Manchesteru City se zranila letní posila Mendy, zřejmě na dlouho

27.09.2017, 09:36
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (263)

Přidat komentář
kiwwi

Guardiola confirms Mendys out "for long". Injury far longer than previously expected, with it being so bad Pep is considering buying a replacement in January.

Reagovat
Spalovač šancí

Flo bude k dispozici

Reagovat
vodka

to musí být blbost, na kterého boha by tam pak měl toho Danila..

Reagovat
niflheim

Reagovat
vladino10

Do zálohy alebo na stopéra

Reagovat
celeb

pri jeho stasti z Bayernu sa im min. 1 klucovy hrac este zrani. Okrem Gundogana samozrejme.

Reagovat
vodka

mají nejlešpí a nejširší kádr v lize. s tím si musí poradit.

Reagovat
El Cid z City

nesmysl, defenzíva není moc široká

Reagovat
vodka

Kompany, Stones, Otamendi, Mangala, Walker, Mendy, Danilo, byl tam Maffeo, Kolarov, loni hrál na beku Fernandinho, teď tam bude asi nastupovat občas i Delph. Navíc když hrál na ty 3 stopery, tak tam stejně házel i Saného apod.

A celkově ten kádr nejsilnější je, tak ať si s tím porádí změnou rozestavení přinejhorším...

Reagovat
El Cid z City

jo tak když do kádru počítáč i hráče,kteří v něm již nejsou, tak to máš pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Danilo, Otamendi, Stones, Kompany, Mangla, Walker a "Mendy" + mladíčci jako Adarabioyo a další, ale Maffeo hostuje

Tak jak píšeš ty on to Pep přehází, ale Fernandinho v obraně ne to ten Delph hrál lépe.

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně pod Pepem není rozestavení podstatný, spíš hráči do stylu toho jeho fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Máme široký a dost silný kádr, akorát určití hráči nejsou dobří na výdrž bez zranění...proto šířka a rotace.

Reagovat
blade115

Máte minimálně srovnatelný, no.

Reagovat
vodka

v plné sestavě základní 11 jo, jinak ee. Třeba naši náhradníci do té útočné čtyřky se srovnávat nedají.

Reagovat
blade115

Zas máte lepší obranu a brankáře, plus i ten střed zálohy. Mimo to, po tolika masivních investicích byste minimálně na jejich úrovni být měli

Reagovat
Svatej

obranu ?

Reagovat
blade115

Tak City mají jen Mendyho, Walkera a Kompanyho, jinak tam nikdo za moc nestojí. I početně to mají slabší.

Reagovat
Mindas

Ta obrana dostala letos dve branky. Zatim se ukazuje, ze byla predne chyba v systemu, protoze si souper ani moc sanci nevytvari. Stones a Otamendi nejsou Kompany, ale zase to nejsou nymandi, za ktere je tu nekteri povazuji. V tom Pelleho a lonskem City by horel i T. Silva.

Reagovat
Counter

Reagovat
Busby babes

ne, konecne maji golmana.

Reagovat
Busby babes

oni ani loni nebyli nejak extra pruchozi, ale co slo na branu, to Bravo pustil.

Reagovat
Counter

Bravo loni odchytal tak 60 % ligových zápasů.

Reagovat
Busby babes

22 zapasu a meli 4. nejlepsi obranu.

Reagovat
Counter

V tom případě to ale nebylo jen o Bravovi.

Reagovat
spider_8

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

To asi ne,na ten post máme Danila..navíc tam zahraje i Fernandinho a včera tam zahrál solidně Delph.

Reagovat
diastan

V prinosu dopredu se nedal srovnat

Reagovat
diastan

Jinak doufam, ze Danilo dostane sanci

Reagovat
Mindas

Vzdyt uz dostal. Jednou nenastoupi a uz nekteri mluvi skoro o odchodu. Je dobre, ze vcera dostal naopak sanci Delph. Zatim to Pep dobre rotuje.

Reagovat
Fairplay

To je kravina, přesně tohle je nejideálnější pro Danila. V Realu když hrál pravidelně, tak se vždycky do toho celkem dostal, průšvih byly právě jeho příchody ze střídačky nebo jeho jednorázové nasazení.

Reagovat
El Cid z City

takovej klub prostě potřebuje náhradu, na 2 kraje obran byla jedna-danillo, nemohou hrát všechno anebo to neustále lepit záložníkama, navíc danillo hrál i v tříčlenný obraně, kde visí zase otazník nad kompanym, věřím,že někdo přijde...pep si snad nenechá ukrást šanci na skvělou sezonu zraněníma

Reagovat
smazaný uživatel

tak ale kdo přijde? Myslím tím jaký hráč ohledně zkušeností a vytížení. Něco jako Danilo nebo někdo přímo do základu i přes Mendyho.

Osobně bych to viděl na někoho jako Danilo do rotace a popřemýšlet o středním obránci.

Reagovat
El Cid z City

v systému na 3 stopery si novej hráč zahraje víc než dost, gimenez má smlouvu do konce ročníku, mohl by bejt k mání..laporte? ten by byl mastnej, ale je to stoper plus vyřeší náhradu nalevo..ale nevěřím v to, spíš někdo z nich po sezoně..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak uvidíme, ale vidím to spíše na léto. Budu rád za obránce v zimě, ale nevěřím.

