Lednová Premier League v kostce

01.02.2016 09:07 - Názory a komentáře
 
Premier League se překlenula do druhé poloviny a v jejím čele stále stojí Leicester City. O tři body zpět jsou největší favorité - Manchester City a Arsenal, který v lednu získal jenom pět bodů z dvanácti možných. Lednovým "mistrem" se však stal Southampton, jenž při opatrnějším systému Ronalda Koemana třikrát vyhrál a pokaždé udržel čisté konto. Velkou lednovou událostí byl návrat Dimitriho Payeta.

Už od začátku letošní sezóny anglické nejvyšší soutěže vám Eurofotbal přináší novou rubriku s názvem Premier League v kostce, která má za úkol shrnout v pokud možno stravitelné formě uplynulý víkend. Jako bonus k pravidelným článkům po každém kole je už obligátní součástí anglického fotbalového zpravodajství a publicistiky i měsíční kostka.

Chybět v ní samozřejmě nemůže ideální sestava měsíce, kterou rozeberu ještě o něco podrobněji než po jednotlivých víkendech. Podruhé za sebou je v nominaci gólman Arsenalu Petr Čech, dále záložník Leicesteru N’Golo Kanté a uzdravená hvězda West Hamu Dimitri Payet. Zbylých osm pozic zaujali nováčci - jeden z nich je i Sergio Agüero, který byl ze všech hráčů v lednu nejlepší.

Další kategorie - Piedestal měsíce ledna - nabídne naopak stručněji než po jednotlivých týdnech pohled do toho úplně nejzajímavějšího. Gól a zákrok měsíce doplní zklamání měsíce a také - již lehce odkrytý - hráč a manažer měsíce.

V názorové části článku se tentokrát zaměřím na situaci dvou menších londýnských celků, které jsou v ofenzivě závislé na jedné své postavě. Yannick Bolasie je stěžejní pro útok Crystal Palace, Dimitri Payet je zase klíčem k úspěchu West Hamu. Oba dva mají společnou jednu proměnnou - zranění. Zatímco Konžský šikula se nedávno zranil, reprezentant Francie naopak z marodky povstal jako fénix z popela.

Když se Bolasie zraní a Payet uzdraví

Důležitost obou fotbalistů pro své celky je skutečně hmatatelná. Začněme u toho pozitivnějšího a aktuálnějšího tématu, jímž je geniální technik a driblér Dimitri Payet. Už jeho příchod z Marseille neunikl zvědavcům, kteří jej právem považovali za jednu z nejzajímavějších posil z celé Premier League. Přitom nestál ani 11 milionů liber. A Francouz ihned začal očekávání plnit.

Poté, co jej surově zranil James McCarthy z Evertonu, začalo se nad West Hamem smrákat. Zvítězit bylo pro Kladiváře takřka nemožné a fanoušci londýnského celku vyhlíželi svou největší hvězdu jako spasitele. A osmadvacetiletý záložník skutečně přišel, viděl a zvítězil. Jeho kvalita je na úroveň West Hamu, neřkuli celé Premier League, naprosto nadstandardní, že až diváci zírají na jeho kousky s otevřenou pusou.

Jen málokdo mohl čekat, že se Payet vrátí po zranění a ihned předváděl výkony jako na podzim. Jenže všestranný fotbalista náročné odborníky absolutně vyvedl z konceptu. Už jeho cameo proti Liverpoolu na začátku ledna stálo za to, byť o vítězství nerozhodl on. Za pár minut však dovedl obránce Reds několikrát tzv. vykoupat a dokonale předznamenal, co ukáže o týden později v základní sestavě.

V Bournemouthu totiž Payet odehrál jeden z nejlepších výkonů, které kdo v letošní sezóně odehrál. Dal fantastický gól, ještě fantastičtěji na další nahrál a vedle toho hrál bez nadsázky jako Zidane v nejlepších letech. Neodstavitelný od míče, na němž navíc působí tak elegantně a efektivně zároveň, že snad ani soupeři nechtějí jeho galashow přerušovat.

Manažer West Hamu Slaven Bilić prohlásil, že "na světě neexistují peníze, které by donutily klub prodat Dimitriho Payeta". Asistent Julian Dicks byl ještě výmluvnější. "Měli byste vidět, co předvádí na tréninku. Občas je to až strašidelné. Hrával jsem s hráči, kteří byli na tréninku skvělí, ale v zápasech na ho*no. On je úžasný v obou případech. Je zcela výjimečný," pochválil svého svěřence.

Navíc se nebojí ani práce dozadu, což bylo k vidění i minulý týden s Manchesterem City. Po dalším nádherném výkonu totiž navíc v devadesáté minutě vybojoval klíčový balón u vlastního vápna a dočkal se zasloužených ovací. Stačí už jen podotknout, že s ním West Ham vyhrál 50 % zápasů, zatímco bez něj pouze 14 %. Směšný je i průměr vstřelených branek s ním (1,9 / zápas) a bez něj (0,7 / zápas).

A pak tu máme něco podobného, akorát v opačném gardu. Yannick Bolasie sice už září v dresu Crystal Palace delší dobu, ale teprve letos před Vánoci našel pozici, která objeví jeho veškeré přednosti. Posunul se totiž z křídla na post staženého útočníka, jakési spojky mezi tvůrčí postavou Cabayeho a útočníkem - ať už je to kdokoli.

Bolasieho výpady do soupeřových vápen se na přelomu listopadu a prosince prostě a jednoduše nedaly bránit, Yannick vytvářel ohromné množství šancí a byl taktéž vynikající v driblingu. Jeho absence je až děsivě vidět - děsivě především pro Crystal Palace. Eagles totiž v šesti utkáních bez své hvězdy dokázali vstřelit jeden jediný gól, a to si ho ještě vlastňákem musel dát soupeř!

To je právě ten oslí můstek, proč se o Bolasiem zmiňuji právě v souvislosti s lednovým souhrnem. Žádný klub vedle Crystal Palace totiž nezaznamenal v novém roce tak radikální propad. Přitom se čistý kauzální vztah mezi zraněním zmíněného hráče a danou krizí dá skutečně snadno nalézt.

V šesti utkáních, kdy Bolasie svému týmu schází, "dali" hráči Crystal Palace zmíněný jeden gól a vystřelit na branku se jim povedlo celkem třináctkrát (2,1 / zápas). Zato když byl Afričan přímo předcházející čtyři klání na trávníku, nastříleli Orli devět gólů a branku soupeře ohrozili hned jednadvacetkrát (5,3 / zápas).

Svěřenci Alana Pardewa jsou bez svého ofenzivního klenotu zoufale předvídatelní - chybí jim parťák k Wilfriedu Zahovi, jenž je Bolasiemu typologicky nejpodobnější. V soubojích 1 na 1 a technice přímo na míči jsou však nesrovnatelní. Právě nevyzpytatelnost reprezentanta DR Kongo je významným činitelem, jež nyní Crystal Palace schází. A ještě zhruba měsíc bude. Z kandidáta na boj o poháry se tak (pokud už tomu tak není teď) může snadno stát celek hájící spíš svou ligovou příslušnost.

