LaLiga - souhrn 7. kola

29.09.2017 22:53, aktualizováno 01.10.2017 22:35 - Komentáře a souhrny
Isco (© realmadrid.com)
 
Real Madrid přehrál Espanyol. Valencia si poradila s Bilbaem, zatímco Villarreal zdolal Eibar. Barcelona naplnila roli favorita proti Las Palmas. Atlético nenašlo recept na Leganés, Sevilla zdolala Málagu a drží se na průběžné druhé pozici. La Coruña si poradila s Getafe a vyhoupla se mimo sestupové pásmo. Sedmé kolo začalo přestřelkou, když duel Celty Vigo a Girony skončil výsledkem 3:3. Ještě divočejší remíza 4:4 se zrodila na půdě Realu Sociedad. Alavés pod novým koučem ožil a bere tři body...
Real Madrid - Espanyol Barcelona 2:0
01.10. 20:45
Branky: 30. Isco, 71. Isco
Real Madrid se na začátku října konečně dočkal prvního ligového vítězství na vlastním stadionu, když na závěr sedmého kola La Ligy porazil barcelonský Espanyol 2:0. O oba góly se v nedělní večer postaral Isco, který si připsal po jednom zásahu v obou poločasech, a přiblížil tak Bílý balet čelu tabulky, které i nadále ovládá doposud suverénní Barcelona.

Domácí podle očekávání zápasu dominovali, ovšem Espanyol nepřijel do španělského hlavního města jen bránit a s trochou štěstí mohlo být i o přestávce vyrovnáno, neboť Gérard Moreno orazítkoval brankovou konstrukci. Také v druhé půli hosté několikrát nebezpečně zahrozili a publikum na stadionu Santiaga Bérnabeua si muselo oddychnout, když Isco pojistil těsný náskok Realu, který již poté závěr zápasu mohl dohrát bez zbytečné nervozity.

Španělský záložník byl ústředním aktérem utkání od samého úvodu. Hráči Espanyolu si ještě ani po zahajovacím výkopu nesáhli na míč a Isco se již po Ramosově dlouhém nákopu ocitl sám před Pauel Lópezem a gólman barcelonského celku musel předvést první zákrok večera. Poté, co s dalšími pokusy neuspěli Modrić s Ramosem, se již Realu přece jen povedlo stálého tlaku využít k průlomu skóre. Tentokráte Isca vybídl k zakončení povedenou kolmicí Cristiano Ronaldo a míčový kouzelník Realu napodruhé před Lópezem nezaváhal.

Hosté o sobě dali vědět až v samotném závěru první půle, ovšem hned z toho byl málem gólový zásah. Uklouznutí Casemira využil k okamžitému zakončení Gérard Moreno a Keylor Navase v brance Realu zachránila až tyč. Také po změně stran hráči Espanyolu nepříjemně testovali obranu Realu a nechybělo mnoho, aby některá z nebezpečných akcí Garcíi, Dardera či Jurada skončila vyrovnáním. Vůbec největší šance hostí připadla znovu Morenovi, jenž uzmul v šestnáctce Realu míč Sergiu Ramosovi a snažil se jej předložit Leu Baptistaovi k doklepnutí do prázdné brány. Na poslední chvíli však stihl zasáhnout Nacho a z celé akce nic nebylo.

Takřka hned vzápětí musely neproměněné příležitosti Espanyol mrzet dvojnásob, neboť Marco Asensio připravil na hranici pokutového území palebnou pozici pro Isca a ten svým druhým gólem zápasu zařídil Realu důležité vítězství 2:0.
více informací
Villarreal CF - SD Eibar 3:0
01.10. 18:30
Branky: 25. Cédric Bakambu, 52. Cédric Bakambu, 76. Cédric Bakambu (pen.)
Cédric Bakambu svým prvním hattrickem v dresu Villarealu zničil Eibar a alespoň částečně vylepšil reputaci týmu po předchozích ne úplně povedených třech zápasech. Žlutá ponorka jednoduše potřebovala velkou vzpruhu a soupeř z Baskicka se přímo nabízel. Opět totiž potvrdil, že má aktuálně velikánské problémy v defenzívě.

Především minulá ligová porážka o čtyři branky na půdě Getafe naznačovala, že by se mohli domácí dostat do nemilé krize. Už tři zápasy v řadě, včetně toho v Evropské lize na půdě Maccabi Tel-Aviv, neskórovali. Tentokráte však v útoku zabrali. Pomohl i fakt, že hosté vzadu nejsou v dobré kondici a od Barcelony a Celty inkasovali dohromady desetkrát.

Úvod utkání byl z obou stran hodně opatrný. Z ničeho nic pak ve 25. minutě udeřil Villareal, kdy Trigueros adresoval svůj pas na Bakambua, ten si všiml, že gólman Dmitrovič až příliš vyběhnul ze své brány, a chytrým obloučkem ho překonal. Do poločasu se snažil ještě náskok navýšit Rodri Hernández, jeho střelu zpoza vápna však Dmitrovič zlikvidoval.

Sedm minut po obrátce svěřenci kouče Javiera Callejy přece přidali druhý gól. Sansone unikl podél pravé strany, předložil přihrávku do míst, kde je pokutová značka, kam si naběhl Bakambu, a ten ze skluzu pohotově tečoval balón za brankovou čáru. V 59. minutě mohl dovršit hattrick, jenže ve slibné pozici tentokráte na míč nedosáhl, aby ho doklepával.

Eibar působil i nadále směrem dopředu hodně malátným dojmem. Prakticky pouze jednou jedinkrát dokázal ohrozit Barbosovu svatyni, to když napřáhl střídající Joan Jordán, smolně pro něj však trefil pouze brankovou konstrukci. To už však bylo za stavu, kdy Bakambu čtvrthodiny před koncem určil konečný výsledek z proměněné penalty.
více informací
Valencia CF - Athletic Bilbao 3:2
01.10. 18:30
Branky: 27. Simone Zaza, 34. Dani Parejo (pen.), 66. Rodrigo - 59. Aritz Aduriz, 76. Raúl García
Valencia potvrdila výtečný start do sezóny, ani v rámci sedmého kola neutrpěla porážku a posunula se už na senzační třetí místo tabulky za Barcelonu a Sevillu. Bilbao naopak potvrdilo, že marně hledá zašlou slávu z minulého ročníku, nedaří se mu v LaLize ani v Evropské lize, a na své další vítězství čeká už šestý zápas v řadě.

Mohl by to být pro Netopýry po dlouhé době opravdu povedený rok. Využívá toho, že se může plně soustředit pouze na domácí soutěž, a už letos dokázal například zaskočit oba madridské giganty. Athletic Club vždy patří k těm nejnepříjemnějším protivníkům. Baskičané však jednoduše nedokázali odčinit minulý překvapivý nezdar se Zarjou v EL.

Moc se jim totiž nevydařil první poločas, v němž inkasovali celkem dvakrát. Už ve 23. minutě se snažil otevřít skóre utkání José Gayá, nicméně jeho pokus dokázal zlikvidovat gólman Kepa. O pár chvil později se v obrovské šanci objevil nikým nehlídaný Goncalo Guedes, avšak jeho střelu na poslední chvíli zablokoval vracející se stoper Unai Núňez.

Jen o minutu později se již Valencia ujala zaslouženého vedení. José Gayá zleva poslal přihrávku do středu pokutového území, odkud Zaza svou levačkou usměrnil balón nechytatelně pod břevno. A ve 34. minutě trefil ve vápně pronikajícího Rodriga nešetrně do obličeje Kepa, kopala se penalta, a tu proměnil hravě Dani Parejo.

Bilbao každopádně střetnutí zdramatizovalo zhruba po hodině hry. Mikel Vesga zleva poslal dlouhý centr do šestnáctky, tam si míč elegantním způsobem zpracovával Aduriz, jenž poté z otočky pravačkou zamířil ke vzdálenější tyči. V 65. minutě následně odmítl vyrovnat hlavou Unai Núňez, a tak tohle neproměnění domácí na druhé straně potrestali.

Znovu si vytvořili dvougólový náskok v 66. minutě. Kepa špatně odhadl dlouhý pas Martína Montoyy a vyběhl z brány o něco později, než naběhnuvší Rodrigo, a ten ho tak hlavou stačil překonat. Hosté ve zbývajícím čase stačili pouze snížit. Po standardce Susaety se na zadní tyči propracoval k hlavičce Raúl García a usměrnil míč nečekaně přesně do sítě.
více informací
FC Barcelona - UD Las Palmas 3:0
01.10. 16:15
Branky: 49. Sergio Busquets, 70. Lionel Messi, 77. Lionel Messi
Barcelona zvládla nanejvýš nezvyklé utkání sedmého kola La Ligy proti Las Palmas, které domácí klub chtěl kvůli nepokojům v souvislosti s probíhajícím referendem o nezávislosti Katalánska původně odložit, a nakonec jej po neshodě s vedením ligy odehrál před prázdnými tribunami. Zatímco první půle nabídla ze strany favorita matný výkon, po změně stran barcelonští zabrali a strhli zápas na svou stranu. Nejprve prolomil bezbrankový stav Sergio Busquets, jehož záhy dvěma trefami doplnil Lionel Messi a stanovil konečné skóre 3:0.

Odpolednímu zápasu předcházely značné nejasnosti a dlouho nebylo jasné, zda utkání proběhne. Výzva barcelonského klubu k odložení zápasu nakonec úspěšná nebyla, a tak pod hrozbou kontumační prohry 0:3 vyhlásilo vedení Barcelony pouhých dvacet minut před úvodním výkopem, že se bude hrát za zavřenými dveřmi a čekající diváci přijdou zkrátka.