Reagovat
smazaný uživatel

blbina

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře City tak, bohužel jedině zranění můžou zabránit jejich koupeným titulům.

Reagovat
diastan

Reagovat
Neuro

co řveš?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle může napsat jen osel

Reagovat
Bandita_Harry

Preco ?? Priat zranenia je blbost, ale inak ma uplne pravdu ci nebodaj mas nato iny nazor ?

Reagovat
t0mmy33MCFC

aha a United si titul nekupuji? :-O nebo jine tymy? jak teda vyhravaji s hraci zadarmo?

Reagovat
Thelvin

United hlavně nic nevyhrává

Reagovat
kiwwi

odkedy skoncil SAF, United vyhrali 3 trojefe, Spurs 0...v skratke najhorsie obdobie United za 25 rokov vs. najlepsie obdobie Spurs za 25 rokov

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Thelvin

Jenže od nás nikdo nic nečeká, zatímco u vás jsou 3 trofeje nižší cenové docela zklamáním.

Reagovat
kiwwi

to si zhrnul dost dobre...len nie moc vo svoj prospech

Reagovat
Thelvin

Nejsme všichni fanoušci úspěchu

Reagovat
kiwwi

vase ambicie by mali byt omnoho vacsie ako sa to tu snazis prezentovat (a este sa aj vysmievat United, ze vyhrali len 3 podradnejsie trofeje)

Reagovat
Thelvin

Naše ambice jsou top4, což se nám daří. Jasně, nějakej pohár by byl taky fajn, ale to je taková nadstavba, základ je skončit v první čtyřce. Furt máme mladej, nevyzrálej kádr, kterému rupne v bedně, když jde do tuhého. S týmama jako chelsea se zatím měřit nemůžem.

Reagovat
Bandita_Harry

United prisli k tym peniazom trosku inym sposobom ako City a CFC, ale verím ze ty v tom rozdiel asi nevidis

Reagovat
diastan

Tech 9 mesicu se nesmi naplnit Bude neskutecne chybet..

Reagovat
salami

Tak je to pretrzenej zkrizenej váz, dřív jak za 6 měsíců to nedá nikdo, pak se taky musí chvilku rozehrát a dostat do formy, jestli to k něčemu může zkusit směřovat, tak leda MS, za City víc než pár posledních kol nestihne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Guardiola ho zničil...

Reagovat
kiwwi

Woy Hodgson's superplan worked. Palace beat National League side Bromley 2-1 behind closed doors. We're fucked lads

Reagovat
Counter

Fanta draft

Reagovat
Busby babes

Pogba, Mendy... doufam, ze nikoho jineho od nas uz tam nemas?

Reagovat
Mindas

Ty uz tu PL sledujes jen kvuli fante, ne?

Reagovat
Counter

ne, akorát nějak moc tu fantu komentuju v diskuzích... Letos jsme rozjeli hromadně ten draft a máme článek na pobavení bokem, ani nevíš, kolik toho píšu tam

Reagovat
Mindas

Uff.

Reagovat
Whitemedia

Tak to je fajn

Reagovat
Gazdo

Zase zranenie nie je fajn priat si myslim nikomu... ja zranenie neprajem ani ronaldovi a to mi ziadny hrac neni nesympatickejsi

Reagovat
El Cid z City

ty budeš hlava panečku

Reagovat
Whitemedia

Já nikomu nepřeji, aby se zranil, ale když už se to stalo, tak zrovna hráče Manchesteru City a ještě navíc zatím podávajícího super výkony, litovat nebudu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Taková škoda obrana Walker - Kompany - Stones - Mendy + Otamendi a Danilo už byla super.

Jeho hra je neskutečný přínos pro obranu a celkově pro tým. Přeji brzké uzdravení.

Reagovat
El Cid z City

nechci strašit,ale kompas toho moc neodehraje a jakékoli jiné zranění je pro nás zdrcující..Pep hodně toužil na konci přestupáku po posile do obrany, v lednu někdo přijde

Reagovat
Whitemedia

Sandro za 80 a nějaký pořádný stoper za 60

Reagovat
El Cid z City

klidně, já to neplatim

Reagovat
smazaný uživatel

+ Laporte

Reagovat
smazaný uživatel

Klidně Laporte nebo někoho podobného Ohledně Kompase je to jasné. Nejsem si jist, že zrovna v zimě přivedeme drahou posilu do základu.

Reagovat
smazaný uživatel

na ten kraj těžko říct

Reagovat
Whitemedia

Snad budou mít v sobotu trička

Reagovat
Busby babes

Nevi nekdo co je s Carrickem? prej je pro dnesek taky out?

Reagovat
Teoretik
Reagovat
Zaschrona

Bohuzel naprosto klasicka ukazka novinarskych fake news dnesni doby. Skoro jak vcera u nas s Pilnym...

Reagovat
Busby babes

jako vydavat Castlese za typickeho novinare dnesni doby... lol no.

Reagovat
Zaschrona

O co je Castles horsi nez jeho kolegove z Hospodarek? Oboji je tragicka novinarina.

Reagovat
Busby babes

no kolega z hospodarek bohuzel udelal picovinu no. zverejnit tu citaci takhle byla velka chyba...

Reagovat
vladis271

Každopádne Karius mal šancí už dosť a začínam si mylsieť, že je to fakt fail. simon je v relatívne veľmi dobrej forme a musí začať chytať aj LM inak riskujeme, že neprelezeme ani do vyraďovačky.