Lednový piedestal

O všech kategoriích se píše v "týdenních" kostkách, popř. výše/níže v tomto článku, zde tedy jen heslovitě.

Hráč měsíce: Sergio Agüero

Manažer měsíce: Ronald Koeman

Gól měsíce: Dele Alli (Crystal Palace 1:3 Tottenham; 23. leden 2016)

Zákrok měsíce: Joe Hart (West Ham 2:2 Manchester City; 23. leden 2016)

Zklamání měsíce: Crystal Palace

Sestava měsíce

http://s23.postimg.org/53v2g09aj/sestava_mesice_prosince.jpg

Za výslednou grafickou úpravu sestavy děkuji Víťovi Horákovi.


Petr Čech: Arsenalu se v lednu vůbec nedařilo, vyhrál jediný ze čtyř zápasů. Jeho brankář Petr Čech ovšem zářil, dvakrát svému celku skvělými zákroky zachránil čisté konto a v obou případech (20. a 22. kolo) se dostal do sestavy kola. Kromě perfektních výkonů proti Newcastlu a Stoke zachytal Čech výborně i proti Chelsea, byť ani on nedovedl zabránit překvapivé domácí porážce.

Cédric Soares: V lednu se pravým obráncům příliš nevedlo, jeden z mála z těch, kteří byli stabilní a nadprůměrní celý měsíc, byl zadák Southamptonu Cédric Soares. Nejenže portugalský bek v lednu téměř nechyboval, navíc svými výkony na pravé straně obrany pomohl Saints udržet tři čistá konta. Není náhodou, že právě jeho návrat do sestavy souvisí se zlepšením celého týmu.

Virgil van Dijk: Tři čistá konta ze čtyř zápasů, jediný inkasovaný gól za celý měsíc. Ne snad že by to byla zásluha jediného hráče, Virgil van Dijk však patřil k největším oporám. Vyvaroval se toliko viditelným minelám, naopak se může vedle kapitána Fonta soustředit na vyhrávání vzdušných soubojů, v nichž kraluje a jen v lednu uspěl ve dvaadvaceti z nich. Zazářil především v duelu proti Watfordu, kdy kromě devíti soubojů navíc třináctkrát přerušil útok soupeře. Do sestavy kola se dostal ve 21. a 23. kole.

Jores Okore: Vůbec poprvé v letošní sezóně se v ideální sestavě měsíce objevuje hráč Aston Villy. Není divu, vždyť svěřenci Rémiho Gardeho jsou v tabulce zoufale poslední s desetibodovou ztrátou na sedmnácté místo. V posledních týdnech však Villans zažívají enormní zlepšení, ukončili hrůznou šnůru bez vítězství a přestávají dostávat góly. Velký vliv na to má stoper Jores Okore, jenž se neohroženě dostal do základní sestavy, v lednu odehrál tři utkání a dovolil soupeřům jen jednu branku. Celkově má Aston Villa při jeho účasti průměr 0,86 inkasovaných gólů na zápas. Bez něj? Přesně 2.

Patrick van Aanholt: Produktivnější byl v lednu pouze nejlepší hráč měsíce Sergio Agüero. Patrick van Aanholt zažívá na začátku nového roku nejlepší formu v kariéře, byť v defenzivě dokonalý rozhodně není. Vše ovšem vyvážila ohromná útočná potence, která Sunderlandu pomohla zajistit sedm bodů z dvanácti. Holandský levý bek vstřelil gól ve všech čtyřech utkáních a proti Swansea navíc u jedné branky asistoval. V ideální sestavě byl i ve 20. a 21. kole.

Willian: Brazilský záložník je celou sezónu nejlepším hráčem trápící se Chelsea, ale v lednu nejspíš dosáhl svého vrcholu. Dobrý výkon okořeněný gólem a nominací do sestavy 20. kola předvedl proti Crystal Palace, k těm lepším patřil i v utkání s WBA, měl velkou zásluhu na vyrovnávacím vlastním gólu McAuleyho. Proti Evertonu a Arsenalu už sice zásluhu na vstřelených brankách neměl, ale obzvlášť v městském derby byl k nezastavení, a pokud už Chelsea vylezla z obranné ulity, Willian byl zpravidla u toho.

N’Golo Kanté: V útoku to v lednu Leicesteru vázlo, naopak obrana funguje prakticky na jedničku. Výborně poslední týdny chytá Kasper Schmeichel; prostory před ním však čistí vedle zadní - a čas od času chybující - defenzivní čtyřky i neúnavný štít N’Golo Kanté. Jeho práce je často neviditelná, ale s Bournemouthem byl rozhodně jeden z nejlepších na hřišti. Do sestavy 23. kola se pak dostal za zcela perfektní výkon proti Stoke, kdy přerušil jedenáct útoků soupeře.

Dimitri Payet: Dva měsíce nehrál, přesto už za necelou půlhodinku proti Liverpoolu zaujal nadstandardní technikou, která zkrášluje Premier League teprve od léta. Návrat do základní sestavy pak Dimitri Payet pojal zcela fenomenálně. V Bournemouthu zahrál naprosto geniálně a svůj výkon korunoval gólem z přímého kopu a asistencí. O nic horší výkon pak předvedl i minulý týden s Manchesterem City, kdy sice produktivní nebyl, ale na míči neměl žádnou konkurenci. Ve 21. i 23. kole byl v ideální sestavě celé soutěže.

Enner Valencia: Čtyři góly, jedna asistence, taková je lednová vizitka Ennera Valencii, který se v novém roce definitivně zabydlel v základní sestavě West Hamu. Ekvádorský útočník sice nevystoupil ze stínu fantastického Payeta, ale jeho střelecký instinkt je pro Kladiváře klíčový. Dvakrát se trefil proti Bournemouthu, totéž ukázal i proti Manchesteru City. A hned zkraje roku zařídil vítězný gól s Liverpoolem skvělým centrem.

Diego Costa: Pokud někomu příchod Guuse Hiddinka vyloženě prospěl, byl to Diego Costa. Španělský útočník má pod holandským koučem průměr gólu na zápas; v lednu se prosadil třikrát a u dalších dvou branek asistoval. Proti Crystal Palace kromě dvou kanadských bodů zaujal i bojovným výkonem a byl nejlepším hráčem 20. kola. S Evertonem měl prsty rovněž ve dvou brankách a nakonec popravil Arsenal. Osm bodů Chelsea ze čtyř duelů je především jeho zásluha.

