mozna tak ty.
papanegra
03.05.2018 13:55
#
Jeste by ta veta mela obsahovat jestli tam byl zcela zjevny umysl.
V teto situaci tam rozhodne nebyl, tak nevim nad cim spekulujes. Tyto situace jsou brany z pohledu byl tam umysl nebo nebyl..
10
03.05.2018 14:03
#
co to meleš? vždyť tam šel s rukama nahoru dávno před tou samotnou střelou...
papanegra
03.05.2018 14:33
#
Kdyz jdes do skluzu tak taky nemas ruce podel tela
10
03.05.2018 14:42
#
a když hodíš vejcem o stěnu, tak se rozbije
fenixLFC
03.05.2018 14:20
#
jasna cervena okej
10
03.05.2018 14:25
#
A player, substitute or substituted player who commits any of the following offences is sent off:

denying the opposing team a goal or an obvious goal-scoring opportunity by deliberately handling the ball (except a goalkeeper within their penalty area)
fenixLFC
03.05.2018 14:28
#
co tento pripad nie je. kazda ruka vo vapne nie je cervena
10
03.05.2018 14:30
#
každá ne, ale tahle je jak z učebnice
Kenneth
03.05.2018 14:34
#
Nebelung
03.05.2018 15:47
#
Klokanomet
03.05.2018 14:37
#
to je vůl...ta ruka byla asi metr před brankovou čárou
Fernando_Torres
03.05.2018 16:12
#
Víš co znamená slovíčko deliberately?
10
03.05.2018 16:34
#
vím, třeba když si obránce splete sport a skáče do střely volejbalovým blokem
Fernando_Torres
04.05.2018 13:29
#
Jestli nedokážeš pochopit co znamená slovo úmyslný, tak se asi nemáme o čem bavit...
JeséRodriguez
03.05.2018 14:22
#
Largo
04.05.2018 09:34
#
"Umysl ty ruky tam nebyl".... však ne, ale úmysl hráče jo.
valloire
03.05.2018 13:49
#
boží
papanegra
03.05.2018 13:51
#
Nojo madristi jen chtej odtahnout pozornost od svy tlacenky, kdy na to koukaj 3 rozhodci a nic..
valloire
03.05.2018 14:07
#
a ten trestnej kop nepísknou a nepísknou....
20DollarsInMyPocket
03.05.2018 14:11
#
"Jinak postup zaslouzeny, AS nemelo sanci postoupit." Co věta, to perla.
JeséRodriguez
03.05.2018 14:23
#
to je aspoň dobrej troll
spider_8
03.05.2018 18:04
#
Byla tak nějak u hlavy A tak nějak zabránila jasnému gólu
Mönchengladbach
03.05.2018 13:42
#
Zase pokud chceme video v LM, nemohlo už snad semifinále vypadat "líp".
JenkyInterista
03.05.2018 14:05
#
Takže vlastně finále, které by bez mega chyb rozhodčích vůbec nebylo. Liga Rozhodčích, nic víc.
wyqinac
03.05.2018 14:27
#
tak tohle nemuzes rict, nikde neni napsano, ze by vsechny penalty byly promeneny, stejne jako ze by zbytek prubehu zapasu vypadal stejne i s tema penaltama..
biggpee
03.05.2018 14:48
#
Přesně tak
JenkyInterista
03.05.2018 15:02
#
No právě by třeba celej zápas vypadal uplně jinak, to je možná docela problém ne ?
HiGHshaaa
03.05.2018 14:15
#
Trent A. Arnold... pencle být měla a nebyla
Klavan ... pencle být neměla a byla
papanegra
03.05.2018 14:35
#
U arnolda bych spis rekl ze mohla a nebyla, ale jinak
Vosic
03.05.2018 14:58
#