Reagovat
fff

Sanci dost urcite nie, ale zatial sklamanie, to ano.Ten gol vcera nechapem, ze nechytil.

Simon ma formu fajn ale stale je to slabe, Karius zatial sklamanie a Ward mal podla mna ist na hostovacku chytat, o rok poslat prec Simona a nechat dvojicu Ward a Karius bojovat o jednotku.

Reagovat
smazaný uživatel

Zatiaľ to skôr vyzerá, že odíde Karius, hodnotiť budem ale až na konci sezóny.

Reagovat
cristiano.K.

unáhlený názor, ačkoliv zklamáním zatím je.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Karius je nerozchytaný a nemá vôbec sebavedomie. Ale čakal som od neho viac, to áno...

Reagovat
Whitemedia

Carlton Cole do Crystal Palace?

záchrana se blíží

Reagovat
vodka

dyt ho vyhodili i z té indie, nebo kde to byl

Reagovat
smazaný uživatel

*Indonésie

Reagovat
cristiano.K.

Lambert spíš

Reagovat
Ligter

bůh

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kiwwi

Mendy celkom vali na tom twittri

https://imgur.com/a/MrHJv

Reagovat
Busby babes

takhle se nam srat do Duncana?

Reagovat
vodka

Reagovat
Counter

Mendy je na twitteru naprosto boží

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kvasha16

Reagovat
Hokaido

Game of Thrones stars Kit Harington and Rose Leslie to marry.

♥ Neuvěřitelný příběh.

Reagovat
smazaný uživatel

snad jim půjde Olly za svědka

Reagovat
Busby babes

nevzali se uz nekdy pred mesicem nebo tak?

Reagovat
Counter

To byl fake, Harington to chvilku nato vyvrátil.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Lacko_Boh

still better story than GoT

Reagovat
Lacko_Boh

Reagovat
smazaný uživatel

velka ztrata pro Cityzens

Reagovat
kiwwi

*Citizens

Reagovat
t0mmy33MCFC

je to sporne, Citizens se drive pouzivalo vic, ale posledni roky klub hodne propaguje Cityzens... jakoze fanousci City a ne obcani :D

Reagovat
Mastný Chobot

podobná hračka ako Beliebers. Aj podobná vlna.

Reagovat
t0mmy33MCFC

az na to ze na biebra si nikdo uz pomale ani nevzpomene... City zraje jak vino

Reagovat
niflheim

Departed

Reagovat
nani92

Veľká strata pre moju fantu

Reagovat
RonaldinhoCFC
Reagovat
Mastný Chobot

https://twitter.com/benmendy23/status/913093710606413824

kráľ twitteru fakt + Castles je kokot, ale to sme šecja vedeli

Reagovat
Counter

Reagovat
Busby babes

je skoda, ze si vic hracu nespravuje twitter sami. Teda pokud tohle pise on..

Reagovat
Counter

http://www.telegraph.co.uk/football/2017/09/22/benjamin-mendy-man-city-big-shark-teams-swim-us-gobble/

Asi ne úplně všechno, ale spoustu vtipných věcí tam určitě psal on.

Reagovat
Whitemedia

Michy si třeba twitter spravuje rozhodně sám.. ale někdy by na to asi někoho potřeboval, protože to přehání

Reagovat
Busby babes
Reagovat
Whitemedia

Tohle je v pohodě a navíc má pravdu spíš jsem myslel ty jeho věčné diskuze s EA Sports a nebo když tam několikrát vtipkoval o té vlastní brance proti slípkám..

Reagovat
M0rb1D4S
Reagovat
kvasha16

Reagovat
diastan

Reagovat
smazaný uživatel

nuda

Reagovat
Mastný Chobot

tak není to jak naháňať mladé chachary v Brne do pol 12, ale snažím sa

Reagovat
smazaný uživatel

kdo koho nahání?

Reagovat
Lacko_Boh

link k diskusii poprosim

Reagovat
Lacko_Boh

Reagovat
Mimalu

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Pospovič

Reagovat
TopinB

Reagovat
Cobra

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/sportingintel/status/913149273881169923

Tohle je dobry vlakno o TV pravech ze zahranici. TOP 5 (ehm) chce vetsi podil, protoze vetsinou zahranicni divaci sleduji je a ne zapasy CP vs Watford... coz dava smysl. Ale pokud si to prosadi, tak hrozi, ze PL prijde prave o tu "vyrovnanost"...

Reagovat
blade115

Nejlepší by bylo zavést nějaký základ, který by obdržel každý stejně, a k tomu další částku podle umístění nebo podle počtu odvysílaných zápasů toho týmu. Ani by se tím nic moc nenarušilo, pokud by ten základ byl dostatečně velký.

Reagovat
Kowe

však to už teďka je ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
blade115

V tom případě to mají naprosto v pořádku.

Reagovat
Busby babes

tak to je u domacich prav, ze pulka se rozdeluje vsem stejne a druha pulka dle umisteni v tabulce, ne? Tady je rec o zahranicnich pravech, tak nevim, jestli to tam je stejne...

Kazdopadne jak tam pise, aby doslo ke zmene, muselo by pro ni hlasovat 14 klubu. Takze ty velke si to sami neprosadi.