Hráč měsíce Sergio Agüero: Návrat jako hrom. Od poloviny října až do konce minulého roku nastoupil jen čtyřikrát; v roce 2016 však Sergio Agüero září. Začal vítězným gólem proti Watfordu a největší explozi předvedl ve druhé polovině měsíce. Proti Crystal Palace skóroval dvakrát a jednou asistoval, minulý týden s West Hamem se trefil rovněž dvakrát a navíc vybojoval penaltu. Za to si vysloužil i nominaci do sestavy týdne, ve 22. kole byl dokonce vůbec nejlepší.



To nejlepší ze světa Premier League, včetně odkazů na články, naleznete i na naší Facebookové stránce. Staňte se fanoušky a žádná zajímavost z anglického fotbalu už vám neunikne!
Autor: Marek Ustohal
Počet zobrazení: 5845
Komentáře (298 / 0 nových)
Kubajs888
01.02.2016 09:13
#
Sergio Agüero
Harakan
01.02.2016 09:15
#
Parádní, díky
pingla
01.02.2016 09:30
#
Bolasieho je neskutečná škoda, CP by s ním hráli dost vysoko
vodka
01.02.2016 09:34
#
Rooney > Costa
Busby babes
01.02.2016 09:37
#
jj, za leden by si to urcite zaslouzil.
r.mrazik
01.02.2016 09:39
#
Cartmanova máma
01.02.2016 09:44
#
bbbauch
01.02.2016 09:47
#
prokop
01.02.2016 10:15
#
Moriarty
01.02.2016 12:48
#
Alan_Shearer
01.02.2016 13:44
#
srdcar
01.02.2016 15:04
#
tmuller
02.02.2016 18:02
#
Azazelo RD
01.02.2016 09:36
#
"Eagles totiž v šesti utkáních bez své hvězdy ještě dokázal vstřelit ani jeden jediný gól, a to si ho ještě vlastňákem musel dát soupeř!" Takže je to s jejich útokem asi hodně špatný, že?
Busby babes
01.02.2016 09:41
#
Neco pro Mrazika: Well, according to The Sun Mata could well be on his way to Barcelona. They report that Manchester United are willing to listen for offers for the midfielder with Barca interested in signing the 27-year-old Spaniard.
Cartmanova máma
01.02.2016 09:45
#
přál bych mu to
FUnk
01.02.2016 09:45
#
verim ze by tam pookral, sice by si musel pockat na to nez se dostane do zakladu, ale podle me na to ma
Mastný Chobot
01.02.2016 10:37
#
snáď už konečne tím, kde by mohol rozkvitnúť
r.mrazik
01.02.2016 11:05
#
uz to vidim...neymar v nabehu, messi v nabehu, suarez v nabehu a Mata zasekavacka a prihravani Iniestovi, nebo Sergiovi...to bude lahoda
Merle
01.02.2016 11:12
#
Jj protože bude hrát úplně stejně jak v MU, tak jak všichni ostatní...
r.mrazik
01.02.2016 11:24
#
nene...znenadani zacne vysilat kolmice za obranu a hrat dopredu...
zacne hrat uplne jinak nez u nas...(kdyz souperi proti barcelone hrajou taky zandoura... )
vitasrp
01.02.2016 11:28
#
Proti nám byli soupeři taky v drtivý většině případů zalezlí a Mata posílal jeden balón za obranu za druhým.
r.mrazik
01.02.2016 11:31
#
ano...a torres daval v liverpoolu jeden gol za druhym...
vitasrp
01.02.2016 11:38
#
Jako jasně, že je to minulost, ale pro ten kolaps Torrese existujou celkem rozumný důvody. (a taky pro to, proč se už nikdy nevrátil na předešlou úroveň).

Já si každopádně myslím, že kdyby se nějakou náhodou do tý Barcelony dostal a měl tam při hře volnost, kolmice a míče za obranu bych od něj jednoznačně čekal. Při přesunu do Manchesteru taky málokdo čekal, že začne hrát úplně jinak a stane se z něj hráč na jistotu. Kdyby došlo k další změně po dalším přestupu, nějak extra by mě to nezarazilo, protože na tom dle mě má slušný podíl herní styl a pokyny trenéra.
r.mrazik
01.02.2016 11:45
#
to by se dalo asi souhlasit,kdyby mata nehral prumerne uz za mourka a pak i pod moyesem
a tu volnost mel v MU taky slusnou...a ma ji relativne ted i pod zelvou,kterej tam stavi defenzivniho darmiana,kterej ma snad zakazano chodit dopredu,protoze mata nebrani...

s matou tady zije hodne lidi v minulosti..a prijde mi to,jak kdyz by si mel rict "a ted zacnu hrat dobre a davat kolmice dopredu"...takhle to preci nefunguje, on mu preci trener nezakazuje,aby mice dopredu daval....
ale at si ho barcelona klidne vezme a jemu se tam dari (a MU koupi potrebnejsiho hrace)...nepreju mu nic spatnyho
vitasrp
01.02.2016 11:47
#
Samozřejmě, že mu žádnej trenér nezakazuje, aby dával kolmice. Ale nějakej trenér jej jistě může kritizovat za to, že až přehnaně riskuje, ztrácí míče, z čehož pak pramení přechody hry, který jistej kouč může považovat za velký nebezpečí, jak inkasovat branku, a proto se tyhle momenty snaží výrazně omezit.

On pod Mourinhem hrál hlavně málo, ovšem když už nastoupil, nedostatek kreativity byla určitě ta poslední věc, která se mu dala vyčítat.
r.mrazik
01.02.2016 12:16
#
jenze tohle mi prijde uz takova klasicka ospravedlnujici rec ohledne Maty...jako ze treba musi hrat pod utocnikem,aby byl nejlepsi...a dalsi a dalsi veci
jenze realita je takova jaka je a kterou muzou vsichni videt...pod moyesem i pod zelvou hraje celkove prumerne...
a zadny trener vcetne zelvy nebude kritizovat hrace,ze neco zkusi v utocne "tretine" hriste...
Merle
01.02.2016 12:32
#
Tak protože jsou oba trenéři průměrní.
"a zadny trener vcetne zelvy nebude kritizovat hrace,ze neco zkusi v utocne "tretine" hriste..."
mě fakt rozesmálo
r.mrazik
01.02.2016 12:49
#
me rozesmiva zas tohle...si nevyberes...
ale ono to stejne konci tim,ze clovek kouka na ten fotbal a vidi to na hristi
Merle
01.02.2016 13:21
#
No právě, o to víc zarážející to je, že nevidíš chybu v trenérovi.
vodka
01.02.2016 11:54
#
jako já s tím částečně souhlasím, ale problém naší hry je, že se blbě dávají kolmice, když skoro nikdo náběh do volného prostoru neudělá, to je nejzásadnější vada naší hry v ofenzivě celkově, je to strašně statické a každý si drží pozici, respektive se pohybuje ve svém prostoru.
r.mrazik
01.02.2016 12:18
#
to nevim...lingard s martialem si casto meni strany...mata se stahuje doprostred..urcite volnost tam je asi jako u kterehokoli jineho tymu
maximalne beci jsou porad zalezli...
vzdyt to mata porad zasekava a hraje na jistotu...malokdy neco zkusi i kdyz jsme v tlaku...vzdyt na to koukas taky
vodka
01.02.2016 12:42
#
mě teda moc lingard těma náběhama nazaujal, minimálně si ukáže a běží do volného prostoru, on spíš běží až s míčem...
r.mrazik
01.02.2016 12:50
#
je docela v pohode...nabizi se,chce hrat...a chce hrat smerem dopredu...samozrejme ta kvalita tam neni takova jako u top hracu
Merle
01.02.2016 12:22
#
Já myslím, že ostatní už to tu napsali za mě. Někteří i hezky vtipně, ale trefně. Je to kvůli pokynům trenéra. Pust si Real, dívej se jak hraje Modric pod Carlem, pak pod Benitezem a ted zase pod Zidanem. Samozřejmě je rozdíl u všech hráčů, ale u něj je to nejvíc vidět. Budeš namítat, že byl i pod Moyesem takovej, ale vzhledem k tomu, že pročítám diskuze téměř pravidelně, tak vím, že se po těch 2 sezónách názory na něj a na LVG téměř neliší.
r.mrazik
01.02.2016 12:31
#
jojo...on by chtel,ale brani mu taktika...
a ta posledni veta je totalni nesmysl...nazory se nelisi,ale hra byla jina...a ani v jedny mata nehral dobre