Lépe do střetnutí vstoupili hosté, kterým se dařilo držet míč na kopačkách a vytvořit si i lepší šance. Tu vůbec největší měl Jonathan Calleri, jehož přízemní rána skončila až na brankové konstrukci. Barcelona o sobě dala pořádně vědět až po změně stran, kdy nejprve brankáře Chichizolu prověřil z přímého kopu Messi a po čtyřech minutách z druhé půle došlo i na průlom skóre. Messiho roh našel hlavu Busquetse, jenž poslal Barcelonu do vedení.

Také v následujících minutách byl na trávníku ve středu dění Lionel Messi, jehož další dva pokusy si ještě na Chichizolu nepřišly, ovšem gólový zápis argentinské hvězdy byl pouhou otázkou času. Dvacet minut před koncem Messi přetavil povedenou zpětnou přihrávku Denise Suáreze v druhou branku odpoledne a svou třináctou v sezoně, přičemž sedm minut nato nejlepší střelec Barcelony skóroval i podruhé. Tentokráte Messimu připravil palebnou pozici Luis Suárez a pro Las Palmas již za stavu 3:0 nebylo návratu.

Trenér Pako Ayestarán si tak odbyl neúspěšnou premiéru, zatímco barcelonští nadále se stoprocentní bilancí sedmi výher ze sedmi kol kralují La Lize s pětibodovým náskokem před druhou Sevillou.
více informací
Real Sociedad - Real Betis 4:4
01.10. 12:00
Branky: 13. Willian José, 26. Mikel Oyarzabal, 57. Xabi Prieto, 86. Diego Llorente - 6. Tonny Sanabria, 28. Zouhair Feddal, 46. Joaquín, 83. Sergio Léon
Naprosto fantastické utkání nabídl zahajovací zápas nedělní porce LaLigy mezi Realem Sociedad a Betisem. Celkem padlo dohromady osm branek od osmi různých střelců. Betis hned třikrát vedl, ale pokaždé o náskok přišel.

A na góly se opravdu nečekalo dlouho. Hostující Sanabria si na ofsajdové linii převzal balón a přesnou střelou načal střelecký účet utkání. San Sebastian s odpovědí dlouho neváhal, za šest minut odcentroval Odriozola a Willian José hlavičkou srovnal na 1:1. Domácí dokonce dokázali výsledek otočit, když se přesnou střelou k tyči prosadil Oyarzabal. Ani vedení San Sebastianu nemělo dlouhého trvání. O dvě minuty později pokračoval v přestřelce Feddal, jehož hlavičku sice Rulli zachytil, ale brance nezabránil - 2:2.

Diváci si od gólů neoddychli ani ve druhém poločase, hned ve 46. minutě už Betis zase vedl a postarala se o to jeho ikona, záložník Joaquín. Toho přesnou kolmicí vyslal Guardado a Joaquín to provedl zkušeně.

Přestřelka na stadionu Anoeta nebrala konce. V 56. minutě nejprve orazítkoval tyč Prieto a jen o minutu později už stejný hráč na zadní tyči uklízel balón do branky - 3:3. A hned to mohlo být 4:3, kdyby Zurutuza nenechal vyniknout jen Adána.

Zhruba na pětadvacet minut si mohli diváci od branek odpočinout, nikoliv však od šancí. Šest minut před koncem utekl obraně San Sebastianu Sergio León a střelou pod břevno zajistil další vedení Andalusanů, o které však zase ihned přišli. Na rohový kop si naskočil Llorente a bylo to 4:4. Uchvatná přestřelka vítěze nepoznala, ale diváci mohli být s vystoupením týmů spokojeni.
více informací
CD Leganés - Atlético Madrid 0:0
30.09. 20:45
Branky: -
Zatímco na domácí půdě je Atlético Madrid v La Lize doposud stoprocentní, na hřištích soupeřů madridský celek pravidelně střídá vítězství s remízami. Nejinak tomu bylo i v případě malého městského derby s Leganés, kde svěřenci Diega Simeoneho uhráli pouze bod za bezbrankovou remízu a propásli tak možnost přiblížit se na dostřel vedoucí Barceloně, kterou zápas tohoto kola teprve čeká.

Atlético mělo v sobotní večer rozhodně co napravovat, neboť ve středu na vlastním stadionu kapitulovalo v Lize mistrů, když jej dramaticky v poslední minutě nastavení obrala o všechny body londýnská Chelsea. Los Colchoneros však přesto vyšli střelecky naprázdno a ani nelze říci, že by výsledná dělba bodů byla z jejich pohledu nezaslouženým výsledkem. Domácí hráči totiž předvedli zodpovědný výkon a potvrdili, že pouhé tři inkasované góly za předešlých šest kol nejsou žádná náhoda.

Vše mohlo být úplně jinak, kdyby hosté skórovali hned v první minutě z rohového kopu, ovšem v klíčové chvíli si volní Giménez s Viettem spíše překáželi, a tak místo jednoho pořádného zakončení vznikla dvě nepovedená a míč v zámezí. Na opačné straně zase zahrozil po kvalitním náběhu i zpětné pasu Szymanowského Claudio Beavue, ovšem nelehké zakončení z voleje poslal mimo tři tyče. Přestože měli hráči Atlética více střeleckých pokusů, žádný z nich nebyl nad síly pozorného brankáře Cuéllara, a tak o přestávce platil stav 0:0.

Po změně stran měl až nečekaně hodně práce Jan Oblak, jehož hned dvakrát tvrdými ranami prověřil Nabil El Zhar. V prvním případě měl slovinský gólman štěstí, že El Zharova střela šla přímo doprostřed brány, kde zrovna stál, ovšem v šedesáté minutě Leganés na levé straně skvostně defenzivu soupeře vykombinoval a další El Zharovu jedovku musel Oblak vytěsnit výtečným zákrokem nad břevno. Když pak osmnáct minut před koncem neuspěl proti Cuéllerovi na ojedinělém útočném výletu ani hlavičkující Diego Godín, skončilo utkání bezbrankovou remízou, díky níž se Leganés drží na témže bodovém zisku jako pátý Real Madrid, byť obhájce titulu má odehráno o zápas méně.
více informací
Levante UD - Deportivo Alavés 0:2
30.09. 18:30
Branky: 33. Munir El Haddadi, 81. Álvaro Medrán
Deportivo Alavés konečně uťalo černou sérii šesti porážek v řadě a připsalo si v letošní sezoně La Ligy první body za vítězství 2:0 na půdě Levante. Vítězný start na trenérské lavičce tak zažívá Gianni de Biasi, jenž shodou okolností dřívě působil právě v Levante. Baskický celek se díky tomuto triumfu odlepil ze samého dna tabulky, byť v oblasti sestupu působí i nadále.

Přestože měli územní převahu s větším držením míče domácí, Alavés působil v defenzivě svědomitě a směrem kupředu o poznání nebezpečnějším dojmem, což záhy také gólově potvrdil. V prvních dvou velkých šancích ještě Munir El Haddadi neuspěl, neboť jej o gólovou radost připravil výtečný zákrok brankáře Raúla Fernándeze a poté pro změnu břevno, ovšem do třetice se již mladý španělský útočník dočkal.

Obří podíl měl na průlomu skóre Alfonso Pedraza, jenž si na levé straně hřiště zpracoval dlouhý nákop, vnikl dravě do šestnáctky a navzdory úpornému držení za dres ze strany bránícího hráče vyslal ideální přízemní centr k volnému Munirovi, jemuž stačilo zasunout jej zblízka do sítě. Levante tak mohlo ještě být rádo, že tuto kritickou desetiminutovku přečkalo pouze s jedním inkasovaným gólem.

Po změně stran se opakovala tatáž písnička, kdy se valencijský klub marně snažil s míčem u nohou něco vymyslet, jenže nakonec brankáře Pacheca neprověřil ani jednou jedinou střelou mezi tři tyče. O poklidný závěr utkání se navíc deset minut před vypršením základní hrací doby postaral Álvaro Medrán, když hlavou uklidil do sítě dlouhý centr Duarteho. Gianni de Biasi si mohl mnout ruce, vstup do nového angažmá se mu povedl na výbornou. Další zastávka je regionální derby s Realem Sociedad.
více informací
Sevilla FC - Málaga CF 2:0
30.09. 16:15
Branky: 68. Éver Banega (pen.), 70. Luis Muriel
Sevilla znovu potvrdila, že porážka na Atlétiku z minulého kola je zapomenuta a po jasné výhře nad Mariborem v Lize mistrů si připsala pohodlné vítězství 2:0 nad Málagou. Sevillští se díky tomu minimálně na pár hodin posunuli na druhé místo LaLigy.

Sevilla diktovala tempo od úvodní minuty. Málaga se rozhodla, že nechá domácí celek tvořit a jak se ukázalo, nebyla to vyloženě špatně zvolená taktika. V prvním poločase držela ofenzivu Sevilly na uzdě a i když sama ohrozit branku soupeře nedokázala, remízový stav 0:0 ji po prvním poločase vyhovoval.

Po změně stran měla Málaga dokonce velkou šanci ujmout se vedení, kdyby Recio nezamířil jen do boční sítě. O několik minut později se po kombinaci Banegy a Navase zaskvěl brankář Roberto a gólem neskončily ani nůžky v podání Krohn-Deliho. To už Sevilla získávala velkou převahu a v 67.minutě získala po faulu na Correu pokutový kop. Éver Banega sice zvolil stejnou stranu jako brankář Roberto, ale svojí razancí slavil úspěch.