Reagovat
Kowe

ajo, to jsem nepostřehl v tom případě by dávalo logiku navázat na systém co maj z domácích, ale přes 14 jim to asi fakt neprojde

Reagovat
Mimalu

Přesněji to je, že 1/3 je pevně daná pro všechny, 1/3 je podle počtu vysílaných utkání a 1/3 podle umístění a ano, to by se mělo týkat pouze domácích práv. Podle toho článku, jestli jsem to dobře pochopil, tak ty mezinárodní práva jsou rozděleny všem stejně bez ohledu na umístění/počet odvysílaných utkání. Pak mi přijde docela logické aspoň část peněz dělit podle úspěšnosti...

Reagovat
smazaný uživatel

Je celkem paradoxni, ze v dobe, kdy maji nejvic penez, nedokaze nikdo z nich na top6 zatlacit. Nedavno se skoro kazdou sezonu nasel tym, ktery se byl schopny dostat aspon pred Liverpool, ale vloni byly kluby mimo top6 nejslabsi, co pamatuju. Southampton zapadl do prumeru, West Ham a Everton placaji prostredky nehoraznym zpusobem. Kazdopadne vzit jim ty penize neni cesta.

Reagovat
Busby babes

nezapominal bych na to, ze Tottenham se tam dokazal dostat. Z Big4 se stala big 6, pravda City diky sejkum, ale i tak...

Reagovat
Mimalu

Tak taky do toho ty top kluby minulý rok šly, jak nikdy předtím. Angažování top evropských trenérů, investice do kádrů a jak píšeš, ty kluby které měly teoreticky útočit, tak ty poměrně jasně selhaly, ale přes všechny peníze to stejně vždycky bylo o tom, zdali ty týmy před nimi klopýtnou nebo ne, na LM to od nikoho roky nebylo (když odignorujeme Leicester který byl vskutku velká anomálie)

Reagovat
Svatej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pospovič

jaká je vůbec ta částka ze zahraničních práv? dá se to srovnat s těmi domácími?

Reagovat
Busby babes

https://www.sportingintelligence.com/2017/06/01/where-the-money-went-chelsea-top-prize-cash-table-with-151m-310501/

tady to mas rozepsane. Pro ty silne tymy nahore je to cca tretina, pro ty slabsi dole cca polovina.

Reagovat
Pospovič

velké díky

měl jsem v tom celkem bordel, jsem myslel, že těch 150m liber je za domácí TV práva a ty zahraniční chodí nějak bokem

Reagovat
Grahf

silná liga je špatná pre LM proste. Záleží, kde ležia priority.

Reagovat
vladis271

celá anglická špička je v raketovej forme a my sme v riti, krásne futbalové časy.

Reagovat
vladis271

Rafa by nám mohol nedelu spraviť službičku.

Reagovat
smazaný uživatel

Dorazit vás z milosti?

Reagovat
Lacko_Boh

Reagovat
Busby babes

takze to letos nebude vas rok?

Reagovat
Coutinho10

neda se nic delat...nekomu stesti preje a v 94. minute da gol a nekdo ho neda za celej 2. polocas, ale aspon ta skupina bude jeste zajimava a musime hrat naplno, ikdyz zrovna lepsi by to bylo obracene, ale dokud nebudeme mit nejakyho zabijaka jako maj ostatni, tak to jiny nebude

Reagovat
Kowe

stačilo by udržet nulu, góla dáme vždycky nějak

Reagovat
Coutinho10

j to taky, ale to je taky ošidný...např. Chelsea nehrala špatně, ale pískne se proti tobě pencle a stejnak ten gol dostaneš, takže souhlas, že obrana u nás je průser, ale ne vždy ti i ta pevná zajistí čistý konto

Reagovat
cristiano.K.

to je těžký když si Klopp sestavil tým na čtyři a více golů v zápasech.

Reagovat
Counter

Ano, tři bohatší kluby s lepším kádrem jsou momentálně lepší než Liverpool.

Reagovat
smazaný uživatel

Jeden si na to vydělal sám svými úspěchy, kdežto ti dva jsou spíš příspěvková organizace...

Reagovat
blade115

Že se máte potřebu furt takhle utěšovat... I když je fakt, že takových v čase zamrzlých trubců už je naštěstí čím dál tím míň. Přitom jste úplně stejně penězmi seskládaná sebranka, vlastně se z těch tří aktuálně chováte na trhu nejhůř. Ale jsou za tím úspěchy a tvrdá práce, voe !!

Reagovat
Busby babes

ja teda nevim, posledni roky nas vzdycky s utratou nekdo predbehl, tak jak to, ze se chovame nejhur?

A ano, ta masina na penize se z nas stala diky uspechum a tvrde praci.

Reagovat
blade115

Protože rozhazujete na všechny strany, ale nic z toho není. Vždyť i podle vlastního trenéra nejste ani po čtyřech letech utrácení schopni něco uhrát v Evropě. Jak tomu mám potom říkat?

Reagovat
Busby babes

tak ja nevim, v lonske sezone EL, predtim FA cup. Nic z toho neni?

Co vim, tak se psalo, ze letosni cil pro LM je ctvrtfinale. A kdo vi co pak. Je to vyrazovaci soutez, tam uz pak zalezi na malickostech. Takze nevim o cem to mluvis?

Rozhazujeme na vsechny strany? No posilili jsme na pozicich, kde to bylo primarne treba. A ani v jednom roce jsme neutraceli nejvic, takze opet, o cem presne mluvis, kdyz rikas, ze se chovame na trhu nejhur?