a pokazdy me tu presvedcujou modraci,co by mel mata hrat a jak by to mel a proc nehraje dobre a co mu chybi....a ja stale rikam,ze hraje marne na to,co by hrat mel a od ceho by mel v tymu byt...
Merle
01.02.2016 12:53
#
Jistě že to je taktikou. Až budete hrát fotbal a ne to, co do teď a on bude pořád špatnej, tak pak můžeš něco namítat.
Se podívej třeba na Di Mariu, náhoda? Třeba jo, ale už by jich bylo nějak moc.
r.mrazik
01.02.2016 13:07
#
tak di maria hral ale zezacatku dobre...pak se zranil a pak na to sral,protoze chtel prestoupit
Merle
01.02.2016 13:22
#
No však, dost hráčů po přestupu u vás hrálo dobře a pak začali hrát ho... čím to asi bude...
r.mrazik
01.02.2016 13:25
#
jaky dost? kteri??
Merle
01.02.2016 13:31
#
Darmian byl předtím i hráč měsíce a ted na něj nadávate, Martial v lize taky golovej začátek a pak už dal asi jen 2 za celou dobu. Depay je čím dal horší...
kiwwi
01.02.2016 13:33
#
Martial je stale rovnako dobry, Depay rovnako zly a Darmian ma ocividne problemy s fyzickou, o nic viac nejde
Merle
01.02.2016 13:45
#
Ale nedává goly, Depay se mi zdá ještě horší - ale ok tohle může být subjektivní a Darmian at má problémy s čím chce, hraje hůř nebo ne?
Jako stejně jsme se touhle diskuzí dostali někam jinam.
Podstatou je to, že hráči hrají pod své možnosti a za to může LVG, tak jak to bylo ted u Realu pod Benitezem.
A tak je to i u Maty...
r.mrazik
01.02.2016 13:50
#
kiwwi
01.02.2016 14:00
#
tak to, ze hraci hraju pod svoje moznosti pod vedenim LVG je jasne, ale zeby to bolo tak, ze boli dobri a postupne sa zhorsovali je blbost

taky Young alebo Smalling hraju pod nim o level lepsie
bbbauch
01.02.2016 13:38
#
Sledujes to nebo jenom placas?
r.mrazik
01.02.2016 13:50
#
Takže jen plácáš
Merle
01.02.2016 13:57
#
Sorry vlastně vy jste výborní a v tabulce jdete jen nahoru. Plácáš tu ty, ani jedno tvrzení nemáš téměř ničím podložené.
r.mrazik
01.02.2016 14:08
#
nerikam,ze jsme vyborni...ale jen placas kraviny a vzhledem k tomu,ze MU nemas nakoukany,tak mi to prijde jako ztrata casu
bbbauch
01.02.2016 14:10
#
salami
01.02.2016 11:39
#
to už máš 3 lidi v náběhu, to neměl v United dobrej rok a půl
j_mrazik
01.02.2016 11:47
#
Tak rozběhlí Neymar se Suaréze a čekající Messi je lepší než stojící Rooney uprostřed a stojící Young na lajně.
vodka
01.02.2016 11:54
#
na té lajně stává hodně hráčů, ale Younga bych mezi ně teda neřadil
j_mrazik
01.02.2016 11:57
#
To je vlastně pravda, to bych mu ukřivdil. Nemohl jsem si vybavit od vás jiného krajního záložníka...
kopu_bodlou
02.02.2016 05:28
#
r.mrazik
01.02.2016 12:19
#
jojojo...tyhle recicky...
Merle
01.02.2016 12:35
#
Takže říkáš, že se hraje takovýmu záložníkovi stejně, když hráči stojí, a nebo když neustále nabíhají?
r.mrazik
01.02.2016 12:52
#
ja rikam,ze mata ten mic potrebuje zaseknout a nejlepe se s nim otocit...kdybys koukal na MU,tak bys zjistil,kolik protiutoku zastavil tim,ze ten mic nedal rychleji dopredu...
takze si delam srandu z toho,ze i kdyz tam bude mit tri hrace v nabehu,tak je to stejne hovno platny...
Merle
01.02.2016 13:24
#
Tak doufám, že přestoupí co nejdřív, at se pravda ukáže.
r.mrazik
01.02.2016 13:26
#
extraprase
01.02.2016 12:46
#
I am in 40m bude stačit
Busby babes
01.02.2016 12:49
#
hehe, dobrej flame z toho nakonec je.
r.mrazik
01.02.2016 13:07
#
oni me ti modraci nakonec presvedci...
HráběMonteChristo
01.02.2016 09:47
#
Věřím tomu, že je Payet génius s úžasnou technikou, ale asi ne něj mám smůlu - v lednu jsem viděl West Ham v zápase na St James' a pak o víkendu v FA Cupu s Liverpoolem. V obou zápasech byl strašný, navíc na Anfieldu založil asi pět nebezpečných brejkových situací a po ztrátě míče se vůbec neobtěžoval vracet. Snad taky někdy uvidím jeho genialitu v živém přenosu Jinak díky za tyhle články.
HráběMonteChristo
01.02.2016 09:49
#
*soupeřových brejkových situací
kiwwi
01.02.2016 09:52
#
Rooney 4+1 a Usty si tam aj tak narve Costu...klasik
bbbauch
01.02.2016 10:00
#
By si clovek podle tech sestav myslel, ze Chelsea hraje o LM
kvasha16
01.02.2016 10:35
#
owny
01.02.2016 10:39
#
prokop
01.02.2016 10:43
#
Usty
01.02.2016 11:05
#
By se člověk mohl podívat na lednovou tabulku, která jediná má na sestavu ledna vliv, a zjistil by, že je v ní Chelsea třetí. Takže ano, .
GarweL
02.02.2016 09:58
#
icemike
01.02.2016 10:07
#
Costa 3+2...
Jameson
01.02.2016 10:08
#
A Costa má 3+ 2. A zatiaľ čo Rooney odohral vo všetkých zápasoch plných 90 min., tak Costa len v dvoch, v jednom striedal v 80. min a v druhom prípade striedal v 68. min.
Azazelo RD
01.02.2016 10:12
#
Objektivně je přínos v boji o záchranu vyšší než boj o zbytečnou Evropskou ligu.
bbbauch
01.02.2016 10:13
#
Fanousek
UTD
01.02.2016 10:13
#
Busby babes
01.02.2016 10:14
#
chtel jsem napsat, ze spis Valencia a on ma taky 4+1?
hraju_nahej
01.02.2016 10:14
#
Costa je tam asi opravnene. Je jeden z mala co v tech zapasech opravdu maka a navic je produktivni. Spis Williana bych za tento mesic nedaval. Imho byli lepsi hraci nez on v lednu.
Usty
01.02.2016 10:17
#
No právě.. kdo? Podle mě měl stabilní formu celej měsíc jen Kanté. Za leden by si to zaslouzilo 6 utocniku, ale jen 2 zaloznici...
hraju_nahej
01.02.2016 10:41
#
Jo. Kante a nebal bych se ani Alliho.
Usty
01.02.2016 10:55
#
Hm. Lepší než Willian prostě v lednu nebyl, no.
hraju_nahej
01.02.2016 11:02
#
Me prisel v lednu snad nejslabsi od zacatku sezony, ale to muze byt tim, ze se zvedli i jini v tymu.
bbbauch
01.02.2016 10:18
#
jeden gol a zasluha na vlastenci + vyvez hodne balonu z obrany - POTY
Usty
01.02.2016 10:16
#
Costa 3+2 - sám zničil Arsenal, proti CP nejlepší muž kola.
Defoe 5+0
Firmino 4+1