Sotva se Málaa otřepala z inkasované branky, obdržela druhý gól. Obraně hostů utekl Luis Muriel a přízemní střelou poslal balón za Robertova záda. Málaze se tak během dvou minut rozplynul sen na bodový zisk. Sevilla se ve zbytku zápasu nikam nehnala, v nastavení sice mohla zvýšit Nolitem, ale Roberto třetí branku ve své síti nedopustil.
více informací
Deportivo La Coruña - Getafe CF 2:1
30.09. 13:00
Branky: 66. Lucas, 87. Florin Andone - 54. Amath Diédhiou
La Coruňa potřebovala tři body jako sůl a také, že na ně dosáhla. Na stadionu Riazor udolala 2:1 Getafe, přestože jako první inkasovala. Hrdinou se stal útočník Andone, který vstřelil rozhodující gól čtyři minuty před koncem. Situace La Coruni je v ligové tabulce o trochu veselejší, ale ne zas tak o moc.

Oběma celkům poměrně dlouho trvalo, než se dostaly do optimálního tempa. Úvodní dvacetiminutovka nenabídla prakticky vůbec nic. Až hlavičkový pokus Juana Caly byl pro branku soupeře nebezpečný, podobně jako šance Valverdeho na druhé straně. Velký podíl na tom, že to ještě nebylo 1:0 pro domácí měl brankář Guaíta.

To byl klíčový muž prvního poločasu. Ve 38.minutě předvedl další fantastický zákrok a brankou neskončil ani Martínezův přímák. To už měla La Coruňa navrch, ovšem poločasové skóre 0:0 nezměnila.

Aktivitou Deportiva začal i druhý poločas, Čolak trefil jen boční síť a ránu Sidneie vyrazil Guaíta. La Coruňa měla převahu a o to bylo větším šokem, když Getafe zničehonic otevřelo skóre utkání. Ndiaye si udělal kličkou do středu prostor ke střele a přízemní ranou poslal madridský celek do vedení.

Domácí se s průběžným stavem nehodlali spokojit a v 66.minutě skutečně vyrovnali. Lucas Pérez Martínez dostal ve vápně spoustu času, otočil se s balónem a nepříliš razantní, ani povedenou ranou překonal brankáře Guaítu. Stejný muž mohl vzápětí strhnout vedení na domácí stranu, ale Guaíta navázal na předchozí skvělé zákroky.

O výhře Deportiva nakonec rozhodla akce čtyři minuty před koncem. Andone si zpracoval těžký balón na prsa a pohotově uklidil balón do sítě. Getafe dostalo na odpověď pět minut nastavení, ovšem úkol vyrovnat už nesplnilo.
více informací
Celta Vigo - Girona FC 3:3
29.09. 21:00
Branky: 8. Pione Sisto, 16. Maxi Gómez, 76. Daniel Wass - 10. Cristian Portu, 14. Cristhian Stuani, 86. Juanpe
V docela divokou přestřelku se změnila předehrávka sedmého kola mezi Celtou Vigo a Gironou, v níž dohromady padlo celkem šest branek. Oba týmy se nakonec rozešly smírně, ačkoli blíže ke třem bodům měli asi domácí. Hostující Juanpe ale nakonec čtyři minuty před koncem druhé půle dokázal stanovit konečnou remízu.

Úvodní čtvrthodinka byla, co se vstřelených branek týče, možná vůbec ta nejbohatší v rámci LaLigy za posledních několik sezón. Už v 8. minutě se dostalo do vedení Vigo. Wass z pravé strany přetáhl centr na zadní tyč, kam si nabíhal Sisto, a dánská spolupráce slavila úspěch. Ovšem náskok Celtě nevydržel příliš dlouho.

Vyrovnávat se snažil už Stuani, toho ovšem v tutovce vychytal skvěle gólman Rubén Blanco, nicméně následné akce skončila pasem z levé strany od Mojicy a přesnou tečí Portua do brankové sítě. Gólové hody pokračovaly i nadále a o čtyři minuty později Girona dokonce vedla, to když hlavičkou z blízkosti snadno skóroval Stuani.

Sotva však Blanquivermell mohli střádat plány na to, jakým způsobem se budou pokoušet bránit dosaženého rozdílu ve skóre, už byl stav znovu nerozhodný. Jozabed vyslal do středu pole krásný oblouček z první na rozeběhnutého Gómeze, ten vyzrál na ofsajdu past, a z vyložené pozice pak jednoduše nemohl minout.

I nadále se obě mužstva dostávala do šancí, pořád se hrálo ofenzivně jako na začátku prvního dějství, o všem podstatném se ale ve finále rozhodlo až v poslední čtvrthodince hry. Byť už v průběhu druhé půle pálil výtečně hostující Borja García a třeba gironský brankář Iraizoz řešil velký závar před svou svatyní dvacet minut před koncem.

V 76. minutě měl důvod k radosti Wass, který zahrál přímý volný kop dělovkou přes zeď, od níž nakonec balón nepříjemně zaplachtil vzduchem a skončil za Iraizozem. Hosté ovšem nic nezabalili a udělali dobře. Alespoň bod jim zařídil svou trefou Juanpe, který se v šestnáctce dostal k odraženému míči a usměrnil ho přesně ke vzdálenější tyčce.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.FC Barcelona770023:221
2.Sevilla FC75119:316
3.Valencia CF743015:715
4.Atlético Madrid743012:415
5.Real Madrid742113:614
6.Real Betis741214:1113
7.CD Leganés73225:311
8.Real Sociedad731317:1710
9.Villarreal CF73139:910
10.Levante UD72328:109
11.Celta Vigo722313:118
12.Getafe CF72239:78
13.Athletic Bilbao72239:98
14.Espanyol Barcelona72237:118
15.Deportivo La Coruña72149:167
16.Girona FC71336:116
17.UD Las Palmas72055:136
18.SD Eibar72053:176
19.Deportivo Alavés71063:103
20.Málaga CF70164:161
Autor: EuroFotbal.cz
Počet zobrazení: 7329
Související články
Komentáře (248 / 0 nových)
Obr Koloděj
30.09.2017 08:57
#
Obr Koloděj
30.09.2017 08:58
#
To byla přestřelka
Gazdo
30.09.2017 09:19
#
Pozera niekto na tu celtu? Ako hrava Stano?
advokat
30.09.2017 09:56
#
U trénera má absolútnu dôveru, hrá pred stopérmi a začína si čoraz viac veriť, dovolí si už kľučky, včera ho viac krát diváci vytlieskali.
Majk91
30.09.2017 11:55
#
videl som ho v 3 zapasoch v ktorych odohral celych 90 minut a tak to vyzera, ze na spanielsku ligu sa adaptoval velmi rychlo a nebude mat problem hrat proti komukolvek. Pride mi ale, ze zatial hra dost na istotu a vidno, ze hlavne nechce nic pokazit. Ak sa viac osmeli a zacne viac vyuzivat svoj skvely tah s loptou, bude z neho rozdielovy hrac.
Hristo Stoichkov
30.09.2017 15:23
#
Hodně slušný začátek, sice se zatím bojí udělat něco rozdílovějšího (na což určitě má), ale po aklimatizaci to bude výborná posila, pro La Ligu hráč jako stvořený a myslím, že i Celtu může časem přerůst.
advokat
30.09.2017 09:59
#
Celta včera urobila známu chybu, z ktorej sa hráči nikdy nepoučia - viedla 3:2 a pred koncom začala všetkými brániť výsledok - súper vyrovnal.
santini
30.09.2017 10:21
#
ako už tisíckrát predtým
Phillipinho
30.09.2017 10:31
#
Kdy uz konecne nekdo ve vedeni Celtypochopi, ze potrebujou posilit obranu
Kixi Syhimour
30.09.2017 11:38
#
Berou si příklad z nás
Hristo Stoichkov
30.09.2017 15:21
#
Je to fakt strašný, navíc hodně nejistý gólman. Ale ta obrana je dlouhodobým problémem, jinak mohli v klidu prorazit i v Evropě.
Jordi Alba
30.09.2017 16:00
#
Tak Blanco chytal kolikátý zápas tuto sezónu ? 2. ?
santini
01.10.2017 07:10
#
Uz roky to hovorím... Potrebujeme aspoň priemerného brankára (Sergio je diera a Ruben potrebuje ešte veľa skúseností ), ale myslím, že keby sme hrali bez obrany, dostaneme menej gólov.. a tie góly v posledných minútach čo dostáva me pravidelne..to je už na maslu
Kucka
30.09.2017 16:48
#
Depor
enemak
30.09.2017 21:57
#
Ranieri je pán. Prostě to funguje a je jedno, že Nantes dalo za 8 zápasù 6 branek.
enemak
30.09.2017 21:58
#
Jiná sekce
Frente Atlético
30.09.2017 22:41
#
Šťastný bod z Leganesu

Hráme ako Arsenal
Elliasson
30.09.2017 23:05
#
To slovo "šťastný" je myšleno vážně?
Frente Atlético
30.09.2017 23:45
#
Áno