Reagovat
kiwwi

je to proste trubiroh co si pojde svoje aj ked mu tu vytiahnes za vagon argumentov...nesnaz sa

Reagovat
blade115

Tak když to tak nějak srovnám s námi ... Náš rekordní přestup je Morata až toto léto. Za 58 mega. do té doby od Torrese chodili hráči jen pod 40 mega. Nikoho nepřeplácíme, netrháme přestupové rekordy a nijak zásadně se nepodílíme na růstu cen na trhu. Naopak klub velmi dobře prodává a kdyby chtěl někdo sledovat net spend, tak i přesto, že pravidelně posilujeme, tak ho nemáme vůbec špatný. A jsou z toho dva tituly za poslední tři roky, plus je ten tým na tom tak, že se normálně počítá se seriózní účastí v PL i LM, žádné "až za rok". Vy od Moyese každé léto rozhazujete a přeplácíte kdejakého průměráka, trháte své, anglické i světové rekordy v částkách, výrazně se přičiňujete o růst cen, ale stejně tu po čtyřech letech máte jen domácí pohár a EL. To mi teda vážně přijde spíš jako "nic z toho není", nebo odkdy přesně je EL váš cíl? Mně už loni přišlo, že jste celkem jednoznačně měli jet na titul. Nevím no, možná ti to přijde v pohodě a jseš s tím spokojenej, ale mně tohle přijde úplně šílený. Vůbec si neumím představit, jak by se po letošku, s tím jak ten kádr vypadá a kolik se do něj investovalo, mohl u vás někdo spokojit s čímkoliv menším než titul nebo alespoň finále LM...

A teda nejhorší ... Jako se City si nemáte moc co vyčítat, ale u nich to má alespoň nějaký efekt, když už nic jiného.

Reagovat
Busby babes

Torres, Sevcenko a dalsi taky neprisli zadarmo a v dobe, kdy se ty castky taky pohybovaly jinak. Ale najednou to tu chces podat, jako ze vsechno bylo vlastne ok, protoze o 15 let pozdeji se plati dvakrat tolik? Osobne si nemyslim, ze je ten trh nejak pokriveny, je to proste trh kde se pohybuje cim dal tim vic penez. Ale pokud to tak chces brat, pak k te pokrivenosti prispela Chelsea vic nez my.

Ale to je minulost, fajn. Ted k letosku: Drinkwater 38 mega, Zapacosta 28 mega, Bakayoko 40 mega, Rudiger 35 mega, Morata 70 mega, castky beru tady z EF, dohromady 211 mega eur.

My letos: Matic 45, Lukaku 85, Lindelof 35. dohromady 165 mega. Ale my se chovame na trhu nejhur no.

Takze ne, nechovame. Chovame se na trhu uplne stejne jako ostatni kluby jako jste vy nebo City a dalsi.

A k tomu zbytku, ano v lize jste posledni roky uspesnejsi. My jsme byli uspesnejsi predtim i presto, ze jsme utraceli mene nez Chelsea. Moyes byl pruser, LVG to zlepsil ale porad ne dost, pod Mourinhem uz to zacina vypadat dobre. Vyhrali jsme FA cup, sranda cup a Evropskou ligu. To taky neni uplne spatna bilance. A letos v LM i PL budem utocit na stejne pozice jako vy. Kdo dojde dal uvidime na konci sezony.

Tohle "az za rok" vnimam jen jako rekneme mirneni nadseni. A uprimne, moc se mi to nelibi. Kadr je na tom tak, ze by mel rozhodne cilit na viteztvi v PL a zabojovat v LM o nejvetsi pricky (ano, prijde vysmech, ale co uz... ). Loni to tak Mourinho rekl, a to je podle me spravnej pristup. V United chceme vyhravat, zadne body za druhe misto.

Jo a priste prosim te argumentuj proti necemu, co rikam a ne proti necemu, co mi vlozis do ust a pak proti tomu zacnes argumentovat.

Jo a net spent me nezajima. To je statisticka zajimavost ale pokud se bavime o tom, kdo jak utraci za hrace, tak je pro me nepodstatna.

Reagovat
blade115

Wtf, Torres a Ševa? To jako vážně? Celou dobu je řeč o "poslední době" a ty vytáhneš až deset let staré přestupy? Ok ...

Na druhou stranu ale není řeč jen o tomhle létu, když už tu srovnáváš ty částky. Mimo to to ani tak není v rozporu s tím, co píšu. Ani jednu letošní posilu jsme nepřeplatili, všechno to jsou na dnešním trhu rozumné částky. Kdežto 89 mega za Pogbu a pomalu 100 mega za Lukaka se něčemu takovému moc neblíží. Nicméně řeč byla o nějakém tom období po SAFovi, že jo, když jste začali přebudovávat. Kolik jste od té doby utratili? Pokud to bude podobné číslo jako u Chelsea, omluvím se ti.

Moc mě tahle diskuze nebaví, jsi zbytečně moc podrážděný z jednoho slova a celou dobu tu akorát zkoušíš argumentovat tím, že "nejste o nic horší než ropáci". Což je vlastně původní pointa, kvůli které celé tohle vlákno vzniklo. Unavuje mě to, jak se tady někteří mlátí do prsou, ale přitom rozhazují úplně stejně jak Roman v nejlepších letech a navíc z toho mají jen FA Cup a dvě podřadné trofeje...