Věř mi, že bych
Busby babes
01.02.2016 10:17
#
to je tak vzdycky. Ten Rooney by tam taky sedel, ael zas by kricel nekdo jinej, ze tam neni prave ten Costa nebo Valencia... nikdy se nezavdecis vsem.
Usty
01.02.2016 10:20
#
*tam těch útočníků dal rád víc. Pro Costu a Valenciu rozhodlo, že byli vynikající ve 3 utkáních. Rooney podle mě jen ve dvou (to samé Defoe a Firmino)
extraprase
01.02.2016 12:50
#
PaulMcicetea
01.02.2016 10:27
#
it's kiwwi, man...
Usty
01.02.2016 10:37
#
Jde o to, že má docela pravdu, proto mu to vysvětluju. Že je to pako už je jiná věc...
HurriKANE_18
01.02.2016 14:31
#
Nikikrew
01.02.2016 10:34
#
Palike
01.02.2016 10:58
#
Vsak to nevadi, trosku subjektivne to byt musi, ale mohlo by tam byt spomenute trebars, ze sa rozhodovalo medzi tym a tym a rozhodli tieto veci v prospech Costu atd..
kiwwi
01.02.2016 11:01
#
v prospech Costu rozhodlo to, ze hra za Chelsea
Cartmanova máma
01.02.2016 11:18
#
Tohle je fakt úplně zbytečný, degradovat nás na úroveň fanoušků spurs...
juao10
01.02.2016 11:19
#
fff
01.02.2016 11:21
#
koho nenapadol owny
I am Mancunian
01.02.2016 11:26
#
Ol!ver
01.02.2016 11:30
#
Iacob
01.02.2016 11:32
#
Říkat Ustymu, že je zaslepenej kokot, je nošení dříví do lesa.
Ol!ver
01.02.2016 11:45
#
trochu sa krot
Jameson
01.02.2016 11:45
#
Načo, len nech sa tu takto prejvauje
Jameson
01.02.2016 11:33
#
kvasha16
01.02.2016 11:40
#
FUnk
01.02.2016 11:41
#
hraju_nahej
01.02.2016 11:47
#
hyper01
01.02.2016 14:52
#
GarweL
02.02.2016 10:00
#
vitasrp
01.02.2016 11:29
#
Ach jo, ty seš v tomhle fakt nechutnej.
Jameson
01.02.2016 11:33
#
r.mrazik
01.02.2016 11:39
#
sice je to totalne jedno,ale zrovna v tomhle ma pravdu...a vlastne na tom neni nic spatnyho
Cartmanova máma
01.02.2016 11:43
#
však Costa je tam úplně stejně obhajitelně jako by tam mohl být Rooney nebo Firmino...
r.mrazik
01.02.2016 11:46
#
no ano...je...
a protoze pise clanek Usty,tak tam dal Costu...ja to nerikam jako nic spatnyho,jen ze v tomhle ma pravdu...

a jeste jednou....jako nic spatnyho to neni,protoze to je jedno
vitasrp
01.02.2016 11:43
#
Nemyslím si to, však kanadských bodů maj za leden stejně, do toho tam je ještě třeba i Firmino.