Pár krát vykombinovali obranu tak, že ich hráč pálil z hranice šestnáctky takmer sám a musel zachraňovať Oblak, ku konci si Atlétika nejaké šance po centroch vytvorilo, ale len jedna hlavička mierila na bránu, dosť slabota, trochu prekoučované od Chola, lebo nikto v tom rozostavení nevedel, čo hrať (až na Obláčika )
romco45
01.10.2017 14:10
#
Atletico potrebuje konkurenciu, a tu mozno tento rok bude mat, lebo Sevilla vyhrava zapasy a pridavaju sa aj ine kluby. Lebo sa okolo nich robi velmi zbytocny hunbug aj suvisiaci s tym stadionom, ale ich hra je skor bieda.
Infernoqt
01.10.2017 01:17
#
OT:
Hoj, nechce se někdo připojit do NHL fanty na yahoo? Draft už toto pondělí večer. Skoro všichni jsou tu z EF. Zprávou napíšu podrobnosti.
Brzenczyszczykiewicz
01.10.2017 09:12
#
Já by to možná zkusil
blaugrana
01.10.2017 13:57
#
Socky vs Betis musel byt kvalitny zapas.
blaugrana
01.10.2017 14:09
#
To co robi ta skurvena spanielska policia v Katalansku, to je pekny hnus.
adoxx
01.10.2017 21:27
#
přesně ,jenom ukazujou jaký to jsou debilové ,tak snad to Katalanci odhlasujou na nezávislost
AlexNesta
01.10.2017 14:10
#
Mikel Oyarzabal 112 minut na gol. Ak bude v tomto pokracovat, tak nevidim inu cestu, ako prestup do Barcelony. Barcelonsky Marco Asensio.
Phillipinho
01.10.2017 14:15
#
Guardado si jede ve statistice asistenci svoji ligu.
blaugrana
01.10.2017 18:00
#
MOTM jednoznačne El Jefecito. Ta jeho zanietenosť pre hru, to je niečo neskutočné.
blaugrana
01.10.2017 18:02
#
No a Luis...snaží sa, dnes chcel, ale ten jeho pohyb pripomína mňa, keď kráčam po siedmom pive hore kopcom.
Barca1
01.10.2017 18:10
#
alcantara
01.10.2017 18:08
#
Andres sa zranil?
Barca1
01.10.2017 18:09
#
Ano.
alcantara
01.10.2017 18:10
#
To uz neni mozne. Sval?
Barcak
01.10.2017 18:12
#
to uz bude len a len horie...mam tusaka, ze je to jeho posledna sezona...
Teoretik
01.10.2017 18:12
#
nevypadalo to nijak hrozně, snad jen natažené
alcantara
01.10.2017 18:14
#
First time André Gomes will play at the Camp Nou without being booed.
Kokesh
01.10.2017 18:29
#
Majk91
01.10.2017 18:22
#
Denis musi hravat co najviac, dnes podal fakt dobry vykon, z neho moze byt topka.
LAM
01.10.2017 18:27
#
Htěl bych aby hrál na levo při 4-2-3-1 což by nám mohlo hodně svědčit,na pravo Dembele,ale ten bohužel až v lednu
Majk91
01.10.2017 18:48
#
skludom moze hrat bud na jednom alebo na druhom kridle, ale to tam nesmie Valverde nezmyselne pchat Vidala, ktory na to nema. Inak ak je Don Andres fakt zraneny, tak Denis by mal byt jasnou nahradou.
Petrinho17
01.10.2017 21:00
#
jediná možnosť Vidala, je v systéme 3-4-3 na kraji. V obrane nestíha dozadu a v útoku mu to nejde...
LAM
01.10.2017 18:26
#
Dorazil jsem na posledních 25minut a docela jsem se nestačil divit při pohledu na stadion a výsledek.Naštěstí máme Messiho

Jinak bylo vidět že hrát dneska nasílu i při tom co se ve městě děje a k tomu bez diváků zápasu hodně ublíží a bylo to vidět na intenzitě hry která byla opravdu hodně slabá.

Iniesta se zranil,ale to je hlavně kvůli tomu že ho tam Valverde pořád cpe i když by na tý jeho pozici aŤ na levo nebo AM mohl hrát daleko častěji Denis kterej půjde určitě ještě herně nahoru.

Jinak 9 zápasů a 9výher.Horší je to s výkonem,ale snad na tom ještě Valverde zapracuje a po repre pauze(po který snad bude i Iniesta ready)to bude vypadat líp.
messinhovic
01.10.2017 18:29
#
snovej zacatek, jediny brzdy jsou vidal,deu a luis, semtam ospalej raketa ci iniesta, snad zacne hrat hlavne ten luis, dneska uz mel zablesky
Majk91
01.10.2017 18:57
#
Rafinha dnes rano podstupil operaciu menisku a jeho rekonvalescencia sa ma predlzit o dalsie skoro 3 mesiace Ten toho uz asi vela neodohraje a pritom este pred par rokmi sa javil, ze z neho moze hrac do zakladu. Skoda tych zraneni.
BílíAndelDrcKo
01.10.2017 19:03
#
Jedina šanca Barcelony je že Messimu to aspon v lige vydrží do zimy. Inak ten káder potrebuje uplne prekopat a možno by som uvažoval o predaji Suareza kým sa dá a Messiho vrátil na hrot. Znova mu to tam svedčí... chce to niekoho schopneho hrat svetovo na krídle.
.... tá závislost na Messim je už príliš....
blaugrana
01.10.2017 19:22
#
Messi hrá na hrote od začiatku sezóny.
BílíAndelDrcKo
01.10.2017 20:13
#
viem, myslím ale na trvalo a vtom príapde stráca Suarez význam, možno by ho taký Liverpool za tie iste peniaze vykupil
blaugrana
01.10.2017 20:46
#
Ak sa nespamätá, tak by možno bola možná výmena za Coutinha.
BílíAndelDrcKo
01.10.2017 21:56
#
príklad aj tak by to chcel ešte niekoho ofenzívnejšieho. Ved na krídla alternatívy nič moc na klučove zápasy...opakujem sa, ak by vypadol Messi to je obyčajné nadpriemerné mužstvo aktuálne
ADM
01.10.2017 19:47
#
Lol tak ja nekukam, lebo sa tu docitam ze je zápas odložený a aha ho ...
mrakoplaš
01.10.2017 20:02
#
Rayo opäť za blbcov, začínam si zvykať...
Leganés túto sezónu idú úplne na pánov skóre 5:3 zo 7 zápasov je impozantné
uzná Las Palmas výsledok?
Barca1
01.10.2017 20:03
#
Proč by nemělo Las Palmas uznat výsledek?
mrakoplaš
01.10.2017 20:21
#
tak v španielsku sa neuznáva už kadečo, tak by ma ani neprekvapilo kedy by aj Las Palmas neprispelo svojou troškou
Barca1
01.10.2017 20:31
#
Nedivil bych se, kdyby Las Palmas po té, co chtěli hrát mermomocí, teď řekli, že vlastně hrát nechtěli.
X-bano-X
01.10.2017 20:06
#
tak čakalo sa -7 a je +10. Všetko je možné
Hristo Stoichkov
01.10.2017 20:09
#
Že se dnešní zápas odehrál je naprostý výsměch, Palmy u mě ztratily veškerý respekt. Pokud se toto děje v ulicích, musí jít sport stranou. Ještě k tomu to jejich provokativní gesto... Vůbec bych klubu neměl za zlý, pokud by k utkání odmítli nastoupit, podle mě se tak i mělo stát. Stejně to nemělo s ligovým fotbalem nic společnýho. Kdo viděl Piquého na tiskovce, dokáže to pochopit. Tedy když bude chtít.
X-bano-X
01.10.2017 20:11
#
Barca1
01.10.2017 20:11
#
Dr. Admess
01.10.2017 20:14
#
LaLiga pohrozila odečtením šesti bodů. V tom Španělsku jsou asi všobecně idioti, nechápu taktéž.
Greny
01.10.2017 21:11
#
Za co?
X-bano-X
01.10.2017 20:16
#
Tak Vilarrubí odstúpil no, ešte bude veselo
alcantara
01.10.2017 20:23
#
Tak tu sa docitas, ze niekto len plni rozkazy, takze asi je to vlastne v poriadku.
romco45
01.10.2017 20:29
#
Hristo Stoichkov, ja nerozumiem o com pises. Referendum bolo protiustavne. Tebe by sa pacilo, aby o tvojich pravach rozhodovala v referende iba cast obcanov urciteho uzemia. Kedze bolo protiustavne nasadali vlada policiu. Barcelona nech je rada a najme Pique, ze moze bez trestu hrat. Toto co spravil voci Spanielsku je zumpa. Katalansko ma pravo na autonomiu v ramci ktorej sa mozme bavit o garantovanych pravach, ale nie o vznik samostatneho statu, to je zlocim proti statnosti a demokracii nema co robit. Nemozes demokratcky rozhodovat o nedemokracii.
Barca1
01.10.2017 20:30
#
Jsi absolutní trotl.
romco45
01.10.2017 20:31
#
Neni som ziadny troll prispievam tu roky a vecne, a ty si kto, ze nemas argumenty?
Barca1
01.10.2017 20:33
#
Trotl, ne troll.
Mrvinho
01.10.2017 22:15
#
Ok, tak v tom případě tu piš dál
patas92
01.10.2017 20:31
#
lol
roman1978
01.10.2017 20:35
#
To je mi ale picovina
X-bano-X
01.10.2017 20:48
#
Ak by si o tom vedel aj hlbšie veci a nie len to čo si si včera/dnes prečítal, tak by si sa tu možno nestrápnil. Katalánci chceli prvotne len zvýšenie autonómie cca na úroveň Baskicka o čom sa s nimi vláda z Madridu odmietla vôbec baviť. Preto si postavili hlavu.......referendum bolo označené ako protiústavné a neplatné a preto kvôli neplatnému protiústavnému referendu nasadili hlavuni z Madridu národnú gardu, ktorá to tam mlátila hlava-nehlava. Kvôli neplatným zdrapom papiera. Podľa prieskumov bolo za odtrhnutie menej ako 45% kataláncov a preto bolo potrebné tých 45% zmlátiť do krvi, strieľať po nich gumovými projektilmi ktorých používanie je v Španielsku už 3 roky zakázané.
PS: Katalánci mali rozhodovať o svojich právach a nie o právach zvyšku Španielska. Je logické že ak by bolo referendum v celom Španielsku nikdy sa Katalánsko nestane samostatným štátom.
romco45
01.10.2017 21:00
#
Je logické najmä to, že dotknutými sú obyvatelia Španielska a rozhodovať o ich právach mali iba obyvatelia Katalánska. Rozdelením - odrhnutím štátu sú totiž priamo dotknutí všetci občania Španielska a presne o toto ide a preto je referendum protiústavné. Je navyše teda aj nedemokratické. Nemali k tým urnám vôbec ísť a nerobiť zo seba hlupákov. Toto je základ. Všetko ostatné je iba omáčka. Ďalej ako som nižšie napísal sa k tmu nemienim vyjadrovať.
X-bano-X
01.10.2017 21:10
#
Katalánci ale nechcú vyhlásiť nezávislosť podľa španielskej ústavy ale chcú vyhlásiť nezávislosť čo im zaručuje jasne definované právo na sebaurčenie v medzinárodnom práve.
romco45
01.10.2017 21:17
#
právo na sebaurčenie nehovorí nič o samostatnom štáte.
romco45
01.10.2017 21:20
#
Nevyše nežijeme v 19. storočí. Štát a národ sú dnes 2 pojmy úplne mimo. x národov dnes tvorí jeden štát, v ktorom je úradných viac jazykov, základ je občianstvo. Právo na sebaurčenie žiadnym spôsobom negarantuje právo na samostatný štát. To azda vieme pochopiť aj prakticky by totiž tých štátov bolo koľko v Európe alebo v Afrike ? 1628?
X-bano-X
01.10.2017 21:23
#
Čože? A na základe čoho vznikla trebárz Čierna Hora?
Black Jagir
01.10.2017 21:38
#
Nevím, jestli je dobré do toho plést zrovna Balkán, kde není nikdo spokojen s hranicemi (Bulhaři by chtěli větší stát, Makedonci taky, Srbové... a v neposlední řadě i Maďaři). Jinak samozřejmě Černá Hora jakožto historické území s tradicí. Nemohli za to, že byli po roce 1918 připojeni k Jugošce. Rozhodně mají větší zkušenost s vlastním státem než Katalánsko (ale tím jim samozřejmě nechci brát právo na sebeurčení, jen mi to přijde jako nešťastný příklad - to Kosovo už je jiná )
Medico
01.10.2017 21:57
#
Souhlas.
Je vice sily co potrebovalo Balkan rozdrobit na mensi statecky.
Jsou to hlupaci co nechali rozvrtat velky stat.
Z nich jsou pidi statecek co prejde par nemecky/us/rus tanky.
Neubrani si sami sebe
Black Jagir
01.10.2017 22:10
#
Ty národy byly vždycky citlivé vůči hrozbě nějakého hegemona (proto třeba svého času šli všichni proti Bulharsku a v nedávné době proti Srbům). Po zkušenostech z rozpadu Jugošky nějaký další spojení prostě nehrozí.
X-bano-X
01.10.2017 22:16
#
Tak bral som časovo posledne krajiny.
X-bano-X
01.10.2017 21:26
#
Alebo ešte novšie Kosovo?
Medico
01.10.2017 22:40
#
Casove muzes zkusit nahodit i Krym
Ten je nejnovejsi a opacne soudku, referendu o odtrzeni od jednoho statu k druhemu
10FKK
01.10.2017 21:12
#
Vyndej si hlavu z prdele a pochopíš o čem píše kokote
Andy Conceicao
01.10.2017 21:44
#
Hezky jste se tu pod romcem predvedli. Vlastne takrka podobne jako ten zasah policie. Jesteze to zachranuje bano a je schopen jakehosi v civilizovane spolecnosti nezbytneho idealu - tedy dialogu.
X-bano-X
01.10.2017 22:21
#
Chýba tu klaňajúci sa emotikon
10FKK
02.10.2017 08:59
#
tohle ti přijde jako dialog?