+ faul Kariuse, nebyl offside
R22
03.05.2018 15:15
#
+ faul na Maného v první půli
REPLIKATOR
03.05.2018 19:18
#
biggpee
03.05.2018 15:35
#
Je jedno že nebyl. Ale faul se udál po odpískání
HiGHshaaa
03.05.2018 16:09
#
HiGHshaaa
03.05.2018 16:13
#
btw ani si nepamatuju kdy měl naposledy Liverpool pencl (a to jim sudí teď v lize odepřel jasnou), ale zato si pamatuju že proti Liverpoolu je skoro každej zápas
spider_8
03.05.2018 18:05
#
Ale trošku rozdíl mezi penclí v 93. minutě, která už nemůže změnit výsledek dvojzápasu a penclí, která mohla úplně změnit průběh.
GajzkaMendyjeta
03.05.2018 14:18
#
Mě vždycky dojímaj tyhle hovna,Liverpool měl náskok a hrál podle toho
Gimme
03.05.2018 14:28
#
Taky mi to přijde úsměvný
biggpee
03.05.2018 14:49
#
wiggum
03.05.2018 15:34
#
A Barca hrála podle čeho?
REPLIKATOR
03.05.2018 19:18
#
Gimme
03.05.2018 14:29
#
Myslím tím, jak se každý ohání tím náskokem a že hráli co potřebovali
Beči
03.05.2018 14:37
#
"Pokud by v Lize mistrů byl videorozhodčí, nevím, jestli by bylo finále Real Madrid - Liverpool." - Oprava, pokud by jste si od nás v dvojzápase nenechali nasázet 7 gólů, mohlo být finále jiné. Takhle jsme prostě v celém dvojzápase nastříleli více branek, konec, šmitec. Rozhodčí v druhém zápase uškodil jak Římu, tak nám. Jsem pro zavedení videa, ale také by si měli v Římě uvědomit, že nestačí vyhrát druhý zápas, když prokaučují ten první.
papanegra
03.05.2018 14:52
#
Andis
03.05.2018 14:54
#
Pytelpůl letos jasně největší podvodníci LM.
Beči
03.05.2018 15:49
#
Díky, v prácj je třeba se vždy kvalitně zasmát
ttopi
03.05.2018 14:55
#
Řím vám nasázel gólů 6. Vy 7, oni 6 - to není tak moc velký rozdíl, aby ses tím oháněl, ne?
Barcafan10
03.05.2018 15:09
#
Bayern dal 3 góly, Real 4 to není moc velký rozdíl a byl to tu největší argument po semifinále.
Beči
03.05.2018 15:49
#
Dali jsme jich víc? Ano. Hráli jsme celkově v celém dvojzápase lépe? Ano. Uškodil rozhodčí oběma klubům? Ano. Tak co řešit?
Frantszek
03.05.2018 15:51
#
lajka30
03.05.2018 15:12
#
Florenzi neměl dohrát
_Blind_
03.05.2018 15:39
#
Včera náhodou dvě krásné situace ve vápně, kdy obránce zahrál rukou a při který se má/nemá pískat penalta, akorát rozhodčí to zapískal přesně naopak
Frantszek
03.05.2018 15:49
#
Tohle je moc. Celá diskuse. Jen a jen penalty.
Liverpool si to zasloužil o vlas víc. AS odehrálo obranu dost tragicky. Hlavně v prvním zápase mohlo skore vypadat ještě o dost hůře. V druhém zápase AS šance mělo na to dát i více golů, ale zároveň i štěstí v některých situacích.
Liverpool dal více gólů a postupuje. A co...
Chce to trochu objektivity.
Jak Live, tak AS nemělo písknuté situace, které se pískat měly. Závěrečná penalta byl výsměch.
Příští rok může AS (v případě dobrého přestupáku) určitě zase postoupit minimálně ze skupiny.
Otázka, jestli se podaří zůstat do 4. místa. Což se doufám stane.
Liverpool už má asi LM jasnou a pokud by vyhrál nyní celou LM, bude to paráda.

Přejme si, aby ty další ročníky byly co nejrozmanitější a nejzábavněší, což tenhle ročník určitě zatím splňuje.
Beči
03.05.2018 15:51
#
Přesně můj názor, objektivní a hlavně bez hatu a pláče.
valloire
03.05.2018 16:50
#
GajzkaMendyjeta
03.05.2018 17:04
#
Už to nebude na ČT takže mám v piči celou LM
EL Gringo
03.05.2018 17:25
#
REPLIKATOR
03.05.2018 19:19
#
Ol!ver
03.05.2018 20:49
#
Andy Conceicao
03.05.2018 17:28
#
Vetsi hloubku vnimani fotbalu jsem citil z AS, ale je dobre, ze tam bude Liverpool. AS si s tim jeho fotbalem proti Realu nedokazu predstavit. Tohle semi byl od AS jeden velky zivelny chaos.
Giwdul
03.05.2018 18:39
#
Celkově si myslím, že se ten včerejší výsledek hodně přeceňuje a to ze strany fanoušků obou týmů. Liverpool neodehrál ideální zápas, ale v podstatě to měl celou dobu pod kontrolou a ve chvíli, kdy dal druhý gól, bylo prakticky hotovo. Výsledek 4:2 působí dojmem, že to Řím nějak zdramatizoval, ale ve skutečnosti byl celý zápas v tiché režii Liverpoolu. Nepřišlo mi, že by se Řím dostal do nějakého vyloženého tlaku, naopak do stavu 3:2 působil vyloženě odevzdaně. Celkový dojem samozřejmě kazí výkon rozhodčích. Arnoldova ruka byla jasná penalta, červenou kartu bych ale za tohle rozhodně nedal. V případě ruky se, pokud vím, dává červená pouze při zřejmém úmyslu zahrát rukou, v této situaci úmysl rozhodně nebyl. Z pohledu fanouška AS by mě ještě srala situace Kariusova faulu, při kterém byl pískán neexistující offside. Rozhodčí rozhodně AS poškodil, ale i na druhé straně byly situace, které nechal být, a které se ani tolik neřeší, protože postoupil Liverpool. Co se týče vyhlídek do finále. Myslím, že je jen a jen dobře, že po tom včerejším zápasu je Liverpool ještě větším outsiderem, což je pozice, která mu naprosto vyhovuje a často z ní těží v zápasech proti silným týmům v PL. Osobně jsem za Real ve finále rád, protože to pravděpodobně nebude taktická bitva, ale spíš řež. Naopak proti Bayernu bych Liverpoolu vůbec nevěřil. Ale je skoro jisté, že obrana Realu bude proti tomu útočnému triu hořet a stejně tak i na druhé straně. Rozhodne záloha a produktivita při proměňování šancí. A už několikrát se ve velkých zápasech ukázalo, že papírově průměrná záloha Wijnaldum/Ox-Henderson-Millner dokáže zcela vymazat podstatně kvalitnější zálohy (viz zápas s Man City v lize), ale naopak mají velký problém proti zataženým obranám průměrnějších týmů.
biggpee
03.05.2018 19:20
#
Konečně objektivní zhodnocení pod to bych se podepsal
Rychna
03.05.2018 23:41
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.