Nicméně ten příspěvek není vztaženej na tu kritiku samotnou, ale spíš na její formu. Kritizovat nějak konstruktivně je z mýho pohledu naprosto ok, kritizovat způsobem, kdy se autora snažíš akorát zesměšnit, shodit a udělat z něj tupce teda v mých očích rozhodně ok není.
vitasrp
01.02.2016 11:45
#
*Respektive není v sestavě, ale rozhodně mohl být zvolen - těch kandidátů za leden bylo tolik, že někdo zkrátka musel být opomenut.
Jameson
01.02.2016 11:46
#
r.mrazik
01.02.2016 11:47
#
ok
juao10
01.02.2016 11:48
#
hraju_nahej
01.02.2016 11:49
#
Ke konstruktivni kritice potrebujes mit argumenty a s tim je moc prace.
fff
01.02.2016 11:51
#
Tak kiwwi mal vzdy iba jeden styl diskutovania.
kiwwi
01.02.2016 11:53
#
neurobil to prvykrat, takze je to klasika od neho...naozaj z neho nepotrebujem robit tupca
vitasrp
01.02.2016 11:58
#
A můžeš mi teda vysvětlit, co provedl špatně? Z nějakejch 6 výbornejch útočníků za leden vybral 3, přičemž teda jeden z nich je z Chelsea, katastrofální pochybení. Nejsem si jist, jestli je to dostatečné odůvodnění pro to, abys tady blil ty svoje sračky.
kiwwi
01.02.2016 12:01
#
statisticky je na tom najhorsie (gol>asistencia) + tie subjektivne zdovodnenia kto mal aky prinos ci co...no proste vybral hraca zo svojho oblubeneho timu a takto to uz bolo viackrat...nikde netvrdim, ze je to koniec sveta, tak sa ukludni
vitasrp
01.02.2016 12:03
#
Já jsem naprosto v klidu a neopovážil bych se naznačovat, že tvrdíš, že je to konec světa. Pouze reaguješ jako trdlo, tak jsem se ptal, jestli je k tomu nějaký podstatný důvod. Odpověď je, že není, to mi stačí.
Harakan
01.02.2016 12:17
#
Přece by jsi nečekal že bude mít nějakej důvod. Má jako obvykle svojí pravdu a přes to nejede vlak. Klasika.
Jameson
01.02.2016 12:18
#
Iacob
01.02.2016 12:17
#
Někdo by taky zohlednil tu simulaci proti Arsenalu nebo tu prasárnu, jak se vyvalil po zranění zpátky na hřiště proti Evertonu, ale fanoušci Chelsea tomu říkají práce pro tým.
kiwwi
01.02.2016 12:24
#
to mas jak so Suarezovymi simulaciami, prisliapavaniami clenkov, laktami, nakopavanim do brucha a podla scouserov to bolo 100% odovzdanie sa pre tim
salami
01.02.2016 13:12
#
protože Roy Keane byl třeba fotbalovej gentleman za kterýho se určitě stydíš
kiwwi
01.02.2016 13:20
#
co to skusas?
kvasha16
01.02.2016 12:27
#
odkedy sa toto zohladnuje pri zostavach kol/mesiaca?
oddy
01.02.2016 13:16
#
Proč se teda neoháníš Defoem, který má 5 golu a je natom teda nejlépe a předhazuješ tu horšího Rooneyho? Doufám, že to s klubovou příslušností taky nemá nic společného
salami
01.02.2016 13:24
#
kvasha16
01.02.2016 13:27
#
Miguel19
01.02.2016 13:39
#
Potopen.
kiwwi
01.02.2016 14:00
#
kopu_bodlou
02.02.2016 05:31
#
no nesměj se.. je to tak.
GarweL
02.02.2016 10:02
#
Jameson
01.02.2016 13:45
#
prokop
01.02.2016 13:49
#
fff
01.02.2016 14:01
#
hraju_nahej
01.02.2016 14:39
#
spider_8
01.02.2016 15:45
#
cristiano.K.
01.02.2016 18:30
#
kopu_bodlou
02.02.2016 05:31
#
Bayern +
02.02.2016 08:18
#
GarweL
02.02.2016 10:02
#
hraju_nahej
01.02.2016 12:08
#
Proc z nekoho jineho, kdyz ho dost dobre zvladnes delat ze sebe.
prokop
01.02.2016 11:41
#
kopu_bodlou
02.02.2016 05:30
#

ale je to zmrd (Costa)
kopu_bodlou
02.02.2016 05:29
#
Rooney tam nemá co dělat!
icemike
01.02.2016 10:08
#
Usty, bude dneska článek o deadline? A od kolika? Diky
Usty
01.02.2016 10:14
#
Bude, od 14-15 cca.
icemike
01.02.2016 10:20
#
díky, jste klasa
Jameson
01.02.2016 10:23
#
icemike
01.02.2016 11:51
#
salami
01.02.2016 10:35
#
Miguel19
01.02.2016 10:18
#
Dneska je zbytečnej
PaulMcicetea
01.02.2016 10:26
#
Tywe, to je vtipny. Tady si kiwwi honí ptaka, ze ma jednou za uherak Rooney 4+1 za mesic a vedle ve španělský sekci lidi nadavaj na Ronalda, ze dal vcera v zapase jen 3 goly a ještě jenom Espanyolu
kiwwi
01.02.2016 10:29
#
ptaka si tu honi usty s Costom
kvasha16
01.02.2016 10:36
#
Kaze
01.02.2016 11:39
#
Pigeon
01.02.2016 11:52
#
to už snad není pravda
TopinB
01.02.2016 12:37
#
Boha jeho ty jsi kokot, že to ani možné není Sračky tu píšeš den za dnem, si jeden z nejsubjektivnějších lidí (i když si nejsem jistý, že si člověk) na EF a to včetně Juventinů a PD sekce, ale jakmile Usty hodí do sestavy měsíce hráče Chelsea (a to velmi obhájitelně), tak se tady rozbrečíš jak kdyby ti někdo vzal lízátko.

Kurva fix, už si prý dospělý chlap, tak se tak chovej.
Jsi suverénně nejotravnější a nejblbější postavička tady na EF.
kiwwi
01.02.2016 12:39
#
nezvladas
r.mrazik
01.02.2016 12:53
#
bacha na žílu
hraju_nahej
01.02.2016 12:49
#
Nezvladas.
GarweL
02.02.2016 10:03
#
kvasha16
01.02.2016 10:37
#
to vypoveda o urovni PD
Andy Conceicao
01.02.2016 11:14
#
Hrozne bych si pral utkani Malaga - Manchester United. Tak snad pristi rok v EL.
citizens-10
01.02.2016 11:29
#

kvasha16
01.02.2016 11:41
#
mozno to bude aj vs Chelsea
oddy
01.02.2016 13:11
#
To se celkem divím, protože utkání United si momentálně nepřejí snad ani jejich fanoušci.
kvasha16
01.02.2016 13:28
#
extraprase
01.02.2016 12:52
#
"ve španělský sekci"
víc nepotřebuji
Andy Conceicao
01.02.2016 15:28
#
Na EF mam rad, ze je to tady vyvazene. O fotbale se zajdes pobavit do spanelske sekce.. No a jaky je novy serial nebo jak mlady holky hraji v pornu zjistis v anglicke.
extraprase
01.02.2016 16:15
#