Hristo Stoichkov, ja nerozumiem o com pises. Referendum bolo protiustavne. Tebe by sa pacilo, aby o tvojich pravach rozhodovala v referende iba cast obcanov urciteho uzemia. Kedze bolo protiustavne nasadali vlada policiu. Barcelona nech je rada a najme Pique, ze moze bez trestu hrat. Toto co spravil voci Spanielsku je zumpa. Katalansko ma pravo na autonomiu v ramci ktorej sa mozme bavit o garantovanych pravach, ale nie o vznik samostatneho statu, to je zlocim proti statnosti a demokracii nema co robit. Nemozes demokratcky rozhodovat o nedemokracii.

Snůška sraček a provokací + naprostá neinformovanost
Azazelo RD
01.10.2017 22:48
#
Stejně je ta katalánská krize jen Babišův manévr jak odvést pozornost od účtenkové loterie.
Spalovač šancí
01.10.2017 23:47
#
1) Existuje docela dost názorových proudů, které secesi považují za přirozené právo a nikoliv za něco nedemokratického
2) Bez ohledu na (ne)legálnost referenda, zápas se hrát neměl vzhledem k tomu, co se dělo v realitě (tj. v ulicích).
Snatus
01.10.2017 23:52
#
Jordi Alba
02.10.2017 10:35
#
Tak to jo tvl.
Kokesh
01.10.2017 20:40
#
Tohle jde v prvni rade na vedeni La Ligy a RFEF. Zapas mohl byt prelozen na sobotu, prinejhorsim vzhledem k situaci odlozen, duvody byly zcela jasne. LP bych nemel za zly vubec nic a nedivim se, ze chteli hrat.
romco45
01.10.2017 20:34
#
Chcel som napisat o Valencii a som najme rad za 3 body a to nadsenie vo Valencii, je to vidiet aj na navstevnosti na Mestalle oproti minulemu roku.
p.s. poprosim a vyzyvam pricetnych ludi, aby sa nevyjadrovalo ku katalanskemu referendu a nelegitimizovali tuto hlupost.
roman1978
01.10.2017 20:36
#
Tak si tahni do čobolova a ne na .cz
blaugrana
01.10.2017 20:49
#
roman1978
01.10.2017 21:00
#
To bylo schválně ad absurdum
Barca1
01.10.2017 21:00
#
Přeháníš.
technecium
02.10.2017 09:10
#
Že zrovna slovák bude proti sebeurčení národa bych nečekal
Barca1
01.10.2017 21:04
#
Co ten Ronaldo tam zase předvádí, to je ubohost nejvyšší.
Greny
01.10.2017 21:13
#
Zase lítal?
Barca1
01.10.2017 21:29
#
Zničehonic se zřítil k zemi, shodou náhod v pokutovém území.
Majk91
01.10.2017 21:35
#
mozno sa len potkol o travu
Barca1
01.10.2017 21:36
#
, je to chudák.
David.Kotuzov
01.10.2017 21:31
#
Misto toho aby ti dementi ve Spanel.vlade to referendum proste ignorovali a pak ho vyhlasili, ze neplati, tak mlati lidi fakt banda bezmozku
DanielG
01.10.2017 21:50
#
Copak dementi ve Spanelske vlade Davide, ale korporatni svine v EU, ktere se boji, ze Katalansko stane nezavisle. Nebude clenem EU a spoutane Lisabonskou smlouvou. Co teprve CETA, korporace by utreli nos. Proto dneska vidime v mainstream mediich to co vidime. Je mi z toho smutno.
Black Jagir
01.10.2017 21:57
#
Proč do toho cpeš EU? Té může být jedno, jestli Katalánsko získá nezávislost. Bylo by proti sobě kdyby následně nevstoupilo do unie, když je ekonomicky navázané na státy EU.
DanielG
01.10.2017 22:30
#
Rozhodne to neni jedno. Je to proti zajmu EU a korporaci, proto s tim dneska nic nedelali, nezapomen, Spanelsko je stale soucasti. Tohle ma byt Evropa 21. stoleti? Kde jsou nejake hodnoty.
btw. Nikde neni jistota, ze by se vstoupili. Napr. jedna z veci, ktera se jim hodne nelibi je rozdeleni dotaci.
Medico
01.10.2017 22:06
#
1) Nemuzes legalizovat protiustavne jednani, je treba branit ustavu dokud to jde
Tvl to je logika na hadr.
2)Referendum musi byt celostatni a ne casti uzemi.
Se ti libi moravaci a jejich referendum o nezavilost a ty do toho nemuzes zasahnout jako obcan CR?
Vlastne v CR/SR jsou na to zvykly bez referenda a prisli jste o pulku uzemi chudsi v roce 93
Spalovač šancí
01.10.2017 23:50
#
Atd 2) Pokud si budou chtít Moraváci udělat referendum za odtržení, ať si ho klidně udělal. Jedna věc je udělat referendum, jiná věc je jeho výsledek a úplně jiná věc je reakce na tento výsledek. Nehledě na to, že nedává smysl držet někoho ve svazku proti jeho vůli ...
Medico
02.10.2017 07:39
#
Nemuzes ustoupit mensine, ze chce pryc ze svazku a ohrozit bezpecnost a intergritu celeho svazku.
Samostatne referendum je nesmyslne a nevychytane.
Vysledky jsou zavazne pro stat, pokud jsou vyhlasene podle zakona a ustavu.
Referendum a zpusob provedeni neni vychytane v demokraticke system mimochodem !!!
Ani volby do PS/Senat nebo volby prezidenta v demokratickem systemu neni idealni.

Nemuze mensina rozhodovat o vetsina.
Katalanske refrendum :
ucast 42 procent /90% PRO samostatnost. tech 42% katalancu je mensina btw

V demokratickem systemu, tedy "vlada lidu" by mel byt povinne ucasti aspon ve velmi zavazne referendum/volby. Mame na to IT/karty/PC/ infrastruktry atd.
Ted to pusobi strasne smesne, kdyz mensina rozhoduje o vetsine.
Predstav si, jak by volby dopadl s ucasti 30 procent a z tech 30 procent jsou 90 procent sberaci barevny kov nebo dokotori z dalneho vychodu
Obcas je treba ten system nahlednout a aktualizovat podle me.
Jinak kocim diskuze, tohle je fotbalovy portal a sorry za OT
Spalovač šancí
02.10.2017 08:26
#
Jiná věc je jeho výsledek ... je to pouze o nastavení pravidel, kdy je referendum závazné a k čemu. Ale blokovat referenda jenom z principu, co kdyby se náhodou zúčastnila je jenom menšina, a ještě s použitím násilí je mimo. Ostatně bych řekl, že policejní represe je v tomto případě i porušení ústavy (každý normální stát má v ústavě/Listině právo na svobodné vyjádření názoru)
maxton
02.10.2017 09:18
#
- co ked sa migranti v Nemecku spoja, vyberu si nejaku spolkovu republiku kde vedia ze ich bude vacsina a vyhlasia referendum za nezavislost ?
- mozem si aj ja vyhlasit referendum a budem stat s jednym clovekom ?