Reagovat
Busby babes

takze, kdyz vytahnu stare prestupy, je to nepodstatne. Kdyz vytahnu nove prestupy z posledniho leta, tak je to taky blbe.

Takze jake obdobi budem definovat jako podstatne?

http://www.football-observatory.com/IMG/sites/b5wp/2017/194/en/

mame treti nejdrazsi kadr. vy mate ctvrty nejdrazsi. Tak to nepodavej tak, ze nakupujete desne rozumne a neutracite nejak vic nez my.

Nepreplatili? Drinkwater za 38 mega?

Hele ja od zacatku reagoval na tvoje: chovate se nejhur na prestupovem trhu... no nechovame se nijak hur nez vy nebo City. to je moje pointa.

Reagovat
blade115

"takze, kdyz vytahnu stare prestupy, je to nepodstatne. Kdyz vytahnu nove prestupy z posledniho leta, tak je to taky blbe.

Takze jake obdobi budem definovat jako podstatne?"

Narvi si tam klidně tisíc smajlíků, ale v tomhle vláknu už to bylo řečeno dostatečně na to, aby sis to byl schopen přečíst. A pokud ne, už ti nijak nemůžu pomoct.

Tenhle žebříček tu byl a popravdě se mi moc nelíbí, vůbec to nezohledňuje časovou hodnotu peněz. Jestliže jste X let zaplatili 30 mega za Fellu, tam se to stejně tak počítá jako dnešních 30 mega za Lindelöfa. Ačkoliv v prvním případě šlo o dost velkou částku, zatímco dnes už to je "normální". Ale tak dobrý no, není to zohledněné u všech týmu, tak dejme tomu (ačkoliv u jiných týmů je ten nárůst podstatnější, tudíž je to víc ovlivněné). Přesto - od začátku nehodnotím jen samotné utrácení, ale i to, jak ta investice dopadla. My máme dva tituly, parádní základ a solidní kádr, útočíme na všech frontách. City mají i podle slov mnoha fans United tady nejlepší kádr na Ostrovech a letos jedou na všech frontách. Co máte vy? FA Cup, dva sranda poháry a letos účast v PL, protože na Evropu ještě nemáte? To ti to stačí? Jsi spokojen s tím, za co tvůj klub utratil 784 mega?

Se City to vyjde skoro nastejno, ti taky utrácí dost a úspěchy zatím nejsou, ale oproti nám se rozhodně hůř na trhu chováte. O dost.

Btw, Drinkwatera beru, to bylo přeplacený. Ne že by to teda na věci nějak moc měnilo, pořád to je jeden nákup vůči kvantu ostatních. Ale uznávám ti to.

Reagovat
Busby babes

nezohlednuje to casovou hodnotu penez... ok, poku bychom porovnavali jeden prestup v roce 2014 s prestupem v roce 2017, pak je to validni argument. ve chvili, kdy porovnavame 2 cele kadry a zakolik je dane tymy poridili, uz moc ne. Defakto by se to pak dalo vylozit tak, ze City vlastne zas tolik realne nezaplatili, protoze prevedeno na ceny roku 20xx by to bylo podstatne mene.

Ale zpatky k tomu, proste vsechny kluby tes psicky tak nejak poslednich par let nakupuji plus minus stejne, za podobne castky a celkove podobne sumy. Preci to nestoji tak, ze my nebo Chelsea jeden rok nekoupili nikoho a vsechny nakoupili az posledni rok dva a proto je ta castka vysoka...

lol, dva sranda pohary... ok, takze Evropska liga je uz ted sranda pohar... kolik ze vlastne Chelsea nebo vlastne kterejkoliv klub v anglii tech evropskych soutezi vyhral? Sory jako. A v predchozim prispevku jsem ti napsal, ze dle me ten soucasnej kadr ma utocit na titul i na nejvyssi pricky v LM. a ty se me ted ptas jesli mi staci ucast v PL? Zrovna me, kterej tu kazdej rok rika, ze jakekoliv umisteni pod top 1 v PL je spatna sezona?

A jinak ano, se soucasnym kadrem jsem spokojen a myslim, ze se muzem merit s nejlepsima klubama na svete. Jak to bude na jare vypadat s aktualni formou, to se uvidim, ale v tuhle chvili neni klub o kterem bych si myslel, ze bychom se ho meli bat...

Reagovat
blade115

Neříkám přece, že by se měl někdo bát, jen že klub za posledních X let pravidelně investoval vážně obrovské sumy peněz, ale zatím se mu to moc nevyplácí. Respektive ne tak, jak by těm sumám odpovídalo. Taky říkám, že vůlí platit za hráče přemrštěné částky se podílí na růstu cen na přestupovém trhu. Víc než třeba Chelsea. Protože když na trhu zaplatíš za jednoho hráče 100 mega, má to daleko větší efekt, než když za 4 hráče zaplatíš 25 mega (pakliže dosavadní rekord byl třeba 80 mega). Tohle všechno v tomhle příspěvku jsou stručně shrnuté důvody, proč si myslím, že se na aktuálně s přestupy chováte šíleně. Očividně na to koukáš jinak a to je v pohodě, akorát už si nemyslím, že jeden druhého přesvědčíme o své pravdě, tak bych to tady tak nějak uzavřel, pokud se neurazíš.