o fotbale se ve španělský sekci dozvíš tak možná když se tam náhodou drbe PL nebo BL
Hokaido
01.02.2016 17:02
#
Ty vypadáš normálně fakt rozumně, ale tohle nemyslíš vážně, že?
stiflerovamama
01.02.2016 10:47
#
Preco WBA nechce predat toho Berahina ? Ved tam skoro nehrava, Pulis povedal, ze este nevidel taky pripad zhorsenie hraca, ponukaju im stale dost vysoke sumy, ktore v lete mozu klesnut. Tak aky to ma zmysel drzat ho tam ?
FUnk
01.02.2016 10:54
#
asi maji penez dost.....
Mastný Chobot
01.02.2016 10:55
#
nechcú si nechať skákať po hlave od 21-ročného zasrana, ja im fandím celkom
Ejzy
01.02.2016 11:54
#
akoze vyhra ego pred zdravim rozumom? To nie je velmi profesionalne.
Mastný Chobot
01.02.2016 12:00
#
práveže zdravý rozum má len WBA. Berahino mal 1 a pol nadpriemernej sezóny a už si myslí, že je viac než klub, tak nech si to vyžere. WBA s tým, aké príjmy majú kluby v PL, asi môže osrať, či teraz dostane dvacku alebo v lete desinu zaňho a za to, akú správu tým vyšlú ostatným hráčom, im to asi stojí.
Iacob
01.02.2016 12:12
#
V jádru dobrá myšlenka s tím, že ukážeš ostatním, že z klubu se neodchází lacino. Dostává trhliny, když se koukneš na zbytek týmu WBA Myslíš, že je třeba hráčům jako Gardner nebo Morrison, McClean nebo Dawson demonstrovat, jak složité je zdrhnout z WBA za lepším?
Mastný Chobot
01.02.2016 12:22
#
možno majú akadémiu plnú berahinov
Ejzy
01.02.2016 12:15
#
Hmm, tak ci tak s nim nepocitaju a mne ta suma prisla rozpravkova. Neviem si predstavit aky rozpocet moze mat WBA ked ich nepresvedci 20.
r.mrazik
01.02.2016 11:08
#
takze "advanced talks" ohledne Renata Sanchese za libovych 38 mega liber
a dal tam mame Musu z CSKA a Cherysheva...
Palike
01.02.2016 11:10
#
tak na peniazoch nezalezi, otazka je, ci to je fakt taky megatalent?
r.mrazik
01.02.2016 11:26
#
koukam,ze to je nejaky dite co mu je 18...tak v nem neco asi bude
I am Mancunian
01.02.2016 11:27
#
Palike
01.02.2016 11:29
#
dobre no, okrem Mancuniana, ktory to plati, tam to je jasne
Mastný Chobot
01.02.2016 11:44
#
wtf
Palike
01.02.2016 11:57
#
wtf
I am Mancunian
01.02.2016 11:49
#
oh
juao10
01.02.2016 11:54
#
Tu to zacina byt uz dobry bizar
Ejzy
01.02.2016 11:59
#
I am Mancunian
01.02.2016 12:03
#
kubys
01.02.2016 12:08
#
Cartmanova máma
01.02.2016 12:09
#
Trochu mi to připomíná profil Jirky Ovčáčka
juao10
01.02.2016 12:12
#
Ja ho mam za priatela. Ale vazne zvazujem, ze si ho vyradim, to je pre mna najneuveritelnejsia osoba v tejto krajine.
Busby babes
01.02.2016 12:16
#
mel jsem ho, myslel jsem, ze bude vtipnej... a on nebyl.
Cartmanova máma
01.02.2016 12:27
#
oboum: ono by to vtipný bylo, kdyby to nebylo tak hrozně smutný. Avšak je to přesně ten typ osobnosti, která si lehce najde stovky fanatických přívrženců. Česká společnost má v sobě fakt hluboce zakořeněnej problém...
juao10
01.02.2016 12:42
#
GeneralGoat
02.02.2016 18:48
#
Ten fejkovej profil Ovčáčka na twitteru je docela zábavnej, i když paradoxně není o nic víc absurdní než jeho reálný předobraz
Azazelo RD
01.02.2016 12:21
#
Ovčáček to má strašně těžký.
Cartmanova máma
01.02.2016 12:51
#
Kdyby dělal práci mluvčího republiky, tak nemá.
Azazelo RD
01.02.2016 12:58
#
Tak on dělá práci mluvčího nejsledovanějšího kokota v zemi a ve volným čase hledá text o Peroutkovi. To není jednoduchá práce.
juao10
01.02.2016 13:02
#
Najviac casu mu ale zabera boj proti kavarne.
Cartmanova máma
01.02.2016 13:09
#
Jenže on nereprodukuje prezidentovy názory, ale on tvoří vlastní, bezprecedentně útočí na ostatní politický představitele, brojí proti "pražský kavárně", uráží ostatní atd. Já chápu, že on je ta postava, která dělá to, co by normálně dělal Zeman. Ale měl by si uvědomit, že je to pouhej státní úředník a jako takovej by se měl chovat. Nemluvě třeba o tom mluvčím z NSS, kterýho vyhodili za nevhodný chování v rámci váženosti úřadu. Já vím, že Klaus i Zeman váženost toho úřadu posali do kopru, ale tak snad ještě nějaký kousek zbyl ne?
Azazelo RD
01.02.2016 13:30
#
Já to myslel ironicky. Je to druhý nejvyšší kokot v ČR hned po Zemanovi.
Cartmanova máma
01.02.2016 13:34
#
7 years to go...
prokop
01.02.2016 12:18
#
logika
Kaze
01.02.2016 11:40
#
Podle Wiki uz je u nas
kiwwi
01.02.2016 11:54
#
@PortuBall
Benfica are reluctant to let Renato go in January because[A Bola]:
1. He's a key part of their squad
2. He'll be worth more in the future

@PortuBall
Renato won't leave. He's a fantastic prospect, but no one will pay what SLB demands[which is not €80m] for an unproven 18-year-old. Stop it.
Ejzy
01.02.2016 11:55
#
SunFells
01.02.2016 12:08
#
Portugalsko má v ročníku 97 teda zajímavé středopolaře
Ejzy
01.02.2016 12:09
#
Rocnik 97
Whitemedia
01.02.2016 12:43
#
Ročníku 97 už je 18 .. jsem starej
dan1el
01.02.2016 12:50
#
*19
Cartmanova máma
01.02.2016 12:51
#
owny
01.02.2016 13:06
#
smutný no, za chvíli budou i v pornu holky narozené po roce 2000, šílený
Lacko_Boh
01.02.2016 13:13
#
tak v niektorych sú už teraz, zaleží čo máš rád
Mastný Chobot
01.02.2016 13:19
#
salami
01.02.2016 13:24
#
jacobT
01.02.2016 13:29
#
bbbauch
01.02.2016 13:30
#
Molos
01.02.2016 13:31
#
owny
01.02.2016 13:33
#
to je fakt
FUnk
01.02.2016 13:39
#
too old
Le Gunner
01.02.2016 19:31
#
To je štiplavá reakce na to, jak to zajebal, nebo na tvůj vkus?
Tomanatura
01.02.2016 13:49
#
SunFells
01.02.2016 14:01
#
HurriKANE_18
01.02.2016 14:29
#
link?
Lacko_Boh
01.02.2016 18:19
#
správa
Darren Fletcher
02.02.2016 20:31
#
Ol!ver
02.02.2016 00:34
#
GarweL
02.02.2016 10:05
#
citizens-10
01.02.2016 14:45
#
srdcar
01.02.2016 15:06
#
Rarášek
01.02.2016 15:08
#
Swarley
01.02.2016 16:08
#
fenixLFC
01.02.2016 18:24
#
vladis271
01.02.2016 20:03
#
ZB 07
01.02.2016 23:10
#
GarweL
02.02.2016 10:05
#
Darren Fletcher
02.02.2016 20:31
#
Kowe
03.02.2016 13:11
#
kvasha16
01.02.2016 13:28
#
kvasha16
01.02.2016 13:28
#
r.mrazik
01.02.2016 12:20
#
jojo...roste jim tam slusna generace
kiwwi
01.02.2016 11:56
#
http://www.football-observatory.com/IMG/sites/b5wp/2015/135/en/