Barca1
02.10.2017 09:23
#
- Katalánci jsou původní obyvatelé, takže je tam trochu rozdíl, který asi nevidíš. Ale ano, to nebezpečí migrace spočívá i v tom, že pokud nás nevyterorizují v dohledné době, tak nás svým usídlením zničí postupně.
- vyhlaš prosím tvé referendum za osamostatnění na eurofotbale.
Medico
02.10.2017 11:50
#
Puvodni obyvatele na Krymu jsou ?
A drive Krym patrilo do Ruska.
Je to absurdni, vyhlasit samostatnost v referendu, ktere odporuje ustavu na neutlacovane uzemi s platne pravo jako ostatni casti uzemi.
Beru pokud chteji autonomie nebo vetsi "MOC" pro sebe. Ale vyhlasit samostatnost je dost absurdni.
Vsimni si vetu, chteji vetsi "MOC" pro sebe !!! Pritom meli stejnou moc,pravo jako kazdy spanele
Touha po "MOCI" ?
Barca1
02.10.2017 11:52
#
Takže touha po moci jde z Barcelony a ne z Madridu, to je dobré.
Medico
02.10.2017 12:03
#
Co to meles, pravo jsou stejne pro kazdeho.
Madrid patri i katalancum i baskove a spanelskem obcane bez rozdilu
To ze urcite "skupiny obyvatele" pozaduji vetsi pravo nez ostatni se ti zda byt v poradku ?
Spanelsko chce jenom dodrzeni psane/existuji pravo.
Barca1
02.10.2017 12:15
#
Každý národ má právo na sebeurčení. A že Madrid chce jen dodržet zákon? No tak to je snad samozřejmé, když ten zákon tvoří ve svůj prospěch. Dle této tvé logiky by se nemělo od státního uspořádání ustupovat od doby kamenné. Samozřejmě , že jsou tyto otázky choulostivé a nikdy na ně nejde napasovat stejný příměr, neboť jsou ty národnostní podmínky rozdílné, ale trvat na tom, že národ nemá právo na rozhodnutí ve vlastním referendu je diktatura.
valloire
02.10.2017 12:25
#
ani Československo nemělo možnost referenda....
Medico
02.10.2017 17:30
#
Kazdy Cechoslovak ztratil pulku svoji uzemi a bez optani.
To je horsi nez kdyby te kazdy den brali barevny sberaci ve vezeni do mydlovem parady
S tim se zije blbe a co reknes detem/vnoucatum ?
Ze jsme byli velky stat, ale nechali jsme se vychcat na hlavu a ted je to uzemi pulku mensi ?
Medico
02.10.2017 17:26
#
Rikam, ze to referendu melo byt celostatni tedy cele Spanelsko !!!
To ze referendu jenom v katalansko je dost mimo, jako Krymske referendu o pripojeni k Rusku
Ja neodepiram sebeurceni, ale pokud patris do celek musi vetsina z tech celku souhlasit !!!
At vyhlasi referendum v celem spanelsko o "osamostatneni Katalansko".
Spalovač šancí
02.10.2017 09:33
#
První otázka
Druhá otázka: ano, existují směry, který přiznávají právo na secesi i jednotlivému člověku. Ostatně, člověk tu byl dříve než stát a je to stát, který člověku/občanu zabírá majetek
misinho7
01.10.2017 22:40
#
Isco Disco to asi vsetko ..inac bieda
Kenneth
01.10.2017 22:49
#
Diky bohu za Isca.
Barca1
01.10.2017 22:52
#
Škoda, Espanyol překvapivě neodevzdal body a snažil se, měl i nějaké šance. Když má ale soupeř v týmu nejlepšího hráče světa, tak se to hraje těžko.
DanielG
01.10.2017 22:56
#
Smrdi mi tu sarkasmus nebo neco pijes? Mozna jsem to nepobral mam uz 4.
Barca1
01.10.2017 22:58
#
A) je správně.
valloire
01.10.2017 23:12
#
tupej tupej a blbej
DanielG
02.10.2017 00:28
#
Barca1
02.10.2017 08:05
#
Všichni říkají, že Ronaldo je nejlepší fotbalista světa. A když to říká většina, tak to musí být pravda. Včera jsem se díval a opravdu byl ve všech ohledech nejlepší. Po celý zápas se aktivně nabízel v kombinaci a tvořil hru, v zakončení byl neomylný, málem se přetrhl, když běžel gratulovat Iscovi ke gólům, ani jednou nesimuloval a nevztekal se. Jediné, co mu lze vyčíst, že když se ohnal po soupeři, tak jej netrefil.
Barca1
02.10.2017 08:07
#
A ještě jsem si vzpomněl, jak tady sami merengues psali že Isco je přeceňovaný.
Včera ze všech 21 hráčů suverénně nejlepší.
JM
02.10.2017 08:12
#
Všichni to říkají, říká to většina, merengues psali...
Barca1
02.10.2017 08:25
#
Cedule pro tebe : SARKASMUS (použij Wikipedii).
JM
02.10.2017 08:29
#
Pouze křečovitý pokus o sarkasmus
Barca1
02.10.2017 08:30
#
Fajn, odpouštím ti, aspoň jsi to zkusil.
valloire
02.10.2017 10:21
#
Barca1
02.10.2017 09:50
#
Cristiano Ronaldo včera nahrával na první gól Realu Madrid Iscovi a svou bilanci za Portugalsko i na klubové úrovni zaokrouhlil na 200 asistencí. K tomu v 871 startech přidal ještě 534 branek.
No a já kecám.
valloire
02.10.2017 10:22
#
ještě bych mu vyčetl, že dává goly jenom slabýkům...slovy klasika, kterej zalez
MarcoMarsh
01.10.2017 23:18
#
3 body doma ale s odretymi usami. Viazne to v tom utoku. Nevieme sa presadit cez organizovanu obranu supera. Ronaldo frustrovany lebo je stale bez golu. Asensio sa mi zda trocha precenovany. Dneska sa to ani po tych krajoch netahalo, ale niet divu ked dani a marcelo chybaju. Nesutocne vela chyb robime v obrane, strasne vela protiutokov nebezpecnych sa na nas vali. Silnejsi tym a hned ich par dostaneme. Uz len preckat tuto reprezentacnu prestavku. Snad sa vsetcia uz uzdravia a konecne to rozbehneme vo velkej parade. Hlavne dufam ze Carvajalove problemy nie su take vazne a coskoro bude fit.
Ed_Hazard
01.10.2017 23:22
#
Kluci nepozeral som. Ako sa javil Hakimi?
DM25
01.10.2017 23:37
#
na jeho vek a skúsenosti neskutočný výkon dopredu a dozadu
Jedi knight
02.10.2017 00:06
#
Dnes jeden z najlepších na ihrisku
alcantara
01.10.2017 23:26
#
Andres asi 10 dni out. To sa da prezit.
Majk91
01.10.2017 23:29
#
aspon si oddychne cez repre pauzu
Barca1
02.10.2017 08:00
#
Tak, přesně to vychází přes repre pauzu, tak snad na atlety bude ready.
DM25
01.10.2017 23:38
#
tak dnes veľmi slabý ronaldo, ramos vyvádzal v obrane, vďaka za to, že tam bol nacho a hasil to..achraf výborný výkon, veľký potenciál ukazuje, snáď ho bude ďalej rozvíjať, inak Isco MOTM, a espanyol sympatický výkon aby som nezabudol
Medico
02.10.2017 12:10
#
Videl jsem cely zapas a trojice Isco, Andencio a Vazques serou na CR7
Asencio 2x mohl prihrat do golovku CR7, radsi strilel mimo branku.
Isco pred branou prihral Vazques
Pritom Ronaldo prihral na Iscovi prvni gol a rozjel akce druheho golu pro Isco.
Dokud nema Bale a Benzema, tak gol neda ani kdyby chtel.
Ostatni prihravky byli vzduchem na nej a mel jednu velkou prilezitost od Modrice.
Zizou v tomhle dela neco blbe. Asencio je dost z formy mimochodem
DM25
03.10.2017 00:22
#
Suhlas asi so všetkým
U toho asensia to muselo časom prísť ale nemám obavy,dlhodobo ukazuje v klube aj v repre že to v sebe má a nepatrí medzi jednosezónnych wonderkid
Medico
03.10.2017 03:12
#
Me se zda, ze Asencio je unaveny po uzasnem sezone a predsezonni program.
Jinak se fakt uz nehraje vsechno na CR7, coz je dobre pro RM.
Je treba mit i jinou variantou, kdyz souper musi hlidat jiny hraci, nez CR7.

Na druhe strane, proste CR7 ma proste nejlepsi vyber mista kolem pokutovem uzemim, ze nedavat to na nej je hloupost. To bylo videt v zapase.
Zizou a i CR7 byli citit z nich, ze jsou dost nervozni za stavu 1:0 a ostatni hraci spatne resili situaci a somrovali. Remiza 1:1 mohla byt kdykoliv, obrana je dost bidna od zacatku sezony.
Druhy gol to uklidnilo.