Reagovat
Busby babes

no nevim nevyplaci. Hrali jsme EL, vyhrali jsme ji. V lize to byla bida, o tom zadna, ale porad se da lonska sezona oznacit za ne uplne spatnou. Prestupy davaj daleko vetsi smysl. Nevim, jestli je to tim, ze Ed ma vic zkusenosti nebo je v tomhle Mou lepsi nez LVG, ale posledni dve sezony jde v tomhle ohledu klub spravnym smerem. Posiluje se tam, kde je to treba, ti hraci typove zapadaji.

Pogba byl pro nas naprosto klicovej. 100 mega je silena castka, ale pro nas byla akceptovatelna. Kupovali jsme jednoho z nejlepsich zalozniku sveta, kterej nasi zalohu a vlastne celej tym posunul o level vys. Vsechno u nas stoji na nem, pokud hraje. A ma u nas taky daleko vetsi efekt na vysledky a hru nez by meli hraci za 25 mega. Sice tu kdekdo pise, ze sel koupit lepsi a levnejsi hrac, ale to proste neni pravda.. world class zaloznik za nejak vyrazne mensi castku k dispozici nebyl.

A ne, nepresvedcime. ja chapu rozdil mezi tim, kdyz za jednoho hrace utratis 100 mega a za 4 utratis 100 mega. jen rikam, ze neco podobneho treba letos delate taky. 70za moratu vs 85za Lukaku.. kde je rozdil? tech 15 mega uz fakt nehraje nejak zasadni roli... coz je to co rikam, chovame se velmi podobne jako Chelsea...

Reagovat
cristiano.K.

oboum palce za snahu, nečetl jsem to.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
smazaný uživatel

Že na něj reaguješ, horší spodina tady ani není...

Reagovat
Busby babes

nemyslim si.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, konkurence je velká

Reagovat
mikelinos

Líbí se mi to spojení tvrdá práce, to chodili do dolů aby měli na hráče nebo jak to myslíš?

Reagovat
kiwwi

mozno tak, ze k nam neprisiel nejaky dobrodruh a nenalial peniaze do klubu nato, aby sa ten tim vybudoval, ale ten tim sa vybudoval za peniaze, ktore klub zarobil tak, ze sa z neho na ihrisku stala znacka. Na kazdy tim pride kriza, ide o to ako si s tym poradi v ramci svojich moznosti. My tie moznosti mame obrovske a ten tim sa znovobuduje - ale za peniaze ktore si aj sam zaraba.

ked v tom niekto nevidi rozdiel, tak sa neni o com bavit

Reagovat
mikelinos

nepochopil jsi můj komentář, já vůbec nic nehodnotím a ani neporovnávám, jen mi přišlo úsměvné spojení tvrdá práce ve spojení s budováním klubu, toť vše

Reagovat
kiwwi

ked za tvrdu pracu povazujes len hadzanie strku do miesacky alebo rucne kopanie kanalov tak ok

Reagovat
Busby babes

no ono se ti sponzori s tema smlouvama neroji pred OT sami od sebe. To co tam posledni leta predvadi Woodward a spol je neuveritelnej vysledek tvrde prace.

Reagovat
smazaný uživatel

+ jeden chudší klub s lepším kádrem

Reagovat
cristiano.K.

- horší fanoušci

Reagovat
smazaný uživatel

nesouhlasím

Reagovat
cristiano.K.

nemusíš

Reagovat
Svatej

Reagovat
Counter

Pravda, Arsenal na platy dle posledních známých čísel vydává méně než LFC, dobrý postřeh owny

Reagovat
kiwwi

ale nie v pomere k zarobkom

Reagovat
Counter

Tak zas jako nemůžeš od ownyho čekat zázraky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icemike

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ten kádr je dobrý tak na šlágry s BATE, dobrý pokus.

Reagovat
Counter

Gent.

Reagovat
smazaný uživatel

S tím si letos nezahrajete, ale nemusíš zoufat, v šestnáctifinále s někým jiným třeba vypadnete.

Reagovat
Counter

My vypadáváme zásadně v osmifinále.

Reagovat
blade115

Simeone: "Chelsea now are completely different from that we faced in 2014, current team are very solid, fierce and they have a great coach."

Hehehe, míč je na tvé straně, Žozé.

Reagovat
Mimalu

no tak když se zpětně podívám s čím jsme udělali pod Mourinhem semi, tak to byl sám o sobě dobrý výkon. Tehdy ten tým byl bezesporu o dost slabší, ale úplně bych to nedávál na vrub Mourinhovi...

Reagovat
blade115

Tak ať už proti Atleticu nebo jinde, on se prostě pokaždé v pokročilejší fázi posral, bránil v 10 lidech a hrál to venku zásadně na 0:0. Podle mě tohle nebylo to jediné, na co ten tým tenkrát měl, i když jsme byli slabší než teď.

Reagovat
Mimalu

No tady se asi neshodneme, za mě bylo semifinále LM v tom roce nad očekávání. Udělat finále s týmem, kde chyběl kvalitní hroťák, střed zálohy na tom taky nebyl vůbec dobře a ještě se ti zraní jasná jednička v bráně, to mi jako reálné očekávání nepřijde, zvlášť když bylo Atletico v tom roce na úplném vrcholu. Mourinho se posral další rok proti Paříži, tam se není moc o čem bavit, ale za sezónu 2013/14 je to srovnávání nefér.