najviac pouzitych hracov po 23 zapasoch...Arsene to drzi klasicky dost nauzko, aby sa mu to nevypomstilo
Mastný Chobot
01.02.2016 12:01
#
Bournemouth prvý Wenger
kiwwi
01.02.2016 12:02
#
Bournemouth mal dost velku krizu co sa tyka zraneni, tam to az take prekvapujuce nie je
Jameson
01.02.2016 12:02
#
Tak ale keď má dosť hráčov zranených, tak to je celkom logické, či?
Mastný Chobot
01.02.2016 12:03
#
je pravda, že keby bol v dispozícii Welbeck a Wilshere, tak už sa na to pozerá lepšie, no
Jameson
01.02.2016 12:06
#
Hneď by si Arsenal polepšil o pár miest
I am Mancunian
01.02.2016 12:02
#
este dame utok na titul, wazza nas potiahne
Iacob
01.02.2016 12:05
#
Ligue 1 jiný čísla
SunFells
01.02.2016 12:10
#
Z áčka ale použil všechny, co byli k dispozici.
kiwwi
01.02.2016 12:12
#
Chelsea again 13th
Busby babes
01.02.2016 12:12
#
SunFells
01.02.2016 12:15
#
Asi by mě to ale nebavilo sledovat.
misinho7
01.02.2016 12:20
#
Ejzy
01.02.2016 12:22
#
To by bolo pekne
Kubajs888
01.02.2016 12:25
#
za mě ne
luisfanchal
01.02.2016 12:58
#
Ten Payet to byl neskutečný kauf! Kdo sleduje francii tak ví, ale tohle nečekal asi nikdo. Letos je to jednoznačně nejlepší hráč PL o parník za ním jsou možná Mahrez a Vardy, ale pořád málo. Jestli nepojede na ME a nebude hrát základ tak se picnu. Teď už může mít cenu nějakých 35 éček!!!!
kiwwi
01.02.2016 13:00
#
Kubajs888
01.02.2016 13:01
#
Payet souhlasím, neskutečný hráč a PL mu hlavně sedla uvidíme kam až kladiváře posune
hraju_nahej
01.02.2016 13:03
#
Vzhledem k veku ta cena nebude tak vysoka. Uz proto se nevyplati ho wh prodavat.
Kubajs888
01.02.2016 13:07
#
proč by ho prodávali, lepší než ten RosCarroll
luisfanchal
01.02.2016 13:11
#
Protože na něm vyrejžujou a ty dnešní přestupáky tomu nasvědčujou. Reálná cena kvalita / výkon je 40 mínus jeho věk mi to vychází na nějakých 30 - 32 éček.
Kubajs888
01.02.2016 13:18
#
oni potřebuji hráče jako je Payet, podle mě ho neprodají i kdyby na něm vydělali moc pěkné peníze, zrovna teď, když jsou skoro u brany do Evropy (vím, že je ještě 14 kol) i tak si myslím, že ho neprodají.
luisfanchal
01.02.2016 13:20
#
V létě. A bude to jeden z trojice Barcelona, United nebo PSG. Je to francouz takže PSG.
Kubajs888
01.02.2016 13:22
#
dobře no, a koho dosadí na jeho místo v The Hammers
luisfanchal
01.02.2016 13:26
#
koupí někoho jako Thaulána za 7 a udělají z něj polohvězdu. Payeta je nenahraditelný ale budou hledět na prachy. Logicky. Je to prodejní tým.
Kubajs888
01.02.2016 13:30
#
nevím no, myslím, že touží právě potom, aby se dostali do EL a pak si ho nechají právě jako eso na EL (jestli to vyjde)
Prostě uvidíme buď tam nebo tam
luisfanchal
01.02.2016 13:35
#
Dostanou nabídku jaká se nedá odmítnout. Vydělají za 11 minimálně trojnásobek a Díma si zahraje na starý kolena ještě někde v top týmu. Nejde mu to nepřát. Na ME budou padat hlavy pokud ho nepovolaj protože on je cestou ke zlatu.
Kubajs888
01.02.2016 13:52
#
už nemám co napsat, tím chci říct, že prostě nevím
alesh
01.02.2016 14:08
#
Myslíš, že změnili názor za půl sezóny?
luisfanchal
01.02.2016 15:46
#
JO
hraju_nahej
01.02.2016 14:44
#
EL pro týmy z Anglie není příliš lukrativní.
Mata
01.02.2016 22:24
#
problém je ten, že nepotřebujeme prodávat. prachy nás momentálně úplně netrápí a hráče jako payet, jen tak neseženeme
extraprase
02.02.2016 19:53
#
kopu_bodlou
02.02.2016 05:35
#
terry
01.02.2016 13:33
#
Nový kapitán Chelsea v sestavě měsíce, to je dobrý start.
Zaschrona
01.02.2016 14:26
#
"surově zranil James McCarthy"
hraju_nahej
01.02.2016 14:45
#
Už při čtení toho článku jsem věděl, na co budeš reagovat :D
Zaschrona
01.02.2016 17:15
#
fenixLFC
01.02.2016 18:25
#
taktiez
Ol!ver
02.02.2016 00:33
#
HurriKANE_18
01.02.2016 14:31
#
Costa ok, ale Willian tam fakt nema co robit...
fenixLFC
01.02.2016 18:25
#
urcite suvisi zlepsenie sotonu s tym ze sa vratil cedric nie, vôbec to nebude tym ze konecne zacal chytat forster, to je proste nemozne...
Usty
01.02.2016 21:42
#
Jako těžko říct, do jaký míry má Forster vliv na organizaci obrany, ale skutečnost, že během těch tří zápasů s nulou šly na Forstera přesně 2 (!) střely na branku, spíš hovoří o práci těch pánů před ním.

Na každej pád, tenhle tvůj záchvat snad nebyl potřeba...
fenixLFC
02.02.2016 00:14
#
nie zachvat, len cynizmus pretoze neverim tomu ze cedric by mal taky vplyv na tu zmenu, najma ked hral tusku, potom si sadol a potom zacal hrat a odrazu to sposobilo taku zmenu? a tie dve strely sa daju vysvetlit aj tym kto proti nim stal-United a WBA vonku nie su timy ktore by vysielali na branu strelu za strelou...
Happylight
02.02.2016 12:41
#
Dnes je dalsie kolo 3, najlepsej ligy sveta.
extraprase
02.02.2016 19:56
#
myslíš serii A? nevim no, s PD to mají o ten 3. flek na hraně
Mönchengladbach
02.02.2016 19:48
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.