Podle me by meli rozhodne soustredit na to, aby CR7 znovu se rozjel s goly v lize.
Jinak ten tym bude nervozni pokazde, kdyz bude behem zapase se skore 1:0,1:1.
Pak nejsou schopny urvat ten zapas na svoji strane vinou nervozitu a ztratu sance na titul.
Tohle bylo videt v predchozim zapase kdy misto remizu, zbytecne dostali dalsi gol a prohrali.
Inter Eterno Amore
01.10.2017 23:57
#
CR7 3 Z 0g ... hovorím, že je za zenitom
Barcak
02.10.2017 04:16
#
7
Inter Eterno Amore
02.10.2017 13:52
#
čo 7 ? CR hral v lige len 3 zápasy .. či aj s minulou sezónou ?
ADM
02.10.2017 10:22
#
alcantara
02.10.2017 00:34
#
https://twitter.com/marca/status/914607107651129347

Existuje vacsia zumpa ako tento platok? Sport a Mundo su oproti tymto curakom Financial Times.
Visca el barca
02.10.2017 08:50
#
Neexistuje
alcantara
02.10.2017 00:42
#
Resultats del referèndum: SÍ: 2.020.144 vots (90%); NO: 176.566 (7,8%). En blanc: 45.586 (2%). Nuls: 20.129 (0,89%).

Krasne to ten fasoun z Madridu dopracoval
X-bano-X
02.10.2017 01:00
#
A účasť?
alegre
02.10.2017 06:26
#
Que visca Catalunya lliure i independent! Visca Barca!
Juan Román Riquelme
02.10.2017 01:01
#
tócate los cojones. Esta página ha suspendido actividades políticas a favor de las hostias catalanes. ¡Gloria España!
X-bano-X
02.10.2017 01:08
#
Visca el barca
02.10.2017 08:50
#
No a řeší to v tuto chvíli něco, když hlasoval omezenej počet?
imp
02.10.2017 09:25
#
Neresi to vubec nic, pocet je jedno, to referendum stejne nebylo legitimni.
Barca1
02.10.2017 09:29
#
, jasně impe, legitimní byl jen ten zákrok, v tom se určitě můžeme shodnout.
imp
02.10.2017 09:31
#
Nemuzem.
Barca1
02.10.2017 09:33
#
Samozřejmě , že ne.
imp
02.10.2017 09:40
#
No nemuzem, zakrok byl rozhodne prehnanej. Ale to nemeni nic na tom, ze to referendum legalne neznamena vubec nic.
Barca1
02.10.2017 09:48
#
Referendum jako takové neznamená nic pro španělskou vládu, kde dokonce premiér řekl, že se nekonalo ( jak historicky symbolické ). Jeho konání by ani možná výsledek vedoucí k odtržení nepřineslo, ale zákaz ze strany vlády přivodil to, že výsledek je očesán o neúčast prošpanělsky smýšlejících obyvatel a brutální zákrok Katalánce ještě více povzbudil k odtržení. Takhle se s lidmi,s nimiž chce vláda tvořit jednotný stát nejedná. Alespoň ne v demokratické zemi, ale to už bychom se mohli dostat o nějakých čtyřicet let zpět.
imp
02.10.2017 10:11
#
No vzhledem k tomu, že Katalánsko je součastí Španělska tak postoj španělský vlády je celkem důležitej žejo. To je jako kdyby se u nas na vesnici lidi rozhodli udelat stejny referendum a nasledne se chteli odtrhnout od CR a vytvorit nezavislej stat. Jakej by to asi melo realnej dopad? Se zbytkem nemam problem souhlasit..

Jen bych rekl, ze ackoliv ten zakrok urcite musel mit na lidi, ktery chteli hlasovat NE nejaky vliv, tak treba ja, kdybych tak volil, tak bych v prvni rade nemel vubec motivaci v takovym referendu hlasovat - protoze znova.. vysledky toho referenda budou mit legislativne asi takovej dopad jako kdyby se vzaly a hodily do kose, tak proc se s nejakym hlasovanim v prvni rade obtezovat?
Barca1
02.10.2017 10:24
#
Vesnici srovnáváš se územím o 7,5 mil. obyvateli? A i kdyby , nárok na sebeurčení by měl mít v demokratické společnosti každý Kdyby španělská vláda měla demokratické principy ve své politice, pravděpodobně by vše mohlo v klidu dopadnout jako ve Skotsku. Bohužel ten fašistický přístup Kastilců ke Kataláncům se zobrazil i ve vrcholovém patře politiky a nastartoval proces osamostatnění. To už bude nevyhnutelné a pokud to špan. vláda alespoň teď pochopí, může se to obejít bez obětí či zahraničních intervencí. Bojím se, ale že tento přístup z nich jen tak nevyprchá a jako každá diktatura bude kolem sebe kopat bez ohledu na následky.
Xavi
02.10.2017 11:05
#
Jj. to je úplně stejný, jak kdyby si lidi na vesnici rozhodli udělat stejný referendum no. Tak to seš chytrej.
imp
02.10.2017 11:09
#
Je to priklad dohnanej ad absurdum. Ja myslel, ze to bylo jasny, ale asi ne no.
Xavi
02.10.2017 11:31
#
A čemu měl ten absurdní příklad posloužit?
-Carles-
02.10.2017 09:07
#
844 zranených. Fašistická centrálna vláda včera definitívne spustila proces osamostatnenia Katalánska, už asi nie je cesty späť. Otázne je, nakoľko krvavé to osamostatnenie bude.
Barca1
02.10.2017 09:08
#
Free_player
02.10.2017 08:57
#
Disco toho je tam stejně škoda ....
technecium
02.10.2017 09:02
#
Proč ještě nestartují bombardéry NATO nebo aspoň USA, GB, Francie a nemíří na Madrid? Proč nezasedá Rada bezpečnosti OSN? Proč EU nevyhlašuje ekonomické sankce vůči Španělsku? Vždyť přece španělská vláda pošlapává právo na sebeurčení katalánského národa podobně jako kdysi srbská vláda šlapala po právu na sebeurčení kosovského (albánského?) národa.
Barca1
02.10.2017 09:07
#
, s fašisty si asi nikdo nechce začínat, lae když jsem viděl toho Ramose, jak tam z výskokem kope do sedících lidí, tak mně z toho polilo horko.
JM
02.10.2017 09:12
#
Ramose Ty jsi fakt totálně nesoudný zakomplexovaný debil, který musí do všeho zatáhnout Real.
technecium
02.10.2017 09:15
#
A ty jsi debil, co se na všechno ukřivděně chytí.

Messi>Ronaldo
JM
02.10.2017 09:16
#
Pan ukřivděnost káže o ukřivděnosti.
Barca1
02.10.2017 09:18
#
Poslouchej ty fašoune, už se na to vy...., jestli tuto diskusi neunášíš, tak běž dělat něco co ti dává smysl, pochybuji, že když si tu otázku o smyslu tvého života položíš, že tam skutečně nalezneš připojení na mě.
Ale pokud jsi se rozhodl, že budeš nadále dávat světu dobro, tak věřím, že budeš sledovat i zdejší slovní útoky z opačné strany.
Ano, rýpl jsem si a dle tebe to tady asi nikdo jiný nedělá a pokud, tak pouze culés. Je to tak?
JM
02.10.2017 09:20
#
Nadáváš mi do fašounů, ale já neunáším diskuzi
Visca el barca
02.10.2017 09:26
#
Co bráška, nějako se zasekl po bordelech, že je od něj klid?
JM
02.10.2017 09:28
#
Nesdílíme společnou domácnost, takže netuším, buď má ban nebo se na to vysral
Barca1
02.10.2017 09:31
#
To jsou zase kecy. Aby jsi o něm věděl, tak nemusíš sdílet společnou domácnost. Nemáte mobily či počítače?
JM
02.10.2017 09:36
#
Proč bych se o takovou věc měl zajímat? Brácha žije s přítelkyní v Praze, já na Moravě, když spolu telefonujeme, což je tak dvakrát do měsíce, tak se bavíme o důležitých věcech a ne o blbostech typu, proč brácha nepřispívá na EF
Jordi Alba
02.10.2017 10:48
#
Za příběh.
madridcan
02.10.2017 14:55
#
Po vacsine sa tu odchadza pri neuspechu a vracia pri uspechu, co tu mame demonstrovane pri vacsine uzivatelov, ktori su tu najviac aktivny. Nevedia pochopit, ze clovek moze prestat prispievat aj po uspechu
Barca1
02.10.2017 09:27
#
Člověk, který pod koment s odkazem na brutální video začne svůj příspěvek slovy : NEJVTIPNĚJŠÍ na tom všem je..... je pro mě prostě bezcharakterní a v tomhle případě fašismus podporující. A nic na tom nemění ani tvé následné zmírňující komentáře, které hovořily "jen" o prostém neuznání to nároku na sebeurčující referendum.
A už fakt poslední koment na tebe , řadím tě k valoárovi a tvému bratrovi, i když jsi lepší než on.
JM
02.10.2017 09:33
#
NEJVTIPNĚJŠÍ na tom všem je, že vůbec nechápeš psaný text, to slovní spojení se vůbec nevztahovalo k obsahu videa, ale k celé situaci s povolením / nepovolením referenda a jediný blb, který to nepochopil a začal prskat jsi byl nepřekvapivě ty.
Já jsem nenapsal nic, kvůli čemu bych si zasloužil označení fašoun, kdežto ty sis jako člověk, který musí i do chování policejních bezmozků zatáhnout Real a jeho hráče, označení debil plně zasloužil. Měj se hezky, debile
Barca1
02.10.2017 09:37
#
Opravuji předchozí: Jsi stejný jako tvůj povedený bratr.
KONEC.
valloire
02.10.2017 12:16
#
Stepan95
02.10.2017 17:56
#
valloire
02.10.2017 12:15
#
no ty krávo.....ty seš ještě větší debil, než se tu všeobecně ví
jiri - fcb
02.10.2017 10:23
#
Po té vší humanitě, kterou nás média krmí a do které jsme všichni tlačeni, je ten zásah v Katalánsku jak z jiného století. Jsem v šoku jak z toho celýho počínání místní vlády, ale i z toho, že to zatím (jestli jsem něco nepřehlídl) nikdo z mezinárodních organizací neodsoudil.

Rozhodnutí centrální vlády v Madridu je blamáž a výbuch. Nevím, co mělo být cílem jejich počínání, ale myslím si, že po tomhle celém už bude Kataláncům přát každý soudný člověk. Oni je tam zbili jako dobytek. Blamáž a ostuda. A ukazuje to, kde je na jaké úrovni demokracie. Británie nechala Skoty normálně vyjádřit. Evropa nechala normálně vyjádřit Brity ... jen Španělsko muselo poslat na Katalánce ozbrojené složky.

Po včerejšku je stav:

Španělsko - Katalánsko 0:1. Góly: Mariano Rajoy (vl.)
Barca1
02.10.2017 10:26
#


S tím skore jsi to přehnal, zase mi tu bude někdo vyčítat, že se navážíme do Ronalda.
JM
02.10.2017 10:27
#
Ty jsi fakt pacient.
Diskozvíře
02.10.2017 10:49
#
AlexNesta
02.10.2017 10:31
#
Barca1
02.10.2017 10:34
#
, ano to byl jeden ze včerejších vrcholů největšího fotbalisty světa.
ADM
02.10.2017 10:36
#
ADM
02.10.2017 10:36
#
Sa mu podlamujú nohy ešte z toho Chironu čo mu doviezli
patas92
02.10.2017 10:39
#
To je fakt zoufalec
-Carles-
02.10.2017 10:40
#
Že mu to už nie je trápne
Barca1
02.10.2017 10:44
#
Teď si jenom přeji, aby tady přišel nějaký merengue se ztrapnit tím, že kontakt tam byl.
JM
02.10.2017 10:47
#
Tak ať máš v tom životě taky trochu radosti, kámo: Kontakt tam byl
AlexNesta
02.10.2017 10:48
#
Kontakt tam bol, ale Ronaldo siel k zemi vlastnou volou.
Barca1
02.10.2017 10:51
#
On nešel polemizovat, jen ukázat, že je ochoten se ztrapnit i na povel!
JM
02.10.2017 10:54
#
Člověk chce udělat kamarádovi trochu radosti v jinak smutném životě a on mu takhle vrazí kudlu do zad. Hulváte
teenz
02.10.2017 13:46
#
Tyvole, kde se flaka bracha? Kdo tady s tema negramotama z ustavu ma bojovat?
valloire
02.10.2017 14:33
#
jiri - fcb
02.10.2017 10:52
#
hambář
lichna
02.10.2017 12:10
#
Jasná štípačka do prsa.. Faul, penalta.
valloire
02.10.2017 12:18
#
kontakt tam ale byl
ADM
02.10.2017 12:31
#
ak si vymenili čísla
patas92
02.10.2017 12:36
#
Jj, s trávníkem
Bola
02.10.2017 17:13
#
Obr Koloděj
02.10.2017 17:21
#
Jedi knight
02.10.2017 11:29
#
Ten pocit, keď fans Barcelony sa vysmievajú Ronaldovi za simulácie po ďalšom Suárezovom kúsku zo včera V tomto si naozaj fans Realu a Barcelony nemajú čo vyčítať.
Barca1
02.10.2017 11:51
#
Tak se podívej do diskuze při zápase Barcy a za druhé ti hráči si opravdu nemají co vyčítat, snad jen to, že jeden je označován za nejlepšího fotbalistu, když jsou to oba stejní ......
Jedi knight
02.10.2017 11:58
#
Tak napíš všetkým tím fanúšikom, športovým novinárom, trénerom a kapitánom reprezentácií, keď sa ti nepáči držiteľ titulu "The Best"/ZL
Barca1
02.10.2017 12:02
#
Je mi to zcela jedno, jen se divím, že konkurenci Messimu netvoří spíš Modrič, Isco, Marcelo, Kroos nebo i ten retard Ramos a stále se mluví jen o Ronaldovi, který je přínosem až za nimi a často na obtíž jako včera. Bohužel i ti hlasující nevidí celé zápasy, jen sestřihy z LM. Takže mně nedá , abych si z toho nedělal legraci.
JM
02.10.2017 12:06
#
Děláš dobře, my pak zase máme legraci z tebe.
valloire
02.10.2017 12:19
#
Jedi knight
02.10.2017 12:45
#
Ed_Hazard
02.10.2017 13:09
#
Kenneth
02.10.2017 13:10
#
Tohle je spis k placi.
teenz
02.10.2017 13:44
#
on je naprosta topka
Obr Koloděj
02.10.2017 17:19
#
Kenneth
02.10.2017 13:08
#
Golova asistence, rozjeti utoku na 2:0. Drz uz prosimte hubu...
Barca1
02.10.2017 14:40
#
No famozní výkon, vždyť to říkám.
Barca1
02.10.2017 14:46
#
To je prostě paráda
http://www.livesport.cz/zapas/GULmjgjc/#player-statistics;1

A tohle stojí za shlédnutí, není to dlouhé:
https://www.youtube.com/watch?v=CgdKiEUguF0

To filmování už sem někdo dával, že?
Kenneth
02.10.2017 15:26
#
A kdo tu pise o nejakem skvelem vykone? Ty si psal ze byl na obtiz a ja ti napsal ze byl zapleten do obou golovych akci. A az bude vyhlasovani GB tak prosim nevysazuj prasky aby ti z toho mozneho viteze jeste vic nepreskocilo.
Barca1
02.10.2017 15:39
#
Dobře Kenete, doporučuji tobě to samé, mně výsledky volby Miss nepřekvapí.

Tak tvé stručné zhodnocení hovořilo o tom, že nejlepší hráč světa vlastně udělal vše a sám. A ten termín byl zapleten je skvělý.
teenz
02.10.2017 18:02
#
Stepan95
02.10.2017 18:05
#
Afrokrecek
02.10.2017 19:03
#
valloire
02.10.2017 21:14
#
ADM
02.10.2017 20:20
#
Mimochodom, dúfam, že sa nám Dembelič dá čím skôr dokopy a začne sa ukazovať, lebo jeho ani nie rovesník Mbappe je v tom PSG strašné delo.. Tam sa tých 180mega bude o pár rokov javiť za neho aj málo

Také výkony mladého chalana som nevidel od Messiho .. Neymara som síce v Brazílií nesledoval, no tam sa dá diskutovať o kvalite ligy, nakoľko z tade vyšlo x talentov a len málo sa ich presadilo. Ešteže nešiel do Realu, pri tej zálohe by to bolo strašné peklo proti nim hrať..
Rattlesnake
02.10.2017 20:49
#
valloire
02.10.2017 21:16
#
Mbappe je ještě neobroušenej diamant. Uvidíme na jaře v LM a při MS.
ADM
02.10.2017 22:02
#
Aj keby sme na jar a na MS nič nevideli, tak sa nič nedeje. Len v zime bude mať 19 rokov.. Samozrejme jeho kariéra môže o rok skončiť ako sa to stalo nejednému Wonder Boy-ovi, ale našliapnuté má neskutočne. A pri dvojke Neymar - Mbappe má skvelé našliapnuté aj celé PSG
valloire
02.10.2017 22:46
#
Já jsem hodně opatrnej na takový hvězdičky a jak se moderně říká vyhypovaný.... Moc mu nevěřím. Jsem fakt rád, že u nás není. S tím platem by rozesral kabinu a za to má Flo
Medico
03.10.2017 03:35
#
Mbappe je hotovy hrac, jak neprijde zraneni kolem prechodu z nactileteho veku, tak to bude jednou adept na GB. Kdyby Mourinho vzal Balea do MU, tak mozna Mbappe je v RM.
Ale i tak je to uzasny hrac. Zatim kazdy zapas = nejlepsi hrac zapase v PSG.
Co muze prijit je vycerpanost ke konci sezonu/na MS. Pokud Emery nezacne rotovat hrace spravne, tak u mladeho hrac tohle prijit muze !!!
Uvidime po sezone.
Jinak Rabiot a Mbappe, zavidim asi FRA repre
valloire
03.10.2017 11:08
#
Hotovej není ani náhodou.
Kenneth
03.10.2017 15:57
#
Vidis a stejne by u nas byl momentalne asi nejlepsi.
valloire
03.10.2017 16:14
#
momentálně...je říjen
JM
03.10.2017 16:27
#
A co tím naznačuješ? Že jsme za něj měli vysázet 180 míčů a dát mu stejný plat jako má Cristiano?
Medico
03.10.2017 17:12
#
Podle me ten by sel kolem 120mega.
Ale Zizou nechtel narusit kabinu a nejspise vyvaruje "galacticos" nakupy.
Jestli je chyba pri nakupu nebo ne? To uz nedozvis.
Obcas je to risk. Koupil bys Messi za 70-100mega jeste v juniorce do napr. MU/AC/Juve/RM/Bayern?
Pro me za me :
Mbappe za 120 stoji, rozhodne na zacatek neni kopyta jako Benzin.
Pracuje pro tym a muze hrat jako na devitku jako Benzin tak zprava, zleva coz je dost dobre.
Tech 180 je natazene kvuli "hype" a snaha preplatit dalsi nabidky.
ADM
03.10.2017 20:44
#
+ prestup vrámci ligy ku konkurentovi...
Medico
03.10.2017 17:00
#
Tak on ma sance jeste vyrust do hrace kategorie viteze GB.
Mam namysli "hotovy" jakoze uz i s tim co ted nabizi patri k TOP utocniku v EU/svete.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.