Conte třeba bude v LM úspěšnější a moc bych mu to přál, ale zatím má na kontě pouze hodně špatnou bilanci s Juventusem, tak uvidíme jak mu to půjde snad na jaře s Chelsea

Reagovat
blade115

Conte má dva roky v LM a jednou vypadl s Bayernem, který byl tebkrát jeden z nejlepších týmů všech dob a nakonec to i celé vyhrál, a podruhé se to nepovedlo už ve skupině no. To je strašně malý vzorek na to, aby člověk mohl dělat nějaké závěry o tom, jak na tom je s LM.

Reagovat
Mimalu

je to malý vzorek, já na tom ani nechci stavět nějaký závěr nad jeho koučováním v LM, doufám že se v Chelsea ukáže že je na tom ve skutečnosti jinak, ale jako malé varování bych to úplně neignoroval

Reagovat
fajdax

Reagovat
alcantara

Reagovat
iamek

Nedohrán zůstal zápas páté rumunské ligy mezi kluby Bystrica a Vanatorul. Hlavní rozhodčí duel předčasně ukončil v 58. minutě za stavu 2:0 pro domácí, vedle hřiště totiž teče řeka, v níž postupně skončily všechny míče a nebylo tak s čím hrát.

Reagovat
icemike

Reagovat
Busby babes

#FDF

Reagovat
smazaný uživatel

Domaci tam maj urcite nejakou pramici, kterou ty mice lovi, ale vedli, tak ji schovali.

Reagovat
kiwwi

https://youtu.be/kjH5Idpu1cU

Roy konecne nieco rozumne povedal

Reagovat
Busby babes

bargain.

Reagovat
vodka

Ancelotti out

Reagovat
Mimalu

Reagovat
M0rb1D4S

A teď po něm prý půjde West Ham

Reagovat
kiwwi

takze dvaja z "lepsich" volieb ako Mourinho uz dostali padaka (Tuchel, Ancelotti)

Reagovat
smazaný uživatel

kiwwi 26.11.2014 17:10#

skoda, Ancelottiho som chcel po Kloppovi asi najviac

Reagovat
Mastný Chobot

klasik

Reagovat
kiwwi

vsak chcel, a? Pisem, ze to mali byt lepsie volby (ciastocne aj podla mna - o Tuchelovi som si to nemyslel) a dopadli dost naprd

Reagovat
smazaný uživatel

takže čí názor tady vlastně prezentuješ?

Reagovat
Kowe

Reagovat
kiwwi

aj svoj...je na tom nieco cudne alebo proste za vsetkym vidis vysmech na niekoho?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

v pohodě, jen mi to přijde divné

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Maresma

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vladis271

Ivaaaaaaaaaaaaaaan

Reagovat
vodka

no jo, já su spíš zvědavý, kdo to převezme, protože sem četl, že dočasně by to převzal Sagnol a pak jenom úplné tipy...

Reagovat
fajdax

Arsenal a Liverpool by po něm měli jít.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Whitemedia

Ancelotti do Evertonu

Reagovat
Whitemedia

po tolika letech by konečně dokázali sehnat trenéra..

Reagovat
Mimalu

ty mu teda přeješ ti povím

Reagovat
Whitemedia

Lepší, než aby skončil někde v Číně, Liverpoolu nebo Arsenalu..

Reagovat
Mimalu

tak lepší možná, ale stejně ho nechci vidět v PL, raději ať se mu daří jinde

Reagovat
Miguel19

V PL by se mu nikde nedařilo. On potřebuje hotový top tým.

Reagovat
smazaný uživatel

Co by dělal v Liverpoolu?

Reagovat
smazaný uživatel

Moyes je volný.

Reagovat
Whitemedia

a tak to taky zůstane

Reagovat
fenixLFC

Trener ktory ma uspechy najma v LM pojde do timu ktory ju hral ani neviem kedy vobec naposledy....

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
J0EL

Hodil by sa k vam. Dalsie drevo do lesa.

Reagovat
patas92

OT: hooodně kvalitní web-rip Wind River je venku

Reagovat
iamek

Na tuhle pecku jen do kina. I kdyz bez diskuze s Rennerem to nebude ono :-)

Reagovat
patas92

Tak to není úplně film, který se neobejde bez velkého plátna, ne?

Reagovat
iamek

Asi to bude stacit na velke tv, ale ja byl ve Varech tak nadseny, ze bych to asi jinak videt nechtel. Ta atmosfera a Renner osobne, ktomu taky dost pomohli

Reagovat
patas92

Tak to je jasné Do Karoliny mi Renner ale asi nepřijede

Reagovat
Counter

Stojí to zato?

Reagovat
iamek

Urcite.

Reagovat
Counter

Reagovat
Whitemedia

Těším se na to fakt dost, ale u tohohle zrovna čekám na titulky, chci si to užít

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jen verze s hardcoded korejskejma titulkama ne? To me dost sere..

Reagovat
patas92

Mě ani moc ne, si to vždycky překryju normálníma s pozadím a je to v klidu. Spíš mně překvapila kvalita. Tyhle korejské ripy a ripy z itunes většinou nejsou tak dobré jako z BD, tohle je.

Reagovat
dadoprso

chvíli jsem měl strach jestli to není Mendy co kopal za Příbram

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele